• 182.

    לזה קוראים שנאת גברים. הנה מחקר מארה"ב, שמראה שדווקא אמהות שוכחות יותר

    אמא מזועזעת, מהמקרה ומהכתבה המגמתית, 17/07/13 22:38

    וזה מחקר שנערך על פני 8 שנים:

    http://www.kidsandcars.org/userfiles/dangers/heat-stroke/studies/2010-06-hyperthermia-deaths-among-children.pdf

    IP: 85.250.163.172דווח על תגובה זו

  • 181.

    זו שנאת גברים ובמקרה הטוב. דעה קדומה הנשענת על אישוש מדעי כאילו. (ל''ת)

    אישה!, 16/07/13 22:10


    IP: 109.186.68.136דווח על תגובה זו

  • 180.

    מה מדעי, מה פסיכולוגי כאן? בסך הכל פרופסור עם שנאה (ל''ת)

    לא מחקר, לא עובדות. רק דעה, 16/07/13 21:19


    IP: 79.176.130.89דווח על תגובה זו

  • 179.

    איפה קניתם את התארים שלכן?

    ניר ארנשטיין, 16/07/13 19:47

    אם זה היה נכתב הפוך על נשים ההיתן יוצאות ושורפות חזיות ברחוב עם דפני לייף יא לאסביות

    IP: 212.179.126.110דווח על תגובה זו

  • 178.

    יש להרתיע אבות מטיפול בילדיהם

    האבות הם חסרי אחריות, 16/07/13 13:26

    לחוקק חוק שהטיפול בילדים ייעשה רק על ידי האמהות.
    לקריאת מחקר מדעי אמיתי, מצורף לינק בתגובה 165:
    הנה מחקר שמראה שנשים גורמות ליותר מקרי מוות, גם בתרחיש זה:
    http://www.kidsandcars.org/userfiles/dangers/heat-stroke/studies/2010-06-hyperthermia-deaths-among-children.pdf

    IP: 134.191.232.71דווח על תגובה זו

  • 177.

    לקשור את הנהג לכיסא התינוק בחבל אלסטי (ל''ת)

    חיים, 16/07/13 13:23


    IP: 62.219.147.140דווח על תגובה זו

  • 176.

    שינוי באורח החיים ובטכנולוגיה דורש פתרון. אסור להרתיע אבות מטיפול בילד

    שביט בר-און - יועצת חינוכית, 16/07/13 13:15

    כאשר הטכנולוגיה משתנה אנו פוגשים בעיות חדשות. בעבר כפי שרואים בתמונה התינוק היה ליד הנהג היום בגלל כריות האויר התינוק מאחור. בעבר נעלו את המכונית עם המפתח היום עם השלט.
    פתרון ראשון פשוט: התרגלו ללחוץ על שלט המכונית כאשר פניכם אל חלונות המכונית. תמיד. מהיום הראשון לקבלת הרישיון. לא רק כשהתינוק במכונית. תמיד עם הפנים לחלונות המכונית.
    פתרון שני דורש ארבע שניות:
    לחבר שלט או בובה למחזיק מפתחות עם וו.
    כאשר הילד במכונית הוא מחובר למפתח המכונית. כאשר מוצאים את הילד הוא מחובר לכסא הבטיחות.
    ושלום לתינוקות.
    אפשר להפנות אלי שאלות בפייסבוק

    IP: 87.69.47.64דווח על תגובה זו

  • 175.

    השכחה אומרת שיש דברים יותר חשובים מהילד הפרטי -אני לא מצליח להבין איזה

    לא מבין איך שוכחים ילד פרטי להרבה זמן, 16/07/13 12:24

    איזה טלפון גורם לשכוח מהילד הפרטי? איזה אדם יותר חשוב מהילד הפרטי? אנחנו לא מדברים על שכחה של 10 דקות - אנחנו מדברים על חצי יום ויותר.

    IP: 84.228.229.216

  • 174.

    סטטיסטית נשים הורגות את ילדיהן יותר(גם בדרך הזאת) (ל''ת)

    מוישה, 16/07/13 12:19


    IP: 109.65.135.136דווח על תגובה זו

  • 173.

    אם היתה מתפרסמת כתבה הפוכה מזו... מה שהפמיניסטיות היו עושות...

    גבר גבר, 16/07/13 11:57

    הנה עוד כתבה המראה על רמה עיתונאית ירודה מאוד מאוד, על אף שהפרופסוריות ניסו מאוד להימנע מהכיוון אותו התווה הכתב (והעורך, אם לשפוט את הפער בין אמירות הפרופ' שיף למודגש בכותרת.
    1. סטטיסטית שני מקרים לא מעידים על כלום. גם לא עשרה וגם לא עשרים. במיוחד לא כאשר האפשרות היא דיכוטומית בלבד (לכל מי שרוצה לעשות ניסוי קטן- הטילו מטבע 100 או 1000 פעמים ואז בדקו בכמה מקרים המטבע נפל על צד אחד 10 או יותר פעמים ברצף).
    2. הטענות היו הישר מנבכי השוביניזם כנגד הגברים- האם גברים לא מסוגלים לבצע פעולות במקביל? כנראה שאף פעם לא ראית מה טייס מבצע (גם אזרחי), או שף, או באלף מקצועות אחרים שגברים מככבים בהם. לעומת זאת יש גם נשים שלא מסוגלות לדבר בסלולרי וללכת בו זמנית... אז אולי הטיעון (כפי שטענו חזור ואמור הפרופסוריות) הוא שפשוט יש אנשים שלא מסוגלים לבצע שתי פעולות?
    3. אפילו שלקחת רק פרופסוריות וחוקרות הן נמנעו מלקבל את המסקנות שניסית בכל כוחך לטעון. אולי המסקנה של הכתבה היתה צריכה להיות שונה?
    4. נחשוב הפוך- אם כתבה כזו היתה יוצאת מול חוסר יכולת כלשהי של נשים, כמה זמן אתה חושב שהיית מחזיק בתפקידך ככתב?

    IP: 46.116.247.133דווח על תגובה זו

    • תגובה מצויינת לכתבה מופרכת, דגש על סעיף 3...

      נמרוד, חולון, 17/07/13 17:34

      לפעמים כשאני רואה אנשי מקצוע (ועוד בכיר באקדמיה, מעוז המחקר והחידוש) אני תוהה כמה זה באמת סבוך להיות פרופ' למדעי הונטילטור -השטויות שבהן נקבה שיף הן עלבון לא קטן למציאות האנושית הפשוטה, נשים בהכרח מצטיינות בריבוי פעולות ? גברים לא יודעים לעשות יותר מדבר אחד בו זמנית? ההצהרות האלה, מנופחות מדעית ככל שתהיינה הן במקרה הקיצון הלצה קלושה בדייט גרוע או ירידות חביבות הדדיות של זוג הנשוי 20 שנים ויותר...על כל דוגמה בה נקבה שיף נמצא חמש דוגמאות הפוכות לחלוטין, וכמובן שגם אם הייתה טוענת בעד הגברים היינו מוצאים אין סוף דוגמאות הופכיות. אקדמיה? מחקר? פרןפסורה ? פשוט מביש.
      אין בתגובה זו משום שנאת נשים או הגנה גורפת על בני מיני, פשוט מרגיזה אותי דריסת הרגל של מלומדים, כביכול, בעיתונות האלקטרונית, כבר עדיף לא לרשום דבר.

      IP: 79.180.112.218 דווח על תגובה זו

  • 172.

    כתבה מעולה!

    תודה!, 16/07/13 11:50

    וואו!

    IP: 134.191.232.70דווח על תגובה זו

    • שלחתי ארבע תגובות נגד הכתבה, ואחת (זו שכאן) בעד. למה רק (ל''ת)

      זו שבעד פורסמה?, 16/07/13 11:53


      IP: 134.191.232.68 דווח על תגובה זו

  • 171.

    פרופ' שיף - אל תתני לעובדות להפריע לך

    מיקי, 16/07/13 11:42

    הנה מחקר שמראה שנשים גורמות ליותר מקרי מוות, גם בתרחיש זה:
    http://www.kidsandcars.org/userfiles/dangers/heat-stroke/studies/2010-06-hyperthermia-deaths-among-children.pdf

    IP: 81.218.85.18דווח על תגובה זו

  • 170.

    בולשיט שנועד לחלוב את הקופה הציבורית למימון לימודי מגדר מיותרים

    רוקדות על הדם, 16/07/13 11:30

    טרור מחשבתי של נשים פמניסטיות מכוערות

    IP: 212.76.122.203

  • 169.

    גברים יותר טובים בהכל, גם בלזכור לא לצלות ילדים ברכב

    ראו לינק למחקר מדעי, 16/07/13 10:12

    העובדות: תגובה 119 הציג מחקר מדעי בעניין,
    התוצאה: 33% מהמקרים -- אמא שכחה.
    23% -- אבא שכח.
    19% -- קרוב אחר.
    9% אמא ואבא ביחד.
    http://www.kidsandcars.org/userfiles/dangers/heat-stroke/studies/2010-06-hyperthermia-deaths-among-children.pdf

    IP: 134.191.232.70דווח על תגובה זו

  • 168.

    שלוש מתוך שלושת הנשים הכותבות - גזעניות

    מציגות טענות שווא בשם השנאה למין אחר, 16/07/13 09:43

    האם בגלל זה אסיק שכך כל הנשים?

    IP: 134.191.232.68דווח על תגובה זו

  • 167.

    כמה חבל שהגברים כאן כל כך יהירים לחשוב שנשים מסוגלות להיות יותר חכמות

    , 16/07/13 09:41

    מהם. לפעמים גם צריך לדעת לשתוק.

    IP: 194.90.34.226דווח על תגובה זו

  • 166.

    המיתוס שגברים לא יכולים לעשות מספר פעולות במקביל....

    רוני, 16/07/13 09:32

    טייסי קרב עושים מספר פעולות במקביל. משום מה אין הרבה טייסות.

    IP: 85.64.206.100דווח על תגובה זו

  • 165.

    ראיתי את זה בא. טוקבקיסטים שונאי נשים

    , 16/07/13 09:25

    כולכם חכמים יותר מנשות האקדמיה, נכון?
    אולי כדאי שתחזרו למערה שממנה זחלתם.

    IP: 199.203.197.196דווח על תגובה זו

    • בלי גברים היית עוד זוחלת במערה. כל ההמצאות, הפילוסופים, המוסיקאים...

      רון, 16/07/13 09:34

      המדענים, במאי הקולנוע ועוד הם זכרים.

      IP: 85.64.206.100 דווח על תגובה זו

      • פחחח, הצחקת. בדיחה טובה (ל''ת)

        , 16/07/13 09:39


        IP: 194.90.34.226 דווח על תגובה זו

      • אתה כנראה באמת לא זקוק לנשים. הן מיותרות. אין על הבובה המתנפחת שלך. (ל''ת)

        , 16/07/13 09:39


        IP: 194.90.34.226 דווח על תגובה זו

        • תכל'ס עדיף בובה מתנפחת מאשר אישה ישראלית (ל''ת)

          מושון, 16/07/13 17:55


          IP: 85.65.105.100 דווח על תגובה זו

    • תיקון קטן שונאי נשים ששונאות גברים (ל''ת)

      , 16/07/13 10:13


      IP: 46.116.162.33 דווח על תגובה זו

    • יפשאת מודה שאת השקרים והשוביניזם של 'נשות האקדמיה' לא ראית.

      מנגו, 16/07/13 14:33

      לא בכל מצב צריך להגן על השוביניסטיות שהציגואת תורת הגזע שלהן בכתבה.

      IP: 82.81.26.111 דווח על תגובה זו

    • ככה זה אחרי כתבה שונאת גברים

      ערן, 16/07/13 18:01

      מה לעשות, גם לנשות האקדמיה יש אג'נדות מגדריות. אקדמיה היא מקום מעולה ללמוד ולהחכים, אבל היא לא חסינה בכלל מדיעות קדומות, והיא מאד רחוקה מאובייקטיביות.

      IP: 79.182.133.250 דווח על תגובה זו

  • 164.

