 |
66.
זמנים טובים? ויכוח על אווזים
מתבונן מהצד,
13/01/05 23:57
|
רצחתם את הילדה מה יש לכם משוגעים? היא אחראית לכל הרע שבעולם? זהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
עם כל הכבוד
אווז בית,
11/01/05 21:16
|
עם כל הכבוד ללזכויות בעלי חיים, יש זכויות יותר חשובות שמופרות כל יום במדינה- של ערבים, נשים, מזרחים. מה איתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
כל הכבוד ממי!
ערן,
צפון,
11/01/05 17:21
|
רק מהשנאה הילדותית שנשפכת פה על גבי בר-חיים אפשר להבין שהיא עלתה על משהו. לפעמים אנדרדוג צודק רק בגלל שהוא אנדרדוג, וגבי מבטאת את הרוב הדומם.
כל הכבוד על האומץ, גבי, ועל תשימי לב לתינוקות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
סתומה מפגרת! סבתא שלך פאסה!
ל"ת
ריינר,
11/01/05 14:36
|
|
 |
62.
כולכם מתחסדים. מה עם התרנגולות
שושה,
11/01/05 14:25
|
שחיות בתנאים מחפירים באור לכודות כל חייהן בכלובים מוארות יומם ולילה-עוף אתם אוכלים? ביצים אתם אוכלים?
מה עם העגלים שנמצאים בכלובים קטנטנים כדי שלא יגדלו שרירים וישארו רכים ונימוחים?
ובכלל עניין השחיטה הכשרה שהיא אכזרית מכל סוגי השחיטה ?
נטפלתם לעניין האווזים בעוד הם מהווים נתח שולי ביותר מכל הבשר שנאכל בארץ הזו.-ככה סתם נקודות למחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
פרחה
אנושי,
10/01/05 14:00
|
הכותבת היא כנראה פרחה מצויה עם אוצר מילים של ילד רחוב בן 10. כמה זבל אפשר לשפוך בעמוד אחד מהפה המלוכלך? ואני לא חבר אנונומיס אבל בוודאי נגד הפיטום. לא נאסר בשום מקום על גידול האווזים אלא רק על פיטומם!!! מהה בעיה לאכול כבד אווז שלא פוטם? זה קיים ואף נקרא בשם חביב מאוד - אורגני.....
אז לפני שמעריב נותן לכל פרחה לכתוב כתבה על מה מר גורלה בבקשה שיעלו את הרמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מפוטם=מבאס
ל"ת
מה לא הבנת?,
12/01/05 01:05
|
|
 |
60.
מה יכול להיות שאין ולו...
נתי,
10/01/05 12:36
|
תגובה אחת אוהדת???
כאילו בכל זאת זה נורא טעים והכל... אהה אבל זה מעריב יש פה רק יפי נפש פלצניים. שכחתי...
בקיצור זה לא יותר אכזרי מלשחוט פרה ומי שלא ראה עגל נשחט לא ראה דבר מחלחל מימיו!
ועם כל הכבוד חיות אוכלות חיות ואנחנו חיות שאוכלות חיות, מה לא נורא שמזריקים הורמונים לפרות כדי שיתנו יותר חלב? או שלא מכבים לעולם את האור בלולים כי ככה תרנגולות לא ישנות וממשיכות להטיל? ראיתם מה עושים למטילות זקנות? לא פיקניק! די עם הצביעות מי שנוח לו עם זה שיאכל מי שלא... אני לא מתערב לאף אחד בצלחת אל תכנסו לשלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Kol Hakavod!!!
Rani,
10/01/05 15:11
|
Someone who makes his own mind. Spoke my words! There was another positive one 15.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thanks Man
Nati,
11/01/05 11:32
|
You got better eyes then me I seriously thought the reporter was up for the lynch mob
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מאוד מאכזב
לימור,
10/01/05 12:05
|
מאוד מאכזב שגם כאשר מצליחים לעשות במדינה הזו משהו טוב, מפרסמים דברי הבל כאלו חסרות כל רגישות או חכמה. בנוסף מאוד מאכזב שאתר שמכבד את עצמו מעלה דברים כאלו, נראה לי שיש דברים חשובים מזה שיכולים לתת להם ביטוי באתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מצד אחד ומצד שני
מיכאל ברגמן,
10/01/05 11:57
|
נכון, כבד אווז זה טעים, אבל אני שמח שיש חוק שמונע סבל מיותר מחיות. ברב המקומות בעולם כבד אווז לא נגד החוק ובזה לפחות ישראל עוקפת מדינות רבות בעולם.
אני לא צמחוני, אבל צריך לשים קו אדום איפשהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
פוסטמת היום. את לא יודעת שיש
איציק,
10/01/05 09:15
|
|
 |
56.
בלה בלה בלה. שום מילה בעלת ערך
ל"ת
טור מיותר!!!,
חבל להוסיף,
10/01/05 07:01
|
|
 |
55.
--מעריב איכזבתם אותי, תת רמה--
ל"ת
הגזמתם,
יש גבול!,
10/01/05 01:58
|
|
 |
54.
היחידה שפאתטית זו את אהבלה!
ל"ת
צדקנות עלק..,
אוהבת חיות,
10/01/05 01:50
|
|
 |
53.
מי הילדה המטומטמת הזאת שכותבת?
ל"ת
תתביישי!,
10/01/05 01:47
|
|
 |
52.
אין גבול לטיפשות!
