• 113.

    עכשיו הזויי הימין יאשימו את מרידור שגם הוא שמאל

    עברתי בסביבה, 16/06/15 19:07

    בעוד 3..2..1..

    IP: 79.177.18.85דווח על תגובה זו

  • 112.

    מרידור צודק, אבל שטופי המוח בראשות חוטובלי, לא מקשיבים

    משה, 16/06/15 12:44

    אבל דבריו לא נועדו לשטופי המוח.

    IP: 79.180.226.166דווח על תגובה זו

  • 111.

    פוליטיקה

    yakoyu pe tava, 15/06/15 10:47

    הציונות היא תנועה פוליטית לא דתית.

    IP: 85.250.193.165דווח על תגובה זו

  • 110.

    מרידור צודק, אבל הוא מבזבז נשימות מיותרות, דתיים לא מבינים כלום. (ל''ת)

    , 15/06/15 09:18


    IP: 37.26.148.183דווח על תגובה זו

  • 109.

    מרידור הפתט מנסה להמציא את עצמו מחדש ולנער מעצמו את האבק (ל''ת)

    אחד שיודע, 14/06/15 18:07


    IP: 79.182.235.103דווח על תגובה זו

  • 108.

    דן מרידור מושחת !עבריין שלא נתפס אתה תוצאה של הברור

    shlomo, 14/06/15 17:02

    אנו דור הגאולה ולאט לאט תגלה שאתה מושחת לא פחות מאף שר שציינת את דתיותו או כיפתו!!!
    זה שאתה ועוד ע''וד חושבים שהם המצפן והיושר של החברה יחשף בקרוב אני מקווה בחייך.
    הכללים שאתה כביכול מתווה יתגלו בקרוב.
    אני עד ראיה שאתה עבריין אולי גם אני אבל לא הייתי שר ה מ ש פ ט י ם של מדינת ישראל!!!!!

    IP: 192.116.127.113דווח על תגובה זו

    • הייתי שמח אם לא היית מוציא דיבתו של האיש ועונה לעניין. (ל''ת)

      משה, 16/06/15 12:45


      IP: 79.180.226.166 דווח על תגובה זו

  • 107.

    הזכות היחידה שיש לנו הארץ היא העובדה שאנחנו כבר כאן

    אסף, 14/06/15 16:39

    והיא בפירוש איננה זכות יתירה בשום צורה על פני אף אחד מהאנשים שיושבים כאן, גם אם הם הגיעו אתמול וגם אם צבע עורם שחור או שמם מוחמד.

    IP: 212.179.71.70דווח על תגובה זו

  • 106.

    לא תפוח ולא עץ. ראש כרוב. שהשתבשה עליו דעתו (ל''ת)

    בושה לאבא שלו ז''ל, 14/06/15 16:05


    IP: 37.26.148.233דווח על תגובה זו

  • 105.

    עצוב, חזור בך ר' דן..

    שמואל, 14/06/15 13:59

    עצוב שמרידור שהיה סמל לחיבור של לאומיות עם דרך ארץ, שסייע לסבו בכתיבת ספרו על התלמוד, שהיה מתפלל בשבתות בישורון בירושלים, שבא מבית לוחמי האצ''ל, אוהבי האומה ומורשתה. בעקבות איבוד הכיוון , של חוסר איזון במושג זכויות האדם הגיע בסוף גם למקום הזה של הגנה על שונאי ישראל והצטרפות למבזי מסורתינו.. חזור בך ר' דן.. כואב הלב היהודי..

    IP: 95.86.77.88דווח על תגובה זו

  • 104.

    אתה וחבריך סעו לאוגנדה ועזבו אתנו כאן (ל''ת)

    ע, 14/06/15 12:50


    IP: 213.151.52.142דווח על תגובה זו

  • 103.

