 |
48.
נשים-יש פתרון פשוט ביותר
טנטיג,
ת''א,
31/08/05 13:43
|
תהיו לסביות. הבעיות האלה נפתרות צ'יק צ'ק. לא מלחמות, לא תבניות. הסקס הכי טוב והאהבה הכי מתוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
Interesting but Rafik
Michal,
27/08/05 17:04
|
You continously condem the use of feminine degrading words Yet you use these words when you play with your son and tell him he hits like a girl That didnt make any sense to me
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הגבר והאשה נמצאים בשמים...
הרימו ראש וראו,
27/08/05 01:07
|
הגבר מיוצג על ידי השמש ...מאיר ונותן אנרגיה ללא הפסק (חוץ משעות מנוחה בלילה וימים מעוננים...) האישה מיוצגת על ידי הירח...תמיד שונה ...כל יום מצב אחר ...פסיבית(רק מחזירה את אור השמש) מיסתורית , אפלה ...לפעמים מלאת אנרגיה (ירח מלא) לפעמים חסרת כל אנרגיה(ירח שחור) ובזמן ליקוי חמה מלא הם גם מתנים אהבים ואוהבים למספר דקות עד המפגש הבא ! האדמה גם מייצגת דמות נשית אבל יותר אימהית ...מופרת על ידי אור השמש ונותנת חיים ! השמש דמות אבהית האדמה אימהית והירח היא דמות בת הזוג הסתכלו עליהם ותאהבו אותם !!! והם יאהבו אותכם כמו אבא ואימא !!! אם לא יותר מכך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
כתבה מקסימה !! וסופר אינטיליגנ
רונית,
ירושלים,
26/08/05 11:38
|
טית.
בתור מאמר באתר פופולארי, שווה נפש לכל, זה יופי של מאמר, לא מידי שטחי, ובהחלט אמיתי. בא מהלב וזורם חופשי ולא בז לחקירה.
אין כאן התייחסות בכלל לחקירות קודמות רבות בנושא מצד הפסיכולוגיה למשל. (פרוייד טען בדיוק ההיפך),
ודווקא ההתנערות הזו של הכותב ממדע מוכח, והכתיבה האמיתית מתוך הגאטס, בעיניי משכנעת, ואני אומרת יופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
נכון, אבל
מגיבה בשער,
מרכז,
24/08/05 19:49
|
דווקא רוב הנשים (שאני מכירה, כולל אני) מתכחשות לנשיות שלהן, מסרבות להכנות פמיניסטיות, משתעבדות להרגלי קוסמטיקה מהגהינום, ונותנות לגברים ל''שלוט'' בהם. (ע''ע בחירה בגבר גבוה - המגן). השחרור הנשי צריך לבוא קודם כל מהאישה, או בד בבד עם השחרור הגברי. ועד שאנסים ימשיכו לצאת עם עונשים קלים, שום שחרור לא יגיע. (לא קשור לכתבה, אבל בכל זאת).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד לפני שאנסים יגיעו לעונש
לורנה בוביט,
25/08/05 11:12
|
צריך לקטום להם ביצה בזמן שהם מנסים לאנוס. אם נשים יסמכו על עונש של שופטים ולא על חוסנן הגופני ויכולתן להתנגד ולהשיב מכות, הלך עליהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
27 מה יש ב 8.9.2005 ??
חולה,
אהבה,
23/08/05 00:22
|
|
 |
פסטיבל פשוט באשרם במדבר
תשובה,
מלאה,
26/08/05 11:49
|
|
 |
42.
רפיק שאלה?אתה מאושר?
ל"ת
דינדין,
בבית,
22/08/05 16:32
|
|
 |
הוא מזיין כמו שפן - משמע מאושר
ל"ת
LONG,
HORN,
23/08/05 23:14
|
|
 |
41.
ללאקי מהערה 30
יהושע,
ירושלים,
22/08/05 12:00
|
קורה לי בדיוק אותו דבר. איך שחברה שלי קראה את רפיק מיד הלכה לעשות טנטרה. מה הוא מסכסך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
רפיק תמשיך לכתוב !!
