 |
55.
היינו בקזנקי. חבל שלא קראנו
אפי,
23/06/05 08:44
|
|
 |
54.
נישוקים...
דורית,
גבעתיים,
19/06/05 10:35
|
הכתבה הכי חמודה הכי טובה והכי מענגת שקראתי על נישוקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
היינו שם. טעמנו והיה זוועה !!!
ל"ת
הלה ושוני,
ת''א,
18/06/05 08:23
|
|
 |
52.
הוא היחיד שכתב משהו רע על קזנק
מיכלי,
16/06/05 11:59
|
היות ואני קצת מכירה את הבנאדם, ואני יודעת שהוא אדם קטנוני, קנאי, מתוסכל הן מקצועית והן מהמשקל שלו, שהבקורות שלו אינן חפות ומהשפעות שאינן קשורות בנושא. יתכן ולא ליקקו לו את הישבן בקזנקי, יתכן והוא אף נאלץ לשלם על כמה מנות מהתפריט, יתכן ואחד העובדים פוטר והוא סוגר עבורו חשבון. לומר שאף מנה בקזנקי לא טובה כשהם הופיעו 3 פעמים בהיי פייב של טיים אאוט ודניאל רוגוב מהארץ וגיל חובב נתנו המלצות מאד חמות - זה נראה טיפה לא אוביקטיבי... חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
היינו היום בקזנקי כלום לא היה
דוד וסיגל,
ת''א,
03/06/05 01:57
|
|
 |
המקום היה רע ומתחיל להשתפר
ל"ת
סועד,
03/06/05 08:18
|
|
 |
כי פטרו את השף אליעזר לויה
ל"ת
סיגל,
03/06/05 14:42
|
|
 |
פטרו את השף??? בגלל הביקורת???
ל"ת
שלי,
03/06/05 19:31
|
|
 |
50.
הוא כבר לא שם, אל תדאג
ל"ת
לודמילה,
01/06/05 15:54
|
|
 |
כמה רוע אפשר לירוק?
ל"ת
ט,
01/06/05 22:56
|
|
 |
49.
אליעזר לויה השף של קזנקי הוא
ל"ת
חלטוריסט לא,
מקצועי חובבן,
31/05/05 21:25
|
|
 |
אכלנו שם והיה רע לתפראת
רות,
גבעתיים,
31/05/05 22:20
|
|
 |
האוכל מצויין והאווירה סבבה
מיכל,
ת''א,
01/06/05 15:55
|
אנשים רעי לב ולא מפרגנים או סתם קנאים להצלחה של המקום הקטן והמתוק הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
האוכל בקזנקי רע מאד!!!
ל"ת
אין ויכוח,
תשאלו את השף,
31/05/05 18:48
|
|
 |
47.
אל תבוא לקזנקי, אנחנו נחזור
שלומית,
הוד השרון,
30/05/05 21:29
|
היינו בקזנקי מספיק פעמים בשביל לעבור את כל התפריט, וחזרנו לעוד. גם חברים שהבאנו ממשיכים לבוא בלעדינו. הייתי באמת מוותרת על החציל, אבל מי שבא לבר פירות ים ואוכל חציל, נו מה יש להגיד עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
היינו בקזנקי. האוכל לא טעים.
עידית,
פ''ת,
29/05/05 17:29
|
הוא לא הכי גרוע בעולם אבל בהחלט לא טעים אבל זול מעט כסף עבור מעט איכות הגון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
קזנקי- התפריט המושלם
סיגל,
ת''א,
29/05/05 11:30
|
כנראה שהמבקר דן ססלר לא השכיל להבין את השילוב המושלם שקזנקי מציע בין המחירים העממיים והנוחים במיוחד לתפריט מגוון ואיכותי המבוסס על דגים ופירות ים. נמאס להיכנס למסעדה ולפשוט רגל תמורת קלאמרי מטוגן. סוף כל סוף קם מקום שמציע את אותו אוכל בדיוק תמורת מחירים הוגנים ואף מעבר לכך. בארה''ב כבר הבינו את הרעיון- אז הגיע הזמן שגם בישראל!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק!
שרית,
ת''א,
30/05/05 21:33
|
|
 |
44.