    הליכוד צריך להכריז על החלפת מורשת ז'בוטינסקי בזו של בגין

    רון, 14/06/15 12:19

    לכל הפחות. כי נאמני ז'בוטינסקי האמתיים בעת הזו נשמעים ברמה העקרונית כמו מר''צ! כן גם ביבי, שאם לא היה מסתיר את דעותיו האמתיות אף אחד לא היה מצביע לו.

    IP: 212.179.132.204דווח על תגובה זו

  • 102.

    מרידור - חומץ בן יין (ל''ת)

    , 14/06/15 12:17


    IP: 95.86.84.228דווח על תגובה זו

  • 101.

    מרידור בעקבות ציפי

    בן ישראל, 14/06/15 10:27

    גם בנים של. מרידור בדרך למחנה הפוסט ציוני בראשות ציפי ובוז'י. אכזבתני דני.

    IP: 109.64.101.99דווח על תגובה זו

  • 100.

    מר מרידור כל זמן שאתה מנסה להיות ישר מוסרי אנושי צודק אני תומך אבל ..

    עידן, 14/06/15 08:47

    כאשר אתה מתבלבל בין מוסרי הגון ואמונה ומנסה להסביר לנו את ההיסטוריה ואת האמונות שלנו על פי הקודים של אנשים שאמונתם אחרת משלנו - כי לכנות את הכתוב בתורה כמיתולוגיה זאת אמונה אחרת -אתה עובר את הגבול ומנסה לספר לנו שהאמונה שלך צודקת ונכונה יותר מאמונת שאר עם ישראל היהודים .תתמקד בידוע ולא בבלתי ידוע במוכח ולא בלא מוכח כי אמונות לא מוכחות לכן הן נקראות אמונות .החיבור בין הדעות שלך לענייני הגינות יושר צדק מוסר ואמונות מרסק את החלק המוסרי שלך .מוסר חד צדדי לא מוסרי !!!

    IP: 46.116.224.33דווח על תגובה זו

  • 99.

    מרידור צודק - הציונות תכננה להביא משפחות מתאילנד

    סניל, 14/06/15 07:39

    ואינדונזיה כדי לאכלס את הארץ - וזה הצליח!
    מי זו מירי?

    IP: 46.120.248.59דווח על תגובה זו

  • 98.

    ארץ ישראל-לעם ישראל-ע''פ ערכי יושר-הגינות-סולידריות-ציונות-בתורת ישראל (ל''ת)

    דוד נגבדרום, 13/06/15 23:19


    IP: 79.182.8.105דווח על תגובה זו

  • 97.

    טיפול לאנשים

    פסיכיאטר, 13/06/15 07:02

    אברם בורג והוא זקוקים לטיפול ומיד.

    IP: 79.177.147.117דווח על תגובה זו

  • 96.

    למרידור: הציונות היא יהדות. בלי יהדות אין ציונות. אין ציונות ללא יהדות (ל''ת)

    , 13/06/15 01:07


    IP: 79.181.141.127דווח על תגובה זו

  • 95.

    דתיים תמיד היו אנטי ציונים (ל''ת)

    ציונות=לאומיות דמוקרטית, 11/06/15 22:16


    IP: 31.154.174.103דווח על תגובה זו

  • 94.

    זה הבן של השר שהבטיח להאיר את רמת גן בשלש שקל (ל''ת)

    , 11/06/15 21:52


    IP: 76.214.9.215דווח על תגובה זו

    • לא. זה אח של אביו. דוד שלו. (ל''ת)

      , 13/06/15 01:03


      IP: 79.181.141.127 דווח על תגובה זו

  • 93.

    אפשר ״להבין״ את היהודון מרידורו

    דמר94, 11/06/15 17:36

    מתפקדי הליכוד זרקו אותו ככלי אין חפץ ויחד עם זאת ״עפו״ לו כל הזכויות וההטבות של היותו ״נסיך״, עכשיו היהודון מנסה להיכנס למפלגות סמול כדי שיוכל להמשיך עם ״ההטבות״ שהורגל עליהן!

