 |
11.
למה?
ל"ת
אייל,
צפון,
18/08/05 10:33
|
|
 |
10.
דפנה כפרה, אף פעם לא הייתי עם
ז'וז'ו,
18/08/05 01:22
|
אשה כתומה במיטה. מה זה החארטה הזה, באמאמאשלך ? אולי את יכולה לפרט את היתרונות והחסרונות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
איך יש לניסים רק דפנה אחת כזו
???,
18/08/05 00:07
|
|
 |
8.
איך..
אין גזר,
שדרות,
10/08/05 22:52
|
ניסים כותב מצויין. כל מערכות האמונה כמו קרמה הן חלק ממציאות האני השבויה בזמן וסיבתיות. נהנתי לקרא הסבר יפה ותיזכורת לשחרר ולקבל את כל מה ש.. החלק שמדבר על ההורים מאתגר, איך קשה לי לקבל את כל מה שהם מביאים איך קשה לי לשחרר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
המשפט שעשה לי את היום
י,
10/08/05 13:52
|
פעם שאל אדם את הנזיר סנג-צ'אן: ''גלה נא לי את הדרך לחופש''.
ענה לו המורה: ''מי הוא זה שקושר אותך?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תודה לך שבזכותך שוחררתי לחופש
dafna57,
רמת גן,
09/08/05 22:11
|
כמה אתה צודק,גורלי נבנה מבניה במקום הלא טוב,נבנה מחלקים לא טובים,אומנות שנכנסו אלי בכוח,בנין שנבנה גם עם יסוד לא טוב התחיל לההרס.לקח לי כמה שנים להשתחרר ולנקות את כול הבנין.אם הורי היו קמצנים מיד נהפכתי ללרג''ית,אבל גם לא ידעתי שלא בכול תרומה יש ניצול.גם כמה שנים ברצון להתנקות ולהשתנות היה עדין התנהגות כבעבר,היה אפילו צורך להחליף השפה.לאחר שאבדתי את הכרתי משטף דם במוח נעלם לי כל הזכרונות,עברית לא ידעתי חצי שנה.זאת היתה התקדמותה של מחלתי חשוכת מרפא.תודה לך ניסים אמון שלימדתה אותי לנקות גם את הפנימי שהיה עדין מופעל עם חוט ישן.לאחר התרפאותי פתחתי את המחשב וגיליתי גם דרכו כי השלוה והרגיעה שיש לי מקבל את כול הזיכרונות שצריך להיזכר,גם העורב שמוזמן אלי כאורח זה עורב לבן בלבד.כול זרם במוחי נקי בכל זרם התודעה הפנימי מאושר בגדול ענק כי ניסים אמון תודה שלימדתה אותי איך לרוץ אל החופש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פליפר, אנחנו מחכים....
ל"ת
דוד,
09/08/05 23:12
|
|
 |
דוד אתה מתחבא,אני חופשיה.
ל"ת
dafna57,
רמת גן,
10/08/05 21:10
|
|
 |
מחכים למה?
ל"ת
פליפר,
10/08/05 08:45
|
|
 |
מי שמחכה,מגלה כי חי רק בדמיון
ל"ת
dafna57,
רמת גן,
10/08/05 21:12
|
|
 |
ומי שאומר שהוא חופשי
רון,
אשדוד,
11/08/05 22:31
|
|
 |
אני מניח
רון,
אשדוד,
16/08/05 21:14
|
|
 |
כן אני אשה ,אבל בפעולה גבר
dafna57,
רמת גן,
12/08/05 23:34
|
גידלתי שני בני לבד ,לכן היו שעות שהייתי אבא.בכלל למדתי להיות ברחוב אינטלגנטית בבית אופה ומנקה,במיטה אשה כתומה,בעבודה הייתי גבר,עכשיו אני לא עובדת לכן אני לרוב אשה.בשיחות עם גברים אני זכר,עם נשים אני גברת עם ים ניסיון.כמעט שנתיים אני נזירה,עד אז ידעתי גם להיות נשית נמרה וחתולה,גם נחש למרות שהיה ויש לי פחד מנחשים.תודה לך ניסים שלמדתי ממך להפעיל בלי בושה הכול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה יש לי תחושת בטן חזקה ש
קומון סנס,
12/08/05 19:40
|
|
 |
רק דבר אחד חסר לי לחופש-כסף
ל"ת
dafna57,
רמת גן,
12/08/05 09:55
|
|
 |
זרקתי גם את האזיקים למען חופש
dafna57,
רמת גן,
12/08/05 01:43
|
בחיים תלמדו כי כשמדברים על אחר ולא על עצמנו,מתגלה שזה עלינו. אם פעם תפגוש אותי ותכיר אותי תבין שהחופש נמצא אם לא מדברים מבקרים ושופטים,השחרור פעל לי ביום שאני רק מספרת על עצמי וגם מספרת סיפורים בספר עיתונים והרצאות ששמעתי.אילו שהכרתה אותי הייתה יודע כל מה שעברתי בחיי,ניסים אמון לימד אותי איך לא ר'ק להגיע לחופש אלה להיות מזה מאושרת בגודל שלא פגשתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומאיפוא אתה יודע? האם אתה
רון,
כפר סבא,
11/08/05 23:29
|
|
 |
5.
לא הבנתי מה הכוונה המשפחה זה
אריק,
09/08/05 18:31
|
הקרמה שלנו, תתבונן במשפחה ותראה את הקרמה???
