 |
13.
שגיא, תחזור לפרשן כדורגל
מאיר,
17/04/05 14:55
|
הייתי בפנגיאה, ביליתי שם ערב מהנה ביותר, באחת הארוחות היותר טובות שאכלתי במסעדה באארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
קוראים לו מנואל
ל"ת
ג'ון קליז,
06/04/05 17:44
|
|
 |
11.
גרוע ביותר
דנה,
הרצליה,
05/04/05 10:38
|
אכלנו אתמול בפנגיאה (לא ידענו על הכתבה כך שגם לצערי לא ראינו את הביקורות טרם אכלנו שם) היה נוראי....כנראה שהביקורות החיוביות על המסעדה מקורן במסעדה עצמה או במקורבים אליה. לא נחזור לשם, והמלצתנו - היזהרו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בד''רכ אני לא נוהג להתוכח עם..
גידי42,
תפוז,
04/04/05 15:21
|
ביקורות של אחרים. טעמו של אדם : זכותו. במקרה הזה אחרוג ממנהגי ולא בגלל ששגיא כתב דיעה מנוגדת לשלי.
שגיא כהן חשוד אצלי במשא פנים, בחוסר גילוי נאות, ב פיקיות (לא צביקה אלא חיטוט וחיפוש דברים קטנים ושוליים מהמילה TO PICK) באינטרסנטיות , בחוסר תם לב וברשעות לשמה. לא יכול להיות שחצי מהביקורת מתעסקת בתפל. מזגו לו באלכסון ההוא אמר ככה ההיא עשתה ככה וכל מיני חרטות שניתן להבין שהוא חיפש בכח. האוכל שזה הדבר העיקרי כמעט לא מוזכר בכתבה המאלפת!
ולגבי האוכל:שמתם לב? מבקר מסעדות שבא לעשות עבודתו ולא מזכיר אפילו ברמז מנות ראשונות? וולה באתה לעבודה לא רעב? באתה לזיין לא חרמן? זכותו לא לאהוב. הריזוטו שהוא כל יורד עלו, או ליתר דיוק הקציפה האלוהית שמכסה אותו לא היתה לטעמו. בסדר זכותו! לטעמי היא היתה מושלמת והליים רק הוסיף למרקם הטעמים העשיר והמעולה אז למה לצאת בהמלצה גורפת לרועי להוריד 2 מרכיבים מכל מנה?
מה שגיא, זה יותר מדי מורכב בשבילך? (אגב לא רחוק יש אגאדיר, שם זה הרבה יותר פשוט..)
אבל הכי הכעיס אותי שאפילו ה''מחמאות'' יוצאות לו בקושי, כמו פולניה שמחמיאה למשהיא שהיא נראת טוב... מן קראכצן כזה... 90% משמיץ ואז מפטיר כזה '' הפילה מולרד היה מושלם ובלתי חמוץ בעליל....'' נו באמת!
שגיא היקר , אולי הגיע הזמן שתפנים: חוץ מרפי כהן , בן חסותך, יש עוד כמה שיודעים לבשל ולא כל אחד עושה את זה על חשבונו!
ולבסוף שגיא יש לי טיפ אדיר שנרכש בעמל לאורך שנים: מי שלא רוצה לראות ישבנים חשופים לא רואה! בטח עליתה על כסא והזזתה אנשים ! אז מה אתה מחרטט? עוד מעט נבכה על מר גורלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שגיא! אתה טועה בגדול!!
אחת,
מרכז,
04/04/05 11:48
|
הזדמן לי לאכול מפניגאה את אחת הארוחות המושלמות בחיי. רועי סופר כשרוני ויצירתי בטירוף! חבל שביקורת כזאת יכולה להרוס שם טוב של מסעדה מתחילה ,עם פוטנציאל אדיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה, מגיע לי
ל"ת
רועי סופר,
05/04/05 11:53
|
|
 |
8.
