 |
16.
אבא ברוך
אלי,
ירושלים,
20/05/05 08:39
|
בני ברוך זה ממש לא כיבוד אב.
אבא כותב בהרבה ממאמריו שחייב לשמור מצוות. לפחות תשמרו את מצוות כיבוד אב. ואם תאמרו הבנו אחרת , ראו את מעשיו, הסתכלו בתמונות, דוס לכל דבר ועניין.
אהההה הבנתי את מצוות כיבוד אב החלטתם לא לשמור. עכשיו הבנתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ספר הלחשים החדש ...
אלי,
ת''א,
08/12/04 10:17
|
חשוב מאוד מאוד לציין. לכל מותחי הביקורת אתם צודקים במאה אחוז!!! הביקורת מתאימה לגבי אלו שמתעסקים עם קמעות, לחשים וכל מיני מים קדושים וחוטים אדומים. מאחר והקבלה כולה מדברת על האדם עצמו, בפנימיותו ולכן כל קישור של אובייקטים מוחשיים בעולמנו לחכמת הקבלה, שגוי. אם בתמימות ואם לא!!!
בגלל הבילבול הקיים, בבני-ברוך הדבר הראשון שהתלמיד לומד זה שאי אפשר לקשר בין המושגים בקבלה לאובייקטים מהעולם שלנו.
בכל מקרה, בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך בני-ברוך טועים.
דרור,
תל-אביב,
08/12/04 23:57
|
בקבלה יש עיסוק רב בקמיעות ופולחנים, ואם בני ברוך שלך בחרו שלא ללמד אותך את זה, זה עדיין קיים . אני לא מותח ביקורת, אלא פשוט מציב בפניך עובדה מציאותית ואוביקטיבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ראשית צריך בסיס
יצהר,
מרכז,
07/12/04 01:42
|
לדעתי, לפני שמתעסקים בנסתרות צריך בסיס לימודי ומעשי ביהדות. האם בני ברוך מחנכים לשמירת מצוות? (פשוט אינני מכיר) אני באופן אישי ממליץ על לימוד הדרגתי כמו למשל במדור סרטים שבאתר הדברות. אשמח לתגובה ולעדכון מבני ברוך. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסיס של מה?
אתי,
07/12/04 11:50
|
שמירת מצוות בקבלה אינה שווה לשמירת מצוות ביהדות כל מצווה בקבלה = תיקון הרצון לקבל באדם תורה(אור) מתקבל לאחר התיקון של הרצון, לרצון להשפיע לה'
בכל מקרה לידיעתך, כדי להיות בקבוצה הפנימית של בני ברוך והרב לייטמן - צריך גם להיות שומר מצוות גשמיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצא המרצע מהשק....
אבי,
תל-אביב,
09/12/04 13:09
|
אם לא תחזרו בתשובה - לא ''תזכו '' לעלות בסולם ההיררכיה של הכת הנקראת ''בני-ברוך''. וזה משתמע מדבריה של אתי החברה בכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מצטער אם הבנת לא נכון
תלמיד,
14/12/04 17:05
|
הקבוצה הפנימית שומרת מצוות בסיסיות בלבד, כי זאת לא המטרה המטרה היא מצוות רוחניות ופעולות רוחניות ולא מצוות גשמיות (שמשמשות מעין מסגרת)
אני לומד די הרבה זמן ואני בחור חילוני כל אחד בוחר את דרכו להשפיע אף אחד לא מטיף כי אסור הדבר הכי יפה בבני ברוך - אנשים מתחילים לשמור מצוות פשוט כי הם מאוד מאוד רוצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר גרוע
אלי,
20/05/05 08:35
|
קבלה צריך ללמוד ממקובלים. הרב אשלג כולל בנו. שמרו מצוות הטיפו לשמירת מצוות ולא קבלו תלמידים שלא שמרו מצוות.
לשקר אין רגליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמיד,אתה לא פחות מכבשה תועה.
אבי,
תל-אביב,
16/12/04 10:50
|
|
 |
13.
קבלה היא לא דת-היא דרך חיים!
