• 72.

    אדישים למטרותיהם בחיים = לא יעבדו חצי חיים לממן את ביבי (ל''ת)

    סכנה גדולה מאד, 22/04/14 18:21


    IP: 77.125.77.161דווח על תגובה זו

  • 71.

    מחקר בדיחה. 1. לא זיהו מאפיין פיזיולוגי בסכיזופרניה. 2. כנסו

    מה חדש, 22/04/14 18:09

    2. ברור שאצל נוער ההשפעה תהיה גדולה יותר. כל תנועת הליגליזציה היא להתיר מעל גיל 18 או 21
    3. בחירת המדגם אינה מדעית ואינה עומדת בשום קריטריון כמו גם גודלו. במיוחד בחירת המעשנים.
    4. כל חומר כימי משפיע על המוח. למשל איך משפיע ריטלין שניתן עם מרשם לעשרות אלפי ילדים על פעילות המוח ? איך משפיעה צריכת קפה ? צריכת לחם ? צריכת סוכר ? אלו שאלות מאוד מענינות.

    IP: 77.125.77.161דווח על תגובה זו

  • 70.

    מחקר שבודק רק 20 איש הוא לא מחקר ולא בטיח

    אלעד, 21/04/14 20:06

    NRG אתם לא רציניים בעליל.

    IP: 79.180.154.14דווח על תגובה זו

  • 69.

    זה אפילו לא התוצאות האמתיות של המחקר

    , 20/04/14 14:01

    קראתי את המחקר האמיתי והתוצאות הן הבדלים שאפילו לא יודעים אם הם נובעים מהמריחואנה עצמה ואינם גורמים לתפקוד פחות טוב של המוח.

    IP: 109.64.39.147דווח על תגובה זו

  • 68.

    מריחואנה עלולה לגרום להתקף לב

    מזכיר נשכחות, 18/04/14 12:52

    www.nrg.co.il/online/29/ART1/733/962.html

    מריחואנה עלולה לגרום להתקף לב
    שימוש במריחואנה מעלה את רמתו של חלבון בדם הקשור לרמת שומנים גבוהה ולמחלות לב וכלי דם. מחקר אמריקני חדש
    יעל גלר | 16/5/2008 9:45

    מריחואנה עלולה להעלות את הסיכון לתחלואת לב וכלי-דם, כך עולה ממחקר אמריקני חדש שנערך מטעם ארגון הבריאות העולמי (NIH), ושתוצאותיו פורסמו לאחרונה בכתב-העת Molecular Psychiatry.

    לדברי החוקרים, הממצאים הם רק דוגמא נוספת לנזק שהמריחואנה עלולה להסב בטווח הארוך, לאחר שימוש רב ומתמשך. לטענתם, מחקרים קודמים התמקדו בעיקר בהשפעות המריחואנה על המוח, ואילו המחקר הנוכחי מתמקד בדמם של המעשנים, ובפרט ברמת החלבון apolipoprotein C-III – הקשור לרמת טְרִיגְלִיצֶרִידִים גבוהה בדם.

    הטריגליצרידים הם שומנים שכבר הוּכחו חד משמעית כגורמי סיכון משמעותיים לתחלואת לב וכלי-דם; הם מחישים את התהליך הטרשתי בעורקים, העומד בבסיסן של מחלות כגון שבץ מוחי, 'התקף לב' ומחלת כלי-דם פריפרית.

    אך בעניין זה יש לדייק: המחקר לא בדק ישירות את הקשר בין השימוש במריחואנה ובין שיעורי תחלואת הלב וכלי-הדם, אלא בחן (והוכיח) קשר בינו ובין

    IP: 77.11.225.32דווח על תגובה זו

  • 67.

    אל תבלבלו את המעשנים עם עובדות (ל''ת)

    אבי, 18/04/14 00:36


    IP: 46.117.17.46דווח על תגובה זו

  • 66.

    בטח שיהיה דמיון בין חולי נפש לסטלנים!

    נעם, 17/04/14 19:58

    כולנו בני אדם אחרי הכל!

    IP: 84.229.26.85דווח על תגובה זו

  • 65.

    זה לא כל כך רע לשכוח .את רוב העבר הרבה אנשים היו מעדיפים לשכוח ולמחוק (ל''ת)

    , 17/04/14 18:27


    IP: 80.246.130.113דווח על תגובה זו

  • 64.

