• 93.

    איזה שטויות

    , 08/12/15 17:49

    הם יכולות אל תשגעו אותי

    IP: 149.78.218.82דווח על תגובה זו

  • 92.

    לא מבין מה הבעיה

    לא מבין, 19/06/14 19:05

    אין חובה על אף בחורה להתגייס לקרבי, נניח רגע שאכן בנות נפגעות פיזית משירות קרבי (ואני לא אומר שכן או לא) זה היה מבחירה שלהן, אני לא רואה את הבעיה, אם מישהו רוצה לפגוע בעצמו תוך פגיעה רק בעצמו ולא באחר שיערב לו/לה, חשוב שיסבירו למתגייסות לקרבי את הסיכונים וזהו, זה כמו שלא אוסרים על אנשים שרוצים לעשן (כל עוד הם לא מעשנים לידי וכך פוגעים בי) אין סיבה שיאסרו על בנות להיות בקרבי, בחירה שלהן

    IP: 213.57.109.140דווח על תגובה זו

  • 91.

    כל מי שאינו עיוור לעובדות, מודה ששילוב בנות עם הלוחמים, מזיק!!! (ל''ת)

    אחת ששירתה בהנדסה, 16/06/14 15:33


    IP: 46.116.170.173דווח על תגובה זו

  • 90.

    כל מי שאינו עיוור לעובדות, מודה ששילוב בנות ללוחמים מזיק@!Q (ל''ת)

    אחת ששירתה בהנדסה, 16/06/14 15:32


    IP: 46.116.170.173דווח על תגובה זו

  • 89.

    אני ורבים אחרים יצאנו מצה"ל עם ברכיים דפוקות, זה אומר שגם לגברים אסור? (ל''ת)

    , 13/06/14 15:55


    IP: 188.120.148.36דווח על תגובה זו

    • כן, אל תתגייסו (ל''ת)

      , 14/06/14 13:16


      IP: 109.96.138.46 דווח על תגובה זו

  • 88.

    ב

    א, 13/06/14 10:09

    חיילים שהתגייסו לקרבי יצאו עם הרבה בעיות פריצות דיסק בעיות במפרקים ועוד

    IP: 2.54.34.68דווח על תגובה זו

  • 87.

    חיילים לא צריכים להיפצע משירות קרבי. הגיע הזמן לשנות תפיסה מאובנת

    ישראלי 1, 12/06/14 11:45

    יותר מדי אנשי צבא חושבים שלהיות קרבי זה לסחוב משקל כבד על הגב. מה הקשר?
    להיות קרבי זה ידע מקצועי שמביא לפגיעה מהירה ואיכותית באויב. בשביל זה לא חייבים לשבור את הגב. הגיע הזמן לפתור את השטות הזו של משקל כבד על הגב, וזה לא מסובך מדי אם רק יפסיקו להקשיב לכל מיני חולי אגו שחושבים שאם הם סחבו בטירונות אז גם הטירונים החדשים צריכים לסחוב.
    כל הטכנולוגיותכבר קיימות:
    כדורי רובה עם תחמיש דחוס (אין צורך בתרמיל הנחושת הכבד ובמחסניות); אפודים וקסדות מחומרים קלי משקל; מכשירי קשר בגודל טלפון סלולרי; מיכלי מים מתכלים; נעליים קלות; מנות קרב אנרגטיות וקומפקטיות ועוד ועוד.

    IP: 37.5.70.24דווח על תגובה זו

  • 86.

    אמזונות זה טוב לסיפורים. לא למחלמה!! (ל''ת)

    שאולי, 12/06/14 09:05


    IP: 176.13.91.144דווח על תגובה זו

  • 85.

    שגיא צודק לגמריי

    לוחם בגמלאות, 12/06/14 08:22

    הלוואי שנשים היו יכולות להיות לוחמות שדה. אולם זה לא הולך מכל הסיבות שצוינו.

    רז שגיא צודק.

    הלוואי והיה טועה, אולם נשים הן נשים וגברים הם גברים. צריך להכיר בהבדל הבסיסי. נכון שישנם יוצאים ויוצאות מן הכלל, אולם לרוב זהו טבע הדברים.

    צבא לוחם לא יכול להסתמך על שוויון מוחלט כאשר למעשה אין שוויון.

    הלוואי והייתי משרת בסיירת עם נשים. אולם אז לא הייתי יכול לבצע את מה שעשיתי ביעילות. במקום זה, ראשי היה סובב סביבן כך או כך כל הזמן.

    IP: 89.139.11.224דווח על תגובה זו

    • אם "ראשך היה סובב סביבן" כל הזמן

      גם כן לוחם, 12/06/14 10:34

      זה רק בגלל שאתה חרמן וחלש אופי ולא ממוקד מטרה. אם אשה גורמת לך לטירוף- אתה לא מוכשר להיות לוחם ובטח מפקדיך שמו לב לזאת.

      IP: 109.96.138.46 דווח על תגובה זו

  • 84.

    לא סתם אנשי האנטי צבא שותפים בשילוב נשים

    פרטי, 11/06/14 22:13

    זה הרי ברור שמי שרוצה להחליש את צה"ל רואה ערך בשילוב נים שהרי בכך כל הצבא מדרדר שזה הערך האמיתי בעיניהם

    IP: 5.102.195.87דווח על תגובה זו

    • טיעון מקושקש ודמגוגי, חוץ מאותו "רז שגיא"

      נו במ'ת, 11/06/14 23:11

      כולם כולם רוצים "להחליש את צה"ל"? תאוריית קונספירציה שמתאימה לפרנואיד.

      IP: 109.96.138.46 דווח על תגובה זו

  • 83.

    דובר צה"ל בעצמו מודה שהורידו את הרמה המבצעית בשביל שילוב הנשים

    אמיר ש, 11/06/14 20:35

    אי אפשר לאכול את העוגה ולהותיר אותה שלמה. או שפוגעים בנשים, או ש"מתאימים את סרגל המאמצים ליכולתן הפיזיות" - קרי, דורשים מהן פחות ממה שדורשים מגברים.

    צריך להגיד את האמת בפנים. הדרישות לתפקיד לחימה צריכות להיות מתואמות לפי הדרישות המבצעיות, לא לפי מין המועמד.

    אם אישה יכולה לעמוד בזה - מצוין. אם היא לא יכולה, שתחפש תפקיד אחר.

    IP: 79.179.199.33דווח על תגובה זו

  • 82.

    נמאס מתורות חברתיות שמתעלמות מטבע האדם, נמאס

    אור, 11/06/14 19:52

    שאפילו הנסיון לדבר על טבע האדם מוקע כלא תקין פוליטית. נמאס שמנסים לכפות עלינו בכל תורות שדופקות לכולם את החיים. די להכחשת המציאות.
    יודעים מה? נגיד אפילו שרציתם לעשות ניסוי בבני אדם. תודו שנכשל ותמשיכו הלאה. אבל לא, מתחפרים כי אסור לאמר "סליחה טעינו"?

    IP: 79.178.113.135דווח על תגובה זו

  • 81.

    הייתי רוצה לראות סיירת מט"כל של נשים,שניכנסים ללבנון

    שיוויון דמיקולו., 11/06/14 16:46

    לבצע איזו פעולה בלילה נגד אנשי חיזבאללה

    IP: 85.64.173.19דווח על תגובה זו

  • 80.

    אם הגברים מנסים להוציא את הנשים משירות קרבי

    מה הגברים רוצים, בעצם?, 11/06/14 16:12

    ומהצבא בכלל- במה אשמות הפמיניסטיות? מה הגברים רוצים, בעצם? כשבנות לא מתגייסות- הם נובחים וצורחים שהן "משתמטות" וכל העול נופל על הגברים. כשנשים כן מתגייסות ועוד מוסרות את גופן ובריאותן ע"מ לשרת בקרבי- אז הם בוכים ומייללים שהן "לא צריכות להיות שם". בתכלס, הפחד של הגברים השקרנים הוא לא על הנשים ועל בריאותן, כי אם מהאפשרות שנשים יקחו תפקידים לגברים או יגיעו לאיזו דרגה ומעמד שיאיימו על גברים.

    IP: 149.78.20.20דווח על תגובה זו

  • 79.

    התמונה יותר רחבה...

    צנחן במיל, 11/06/14 13:06

    1. חיילת שיוצאת נכה יכולה לתבוע את משרד הביטחון ולבקש נכות . זה פגיעה כלכלית
    2. תמיכה בנשים בריאותית לאחר שירותן הצבאי , מעמסה על מערכת הבריאות ודיי מיותר
    3. להוריד ולהתאים את האימונים לנשים זה ביזיון , מה יעשו במלחמה יתאימו את המלחמה לנשים ???
    4.בשם השיוויון והשאיפה אליו אין בעיה לדרוך על מי שצריך

    IP: 62.0.60.82דווח על תגובה זו

  • 78.

    חברתי משרתת ב"קרקל" מישהו רוצה להתחרות עמה בכושר קרבי?אין סיכוי (ל''ת)

    קרנית, 11/06/14 12:25


    IP: 109.66.12.22דווח על תגובה זו

    • תגובה לא קשורה!!מדובר על כלל הנשים ולא על פרט זה או אחר..קאפיש?..

      אבירם, 11/06/14 13:13

      והאוכלוסיה הנשית,כאוכלוסיה,לא מתאימה לשירות קרבי.נקודה.

      IP: 212.235.98.140 דווח על תגובה זו

    • תגובה מטומטמת

      , 11/06/14 18:49

      חברתך אולי לוחמת כרגע כמו לביאה אבל אני מקווה שהיא תהיה תמיד בריאה והכל יהיה תקין אצלה בהריונות והכל וחס וחלילה לא ישתבש שום דבר בעתיד

      IP: 46.19.85.235 דווח על תגובה זו

      • ואצל החבר שלי שלחם כמו פנתר- גילו בעיה באשכים

        ד, 11/06/14 19:07

        אז למה הוא "גיבור" כי הוא גבר, והבחורה שלוחמת ונפצעת היא "מטומטמת" כי היא אשה? שניהם מסכנים עצמם למען המדינה, למה תמיד הגבר שווה יותר?