רומי,
ת''א,
09/01/05 21:40
|
כותבת הכתבה קובעת גבולות חדשים ונמוכים מאין כמוהם לטיפשות! ההמלצה שלי: המשיכי להיות צדקנית וגיבורה, ולאות הגבורה נסי את המתכון הבא: הכנסי מהרגע הבא בחייך לכלוב ברזל, בקשי מעובר אורח שקרא את כתבתך (בטח לא חסרים מזועזעים) שיאביס אותך עם צינור ברזל פעם ביום בבת אחת בכולסטרול ומיני זבל שאת כל כך אוהבת, ואז, אנא צרי עימי קשר כדי לשתפני בעצמת החוויה. מי יתן ולא ירבו כמוך על פני האדמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
קחי את עצמך בידיים
המצפון שלך,
09/01/05 17:08
|
|
 |
50.
הצלחת, קוקי
מכירה אותך,
מהתיכון,
09/01/05 16:15
|
אין עלייך, מאמי, הצלחת! מהנערה הכי לא פופולארית בתיכון הצלחת להפוך לכותבת הכי לא פופולארית בעיתון. קוהרנטיות זה חשוב, יקירתי, ושלך מצטיינת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
גם בשר אדם זה טעים
חיפאי,
חיפה,
09/01/05 11:49
|
ואפשר לפרנס המון משפחות בצייד הומלסים ??? האם לרשום אותך לרשימת הממתינים לכבד אדם משובח מטוגן בחמאה מזוקקת ???
(אפשר להגיש זאת על מצע עלי אספרגוס חלוטים קלות אשר יספקו את הניגוד המרקמי הנדרש).
נ.ב. לא כל אדם מוסרי חייב להיות בן 17 משועמם כהגדרתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשאל פשוט תהנה!
מינן בר,
10/01/05 14:11
|
לאחר שרוב האלכוהוליסטים נעלמו מרחובות הלסינקי, עברה שמועה שהם יוצאו לשבדיה כדי להפוך לנקניקיות. עד השמועה זה לא הטריד אותי לאכול נקניקיה ברחוב בשטוקהולם, לאחר השמועה ענה לי מוכר הנקניקיות: אל תשאל פשוט תהנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשאל פשוט תהנה!
מינן בר,
שטוקהולם,
10/01/05 12:37
|
לאחר שרוב האלכוהוליסטים נעלמו מרחובות הלסינקי, עברה שמועה שהם יוצאו לשבדיה כדי להפוך לנקניקיות. עד השמועה זה לא הטריד אותי לאכול נקניקיה ברחוב בשטוקהולם, לאחר השמועה ענה לי מוכר הנקניקיות: אל תשאל פשוט תהנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
גבי את זקוקה לאישפוז
ל"ת
גל,
הרצליה,
09/01/05 09:38
|
|
 |
47.
גבי - את מוכרחה לנסות...
אני,
09/01/05 09:00
|
סקס!! GET A MAN, זה יפתור לך כמה בעיות בחיים. חוץ מזה, מסכים עם מה שאמרת על עצמך בפסקה הראשונה - את חראית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין סכוי שזה יעזור
י,
09/01/05 16:09
|
אני מכל מקום לא הייתי נוגע בה גם אם הייתה האשה האחרונה בעולם. אח''כ צריך להתרחץ שבוע רצוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח גדולים חבר'ה אהבתי..
ל"ת
מישהי שפויה,
10/01/05 01:48
|
|
 |
46.
הכל בשביל הרייטינג
ל"ת
כמה,
פאתטי,
09/01/05 03:22
|
|
 |
אפשר לחשוב...
פתי,
09/01/05 08:36
|
הלו, זה רייטינג? אתר באינטרנט, מאמר....הללללו! אך אל דאגה. בקרוב אולי ישימו כאן סרטי פורנו ושחיטת אווזים ואז נמדוד רייטינג ביחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רייטינג=תגובות
כתבה,
פרובוקטיבית,
09/01/05 22:14
|
ומשום מה הצליח לה - רק חבל שזה בא על חשבון התוכן שבדברים. לא צריך להיות כתב מוצלח במיוחד כדי להרגיז אנשים... תחשבי על זה, גבי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
the cows are next!
ל"ת
anonimus,
09/01/05 02:54
|
|
 |
44.
caved avaz is murdure!
ל"ת
meital,
09/01/05 00:05
|
|
 |
43.
ממליצה לך טיפול נפשי
....,
08/01/05 22:31
|
מה שמתחיל בבע''ח נגמר באנשים. אני לא אומרת שאת רוצחת או פסיכופטית. אבל מה שכתבת יותר מעצם האכילה ללא מחשבה של כבד אווז, מעיד עלייך כאגוצנטרית, שיטחית, חוסר יכולת אמפטית. ואם העזת לכתוב מלל כזה של שטויות ולהיות גאה בזה. גם אני אעיז להוציא את הניתוח הזה של ''פסיכולוגיה בגרוש''. ואין לי ספק שאת גם ככה במערכות יחסים עם אנשים וגם עליהם תהיי מוכנה לדרוך, לא רק להתקדם אלא אפילו על מנת לא לפגום בהנאתך המקדושת. אני מרחמת עלייך, כפי שכתבה אחת המגיבות. על שאת פשוט לא מפותחת רגשית. בימים אלו של מצב כלכלי קשה- באמת כל הכבוד לך על הדאגה. אז אולי בכסף שתחסכי תסייעי לאנשים במצוקה? או אולי תלכי לטיפול טוב שקצת יעשה אותך בן אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש חגיגת?
