 |
40.
כזה מלל עלוב ומביש,מענין איך
נורית,
17/10/04 08:38
|
היו מתארים אותך ,מה הפלא שהעם הזה נראה איך שהוא עם אנשים שכמותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מעורר מחשבה
סטאז'רים, אי שם,
07/09/04 22:28
|
אחרי שקןראים את הכתבה הדבר היחיד שנשאר הוא תחושה שתרבות האוכל בארץ הולכת לעזאזל. שף מעולה נעלם לשנתיים ומוציא ספר לעמך עם האיש שהמציא את העמך- גיל חובב. לא ממש עושה חשק לחזור לישראל. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אני שותה מוקה, רפי כהן עושה...
חציל אדום,
אי שם,
07/09/04 19:44
|
שלא כהרגלי, התחלתי לקרוא את התגובות לפני שקראתי את הכתבה. הכתבה טובה, לא מובן על מה ההתלהמות של השף המסתורי, שהתברר כמחליף שמות סדרתי. זה לא שהכתבת ירדה עליהם יותר מידי, נראה שהיה לה חשוב לשאול שאלות מעניינות. וזה לא פשע ולא רשע מר רושפלד...סליחה, מימי/ורד/ השף המתלונן/חבר של...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
גבי את גדולה
אורלי,
תל אביב,
06/09/04 23:07
|
יפה שכתבת צעירה יחסית לקחה על עצמה כתבה אמיצה משהו...לשאול שאלות קשות אנשים בכירים בתחום אותו היא מסקרת. אמיץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
תגובה ל20
חבר של רושפלד,
תל אביב,
05/09/04 18:37
|
לפני שמרעילים את הבאר כדאי לבדוק מי שותה ממנה .בעניין התלונה שהוגשה כנגד רושפלד על ידי מלצר שטען להטרדה מינית הנה העובדות ואתה מוזמן לבדוק אותן יקירי הצדיק . רושפלד לא רק זוכה אלה שהשופטת נזפה בתובע על ניסיון להרוויח כספים בניצול ופגיעה במוניטין ציבורי . התובע התקפל קיבל את פיצויי הפיטורין וסילק את תלונתו בבושת פנים. הבנת שוקי דרך אגב אחלה שם שוקי לכלב שלי קוראים ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מסכים עם 11 ואלה שהגיבו לו!
אורן,
ירושלים,
05/09/04 10:02
|
|
 |
34.
רושפלד אידיוט!
נועם,
הרצליה,
05/09/04 02:29
|
רושפלד הוא איש רע לב! והתייחס מגעיל אל מלצרים. גם כל תחום האוכל הזה מסוקר רע, והנה כתבת שבאמת באה ואמרה דבגרים נכונים. ישר כוח NRG
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
יונתן רושפלד
תפוח, זהב,
05/09/04 01:36
|
קודם כל האיש גאון ועל זה אין ויכוח. גם הכתבת הסכימה על זה בתחילת הכתבה. ובלי רצון להכנס לעניינים אישיים וגם לי יש בטן מלאה על הבנאדם הספר שלו פשוט אחלה לבשלנים מתחילים. והוא נראה די מגרה, חוץ מצילומי האוכל הלא מוצלחים. אז בלי התמרמרות על העבר שיהיה לך הרבה בהצלחה.
אחד מהמטבח....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
its the gabi show!
yoav -NY,
04/09/04 23:06
|
very good work. everything you wrote is true. and makes me remember how lame are chefs is israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל: ''השפים'' בישראל .....
עדי,
05/09/04 11:14
|
שנותנים לשף ישראלי תוכנית בפריים טיים וכל התוכנית זה לאגו שלו ולא לאוכל עצמו( ראו משה שגב) זו ירידה ברמה של תרבות ה''אוכל'' הישראלי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
תחליפי קצוע ותפרגני
השף המתלונן,
04/09/04 19:54
|
תתפטרי ותפני את הדרך א את מרגישה שזה עוד אירוע בטבלת ייאוש יונתן רושפלד הוא שף גאון ואנחנו השפים עומלים קשות לא כדי שתבטלי את עבודתינובמחי יד. צ'ימיצ'נגה היא מהמסעדות הטובות שקמו בארצינו ואין לי ספק שהרבה חושבים כמוני אותך אני לא רוצה במסעדה שלי את באמת אוכלת חינם ס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשף המתלונן
קורא,
05/09/04 01:08
|
קרעת אותי מצחוק עם הדמיון שלך.אף אחד לא אמר מילה רעה על צימיצגה ולא ניסו ''לבטל את עבודתך במחי יד''. תקרא ותראה שעשית מעצמך צחוק. ויאללה נראה אותך ''לא רוצה'' עיתונאי במסעדה שלך. בולשיט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי של כתבה!