        IP: 109.96.138.46 דווח על תגובה זו

        • לגבר הממוצע יש פי 2 תאי שרירים מלאישה הממוצעת. גם יתרון בצפיפות העצם

          עובדות פיזיולוגיות, 11/06/14 20:57

          לאישה בריאה נדרש אחוז שומן הגבוה מן האחוז הנדרז מגבר, ולכן לגבר יש יותר מסת שריר מלאישה. כמו כן, צפיפות העצמות של גבר גדולה יותר בכ10%, יחסית לאישה בעלת גודל זהה. שלא לדבר על כך שבממוצע, גברים גדולים יותר בכ15% מנשים, מה שנותן להם יתרון נוסף.

          חשבת פעם למה אף פעם קבוצת כדורגל של נשים לא משחקות מול גברים? פשוט בגלל שברור שזה לא כוחות.

          קל וחומר בצבא, שם לא מדובר על ניצחון במשחק ספורט, אלא על חיי אדם. אנחנו צריכים את החיילים הטובים ביותר, ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד.

          צה"ל אינו כלי משחק למימוש אידאולוגיות פמיניסטיות או לביצוע ניסויים חברתיים. הניחו לצה"ל להתעסק במה שהוא צריך לעשות - להגן עלינו מפני אויבנו.

          IP: 79.179.199.33 דווח על תגובה זו

          • ועם כל העובדות האלה נשים בכל זאת מתעקשות

            ד, 11/06/14 21:42

            לשרת בקרבי. מגיע להן כל הכבוד, ולא קטילה. גברים במצב כזה כבר היו משתמטים, מרמים ומשקרים כדי לא לשרת. ובנות כן מתעקשות ומשרתות על חשבון בריאותן. זה רק מראה על חוזקן הנפשי של הבנות ועל הרצינות והעקשות שלהן לעומת הגברים. אני אעדיף לוחם פחות גדול כמו ארון קיר בלי שכל ובלי מוטיבציה, בלבד שיהיו לו תכונות כמו כוח נפשי, נחישות, דבקות במטרה.

            אתה אולי קצת שוכח שקרבות בצה"ל לא מתנהלים כמו קרבות זירה בין גלדיאטורים ברומי העתיקה, כך שלגודל הפיזי של הגבר יש פחות משמעות (שאם לא כן, יותר מחצי מהגברים שמשרתים בקרבי היו צריכים לעוף מהצבא, לשיטתך).

            ואם כבר הזכרת ספורטאיות, ספורטאית בינונית בנבחרת ישראל באתליטקה עולה בכושרה הפיזי על לוחם ממוצע,יש לה פחות אחוזי שומן מלכל מילואימניק שמנמן ומסת העצם שלה גבוהה יותר .אז אולי כדאי שהן תלחמנה עבורנו?

            IP: 109.96.138.46 דווח על תגובה זו

            • והן טועות

              עקשנות שלילית, 12/06/14 04:37

              כושר לבד(למרות שיש לכושר חשיבות)איננו יוצר את הלוחם הרצוי ואפילו המוטיבציה הראשונית "על יבש" איננה מספיקה. צריך גם יכולת תושיה ויכולת תיפקוד בזמן אמת ו"על רטוב" באירוע קיצון של מלחמה ששם לגברים יש יתרון מובנה על נשים.

              מבחינה נפשית/מנטלית קרבות בצה"ל כן מתנהלים כמו קרבות זירה בין גלדיאטורים וכן יש יתרונות מכריעים לגברים בסעיף זה ולכן נגזר מכך שיהיה להם את כל היתרונות בכל הסעיפים של כח נפשי נחישות ודבקות במטרה.

              IP: 87.68.159.49 דווח על תגובה זו

              • בהודעה הקודמת קישקשת על פיזיולוגיה

                ד, 12/06/14 15:40

                ועכשיו אתה סותר את עצמך וטוען שכושר לבד אינו מספיק, וצריך "תושיה" ו"תפקוד בזמן אמת", ואתה טוען ש"שם יש לגברים יתרון". עד כמה שידוע לי, אפילו רז שגיא מדבר רק על הבדלים פיזיים בין גברים לנשים. הבדלי האופי וכל המחמאות שאתה מעניק לגברים על ה"תושיה" שלהם ו"הכוח הנפשי" (ממתי לגברים כוח נפשי יותר מלנשים, דווקא יש הרבה ראיות שמראות את ההיפך)הם כולם פרי מוחך הקודח.
                בקיצור, לא שכנעת.

                IP: 109.96.138.46 דווח על תגובה זו

                • קודם כל ההודעה הקודמת("לגבר הממוצע וכו' ") איננה שלי

                  ל-ד הממורמרת, 12/06/14 22:49

                  מה שהוא כתב זה נכון וזה מצטרף למה שרז שגיא כתב על עמידות פיזית בלוחמה ומבסס את מסקנות רז שגיא על פיזיולוגיה.

                  מה שאני הוספתי על דבריהם זה את הדברים הבאים ואני גם אוסיף הבהרות על מנת שדברי יצטרפו לדבריהם:
                  כושר לבד איננו מספיק - הוא מועיל ומוסיף אך בכלל לא מכריע ומספיק.
                  כושר שונה מעמידות פיזית שבו לגברים יש נתונים פיזיולוגיים החל מצפיפות עצם וכלה בעוד כמה דברים שביחד מקטינים משמעותית את הסיכוי לנזקים מצטברים בלתי הפיכים.

                  מה שאני הוספתי זה שגברים מתפקדים כאקטיביים פי כמה יותר טוב במצבי אי וודאות וכל שכן במצבי קיצון של מלחמה.
                  הכוח הנפשי שלנשים יש בו יתרון הוא במסוגלות להכיל פסיבית יותר טוב את צרות החיים.

                  אני הרחבתי בתגובה מס' 70("חבל שמשחקים וכו' ") ועוד תגובות המשך בתוכה שעניתי לפסיכולוג.

                  בקיצור מכל כיוון נשים לא מתאימות למלחמה.
                  וכל זה עוד לפני שדיברנו על בעיית השבי.

                  אני יודע שהעובדות האלה ממרמרות אותך ומוציאות אותך מאיזון אבל זו המציאות. גברים ונשים בנויים שונה.

                  IP: 87.68.159.49 דווח על תגובה זו

                  • אם אתה יורד לרמה של העלבות ופגיעות אישיות

                    כמה אור ובגרות בהודעה שלך!, 13/06/14 07:56

                    אינך ראוי כלל לתגובה. המשך בבקשה להתפלש ברפש שלך.אגב, מהיכן הסקת שאני אשה? רק מפני שחלקתי על דבריך? אתה מוזמן להמשיך לקלל ולנבל את הפה, הסגנון הנמוך וההתפרצות שלך אכן מוכיחים היטב שאתה מתפקד יופי במצבי קיצון.

                    IP: 109.96.138.46 דווח על תגובה זו

                    • תעלי או אם תרצה תעלה תגובה אחת ותראה את סגנונך הנמוך

                      ל-ד, 13/06/14 09:16

                      הן מהכותרת והן מהקומפלימנטים שמוחי זכה ממקלדתך. ועל זה יש להגיד "טול קורה מבין עיניך".
                      תגובותי מותאמות לרמת בן שיחי.אני משחק בכל מגרש.

                      IP: 87.68.159.49 דווח על תגובה זו

  • 77.

    יש מספיק תפקידים מכובדים בצבא לנשים

    דוד, 11/06/14 11:57

    במודיעין
    בממרם
    ברפואה
    בקשר
    הפעלת מלטים, סייבר, ועוד

    לא צריך להתעקש דווקא על לוחמות.

    ומה זאת השטות הזאת של "להתאים את הסביבה ללוחמת" אולי נתאים גם את האוייב ללוחמת?

    IP: 111.69.224.79דווח על תגובה זו

  • 76.

    למה התגובות שלי לא מופיעות ישר? (ל''ת)

    , 11/06/14 11:42


    IP: 84.238.26.89דווח על תגובה זו

  • 75.

    יש למישהו אינטרס לסרס את צהל ולהפוך אותו לצבא לא יעיל

    להיות שובניסט זה לא מחלה, להיפך., 11/06/14 11:41

    כך שבמלחמה הבאה צהל יובס. הפמיניסטיות מדברות על שובניזם כאילו זו מחלה. זה רק טיבעי לגבר להיות שובניסט. הרבה לא מבינים את ה"מושג" שובניסט, וחושבים שזה לא יפה או טוב להיות שובניסט. המילה שובניסט מקורה בצרפתי פטריוטי בשם שובן. לכן אם אומרים לגבר שהוא שובניסט, הוא לא צריך להתגונן, להיפך. גבר שרואה עצמו כגבר, לא צריך להתבייש להיות שובניסט. שובניזם היא מניפולציה להוריד את הגברים על הברכיים, וכשהם כבר על הברכיים, הנשים לא רוצות אותם. איזה בחורה מעוניינת בגבר רכרוכי?

    IP: 128.139.251.57דווח על תגובה זו

  • 74.

    אם כך המסקנה היא שהם מתאימות לחלוקת קפה ולהיות פקידות של הבוס הגדול (ל''ת)

    , 11/06/14 11:09


    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו

    • פקק תנועה (ל''ת)

      , 11/06/14 11:10


      IP: 132.68.4.115 דווח על תגובה זו

    • פקק תנועה (ל''ת)

      , 11/06/14 11:11


      IP: 132.68.4.115 דווח על תגובה זו

  • 73.

    ששש.... שלא ישמעו. הפמניסטיות יחתכו לו את הראש! (ל''ת)

    מדאם בובארי, 11/06/14 10:55


    IP: 128.139.251.57דווח על תגובה זו

    • לא את הראש... (ל''ת)

      , 11/06/14 11:56


      IP: 77.127.228.110 דווח על תגובה זו

  • 72.

    סוף סוף מישהו מעז לומר את האמת. הפמיניזם הרדיקלי אלים ומסית. (ל''ת)

    אגב, למה לא שוויוניות בספורט?, 11/06/14 10:13


    IP: 213.151.59.57דווח על תגובה זו

  • 71.

    גם בחדרי הלידה יש שיוויון? (ל''ת)

    , 11/06/14 10:11


    IP: 213.151.43.46דווח על תגובה זו

  • 70.

