 |
54.
ועוד משהו ששכחתי
ורדה,
05/11/04 22:24
|
|
 |
53.
אט אט אני קוראת את כל כתבותיך
ורדה,
05/11/04 22:21
|
ונורא נהנית, לא היה לי מושג שאתה כותב כל כך הרבה. והנה הגעתי לזו. היא הכי מוצאת חן בעיניי. אמא תרזה של סן פרנסיסקו. כמה נוגע ללב וכמה אמיתי. טוב שיש אנשים כמוה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הכרות אישית
פליטת פריסקו,
27/08/04 20:04
|
הכרתי את הזקנה החביבה,תודה לך שזכרת אותה באופן הצנוע והמכובד שלך. אני משתתפת בצערך,במיוחד לאור העובדה שטעם העוגיות עוד בפינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
beloved Mary
מלכה לב אדום,
19/08/04 07:57
|
מרי יקירה מקומך בגן עדן הובטח לך, לצד מלאכי השרת, במאפיה הקטנה בשמיים. your place in heaven is secured, alongside God's superior angels, in the great bakery in the sky.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מרי
רון,
17/08/04 19:38
|
גתבה מקסימה ונוגעת ללב, ומעוררץ שוב את השאלה למה בכלל צריך את כל החוקים האלה נכג מרעחוטנה. לא נותנים לאנשים מבוגרים לחיות כמו שהם רוצים. זו אחת הדוגמאות המובהקות לחוסר הצדק הכללי של החברה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מה מחר סתוא מרי?
ל"ת
רז,
17/08/04 10:18
|
|
 |
48.
עוד
שרון,
16/08/04 23:37
|
|
 |
47.
איפה את מרי
ל"ת
רוני,
16/08/04 01:21
|
|
 |
46.
תנצנ''ה
ל"ת
שולי,
16/08/04 00:14
|
|
 |
45.
היי אורי,
שלומי סנדק,
15/08/04 23:00
|
|
 |
שלומי
פדלר,
ירושלים,
19/08/04 15:36
|
|
 |
44.
לאורי
אלן,
15/08/04 17:07
|
שמעתי אותך אתמול בלילה ברדיו. למה אתה לא חוזר לשדר? לא הייתה תכנית כזו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
התרגשתי עד דמעות
ל"ת
ליהי,
15/08/04 14:03
|
|
 |
42.
תודה לאל
אסף,
15/08/04 00:30
|
|
 |
41.
עשית לי את השבת מרי
ל"ת
יפה,
14/08/04 19:59
|
|
 |
40.
לאורי
רז,
14/08/04 19:41
|
הכתבה עוררה בי געגועים לאנשים עם שליחות, וחזון, ויותר מכל חמלה. אין כבר הרבה כאלה בפרא לא גאן. כמו כן רציתי לשאול אם לדעתך גורדייף שימש מודל לאושו? בכל מקרה אשמח אם תכתוב עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לרז
אורי לוטן,
14/08/04 22:09
|
כן, אפשר לומר שאושו מידל את עצמו על פי גורדייף, אם כי גורדייף מעולם לא הגיע לאקסרווגנצות האושיסטיות...בקרוב יהיה עליו פרק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
תוספת
מירי,
San Francisc,
13/08/04 23:22
|
מרי גם שכלה את בתה היחידה בתאונת דרכים. תודה לכן בשם אלפי אנשים שכבר אינם כאן. בםרט הייתי רוצה להקדיש את הכתבה לתום ריברה שמת מאיידס ב1991.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
נקומה בגן עדן מובטח
ל"ת
אלי,
13/08/04 20:06
|
|
 |
37.
viva maria
ל"ת
ענת,
13/08/04 19:04
|
|
 |
36.
שווה סרט
ל"ת
רחל,
13/08/04 18:36
|
|
 |
35.
מרי חואן אנה
satriani,
guitar land,
13/08/04 14:28
|
אנשים למה אתם מורידים את כל התגובות שפורסמו עד עכשיו למה???!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מסקנה
רון,
13/08/04 12:47
|
התגובות לכתבה - יותר מהכתבה עצמה - מראות שיש בהחלט מקום לדיון ציבורי בנושא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק. אכן יש מקום לדיון
יריב,
14/08/04 07:04
|
|
 |
33.
יופי של כתבה. פשוט תענוג לקרוא
ל"ת
רועי,
13/08/04 06:03
|
|
 |
32.
מרי חואן אנה
satriani,
guitar land,
13/08/04 02:02
|
אורי לוטן אחי אחלה כתבות ויאללה כבר כל הפלצנים האלה שאומרים לנו מה לעשות מריחואנה זה אולי אחד הדברים שהכי עוזרים לאנשים כמוהם להשתחרר מכל הדעות שלהם לגבי כל דבר אנשים שמחזיקים דעה לגבי כל דבר וכלואים בתוך כלא הדעות של עצמם אני מרחם עליהם יותר משאני כועס עליהם לילה טוב אנשים וסטלות נעימות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אישה טובה!
שי,
13/08/04 00:53
|
אני זוכר שבזמן שביתת הרעב של הסטודנטים בימי ביבי כראש ממשלה, יצאה שרה אל השובתים והציעה להם פיצה.
יחיה ההבדל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חה, חה, חה!!!
ביבי,
13/08/04 19:31
|
|
 |
30.
מה הקשר של הכתבה?
מישהו,
בת ים,
12/08/04 15:52
|
מכתבות על ניו אייג', הטור הפך לבמה לעידוד לגליזציה, כבר כמה כתבות מדברים על סמים ומפארים ומשבחים על מעלליהם. אין לי בעיה עם זה אבל אפשר להפוך את הטור לטור של אורי ולבטל את השם הקודם שמזמן סטינו ממקורותיו. וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ל30
אורי לוטן,
13/08/04 13:39
|
המונח נחן אייג' הוא לא נגדרה מתמטית. יש לו השלכות רחבות ובלתי ניתנות למדידה כמו כל דבר שעוסק בזמן. גם בתקופת הרנסנס היו תופעות חריגות שבסופו של דבר נכנסו לקונצנזוס. בשבילי ניו אייג' זה יותר מכל פתיחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה הקשר
פושו,
12/08/04 23:22
|
אמור את המנטרה: יש קשק....יש קשר..... לפחות שעה ביום בסוף תראה שיש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא את התשובות ל- 11
ל"ת
ריקי,
12/08/04 17:21
|
|
 |
אל תדאג
אורי לןטן,
12/08/04 17:14
|
|
 |
29.