דוד,
עין הוד,
22/08/05 11:16
|
זה מדהים כמה גברים הרגזת בכתבה הזאת. איזה תגובות נסערות, חברים. מה קרה? מישהו לחץ לכם על כפתור? ניתוח יפה של מאיפה באנו, אך השאלה היא איך יוצאים? ולאן? כי לחזור אחורה אי אפשר. המצב די מסובך בעיני. זאת שיושבת מולי במשרד אוהבת גברים גבריים (בעיניה) כאלה שלא מתחשבים מפליצים ותוקעים גרעפסים. גברים רגישים הם מגוחכים בעיניה. היא ושכמותיה עוזרים ליצור גברים ששולטים ופוגעים בחוזקה ובחוסר רגישות. זה שיושב במשרד ליד כל הזמן מסתבך עם נשים חזקות שמשחקות בו והופכות אותו לכלבלב שלהם. מתנהגות בחוסר רגישות ופוגעות ומשפילות... אז מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוד תפסיק לכתוב
לאקי,
תל-אביב,
22/08/05 11:49
|
ותתחיל להכין פלפלים ממולאים תאמין לי, מנסיון, רק פלפל ממולא יכול לפתור את המלחמה בין המינים. פעם רבתי עם חברה שלי ואז אכלנו פלפל ממולא והשלמנו. ורק תחשוב מה היה קורה אם רפיק היה מכין פלפלים ממולאים במקום לעשות טנטרה. אוי, הם בטח יהיו משהו משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די עם הפלפלים!
איילת,
23/08/05 07:56
|
בגללך נהיה לי כזה תיאבון, שאני חייבת עכשיו פלפל ממולא, ואיפה אני אשיג בשמונה בבוקר פלפל ממולא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
דמיון פרוע נחרצות דמיונית
דור סגל,
ת''א,
22/08/05 09:19
|
מאין קמים כל אותם ידענים בפרוטה? ומנתחים אופיה של חברה. שחצנות מטופשת ותקשורת דלה, המחפשת למלא דפים.לעקרת הבית המשועממת מג''בליה.
בברכה ויתר מיון בכתבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
נו באמת....
אורן,
ת''א.,
22/08/05 08:47
|
מיש מש פרוידיאני לעוס לעייפה ומזה עתיק..... רפיק, עם כל הכבוד, כל הנחות היסוד שלך הן מהסוג הסטריאוטיפי והקוטבי ביותר.... איך אפשר לרדד את המיניות שלנו לכאלה שבלונות של התנהגות נשית/גברית?? נראה לך ? וחוץ מזה, אפשר להתקדם הלאה מפרויד... זה רק נהיה יותר מעניין, נסה את פוקו, לאקאן... ועוד חוץ מזה, למה שלא נשתחרר ונחגוג קצת את עצמנו?? מה שאתה אומר לי זה שאני לא בסדר ושבשביל להיות בסדר אני צריך להיות טאנטרי ?? נו מה, לא חידשת הרבה... כל האידיאולגיות הדתיות מתחילות עם ה ''משהו לא בסדר...ואנחנו נראה לך איך לתקן'' לא חמוד, הכל בסדר, פשוט הדברים זורמים מדי וזה נסיון טפשי לנסות להחזיק אותם ביד... אז די להיאחז בשטויות מהסוג המקבע הזה.... תהיה נוכח... נו ? ואז מה ? הגענו לנירוונה? ואז הכל יהיה בסדר ?? במקום זה אני הייתי מציע לך ללמד את קוראיך שלשום דבר אין מעמד אוטונומי וקבוע, כולל ערימת הסטראוטיפים מהסוג המקבע הנ''ל, וגם המיניות שלנו היא בעלת אינספור גוונים של נשיות וגבריות בכל מיני רמות וצורות ביטוי, ושצריך לדעת לאפשר לדברים להיחשף... ושכל דבר נמצא בהתרחשות מתמדת עם סביבתו וגם אנחנו כל הזמן משתנים עם מי שאיתנו.. ולגבי נשים, כל כך הרבה אהבה ויופי, בכל אחת יש משהו כל כך ייחודי... אף אחת מהן לא מזכירה את אימי האהובה, ואני אוהב אותן גם עוצמתיות בלילות של סערה ועונג, וגם מלבלבות כמו פרחים בשדות האביב, אני אוהב נשים מתרפקות ומתמסרות ואני אוהב גם נשים דעתניות ונשכניות, קשה לי להכניס את זה לתבניות, ים של עולמות... אני גם אוהב