|
|
עד כה: 18 תגובות, ב- 15 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
15.
תגובה
פינשמידט אריה,
ת''א -מרכז,
29/10/04 17:38
| בתור מנהל מפעל טקסטיל שהיה נוכח בתערוכה, אני חייב לציין שנהניתי מאוד. התערוכה הייתה ססגונית ומעניינת והפגישה את הדור המייסד של תעשיית עיצוב ואופנה עם הדור הצעיר,דור העתיד המייצג את האופנה בישראל כיום. השילוב ביניהם יצר אירוע מרשים ומלהיב. אני מפרגן למארגני האירוע על המאמץ שהשקיעו באירגונו, בפרט לסובח אסנת על העיצוב וההפקות באירוע זה, ובמיוחד לשכטר יצחק מנהל באטון ענף הטקסטיל והאופנה בישראל. ומקווה להיות נוכח בעוד אירועים כאלה. הנני תומך בכל המשתתפים והאמרגנים של האירוע, ומוסר להם את תודתי על כך שהנעימו את זמני.
בתודה פינשמידט אריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תגובה ממנכ''ל אגודת הטקסטיל והא
יצחק שכטר,
27/10/04 15:43
| איתי יעקב הנכבד, אם היית טורח ליצור קשר עם המארגנים לא היית שואל את השאלה. כנראה גם דברי הפתיחה שלי בערב זה לא הגיעו לאוזניך, שכן אינך יודע דבר על האגודה המלווה את ענף הטקסטיל והאופנה למעלה מ-50 שנה, והמוציאה לאור את הבטאון המקצועי היחידי בשפה העברית ''ילקוט'' לטקסטיל ולאופנה. לאחרונה עברה תעשיית הטקסטיל שינויים, כן גם האגודה. במסגרת זאת אנו מקיימים בהפקתה וביוזמתה של אסנת סובח, האחראית גם על ההפקה והגרפיקה של ה''ילקוט'' אירועים למעצבים. אירוע זה השני שנעשה השנה. התייחסותך חסרת הרסן לתצוגה וכל שכן לתצוגה של מעצבי הטקסטיל שהציגו בלובי את ''מרכולתם'' איננה במקומה. המטרה העיקרית היא החשיפה של המעצבים ועידוד החדשנות והעיצוב המשמשים אותנו ככלי אסטרטגי ממדרגה ראשונה ליצירת יתרון תחרותי בענף. אלה הדברים שמביאים למדינת ישראל יצוא טקסטילים למעלה ממיליארד דולר בשנה. אנו מאמינים בטכנולוגים, במעצבים, באנשי הניהול והשיווק שבעזרתם נצליח לשמור על היתרונות התחרותיים שיש למדינת ישראל להציג. מסיבה זאת יש לתמוך בפעילויות אלה ואחרים למען הטקסטיל והאופנה בישראל. אסיים בנימה כפי שציינת בסיום דבריך. כמנכ''ל האגודה, המשרת את הענף למעלה מ-30 שנה, הנני קורא לכל הגופים בענף הטקסטיל והאופנה, המוסדות, תעשייני הטקסטיל, המפעלים והחברות בטקסטיל ובאופנה ול''מדיה'' לתמוך באגודה ובפעולותיה אלה למען הטקסטיל והאופנה בישראל ולמען הענף שעליו אנחנו יושבים ופועלים.
יצחק שכטר, מנכ''ל האגודה הישראלית לטקסטיל ולאופנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כל האמת או מה אתם רוצים?!
אחת שהיתה שם,
ת''א,
23/10/04 19:19
| אינני מבינה את התגובות ההנ''ל. מישהו מכם בכלל ראה את החרפה והזוועה שהיה בארוע הזה? זה פשוט הריח פרובינציאליות מקילומטרים. אין לי מושג איך נבחרו המעצבים הנ''ל, ונדמה כי הבחירה בהם היתה בלתי מוצדקת. הקולקציה של אדוה ברונר, היתה יצירת מופת, והכתב אף הזכיר זאת. אני כן יכולה להאמין שיש לו עין מקצועית, בניגוד לכל הקנאים וחיה ניר בראשם (תגובות 4-9 ) שמסתתרת פה תחת שמות בדויים. חיה ניר היא אישה זקנה ומרירה, שלא יודעת לפרגן לאיש. ולא ברור לי איך זקנה כמוה הגיעה לערב מעצבים צעירים. יש לה חרא קולקציה ופריטים גרועים, תפירה לקויה ולא פלא שכל המעצבים בדיזנגוף סונאים אותה.