ל"ת
איציק,
09/01/05 22:33
|
|
 |
ממליץ לך על ואליום
ל"ת
בונד 007,
08/01/05 23:10
|
|
 |
42.
גבי תתחתני איתי
מאיר,
מרכז,
08/01/05 20:58
|
סוף סוף קול שפוי בים של ילדים בני 17 שמנסים לקבוע לכל המדינה את סדר החיים. כן כן לכן פעם לכנס של אנונימוס - חבורת ילדים עם חלב על השפתיים ( לפחות כך אני מקווה). נ.ב בחתונה שלנו בהחלט יוגש עגל חלב ממולא בכבד אווז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גבר גבר
י,
09/01/05 16:05
|
|
 |
אני שומרת מצוות-חפש מישהי אחרת
ל"ת
גבי,
אוכלת כבד,
08/01/05 21:25
|
|
 |
41.
קצת פרופורציה
כבד,
אווז,
08/01/05 20:50
|
תודה לך גבי על הדאגה ללוחמי הזכויות, אבל את בוודאי נלחמת בשדות אחרים. הלוואי שהיה לך את האומץ האמיתי להלחם למען מטרה אנושית מכל סוג שהוא. תודה לך על הדאגה לסוחרים ולמסעדנים ולסורחי הסמים (אה, על אלה בוודאי הגנת בכתבה אחרת) אשר פרנסתם נפגעה. הסמים המיובאים יקרים מסמים מגודלים אצלנו - אז אולי צריך גם להתיר את גידולם למען העניים שאת כה חרדה לקיבתם ולכבדם. ולמען האמת ובעניין הפואנטה האמיתית - אולי תלכי לצפות באווזים כשהם מפוטמים ואם יהיה לך את האומץ לעמוד במראה ובצרחות עד הסוף, ואם יישאר לך תיאבון לאכול מהאווז הזה לאחר מכן - אז שיהיה לך לבריאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הלוואי ובגלגול הבא תהיה אווז
צימחונית2,
08/01/05 19:31
|
רק אישה חסרת לב וקרה יכולה להגיד מילים כה קשות. מעניין אם עדיין היית חושבת אותו הדבר אם היית בצד השני והיו דוחפים לך אוכל עד צאת הנשמה בשביל הנאה כה שולית. האם הדבר היחידי שאת נהנית ממנו זה כבד אווז ששום דבר אחר אינו טעים לך?? אם את מודדת את הכיף שלך באכילתו כנראה שאין לך הרבה חיים. אם לאכול כבד של אדם היה יותר טעים מכבד אווז האם היית מעודדת את אכילתו? משום שאין כל הבדל ואת רק אטומה מדי בשביל להבין את זה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שאפו על המניפולציה
אקס קופירייטר,
08/01/05 19:05
|
גבי מה אני יכול להגיד לך- הצלחת. הנה הבאת רייטינג כמו שתמיד התיימרת להביא. רק אולי בפעם הבאה לא תעשי את זה על חשבון בעלי חיים? (ע''ע קמפיין הפרוות...זוכרת?) ד''ש י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אגב מצפון חברתי
מאבק אחד,
Planet Earth,
08/01/05 17:14
|
פעילי אנונימוס היו הראשונים שהתנדבו - עוד בתחילת המאבק - לסייע למפטמי האווזים לפרק את הכלובים ולבנות תשתיות לפרנסה חלופית, כזו שתכבד את בעליה ולא תותיר עליהם אות קלון.
זכויות אדם, זכויות בעלי חיים- מאבק אחד. זה אינו מקרה, שאותם האנשים שפעילים לזכויות בעלי חיים הם אלו שמקדישים את חייהם לסיוע לבני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אומה נמדדת ביחסה לבעלי החיים
הילה,
תא,
08/01/05 17:09
|
ביכולתה לחמול על האוכלוסיות החלשות ביותר, לזעוק את זעקתם של אלו שלא דוברים את שפתה הרשמית. במדינה בה החזק שולט - אין מוסר, רק הכוח קובע. במדינה בה מתחשבים בחלשים - יש טיפת מוסר. לא חשבתי שיש פה, הופתעתי לטובה. כן ירבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו בחייאת הילה
אריאלה,
11/01/05 11:19
|
את מכריחה אותי לבוא עם הטיעון הלעוס לעייפה שהיטלר היה צמחוני ואהב נורא בעלי חיים?
כמה אפשר להיות דמגוג?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
גבי בר (חיים? אלה חיים?)
בר-אווז,
חוות החיות,
08/01/05 15:48
|
יש עבודות אחרות לעסוק בהן מלבד פיטום אווזים וקטימת מקורים של בעלי חיים (לא פחות חיים מגב' בר-חיים). אפילו אם לא היו מוטב להיות מובטל ולא לעסוק בנבלה הזו. מוטב לרעוב ולא להתעלל ולפגוע במכוון וביודעין ביצור חי ונושם. וכפי שכבר אמרו קודמיי שימצאו העשירים מעדן מפוקפק אחר ליהנות ממנו. להם אינני דואג. יש אנשים כמו הגברת הכותבת שאיבדו באמת את הצפון ואת המצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
גבי בר חיים- איזו אישה עלובה
ל"ת
לא צמחונית,
08/01/05 13:19
|
|
 |
34.