על מה הויכוח ?
צ'יקו,
12/08/04 10:27
|
מי שרוצה לעשן, שיעשן. מי שלא רוצה שלא יעשן. מי שפוגע באחר, עישן או לא עישן, שילך לכלא. ומי שמפחד על הילדים שלו, שיחנך אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לצ'יקו 29
חמי,
12/08/04 19:20
|
|
 |
הכיבוש יותר גרוע מהעישון
שרי,
לבנט,
12/08/04 14:35
|
הוא הרס עד היום יותר מוחות, יותר משפחות ויותר ילדים מכל הסמים גם יחד (ואנחנו מדברים רק על מריחואנה כאן).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכיבוש
צליל,
13/08/04 18:45
|
מעניין איפה התאבדו יותר אנשים. בצה''ל או בין המעשנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט
יונה,
12/08/04 16:21
|
|
 |
28.
קדושה קדושה קדושה .....
מרשמלו,
ת''א,
12/08/04 09:35
|
כן ירבו ...
http://www.hr95.org/pix/browniemary.jpg
תוציאו את הכוח מידיד הפושעים והמבריחים!
מריחואנה חופשית עכשיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואימרו אמן!
ל"ת
מלכה לב אדום,
19/08/04 08:11
|
|
 |
27.
האם לכותב ישנה הפרעה נפשית?
תוהה,
12/08/04 08:50
|
הפסקה הבאה:
'' האשה השחורה הראשונה שהעזה לנסוע באוטובוס ללבנים בלבד באלבמה לא קיבלה - בניגוד ליאסר עראפת - פרס נובל, אבל בלי הנסיעה הזאת אמריקה היתה נראית קצת אחרת בארבעים השנים שחלפו מאז. ובצד השני - איש קטן (מכל הבחינות) ומופרע בשם יגאל עמיר שינה בשניות מספר את חייהם של מיליונים, ויש מן הסתם מי שחושב שמגיע לו פרס נובל.''
מעידה על אפשרות להפרעה נפשית קשה ביותר אצל כותב המאמר. האיזכור של ערפאת ועמיר הוא תמוה מאוד בהקשר לנושא הכתבה בפני עצמו, אך מה שבאמת מדאיג הוא האופן בו מתואר ערפאת (גם אם ניקח בחשבון שהדברים נאמרו בציניות) לעומת האופן בו מתואר עמיר. המשפט על ערפאת נאמר בהשלמה מוחלטת, ללא רגשות עויינים ובודאי שללא הטלת אשם, בעוד שהמשפט על עמיר נאמר בשנאה יוקדת. ניכר שהכותב שונא בדם את עמיר, אך אדיש לחלוטין לערפאת במקרה הטוב, ואינני רוצה לדמיין מה יחסו אליו במקרה הריאלי או הרע.
עצוב שהכותב בחר ביודעין בסגנון תמוה ומוזר זה, אשר מהווה מניפולציה של המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרעותיו הנפשיות לוטן
ד''ר מויסר,
12/08/04 22:26
|
ידועות כבר מאות שנים. בגלגוליו הקודמים הוא היה מפקד מחנה רכוז, קוזאק עם שפם שהתמלה באונס נשים יהודיות, ראש מחלקת היהדות באינקביזיציה הספרדית, החריב במו ידיו את בית המקדש, וחוץ מזה אמא שלו ערבייה. חתיכת מופרע הא? פלא שהוא שונא את יגאל עמיר. אני בטוח שהוא גם לא מת על ברוך גולדשטיין ועוד כמה מהחברים שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאסתם
ישראלי שפוי,
12/08/04 19:21
|
|
 |
האופו שבו מתואר ערפת
ד''ר רוברט,
12/08/04 16:23
|
|
 |
הפרעה נפשית
עופר,
12/08/04 14:54
|
אדוני היקר, כל המילים היפות שאתה שופך כאן, לא מכסות על דבר בסיסי אחד. אתה חי בעולם של פנטיות, שנאה, וקרוב לוודאי מחלות נפש מהסוג שגיבורך עמיר לוקה בהן. עצתי לך, חפש אתרים של רוצחים סידרתיים - יש מספיק כאלה באינטרנט - או לך למדורי האקטואליה שם תרגיש כמו בבית. זה לא המדור בשבילך. אנחנו לא רוצים אותך כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרעה נפשית
עופר,
12/08/04 14:49
|
ידידי היקר, כל המילים היפות שאתה שופך כאן לא יטשטשו דבר אחד - אתה תומך ביגאל עמיר - ובתור שכזה אין לך מקום במדור הזה. חזור למדורי החדשות, או לאתרי רוצחים למיניהם ועזוב אותנו במנוחה. לא רוצים אותך כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם זו שנאה
תום,
13/08/04 03:00
|
אין בי אף לא שמץ תמיכה ביגאל עמיר. ואם זאת לומר לאדם שהשמיע את דעותיו במדינה חופשית- ''אנחנו לא רוצים אותך כאן'' זו אותה גזענות ואותה שנאה שהובילה למותם של רבים וטובים. לא חבל??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכותב לא, אבל לך יש!
רמי,
12/08/04 10:53
|
מי שאוהד את יגאל עמיר, ואל תתכחש לזה, הוא כן מופרע.