    יש לשנות את הכותרת ל: "שתי חוקרות מפרסמות כתבה מסיתה וגזענית "

    שום נתונים. שום עובדות. רק שנאה., 16/07/13 09:13

    העובדות: תגובה 119 הציג מחקר מדעי בעניין,
    התוצאה: 33% מהמקרים -- אמא שכחה.
    23% -- אבא שכח.
    19% -- קרוב אחר.
    9% אמא ואבא ביחד.
    http://www.kidsandcars.org/userfiles/dangers/heat-stroke/studies/2010-06-hyperthermia-deaths-among-children.pdf

    IP: 91.76.31.154דווח על תגובה זו

    • מה ענין גזענות לנושא שלהלן?

      יעל, 16/07/13 09:24

      בימינו,כל מי שאין בידיו טעון משכנע מטיח בפני הזולת את המילה ״גזענות״. מה ענין גזענות לנושא גברים ונשים ודרכי התנהגותם?

      IP: 66.44.123.61 דווח על תגובה זו

      • גזענות פירושה הסתה כלפי מין/גזע/דת שונה, כאשר העובדות הפוכות לחלוטין

        אין יותר גזענות מזה, 16/07/13 09:39

        כאן הן מציגות את השנאה וההסתה שלהן כעובדות, ועוד מוסיפות ניתוחים מלומדים. יש לפטרן ולהעמידן לדין.

        IP: 134.191.232.68 דווח על תגובה זו

  • 163.

    הן שתיהן צודקות . זה ידוע שגברים יכולים לעשות רק דבר אחד בו זמנית (ל''ת)

    אין להתווכח עם הטבע . המינים שונים, 16/07/13 09:12


    IP: 50.152.188.70דווח על תגובה זו

  • 162.

    טמטום וסדרי עדיפויות

    חזי לוי, 16/07/13 09:12

    נו באמת, ממש מחקר מעמיק וגיבוב של קו מחשבה מטעם.
    תראו מה קורה כשאדם קונה רהיט או מוצר חשמלי, עוטף וקושר ועושה ככל שביכולתו להגן על הקניה ואילו את הילדים משאירים בידי הגורל: לא מקפידים על חגורת בטיחות, מדברים בנייד תוך כדי נסיעה ובסוף "צולים" אותם למוות במכונית!!! יש לקבוע עונש מינימום של 10 שנים במקרים כאלו.

    IP: 81.218.57.34דווח על תגובה זו

    • טמטום ועדיפות

      פלונית, 16/07/13 09:18

      קיצוניות בדברייך , אל תשפוט מהר מידי בעידן של היום גם מוסיקה בקול רם עלולה לשבש את קו המחשבה.

      IP: 81.218.57.34 דווח על תגובה זו

  • 161.

    אתן שתי מפגרות !!!זה מה שיש לי להגיד!!!אם ככה תחזרו למטבח ומהר (ל''ת)

    יוני צפון, 16/07/13 09:08


    IP: 79.179.199.169דווח על תגובה זו

    • ואוו. תגובה מאוד חכמה. ואתה תחזור למערה ממנה זחלת. טוב? (ל''ת)

      , 16/07/13 09:26


      IP: 194.90.34.226 דווח על תגובה זו

  • 160.

    כמה שטויות אפשר לדחוף בכתבה אחת....?

    , 16/07/13 09:06

    אולי זה בגלל שהגברים עובדים קשה יותר, מפרנסים יותר, מוטרדים יותר?
    מחקרים מצוצים מהאצבע....

    IP: 212.199.130.90דווח על תגובה זו

  • 159.

    צריך לפטר את זוג המפגרות האלה על רשלנות אקדמאית והסתה

    אע, 16/07/13 08:49

    נכון, שני מקרים אחרונים היו על ידי גברים, אבל הסטטיסטיקה ארוכת הטווח מראה כי 33% המהמקרים זה האמא ורק 23% האבא (בשאר המקרים זה קרוב אחר או שניהם יחד).

    IP: 79.180.194.134דווח על תגובה זו

  • 158.

    חטא היוהרה הנשי רציתם שיוויון ?הפכתם סדרי עולם

    אב, 16/07/13 08:26

    בטבע מי מגדל את הגורים ? הנקבות
    מי מחנך את הצאצאים? הנקבות.
    מי צד ? הנקבות .
    ועכשיו אחרי שהפכתם סדרי עולם וקיבלתם שיויון בגידול הילד ויציאה לעבודה
    ברוב חוצפתכם אתם שוללים את זכות האב להיות עם ילדו לבד ???
    בשם הפמניזם הרסתם משפחות , יצרתם אלפי משפחות חד הוריות שהילדים אפילו לא יודעים מי האב ואיך נראה תא משפחתי נורמלי .
    ועכשיו אתן מבקשות מאותן אבות שכן מכירים את ילדיהן ואוהבים אותם לא להיות לבד אתם .
    אןלי בשלב הבא תבקשו שכל גבר אחרי שהצלחתם להביא ממנו ילד יגורש למדינה זרה ????

    IP: 46.116.162.33דווח על תגובה זו

    • צודק חיות בלה לה לנד (ל''ת)

      , 16/07/13 10:15


      IP: 46.116.162.33 דווח על תגובה זו

  • 157.

    שני קישורים שמוכיחים שהכתבה הזו היא הבל שוביניסטי

    לילי בן עמי, 16/07/13 08:26

    הכתבה הזו היא עלבון לאינטיליגנציה ועלבון למין הגברי. לאבות יש תפקיד שווה וחשוב לאין ערוך בטיפול בילדים.

    אני מעתיקה כאן את תגובה 119 שמביאה מחקר אקדמי אמיתי בנושא (בניגוד לפרופ' המצוטטות בכתבה - המסיקות מסקנות "מחקריות" על סמך שני מקרים בלבד):

    טבלה שמפרטת בכמה מהמקרים בהם נשכחו תינוקות במכונית חמה ומתו, ההורה האשם היה האבא, האמא, או שניהם. לגבי השנים 1999-2007. פורסם בכתב עת מדעי.
    תוצאה: 33% מהמקרים -- אמא שכחה.
    23% -- אבא שכח.
    19% -- קרוב אחר.
    9% אמא ואבא ביחד.
    http://www.kidsandcars.org/userfiles/dangers/heat-stroke/studies/2010-06-hyperthermia-deaths-among-children.pdf

    כמו כן כמה מהתגובות כאן הביאו למשל את הקישור להלן ובו אם (אשה! הסופרוומן המולטיטסקינג) שכחה תינוקה ברכב
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART2/441/854.html

    המקרים של אסונות מסוג זה בישראל הם בודדים (תודה לאל). מה עם חצי מליון האבות שהסיעו ילדיהם בחודש האחרון?
    זה עוול חברתי ועוול לאקדמיה לנסות להציג את דבריהן של הפרופ' כמסקנות מדעיות.

    היה ראוי לכתב אסף גולן להציג לפחות דעה מלומדת הפוכה.

    IP: 46.121.42.182דווח על תגובה זו

    • תודה לך

      גבר, 16/07/13 08:37

      הוצאת לי את המילים מהפה.
      כתבה מיותרת ועלבון לאינטילגנציה.

      IP: 199.203.176.50 דווח על תגובה זו

    • כרגיל, לילי בן עמי אומרת דברים של טעם. אין כמוך. (ל''ת)

      מתפקדת, 16/07/13 13:05


      IP: 82.166.153.12 דווח על תגובה זו

  • 156.

    רק בשני המקרים האחרונים??? בכל המקרים, רק אבות שכחו!!! (ל''ת)

    , 16/07/13 08:19


    IP: 212.116.188.142דווח על תגובה זו

  • 155.

    שיכניסו לכלא ל10 שנים אף אחד לא ישכח (ל''ת)

    יואב, 16/07/13 08:12


    IP: 108.184.251.254דווח על תגובה זו

  • 154.

    הורדתי את הילד בגן...

    אבל שכחתי ללכת לעבודה!, 16/07/13 08:06

    אני גבר ממוקד מטרה.

    IP: 105.236.245.7דווח על תגובה זו

    • כי אתה עצלן ואין לך עבודה (ל''ת)

      לך אל הנמלה עצל, 16/07/13 09:10


      IP: 50.152.188.70 דווח על תגובה זו

  • 153.

    ב-100% מהמקרים אלו אבות ששוכחים את בנותיהם ברכב לוהט

    ככל הנראה מדובר על תופעה של הדרת נשים, 16/07/13 07:44

    יש להדגיש שתמיד האבות שוכחים את בנותיהם הנקבות למות מוות ביסורים!
    הערה לא חשובה: הנתונים מתבססים על שני המקרים האחרונים בלבד.

    IP: 84.109.40.53דווח על תגובה זו

  • 152.

    האשה בתמונה למטה חסרת אחריות

    דורון, 16/07/13 07:20

    הי מסיעה את התינוק ברכב מקדימה בניגוד גמור להמלצות.

    IP: 85.250.53.51

  • 151.

    דתיים שוכחים ילדים

    אלון, 16/07/13 06:57

    רוב המקרים של שכחת תינוקות הם דתיים. יש להם יותר מדי ילדים כך שאחד פחות או אחד יותר לא משנה. ממילא הם מאמינים שזה אלוהים שמסדר את הכל אז מה זה חשוב.

    IP: 24.130.63.30

  • 150.

    בתור בוגר אוניברסיטת בר-אילן מכיר את רחל שיף (ל''ת)

    , 16/07/13 06:44


    IP: 85.65.34.156דווח על תגובה זו

  • 149.

    המאמר החשוב,המקיף והמטלטל על הנושא:

    לקרוא, לקרוא,לקרוא, 16/07/13 04:31

    http://articles.washingtonpost.com/2009-03-08/news/36840402_1_courtroom-tissue-class-trip

    IP: 14.201.14.42דווח על תגובה זו

  • 148.

    הבעל עסוק בענייני עבודה? וכמה אימהות עובדות במשרה מלאה? ולכמה זוגות

    , 16/07/13 03:53

    הכנסה דומה? או שהאישה מרוויחה יותר מהגבר? ועדיין אינן שוכחות את ילדיהן ברכב???

    IP: 71.225.225.23דווח על תגובה זו

  • 147.

    ועדה של שלוש פרופ' עם אג'נדה, רק בלי נתונים נכונים.

    עפ''י העובדות הסטטיסטיות נשים שוכחות יותר., 16/07/13 02:51

    מי צריך עובדות? זה ידוע שנשים מסתדרות בלי.

    IP: 206.190.158.75דווח על תגובה זו

  • 146.

    הוכחות מדעיות נוספות

    שמיל, 16/07/13 01:50

    האשה גם טובה וותר במטבח כי היא לא שוכחת את הגז דלוק. היא גם טובה יותר בנקיון כי היא לא שוכחת את המים ברצפה. בגלל זה מוכח שבאופן מדעי שטוב שאני מתעקש שאשתי תטפל בילדים, תבשל ותנקה את הבית.

    IP: 190.134.22.103דווח על תגובה זו

  • 145.

    ומי שכח את הפרופסורית דה-לה-שמאטה בבית? (ל''ת)

    רחל המרחלת, 16/07/13 01:06


    IP: 82.81.86.228דווח על תגובה זו

  • 144.

    ומה תגיד על זה??? לינק מכתבה מאתר זה מלפני 5 חודשים...

    איתי, 16/07/13 01:03

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART2/441/854.html

    IP: 199.180.193.1דווח על תגובה זו

  • 143.

    רציתם חילופי תפקידים, אז זה מה שתקבלו (ל''ת)

    כי המכונית אצל הגבר. אז הגבר שוכח, 16/07/13 00:48


    IP: 206.190.158.75דווח על תגובה זו

  • 142.

    ישראל 2013

    אנו ני מוס, 16/07/13 00:38

    המציאות הישראלית היא כזאת שדורשת מהיחיד ההממוצע לעבוד קשה, לענות לבוס בכל שיה, לענות ללרוח בכל רגע, אין שעות עבודה מוגדרות. אין סוף לאחריות האדם הפשוט.
    נראה אותך לא עונה לבןס, ללקוח,לספק, בכל שעה.
    חרב הפיטורין, אי הביטחון התעסוקתי. העיסוק בהישרדות הכלכלית של מדפחה ישראלית, העבודה השניה, בערב, או המשמרת השלישית בלילה.
    החשש ממנהל הבנק שיודיע לך שהחשבון בחריגה.
    זו מציאות חייו של ישראלי.
    עכשיו אולי תבינו שזה רק נס שאירועים כאלו לא קורים יותר.
    כולנו מסמסים, בארוחה, בפגישה, בסרט, עם הילדים, בין חברים.
    אנחנו אף פעם לא באמת נמצאים במקום בו גופני נמצא. תמיד במקום אחר.
    די עם הריצה אל הכלום, די עם הפחד מהבוס, הלקוח.
    זו הבעייה.