תגובה לביקורת הנוקבת על קזנקי
סי.,
ת''א,
29/05/05 11:18
|
בניגוד לביקורת של מבקר המסעדות הדעתן, מר ססלר, לטעמי קזנקי הינו אחד הברים היותר חוויתיים שאכלתי בו אי פעם. אין ספק שהמוטו של קזנקי הוא value for money. תמורת סכום הוגן במיוחד ניתן לקבל מנות מיוחדות טריות וטעימות של פירות ים ודגים. שאלה למר ססלר: כיצד ייתכן שקזנקי מלא תמיד עד אפס מקום- אם כ''כ גרוע שם!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
קזנקי-המקום הכי שווה בעיר
תמי,
ת''א,
29/05/05 10:52
|
הופתעתי לקרוא את הביקורת הקטלנית. כנראה שדני ססלר היה במצב רוח ממש לא טוב ואכזרי במיוחד. מאז שקזנקי נפתח זנחתי את שאר המקומות שהייתי הולכת לאכול בהם וזהו המקום האהוב עלי! האוכל תמיד היה לי טעים, היחס תמיד מעולה, מוסיקה טובה והמחירים- המחירים. אני מציעה למבקר לחזור למקום עם אנרגיות קצת יותר חיוביות. אני בהחלט חוזרת לשם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ססלר תמשיך לכתוב לנו כל שבוע
ל"ת
ממתינים לך,
J+L,
27/05/05 15:47
|
|
 |
אתה חמוד אתה
ל"ת
עוזי כהן,
רננננה,
27/05/05 17:25
|
|
 |
41.
נשיקות ולחם מעולה
שירי,
כ''ס,
27/05/05 08:01
|
רק בעבור קטעים כאלה כדאי לקרא ביקורות שלך. זה היה תאור ציורי ומרגש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כמה אפשר עוד לדחוף בפיתה אחת?!
אוי, ממש רוע...,
26/05/05 23:59
|
סליחה, אולי אני חריגה -
אבל 4 כדורים במנה פלאפל + סלטים וטחינה נשמע לי יותר מסביר ומשביע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוייש ססלר, כמה שאתה רע...
שיחרבנו עלינו,
רק תהיה נחמד,
27/05/05 08:33
|
ממש לא נחמד. תן להם לרמות אותך, מה יש...זאתהפרנסה שלהם... אתה רוצה שירות מלא עבור הכסף...השתגעת? הגזמת. תהיה נחמד זה העיקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק. הם בעצם דאגו לך. לדיאטה
ל"ת
יונה,
צחורה,
27/05/05 08:19
|
|
 |
מאז ומתמיד...
שום רוע,
27/05/05 05:23
|
קבלנו 3 כדורי פאלפל לחצי מנה, ו6 קציצות למנה זה ממש מה שצריך להיות. אז ססלר צודק פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
קטע מתוק יפה ונוגע ללב שירל''ה
דינה,
פלורנטין,
26/05/05 23:24
|
הקטע על שירלה היה שירלה או לפחות שירה. כמו נשיקה אנחנו נלך לשם מחר וחוץ מזה עזוב את הנשמות הטובות כאן אבל אתה בטח מכיר אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ססלר יקר
דעה,
26/05/05 20:42
|
המגיבים מתחלקים לאלה שמאמינים לססלר ולאלה שלא. כשמישהוא לוקח על עצמו לבקר מסעדה, הוא גם צריך לדעת שביקורות עובדות לפעמים כמו בומרנג. לא יתכן שנקבל את דבריו של כותב טור זה ללא ביקורת על האופן והצורה שהוא מבקר. למעשה, ביקורות הן תמיד קשות. מצד אחד, זה ברור, ססלר מנסה לעשות שרות לקוראים, ומצד שני הוא צריך להבין שדבריו חייבים להיות חפים מכל רוע. ''כמה רוע אפשר לבלוע?'' אתה שואל, גם אנחנו שואלים את אותה שאלה. אז שרות לקוראים זה דבר חיובי, אבל רק אם זה בא ממקום נקי מכל אג'נדה. צריך לפרסם גם דברים טובים על מקום, ולפי הנאמר לעיל לא נראה שהתאמצת למצוא אפילו דבר אחד פוזיטיבי.
לזה התכוונו המשוררים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ל35 קזנקי היא בינונית ומטה. הי
ליסה,
רמה''ש,
26/05/05 20:16
|
היינו שם פעמיים, כי היא זולה. אבל יותר כף רגלנו לא תדרוך במקום. האוכל היה פשוט לא טעים. נכון יש פירות ים, שרימפסים ודגים אבל המנות שבחרנו היו ממש לא טעימות פעמיים הספיקו לקלוט את העיניין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
איכות הכתיבה
קובי,
NY,
26/05/05 20:04
|
דוגמא קלאסית לאמירה: אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים הדבר היחידי שיכול כנראה לקלקל בילוי מושלם בקזנקי הוא לקרוא כתבות הזויות כאלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
קזנקי מסעדה מדהימה
דניאלה,
תל אביב,
26/05/05 19:53
|
אין מה לעשות, עם הדברים הטובים בעולם מגיעים גם הקנאים שאינם יודעים לעשות אז בוחרים לבקר... קזנקי הוא מקום שנכנס לנשמה כמו גם האוכל המדהים שנכנס לבטן בשמחה בכל פעם מחדש. נ.ב- ''חציל עפיץ''??!! ואתה מצפה שתילקח ברצינות?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אתה גדול תמשיך לכתוב
ל"ת
ליאור,
26/05/05 16:15
|
|
 |
33.