עובדה, רק אתה שמת לב לזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מריפואנה - מרי
גיל,
הרצליה,
12/08/04 01:30
|
מרי הקדושה היא מהאמהות של המריפואנה המודרנית המערבית, ועל כך אנחנו צריכים לשמור לה מקום של כבוד. משרד הבריאות מסכים כי המריחואנה עוזרת לחולים להקלה על כאביהם. משרד הבריאות אף מאפשר לחולי איידס וסרטן להגיש בקשות ולקבל אישור לשימוש במריחואנה. (עדיין תהליך ביורוקרטי, אך ראויה לציון מהירות הטיפול בתהליך מצד משרד הבריאות). למען עתיד הילדים שלנו, ולמען עתידה של מדינת ישראל כמדינת רווחה, עלינו להסכים עם השימוש במריחואנה לצרכים רפואיים. נכון שגדלנו לראות במריחואנה כסמים, אבל גם שימוש לא נכון באופטלגין עשוי לגרור נזקים גופניים...
חברי הכנסת אריה אלדד, רומן ברונפמן ורשף חן יזמן הצעת חוק שתאפשר רישום מרשם למריפואנה על ידי רופאים מומחים לפי רשימת מחלות מוגדרת מראש במשרד הבריאות, ותאפשר את חלוקת המריפואנה לחולים באמצעות בתי המרקחת הממשלתיים. בואו וחתמו על העצומה למריפואנה עכשיו בכדי לתמוך בהצעת החוק ולגרור כמה שיותר חברי כנסת לזרז את התהליך ולתמוך בחולים של החברה. את העצומה ניתן למצוא ב: http://goleshet.com/atzuma-marifuana.pdf
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הצילו את החקלאות הישראלית
ינון,
12/08/04 00:47
|
|
 |
24.
Mary
Mike,
San Francisc,
12/08/04 00:37
|
I knew Brownie Mary for many years. I also knew many of the people she helped before they died. Thank you for eulogizing her in your site,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
השאכטה הבאה לזכרה של מרי
צ'ה גווארה,
11/08/04 23:26
|
|
 |
22.
יום רביעי הגדול!
דדי,
11/08/04 23:08
|
מחכה בקוצר רוח ליום רביעי כדי לקרוא את האמריקנה שאינה נשק וסי איי אי אלא הבשורה שמעצבת את הכיוון העולמי. במיוחד המסדר הפרנציסקני או יותר מדויק הסן פרנציסקני. קדימה לוטן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
קדושה פוסט-מודרנית
ל"ת
נורית,
11/08/04 22:49
|
|
 |
20.
פתיחות וכבוד לזולת - הם נחלת
A Woman,
11/08/04 20:46
|
כל העם האמריקאי, ומיושם בכל אחת ואחת מ-50 המדינות. זה לא הומצא ב - San-Francisco , זוהי תולדה של השמרנות הרפובליקנית, דווקא.
אין ספק שלצרכים רפואיים, המריחואנה מועילה, כמו כל סם נרקוטי אחר, שמשתמשים בו ברפואה הקונבציונאלית. הבעייה היא שמשתמשים בו בני עשרה (ובני עשרה נצחיים) סתם כך, ועל אי אלו מהם הוא הרסני, וגורם לפגיעה מוחית (ונפשית, כמובן) אי רוורסבילית. אתה מצודד בשימוש בסמים באי אלו ממאמריך, וזה מאוד מפריע לי. מספיק נפש אחת שנפגעת - והשימוש לא מוצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-A WOMAN ולכולם
דני,
ירושלים,
12/08/04 21:40
|
ראשית משהו כללי: למה להגיע לטונים כאלו ולהעלבות והשמצות? אפשר לדבר עניינית תוך כבוד הדדי. לעצם העניין: המקרה שלי הוא דוגמא (אולי) לנזק של מריחואנה - בתחילת שנות ה-20 של חיי עישנתי פה ושם גראס. תוך שנים נקלעתי למצב של דיכאון, ממנו נחלצתי רק עם תרופות. הפסיכיאטר שטיפל בי סיפר לי שיש אצל אננשים מסויים קשר בין עישון חומרים כאלו להגעה למצבי דיכאון ואף לפסיכוזות. במקרה שלי הוא סבר שהעישון הניע או האיץ איזשהו תהליך של דיכאון. אני לא אומר אם זה נכון, בין השאר כי אי אפשר להוכיח חד משמעית את הקשר (במקרה שלי), אולם בהחלט יכול להיות שאנשים מסויימים לא מגיבים טוב לחומרים שבקנאביס. מצד שני המון אנשים שאני מכיר מסביבי מעשנים והם נהנים מזה וזה לא מפריע להם כלל ביום יום. בלי קשר למקרה שלי, גישתי היא שצריך לנסות להגיע אל האושר ללא תלות בשום דבר חיצוני, כולל בחומרים המשנים את התודעה.
שיהיה לכולנו רק טוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדני מירושלים
דני,
ת''א,
13/08/04 13:15
|
כמו שאתה אומר אי אפשר להוכיח חד משמעית את הקשר. יש אנשים שמגיבים בצורה שלילית גם לפרוזאק ואפילו לאוםטלגין. מה שנורא זו הסטיגמה שהיא תוצאה של שטיפת מוח ודיס-אינפורמציה גם אני עברתי אפיזודה של דיכאון קליני ודווקא קנביס עזר לי מאד להתכבר על תחושת העצב והחידלון - לפחות לכמה שעות. בסופו של דבר אין הצדקה לשלילה גורפת.נראה לי שבאופן כללי האיסור על קנביס אינו תוצאה של מסקנות רםוטעטת טלט של מניפולציות פיננסיות ופוליטיות. בכל מקרה אני מסכים אתך שאין צורך באגרסיביות, אבל אנחנו ישראלים אהחהו צריכים להוציא את תוקםתנו הטבעית על משהו או מישהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתיחות
another woman,
12/08/04 15:57
|
היא כנראה לא הצד החזק שלך. איפה היית בשלושים השנים האחרונות? סגורה בנשיות הפולטיקלי-קורקטית שלך? לא שמת לב שעבר קצת זמן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטלנים ממורמרים
אחד,
אי שם,
12/08/04 15:47
|
אני מחזק את דבריך אשה יקרה. ניכר לעין שאוכלוסיה שלמה של סטלנים ממורמרים יושבים מול המחשב ומוציאים את האגרסיות על הממסד בקוראים ומגיבים שונים המציגים דעות מנוגדות לשלהם. הקשר בין סמים לרוחניות הוא מופרך. נהוג לתת את דוגמת האינדיאנים שלקחו סמי הזיות. אין זה אומר שזו דרך נכונה, כמו כן תמיד עשו זאת בליווי של שאמאן מדריך רוחני בעצמו שיכול ללוות ולהוציא אותם מ''הסרט'' אליו הם נקלעים. מבחינה אנרגטית הגראס תוקע וגורם להילה ולאנרגיה להפוך לאיטית ולטנטית, המיינד הופך איטי וקהה חושים, יש בלבול רב ושקיעה מנטאלית, שלא לדבר על הנזק לזיכרון. אם כל הכבוד למצדדי הסמים הרומנטיקנים, הם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם, בנסיונם לקשר זאת עם רוחניות עולה הפאתטיות שבדבר והצורך שלהם בלגיטימציה כלשהי לאורח החיים האסקפיסטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
עוד אחד אי שם,
13/08/04 17:12
|
כמו שאתה רואב יש הרבה אנשים שלא חושבים כמוך - אם כי אין ספק שאתה מייצג אאת הרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אגרסיות
סטלן ממורמר,
12/08/04 18:54
|
|
 |
לאחד - אי שם - תבורך !!!!