    IP: 95.35.55.199דווח על תגובה זו

  • 141.

    אישה, מה אתם מצפים ? (ל''ת)

    לדברי חוכמה?, 16/07/13 00:09


    IP: 84.109.80.25דווח על תגובה זו

  • 140.

    זה ממש לא משנה מי נוטה לשכוח: משפחה היא מערכת

    , 16/07/13 00:05

    לכל יחידה משפחתית יש אחריות משותפת לגידול הילדים. אם האחד/אחת מסיעה/ה השני/ה צריך להיות "המוודא", זה שמתקשר לראות שההסעה אכן בוצעה בשלום, כל יום!

    אם הגבר נוטה לשכוח, תפקיד האשה להזכיר לו, כך שהיא אשמה לא פחות ממנו אם לא עשתה כן.
    כמו שבטיולי בית ספר יש נהג, אך יש גם מורה עם רשימת התלמידים שסופרת אותם....לא מטילים את כל האחריות על אדם אחד, אלא יש לגבות זה את זה, כי כולנו בני אנוש....

    IP: 2.54.251.25דווח על תגובה זו

  • 139.

    הגמ' אומרת "חזקה על האמא שאינה שוכחת את הבן.." בבא בתרא לא זוכר איפה.. (ל''ת)

    מוישה אופניק, 16/07/13 00:01


    IP: 84.94.172.236דווח על תגובה זו

  • 138.

    רשימה מכובדת של מדעניות

    אופס מדענים, 15/07/13 23:50

    http://www.damada.co.il/topics/inventions/table.shtml

    IP: 46.116.94.64דווח על תגובה זו

  • 137.

    נשים אוהבות יותר את ילדיהן מאשר הגברים (ל''ת)

    , 15/07/13 23:46


    IP: 188.64.200.13דווח על תגובה זו

    • אני שומע את האיי קיו הבודד שלך מרשרש (ל''ת)

      אצלך בראש, 16/07/13 04:36


      IP: 67.87.158.120 דווח על תגובה זו

  • 136.

    אימהות לא שוכחות את הילדים בשום מקום נקודה! (ל''ת)

    רחל אימא, 15/07/13 23:17


    IP: 79.183.55.209דווח על תגובה זו

    • הם מטביעות אותם באמבטיה (ל''ת)

      , 16/07/13 04:44


      IP: 69.125.162.239 דווח על תגובה זו

    • הם שוכחות אותם בלילה נעולים ויוצאות להשתרלל (ל''ת)

      כמה ימים עם סמים ואלכוהול, 16/07/13 07:41


      IP: 79.181.154.52 דווח על תגובה זו

      • כן. זה אחרי שהגבר מתעסק עם מישהי בגיל של הבת שלו. (ל''ת)

        , 16/07/13 09:28


        IP: 194.90.34.226 דווח על תגובה זו

  • 135.

    זה הזמן להפנים: גברים ונשים שונים. בהרבה דברים. (ל''ת)

    יהודי, 15/07/13 23:13


    IP: 85.130.173.96דווח על תגובה זו

  • 134.

    דעתי כל הורה אמא או אבא הלוקח ילד באוטו ההורה השני חייב לודא שהכל בסדר (ל''ת)

    לצלצל לודא שהילד הגיע בשלום ולא מתייבש באוטו, 15/07/13 22:33


    IP: 68.5.139.12דווח על תגובה זו

  • 133.

    אין יכולת לבני אדם לעסוק בשני דברים במקביל. בדקו את זה ושללו

    אמא, 15/07/13 22:15

    לא לנשים ולא לגברים.

    מה שכן, כנראה שביולוגית דאגו שלאמהות לרוב, יהיה קשר חזק, ואכפתיות מאוד מאוד גבוהה מהילדים שלהם עד לביטול עצמי- גם כשהן גמורות מעייפות או עסוקות או שהנחיתו עליהן משהו מבחוץ/ מהעבודה.

    זאת טרגדיה אין ספק, אבל הסיכוי פחות גבוה שזה יקרה לאם.

    IP: 46.117.175.23דווח על תגובה זו

  • 132.

    לצערה,המסקנה היא הפוכה. גברים ממוקדים פרנסה. נשים בגידול הילדים (ל''ת)

    מתאים לכן...לא מתאים לכן.. אלה החיים., 15/07/13 21:40


    IP: 99.99.230.249דווח על תגובה זו

  • 131.

    הכתבה בושה וחרפה לאקדמיה (ל''ת)

    בן אדם, 15/07/13 21:19


    IP: 92.226.176.231דווח על תגובה זו

  • 130.

    מה צבע עורך רחל לוי? האם זה קשור למסקנות ה"מדעיות" שלך?

    עוד קריטריון, 15/07/13 21:00

    אה, אני גזען? ומה את?

    IP: 72.70.46.18דווח על תגובה זו

  • 129.

    קשקוש מוחלט. כדאי שתלמדי את העובדות קודם!!! (ל''ת)

    שגיא, 15/07/13 20:58


    IP: 84.111.44.29דווח על תגובה זו

  • 128.

    ללשכת הדובר, כנסו לקישור http://www1.biu.ac.il/index.php?id=101&pt=7&p (ל''ת)

    מי שנגד ההסתה של לוי שיף שיכתוב לבר אילן, 15/07/13 20:38


    IP: 77.127.201.157דווח על תגובה זו

  • 127.

    קשקוש מפגר

    יעקב, 15/07/13 20:30

    אבות שוכחים ילדים כי זה שובר להם שגרה.

    אם שמובילה את ילדה ברכב באופן חד-פעמי, לא שגרתי, נמצאת באותה רמת סיכון לשכוח אותו.

    IP: 79.180.173.227דווח על תגובה זו

  • 126.

    נשים פשוט מטביעות את הילדים באמבטיה

    עמוס, 15/07/13 20:30

    נו באמת.

    IP: 171.159.192.10דווח על תגובה זו

  • 125.

    אבל אשה נוהגת פחות טוב מגבר את זה הפסיכולוגית לא כותבת (ל''ת)

    ברוך, 15/07/13 20:16


    IP: 95.86.126.60דווח על תגובה זו

    • טעות!!!נשים נוהגות הרבה הרבה יותר טוב ויותר נכון (ל''ת)

      רחל, 15/07/13 23:16


      IP: 79.183.55.209 דווח על תגובה זו

      • יותר זהיר והססני. שזה לא בהכרח יותר טוב. (ל''ת)

        הן מועדות לסוג תאונות אחר., 16/07/13 02:38


        IP: 206.190.158.75 דווח על תגובה זו

  • 124.

    החנתי את האוטו בשמש והיו לי מפתחות עבודה כמעט קבלתי כוויה

    י, 15/07/13 20:08

    אז מה תינוק

    IP: 93.173.50.75דווח על תגובה זו

  • 123.

    על הוצאת דיבה, לשון הרע וגזענות על רקע מין לשמה

    , 15/07/13 20:01

    טבלה שמפרטת בכמה מהמקרים בהם נשכחו תינוקות במכונית חמה ומתו, ההורה האשם היה האבא, האמא, או שניהם. לגבי השנים 1999-2007. פורסם בכתב עת מדעי.
    תוצאה: 33% מהמקרים -- אמא שכחה.
    23% -- אבא שכח.
    19% -- קרוב אחר.
    9% אמא ואבא ביחד.
    http://www.kidsandcars.org/userfiles/dangers/heat-stroke/studies/2010-06-hyperthermia-deaths-among-children.pdf

    IP: 2.55.119.196דווח על תגובה זו

    • תודה על הקישור. המחקר הזה מוכיח שהכתבה הזו שוביניסטית (ל''ת)

      לילי, 16/07/13 08:14


      IP: 46.121.42.182 דווח על תגובה זו

  • 122.

    להשאיר את הפלפון באופן קבוע במושב האחורי. התינוק לעולם לא ישאר במכונית (ל''ת)

    קומפורטי, 15/07/13 19:09


    IP: 99.235.184.184דווח על תגובה זו

  • 121.

    למה אתם לא מפרסמים ביקורות שנכתבו כלפי NRG (ל''ת)

    תהיו ישרים עם עצמכם, 15/07/13 19:04


    IP: 37.142.248.133דווח על תגובה זו

  • 120.

    אני מניח שמחר "יוצאו דבריה של שיף מהקשרם" (ל''ת)

    מזעזע, 15/07/13 18:58


    IP: 37.142.248.133דווח על תגובה זו

    • ברור.. לא התכוונתי, לא הובנתי, הציטוט חסר....

      , 15/07/13 19:11

      אבל הטמטום ישאר. כמו גם אלה שילמדו אצלה. אבל זה "חופש אקדמי".... בשמו כל טמטום וכל נפיחה הופך לסוגה עילית חסינת ביקורת.

      IP: 79.176.125.53 דווח על תגובה זו

  • 119.

    צריך לתקן את החוק ולחייב להושיב ילדים ליד הנהג

    אלי, 15/07/13 18:55

    צריך לתקן את החוק ולחייב להושיב ילדים ליד הנהג בצורה בטוחה וכך לא יהיה אפשר לשכוח.

    IP: 77.127.127.166דווח על תגובה זו

    • צריך לתקן את החוק ולהעיף פרופסורים כאלה מהאקדמיה (ל''ת)

      ומהמימון שלנו. סקסיזם מגעיל במסווה מדעי, 15/07/13 20:29


      IP: 77.127.201.157 דווח על תגובה זו

  • 118.

    מדוע כל טרגדיה צריכה לשמש במה לפמיניזם הרדיקלי?

    כנניהו המיסר, 15/07/13 18:52

    מענין אם הכשרתה של רחל שיף היא בתחום מדעי המגדר של ריקוד על הדם.

    IP: 87.68.69.51דווח על תגובה זו

    • כי זה קל וחינם. ונשים מה אוהבות? קל וחינם. (ל''ת)

      בניצוח רגשי נחיתות נשיים, 15/07/13 21:39


      IP: 99.99.230.249 דווח על תגובה זו

  • 117.

    It Can Happen to Anyone

    יוסי טל, 15/07/13 18:50

    מחקרים שנערכו ברחבי העולם מראים באופן חד משמעי שהמקרה הטראגי של שכחת ילד ברכב יכולה ועתידה לקרות לכל אחד ואחת, כולל זוג הורים גם יחד.

    Many people think those who forget their children in a car are bad parents. But experts say that's not true.

    "The sad truth is, any of us could do that," psychologist Dr. David Mitchell said.

    Mitchell explained that our short-term memory only holds about seven items of information at a time. If we keep trying to put more information into our short-term memory, some items will be forgotten.

    מסקנות המחקרים הביאו לאותה תובנה:

    . Mothers are just as likely to do it as fathers. It happens to the chronically absent-minded and to the fanatically organized, to the college-educated and to the marginally literate.

    IP: 134.191.232.71דווח על תגובה זו

  • 116.

    מזמן לא קראתי בליל כזה של שטויות פמיניסטיות (ל''ת)

    נדב, 15/07/13 18:30


    IP: 82.80.57.209דווח על תגובה זו

  • 115.

    פרופ׳ שיף צודקת לחלוטין

    אורלי מעיין, 15/07/13 18:15

    גם לדעתי ההפקרות הזו נובעת מחוסר אחריות מינימלי.

    IP: 70.189.179.145דווח על תגובה זו

    • מצא מין את מינו, נעל ימין ושמאל (ל''ת)

      , 15/07/13 19:07


      IP: 79.176.125.53 דווח על תגובה זו

  • 114.

    מתנחלים

    מזיג, 15/07/13 18:09

    לאסור. על מתנחלים להביא ילדים.
    אה,מתנחלים גברים.

    IP: 87.69.223.151דווח על תגובה זו

    • בא אלי פרפר נחמד

      אחמד, 15/07/13 19:06

      שב אצלי על כף היד.
      ואל תדאג אם תקבל דקירה. זה לא האצבע שלי... ובטוח שתהנה.

      IP: 37.60.43.248 דווח על תגובה זו

  • 113.