שף אמיתי,
04/09/04 20:22
|
למי בדיוק אתה מתחנף? מה אתה מנסה להשיג? מישהו אמר שצ'ימיצ'נגה לא מסעדה טובה?
זו אחת מהכתבות היחידות שחושפות את עולם האוכל במערומיו ואולי זה לא נעים לשמוע אבל עיתונאי אוכל הם אוכלי חינם ואנחנו מאכילים אותם!. ואתה- לך תתחנף לרושפלד וקונפורטי כי זה הדבר היחיד שלימדו אותך לעשות בקליקה העלובה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
רעות לב וצרות עין
שירלי, מרכז,
04/09/04 19:32
|
|
 |
29.
זה לא רק אוכל
עיתונאי בדימוס,
04/09/04 18:33
|
לא הבנתי- מי אמר שכתבת אוכל צריכה להיות פחות ביקרתית מ-נניח- כתיבה על פוליטיקה או תיאטרון וטלוויזיה? משום מה, כולם התרגלו כאן להנחות שעושים כתבי האוכל והלייפסטייל הישראלים\ הנחות שנעשות מתוך חנפנות ובורות. ואז הכל נפלא וטעים כל כך.
יש כאן אנשים שמעוררים שאלות, מה רציתם? שישאלו אותם מה הם אוכלים בבוקר?אם התשובה היא כן, אין לי מה להוסיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התשובה היא כן
עיתונאי,
05/09/04 00:03
|
זה מה שאנשים רוצים. במיוחד העיתונאים והמרואיינים באותם תחומים אמורפים, שאתה כינית 'לייפסטייל'. לכן בארץ לא מתפתח שיח עמוק על גסטרונומיה, אופנה וכדומה. בטוחני שכתבה מסוג זה לא תעלה פעם נוספת בעיתונות הישראלית כיוון שאנשים מעדיפים לשמוע שוב את אותן שאלות בנאליות בגינן התמרמרת קודם לכן. זו המשמעות של רייטינג. חבל, אבל עדיין אפשר לעבור לתרבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין גבולות
השורה התחתונה,
04/09/04 20:13
|
גם לכתבה, גם למרואיינים וגם למגיבים כאן. כולכם חלק מאיך שתרבות האוכל נראית וכולכם אשמים. לתשומת ליבכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אליך
מנחם, ר''ג,
04/09/04 20:02
|
יתכן שאתה צודק, אבל עדיף שנגלה את זה בעצמנו לא? השנינויות המרושעות רק יוצרות אנטי אצל הקורא גם עם המטרה העיתונאית הושגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
קצת הגזמתם
א',
בצרון,
04/09/04 18:17
|
|
 |
27.
חייב להודות
אור, ת''א,
04/09/04 18:04
|
שאני קצת בשוק מהתגובות. מה כבר אמרו ? מה הרגיז אתכם כל כך? כולה עוד כתבה על אנשים שחושבים שהם המציאו את העולם. סו פאקינג ווט???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כתבה דוחה, ניסוחים מבישים
ורד,
תל אביב,
04/09/04 17:39
|
כרגיל, מעריב מקפיד לשמור על רמת כתיבה נמוכה ככל האפשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
רשעות וטיפשות וספר אדיר
מימי,
ת''א,
04/09/04 17:10
|
מה חבל שזה ז'אנר הכתיבה החדש של צעיריות בורות, לא משכילות, לא מבינות כלום בבני אדם ואורחות חייהם וכנראה שגם לא מבינות כלום באוכל.
