• 35.

    הערכים שהבן שלך מקבל הם להיות פרזיט

    איש עם פרצוף כובע, 05/09/15 00:01

    הוא לא ישלים בחיים 12 שנות לימוד.הוא יתחתן בגיל 20 ויחיה על חשבון משלמי המיסים

    IP: 79.220.119.60דווח על תגובה זו

  • 34.

    בשביל מה ללמוד ליבה-אפשר להיות שר אוצר אפילו בלי בגרות... (ל''ת)

    הרואה את הנולד, 03/09/15 16:18


    IP: 2.54.3.175דווח על תגובה זו

  • 33.

    שנים אחכ אני פוגש אותם בעבודה

    , 03/09/15 12:01

    חברה נחמדים, חרוצים בעלי יכולת אבל תקועים בחוסר היכולת שלהם להתקדם למשרות מכניסות.
    יש להם כבר משפחה לפרנס והם חסרי תעודת בגרות שלא לדבר על לימודים גבוהים, לא יודעים לדבר אנגלית ובעיקר מצרים על ההחלטות של הוריהם ולכודים בכבלי החברה שלהם שמונעת מהם לתת לילדיהם נקודת זינוק טובה יותר בחיים.

    IP: 46.116.213.117דווח על תגובה זו

  • 32.

    ערכים? לא ידעתי שלעובדי אלילים יש ערכים (ל''ת)

    , 03/09/15 10:48


    IP: 176.13.19.4דווח על תגובה זו

  • 31.

    הסקהלוגית / לימודי חשבון והיסטוריה מנוגדים לערכים! (ל''ת)

    אויאוי ואבוי לחינוך להסתגרות, 02/09/15 14:19


    IP: 109.253.138.158דווח על תגובה זו

  • 30.

    בקיצור כל פה מפגרים - לימודי חובה: היסטוריה אנגלית מתמטיקה

    3456, 02/09/15 10:27

    מדעים, תורה , לשון ,הבעה , גיאוגרפיה
    אזרחות

    בקיצור הכל
    רק לא צריך להגזים עם דברים לא שימושיים כמו למשל במתמטיקה ומדעים וגיאוגרפיה

    מי שירצה להגזים שיעשה את זה בזמנו החופשי

    ו12 שנות לימוד זאת הגזמה עדיף שילמד כבר מקצוע בחלק מהשנים האלה שיצא בגיל 18 עם מקצוע! כי אח''כ הוא הולך לצבא ל 3 שנים. ורק אחרי זה יכול להתחיל לחשוב בכלל על תואר בזמן שבעולם בגיל 21 אנשים מחזיקים כבר תואר והם מסודרים בשביל להתחיל את החיים שלהם! קצת הגיון!

    IP: 5.28.142.243דווח על תגובה זו

  • 29.

    הילד שלי בכיתה של כ 40 לא לומד כמעט כלום... עדיף חיידר

    לא אוהב מערכת החינוך, 02/09/15 09:11

    חשבון בקושי הוא לומד
    ואם אני לא מסביר לו בבית הוא ממש לא קולט כלום
    לאחר שמסבירים ומתרגלים קצת הוא בסדר, כלומר ההסבר והתירגול בכיתה לא הולך טוב

    אני חושב שבלימוד יותר מצומצם גם במסגרת חיידר היה לומד טוב יותר!!!!

    צריך חיידר שמלמד אנגלית ומתמטיקה ויסודות חשיבה מדעית והתפתחות המדע (שילמדו כיצד חוקרים מדעית - כיצד מוכיחים מתמטית או אמפירית)

    יש בביה''ס שפע של פלסטיק אבל מהות מאד מאד מצומצמת - בעיקרון ביה''ס הממלכתי זה מחסן ילדים שההורים יצאו לעבוד - זהו!



    כל שאר המקצועות

    IP: 46.19.85.29דווח על תגובה זו

  • 28.

    הערכים שכתבת לא סותרים את לימודי הליבה (ל''ת)

    , 02/09/15 08:50


    IP: 87.69.161.9דווח על תגובה זו

  • 27.

