 |
48.
כל מה שקונפורטי נוגע- טעים!
רן לוקר,
12/12/04 00:05
|
סנוב, נתח קצבים בציר צ'ילי מונזנה אכלת?
אם לא פעמיים בשבוע יש את זה בצ'ימיצ'אנגה. חלום, כבר אמרתי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אוכל + מרגריטות + גבריות
תומר,
בת ים,
23/11/04 12:56
|
הייתי בקיץ האחרון בכל המקומות של האדון. נהנתי מאוד ואחזור אבל לא הבנתי על מה הדיון?
סוף סוף מישהוא לא ''הולך על ביצים'' ואומר לישראל אהרוני את האמת הצודקת והמנומקת. הנ''ל גם חולק כבוד לשף אחר בשם רפי שאכלתי אצלו ולא נהנתי למצוא שהונו אתי כי המחיר בשמים והאוכל לא עיקבי ובטח שלו מסעיר אבל הכתבות עליו זה סיפור מהאגדות של יחסי הציבור המטורפים של המקום וקהילת הגאי שלא משלמים שם! גם עינין איל שני הוא לעינין עם כי הכתב לא העביר את זה בצורה מכובדת! קונפורטי נתן גם את דעתו על הרגלי הצריכה שלנו, תודו שהוא צודק. בקיצור, יצא גבר קונפורטי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
איזה נוד, אלוהים!!!
ל,
ת''א,
23/11/04 12:43
|
איזה פלוץ! האוכל שלו נחמד אבל יקר יותר מדי. הוא לא מגיע לקרסוליים של אייל שני או של חיים כהן. והפלצנות - המסך מסריח לי מרוב פלצנות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קונפורטי כישרון נדיר!
השפוי היחידי,
ת''א,
24/11/04 00:58
|
לחכם בלילה שרשם כי איל שני מבשל טוב יותר צריך להקיש בקודקוד כי מובן שלא אכל אצלו כי האוכל הוא רע!
חיים כהן הוא סיפור אחר וחמוד. הוא עובר מסך ואמא שלי מתה עליו. דיקסי שלו! לך טמבל ותשווה. גם מסעדת קרן היבשה והישנה, ספינת הדגל שלו היתה ספינה רצוצה.
נ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שמעתי, באתי ואכלתי- נפלא!
ניר גולן,
ירושלים,
23/11/04 01:14
|
קראתי את מבול התגובות הניגודיות והסתקרנתי נורא... והיום הזדמן לי ואירחתי אורחים עיסקיים מחו''ל- איפה בצ'ימיצ'אנגה!
היה מצוין, וכל מה שכתבו לא הכין אותי לאחת המסעדות היפות בארץ, יפה במובן המחוספס של המילה. המקום היה מפוצץ ב- 19:00 באנשים והיתה אווירה חמה. האוכל מפתיע, מסעיר ושונה ואם זאת לא נרשמה נפילה אחת. שרות ידעני ושוטף ובהחלט ברמת המחירים של תל-אביב.
כן, ראיתי את קונפורטי ואפילו הוזמנו על ידו לברנדי ספרדי עם ארומת וניל פראית כהגדרתו- היה פצצה. מומלץ !!!
בקיצור,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי שם היום!!!
ירדנה,
ת''א,
23/11/04 01:49
|
ישבנו על הבר ואכלתי את הסלט שבתמונה בכתבה. הסלט מורכב מסביצ'ה סלק, פרוסות סלק מקומט ( שכה יהיה לי טוב) עלים קטטנים וגבינה כחולה והמון אגוזי ברזיל קלויים. היה מדהים כי אני שונאת סלק. התחלקנו בקרם ברולה עם פרוסות אננס טרי וסורבה קוקוס. טעים ושווה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אגוזי ברזיל.....
אליקו הקצב,
חור יהודה,
26/11/04 02:37
|
כמי שעובד במסעדה מיום שנפתחה לא זכור לי שיש לנו אגוזי ברזיל.שוב הסועד נופל קורבן לשקרים של השף ומלצרים תאבי בצע כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
קונפורטי, אנחנו אתך
טלי בר,
ת''א,
22/11/04 19:36
|
מה לעשות צודק הבחור !
כל ''חסדי אומות העולם'' מתבקשים להתחפף ולא לבלבל לי את המוח על כמה זה ישראלי או לא.
