 |
15.
אוכל ישראלי
ת,
ניו זילנד,
22/01/05 22:56
|
אין אוכל ישראלי יש גרסאות ישראליות למנות שמישהו אחר רקח במטבחו אם מישהו רוצה לבשל אוכל ישראלי המוטיב העיקרי צריך להיות שימוש בחומרים טריים מקומיים ושוים במחיר לכל סועד, אני לא הייתי משלמת מחיר כזה גבוה למנות שהוזכרו ושנית אוכל שאני מתגעגעת אליו הוא באמת האוכל הבסיסי שאכלנו כילדים בשנות השישים כאשר לביצה קראו חביתה ולא עלומה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
היו זמנים !!!
ליאור שבתאי,
ירושלים,
27/12/04 23:52
|
היו זמנים עוד בתקופתה של תמר אשר לזכותה יאמר כי ריסנה את קדם, אכן המסעדה היתה מהטובות שבארץ, מאז הכל הישתנה ואי אפשר רק להאשים את קדם שהיה צריך להחזיק מסעדה במרכז ירושלים לנוכח כל הקשיים הכלכליים והביטחוניים. קדם הפסיק לאהוב את הבישול והתחיל לחשוב רק על כסף ולכן האוכל שלו היום ניראה בהתאם ועל השירות בכלל אין מה לדבר. ועל זה אפשר להגיד רק חבל.
נ.ב : לאותו אחד שטורח לענות לכל המקטרגים (חבר שותף וכדומה) ועוד מציג את עצמו כישראלי מפריז, על תיטרח להוסיף תגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט תקרא תגובות
טורקי מהונגריה,
28/12/04 19:05
|
ורק אז תגיב. המגיב שחי בצרפת הוא המקטרג ויוזם התגובה. ד''ש לתמר , למרות שלא הצליחה לרסן אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למנבל הפה !
שבתאי ליאור,
ירושלים,
29/12/04 14:13
|
חבל שאנשים כמוך חיים בארצנו עם פה מלוכלך וחוסר נימוס בסיסי אפילו באינטרנט. עם תחזור ותיקרא את כלל התגובות של פריז/צרפת תבחין שקפצת כחמור בראש. מאחל לך בריאות ואושר, ועדיין חוזר ואומר כי ארקדיה היתה ואינה עוד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית שפה קשה
מנבל הפה,
29/12/04 22:24
|
''עם'' תחזור ותקרא ....??? ידידי כאח לי (או אולי כעך לי ...) קוטג' ויהי מה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הבישומין של הרוזמרין
רועי,
27/12/04 21:19
|
אם מישהו מעוניין לדעת איך לעשות פירה קטיפתי מאוסף מלים נבובות, הנה דוגמה מהכתבה.
''וזה שענף רוזמרין הבר שאיכשהו מבשם את כל המנה מזכיר אחר צהריים חורפי על גבעה בגליל, כשהגשם בדיוק נגמר והניחוח הרטוב אופף אותך מכל עבר?''
תעשו טובה ותשאירו את ההתפייטויות האלה למדור הספרותי. תנו דיווחים על האוכל נטו, בלי להפוך כל כתבה או ביקורת מסעדות לפירה קטיפתי של של הלשון העברית. הקשקשנות באתר שלכם עוברת כל גבול. לא כל אחד הוא רון מייברג. שגיא כהן מבין באוכל וכל הכבוד לו על זה. שיתמקד באוכל ויעזוב את הפואטיקה למשוררים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אוכל טרי טעים ונקי
חסידה,
27/12/04 02:15
|
|
 |
11.
עזרא קדם אחד הגדולים ביותר !!
ר-ח-,
תל אביב,
26/12/04 21:19
|
מסכים עם כל מילה עזרא קדם הוא אחד מהשפים הכי גדולים והכי משפיעים בגסטרונומיה הישראלית הצפופה והלא מפרגנת אין ספק שהוא אוהב את עבודתו אהבה גדולה אוהב אוכל וחולם אוכל אמיתי !!!!! שחק אותה ובהצלחה !!!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
It is nice of you but.....
michael Katz,
London,
26/12/04 15:44
|
Dear Sagie: I am not such an expert on food as you When livivng in Israel I was always the first to say a good word about a restaurant that delivers good product and good food and to make sure every one knows and give them a visit in the case of Aracdia some thing is wrong there for many years when you regard your self as the best it should be very very rare that a client visit should be bad I had 3 very average meals there. I hope you article is sincire and real and I hope that the restaurant is as good as you describe and i will check it again in my next visit . Currently I am teaching at the london cordon bleu regrads Michael Katz
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
השף פול בקוז והשף קדם
בילי,
26/12/04 13:27
|
ב-9 בדצמבר ביקרנו במסעדה. התפריט - היה עדיין תפריט קיץ. המנות היו בסדר - ציפיתי ליותר מבסדר ,אחרי כל מה ששמעתי וקראתי על השף עזרא קדם. כשיצאנו ישב כבוד השף עם שניים מעובדיו ולא טרח לשאול או חלילה לברך לשלום. אכלתי במסעדתו של פול בקוז שלא כמר קדם מזלזל באורחיו ויוצא בזמן הארוחה, עובר בין השולחנות ומחליף מילה עם הסועדים. כדאי שהשף קדם יאמץ מנהג זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אוכל ''ישראלי'' הוא קודם כל כשר.
ל"ת
צריך לדייק.,
26/12/04 13:16
|
|
 |
7.