    חבל שמשחקים בבטחון ישראל לצורך אג'נדות

    לא רק בעיית השבי, 11/06/14 10:09

    מעבר לבעיית נזקי הגוף בהבדל באחוזים קיצוניים לרעת הנשים יש גם בעייה של,נקרא לה,"אי איבוד הצפון" בלחימה אמיתית(ולא רק וירטואלית).
    נכון יש גם מקרים של גברים ש"מאבדים את הצפון" בשעת אמת כמו מקרה הש.ג מליל הגלשונים לפני האינטיפדה הראשונה אבל אצל נשים זה הרבה יותר חריף.
    היה תרגיל בחיל האוויר של לחימה שמדמה קרבות אוויר מכמה חזיתות היחידות שנכשלו בסימולציה ו"איבדו את הצפון" היו כל הנשים בטייסת.
    וכמובן זכורה גם הפשלה בגבול מצרים שלוחמת הקרקל "איבדה את הצפון".

    רוב מוחלט מהעולם מכירים בעובדה הזאת בפועל ולא שולחים נשים לקרבות.

    דבר ברור הוא שהאונה הימנית במוח מפותחת יותר אצל גברים והאונה השמאלית מפותחת יותר אצל הנשים אם יתברר שהיכולת לא "לאבד את הצפון" בשעת קרב אמיתי נמצאת במוח הימני אז זה יוכיח למה מלחמות אמיתיות מיועדות לגברים ואין לקחת סיכונים מיותרים בשם אג'נדות.

    בכל מקרה צריך למצוא דרך למדוד יכולת "לא לאבד את הצפון" בשעת מלחמת אמת הבעיה כיום שזה מנוגד לאג'נדה..

    חוץ מזה כל ה"התאמות" שנעשו באימונים שהחלישו את רמת האימונים לגברים זה פשע נגד בטחון ישראל.

    IP: 87.68.159.49דווח על תגובה זו

    • "לאבד את הצפון"? אתה השתגעת או משהו?

      פסיכולוג קליני, 11/06/14 16:19

      שגעון ומחלות נפש שונות מאוד רווחות בקרב גברים. על כל אשה חולת נפש יש עשרה גברים חולי נפש. בדוק במחלקות הפסיכיאטריות והווכח בעצמך.

      IP: 109.96.138.46 דווח על תגובה זו

      • תקרא לזה איבוד וקריסת עשתונות בלי או עם פניקה

        ל''פסיכולוג'', 12/06/14 00:23

        אין קשר בין מחלות נפש הנפוצות בבתי חולים פסיכיאטריים מדובר במצבי חוסר תיפקוד בזמן אירועים קיצוניים בזמן מלחמה.
        מחלות פסיכיאטריות מלוות לעיתים בחוסר תיפקוד גם ללא אירועים קיצוניים שם יתכן שאפשר למצוא רוב של חולים גברים.
        אך במצבים קיצוניים של מלחמה נשים פגיעות מבחינה תיפקודית(ובפרט לוחמנית) פי כמה מגברים באותה שעה.

        אפילו בעולם העיסקי(שזה פחות קיצוני מן הסתם מאירוע מלחמתי ולמרות זאת) גברים מעזים ומעדיפים הרבה יותר מנשים לפתוח עסק ולהיות עצמאים לעומת הנשים שברובן מעדיפות בטחון של להיות שכירות במקום עבודה יציב וגדול. מה שמראה שגברים מתפקדים הרבה יותר טוב יחסית במצבי חוסר ביטחון,ומלחמה היא מצב של חוסר ביטחון קיצוני ביותר שם ההבדל בין המינים יבוא לביטוי חד הרבה יותר.

        התגובה שלך היתה חסרת פרופורציה ואיזון ולא במקום ומצדיקה שתבדוק את עצמך היכן שצריך.

        IP: 87.68.159.49 דווח על תגובה זו

        • לא "יתכן" שאפשר למצוא, בטוח שאפשר למצוא

          פ, 12/06/14 07:54

          מחלות נפש הן ברובן נחלת הגברים.במצבים קיצוניים בחיים גברים נוטים יותר "לאבד את עצמם". הם יותר רגישים לדיכאונות, יותר מועדים לאובדנות. אשה מתמודדת היכן שגבר לא.

          ה"עולם העיסקי" הוא דוגמה רעה מאוד ליכולתו הנפשית של הגבר, גברים פותחים עסקים והופכים להיות עצמאיים בגלל שהחברה דוחפת אותם לזה, לא בגלל שהם "חזקים".החברה פחות דוחפת נשים לעצמאות עסקית וכן האגו של נשים פחות מושפע מהחברה שמסביבן- גבר לא מוצלח ולא מוכשר יפתח עסק בגלל האגו שלו, וברוב המקרים העסק לא יעלה יפה. נשים יותר מחושבות ואשה לא מוכשרת ברוב המקרים- לא תנסה להיות עצמאית מבחינה עסקית.
          אם אתה רוצה לראות חוזק נפשי- תמצא אותו בעיקר אצל הנשים- נשים מקימות משפחות לבד, בלי שום גב ובלי שום צורך בבן זוג, הן מפרנסות, מגדלות ילדים- תראה לי גבר שיכול להתמודד גם עם גידול ילדים על בסיס יום יומי וגם עם עסק עצמאי. אין כמעט כאלה. כל ה"עצמאים" בעולם העסקים מתחתנים עם נשים בשביל ה"גב" שכל כך חשוב לגברים.

          מציע שגם אתה תבדוק עצמך היכן שצריך.

          IP: 109.96.138.46 דווח על תגובה זו

          • יש הבדל

            ל-''פ'', 12/06/14 10:19

            היתרון של הנשים הוא שהן מסוגלות להכיל,פסיבית,יותר טוב את צרות החיים.
            אבל מדובר בהכלה שמאפשרת להקטין ולצמצם שריטות נפשיות והשפעה נפשית שלילית לטווח ארוך.
            ולכן גם נשים מסוגלות יותר טוב לתחזק משפחות. מה גם שפונקצית התחזוק המשפחתי נמצא במוח השמאלי המשופר יותר אצל הנשים כידוע.
            מאידך גברים מסוגלים גם בזכות האגו שהם ניחנו בו וגם בזכות יכולת תיפקוד משופרת במצבי חוסר ביטחון לכבוש להעז להפגין אקטיביות ובעיקר להפיק מעצמם פיקים של יכולת לוחמנית-חייתית באירועי קיצון מלחמתיים.

            נשים יכולות יותר טוב להתמודד עם הסבל עצמו לעומת הגברים שיכולים להתמודד יותר טוב עם מצבי חוסר בטחון ויכולים הרבה יותר טוב להתמודד עם מצבי חוסר בטחון קיצוני של מלחמה

            כדי לסבר את האוזן ההבדל בין היכולות של גברים ונשים דומה במובן הסמלי להבדל בין בטריה מסוג power לבין בטריה מסוג capacity.

            ולגבי פתיחת עסקים זה לא העניין של דחיפת החברה אלא האגו העצמי והיכולת הרצון והנכונות להכנס למצב חוסר וודאות כספית/פיננסית תמורת "חזון וורוד".

            פחות מוצלחים יחסית(נעזוב את הלא-יוצלחים)יצליחו לעומת מוצלחות יחסית שיעדיפו להשאר שכירות

            IP: 87.68.159.49 דווח על תגובה זו

  • 69.

    בסוף עוד נאמין שנשים הם נשים :) (ל''ת)

    דני, 11/06/14 09:49


    IP: 93.172.184.20דווח על תגובה זו

  • 68.

    מחקר שהוא נפיחה שוביניסטית . המציאות אחרתוהכותב מתעלם ממנה

    גיורא, 11/06/14 09:46

    יש שילוב מוצלח של נשים במערך הלחימה של צה"ל
    דובר צה"ל יכול לספק פרטים. בחיל האויר מעריכים מאוד נווטת קרב באף 16 (ג'סיקה)נזכור את קרן טנדלר ז"ל שנפלה במלחמת לבנון 2 וזכתה לשבחים רבים על תפקודה ממפקד חיל האויר לוקר. בצבא ארצות הברית זה מובן מאליו שנשים הן חלק ממערך הלחימה. אסור לפסול נשים לתפקידי לחימה. ברור שהכל מותנה בכישורים ובמוטיבציה שלהן ולבמון באופן אישי את התאמתן לתפקיד

    IP: 109.66.12.22דווח על תגובה זו

    • בלה בלה בלה. חוששני שמחקר בן 13 שנה לא נועד לנפוח שובניזם.

      אריק, 11/06/14 10:57

      והן היוצא מן הכלל המעיד על הכלל.

      IP: 89.139.176.14 דווח על תגובה זו

    • קרן טנדלר לא הייתה לוחמת. (ל''ת)

      , 11/06/14 11:01


      IP: 5.29.188.26 דווח על תגובה זו

    • Do you really believe every word you hear without checking it ? (ל''ת)

      , 11/06/14 14:23


      IP: 207.176.85.13 דווח על תגובה זו

  • 67.

    לא הבנתי מה הבעיה

    אבי, 11/06/14 09:41

    אם נשים רוצות בכח לעשות משהו, גם אם זה לסכן את עצמן, זכותן.
    ואני אנטי פמיניזם שזה למעשה רצון לעליונות האישה, לא שיוויון.
    אבל מה, שיעשו יחידות נשים ויחידות גברים, למה לערבב, תנו לנשים אוטונומיה מלאה על היחידה הנשית, מפקדת נשית ויחידה נשית, ואם הן רוצות להילחם ולסכן את עצמן כמו גברים, מה הבעיה ?
    אתם תגידו להן לא ? יגידו לכם שאתם שוביניסטים, מי צריך את זה ?

    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

    • "יגידו לכם שאתם שובניסטים". אז מה אם יגידו למישהו שהוא

      שמתי לב למשפט הזה., 11/06/14 11:09

      שובניסט? להיות שובניסט זה לא פשע, ורק טיבעי לגבר להיות שובניסט, כמו שטיבעי לאישה להיות פמיניסטית. בקיצור להיות שובניסט זה לא דבר רע , כמו שהפמיניסטיות רוצות שזה יראה. כל הסיפור על שובניזם זו מניפולציה של הפמיניסטיות כלפי הגברים. בוא נגיד ככה. נשים נמשכות יותר לגבר שובניסט מאשר לפמיניסט.