אחת, אי שם...,
12/08/04 17:59
|
סוף סוף מחשבה רהוטה וצלולה ! תראה איזה כמות של אגרסיות יצאו ובאיזה עוצמה, בלי פרופורצייה לשום דבר !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תביאי דוגמא
אסף,
12/08/04 15:36
|
את מוכנה בבקשה להביא דוגמא למחקר רציני אחד שעליו את מבססת את טענותייך המלומדות? אחד יספיק. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חינוך
fox_x,
12/08/04 11:14
|
לדעתי זו שאלה של חינוך - לאינדיאנים בין היתר יש טקסים שבהם שבט שלם לוקח סם הזיות חזק הרבה יותר מ LSD - להם אין נפגעים.
כשילד בן 16 בא למסיבה ומעשן גראס עם החבר'ה ומרגיש שהוא מורד - מה שגורם לו להידפק ולהרגיש רע זה שבאותה שנייה הוא נזכר בשטיפת שכל שהוא עבר מגיל 5 שסמים זה רע, טריפ רע, כל כך הרבה אנרגיות שליליות שלא מסתדרות עם זה שהוא בעצם מרגיש טוב, ואז הוא נכנס לבלבול ולמה שמכונה ''סרטים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
אורי לןטן,
12/08/04 11:00
|
א. יש לומר מצדד ולא מצודד ב. אני לא מצדד בשום דבר פרט לזכותם של אנשים מבוגרים ליהנות מהחיים בדרך בלתי מזיקה בלי להיחשב לפושעים. ג. אני מאחל לך כל טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאורי
A Woman,
12/08/04 15:44
|
א. צודק, כמובן, אומרים מצדד ולא מצודד. מן הסתם אתה גם מצודד...עובדה שיש כאן הרבה גרופיז שנשבו בקסמי מאמריך. (וזה כולל אותי). ב.אכן זכותם של אנשים מבוגרים להנות מכל דבר - ואני בעד שאנשים יעשו רק טוב לעצמם. (והרבה ככל האפשר). ג.הנטייה האנושית היא תמיד להעלות את הרף ולחפש גירויים חדשים- בכל תחום - כדי להגיע לשיא חדש או לחוויה הבאה... אז מה השלב הבא ? ד. אני לא זוכרת שקיטלגתי כפושעים - מעשני מריחואנה. רציתי להעלות נקודה, שצריך להציג את שני עברי המתרס - כשמדובר בעישון (עושים זאת לסיגריות טבק). זכיתי לחיסול ממוקד של שוחרי מריחואנה - בתגובה. ומן הסתם כשעברתי את מפתנו של בית הזכוכית - ונכנסתי פנימה -- לא הייתי אמורה ליידות אבנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ל woman
אורי לוטן,
12/08/04 19:13
|
תודה על תגובתך. אני רואה שאת מתמודדת יפה עם מטר האבנים שהיתך עלייך. לגבי תוכן תשובתך, הצד השני, שאת מייצגת, זוכה לבמות אינספור על-ידי התקשורת הממוסדת שמרוויחה כמובן מניצול פחדים ודיס-אינפורמציה וזה כולל את כל התחומים, כולל ובעיקר פוליטיקה ומלחמות. את ללא ספק מייצגת את הרוב, אבל יש מיעוט לא קטן שחושב אחרת. לדעתי כחצח מיליון איש מעשנים בארץ, ואני עצמי הופתעתי מריבוי התגובות, וגם מהיחס הרציני והמפורט של חלק מהן. מדובר בויכוח ציבורי של ממש וצריך לתת לשני הצדדים הזדמנות שווה. עובדה שיותר אנשים הצביעו עבור עלה ירוק מאשר למפלגתו של אביגדור קהלני (זוכרת אותו?) והמצדדים כוללים אנשים מכל התחומים כולל חברי כנסת, מדענים ועורכי דין. העניין לא ייפתר במהירה. בכל מקרה אני שמח לפחות שכתיבתי מצודדת.... תודה ומה השלב הבא? לי יספיק שכולנו נכבד ונאהב את כולנו למרות ההבדלים. ועוד דבר גם אני נכנס לעתים קרובות לבתי זכוכית וסופג את מנת האבנים הראויה או לא ראויה לי. אפילו הכתבה הזו כבר הואשמתי בצידוד ביאסר עראפת... תודה אורי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת נסחפת
Caseyjones,
ר''ג,
12/08/04 07:21
|
אני מכיר הרבה סוגים של פגיעה בלתי הפיכה במוח אחד מהם היה לקרוא את תגובתך למאמר , לא נראה לי שאצא מזה.