ובעניין הספר: מקסים ,מעניין ,כתוב טוב, במילה אחת: מבריק. ברור שהכותבת לא רק שלא יודעת להכין דג מטוגן גם לא יודעת לטגן את הכתבה שלה. נ.ב. בית ספר לכתיבה עתונאית מומלץ גם אם לא ברור אם יעזור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ספר יפה כתבה מכוערת
משה,
04/09/04 16:59
|
חבל שאין התיחסות לספר היפה ולצילומים המרהיבים כמה עיתון יכול להיות צהוב אולי זאת הסיבה שלמעריב אין הרבה קוראים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
גיל חובב
נירית ודנה,
טיים אאוטת''א,
04/09/04 16:32
|
|
 |
22.
הכתבת גסת רוח באופן קיצוני
ל"ת
מיקי,
04/09/04 13:42
|
|
 |
21.
ארגון הכובסות הכורדיות
כורדי,
מעלה חביבה,
04/09/04 13:12
|
בשם ארגון הכובסות הכורדיות הנני מוחה ומביע שאט נפש מהרמיזה העולה מדבריה של הכתבת שלכם. שנים של שפשוף, קרצוף, תלייה וייבוש ושוב שפשוף נידונים ללעג ארסי וגזעני שאין מקומו בעיתון מכובד. אנו מכריזים על חרם מדורי הרכילות של מעריב ולעולם לא נשיח יותר מפניני גלי ריבה או אודטה בזמן הכביסה.
בכבוד רב,
נשיא התאחדות הכובסות הכורדיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
רושפלד הוא יצור מרושע
אהרון י.,
04/09/04 12:51
|
כל מי שנתקל בו פעם במסגרת עבודת המלצרות יודע כי מדובר באדם נתעב המתייחס לצוות העובדים כ נחותים ולא מתבייש לקלל להשפיל ולהטריד. אני קורא להחרים כל דבר הקשור לבנאדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תסביר לי דבר אחד
שוקי,
05/09/04 00:17
|
איפה הייתם כל התקופה ההיא? למה כשהוגשה תלונה כנגד האיש ( וזה לא הוצאת דיבה זה היה בכל העיתונים) אף אחד לא פתח את הפה? עכשיו נזכרתם? אתם יותר אפסים ממנו זה בטוח. ואותו הדבר לגבי הבישול שלו. טוב שעכשיו כולם גם נזכרים שהוא שף דרדלה. איפה הייתם ואיפה היו העיתונאים כשהוא הרס את המסעדנות הישראלית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהרון - אנחנו איתך
ניצולי רושפלד,
04/09/04 23:28
|
כל מילה שלך-בסלע! ובניגוד לאחרים, אנחנו לא שכחנו. ואם כבר חבל שהכתבת קנתה את הפוזה של השף הגאון. בתור מי שבאמת ראה את האיש עובד הוא גם לא שף משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל/ית
י,
04/09/04 22:36
|
|
 |
יונתן רושפלד - זה אתה?
חבר לשעבר,
04/09/04 23:45
|
עם כל הכבוד לדרכך המקצועית ואליה יש לי הרבה כבוד, יש לי כבר שנים בעיה קשה איתך מבחינה אנושית. ראשית, אתה איש קשה מדי בעולם שבו צריך להיות קשה-אבל לא מרושע. ואתה מעולם לא ידעת איפה הגבול.
שנית, נראה שהפרנויות שלך מחמירות עם השנים. עד כדי כך, שאני בטוח שזה אתה מגיב לכתבה עליך או נותן לאחד מחבריך לעשות את זה בשבילך?? הרי אתה יודע טוב יותר מכל אחד שצברת לך הרבה אויבים. שב בשקט אל תענה ואל תלקק לאף אחד את התחת. לא ביקשו ממך. הבעיה שלך, חביבי, היא שכולנו (ואתה יודע היטב למי אני מתכוון) מכירים אותך כבר יותר מדי זמן. לכן, שתה כוס מים, תשמח לך עם הספרים החדשים (שנראים באמת מרתקים) ותפסיק להתלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחזקים את ידיך
אנחנו, מול הים,
04/09/04 15:02
|
יונתן רושפלד הביא על עצמו את הדעה עליו, בעזרת מזג רע וחוסק הכרת תודה למי שעמד בדרכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
האם הכותבת היא סגן אלוהים?