    יש לי 2 חברים שמעשנים כבר מעל 5 שנים חשיש ואני יכול להגיד

    , 17/04/14 16:34

    יש לי 2 חברים שמעשנים כבר מעל 5 שנים חשיש ואני יכול להגיד לכם באופן אישי שאני שמתי לב שממש נדפק להם הזיכרון ברמות שקשה לא לשים לב לזה...... הם מסוגלים לשכוח לגמרי דברים בסיסיים וחשובים שסיפרתי להם אתמול - ואני מדבר על לשכוח ברמה שהם בכלל לא זוכרים שניהלתי איתם שיחה...... ומה שהכי מצחיק בכל העניין זה שהם בכלל לא מודעים לזה והם בשוק בכל פעם מחדש שאני מספר להם שדיברתי איתם על זה, הם כל פעם מופתעים מחדש מדברים שכבר סיפרתי להם, נהיה להם בהדרגה זיכרון כמו של דגים

    IP: 109.70.252.6דווח על תגובה זו

    • Avi Ecuador' השאלה היא אם זה כאשר הם משתמשים בחומר הזה

      Avi Ecuador, 17/04/14 17:56

      ומעניין היה לדעת איך היו מגיבים לאחר מספר חודשים שהם לא משתמשים הזה.
      האם זה אולי נזק הפיך.

      IP: 190.10.166.191 דווח על תגובה זו

    • צודק. ראה גם תגובה של חיים אבגד בפייסבוק (ל''ת)

      , 22/04/14 12:16


      IP: 87.68.83.196 דווח על תגובה זו

  • 63.

    יש לי 2 חברים שמעשנים כבר מעל 5 שנים חשיש ואני יכול להגיד

    תומר, 17/04/14 16:33

    יש לי 2 חברים שמעשנים כבר מעל 5 שנים חשיש ואני יכול להגיד לכם באופן אישי שאני שמתי לב שממש נדפק להם הזיכרון ברמות שקשה לא לשים לב לזה...... הם מסוגלים לשכוח לגמרי דברים בסיסיים וחשובים שסיפרתי להם אתמול - ואני מדבר על לשכוח ברמה שהם בכלל לא זוכרים שניהלתי איתם שיחה...... ומה שהכי מצחיק בכל העניין זה שהם בכלל לא מודעים לזה והם בשוק בכל פעם מחדש שאני מספר להם שדיברתי איתם על זה, הם כל פעם מופתעים מחדש מדברים שכבר סיפרתי להם, נהיה להם בהדרגה זיכרון כמו של דגים

    IP: 109.70.252.6דווח על תגובה זו

  • 62.

    מי המזמין ת'מחקר

    אריק בר, 17/04/14 15:49

    צריך ליבדוק מי הזמין ומימן ת'מחקר
    בתוח איזה מיתנגד למריחואנה
    שלא ניהיה תמימים.!!!

    IP: 46.116.224.90דווח על תגובה זו

  • 61.

    קישור לכתבה

    tomer, 17/04/14 15:35

    http://www.iflscience.com/health-and-medicine/study-finds-recreational-cannabis-use-associated-abnormalities-brain

    IP: 46.116.224.90דווח על תגובה זו

  • 60.

    ביחיאק רבק לא ידענן תישבעו באימא שלכם (ל''ת)

    יצחק יחזקאל, 17/04/14 15:18


    IP: 46.116.224.90דווח על תגובה זו

  • 59.

    זא לה נחון בחלל אני משטמש שנים וזה לו עוסה קלום (ל''ת)

    ,, 17/04/14 06:20


    IP: 82.80.45.97דווח על תגובה זו

  • 58.

    אומרים לכם את האמת בפרצוף ואתם מכחישים

    מישו, 17/04/14 00:56

    שימוש ממושך בקנאביס יכול לגרום לנזקים לזיכרון ולריכוז.
    זה ידוע כבר עשרות שנים ולא צריך מחקר חדש בשביל זה.
    קנאביס מתאים לחולים כרוניים או למי שסובל כאבים קשים וזמניים.
    החומרים שאתם מעשנים לרוב אינם מפוקחים ולעיתים יותר מדי פסיכואקטיביים ומכילים פחות מדי CBD או רעלים נוספים שמוסיפים לזה.
    קנביס אינדיקה והמפ הם הצמחים הפחות מזיקים שיש בהם תועלת יותר גדולה.

