 |
37.
כסף
עמי,
מודיעין,
22/12/04 00:22
|
מעניין כמה כסף אתה לוקח לכל כתבה איכותית כמו שאתה כותב לתל אביבים הפלצנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
יה אפס!
מורן,
ירושליים,
20/12/04 14:22
|
שגיא כהן, אתה פשוט אדם שפל!לכתוב כתבה בצורה כל-כך נבזית, זה משהו שעוד לא נתקלתי בו בשום עיתונות. שונקה היא פשוט מסעדה מעולה, המגישה אוכל משובח אשר מלווה בשירות נעים. בקיצור, תעשה טובה ולך תכתוב במה שאתה מבין בו,או שאולי אומר בכלום?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
השאלה היא כמה שילמו לך???
ש ר ו ן,
17/12/04 23:29
|
|
 |
34.
לעורך שלום
שני,
ירושלים,
16/12/04 12:48
|
ישנם אנשים וישנם אנשים ישנם כאלו שיודעים להתבטא וישנם כאלו שמקבלים במה לחינם... אינני יודעת על מה המהומה הרבה אך יצא לי לאכול במסעדת שונקה לא פעם עיסקית בצהריים... מסעדה לא רעה אוכל סביר ואוירה נעימה... המבקר מר שגיא כהן החליט להשמיץ את המקום כאילו יש לו אינטרס אישי לפגוע במקום, יש ביקורת מקצועית שבה ניתן לשמוע דעה מקצועית, אך לרדת לפסים כה אישיים ולרמוס שם של מקום.. לא נהנית אוקיי לא קרה כלום אבל זוהי לא ביקורת אוביקטיבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לשגיא ''מבקר המסעדות''
דניאל מזרחי,
ירושלים,
14/12/04 22:53
|
ממתי ניהייתמבקר מסעדות שאתה מדבר בכלל?... לא היה לך נושא לכתבה????... אז בוא אני יסביר לך משהו-הבעיה שלך שאתה מבקר מסעדות כמו שאתה מפרשן כדורגל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מי אתה בכלל שגיא כהן?
ענת,
14/12/04 11:50
|
בהמשך לתגובתי שטרם פורסמה עקב שיקולי המערכת אני מוסיפה את כתובת הדוא''ל שלי. מעניין איזה שיקולי מערכת קיימים כאשר שגיא מפרסם כתבה כל כך נבזית שמפורסמת מייד ואילו התגובות מצונזרת ועוברות ''שיקולי מערכת''. אני עובדת במדיה וממתינה שתגובתי תפורסם. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מי אתה בכלל שגיא כהן?
ענת,
ירושלים,
14/12/04 11:42
|
לא ייתכן שהכול כל כך גרוע בשונקה. אם נשאיר לרגע את האוכל בצד ונתייחס למראה של המסעדה אז לכל הדעות זוהי אחת המסעדות היפות והמושקעות בירושלים אם לא בארץ. ואתה שגיא כנראה שאין לך מושג בפרשנות בספורט אז העבירו אותך לאוכל אבל גם שם אינך מצטיין. כי כתבה כל כך רדודה ומגמתית משרתת רק את האינטרס של שונקה כי פשוט לא ייתכן שהכול כל כך גרוע ולכן הלכתי לבדוק בעצמי בשבת בצהריים אז לידיעתך ולידיעת כל המלעיזים המסעדה הייתה מפוצצת עד אפס מקום באנשים איכותיים ואניני טעם שמבינים משהו באוכל (להבדיל ממך) אנשים מהאליטה של הארץ שמגיעים גם מת''א כדי לאכול בשונקה נהנים ומספרים לחברים. בגלל שנאת חינם נחרב בית המקדש ואתה דרסת ברגל גסה בלי מעט חמלה מסעדה מצויינת, וכל זאת בגלל תאוות הכתיבה שלך בה הוצאת את חמתך, כעסייך האישיים ותסכולך על היותך כתב סוג ז' אשר אינו מבין דבר וחצי דבר באוכל (אולי באוכל של קיבוץ) שונקה תמשיך להתקיים גם אחרי הכתבה שלך אני בספק אם אותך ימשיכו לקרוא. שימותו הקנאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
חוזה חיסול
גיל,
ירושלים,
13/12/04 14:06
|
מעניין מי הזמין חוזה על בעל המסעדה ומדוע כהן משתף פעולה? מה יוצא לו מזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
למה כהן? איפה ססלר? מי צריך את
מאיה,
י''ם,
13/12/04 13:16
|
שגיא כהן ומיברג, תקראו את ססלר הוא יודע אוכל ויודע לכתוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
האמת הכואבת..והאלטרנטיבה!