עדיאל,
05/12/04 14:15
|
המקובלים הגדולים ידעו שתורת הקבלה היא עמוקה וקשה להבנה לאדם הפשוט ולכן רק מעטי מעט ויחידי סגולה הגיעו ללימודי הקבלה והתעמקו בה. הידע עבר מאב לבן ומסב לנכדו וכך עבר הידע מדור לדור עד שהגענו לדורנו זה, דור של מחשבים וטיסות לחלל,דור של פיצוח הגנום האנושי וביקוע האטום. רק היום אחרי שיש לנו ידע מדעי על סביבתינו הטבעית המורכבת מדומם,צומח,חי,ומדבר ויש לנו יכולת לראות לעומק היקום בטלסקופים משוכללים, ויש לנו גם את היכולת לראות לתוך גופנו עד למולקולה הקטנה ביותר,עד לאטום היחיד שיש באפשרותינו לפצחו ולפרקו עד ליחידותיו הקטנות ביותר,הקוונטים, רק היום,יש ביכולתנו להתחיל ולהבין את סודות הקבלה. כול מי שרוצה ''באמת'' לילמוד קבלה צריך לפחות ידע בסיסי בפיסיקה-תורת הקוונטים,כימיה-תורת היסודות,ביולוגיה- תורת ה-DNA,מטמטיקה-הפקט הפרפר ויקומים מקבילים, כי בלי כול אלה לא נבין דבר.וזאת הי רק ההתחלה. היום אפשר וצריך ללמוד קבלה כי היום יש לנו את היכולת להוכיח מדעית ולהבין שכלית את הקבלה, הזוהר והתורה. לילמוד קבלה-זה כול החיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קסמים, לחשים, קמעות - לרונן
אלי,
ת''א,
08/12/04 10:12
|
חשוב מאוד מאוד לציין. רונן אתה צודק במאה אחוז!!! לגבי אלו שמתעסקים עם קמעות, לחשים וכל מיני מים קדושים וחוטים אדומים. הקבלה כולה מדברת על האדם עצמו, בפנימיותו ולכן כל קישור של אובייקטים מוחשיים בעולמנו, שגוי. אם בתמימות ואם לא!!!
בגלל הבילבול הקיים בבני-ברוך הדבר הראשון שאתה לומד זה שאי אפשר לקשר בין המושגים בקבלה לאובייקטים מהעולם שלנו.
בכל מקרה, בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חושב שאתה מדבר שטויות....
רונן,
רמת-גן,
06/12/04 19:19
|
לקשור קבלה עם תורת הקוונטים ועם מיקרוביולוגיה ותורת הכאוס זה ממש הבל הבלים וטריק שיווקי שמפיל לא מעט תמימים (שמרגישים שהם אינטיליגנטים) בפח של משווקי קורס הקבלה . העולם הפיזי והחיים בו הם מספיק מרתקים ומעניינים גם בלי אמונות תפלות ומיני הבלים. מי שבאמת רוצה להרחיב אופקים שילמד מדעי הטבע והחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה באמת האינטרס של בני ברוך?
אתי,
07/12/04 11:57
|
הרצאות מבוא בחינם
קורסים במחירים מצחיקים: 200 ש''ח לקורס של כמעט חודשיים
הרצאות של הרב, מסיבות, אירועים והצגות במחירים מגוחכים של 20-30 ש''ח
כל הכסף מועבר אך ורק להחזקת המקום במרכז ת''א
שיווק? אף אחד לא עושה כאן כסף אל תתבלבל עם מרכז לקבלה של הרב ברג (הבדל של שמיים וארץ מכל הבחינות)
המטרה היא אך ורק לימוד החוכמה היקרה מפז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב נו,כנראה שחכמה זה דבר יחסי
רונן,
רמת-גן,
07/12/04 13:33
|
אם לחישת לחשים, רקיחת שיקויים, ענידת חוטים אדומים, ועיסוק בקמיעות היא חוכמה בעיניך שיבושם לך. אני הייתי קורא לזה עבודת אלילים, השפלה עצמית, ובזבוז זמן יקר לריק. ועוד להתהדר בכל מיני תלבושות מעולם המדע? תורת הקוונטים? פיצוח הגנום? בורים ועמי ארצות , פתאים תמימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדון רונן
אתי,
08/12/04 17:05
|
אם היית מתעניין קצת בקבלה היית מבין שאין קשר בין קבלה לבין קמעות לחשים ושאר שטויות כל מי שמייחס לקבלה דברים כאלה הוא שרלטן הקבלה היא חכמת הנסתר הנסתר מ 5 חושי האדם לכן אין כל קשר לפעולות שאתה עושה בעולמנו כדאי לך לקרוא קצת באתר בני ברוך ואז להעביר ביקורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש קבלה אחת
רונן,
רמת-גן,
03/01/05 17:51
|
הקבלה היא מעשית ועיונית והיא אחת, וזה בדיוק מה שאני אומר. אי אפשר להפריד את ממנה את האמונות הטפלות והמטופשות ולומר שזה לא שייך אליה,כפי שעושים אתי ואחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפשטה - לרונן ואתי
אחד,
28/12/04 11:42
|
יש קבלה עיונית אליה מתכוונת אתי שאינה כוללת לחישות וקמיעות. ויש קבלה מעשית הכוללת לחישות וקמיעות כפי שטוען רונן. אז שניכם צודקים השאלה על מה מדברים! זה דבר מאוד חשוב להבין על מה מדברים ולא להיות מוזן ע''י שמועות או מרצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל מקום יש שרלטנים
אתי,
14/12/04 16:58
|
ואם לא הבנת ''בני ברוך'' היא תנועה של אלפי אנשים ולא אדם אחד
אני מצטערת בשבילך על הדעות הקדומות שלך שמונעות ממך להתעניין אף אחד לא מטיף לשמור מצוות וכל אחד בוחר את דרכו בחופשיות (גם אני)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני ברוך ובגדי המלך החדשים.