    IP: 94.65.48.226דווח על תגובה זו

    • כשנותנים לחולים גריאטריים תרופות נוגדות פסיכוזה שכמעט רק מזיקות (ל''ת)

      אין כזאת התגייסות של העיתונות הכל אינטרסנטים, 17/04/14 02:13


      IP: 82.80.45.97 דווח על תגובה זו

    • כי זה מאוד צבוע לחלק תרופות פסיכיאטריות כמו סוכריות (1 מעשר בארה"ב) (ל''ת)

      ולהפוך עוד חומר לא בהכרח מזיק יותר למשהו איום, 17/04/14 02:42


      IP: 82.80.45.97 דווח על תגובה זו

  • 57.

    Nice try assholes - כתבה שיקרית וכוזבת!

    ההיפך הוא הנכון, 17/04/14 00:47

    הם מ פ ח ד י ם

    IP: 79.179.171.91דווח על תגובה זו

  • 56.

    הכי מצחיק שאומרים לחולים לקחת תרופות לפחות 3 שבועות לפני שזה עושה משהו (ל''ת)

    לפי המחקר ככל ששימוש כבד יותר הנזק גדול יותר......, 17/04/14 00:26


    IP: 82.80.45.97דווח על תגובה זו

    • קנאביס בכפייה !!! בקרוב זריקת קנביס !!! משפיע לחודשיים שלמים ! (ל''ת)

      כל מי שמדוכא יקבל בכפייה קנביס !!!, 17/04/14 01:41


      IP: 82.80.45.97 דווח על תגובה זו

  • 55.

    זאת קונספירציה!! אל תאמינו לשקרים האלה !

    אחד שמרי חואנה חברה שלו, 17/04/14 00:23

    על 20 אנשים.? אולי הם באו מפגרים מהבית? אל תאמינו לשקרים של המדינה! הם סוחטים אותנו!!

    IP: 213.57.13.165דווח על תגובה זו

  • 54.

    המחקר אמין המסקנות שגויות

    מירו, 16/04/14 23:32

    אצל מעשנים המוח מפנה את המשאבים שהתגלו כחסרים למטרות אחרות
    עקב שינוי בתפיסת המציאות.
    מה שהחוקרים בטעות הגדירו כנזק.

    אפשר שמצאו תרופה לסכיזופרניה !!

    IP: 85.250.41.125דווח על תגובה זו

    • אתה לא מאוד טועה

      1234, 20/04/14 15:07

      ובגלל זה הרבה חולי נפש פתרו לעצמם את בעיתם באופן זמני עם עישון אבל, זה לא מחזיק ובשלב מסוייםזה לא עוזר.

      IP: 79.177.122.94 דווח על תגובה זו

  • 53.

    כלומר מי שמעשן קנביס הוא חולה נפש ? זה כל מה שניסו להגיד פה (ל''ת)

    ולעוות תוצאות מחקרים לפי אגנדה זה לא מחלת נפש ?, 16/04/14 22:57


    IP: 82.80.45.97דווח על תגובה זו

  • 52.

    הציטוט אולי מושפע מגורמים זרים כי אין שום איזכור למחלות נפשיות במחקר (ל''ת)

    תפסיקו לעבוד על הציבור עם דברים שמוצאים מהקשרם, 16/04/14 22:29


    IP: 82.80.45.97דווח על תגובה זו

  • 51.

    מעניין מה אומרים אלו שלוקחים פרוזק וכו'. אלכוהול וכו' ועוד (ל''ת)

    עידו, 16/04/14 21:49


    IP: 84.228.108.241דווח על תגובה זו

  • 50.

    צריך להשוות את זה אך ורק לחולי נפש שלא לקחו אף פעם תרופות (ל''ת)

    מחקרים אוויליים במיוחד מראים שזה אותו דבר, 16/04/14 21:48


    IP: 82.80.45.97דווח על תגובה זו

  • 49.