חפש את המטמון
רואה הכל,
04/04/05 10:49
|
לצערי אני נאלצת להסכים עם המבקרים את פנגיאה. סעדנו שם לפני מספר ימים היינו 5 אנשים ואף לא אחד נהנה. המנות היו בינוניות כמו גם החוויה כולה. ולענין המטמון...המלצתי לבעלי המקום להקפיד הקפדה יתירה על הגיינת המטבח והעובדים בו. מאחר והמטבח ''פתוח'' לעיני כל יש להקפיד שהטבחים לא יחטטו באפם במהלך עבודתם (''המחטט'' זוהה על ידי בתמונת צוות המטבח המופיעה בכתבה לעיל, זהו הבחור הגבוה עם השיער השחור מצד ימין) וגם כשאנחנו היינו במסעדה הוא לא לבש כובע או כיסוי ראש במהלך עבודתו, והוסיף ''פשע על חטא'' בחיטוט עמוק במערות אפו בפני כל. תודו שזה לא עושה חשק להמשיך בארוחה או לחזור למקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מה לפנדל ופיוז'ן
עליהו גרוסמן,
03/04/05 23:45
|
למה השגיא כהן חושב שהוא מבין? אם זה היה תלוי בו היינו בשניצל ובפירה. לו הבין משהו בהתפתחות האוכל היה יודע שגם אוכל שנראה לו טבעי הוא תוצאה של חיפושים ותחרויות -ראה פירנצה ברנסנס וויכוחים בין מטבח צרפתי ואיטלקי. תן כבוד לשף שמכין את הצעתו ויודע גם להכין סטייק פילה מפולפל ופירה ורוטב אך חושב ומרגיש שזה משעמם מדי. כמה זמן נסכים לסלט כרוב ב 206 או המבורגר מחורבן באגאדיר? קראתי את ספרו המועתק של שגיא כהן על המסעדות הטובות בעולם- איגנוראנט ברמה של רוחמה אברהם. נדמה לי שמה שעשה לו אלוהים בתחום המראה פוסל אותו מלעסוק באסתטיקה של צורה וטעמים. שחרר אותנו איש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אכלנו ומאד נהנינו
אורנה באר,
תל אביב,
03/04/05 19:01
|
עושה לי רושם ששגיא כהן פשוט מרגיש צורך לכתוב כתבה מתחכמת. היינו עם כמה חברים ב''פנגיאה'' ומאד מאד נהנינו מהאוכל. אולי אנחנו לא מספיק מתוחכמים כמו המבקר הדגול, אבל לא היתה לנו שום בעיה לא עם העיצוב ולא עם השירות -שהיה נחמד ויעיל. האוכל - גן עדן! בקיצור - מסעדה מאד מומלצת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לצערי שגיא צודק אך לא לגמרי
לקוח מאוכזב,
03/04/05 11:30
|
התארחנו בפנגיאה לפני כשבועיים, היה נוראי האוכל השירות וגם האווירה. לדעתי כתבתו של מר כהן מחמיאה מדי לטבח של המסעדה בעל היומרות להתקרא ''שף'' רועי סופר, שילך וילמד מהטבחים האסיאתים של זוזוברה או קיוטו מעבר לפינה האוכל שלו פשוט לא פוגע. פוטנציאל היא מילה גסה מבחינתי שמוטב היה לו נשארה בתעודות סוף השנה בביה''ס היסודי - טבח שאת כל מנותיו הורס בשילובי יתר אין בו שום פוטנציאל ניתנה לו הבמה והוא לא הצליח, נקודה!!! שישתפר בבית ולא על חשבון הכיס שלנו. המסעדה אינה שווה ביקור - חברים ראו הוזהרתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירון בשיגעון...