קונפורטי שיכול לעשות קריירה
מצליחה בכל מקום בעולם הוא הציוני
והישראלי האמיתי. בטוח שהוא יודע
יותר מכל דביל שרשם על הפיתה
והחומוס שאכל שהיה בן 10 ועוד
שטיות כאלו. שאיפתו לשלמות
מביא את האוכל מגוון שלו למעלה
ומוסיפה צבע ללחיים של מישפחתי.
המחיר תמיד הוגן, האיכות גבוה
והשרות ללא רבב וזה רק ההתחלה
לפחות בצ'ימיצ'נגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
יבורכו הידיים של הבחור הזה....
איילת השחר,
22/11/04 16:22
|
אנינות טעם ואוכל משובח....הרבה שפים צריכים ללמוד ממנו....אוכל כיצירת אומנות בילבול חווושששים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
כוח קולינארי ואינטלקט חריף
המלאה תמיד,
רמת השרון,
22/11/04 13:59
|
אכלתי ונהנתי מכל אחד מהמיזמים הקולינארים שלו! הבן אדם ענק.
יצירתיות, תעוזה וטעמים הם שמנחים אותו יחד עם חושי רדר עיסקיים הם הבסיס לפועלו!
דבר רע לא נאמר בכתבה המנדרת אלא רק טוב.
יאללה תפתח בר שמפניה בולגרי, ואולי כל הרזים יתחילו לשתות. לאכול אפשר עכשיו, אין יותר טוב מספריבס בצ'ימיצ'אנגה, אולי בזוזוברה, עד העצם ומוזס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא שלח אותך להגיב או שאת..
שרון!,
22/11/04 19:26
|
|
 |
41.
חתיכת סנוב-תינוק-קוטר
שרית לוי,
22/11/04 09:13
|
עבד-כי-ימלוך. ראה קצת אמריקה ולא יודע להעריך את השונה. גם אם האוכל שלו טוב, האיש מה-זה קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיספסת את הפינה והעינין
המלאה תמיד,
רמת שרון,
22/11/04 14:47
|
קונפורטי הוא שף יוצר ובעל מסעדות שלדעתי הן מצוינות!
לא טעמת את האוכל שלו ?
סליחה, אבל את לא נמצאית בעמדת הבנה רלונטית ! תגובתך, לכתבה המבדרת, מעצבנת וקטנונית.
יאללה חפשי לך חיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבחור משתין לבאר שממנו שותה
אחד,
מת''א,
22/11/04 16:09
|
האוכל שלו באמת טוב, אבל אחרי כתבה כזאת אני נאלץ להסכים אם שרית. אפשר למצוא אוכל מצויין בארץ ואפילו מסעדות ברמה. אבל קונפורטי עושה את הטעות לחשוב שכל מה שאמריקאי=טוב וכל מה שמקומי=רע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש קטן שמשתין לבאר שממנו שותה
אחד,
מת''א,
22/11/04 16:08
|
האוכל שלו באמת טוב, אבל אחרי כתבה כזאת אני נאלץ להסכים אם שרית. אפשר למצוא אוכל מצויין בארץ ואפילו מסעדות ברמה. אבל קונפורטי עושה את הטעות לחשוב שכל מה שאמריקאי=טוב וכל מה שמקומי=רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התחלקת על משהוא?
רן,
תל-אביב,
23/11/04 01:25
|
מה זה האנליזה בגרוש שלך.
רוצה תלך אליו לא רוצה לך לתחרות!
רק אל תשפריץ זיבולי שכל. אפשר לחשוב שאתה וכל ה''חכמים'' הולכים למסעדת איכות כי דיעות השף מקובלות פוליטית וחברתית אתכם.
הולכים לקונפורטי כי הןא תותח! כי אתה מקבל מקסימום איכות, יצירתיות והרגשת חו''ל בצורה הכי טובה, בסטאנדארטים מיקצועיים ובמחיר סביר !
זהוא תקרא עד שתבין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
זוזוברה - חיקוי מוצלח.
