 |
9.
אל תפסיק לכתוב
ברברה אלה,
10/04/05 11:02
|
מרקם מילותיך הופך את הנושא הרוחני, גם אם מדובר בעבודה מאומצת, למשהו עם ניחוח של עוגת שןקולד מוקרמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ניסים כרגיל עושה נעים בגב
מתרגל,
07/04/05 13:35
|
אני מסכים לגמרי עם תגובה 6 שזה כל מה שניסים יודע לעשות נעים בגב ובזה הוא טוב ובזה צריך להתרכז. וזה מתוך נסיון והיכרות עמוקה ורבת שנים איתו.
ניסים האם אתה השתווית? אומרים מורים גדולים באמת: עשה את מה שאתה מדבר עליו, ואל תדבר על מה שאתה לא עושה.
אתה כזה מכור לאגו שלך שזה כבר כל כך פתטי אפילו להגיב למאמריך...אתה שמנתק קשרים עם אנשים שהעיזו לא להעריץ אותך, שהעיזו להסתכל עליך בגובה העיניים. נבהלת מהם ומיד הרחקת אותם מקהילתך...כי אתה רוצה רק חלשים רפי שכל וחלשי אופי שיהיו סביבך כדי להבטיח את המשך שילטונך. מי שלא מזיל ריר לשמע מילותיך לא נמצא לידך....אתה לא רואה? זו הסיבה שסילקו אותך מבית הספר הקוראני בו תרגלת את כל תרגול הזן המפואר שלך....ספר למאמינים שלך על טעויותיך בכנות. ספר כיצד סולקת בבושת פנים ומונית לזן מאסטר ע''י מורה יפני שלא הכיר אותך...כי המורה הקוראני שהכיר סילק...ספר ספר קצת אמת עזוב אותך ממילים גבוהות זה כל אחד יכול לעשות...אבל מי זה שיכול באמת באמת להיות??? זו השאלה...
בהצלחה בדרך להיות אמיתי...אהה כן ומתי תעלה עליה? אתה כבר זן מאסטר ועוד לא עשית את הצעד הראשון....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מס' 8
יהודית,
ראשלצ,
10/04/05 23:23
|
על אף הרפש שאתה מנסה להטיל על נסים, היית מת להיות בנעליו. אין לי מושג כיצד אתה מתעדכן בפרטיו האישיים , אך האנרגיה שאתה משקיע , ללא לאות בלהכפיש את ניסים, האם לא עדיף היה שתשקיע בלטהר את עצמך מהרעל שנוטף ממך פעם אחר פעם ללא לאות, באתר זה . גם אם הספור הדמיוני - הוא נכון, עדיין ניסים מכובד ואהוב על הבריות. אפשר להגיד את זה גם עליך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קצת ממורמר, לא ?
רן,
צפון,
10/04/05 09:49
|
|
 |
אתה יכול לכתוב בצהובון הרוחני
בחורה חומרנית,
תל אביב,
09/04/05 21:57
|
מה זה משנה אם העיפו אותו או לא?מה זה משנה מה הוא למד במינזר הקוראני?מה זה משנה אם היפאני הכיר אותו או לא?ניסים כותב ללב ואתה כותב ללהעלב עזוב אותך שטיות ולך תרגל איזה משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ניסים היקר, יש בתגובות אנשים
מנוסה ביוגה,
06/04/05 04:03
|
שחושבים שהאמת צריכה להיות תואמת לציפיות שלהם ויש כאלה שבטוחים שהם יודעים את האמת למרות שרק שמעו עליה באופן מילולי ומוטעה, שיהיה, אולי זו לא אשמתם ואיזה מורה רוחני עם וותק של שנה וחצי ברוחניות זיבל להם את המוח, על כל פנים אני מקווה שאתה תמשיך לכוון אל האמת בדרך המופלאה שלך שאני אוהב לקרא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כרגיל...אמון פשטני ומשמים..
קורא בהיר...,
תל אביב,
06/04/05 02:09
|
גלים, משתווים, טאו, וכו'... ניסים אמון מומחיותו בלומר הכל ולא לומר כלום...המון מילים עטופות בכך ובכך...אך מאחוריהן רדידות משמימה.... אין פלא כי הוא דווקא מצליח לאסוף מדי פעם קבוצה ולדבר איתם על כלום....כי רוב האנשים אינם חוקרים את הנאמר ואינם מעונינים באמת להבין דברים לעומק....רוצים הם שיעשו להם ''נעים בגב''...ובכך ניסים אמון וסדנאותיו מושלמות....פשוט ''עושים נעים בגב''... ותו לא... עדיף כי יתעסק ב''נעימות'' זו...ובל יתיימר לדבר גבוהה, או לצטט דמות כזו או אחרת....פשוט מעציב ומעליב... ומעל לכל.....מיותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרבות מתנשאת
י,
06/04/05 13:50
|
היא תחילתו של תוהו למדנות ופולחן הם ראשיתה של כסילות.
אל תהיה פילוסוף פשוט תהיה אדיב וזכור כי הצדק בא מאהבה.
לך בעקבות הטבע והכל כבר יקרה לבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא מצאתי עניין
איילת,
תל אביב,
06/04/05 11:47
|
הרבה ביקורת יש בך : ''רדידות משמימה'' , ''רוב האנשים אינם חוקרים'' וכד'. אתה גם מייעץ לניסים במה לעסוק ובסוף אתה גם בוחר להיות עצוב ונעלב. אני דווקא מצאתי עניין רב בכתבה ולמדתי ממנה. ייתכן וגם אתה תוכל ללמוד ממנה - למשל למה היא מוציאה ממך תגובה שמבטאת תסכול - אבל זו באמת בחירה שלך . כל טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים שיש דרך להתבטא
אריאל,
06/04/05 23:06
|
אבל אני גם מרגיש שחסר משהו בדבריו של ניסים אמון. משהו שאולי אי אפשר להעביר במילים, אני קצת נרתע ממתכונים לרוחניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ! אבל מיותר לדבר.
ל"ת
המעריצים שלו,
מהופנטים,
06/04/05 04:20
|
|
 |
5.
תודה
אביבה,
05/04/05 21:17
|
|
 |
4.
תודה ניסים
תודה,
05/04/05 14:52
|
|
 |
3.
השתוות
רמיקרישנה,
מרכז,
05/04/05 14:42
|
מדוע צריך להתבודד ע''מ להגיע להשתוות? לי זה נראה פועל יוצא מידי מבדיקה קצרה של מצב התודעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כמו תמיד-קצר מעניין וקולע-תודה
שי,
מרכז,
05/04/05 13:01
|
|
 |
1.
כרגיל, עונג גדול, ניסים תודה.
ל"ת
מנוסה ביוגה,
05/04/05 11:55
|
|