    קצת נסחפת עם התארים

    נחום, 02/09/15 08:46

    מהכרה של ההציבור
    רוב אלו שעובדים הם ללא תואר , גם מי שעבד לתואר רובם לא סיימו אותו
    בעיקר מה שהיה חסר להם זה אנגלית ומתמטיקה
    הגיע הזמן לעשות שינוי
    אין צורך בלימודי הסטוריה או מדעים
    אבל אנגלית וקצת יותר מהחשבון הבסיסי זה אפשרי והגיע הזמן לשינוי הזה

    IP: 212.76.124.181דווח על תגובה זו

  • 26.

    כל מילה בסלע

    , 02/09/15 08:42

    אמת לאמיתה גם אני נוהג בדיוק ככה אם ההורים האחרים היו נוהגים כמותנו הרבה פשיעה וצער להורים היה נחסך

    IP: 93.172.153.238דווח על תגובה זו

  • 25.

    אם הוא לומד חשבון והנדסה - אז איפה הבעיה

    שמואל, 02/09/15 08:40

    רצוי כמובן שילמד להבין טקסטים באנגלית -
    אין צורך ללמוד בשביל זה ספרות אנגלית - יש גם משנה ברורה באנגלית -
    חוכמה בגויים - תאמין ף תורה בגויים - אל תאמין

    IP: 109.64.205.185דווח על תגובה זו

  • 24.

    צודק. צריך לשמור על הערכים הקדושים של השתמטות וקבצנות. (ל''ת)

    , 02/09/15 08:37


    IP: 109.64.205.185דווח על תגובה זו

    • משתמט הוא יהודי שכל חייו הם חטא אחד גדול, בועל נידות ומחלל שבת (ל''ת)

      , 03/09/15 14:51


      IP: 213.8.22.240 דווח על תגובה זו

  • 23.

    אלה שמשלמים ''לימודי הייטק'' במכללת חלטורה

    ., 02/09/15 08:34

    גם מקבלים שכר בהתאם שקרוב למינימום... מניסיון

    IP: 193.43.245.250דווח על תגובה זו

  • 22.

    איך ללמד ילד אנגלית יפגע בערכים שלו? (ל''ת)

    , 02/09/15 08:05


    IP: 37.142.135.5דווח על תגובה זו

  • 21.

    את הציויליזציה היתה תלויה בכם,היינ ו עדיין כותבים עם נוצה מהתחת של

    , 02/09/15 07:59

    ברווז,מקוששים עצים כדי לבשל,מכבסים במי שפכים של נחל סמוך וכל יולדת שלידתה היתה מסתבכת-היתה מתפגרת! אז רק כדי להאריך את חיי נשותיכם שווה ללמוד לימודי ליבה

    IP: 31.168.164.88דווח על תגובה זו

    • הציויליזציה התקדמה בלי לימוד ליבה עם גאונים ששנאו את לימודיהם בביה''ס (ל''ת)

      הצויליזיציה של הכלת השונה פסחה עליך., 03/09/15 13:23


      IP: 2.54.173.233 דווח על תגובה זו

    • 2000 שנה שרדנו בזכות התורה ללא כל הערכים המזוייפים שלכם (ל''ת)

      , 03/09/15 14:53


      IP: 213.8.22.240 דווח על תגובה זו

  • 20.

    שכחת חלק מאותם ''ערכים''

    יענקלה טייטלבאום, 02/09/15 07:44

    אין זרם מושלם ולימודי ליבה הם באמת לא הדבר הכי חשוב, אבל שכחת מספר מאפיינים של המגזר שלך

    היכולת לשקר ולהתאים את המציאות לצרכים אישיים כבר מגיל צעיר.
    חוסר התחשבות בזולת.
    חוסר נאמנות למדינה וערכיה ( אותה מדינה שמתקצבת את החינוך המפואר).
    סגידה אלילית לתמונות רבנים, קמאות, קסמים וכשפים.
    התרומה לחברה, אם בכלל קיימת. בעיקר התמחות במאכריות
    מלבד אותם משלימי חינוך, השאר ימשיכו להתמך על ידי עבודת אישה וקבצנות