רונן,
ר''ג,
08/12/04 20:09
|
הקבלה בכל זאת עוסקת בכל מה שהזכרתי. אני מבין שזה לא נעים לשמוע. ואני מבין שהית מעדיפה שהיא תעסוק בתורת הקוונטים ובפיזיקה גרעינית, אבל מה לעשות היא לא. (גם אם בני ברוך אומר שכן). אגב, גם בגדי המלך החדשים היו בגדים שנסתרים מ 5 חושי האדם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ולי ניראה מה שלמה פעם אמר אין
nissimlev,
05/12/04 08:37
|
ולי ניראה מה שלמה פעם אמר אין חדש תחת השמש. כל פעעם שנולד אדם הוא נולד בחסד ויש לא סיכויים לדעת את עצמו , למרות כשהוא נולד הוא יודע אבל שוכח אם הזמן , ואז הוא מאבד לדעתו ואחריי כן יש רצון למצוא את מה שאבד לו .אנשים אם נפש רחבה מסתפקים מימה שיכולים להשיג בכוחות עצמם ,והחלשים ומדוכאים מחפשים מי שיעזור להם והם גם יותר רוחנים באופן טבעי אולי . כעעט מי חזק נגד היצר של העולם וימצא לו טוב, וגם ילמד מה טוב . יבנה לנו אוהל ויהיה לאן ללכת בשביל כיסוי רוח ואהבת השם . טוב מאזניי צדק וגם שלום לילד מקווה שאמרתי משהו .בינתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
די להתעסק בהבלים,פגנים שכמותכם
ל"ת
עשו מצוות והיו,
מוסריים וזהו,
03/12/04 18:57
|
|
 |
10.
התשובה ל-למה, לא קשורה בכלל...
חוהל'ה,
צפון,
03/12/04 17:00
|
ועל זה אני אומרת: אוי-וי. למה - זה לא קשור בכלל לכלים גדולים ואורות קטנים, ולכל ההבלים שכל מיני מקובלים בשם רבנים ומיפהם מלהגים ללא סוף, תמורת שלמונים נאים. במקום שכל אחד יקח עצמו, ילמד ויחפש, רצים לשעורי-אינסטסט כאלה כדי למצוא את האור, שאינו אלא אור ניאון סינטטי חסר חיים. כל הרעיון של איסור לימוד בגיל צעיר היה שחסר בשלות נפשית עמוקה, וביטחון שהשקפת העולם שלא תתערער לאחר עיון מעמיק במה-אני מי אני וכו', נעוץ בחשש שהאיש יצא מדתו. (לא מדעתו). כלומר, יבין שמה שמכרו לו עד כה, על האלוהים וההלכה (לא משנה מאיזה דת) לא שווה את קליפת הבצל שלא אכל לארוחת הבוקר. זה הכל. תראו רק איך הרמב''ם - פנומן של דורות, נאלץ פתאום להכניס סוס לקופסת גפרורים עקב כך, רק כדי לא לערער אצל המאמינים את אמונתם בדת ובעומדים בראשה. אז זו היתה הסיבה היחידה. היום אין בעיה כזו, ההפך. כל מיני זבי חוטם ושוטים סתם, מחפשים אחר משמעות לחייהם במיני שעורי אינסנט של ''קבלה'' במרכאות, ויש חלק מהם לא קטן שמאמין שאם ישמור שבת, לא ישגל בעת נידה, לא יפלוט, חלילה, זרע לשווא למשל - יעזור לאיסוף השברים של הקוסמוס. כלומר - חוזר לחיקה החמים, המתזז והאשלייתי של הדת. לכן ביום מותר לחילוני להתחיל ''ללמוד'' קבלה ומסתורין בגיל מוקדם. הוא רק יעשיר את קופת המוסד, אולי אף יחזור בתשובה ויפרנס עוד כמה רבנים טוב טוב. = אז מה רע? זה שמיעוט שבמיעוט אולי באמת ייתפס לאופן חשיבה טרנסדנטלי, וימצא סולם לטפס בכוחות עצמו לאי-על, לא מצדיק את החרפה האינטלקטואלית והתיאולוגית המכונה ''קבלה'' של הרב אשלג וחברים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
mmmmmm very interesting....