דוד,
22/11/04 07:24
|
מי שיבקר במסעדות Republic בניו-יורק יופתע לגלות כי הגאונות היחידה שהופגנה בזוזוברה היא יכולת חיקוי יוצאת דופן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נעמיד דברים על דיוקם
גיא,
ת''א,
22/11/04 19:52
|
Republic היא חיקוי ל-Wagamama הלונדונית מעבר לכך, עצם העובדה שמושיבים סועדים בשולחנות משותפים (מה ש-Benny Hanna עשה לפני כמעט שלושים שנה) לא הופכת מסעדה באופן אוטומטי לחיקוי. רמת האוכל והיצירתיות בזוזוברה עולה על שתי המסעדות שציינתי, למרות שאני מעריץ של שתיהן ודואג לבקר בהן בכל הזדמנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מסתבר שבכל זאת הוא תותח!
לוי יגאל,
רמת גן,
22/11/04 03:04
|
מבול השמצות מתחסדות מפי מסעדנים (כנראה) מתוסכלים, סועדים שבכלל לא אכלו באף אחד מסניפי ה''אימפריה'' מצבעים על קינאה ריקה מתוכן!
או שלא טעמו ''פיניקס אנטרקוט'' בצ'ימיצ'אנגה יחד עם כל שחקני מכבי תל-אביב כל יום חמישי או ''ארט בורגר'' איכותי במוזס או את סלט אטריות הזכוכית וקרם ברולה קפוא בזוזוברה.
אז שימתו הקנאים !
כי קודם כל כי יש יריאת כבוד אמיתי
לאדם בגילדה המקצועית ובטח על סמך קבלות והצלחות וחוץ מזה רק אמת אמר הכוכב!
תפתיע שוב קונפורטי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אוכל מרגש? אצל קונפורטי?
אריאל,
תל-אביב,
22/11/04 00:18
|
אז כן. בהחלט. לצערי הוא כמעט בודד כרגע בשוק הישראלי. מדובר בשף מחונן שיודע לתרגם נכון ובאופן מדוייק את רעיונותיו לריגוש בחיך, שלא נופל מכל ריגוש מיני. מה לעשות, מי שמתרגש מקצת פואה-גראה בטחינה (ראה ערך רפי כהן) לא מסוגל בכלל להבין על מה מדובר. ולסיום, שף, ללא אגו - זה כמעט מנכ''ל ללא הבנה בסיסית בניהול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אכלתי אצלך ב 3 המקומות........
*מסעדן,
f. ros. b.,
21/11/04 22:48
|
אבל אין לי יותר מדי זכרונות, וזה לא בגלל ליקוי זכרון, אלא בגלל איכות המזון! אבל כאשר אני קורא את פלצנותך, ברור לי לגמרי, שלא אעבור יותר את סף דלתך. כי אין דבר יותר ממרמר, מטמבל שמשתין לתוך הבאר. אמנם בתחילה נהנים מרעש וצליל, אבל בסוף צריך לשתות, יה... דביל. ולכל אלו שהם יעני אוטוריטה, אינני זוכר אצלך... מרגריטה, אבל זוכר אני... חומוס בפיתה. ולכל הפילצון עם ה''סנטה פה'' מעדיף אנוכי לפה בפה. ומכיר אני כמה מסעדות בעולם, שאתה עם כל מה שלמדת כאן, מכניסות שכמוך לכיס הקטן. עוד לא שמעתי את רובושון, או תרוא גרו, משמיצים הקולגות, וזה גם לא יבוא! אבל כשגמדים קטנים כמוך, מטילים צללים ארוכים, סימן שקרני השמש.... בים הם.......... שוקעים!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחור מוכשר אתה
ל"ת
אפי,
23/11/04 11:39
|
|
 |
דן דן הכוכבון* הולם שוב!
אלמונית,
ערד,
22/11/04 09:02
|
למרות שהיכן שאני גרה יוצא לי רק לעיתים רחוקות לבקר במסעדות תל אביב הרחוקה אני מתה על החרוזים והסיגנון המגניב ומחפשת את הכוכבון ונהנית מכל רגע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע, ומצחיקה!!
ל"ת
לוקולוס,
N.Y,
22/11/04 03:33
|
|
 |
36.
זוזוברה
שי,
רמת גן,
21/11/04 20:33
|
לא ביקרתי בצימיצנגה ולא במוזס אבל זוזוברה: אין עוד מסעדה ברמתה בארץ. שרות מהיר ויעיל אוכל טעים מחירים שפויים גן עדן למשפחות עם ילדים יחס תמורה מחיר שקשה למצוא כך שיש משהו בקונפורטי הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
זוזוברה גאונית
עמית,
21/11/04 20:21
|
|
 |
34.