    רוקדת על הדם של ילדים קטנים הלכה למעשה ,מירשעת עים רישיון. (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 15/07/13 18:02


    IP: 79.179.195.47דווח על תגובה זו

  • 112.

    הרשויות יודעות שאת

    אשאש, 15/07/13 18:02

    מטומטמת?

    IP: 2.55.141.26דווח על תגובה זו

    • היא חכמה עם תעודות . אבל האם הרשיויות יודעות עליך?? (ל''ת)

      אמא מצויה, 15/07/13 18:18


      IP: 81.218.52.99 דווח על תגובה זו

      • תיקון- גם ד"ר יכולה להיות מטומטמת! (ל''ת)

        ד''ר שקשוקה, 15/07/13 19:13


        IP: 79.177.111.27 דווח על תגובה זו

  • 111.

    אז זה אומר שהאישה צריכה להיות עם הילד כל הזמן?! (ל''ת)

    סנייה?, 15/07/13 18:00


    IP: 87.68.77.163דווח על תגובה זו

  • 110.

    הפסיכולוגית רחל לוי שיף

    דוד, 15/07/13 17:54

    צריך לפסול לך את התואר פסיכולוגית כי את פסיכית וחייבת טיפול דחוף וכדורים לפיגור

    IP: 46.19.81.243דווח על תגובה זו

  • 109.

    אם אפשר להפריע לרגע לחגיגות הפמיניזם ושנאת הגברים עם עובדות, אז:

    אור, 15/07/13 17:52

    טבלה שמפרטת בכמה מהמקרים בהם נשכחו תינוקות במכונית חמה ומתו, ההורה האשם היה האבא, האמא, או שניהם. לגבי השנים 1999-2007. פורסם בכתב עת מדעי.

    תוצאה: 33% מהמקרים -- אמא שכחה.
    23% -- אבא שכח.
    19% -- קרוב אחר.
    9% אמא ואבא ביחד.

    http://www.kidsandcars.org/userfiles/dangers/heat-stroke/studies/2010-06-hyperthermia-deaths-among-children.pdf

    IP: 109.67.181.4דווח על תגובה זו

    • סוף סוף התייחסות רצינית

      , 15/07/13 18:31

      אני כבר חשבתי שבאמת רק גברים שוכחים

      IP: 84.228.219.183 דווח על תגובה זו

    • חסרים נתונים נוספים בכדי לקבוע מי שוכח יותר

      בלתי מספיק, 15/07/13 21:17

      האם נשים מסיעות יותר מגברים.
      אם למשל, גברים מבצעים רק 30% מכלל ההסעות אזי יוצא שהגברים שוכחים פי 2 יותר מנשים.
      יחד עם זאת, גם אם ההנחה שלי נכונה וגברים מבצעים 30% מההסעות, עדיין ארוכה הדרך עד להסקנת המסקנות של הפסיכולוגיות ה"מלומדות".

      IP: 144.15.223.8 דווח על תגובה זו

      • בהנחה ששכחה לא קוראת בשגרה

        דורון, 15/07/13 21:27

        אז זה לא משנה כמה הן מסיעות. אבל מסכים שאי אפשר להסיק כלום, בעיקר לא את המסקנות המובאות בכתבה

        IP: 134.191.232.71 דווח על תגובה זו

      • יש את כל הנתונים.

        x, 16/07/13 09:21

        הדוברות בכתבה סבורות שזוהי בעיה 'גברית'.

        כך שיש פשוט צורך להראות שעובדתית גם נשים שוכחות ילדים ברכב. שאלת מי יותר/פחות, לא רלוונטית.

        IP: 82.81.26.111 דווח על תגובה זו

  • 108.

    מפגרת

    דויד, 15/07/13 17:50

    פשוט אישה קטנה ולא חכמה בכלל

    IP: 46.19.81.243דווח על תגובה זו

  • 107.

    בואו נבטל את רשיונות הנהיגה לכל הנשים.....

    אופיר, 15/07/13 17:36

    אם הנשים עושות תאונות ופוגעות ברכבים קרובים בחניה...... אז ההגיון של הכתבה לבטל לנשים את הרשיונות כי הן עלולות להרוג בכבישים.

    IP: 212.235.98.153דווח על תגובה זו

  • 106.

    גזעניות

    אברהם שאבי, 15/07/13 17:33

    מה תגידו על נשים שרצחו את הילדים שלהן כמו האישה שהיטביעה את שתי הבנות שלה באמבטיה והאישה שהיטביעה את הבן שלה בים יש עוד מיקרים של נשים שמזניחות את הילדים משאירות אותם לבד בבית ויוצאות לבלות הפרופסורית והפסיכולוגית אתן פמיניסטיות שונאות גברים

    IP: 46.117.32.64דווח על תגובה זו

  • 105.

    כתבה כל כך מפגרת מזמן לא נכתבה כאן

    באה לפה הרבה?, 15/07/13 17:25

    שטויות חסרות כל ביסוס או ראיה

    IP: 212.76.122.203דווח על תגובה זו

  • 104.

    כמה טימטום

    חקלאי דרומי, 15/07/13 17:23

    אני לא יודע מי יותר פסיכי - ה"מומחיות" שכתבו או העיתון שמפרסם דברי הבל כאלה. מעניין איזו צעקה היתה עולה אם גבר היה כותב את הדברים האלה. עוד הוכחה שתעודה היא לא ערובה לחוכמה.

    IP: 80.230.20.140דווח על תגובה זו

  • 103.

    אז מי שוכח ילדים במכונית? ומי מקשקש דברים שאינו מבין בהם?

    קורא, 15/07/13 17:23

    What kind of person forgets a baby?

    The wealthy do, it turns out. And the poor, and the middle class. Parents of all ages and ethnicities do it. Mothers are just as likely to do it as fathers. It happens to the chronically absent-minded and to the fanatically organized, to the college-educated and to the marginally literate. In the last 10 years, it has happened to a dentist. A postal clerk. A social worker. A police officer. An accountant. A soldier. A paralegal. An electrician. A Protestant clergyman. A rabbinical student. A nurse. A construction worker. An assistant principal. It happened to a mental health counselor, a college professor and a pizza chef. It happened to a pediatrician. It happened to a rocket scientist.
    (תמצאו לבד את המקור, זה קל.)
    גם בארץ, עבדת סוציאלית שזו התמחותה שכחה את התינוקות. מה שקורה כאן הוא מסחור אסונות של אנשים שקרה להם אסון

    IP: 136.152.209.189דווח על תגובה זו

  • 102.

    בלי להביא סטטיסטיקות, אלו סתם הכללות בעלמה.

    אסף, 15/07/13 17:22

    היו מקרים רבים בהם גם נשים שכחו ילדים ברכב, ולמיטב זכרוני הסטטיסטיקה לא מצביעה על מין אחד יותר מעל השני.

    IP: 81.178.160.39דווח על תגובה זו

  • 101.

    למה אבות? אבות מתנחלים! אם לסווג אז כמו שצריך

    פטריוט, 15/07/13 17:13

    טמטום כמוה לא קראתי מזמן.

    IP: 84.228.49.51דווח על תגובה זו

  • 100.

    בושה לאונ' בר אילן שיש פרופסורית שלא מבססת דברים על עובדות

    הסטטיסטיקה בעולם שונה לגמרי. ראו קישור, 15/07/13 17:12

    בעולם חקרו את התופעה, אין הבדל בין נשים וגברים, בין מעמד אקונומי גבוה או נמוך, מוצא או גיל. יש קצת קשר לכמות הילדים בבית. כנסו לקישור.
    בושה לבר אילן שהיא מחזיקה בלוי שיף הזאת שמטרתה לנגח, בלי קשר לעובדות מדעיות. אבל בר אילן ידועה בהסתה שלה.

    מה תגיד לוי שיף על זה ש-85% מתאונות ילדים בבית נגרמו כאשר רק נשים היו בבית? זה בגלל האבולוציה? ברור שלא
    אם כבר יש משהו משותף לרוב המקרים בזמן האחרון זה שזה בא במשפחות מהתנחלויות, קרוב לודאי דתיים, קרוב לודאי מרובי ילדים. אבל ברצינות, אסור להכליל. וצריך להצטער צער רב מאד על המשפחות האלה.

    קישור http://parenting.blogs.nytimes.com/2009/03/10/how-could-any-parent-forget-th/

    IP: 77.127.201.157דווח על תגובה זו

  • 99.

    הסתה פמיניזטית מתועבת! הידעתם שנשים פוגעות יותר פיזית בילדים ? (ל''ת)

    ועכשיו העובדות!, 15/07/13 17:12


    IP: 82.80.176.94דווח על תגובה זו

  • 98.

    לא מאבחנים מקריאת כתבות בעיתון

    ארז, 15/07/13 17:10

    תראו לי רופא אחד שמכבד את עצמו שיתן אבחנה בלי לראות את.המטופל, מה זה הקשקוש הזה?

    IP: 212.199.247.70דווח על תגובה זו

  • 97.

    קשקשניות, היו גם נשים שרצחו את הילדים שלהן, סתם צריכות להגיד משהו (ל''ת)

    אבי צנעני, 15/07/13 17:08


    IP: 41.75.111.178דווח על תגובה זו

    • היו הרבה יותר אבות שרצחו את האשה והילדים גם יחד. (ל''ת)

      חלקם התאבדו וחלקם לא., 16/07/13 00:44


      IP: 199.203.120.178 דווח על תגובה זו

  • 96.

    יאלה עוד פעם הגברים אשמים יאלה לתקוף את כולם (ל''ת)

    יש כאלה נשים צמאות לשנאת גברים, 15/07/13 17:06


    IP: 212.143.90.173דווח על תגובה זו

  • 95.

    חוסר אחריות יכול לקרוא גם לאישה וגם לגבר (ל''ת)

    כתבה של פמיניסטית אוכלת גברים, 15/07/13 17:02


    IP: 85.65.252.214דווח על תגובה זו

  • 94.

    עוד הוכחה שפרופסורה אינה ערובה לחכמה ובוודאי שלא לדרך ארץ (ל''ת)

    הפ, 15/07/13 16:59


    IP: 199.203.92.42דווח על תגובה זו

  • 93.

    אסור להכליל משני מקרים על כלל המין הגברי (ל''ת)

    אשה, 15/07/13 16:58


    IP: 62.90.251.82דווח על תגובה זו

  • 92.

    שאנחנו יודעים בלעדיכן (ל''ת)

    בשביל זה הוצאתן תואר בפסיכולוגיה? לספר לנו את מה, 15/07/13 16:50


    IP: 82.166.158.240דווח על תגובה זו

  • 91.

    הפסיכולוגיה פרימיטיבית או הפסיכולוגית פרימיטיבית ?

    שם, 15/07/13 16:41

    התבטאויות קיצוניות מהסוג ההזוי הלז,
    רק ממחישות שבמאבק בין המינים גם אידיאולוגיה מעוורת עיני הניצים/רבים/מתקוטטים

    IP: 46.116.9.35דווח על תגובה זו

  • 90.

    גברת שיף במחילה,תיתקדמי בובלה תיתקדמי. (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 15/07/13 16:37


    IP: 84.109.132.132דווח על תגובה זו

    • אל תצנזרי אותי מנוולת חד מימדית (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 15/07/13 16:38


      IP: 79.179.195.47 דווח על תגובה זו

  • 89.

    מעניין מה היה קורה אם אחרי תאונת דרכים עם אם היו שוללים נהיגה מנשים

    שם, 15/07/13 16:34

    נשים לא יודעות לנהוג, נשים גורמות לתאונות, מסכנה- אסור לנשים לנהוג עם ילדים.
    יש לכך רקע אבולוציוני, נשים מגיבות לאט יותר, בעלות ראיה מרחבית מצומצמת לעומת גברים, מתקשות בכישורים טכנים...
    מלבד זאת, נשים עסוקות במראה יותר מאשר בכביש, במיוחד אם הן אחרי טיפול קוסמטי או בזמן המחזור.


    המסקנה לעיל שוות ערך למסקנת הפסיכולוגית בגרוש.

    IP: 79.182.128.44דווח על תגובה זו

  • 88.

    גברת שיף במחילה,תיתקדמי בובלה תיתקדמי. (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 15/07/13 16:26


    IP: 79.179.195.47

    • אללה יוסתור (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 15/07/13 16:27


      IP: 79.179.195.47 דווח על תגובה זו

  • 87.

