• 28.

    אלי ישי עם מיגבעת כמרים פולנית......, חחהחהחחהחהחהחה !

    פרופ' סם ( שמוליק ) טורקניץ' ~ מלבורן הקרה., 16/02/12 10:55

    שיחזור לטרבוש....., הוא ערבי.

    IP: 110.49.233.222דווח על תגובה זו

  • 27.

    ויש כאלה שהם עדיין תאים הפרימיטיביים (ל''ת)

    B, 16/02/12 08:06


    IP: 109.64.30.81דווח על תגובה זו

  • 26.

    דרווין הוא נביא אמת (ל''ת)

    איינשטיין, 16/02/12 03:57


    IP: 84.228.209.71דווח על תגובה זו

  • 25.

    מי שלא רוצה להאמין בתורת ישראל שלא יאמין

    soa, 16/02/12 01:50

    ומי שרוצה להאמין לקשקשן דרווין שיאמין
    העולם קיים כבר 5772 שנה
    ואם לא מתאים לך להאמין אל תאמין לא מכריחים אותך
    אבל כשיגיע הקץ שלא תגיד שלא אמרנו

    IP: 79.179.207.199דווח על תגובה זו

    • אין קשר בין בורא עולם ובין הדתיים................ (ל''ת)

      פרופ' סם ( שמוליק ) טורקניץ' ~ מלבורן היוקרתית..!, 16/02/12 10:39


      IP: 110.49.233.222 דווח על תגובה זו

    • מי שלא מטיל ספק באמונתו שלא יטיל

      עדין כהן, 18/02/12 02:54

      בסופו של דבר ימצא את עצמו מאמין בבאבות, שדים, רוחות, כישופים כוכבים ומזלות, אבל משתמש בפיתוחים טכנולוגיים ותרופות שללא המדע לעולם לא היו מתגשמים.
      איך פותרים את הסתירה הזו? לא פותרים :) גם אל קעידה משתמשים באינטרנט שפותח ע''י כופרים, ולשיטתם זה בסדר גמור.
      העולם קיים 5772 שנה ואף יותר (כנראה פי אלף) אבל למה לקלקל לאנשים שמפחדים לשאול שאלות?
      כשיגיע הקץ לא יהיה מי שיגיד אמרנו לך.

      IP: 85.65.193.33 דווח על תגובה זו

  • 24.

    וואו!!!!!!!!

    שש, 16/02/12 01:20

    ''אני לא חושב שהאוקיינוסים הם סביבה נוחה להימצאות חיים'', אמר. ''בריכות מים מתוקים הם בית גידול נוח יותר''. זאת באמת טענה מדעית מוכחת מעבר לכל ספק בלתי ניתנת לערעור.

    IP: 93.173.180.125דווח על תגובה זו

  • 23.

    מסכים עם 16 (ל''ת)

    דורי, הרצליה, 16/02/12 00:04


    IP: 79.183.112.107דווח על תגובה זו

  • 22.

    יעקב ישוע צדק האבלים לא נגמרים רק מתחלפים! (ל''ת)

    אני., 15/02/12 23:39


    IP: 85.65.178.124דווח על תגובה זו

  • 21.

    ''אלוהים''?

    שאול, 15/02/12 23:36

    איזה אלוהים? לכל קבוצת אנשים יש את האלוהים הפרטי שלה והפולקלור שלה. גם בתוך היהדות יש עשרות קבוצות שנשבעות שאלוהים התכוון ככה או אחרת. זו התנייה מילדות - אם ההורים לימדו שיש אלוהים ושהוא אוסר לקרוע שקית במבה בשבת, זה מה שהאדם יאמין כל חייו.

    אין מה לעשות: רפי השכל צריכים להאמין במשהו, גם אם זו אגדה.

    IP: 82.81.0.148דווח על תגובה זו

  • 20.

    תואר ראשון בפיזיקה+ דתי כיפה סרוגה

    יצחק, 15/02/12 23:35

    פיזיקה ביולוגיה כימיה
    אלו מקצועות שלא נוגדות את התורה כלל זאת הטעות של כל ה''אתאיסטים'' פה פשוט יותר קל לכם לא להאמין ,להסתתר בסדר גמור, לגיטימי לפחדנים

    יש לי הצע בשבילכם לפני שאתם שוללים כל אחת מהאופציות תחקרו את כולם ותיראו אם הם הגיוניות ואל תתפשרו על דעות קדומות...