    הנזק המוחי שייך ליצרני התרופות והאלכוהול ... (ל''ת)

    מציאותיהו, 16/04/14 21:37


    IP: 79.181.111.8דווח על תגובה זו

    • נזקים

      1234, 20/04/14 15:11

      יצרני תרופות = נזק בכבד
      אלכווהול = נזק בכבד
      נזק מוחי = סמים גם קשים גם קלים, תלוי במשך ובעוצמת השימוש.

      IP: 79.177.122.94 דווח על תגובה זו

  • 48.

    השמאלנים הסטלנים חסרי הפטריוטיות של מרכז ת"א (ל''ת)

    מתרעמים קשות נוכח המסקנות. מענין מדוע???, 16/04/14 21:36


    IP: 84.228.101.201דווח על תגובה זו

  • 47.

    מאיפה לדעת שהחולים לא היו סובלים מנזק מוחי ללא קבלת תרופות כלל (ל''ת)

    בחולים שלוקחים תרופות הנזק רק מראה שהם ''טופלו''., 16/04/14 21:34


    IP: 62.242.0.75דווח על תגובה זו

  • 46.

    בטח חצי מהנבדקים הסכימו לניסוי כדי שיוכלו לקנות קראק. (ל''ת)

    והשאר הסניפו דבק, 16/04/14 21:34


    IP: 79.178.166.8דווח על תגובה זו

  • 45.

    אולי קיים קשר אבל המחקר הזה בטוח לא מוכיח כלום

    עמית, 16/04/14 21:33

    1. מחקר שמתבצע על 40 איש לא יכול להוכיח כלום, צריך קבוצה של מאות או אלפים כדי לקבל תוצאות שמסוגלות לנבא משהו.
    2. אפילו יותר חמור מזה כשלוקחים קבוצה של 20 אנשים שמעשנים ו-20 שלא אי אפשר להוכיח מזה קשר של סיבה ותוצאה. אם היו לוקחים קבוצה גדולה של אנשים שלא מעשנים ונותנים לחלקם להתחיל לעשן ובוחנים את ההשפעה על המוח לפני ואחרי אז היה אפשר אול להוכיח משהו.

    נשמע לי קצת הזוי שאתר חדשות בכלל מפרסם תוצאות של מחקר כזה חובבני.

    IP: 85.250.141.159דווח על תגובה זו

  • 44.

    זה רק מראה שהנזק מתרופות ומריחואנה זהה לחלוטין המתרופות יוצרות נזק (ל''ת)

    שאין כל הוחכה שהיה לפני, זה מחקרים גרועים לחלוטין, 16/04/14 21:33


    IP: 82.80.45.97דווח על תגובה זו

  • 43.

    הנזק המוחי הקיים בסכיזופרניה מראה שאין כל הבדל בין מריחואנה (ל''ת)

    לתרופות מוחקות המח שנותנים לחולים לכאורה, 16/04/14 21:29


    IP: 82.80.45.97דווח על תגובה זו

  • 42.

    החיים גורמים לנזק מוחי

    אלון, 16/04/14 20:56

    לא ככה?
    :)

    IP: 79.183.101.231דווח על תגובה זו

    • להיוולד (ל''ת)

      גורם לנזק מוחי, 16/04/14 21:02


      IP: 190.10.166.191 דווח על תגובה זו

    • מאמין כי בא לי (ל''ת)

      , 18/04/14 22:33


      IP: 79.181.110.82 דווח על תגובה זו

  • 41.

    מעניין כמה כסף קיבלתם על פירסום ה"מחקר" הזה. (ל''ת)

    אני, 16/04/14 20:52


    IP: 77.127.208.35דווח על תגובה זו

  • 40.

    אבל משתמשי מריחואנה טוענים שהיא לא גורמת כלל נזק למוח...

    , 16/04/14 20:43

    יכול להיות שהם טוענים כך בגלל שנגרם להם נזק למוח?

    IP: 82.102.170.199דווח על תגובה זו

  • 39.

    בשביל זה צריך מחקר. שב עם חבורת סטלנים עשר דקות ותבין (ל''ת)

    , 16/04/14 20:35


    IP: 79.179.35.122דווח על תגובה זו

  • 38.

    מחקר רחב היקף של 20 אנשים??!!

    עופר, 16/04/14 20:34

    אין שם של כותב אין קישור למחקר...
    מימון כתבה על ידי גורמים אינטרסנטים החשים שמשהו מהותי הולך להשתנות...