להיעלם מדי פעם בתוך האשה שאיתי, לחזור לרחם,לשקט ולדממת האלוה כשהעולם בחוץ נשמע רחוק רחוק... בקיצור, השאלה מי גומר על מי היא לא רלוונטית... אנחנו מחוברים, אנחנו בהתהוות גומלין מתמדת... מי קבע שעולם הטבע הוא נשי ? המיתוסים ? נו באמת... בוא נתרכז בטבעיות שלנו ובביטויים הכי אותנטיים שלה, נשמע לי יותר מעניין.... (ובאמת יש לי הרגשה שאתה עסוק בלהזדיין יותר מדיי, מריחים את זה ממה שכתבת.. טוב נו, כתב כבר איזה רב-שגל שזיונים זה לא הכל...) נ.ב. מצחיק איך שכל אחד יכול לבקר אותך איך שבא לו, לא ? אני בכל אופן חושב שאסור להתבייש: צריך תמיד לומר את האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורן תגובתך אידיוטית ומשעממת
מאיה,
תל אביב,
06/09/05 01:04
|
הכתבה מעניינת, לא משנה מי כתב את זה, ומאיפה התיאוריות, כי החיבורים וההקשרים עושה את זה מעניין, בודאי יותר מההפלצות שלך שטרחת לכתוב פה...ואם רפיק מזיין, למה זה מפריע לך, ואיך זה קשור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה החכמה ביותר
התרשמתי,
עמוקות,
26/08/05 11:54
|
אהבתי.
אתה מצליח לראות רחב ולא מצומצם ולזהות קלישאות והיצמדויות.
אשריך ואשרי בת זוגך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה.
ל"ת
אורן,
ת''א.,
26/08/05 14:47
|
|
 |
אהבתי את האבחנה
י,
22/08/05 14:08
|
|
 |
כל הכבוד לאורן
צילה,
תל-אביב,
22/08/05 11:57
|
אורן חכם ויקר
קלעת למטרה אנו הנשים קלות ונשכניות, דעתניות ומתמסרות ותחת ידי הפסנתרן שלך אנו מלבלבות באורגזמות אין סופיות.
אבל ממך ומשכמוך (ואני לא חושבת שיש הרבה כמוך, כי אתה באמת יחיד ומיוחד. במיוחד בלילות של סערה ועונג) אנו צפויות לעד להתאכזב כי מדברייך הנבונים עולה מסקנה אחת פשוטה. אתה מאוהב ברפיק. (האם גם הוא ילבלב תחת מגעך המרטיט?)
שלך צילה ועדת המעריצות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח...צילה יקירתי....
אורן,
ת''א.,
22/08/05 13:15
|
למותר לציין שאני מוסמק קשות על אף חיצי הציניות... רציתי רק לומר שאת כל מני דברים, וכך היית רוצה גם שהגבר שלך יבין אותך ויידע אותך ,וגם אני כך, ללא קשר לידי הפסנתרן שאין לי (ולפעמים גם עם הרבה קשר ..) .... ולא יצא לי יקירתי כבר הרבה זמן לפגוש אשה שגומרת בשרשרת ולא כל לילותי הם לילות של סערה ועונג, לפעמים יש גם סתם לילות... וחוץ מזה האשה שאיתי לא תמיד גומרת וגם אני לא (טוב נו, כמעט כל הזמן...) כי גם לאורגזמות שלנו אין מעמד אוטונומי וקבוע בחיינו. אבל אנחנו כמעט תמיד מתחברים ומתנשקים ונוגעים ומתלטפים המון...ואני לא גבר טאנטרי, ולכן גם אין ממה להתאכזב... יכול להיות שרפיק נחמד מאוד, לא יודע, לא מכיר, אולי... אני רק אומר את האמת שלי... וחוצמזה שגברים לא עושים לי את זה.... ברכות ושלומות לעדת המעריצות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה כהלכה
צילה,
תל-אביב,
22/08/05 16:51
|
|
 |
מסכימה אתך
גיל,
22/08/05 11:33
|
ראיית עולם כל-כך מיושנת, אפילו אושו היה קורא לו לסדר. ניתוח לא מעמיק ועיוות גס של כל ההבנה הטנטרית. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
חחחח 33 ו-34 אתם כאלה מטומטמים
נעמה,
לוס אנג'לס,
22/08/05 07:48
|
בכלל לא הבנתם את הנושא והמושא של הכתבה.
לא משנה.