    לאף אחד מאיתנו אין תעודת ביטוח נגד אסון כזה. (ל''ת)

    ה'' ישמור, 15/07/13 16:23


    IP: 132.64.42.125דווח על תגובה זו

  • 86.

    הנעילה המרכזית האוטומטית אשמה

    אופס, 15/07/13 16:22

    השתכללנו בלחיצת כפתור הכל ננעל כולל חלונות ...
    אבל יש לזה מחיר .
    אם היה נעילה כמו פעם עם מפתח דלת דלת - זה לא היה קורה ...

    IP: 147.234.56.21דווח על תגובה זו

  • 85.

    אם המפתחות הוצאו מהסוויץ' ציפצוף צורם בדומה למערכת האורות שנשכחת דלוקה

    קחו רעיון, 15/07/13 16:15

    הוצאתם את המפתחות? תקבלו ציפצוף או צליל עד שלא פותחים את חגורת הילד הציפצוף לא יפסיק
    לכיבוי האורות עשו כבר מערכת כזו.

    IP: 212.150.5.74דווח על תגובה זו

    • רעיון מעולה ! (ל''ת)

      אחלה רעיון, 15/07/13 16:31


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

  • 84.

    נורא משמח, ששאלתם רק נשים

    גם כן פרופסור באוניברסיטה, אבל גבר, 15/07/13 16:09

    כי הן הלא אובייקטיביות לחלוטין בקשר לגברים.
    אללה ירחמן.

    IP: 132.66.95.90דווח על תגובה זו

  • 83.

    נתנו לכם תעודות בשביל הכסף, לא בשביל שתתימרו להיות מומחים.

    אוניברסיטת לטביה, 15/07/13 16:07

    האם הגברות הפטפטניות הללו עשו סטטיסטיקה מהו אחוז הגברים האוספים את הילדים לעומת הנשים? ממה שאני מכיר האבות עושים זאת הרבה יותר מהנשים, ולכן טבעי שמס' האסונות יהיה גבוה יותר (אם זה בכלל נכון).

    IP: 72.70.46.18דווח על תגובה זו

  • 82.

    הבעייה היא מאד עמוקה היא חברתית

    אילן, 15/07/13 15:59

    שוב נשכחה ילדה בת שנתיים ברכב, מה המשותף להורים ששוכחים את ילדיהם הקטנים? הם הרי הורים נורמטיביים לכל דבר אז לצערי הרב חשבתי על זה ונראה לי שזה דווקא די ברור למה אנשים שוכחים את הילדים שלהם במכונית ???
    כי הראש שלהם כל כך עסוק כי הם חיים במדינה מטורפת שאין לך שנייה אחת ביום שלא קורה משהו שאין לך כסף שאין לך חופשות שאין מי שיעזור לך שיש לך משכנתות מטורפות ששני ההורים עובדים ויש מינוס בבנק של עשרות אלפים שבכביש נוהגים כמו מטורפים וכולם צועקים ופשוט הכל כבר בלתי אפשרי, שאתה לא יודע מה יהיה מחר אז פשוט המערכת קורסת והראש כבר לא יכול להכיל את הכל!!!
    אלו לא הורים עבריינים אלו הורים נורמטיביים שפשוט קורסים במדינה מטורפת

    IP: 109.226.27.157דווח על תגובה זו

    • מדוייק לגמרי

      השלטון אשם, 15/07/13 16:22

      רק תוסיף שהסורים והאירנים על הגדר עם סכין בין השיניים - עומדים לשחוט אותנו

      IP: 46.117.20.141 דווח על תגובה זו

    • תירוצים, תירוצים, תירוצים. את הסמארטפון לא שוכחים... (ל''ת)

      לילית, 15/07/13 21:58


      IP: 46.116.105.52 דווח על תגובה זו

      • שוכחים גם הסמארטפונים ,ועד יותר חמור חיילים שוכחים את נשק

        ס, 21/07/13 03:26

        חיילים שוכחים אפילו את הנשק שלהם אף על פי שהעונש המקסימלי על זה שבע שנים בפנים

        IP: 109.226.46.6 דווח על תגובה זו

  • 81.

    זה היה מצחיק אם זה לא היה כל כך מדאיג

    אב מודאג, 15/07/13 15:51

    שפסיכולוגיות מהסוג המגוחך הזה עם דעה קדומה חסרת ביסוס בעובדות על אבות, יכולות להופיע בבית משפט כעד מומחה ולגרום להכרעות הרות גורל כמו להשאיר את הילד בחזקת האם ולא בחזקת האב מהנימוקים ההזויים שמוזכרים בכתבה.

    IP: 142.20.146.141דווח על תגובה זו

  • 80.

    OH come on

    Abe20, 15/07/13 15:48

    This is so idiotic. First we were told men are at fault for wars, next there at fault for politcs now it child neglection.

    please grow up.

    IP: 95.86.94.133דווח על תגובה זו

  • 79.

    אם מעריב לא מקבלים תביעה ייצוגית על זה - זה בושה

    מי מארגן ?, 15/07/13 15:44

    דורשים פרסום התנצלות על הכתבה

    IP: 95.35.61.230דווח על תגובה זו

  • 78.

    מסקנות פשוט הזויות

    פשוט מקומם, 15/07/13 15:43

    בעידן הגוגל שאפשר לבדוק עובדות בקלות, אפשר לבדוק שבצפון אמריקה יש אינספור מיקרים שאימהות וסבתות שוכחות ילדים במכונית. מי שהיה צריך הוכחה שפסיכולוגיה אינו מדע, צריך לקרא את הקשקשת של הפסיכולוגיות הנ"ל. נא להקליד באופן אקראי למשל בגוגל kids left in car כדי לראות כמה הזויות המסקנות של הפסיכולוגיות שרואות מהרהורי ליבן.

    IP: 99.235.184.184דווח על תגובה זו

  • 77.

    כמה שאת פרימיטיבית ומפגרת ״פרופסור״ שיף (ל''ת)

    איתמר, 15/07/13 15:35


    IP: 79.181.213.35דווח על תגובה זו

  • 76.

    ריבוי משימות

    גיא, 15/07/13 15:35

    בלינק הזה http://adf.ly/S9u4Q מסבירים בדיוק מדוע את ההבדלים בין גברים לנשים:
    "מההיבט המגדרי, מחקרים הראו כי מבחינה פיזיולוגית החלק המחבר את שתי ההמיספרות[10] של המוח הוא רחב יותר בקרב נשים, וכולל יותר קשרים נוירולוגיים[דרוש מקור]. מבנה זה מאפשר למוח הנשי להחליף בין שני תפקודים בשני צידי המוח בקלות רבה יותר[דרוש מקור]. גברים לעומת זאת מצטיינים במיקוד במשימה אחת. במסורת היהודית נהוג לומר "נשים דעתן קלה" [11]- יכולתן של נשים לרפרף בקלות יחסית בין יותר מנושא אחד עשויה לכאורה להתפרש בטעות כתפקוד שטחי ו"דעה קלה", בעוד שהיא מייצגת בעצם יכולת גבוהה מאוד למיקוד במצבי ריבוי. הסברים להבדלים אלה בין נשים וגברים אפשר למצוא בתאוריות סוציו-ביולוגיות, הטוענות שתפקידיהן המסורתיים של נשים שחייבו אותן לתשומת לב מרובה בו זמנית, השפיעו בתהליך האבולוציוני על מבנה המוח"

    IP: 85.65.220.220דווח על תגובה זו

  • 75.

    הכתבה מוכיחה שנשים לא יודעות לעשות מחקר תקין. (ל''ת)

    חבורה של מטומטמות..., 15/07/13 15:32


    IP: 84.109.50.51דווח על תגובה זו

  • 74.

    צרכים לשים אזעקה בצליל מיוחד בשעה שהם פותחים את הדלת לצאת שיתן איתות

    הורים לילדים קטנים, 15/07/13 15:30

    שיש ילד באוטו.יכול להיות שזה הפתרון.

    IP: 5.102.194.180דווח על תגובה זו

  • 73.

    ""כנסו לידיעות שעורך אתר NRG השמאלני א-לע-ד טנא החליט לצנזר היום"""""

    בעל מעריב בן צבי תחליף את העורך 15,7,,,, 15/07/13 15:28

    אילו הם ההודעות שעורך אתר NRG השמאלני א-לע-ד טנא החליט לצנזר היום
    "כי הם פוגעים בשמאל"
    1-ציפי ליבני הטילה ווטו על חוק של ח"כ יריב לווין לסייע לחילים משוחררים
    2-ערבי מהדרום בן 64 קיבל 20 שנה בכלא על אונס בנותיו
    3- שוטרים נפגעו היום בבאר שבע בהתפרעות של בדואים אלימים
    4-בחדשות רשת ב הודיעו על מועדי צום הרמאדן אבל לא הודיעו על מועדי צום ט באב
    זוהי קריאה נרגשת לבעל מעריב בן צבי,תפטר את העורך השמאלני ותמנה עורך ציוני בבקשה

    IP: 90.185.150.27

  • 72.

    איזה כתבה רשעית , דווקא ברגעים אלו. (ל''ת)

    , 15/07/13 15:27


    IP: 213.151.39.103דווח על תגובה זו

  • 71.

    אה...שכחתי. הניתוח שלי מראה גם שאסור לתת לנשים פרופסורה

    פרופ' בטעות אבולוציונית רחל לוי שיף, 15/07/13 15:24

    וגם לנהוג (כי אם יש ילד באוטו הם לא ישימו לב לילדים אחרים שחוצים את הכביש), וגם תפקידים ניהוליים (כי נשים מעולות עם הילדים).
    וגם, קצת שכחתי את העובדות או שלא עשיתי גוגל פשוט שבכל העולם מקרים של שכחת ילדים באוטו מתחלקים מעולה שווה בשווה בין גברים ונשים. אבל אני לא אתן למקריות הישראלית לבלבל את האג'נדה שלי שהגברים שוב קאקות, אלימים, מטרידים, וצריכים להיות מורחקים מהבית ומהכסף שלהם.

    דרך אגב, במחקרים שלי מסתבר שנשים מעולות בלעשות כמה דברים בבת אחת. חוץ מאשר! הפתעה! גם להזמין חשבון במסעדה וגם לשלם אותו! בטח שמתם לב

    IP: 87.69.30.133דווח על תגובה זו

    • עלית במשפט האחרון על תמצית הצביעות של הנשים. (ל''ת)

      חה חה חה, 15/07/13 16:21


      IP: 72.70.46.18 דווח על תגובה זו

  • 70.

    עם לנשים יש יותר אחריות,איך זה שבמשך 7 שעות לא התקשרה לבעלה? (ל''ת)

    יותר מעניין את הנשים,לרכל עם החברות בעבודה., 15/07/13 15:20


    IP: 82.237.15.84דווח על תגובה זו

  • 69.

    זה מה שקורה כשמוציאים אותן מהמטבח (ל''ת)

    מבחינה אבולוציונית, 15/07/13 15:20


    IP: 95.35.61.230דווח על תגובה זו

  • 68.

    כמה שטיות במאמר אחד..

    רון, 15/07/13 15:18

    מעניין כמה הנשים לא מתאימות להיות אמהות ועדיין אף אחת מהמלומדות מעלה לא מצאה לנכון ליכתוב מאמר על כך.

    IP: 213.8.63.26דווח על תגובה זו

  • 67.

    בושה וביזיון. מה עם כל הנשים שרצחו את ילדיהן? (ל''ת)

    אבולוציונית הבאתם שלוש הזויות., 15/07/13 15:17


    IP: 95.35.61.230דווח על תגובה זו

  • 66.

    על פניה , הטענה נשמעת הגיונית , אך עם זאת , לעומקה היא מביכה (ל''ת)

    שכן מדובר במקרים נקודתיים ( אם כי עילגים )ולא בסחף, 15/07/13 15:14


    IP: 84.228.193.37דווח על תגובה זו

  • 65.

    אסור לפסיכולוגיות לא

    אבא מודאג, 15/07/13 15:13

    אחראיות לכתוב בעיתון

    IP: 46.117.119.23דווח על תגובה זו

  • 64.