    IP: 79.179.35.122דווח על תגובה זו

  • 37.

    מחקר רחב היקף של 20 אנשים??!! (ל''ת)

    עופר, 16/04/14 20:28


    IP: 79.179.35.122דווח על תגובה זו

  • 36.

    מחקר- חיים במדינת ישראל גורמים נזק גדול יותר (ל''ת)

    אורי, 16/04/14 20:27


    IP: 79.176.43.154דווח על תגובה זו

  • 35.

    זה מסביר את יאיר לפיד (ל''ת)

    סמוק, 16/04/14 20:12


    IP: 84.108.25.172דווח על תגובה זו

  • 34.

    מריחואנה גורמת לנזק מוחי לרואי החשבון של חברות התרופות

    איל, 16/04/14 19:56

    נזק קשה ובלתי הפיך

    IP: 79.179.65.247דווח על תגובה זו

  • 33.

    מריחואנה :מחקרים גורמים לנזק מוחי (ל''ת)

    בלה, 16/04/14 19:31


    IP: 79.180.115.16

  • 32.

    כל מילה בסלע,מאוד אלפי צעירים נדפקים לכל החיים מזה (ל''ת)

    1, 16/04/14 19:01


    IP: 80.71.135.80דווח על תגובה זו

  • 31.

    זה ידוע

    מי שמעשן שרוט, 16/04/14 19:00

    מכיר הרבה שהתאשפזו במוסד פסיכיאטרי לאחר שעישנו גראס!

    IP: 79.178.134.215דווח על תגובה זו

  • 30.

    שתויוט! עני מהשן מגיל חמצ ולו כרע לי קלום (ל''ת)

    לא זוכר, 16/04/14 18:48


    IP: 109.65.27.26דווח על תגובה זו

  • 29.

    למה אין שם.? של מי שכתב את הכתבה.? ואיפה הקישור למחקר? (ל''ת)

    משחק מחבואים?או מה??, 16/04/14 18:41


    IP: 87.68.166.241דווח על תגובה זו

  • 28.

    אפילו העורך לא ציין מי כותב המאמר...כדי שלא יירדו לו על הצורה

    קרסקס, 16/04/14 18:14

    כתבה ממומנת על ידי אלה שראשם ייערף בקרוב..
    על מניעת הצלת חולים מהמחלות שהם מהנדסים לנו.

    IP: 80.215.135.90דווח על תגובה זו

  • 27.

    עוד "מחקר" ממומן ושקרי - תשאלו את פרופסור משולם (ל''ת)

    , 16/04/14 18:06


    IP: 212.150.214.130דווח על תגובה זו

  • 26.

    Avi Ecuado, בכדי לעשות מחקר רציני

    Avi Ecuador, 16/04/14 17:57

    צריך לעשות על אותם אנשים לפני ולאחר שלקחו את הקנביס בכדי שנאמין אולי.
    קל לעוות "מחקרים".

    IP: 190.10.166.191דווח על תגובה זו

  • 25.

    קריאה משוכלת

    , 16/04/14 17:54

    1. ה-"נזק" נמצא רק אצל משתמשים קבועים שמעשנים באופן תכוף. לא אצל משתמשים שמעשנים מדי פעם.
    2. בשום מקום לא נמצא שהנזק בלתי הפיך ואינו נעלם עם הפסקת השימוש

    IP: 46.117.89.151דווח על תגובה זו

  • 24.

    נזקים חמורים למוח

    אלי, 16/04/14 17:37

    בתור עובד שעבד בגמיקה אני מציע לכל אחד שמעונין לעשן קנביס לעשות סיבוב קצר לנסות לעבוד ןלדבר עם גמייקנים שיראה במו עניו מה זו אלימות מה זו חוסר אכפתיות לאחר החויה שהוא יעבור הוא יתרחק כמו אש מהקנביס

    IP: 78.52.82.1דווח על תגובה זו

    • נזקים חמורים למוח?

      אילן, 16/04/14 19:22

      בתור אחד שמסתכל הרבה שנים על סוריה ויודע שהאלכוהול לא חוקי שם. אני רואה את כל האלימות שם ומייד קופץ למסכנה שמחסור באלכוהול גורם לאלימות וממליץ לכולם להשתכר כל יום, כל היום!