    גדולי המדענים היו חוקרים את התורה על מנת ללקט מידע אומנם כמות מידע מינימאלית בכל נושא אבל מספיקה בשביל להבין את החוכמה שבה

    בניהם פרויד ניוטון איינשטיין ועוד הרבה

    IP: 80.178.244.15דווח על תגובה זו

    • אתה יכול להביא דוגמאות ?

      חיים, 21/02/12 13:01

      למשל: איפה יש בתורה נוסחאות גרביטציה של ניוטון. חיפשתי ולא מצאתי כלום. אפילו לא בדילוגים.
      חיפשתי משהו על תורת היחסות...
      חיפשתי את גיל העולם. אה. 6000 שנה. איינשטיין ודרווין וכל המדענים סבורים שגיל העולם הוא בערך פי 5 מליון ממה שהתורה אומרת..
      חיפשתי תרופות. הםםםםם. אין כלום.

      חשבתי שאולי בתורה הם לא יודעים פיסיקה. אולי כמיה? כלום. ביולוגיה! מסתבר שהתורה חושבת שהוא מעלה גירה...
      מה עם מתמטיקה? כלום. חשבון לפחות? מסתבר שבתורה לא כל כך ידעו חשבון. רש''י, ביאושו, הכריז כי ''אין מוקדם ומאוחר בתורה''. לא היתה לו ברירה...


      סליחה. יש לך דוגמאות לדברי ההבל שלך?

      חיים

      IP: 94.10.56.87 דווח על תגובה זו

  • 19.

    מה קרה פה? למי יש שאלות על אלוהים בורא הכל? ואנ י בכלל לא דתי ! (ל''ת)

    יעקב ישוע -- תמיד במרק מתפתח איזה טימטום., 15/02/12 23:20


    IP: 85.65.178.124דווח על תגובה זו

    • יש בורא עולם ,אך אין קשר בין בורא עולם ובין הדתיים................

      וורן תבל (אבוטבול)- סידני אוסטרליה., 16/02/12 10:53

      הדתיים מנסים לנכס את האל ... והאל מכה בם
      בכל דור ודור....!

      IP: 110.49.233.222 דווח על תגובה זו

  • 18.

    כן, רק ששכחו לספר לכם את האמת

    פוזנר, 15/02/12 23:07

    בניגוד לטענה של כמה אתאיסטים פאנטים רפי שכל, כמו למשל ההוא מתגובה 16 וכן הלאה, יש לא מעט חתני נובל ברפואה ובכימיה שכן מאמינים שהעולם נברא. לפני כמה שנים שני כימאים גרמנים כאלו זכו בנובל, להבדיל-גם צ'חנובר שלנו מאמין בבריאה.

    אבל זה לא העניין. ווטסון -מפענח מבנה הדנ''א, זוכה נובל בעצמו. היה אתאיסט. הוא הודה שהחיים לא יכלו מבחינת הידע הכימי-פיזיקלי הקיים, להיווצר מעצמם באופן אקראי.

    למעשה, אבולוציה כימית-וזה סוד ידוע במעבדות שעוסקות בכך, היא מבוי סתום לחלוטין לתיאוריית האבולוציה. לא מים מתוקים ולא מים מלוחים. הסבירות לאבולוציה כימית עם ברירה טבעית ובלעדיה עומד על אפס בדיוק.

    לכן, תיאוריה שצוברת באקדמיה תאוצה רבה בשנים האחרונות (תבדקו) היא שהמולוקולות האורגניות שמהם ''התפתחו'' חיים הגיעו לארץ מכוכב אחר שבו שוררים תנאים שאיננו מכירים ויודעים עליהם דבר.

    ככה זה שאין לך קצה חוט. אגב, גם אם חלילה האבולוציה הייתה נכונה, עדיין מה שדארווין טען היה ניחוש טהור כי לא עמד לרשותו שום ידע מדעי מעמיק שקרוב לידע בתחומי הכימיה והפיזיקה כיום.