      IP: 84.238.26.89 דווח על תגובה זו

      • גם לי נמאס מהפלורליזם המזויף

        מסכים לכל מילה, 11/06/14 11:28

        והלא עקבי המאפיין את "יפי הנפש" בתחומי המדע בטחון פילוסופיה ומגדר

        IP: 82.102.141.220 דווח על תגובה זו

      • נשים נמשכות לשוביניסטים כמו שגברים נמשכים ללסביות (ל''ת)

        איכס גברים מגעילים, 11/06/14 16:22


        IP: 109.96.138.46 דווח על תגובה זו

  • 66.

    ניתן לשלב נשים בצה,ל , רק שצה"ל כרגיל מתנהל בשלומאליות

    אייזנהאואר, 11/06/14 08:54

    כל מערך כח האדם בצבא עובד בצורה גרועה.
    על זה שהטובים לא נשארים והגרועים מקודמים וכו' נדבר בפעם אחרת.

    אם היו רוצים לשלב נשים בתפקידי לחימה, הרי שהיו דואגים לברור אותן לפי מצבן הפיזי מראש.

    כמו כן, היו יכולים לדאוג להתאים להן תפקידי לחימה שיותר מתאימים להן - לא כל לוחם צריך להיות סבל.

    IP: 46.116.217.160דווח על תגובה זו

  • 65.

    משתלב ברעיון המטורף שילד לא צריך אמא ושאמא היא אבא (ל''ת)

    , 11/06/14 08:37


    IP: 95.86.75.197דווח על תגובה זו

    • כל כך נכון, אנחנו מוצפים ברעיונות מעוותים שהם תוצאה

      רענן, 11/06/14 10:56

      של התעלמות המציאות ורצון לכופף את הטבע
      מבלי להבין שזה חוזר כבומרנג.

      IP: 192.116.216.165 דווח על תגובה זו

  • 64.

    בתומ"תים בטוח שלא

    O, 11/06/14 08:23

    כל דבר שם כבד ביותר.
    גם לא בגדודי נ"ט
    אבל בכל השאר למה לא?

    IP: 79.180.110.196דווח על תגובה זו

  • 63.

    עבור דיון רציני צריך גם לראות במקביל את אחוזי הפגיעות בבנים

    סדר בבלגאן, 11/06/14 08:08

    בגדול זה די ברור שהגבר הממוצע מבחינה פיזיולוגית ומנטלית
    מתאים יותר למטלות הצבאיות במיוחד הקלאסיות של לוחם רגלי,
    אבל זה לא נכון עבור כל הבנות חלקן בהחלט יכול להשתלב ולתרום,
    גם אם יש אחוז פגיעות גדול יותר אצל בנות זה לא סיבה
    לאסור עליהם להתנדב (כאשר מוסבר כל הסיכונים),
    גם היחידות העלית למניהם מבוססות על התנדבות למרות שיש סיכוי גדול
    יותר לנזקים גופנים מעומסים קיצונים, לפי התפיסה השובניסטית
    של הכתבה צריך גם לאסור על גברים להתנדב לאותה יחידות כי הם
    מסוכנות יותר, רוב החירניקים שאני מכיר יש להם נזקים ממהלך השירות
    לא קטסטרופלים אבל ברכים גב וכו... לפי הכתבה בכלל צריך לסגור את החיר, ברור שלא, וכך גם עם אישה שרוצה ללכת לאותם יחידות
    והצבא מוצא שהיא יכולה לתרום שם תרומה ראויה
    יש בהחלט להשאיר את האפשרות הזאת פתוחה להתנדבות עבור בחורות,
    כגבר אני רואה את הנסיונות לעצור את הנשים כחוסר ביטחון בסיסי
    אצל הרבה גברים ולא רצון אמיתי לעזור להן.
    מה שנקרא אנו נחליט עבורן מה טוב להן ומה לא, יעני הם לא בעלות
    יכולת שיפוט עצמאי, אסור לנשים להסכים לתכתיבים שובניסטים כאלו.

    IP: 132.64.191.80

    • I Agree. Read the book !! (ל''ת)

      , 11/06/14 14:23


      IP: 207.176.85.13 דווח על תגובה זו

  • 62.

    יש גם גברים שנפגעו במהלך שירות הצבאי (ל''ת)

    המגיב, 11/06/14 07:52


    IP: 85.130.231.142דווח על תגובה זו

    • אתה מתקשה בהבנת הנקרא? מדובר בהיקפים של התופעה. (ל''ת)

      1, 11/06/14 08:01


      IP: 85.64.123.230 דווח על תגובה זו

      • גברים רבים נפגעו במהלך השירות הצבאי הקרבי

        המגיב, 11/06/14 09:06

        נכון, לא מדובר בצניחת רחם. אבל לגברים
        יש בעיות אחרות שלנשים אין.

        IP: 134.191.232.70 דווח על תגובה זו

  • 61.

    בכירים בצה"ל משתמשים בו לקידומם האישי פוליטית - זה פשע!!!! (ל''ת)

    ומריצים אג'נדות מזיקות לצבא אבל טובות להם תדמיתית, 11/06/14 07:38


    IP: 37.130.227.133דווח על תגובה זו

  • 60.

    מחקר חדש: נשים לא יכולות לנהוג, וגם לא לעסוק במדע (ל''ת)

    מארי קירי, 11/06/14 07:37


    IP: 5.28.189.26דווח על תגובה זו

    • דמגוג (ל''ת)

      , 11/06/14 08:01


      IP: 85.64.123.230 דווח על תגובה זו

    • אל תמציאי תגובות הבל (ל''ת)

      אף אחד לא טוען את זה, 11/06/14 08:08


      IP: 87.68.159.49 דווח על תגובה זו

  • 59.

    הגייז והלסביות-שונאות-גברים ... מזהמים החברה ומזיקים לה (ל''ת)

    וה 50% פגיעות גוף של לוחמות זו דוגמא אחת, 11/06/14 07:34


    IP: 209.88.198.1דווח על תגובה זו

  • 58.

    רצוי שפמילסביות יתגייסו לשירות קרבי.

    לטובת הגברים, 11/06/14 07:22

    אולי הנזקים לגופן ימנעו מהן ללדת ולהמשיך שושלת של חולי נפש ואולי הפגעותן בקרב תציל גבר אומלל שהיה נישא לאחת כזו.

    IP: 212.199.71.70דווח על תגובה זו

    • חח לייק!! אבל התסכול היוקד בהן ימשיך להניען לט מ טם את החברה (ל''ת)

      , 11/06/14 08:03


      IP: 85.64.123.230 דווח על תגובה זו

    • אינשללה שכל שונאי הנשים יתגייסו לצבא

      לך לעזעזל, 11/06/14 16:26

      והאשכים שלהם יפגעו באופן כזה או אחר, ככה שיהפכו לעקרים וכל אשה שרק תראה אותם תברח מהם. אבל בלאט, כולכם טינופת, פסיכופטים שיוצאים על קב"ן ואתם לא מתגייסים.

      IP: 109.96.138.46 דווח על תגובה זו

  • 57.

    בכירי צה"ל רצים לפוליטיקה ומקדמים בצה"ל אגנדות שמזיקול לצבא (ל''ת)

    אבל מועילות להם בפוליטיקה כאילו הם ''נאורים'', 11/06/14 07:16


    IP: 80.221.206.107דווח על תגובה זו

    • השימוש של בכירי צה"ל בצבא לקידומם האישי הוא פשע - זה גובה קורבנות (ל''ת)

      כניעה לגייז ולפמילסביות - לא מעלה יכולת הלחימה!, 11/06/14 07:21


      IP: 178.254.39.32 דווח על תגובה זו

  • 56.

    אלו שכותבים בכותרת: "השילוב הראוי" כנראה לא עשו צבא ובטח לא לחימה (ל''ת)

    אבל על חשבון בריאות קורבנותיהם מקדמים אגנדה, 11/06/14 07:14


    IP: 87.249.36.26דווח על תגובה זו

  • 55.

    שרות הבנות בתותחנים, ישראבלוף מעמיס על הבנים

    קצינה במיל ואמא למפקד בתותחנים, 11/06/14 07:12

    בבוחן לוחם: הבנות מקבלות 50% יותר זמן.
    במסעות סוחבות 50% מהמשקל.
    בעייה בנגמ"ש בנושא עשיית צרכים.
    לא מסוגלות לעזור לסחוב את הפגזים (ויש הרבה) וכל העומס נופל על הבנים.
    הבנים במפי"ק עוזרים לצוותי תומ"תים לסחוב פגזים כשמתאפשר, הבנות כמובן לא יכולות.
    לבן שלי שהתרעם נגד שרות הבנות הסברתי שזהו מחיר פוליטי שצה"ל נאלץ לשלם לפוליטיקלי קורקט.

    IP: 212.199.71.30דווח על תגובה זו

    • שימו לב לתגובה זו - ממצאים חשובים מהשטח (ל''ת)

      פמיניזם שמתעלם מן ההבדלים בין גברים ונשים= נזק, 11/06/14 08:30


      IP: 212.76.117.236 דווח על תגובה זו

  • 54.

    אולי להקים גדוד נשים לוחמות ? (ל''ת)

    , 11/06/14 07:05


    IP: 85.250.160.17דווח על תגובה זו

  • 53.

    בוקר טוב אליהו..מופז התחיל בתרגיל פופוליסטי שיצר עובדה עקומה בצבא (ל''ת)

    נרי צור, 11/06/14 06:47


    IP: 79.181.155.247דווח על תגובה זו

  • 52.

    הפמניסטיות ילחמו עד הלוחמת האחרונה (ל''ת)

    קוהלת, 11/06/14 06:13


    IP: 79.176.20.110דווח על תגובה זו

  • 51.

    שימו לב לכותרות התשקורת: "נגד השילוב הראוי"..."צבא לא שוויוני"...