    מסכים בהחלט. באותה נשימה אפשר לקבוע שלנשים אין מה לחפש ביחידות לוחמות

    גבר, 15/07/13 15:10

    איך הצלחתן לעלות על העובדה שיש הבדל בין נשים לגברים?! מדהים! כנראה שצריך כמה שנים באקדמיה כדי להבין את הכלל הבסיסי הזה.

    האם נשמע עוד קביעות מהסוג הזה המודות ביתרון של גברים על נשים? מסופקני...

    IP: 109.65.167.236דווח על תגובה זו

    • ההפך הוא נכון, ראו כמה גברים נהרגו במלחמות

      דורון, 15/07/13 15:45

      בואו נשלח נשים הן נהרגות פחות,
      עם פרופסורים בגרוש במדעי החברה ושות׳ כל מה שאתה צריך הוא לתקוע את החץ ולסמן סביבו את המטרה

      IP: 96.246.54.234 דווח על תגובה זו

      • כן גברים מתים יותר כי נשים בורחות ברגע האמת

        רוני, 16/07/13 12:04

        לא זוכר באיזו התקפה של מחבלים שחיילת "קרבית" פחדה מההיתקלות והלכה להתחבא מאחורי סלע

        IP: 46.117.150.10 דווח על תגובה זו

  • 63.

    יאללה סיבה למסיבה להיכנס בגברים (ל''ת)

    זו לא פסיכולוגית זו מכשפה שונאת גברים, 15/07/13 15:07


    IP: 79.177.16.150דווח על תגובה זו

  • 62.

    איך לא חשבנו על זה קודם! איזה תובנה! (ל''ת)

    אמיל זול, 15/07/13 15:06


    IP: 2.55.129.5דווח על תגובה זו

  • 61.

    יש כאן חוסר אחריות משווע בלבד!

    , 15/07/13 15:05

    איך אפשר בכלל להעלות על הדעת לצאת מהרכב לבד כשנכנסת עם ילדך לתוכו?
    אני כגבר לא מבין את זה!
    פשוט חוסר אחריות וזלזול בחיי הילד שלך!

    IP: 93.173.255.5דווח על תגובה זו

    • עד שחס וחלילה זה יקרה לך יום אחד ואז תבין

      אברהם אל תלך לשם, 15/07/13 16:37

      לא שחלילה אני מאחל לך משהו כזה אבל זה יכול לקרות לכל אחד. גם לי ותאמין לי שאני מחובר לבת שלי כמו לאינפוזיה מצידי אם הייתי יכול הייתי נשאר בבית שולח את אשתי לפרנס את המשפחה...

      אל תדון אף אדם עד שתהיה במקומו...אני פוטרתי מהעבודה וכולי הייתי במחשבות על העתיד באתי לחנות בחניה ושמתי את האוטו ברברס, פתאום נזכרתי שצריך כרטיס חנייה אז יצאתי מהאוטו כדי לקנות כרטיס חנייה וכמובן ששכחתי שהוא בהילוך והאוטו התחיל לנסוע לבד ברברס...כשהאדם מוטרד כל דבר יכול לקרות ותאמין לי שאני אחד האנשים הזהירים ביותר שאני מכיר, אנשים ממש צוחקים עלי על זה...
      תפתח את הספר של דן אריאל ותראה מה הוא כותב שם, אנחנו מזמן צריכים לעזוב את הפרדיגמה הזו שבה אנחנו כבני אדם יצורים רציונליים...

      IP: 46.117.117.77 דווח על תגובה זו

  • 60.

    הדיקטטורה של הפמיניסטיות כבר כאן !!!

    מנחם, 15/07/13 15:03

    מטרתן היא לסתום את הפה לגברים שאומרים שנשים הן שונות מהם בתכונות מסוימות ומציגים משנה הפוכה וממצאים אחרים למה שנשים מציגות אך חוששים להביע את עמדתם ולהציג את ממצאיהם האקדמיים משום שזו מחשבה פרימיטיבית שאבד עליה הכלח אך לאפשר לנשים להשתחל בגברים כאוות נפשן, להקים חוגים ללימודי מגדר (שנאת גברים במילים מעודנות) באוניברסיטאות, להקים אינספור כנסים ולפרוס את משנתן האידאולוגית בבמות פתוחות, לדחוף את זה לפוליטיקה, לתקשורת ולכל פינות המרחב הציבורי זו מצווה גדולה ותיקון היסטורי הכרחי על פי דעתן.
    רוב החוגים באוניברסיטאות היום נגררים אחר האופנות הללו ומאפשרים להשקפת העולם הזו לשטוף את מסדרונותיהם ברפש הפוסט מודרני שהפימיניזם או לימודי המגדר היא נגזרת שלו. כך יוצא שבמקום ללמוד בהיסטוריה על ממלכות ומלחמות, אסטרטגיות וטקטיקות שונות, על חשיבה פוליטית והגותית, אתה לומד על היחס לנשים, כתיבה נשים, נשים בהדחקה ובהכחשה, נשים כקורבן וכדומה.. כאילו לאורך כל ההיסטוריה נשים היו חסרות דעת ובינה ורק הפמיניסטיות בעת המודרנית יודעות מה היה הכי טוב בשבילן רק שלהן לא הייתה הזכות והכח לומר את מה שעל ליבן.
    פמיניסטיות עושות עוול גדול לנשים לאורך כל ההיסטוריה. כאילו שאישה שראתה את מחויבותה למסורת והעריכה את חשיבות תפקידה כאם לילדיה זה דבר פרימיטיבי ומעיד על תודעתה הכוזבת של האישה.כאילו שחלוקת תפקידים זה דבר רע בהכרח ואישה שנשארה בבית ודאגה לחזקו וחוסנו של הבית, לבישול, טיפוח הגינה, נקיון הבית וגידול ילדיה הייתה כבולה באזיקים על פני הגבר שהיה פעיל במרחב הציבורי. היום אישה שתופסת את חשיבות תכלית זו בחייה, להיות אם לילדיה ומנהלת משק ביתה, מושפלת ונלעגת על ידי פמיניסטיות.
    יש הבדל בין גברים ונשים נקודה. נשים מסוימות יכולות להיות קרייריסטיות אך אין ספק שמקומה הטבעי של האישה הוא בבית ואני חלילה לא אומר את זה בזלזול. אישה יכולה כמובן לעבוד במשרה חלקית ורוב הנשים עובדות כך, אך במרבית הזמן הן עוסקות בגידול הילדים ותחזוק הבית. דבר לא השתנה לאורך ההיסטוריה ודבר גם לא ישתנה על אפן ועל חמתן של הפמיניסטיות משום שזה הוא טבע הדברים. האימהאות של האישה "משעבדת" אותה לביתה. אני רק יכול לשמוח עבור ילדים הגדלים בבית שבו האמא הפמיניסטית לא בוחרת להזניח אותם ומפתחת קריירה ועל מנת שתוכל לעשות כן, היא משלמת לבחורה אחרת שתשמש כמטפלת ותהיה כבולה לביתה שלה וזו הצביעות במלוא תפארתה.

    IP: 77.126.22.149דווח על תגובה זו

    • מזמן לא ראיתי בתגובות תגובה כזו מנומקת, מסודרת ונכונה כמו זו.

      אברהם, 15/07/13 15:29

      אתה צועק המלך ערום ואף אחד לא רוצה להקשיב לך. אפילו צוחקות בליבן שיצעק עד מחר, ממילא הגברים הטפשים בכנסת הם הנותנים לנו כח להתנקם בגבר עבור זה שאנו שמים להם כובע של "מודרני ונאור"..חה..חה..חה..חה

      IP: 37.142.21.219 דווח על תגובה זו

  • 59.

    אל תבלבלו אותנו עם העובדות

    המדען הצעיר, 15/07/13 15:03

    מסתבר שגם נשים שוכחות ברכב
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART2/441/854.html
    כנראה שהנשים ששוכחות לא למדו על אבולוציה :-)

    עכשיו נחכה למאמר שמסביר למה רק גננות שוכחות לפעמים את הילדים בגן ולא גננים...

    IP: 84.228.45.84דווח על תגובה זו

  • 58.

    ממש פרופסורית מבריקה.

    נאק, 15/07/13 14:51

    גם מכלילה וגם מגיעה למסקנות ברמה של כיתה ב׳.

    IP: 95.35.55.108דווח על תגובה זו

  • 57.

    עוד מפגרת שעושה כללים מ3 מיקרים כמו שתפרו חוק (שהגננת תתקשר) לפי המקרה

    ##################################################, 15/07/13 14:51

    עוד מפגרת שעושה כללים מ3 מיקרים כמו שתפרו חוק (שהגננת תתקשר) לפי המקרה מלפני שבועיים ועכשיו יחוקקו עוד 2 חוקים לפי 2 המקרים מהיומיים האחרונים שלא היתה גננת בסיפור, ככה זה כשעושים כללים וחוקים ממקרים פרטיים .

    IP: 50.1.170.171דווח על תגובה זו

  • 56.

    פרעה כבר הקדים את הפסיכולוגיה המודרנית

    , 15/07/13 14:50

    וגזר שהגברים יעשו עבודה של נשים ונשים יעשו עבודה של גברים וזה עבודת פרך וידוע שיש סוג של כישרון שונה שנתן ה לכל מין וזה נושא מאוד ארוך לטקבק בעיקרון מאותו כישרון נשים בבעיה בנהיגה כי הם יכולות לחשוב על הרבה דברים במקום להתרכז בנהיגה כישרון של רחמנות יתר היא חיסרון בצבא וכן על זה הדרך ודאי לחכימה בקיצור דברים

    IP: 134.191.232.71דווח על תגובה זו

  • 55.

    אהה- וגם חיילי צהל לא אונסים פלסטיניות כי הם מתנשאים

    עוד חוקרת, 15/07/13 14:50

    אין סוף לטמטום- השאלה למה לתת תואר על זה

    IP: 217.132.123.222דווח על תגובה זו

  • 54.

    לא נעים- אם זה מה שהאקדמיה מוציאה (ל''ת)

    ירושלמי, 15/07/13 14:49


    IP: 46.116.139.26דווח על תגובה זו

  • 53.

    פשוט מזוויע השימוש של המקרים הנוראים הללו למציאת אשמים ועוד בכזו הכלל (ל''ת)

    להקבלה החוש המוטרי של נשים פחותמשמעותיתלאסור נהיגה, 15/07/13 14:48


    IP: 46.116.145.237דווח על תגובה זו

  • 52.

    עוד כתבה פופוליסטית נגד גברים. מה בדיוק עשו נשים בעולם?

    עידן, 15/07/13 14:44

    הרי כל דבר חדשני שיש בעולם נעשה ע"י גברים, מטוס, מכונת כביסה, טלפון, רכב, וכד'
    מה ההתלהמות הזאת נגד גברים שהנשים מצטיינות בה.
    פמנסטיות ממורמרות שרואות צורך וחובה לרמוס את המין הגברי
    השוביניזים רואה במין הגברי עליון מעל הנשי והעניק זכויות יתר לנשים שלא כמו הפמיניזים שרוצה לבטל ולהשפיל את המין הגברי.

    IP: 207.232.12.190דווח על תגובה זו

    • ו...כרגיל. עוד גבר חסר ביטחון. עצוב. (ל''ת)

      אשה גאה, 15/07/13 15:09


      IP: 192.115.116.24 דווח על תגובה זו

      • גב' גאה, תורת הגזע בכתבה הזו, זה לא משהו שכדאי להיות גאה בו. (ל''ת)

        מנגו, 15/07/13 16:10


        IP: 82.81.26.111 דווח על תגובה זו

      • במה את גאה? (ל''ת)

        גבר, 16/07/13 13:50


        IP: 79.176.192.122 דווח על תגובה זו

    • הכתבה בעייתית אבל גם אתה לא מי יודע מה...

      שיר, 15/07/13 15:32

      אני מסכימה שהכתבה הזו מביכה ובושה שפרסמו אותה. עכשיו אתה- בעייתי, כי בוא ניתן דוגמא פשוטה- מארי קירי בתחום הכימיה, אבל למה לחזור אחורה? מה עם עדה יונת? גם אשה וגם נובל ישראלי!!
      נ.ב- אני מהנדסת תהליך לא זוטרה כלל.