רפיק, אתה לא מפסיק להדהים אותי! וביום שכולם יגיעו לתודעה הגבוהה הזו, זה גם יהא היום שבו יהיה שלום עולמי :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום עולמי
לאקי,
תל-אביב,
22/08/05 11:41
|
ביום שכולם יגיעו לתודעה גבוהה כמו של רפיק לא יהיו פלפלים ממולאים. כי אנשים עם תודעה גבוהה לא ממלאים פלפלים. לכן, מאינטרס אישי לחלוטין אני מעדיף שלא יהיה שלום עולמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
Wonderful analysis!
Ron,
US,
22/08/05 07:16
|
This is brilliant in its unflinching analysis and clear conclusions. What a pleasure to read! Well done!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כתבה מעולה...סחטיין רפיק
ל"ת
ש,
22/08/05 06:46
|
|
 |
34.
יצאתי פעם עם בחורה ע-נ-ק-י-ת
איס,
22/08/05 04:18
|
היא יכלה להרים אותי על הידיים בלי בעיה. הייתי גם יושב לה על הבירכיים. אהבתי את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 33 וגם ל 34
נדב,
22/08/05 07:44
|
לא מדובר בגודל פיזי אלא בעוצמה, בנשים מצליחניות, עצמאיות, חזקות
תקראו את הכתבה לפני שאתם ממהרים להגיב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיברתי על עוצמה
איס,
23/08/05 00:19
|
כתבתי שהיא יכלה להרים אותי על הידיים וגם להושיב אותי על הבירכיים. זה בהחלט עוצמה שלא נופלת מעוצמה של אישה מצליחנית או עצמאית, לפחות לא בהקשר הנוכחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בטח שרפיק רוצה אישה קטנה
מיכל,
22/08/05 03:49
|
הוא גמד, נראה אותו מסתדר עם איזה אמזונה סקנדינבית. לא כל הנשים הגדולות מזכירות את האמהות, להזכירכם דוגמניות העל הן כולן סביב המטר שמונים וממש ממש לא נראות אמהות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת הנקרא
נילי,
הרצליה,
22/08/05 07:46
|
|
 |
אהבתי.. כל כך לא שיפוטי!
ל"ת
יעל,
23/08/05 00:08
|
|
 |
32.
הוי רפיק,נגעת בדיוק בנקודה
ל"ת
אפרודיטה,
אי שם,
22/08/05 03:34
|
|
 |
31.
מאמר מעניין עמוק ומרגש
אינה,
22/08/05 03:29
|
חבל רק שהוא מחזק את העובדה שאני לבד.... מקווה שאהוב ליבי הגברי כל כך ייקרא את הכתבה ויחשוב קצת :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
באשמתך אני בצרות
לאקי,
תל-אביב,
22/08/05 03:19
|
חברה שלי שואלת אם זה נכון שהנאו טנטורים נפלאים במיטה כשם שהם מפליאים בתאוריה? כי אם זה נכון אז היא רוצה שנפרד ולא מעניין אותה שהיא אוקיאנוס ואני רב חובל ושאני מחפש את המרכז הפנימי של עצמי (חשבתי שמצאתי אותו אבל בסוף זו היתה אבן בכיס המרה) אז עשה טובה רפיק תגיד לה שזו רק תאוריה ושאתה לא באמת מבין מה קורה לא בגלל שאני חושב שאתה לא מבין מה קורה. ברור שאתה אכבר בן אדם שמבין מה שקורה. אתה אחד האנשים הכי חכמים בעולם לדעתי ועובדה שהצלחת לפתור את מלחמת המינים. אבל בשביל שלום בית, עשה טובה, תגיד שעדיין המלחמה נמשכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול !!
ל"ת
אתה,
קורע,
26/08/05 11:45
|
|
 |
חחח טוב!
ל"ת
אוקיינוסית,
22/08/05 05:27
|
|
 |
29.
psoudo intalectual
ל"ת
shlomo amelech,
22/08/05 02:56
|
|
 |
PSEUDO INTELLECTUAL
ל"ת
Ruth Azulay,
22/08/05 10:17
|
|
 |
28.
כשהבן שלך ישחק בבארבי...
אלון,
אי שם,
22/08/05 02:35
|
אז גם אתה תגיד לו ''לך לשחק במכוניות יא מתרומם''.
חוץ מזה שכל הכתבה היא חומר פרודיאני לעוס עד גועל ועטוף בנייר צלופאן.