כל החכמולוגים פה לא מבינים, או שעדיין תקועים בבינוניות של עצמם, שאופנה היא הלך רוח קצבי, וחייבת לשמור על עדכניות יצירתי, ולא להיתקע על כל מיני יצירות מפלצתיות מהאייטיז כפי שבלטו בארוע המחפיר הזה. אני מצטרפת לתגובה מס' 1, ובאמת מצדיעה למי שיצא מהבית לארוע הבזוי הזה. אוסנת, כדאי שתתאפסי על עצמך. גם הבגדים בעיצובייך מכוערים.
שולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בטח גם נמוכה ומכוערת
הדר,
ת''א,
27/10/04 13:59
| מתוסכלת הקנאה ממש יוקדת ותפסיקי לשנוא, תתחילי להנות מהחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מעצבים צעירים
דנה,
חיפה,
22/10/04 22:05
| חבל שהכוכב החדש בשמי עיתונות האופנה חושף את שיניו המורעלות ומאמין שביקורת קנטרנית ועוקצנית תהפוך אותו לאדם חשוב ומבין. מה שאיננו. האמנם שמע יעקב על ביקורת בונה? מדוע הגיע לאירוע חמוש בארס ורצון לקעקע ולהכאיב ולא לנסות ולמצוא את הצדדים החיוביים של האירוע החשוב הזה. אם אכן הוא מבין גדול כל כך מדוע לא ישנס מותניים ויעודד את המעצבים הצעירים, הנמרצים והיצירתיים שאולי זקוקים להכוונה מקצועית. אך כפי הנראה שיעקב מאמין שביקורת הורסת תחפה על חולשותיו ועל דלות הידע שלו ותציב אותו ככתב אופנה מתמצא ומבין. תבורך אוסנת סובח על האומץ והיוזמה, על מאמציה האדירים, על הפתיחות והעידוד. מי יתן ומכון היצוא , אגודת הטקסטיל, ומפעלי אופנה וטקסטיל ימשיכו ויושיטו ידם לרעיון ולמאמצים של אוסנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
איתי יעקב - אתה שטוח - פחד!!!
תומר,
ישראל היפה,
22/10/04 10:13
| ממש לא הבנת כלום ממה שראית. אני המום. בכלל היית שם? עיצובים מדהימים, עבודה מושקעת, פינות שונות מהסטנדרטים היבשים והמון אנשים טובים שנהנו מאד - ורק אתה סבלת כל כך, מסכן שלי? ממש לא יאומן. בקיצור - הפסדת את העיקר. אנחנו נהנינו מאד מהערב, ומקוים שיבואו עוד כדוגמתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אסנת עוד ישמעו עלייך
ליאת,
הרצליה,
22/10/04 02:40
| את מוכשרת, יצרתית ומאוד אסרטיבית ולא פוחדת מעבודה קשה, מה לעשות תמיד יהיו קנאים וצרי עין, כולם עוד יתחננו להכנס לאירועים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ציפיות לא משאירים בבית
סיוון,
תל אביב,
22/10/04 01:52
| לאיתי שלום, לאחר קריאת הביקורת שלך על אירוע האופנה שנערך ביום שני, אני תמהה אם לא עשית טעות כשהשארת את הציפיות בבית? אולי אם לא היית עושה כן, היה נשאר ראשך פתוח מעט יותר למהות הערב (ערב חשיפה למעצבים צעירים) ומתרשם מהישגיו. שכן לא הייתה זו תצוגת אופנה מן המניין - וגם לא התיימרה להיות, כך שבמקום לפרגן למעצבים/ות צעירים/ות בתחילת דרכם - העדפת למלא את הביקורת בשילובי מילים פלצני משהו ואפילו מתנשא. מאחר ואיני מכירה אותך בתור שם דבר בעולם האופנה, או לחילופין בעולם העיתונות המסקר אופנה וסטייל, קשה לי להתייחס לביקורת שלך כאל דבר אחר מלבד מה שהיא - קנטרנית, עוקצנית, מתחכמת, צינית ומיותרת.
שיהיה לך המשך יום דבש ובפעם הבאה שאתה הולך לכזו אירוע - אל תשכח לקחת איתך את הציפיות - אין לדעת מתי הן יהיו לעזר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת!!!כנסו!
לידיה הלוהטת,
מרכז ת''א,
22/10/04 19:24
| ישמור השם?!מעצבים צעירים???!!חיה ניר מכתומנטה???!!אללי!יש לה חנות משגשגת בדיזנגוף שמפרנסת כל ''אחות של כלה'' בעיר!!!! יאללה די עם השטויות. לא להגיב אם אין מושג בגרוש.זה משעמם ומתיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
צודק איל
תמי,
תל אביב,
21/10/04 15:16
| מסכימה עם כל מילה שלך נמאס כבר מעיתונאים פלצניים הדבר העיקרי שאסנת נכשלה בו הוא בחירת העיתונאים שהוזמנו היה יפה היה נחמד ונכון שלא כל הדוגמניות הן מהדרג הראשון אבל מה שחיפה על כך היה שגם חלק מהעיתונאים לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
תזכיר לנו מי אתה..?