    אבי צנעני, 11/06/14 04:33

    התשקורת - כלומר קבוצה קטנה של עיתונאים המחוברים לתשקורת העולמית - מנסה בכוח לדחוף את רעיונותיה המעוותים אל מבצרי השפיות. מנסים בכוח להפוך נשים לשוות לגברים, להפוך ה ומואים לאנשי משפחה (עם שתי אבות??) ומנסים בכוח לדחוף לילדים סמים "קלים". אבל זה לא יעזור. זה לא עניין של דעה. זה עניין של הטבע. זכר ונקבה ברא אותם.

    IP: 113.99.171.13דווח על תגובה זו

    • מי סירסה אותך, פרענק? (ל''ת)

      , 11/06/14 05:00


      IP: 85.65.37.50 דווח על תגובה זו

      • אשכנזי מצוי עד שלא מקבל פטיש בראש לא מתפכח

        יא-צק, 11/06/14 05:38

        לא שכחנו איך לפני 60 שנה הערצתם את סטלין
        כמה שנים לקח לכם להתפכח?
        מה שמוזר הוא שאתה כאילו נאור ובשם הנאורות מכריז על שוויון בין גברים לנשים
        ובאותה נשימה אומר פרענק
        אז יש שויון -או אין?

        IP: 77.125.136.2 דווח על תגובה זו

  • 50.

    ודאי שהוא צודק

    הראל, 11/06/14 04:09

    נשים לא צריכות להיות לא לוחמים ולא לוחמות. שכל אחד יתרכז בענייניו, רבותי.
    לא מדובר בהבדלים בסיבולת וביכולת נשיאה בלבד, אלא גם בתושיה, בהתנהלות במצבי מצוקה, בעמידה בלחץ נפשי, ביכולת לפתור בעיות, בכריזמה,
    יכולת מתמטית גבוהה יותר, עדיפות במכניקה עדינה, במכניקה גסה, בכושר ניווט משופר, בראייה מרחבית.
    את הסופר וומן אפשר להשאיר ללארה קרופט.
    יכולת לעבד וליישם פקודות מהר יותר בזמן אמת, הכלה טובה יותר של פקודות בכללית, אגרסיוביות ברמה הרבה יותר גבוהה- עניין שהוא בעל חשיבות עליונה בשדה הקרב- עד לנכונות להרוג, שליטה עדיפה בקשר, טיפול מועדף במספר וקטורים בו זמנית, התעכבות מופחתת על מסרים ערכיים, קול עבה וחזק יותר.
    הגבר מסתגל מהר וטוב יותר לתנאי שטח משתנים, מתאים עצמו מהר יותר לעבודת צוות בעלת נתונים משתנים כגון שינוי במספר האנשים ביחידה ופנים חדשות, עצמאי יותר ולכן תלותי פחות, קשור פחות להורים, מתגעגע פחות הביתה ולפינוקים שבשגרה, מרוכז מטרה יותר, מוכן למות למען ארצו עם פחות עכבות, עם אצבע קלה יותר על ההדק, מוכן לודא הריגה ביתר קלות, בנוי טוב יותר ללוחמה בשטח בנוי, מוכן לקבל על עצמו עונש קשה יותר פי

    IP: 23.243.20.108דווח על תגובה זו

    • המשך

      הראל, 11/06/14 04:11

      מוכן לקבל על עצמו עונש קשה יותר פיזית ונפשית, קרייריסט, מוכן ומסוגל יותר לקחת תחת חסותו אנשים נוספים, עם תקרת זכוכית הרבה יותר גבוהה ברמת הקריירה, עם יכולת אינטר-דיסציפינרית טובה יותר בדרך לקבלת ההחלטה הנכונה מבין שלל האופציות, עם ראייה משופרת לטווח ארוך.
      בנים גם גבוהים יותר, נוטים פחות להשמנה בגילאים המדוברים, קופצים גבוה יותר, גששים ברמה מועדפת.

      IP: 76.167.58.187 דווח על תגובה זו

      • איזה קשקוש. חוץ מהעניין הפיסי השאר קשקוש מוחלט.

        , 11/06/14 08:06

        גברים עדיפים בתושיה ביכולת מתמטית גבוהה ובמכניקה עדינה וגסה ובניווט ?

        כנראה הכרת רק נשים מסוג מסויים.

        דבר עם אלו שנהיו טייסות קרוב ותפסיק להיות שוביניסט...

        IP: 195.191.52.10 דווח על תגובה זו

      • נשים טובות יותר בניהול חיוניות כתומכות לחימה ובסייבר. (ל''ת)

        צריך גם גברים גם נשים לתפקידים אחרים, 11/06/14 08:34


        IP: 212.76.117.236 דווח על תגובה זו

    • אוי, כמה שאתה מעוות ומעוות..... יכולות פיסיות, הן ורק הן

      כמה שאתה טמבל...., 11/06/14 12:11

      מהוות קושי ושוני, כל השאר, דווקא - נשים פועלות ועובדות טוב יותר, במרבית המקרים, אז חדל קשקשת ברשת.

      IP: 46.120.124.3 דווח על תגובה זו

  • 49.

    איך זה שבספורט ברור לכולם שיש הבדל בין המינים, אבל בלחימה לא? (ל''ת)

    123, 11/06/14 03:36


    IP: 80.74.111.178דווח על תגובה זו

    • אה זה פשוט

      אישה לאישה חיפה, 11/06/14 04:16

      מדובר בזן של נשים הקוראות לעצמן פמיניסטיות, אך הן למעשה לסביות מיזנדריות (שונאות גברים), המיחצנות עצמן כפועלות לטובת כלל הנשים, כשהן למעשה פועלות למטרת אינטרסים של קבוצת נשים מצומצמת מאוד ("האליטה הלסבית").

      IP: 70.109.173.105 דווח על תגובה זו

  • 48.

    "מתאימים את הסביבה ללוחמות", גם את שדה הקרב יתאימו להן? (ל''ת)

    , 11/06/14 03:31


    IP: 80.74.111.178דווח על תגובה זו

  • 47.

    חבל שהאמת נופלת על אוזנים ערלות בטירוף הפמילסבי השטני. (ל''ת)

    הנשים כרו בור לעצמן..., 11/06/14 03:09


    IP: 46.19.86.104דווח על תגובה זו

    • סוף סוף מישהו שקורא לילד בשמו: פמילסבי

      פמיניסטית לשעבר, 11/06/14 04:19

      שלא יוליכו אתכם שולל עם מילים שמייפות את המציאות, כגון "פמיניסטי". אלו המתקראות "פמיניסטיות" הן למעשה פמילסביות. דהיינו, לסביות שונאות גברים.

      IP: 70.109.173.105 דווח על תגובה זו

      • "פמיניסטית לשעבר" וגם כנראה בעלת דגדגן לשעבר. (ל''ת)

        , 11/06/14 16:37


        IP: 109.96.138.46 דווח על תגובה זו

  • 46.

    הבעיה היא יחידות לוחמות שמשלבות בין נשים וגברים

    , 11/06/14 02:42

    אי-אפשר להעלים מתח מיני...

    מילא ביחידות עורפיות, שישחקו במשרדים ובמחסנים ברופא ואחות כמה שהם רוצים, אבל ביחידות לוחמות קשה לראות איך מצב כזה לא יפגע ביכולת הלחימה של היחידה.

    IP: 149.78.88.239דווח על תגובה זו

  • 45.

    לא תשכנע את הפמיניסטיות, כמו שלא תשכנע חב"דניק שהאדמו"ר נפטר.

    טוטו, 11/06/14 02:37

    עובדות לא משכנעות פנאטים.

    IP: 82.102.141.211דווח על תגובה זו

  • 44.

    תמיד טענתי שהקטע הזה של נשים לוחמות הוא חירבוש פמניסטי אחד גדול. (ל''ת)

    קול האמת, 11/06/14 01:56


    IP: 93.172.28.158דווח על תגובה זו

  • 43.

    כולם בצהל יודעים שהוא צודק אבל אסור לדבר (ל''ת)

    אני, 11/06/14 00:35


    IP: 5.28.162.78דווח על תגובה זו

  • 42.

    גילה את אמריקה... רק הנאוריסטים מתעקשים שהזריחה במערב (ל''ת)

    ערן, 11/06/14 00:23


    IP: 79.177.22.76דווח על תגובה זו

  • 41.

    ״התאמת הסביבה ללוחמת״... = צבא דמיקולו לישראל (ל''ת)

    1, 10/06/14 23:55


    IP: 132.64.42.231דווח על תגובה זו

    • סתם

      בחורה אחת, 11/06/14 00:27

      גם את האוייב התאימו ללוחמת?

      IP: 185.13.195.77 דווח על תגובה זו

  • 40.

    שגיא חושף כי המלך הוא עירום

    גלית חדרה, 10/06/14 23:52

    שגיא חושף את האמת שכולם פוחדים לדבר עליה. שילוב נשים בצבא בתפקידי לחימה מזיק לצה"ל ופוגע בחיילות עצמם. רק שמפקדי צה"ל פוחדים מארגוני הנשים הצעקניים. בנוסף הקרבה הגופנית הגדולה בשטח בחילות הקרביים גם היא אינה מוסיפה לכושר הלחימה ולרוב נוצרים יחסי קרבה מעצם הסיטואציה

    IP: 79.179.166.177דווח על תגובה זו

  • 39.

    הנוסח הצעקני שבו נאמרים הדברים אינו מוסיף להם אמינות (ל''ת)

    א, 10/06/14 23:47


    IP: 85.64.32.206דווח על תגובה זו

    • "הנוסח הצעקני" ? קראת את הספר??

      מני, 11/06/14 01:06

      את/ה מכיר/ה את הכותב? את/ה מצוי/ה בנתונים ? באיזו חוצפה מגדיר אדם מפעל חיים של אחר כ"לא אמין"? ואולי הנושא הזה לא כואב או מזיז לך כמו למי שקיבל את הבת שלו בחזרה שבורה עם ספקות באשר ליכולת שלה ללדת ?
      או שמא צבא ההגנה לישראל לא אמור להגן גם עליך? את/ה באמת לא מבין מה זה אומר פגיעה בכשירות היחידות הקרביות?
      אני לא מצליח להבין אם המשפט שלך מביע יותר התנשאות או יותר שטחיות.

      IP: 46.19.86.199 דווח על תגובה זו

    • כוונתך בוודאי לסגנון הצעקני שלא ארגוני הנשים השמאלו-פמיניסטיות (ל''ת)

      , 11/06/14 10:01


      IP: 213.151.43.46 דווח על תגובה זו

  • 38.