הצילו!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל שזה לא חוקי....
kushmaster,
12/08/04 00:56
|
הסיבה היחידה שבני נוער כל כך נלהבים מהשימוש במריחואנה היא שזה זה לא חוקי.
ומה השטויות האלה בקשר לפגיעה מוחית ונפשית!? אנחנו מדברים פה על מריחואנה, לא על קוקאין, מאיפה הפלצת את זה!?
והסיות שמריחואנה כל כך מתאימה לצרכים רפואיים הן שהיא עוזרת יותר מהסמים האחרים, לא מזיקה בכלל לגוף בשום דרך(!!!), והיא לא(!!!) ממכרת בכלל, אותן סיבות שאמורות לעשות אותה חוקית לשימוש חופשי, אבל הן לא, בגלל שאנשים כמוך מפחדים להודות שהם טעו במשך 75 השנים האחרונות....
אתה צודק בקשר לזה שאצל בני נוער עישון מאסיבי עלול להזיק, אבל למה צריך לפתוח לנער שמעשן פה ושם ג'וינטים תיק ולדפוק לו את החיים????? בגלל ג'וינט?????? אם הוא החליט לפגוע בעצמו, אז למה המדינה צריכה לדפוק אותו עוד יותר!?!?!?!בשביל להזהיר אחרים??????למה?????
כנראה שזה פשוט חלק מההומור המרושע של השילטון.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מסכים עם דעתך
דורון,
12/08/04 00:46
|
סם נרקוטי מוגדר כחומר המסוגל לגרום ל''נרקוזה'', כלומר חומר הגורם להתמכרות אליו ומכהה את החושים. על אף שיש מספר חומרים בעלי תכונה זו, לקבוצת החומרים הנרקוטיים שייכים האופיום ותוצריו. המריחואנה אינה סם נרקוטי. היא אינה ממכרת, כלומר הגוף לא ''מפצה'' על קיום החומר הפעיל במריחואנה ע''י האטת הייצור של החומר אותו היא מדמה (כמו בסמים אחרים כגון תוצרי האופיום, קופאין וכדומה). כמו כן, עדיין לא ידוע על אף נזק ארוך טווח הנגרם כתוצאה מהשימוש במריחואנה ולכן טענתך כי נגרם למוח נזק בלתי הפיך היא חסרת כל בסיס. בקשר להשפעות קצרות הטווח, רובן מסתיימות לאחר מספר שעות וההשפעה על הזיכרון חולפת גם היא תוך מספר ימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דורון - נחישות הדעה ושפה רהוטה
A Woman,
12/08/04 02:35
|
וקולחת, הם לא הוכחה לצדקת הדרך. את הטענה שיש אי אלו אנשים שנגרם להם נזק מוחי ונפשי בלתי הפיך, לקחתי ממאמרים (ולא, לא מעולם האשה וכו''...). בדיוק מהיכן שאתה *קונה* את דעותיך. שהרי לא עשית את כל המחקרים (אם בכלל) בכוחות עצמך.
ותסתכל על תגובות הקוראים (וזאת לאחר צנזורה) ותבין אולי מה היא הפגיעה הבלתי רוורסבילית.....
ואני לא רואה שום קשר שבעולם בין דרגות גבוהות של רוחניות, ויכולות להגיע להזדככות פנימית של טוהר ושלמות והתבוננות פנימה,(שהרי זו כל מטרת הרוחניות. לא ?), קבלה והבנת תהליכי חיים והשלמה איתם - לבין סמים. לפי התגובות האגרסיביות של הגרופיז של הסמים הקלים בשם ה*רוחניות* - נראה לי שהעישון משיג מטרה הפוכה לחלוטין .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשך לתגובתי הקודמת
דורון,
12/08/04 13:17
|
שלום שוב, בתגובתך יצאת מתוך נקודת הנחה כי דבריי אינם מבוססים על מחקרים והם לקוחים משמועות ו/או מקורות שאינם מהימנים כגון מגזיני ''הנשים'' למיניהם. ובכן, טענתך אינה נכונה. אני דווקא מאוד מתעמק בנושא ומשתדל להתעדכן במחקרים, בסיקורים בתקשורת (לא ב''לאשה'' . . ), נתונים סטטיסטיים של מדינות שונות, ביחס הממשל אל צרכני הקאנביס בפרט והסמים בכלל במדינת ישראל ובמדינות אחרות אחרות, אני אפילו טורח לקרוא את פרוטוקולי ישיבת וועדת הסמים של הכנסת. הדעה החיובית שרכשתי כלפי די-קרימינלזציית השימוש בתוצריי הקאנביס הגיעה לאחר מחשבה מעמיקה בנושא. לדעתי גם ליגאליזצייה בפיקוח הולם יכולה להביא יותר תועלת מאשר נזק. כרגע, ע''פ התרשמותי, מירב הנזק הנגרם למשתמשים הינו כתוצאה מהסטטוס הלא חוקי של המריחואנה ולא כתוצאה מהחומר הפעיל בה.