red,
04/12/04 04:11
|
i am not sure about the last frase on rabbi ashlag but on the stuff before that, i tend to agree with you and i am impressed on your way of thinking and expresing yourself.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
המלצות ללומדים ולמתעניינים
יובל,
03/12/04 09:12
|
1.מבט נוסף על תופעת מדונה-אולי היוצרת המוכשרת ''נשלחה'' כחלק ממנגנון ההגנה המובנה בתוך חכמת הקבלה,ולא כדי למשוך קהל. 2.כל אדם מושך מלימודיו לפי עומקו ולא לפי עומק חומר הלימוד.ואם חל שינוי ,ובמקום שנאה ואלימות התלמיד מתחיל להישמע כמו מלכת יופי בנאום ההכתרה(...שלום עולמי וגו') -גם זו לטובה. 3.הצעה למבקשים ללמוד קבלה לעומקה: להוציא מהלימוד את עניין ה''ניו אייג'' , לא להסתפק רק בעיון בתורות המזרח .במדף שמתחת לספרי הקבלה רצוי להניח את ספרי המדע:חייבים לדעת את תורת היחסות (פרטית וכללית),תורת הקוונטים ,המיתרים ושאר המדעים. אי אפשר לדלג לשלב החיפוש הרוחני בלי שהרצון לקבל יקבל את סיפוקו מהשלבים הקודמים.תהיו זנב לאריות רק אחרי הייתם ראש לשועלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המלצה נוספת ללומדים
רונן,
רמת-גן.,
09/12/04 10:04
|
1. קחו תמיד בחשבון שקיימת אפשרות ששוטפים לכם את המוח במיני שטויות והבלים שאין כל אפשרות להוכיח את קיומם. 2. היו מודעים לכך שישנם שני מניעים לשיווק הקורסים של הקבלה: האחד זה כסף, השני זה החזרה בתשובה. 3. אם אתם מתעניינים במדע לכו ללמוד באוניברסיטה ! בקבלה אין שום עקרון מדעי, למרות שהמשווקים מנסים לארוז את המוצר באריזה כזו. 4, הזהרו מגורואים שקוראים לעצמם רבנים למרות שאין להם הסמכה. 5. הזהרו ממרכזי לימוד בעלי מאפיינים של כת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מסכים לגמרי עם 3
יאיר,
02/12/04 19:20
|
התגובה מספר 3 מסבירה במדויק את המניע האמיתי מאחורי חשיפת הקבלה להמונים. עכשיו כאשר העולם מגלה את היופי והאמת של תורות המזרח, לרבני היהדות אין ברירה אלא להצטרף למעגל זה. שאם לא כן, היהדות תישאר מאחור כדת של אמונה עיוורת ולא דת של חוכמה אמיתית.
אבל אני אוסיף ואומר שמתוך קריאת חומר קבליסטי במקומות השונים נראה שהקבלה נמצאת הרחק מאחור לעומת תורות המזרח. אין בקבלה את העומק, הדיוק, הבהירות והמיקוד שיש בתורות המזרח. כמו כן אין בקבלה ובשום תורה מערבית אחרת את הדרכים והטכניקות הרבות ליישום רעיונות פילוסופיים הלכה למעשה, כמו שיש בתורות המזרח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקבלה אין עומק??