קונפורטי=נפיחה
אלדד,
רמת אביב,
21/11/04 19:57
|
סתם ברברנים כל אלו שממליצים על מסעדות הם מקבלים ימבה כסף וארוחות חינם או ב50 אחוז על הכתבה. אחרי שהסתובבתי וניכנסתי לכל הבסטרואים ולכל הסושי בארים וכל מיני הרפתקאות שגזרתי על עצמי בחיפוש אחרי בטייל אני אומר את האמת: חזרתי לפלאפל לשווארמה ולפיצה הפשוטה אפילו לא האט כי הכל סתם נפיחתי מדי ולא לעניין. הרבה דיבורים ואין מעשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטחי
פיני,
רמת גן,
21/11/04 20:34
|
מה הקשר יא שטחי שכמותך גם סוג אחד של מוזיקה אתה שומע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ביקרתי בכל מסעדותיו
דורון,
תל אביב,
21/11/04 19:47
|
לאף אחת לא אחזור אכן מה שהוא קורא אומנות אינו אלא ג'יפה צרופה. אין לו יתרון על אף אחד רק במחיריו מרקיעי השחקים או שאיני אנין טעם אבל לא שאכפת לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דורון, אנין טעם אתה לא!
רן צורן,
ת''א,
23/11/04 01:34
|
אבל גם חכם גדול אתה לא! כולם חוזרים ורק אתה המבין ''הגיבור'' לא חוזר...
גישה פתאתית למסעדות טובות שנותנות תמורה גבוה בעלות ממוצעת לג'אנר הספיציפי של כל מסעדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, לא כולם חוזרים. גם אני לא.
ל,
ת''א,
23/11/04 12:45
|
דורון צודק מאה אחוז. ולא שזה משנה (זה ממש לא!) אבל אני כן אנין (מה זה בכלל?) טעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
לכל המגיבים באשר הם...
!,
21/11/04 19:40
|
(כולל אותי)...
ועל זה נאמר- לא חייבים לתפוס כל כדור!
או בפרוש להדיוטות, ראיון שנכתב בפרובוקטיביות מלכתחילה על מנת לגרור תגובות, לא חייב אכן לקבל תגובות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הוי הצניעות
נעמה,
שוויץ,
21/11/04 19:24
|
חלק מלהיות שף טוב זה להיות צנוע.משהו כמו חיים כהן (פלא שעליו אין לך מה להגיד) אם אין לך צניעות אין לך כלום בייבי רק 3 מסעדות שאם תפתח עוד אחת בטח שלושתן יסגרו.יש לך מה להגיד על הישראלים אתה אחד מהם שוויצר,מתנשא שכמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
איש פאתטי
ל"ת
שמיל,
21/11/04 18:30
|
|
 |
פתאטי בשביל פרימיטיבי כמוך
ל"ת
ניקול,
21/11/04 19:09
|
|
 |
29.
החתול מוזס
אכלן כפייתי,
תל אביב,
21/11/04 18:01
|
אכלתי עם זוגתי במסעדת ''מוזס''.כעומק יחסי הציבור שעשו למקום כך גם רדידות המזון שהוגש.מנת העוף יצאה רייר ,נוקשה ובלתי אכילה,אך המלצרית החובבנית לא ראתה את הצלחת ממטר. קמנו והלכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפלת על יום רע
אסי,
21/11/04 18:30
|
אני אכלתי במוזס את הסטייק וההמבורגר של החיים אחרי הרבה שניים בניו יורק אין כמו מוזס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כמה שאתה לא מבין בבני אדם...
מיקי,
21/11/04 17:36
|
הדור של אבא שלי ממילא לא סופר אותך ממטר, ממילא אוכל את אותו אוכל עדתי שזוקק מאות בשנים ולא ישתין לכיוון של מסעדה עם שמות מאכלים מפוצצים וטעם ''מתוחכם''.
ובאשר לי, הצעיר יותר, אני כל פעם מתרגש מחדש לשווארמה ב''שמש'' או ניגוב. וזה אחרי כל נסיעת עבודה לחו''ל, עם כל המסעדות שכרוכות בכך. אתה חושב שתצליח להגיע לאותה תוצאה?
רק להזכיר לך, תראה במה אהרוני בוחר להתמקד. כאשר אני צופה בתוכניות הנוכחיות שלו - בלוטות הריר אצלי עובדות במרץ. בישול צרפתי שהוא אנין, עדין ומדוייק - בלוטות העצבים עובדות (כי זה פלצני, לא כי זה צרפתי).