הייתי שמח אם היית יכולה לתת קישור או סימוכין למחקרים אותם הזכרת, המראים על פגיעה בלתי הפיכה, כי באמת ובתמים שלא מצאתי כאלו שעמדו במבחן הדיון וההוכחה. ידוע לי על שלושה מחקרים (שניים נעשו על מנת לבדוק נזקים: אחד הנעשה בקופים, השני בחולדות והשלישי נעשה על מנת לבדוק את תאוריית השער ונעשה בבני אדם), אך שלושתם לא עמדו בסטנדרטים הדרושים ממחקר אקדמי מסיבות שונות, וביקורת רבה נמתחה עליהם מצד העולם האקדמי ומצד וועדות בדיקה שונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעליבה כפייתית
מגיב,
12/08/04 10:55
|
אני לא רואה כל סימן לפגיעה אי רוורסיבילית בתגובות הקוראים. לעומת זאת אצלך אני מגלה נטייה כפייתית לכינויי גנאי. את מגלה בורות מדהימה בנושא, ומגיע לך פרס אוסקר על צדקנות. ואגס אין, ככל הידוע לי, צנזורה על תגובות אלא אם כן הן מכילות הסתה או דברי בלע של ממש. עובדה אפילו את השטויות המיושנות שלך מפרסמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מסכים עם דעתך
דורון,
12/08/04 00:45
|
סם נרקוטי מוגדר כחומר המסוגל לגרום ל''נרקוזה'', כלומר חומר הגורם להתמכרות אליו ומכהה את החושים. על אף שיש מספר חומרים בעלי תכונה זו, לקבוצת החומרים הנרקוטיים שייכים האופיום ותוצריו. המריחואנה אינה סם נרקוטי. היא אינה ממכרת, כלומר הגוף לא ''מפצה'' על קיום החומר הפעיל במריחואנה ע''י האטת הייצור של החומר אותו היא מדמה (כמו בסמים אחרים כגון תוצרי האופיום, קופאין וכדומה). כמו כן, עדיין לא ידוע על אף נזק ארוך טווח הנגרם כתוצאה מהשימוש במריחואנה ולכן טענתך כי נגרם למוח נזק בלתי הפיך היא חסרת כל בסיס. בקשר להשפעות קצרות הטווח, רובן מסתיימות לאחר מספר שעות וההשפעה על הזיכרון חולפת גם היא תוך מספר ימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ל woman
a man,
11/08/04 23:48
|
מדברייך עולים ניחוחות ברורים של דעות קדומות. מריחואנה מסוכנת פחות מרוב התרופות שאת קוננה בבית המרקחת. הטענה על נזק בלתי הפיך היא מגוחכת. אני מעשן כבר שלושים שנה, מנהל קריירה מצליחה ואפילו מעשן עם הילדים שלי. יש בני עשרה נצחיים, כדברייך, אבל יש גם זקנים נצחיים, או אנשים שמתו לפני שטעמו את החיים. אני מציע לך להירגע, לעשן משהו ולא להתרגש מדברים שכבר מזמן נמאס לשמוע מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל*גבר* שבגברים !
A Woman,
12/08/04 02:52
|
אין לך מושג מי אני, מה אני, איך אני נראית ומהו אורח חיי...אבל רק והעזתי לצאת בקול ענות חלושה (כן , זו היתה קול ענות חלושה..) נגד שימוש בסמים - ישר ה*גבר* קיטלג אותי (וכאלו שחושבים כמותי) כזקנים שאבד עליהם הכלח ויתרה מזו , כמתים מהלכים - שלא חוו וטעמו טעמם של חיים... א. אם נמאס לך לשמוע - מראש - אל תקרא ! לא הצמדתי לך אקדח לרקה וחייבתי אותך בקריאת הגיגיי. ב. אין לי ספק שחוויתי, חייתי, כייפתי, טיילתי, אהבתי ונאהבתי , פונקתי וחוזרתי, והגבהתי עוף - מהמון זויות של חיים - פי אלפי מונים ממך ! אז ממש לא מתתי לפני שטעמתי טעמם של חיים... ג. אני ממש לא צרכנית תרופות... בריאה בנפשי ובנשמתי, ומקרינה זאת לסביבתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאישה שבנשים
a man,
12/08/04 10:46
|
את אולי אישה רבת פעלים ומעללים אבל את נעלבת כמו ילדה קטנה מה שמראה שאת לא כל כך בריאה בנפשך כמו שאת מתיימרת... ועוד כמה הערות בקשר לסגנונך היהיר- למה אני גבר שבגברים בעוד שאת סתם A WOMAN? למה צרכני מריחואנה הם גרופיז? אני בטוח שאת גרופי של מוצרי איפור וקוסמטיקה למשל... למה להצמיד שמות גנאי למה שלא עולה בקנה אחד עם השקפת עולמך המיושנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה .
a man,
12/08/04 10:39
|
את אולי רישה רבת פעלים ומעללים ארבל את .נעלבת כמו ילדה קאנה. קודם כל יש לןמר מצדד ולא מצודד, אבל זו לא מהות העניין. למה אנשים שמעשנים נם ''גרופיז'' של סמים? למה אני גבר שבגברים ואת סתם A WOMAN למה את מצמידה כינויי גנאי למה שלא עולה בקנה אחד עם השקפת עולמך המיושנת?ןאיך את יודעת שעשית מה שעשית פי אלפי מונים ממני? איך את בכלל יודעת מה עשיתי או לא עשיתי? ואגב את לא ממש מקרינה בריאות - לפחות לא בכתיבה - אלא נברוטיות ןפגיעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק נפש אחת שנפגעת?
זובין מנטה,
קוסטה ריקה,
11/08/04 22:50
|
בטלי את הסיגריות, המכוניות, המטוסים, כלי הנשק, הכורים האטומיים, אולרי הכיס והמזון עתיר הכולסטרול... כולם פוגעים בגוף ובעקיפין גם בנפש. מריחואנה בשימוש סביר ונכון אינה מסוכנת לגוף ולנפש, וכשמשתמשים בה באופן לא נכון היא עדיין פחות מסוכנת מאין ספור סמים חוקיים אחרים. וזה עוד בלי לדבר על העונג והתועלת שהיא מביאה למליונים בעולם, ואני בינהם. בקיצור, הטיעון שלך לא מחזיק מים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זובין, כמה שאתה צודק...
ליאור,
12/08/04 10:16
|
אין דבר יותר פאטתי מהתחסדות.
בינתיים, רוב הנזק נעשה ע''י מדינאים שלא עישנו וכוהני דת מתנזרים.
והאזרחים שנופלים שבי אחריהם, רובם גם לא מעשנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כתבה מרגשת
ל"ת
אילנה,
11/08/04 20:22
|
|
 |
18.
מרי
גלית,
11/08/04 20:08
|
שמעתי עליה מקודם זו פעם ראשונה שאני קוראת עליה באופן רשמיץ מקסים. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
להתיר מיד
תומר,
11/08/04 20:07
|
|
 |
16.
מרי אני. אוהב.א.אותך
רועי,
11/08/04 19:54
|
|
 |
15.
מה הקשר בין סמים לרוחניות?