    50 אחוז נכות סטטיסטית=הרבה כסף פיצויים ,,,לא כלכלי . (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון -''מקדש עכשיו'', 10/06/14 23:30


    IP: 109.66.116.28דווח על תגובה זו

  • 37.

    מישהו חייב לשים סוף לכיסתו"ח של צה"ל הנעשה בשם "הנאורות"

    ארז חיפה, 10/06/14 23:28

    די לכיסתו"ח ולמכבסת המילים של דובר צה"ל כגון: "הטיפול בלוחמות נעשה בצורה מבוקרת, תוך שימת לב לצרכיהן הרפואיים, הפיזיולוגיים והחברתיים."
    במקום שצה"ל יתעמת עם המחקר, הוא פוסל אותו מראש בתואנת "מגמתיות" כאשר כמעט לכל לוחם בצה"ל ברור כי זולת גיוס לתפקידים מסוימים בחיל התותחנים, גיוס הבנות לתפקידים קרביים בעייתי בלשון המעטה.
    הלוחמות באות מורעלות ויוצאות שבורות פיזית ונפשית.

    IP: 79.177.189.56דווח על תגובה זו

  • 36.

    מה מגד מבין במחקר ? (ל''ת)

    שיר, 10/06/14 23:08


    IP: 5.29.106.162דווח על תגובה זו

    • מה שיר מבינה בשירות קרבי?

      יוני, 11/06/14 00:50

      שיר, מדהים כמה זלזול וטמטום הצלחת להכניס במשפט כל כך קצר. אם לא שמת לב הממצאים המובאים הם פרי 13 שנות מחקר. אז מה מבין הכותב בנושא זה?
      אולי יש לשאול מה מבין קצין קרבי במשימות קרביות? ומה מבין מג"ד בניהול גדוד?
      נו באמת.... את ממש מאלה שלא נותנות לעובדות לבלבל אותן.... הא?

      IP: 46.19.86.199 דווח על תגובה זו

      • כל הכבוד יוני

        th,h, 11/06/14 02:09

        אתה מחזיר לי את האמון באנושות





        למה מלמדים כל כך הרבה סתומים לכתוב אבל לא עוזרים להם ללמוד איך לחשוב

        IP: 2.231.67.206 דווח על תגובה זו

  • 35.

    יש לחייב נשים להיות לוחמות ולשלוח אותן לקרבות, רק כך יהיה שויון. (ל''ת)

    THE SIXTH GATE, 10/06/14 23:03


    IP: 84.94.181.37דווח על תגובה זו

  • 34.

    הצבא חייב לתת את הספר הזה לכל מתגייסת

    נופית, 10/06/14 22:58

    אני קראתי והחלטתי על פי הנתונים שקיבלתי גם מהספר וגם מהצבא.
    הצבא חייב לתת את הספר הזה לכל מתגייסת.
    כל בחורה חייבת לקרוא לפני הגיוס - החלטה שלה עם משמעות לכל החיים

    IP: 79.176.116.6דווח על תגובה זו

  • 33.

    הסינים מציעים:40,000 דירות ביהודה ושומרון ב400,000 ש"ח לדירת 5 חדרים

    , 10/06/14 22:58

    הסינים מציעים:40,000 דירות ביהודה ושומרון ב400,000 ש"ח לדירת 5 חדרים 120 מ"ר.
    לספח את כל יהודה ושומרון. הערבים יצביעו לאוטונומיה וללא בט"ל. מכל מקום שישראל נסוגה יש טרור: סיני,עזה,לבנון.
    לבנות 200,000 דירות ביהודה ושומרון,מעלה אדומים,אי1,ירושלים ליהודים ב400 אלף ש"ח לדירת 5 חדרים ורכבות מהירות ע"י סינים.
    ועידת סן רמו ב1920 קבעה את גבולות ישראל והם כוללים את יהודה ושומרון ואת עבר הירדן מ1920 !

    מאז המערב רק חיסל יהודים ומנע הצלתם אפילו לא לארץ ישראל המובטחת ע"י הקב"ה ואף ע"י המערב עצמו מ1920 !

    המהלך של ג'ון קרי ובארק חוסיין אובמה לא יביא לשלום אלא לטרור ומלחמות וזה מה שהמערב הצליח לעשות במזרח התיכון, דרום אמריקה,אפריקה ודרום ומזרח אסיה.

    הניסיונות של ג'ון קרי ואובמה לחידוש "תהליך השלום" הם כדי לגרום לטרור ומלחמות שוב ולא לטפל באירן המתחמשת והמתגרענת בתמיכת ארה"ב ואירופה מ1979 שהדיחו את השאה והעלו את חומייני לשלטון לאחר ששמרו עליו באירופה והטיסו אותו לאירן !!

    IP: 87.69.51.250דווח על תגובה זו

    • זו התגובה הכי לעניין פה (ל''ת)

      , 11/06/14 10:17


      IP: 213.151.43.46 דווח על תגובה זו

  • 32.

    בשביל להתחבא מאחורי ג'יפ כשזורקים עליך אבנים גם נשים יכולות לשרת. (ל''ת)

    , 10/06/14 22:49


    IP: 79.178.115.145דווח על תגובה זו

  • 31.

    יש כאן אנשים הממעטים בערכה של חברה שיוויונית צודקת

    סול, 10/06/14 22:48

    ומנסים להפוך את הצבא למעוז גברי נטול נשים. זאת חזרה אחורה בהתפתחות האנושית. בושה.

    IP: 93.172.184.98דווח על תגובה זו

    • ממש לא הבנת.יש מספיק תפקידים בצבא שמתאימים לנשים ולא צריך לדחוף אותן

      גדי, 10/06/14 23:26

      למקומות שלא מתאימים. האם בספורט יש שוויון? אין. למה? כי ההבדלים מאד ברורים.שם הפוליטיקלי קורקט נעצר.

      IP: 79.180.12.100 דווח על תגובה זו

      • אגב, הפוליטקלי קורקט, נועד לסתום פיות. בן אדם לא יכול

        לגדי., 11/06/14 16:41

        להגיד משהו שיפגע במישהו אחר. השאלה כאן. למה אני צריך לסתום ת'פה רק בגלל שאיזה חמור ניפגע ממה שאני אומר.

        IP: 84.238.26.89 דווח על תגובה זו

    • זו דעה לגיטימית בדיוק כמו שלך

      , 10/06/14 23:38

      זה שבוצעה בישראל הפיכה משפטית דה-פקטו זה לא אומר שזה חוקי וצודק.

      IP: 95.86.121.92 דווח על תגובה זו

    • טעות. פשוט חולקים על ההגדרה שלך לשיוויוניות (ל''ת)

      , 11/06/14 10:03


      IP: 213.151.43.46 דווח על תגובה זו

  • 30.

    הייתי מצפה למחקר רציני עליו חתומים רופאים ורופאות.

    כרמלה, 10/06/14 22:36

    לא למחקר שדעתו של החוקר הראשי היתה ידועה מראש, עוד לפני עריכת המחקר. והוא אפילו לא מתחום הרפואה.

    IP: 109.66.39.36דווח על תגובה זו

    • אני רוצה לראות את הנתונים במחקר.

      מני, 10/06/14 22:46

      מתי המחקר הזה יהיה זמין גם לקוראים פשוטים כמוני ? מאיפה הנתונים ? האם הם פורסמו לפני כן ? מי הפ בעלי המקצוע החתומים עליו...
      אני באמת מקווה שזה מחקר רציני.... ולא עוד איזה באז פוליטי....

      IP: 46.117.60.80 דווח על תגובה זו

    • נכון. אבל גם מחקרים רציניים לכיוון הנגדי.וגם

      יצחק, 11/06/14 10:05

      מחקר שיוכיח שהשמש זורחת בלילה

      IP: 213.151.43.46 דווח על תגובה זו

  • 29.

    לפני שמתחיל הבלאגן

    איציק הבינוני, 10/06/14 22:33

    אם יהיה פה שיוויון מלא... יעני 50% בנים ו50% בנות ביחידות הלוחמות.... עדיין יוכל צה"ל לבצע את משימותיו בעימותים אלימים עם אוכלוסיה ? האם דרישות הסף לקבלה ולהכשרה ישארו אותו דבר ? תחשבו על זה רגע.... הוא אומר משהו הבחור הזה שעשה את המחקר.
    אולי צריך לרגע להקשיב ?

    IP: 46.117.60.80דווח על תגובה זו

  • 28.

    סוף סוף מקומם של הנשים ... וזה מכה מי שרוצה להרוס את הצבא מבפנים (ל''ת)

    , 10/06/14 22:23


    IP: 5.28.144.3דווח על תגובה זו

  • 27.

    עושים מצה"ל בדיחה - קלות ראש - מתקדם - גייז ונשים בכל תפקיד (ל''ת)

    זה הקידמה בראש של אנשים ריקניים וחסרי מצפון, 10/06/14 22:20


    IP: 188.138.9.49דווח על תגובה זו

    • 50% מהילדות שמגיעות לקראקל גומרות עם שברים ונכויות שונות (ל''ת)

      מה הגבורה בזה?, 10/06/14 22:22


      IP: 212.83.169.9 דווח על תגובה זו

      • גברים מקבלים 5-10% פגיעות עצם -- יחס של פי 5-10 (ל''ת)

        , 10/06/14 22:26


        IP: 176.10.100.226 דווח על תגובה זו

  • 26.

    מי עומד מאחורי המחקר הזה ?

    ימית, 10/06/14 22:20

    אני פשוט זועמת. איך קורה שקצין רווי שוביניזם כזה מקבל כזאת במה ?? רק אחד שיש לו קשרים בתקשורת יכול לקבל כזאת במה... הכל פה בשביל פרסום !!!!

    IP: 46.117.60.80

    • הייתה כתבה בידיעות - 50% מלוחמות קראקל גומרות שירות עם נזקי עצמות (ל''ת)

      , 10/06/14 22:23


      IP: 212.21.66.6 דווח על תגובה זו

      • זה לא זוועה להרוס גוף של צעירות במשאות של 40 ק"ג? (ל''ת)

        זה מזיק לבריאות ולהרוס בריאות לא תורם במלחמה!!!, 10/06/14 22:25


        IP: 5.104.224.38 דווח על תגובה זו

    • אולי תרגעי ותגיבי לעניין? (ל''ת)

      , 11/06/14 10:06


      IP: 213.151.43.46 דווח על תגובה זו

  • 25.