הדאגה למגדלי האווזים
שי,
ת''א,
08/01/05 12:27
|
מחממת את הלב דאגתה של הכותבת למגדלי האווזים. אני מניח שהיא תדאג במידה לא פחותה לרוצחים שכירים, שהדין הפלילי שולל את פרנסתם, או לאנסים, שהחוק מונע מהם ללא רחם את סיפוקם המיני. גם לצרכים יש גבול מוסרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
תיקוני שגיאות
אמנון,
08/01/05 08:00
|
לפרובוקציות של הכותבת לא אתייחס, זה הפך לאופנה בזמן האחרון לנסות ולעצבן כמה שיותר אנשים כדי להשיג רייטינג.
כדי למנוע האעייה, אבהיר שהמאמר רצוף טעויות עובדתיות:
1. בג''ץ כן קבע שיש להפסיק את הפיטום לכל המאוחר בסוף מרץ 2005. וועדת החינוך החליטה שלא לנצל את הזמן המירבי שהוענק על ידי בג''ץ ולכן הפיטום יאסר החל מחודש פברואר.
2. לא יכולות להיות תקנות שיפחיתו את סבל האווזים. כל הרעיון בכבד אווז הוא גרימה של מחלת כבד קשה שגורמת להתנפחותו והתוצאה כבד מלא שומן ומוגלה שנמכר לפתיים בתור ''מעדן''. לא משנה איזו דרך ימצאו, תמיד המטרה תהיה לגרום לאווז מחלת כבד לשם השגת התוצאה ולכן לא ניתן להמנע מייסורים קשים לאווזים.
3. משרד החקלאות ניסה להטעות גם את בג''ץ וגם את וועדת החינוך, כאילו תקנות חדשות שהוא מוציא חדשות לבקרים מפחיתות את הסבל ומאפשרות את המשך הפיטום. גם בג''ץ וגם וועדות החינוך דחו על הסף טענות חסרות שחר אלה.
4. משרד הבריאות אינו עוסק בפיקוח על תנאי הפיטום ואי גרימת צער בעלי חיים. האחראים על כך הם משרד החקלאות וועדת החינוך בכנסת.
5. מפטמי האווזים רחוקים מלהיות עניים ומסכנים . הם עשו הון על גבם של האווזים ועם הכסף שצברו הם יכולים לשבת בשקט חסרי מעש בוילות שלהם ובינתיים לפשפש במצפונם. בוודאי שגם צרכני הכבד החולה לא נמנים בדיוק על העשירון התחתון.
6. אם כולם אומרים עלייך וחושבים עלייך דברים מסויימים, אולי את באמת כזו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על העמדת הדברים על דיוקם
רחל,
09/01/05 17:18
|
לפחות כך תבוא על תיקונה חלק מההטעייה שבכתבה. ולמערכת nrg - זה נכון שהיום רבים מגיבים לכתבה זאת, בשל הפרובוקציה, אבל פעם הייתי מגיבה באתר וואלה! על כל השטויות, עד שהפסקתי לקרוא את הכתבות שלהם. העובדה שיש הרבה מגיבים אינה מבטיחה שמירה על רמת רייטינג לאורך זמן, דווקא להיפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה
י,
09/01/05 16:01
|
האם אין כבד לאווז לא מפוטם, כמו כבד עוף רגיל? האם הוא פחות טעים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמנון אתה צודק בכל 6 הסעיפים
ל"ת
שלום,
09/01/05 11:27
|
|
 |
32.
כמה עלוב
ארז,
חו''ל,
08/01/05 00:36
|
הגב' בר חיים מקוננת על אובדן התענוג הקולינרי שלה תוך שימוש ציני בסוציאליזם מזויף. ממילא ''התענוג'' שמור לאלו שהממון בכיסם ולא לאותם צרכנים פרטיים עניים שבכל מקרה לא יכלו להרשות לעצמם לרכוש כבד אווז ומן הסתם לא יעשו זאת גם עכשיו, וטוב שכך. אז מי באמת נפגע? המגדלים יפוצו ויוסבו למקצוע אחר, המסעדות ימשיכו לצערי למכור כבד אווז אם כי במחירים גבוהים יותר בגלל היותו מיובא, או שישנו את התפריט. ממילא אף מסעדה לא בנויה כלכלית על כבד אווז. אז מי כן יפגע? גבי בר חיים וחבריה שלא יוכלו ללטף את כירסם לאחר שפיטמו את עצמם בכבד אווז מפוטם. דמעות חונקות את גרוני הצדקן. מיד אכתוב לכל חברי ועדת החינוך מכתב מחאה על החלטתם הנוראית למנוע מגבי בר חיים לתפוח במסעדה יוקרתית וכל זה לטובת כמה אוזים מסכנים, וחבורה מצומצמת של צדקנים, וכמה שופטי בג''ץ. פשוט אין גבול לעליבות. מצחיק שזו שיוצאת חוצץ כנגד הצדקנות של פעילי הזב''ח חוטאת בעצמה בצדקנות בכך שמבססת את נימוקיה כנגד ההחלטה בדאגה לחלשים, זהירות גבי בר חיים, גם מעודף צדקנות מזויפת אפשר למות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
איזו אישה מגעילה
צמחונית,
07/01/05 22:39
|
את אישה אגואיסטית שחושבת רק על עצמה ועל הרצונות שלה ולא מתחשבת בסבל האיום שהאווזים האלה עוברים. את מחליאה אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
יקר יותר ?