    IP: 100.9.192.151דווח על תגובה זו

  • 92.

    צודק מרידור ששם את האמת על השולחן !

    שמואל, 11/06/15 16:58

    אף אחד ממנהיגי הציונות העברית לא היה דתי !
    לא הרצל ולא ז'בוטינסקי ! לא בן גוריון ולא פינסקר !
    אף אחד מהם לא התכוון להקים מדינה דתית.
    הקימו מדינה יהודית אבל לא דתית !

    IP: 5.29.195.159דווח על תגובה זו

  • 91.

    מרידור אתה פאסה הדברים שלך דברי הבל ורעות רוח תשתדל לחזור לעצמך (ל''ת)

    א.ח, 11/06/15 15:46


    IP: 132.66.223.207דווח על תגובה זו

  • 90.

    ילך מר מרידור ויעיין במגילת העצמאות. כנראה שכח.

    נתן דר, 11/06/15 15:30

    טוב יעשה אם אף יעיין קצת בתורה ובנביאים. אלא אם איננו מאמין בקיומו של התנ''ך, וגם זה טוב.
    לאורך כל ההיסטוריה התפללו יהודים ואמרו 3 פעמים ביום ''ותחזינה עיננו בשובך לציון ברחמים''. חבל שזקנתו מביישת את בחרותו. חבל.

    IP: 46.117.205.23דווח על תגובה זו

    • הוא דווקא הזכיר בנאומו את התורה והנביאים

      מר דר, אתה טועה, 11/06/15 18:08

      תצפה בנאום. מרידור מפריד בין ההיסטוריה הלאומית-תנ''כית לבין הטענה שהארץ ניתנה לנו בציווי אלוקי. יש הבדל בין לומר שיהודים היו בארץ ישראל (דבר שנשען על ראיות היסטוריות-ארכיאולוגיות), לבין לדבר בשם ברית בין הבתרים וכיו''ב, כרעיון מדיני. גם בן-גוריון לא דיבר ככה, ובטח לא ז'בוטינסקי ובגין, וגם לא אביו של נתניהו. כולם היו חילונים גמורים.

      IP: 84.228.204.144 דווח על תגובה זו

    • אתה משקר, זה לא נכון. (ל''ת)

      , 16/06/15 12:45


      IP: 79.180.226.166 דווח על תגובה זו

  • 89.

    לא כבשנו את ה''שטחים'' אלא שחררנו אותם ובכל מקרה אין ל''פלסטינאים'' נגיעה

    עמי, 11/06/15 15:11

    האם כבשנו שטח מהפלסטינים? מדוע יהודה ושומרון שייכים כביכול לפלסטינים? שחררנו את השטח שהיה בפיקדון אצל הירדנים - עד שתקפו אותנו ללא כל התגרות מצידנו וללא כל סיבה. בנקודה זו איבדו את השטח שניתן בהסכם. מרגע הפרת ההסכם - הפיקדון נלקח. וכן, זה שייך לנו בהתבסס על המורשת ועל ההסטוריה הרחוקה והקרובה.
    יחד עם זאת אנו מוכנים להעניק להם שטח עליו יוכלו להקים קזינו או מדינה. השטח שיינתן להם יהיה על בסיס דמוגרפי ולא יכלול את הבקעה וכל אזור אחר שאינו מיושב כיום. לזכור - מדובר במתנה. ברור שאין מצב שנתח כלשהו מירושלים יינתן להם. יש מדינה מוכרת עם בירה הסטורית ועכשיו הם רוצים שחלק מהבירה שלנו תהיה בירתם? מה להם (ולמוסלמים כולם) - לירושלים? היא אינה מוזכרת בכתבי הדת שלהם ובטח שלא בקוראן - אפילו פעם אחת (לעומת הזכרתה בתנ''ך מאות ואולי אלף פעמים) ובטח ובטח שמי שקוראים לעצמם פלסטינים (גם זה חידוש די צעיר) - אין כל זיקה לירושלים. הם אינם רוצים שנשלוט בהם - אפשר להבין אבל מכאן ועד מסירה גורפת של השטח - אין מצב.