אוכל זול עשוי מחומרים זולים
ל"ת
מדגים קפואים,
אין אפס תמיד,
26/05/05 13:36
|
|
 |
32.
קזנרי, האמת בדיוק הפוכה
אמנון,
רמת גן,
26/05/05 13:13
|
קשה לי לא להתרשם כי דברי הבלע שנכתבו על קזנקי הוזמנו. מבחן התוצאה הוא שקובע - בכל יום אני רואה שם מספיק אנשים שבאים לאכול לא פעם ראשונה ושניה. בכל פעם שאני שם אני רואה רק השקע ורצון להשתפר לפעם הבאה. מומלץ לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אכלנו בקזנקי והיה מאד לא טעים
נילי ואבי,
26/05/05 12:38
|
חבל שססלר הזהיר אותנו רק עכשיו. גם אנחנו אכלנו חצילים שלא יכולנו לגמור וסביצ'ה מגעיל ושומני. יותר לא נחזור לשם. אפילו שזה זול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון המקום זול. האוכל רע
אלי הזולל,
פינת הבליסה,
26/05/05 13:07
|
באתר REST יש הרבה המלצות אבל אלה חברים של הבעלים או השפים אחרת אי אפשר להסביר את זה. ובאמת זול שם. זה מה שמקבלים עבור אוכל זול, אוכל זול=רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
חשבון אישי
אליעזר,
26/05/05 11:08
|
מה זאת אומרת משהו קרה במטבח?מתי אכלת שם קודם? יש שם שף מצויין ומכובד, אבל את זה אתה כבר יודע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אוכל חינם
אתה אפס,
26/05/05 11:04
|
''נדמה כאילו מישהו ניסח את התפריט בחוכמה, כתב על הלוח את המתכונים וכשהוא הלך הביתה, מישהו אחר שמבצע את ההפקה בפועל מפספס בגדול או שפשוט לא יודע לבשל''.... ססלר: למה בדיוק אתה מתכוון??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא הבנת. והוא אפס?
ל"ת
הילי,
26/05/05 13:24
|
|
 |
28.
יכול להיות שמוכרת הפלאפל צדקה?
רוצה להבין,
26/05/05 02:16
|
אז איך זה שכל מה שנכתב נועד להיות ממש נגדה? קטונטי מלהבין כותרת שמוליכה שולל את הקורא. למה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכותרת בהפוכה.
ל"ת
עמוס,
י''ם,
26/05/05 08:21
|
|
 |
27.
האמנם?
היידה למוכרת,
25/05/05 22:23
|
על משקל: מי שלא עושה, מלמד, ומי שלא מלמד מנהל - עניין הפאלפל והמוכרת יכול להסתכם כך: מי שלא מבשל ופותח ביזנס עם כל הסיכונים הכרוכים בכך, נעשה מבקר מסעדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאן כל אידיוט יכול להגיב.
ל"ת
הילי,
היידה,
25/05/05 23:17
|
|
 |
לא יפה לדבר ככה על עצמך
ל"ת
האמנם?,
26/05/05 07:48
|
|
 |
הנה, והאידיוט ממשיך בשלו
ל"ת
דמוקרטיה כוללת,
את כולם,
26/05/05 08:47
|
|
 |
26.
בקזנקי טעים נאים זול ומגניב
אורלי,
תל אביב,
25/05/05 21:34
|
הכתבה נראית לי מגמתית מדי. לא יכול להיות שכולם מפרגנים ומתלהבים ורק דני ססלר בדיוק להיפך. הכל לא היה טוב??? המקום הכי חם בארבעה חודשים האחרונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה המקום הביתי שלי ואני מתה על
סתם קנאי,
26/05/05 11:06
|
קזנקי. כנסו לרסט, תראו מה אנשים לא משוחדים באמת חושבים על המקום חמד הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל בעיקר נאים
ל"ת
מורה ללשון,
26/05/05 08:35
|
|
 |
25.