.,
04/09/04 09:23
|
|
 |
18.
תגובות?
ג'יימס בונד 007,
04/09/04 01:59
|
לגברת, מהכרותי עם כתבותייך אולי אינך ראויה ל''פרגון'' בכמה מהתגובות, אבל להבא כדאי שתחשבי לפני שתשפכי רעל על אנשים בעלי לשון חדה בפני עצמם. חטאם הנוכחי הוא רק הוצאת ספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
רושפלד דוחה
עוד אחד,
04/09/04 00:22
|
גם אם הכתבה ארסית אינני יכול שלא להסכים למבט הספקני על הקאמבק של רושפלד.
שנים האיש הזה היה בטוח שהוא אלוהים ואת זה כל מי שהיה בתעשיה הזו יודע. קשה לי להאמין שהוא השתנה.
ולחובב- בהצלחה עם הספר! הצניעות שלך ראויה לשבח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מעניין אם רפי כהן הגדול היה מו
תמונה שגויה,
04/09/04 00:08
|
|
 |
15.
Mazal-tov
merav,
USA,
03/09/04 23:24
|
Hi, Yonathan, I am happy for both of you!!! Merav Akiva-
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עוד כתבת מהז'אנר הירוד של שגיא
דוד,
03/09/04 21:12
|
כהן. תת רמה תרבותית האתר הכי נמוך, שונא אדם ורע שיצרו כאן. עורך, אל תחשוב שזה מביא לך קוראים. אנחנו כבר עוזבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה מה הבעיה עם שגיא?
ל"ת
שי,
03/09/04 23:48
|
|
 |
13.
אני דווקא חושב ש-גבי הצליחה
יוסי,
ת''א,
03/09/04 20:59
|
לתאר את 2 גיבורי הכתבה באמצעות הדברים הכי בסיסיים שמוכרים לי לגביהם. לטעמי היא הצליחה ליצור קריקטורה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
גברת, את לא גיל ריבה!
זהר,
רעננה,
03/09/04 20:26
|
וגם לא אף שם אחר מז'אנר הכותבים שכתבות שלהם הרסו אותי מצחוק ואת חלקן אף גזרתי ושמרתי (דובי גל אומר בחדשות ז''ל שאם היה לו תקציב כמו שיש לוודי אלן, הוא היה עושה סרטים מוצלחים יותר...) וגיל ריבה בחתונה של הבן של עזרא טיסונה (מבריק!). צריך לדעת על מי לרדת, להיטפל למוצלחים מוכשרים ומודעים לעצמם זה טיפשי ומוציא אותך לא להיט. חוץ מזה הרבה יותר מעניין היה לשמוע קצת על האוכל שאני באופן אישי מאוד אשמח לטעום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
המרמור של מספר 1-4
אל''ף,
ת''א,
03/09/04 19:35
|
שלום לכולם, לא יודע מה איתכם חברים, אבל הקנאה נשפכת מכם כמו מאבטיח ירוי. כל מיני וואנה ביז מוואי-נט, שפספסו כתבה טובה ואיכותית, מתרעלים כאן על גבי בר חיים. ה''ארס'' עליו אתם מדברים הוא בבחינת שאלות קשות למרואיינים. שאלות קשות הן אינן הרס. הןו עיתונות! אבל אין מה לעשות, כי הרבה אנשים הורגלו למטחנת יחסי הציבור והכל תמיד כל כך יפה-מהמם-מגניב-מעלף-וואלה. כל כך וואיינט. ללא שום ביקורת. סופסופ קמה כאן כותבת אמיצה שאומרת באמת מה שכולם חושבים על הסופר מגלומן ''רושפלד'' ועל האוכל בתחת - גיל חובב. נראה שכל התגובות כאן בכתבה הן מצרות עין ומאנשים שבשבילם אוכל זה אוכל קפוא. לכו תצשו משהו יותר מעניין עם החיים שלכם. ועוד משהו, כל אלה שכותבים על הכתיבה של גברת גבי בר חיים, דעו לכם, שמי שמתאמץ כאן זה אתם. היא כותבת טוב, ואולי לגיל אוחצ'ה חובב כואב הלב לראות שיש כתבי אוכל טובים ממנו. אז בינינו, הארסיות עליכם וקקה ופיפי בידיכם. פויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא מירמור זה קומבינות