שמואל,
11/08/04 19:48
|
|
 |
תודה שמואל
ערן,
מרכז,
12/08/04 15:36
|
סוף סוף מישהו שואל שאלה רלוונטית במקום לפאר את הסטלנות ועישון בצורה רומנטית ומזויפת כל כך. אין לי בעיה עם עישון ואני חושב שלגליזציה זה הצעד הנכון אבל לקשר את זה עם רוחניות אמיתית זו טעות. מי שבאמת הולך בדרך עד הסוף יבין שלא הסמים אן כל עזר חיצוני אחר יביאו לטרנספורמציה פנימית אמיתית. מריחואנה מקהה חושים ועושה נזק למוח וזה בדוק ונכון. כל אחד רשאי לעשות ככל העולה על רוחו אבל בטוח שזה לא עוזר להתפתחות רוחנית אמיתית, זה רק נותן תחושה אשליתית של רוגע ושלוה למעשה זה נובע רק מקהות החושים ועיוותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחזק את דעותיך - ערן. אתה צודק
יפתח,
14/08/04 07:02
|
|
 |
שמואל - אתה צודק 100% !!!!
ל"ת
שפוייה,
12/08/04 02:25
|
|
 |
יש ועוד איך
clastrofobic,
12/08/04 00:57
|
ואני מדבר כאן על מריחואנה אם אתה מעשן אתה יודע על מה אני מדבר ואם אתה לא כמו במקרה שלך אז אתה סתאם מבלבל ת'מוח. הליגליזציה בדרך ואתה קצת סוטה ממנה אחי
clastrofobic
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוחניות וסמים
קקי ופיפי,
גבעת פַלוצים,
12/08/04 00:39
|
|
 |
טחינה
fox_x,
12/08/04 11:09
|
lsd doesn't fry your brain, it only expands the mind
רוחניות באה להרחיב את גבולות התודעה - להגביר את המודעות ודרך כך להגיע לחופש העצמי המוחלט.
סמים יכולים לעזור בזה. גם גלישה יכולה לעזור בזה - אם אתה מתייחס אליה בצורת מדיטציה. סמים גורמים לפקפק באמונות הידועות שלך וגורמים לך להתבונן על המציאות ממשקפיים אחרות, מזווית ראייה נוספת. לא חובה, אבל במקרים מסויימים לאנשים מסויימים סמים יכולים להוות כלי עזר חשוב בדרך הרוחנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמואל
חוה,
עין גב,
11/08/04 22:44
|
|
 |
דלת לשמואל
אביב,
12/08/04 15:51
|
קודם כל מריחואנה זה לא סם. זה צמח מרפא שקיים כבר אלפי שנים. אף אחד לא המציא אותו, זו מתנה של הטבע. לאנשים מסוימים זו יכולה להיות דלת למישורים גבוהים יותר. זה לא חובה, אבל זה בטח לא מצדיק שלילה גורפת כמו שלך. אם אתה כל כך רוחני אולי תנסה להיות קצת יותר פתוח? האיסור על מריחואנה הוא תולדה של אינטרסים עסקיים ופוליטיים שמקורם בויליאם רנדולף הרסט - אבי העיתונות הצהובה. קרא קצת, הרחב את אופקייך הרוחניים ואחר כך תשפוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני עוסק ברוחניות
שמואל,
12/08/04 09:03
|
וכל חברי ואנחנו לא משתמשים בסמים. ושוב - למה לקשר בין השניים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמואל - כרגיל צודק !!!!
רוחניות,
12/08/04 18:06
|
|
 |
אני עוסק בעישון
רמי,
12/08/04 10:56
|
וכל חברי ואנחנו לא מתעסקים ברוחניות. למה לקשר בין השניים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
HAIL MARY1
ל"ת
מרים החשמונאית,
11/08/04 16:38
|
|
 |
13.
בקרוב אצלייכם
ל"ת
האני,
11/08/04 16:18
|
|
 |
12.
אורי לוטן כקייס סטאדי
קורא קבוע,
11/08/04 16:03
|
לאורך הזמן אני ממשיך להנות ממה שאתה (אורי) כותב עליו, כן ירבו. העומק והידע משתקפים,
תודה,
קורא קבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
סיפור מרגש, אבל מה הקשר
שירן,
11/08/04 15:52
|
לתולדות הניו-אייג'? אהבתי התרגשתי, הגברת בהחלט ראויה לאזכור בכתבה, אבל פרק עשירי בתולדות הניו-אייג'???? הגזמתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה
בני,
11/08/04 23:34
|
איפה את יכולה לשים את האצבע בדיוק ולומר ''הנה, ניו אייג' התחיל *כאן*? הרי, זהו חלק מהניו אייג', לא?
וגם אם אין קשר ממש, מה רע לקרוא מאמרים מעניינים? (כמה כאלה יש בכלל באתר הזה...?).
לדעתי, יש קשר - שימוש במריחואנה ברפואה האלטרנטיבית היא לא תוצאה של הניו אייג'? וצמחי מרפא? מתי התחיל הטרנד הזה להיות מופץ?
בכל אופן, אני נהנה לקרוא ולא מעניין אותי כל כך הכותרות והמגירות (שהן חלק מהעידן הישן...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הגזמנו
אורי לוטן,
ת''א,
11/08/04 22:46
|
|
 |
למה לא?
.דיל,
11/08/04 20:01
|
היא תרמה יותר מהרבה אחרים להתםתחות הפתיחות או איך שלא קוראים לזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מריה
טליה,
11/08/04 14:27
|
|
 |
9.
אמת
גלעד,
11/08/04 14:23
|
רק בסן פרנסיסקו דברים כאלה יכולים לקרות. אתם יכולים לתטר לעצמכם מה היו עושים לה בארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ג'רי גרסיה
יצחק,
11/08/04 14:13
|
מה הוא מת ב8 ל8 ? ואתה לא מאזכר שהשבוע ...... כמה שנים חלפו ? 8 -9
הגב לתגובה זו
|
|
 |
In memoriam
roy,
L.A.,
11/08/04 16:01
|
An Elegy for Jerry (by Robert Hunter)
Jerry, my friend, you've done it again, even in your silence the familiar pressure comes to bear, demanding I pull words from the air with only this morning and part of the afternoon to compose an ode worthy of one so particular about every turn of phrase, demanding it hit home in a thousand ways before making it his own, and this I can't do alone. Now that the singer is gone, where shall I go for the song?