    IP: 85.64.90.2דווח על תגובה זו

    • סיקרנת אותי. ושאלה בחזרה...

      איחטיאנדר, 16/02/12 19:11

      ובאותו הכוכב ממנו הגיעו המולקולות האורגניות, איך יכלו להיווצר שם החיים? האם יש ה' מקומי לכוכב לכת אחר? אם לא- זה אומר שהחיים היווצרו שם ולכן, הגיוני שאותו הדבר יכל להתרחש גם כאן, אולי בסביבה אחרת ותנאים שונים. יש עוד המון דברים לחקור ולגלות.

      IP: 217.166.52.249 דווח על תגובה זו

      • האם תוכל להפנות לספר/מאמר וכו'

        אהרון, 19/02/12 00:12

        לפוזנר מעניין מה שאתה כותב.
        לאיחטיאנדר-להבנתי פוזנר כתב בציניות שכשאין תשובה ראויה אז אומרים אולי הגיע מבחוץ...

        IP: 46.116.99.9 דווח על תגובה זו

  • 17.

    מה הקשר בין חיים לבריכות קטנות - ראיתי אותו לפני שעה הולך לסרט (ל''ת)

    היימה, 15/02/12 22:56


    IP: 93.173.184.171דווח על תגובה זו

  • 16.

    עלפי תורתנו הקדושה העולם קיים רק 5772 שנה אז איך להאמין לגוי הזה (ל''ת)

    מטומטימים, 15/02/12 21:54


    IP: 81.218.179.248דווח על תגובה זו

    • לא כל כך מטומטם מי שברא אותך לפני טריליון שנה...

      יוסי רביבו, 16/02/12 00:06

      זה אתה שנשארת בגן ילדים מעל מליון שנה.
      התורה שלך היא חיקוי של חיקוי של חיקוי

      IP: 84.229.71.11 דווח על תגובה זו

  • 15.

    זה עניין זניח בעבודתו של דארווין וזו אינה תיאורית האבולוציה.

    דבורה, 15/02/12 21:45

    בין אם התפתחו החיים בים, ובין אם בבריכת מים חמים, זה לא נושא מחקריו של דארווין, ולא עניינה של תיאורית האבולוציה.
    תיאוריה זו עוסקת בהתפתחות החיים לאחר שנוצר תא ראשון. ראשית החיים היא סוגיה שונה, וחבל על ערבוב הדברים

    IP: 85.250.128.125דווח על תגובה זו

  • 14.

    קשקשת ללא סוף. הרי המדע כלל אינו יודע להגדיר ''מה זה חיים''. ואין לו שום (ל''ת)

    מושג הקטן ביותר אפילו איך החיים התחילו. הכל קשקשת., 15/02/12 21:27


    IP: 79.179.219.113דווח על תגובה זו

  • 13.

    כך או כך לא סותר שמהנדס תוכנה גאוני תכנן את הקיום או יקום (ל''ת)

    ** גם זה יעבור **, 15/02/12 21:26


    IP: 93.173.148.191דווח על תגובה זו

  • 12.

    למדו קצת רבותיי. קראו את ספרו של דרווין ''מוצא המינים''.

    אורן האתאיסט, 15/02/12 21:15

    בניגוד לתנ''ך זהו ספר שנתמך בממצאים ובעובדות מדעיות.

    IP: 89.132.205.8דווח על תגובה זו

    • על סמך מה אתה אומר את זה? מתי פשפשת פעם אחרונה בתנ''ך

      דוד, 15/02/12 23:26

      תהילים מתי למדת ארמית וקראת בזוהר?

      גם טועה וגם מטעה

      חוץ מי זה העובדות האלה הם לא בדיוק עובדות
      הם לא נתמכות על כלום =הנייר סופג הכל
      תשמע קצת הרצאות של הרב זמיר כהן הוא יביא לך כמה נגיעות בתורה שאתה לא מכיר

      אל תשכח גם היהודים נחשבו לגזע נחות וזאת על פי נתונים מדעיים

      IP: 80.178.244.15 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מדוע לא מלמדים את האבולוציה בכל בתי הספר למה פוחדים מהאמת? (ל''ת)

    מסמר חלוד, 15/02/12 20:59


    IP: 85.64.168.70דווח על תגובה זו

    • כבר עדיף שילמדו קומוניזם, לא? (ל''ת)

      תיאוריה יותר מודרנית ועם יותר ראיות, 16/02/12 01:42


      IP: 84.229.18.167 דווח על תגובה זו

  • 10.