חוץ מזה שכבר נאמר ''יהללך זר ולא פיך'', אבל איפוא ענווה ואיפוא אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקי..
בתאבון!,
21/11/04 20:08
|
בתור אחד שחי ונושם אוכל איטלקי, מקנח בצרפתי ומגוון בהודי וזאת רק משום שאני חי באירופה!!! חייב לציין שאתה כל כך צודק!!!!! אין דבר טעים יותר מאוכל ביתי, אוכל של אמא, מחומוס חם ופיתה בעכו... זה מה שנקרא אוכל אמיתי!!! לכל עם אוכל טיפיקלי לאזור הגאגורפי שבו הוא נמצא ומנסיון, זהו האוכל הטעים ביותר!
דבר נוסף שהצחיק אותי מאוד בתגובות.. כל מי שכתב לך, כתב שלא הבנת מה נאמר בכתבה, ועם זאת שגיאות לשוניות רבות היו להם...
די אנשים, מי שלא הכיר והתנסה באוכל שונה(כביכול גורמה אמיתי) במסעדות אמיתיות ולא פלצניות כמו בארץ שישמור את זכות התגובה ללאחר ההתנסות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסקנה פזיזה
מירי,
21/11/04 18:24
|
לא הבנת כלום הוא לא מבטל את האוכל הבלאדי והטוב הוא בעצמו אוכל במסעדות עממיות וזולות אתה פשוט אטום ונגטיבי לכן לא החקמת לקרוא את כל הכתבה....החיפזון מן השטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי איכפת ממך
אושרת לוי,
רמת גן,
21/11/04 17:58
|
מהבכינות הסמרטוטית שלך ובכלל
מימה שאבא שלך ,עם כל הכבוד,
אוהב או לא.
ההבן-אדם שף תותח ומצליח תעשה עם זה מש שאתה רוצה ותריח את ריח המציאות העכשווית וזה לא דוקא קשור לעמבה או לאביך היקר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שום בעייה
מיקי,
21/11/04 18:40
|
עבורך גבירתי היקרה מחר אני עובר למכור קרח...
ולמקרה שגם תהיי רעבה, יחד עם הקרח יוגש בורגר מבשר שנטחן במקום, וסלט מעלי רוקט טריים שהושקו במי שלגים.
מה זה מציאות עכשווית באוכל? מה זה הבולשיט הזה? מה זה מעבד פנטיום 3.4 גיגה הרץ ו- 1MB זיכרון קש L2? כל מה שמוכרים את קונה?
אני מפנטז על לאכול במסעדת פועלים בלב השוק בקהיר? את זה את מסוגלת לקבל או שאוכל כזה לא ''עכשווי'' מידי לטעמך?
נ.ב. עמבה, ויסלחו לי העירקים, זה מסריח - אתה מריח אחרי זה כאילו 10 אנשים השתינו עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק !
רונן,
ארה''ב,
21/11/04 19:38
|
אני חי כבר שנים בארה''ב. מקום נהדר והייתי במסעדות של $300 לסועד ואתה יודע מה החוויה הקולינרית שאני זוכר עד היום?
טיול כיתה לפני 20 שנה עם סיום במסעדה ערבית ברמלה, את החומוס שאכלתי שם אני לא אשכח בחיי וכשאני מפנטז על אוכל אני מפנטז על אותה מסעדה ברמלה שבוודאי לא קיימת היום.
המחשבה על מסעדת פועלים בקהיר גורמת לי להזיל ריר כמו ששום מנה צרפתית שלא יכולה להשביע מיקרוב ושמקומה בלובר לא יכולה לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקי ''טיפשון'' פשוט לא הבנתה!
אושרת לוי,
רמת גן,
21/11/04 19:29
|
אל מה אתה מדבר...
אף אחד לא דיבר בגנות אוכל עדתי זה או אחר כולל מר קונפורטי!
בכלל נראה לי שמעולם לא סעדתה במסעדותיו ואאתה נכשל מלהבין את כמה חיובי פועלו ביחוד בזמנים קשים אלו. האדון מעסיק מאות אנשים ומאכיל אלפים ותורם לתרבות קולינארית ולהרגשה טובה בה הכול לפעמים זיפת.