לקוח נוסף,
רעננה,
04/04/05 14:47
|
נו ירון באמת, שוב תיאורית קונספירציה, בטח גם השב''כ היה מעורב ברצח רבין.... האם יכול להיות שכולם טועים וכולם רוצים ברעת המקום? אולי במקרה יכול להיות שיש קצת צדק בדברים (פרט לשגיא כהן היתה ביקורת נוספת בסוף השבוע בעיתון העיר, לידה הביקורות כאן יכולות להתפרש כמחמיאות). אין קינאה אין שנאה ואין קונספירציה - האוכל בפנגיאה דורש שיפור ושידרוג וכך גם השירות. מוטב לך וליתר המקורבים למקום, להתעסק בשיפור מידי ולא לכתוב ביקורות חיוביות חסרות שיניים והלא כפי שאמרת אתה, הלקוחות מצביעים ברגליים. ולמיטב ראייתי (6\6) אין במקום הרבה זוגות רגליים - בעוונותי עובד ממש קרוב, וכן, עד מאוחר כל יום, והמקום נראה די שומם בשעות פעילותו הלילית. לך לאכול שם בטרם תגיב, אני את כספי בזבזתי שם בערב אחד ומאד לא נהניתי. הסיבות תוארו נפלא ע''י שני העיתונאים וחלק מהמגיבים ולכן לא אוסיף.(שחלילה לא אתפס כמתחרה קנאי ושונא)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו בטח
אלק,
06/04/05 08:27
|
בטח אתה בעלים של מסעדה סמוכה. לכולם יש אינטרסים וניכר שגם לך. אחלה מקום פנגיאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד כמה הקינאה מעוררת שינאה !
ירון,
ת''א,
04/04/05 08:37
|
עד כמה זה שקוף כי אנשים אשר יש להם חשבון עם השף או המסעדה, בגלל תחרות באיזור או תחרות בכלל מתפוצצים מקינאה לנוכח ההצלחה ,אשר משבשת את הגיונם וצו מצפונם עד כדי השמצות ברמה הנ''ל. נימאס מחוסר הפירגון בתחום זה, נימאס מקליקות.מתי תבינו כי יש מקום לכולם, וכל שף ומיסעדה מביאה קו, סיגנון ויחודיות משלה, והקהל ישפוט ברגליו עם להגיע או לאו.
נ.ב : ולא גם אני לא הבעלים או השף אלה סתם אדם מהתחום שלא מסוגל לעמוד מנגד שבוע אחר שבוע לנוכח ההשמצות שניכתבות על מסעדות מדי שבוע בין קולגות לקולגות. ולא לישכוח כי בסך הכל מדובר בכתבה של איש לא יוצלח בשם שגיא כהן !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכלנו שם והתאכזבנו גם
מתחבר למאוכזב,
03/04/05 17:02
|
היינו בפנגיאה השבוע האוכל לא היה טעים ומבחר המנות דל מאד. צודקים גם שגיא כהן (וזה נדיר) וגם ה''לקוח המאוכזב''. המקום חובבני עד כדי גיחוך, וטעמי האוכל אינם מתחברים וניכרת במנות התחכמות יתר. נתנו הזדמנות - אין סיכוי שנחזור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה פעמים
עם המבסוט,
04/04/05 08:54
|
אכלנו שם כמה פעמים ונורא נורא נהננו. אולי קצת מתוחכם מדי אבל עדין מלא כישרון. גם המקום נעים ביותר. המלצנו לכל החברים שחזרו עם תובנות דומות. זה באמת לא מתאים לכולם כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוזוברה וקיוטו במשפט אחד?