תלמיד,
07/12/04 12:01
|
מצחיק מאוד.. תורות המזרח מחווירות לעומתה. מניסיון. מי שאומר משפט כזה לא מבין דבר בקבלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממחקר מעמיק של 8-9 שנים:
ילי,
מרכז,
04/12/04 11:01
|
אנחנו יכולים להגיד לך יאיר בלב שלם שכל הזרמים והדתות מדברים על אותו הדבר הכל חלק מהתמונה הגדולה והכל קשור להכל וגם המורים הגדולים במזרח ישמעו שאתה יהודי וישלכו אותך ללמוד יהדות במקום ללמוד להגיע ל''הארה'' אצלהם במנזר ותבינו הכל קשור להכל והכל חלק מהאמת ואמת יש רק א ח ת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקבלה מסובכת והידע מהמזרח פשוט
קקק,
03/12/04 11:16
|
העניין עם הקבלה הוא שהתכנים כתובים בשפה כל כך לא יומיומית שזה מאוד קשה להוריד אותה לעם ולפשוט....תורות המזרח מהתחלה היו יותר פשוטות ולכן הבודהיזם למשל מתחבר לחיי יומיום יותר בקלות ויותק זמין הידע שהוא מציע.....
ביהדות כל כך מתגאים בסוד שזה חבל כי זה הבעיה כרגע יותר מדי סוד שכבר נהיה מסובך להבין את החוכמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
is that why...
RR,
03/12/04 10:03
|
|
 |
what is better...???
קקק,
04/12/04 21:59
|
the missery in india or the violent missery of israel...
in india there is much poverty but in israel so much anger and hate.....
each country has it's karma...non is better than the other.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז לא למדת קבלה
יצחק,
תל אביב,
02/12/04 22:06
|
הקבלה נותנת ידע איך לישם רוחניות בכל שניה ובכל סיטואציה בחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נותנת נותנת אבל מאוד מסובך....
קקק,
04/12/04 22:01
|
קבלה נותנת ידע על הכל ....אבל מאוד מסובך בסוד ובשפה לא ברורה....צריך כמה שלבי תרגום לפני שאני ואתה יכולים לקרוא את הטקסטים של הזוהר ובדרך הרבה חוכמה הולכת לאיבוד והרבה דעות של מתרגמים נכנסים....
אז היא נותנת לא אמרתי שלא אבל מסובך.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הרשו לי להיות סקפטי
מויישה,
02/12/04 18:47
|
לגבי ''קבלה אינסטנט'', המכון לחקר הקבלה, הינו גוף כלכלי שיודע לשווק את עצמו מצויין ע''י מכירת אשליות ושימוש בגורמים בעלי השפעה כמו מדונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדובר בבני ברוך
הראל,
03/12/04 18:06
|
|
 |
להראל מתגובה 7
שרה,
07/12/04 13:00
|
המרכז לחקר הקבלה הוקם ע''י הרב אשלג וכרגע מנהל אותו הרב ברג בהצלחה רבה אז איפה המרחק? תגובה לא ברורה בכלל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבי המרכז לקבלה
אתי,
08/12/04 17:11
|
הם מתעסקים בשטויות כמו קמעות עושים כסף מהקבלה איפה הקשר בין המרכז לקבלה לבין בני ברוך?? רק עושים לחכמת הקבלה שם רע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עוד ממשיכים
עדי,
08/12/04 00:26
|
אין קשר בין הרב יהודה אשל''ג למרכז שהקים ברג שנים ארוכות אחרי מותו . ומי שמכיר את המקור יודע שהקשר הקיים בינו ובין המרכז בדיזנגוף הוא שיטחי בהחלט.. לרב יהודה אשל''ג היו מספר תלמידים ומרכזי לימוד הממשיכים את דרכו יש יותר מאחד. הרב ברג היה תלמידו של תלמיד של הרב אשל''ג הרב ברנדווין, יש את הרב מיכאל לייטמן שהיה תלמידו של הרב ברוך אשל''ג בנו בכורו של יהודה אשל''ג והקים את תנועת בני ברוך, יש גם ישיבה בבני ברק ע''ש אשל''ג ועוד ' ועוד' בקיצור לכל המחפשים לא עושים לנו חיים קלים.. איפה האמת מי הממשיך האמיתי?? חיפוש נעים.. העיקר להתייגע ולמצוא את אלוהים בכל מצב..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם למדת
שימי,
בת ים,
02/12/04 22:13
|
האם ניסית לישם את הידע שמלמדים שם ? קבלה מוכיחה את עצמה, רק אנשים שלא מוכנים להתאמץ יתנו תשובות כמו שלך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
פשוט עכשיו קונים כל שטות
ל"ת
נגד הבלים,
י-ם,
02/12/04 17:08
|
|
 |
5.