      IP: 194.177.17.200 דווח על תגובה זו

    • עידן יקירינו תלמד זה עולם של גברים בזכות זה שנשים מרשות לנו שזה יהיה

      ד''ר רקס בראון{ללא קשר לג'יימס האגדי}, 15/07/13 16:56

      כזה ולגבי שאלתך מה נשים המציאו הייתי מציע לך להתנתק מהאח הגדול ולהתחיל לבדוק ברשת דברים מופלאים תלמד שם על נשים

      IP: 84.229.111.77 דווח על תגובה זו

    • אשה הביאה אותך לעולם,טמבל

      מה בדיוק עאלק, 16/07/13 01:33

      נשים יצרו חיים
      נשים יוצרות חיים
      בלי המסירות הנשית לתינוק-היכולת של אמא לבטל את עצמה ולהתמסר לגידול ולטיפול בתינוק שלה- לא היתה מתקיימת אנושות.

      אז עם כל הכבוד למטוס, אייפון ושאר הצעצועים..תן כבוד בבקשה למי שמקיימות את החיים בידיים שלהן.

      IP: 109.186.47.69 דווח על תגובה זו

      • אישה יוצרת חיים

        מושון, 16/07/13 18:04

        ומי מעבר אותה אותה בדיוק? רוח הקודש?

        IP: 85.65.105.100 דווח על תגובה זו

  • 51.

    72% מהמקרים האילו היו אשמות האמהות אך המאפיה הלסבו-פמינסטית משקרת ומסת (ל''ת)

    דן, 15/07/13 14:44


    IP: 194.90.226.58דווח על תגובה זו

  • 50.

    אסור שסתומה תהייה פסיכולוגית ועוד פרופסור

    אסור שסתומה תהייה פסיכולוגית ועוד פרופסור, 15/07/13 14:43

    אסור שסתומה תהייה פסיכולוגית ועוד פרופסור

    IP: 109.67.17.254דווח על תגובה זו

    • הבעיה היא שרק מקושרים קומוני-סטים מתקבלים ללימודים (ל''ת)

      מי שבאמת ראוי להיות פסיכולוג לא מתקבל, 16/07/13 12:30


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

  • 49.

    האשמה היא על האמהות שהפסיקו לטפל הילדים וזרקו אותם על האבות הטרודים

    הרב נחמן-שאול פרקש, 15/07/13 14:43

    בקשיי היוםיום והפרנסה
    אבא צריך ללמוד תורה ןלא לעסוק בשטויות.

    IP: 207.232.12.190דווח על תגובה זו

  • 48.

    כאמא מודאגת אני קוראת לעונש מוות לאבות כאילו

    חני לביא-אמא וסבתא, 15/07/13 14:41

    הם ר ו צ ח י ם !!!

    IP: 212.199.251.235דווח על תגובה זו

    • עם אמא וסבתא כמוך עדיף למות (ל''ת)

      אחד, 15/07/13 15:06


      IP: 213.8.128.245 דווח על תגובה זו

    • חני לביא אמא סבתא ומטומטמת הסטרית (ל''ת)

      סמי בן ג'חנון, 15/07/13 15:40


      IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

    • פולניות כמוך היו צריכים להשאיר בקברי פולין לאחר מלחמת העולם השניה

      רוני, 15/07/13 15:42

      הפולנים יותר גרועים מהגרמנים

      IP: 46.117.150.10 דווח על תגובה זו

    • את בטח גרושה ממורמרת שמוכנה להקריב ילד כדי לפגוע בבעל...

      אייל, 16/07/13 11:35

      כמו לא מעט פמיניסטיות גרושות שחסר להם משהו מאוד בסיסי בפאזל של החיים.

      IP: 46.19.80.24 דווח על תגובה זו

  • 47.

    מטרת הכתבה לייצר באז של טוקבקים, התוכן פרובוקטיבי ברמת חצרוני (ל''ת)

    מנחם בת, 15/07/13 14:40


    IP: 46.210.248.213דווח על תגובה זו

  • 46.

    תגלית מדהימה

    דורון, 15/07/13 14:35

    ושמה גוגל:
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART2/441/854.html
    כן גם אמהות שוכחות.
    איך הן קיבלו תואר דוקטור?

    IP: 134.191.232.71דווח על תגובה זו

    • אולי הן קנו בלטביה או שכבו עם הפרופסור?? גיחי (ל''ת)

      תשובה, 15/07/13 16:16


      IP: 72.70.46.18 דווח על תגובה זו

  • 45.

    עוד פעם להאשים את כל הגברים זה רחוק מהמציאות (ל''ת)

    מדובר במקרים בודדים מתוך רוב נורמלי, 15/07/13 14:33


    IP: 10.10.100.5דווח על תגובה זו

  • 44.

    ואני בטוחה ששלושתן מבלבלות תביצים

    מיכל, 15/07/13 14:31

    שום "חוסר התמקדות בילד" לא גורם לשכיחתו ברכב, רק אנשים מאד חולים ומאד מופרעים מסוגלים לשכוח ילדים ברכב, לכן את כל האבות האלו צריך לשלוח לאישפוז פסיכיאטרי לפני שיהרגו שוב.

    IP: 77.126.202.113דווח על תגובה זו

  • 43.

    מנגנון ההדחקה אומר לנו "לי זה לא יקרה". כי אני לא שוכח/ כי אני אישה/כי (ל''ת)

    י, 15/07/13 14:31


    IP: 85.65.64.128דווח על תגובה זו

  • 42.

    העיקר שעושים עוד ילד ועוד ילד ועוד ילד כשאין תנאים ואין זמן ואין ראש (ל''ת)

    וממהרים לאלף סידורים שדוחקים את הילד אל מותו, 15/07/13 14:31


    IP: 46.117.179.99

  • 41.

    הסיבה לכך שגברים בדר"כ ממהרים הבית

    אבי, 15/07/13 14:31

    גבר רוצה רק להגיע כמה שיותר מהר הבייתה אז שהוא מגיע הוא מזדרז מהר הביתה או לנוח או לאכול ואז הוא גם שוכח בדרך את התינוק נשים יותר שמות לב לדברים הקטנים וזה נדיר שאישה תשכח תינוק באוטו

    IP: 85.65.252.214דווח על תגובה זו

    • הסבר מדהים!!

      פרופסור (זכר) שיף-רוני, 15/07/13 16:13

      בטח חשבת על זה המון!!!

      IP: 132.66.95.90 דווח על תגובה זו

  • 40.

    שיח פלצני של פמיניסטיות רדודות

    גבר מיואש, 15/07/13 14:31

    דייייייי

    IP: 213.57.152.134דווח על תגובה זו

  • 39.

    אשה אמורה לדעת את המגבלות של בן הזוג שבידו היא מפקידה את הילד.שניהם (ל''ת)

    אחריות., 15/07/13 14:30


    IP: 46.117.179.99דווח על תגובה זו

  • 38.

    הגברים האלה לא אמורים לעשות שום דבר חוץ מאשר להוציא את הילד מהרכב.כל (ל''ת)

    היתר בסדר עדיפות משני.חלאס עם התירוצים, 15/07/13 14:29


    IP: 85.250.32.141דווח על תגובה זו

  • 37.

    זה מדהים שנשים יכולים להגיד שאבוליציונית גברים נחותים מהן בחלק מהדברים

    אני, 15/07/13 14:26

    אבל כשגברים אומרים את זה זה ישר שובניזם.

    IP: 93.172.198.204דווח על תגובה זו

  • 36.

    שום דבר מקצועי אין במה שאמרה הפסיכולוגית

    עצוב לקרוא, 15/07/13 14:24

    שנים של למידה ופרסומים, ובסוף סתם הגיגים בינוניים ברמת הספסל של האמהות בגן המשחקים.
    איפה הידע האקדמי, עזבו ידע אקדמי, פרדיגמות חשיבה מתוחכמות, שפה מתוחכמת? מה היא יודעת להגיד שאני וכל אדם מהרחוב שלא התמחה בפסיכולוגיה לא יודע להגיד?

    IP: 91.135.102.166דווח על תגובה זו

  • 35.

    יש אבות שהן יותר אמהות מאמהות.

    ., 15/07/13 14:20

    יש הרבה נשים שלא עושות כלום כל היום- שופינג מניקור מאהב צ'אטים. אם התמזל מזלן יש להן בעלים שמגדלים את הילדים באהבה. אם לא- אז מקבלים את כל דור הטומטומים של הילדים שיש היום.

    IP: 213.8.90.125דווח על תגובה זו

  • 34.

    למה ריאיינו רק נשים

    גבר מודאג, 15/07/13 14:19

    זה לא הגיוני.
    דנים בתופעה "גברית" ורק נשים מביעות את דעתן.
    מה?
    איפה הקול הגברי?

    IP: 195.160.240.11דווח על תגובה זו

  • 33.

    בגלל שני מקרים מדברים על תופעה ומתחילים לנתח למה דווקא גברים?

    הגיונית, 15/07/13 14:18

    איפה הסטטיסטיקה שמראה שבאמת גברים שוכחים יותר ילדים מנשים? מה זה הפסאודו-מדע הזה? איפה ההגינות המחקרית?

    IP: 84.110.94.172דווח על תגובה זו

    • ועוד ע"י מרצות באקדמיה

      דורון, 15/07/13 14:37

      אכן מדאיג. נקווה שהכתבת עיוותה את דיברהן

      IP: 134.191.232.71 דווח על תגובה זו

  • 32.

    מצאה דרך לזכות בהכרה (ל''ת)

    AMIR, 15/07/13 14:16


    IP: 46.117.118.230דווח על תגובה זו

  • 31.

    ראש של גבר עסוק בסקס ואגו. אין מקום לעוד דברים (ל''ת)

    י, 15/07/13 14:15


    IP: 10.1.21.154

  • 30.

    בלי צחוק - כל מיני יוזמות כדי להכניס לראש (ל''ת)

    כולל תחרות ארצית בחירת סלוגן המזהיר הורים,שלטים, 15/07/13 14:14


    IP: 212.179.146.134דווח על תגובה זו

  • 29.

    עסוקים בפרנסה?

    מיכל סעד, 15/07/13 14:14

    גם נשים ״עסוקות בפרנסה״
    כולם עובדים וכולם עסוקים
    נשים עסוקות בדברים רבים נוספים מעבר לפרנסה
    הלוואי שלא יישנו מקרים כאלה יותר

    IP: 109.160.245.43דווח על תגובה זו

  • 28.

    למה אתם מבלבלים את המוח?! יש לחשוב איך למנוע, לא לקשקש שטויות!!! (ל''ת)

    אישה, 15/07/13 14:12


    IP: 109.65.205.77דווח על תגובה זו

  • 27.

    למגיב - רון לקחת את ההכתבה קשה ? מענין למה (ל''ת)

    שני, 15/07/13 14:07


    IP: 132.66.46.108דווח על תגובה זו

  • 26.

    --------- מכת מדינה ----------

    לטפל עם פטישים לתודעה ,פשוט לא להוריד מסדר היום, 15/07/13 14:06

    ולהימנע מהסטת עצם התודעה תודעה תודעה ע"י סיבות מיגדריות הזויות כמו במאמר הנ"ל.

    כמו תאונות דרכים גם כאן-
    "לי זה לא יקרה" -אוייב מספר 1.

    הצעה שרה נתניהו-
    לקחת על עצמה את הפרוייקט הזה

    IP: 79.182.125.173דווח על תגובה זו

    • הצעה לשרה נתניהו (ל''ת)

      *, 15/07/13 14:07


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

  • 25.

    מחקר חדש מראה שפסיכולוגיות שמגיעות למסקנות כאלו הן -

    מתוסכלות מינית, 15/07/13 14:05

    מוכן להבחן מול כל אחת מהן על פעולות במקביל!

    IP: 213.8.245.58דווח על תגובה זו

  • 24.

    לא הבנתי זו הכותבת היא בעלת מקצוע? לא למדה חקר המוח?

    דודו, 15/07/13 13:58

    אין כזה דבר לעשות כמה דברים ביחד. המוח (ממש כמו מחשב) עושה פעולה אחת בכול פעם, החלוקה של דברים אלו גורמת לנו לחשוב שאנו עושים כמה דברים במקביל (וזה בלי קשר לזכר או נקבה). המשפט "בחוסר היכולת של גברים לעשות כמה פעולות במקביל" לוקה בבורות וחוסר מקצועיות. היום אנו יודעים המון על פעילות המוח באופן מדעי היכן הידע הזה של הכותבת שאמורה להיות מקצועית? התחילו בחיפוש מבחן הגורילה (בגוגל) ומשם המשיכו וראו שהמוח האנושי לא מושלם (להפך) וזה ללא קשר למין.