אתה חיב להבין כי אי אפשר להשוות סעודה בקהיר בשוק לעסק משומן שמביא פרשנות למזון ומעלה בכיתה את כל דרך ההתיחסות אליו. סנטרית ההיתי בוחר לאכול במסעדות של קונפורטי שמצטינות במטבחים גדולים ופתוחים. יאללה לך תשתה מרגריטה אמיתית אולי תאהב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת! לא לא הבנתה!
ל"ת
טיפשונת,
21/11/04 20:11
|
|
 |
ניסיתי מרגריטה, גם עשיתי בעצמי
מיקי,
21/11/04 20:05
|
עם קונטרו, ולא טריפל סק.
אבל נשארתי עם טקילה נקייה (הורניטוס) על קרח.
אכן לא סעדתי, אשתדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לא מפחד להגיד את האמת
ללא פשרות,
תל אביב,
21/11/04 17:22
|
קונפורטי הוא שף אלוף חסר מנוחה רודף שלמות ובלתי מתפשר שכל הזמן מחדש וטוב שהוא אתנו . כן ירבו כמותו.
ייצא לי לאכול בזוזוברה , מוזס ובעיקר ב צימיצאנגה שאני מכיר כבר שנים ומעולם לא התאכזבתי , אוכל מדהים ולא רק בהגשה אלא גם בטעם . מקצוענות אמיתית ללא כחל וסרק עם חידושים והרבה הפתעות לחיך. ... ומה שחשוב שגם אם אתה ממעמד השוארמה או הפלאפל כשתשב בצימיצאנגה ינהגו בך כמלך לערב אחד בלי התנשאות אלא עם רצון אמיתי לעורר בך התנסויות קולינריות אמיתיות עם צבעים וריחות שעוטפים אותך בחום.
ואגב המחירים שווים לכל נפש וחוץ מזה בשביל פרודוקטים ברמה צריך לשלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
גאון קולינרי ומחונן
מירי,
21/11/04 17:17
|
האמינו לי הוא גאון קולינרי מעולם לא למד בשום מוסד קולינרי איך לבשל להבדיל מהקולגות זאת פשוט אומנות לשמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
במסעדות שלו אין שום מקוריות
ךך,
21/11/04 16:41
|
|
 |
מסעדות ואוכל פצצה
אושרת לוי,
רמת גן,
21/11/04 17:49
|
שמתקתקים שנים עם-0 יחסי ציבור מקוריות וביצי ענק! ברור שקונפורטי הכישרוני הוא אדם קוטבי ולא יהיה נחלת הכלל. אבל עם זאת הוא לא מוצר פירסומת ו''מניאק'' שעושה כסף מאנשים על פארש. אנשים מקנאים ואנשים לא מבינים אבל לכו ותתאמו את סלט הקלמרי והבצל שלו כדוגמא וכפער ענק שהוא פתח על רוב מסעדות האיכות המתוקשרות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
עוד לא נולדה המסעדה
נועם,
תל-אביב,
21/11/04 16:34
|
עוד לא נולדה המסעדה, תהיה יוקרתית ומשובחת, שאעדיף את האוכל שלה על חומוס טוב, שיפוד בלאפה או אחד מאחיהם.
האדון המשעשע הזה, שכאילו מבין באוכל ומתמרמר על מה שיש לישראלי במקרר, מה הוא חושב שיש לאנגלי במקרר? אוכל טוב יותר? והמטבח האמריקאי? הוא משובח יותר מהמטבח הישראלי?
זכינו שיש לנו שילוב נדיר של ים-תיכון עם מזרח תיכון, שנותנים שילוב מנצח של אוכל. האוכל בישראל הוא הטוב בעולם. לא זכור לי שראיתי אי-פעם מסעדה אנגלית או גרמנית או הולנדית.
אז במקרה יצא שהאוכל הישראלי הוא לא רק טוב אלא גם זול. אשרנו! שיהיה לך בהצלחה עם התיירים שירימו פה את סצנת המסעדות. רק תדאג שישאר פה החומוס והשניצל בבגט והגולדסטאר. כל השאר זה נחמד להעביר ערב, אבל בטח לא שווה את הכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הדעות לא גאוניות..המרגריטה כן!
רועי,
21/11/04 16:32
|
בתור אחד שטעם (כמעט) הכל - בצ'ימיצ'נגה יש את אחת המרגריטות הקפואות הטובות בעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אני אוהב אוכל ''פלצני'' וחזרתי
מר שמח,
21/11/04 16:31
|
לארץ אחרי 5 שנים בחו''ל רק בשביל החומוס והקפה השחור-אין אין כמו בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
קונפורטי צודק וגם גאון !!