    תעשיית השקר הא-תאיסטי לא רוצה למות ... (ל''ת)

    אז היא ממציאה כל פעם עוד תיאוריה, 15/02/12 17:52


    IP: 95.86.97.175דווח על תגובה זו

  • 9.

    מה מונע מהתאים האלה להמשיך ולנבוט הלא הבריכות התרמיות ממשיכות להתקיים (ל''ת)

    נשמע הזוי היקום ממשיך להתקיים וליצר איפוא התוצאה, 15/02/12 13:43


    IP: 89.139.195.150דווח על תגובה זו

  • 8.

    איזה ממצאים הזויים.לעולם יש בורא אחד=הקב''ה

    אחת מהעם, 15/02/12 13:31

    ומרבית המגיבים כאן נטולי השכלה לחלוטין,כמו התשקורת ......השמאל הקיצוני/החמאס.

    IP: 77.126.77.99דווח על תגובה זו

    • איזה אמונות הזויות. בוראת העולם היא מפלצת הספגטי המעופפת! (ל''ת)

      פסטפריאן, 15/02/12 14:12


      IP: 77.126.123.239 דווח על תגובה זו

      • ראמן

        XXX, 16/02/12 08:08

        .

        IP: 109.64.30.81 דווח על תגובה זו

    • את במקרה.....

      זיו, 15/02/12 22:07

      לא חכמה במיוחד ?
      דת. עוד שעה קדומה ופרימיטיבית....

      ומה קשור פוליטיקה לעזאזל.
      נו טוב, ככה זה עם בורות.

      IP: 87.69.177.154 דווח על תגובה זו

    • ''כשהיינו בגולה נחשבנו לעם הספר, עתה בא''י נהיינו עם הארץ'' (ל''ת)

      שמואל יוסף עגנון., 16/02/12 00:10


      IP: 79.183.166.125 דווח על תגובה זו

      • עגנון היה בסך הכל עוד פולני נוכל.........

        חכים מוליאמני-יוצא כורדיסטאן, 16/02/12 10:49

        רד ממנו ,הכל אורבא פרח...
        תתחיל לקרא את שיריו של גיספין, עדיף.

        IP: 110.49.233.222 דווח על תגובה זו

  • 7.

    כולם יודעים שהחיים התחילו בעמותה חרדית

    שטויות, 15/02/12 12:32

    האורגניזמים החרדים הראשונים התבטלו בזמן ששאר האורגניזמים עבדו והלכו לצבא, ואח''כ גם החתימו את הסבתות של שאר האורגניזמים על צוואה שמעבירה את כל רכושן לעמותה חרדית פיקטיבית.

    IP: 212.179.93.74דווח על תגובה זו

    • ממש מסכן.מלא שינאת חינם לאחים (ל''ת)

      המגיבה, 15/02/12 13:33


      IP: 77.126.77.99 דווח על תגובה זו

      • החרדים יותר גרועים מאחמדיניג'אד (ל''ת)

        איזה אחים?, 15/02/12 19:51


        IP: 212.199.123.178 דווח על תגובה זו

      • haradim

        bibi, 15/02/12 21:21

        jamoto kol hharadim baraz

        IP: 85.24.2.71 דווח על תגובה זו

        • אין קשר בין בורא עולם ובין הדתיים................, תפנים..! (ל''ת)

          ירון בוקר { בוקובז'ה }, 16/02/12 10:45


          IP: 110.49.233.222 דווח על תגובה זו

  • 6.

    החיים נוצרו מ-גייזר או הר געש מבטן האדמה ופלשו לים.PANSPERMIA

    סימונה-דימונה, 15/02/12 11:51

    או ע''י התנגשות KUGELERDE עם מטאורית זר שהדביק האדמה בייצורים חיידקים מעולם אחר ולזה קוראים :TRANSPERMIA וזה נכון להיום עד שיקום ביולוג אחר שיסתור זאת.
    דבר אחד וודאי :EX NIHILO,NIHIL =אין משהו מכלום.