      IP: 84.228.185.197 דווח על תגובה זו

  • 23.

    מי שמעשן לא קולט שהוא קצת איטי ודפוק בראש. יש לי מלא חברים גמורים (ל''ת)

    יואב, 16/04/14 17:28


    IP: 172.248.70.13דווח על תגובה זו

  • 22.

    ואני שואל מי מימן את המחקר הזה.נגמר כבר אתם לא

    יובל, 16/04/14 17:21

    יכולים לעבוד עלינו יותר.הלגליזציה כבר כאן ולכל האינטרסנטים ובעלי ההון רועדות הביצים.
    תתרגלו אתם כבר לא יכולים להאכיל אותנו את כל השקרים האלה יותר.

    IP: 5.28.146.184דווח על תגובה זו

    • ראה קישור למאמר המקורי בתגובה למגיב 6..................

      קצת יוזמה, 16/04/14 17:39

      This research was funded by the National Institute on Drug Abuse, the Office of National Drug Control Policy, Counterdrug Technology Assessment Center, and the National Institute of Neurological Disorders and Stroke.

      IP: 109.66.16.48 דווח על תגובה זו

  • 21.

    שטויות. לכמה אנשים יש בכלל מוח?! כמות זעומה. (ל''ת)

    בוקיסריקי, 16/04/14 17:17


    IP: 77.125.98.96דווח על תגובה זו

  • 20.

    מה שמוכיח שצריך להטיל עונשים חמורים על המשווקים (ל''ת)

    אור, 16/04/14 16:53


    IP: 79.183.100.52דווח על תגובה זו

  • 19.

    אני מעשן קנאביס כל ערב, בבוקר הולך לחדר כושר ועובד במשרה בכירה 10 שעות

    אילן, 16/04/14 16:51

    ביממה.
    יש מאות אלפי אנשים כמוני בישראל.

    אלכוהול יותר מסוכן לאין ערוך מקנאביס. גם מבחינת השפעות לטווח קצר וארוך. והוא עדיין נחשב לחומר חוקי.
    תאכלו כל ערב המבורגר וצ'יפס למשך חודש והנזק שתעשו לגוף שלכם יהיה אדיר.


    בארה"ב ובאירופה כבר הבינו - גם פה יבינו בסופו של דבר: חברות התרופות חייבות לאמץ את הקנאביס ולשלב אותו במוצרים שלו.
    הממשלה חייבת כבר לתקן את פקודת הסמים המסוכנים ולמחוק משם את הקנאביס, אין שום מחקר בעולם שמוצא את הקנאביס יותר מסוכן מאלכוהול.

    אלכוהול, סיגריות, אוכל מעובד, נשימה של פיח - כל אלו הרבה הרבה הרבה יותר מסוכנים מקנאביס - זו עובדה. מוכחת.

    IP: 190.40.127.38דווח על תגובה זו

    • אתה גבר גבר .....

      סער, 16/04/14 17:19

      באמת כל הכבוד !! מושא להערצה לאשתך וילדך ..., רק שאלה קטנה , איך תגיב שילדך יתחילו לעשן בגיל 16 , את האמת ??

      IP: 172.248.70.13 דווח על תגובה זו

    • אתה צריך להתעדכן שכבר יש קנביס חוקי- קנביס רפואי מהונדס בלי ״היי״... (ל''ת)

      1, 16/04/14 17:25


      IP: 85.64.123.230 דווח על תגובה זו

  • 18.

    "לצורך המחקר, החוקרים אספו קבוצה של 20 מעשני מריחואנה"

    אסף, 16/04/14 16:43

    לא צריך ליהיות פרופסור כדי להבין שממדגם כזה קטן אפשר להסיק בערך כלום.
    בואו נקח 20 אנשים שמעורבים בתאונת דרכים ונעלה היפותזה שאכילת בננה לפני התאונה הביאה אותם לכך. מחקר ממומן ע"י חברות תרופות שמניותיהן רק צונחות עקב הליגליזציה.
    מציע להם לבדוק כמה אנשים נדפקו מהכימיקלים של יצרניות התרופות.

    IP: 213.57.69.222דווח על תגובה זו

  • 17.