סלמון הוא דג שומני
שפית,
25/05/05 18:29
|
ולכן לא ראוי לסביצ 'ה. רק דגים רזי שומן מתאימים למאכל זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מקסים מקסים מקסים
מוקסמת,
25/05/05 15:21
|
מקסים איך שאתה יכול במחי קשקוש להשמיץ את הפלאפל הטוב בפרישמן, שבקושי מתקיים היום בגלל הסביח שנפתח לידו. מקסים שחברה שלך ואתה החלטתם שככה זה תמיד ואתה ישר שופך עליהם רעל... בכלל אתה מקסים ומוכשר ובמאי גדול! מקסים מקסים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה השטויות האלה?
בר-אל,
ר''ג,
26/05/05 09:40
|
זה תפקידו של מבקר מסעדות, אם הוא רואה מסעדה טובה הוא מציין אותה כמו שהוא רואה מסעדה פחות טובה מה הבעיה שלך? את קרובת משפחה של הפלפל בפרישמן? הם משקרים אותנו ומרמים אותנו, למה לא להזהיר אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבקר מסעדות? כל שמן הוא מבקר
רוגוב,
26/05/05 15:11
|
|
 |
באמת מקסים
מסכימה,
25/05/05 18:18
|
גם אני מוקסמת מכושר הכתיבה המעולה של ססלר . עם רק כמה מילים והטור הזה מרים או מוריד מקומות אכילה, כאילו שלא עבדו בהם קשה לפני ביקורו הרשמי והמגרגר של כותב טור זה. במאי גדול, אמרת. נכון מאוד. אם לא בחרבות, אז במילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים. ססלר במחי מקלדת יכול
אלי,
ת''א,
25/05/05 19:17
|
|
 |
אתם רוצים שהוא ישקר, או לדעת
ל"ת
את האמת על כל,
הזייפנים?,
25/05/05 20:05
|
|
 |
זה לא עניין של לשקר
כל האמת,
25/05/05 22:04
|
זה יותר קשור במגלומניה הטמונה בכוחן של מילים. ססלר כותב יפה מאוד ולא משנה על חשבונו של מי. אנשים עובדים מאוד קשה לפרנסתם, והוא, כמו שאמרו זאת לפני פה, ''במחי מקלדת'' מוריד את הביזנס לטמיון. למה לא לתת צ'אנס למוכרת לשנות את דרכה? (אם זאת אכן דרכה) לפני שמפרסמים הכללות על סגנון המכירה שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, לשנות את דרכה
פתרון נאה,
26/05/05 00:48
|
כל יום כותבי טור למינהם גונבים את דעתינו, אז איך אנחנו נלחמים נגד זה? אומרים להם. ותפסיקי לעשות את עצמך כאילו שאת אף פעם לא שקרת, ושאת ממש נדהמת מהתנהגותה של המוכרת.
גם כשילדים משקרים, לא מגרשים אותם מהבית או הורסים להם את החיים. אומרים להם בעדינות ששקרים הם לא מקובלים. וכמובן, הדוגמא האישית של ''המטיף'' תמיד הכרחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי שתעשה עבודות שירות?
ל"ת
ככה היא תתקן,
את דרכיה,
25/05/05 23:22
|
|
 |
לשנות את דרכה? של מוכרת שקרנית
ל"ת
וואלה יופי היא,
רמאית. גונבת,
25/05/05 22:35
|
|
 |
23.
הפלפל הכי הכי נמצא ברחוב
יהלי,
ת''א,
25/05/05 15:05
|
|
 |
22.
לבורים שלא יודעים מה זה עפיץ
ארווין כהן,
תל אביב,
25/05/05 13:23
|
עפיץ היא מילה עברית שמשמעותה: מריר, חריף (כטעם העפצים). המילה גם מוזכרת בכתבי קודש יהודיים שנחתבו לפני מאות שנים. בתאורי יין ואוכל נוהגים להשתמש במילה זאת לתאורי טעם עז שמזכיר טעם של פירות בוסר ומכהה את השיניים והלשון. ססלר הוא לא פלצן. אתם פשוט בורים מתלהמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ססלר תעשה לי ילד
ל"ת
שולה,
25/05/05 16:50
|
|
 |
תעזבי את ססלר. אני אעשה לך ילד
ל"ת
עושה ילדים,
נפלאים,
26/05/05 19:54
|
|
 |
ארווין זה ססלר שמגיב לעצמו
ל"ת
בור מתלהם,
25/05/05 16:49
|
|
 |
21.
חציל עפיץ??? פלצן
ל"ת
אתה לא מדבר,
צרפתית!!!!,
25/05/05 10:52
|
|
 |
20.