איל,
תל אביב,
21/10/04 13:28
| מר איתי יקעב, תזכיר לנו מי אתה בדיוק? מלבד כתבת תדמית מוזמנת במעריב על חנות אביזרים בניהולך (21 בינואר) , לא בדיוק זכור לי שהעשרת את עולמנו. אני קודם כל מתפלא על מעריב שבכלל נותנים לך במה להביע את דעותך. ההיסטוריה המפוארת שלך כמעצב עטור פרסים, וההצלחה שזכית לה בהצגת אין ספור תצוגות שזכו לביקורות מדהימות מחוף אל חוף - נותנות לנו להבין כי מדובר בסך הכל באדם קטן עם רגש נחיתות גדול. לא די לדעת למשוך בקולמוס - השאלה היא האם יש לך בכלל מה להגיד.. לגופו של עינין - התצוגה היתה יפה מאד ונתנה במה גם לכאלה שלא זוכים לה. דווקא מאד מצא חןבעיני המיסביב - המיצגים הריקודים וגם המושכות בחוטים. סוף סוף אירוע שונה במקצת מהמיינסטרים, עם גישה קצת אחרת ולא פלצנית. יפה מינימליסטי וללא כיבודים ל''מכובדים'' כל הכבוד אוסנת אוהבים אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תגובה ממפיקת האירוע אסנת סובח
אסנת סובח,
ת''א,
20/10/04 22:31
| תגובה למר יעקב הנכבד.
לחלוטין לא ברורה מגמתך, מר יעקב הנכבד, בהשתלחותך חסרת הרסן כלפי מיצג האפנה בהפקתי שאליו הוזמנת. הערב היה ''אירוע טכסטיל ללא נושא'', ומטרת המיצגים היתה לבטא אפנה וטכסטיל, ולא איזה שהוא קו מסוים או מגמה מסוימת. מה חבל, מר יעקב, שלא טרחת לברר עובדות לפני שהשתלחת באירוע ללא כל טעם. כל פרטי הפיקנטריה שטרחת, למשל, לקשט בהם את דעתך על העיצובים - אינם נכונים. לא השמות, לא הדמויות, לא המוסדות ואף לא הכוונה. זהו אירוע העולה בפעם השנייה השנה, בהפקתי, ולמרות כל הסיכויים. בהיותי מעורה בענף, הבנתי שיש לבנות שרשרת ערבים כאלו על מנת לתרום לחשיפת היוצר והמוצר הישראלי הצעיר בתעשיית האפנה, כדי לאפשר ליוצרים שאינם ידועים ומוכרים להציג את עצמם בפני קהל מקצועי על מנת לתרום הן לביטחונם העצמי והן לאפשרויות העשויות להיפתח בשל כך בפניהם. לא הבנת, ואף לא טרחת לשאול מה היתה מטרת המיצגים הנספחים שאותם קטלת בבוז מתנשא ובחדווה רבה ואשמח להסביר לך אם רק תואיל לבקש זאת. מאותה הסיבה לא הבנת את מטרת כל הערב, כפי שברור לי כעת שכך בדיוק החמצת את מטרת הערב הקודם. אנו מנסים, בתקציב דל למדי, ליצור ולבנות אירוע אפנה ישראלית שיוכל להוות מנוף או לפחות במה ליוצרים צעירים ומוכשרים שאינם מוזמנים חדשות לבקרים לאירועים הנוצצים ובכך להעשיר את הנוף, אבל בזכות כתבות בעלות זלזול יצירתי כל כך כמו זו שלך – עשויה התמיכה ביוזמה זו להתמעט, ותוכל לזקוף לזכותך את הורדתם מהבמה של כל אותם צעירים מוכשרים. אני מאד שמחה על כי תעשייני האפנה, מכון הייצוא והאגודה הישראלית לטכסטיל ואופנה אינם חושבים כמוך, מאחר ופתיחת דלתות אינה כנראה אחד מכישרונותיך המרובים, אלא דווקא טריקת דלתות היא זו המאפיינת את סגנונך. אני מודה בזה שוב לכל אלו הרואים עתיד לטכסטיל הישראלי, וצר לי על כי אתה לא נמנה עימהם.
בברכה –
אסנת סובח מפיקה האגודה הישראלית לטקסטיל ולאופנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאסנת. המציאות נושכת, הא?