    תשאלו מעשני מריחואנה- הם יגידו לכם שנדפק להם הזיכרון (ל''ת)

    זה ידוע, 16/04/14 16:37


    IP: 212.235.90.148דווח על תגובה זו

  • 16.

    ואולי דווקא מי שחולה נפש נוטה סטטיסטית לצרוך יותר? איפה ההוכחה פה? (ל''ת)

    חוקר, 16/04/14 16:27


    IP: 85.65.218.19דווח על תגובה זו

    • מדובר במחלות נפש שמתפרצות מאוחר יותר (ל''ת)

      , 16/04/14 16:37


      IP: 212.235.90.148 דווח על תגובה זו

    • הסטטיסטיקה היא אוביקטיבית, הפרשנות היא פוליטית (ל''ת)

      , 16/04/14 17:56


      IP: 193.47.165.251 דווח על תגובה זו

  • 15.

    חברים אני לא מאמין בתוצאות המחקר ותום כוונותיו (ל''ת)

    יש כל כך הרבה מחקרים סותרים. אולי זה נכון למתבגרים, 16/04/14 16:27


    IP: 77.125.164.180דווח על תגובה זו

  • 14.

    שיעשו מחקר על "תרופות" לסרטן ועל הבריאות בכלל

    Avi Ecuador, 16/04/14 16:23

    http://www.youtube.com/watch?v=gWLrfNJICeM

    http://www.youtube.com/watch?v=iB-fa4EVisM

    IP: 190.10.166.191דווח על תגובה זו

    • עשה טובה לכולנו. אל תקח שום תרופה בחייך

      טוקבקיסט, 16/04/14 16:25

      ככה ניפטר ממך מהר יותר נודניק אובססיבי מלא אוויר חם.

      IP: 85.65.37.50 דווח על תגובה זו

      • שמו-קלני מצוי (ל''ת)

        , 16/04/14 17:54


        IP: 190.10.166.191 דווח על תגובה זו

      • לך תסביר ותוכיח לשוטה שהעולם עגול... (ל''ת)

        , 16/04/14 18:00


        IP: 190.10.166.191 דווח על תגובה זו

  • 13.

    מחקר חדש: סטלנים נהנים יותר. (ל''ת)

    משה, 16/04/14 16:21


    IP: 217.110.60.198דווח על תגובה זו

  • 12.

    http://www.xn--4dbcyzi5a.com/2012/08/%D7%9E%D7%99-%D7%97%D7%95%D7%A9%D

    , 16/04/14 16:21

    http://www.xn--4dbcyzi5a.com/2012/08/%D7%9E%D7%99-%D7%97%D7%95%D7%A9%D7%A9-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%99%D7%A9-%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%A8%D7%A4%D7%90%D7%9C-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%9D/

    IP: 84.110.212.138דווח על תגובה זו

  • 11.

    די לשטיות תנו לעם לעשן (ל''ת)

    מעשן, 16/04/14 16:17


    IP: 5.28.185.62דווח על תגובה זו

  • 10.

    יופי, מי הזמין את המחקר ולמה רק פתאום זה בעיתון בדיוק עכשיו? (ל''ת)

    אופס, 16/04/14 16:11


    IP: 93.172.191.130דווח על תגובה זו

  • 9.

    שוב שקרים של השמאל. (ל''ת)

    שונאי-ישראל, 16/04/14 16:11


    IP: 192.118.132.175דווח על תגובה זו

  • 8.

    המחקר מומן ע"י חברות התרופות ...

    א, 16/04/14 16:00

    חברות התרופות חשות מאויימות מהטרנד של שימוש במריחואנה רפואית כתחליף לכדורים לגלולות ולשאר מרעין בישין שהם מייצרים,
    ולכן המחקר מומן על ידם....
    ולכן גם התוצאות מתאימות....

    IP: 109.66.53.107דווח על תגובה זו

  • 7.

    מחקר של חברות הטבק והסיגריות

    יואש, 16/04/14 15:49

    הם בלחץ...

    IP: 212.29.220.112דווח על תגובה זו

  • 6.

    למה אין הפנייה למאמר המקורי? (ל''ת)

    , 16/04/14 15:45


    IP: 46.19.86.236דווח על תגובה זו

    • המחקר המקורי הטרי כנראה, עדיין לא התפרסם - ראה קישורים...