    כל הכבוד לרז שגיא!

    , 10/06/14 22:13

    המאמין מנצח!

    IP: 46.117.197.116דווח על תגובה זו

  • 24.

    בכתבה על קרקל - 50% סובלות משברים ונזקים - הצביעות של צה"ל (ל''ת)

    כה מחרידה, ששיקולי יחצנות גוברים על לשמור על חיים, 10/06/14 22:07


    IP: 72.52.91.30דווח על תגובה זו

    • לוקחים ילדים וילדות בלי שכל בני 18 ודופקים להם החיים בלי רחמים (ל''ת)

      , 10/06/14 22:09


      IP: 94.242.246.23 דווח על תגובה זו

      • מדוע לפגוע בבריאות של צעירות בעלות מוטיבציה - מה התועלת? (ל''ת)

        , 10/06/14 22:10


        IP: 77.247.181.162 דווח על תגובה זו

        • בכירי הפלזמות של צה"ל רוצים להראות השירות כמו פרק של משמר המפרץ (ל''ת)

          , 10/06/14 22:14


          IP: 109.163.233.177 דווח על תגובה זו

          • הם רוצים לראות בזאזים קופצים כשפאמלה רצה להציל מישהו (ל''ת)

            , 10/06/14 22:15


            IP: 77.95.231.11 דווח על תגובה זו

            • השיפלות והרוע של בכירי צה"ל להשתמש בצעירים ליחצנות ולספינים בתקשורת (ל''ת)

              אין קץ לרוע ולזילות של חיי אדם בצה''ל - עבדים בחינם, 10/06/14 22:17


              IP: 5.104.224.195 דווח על תגובה זו

  • 23.

    שוביניזם לשמו.

    נופית, 10/06/14 22:06

    אני לא מבינה, מה זה עניינו של גבר זה או אחר מהן בחירותיה של מתגייסת צעירה. זוהי החלטה שלה אם להסתכן, כמה להסתכן ואיך להגשים את עצמה.

    IP: 85.64.126.153דווח על תגובה זו

    • את חדשה בעולם?

      אורן, 10/06/14 22:10

      בטח שזה עניינה של המדינה ולא של גברים!
      בדיוק מאותה סיבה שחובה עלינו לשים חגורות בטיחות, לא לשכוח ילדים ברכב למרות שהם שלנו וכו... ככה מדינה נאורה מתנהל עם דאגה לאזרחיה...

      IP: 109.64.166.151 דווח על תגובה זו

      • מלחמה זה רע - לוחם זה שוחק - הגשמה עושים במקום שמתאים לאדם (ל''ת)

        , 10/06/14 22:12


        IP: 95.130.9.190 דווח על תגובה זו

      • לא, היא לא חדשה בעולם

        , 11/06/14 04:21

        היא בטח פמילסבית

        IP: 70.109.173.105 דווח על תגובה זו

    • את לא מבינה מה עניינה של מתגייסת במידע אמין?

      איש, 10/06/14 22:18

      הצבא מסתיר את הנתונים האלה וכל מקהלת השמאל-פמיניסטיות מסייעות לו בזה. המתגייסות לא מודעות לסיכונים האלה. עניין נוסף הוא שהצבא אמור לנצח מלחמות ולהעניק בטחון, לא לנהל פרוייקטים של החוג למגדר. הצבא מוציא הון מיותר על שילוב נשים בתפקידים שאין לו שום צורך לתת להן, רק כדי לספק איזו הפרעת שוויון של נשים מופרעות וסוציאליסטים חולי שוויון אחרים.

      IP: 93.173.159.229 דווח על תגובה זו

  • 22.

    כל הכבוד לרז שגיא

    אורן, 10/06/14 22:05

    עם כל הכבוד לפמיניסטיות, שיוויון אמיתי לא חייב להיות ששני המינים עושים בדיוק אותו הדבר. שיוויון אמיתי צריך להיות שכל מין עושה את מה שהוא עושה בצורה הטובה ביותר, כמו שאמרה כאן מגיבה אחרת אין ספק שלנשים יש יתרונות ברורים על גברים בתחומים מסויימים. יתרה מכך אין מקום לשיוויון כזה בצבא! כל אחד צריך לתרום הכי הרבה והכי טוב שהוא יכול לא יותר ולא פחות, בלי אגו ובלי פוליטיקה.

    IP: 5.102.253.89דווח על תגובה זו

  • 21.

    עכשיו נזכרתם?!

    יהודה, 10/06/14 22:01

    אחרי שהפמיניסטיות החריבו את צה"ל עם קשקושי המגדר שלהם זה כבר טיפה מאוחר.

    IP: 37.46.38.172דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה מציע יהודה ?

      מני, 11/06/14 01:17

      להתחיל לארוז ולחזור לגולה? תיקון המצב לא בא בחשבון? ידידי אם לפמיניסטיות זה הצליח אז גם למאבק הזה תהיה הצלחה. עכשיו אנחנו כבר למודי ניסיון.

      IP: 46.19.86.199 דווח על תגובה זו

  • 20.

    עם כל הצער מי ירצה לראות ילדה שבויה באפקט שליט חוזרת עם ילדים מהשבי? (ל''ת)

    געדז, 10/06/14 21:59


    IP: 94.159.131.154דווח על תגובה זו

  • 19.

    הנשים מחפשות את הכבוד במקום הלא נכון!

    , 10/06/14 21:59

    הוואסח הדאווין והכוליות אינו מתלבש טוב על אישה זה פשוט דוחה! במקום ריסים סמים לה רעל בעיניים ובמקום פודרה מורחים פחם ואז יוצא איזה מין טרול מצ'וקמק שמחפש כל הזמן שירותים נורמאלים בשטח. תנו קצת כבוד לאישה בחייכם!

    IP: 82.102.141.248דווח על תגובה זו

  • 18.

    נא לא לבלבל את הפמיניסטיות עם העובדות. (ל''ת)

    , 10/06/14 21:56


    IP: 82.102.141.248דווח על תגובה זו

  • 17.

    לוחם זה סבל שנשים לא מסוגלות שחלילה שבי מה תעשה אישה?

    תגובה פשוטה, 10/06/14 21:56

    חבר ששב מהשבי לא קם עד היום!
    לצערנו המלחמות לא פוסקות!
    לוחמת עם כל הכבוד והערצה שיכולה להעניק המון אם חלילה נופלת בשבי ונכנסת לידיים של הערבים שאף אחד לא יצפה שיעשו לה מוצי פוצי מפאת שהעולם היה ונותר ברברי.
    ולמי שרואה מה קורה בסוריה זה מספיק להבין שהמזרח התיכון בכלל לא חדש והכל פה ברברי להחריד אז תשמרו על הנשים בתפקידים רבים שאפשר לתרום מכיוון ששוב, לצערנו, המלחמה לא הסתיימה כלל!

    IP: 84.228.30.11דווח על תגובה זו

    • אם אישה רוצה לסכן את עצמה, זכותה

      גבי, 11/06/14 09:45

      מה אתה בדיוק רוצה לא הבנתי.
      הן רוצות לסכן את עצמן בשבי, מי אתה שתגיד להן לא ? שוביניסט מצוי.

      IP: 109.65.170.182 דווח על תגובה זו

      • שתי תשובות

        יצחק, 11/06/14 10:08

        א. זו לא זכותה, כמו שלא זכותה לצרוך סמים או לנהוג במהירות 200 קמ"ש.
        ב. זה בסוף פוגע בכולם ולכן זכותה משנית לצורך העניין.

        IP: 213.151.43.46 דווח על תגובה זו

        • לנהוג במהירות 200 קמ"ש ולצרוך סמים -זה לא חוקי

          נו, עוד גבר אדיוט, 11/06/14 16:43

          שירות בצבא זה חוקי ואף רצוי, כי להגן על המדינה ועל יושביה. עפ"י האנלוגיה שלך, חיילים גברים דינם כדין סוחרי סמים ועברייני תנועה. הדיון "חוקי" או "לא חוקי" לא רלוונטי בכלל לכאן.

          IP: 109.96.138.46 דווח על תגובה זו

      • הבעיה היא לא השבי, אלא הפגיעה ברמה המבצעית של צה"ל

        אמיר ש, 11/06/14 21:12

        האמת הקרה והאובייקטיבית היא שרמת הכשירות הנדרשת מנשים היא נמוכה מגברים. תגובת דובר צה"ל מאשרת זאת: "במהלך השנים נעשו מחקרים העוסקים בהתאמת הסביבה ללוחמות ולפיהם עודכנו סרגלי המאמצים ואף הותאמו ליכולותיהן הפיזיולוגיות"

        כלומר, צה"ל מכיר בכך שיכולותיהן הפיזיות של נשים הינן פחותות מגברים, ולכן עדכן את סרגל המאמצים הנדרש מהן כלפי מטה.

        צה"ל צריך לייצר את החיילים הטובים ביותר, לא לבצע אפליה מתקנת לחיילים פחות טובים רק בגלל מינם, מוצאם, דתם, צבע עורם או מכל סיבה אחרת.

        צה"ל אינו צעצוע לצורך סיפוק תאוות פמיניסטיות. צה"ל הוא כלי לשמירת הביטחון, וככזה עליו להפסיק את הפגיעה הבוטה בכשירות המבצעית, על אפן ועל חמתן של הפמיניסטיות, שערך הביטחון מהן והלאה.

        IP: 79.179.199.33 דווח על תגובה זו

  • 16.

    באמת?

    כאילו דה, 10/06/14 21:45

    מאוד מפתיע...פמיניסטיות גורמות נזק חברתי ומזיקות בראש ובראשונה לנשים...מי היה מאמין...

    IP: 82.102.141.248דווח על תגובה זו

  • 15.

    הפמיניזם והסוציאליזם החריבו את תרבות המערב (ל''ת)

    , 10/06/14 21:44


    IP: 109.186.145.203דווח על תגובה זו

  • 14.