    IP: 46.116.146.62דווח על תגובה זו

    • מנוסח עם הגיון מדעי. ...השכלתי (ל''ת)

      ראובן, 15/02/12 12:19


      IP: 46.116.146.62 דווח על תגובה זו

    • סימונה את משתאממת .אין לך מה לאשות. (ל''ת)

      Irina, 15/02/12 12:21


      IP: 46.116.146.62 דווח על תגובה זו

  • 5.

    ומי גידל את אותם יצורים קטנים שבקושי יכולים ללכת או לעמוד

    קובי, 15/02/12 11:11

    מה כן מי האכיל אותם בתור גוזל או יצור אחר כי התנאים אז היו ממש לא תנאים ..דארווין ימטומטם יש אלוהים ..
    ואני בטוח שאתה רואה אותו מהגיהנום כי
    עבורך גן עדן בשיפוצים ..מה כן מאותם ברכות חמות יצאו חיות כמו אריה כריש דב
    בן אדם טוב אין כוח לשטויות

    IP: 77.125.163.249דווח על תגובה זו

    • אודין גידל אותם (ל''ת)

      לוקי, 16/02/12 00:28


      IP: 109.160.232.191 דווח על תגובה זו

    • התאים האכילו את עצמם (ל''ת)

      B, 16/02/12 08:08


      IP: 109.64.30.81 דווח על תגובה זו

  • 4.

    אוקיי.. אבל עדיין איך נוצר ה''יש'' הראשון? (ל''ת)

    רמי, 15/02/12 09:46


    IP: 95.86.77.97דווח על תגובה זו

  • 3.

    המדע כל הזמן מנסה להסביר לנו מה קרה

    כי המדע מוגבל, 15/02/12 09:35

    אבל לעולם לא יהיה לו מושג אמיתי, משום שהשאלה האמיתית היא ''למה זה קרה''

    IP: 212.199.185.209דווח על תגובה זו

    • והתשובה פשוטה:

      איחטיאנדר, 15/02/12 09:58

      משום סיבה. צירוף מקרים נדיר, מוזר ומדהים. אין לך שום משמעות. כמה שלא תרצה להאמין הזה.

      IP: 81.205.183.114 דווח על תגובה זו

      • ואתה באמת מוכן להאמין לזה?

        רדנאיטחיא, 15/02/12 10:39

        הרי זה לא רק מצב אקראי ונדיר חד פעמי.
        צריך להיות כאן תהליך ארוך מאוד של רצף מצבים ''מוזרים'' שכאלה, במספר גדול שאי אפשר לדמיינו...
        ואתה מוכן להאמין לזה?

        IP: 79.97.122.109 דווח על תגובה זו

        • סיכוי קטן מאד אינו אפס. היקום מכיל מספיק כוכבים לאורך מספיק זמן

          13.8 מיליארד שנות היקום + 10 בחזקת 100 כוכבים ועוד, 15/02/12 21:29

          כדי שסיכוי הקטן אכן יתקיים. כדי לשבר את האוזן, אם נניח שיש מחלה התוקפת אדם אחד מכל מליון, הרי שבארה''ב יהיו 300 חולים כאלה. מה לעשות, שדווקא פול סמית המסכן ממינסוטה חטף את העניין הזה - הוא פשוט נפל בקצה הסטטיסטי. אגב, סביר להניח שיש עוד כוכבים עם מה שאפשר להגדיר כ''חיים''.

          IP: 79.182.18.219 דווח על תגובה זו

        • לא, אבל אף אחד לא טוען שזה מה שקרה (ל''ת)

          אלי, 16/02/12 00:28


          IP: 109.160.232.191 דווח על תגובה זו

    • השאלה שלך חסרת משמעות.

      עונה, 16/02/12 02:51

      לשאלה 'למה?', יש משמעות רק בהקשר של מעשים של בני אדם - מה היה המניע למעשה.

      כדי לקבל תשובות לשאלות מה קרה, או מדוע הוא קרה, אנחנו פונים למדע.