הסיבה לחשיפה המאוחרת
ברוך,
02/12/04 17:02
|
עד עתה לא האמינו ''חכמי'' הקבלה שיש כל הרבה מטמטמים שיאכלו את השטויות במיץ עגבנית האלו. אבל מאז הצתרפות ה''עילוי'' מדונה - זכתה הקבלה, ובעיקר המקובלים, לעדנה מרובה. לאחרונה רבו התעשיות המתפרנסות מטיפשים, כמו תעשית האסטרולוגיה, והרפלקסולוגיה, ואבני ''אנרגיה'', ופרחי בך, וחגיגאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הקבלה היא סם גורם הזיות
שרה,
אי שם,
02/12/04 16:34
|
דמיונות שוא וחלומות בהקיץ עם תעודת הכשר. דע לפני מי אתה חולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הזמן מכתיב ליהדות מה לחשוף...
קקק,
02/12/04 15:05
|
הקבלה נפתחת היום לכולם כי אין לה כל ברירה....העידן הוא עידן בו נפתחו חוכמות של המזרח והבודהיזם הגבוהות ביותר והדרישה לתשובות ולחומרים רוחניים גבוהים נדרשת מכל דת או תאוסופיה שמכבדת את העצמה ומציגה עצמה כמערכת שאם נפעל ע''פ חוקיה היא תביא לנו בהירות בחיים כל כך כיאוטיים ומלאי סבל....
מכיוון שהיהדות איבדה את מהותה ללא הקבלה בעידן הזה ואין בה כדי לספק נשמות צעירות ורעבות לתבונה לא הייתה כל ברירה אלא לפתוח את תיבת ההפתעות של הקבלה ולחשוף אותה לכולם ...כאילו לאמר...היי חברים אל תחפשו בשדות זרים גם לנו פה בבית יש חומר טוב לעבודה....ואז נפתחה הקבלה....
בין אם הייתה נבואה שאמרה שיש לחשוף ובין אם לאו....האבולוציה של האנושות גם אם ליהודים זה לא נראה כך....ממשיכה לקרות עם או בלי קשר ליהדות.....היהדות לא מכתיבה את כללי האבולוציה האנושית אלא נשמעת להם....
יש עידן חדש יש עידן הדלי והיהדות צריכה לספק חומרים שמדברים לאנשים בעידן זה כי התודעות עכשיו מפותחות יותר מבעבר וודורשות ידע ברמה גבוהה ולכן כל הידע נחשף....
דרך אגב סביר להנחיח שלא כל הידע מתגלה כי עדיין רב הסוד ובוודאי עוד ישנם כמה וכמה טפחים של חוכמה ובינה לגלות עוד מעבר למה שנגלה מהקבלה.....מה שבטוח שבבודהיזם יש אז אני רק מקווה שגם בקבלה כדי שגם היא תוכל להמשיך ולהיות חלק מהתמונה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עידן הדלי ויהדות...
אבי,
נתניה,
14/02/05 12:42
|
לדעתך היהדות אוסרת על חיזוי וראיה בכוכבים. מה שמכתיב ליהדות מה לחשוף זה הנכונות של פתאים כמוך לחשוף את כיסם ולהשליך את כספם על מיני שטויות ושיקוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שיעור קבלה
שי,
02/12/04 14:34
|
|
 |
הלינק מתוקן וניתן לצפות
הלינק מתוקן,
02/12/04 15:46
|
|
 |
1.
זה לא עניין של יכולות שיווק?
ל"ת
עכגד,
02/12/04 13:47
|
|
 |
כל כתבי אפלטון גלויים,רק קומץ
ולדימיר,
מונופול של ק,
02/12/04 23:13
|
סוקרטס לא כתב מילה מחוכמתו אפלטון-תלמידו פירסם אותו. בכל כתביו של אפלטון-הכל גלוי וכל מרבה לקרוא בקסמיו שבוי בודהה לא כתב ולו מילה קטנה וכל הבודיסטים מצטטים אותו ב- אהבה. שפינוזה טען-תנ''ך זה זיוף. וחכמי אמסטרדם אמרו-יאללה תעוף!!!
הגב לתגובה זו
|
|