    IP: 212.235.98.140דווח על תגובה זו

  • 88.

    מרידור

    משה, 11/06/15 14:19

    הבחור כבר סנילי,שיעלה לקבר הוריו להתנצל
    ומשם יועבר למוסד גריאטרי.

    IP: 212.143.63.190דווח על תגובה זו

  • 87.

    כופר, בור ועם הארץ, ערב רב! אין עוד מלבדו! (ל''ת)

    עדי, 11/06/15 13:22


    IP: 188.120.132.42דווח על תגובה זו

  • 86.

    האם מרידוד חגג פסח,התפלל קידש ביום שישי וחגים?

    YOSS, 11/06/15 12:26

    אם כן איך זה מתיישב עם דבריו
    אם לא אז זה מתיישב עם דבריו ואלה דעותיו

    IP: 89.139.173.209דווח על תגובה זו

  • 85.

    אז אתה כאן פולש, והגיע העת שתעוף מכאן (ל''ת)

    רז, 11/06/15 11:21


    IP: 62.90.93.130דווח על תגובה זו

  • 84.

    מרידור צודק

    , 11/06/15 10:58

    בהגדרת המונח ''יהודי''. בניגוד למונחים ''נוצרי'', ''מוסלמי'', ''בודאיסט'', המתיחסים לאנשים המשתייכים לדת מסוימת, המונח ''יהודי'' מציין גם השתיכות לעם, לא רק לדת. כל מייסדי התנועה הציונית היו יהודים לא מאמינים.
    ב- 1947 הצביע האו''ם בעד הקמת שתי מדינות בארץ ישראל, אחת ערבית ואחת יהודית היות ואין ''דת ערבית'' ברור שהאו''ם התכוון למדינות לאום, ללא קשר לדת.
    היהודים הפכו לעם במקום זה, ולכן יש להם זכות להיות כאן בלי קשר לדת
    ז'בוטינסקי היה דמוקרט. הוא כתב שמדינה שתקום יהיה שיוויון זכויות לכולם, בלי קשר לדת, מין או מוצא אתני. אם ראש הממשלה יהיה
    יהודי, סגנו יהיה ערבי ןלהפך.
    חווןבלי צריכה לברק בספריה ולקרוא את ז'בוטינסקי.
    פתרון המדינה האחת, שהיא תומכת בו, פרושו
    סופה של ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי וסופו של המפעל הציוני.
    מרידור צודק לחלוטין.

    IP: 37.142.102.56

    • עוד אחיזת עיניים של נאיבי פחדן

      זבוטינסקי, 11/06/15 13:55

      איך זה מתיישב שזו מדינת יהודית ללא הבדל לאום ?
      אתה לא חושב שזו סתירה פנימית ?
      ומה אם ערביי ישראל יגיעו לרוב במדינת 67 ? האם עדיין זו תקרא מדינת לאום יהודית ?
      אם זו רק הגדרה , מי יוכל למנוע שינוי חקיקתי בהגדרה ?

      אגב , העם הזה נוסד על בסיס אמונה באל אחד ובהמשך קבלת תורת משה בלבד ! זה מאפיין דתי לגמרי .

      IP: 62.0.34.134 דווח על תגובה זו

  • 83.

    מרידור שמאלן בעור של ימני (ל''ת)

    יוסי זיקים, 11/06/15 10:40


    IP: 147.236.50.70דווח על תגובה זו

  • 82.

    מרידור לא רלוונטי, דבריו באשר הם נועדו לשמור עליו בזכרון הקולקטיבי (ל''ת)

    יוסי, 11/06/15 10:38


    IP: 147.236.50.70דווח על תגובה זו

  • 81.

    אני רוצה לראות את מרידור

    karen, 11/06/15 10:23

    מנסה לשכנע את המוסלמים שיתנו לבת שלו לנהוג ברכב וללבוש גופיה כי האיסלאם הוא בסך הכל מיתולוגיה...