אבי,
לוס אנגלס,
07/01/05 22:37
|
אני טבח כבר יותר 15 שנה ,ואני יכול להגיד לכם בביטחון שכבד עווז אף פעם לא היה זול,בכול מיקרה המחיר שלו כאילו שהוא מיובה מחול,כך שבעינין המחירים זה שטיות,ולעינין העווזים לא מגיע לאף יצור בריאה ליסבול על ידי החזק מימנו, ושתיהיה שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
המלצה שלי
ד,
מרכז,
07/01/05 22:29
|
תעברו להיות צמחוניים. זה באמת לא קשה כל כך. זה יתרום לכם כל כך הרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניסיתי ולא הצלחתי - וידוי
מרים,
09/01/05 17:22
|
אני באמת ובתמים ניסיתי להפוך לצמחונית, אבל הרגשתי שאני זקוקה לבשר וללא בשר פשוט לא הרגשתי טוב. אני חושבת שלא כל אחד יכול להיות צמחוני. די התאכזבתי מעצמי, אבל אין מה לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמודה נסי שוב
אינשם,
צפון,
10/01/05 12:45
|
כל הכבוד שניסית להיות צמחונית, נכון שבהתחלה זה לא קל, ומצריך שינוי. תוכלי להגדיל בהדרגה את כמות המזון הצמחי שבתפריט שלך, ובמקביל בהדרגה להפחית את המרכיבים מן החי. בהצלחה, אני איתך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתאכזבי מעצמך
י,
09/01/05 22:18
|
זה טבעי וסביר לאכול בשר. פשוט לא חייבים לזלול ללא גבול. ובעיקר - לא חייבים לגרום לבעל חיים לחיות ולמות ביסורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לידיעתכם הרבה....
עידן חדש,
לא ידוע,
07/01/05 22:18
|
הייתי בקורס בישול ושם נאמר כי כבד האווז בישראל הוא לא כשר, כי זה נקרא: ''כבד חולה'' אשר גרמו לכבד לגדול כך (פי 4 בערך) ולכן אפילו ההלכה אוסרת את אכילת כבד האווז ''החולה''. דרך אגב- אני חילוני הוכחה:תראו מתי התגובה התפרסמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
יופי, את גאה בעצמך?
אחד,
07/01/05 20:42
|
מרגישה נורא קולית ומגניבה? מה כל כך מלהיב אותך באכזריות הזו? באמת ההנאה הקטנה שלך באיכלה שווה את כל הסבל אל אחרים? גם תינוקות תאכלי אם הם יהיו טעימים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כתבה לא איטיליגנטית
שירי,
07/01/05 20:20
|
אני מרחמת עלייך כי אני גם בטוחה שחייך ריקניים וסתמיים , אולי יום אחד עוד תמלאי אותם בתוכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
איזו אישה מגעילה
צמחונית,
07/01/05 20:20
|
אגואיסטית שחושבת רק על עצמה ועל הרצון שלה לאכול כבד אווז ולא מתחשבת בסבל האיום שעובר על האווזים האלו. את מחליאה אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
גם אני לא מפחד לומר.
אייל,
י-ם,
07/01/05 18:47
|
ראשית: אני לא מבין איך נתנו לך, חסרת כבוד ואפילו מידה קטנה של רחמים, לכתוב פה. אני לא רגשן, צדקן או לוחם זכויות, לא קשור לאנונימוס ולא לכל קבוצה אחרת, אבל אני כן יודע להבדיל בין טוב ורע. חברה שמתעלמת מערכי מוסר בסיסים וחשובים כמו צער בעלי חיים, היא זאת שנידונה לכישלון. אגב, לא יודע מה עבר עליך כשכתבת זאת, אבל האומה הזאת לא דואגת לאווזים יותר מאשר לאזרחים. מניעת התעללות היא המינימם שצריך לעשות.
בקשר למפטמי האווזים. אני לא מרחם עליהם. מה גם שאני בספק גדול אם על זה מתבססת הפרנסה שלהם.
אני לא יודע מי את, מאיפה את באה ומה הסיפור שלך. אבל אני כן יודע, שבמקרה הזה את מהבד גייז, או החארות לפי דבריך. ואין לך במה להתגאות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אם יש בזה עבודה אז זה מותר?
אבי,
הרצליה,
07/01/05 18:38
|
אם מישהו נהנה מזה - אז אפילו אם זה חסר-מוסריות זה בסדר?
אולי נרשה אונס כי יש אנשים שנהנים מזה. אולי נחזיר הוצאות להורג מרחמים לעל המוציאים להורג מחוסרי העבודה.
פשוט תודי שאת חזירה חסרת מוסר ועמוד שדרה, שחושבת רק על עצמה ונסגור עניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
עשית חיים??? התעללת בחיים!
ל"ת
hell is waiting,
07/01/05 18:18
|
|
 |
21.
שהאלפיון העליון ימצא מעדן
פחות אכזרי!,
07/01/05 18:12
|
ושמגדלי האווזים ימצאו עיסוק אחר ופחות מפלצתי. סורי גבי, לא קיבלת את הסימפטיה שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
MEFAGERET
ל"ת
roni,
tel aviv,
07/01/05 17:58
|
|
 |
19.
איך מפרסמים כזה גיבוב מטופש?
