 |
12.
מזרונים בחוגי תינוקות - קרקע פוריה לחיידקים
עידית,
17/02/08 10:50
|
בכל פעם מהפעמים המעטות שבהן התפתיתי לקחת את דניאל לג'ימבורי, הוא חזר הביתה חולה לשבוע. הילדים מלקקים את המזרונים והאביזרים והחדר מלא חיידקים. הכי גרוע זה בחוגים שעולים כסף ולאמהות חבל על הכסף והן גוררות את הילדים גם כשהם חולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חובה ליקרוא,,,,,,,,,,,,,
משה,
ראשלצ,
08/11/05 23:35
|
דעו לכם שאני לוקח את הילד שלי לרפלקסולוגית ויש תוצאות מדהימות. קשב,וריכוז אים אתם מעונינים ההמלצה על רפלקסולוגית עים תעודות תיתקשרו אליי 057-7429201
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הבן שלי היה-איזה ,נורא!
אלון,
ת-אביב,
19/10/05 18:52
|
|
 |
9.
אין זמןאז -עובדים עליכם ילדים
דויד,
תל אביב,
19/10/05 18:33
|
מרכזים אלה מנצלים הורים שאין להם זמן סבלנות לטפל בילדים, בגיל כזה ילדים צריכים להיות בעיקר עם משפחה חמה, הם עדיין ללא יכולת הבנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שמתם לב למבט המבוהל
נורית,
פ''ת,
19/10/05 11:10
|
של התינוקות על הכדורים? איזה מן הורים מסכימים לנער את הילדים שלהם בצורה כזו ועוד משלמים בשביל זה כסף? לאחרונה נודע לי (מאחות עובדת משרד הבריאות) כי משרד הבריאות הוציא הנחיה האוסרת על חלק מן הפעילויות המוזכרות בכתבה, ושעלולות לגרום נזקים לאיברים הפנימיים של התינוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מסוכן ביותר!
יואב,
19/10/05 04:39
|
חלק מהפעילויות האלה עשויות לגרום לנזקים לגוף התינוק, מאחר והאנשים שמתפעלים אותן אינם אנשי מקצוע, אלא אנשים תאבי בצע.
אסור למשל להפעיל מניפולציות על גוף התינוק, כי העצמות שלו עוד לא התקשו. לכן הייתי נזהר מאד מדברים כגון שיאצו ועיסוי. למעשה, עדיף לחסוך את הכסף ולשחק עם התינוק בעצמכם. במילא התרומה לתינוק היא גדולה בהרבה כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אתר מעולה לחוגים לפעוטות
ממליצה,
19/10/05 00:49
|
|
 |
5.
כנסו לאתר ''חוגל'' ותמצאו
בני,
ת''א,
18/10/05 11:15
|
אינספור פעילויות לגיל הרך, כולל מתן הנחות לאלו שמגיעים לפעילויות דרך האתר. אתר מדהים !!! www.hoogel.co.il ''חוגל'' - אתר החוגים הישראלי. יש לי יום יום חוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מוגזם!!
מומחה,
ת''א,
18/10/05 10:28
|
|
 |
3.
הילדים - אם נביט נכון ילמדו
דורית,
18/10/05 09:32
|
אותנו. קראתי לא מזמן ספר נהדר בנושא
''על חכמת הילד'' - שם אפשר לגלות כל האמת בנושא - גם אם צריך לקרוא פעמיים או יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שיטת פלדנקריז
פלדנקריז,
הולנד.,
18/10/05 08:31
|
והרי התינוקות צריכים ללמד את ההורים/אמהות/אבות איך''לתפעל'' את הגוף!,הם ''נולדים'' עם זה... שיטת פלדנקריז...ליודעים...מחזירה אותנו בדיוק לגיל הזה שעוד הכל אינסטקטיבי... אבל,שתהנו. אמא מנוסה,שנסתה,ומנסה. הולנד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הכל תעשיה מוגזמת ונצלנית
ל"ת
יעל,
תא,
18/10/05 08:04
|
|
 |
זה הרוב, לא הכול
מיכל,
18/10/05 19:44
|
מצד שני יש צרכנים שלמדו שניתן לצרוך כל דבר: אושר ושימחה מתורגמים לחתונה שעולה מיליונים, וכך גם זמן עם הילדים הוא דבר שצריך לשלם עליו...
מעבר לכך יש כאן עניין של סטאטוס: הפולניות של פעם התחרו על כמה הן עובדות קשה בשביל הילדים, והיום הפולניות מתחרות על כמה חוגים, כמה כסף הן מוציאות וכמה הן מעודכנות בכל חוג טיפשולוגיה לגיל חודשיים.
אני עצמי העברתי חוגים לילדים ואפילו לקטנים מאוד, במסגרות החינוך שלהם. זה מספיק בהחלט. עצוב לראות ילד בן שנתיים לא רוצה להיפרד מאמא בכניסה לחוג, אחרי שכל היום לא ראה אותה.
אינשטיין, ואן גוך ושוברט לא ראו את הקלטות של בייבי אינשטיין ויצאו בכלל לא רע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל אמת!
ענת,
חולון,
04/07/07 13:43
|
|