    נשמע שהמחקר הזה מחייב

    חפ''ש (מיל'), 10/06/14 21:43

    נשמע שהמחקר הזה מחייב הגברת מודעות לסיכונים!
    לבחורות לפני שהן מתגייסות לתפקידי הלחימה וגם לקצונה הבכירה.
    כל הכבוד

    IP: 84.94.76.150דווח על תגובה זו

  • 13.

    עכשיו אני תומך נלהב של גיוס נשים לקרבי

    י, 10/06/14 21:39

    שויון עד הסוף. שיאכלו את הדיסה שהפמיניסטיות בישלו להן.

    IP: 82.102.141.248דווח על תגובה זו

    • נזק גם לצה"ל

      איציק, 10/06/14 21:50

      י' היקר. עם כל הכעס על הפמיניסטיות (כמוני כמוך) חשוב לשים שהשילוב פוגע בכשירות היחידות הקרביות. לכן צריך להפסיק את חגיגת הטימטום הזאת....

      IP: 46.117.60.80 דווח על תגובה זו

    • חלחחחחחחחחחחחחח

      , 10/06/14 22:30

      חלל חלחל

      IP: 69.120.233.227 דווח על תגובה זו

  • 12.

    בהחלט נקודות למחשבה! עכשיו איך הולכים איתן הלאה

    אחד שיודע, 10/06/14 21:34

    .

    IP: 82.102.141.248דווח על תגובה זו

  • 11.

    דווקא משום שאיכפת לי מנשים, אני נגד שיבוצן כלוחמות

    פמיניסטית, 10/06/14 21:32

    חלילה מלגרום נזק בריאותי לבנות בעלות המוטיבציה לתרום לצה"ל! אסור לאפשר להן לעבור אימונים או תנאי שירות העלולים להזיק להן, גופנית או נפשית.
    יש תפקידים רבים אחרים שבהן נשים אפילו עולות בכישוריהן על גברים. למה לא לנצל את יתרונן היחסי בתפקידים כאלה?

    IP: 82.102.141.248דווח על תגובה זו

    • אלה נימוקים של שוביניזם.

      x, 10/06/14 22:09

      לא של פמיניזם.

      לכל אחד/ת סיכוי סביר ביותר לנזק גופני ו/או נפשי במהלך השירות.

      להשתמש בנימוק זה כדי להקל על אוכלוסיה מסוימת בלבד לפי מין, זהו שובוניזם, לא פמינזם.

      IP: 84.110.211.167 דווח על תגובה זו

      • לא שוביניזם, ולא פמיניזם פשוט ריאליזם

        אסף, 10/06/14 22:24

        תווכח/י כמה שבא לך, אבל בשורה התחתונה זה כבר הוכח מדעית מזמן שהגבר חזק יותר מבחינה פיזית, מה שאומר שהוא בנוי ללחימה הרבה יותר טוב מאישה, אז כל מה שתגידי לא רלוונטי בכלל

        IP: 93.172.148.181 דווח על תגובה זו

  • 10.

    בזבוז משווע של תקציב הביטחון בשם השוויון עלק (ל''ת)

    , 10/06/14 21:31


    IP: 82.102.141.248דווח על תגובה זו

  • 9.

    האמת שכולם ידעו והסתירו, בצה"ל, בתקשורת ובממסד

    יוצא צה''ל, 10/06/14 21:19

    אין ספק שרז שגיא חושף כאן לציבור את האמת שידעו בצה"ל אך דאגו להסתיר עמוק-עמוק,. ההסתרה נבעה הן מגישת ה'פוליטיקלי-קורקט' והן מהלחץ של אירגוני פמיניסטיות שמאלניות, שמומנו ע"י הקרן החדשה לישראל. איך שלא יסובבו את העובדות, לא יוכלו להכחיש את העובדה שהימתאותן של חיילות יחד עם חיילים ביחידות לוחמות, פגעו הן בחיילות עצמן והן בכושרו המבצעי של צה"ל.

    IP: 93.172.19.108דווח על תגובה זו

  • 8.

    חבל שלא ידעתי !!!

    זאב, 10/06/14 21:14

    אם הייתי מודע לסיכונים הללו לא הייתי נותן לבת שלי ללכת לקרבי. אני מחנך להגשה ולתרונה אבל צניחת רחם וסיכון הגמתה כאשה זה משהו שאני לא מוכן לקבל.
    למה זה לא פורסם עד היום ? רק על זה ציכה לקום ועדת חקירה !!!!

    IP: 46.117.60.80דווח על תגובה זו

    • אולי תדרוש אתה כאבא שצה"ל יחשוף את נתוני הפגיעה בבנות (ל''ת)

      אמא, 10/06/14 22:01


      IP: 93.172.19.108 דווח על תגובה זו

  • 7.

    בקיצור הפמיניזם הקיצוני ששורר בישראל הוא פשע נגד האנושות, גברים ונשים

    נאפו, 10/06/14 21:06

    תנו לגברים להיות גברים ותנו לנשים להיות נשים ותנו לפמיניסטיות כדורי שינה שיתנו לעולם לחיות בזמן שהן ישנות.

    IP: 62.90.95.180דווח על תגובה זו

  • 6.

    בסדר אבל רמטכל אשה יכולה להיות?

    לוג, 10/06/14 20:53

    ומי צריך לסחוב עשרות קילוגרמים, האם גברים בנויים לזה, שיברי הליכה וכדומה. ואשה יכולה להיות טייסת קרב, צוללות, ועוד תפקידים קרביים פחות פיזיים. שלא יבלבלו את המוח יש מספיק תפקידים קרביים. העיקר שהמסלול לרמטכלות יהיה פתוח.

    IP: 93.173.230.3דווח על תגובה זו

  • 5.

    קראתי את ספרו הראשון של רז

    דוד, 10/06/14 20:01

    קולח ומרתק... אני ממליץ בחום

    IP: 212.235.113.157דווח על תגובה זו

  • 4.

    סופסוף מישהו אומר את האמת! (ל''ת)

    תומר, 10/06/14 19:42


    IP: 212.235.113.157דווח על תגובה זו

  • 3.

    ומה עם כל הגברים שסובלים מפריצות דיסק

    ., 10/06/14 19:13

    קילה, ותסמונת פוסט טראומטית?
    אולי בעצם שירות קרבי זה לא לבני אדם??

    IP: 80.230.101.14דווח על תגובה זו

    • המחקר שלו מראה במספרים את ההבדלים

      איש, 10/06/14 22:05

      הטענה שלך שקולה לטענה שגם לא מעשנים יכולים לקבל סרטן ריאות אז אולי לנשום זה לא לבני אדם.
      אני שמעתי חלק מהנתונים שלו והם זוועה. נשים פונות פי כמה מגברים לרופא במהלך שנת שירות, מעל 80% מהן מסיימות עם שברי מאמץ ואחוז גבוה הרבה יותר גומר עם שברי מאמץ חריפים שזה גיהנום. וזה אחרי שהתאימו את סרגל המאמצים ונתנו להן כל פקטור אפשרי. הן אולי נקראות לוחמות אבל לא עברו-פיזית- את מה שעוברים הגברים בתפקידי לחימה ולו בגלל שכל סקאלת האימונים שלהם "מותאמת" להן, כלומר בדיחה. כל ההתעסקות איתן בתפקידים האלה לא משתלמת כי אי אפשר לסמוך עליהן כסד"כ לוחם ומצד שני מוציאים עליהן ערימות של כסף ומשאבים (שעת רופא בצה"ל זה משאב שנמצא בחסר תמידי).

      IP: 93.173.159.229 דווח על תגובה זו

      • אני לא מכירה לוחם גבר ללא פציעה (ל''ת)

        , 10/06/14 23:46


        IP: 87.68.8.238 דווח על תגובה זו

        • את כנראה עובדת בבית חולים (ל''ת)

          , 11/06/14 00:51


          IP: 46.120.230.222 דווח על תגובה זו

          • לא צריך לעבוד בבית חולים, לכולן יש אחים, חברים, דודים

            רופאה, 11/06/14 16:14

            כולם פצועים באופן כזה או אחר מהשירות הצבאי, בין אם בגוף ובעיקר בנפש. ממש לא צריך לעבוד בבית חולים בכדי לדעת זאת.

            IP: 109.96.138.46 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מה חדש? הכל יודעים שפמיניזם מחריב חיים של מיליוני נשים אומללות. (ל''ת)

    אז יש עכשיו עוד הוכחה לאסון הפמיניזם. נו שויין., 10/06/14 19:10


    IP: 79.178.122.149דווח על תגובה זו

  • 1.

    אני לא חוקרת וזה די ברור לי. (ל''ת)

    י, 10/06/14 19:04


    IP: 46.19.86.56דווח על תגובה זו

    • נו הטמטום הנשי לא חדש: קודם הנשים לא עבדו - עכשו עובדות

      מרים, 11/06/14 08:33

      גם בבית וגם בעבודתן מחוץ לבית - הכל חפלה הילדים והבית מוזנחים והאישה גמורה - היא הרי לא סופר-מאן - אז כמה עוד אפשר למצוץ ממנה? כ"כ ניזקת הזוגיות... התוצאה גירושין והמצב אז עוד יותר קשה הכל נופל עליה גם הפרנסה: אבל הכל על בסיס מימוש עצמי: - טמטום פמיניסטי אולי של הלסביות החזקות שבינכה לא ממשיכות הדור

      IP: 109.64.151.93 דווח על תגובה זו

      • נו, זה מה שקורה כשסומכים יותר מדי על הבעל

        אבי, 11/06/14 16:17

        הילדים מוזנחים כי הדפקט שהתחתנו איתו מתנהג כמו שייח' סעודי בבית- לא תורם כלום, רק רודף אחרי הקריירה שלו והכסף. כמובן, אם האשה מנסה להיות יותר ביתית ולטפל בילדים הפרזיט ישר צועק שהיא "נצלנית". אז איך נשים יכולות לסמוך על זכרים ולא לעבוד? גברים מטונפים ורעים שמתחתנים רק כדי לקבל מפרנסת\\מטפלת\\משרתת בחינם. מתי נשים יתפסו שכל ויפסיקו להתחתן?

        IP: 109.96.138.46 דווח על תגובה זו