חבל על הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
רפיק מעוניין רק לזיין !
אייל,
מודיעין,
22/08/05 02:22
|
וזאת האמת על רגל אחת מאחורי משנתו המלומדת של רפיק האהוב ( ברצינות) . רפיק מת על שדיים כוס ותחת של נשים והוא למעשה מכור לכך .... מצא דרך לממש את התמכרותו ולהראות ''נורמלי'' בעיני הציבור הרחב והמרובע עד אימה , ובאותה עת להגדיל את מאגר הזיונים והגירויים שלו בשמשו כמורה, מטפל ואפילו גורו לעת מצוא . הבחור הוא חרמן אמיתי וכולי קנאה. המשך בדרכך רפיק ונתראה ב 8.9.2005
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
Really?
michael har,
the Rockies,
22/08/05 02:16
|
(1) 'tafasta merobe lu tafasta' (2) did you see gender/sex relationships between dogs, ox-cow, lion-liones etc. etc. is this also a reaction to 'ema's cos? (3) (3) aren't there phisyological and psychological obvious diffrencess between male and female? aren't women smaller than men? does it also relate to mother's cos 'problem'?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בירכת האלה על ראשך, רפיק!
עשתורת,
22/08/05 01:22
|
הבאת לי דמעות. מתי, מתי הגברים יבינו את הנכות הרגשית שלהם? כמה עוד דורות של בלבול ואלימות נגד נשים, עד שגברים יתבגרו? המצב חמור במיוחד אצל המאצ'ו הישראלי שנדרש לתפקד ולהוכיח שהוא 'גבר' במציאות הקרבית המטורפת שלנו. נשים חכמות, עוצמתיות ובשלות בדרך כלל מרתיעות ומפחידות את הזכר המצוי. חוסר צדק קארמתי, חוסר סינכרון בגיל הבשלות המינית וחוסר התאמה ברמת המודעות. נשים מנוגה וגברים ממארס- תהום של ערגה ושל עוינות בין המינים. עולם מוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הנחת היסוד מוטעה נשים הן לא פס
דלית,
22/08/05 00:55
|
פסיביות וגברים הם לא אקטיביים. מה הקשר למען השם? הבחנה כזו מדרדרת את הדיון בין גברים לנשים לשפל גרוע ביותר. לא רפיק, נשיות היא לא פסיביות. אתה פשוט טועה ומטעה וחבל. לך דבר עם נשים לפני שאתה קובע שטות כזו. עוד לא קראתי את ההמשך, מקווה שאתה משתפר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשה אקטיבית בתחומים מסוימים
גליה פ.,
22/08/05 11:57
|
אני מסכימה שאי אפשר להכליל. ושכל אחד ואחת הם עולם ומלואו.
אבל יחד עם ההסתייגות הזאת אנסה להגדיר אחרת את האקטיביות של הנשים.
המונח פסיבית הומצא על ידי גברים.
לפי מה שאני רואה במציאות, ביחסי אנוש הנשים תמיד הראשונות ליצור יחסים. הן אלו ששומרות על קשרים. כשיש צורך לטפל בילדים או בכל מי שנזקק להם הם תמיד אלו שלוקחות יוזמה. הן אלו שיודעות מה לומר, והן אלו שיש להן יותר חברות, וביחסים חברתיים הקשרים הרבה יותר מגוונים ויש בהם יותר ניואנסים.
כלומר, הגברים הם יותר (הדגש על יותר, זה לא שחור ולבן) אקטיבים בתחומים מסוימים ונשים יותר אקטיביות בתחומים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
רפיק רפיק
נחמנית,
22/08/05 00:22
|
|
 |
22.
רפיק יקר
רחלה,
22/08/05 00:03
|
אז נכון שהכתבה מנסה להבהיר כמה נקודות אבל בסך הכל אתה לועס לנו פה דעות מיושנות, קצת שובניסטיות, ממשנתו של פרוייד הפחדן. אז אולי אמא שלך היתה גדולה במימדים - אבל למה לעשות הכללות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
רפיק - באמא שלך!!
נהג מונית מעזה,
קפה אבו-@,
22/08/05 00:00
|
בחיאת - תן לי מהחומר שאתה מעשן! אני מת למשהו טוב!
שלך מהמצפה לשאכטה מוסטפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
למה לקרוא לזה טנטרה?