מישהו יכול להסביר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התשובה שלוש שורות בהמשך
י,
10/08/05 13:48
|
פעם שאל אדם את הנזיר סנג-צ'אן: ''גלה נא לי את הדרך לחופש''.
ענה לו המורה: ''מי הוא זה שקושר אותך?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מאמר יפה ניסים,לצערי כבר
שי,
09/08/05 18:21
|
התחלתי להטיל בך ספק,אך למרות הכל יש עדיין נק של אור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תשתחרר מהספק
מאיר,
10/08/05 07:47
|
|
 |
3.
למה להתנתק מהקרמה ???
המחפש,
09/08/05 17:19
|
לא ברור לי מדוע עלינו להתנתק מהקרמה ולהפסיק בעצם את שרשרת הלידה והמוות. הרי כל תורה שיישומה בצורה המוחלטת ביותר יוצרת הכחדה היא בעצם שגויה ופרדוכסלית. זה דומה לאמונה הנוצרית בתהליך רוחני אמיתי רק דרך התנזרות, רק שאם כולם יהיו נזירים - דור אחד ונכחדנו. תהליך רוחני אמיתי הוא תהליך בו האדם מכיר את האור הפנימי שבתוכו ומבטא אותו במחשבות, רגשות ומעשים. אין צורך לעקור את הקשר למשפחה כפי שתמיד מטיפים בדתות אלה ולהתנתק מכל אחיזה במציאות. בודהא אמר את מה שאמר מאחר ומקור האשליות בחייו נבע ממשפחתו שבודדה אותו מעובדות החיים כמו מוות, זקנה וארעיות.ולכן תורתו מטיפה להתנתק מהאשלייה ומהדרך שהיטוו ההורים.בסופו של דבר האמת שלו היא גם קשורה מאוד לקרמה שלו. בקיצור למה לא להציע תהליך רוחני ריאלי ומחובר למציאות ומבוסס על המציאות במקום תהליך רוחני שמדבר על ניתוק מהשורשים ומלחמה פנימית במקום להתחבר להרמוניה הפנימית והחיצונית ולחיות על פיה ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תהליך רוחני
רון,
אשדוד,
09/08/05 18:40
|
הוא לא תמיד ריאלי ולא תמיד תהליך, מפני שה''ריאליות'' כפי שהיא נדמת לך היא בעצם אי ראליות - היא מה שאתה חושב למציאות אך לא המציאות האמיתית, היא כל כך מלאה בשיפוטים ומחשבות והשוואות שכבר אין מקום לאמת. אני מציע לך שתקרא בהתחלה קצת על בודהא לפני שתגיד דברים באופן כזה מוחלט. על מנת ''להתנתק'' מהאשלייה עליך להיות מודע לה קודם, האם אתה מודע לה? התהליך הרוחני הוא לא התנתקות מהשורשים אל חבירה אליהם, אין שום מלחמה פנימית, ה''מלחמה'' נדמת לך במלחמה כי נדמה לך שיש 2 צדדים שבעצם אין צדדים. לפחות אתה מודע שישנו תהליך רוחני שצריך להתבצע.
עכשיו כל מה שנשאר לך לעשות הוא לברר לאיזו מטרה ואיך.
:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כה אמר בודהא !! רגע לפני ש...
המחפש,
09/08/05 22:02
|
רגע לפני שמדברים על אי שיפוט עלינו ללמוד להגיב בצורה לא שיפוטית על מה שאנחנו קוראים (גם אם אלו דברי כפירה בבודהא).רגע לפני שאנחנו מתנשאים ואומרים ''לפחות אתה מודע שישנו תהליך רוחני'' עלינו לבדוק אם בודהא היה רוצה שנתנשא. רגע לפני שאנחנו אומרים לאחרים מה לעשות ''עכשיו כל מה שנשאר לך לעשות הוא לברר לאיזו מטרה'' עלינו לבדוק האם אנחנו עושים את כל מה שצריך ולא רק יושבים כל היום ב NRG וקוראים וחושבים שאנחנו בתהליך רוחני. רגע לפני שאנחנו מדברים על האחרים עלינו להסתכל טוב טוב פנימה - כה אמר בודהא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגע לפני
רון,
אשדוד,
11/08/05 22:30
|
שאתה מתחיל לשפוט את דבריי קרא אותם שנית והבן שאין שום כוונת התנשאות, אבל אתה רואה אותה, תבדוק למה. דבר ראשון: לפחות- זה אומר שהוא כבר בדרך. דבר שני: אתה צודק בכל מקרה. :) תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממשיך לחפש
ל"ת
אתה רחוק מאוד,
11/08/05 17:47
|
|
 |
2.
החופש הגדול ומדיטציה
סיון,
09/08/05 15:18
|
החופש הגדול אינו מובטח גם למי שישב 50 שנה, כל יום, כל היום. אבל, מצד שני בכל ישיבה בפני עצמה אפשר לחוות את החופש הקטן. מי שהחופש הקטן מדבר אליו ונעים לו, ימשיך ויתמיד. לא בשביל משהו שיבוא, אלא בשביל מה שקורה עכשו.
וזה גם סוג של חופש גדול :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
תודה
חושב בהיגיון,
09/08/05 14:12
|
בד''כ אני נוהג לקטול את שלל המתחזים למורים רוחניים שמפרסמים את מאמריהם הנבובים כאן, אבל מאמר זה הוא ממש טוב. לא מתיימר, לא מטיף - רק מציג השקפת עולם מעניינת וצלולה. חן חן ותודה.
הגב לתגובה זו
|
|