יוני, גרמניה,
05/09/04 02:28
|
בעניין יחסי הציבור אתה צודק בהחלט. בישראל כולם קומבינטורים, רוצים לנסוע לחו''ל ולקבל מתנות בחינם ורואים את זה בכתבות מלוקקות אחר כך בכל העיתונים. קחו דוגמה מעיתונים כמו הפרנקפוטר, שם כתבים אשכרה אומרים את האמת. חדשני נכון?ולכותב/ת (מה זה השם הזה?) : תמיד ישנאו את מי שאומר את האמת, במיוחד בישראל כי כולם מכירים את כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שטויות
טמבל,
04/09/04 23:23
|
בין רוע לב וכתיבה מתלהמת ל'אמת' כפי שאתה קורא לה אין דבר וחצי דבר. אפשר לכתוב גם בלי להטיל רפש ולשאול שאלות חטטניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה
וואלה,
04/09/04 21:44
|
צודק. וכמכיר את תעשיית האוכל אי אפשר שלא להמר שרוב התגובות פה יצאו מחברים של...והמבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
חבל שגילי הומו
הקציצה,
03/09/04 19:22
|
אמרתי לאמא שלי אלף פעמים: אני לא יכולה להתחתן איתו. הוא הומו. ואמא שלי אמרה: אז מה? עד החתונה זה יעבור. אה, גילי גילי, לו הייתי שטרודל בתנורך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
פשוט מרגיז!
תמר,
03/09/04 19:21
|
רק אוסיף - גיל ויונתן בהצלחה עם הספר, אני מתארת לעצמי שהוא חגיגה לכל מי שירכוש אותו. תתעלמו מהכתבה - אני בטוחה שאתם כבר מתחרטים על השיח והשיג שהיה לכם עם הגברת הלא ברורה הזאת. חבל שכתבה בנושא כל כך חושני כמו אוכל, הפך למדמנה סרוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
באמת כתוב רע
כ,
ת''א,
03/09/04 18:12
|
|
 |
7.
כתבה רעה שנולדה מרוע לב
זאב,
חיפה,
03/09/04 17:40
|
איך אפשר לפרסם כתבה כל כך ארסית, שמקורה ברוע/קינאה וחוסר כישרון כתיבה. אפשר לחשוב שראיינו כאן 2 פוליטיקאים, נגיד, סדאם ובן לאדן. למה נותנים כתבה כזאת, למישהו/י עם קצת הומור ואהבת חיים? כולה דגים, בשלן וכתבן עליז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זה רק אוכל
אבשלום,
שרון,
03/09/04 16:59
|
צורת הכתיבה, הבוטות והחוצפה הנכללים בה מעידים רבות על ה''כתב'', ה''עיתונאי'' מר גבי בר-חיים. נוסח כתיבתו ,היהרה וצורת הלעג מעידים על המקום בו הוא צריך להיות במזבלה, שם מתגוררים אנשי האשפתות. איני מכיר את הרושפלד וכן גם לא את מר חובב. אופתע אם תפרסתו תגובה זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאבשלום
תמר,
03/09/04 19:10
|
נראה לי שמדובר בכתבת, כלומר גבי בר-חיים לדעתי היא גברת, שאחרי קריאת הכתבה שלה, היא הצליחה לעורר בי בחילה עמוקה מהסגנון הוולגרי, מהשנאה הזורמת בכל מילה - מה קורה גבי? כל כך הרבה ארס בבן-אדם אחד? את אישה דוחה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
Gabi
KIKI,
CANADA,
03/09/04 16:37
|
|
 |
4.
רושפלד = שף גרוע
מרקר צהוב,
דיונון,
03/09/04 16:14
|
הייתי בארוחה שהוא עשה ביועזר והאוכל בבתי מלון - טוב יותר ממה שהלך שם. פשוט גרוע, מלא שמן, חסר אמת ומעוף.
וקשה במיוחד לקרוא את השחצנות חסרת הבסיס של האיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אולי הכתבת התבלבלה?