      Jodi Gilman, Ph.D היא אשת המחקר, 16/04/14 16:52

      http://scholar.harvard.edu/jodigilman/home

      http://scholar.harvard.edu/jodigilman/publications

      IP: 109.66.16.48 דווח על תגובה זו

    • הנה המאמר המקורי.......................................

      Jodi Gilman, Ph.D היא אשת המחקר, 16/04/14 17:23

      http://www.sfn.org/Press-Room/News-Release-Archives/2014/Brain-Changes-Are-Associated-with-Casual-Marijuana-Use-in-Young-Adults


      אבל המחקר המקורי עדיין לא התפרסם.

      IP: 109.66.16.48 דווח על תגובה זו

  • 5.

    זה היה ברור - לפי אופן הדיבור והמבט של משתמשים מס' פעמים בשבוע (ל''ת)

    גראס רפואי רק לחולים שהולכים למות ממילא, 16/04/14 15:31


    IP: 192.42.116.16דווח על תגובה זו

    • בישראל 90% מבעלי המרשמים לקנביס "רפואי" נרקומנים .. (ל''ת)

      גם כן, 16/04/14 15:33


      IP: 199.254.238.44 דווח על תגובה זו

      • תתבייש לך עם הנתון השיקרי הזה (ל''ת)

        , 16/04/14 17:59


        IP: 109.66.166.242 דווח על תגובה זו

  • 4.

    אולי, עדיין אלכוהול הרבה יותר גרוע והוא חוקי... (ל''ת)

    ב', 16/04/14 15:30


    IP: 85.250.126.13דווח על תגובה זו

    • אלכוהול גורם נזק גופני לכבד - אבל לא נזק נפשי (ל''ת)

      ככה נראה לי, 16/04/14 15:32


      IP: 199.254.238.44 דווח על תגובה זו

  • 3.

    עכשיו תספרו את זה ל.....

    יהודי ישראלי, 16/04/14 15:23

    כל אנשיי העסקים טייקוני ומנכ"לים, כל עורכי הדין כל אנשיי הציבור,כל אנשי המשפחה וכל אלה שגרים בבתים שעולים ביוקר שהצליחו והגיעו למעמדם הנכבד שבכל הדרך לשם הם היו עם גוינט ביד!!!??!

    IP: 93.172.22.63דווח על תגובה זו

    • מה הקשר?

      , 16/04/14 16:09

      ממתי עושר זה סימן לחכמה?

      IP: 79.180.8.87 דווח על תגובה זו

    • אני עו"ד מצליחה מאוד ואני לא נוגעת במריחואנה

      אחת, 16/04/14 18:08

      אני צריכה את תאי המוח שלי ואת הזיכרון שלי.
      אם יש לך עו"ד שמשתמש בסמים קלים- שיהיה לך בהצלחה עם חדות המחשבה שלו.

      IP: 5.29.161.193 דווח על תגובה זו

      • לא חדות המחשבה, אלא יכולת היציאה מהקופסה

        אחד, 16/04/14 21:12

        וזה הבדל ענק. אלה שמעשנים רואים את מה שאת תתקשי לראות.
        יחד עם זאת, לכל דבר יש מידה ומחיר.

        IP: 84.229.15.75 דווח על תגובה זו

  • 2.

    עכשיו זה מסביר את תופעת "השמאלנים" האומללים של מסוממי גוש דן.

    ס, 16/04/14 15:14

    כך זה יותר טוב

    IP: 79.177.38.106דווח על תגובה זו

    • זה גם מסביר מדוע פייגלין נחשב הזוי (ל''ת)

      , 16/04/14 16:26


      IP: 85.65.37.50 דווח על תגובה זו

  • 1.

    עכשיו זה מסביר את תופעת "השמאלנים" האומללים של מסוממי גוש דן. (ל''ת)

    ס, 16/04/14 14:57


    IP: 79.179.170.64

    • אתה נשמע רשע ואומלל, עדיף להיות סטלן (ל''ת)

      , 16/04/14 15:00


      IP: 62.219.191.203 דווח על תגובה זו

    • מסוממי ישראל אינם שמאליים או ימניים. הם רק מטומטמים.

      ישי, 22/04/14 12:39

      הם לא נלחמים עבור שום דגל מלבד דגל הקנאביס.

      IP: 87.68.83.196 דווח על תגובה זו