• 22.

    יחסי מין HOMO הם משהו ממכר כמו סמים - ויש להתיחס אליהם כמו סמים

    זה לא בדיוק מחלה ולא נולדים עם זה, 14/06/15 06:57

    יחסי מין בין גברים הם משהו ממכר שאם לא נחשפים אליו רוב הסיכויים שלא תיזמו אותם.

    לדעתי 90% מהגייז לא היו חיים כגייז אם לא היו פוגשים מישהו שהיה מכניס אותם לעולם זה (כמו פושר של סמים)

    הרחקת גייז מהמרחב הציבורי היא זהה להרחקת סוחרי סמים או נרקומנים שמתגאים בכך שהם מכורים לסמים.

    יש שגיאה בהבנת הנושא ויש לטפל בנושא זה כפי שמטפלים בסחר בסמים ..
    יש מארגנים
    יש מרוויחי כספים משוק הבשר
    יש משדלים לZנות

    כמובן שזה צריך לצאת מחוץ לחוק כפי שהיה עד שנת 1988
    יש לממן מחקרים אבל לדעתי כפי שלא מצאו תרופה להתמכרות לסמים כך לא ימצאו תרופה להתמכרות ליחסים כאלה.

    רק מה שבטוח אם יורחקו מהמרחב הציבורי הגייז ... מספרם יירד בצורה גדולה וכ 90% ישארו לא מכורים לסוג זה של הנאה.

    IP: 95.130.11.147דווח על תגובה זו

  • 21.

    גאה להשאר בארון- מגיב 19 צודק לחלוטין ! ! ! (ל''ת)

    , 11/06/15 23:57


    IP: 84.228.52.159דווח על תגובה זו

  • 20.

    צא מהארון (ל''ת)

    ידיד, 11/06/15 18:09


    IP: 79.182.197.17דווח על תגובה זו

  • 19.

    למה?

    קוקו, 11/06/15 10:19

    אני רק לא מבין למה אדם הנהנה לנשוך כרית בביתו צריך לשתף אותי בזה.
    כמו שאני לא משתף אותך המה שאני עושה הצנעה, אנא חסוך ממני.
    אתה נהנה מפעילות מינית עם בני מינך? שמור את זה לעצמך ולדומך, החלף אתם חווית, אך אנא אל תשתף אותי. מה אתה רוצה ממני? להפוך גם אותי למתכופף? לא רוצה.

    IP: 84.228.92.217דווח על תגובה זו

  • 18.

    הלהט''בים חייבים לכבד את האחר גם אם הוא דתי וסטרייט

    , 11/06/15 09:38

    הגיע הזמן להאבק למען זכויות הסטרייטים והדתיים. אוניברסיטת בר אילן כנראה היא ראש החץ למען הדרישה שהלהט''בים יכבדו את מי שלא חושב כמותם. צריך להזהר מהטרור שלהם כי הם יהפכו למסוכנים כמו בתקופת סטאלין וכמו דאעש

    IP: 46.116.95.46דווח על תגובה זו

  • 17.

    הכותב מביך את המוסד בו הוא לומד (ל''ת)

    קורא, 11/06/15 09:25


    IP: 212.29.211.150דווח על תגובה זו

  • 16.

    הערות למגיב 11

    לוגיקן, 11/06/15 09:25

    1. ערכי המדינה אינם רק דמוקרטיה. כי אם יהדות ואח''כ דמוקרטיה. וזאת ללא התייחסות לחלקים נרחבים באוכלוסיה שדורשים דמוקרטיה רק במישור הפורמלי.

    2. אם המאמר היה ארסי מידי בשבילך כנראה שוב הכותב צריך להתנצל. ארסיות מותרת רק לאנשים מסוימים ש''חושבים נכון''

    IP: 84.228.52.159דווח על תגובה זו

  • 15.

    צודק כל כך (ל''ת)

    אלי, 11/06/15 06:41


    IP: 46.19.85.51דווח על תגובה זו

  • 14.