כתבה שנקנתה בכסף
ניסים,
26/12/04 10:35
|
עד מתי נקבל ''ביקורות'' למסעדות שאינן אמיתיות . לא סביר שמבקר מזון (עלק) יכתוב כתבה ללא שום ביקורת רק שבחים. אין מושלם רק משולם בכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לבלבל
גסטרונומי,
פריז,
27/12/04 00:30
|
את המוח עזרא הוא מהשפים היותר מוכשרים בארץ והיצרתים שכל השפים האחרים מחקים את המנות שלו ובנוסף ארקדיה היא בין המסעדות הגסטרונומיות האחרונות ששרדו בארץ ובטח לא בזכות קהל קוראים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
חבל חבל
דני,
ירושלים,
25/12/04 20:55
|
אני אוכל בארקדיה כבר הרבה שנים המסעדה ידעה תקופות טובות יותר ופחות בשנה האחרונה קרו שם הרבה דברים חלק מזה זה החיבור המחודש של עזרא קדם לקהל וליצירה שלו עצמו המסעדה בתקופה נהדרת המחירים סבירים ונותנים תמורה מלאה לכסף וההנאה גדולה השירות יכול קצת להשתפר אבל באמת מקום נהדר לשגיא חבל שאין עוד הרבה ישראלים שמוכנים לנוח לרגע ולהתמסר להנאות הקטנות של החיים להפליג בדמיון לנוסטולגיה וכייף ותודה לעזרא שמאפשר לנו את זה דרך האוכל פעם אחר פעם בהצלחה ויישר כח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כל מילה בסלע- תחי ארקדיה!
ל"ת
גלעד,
ירושלים,
25/12/04 20:31
|
|
 |
4.
חזיר ים ישראלי ברוטב קטיפה
חי בצרפת,
25/12/04 20:03
|
גלילית העטוף בז'מש יהודי ... מה אוכל ישראלי מה?? אחרי כל הבליל מאכלים שיש בארץ- גם זו תוצאה של כור היתוך, כשאני ורבים נזכרים באוכל שהוא ישראלי, ולא חומוס ופלאפל ערבי או ממולאים מרוקאים ופיתה עיראקית... מה שעולה בזכרון של בלוטות הרוק זה קוטג' וחביתה מקושקשת וסלט (לא ערבי!) ישראלי ולידם לחם אחיד ולבן (או גיל) ועם זה שותים בירה שחורה נשר מאלט ומקנחים בתפוז ... שגיא, לרוב אני מאד אוהב לקרוא את הביקורות שלך, יש לי הרושם שגם לך ברור שעל רקע הביקורת הזו אתה צריך להסתכל במראה ולבדוק אם אכן זה אתה שמשתקף ממול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזיר צרפתי מפוטם
חי בפריס,
27/12/04 00:53
|
ידידי היקר אני מקווה שאתה כבר התבוננת במראה וחשבת מתי אכלתי בפעם האחרונה אוכל ישראלי אם הגיל והלחם ,הקוטג והחביתה זוהי שיא הגסטרונומיה תמשיך לפנטז על נשים בנות 70 ולשטוף את בלוטות הרוק.תניע את הסוסיתא ותגיע לארצנו כדי להנות מהיצרתיות וחומרי הגלם ששפים בארץ משתמשים ואולי תשכיל ותלמד שגם הצרפתים נשארו מאחור ליד המטבח הישראלי העדכני .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שגם חזיר הוא ידיד יקר
חי בצרפת,
27/12/04 20:45
|
לפחות על פי תגובתך. אדוני הנכבד, אני אכן חי בצרפת נוסע באוטו צרפתי ואוכל אוכל -גם צרפתי, רחמנא לצלן אפילו לא כשר ו''לא מעודכן'' . אינני חוזר בי מהערכתי לקוטג' ולמקושקשת, אבל אחדד נקודה שאותה אולי לא הבהרתי כראוי- שרימפס, מה לעשות גם אם מבשלים בישראל- מדינת היהודים- אינו יכול להיות אוכל ישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי, כמה שאתה צודק!!!
משה,
ירושלים,
26/12/04 10:01
|
כל מילה בסלע. כאדם בשלהי גיל הארבעים, זכרון הילדות שלי הוא אכן מסוג של ארוחה שמורכבת מביצה (על סוגיה) או קוטג' עם לבן בליוי לחם לבן, לא פרוס ואם זה היה בעונה, היה בתקופות הטובות, קינוח בתפוז מחולק על ארבע.
לדאבוני, כיום אין לי שמץ של הכרות של מסעדה שמחזירה אותי לילדות, ממש לא. וחבל, הפכנו לתעשייתים וצרכני דעת קהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שגיא כהן
סימה,
25/12/04 18:27
|
תחליפו את הכתב הזה הוא מבריח קוראים לידיעות הנל אינו מבין באוכל ומנותק מהשוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סימה סימה
סתם,
ירושלים,
25/12/04 20:57
|
|
 |
2.
איזה פלצנות.....
ישראלי שפוי,
25/12/04 16:25
|
פשוט זיבול שכל נוסטלגיה? גבעה גלילית? ענף רוזמרין? גשם שחלף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
150 מחיר שפוי???
דניאל,
מרכז,
25/12/04 13:11
|
ממתי 150 ש''ח לסועד הוא מחיר שפוי? לפי חשבוני זוג ישלם על הארוחה המדהימה כולל דלק כ350 ש''ח. אולי אני לא מכיר את המציאות אבל נידמה לי שאדם סביר מרוויח סכום זה ביומים שלושה של עבודה. בתאבון!!??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי לאחרונה היית במסעדה ולא
מגיב,
25/12/04 18:25
|
|
 |
:-)
ל"ת
מגיב,
25/12/04 18:24
|
|
 |
כן, אה...
ל"ת
בורגני,
25/12/04 17:16
|
|