לוי אושרת,
רמת גן,
21/11/04 16:23
|
צ'ימיצ'אנגה, זוזוברה ומוזס מקומות מדהימים בקנה מידה של ח''ול שעושים את החיים נעימים הרבה יותר. קונפורטי הוא שד מוכשר שמוכיח איך אפשר לעשות דברים הכי טוב, בלי קיצורי דרך ובמקוריות ולהצליח... צ'ימיצ'אנגה מסעדתו הראשונה והפצצתית מגישה את המרגריטות הנפלאות ביותר במחיר הטוב ביותר כבר 9 שנים- תחשבו על זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אני מרחם עם אניני הטעם...
CtrlX,
21/11/04 16:09
|
ממש מסכנים כל אילו עם חוש הטעם המפותח,
אני לעומתם יכול לאכול פיצה\, שוורמה, פאלפל , פירה + שינצל, וכדומה, ולהנות גם אם האוכל בינוני -
אניני הטעם לעומתי ממש סובלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תנגב חומוס יא אהבל
אניני,
21/11/04 16:36
|
|
 |
19.
לירוק לתוך הבאר
מלודי,
אנגליה,
21/11/04 16:05
|
|
 |
מה לאנגליה ולאוכל גסטרונומי
קרול,
21/11/04 18:32
|
זכותו להביע דעה בנושא אך זר לא יבין זאת ובטח לא אנגליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הקרם ברולה הכי טוב בעיר!
אמירה,
21/11/04 15:50
|
|
 |
17.
קונפורטי אתה אחלה, תתעלם
ל"ת
חברה,
בגולה,
21/11/04 15:48
|
|
 |
16.
הוא אולי חולה על עצמו
ל"ת
אבל הוא שף פצצ,
21/11/04 15:45
|
|
 |
15.
צודק קונפורטי
מסכים עם כל מלה,
21/11/04 15:10
|
כולם כועסים כי הם יודעים שקונפורטי צודק! ישראלים לא יודעים לשלם על ארוחה טובה באמת. הם תמיד יעדיפו לחשב לפני זה את ההפרש בין הארוחה לחומוסציפססלט שממול.
תתבגרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ההמבורגר הכי טוב בעיר!
שולמית,
21/11/04 15:00
|
|
 |
13.
קונפורטי, עזוב אותך מפלצנות
שקמבה צ'ורבה,
גבול בת-ים,
21/11/04 14:45
|
ונראה אותך חוזר למקורות: מרים מסעדה בולגרית אותנטית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיפאק בולגריה
ניסימיקו,
יפו,
21/11/04 18:37
|
קונפורטי אוכל קבוע במונקה וויטושה אני רואה אותו שם באופן קבוע עם בנו בן ה- 4 הוא חזק במקורות הבולגריים וטוב שכך אז היידה בי היידה בו היידה מכבי יפו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
טוב שיש שפים כמוך
רותי,
מרכז,
21/11/04 14:43
|
|
 |
11.
למה אתה משתף אותנו בכל המחשבות
בייבי חסה,
21/11/04 14:42
|
|
 |
10.
גוואקאמולי כבר הכנת???
כינמת,
21/11/04 14:40
|
|
 |
9.
עלק לא מריר
ל"ת
מרור,
21/11/04 14:39
|
|
 |
8.
מקום משפחתי עם בר זה אחלה
פנינה,
מרכז,
21/11/04 14:38
|
קונספט מעניין, לשבת עם אמא ואבא על כוס מרטיני, כל החיים ייראו אחרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כמה לכלוכים, לא חבל....
ל"ת
קארמה,
21/11/04 14:36
|
|
 |
6.
אובסססססססס בפועל!
ל"ת
מיצי,
21/11/04 14:35
|
|
 |
5.
שף (?) קונפורטי היקר!