מירב,
מודיעין,
13/12/04 11:28
|
פעם, כששונקה הייתה יקירתם של מבקרי האוכל, הם עוד התאמצו והאוכל היה יקר אבל טוב, ההיתה אווירה טובה (וברמנית הורסת עם עיניים מכשפות..) והיו הרבה לקוחות. משהו רע קרה להם. הייתי שם פעמיים (פעם אחת יותר מידי..)קבלתי אוכל שהיה פשוט.. מעליב. למה מעליב? כי המקום באמת יפייפה ומשלה וכשהאוכל מגיע - האכזבה גדולה כשהחשבון מגיע - פה האכזבה לפעמים מתחלפת בכעס. לכל הירושלמים המוחים - תקראו לפני שבועיים כתבה ב''כל העיר'' ביקורת על אותה מסעדה. שני מבקרים לא טועים. יש בירושלים מקומות מדהימים עם אוכל טוב ומחירים שפויים (יותר מת''א), למה שלא תנסו את הצ'קרה..?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שונקה לא עומדת בהתחייבויות
ח.ג.,
ירושלים,
13/12/04 10:27
|
קיבלתם את חוברת ההטבות במסעדות של ויזה לחודש דצמבר?
אני קיבלתי.
בא לי לצאת לאכול בחוץ, עברתי על המסעדות בחוברת, ובחרתי בשונקה המופיעה שם. צילצלתי להזמין מקום, ולוודא שהמצבע בתוקף. המלצרית לא ידעתה כלום - בעל הבית איננו. צלצלי אחרי 6 בערב. צילצלתי אחרי 6 בערב, הוא עדיין איננו ואף אחד לא בירר ולא שאל.
החלטתי להתייצב במקום. מסעדה ריקה - כעשרה מלצרים ואנשי צוות מסתובבים בחוסר מעש. נתנו לנו לעמוד כעני בפתח איזה 10 דקות עד שניסו שוב להשיג טלפונית את הבוס. לא הצליחו. המלצר החביב שאל אם נרצה בכל זאת לאכול - גם בלי מבצע, ואנחנו אמרנו נו, מילא, אכלנו אותה עם המבצע. נשב לאכול, ובתנאי שבמהלך הארוחה ימשיכו לנסות להשיג את הבוס ולברר. כשראינו את התפריט והמחירים, נפלנו כמעט מהכסא, כי זה היה רחוק מאד מאד ממה שהתכוונו להוציא באותו ערב. בדיוק באותו רגע, הצליחו ליצור קשר עם הבוס, והוא אמר אין מבצע, אין ויזה, אין כלום. אם רוצים - רק במחיר מלא. קמנו ויצאנו. הלכנו למסעדה אחרת באיזור, ואכלנו ונהננו, ללא שום מבצעים.
הערה לויזה: אני מניחה שנחתם איזשהו הסכם עם בעל המסעדה, נכון? אחרת לא הייתם מכניסים אותו לחוברת שלכם ונותנים לו פרסומת אדירה אצל כל לקוחותיכם. תתבעו אותו על אי עמידה בהסכם ואי מילוי התחייבויותיו. כי מה שהוא עשה כאן זה ניצול ציני ומחפיר של מכשיר שיווק/פרסום בעל תפוצה אדירה, מבלי לתת שום תמורה מצידו.