    IP: 46.116.180.175דווח על תגובה זו

  • 80.

    לכל אלה שמתפלאים על הרטוריקה של מרידור. גם אני ,אם היו

    ., 11/06/15 10:02

    משלמים לי כמה מליונים, הייתי אומר כל מה שרוצים נגד ישראל.

    IP: 84.238.69.101דווח על תגובה זו

  • 79.

    זמנך עבר (ל''ת)

    , 11/06/15 09:22


    IP: 37.60.46.202דווח על תגובה זו

  • 78.

    מרידור שוכח, שללא היהדות , הנצרות לא הייתה קיימת.

    ., 11/06/15 09:21

    הנצרות הרי קמה מהיהדות. אז לך תגיד לשני מליארד נוצרים שהם הזויים וחיים על מיתולוגיה וסיפורים שאין להם שום קשר למציאות. יותר משני מליארד נוצרים מכירים ביהדות, אז מה גורם למרידור ועוד חמורים להתכחש ליהדות.

    IP: 84.238.69.101דווח על תגובה זו

    • אם הנוצרים לא היו מכירים ביהדות, הם לא היו מאפשרים

      ., 11/06/15 09:57

      ליהודים לבנות את מדינתם בארץ ישראל.היות וישראל ניתנה ליהודים, ולא למתייוונים, אנשים כמו מרידור צריכים לעזוב כאן ולמצוא מקום אחר לחיות בו.

      IP: 84.238.69.101 דווח על תגובה זו

  • 77.

    מרידור פשוט שטחי -עם תואר ראשון במשפטים לא בונים הסטוריה

    , 11/06/15 09:07

    קצת ללמוד לא יזיק לו.

    IP: 79.181.20.226דווח על תגובה זו

  • 76.

    בראבו לביבי...

    אלי, 11/06/15 08:31

    ראה ממזמן מי האיש שאנחנו גילינו עכשיו...מבייש את אביך

    IP: 212.29.231.212דווח על תגובה זו

  • 75.

    לא הבנת אותה כלל דן. היכנס

    ניר, 11/06/15 08:28

    היא התכוונה שזה מה שצריך לטעון בפני הגויים. לא שתאמין בזה חלילה וחס. אם תעשה זאת תראה שהם דווקא מבינים את מה שאתה לא מצליח. אתה תראה שהם מאמינים הרבה יותר גדולים ממך

    IP: 93.172.145.220דווח על תגובה זו

  • 74.

    אדם הוא יהודי כי הוא יהודי ממש מבריק המילה יהודי מהיכן היגיע וציוני א (ל''ת)

    או ישראלי מהיכן נילקחו כניראה מהתורה מהדת אבוי לנו, 11/06/15 01:25


    IP: 96.240.229.43דווח על תגובה זו

  • 73.

    מרידור

    א. ש., 10/06/15 23:58

    זה לא פלא עם דעות כאלה לא רק שאתה במיעוט אלא הליכוד הקיא אותך מקרבו .
    אתה מתעקש להטיף את ''הנאורות שלך'' .אתה מדבר בשם עצמך בלבד אין שום משקל לדבריך.
    המאמינים הרבים בעם בצדקת דרכם לא רק שלא סופרים אותך ,אלא אתה נתפס כמטרידן . ולא רלוונטי .

    IP: 85.65.150.133דווח על תגובה זו

  • 72.

    מרידור עדיין לא החליט מהי האג'נדה הפוליטית והזהות היהודית שלו

    משה, 10/06/15 23:52

    אחד מאבני היסוד של היהדות והאמונה היהודית היא התורה בה כתובה ההבטחה וברית בין הבתרים בה הקב''ה הבטיח לאברהם אבינו את הארץ ובה מצווה הקב''ה את משה ויהושוע בן נון להכניס את עם עם ישראל לארץ ישראל מי שאומר שזוהי מיתולוגיה איו לו כנראה חלק בעם ישראל ובאלוהי ישראל כי אם לא הציווי וההבטחה האלוקית אז מה זכותינו על הארץ

    IP: 79.181.25.201דווח על תגובה זו

  • 71.