זוזבטו,
03/04/05 15:34
|
ממש לא מענינת אותי המסעדה שבכתבה אבל איך בדיוק אמרת זוזוברה וקיוטו במשפט אחד? או שאין לך מושג באוכל (זוזוברה מסעדה גרועה עד גרועה מאוד) או שנפלת על הראש. קיוטו מצד שני היא ללא ספק אחת הסושיות הטובות בארץ אם לא הטובה ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיוטו פלצנית ולא בהכרח עומדת
מקטרת,
05/04/05 12:13
|
בדימוי שיצרה לעצמה. למשל, אף אחד שם עוד לא בדיוק יודע מה הן אטריות סובה. (כבר שלוש פעמים נפלנו עם מנה המתעקשת לכלול בשמה את המילה ''סובה'', על אף שלא נצפתה בה אף אטריית סובה אחת! ועל אף שמלצרים ומנהלי המשמרת התעקשו שלפנינו מונחת קערת סובה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן מוחלט
מבסוט,
03/04/05 13:05
|
|
 |
4.
שגיא כהן הוא ממש לא
אברפ שרף,
03/04/05 07:27
|
תעזוב קצת שירות -לך לעיקר, עזוב את צבע הכדור.הרי המסעדה נפלאה - מה אתה מתקן טעמים כי המסעדה שלך טובה? כי אתה מבשל טוב יותר? כן קציפה או לא קציפה- בייחאת זובי- כל מה שמבקרים באמת רוצים זה אוכל של אמא או לכל היותר ערבוב בין מפגש הסטייק ודיאנה. כשמבקר מסעדות נתקל במשהו מעל הבנתו טוב יעשה אם ישתוק. מה עושה אותך כל כך מבין בעיצוב ואוכל? עורך העיתון? המשכורות הנמוכות בעיתון? גורדון רמזי בהכנה למבקרי עיתונות מבקש מהצוות שלו אוכל פשוט כדי שלא יתאמצו. חבל עלינו יש לנו מספחק גילה גמליאל ורוחמה אברהם בלי מה שנופל עלינו משגיא מיברג אפרתי. תנו לאכול טוב - יישר כוח לפאנגאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
איה, זה כואב !
ל"ת
רני,
הרצליה,
03/04/05 02:53
|
|
 |
2.
אחת המסעדות הטובות בארץ !!!
מ.א,
מודיעין,
02/04/05 17:44
|
אני וזוגתי היתארחנו במסעדה לפני כשבוע, והזמנו ארוחת טעימות שהיתה מהמופלאות שניתן לקבל כיום בארצנו, וזה כלל שירות מוקפד ועניני, וכן עם מלצריות חינניות אשר טרחו בכדי לספק לנו חויה מושלמת. מר שגיא כהן מי שמך לבקר את עיצוב המסעדה (העיצוב בעיננו היה יותר ממדהים), הרי את ביקורת המזון שלך בקושי ניתן לקבל, וברוב המקרים לא להסכים, למרות שבמקרה נדיר זה היתאמצת להיתעלות על הרוע הפנימי המצוי בך, ורשמת ביקורת טובה על השף ופועלו. רועי סופר עלה והצלח מגיע לך ולצוות שלך שתצליחו ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לא מסכים
מבקר סדרתי,
02/04/05 16:29
|
הסשימי טונה ואפרסון מבחינתי הוא יצירת מופת. ישבתי על הבר ולא סבלתי בכלל מבעיות שרות. למי עדיין יש כוח לשבת לארוחה במסעדה? העניין מוצה מבנתי. הטפיוקה שקדים היא מנה מצויינת, מפתיעה ומתוחכמת. אולי בגלל זה היא לא מתאימה לכל אחד. לגבי הסלט פאפיה ירוקה, מי שמכיר את הגרסה של הבית התאילנדי יתאכזב, מי שלא, נכונה לו הפתעה אמיתית. פאפיה ירוקה, תשמעו לי, הולכת לעשות פה מהפכה. סופר כישרון ענק, אין שום ספק, ולכל מסעדה יש בהתחלה מחלות ילדות. שווה ללכת. לא ללכת- לרוץ.
נ.ב. ואל תשימו לי עכשיו את כל הטוקבאקים שאני הבעלים כי אני לא. אנשים יכולים לפרגן בלי להרוויח מזה כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
רועי סופר,
02/04/05 22:30
|
|