    הגיע הזמן שהלהטב''ים יאספו כסף למחקר למציאת תרופה (ל''ת)

    האגודה למלחמה בסרטן, 11/06/15 06:34


    IP: 109.253.156.72דווח על תגובה זו

    • עדיף להשקיע בסירוס טינופת כמוך שלא תתרבה (ל''ת)

      , 11/06/15 13:03


      IP: 62.219.198.6 דווח על תגובה זו

  • 13.

    מאמר מצויין! תודה (ל''ת)

    , 11/06/15 00:54


    IP: 164.138.112.207דווח על תגובה זו

  • 12.

    אני מבין שלא מלמדים לוגיקה בבר אילן (ל''ת)

    , 10/06/15 21:17


    IP: 208.66.27.7דווח על תגובה זו

  • 11.

    קצת הערות

    מה זה משנה, 10/06/15 21:13

    המאמר ארסי ומבולגן,זאת לצד אי בהירות באשר למתודולוגייה המלווה את כותב המאמר וטענותיו. ( מה ההיגיון המנחה? טענה והוכחה או משו בסגנון?).ראשית, ערבבת שתי סוגיות שונות:א. סוגיית תאטרון חיפה ( מה בין זכות המדינה להגן על עצמה לרדיפה פוליטית?)
    ב. ציון יום הגאווה (מאבקה הצודק של קהילת הלהט''ב לשויוון זכויות אל מול הזכות לקיום פולחן/אורח חיים דתי)
    אתייחס בקצרה רק לסוגייה השנייה, מספיק דנו בראשונה.

    כל מדינה אשר שואפת להגדיר עצמה כדמוקרטית ( בפן הערכי ולא רק הפורמאלי) לא יכולה שלא לפעול לקידום שוויון הזכויות של קהילת הלהט''ב. הטענה כי תופעה זאת מונעת בזכות הדתיים לקיום אורח חייהם וכי על כן יש ליצור אזורים ''סטריליים'' עם חוקים שונים אשר בהם יוכלו להרגיש בנוח (תוך התעלמות בוטה ממיעוט הלהט''ב אשר בקרבם) נכונה רק אם תתפוס לכל הצדדים.
    הרי שכך גם לי בתור אדם חילוני הרוצה לממש את ערכי הדמוקרטיה וההמוניזם מגיע אזור סטרילי עם סט חוקים שונה. במסגרת זאת, אין סייגים כי באוניברסיטת תל אביב יתקיימו נישואים אזרחיים/מכירת אוכל לא כשר באוניברסיטה/לימודים בשבת וכו'....(שוב , תוך התעלמות בוטה ממיעוט הדתי אשר ב

    IP: 31.168.136.250דווח על תגובה זו

    • בחינות באוני. תל אביב בימי צום

      תמר, 11/06/15 14:33

      אוניברסיטת תל אביב מקיימת בחינות בימי צום כמו - עשרה בטבת, תענית אסתר, תשעה באב.
      כאשר סטודנטים בפקולטה שלא נאמר את שמה קבלו על בחינה בתשעה באב נאמר להם שייגשו למועד ב'.
      לא רחוק היום שתירגולים יהיו בשבת

      IP: 79.179.171.205 דווח על תגובה זו

  • 10.

    שיקפצו כל החולים האלה, מי שם עליהם? (ל''ת)

    יניב, 10/06/15 20:58


    IP: 109.65.49.47דווח על תגובה זו

  • 9.

    מרגע שהזכרת את הנשיא, הזכרת לי בדיחה ידועה על השלום

    יובל, 10/06/15 20:26

    האירופאים הרוצים מאד... לעשות שלום בארץ, החליטו לנסות בכל הכח. הבעי', שהיהודים לא מדברים עם הערבים, והערבים לא עם היהודים. אז החליטו ללכת קודם לחיות.
    שאלו את התרנגולים, את מי אתם מעדיפים את הפלשתינאים או את היהודים? התרנגולים: ודאי את הפלשתינאים. הרי אצל היהודים דוחקים אותנו בלול, ואחר כך שוחטים אותנו. אצל הפלשתינאים אנו מתרוצצים ברחבי החצרות.
    השוורים. אותו דבר, אצל היהודים אנו באורוות ומיד כשניתן שוחטים אותנו, אצל הפלשתינאים יש לנו יותר חופש....
    החמורים: אצל הפלשתינאים אנו סוחבים משאות כבדים ומקבלים מכות, אצל היהודים - אנו יכולים להגיע לכנסת... ואולי להיות נשיא...