    IP: 209.88.198.77דווח על תגובה זו

    • יש לך את זה ביותר גזעני היימליך? (ל''ת)

      מני, 02/09/15 11:44


      IP: 77.127.72.78 דווח על תגובה זו

      • יש אבל בשביל זה תצטרך להתמודד עם הכתוב. (ל''ת)

        כינויי גנאי מצביעים על תשובה טפשית, 03/09/15 15:43


        IP: 81.218.66.107 דווח על תגובה זו

    • התקצוב שלה מגיע מכספינו ויחזור אלינו . בלי שום טובות. (ל''ת)

      , 03/09/15 14:43


      IP: 213.8.22.240 דווח על תגובה זו

  • 19.

    אחלה ערכים. ואהבת לרעך כמוך, כמובן בתנאי שהוא בצבע הנכון. (ל''ת)

    , 02/09/15 07:19


    IP: 77.125.156.144דווח על תגובה זו

    • לדעתי לכל מגזר זכות לשמור על צביונו - אשכנזים / ספרדים וכו' (ל''ת)

      , 02/09/15 09:00


      IP: 46.182.106.190 דווח על תגובה זו

  • 18.

    על איזה ערכים אתה מדבר? הציבור שלך חסר ערכים לחלוטין (ל''ת)

    , 02/09/15 07:13


    IP: 46.117.29.244דווח על תגובה זו

    • למה להתווכח על ערכים אפשר לעבור לעמודי הפלילים ולקרוא על ערכי המגיב..

      קורא נכוחה, 03/09/15 13:30

      ליקוט קצרצר..

      2000 מורות ומורים מוכים בבתי הספר הממלכתיים.

      אלפי בני נוער השותים לשוכרה עד לאיבוד חושים.

      קרבות סכינים ודוקרנים בין כתלי ביה''ס, כאשר המורים חוששים להתערב, פן יפנצ'רו את גלגלי מכוניתם...

      אירועי אונס מצולמים באייפון ונשלחים לחבר'ה.

      IP: 2.54.173.233 דווח על תגובה זו

  • 17.

    למה צריך שתהיה סתירה בין ליבה לערכים?

    , 02/09/15 07:12

    נשמע מדבריך שלא ניתן לחנך בו זמנית גם לערכים וגם לליבה.

    האם לא יותר נכון לחנך מגיל צעיר גם לליבה וגם לערכים?

    IP: 212.150.71.177דווח על תגובה זו

    • הליבה של משרד החינוך: גיי זה טוב ערבי עוד יותר טוב ויהודי פושע (ל''ת)

      זה הליבה החינוכית, 02/09/15 09:01


      IP: 46.182.106.190 דווח על תגובה זו

    • לא חייב, במציאות זה כך כי אין זמן להכל. (ל''ת)

      , 03/09/15 14:43


      IP: 213.8.22.240 דווח על תגובה זו

  • 16.

    לא הצלחתי להבין באילו ערכים מדובר.

    תפסיק כבר עם השטויות שלך, 02/09/15 06:46

    אה סליחה, נזכרתי, בערכים של גזענות ושנאה, שבשמם מניפים סכין ותוקעים אותו לתוך הגב של נערה. עכשיו הכל ברור.

    IP: 94.159.155.206דווח על תגובה זו

    • אה, סליחה...הנוער שהוא מדבר עליו לא מביא אגרופנים לבית הספר ולא מכה (ל''ת)

      היסטוריון, 03/09/15 13:34


      IP: 2.54.173.233 דווח על תגובה זו

    • מדובר במושגי טוב ורע האמיתיים והנצחיים של תורת ישראל. לא של הגויים. (ל''ת)

      , 03/09/15 14:44


      IP: 213.8.22.240 דווח על תגובה זו

  • 15.