החיבור בין הקלמרי לעור
יאלת,
ת''א,
25/05/05 10:32
|
הסגלגלות (הצבע ולא הצורה) הקלמארית מגיעה מעורו הסגול, ממנו נוהגים להיפטר משום מה, לפחות בבתי הספר לבישול...הדיו שחור, טעמו אלוהי אבל עיכול הרעיון של אכילת כלי נשקו של יצור ים ססגוני, לא תמיד מושך. יש קלמרי שהוקפא עם העור הסגול, אבל הקלמרי המיובא מגיע לבנבן לחלוטין. לפעמים הוא טעים, תלוי מאיפה הגיע ואיך טופל בדרך.
הנשיקה בחיבור, הרגע שבין הנשיקות...איכותם תלויה גם היא במקור ממנו הגיעו, בדרך, ובטיפול...גם שם, הצבע הסגול מעורר תאבון.
שירל'ה מעוררת תאבון ומחלקת נשיקות למי שמשכיל להנות ממנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ססלר תפסיק להגיב לעצמך
ל"ת
מה זה חציץ עפיץ,
25/05/05 10:22
|
|
 |
עפיצות בחציל
ל"ת
פלצן,
25/05/05 11:00
|
|
 |
18.
בכל כדורי הפלאפל טוחנים הרבה
לחם ומעט חומוס,
ג'אנק פוד,
25/05/05 09:57
|
עובדים על כולנו בעיניים. שמישהו יבדוק פעם אחת ולתמיד את הנושא הזה בצורה יסודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
סביצ'ה מסלמון ?!?!?!?!?
קלאודיו פיזארו,
ביירן מינכן,
25/05/05 06:04
|
אם מדובר בסביצ'ה אמיתי כמו שבפרו עושים אז... 1) לא שמים בזה שמן בשום פנים ואופן 2)תמיד יש קוסברה ברוטב - והרוטב הוא תמיד בבסיסו לימון (אבל לימון קטן כזה וירוק - שנקרא אם אני לא טועה ליים - לא הלימונים הצהובים והגדולים) ובנוסף: שום, פלפל חריף וקוסברה ! גם קשה להגיד שזה רוטב כי זה מה שמבשל את הדג... 3) והכי הכי חשוב - לא עושים סביצ'ה מסלמון - עושים אותו מדגים לבנים ורכים - אני לא מודע לשמם העברי, אז למי שיודע נא לכתוב לי בתגובה, השלישייה הפותחת שלי הם מ: א) קורבינה (CORVINA) ב) מרו (MERO) ג) לנגוואדו (LENGUADO)
סביצ'ה מסלמון אמור לצאת זוועתי למרות שאני בטוח שזו לא היתה הגירסה הקלאסית לסביצ'ה...
יאללה מתי כבר ארוחת צהריים המיצים בקיבה צועקים לאיזה סביצ'ה טוב....
ולא לשכוח, להגיש על עלה חסה, וללוות עם תירס לבן ובטטה ולשתייה - קוקה קולה קרה כקרח !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן. 80% מהסביצ'ה בעולם: סלמון
ליאורה,
הרצליה,
25/05/05 09:14
|
|
 |
ליאורה היקרה
קלאודיו פיזארו,
ביירן מינכן,
25/05/05 18:52
|
אם אני אשתוק אז איך אגלה ש80% מהסביצ'ה בעולם: סלמון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק...
ל"ת
ליאורה,
25/05/05 20:06
|
|
 |
16.
ססלר זה אתה
GROUND ZERO,
25/05/05 05:52
|
שם בתמונה ? נראה כמו מישהו אחר או שעשית פן ? למה החליפו תמונה ? או שאני בכלל מתבלבל וזה ססלר אחר ?! לקודם גם קראו דני ? והעובדה שלא היה יקירתי הפעם קצת חשודה ומעידה שאולי זה ססלר אחר ?! מישהו יכול לאשר ? ודווקא את יקירתי לא נהגתי לקרוא אז לא איכפת לי שאין הפעם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הוא, לא לדאוג
ל"ת
דני,
חיפה,
25/05/05 11:00
|
|
 |
15.
אחלה אחלה סביח
מר באום,
תל אביב,
24/05/05 21:44
|
|
 |
14.