מירב,
מודיעין,
21/11/04 14:33
|
באמת, צר לי עליך. אני לא מבינה על מה ועל מי אתה מתלונן, על הציבור שלא יכול להרשות לעצמו את המחירים המופרזים שלך כי הוא צריך לקנות אוכל אמיתי למשפחה? או על הנובו רישים שמעדיפים אופנתי על איכותי? ואם כבר פתחת את הענין - אכלתי כמה פעמים בצ'ימיצ'נגה ובזוזוברה והתאכזבתי, למען האמת צר לי להודות, אבל הדבר היצירתי היחידי שהיה שם - היה המחיר. וחוץ מזה - הנטיה שלך לעלוב בקולגות לא תורמת להערכה אליך, נכון שתפוח זהב הייתה יומרנית להחריד ולא הצדיקה את המחירים המטורפים - אבל לרדת על אהרוני שהמוניטין שלו במקומו מונח - לא נמוך? והמבקרים? אתה כותב שמי שאין לו מושג במטבח סנטה - פה לא יכול לכתוב עליו? למה? מבקר צריך לכתוב רק על טעם איכות שירות ותמחור. בשביל זה הוא לא צריך להיות מומחה לסנטה - פה. אולי גם בשביל לאכול אוכל כזה צריך להיות מומחה? ודרך אגב, לעשות מנה מרשימה מחומרים יקרים ונדירים - זה אולי מרשים, אבל לעשות שקשוקה מדהימה מחומרים מקומיים ופשוטים - זו, מר קונפרטי יקירי, כבר גאונות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מירב- את מטומטמת?
שק, שוקה,
21/11/04 14:47
|
באמת- לעשות שקשוקה מדהימה מחומרים מקומיים זאת גאונות? מירב, אולי עדיף שתשארי בבית, תאכלי כמה חלבונים ואל תדברי על דברים שאת פשוט לא מבינה בהם דבר! צ'ימיצ'נגה, בעיני רוב המבקרים בה, היא אחת המסעדות היחידות שמכבדות את הסועד. אבל את, לכי לחמם איזה מאמא עוף. וזאת, יקירתי הגאונות שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
האוכל של קונפורטי באמת טוב
מירי,
21/11/04 14:02
|
אבל להגיד שוב את האמת על הטעם של הישראלים זה סתם רגיל ומדכא אז בשביל מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
גם מגלומניה זה לא כשרון גדול
רונית,
תל אביב,
21/11/04 13:50
|
התנסחות מגעילה ויהירה. מוזס היא מסעדה בינונית ומטה, מעבר לטרנדיות הרגעית שלה, עיצוב הלאונג' החקייני והתפריט שמנסה להתחנף לכל הכיוונים. אפשר לחשוב שהמציאו שם את הגלגל מחדש. הנטייה להשמיץ אחרים היא פגם גדול הרבה יותר במנטליות הישראלית, מאשר הפגמים שהאיש הלא אינטלגנטי הזה מצביע עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביסטרו הטובה בעולם
מיקי,
21/11/04 19:04
|
אני חייבת להגיב כי בהיותי איש הייטק אכלתי בהרבה מקומות בעולם יקירה ומוזס היא אחת הביסטוריים הכי טובות בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון ואם כל אהבתי לאוכל
ספי,
21/11/04 15:22
|
במסעדות האלו אני לא אלך לאכול. איזה איש יהיר, מגעיל וחסר פירגון. חוסר פירגון + כולסטרול גבוה יחזירו אותו למימדיו האמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נסחפת קשות
שפוי,
21/11/04 16:17
|
הוא לא חבר שלך וגם לא חבר כנסת. כולה שף שעושה אוכל טעים. אז ישר אתה מאיים בחרם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מי אתה בכלל?
שרון,
שיקאגו,
21/11/04 12:58
|
בארץ יש הרבה מסעדות טובות. ואל תוציא את התיסכולים שלך על עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עריק
רוני,
21/11/04 19:09
|
איך את/ה מעיזים להגיב במיוחד שאתם משיקאגו מילא הייתם גרים פה אבל להגיב על מה??? לא אכלתם אפילו במסעדות שלו רחוק מן העין רחוק מהלב יא עריקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקט סתום... !
רונן,
ארה''ב,
21/11/04 22:51
|
תמשיך לקנא ולעמוד בתור בשגרירות ארה''ב לויזת תייר !
גם לישראלים בחו''ל ששירתו בצבא, עשו מילואים ושילמו מיסים שנים על שנים מותר להביע דעה.
לא מוצא חן בעיניך? שתה מהים של עזה כמו שאומרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הרבה דאאווין אבל עם קבלות!!!
ל"ת
שיהיו עוד,
21/11/04 12:49
|
|