    IP: 72.194.91.190דווח על תגובה זו

  • 8.

    די כבר עם השטות הזאת

    דויד, 10/06/15 20:01

    בלי התנך אין לנו קיום פה? נו באמת, זה שטות מוחלטת.

    מה ההצדקה של האמריקאים להיות בארה''ב ולא להחזיר אותה לאינדיאנים? מה המשמעות של הבריטים שהתפשטו באוסטרליה, קנדה, הודו, מצרים ושאר המקומות בעולם שבו האימפריה התרחבה?

    די כבר עם השטויות האלו. היה עימות, היה צד מנצח ונגמר עניין.

    אני לא מתפנה מהמקום שלי מאותה סיבה שאני לא מצפה ממי שגר בפולין שיפנה לי את ביתו. היה מה שהיה ולא צריך שום הצדקה לא לחזור אחורנית.

    IP: 4.28.12.34דווח על תגובה זו

    • אתה בטח גם נגד הכיבוש... אבל היה עימות, היה צד מנצח ונגמר העניין...

      לא צריך שום הצדקה לחזור אחורנית..., 11/06/15 11:44

      צביעות, אמרנו?

      IP: 80.179.220.87 דווח על תגובה זו

  • 7.

    ריבלין...

    אמנון111, 10/06/15 19:54

    עכשיו אתם מבינים כמה רחוק ראה ביבי...?

    IP: 111.197.250.181דווח על תגובה זו

  • 6.

    לא ראוי לתגובה (ל''ת)

    Idiot, 10/06/15 19:48


    IP: 213.8.129.156דווח על תגובה זו

  • 5.

    מקווה... (ל''ת)

    שוקי, 10/06/15 19:42


    IP: 73.26.1.101דווח על תגובה זו

  • 4.

    ישנה תחושה שהלהטבי''ם השתלטו על בימה ציבורית (ל''ת)

    סתם סטרייט, 10/06/15 19:35


    IP: 37.26.146.138דווח על תגובה זו

  • 3.

    אתה כל כך צוד (ל''ת)

    תל אביבי, 10/06/15 19:11


    IP: 89.139.167.137דווח על תגובה זו

  • 2.

    ישראל ידידי השרלטן, שמעת על ההבדל בין אדם פרטי לגוף ציבורי? (ל''ת)

    עמר, 10/06/15 18:45


    IP: 47.21.53.50דווח על תגובה זו

    • כן. גוף ציבורי בעל צביון דתי לא חייב לתת במה לכינוס המנוגד לערכיו

      ירון, 10/06/15 21:30

      כן. גוף ציבורי בעל צביון דתי לא חייב לתת במה לכינוס המנוגד לערכיו.

      IP: 79.178.184.196 דווח על תגובה זו

      • הגיע הזמן שתלמד קצת חוק ומשפט (ל''ת)

        , 11/06/15 13:01


        IP: 62.219.198.6 דווח על תגובה זו

      • זה גוף ציבורי במימון המדינה.

        שלמה, 11/06/15 13:42

        אם האוניברסיטה רוצה לשמור על צביון דתי - שתוותר על כספי המיסים ושתגייס כסף מגורמים מתורמים בעלי צביון דתי.

        IP: 84.109.130.215 דווח על תגובה זו

        • במדינה הזאת יש גם דתיים. תלמד לכבד. פלורליסט בשקל. (ל''ת)

          , 15/06/15 08:14


          IP: 85.250.42.197 דווח על תגובה זו

  • 1.

    צודק לגמרי, טור מעולה (ל''ת)

    שי, 10/06/15 17:18


    IP: 149.88.8.29דווח על תגובה זו