והערה לבעל המסעדה: אם אתה מזלזל בקליינטים שלך, סופך שיזלזלו בך. גם אם נניח מאיזושהי סיבה המבצע עדיין לא בתוקף, או יש עם זה איזו בעיה, המעט שיכולת לעשות כדי לא לתת לאנשים לצאת מאוכזבים מהמסעדה, זה לנסות למצוא איזו פשרה שתגרום להם להשאר. מה דעתך על משהו בנוסח ''שבו לאכול, ניתן לכם איזו הנחה קטנה כפיצוי על אי ההבנה..'' או למשל ''המבצע עדיין לא תקף, בואו תשאירו לנו שם וטלפון וכשהוא יכנס לתוקף נשמח להזמין אתכם..''
תאמין לי שהיית מרוויח קליינטים. בהתנהלות הדוחה שלך - הפסדת לא רק אותנו, אלא גם את כל מי שאנחנו מספרים לו את הסיפור, ותאמין לנו - מיום חמישי ועד עכשיו לא הפסקנו לספר את הסיפור לכל העולם... ועוד ידינו נטויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
גם ביקורת ניתן לכתוב אחרת.סגיע
ל"ת
מר קוהן.,
13/12/04 07:30
|
|
 |
25.
למה לרדתכל כך נמוך?
דקלה,
ירושלים,
13/12/04 00:14
|
אני לקוחה מאוד קבועה בשונקה וטעמתי כל מנה אפשרית במקום, ויכול להיות שכמה פעמים התאכזבתי, אבל תאמין לי שגם הבעלים (בן אדם מאוד נחמד) וגם המלצריות עשו את כל המאמצים שאצא מרוצה בסופו של דבר. וזה כולל פיצוי ואת החלפת המנה כמובן.הביקורת שלך נכתבה במטרה לפגוע.לא יכול להיות שנכנסת למסעדה הכי טובה בירושלים ובין הטובות בארץ בכלל, ולא אהבת כלום! ירדת על כל דבר אפשרי, מהכניסה למראה המסעדה (חלונות, קורות בתקרה?!?), לשירות, לאוכל ולעמעום אורות? ומה אם השירותים? לא אמרת כלום על האסלה...אז כנראה שהשמועות נכונות, כמה בדיוק שילמו לך לכתוב את הזבל הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שגיא כהן האפס !!!
m.a,
ירושלים,
12/12/04 14:45
|
שוב הוכחת עד כמה שפלות האדם ויצר המבקר שכביכול הינך, גוברים על צלם אדם ותבונה מינמלית. ראה הולמד מעמיתך גיל חובב, רוגוב וכדומה איך ''קוטלים'' מסעדה בשפה ובכתיבה הראויים לעיתון שמכבד את עצמו. כנראה שמיצי הזוהמה נוחים ומתאימים לך, וברצונך להיזכר מעל דפי ההיסטוריה כמבקר המסעדות המושחת והנבל ביותר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
חכיתי לרגע הזה .. תכנסו לקרוא
מלצר לשעבר,
12/12/04 13:43
|
סוף סוף מישהו אומר את הדבר הנכון . להתווכח עם מבקר מסעדות אנין טעם זה לא מתפקידי למרות שאני מסכימה איתו -פשוטו כמשמעו מסעדה סוג זין ולא רק בגלל האוכל. בעל המקום רוני לא רק שהוא מעושן בלי סוף [המבין יבין ויש עוד] הוא גם מעלים מס , במיוחד שגיליתי שהוא לא טורח לדווח למי שצריך שיש לו עובדים כך שאת כול הזכויות שמגיעות לעובדים - הם לא מקבלים . מקרה מזעזע נוסף היה שביום בהיר אחד אני בתור מלצר הייתי צריך ללכת לאסוף נדבות ממסעדות אחרות כי מי שהיה צריך לספק חומרים למסעדה החליט לא לספק מהסיבה הפשוטה שאדון רוני חייב לו המון כסף . באותו הרגע אני את תפקידי שם סיימתי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למלצרי לשעבר המאוכזבת
דניאל,
ירושלים,
14/12/04 23:01
|
אם את מלצרית לא מסוגלת ליהיות אז הבעיה אצלך לא עם רוני הבעלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מסעדה מזעזעת, כולל בעל המקום
מאוכזב,
12/12/04 12:13
|
מסעדה מזעזעת, לא רק האוכל סביר מינוס, גם השירות ובמיוחד המנהל שלהם רוני, שממש לא יודע לתת שירות, וזאת זכות לתת שירות, רוני!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הפעם הוא צודק
שץ,
12/12/04 12:04
|
מדובר במקום שלא ראוי להיקרא מסעדה. אגב, רק בגלל השירות כדאי להחרים את המקום, גם אם האוכל היה מעולה לא שווה לסבול השפלות שירות שכאלו.