    ביטול קצבאות התרופה היחידה להדברת טפילים (ל''ת)

    שי, 02/09/15 05:52


    IP: 109.253.158.68דווח על תגובה זו

    • כשתפסיקו לגנוב מאיתנו את המסים שלנו נדבר שוב. טמבל (ל''ת)

      , 03/09/15 14:45


      IP: 213.8.22.240 דווח על תגובה זו

  • 14.

    מסכים - לגיל הרך (עד 10-11) החיידר הוא חינוך מצויין גם לילדים חילונים

    לאחר מכן יש לפתח עוד - בממלכתי אין חינוך רק מידע, 02/09/15 05:31

    התנהגות הילדים בבתי הספר נוראית
    התגאות בכסף וגדטים
    אין חינוך לעזרה הדדית לחמלה
    רק לתחרותיות ולדרוך על גופות בדרך למעלה
    גסות גם כלפי מורים וחברים לכיתה
    אלימות מילולית וגם פיזית לפעמים


    אני חושב שילד חילוני לחלוטין שהיה לומד בחיידר עד גיל 10 היה מרוויח חינוך ולא מפסיד כלום - להפך רווח ענקי

    כמובן שזה תלוי גם במלמד ..

    IP: 96.47.226.20דווח על תגובה זו

  • 13.

    ערכים מקבלים בבית-פראזיטים מתפרנסים מהתפללויות על חשבון האחר (ל''ת)

    , 02/09/15 05:02


    IP: 10.0.2.154דווח על תגובה זו

    • אתה יהודי שכל חייך הם חטא נגד התורה - מדבר על פרזיטים? (ל''ת)

      , 03/09/15 14:52


      IP: 213.8.22.240 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מה שבטוח הוא לא יהיה בסטיסיטיקה של החילונים שמאבדים עצמם לדעת באלפים ! (ל''ת)

    , 01/09/15 23:44


    IP: 93.173.162.27דווח על תגובה זו

  • 11.

    בקיצור בתי החילונית תממן את בנך הבור (ל''ת)

    , 01/09/15 23:33


    IP: 87.69.198.40דווח על תגובה זו

    • בתך אינה ממנת אפילו את נכדך בבית הכלא. המימון שלנו הוא מכספינו. (ל''ת)

      , 03/09/15 14:45


      IP: 213.8.22.240 דווח על תגובה זו

  • 10.

    אחלה שלא ילמדו השכלה תמשיכו כך ותכחידו חיים שלמים על דת

    , 01/09/15 23:30

    פולחן ואמונות תפלות
    אין עונש מתוק מזה

    IP: 85.64.162.108דווח על תגובה זו

    • תמשיכו לסגוד לפולחן הליבה ותכחידו חיים שלמים בסמים,שוד וסיפורי רצח יום (ל''ת)

      יומיים, 03/09/15 13:37


      IP: 2.54.173.233 דווח על תגובה זו

    • צאצאיך ימלאו את בתי הכלא כשצאצאינו יקימו משפחות הגונות וישרות (ל''ת)

      , 03/09/15 14:46


      IP: 213.8.22.240 דווח על תגובה זו

  • 9.

    ובכל המאמר שלך לא הסברת למה לא לומדים ליבה בבית הספר של הבן שלך

    , 01/09/15 23:28

    נקודת המוצא שלך כאילו לימודי ליבה וכל הערכים שציינת הם תרתי דסתרי, אינה מוסברת כלל והיא אינה נכונה.

    IP: 31.44.142.221דווח על תגובה זו

    • מה אתה רוצה ממנו הוא למד לימודי ליבה

      , 02/09/15 08:50

      ולכן הוא לא יודע להביע את עצמו כמו שצריך

      IP: 147.237.70.103 דווח על תגובה זו

    • צודק-זה שקר שאי אפשר לשלב ליבה עם ערכים (ל''ת)

      מיש, 03/09/15 08:14


      IP: 80.246.130.66 דווח על תגובה זו

    • במציאות אין די זמן לשניהם לכן ערכי תורת משה קודמים. (ל''ת)

      , 03/09/15 14:47


      IP: 213.8.22.240 דווח על תגובה זו

  • 8.

    הבן שלך גם לא יתגייס וגם לא יעבוד כפי שמקובל בממלכת הטפילים (ל''ת)

    שי, 01/09/15 23:09


    IP: 46.116.158.72דווח על תגובה זו

    • כשאתם תלמדו תורה במקומנו אנו נתגייס במקומכםץ תורה חשובה יותר. (ל''ת)

      , 03/09/15 14:50


      IP: 213.8.22.240 דווח על תגובה זו

  • 7.

    יפה כתבת - כמוני כמוך (ל''ת)

    ישיבה בוח'ר, 01/09/15 22:50


    IP: 5.22.129.9דווח על תגובה זו

  • 6.

    אתה חי בסרט. ערכים תקנה לו בבית, ביה''ס אמור ללמד (ל''ת)

    אותו אנגלית ומתמטיקה, 01/09/15 22:01


    IP: 205.215.254.20דווח על תגובה זו

    • למי יש זמן בין 18:00 - 20:30 להקנות ערכים לילד? (ל''ת)

      , 02/09/15 09:02


      IP: 46.182.106.190 דווח על תגובה זו

    • לא! בית ספר אמור ללמד אותו ערכי חיים ולא חמור נושא ספרים (ל''ת)

      , 03/09/15 14:48


      IP: 213.8.22.240 דווח על תגובה זו

  • 5.

    חזק צריך להיות בכותרת ראשית (ל''ת)

    אהבתי, 01/09/15 19:00


    IP: 2.54.33.1דווח על תגובה זו

  • 4.

    נו אדוני, ובאיזה מקצוע מפרנס עוסק כבודו? הי טק? הנדסה? משפטים?

    , 01/09/15 18:36

    או שכבודו מסתפק בכספי שלי?

    IP: 84.229.82.213דווח על תגובה זו

  • 3.

    ערכים של עלוקה

    Zאביק השועל, 01/09/15 17:56

    הילד שלך, עם הערכים הנעלים, יחיה כעלוקה על חשבון הציבור ובשעות הפנאי, ויהיו לו הרבה, יסקול מחללי שבת.

    IP: 212.150.214.90דווח על תגובה זו

    • עלוקה אתה והממשלה שלך שגולת מאיתנו מסים ומעבירה לעלוקות כמוך (ל''ת)

      , 03/09/15 14:49


      IP: 213.8.22.240 דווח על תגובה זו

  • 2.

    כמובן אף מילה על המידות המושחתות שלומדים במוסדות הליטאים.הציבור

    , 01/09/15 16:25

    בישראל משלם על שחיתות המידות שלהם בריבית דריבית כבר שנים

    IP: 87.69.245.205דווח על תגובה זו

    • איזה מידות? לדעתי פי 100 טוב מהחינוך החילוני בתחום זה! (ל''ת)

      לא מסכים - ולליטאים זכות ללמוד בלי ספרדים, 02/09/15 08:56


      IP: 46.182.106.190 דווח על תגובה זו

      • קודם נטפל בייצוג החסר של שופטים מזרחיים,ומרצים באוניברסיטאות וחיילים

        סדר בעבודה, 03/09/15 14:11

        ביחידות עילית כמו מודיעין, השמורות לאשכנזים בלבד.

        אחר כך נחשוב על הבעיה השולית של גזענים מזרחיים שאינם מוכנים שבנותיהם תלמדנה עם חברותיהן המזרחיות.

        IP: 2.54.62.87 דווח על תגובה זו

    • הרוע שבהם טוב אלף פעם מהטוב שלכם. (ל''ת)

      , 03/09/15 14:52


      IP: 213.8.22.240 דווח על תגובה זו

  • 1.

    שאלת את החברים שלך בכמה דמעות וזיעה הם השיגו את התארים שלהם? (ל''ת)

    לא פשוט, 01/09/15 16:21


    IP: 82.166.42.184דווח על תגובה זו

    • ברבע זמן מאשר אתם. בדוק. (ל''ת)

      , 03/09/15 14:49


      IP: 213.8.22.240 דווח על תגובה זו