    בורות

    ירון, 10/06/15 22:52

    במיתולוגיה היוונית שנכתבה פחות או יותר בתקופת התנ''ך יש סיפורים על מפלצות, אל הים, אל השמש, פנדורה ושאר אגדות. זו הייתה יכולת ההבנה של בני אדם אז. בתנ''ך לעומת זאת יש דמויות אדם אנושיות וחוקים שגם במאה ה- 21 מתקדמים יותר מחוקי החברה ''המודרנית''.
    אז כדאי להבין מעט את התנ''ך לפני שמעבירים ביקורת.

    IP: 87.68.242.151דווח על תגובה זו

  • 70.

    לתשומת הלב של דן מרידור, היהדות היא הרבה מעבר לדת

    גיא, 10/06/15 21:36

    היא הלאום שלנו, מי שאנחנו.
    מהאמונה ועד המורשת והערכים...

    כ-6 מיליון יהודים נרצחו בשואה רק בגלל היותם יהודים, ולא בגלל שום סיבה אחרת. העם שלנו הושמד והציונות היא רק הפתרון הנכון עבור עמנו לחיות חיים בטוחים ושלווים בעולם האכזר הזה, בפרט במזרח התיכון.
    כל שאר הדברים האחרים הם שוליים, כולל הסכסוך המגוחך שלנו עם הפלסטינים.
    הפתרון הוא טרנספר בכוח של כל הערבים לירדן והקמת מדינה פלסטינית אמיתית שתהווה עבורם מדינת לאום נפרדת...

    IP: 176.228.186.4דווח על תגובה זו

  • 69.

    להגדיר מה אנו רוצים ?

    מרידורירדמהפסים, 10/06/15 19:04

    רוצים מדינה אזרחית ודמוקרטית כמו שוויץ, בה כל קנטון רשאי להחליט על תרבותו, שפתו והזדהותו הרגשית, אבל כולם חלק ממדינת שוויץ, או הקונפדרציה ההלבטית, בשמה הרשמי, המזדהים עם הימנונה, חגיה האזרחיים והתחייבויותיה הבינלאומיות, משרתים בצבאה המאוחד ומשלמים את מיסיה. אבל לצערנו, בשכונה בה בחרנו לחיות, לא כולם מסכימים לרעיונות לעיל ורוב תושבי השכונה הזו, שואפים להשמדתנו הפיזית, המדינית, החברתית, הדתית והקיומית. במצב כזה, אם נתחיל להסביר להם מה אנחנו רוצים, רק נזרז את השמדתנו. במבחן התוצאה, הערבים היו הכי קרובים להכיר בנו כעם וכריבון רק אחרי שספגו מאיתנו מכה ניצחת וככל שניתייפייף כך נגמור כולנו בים.

    IP: 38.126.203.196דווח על תגובה זו

  • 68.

    עוד מתיוון שהעושר טימטם אותו.דוגמא של אויל שאינו מחריש.

    , 10/06/15 17:49

    מנחם בגין היה צריך לשמוע את ההבלים האלה של בן טיפוחיו.

    IP: 77.127.101.159דווח על תגובה זו

  • 67.

    ברור שהתנך זה הקושן שלנו לאר''י.גם בן גוריון אמר במסיבת עיתונאים במדיסו

    איציק, 10/06/15 16:50

    סקוואר בארה''ב לשאלתו של עיתונאי פלסטיני ששאל על סמך מה באתם וגזלתם אדמות של פלסטינים.
    מרידור היקר והבור בלי להסתמך על התנך אתה סתם גזלן.

    IP: 149.78.32.47דווח על תגובה זו

  • 66.