בקיצור אדון שונקה, תעביר את במקום שלך מקצה שיפורים או שתפנה את מקומך לטובת מסעדנים שיכולים לקדם במשהן את הענף בירושלים.
אתה הבנת את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אמת לאמיתה
Mr Anderson,
Jerusalem,
12/12/04 11:16
|
נחמתך היחידה צריכה להיות שבסופו של ערב לא חטפת מכות מבעל הבית (והיו מקרים מעולם) , ולמגיבים: אוכל טוב לא צריך לעלות 320 ש''ח, ואם כבר שילמת, (או אכלת אותו בחינם) הוא צריך להיות טוב, ולענין התגובות נגד הכותב, את הילד מ''המלך הוא עירום'' מכירים ירושלמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תאמינו לי
o,
j,
12/12/04 11:13
|
כשהבעלים הבעלים מגעיל האוכל מגעיל. שגיא כהן אתה קשקשן אבל הפעם יצאת גדול!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
why like this?
yosi,
jerusalem,
12/12/04 10:34
|
|
 |
17.
עלבון
julia,
12/12/04 09:33
|
מבאס מאד להזמין לשונקה 10 אורחים, לשלם ביד נדיבה ולקבל שירות ואוכל גרוע ביותר. לתלונתינו הגיב בעל המסעדה: מה כבר ציפיתם לקבל עבור ארוחה עיסקית? זה מה יש! ממש שוד לאור יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
גרוע במידה בלתי נסבלת
אנסטסיה,
12/12/04 09:18
|
משום מה חזרתי כבר מספר פעמים על הטעות המרה של להביא אורחים למסעדה ובכל פעם מחדש מתבזה. מילא האוכל הירוד (יש גרועים ממנו), השירות שם נוראי ברמות שטרם נודעו. המלצריות נותנות תחושה קשה של חוסר רצון ממשי לשרת (ובשביל מה הביאו אותן לשם?) מספר פעמים חשבתי אני ללכת למטבח להוציא מנה ששכנה וחיכתה למלצרית עד בוש. מסתבר שאוכל רע מוגש על- ידי אנשים לא פחות גרועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מידתיות וקיצוניות
יוסי מזרחי,
ירושלים,
12/12/04 07:54
|
אמי לא אוכל שם,מסיבות של כשרות(פרימיטיבים הירושלמים ,מה?....),אבל גם כך אפשר בקלות להבין,ואפילו לכמת את מידת האוביקטיביות של הכותב... חיסול חשבונות??, לא אכלת בחינם?? בכל מקרה, ארבעה קובה חמוסטה יעזרו לך.הצרה ,שאין לך גישה לקובה אמיתי......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב העם שומר כשרות
עדי,
12/12/04 18:07
|
החילונים שוכחים כל הזמן שהם מיעוט. אבל מבחינת לקוחות המסעדות יש רוב לחילונים, זה נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
נקמה
יעל,
12/12/04 06:35
|
מענין על מה היו חילוקי הדעות של כותב הכתבה לבין הבעלים של המסעדה כי סתם לא כותבים כתבה כזאת!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לבעל המסעדה - דחוף דחוף
ירושלמי,
ירושלים,
12/12/04 06:16
|