    IP: 10.203.2.2דווח על תגובה זו

    • די להתחכמות .הבנו כולנו למה התכוונה . (ל''ת)

      פסיכולוגיה בגרוש, 15/07/13 14:12


      IP: 192.116.215.34 דווח על תגובה זו

    • אתה, למשל, לא מסוגל לכתוב תגובה ולחשוב בו-זמנית (ל''ת)

      י, 15/07/13 14:16


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • מצחיקה הסיבה ה"אמיתית":

      בנץ, 15/07/13 14:44

      יש לחפש את ההבדל דווקא בתחום היכולת המוחית לעשות כמה דברים במקביל.
      בטח.
      כמו לנהוג ולהיות בהילוך אחורי באותו הזמן, למשל?

      IP: 84.108.187.98 דווח על תגובה זו

      • אז זהט, שזה לא באמת ריבוי משימות... אבל עבורך כן (ל''ת)

        אשה, 15/07/13 18:21


        IP: 81.218.52.99 דווח על תגובה זו

  • 23.

    שטויות פמיניסטיות בגרוש, פתאום כולם מומחים למגדר. (ל''ת)

    רון, 15/07/13 13:57


    IP: 212.179.57.98דווח על תגובה זו

  • 22.

    פרופסור שיף הוא נמלה! (ל''ת)

    בחור, 15/07/13 13:57


    IP: 77.125.114.157דווח על תגובה זו

  • 21.

    בלי לפגוע, פסיכולוגית מטומטמת.

    גלעד, 15/07/13 13:57

    נשים לא שוכחות כי הן יותר קשורות לילדים? זה נובע רק ממצב בו נוהל השגרה נשבר. אשה שלא רגילה להוציא את הילדים למעון, ובוקר אחת תאלץ לעשות זאת, יכולה לשכוח בדיוק כמו גבר!

    IP: 79.181.210.216דווח על תגובה זו

    • למה בלי לפגוע ? (ל''ת)

      רון, 15/07/13 13:58


      IP: 212.179.57.98 דווח על תגובה זו

      • כי הוא מת מפחד להגיד משהו נגד נשים

        רועי, 16/07/13 18:06

        ואז יכנסו באבי אביו.

        IP: 85.65.105.100 דווח על תגובה זו

  • 20.

    פסיכולוגים, או תועמלנים פוליטיים בשירות שנאת הגברים?

    אור, 15/07/13 13:56

    האם יש למלומדים תשובה לסטטיסטיקה היבשה של הרשות לזכויות הילד, לפיה רוב מקרי ההתעללות בילדים מבוצעים בידי נשים?
    או שאז נשלפים פתאום תירוצים ונימוקים ?
    בושה וחרפה.

    IP: 212.25.121.195דווח על תגובה זו

  • 19.

    אין בסיס רציני לטענה שלנשים יתרון בריבוי משימות

    דודו, 15/07/13 13:53

    פרופסורית של בובע מייסעס

    http://en.wikipedia.org/wiki/Human_multitasking

    " there is very little data available to support claims of a real gender difference. Most studies that do show any gender differences tend to find that the differences are small and inconsistent."

    IP: 85.250.72.84דווח על תגובה זו

    • וכן דוגמאות רבות

      דורון, 15/07/13 15:39

      תזכירו לי כמה גברים שמשו ומשמשים בתפקידי ניהול שליטה ובקרה אשר מצריכים חלוקת קשב מקסימלית
      מי היה אותו מחט שתוך נסיעה למשימה גם דאג לא לדרוס חלילה ליות בר? לא, לא קראו לה דרורה ויינברג!

      IP: 96.246.54.234 דווח על תגובה זו

      • אני לא יכולה לעשות כמה משימות בוזמנית, זו המצאה זדונית של השוביניסטים (ל''ת)

        וחלק מהפמיניסטיות כאחד, 15/07/13 20:04


        IP: 109.67.110.164 דווח על תגובה זו

  • 18.

    דברי הבל , אוי ואבוי אם זו הרמה של הפסיכולוגיים בארץ... (ל''ת)

    יהלי, 15/07/13 13:53


    IP: 62.219.151.34דווח על תגובה זו

  • 17.

    ואני טוען שאסור לאמהות לנהוג עם ילדים ברכב.

    רון הכחול, 15/07/13 13:52

    נשים הן נהגות מחורבנות, והסיכוי שהילד ייפגע בתאונה כאשר אמא נוהגת הרבה יותר גבוה מאשר אם אבא נוהג.

    IP: 110.174.76.85דווח על תגובה זו

    • דוקא הנשים נהגות זהירות יותר ומעורבות בפחות תאונות (ל''ת)

      י, 15/07/13 14:17


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • נוהגות הרבה פחות קילומטרים, אז המעורבות בתאונות פחותה

        בנץ, 15/07/13 14:43

        תלמדו סטטיסטיקה קודם.

        IP: 84.108.187.98 דווח על תגובה זו

    • רון החזיר השובייניסט - תסתכל קצת על סטטיסטיקות

      נהגת תותחית, 15/07/13 15:07

      תציץ ותראה מי מעורב ברוב המוחלט של התאונות הקשות. מתי פעם אחרונה ראית אשה משתוללת בכביש? נוהגת בפראות? עוברת רמזור אדום ב- 120 קמ"ש? עוקפת בזיגזגים בכביש הערבה?
      תעשה טובה לאנושות ותשתוק.

      IP: 192.115.116.24 דווח על תגובה זו

      • או שמה פול גז מהמזח בנמל אשדוד ישר למים? גוגל.... (ל''ת)

        , 15/07/13 15:42


        IP: 85.64.123.230 דווח על תגובה זו

  • 16.

    נראה שהמקורות של הפרופ' הם צהובונים לאישה. הפרכה פשוטה: האישה מפרנסת.. (ל''ת)

    , 15/07/13 13:52


    IP: 82.166.239.52דווח על תגובה זו

  • 15.

    פרופ' שיף

    avi, 15/07/13 13:51

    תתפללי שלא יקרה לך מקרה כזה, אל התהלל חוגר כמפתח...

    IP: 62.219.151.34דווח על תגובה זו

  • 14.

    נו לא תמיד חייבים להשתגע אם אין מה להגיד (ל''ת)

    יולי אוגוסט, 15/07/13 13:50


    IP: 79.182.125.173דווח על תגובה זו

  • 13.

    במקום ברברת ודיבורים-שני מבוגרים ברכב כאשר יש

    ילדים מתחת לגיל 8!!! עדיף שההורים יסבלו, 15/07/13 13:50

    ולא יהיו באבל!!!

    IP: 79.181.154.52דווח על תגובה זו

  • 12.

    לאור הדוגמאות שהובאו כאן

    , 15/07/13 13:48

    על אימהות ששכחות את תינוקם... אין מנוס מלומר שהכתבה הזו מגמתית ולא משקפת את המציאות....

    כמו כן לכתוב דברים כמו "לכן מדובר בסוג אופי מסויים שהוא חסר אחריות" הוא פשטני מדי ואיך נומר לא "אקדמאי"....

    כתבה ילדותית ולא מקדמת כי הוא זה את פטרון הבעיה...

    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 11.

    פרופ' רחל לוי שיף כנראה שנותנת כדור אחד למטופל (ל''ת)

    וכדור אחד היא לוקחת!!וזאת התוצאה של ריבוי כדורים, 15/07/13 13:48


    IP: 188.120.131.245דווח על תגובה זו

  • 10.

    דברים אלו הם זילות ובושה לתואר 'פרופסור'

    דודו, 15/07/13 13:45

    למפרנס הראשי יש לרוב יחס השרדותי למקום העבודה. הטלת רגש האשם והנחיתות המגדריים האלה היא רדודה וחסרת אחריות.

    IP: 46.117.150.10דווח על תגובה זו

  • 9.

    שהמוח מרוקן מדאגות ובעיות אז לא שוכחים ילדים כי המוח ריק כמו של האשה

    רוני, 15/07/13 13:45

    אבל שכל הדאגות והצרות הן על הגבר בעוד שהאשה עסוקה רק בעצמה ובבזבוזים וטיולים בקניון אז הוא כבר לא יכול לחשוב

    IP: 85.65.102.150דווח על תגובה זו

    • גועל נפש מסתובב אצלך בראש

      המומה, 15/07/13 14:02

      לך קבל טיפול, ריפוי, ועד אז תרחם על העולם,ותנסה להתבודד. אני מאמינה שאתה כבר בודד, לא יכול להיות שמישהי תתקרב אליכם

      IP: 79.182.10.36 דווח על תגובה זו

    • "בגבר" דוחה, עלוב וכנראה גם בודד. (ל''ת)

      קמיל, 15/07/13 14:10


      IP: 192.116.215.34 דווח על תגובה זו

    • לך, לך למנזר..

      לולא, 15/07/13 16:17

      בושה למין הגברי, אין ספק

      IP: 85.64.75.236 דווח על תגובה זו

  • 8.

    ועוד מקרה....

    , 15/07/13 13:44

    http://www.ashkelonim.co.il/index.php?s=f8d93f37a919a5bae80ab4ede1161742&act=articles&id=4540

    IP: 82.80.218.76דווח על תגובה זו

  • 7.

    אם היו אומרים לפי אותו המשקל על נשים, היו צולבים את הפרופסור השוביניסט (ל''ת)

    חנון, 15/07/13 13:43


    IP: 85.65.220.149דווח על תגובה זו

  • 6.

    טוב שיש את מי להאשים... זו לא בעיה גברית זו בעיה "נשית ישראלית"

    רוני, 15/07/13 13:43

    מרוב שהקול של האשה צרוב במוחו של הגבר הוא כבר משוגע ולא יכול לחשוב. אשה ישראלית היא שטן ועושה גבר משוגע. הגבר הישראלי לאחר החופה מזדקן אוטומטית ב 10 שנים כי כל הצרות נופלות עליו והאשה נחת רוח. בגלל זה אם תלכו לבתי אבות תראו ש 90% הן אלמנות שם כי הן "הרגו" את הגבר שלהן

    IP: 46.117.150.10דווח על תגובה זו

    • אני מקווה שאתה לבד. אסור לך להתרבות (ל''ת)

      אביב, 15/07/13 14:09


      IP: 192.116.215.34 דווח על תגובה זו

      • אביב ערבי... (ל''ת)

        שכחת להוסיף, 15/07/13 16:10


        IP: 72.70.46.18 דווח על תגובה זו

  • 5.

    ועוד מקרה....

    , 15/07/13 13:42

    http://www.mako.co.il/news-law/crime/Article-1703bda605cfc31004.htm

    IP: 79.177.215.115דווח על תגובה זו

  • 4.

    נשים מרוויחות פחות מגברים כי מבחינה אבולוציונית הן פחות מוכשרות בעבודה (ל''ת)

    טובות בלדבר פחות טובות בלעשות, 15/07/13 13:41


    IP: 81.218.26.138דווח על תגובה זו

    • עוד טמבל

      הנה, 15/07/13 16:16

      מהעבודה אתה שולח את התגובה הזו? הבוס שלך יודע מה אתה עושה בזמן שלו?

      IP: 85.64.75.236 דווח על תגובה זו

      • הפסקת צהריים - שמעת על זה? (ל''ת)

        , 15/07/13 17:21


        IP: 194.114.146.227 דווח על תגובה זו

  • 3.

    ועוד מקרה של אימא ששכחה....

    , 15/07/13 13:41

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/925/786.html

    IP: 82.80.196.44דווח על תגובה זו

  • 2.

    אמא לא שוכחת?

    , 15/07/13 13:39

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART2/441/854.html

    IP: 82.80.218.76דווח על תגובה זו

    • למה להיות קטנוני? (ל''ת)

      למגיב 2, 15/07/13 16:17


      IP: 46.117.20.141 דווח על תגובה זו

  • 1.

    זו לא בעיה גברית זו בעיה שהיא חלק מהיתפוררות חברתית של התא המישפחתי (ל''ת)

    פקק תנועה, 15/07/13 13:34


    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו