 |
38.
נורא עצוב שזה היחס שנשאים
עדי,
21/06/04 14:10
|
מקבלים בישראל של 2004 שאמורה להיות נאורה ומודעת שאם הם רוחצים בבריכה הם לא מדביקים אף אחד!!!!! כזאת בורות כבר מזמן לא ראיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
עצוב
מודאג,
19/06/04 23:14
|
|
 |
36.
מה זו השליליות הזו?
ליסה,
יהוד,
19/06/04 21:07
|
|
 |
הממ,אולי כי אנשים יותר חשובים?
יאיר,
20/06/04 09:49
|
עם כל הרצון לפרסם כתבות רק על כלבים חמודים,א נחונו לא חיים בעולם אופורי. יש בעולם הזה בורות, גזענות וטפשות יותר ממה שיכול הנייר להכיל. ברגע שאנשים יפסיקו להתייחס לאחיהם כאל נגע ממאיר מבלי להבין כלל ועיקר את מצבם ומתוך בורות פושעת, אז אולי אפשר יהיה לפרסם כתבות על כלבים חמודים. בינתיים מוטלת עלינו האחריות להביא לעולם את הידע ולקרב בין האנשים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
פחדנים ובורים!
ל"ת
גדי,
חיפה,
19/06/04 21:04
|
|
 |
34.
רגע...
נתנאלה,
שדרות,
19/06/04 21:02
|
|
 |
חד משמעית- לא!!!
ל"ת
עמי,
20/06/04 16:33
|
|
 |
33.
בושה?!
רמי,
בת - ים,
19/06/04 21:00
|
ממש מדהים שנושאים כאלו עדיין עולים אחרי כל כך הרבה זמן וכל כך הרבה הסברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
איידס זה לא הדבר היחיד שהורג
דויד,
19/06/04 20:55
|
רק איידס יצא לו שם רע אבל יש עוד הרבה מחלות שהם לא פחות קטלניות ואם לובי פחות חזק. מה עם הפטיטוס B וצהבת ואבאבואות רוח (לאלו שלא מחוסנים ולא היה להם כשהיו ילדים) ושפעת (למבוגרים יש תמותה גבוהה מזה) אני בטוח שאם הייתי בא לברכיה עם אבאבואות רוח היו מכניסים אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בושה
DK,
חיפה,
19/06/04 15:45
|
|
 |
30.
Aids
Carmit Azulai,
Australia,
19/06/04 09:01
|
It’s a disgrace that people that living with HIV can’t be seeing or touching things in Lehavim, I wonder what will happen if one of there’s son will get it will he have to leave the MOATZA, sham on you!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים מלהבים לא יכולים להידבק
ל"ת
אינגה,
19/06/04 20:57
|
|
 |
29.
מה צניחה
דנה,
19/06/04 04:07
|
אני יודעת שאין עדיין תרופה לאיידס אבל רציתם גם לזרוק אותם ממטוס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
איפה זה להבים בכלל
נתי,
19/06/04 04:04
|
|
 |
27.
מי שרוצה להפגין סולידריות
אורי,
18/06/04 16:54
|
היום הוועד למלחמה באיידס עורך מסיבת הזדהות והסברה בקיבוץ חצרים. המסבה משולבת עם השקה של בירה בוקסר- אז יהיו גם טעימות ובלאגנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד אורי
ל"ת
נדב ונועה,
דרום,
19/06/04 17:25
|
|
 |
26.
האירוע הוא לכלל האוכלוסייה!!!
ל"ת
נטע,
רכזת הסניף,
18/06/04 15:00
|
|
 |
25.
אבל...
אילה,
18/06/04 12:43
|
מה יקרה אם מי מהם יפצע וכל הדם שלו, איכשהו יכנס למי הבריכה או משהו מעין זה? עם כל זה שאני חושבת שיש לאפשר לחולי איידס חיים נורמליים, האם הפחד הזה לא לגיטימי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לפחד
אסנת,
קיבוץ צאלים,
20/06/04 08:45
|
אין זה פסול לפחוד מאיידס לדעתי, אבל הפחד הוא המוביל המהיר ביותר לזהירות. ההפנינג בלהבים להבנתי, לא היה אמור להכניס נשאים (או חולים , חלילה...)לבריכת הישוב, אלא לעורר מודעות ודאגה לבעיותיהם של חולים ונשאים, ולעזור למנוע את סגירת האגודה המטפלת בהם, בעבודת קודש ובמסירות יומיומית. מתנדבי האגודה והעומדים בראשה ודאי יודעים, שישנם בלהבים אנשים רבים, טובים ונאורים, רק מחכים להשמעת קולם ביישובם. מחכים להשפעתם החיובית, שהאירוע עליו מדובר אכן יתקיים כפי שתוכנן מלכתחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איידס לא הורג- בורות כן!
אלי,
18/06/04 14:16
|
גם אם נשא איידס יפצע ןיפול לבריכה - נגיף האיידס אינו אמיד במים!!! רק אם נשא אידס יחליט לקיים אורגיה המונית במתחם ללא קונדום אז אולי יש סיכוי להדבקה. רבאק תיכנסו לאתרים של הוועד למלחמה באיידס ותיראו מה זה. זה לא האיידס שהורג זה הבורות. חוץ מזה האירוע הוא לא לנשאי איידס אלא אירוע הזדהות! תקראו את הכתבה לפני שאתם מגיבים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מקשקש בקומקום.
אילה,
20/06/04 11:24
|
|
 |
לחידקי קולי אבל לא לאיידס
אלי,
20/06/04 12:39
|
אני מציע שקצת, אולי תבדקי לפני שאת מציגה את הידע הרב שלך (שהוא לא)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
גם בלהבים יש נשאי HIV
נשאית איידס,
18/06/04 12:34
|
כמה בורות הציגו במועדון של להבים וכמה גזענות, בלי לדעת שגם בישוב שלהם יש HIV וכן, מגיעים לבריכה בלהבים אנשים עם HIV . בכל מקום יש אנשים עם הנגיף. אין בכך שום סכנה. לא נדבקים מרוק כמושהבורה כתבה ורוב האנשים באים במגע עם נשאים-מורים, מהנדסים, עו"ד, מוכרים במכולת, בעלי משפחות וכו', בלי לדעת. איך אפשר לספר על ה-HIV במדינה מוכת בורות וגזענות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
טיפשות אינטלקטואלית
עודד הירש,
חיפה,
18/06/04 12:22
|
לא ניתן להדבק באיידס ע"י רחצה משותפת בבריכה - 100% - נקודה. אז מה הבעיה ? עצם המחשבה המעוות המייחסת לנשאי אידס דימוי של לכלוך, זוהמה והפקרות מוסרית. אלו שטויות של פחדנים.
החברה שלנו מספיק מלוכלכת בדעות קדומות מחרידות - אל תצטרפו לנלוזים האלו, אשר ביטלו את הארוע בלהבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אז מה עדיף?
אריאל,
ת''א,
18/06/04 10:38
|
|
 |
כנראה ששניהם לוקחים
ל"ת
דנה,
עומר,
18/06/04 17:52
|
|
 |
21.
קיבוצים, תעזרו לנו ?
ליאור,
באר שבע,
18/06/04 09:42
|
קיבוצים או גופים פרטיים....אם הזדעזתם מהסיפור, בכוחכם לעזור לנו .... כפי שכבר צויין בכתבה, אנו עדיין זקוקים למקום שיארח את המירוץ וההפנינג שאחריו. האירוע הוא מירוץ של כל הקהילה למען סובלנות ( אוי האירוניה ) והוא יתבצע עם חניכי תנועות נוער, מכוני כושר, נוער לפני צבא ועוד ועוד. יש לנו מס' גופים גדולים אשר נטלו על עצמם את החסויות של האירוע, נשמח לעזרה גם באפיק הזה, דבר אשר יאפשר לסניף באר שבע של הוועד למלחמה באיידס עוד זמן פעילות ארוך.
תעזרו לנו לעזור לעיר ולאיזור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לכל המתחסדים ויפה הנפש
בורה,
18/06/04 00:17
|
נכון, מ-HIV נדבקים רק דרך מגע מיני או עירבוב דם. לבריכה יכולים להכנס אנשים עם פצעים, שריטות או חתכים. אין שום הוכחה שהכלור במים הורג את חיידקי האיידס! ואז מה? נגלה שאופס....נדבקנו?
ולא איכפת לי מכל יפי הנפש למיניהם, אחד מבניי הצטיין בספורט והיה בנבחרת האתלטיקה של בית ספרו. לבית הספר, שהוא איזורי, (לצערי) מגיעים המון אתיופיים. אני יודעת ש-80% מהם נשאי איידס. זה פורסם בעיתונות. (כעובדה).
הוצאתי את הילד מהחוג. בחוג: נופלים, נשרטים, נפצעים - ומטבע הדברים גם מתחככים אחד בשני. אני מעדיפה להיות בורה, וזהירה, עם ילדים בריאים, מאשר נאורה ומתקדמת - עם ילדים שנדבקו. וכל יפה הנפש מוזמנים לשחק בחיי ילדיהם - כאוות נפשם.
ובנוסף קראתי שיש זן של נגיף איידס שאותר באסייה, ועובר דרך הרוק! וכל הילדים יורקים בבריכה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מושג על מה את מדברת
אלי,
ניו יורק,
22/06/04 22:28
|
אם היית חוקרת לעומק, היית יודעת שהחידק אינו שורד מחוץ לגוף האדם יותר ממספר שניות,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעות לשמירה על בריאות הילדים
בור,
18/06/04 23:37
|
גברת בורה, אני מציע שתנעלי את ילדיך בבית ותגיפי את התריסים. אור השמש גורם לסרטן העור. האוכל ברחוב שורץ מזהמים. האוכל שאת מבשלת מלא ברעלים. מטאוריט עלול לחדור דרך הגג, זה קרה בניו זילנד השבוע, לכן עדיף לנעול אותם במרתף חשוך ולהרעיב אותם. מקסימום תקבלי מאסר עולם כמו מרק דוטרו בבלגיה, אבל הילדים לא יחלו. כל כך הרבה דעות קדומות, נשאי איידס, אתיופים, בדואים נושאי מחלות. כשאראה אותך אירק בפרצופך אך מה חבל שאין לי איידס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל לי עלייך
נטע,
באר שבע,
18/06/04 09:50
|
אמרת את זה באמצע הכתוב שלך- פשוט לא אכפת לך. אין קשר בין ה"עובדות" שאת מביאה לבין המציאות, אבל ממילא לא אכפת לך. אני כבר למדתי שמי שלא רוצה להקשיב- לא יידע לעולם. רק נקווה עכשיו שלא הדבקת את ילדייך, אותם הוצאת מהחוג ה"אתיופי", באטימות שלך. כי בורות- זה מה שהורג. ראינו כבר בהיסטוריה. אבל לך- לא אכפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות
יערה,
באר שבע,
18/06/04 03:30
|
את ממש מטעה את הקוראים, רוק לא מדבק, ומחתך קטן בבריכה גם לא, בלי קשר לכלור. אולי כדאי לך ללמוד יותר, להיות "נאורה" כפי שכתבת, כדי שחס וחלילה אם לילדים שלך בעתיד ידביקו איזושהיא תווית, ויצחקו עליהם, או יפלו אותם לרעה, הם ידעו שאת איתם, ולא נגדם. החינוך שלך מלמד אותם להיות גזענים ולא לקבל את מי ששונה מהם. הם מפסידים מזה הרבה, וחבל, לנו ולהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מה התושבים חושבים
לירון,
באר שבע,
17/06/04 23:46
|
הייתי רוצה לדעת מה התושבים עצמם חושבים על כך שגוף שמייצג אותם מוכן לקבל כלבים אבל אנשים לא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הייתם לוקחים סיכון????
ל"ת
ף,
ף,
17/06/04 23:45
|
|
 |
כן- זה לא סיכון!!!
ל"ת
נטע,
באר שבע,
18/06/04 09:46
|
|
 |
17.
להבים - פשוט מקום דוחה
מכירה,
מקרוב,
17/06/04 23:40
|
פשוט יישוב מגעיל עם אנשים עוד יותר דוחים. אנשים גזענים וצרי אופקים וזוהי רק דוגמא. לא מפליא שאחרי כן הם נימקו שהם לא רוצים בדוואים וערבים...... אין להם בעיה אגב להשבית את המועדון (מרכז הספורט) בעבור חתונה גם בשבת קייצית....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מבין את להבים לחלוטין.
א,
17/06/04 23:12
|
למרות כל הדיבורים על שאין סכנה, ושצריך להתייחס לנשאים כמו לכל בני האדם האחרים... מישהו מכם שמיהרו להכפיש את להבים היה מוכן לארח את האירוע בביתו? אני יכול לומר שאני לא הייתי רוצה שאירוע כזה יתקיים אצלי, לא ביגלל בורות או משהו כזה, פשוט כי זה קצת מפחיד... מי יודע מה יכול להיות?! אז נחמד שכולכם יצאתם לטובת הנשאים, אבל אני בטוח שכל אחד מכם היה מפחד אם דבר כזה היה מתקיים בבית שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמפחד כנראה לא ממש יודע
שירלי,
חולון,
18/06/04 10:18
|
אפשר לפחד מהמון דדברים ביקום שלנו , אני בעיקר מפחדת מדעות גזעניות מאנשים שמטיפים לנידוי אנשים אחרים שלא ממש עשו להם משהו רע , רק יש להם מחלה שהם צריכים להתמודד איתה יום יום , אם היה זה שחפת או צהבת או שפעת לא הייתם מגיבים כך , בגלל הבורות האדירה יש לציין אנשים מפחדים אז כן אפשר להגיד שאני מפחדת מטימטום שמןביל לאטימות שמוביל להרס החברה שלנו כיום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שיודע-לא מפחד
לירון,
באר שבע,
18/06/04 09:45
|
אוף, אתה יודע שלפני שנים היו מדברים כך על סרטן?! אתה מתאר לעצמך מישהו היום מונע מחולי סרטן להכנס לבריכה, או מעיז בכלל לבדוק בארוע של האגודה למלחמה בסרטן מי מהם באמת חולה ומי רק בא להזדהות?! הארוע הוא הזדהות- לא של נשאים בלבד. בגלל בורים כמוך כל הדרום הפסיד הפנינג מעולה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תדבר בשם עצמך
יערה,
באר שבע,
18/06/04 03:27
|
הדברים שלך מקוממים, "לקיים אירוע כזה בביתך"- אתה יודע, אתה לא הולך לקיים יחסי מין שם עם כל הנשאים באורגיה אחת גדולה, לפני שאתה שם תוויות על אנשים, כדאי לך ללמוד איך נדבקים באיידס, וככה לעזור לחברה שלנו להראות טוב יותר. מצער אותי שבארץ שלנו דברים כאלה קורים, ואני מקווה שיימצא מקום אחר. אם הבית שלי היה מספיק גדול, אז בשמחה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לא מתאים אבל
.,
17/06/04 22:40
|
אני לא מבין בזה יכול להיות שזה מוצדק יכול להיות שיש מצב שהם ידבקו ....?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חד משמעי לא
שירלי,
חולון,
18/06/04 10:25
|
בתור אחת שמבינה בדבר אני מרשה לעצמי לכתוב זאת באינטרנט חד משמעי אין סיכוי להדבקה כדאי להסיר כל ספק בעניין אני אכתוב איך ניתן להדבק באיידס ואיך לא בגוף שלנו יש 4 נוזלים שכאשר אתה נשא של HIV הנוזלים הללו מכילים את הנגיף : נוזל דם , נוזל זרע והטיפות שלפני הגמירה , הפרשות נרתיק וחלב אם כדי שתתרחש הדבקה אחד מהנוזלים המדבקים צריך להגיע למחזור הדם ומה זה אומר צריך שיהיה לנשא פצע פתוח שותת דם (הרבה דם לא שריטה ולא פצעים מתחת לאצבעות , תדמיינו רבע כוס דם) ולאדם שיכול להדבק צריך להיות פצע פתוח שותת דם גם כן וכך יכולה להתרחש הדבקה . הדרך השניה היא דרך יחסי מין לא מוגנים . אתם מוזמנים להכנס לאתר של הועד שם יענו לכם על כל השאלות ויסירו כל ספק מליבכם. דבר מאוד חשוב! נשאי איידס הם האנשים הכי זהירים בעולם אם אתה לא תהיה זהיר הם יהיו בשבילך ותאמין לי שהם יודעים איך נדבקים באיידס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יחס כזה אולי...
פורמלין,
18/06/04 00:56
|
מגיע להם שהם ידבקו ואולי רק אז הם יבינו מה עובר על האנשים. הידבקות ודאית היא בכמה דרכים: 1. קיום יחסי מין לא מוגנים 2. מעבר דם לדם ע"י לדוגמה מחט או סכין מזוהמת בדם של נשא או במתן מנת דם נגועה.
עד כמה שידוע לי ע"י להסתובב בבריכה לא מהווה גורם סיכון להידבקות במחלה. אולי חברי המועדון לא רק מסתובבים סביב הבריכה, אלא מקיימים פעילויות (מיניות) נוספות סביבה ולכן הם מפחדים להידבק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
לירון,
17/06/04 23:50
|
לא! אם עדיין לא שמעת, אז איידס לא עובר באוויר, אפילו לא ברוק! איידס עובר רק במגע מיני וכל השאר הוא בדיוק הבורות שיוצרת פחד לא מוצדק ואפלייה! חוצמזה שהארוע היה מכוון לכל תושבי הדרום, לא רק לנשאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללירון
אילה,
18/06/04 12:47
|
יקירתי, את טועה. איידס עלול לעבור ברוק, אם כי הסיכויים קטנים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאילה מלירון
לירון,
באר שבע,
18/06/04 14:56
|
אם את רוצה לרדת לפרטים- אז הדיוק מחייב. אפשר אולי (אין אף מקרה מתועד, אבל תיאורטית) להידבק מרוק אם שותים או מזריקים ישירות למערכת הדם בין 6 ל-8 ליטר רוק, שנאסף ונשמר בוואקום, כדי שהנגיף לא יתחמצן. את יודעת כמה זמן צריך כדי לאגור כמות כזו של רוק? ולשמור אותו כל הזמן הזה ללא מגע עם האוויר? ואח"כ לשתות או להזריקו- מי שיעשה את זה הוא חולה נפש וימות מזיהומים אחרים לגמרי הרבה לפני שיידבק באיידס. אז התשובה היא- לא, לא נדבקים מרוק. זה בלתי אפשרי אופרציונלית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת מידע
יאיר,
17/06/04 23:09
|
לכל מי שמעוניין לדעת - ניתן פשוט לחפש בGOOGLE או במנוע חיפוש אחר את המילה איידס בכדי להגיע לעשרות אתרים המסבירים על המחלה. אפשר להדבק רק ע"י מגע ישיר של נוזלי גוף, בעיקר זרע ודם. נכון,ניתן להדבק גם ע"י רוק, אבל צריך בשביל לשתות בערך דלי רוק ואני לא רואה מישהו עושה את זה... אין שום סכנה שמישהו מתושבי להבים ה"נאורים" יידבק כל עוד הוא לא שוכב עם מי מהנשאים בלי קונדום או פוצע עצמו ונשא נוסף ומדביק פצע אל פצע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מתאים להם, סנובים
ל"ת
דרומית,
17/06/04 21:51
|
|
 |
13.
מה שבורות יכולה לעשות...
הדס,
באר שבע,
17/06/04 21:41
|
ידע זה כוח אבל בורות... זה סוג של חולשה יש כאלה שפוגעים בעקבותיה בעצמם יש כאלה שפוגעים בסביבה שלהם... במקרה הזה... הבורות... פוגעת בהם ובנו כחברה! אם מועדון החברים היה מבין ויודע יותר לגבי מחלת האיידס אין ספק שהכתבה שהיתה נכתבת היתה בעלת אופי שונה לגמרי.... קצת יותר חיובית...(*2)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יש גבול לבורות
שלום,
תל-אביב,
17/06/04 21:35
|
כבר מסוף שנות ה-80 אנשים יודעים שאי אפשר להידבק בנגיף האיידס ממגע או מנשימה אלא רק ממגע ישיר של דם בדם או לחילופין זרע ודם. מפמפמים לנו את זה במוח בכל בית ספר, בכל תשדיר, בכל תוכנית, בכל בית חולים, קופת חולים, מסעות הסברה, פליירים ואפילו שירים ואומנות. היכן היו חברי ועד המועדון ב-15 השנים האחרונות, במאדים? העיקר שהם חושבים את עצמם לנאורים של אזור הדרום.....
בושה וחרפה, הטלתם קלון על כל היישוב למרות שאפילו המועצה שלכם תמכה בקיום האירוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
להבים מקום שאוהבים :)
ל"ת
מור,
להבים,
17/06/04 21:20
|
|
 |
LEHAVIM
BOAZ,
USA,
18/06/04 13:16
|
|
 |
10.
בורות - אבל מובנת
נסים גבאי,
נתניה,
17/06/04 21:20
|
אין ספק שהכל נובע מבורות, שהרי יש הסברים רחבים על כך שאין הדבקה במחלה אלא ע"י מגע מיני (אם אינני טועה). אבל שימו לב לנקודה: האיש הנשא אומר שהוא דווקא שומר על עצמו ולוקח תרופות... האם זה לא מפחיד לחשוב שאולי מישהו אחר לא עושה הכל...? חוץ מזה, המחלה הזו כה איומה ועדיין בלתי פתירה, שהציבור כנראה בצדק עדיין לא יודע "איך לאכול אותה" והחוש האינסטינקטי אומר: כמה שיותר רחוק, יותר טוב. עם כל הצער, אפשר להבין הפסיכולוגיה בנדון, למרות שכואב לחשוב על זה כך. לדוגמה: רופא העוסק בזה יידע מצויין את הבעייה, ולא יחשוש מכל דבר הקשור למה שלא מסוכן. מה יעשה הדיוט בנדון? יפחד. נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
זו מחלה קטלנית - טבעי שיפחדו
י,
י,
17/06/04 21:10
|
כל הקטע הזה - שיתנהגו איתם כמו אנשים רגילים זה בלוף. זו מחלה קטלנית שכל הדבקות היא גזר דין מוות. איך אפשר לא לפחד? ובשביל מה? כדי לשחק אותה נאור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי נאורות איפה היינו
תום,
חיפה,
18/06/04 01:06
|
רק להזכירך שלהיות נאור זה לא סתם - כי בזכות הנאורות יש לך את חופש הביטוי, אישור לנשים ללבוש מכנסיים, זכות בחירה ועוד כל מיני דברים פעוטים כאלו שעד לא ממש מזמן (50 שנה בערך) לא היו קיימים. אז חבל מאד שהיום הם נתפסים כדבר כל כך מובן מאליו שאפשר גם לזלזל בחשיבותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו כבר לא מחלה קטלנית
אלירן,
רמת שרון,
18/06/04 01:02
|
כפעיל איידס שנים יש לי מספר תיקונים:1. תוחלת החיים של המחלה הוא ארוך יותר (בממוצע)משל מחלות אחרות כמו סרטן למשל 2. לא נדבקים באיידס אם נזהרים (קונדום וכו') ברחבי העולם אלפי אנשים חיים באותו בית עם נשאים במשך שנים (כולל ילדים שמשתוללים ונפצעים) ולא ידוע על קרה אחד של הדבקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מאחל לך שחס שלום
פורמלין,
18/06/04 00:59
|
לא תצטרך לדאוג לקבל את היחס הנאור של האנשים האלה.