טרי זה לגמרי קפוא
טל,
עכו,
24/05/05 20:35
|
עד מתי תאמינו שמסעדות המגישות פירות ים במחיר מנה פלאפל משתמשות בדגה טרייה? פירות הים הטריים באמת, ועיבודם (למשל ניקיון של קלמרי) עולים הרבה ואורכים זמן (עלות כ''א נוספת). אי לכך במחירים האלו ניתן לספר רק פירות ים קפואים ומיובאים שהופשרו. אין זה אומר שלא ניתן ליצור מהם מנות מעניינות, אך בהחלט אין ספק שאלו לא באמת ''טריים'' וטעמם תמיד יהיה נחות בהשוואה לאחיהם הטריים באמת. כאשר תקבלו בפעם הבאה קלמרי שאינו סגלגל אלא לבן, תוכלו לדעת, גם בלי לטעום, שמדובר בקלמרי קפוא שגילו יכול להגיע לחודשים ... ובהחלט לא כמו קלמרי טרי, ששט בחופי הארץ עד לפני שעות או ימים ספורים. כל הנאמר, לא רק בקשר למסעדה המוזכרת בכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל14
עפר,
24/05/05 21:41
|
לידעתך קלמרי צריך להיות לבן כשלג טרי או לא טרי ואם הוא סגלגל סימן שלא ניקו אותו מהדיו כמו שצריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטעם הוא בדיו
טל,
25/05/05 01:09
|
הקלמרי, דיונון בעברית, שווה כשהוא טרי וסגלגל. רק בקלמרי קפוא מנקים את הדיו לחלוטין לפני ההקפאה על מנת להיפטר מריחות לא נעימים בעתיד. כל החלבון של הקלמרי נמצא בדיו, וכך גם הטעם. לא מעט מסעדות ושפים מובילים משתמשים בדיו עצמו ליצירת רטבים ייחודיים. את הקלמרי לוקח זמן רב לנקות ביסודיות, הוא הרי אוסף בתוכו פסולת לא מעטה מתחתית הים (''אוכל נבלות'' בצרפתית), אך לא את הדיו יש להסיר, כי אם את החול והג'יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קלמרי
עפר,
אנגליה,
25/05/05 20:09
|
אתה צודק והידע שלך מרשים מאוד אבל זה עדיין לא מוכיח שקלמרי לבן אינו טרי (אחד המאכלים האהובים עלי , ריזוטו ניגרו כלל בתוכו את הדיו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הביקורת שלך במעריב על ברנשים ו
מוטי,
כפר סבא,
24/05/05 20:15
|
דני, שלום! אני מודה לך על המילים החמות שכתבת עלי כאשר שמעת אותי שר בברנשים וחתיכות. שמי, מוטי יעקובי, וחבל שלא ראית לנכון להזכיר את שמי, אך בכל זאת אני שמח שנהנת מהביצועים המוסיקליים שלי. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כמה הערות על הכתיבה ובכלל...
יוני,
חיפה,
24/05/05 19:46
|
הביקורת מסעדה הזכירה לי במידת הטכנוקרטיות שלה את העבודה שלי כמתכנת מחשבים. מדי פעם מכניסים איזו שורת קוד קצת שונה ומתגאים בה, אבל בגדול, זה עדיין תיכנות מחשבים, יבש, ובמקרה של הביקורת מסעדה זה גם נראה מאולץ משהוא. אחי, קח קורס בכתיבה יצירתית או שתיתן למישהוא אחר לנגן, כי ביקורת מסעדות או שעושים באהבה או שלא עושים בכלל. שלב חוויות, שלב סיפורים אישיים, שלב אנקדוטה או נקודה למחשבה, שלב משהוא שיתן לכתבה ערך מוסף גם לתשעים אחוז מהאנשים שלא מתכוונים לאכול במסעדה הזו. בתור חיפאי שאוהב ביקורת מסעדות נרדמתי באמצע.
לגבי הפלאפל, אני איתך. לא מספיק שהפלאפל עולה להם משהוא כמו 2 שקל למנה והם עושים עלינו רווח מטורף, אז המוכרת מפרישמן פינת דיזנגוף עוד מורידה 2 קציצות? תקשיב טוב, אני יודע שבתל אביב דופקים לכם מחירים על כל דבר, אבל בוא לפריפריה, תגלה אנשים שמתנגדים להתנתקות (וואלה! יש כאלה ואין להם עיגולדים), וגם תזכה לטעום פלאפלים ב 2 שקל פחות עם 2 כדורים יותר מהממוצע שנותנים לך בתל אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור חיפאי אתה תמיד ישן.......
ל"ת
ולא נרדם באמצע,
תתעורר !!!,
26/05/05 08:41
|
|
 |
ליוני מחיפה
ישראל,
ת''א,
24/05/05 22:03
|
אתה לא רק נודניק. אתה אתה גם לא ממש חכם, מקסימום מתכנת ועוד חיפאי. עיגולדים... עלק. אתה בן 70? ססלר כותב מצוין, קרא אותו, אם אתה מסוגל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נודניק, תכתוב אתה,אהבל!.......
ל"ת
לוקולוס,
תל הבלוף,
24/05/05 20:19
|
|
 |
11.