      IP: 109.186.123.147 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אין על דרווין ! בזכותו אני אתאיסט. (ל''ת)

    עמיר, 15/02/12 09:34


    IP: 89.139.43.162דווח על תגובה זו

    • טפש, למה אלוהים ברא לך שכל, כדי שתוכל להשתמש בו

      אברהם, 15/02/12 10:53

      ולא כדי שתאמין לאדם שאולי הוא טועה, ואז תחיה כל החיים שלך בטעות.

      IP: 85.65.8.154 דווח על תגובה זו

      • אין קשר בין בורא עולם ובין הדתיים................ (ל''ת)

        שושנה לוטבק-ילידת פולין-ביטחוניסטית לשעבר., 16/02/12 10:41


        IP: 110.49.233.222 דווח על תגובה זו

    • לא. אתה אתאיסט כי זה מה שהדחפים הבהמיים שלך מושכים אותך אליו (ל''ת)

      אל תפיל את זה על אחרים, 15/02/12 10:57


      IP: 84.229.18.167 דווח על תגובה זו

    • אני מניח שכשכתבת כאן את התגובה ידעת

      איל כהן, 15/02/12 11:03

      שמיד יתנפלו עליך כל מיני מתלהמים.
      זה חלק מהטבע של המין האנושי, אין מה להתרגש.

      IP: 93.173.133.32 דווח על תגובה זו

    • תורת דרווין לא הוכחה זו השערה בלבד (ל''ת)

      והיא לא יותר אמיתית מזה שיש בורא, 15/02/12 22:10


      IP: 95.86.109.83 דווח על תגובה זו

      • העובדה שהיא תיאוריה (לא ''השערה'') הופכת אותה ליותר אמינה

        צחי, 16/02/12 00:27

        כל תיאוריה מדעית היא הסבר לעובדות. כשהעובדות מתאימות לתיאוריה, המדע משתמש בה. כשהעובדות לא סותרות את התיאוריה, המדע פוסל אותה.

        בדתות, לעומת זאת, כל הסבר נחשב ''נצחי''. זאת הסיבה שהמדע תמיד יותר טוב מדת - המדע מנסה לתת הסברים לנתונים ועובדות, והדת נותנת הסברים שמתיימרים להסביר הכל אבל בעצם לא אומרים כלום.

        IP: 89.138.96.162 דווח על תגובה זו

    • דרווין היה שמלאני? (ל''ת)

      מישהו, 16/02/12 00:07


      IP: 79.183.166.125 דווח על תגובה זו

      • לא, דוקטור לטיאולוגיה. (ל''ת)

        איש דת, 16/02/12 13:12


        IP: 147.237.70.107 דווח על תגובה זו

  • 1.

    מסכנים. כל כמה שנים תיאוריה חדשה... (ל''ת)

    אולי בסוף תבינו שהעולם נברא ב''בראשית ברא אלוהים'', 15/02/12 09:11


    IP: 84.229.18.167דווח על תגובה זו

    • כן, בטח ,העולם נברא לפני 5000 שנה.....ממש.... (ל''ת)

      סיפורי פוגי, 15/02/12 11:41


      IP: 77.126.242.211 דווח על תגובה זו

      • מה דעתך שהעולם נברא ''מבוגר'' (ל''ת)

        אדם הראשון לא נברא תינוק, 15/02/12 22:11


        IP: 95.86.109.83 דווח על תגובה זו

    • בראשית בראה מפלצת הספגטי המעופפת! (ל''ת)

      פסטפריאן, 15/02/12 14:13


      IP: 77.126.123.239 דווח על תגובה זו

      • כשהיא תתגלה לעיני עם שלם, אז תחזור אלינו... (ל''ת)

        בינתיים לך תשתחווה לאח הגדול, 15/02/12 23:32


        IP: 46.117.235.229 דווח על תגובה זו

    • זו לא תאוריה חדשה

      אלון, 15/02/12 16:04

      ומסכן זה מי שלא מוכן לשמוע דברים חדשים

      IP: 84.228.238.122 דווח על תגובה זו

      • תן לו להשתמש במחשבים שנוצרו ע''י אנשי מדע טהורים

        א, 15/02/12 23:57

        כדי להטיף לנו על הדת שלו.
        המון טוב יצא מהדתות האלה, המון טוב

        IP: 77.127.42.180 דווח על תגובה זו