אור,
21/08/05 23:15
|
רפיק וכל המוארים מבית מידרשו של אושו חושבים שהם יכולים לעשות כרצונם במסורת הטנטרה העתיקה ומספיק שיוסיפו את הקידומת ניאו וכך יוכלו להמשיך ולמכור לציבור המערבי הבור לוקשים פסיכולוגיסטים אותם הוא כל כך אוהב לצרוך. האמת היא שאין בין זה לבין טנטרה דבר וחצי דבר. טנטרה היא הרבה יותר רדיקלית מאשר לנסות ולמצוא חן בעיני זוגתך ..המטרות שלה הן יותר רדיקליות והדרך רחוקה מאד משביעות הרצון הילדותית המוצגת בכתבה זו. אני מציעה למי שרוצה להבין קצת יותר לעומק את יופיה וחוכמתה של תורת הטנטרה לא להסתפק במישמש המתקתק הזה וללמוד קצת יותר. ספר מבוא לא רע הוא ספרו של georg feuerstein הנקרא tantra או ספרות מקור יוגית כמו ההאטה יוגה פרדיפיקה או טנטרה טבטית. דרך רוחנית אמיתית היא הרבה יותר מזה, הקריאה לפחות תגרום לכולנו להבין מתי מדובר במים חיים הנובעים ממקור טהור ומתי מדובר במיץ פטל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברים נכונים מול דברים מועילים
THX1138,
22/08/05 04:23
|
אני מסכים איתך שהשם טנטרה הוא בטוח לא השם הנכון למה שרפיק מציג. אני גם מסכים שמה שמלמדים ברוב השיעורי יוגה הוא לא באמת יוגה אלא היתעמלות. וגם אם הוא היה משנה את השם מטנטרה למשהו אחר עדיין עם רוב האידאולוגיה המוצגת כאן אני לא מסכים. אבל עדיין, המאמר הזה, כמו רבים אחרים מהדברים של רפיק ושל רבים אחרים מוסיפים לי הרבה מבחינה אינטלקטואלית, הן בנקודות פה ושם שמאירות לי משהו, והן בנקודות שאני לא מסכים איתן אבל דווקא בשל כך מאירות לי משהו גם כן. ובכלל, צריך להבין שיש אנשים שכניראה נימשכים לרפיקיות והם אלו שיוצרים את הרפיקים. לא להפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אז ההצעה שלך
דרך המשי,
21/08/05 20:46
|
לגברים- להיות ערים ונוכחים? האם ההצעה שונה לנשים? :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
טוב שמישהו מסביר לי שאני אמור
אור,
21/08/05 20:16
|
להעדיף קטנות; עכשיו אני יודע איפה טעיתי כל השנים הנפלאות...
כתבה כזו שבלונית, תימצות כל הדעות הקדומות.. רפיק, הכל בסדר? אפשר לעשות משהו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
so trou
alon beilis,
florida,
21/08/05 19:15
|
women are the gate we are the key the gate to life will allways be to find away to make them free .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כתבה טובה, אבל
ד,
21/08/05 18:05
|
דוגמת האדם הקדמון השאולה מסרטו של מל ברוקס History of the World'' והדימוי ''נבוט בראש וגרירה בשערות'' לא הולמת וחסרת בסיס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הכתבה הכי טובה עד היום במדור
ל"ת
כרמית,
21/08/05 17:31
|
|
 |
14.
מה הוא אמר? לא הבנתי כלום
ל"ת
אחים שלי,
21/08/05 17:16
|
|
 |
13.
מסכים עם הרוב, אחלה נהנתי !
ל"ת
סוואן,
21/08/05 16:37
|
|
 |
12.
כתבה לא רעה של אדם
גבר גבר,
21/08/05 16:32
|
שכנראה שם את המין במרכז חייו ובחוכמה של צייד מודרני יודע ללמוד את שפת הנשים ולדבר בה לתשואותיהן של בנות המין החזק.
כשסך הכל המטרה היא להשחיז את כלי הציד ולהגדיל את מאגר הדגיגונות סביבו.