שפת הבהירות
רחלה,
24/05/05 19:40
|
מעניין איך שסדרת לך הסבר יפה לעניין התלונה על שני כדורי פאלפל. למה לא להגיד שבעבור 12 שקלים מותר לך לבקש (לדרוש) מספר מדוייק של כדורי פאלפל. למה להסתתר מאחורי התנצלויות, והקטנת מימדיהן של האירועים הלא נעימים של החיים? אף אחד, אני נשבעת לך, לא היה אומר לך להתחשב באסונות בזמן שיש לך משהו לגיטימי להגיד. אלה הם שני דברים שונים. תרבות המסחר חייבת להיות הוגנת, ואת שאר הדברים צריך לפתור אחרת.
אז מותר לך להגיד משהו על ''הבלבול'' של המוכרת מבלי לפחד שמישהו ישווה את תלונותיך למשהו גדול וחשוב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נ-ו-ד-נ-י-ק-י-ת !!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
ג,
26/05/05 23:36
|
|
 |
מי פה טרחן?
ל ג.,
27/05/05 05:26
|
כמה זמן לקח לך לכתוב נ-ו-ד-נ-י-ק-י-ת !!!!!!!!!!!!!! האם יש משהו אחר שהנך מסוגל לכתוב? אני מניחה שלא. כמה רחמים שיש לי עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו איתך. רק תפסיקי לנדנד !!
ל"ת
תלמיד של רחלה,
לשעבר,
26/05/05 09:57
|
|
 |
את מנדנדת מהסוג הגרוע ביותר!!!
ל"ת
בטח את גם,
נורא בודדה,
26/05/05 08:57
|
|
 |
ל''תלמיד''
רחלה,
26/05/05 19:09
|
אני לא יודעת מי אתה (או את) אבל תגובות כמו שלך זועקות בדידות, ועומק מחשבה בערך כמו כתם של שמן. עד עכשיו- שמתי לב - הנדנוד בא מצידך - האם זה עניין של הפוסל פוסל במומו? אופס, זה כבר יותר מדי. הגזמתי. שכחתי לרגע שרק קריאות גנאי מקובלות אצלך. לא התכוונתי לאמץ את מוחך יותר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יעזור לך כלום. את נודניקית!
ל"ת
בלתי נלאת,
ודי זוועתית,
25/05/05 23:20
|
|
 |
רחלה גם אני איתך
צ,
25/05/05 20:09
|
|
 |
רחלה אני איתך
עמית,
בית שם,
25/05/05 19:17
|
את צודקת בביקורת שלך לססלר הלי ושות, אפילו לא הבינו שאת מחזקת את ידיו של ססלר מה לעשות - רוב האנשים פשוט מטומטמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעמית
תודה לך,
25/05/05 22:13
|
זאת בדיוק היתה הנקודה שלי. מבחינתי, תמיד עדיף להשתמש בתקשורת ישירה מאשר ''לפחד'' מאיך שזה ישמע לאחרים. 12 שקלים שווים 6 קציצות פאלפל. נקודה. ולאלה שרואים את זה כנודניקיות, הם סתם לא תורמים לשיח, אלא רק מחפשים קצת אקשן במקום הלא נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מורה שפוטרה ??? מקווה שכן!
ל"ת
הילי,
24/05/05 22:37
|
|
 |
להילי
רחלה,
24/05/05 23:53
|
תגידי, צריך להיות מורה על מנת שאוכל להגיב? ואת מקווה שאני מורה שפוטרה? איזה בושות. ניסיתי להגיד משהו ברור לכותב הטור, ואת פולטת פה את יתרת מוחך, מבלי להבין שאין לך משהו אמיתי להגיד. בחייך, לא חייבים להגיב רק בגלל שבמקרה המקלדת קרובה לאצבעותייך. במקום... תנגני על פסנתר כאילו - זה ירגיע אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את כנראה מורה, תתפטרי מהבול
הילי,
25/05/05 00:19
|
שיט. מה ההתחסדות הזאת? מה ההתנשאות הטיפשית הזאת. מה את מלמדת כאן? את אפילו לא הבנת את ההומור של הקטע, תקראי (קראי, בשבילך) את הקטע עוד פעם. ססלר כותב בקלילות על מה שהאחרים לא מעיזים לדבר בכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתרון הסכסוך
שלום עכשיו,
שומרון,
25/05/05 03:20
|
רחלה והילי היקרות, זה לא יפה לריב ככה מעל דפי העיתון האלקטרוני, אני קורא לכן לשוב לשולחן המו''מ ולפתור בעיותיכן וכעסכן בצורה הוגנת ותרבותית....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב להילי
רחלה,
25/05/05 02:28
|
הופה! יש פה כעס בלתי ניתן לשליטה מצידך. אגב, לא כל מי שכותב בעברית מתוקנת הוא מורה. ובאותה לשון: לא כל מי שמגיב/ה פה באמת אכפת לו מאיזהו תוכן - העיקר לריב. נראה שזה המקרה איתך פה, ולכן לא אוכל לעזור לך הרבה. לכי תצעקי במקום אחר. אני לעומת זאת, לא אגיב יותר למילותייך, גם אם תכתבי אלף פעם שאני ''כנראה'' מורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה נודניקית... !