ידידי , אין בעיה עם האוכל , לא כול מסעדה מגיעה לרמות קולינריות מרקיעות שמיים . זה באמת בסדר , מי שלא אוהב שלא יבוא . אבל , מלצריות שמנסות להבריח אורחים ?! , מעמעמות את האורות ???!! , איפה מנהל\ת משמרת ? איפה אתה ? איזו מן חוצפה זו ...? ב-10 בלילה ?? עליך לפטר מיד את מי שאחראי לך , ובדוק היטב את הקריטריונים לפיהם אתה מקבל עובדים . ממתי מלצריות הן בעלות הבית ?????!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
מורן,
ת''א,
13/12/04 00:34
|
מה הקשר למנהת משמרת? אם המלצריות מספיק אחראיות להשאר לבד במסעדה אז בטח יש סיבה לכך. לא צריך בייביסיטר כל הזמן.זה לא משנה את העובדה ששגיא כהן החליט לרדת על כל דבר במסעדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
צודק בהחלט - כנסו ותבינו
אכלן מתמיד,
עיר הקודש,
12/12/04 05:59
|
טוב , אין מה לעשות , מדובר במסעדה פלצנית שמנסה תת לירושלמים , להרגיש תל אביבים . אבל מה לעשות , אנחנו לא , מי שרוצה אוכל אמיתי , שילך לשוק , יש עזורה , יש חצות , יש חומוס תלפיות , חבל להוציא כסף על מסעדה כמו שונקה . גורמה מהתחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
for 320 shekel I eat kosher
ל"ת
you deserve it,
dont cry,
11/12/04 23:48
|
|
 |
10.
כל מילה בכתבה אמת
נועה,
11/12/04 22:40
|
גרתי בי-ם שנתיים הלכתי לשונקה פעמיים כי כולם אמרו שהיא מעולה אבל האמת היא שהמסעדה פשוט מגישה אוכל תת רמה במחיר בלתי נסבל עם שירות מעולה (אבל לא באתי בשביל השירות). והגיע הזמן שמישהו יקטול את המסעדה הזאת שהיא גם יקרה מדי וגם מגישה אוכל גרוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שגיא כהן מצד אחד מיברג בצד שני
ורד,
11/12/04 21:50
|
|
 |
8.
לא מאמינה לאף מילה שלך
שרון,
ירושלים,
11/12/04 21:47
|
אכלתי בשונקה מספר פעמים ובכל הפעמים נהנתי. היו פעמים שהגענו רק בתשע בערב, כשלא היו הרבה אנשים, השרות היה מעולה והאוכל היה כרגיל נהדר. עושה רושם שיש לך משהו נגד הבעלים של המקום, או נגד מי שמהלל אותו. אחרת אני לא מצליחה להבין איך משהו יכול לכתוב כתבה הרסנית כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יש בשונקה גם כמה מנות טובות
בעז,
ירושלים,
11/12/04 20:15
|
אכלתי בשונקה מס' פעמים, מדובר במסעדה סבירה ביותר, וודאי ביחס לשלל המסעדות הגרועות בירושלים. להזכיר גם שבירושלים יש בסה''כ מעט מאוד מסעדות לעומת גוש דן. בשונקה יש מנה ראשונה של קלמארי עם פלפלים קלויים - מנה נהדרת, כמו גם כבד אווז בפירות יער מומלץ ביותר. אכן סטייק פילה לא הייתי מזמין כאן אבל אנטריקוט בהחלט כן. לסיכום - נדמה לי שמר שגיא כהן הנכבד טעה בבחירת המנות שלו. נ.ב - אני מסכים ב100 % באשר לרמת המנות האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש המון מסעדות טובות בירושלים
בני,
12/12/04 18:05
|
אני אכלתי שם הרבה יותר טוב מבתל אביב שבה אני גר עכשיו לצערי. נכון שיש פחות מסעדות אבל הן דווקא בדרך כלל יותר איכותיות, כולל הכשרות (ראיתם מדסעדה כשרה נורמלית בתל אביב ? בירושלים יש המון).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