מנחם,
רעננה,
07/01/05 17:51
|
ברור לי שהסטנדרט של הכתיבה יורד ככל שמחירי ההפקה יורדים, וידוע לי שזול יותר להעלות דף לאינטרנט מאשר להדפיס דף בעיתון, אבל מה שלא ברור לי זה מדוע להעלות כתבה כל כך אווילית. הכותבת גאה בעצמה שהיא פוסטמה, הבנתי. לכותבת לא אכפת מסבל של בעלי חיים והיא גם חושבת שהיא כותבת נורא מגניב - גם עד כאן הכל ברור. אבל איפה פה הטיעון? איפה פה אולי איזה נתון חדש? איזו הברקה? בלי קשר לדעתי בעניין הפיטום (דעה שגיבשתי השבוע) זה נראה לי כמו טור שכולו פרובוקציה חלולה שנועדה לקטוף את 200 השקלים שיממנו לכותבת את כבד האווז הבא שבו תאביס את עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
Gabby, come to New York
Mika,
New York,
07/01/05 17:38
|
Where people are still sane. It is a free country and we can eat whatever the hell we want includign delicious goose liver. You all can stay hungry with your ideals. That is why Israel looks like this. Oh, and don't tell me to stay there -- I intend to.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך הפיטום נאסר גם בארה''ב
בעל מצפון,
07/01/05 18:22
|
בהרבה מאוד מדימות- ולאחרונה בקליפורניה, ע''י שוורצנגר בכבודו ובעצמו! נ.ב.: יו קאן סטיי דר אניווי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אוסרים בעולם על פיטום
ערן,
בריסל,
09/01/05 14:33
|
גם באוסטריה נאסר הפיטום ואתה יודע למה? מסיבה אחת פשוטה במדינות שבהם לא נהוג לפטם יש איסור במדינות שיש סקטור פיטום (סקטור כלכלי לכל הדעות) אין איסור. אנו המדינה הראשונה בעולם שמייצרת או שייצרה ואסרה על הייצור. תחשוב מה שתרצה אבל אי הפיטום בארץ לא יפסיק את היבוא וצודקת גבי בכל אשר כתבה מה שאותם קבוצות לחץ עשו הוא דבר קטן שמטו את השמיכה מתחת לסקטור יצרני קטן. אבל אין מה לדאוג הרי אנו יותר טובים מכולם מהאירופאים שזו לא דאגתם הראשונה, פטם וביצים דווקא כן, בארץ זה לא מטריד קלות את אותם אירגונים קטנים וקטנוניים הרי טובת החיות תמיד מעל טובת האדם, או יותר נכון טובתם האישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי עינויים נחשב לטובת האדם??
ל"ת
י,
09/01/05 15:56
|
|
 |
17.
עבור גבי - מקווה שתקראי
אמא,
אווזה,
07/01/05 17:31
|
אני מניחה שאת מחייכת בסיפוק לנוכח התגובות פה, ואני לא מעוניינת להוסיף לסיפוק הזה.
שתינו יודעות שאת זקוקה להרבה תשומת לב, אז הנה - קיבלת.
ובאופן מאוד לא לוחמני, ובלי להתחיל בנסיונות כושלים לשכנע אותך בצדקת הדרך וכל הבולשיט הזה, כפי שהיטבת לתאר - רק רציתי שתדעי שיש פה מישהי אחת לפחות שעצובה בשבילך. לא כועסת. לא מתרעמת. רק מרחמת. לא הצלחת במאמר הזה לגרום לי להזדהות עמך, אך גם לא עוררת בי אנטגוניזם. רק גרמת לי לרחם עלייך עד בלי די. אני מניחה שגם את זה אולי תחשיבי כתוצר של כתיבה עיתונאית מוצלחת, אם מאוד תתאמצי: ''הנה - היא הגיבה ולכן השגתי את מטרתי''. תפרגני לעצמך, למה לא - עוד צדקנית שהגיבה. צודקת.
ורק שתדעי שאין לי בעיה עם היעדר רגישות ומוסר מפותחים - יש הרבה אנשים כאלה. עליהם אני לא מרחמת. עלייך אני מרחמת מסיבות אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה את מרחמת? שתפי אותנו
ל"ת
ליאורה פה ג'ורה,
09/01/05 22:35
|
|
 |
יש חגיגת?
ל"ת
איציק,
08/01/05 16:10
|
|
 |
16.
איזה תענוג לקרוא כאלה רשומות..
מישהו,
מטייל,
07/01/05 17:24
|
כבד האווז זו רק ההתחלה.... עגלי החלב הם השלב הבא. מוצר סבל אחרי מוצר סבל ירדו מהמדפים. זה תהליך בלתי נמנע שרק התחיל.... ה''רע'' עוד לפנייך :-)
שרק נמשיך לראות כתבות כאלה. החלטת ועדת החינוך רק עושה טוב. לבעלי החיים, לבני האדם (שמשפרים ולו במעט את מוסריותם) ותאמת, גם להרגשה האישית של כל אדם שמסתכל קצת מעבר לעצמו!
* מחכה לכתבה הבאה בסדרה * :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
To all of you!!!!
Dave,
07/01/05 17:05
|
Well, eating animals is not very nice! But, most of us keep on doing it. It seems hard for me to imagine that all of you (although I know some will :-)) will give up on meat or fish. What seems most striking to me is that you are so emotional about these livers. What about the poor fish held in tanks and killed (did you have a look, its not nice)? The point of the article is that its more a *fashionable* issue than a *true* burning issue. You have to agree!!! Why the hell are you more concerned about the livers and spending all your time, so many emotions, burning tax payers money when you could spend the money to help treats aids in Africa (a much more noble cause). It just makes you feel intellectual, notice no.7 accusing ``no education'' (go study something instead!). Well, Dr. Goldstein studied quite a few years (and, well,I am willing to bet a large sum that I studied (a lot) more than no.7...lol).