ל"ת
ג,
24/05/05 21:57
|
|
 |
10.
פלאפל
עפר,
חיפה,
24/05/05 19:34
|
בחומוס פינת טחינה טועמימ כל קציצה לפני שמניחם בפיתה .מומלץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
פלאפל פרישמן זכור דווקא לטובה
אורן,
24/05/05 19:33
|
אני לא גר כבר 4 שנים בארץ אבל בזמנו פלאפל פרישמן (ליד הקאמרי) היה ממש טוב. לא יודע מה קרה להם. בכל מקרה, פלאפל הקוסם עכשיו הוא ענק. מומלץ בחום. פינת קינג ג'ורג'!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הילי אני איתך!!!! התאהבתי!!!!
ל"ת
נינה,
24/05/05 19:13
|
|
 |
7.
אחד רוצח את אמא
א. כהן,
ממש ליד,
24/05/05 19:03
|
בגלל שאין לו מחשב. שני רוצח בגלל שני כדורים של פלאפל. אח. כמה שחיי אדם הפכו להיות זולים. (לעומת מחירי הפלאפל המטורפים האלה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
רק מי שחווה חויה....
*כוכבון,
לאילונצ'יק,
24/05/05 19:00
|
להתנשק בחיבור, וזו לא הזיה, אין כאלו צמרמורות, שאת פי או פיה מלוות!
אוך ...כמה אני מתגעגע, שלא לומר...אני כמהה... לנשק שוב את צוואר הברבור, שהפך עם הזמן ל..אסור!
בלילות שאני בודד על היצוע, ושמצב הרוח ממש גרוע, כמה אני מתגעגע לריח, שבחיבור היה פורח!
מנסה אני להטביע, ולנסות למצוא ריח שיגיע, אך אין דבר שישווה, לריח אהבה שאינה, ושאותה אני כל כך ...רוצה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הפלאפל הכי טוב בארץ
אבי,
24/05/05 18:27
|
ברמת השרון, שלוש פלאפליות זו מול זו, מתחרות בעוז כבר 25 שנה, ושם לא צריך לספור כדורים כי הפרינציפ מאוד פשוט - תן 13 ש''ח, קח פיתה. כל השאר - חופשי חופשי, כולל הכדורים והצ'יפס. קח עוד 2-3 כדורים על הדרך, לא יגידו לך כלום, גם אחרי שגמרת את המנה. הכל טרי, טעים, מגוון עצום של סלטים, אזורי ישיבה נוחים, בקיצור - גן עדן לאוהבי הפלאפל. מרכז רמת השרון - אי אפשר לפספס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפלאפל הכי טוב בארץ הוא בחיפה
ל"ת
חיפאית,
24/05/05 20:21
|
|
 |
4.
יפה, יפה מאוד
ל"ת
דרור,
24/05/05 17:43
|
|
 |
3.
קזנקי טובה וזולה. מאיפה רוע
ב,
24/05/05 17:29
|
הלב הזה? תראו כמה היא מלאה. הם מייצרים את המנות שלהם מהחומרים הכי משובחים והכי טריים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו היה, עכשיו כל מילה ב..לחם!
לוקולוס,
תל הבלוף,
24/05/05 20:21
|
היתי בשבוע שעבר, השארתי בצלחת! היה בדיוק לפי התאור! איך נפלו גיבורים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בולשיט! שום דבר לא השתנה שם
אריאלי,
26/05/05 12:06
|
היחס האישי שלהם, המנות מעולות, המקום מפוצץ. מישהו מנסה לקלקל להם, זה הכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא הבנתי את הנשיקות בחיבור
מיכל,
ת''א,
24/05/05 16:31
|
האם אתה מוכן להסביר לי באופן פרטי? זה נשמע מעניין וגם טעים איכס הפלפל בפרישמן זוועה שומני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואי אלי אני אסביר בדיוק
ל"ת
הנשקן הקטן קם,
בבוקר אל הגן,
24/05/05 17:15
|
|
 |
1.
ססלר אתה שובר אותי משבוע לשבוע
הילי,
24/05/05 16:15
|
טוב לא אוכל בקזנקי. לא אוכל פלפל אבל מה עם הנשיקות. אני רוצה אחת בחיבור
הגב לתגובה זו
|
|