רשעות
גל,
11/12/04 20:04
|
לא אכלתי אף פעם בשונקה. יתכן והאוכל טוב יתכן גרוע. הכתבה מגעילה ורע הלב זועק ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
The only reason I miss Israel
sjonnie,
11/12/04 19:49
|
Is SHONKA! Great food, great service, great deals, great atmosphere - horrible yellowish porn news paper with Popups this Maariv became..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אחלה מסעדה
אמיל בשקי,
ירושלים,
11/12/04 19:21
|
אכלתי בשונקה יותר מפעם אחת וזו מסעדה טובה לדעתי. יש דילים טובים ונכון שזה לא ''מול ים'' אבל מר כהן מגזים בטירוף. אני דווקא ממליץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לפחות נהנית מירושלים?
ל"ת
ירושלמית,
11/12/04 18:53
|
|
 |
2.
חחחח כתבה מצחיקה לאללה
ל"ת
אני,
11/12/04 18:52
|
|
 |
1.
שגיא כהן-גמד שפל מכוער ורשע
יוני,
ת''א,
10/12/04 17:57
|
למה ברוע? למה כ''כ נמוך? יכול להיות שמסעדה גרוע אבל יש דרך לכתוב דברים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם amial
עוז,
11/12/04 20:07
|
באמת למה צריך לעשות הנחות למקום שגובה כל כך הרבה ונותן כל כך מעט? אם המסעדה גרועה, שיכתוב שהיא גרועה, ולא מאותגרת מבחינה קולינרית או איזה משהו יותר ''מתחשב''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה הגזמה
מיטל,
י-ם,
13/12/04 00:30
|
המקום לא גובה הרבה בכלל. יש עיסקיות בערב שמאוד שוות.ולפי כמות הסטודנטים שמגיעים באופן קבוע למסעדה כנראה שזה לא כל כך יקר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאחד
amial,
paris,
11/12/04 12:13
|
אין מה להתחסד עם מסעדנים בלירה שמציגים זבל של אוכל, אין מה להתנסח, צריך להכנס בהם ולפנות את המקום לחבר'ה יותר מוכשרים יישר כוח שגיא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוועה של כתבה
חיים,
ניו יורק,
11/12/04 19:23
|
שהייתי בביקור האחרון בארץ אכלתי בשונקה. האוכל היה מצוין פשוט זוועה של כתבה שקר מוחלט לשגיא אולי כדאי שתכתוב במדור אחר לידיעתך אני אחד שאוכל הרבה בחוץ ונראה לי שאני מבין באוכל קצת (בעצם הרבה )יותר ממך נ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוועה של תגובה
עוז,
11/12/04 20:05
|
חיים היקר, כל הכבוד לך! הרי כל אחד שאוכל בחוץ, ובמיוחד אחד שאוכל בחוץ די הרבה כמוך, הוא מבין במזון. זה בערך כמו לומר שאלכוהוליסט הוא מבין גדול ביין. נהנית בשונקה, יופי. הכותב לא, וזכותו (ואף עבודתו) לכתוב על כך. אולי תקרא מדור אחר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרך הכתיבה
גבי,
13/12/04 07:32
|
אמת ויציב . ואולם ניתן לכתוב זאת בפחות רשעות ושחצנות .
הגב לתגובה זו
|
|