What is next? No more killing mice in your house in summer (some poisons cause them to die of internal bleeding). No more killing flies. Or no more killing cockroaches (sometime i step on only half of them and they tremble on my kitchen floor, so sad).
For gods sake do something to help the tsunami casualties or someone really needy in Israel!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
To all of you!
Dave,
07/01/05 16:48
|
Well eating animals is not very nice! But, most of us keep on doing it. It seems hard for me to imagine that all of you (although I know some will :-)) will give up on meat or fish. What seems most striking to me is that you are so emotional about these livers. What about the poor fish held in tanks and killed (did you have a look, its not nice)? The point of the article is that its more a *fashionable* issue than a *true* burning issue. You have to agree!!! Why the hell are you more concerned about the livers and spending all your time, so many emotions, burning tax payers money when you could spend the money to help treats aids in Africa (a mich more noble cause). It just makes you feel intellectual (go study something instead!).
What is next? No more killing mice in your house in summer (some poisons cause them to die of internal bleeding). No more killing flies. Or no more killing cockroaches (sometime i step on only on half of them and they tremble on my kitchen floor, so sad).
For gods sake do something to help the tsunami casualties or someone really needy in Israel!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בפסקה הכמעט אחרונה...
נורמלית,
07/01/05 18:49
|
זה באמת כל כך מוזר לך? שאנשים לא רוצים לרצוח בעינויים? העלית את הרעיון של ''לא לרצוח'' בצורה כל כך מגוחכת, כאילו זה ממש לא הגיוני ומופרך ובנוגע להתחלה,מפריע לי לחשוב שזה באמת קשה לדמיין שחלק מאיתנו לא אוכלים גופות ולא תומכים בעינויים- באמת נורא מוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
איכס
נורמלית,
07/01/05 16:20
|
מגעיל אותי לדעת שקיימים בכלל אנשים שחושבים ככה. ''אומה גוועת מוסרית''?! את כותבת על מוסר באותו המקום שאת כותבת שצריך לרצוח בעינויים כדי שחס וחלילה הגופה שאת רוצה לאכול לא תעלה יותר?! פשוט דוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
רק שתדעי שאחת הסיבות למלחמה
אנונימי,
מודיעין,
07/01/05 16:08
|
בארה''ב כנגד ה''נאורים שהיו נגד עבדות שחורי עור'' הייתה הטענה שבלי עבדות שחורי העור , כלכלת ארה''ב תיפול , לאנשים לא יהיה כסף...
את יודעת שבזכות ''אנשים נאורים כמוני'' יש לך כיום זכות להיות כתבת באתר זה? בלי אנשים כמוני את כרגע היית במטבח מבשלת בשביל בעלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
איזה מגניבה
רונן,
רחובות,
07/01/05 15:55
|
פעם אנשים היו מתווכחים או נלחמים על עקרונות. היום העקרון הכי גדול ומגניב הוא להיות חסר עקרונות לחלוטין. ככל שתהיו יותר אדישים לכל מה שהוא לא אתם עצמכם - אתם יותר מגניבים, שלא לדבר כנים וישירים. גבי, אני אכול קנאה על שאיני מגניב כמוך, ושכשאראה מישהו זולתי במצוקה זה יזיז לי. ויי, אם כולם היו כמוך, העולם היה נפלא. אגב, ציינתי כבר את הכנות... אוי הכנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
צדקת, את באמת פוסטמה!
ל"ת
מ,
07/01/05 15:47
|
|
 |
9.
מה זה גיבוב השטויות הזה?
ניר הוטניק,
07/01/05 15:42
|
באמת שאפילו אין לי כוח להגיב לכל מה שאמרת.
ושתדעי, ביום שבו ייגמרו המאבקים (יש עוד מאבקים אם לא ידעת, הקופים בבר אילן, התרנגולות בתעשיית הביצים ועוד), יום רחוק מאוד לצערנו, אנחנו נשמח וחיינו לא יתרוקנו. אנחנו נמות עם חיוך על הפנים, בידיעה שהצלחנו לשנות את העולם. ביום שיסתיים המאבק הזה נוכל להתפנות לחיינו, עם חיוך על הפה וחסה בצלחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
רשימה מעוררת שאט נפש
משה,
07/01/05 15:35
|
בושה שעיתון המתיימר להיות רציני נותן פתחון פה לעמדות אטומות וירודות כאלה. אם הכוונה היתה לכתוב רישמה הומוריסטית, זה לא עבר. אם זה נכתב ברצינות - שאט נפש הוא התגובה היחידה המתאימה.
