תגובות
עד כה: 74 תגובות, ב- 28 דיונים.
לקריאת כל התגובות ברצף  הוסף תגובה
28.  משפט פתיחה בעייתי
    בועז,  ת.א.,    26/10/05 12:04
27.  חוויתי ואיבדתי
    אני,    26/10/05 11:03
         אשמח לקבל פרטים למייל...
        הנני,    06/10/07 20:48
         אמת
        אביאל,    31/10/05 15:02
26.  אשליה רומנטית
    הילה,  מרכז,    25/10/05 17:35
         אמת
        אביאל,    31/10/05 15:17
         שפשר שאלה או שתיים?
        בועז,  ת.א.,    26/10/05 08:46
             אמת
            אביאל,    31/10/05 15:13
25.  זוהי מסקנה מעניינת
    לא מעניינת,    25/10/05 12:47
         דווקא מעניינת....
        בועז,  ת.א.,    26/10/05 11:45
24.  ''בריא, זה לגמריי מואר''
    צ,    20/10/05 18:29
         אמת
        אביאל,    31/10/05 15:23
23.  רוצים הארה? תדליקו את האור...
    זקן,    19/10/05 02:32
         אמת
        אביאל,    31/10/05 15:25
         האמת-צודק  ל"ת 
        *,    19/10/05 08:58
22.  הייתכן סינון תגובות חיוביות
    תמהתני,    19/10/05 02:31
         גם אני תמהתני
        נועה,    19/10/05 12:41
21.  you are so real
    uri allon,  nyc,    19/10/05 02:01
20.  נועה נצר ברור שאת חכמה ובעלת
    מ.,    18/10/05 23:31
19.  בפתח הדלת כבר היה לי מפתח
    dafna57,  רמת גן,    18/10/05 21:19
         עשית לי את היום
        נועה,    19/10/05 12:42
             נועה שמחה אני שצעירה מבינה
            dafna57,  רמת גן,    19/10/05 14:53
18.  מחמאות לכותבת
    דני,  ירושלים,    18/10/05 21:07
17.  נעה נצר
    אופיר,    18/10/05 20:05
16.  נהניתי לקרוא. תודה.  ל"ת 
    לילך,    18/10/05 14:56
15.  הארה היא לא מסובכת
    לא מחפש,    18/10/05 13:10
         יסף ש, צפון?  ל"ת 
        אתה חסר לנו,    19/10/05 02:29
         מעניין כיצד אדם מואר סובל
        תומר,    18/10/05 18:36
             בריא פזית
            לא מחפש,    18/10/05 23:47
             זה באמת מעניין.
            סתם אחד,    18/10/05 21:03
                 מספר נקודות למחשבה
                נוצה,    19/10/05 11:35
         פרספקטיבה נוספת...
        י.ש,    18/10/05 17:43
         על סמך מה?
        ברק,    18/10/05 15:11
         רק להזכירך שראמנה מהרשי היה
        סתם אחד,    18/10/05 14:55
             לא סובל מענייני בריאות ?!
            אהרון,    19/10/05 06:48
14.  יופי של כתבה
    פליפר,    18/10/05 09:35
         נכון..  ל"ת 
        ברק,    18/10/05 15:12
13.  Be true to yourself and ....
    נער מרושע,  ניו יורק,    18/10/05 07:55
         צודק צודק
        נועה,    18/10/05 13:28
12.  לנועה
    יאיר,  פ''ת,    18/10/05 05:01
11.  שווה לקרוא עיתונים!
    באת בדיוק בזמן,    18/10/05 01:17
10.  עוד דחיפה קטנטונת
    אלמוג,  אמא אדמה,    18/10/05 01:08
9.  לנועה...
    מוריקס,    18/10/05 00:05
         מוריס - כתבת נפלא !
        נופר,    18/10/05 15:33
         כמעט מדוייק מוריקס
        סאטגורו,    18/10/05 11:30
             לסטאגורו...
            מוריקס,    18/10/05 15:07
                 הגישה שלך היא גישה בריאה
                סאטגורו,    18/10/05 18:11
         ואני רוצה להחמיא לך
        איילת,    18/10/05 05:32
             לאיילת ולנופר
            מוריקס,    18/10/05 17:49
                 מוריקס היקר
                איילת,    19/10/05 05:59
                     אמת
                    אביאל,    01/11/05 11:36
8.  אהבתי את המאמר
    סיפור ישן,    17/10/05 22:49
7.  תודה רבה. מאמר מעולה. בעיתוי
    Tרז,    17/10/05 21:51
         משפט חזק המשפט האחרון  ל"ת 
        ראש אמ''ן,    18/10/05 11:06
6.  what happen Ramana Maharshy  ל"ת 
    e,    17/10/05 20:49
5.  מותק!  ל"ת 
    ברברה אלה,    17/10/05 17:48
4.  לגבי הכתבה
    ברק,    17/10/05 14:56
         בין כוכבים
        ראש אמ''ן,  באמצע מסע,    17/10/05 20:23
             היי
            ברק,    18/10/05 00:56
                 תפסיק לחפש
                סאטגורו,  אשראם 8200,    18/10/05 11:02
                     תודה
                    ברק,    18/10/05 15:05
                 הבעיה שלך היא ההשתדלות היתרה
                גיזלה,    18/10/05 05:16
                     משתדל
                    ברק,    18/10/05 15:07
3.  את בדרך הנכונה :-) המשיכי כך..
    י.ש,    17/10/05 14:36
         הדרך הנכונה
        ראש אמ''ן,  מעל ואחריי,    17/10/05 20:28
             :-) ל......
            י.ש,    17/10/05 23:50
                 מניין לך? אתה הבנת?  ל"ת 
                ראש השב''ס,  מחוץ לגדר,    18/10/05 10:57
                     אם אני אומר שכן אז מה....
                    י.ש,    18/10/05 14:35
2.  מה קרה לאקהרט טול???  ל"ת 
    סתם סקרן,    17/10/05 13:02
         אקהרט טול
        אביב,  ת''א,    17/10/05 18:36
             הוא עדיין בדכאון
            ראש המוסד,  אי שם,    18/10/05 10:54
                 זה מזכיר לי בדיחה:
                משנה לראש,  דווקא כאן,    18/10/05 21:19
1.  וואו. המאמר הזה מקדים את זמנו
    אורי,  נפתולי הזמן,    17/10/05 12:47
         יפה...שאתה ער לזה....  ל"ת 
        חן,  תל אביב,    17/10/05 23:23