דדוש,
03/09/04 16:13
|
יכול להיות שהכתבת לא מבינה את ההבדל הדק בין ציניות ומעט ארסיות לשתמיכה בכתבה ובין הפיכת הביקורת הארסית למרכז הכתבה? מביך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מי זאת הכתבת הממורמרת הזאת?
דביר,
רמת גן,
03/09/04 15:23
|
|
 |
1.
זה כתוב כל כך רע.
ש,
03/09/04 10:33
|
לא ברורה המוטיבציה של הכותבת, לכתוב בצורה כל כך ארסית-קלישאתית, אבל זה מאוד מצער שנותנים לילדים (כך זה מרגיש לפחות) בעלי יכולת לחבר מלים למשפטים ארוכים, לכתוב. זה מזיע ממאמץ, ונראה כמו חיקוי של כתבות מוצלחות של אנשים שעושים שימוש נכון מושכל ורלוונטי ביכולות הכתיבה שלהם. תנו לה לכתוב מדור רכילות כמה שנים, שתשתפשף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצער אבל נכון
Gong,
gonga,
03/09/04 18:32
|
השפל שולט לא רק בכתבות של בר חיים, אלא באופן כללי בכל הפורמאט החדש של מעריב. לא מבין למה הנסיון הנואש להדמות ולהיות ירוד יותר מהמתחרים שלהם וואינט. אם המטרה היא להעסיק כתבים בגרוש ולחסוך בהוצאות, נא להודיע, למה להרוס תדמית שנבנתה ביזע כ''כ הרבה שנים בגלל קמצנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכתבה היא ממעריב סופ''ש
טלי,
03/09/04 20:46
|
ולא קשורה ל''שפל'' של מעריב אינטרנט. אני דווקא מצאתי בה הסכלות משועשעת על עולם שתופס מעצמו הרבה יותר ממה שמגיע לו. מה לעשות, לא כולנו קונים את החשיבות העצמית של סלבס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת טלי
מישמיש,
04/09/04 00:33
|
די לפלצנות של שפים! די למגלמוניות! די לחשוב שהקהל טמבל! ולכתבת- קצת רחמים .....זה יותר מדי לבקש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בין הסתכלות משועשעת
Gong,
Ganges,
03/09/04 21:41
|
על הפומפוזיות של שפים ובין שפה ירודה וולגרית של ''כתבים'' שום דבר.
נבין דקויות של עקיצות גם אם הן יהיו מעודנות, לא צריך להביא לי אותה בפנים ברפש כדי שאצטרף אליה לשנאה שלה לאנשים שהצליחו.
אם היא היתה כתבת אוכל רצינית שמתעניינת בתחום ונושמת אותו, היא לא היתה מגיעה עם שאלות כמו:
''ההתעסקות הבלתי פוסקת באוכל לא קצת מעייפת? לא מקהה את החושים? זה הרי כמו אוננות.''
''אבל בסופו של יום, מדובר פשוט בירקות שמקפיצים במחבת. מה הסיפור הגדול?''
מראה על בערות עמוקה וחוסר הבנה מוחלט, ואולי אף יותר מזה, אבל לא אכנס פה לניתוחי אישיות בגרוש, זאת המומחיות של בר חיים.
בר חיים- קחי דוגמה מגדולות ומנוסות כמו שרי אנסקי, תענוג אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נודניק
החתול שמיל,
05/09/04 00:46
|
אם יש משהו אדיוטי זה אנשים שמתייחסים לאוכל כאילו זה מי יודע מה. אוכל זה באמת לא אמנות ולזה אולי ניסתה הכותבת להגיע. לא ברור מה בין זה לבין התעניינות באוכל או הבנה בתחום. מצד שני אני לא איזה שף עם קבלות אז למה שתקשיב לי עם הפלצנות שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי כמה שהם ברברנים
פלצניה אהובתי,
03/09/04 17:32
|
אשתי מבשלת בורשט שחבל על הזמן. סבתי שתחיה מכינה מלפפונים חמוצים שמלפפונים נרשמים שנים מראש ורבים על הזכות להתחמץ אצלה כל ההירשפלד שמילפלד והחובבניקים החובבים שבעולם לא מעמידים ארוחה כמו הבן שלי אחרי יום לימודים מעייף באוניברסיטה.
מה היתה השאלה?
הגב לתגובה זו
|
|