חבל גם שאיש לא טרח לתקן את השגיאות והשקרים שברשימה לפני פרסומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
בושה
אחתשיש לה לב,
07/01/05 15:34
|
בושהה שיש אנשים כמון...תתי רמה וללא השכלה ומצפון! את כמו הנאצים שרצחו 6 מליון יהודים רק שאת רוצחת אווזים....רוצחת!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תת רמה
ישראל,
רמת-גן,
07/01/05 16:39
|
כן אווזים לא אווזים זו לא הנקודה.אם את משוה את האווזים לשואה את באמת תת רמה מחוסרת השכלה ומצפון בלשון המעטה ולא אשתמש בביטוים חריפים יותר. את ראויה לכל גנאי ובוז. יש לך אולי לב אבל אין לך טיפת שכל. מן הראוי שתרחיבי דעת ותתנצלי בפומבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סבל זה סבל זה סבל זה סבל זה סב
מיצי,
07/01/05 17:11
|
ישנם אנשים ששרדו את השואה ועשו השוואות בין מה שעבר עליהם לבין מה שעובר על בע''ח בתעשיה כיום, גם אותם היית מחשיב לחסרי השכלה ומצפון? ניצול השואה יצחק בשביס זינגר באחד מספריו המשיל את בני האדם לנאצים בהקשר של טבח והתעללות בבע''ח. אולי דווקא רק אנשים עם לב ענק ומצפון מסוגלים לראות את הדמיון..מה שמסביר אותך- חסר לב, חסר מצפון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ואז את עוד מתפלאת שאנשים כמוך
אחאחאח,
07/01/05 14:45
|
יוצאים הרעים בסיפור. ואת עוד מעזה לקשר את זה למצב הכלכלי.כבד אווז זאת מותרות יקרה ולא בריאה שגם גורמת סבל רב.זה מפחיד אותי שיש אנשים כאלה אדישים ואטומים שרק רוצים לעשות חיים בלי להתייחס לסבל שההנאות הקצרות שלהם גורמות למישהו אחר. אם כבד האווז יתייקר זה יהיה מעולה כיוון שפחות ופחות אנשים יוכלו להרשות את זה לעצמם. ואת טועה ביחס שלך לפעילי זכויות בעלי חיים שכן המטרה שלהם היא לא מאבק לשם מאבק אלא באמת ניסיון לשנות את מה שלא בסדר בחברה.תתפלאי אבל יש אנים שחושבים לא רק על עצמם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כמה נמוך את יכולה עוד לרדת?!
רבקה,
תא,
07/01/05 14:18
|
האטימות שלך לסבל, הרעב החולני הזה למאכל לא בריא וכל כך שמן, שהפך לסמל לנהנתנות מחליאה.....משהו את. אני מקווה שתהיי בריאה, ושלא יעשו לך לעולם מה שעושים להם, כי אנשים כמוך כל כך שקועים בעצמם כנראה, לא שהם רעים, פשוט אגוצנטריים ואינם מסוגלים וגם לא אכפת להם מסבל של יצור חי אחר, הכל כמובן עד שהם עצמם לא חווים סבל מחריד כזה, אז אז כמו מים מהסלע מצליחים להוציא מהם איזו הבנה או רחמים לסבל של יצור חי אחר מלבדם. עדיין תוכלי לקנות כבד אווז תוצרת חוץ כנראה אם כל כך תרצי, פשוט יעלה לך קצת יותר. תהיי בריאה. את תיזדקקי לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כל כך הרבה טענות מופרכות
אלי,
07/01/05 14:11
|
נתחיל ב''נפגעים''. מספר מגדלי אווזים לפיטום יפגעו, זה נכון. לא מדובר על השפעה משמעותית על התעשיה או על האבטלה. אפשר היה לטעון בדיוק את אותה טענה על סגירת מפעל שמזהם את הסביבה.
המסעדנים והאוכלים יאכלו אוכל אחר או ישלמו יותר. לא מדובר בלחם לעניים אלא במאכל שמראש יקר גם כיום. (שיפודי פרגית עולים כשליש משיפודי כבד אווז)
מה נשאר לנו? אה כן, לא אכפת לך מהסבל הנורא של האווזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אין לך נשמה.
אמיר,
תל אביב,
07/01/05 13:33
|
גבי,
השאלה הבסיסית שאת לא מתמודדת איתה היא האם את מאמינה שיש לנו כבני אדם הזכות לגרום סבל בלתי מוגבל לחיות. ''בלתי מוגבל'' כשמו כן הוא. אנחנו יכולים, נניח, לגדל חיה בחושך מוחלט כל ימיה, לסרס אותה בלי הרדמה, להאכיל אותה בכוח תוך הרס מוחלט של הקיבה שלה, לא לתת לה לעולם לפגוש את הגורים שלה, להיות מושלכת לאשפה גוססת ולהמשיך לגסוס בצמא ימים שלמים וכו'. אין פה עניין של יפה נפש (את יודעת - היאפים עם הג'יפים). תעני לשאלה. אם התשובה היא כן - שיהיה לך לבריאות. אין לי ולך בסיס כלשהו לדבר. אי ממליץ לך גם על מוח קוף כמעדן משובח (תבדקי בחוות מזור אולי יש להם קופים חולים ותוכלי לקבל אותם במחיר מוזל, ולשחוט אותם לבד בבית). אם התשובה היא שיש דברים שאחנו כבני אדם, חיות בעצמנו, איננו מוכנים לעשות לחיות אחרות, אז יכול להיות שתגלי שפיטום אווזים הוא בדיוק דבר כזה. אין סיבה בעולם להתעלל ככה באווזים. פשוט אין. ומי שמתפרנס מזה יצטרך למצוא פרנסה אחרת. אני לא רוצה להתייחס ליתר הטענות שהעלית לגבי יבוא וכבד וכו'. אני רק אציין שיש מסעדנים רבים שהיו גם הם חלק מהמאבק והצהירו שיפסיקו להגיש כבד בגלל הסבל שהוא גורם לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מי שמתעלל בבעלי חיים
דוד,
תא,
07/01/05 13:27
|
למטרת רווח אישי, מגיע לו שהעסק שלו יסגר ! שימצא לעצמו מקצוע פחות פוגעני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נו, גבי, באמת
ל"ת
איציק,
07/01/05 13:07
|
|