Without your melody and tase to lend an attitude of grace a lyric is an orphan thing, a hive with neither honey's taste nor power to truly sting.
What choice have I but to dare and call your muse who thought to rest out of the thin blue air that out of the field of shared time, a line or two might chance to shine --
As ever when we called, in hope if not in words, the muse descends.
How should she desert us now? Scars of battle on her brow, bedraggled feathers on her wings, and yet she sings, she sings!
May she bear thee to thy rest, the ancient bower of flowers beyond the solitude of days, the tyranny of hours-- the wreath of shining laurel lie upon your shaggy head bestowing power to play the lyre to legions of the dead
If some part of that music is heard in deepest dream, or on some breeze of Summer a snatch of golden theme, we'll know you live inside us with love that never parts our good old Jack O'Diamonds become the King of Hearts.
I feel your silent laughter at sentiments so bold that dare to step across the line to tell what must be told, so I'll just say I love you, which I never said before and let it go at that old friend the rest you may ignore.
http://hake.com/gordon/news.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמים
יצחק,
11/08/04 22:29
|
בכתבה ששודרה ב''60 דקות'' של CBS אומרים חבריו ללהקה שג'רי אהב יותר ממוסיקה ואותם-- את הסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סיפור מרתק!
איציק,
11/08/04 13:39
|
|
 |
6.
ארה''ב ומריחואנה
Caseyjones,
ר''ג,
11/08/04 13:29
|
אמנם יש באמריקה מדינות מסויימות בהם יש יותר פתיחות לנושא אך עד שאמריקה הגדולה והעומד בראשה לא יכריזו קבל עם ועדה על טעותם בדמורליזציית הקנביס שום דבר לדעתי גם לא ישתנה אצלנו ,
בינתיים הולנד מובילה את לגליזציית הקנביס , הייתי שמח לדעת באילו עוד מדינות באירופה אפשר לקנות גראס בבית קפה או בכל מקום אחר נראה לי שישנה הגזמה מסויימת אצל אנשים מסויימים שחושבים שבאירופה זה ליגאלי לחלוטין, אם כן אשמח להתעדכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
christiania
fox_x,
12/08/04 11:03
|
בקופנהגן יש מעין רובע שבו זה חוקי ומוכרים את זה בדוכנים ברחובות.
לגבי שוויץ אני לא בטוח, אבל כתבו דברים על זה בעיתונים שזה נהיה שם חוקי. אני זוכר שגם קראתי בעיתונים על רובע בלונדון שאמרו ששם זה חוקי, או לפחות הכריזו שלא יעצרו שם אנשים על זה או משהו כזה.
בחלק גדול ממדינות אירופה מותר לגדל את הצמח ושיהיה לך בבית את החומר אבל אסור לעשן. מה שזה אומר מבחינה מעשית זה שההלך רוח שם שונה מאוד מבארץ מבחינת עישונים, המשטרה מתייחסת לזה בצורה שונה ומעצרים על שימוש אישי הם מאוד נדירים.
גם כל האלסם והשטיפת מח נגד סמים שמתחילה מהגן, זה משהו שלפי מה שאני יודע בארץ הוא מאוד קיצוני יחסית לחלק גדול ממדינות אירופה, הם לא מתייחסים לזה כדבר כזה רע כמו שאנחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
legalize it
bogart,
11/08/04 20:06
|
it's not strictly legal anywhere but very tolerable abd easily purchased in Italy. Spain, Switzweland. Denmark
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אנשים קטנים מעשים גדולים
ל"ת
ליאון,
11/08/04 13:05
|
|
 |
4.
איזו אישה נפלאה
חיה,
11/08/04 13:04
|
|
 |
3.
שירבו כמותה, בעיקר אצלנו
ל"ת
לבנה,
11/08/04 13:02
|
|
 |
2.
ג'רי גרסייה
עומר,
ת''א,
11/08/04 10:49
|
אתה בטוח שהורידו את הדגל לחצי התורן כשהוא מת ?
ואם כן , תוכיח!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לעומר
ירון,
11/08/04 14:32
|
|
 |
תשובה
אורי לוטן,
11/08/04 12:41
|
|
 |
לא מצאתי, ואתה?
עומר,
ת''א,
11/08/04 14:13
|
חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי עיתון או כתבה מ95
היש לך רעיון היכן אני יכול למצוא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מצאתי (יסלחו לי הקנאים)
אבנר,
הרצליה,
11/08/04 14:59
|
תקרא את העמוד האודם מצד שמאל ותמצא את הקטע הבא:
http://www.sfmission.com/famous/jerry_garcia.htm
On 9 August 1995, Garcia suffered a fatal heart attack, ironically while staying in Serenity Knolls, a drug treatment centre in Marin County. It was alleged he was found curled on his bed clutching an apple with a smile on his face. The reaction from the world press was surprisingly significant: Garcia would have had a wry grin at having finally achieved this kind of respectability all over the planet. The press were largely in agreement, concurring that a major talent in the world of music had passed on (either that or all the news editors on daily newspapers were all 40-something ex-hippies). In the USA the reaction was comparable to the death of President Kennedy, Martin Luther King, Elvis Presley and John Lennon. Within hours over 10,000 postings were made on the Internet, an all night vigil took place in San Francisco and the president of the USA Bill Clinton gave him high praise and called him a genius. The mayor of San Francisco called for flags to be flown at half-mast and, appropriately, flew a tie dyed flag from city hall. Bob Dylan said that there was no way to measure his greatness or magnitude.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבנר , תודה
עומר,
ת''א,
11/08/04 15:50
|
|
 |
1.
יום רביעי הגיע!!
אבנר,
הרצליה,
11/08/04 10:20
|
|