אגב, עיצה לכל הגברים. אמצו לכם את הסיגנון הזה ותגלו איך מלאכת הצייד הופכת להיות פשוטה מאי פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקנאה מדברת מגרונך
אשה אשה,
21/08/05 19:45
|
גם אצלך המין הוא במרכז חייך, עובדה שנתת עיצה כיצד לצוד לכל הגברים באשר הם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמודי המין הוא במרכז איך שלא
גבר גבר גבר,
21/08/05 22:55
|
תסתכל על זה
אבל להשתמש בכ''כ הרבה חרטות זה אמנם עובד , אבל קצת לא אמיתי. אמת היא מאוד אינדבדואלית וכ''כ קשה לעשות הכללות כ''כ גסות שחוטאות לאמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תיקון טעות ותוספת
י,
21/08/05 15:55
|
התגובה של לתגובה 5 היא שם בטעות, וצריכה להקרא בפני עצמה.
ועוד דבר אחד. ככל שאני מחפש בנבכי מוחי, המונח ''ניאו-'' נקשר תמיד במשהו שלילי. אולי עדיף שם אחר עם אסוציאציות יותר נוחות. אולי ניו-טנטרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מעולה!! רק לא הולם את הגישה
שיר-לי,
חיפה,
21/08/05 15:26
|
המצ'ואית של הגבר הישראלי הטיפוסי..וחבל. גברים יקרים, תקראו ותפנימו את כבר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כתבה מאלפת
מיכל,
ת''א,
21/08/05 14:40
|
כתובה מרתק, ספק סיפור ספק שירה, מחכימה ומעשירה..
תודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
נהנתי לקרוא.
מורן,
תל אביב,
21/08/05 14:36
|
|
 |
7.
כתבה טובה, אבל שוב זה הגבר...
תמי,
ירושלים,
21/08/05 14:27
|
שכותב את הכתבה ... אני לא יודעת אם זה טוב או רע. אך העובדה היא שאין כאן שום נקודת מבט נשית אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זה מאד מעניין ונכון אבל
אליוט,
21/08/05 14:25
|
חסר לי בכתבה הצד הנשי במלחמת הזויגים אם הילד מתנתק מאמא ופוסל את הנשיות כדי לגבש גבריות אז מה החלק של הילדה? המאמר לא שלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מעולה.... אבל למה את הבן שלך
אחת,
21/08/05 13:27
|
|
 |
קצת קשה לבלוע
י,
21/08/05 15:31
|
כתבה מקיפה ומעניינת, אבל היא מכילה כל כך הרבה שקשה לבלוע הכל במנה אחת.
רק כמה הערות על כמה נקודות.
אתה אומר - הטרגדיה של הבנים ש''הצליחו לשמר תכונות של רכות, רגשיות והכלה בנפשם'' היא ''הדיכוי הגברי בידי הגברי''. ואני אומר - שהטרגדיה היא דוקא ''דיכוי הגברי בידי הנשי''. העובדה שהנשים (ככלל) בוחרות להעדיף ולתגמל דוקא את הגבר ה''גברי''.
אתה אומר - ''הקורבן הראשי בעיני במלחמת המינים הוא הגבר שמפחד מרכות וחולשה'' ואני אומר - בעיני, הקרבן הראשי הוא האשה, שעלולה למצוא את עצמה מוכה, נאנסת, כבולה, מסורסת, משועבדת, נסחרת בשוק או נרצחת.
אתה אומר - בכל פעם שגבר מזלזל באישה (שומע בדיחה על בלונדיניות) הוא חוטף גירוי מיני קטן ונמוך ואני מאד תמה. בדיחה על בלונדינית - גרוי מיני???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
anyways, thats gay
believer in god,
22/08/05 04:03
|
my friend, you`re talking about later symptoms. and the author is talking about the earliest ones
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אוהב אותך רפיק
ל"ת
ג',
21/08/05 13:02
|
|
 |
מלחמת המינים - כתבה מצויינת
אשה, אם ואחות,
21/08/05 18:32
|
רפיקקקקקקקקקקק אח שלי כל הכבוד... לאורך שנים רבות יש לי מלא מחזרים... לכולם אני מזכירה את האמא שלהם...כנראה שאני אשה גדולה. תודה על המחמאה... עכשיו אני מבינה למה אני לבד...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מקסים! ממש התורה שלי.
יוני,
21/08/05 12:48
|
|
 |
2.
כתבה מרתקת
נעמי,
חיפה,
21/08/05 12:41
|
רפיק אתה צריך לצאת להרצאות ברחבי הארץ. גברים צריכים להבין שאם יכבדו את הנשיות-כולם יצאו מנצחים, במיוחד הם עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מצויין !!
ל"ת
גבי,
21/08/05 12:04
|
|