רק בריאות אני מאחל לך...רק בריאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאור זה יותר מסתם מילה
ל"ת
שרון,
תל אביב,
18/06/04 00:58
|
|
 |
כנראה שהבורות היא עניין גנטי
אינטיליגנט עאלק,
17/06/04 23:00
|
כנראה שאף פעם לא היית בבי"ס. כנראה שאין לך טלוויזיה בבית, או אתה רואה רק תכניות על "קלאסה" כמו דודו טופז ואלי יצפאן. אם היית יוצא קתץ מחוץ לבועת האינטילגנטיות שלך, היית יודע שהאיידס אינה מחלה קטלנית כיום והיא ניתנת לטיפול. היית יודע שנשאים רבים חיים עשרות שנים באושר רב. היית יודע שבכדי להידבק יש צורך במגע דם בדם, ולא ממגע של ישבן על אסלת שירותים או שתייה כוס משותפת. היית יודע שאתה פשוט לא יודע. אני מציע לך לפתוח אנציקלופדיה או פשוט לחפש באאינטרנט מידע על האיידס. אולי אז תבין שסייג לחוכמה שתיקה ושאם אתה לא יודע, עדיף שלא יידע כל העולם שאתה לא יודע. רגע, אולי בגלל זה את המסתתר מאחורי האנונימיות??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
keep the fags away
ל"ת
shai,
nyc,
17/06/04 21:03
|
|
 |
לא רק הומואיים
דנה,
19/06/04 14:28
|
60 אחוז מהנשאים הן נשים, איך אתה מסביר את המשפט שלך? אה ויש גם תינוקות וילדים נשאים גם הם הומואיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
גועל נפש ובורות!!!
ל"ת
מיכל,
17/06/04 20:53
|
|
 |
6.
הבהרה
אורי,
17/06/04 20:51
|
|
 |
5.
להסתתר מאחורי הסטטוס...
אדיר,
באר שבע,
17/06/04 20:45
|
כמה קל להיות נדיב וקמצן בו זמנית. כמה קל להעניק ולרמות בו זמנית. וכמה קל זה להתנתק ממי שצריך אותך וקשה לו לבד. אולם, מה שקשה באמת זה לעמוד מאחורי המילים שלך. לכבד את ההבטחות שלך, לתת כתף בשעת צרה. אולם תושבי להבים אשר בחרו לגור רחוק מ"אוכלוסיות שכאלה" מרשים לעצמם להעמיד את עצמם כנישאים וטובים מהן בלא לדעת שבעשותם כן רק הוכיחו ההיפך. הם הוכיחו כי מעמדך והיותך אדם מתחשב וליברלי מתבטאים ברגעים שכאלו. בעצם סירובכם (חברי הועד) הותרתם חותם על ישובכם "הנאור" שישאר שם עוד זמן רב ועל האופן שבו זה נעשה, החתמתם את עצמכם ואת פועלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מתביישבת בשבילכם תושבי להבים
דינה,
דרום,
17/06/04 19:58
|
|
 |
3.
ביטול חברותי
יעקב,
להבים,
17/06/04 19:46
|
אני תומך במאבק של הנשאים לחיים רגילים כמו כל אחד ולכן בתחילת השבוע אני מתכוון להודיע למועדון החברים להבים על בטול חברותי במועדון. אני מקווה שעוד הרבה אנשים יעשו כמוני לא ניתן לבורות לאכול לנו את הערכים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
מיה,
להבים,
18/06/04 03:35
|
באמת כל הכבוד לך, אני חושבת שזה צעד יפה וחכם, שמישהו מבפנים ייאבק באפליה הזו. אני מקווה שיבואו הרבה בעקבותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בושה וחרפה
מיכל,
להבים,
17/06/04 19:46
|
בתור תושבת להבים אני מתביישת שכך מתנהגים מנהליו של מועדון החברים של היישוב שכביכול אמור להיות קהילתי הפועל למען הקהילה ללא הבדל בין האנשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מועדון של אנשים טיפשים
ל"ת
שלמה,
17/06/04 19:19
|
|
 |
תגובה לביטול ההפנינג בלהבים
אסנת,
קיבוץ צאלים,
18/06/04 08:17
|
כחברה איכותית ומתקדמת, הגיע הזמן שנתגבר על פחדים הקשורים לדעות קדומות ולבורות, ונגלה רגישות חברתית כלפי אנשים שנפגעו מסיבה זו או אחרת, וכל זמן שעוד אפשר לעשות זאת - נעזור להם! בואו נפתח את הלב והכיס, לפני שיהיה מאוחר לגבי אנשים אלה.
הגב לתגובה זו
|
|