גליה,
ת''א,
21/10/04 17:07
| אסנת סובח היקרה. לא קל להודות בערב גרוע בהפקתך, הא? אבל לא נורא, אני אעזור לך להבין שכל מה שנכתב כאן, הוא פרצופו של הערב הזה. הנה, אפילו יובל כספין ותמרה יובל ג'ונס לא באו, למרות ששמותיהם התנוססו על ההזמנה המעפנה שעשית. זה שאת באה ומפילה על הכתב - שעשה עבודה נפלאה ומיהמנה - ואומרת שחלק מהדברים שהוא כתב והעובדות בקשר למעצבים, לא היו נכונות - זאת אשמתך הגדולה. אם זכרוני אינו מטעה אותי, (והוא לא) את זו שהצגת את המעצבים לפני עלייתם לבמה וסיפרת על ההשפעות שלהם.
דבר נוסף, האגודה לטקסטיל זה גוף עייף ופרוטקציונרי, ששכח איך עושים תצוגות אופנה מאז שנות ה-60'. בעיה, הא אוסי, בעיה. עוד דבר, אם את כבר מדברת על אלטרנטיביות ועל תקציבים דלים, אז למה לקחת אולם יוקרתי כמו זה שבמלון דן? למה לא לשבת באירוע באולם מגניב, צעיר בפלורנטין או משהו כזה. הוי, אוסי אוסי.
ואחרון קטן בהחלט. דיברת בתגובתך כאן על מעצבים צעירים, נכון? את יודעת כמה שנים חיה ניר מ''כתומנטה'' נמצאת בשוק? יותר מ15 שנה. ובת כמה היא את יודעת? עברה מזמן את החמישים. אז לדעתי, גברת נכבדה, צריך להתחיל ולארגן ארועים טובים ומורכבים יותר. ותעזבי בשקט את הביקורות הנכונות והכואבות עליכים. את לא יוצאת מזה חכמה מדי.
גליה -
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
באמת נסחפת קצת
שיר,
תל אביב,
20/10/04 22:13
| באתי לתצוגה ואכן הארגון היה לקוי, הדוגמניות לא היו מהשורה הראשונה, וכנ''ל המוסיקה ועיצוב הבמה ועל ההתאחדות לטכסטיל להסיק מסקנות לגבי מפיקי האירוע החשוב הזה. אולם הבגדים שהוצגו ע''י אדוה וענבל בן זקן היו מקסימים ואפילו מרגשים ומגיע להם פרגון ודחיפה. גם המיצג היה מענין ומרענן, במיוחד על רקע ההפקה הדלה. חבל שאיתי קוטל ללא אבחנה בין מה שטוב ומה שבאמת - רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מותר גם לפרגן
אורלי,
תל אביב,
20/10/04 21:23
| אולי הכתב היקר מעודכן באשר לקוי האופנה העדכניים כעת בבירות העולם. אולי. אך לבטח אינו מעודכן באשר להלכי נימוס בסיסיים. אינני שייכת לעולם האופנה אולם היית בתצוגה זו. ההפקה לא נראתה כהפקה של טקס האוסקר העולמי אבל היתה עשויה בחן צנוע ובאשר לדגמים שהוצגו...אני אישית הוקסמתי מהעיצובים שן זואי ושל ענבל בן-זקן. יום אחרי האירוע מהרתי לחנות של מיזו לקנות מבגדיה של בן-זקן והתאכזבתי לגלות שקולקצית החורף עדיין לא הגיעה למקום. מבטיחה לחזור בשבועות הקרובים כדי לקנות מבגדיה. ושוב...חוסר פרגון יצא מהאופנה בסוך שנות השמונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא קצת נסחפנו עם הביקורת?
טלי,
20/10/04 16:15
| כמי שהייתה שם אני יכולה להעיד שהיה ערב יצירתי ויפה. נכון, זו לא הייתה הפקה של מליון דולר, אבל מפה ועד לקטילה המוחלטת שבכתבה... יש גבול. המעצבים שהציגו- מוכשרים ומי יתן ויצליחו. ולגבי אופן וסדר הצגת הפריטים, לעיין בלתי מקצועית (או שצריך לאמר ''פלצנית'') הכל היה מתוקתק ובסדר הנכון.
למעצבים- אתם מדהימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מסכים עם כל מילה!
יובל,
20/10/04 07:55
| |
 |
1.
שהיתה שם.
אחת,
19/10/04 19:43
| קודם כל מגיע לאיתי מילה טובה על צאתו מן הבית לאירוע של מכון היצוא. הבעיה שהמוסד הנ''ל חולה כמו עוד מוסדות המדינה בהם משרתים אנשים שאין להם שום מושג מה הם עושים שם הם פשוט משודרגי מפלגת השלטון או במילים אחרות ''פרוטקציונרים'' וגם אם היו שם מעצבי על הם היו מצליחים להגיע לאותן תוצאות עלובות ומעליבות.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|
|
|