    מרידור לעת זיקנתו תפס אלצהיימר ,אלוהים יסלח לו על השטויות שמשמיע (ל''ת)

    אשר משה רמת--גן, 10/06/15 16:35


    IP: 194.90.134.253דווח על תגובה זו

  • 65.

    מרידור צודק, גם אם בורים אינם מבינים זאת, ואסור שהיהדות תכתיב יחסי חוץ (ל''ת)

    , 10/06/15 15:44


    IP: 212.117.143.250דווח על תגובה זו

  • 64.

    דברי מרידור נכונים וראויים. הדת תקעה אותנו בגלות. הציונות חילצה אותנו (ל''ת)

    רינת, 10/06/15 13:22


    IP: 79.183.109.65דווח על תגובה זו

    • בלי הדת לציונות לא היה מה לחלץ

      , 11/06/15 01:34

      כולנו היינו נוצרים או מוסלמים, כנראה שגם שכחת שהעלייה הראשונה הייתה ברובה המוחלט דתית(ראה פולמוס השמיטה)

      IP: 2.54.51.115 דווח על תגובה זו

    • הידע של רינת

      משה, 11/06/15 14:22

      כנראה ישנת בשיעורי היסטוריה.
      היהודים גורשו מכאן על ידי הכובשים
      הבבלים והכובשים הרומאים.,בגלל שהיו יהודים.
      הציונות התחילה על ידי הרצל.

      IP: 212.143.63.190 דווח על תגובה זו

  • 63.

    מרידור עבר הדרדרות רעיונית - אידאולוגית. בגין היה מאוכזב מבו טיפוחיו. (ל''ת)

    רונן, 10/06/15 10:43


    IP: 212.150.25.34דווח על תגובה זו

  • 62.

    את פתח תקוה הקים רהי יואל משה סלומון עם הזקן והפיאות שהאמין בברית (ל''ת)

    , 10/06/15 08:34


    IP: 89.138.248.23דווח על תגובה זו

  • 61.

    דעות נורמליות ממי שהצביע עבור מחבלי השמאל ממרץ-לא פלא (ל''ת)

    , 10/06/15 08:32


    IP: 89.138.248.23דווח על תגובה זו

  • 60.

    בלי יהדות עדיף להתחפף לאוסטרליה-הרבה יותר נחמד שם מרידור (ל''ת)

    , 10/06/15 08:30


    IP: 89.138.248.23דווח על תגובה זו

  • 59.

    כמה טוב שהגוי מרידור מחוץ למעגח מקבלי ההחלטות ולדאוג שישאר שם לתמיד (ל''ת)

    , 10/06/15 08:29


    IP: 93.172.69.75דווח על תגובה זו

  • 58.

    עצוב לישמע דברים כאלו ועוד מפי יהודים זו הכחשה עצמית לעצם קיומננו כעם (ל''ת)

    , 10/06/15 08:07


    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו

  • 57.

    סיפורי מיתולוגיה בני יותר מ-4000 שנה, ועדיין מניעים אנשים

    אז מה אכפת לי מהפוסטמודרניזם שלו שכבר אאוט., 09/06/15 20:22

    אז מה אכפת לי מהפוסטמודרניזם שלו שכבר אאוט.

    IP: 77.126.186.188דווח על תגובה זו

  • 56.

    אם אלוהים הבטיח, אז שיקיים. (ל''ת)

    משה מרחיק ראות, 09/06/15 19:20


    IP: 192.114.23.18דווח על תגובה זו

    • קודם הוא ייקח אותך אחרי זה יקיים מה שהבטיח בברית (ל''ת)

      , 10/06/15 08:58


      IP: 89.138.248.23 דווח על תגובה זו

    • הוא אכן מקיים, רק אל תפריע

      חיים, 10/06/15 09:21

      הוא מקיים בנצחון במלחמת השחרור .
      הוא מקיים בנצחון בששת הימים .
      הוא מקיים בנצחון יום כיפור .
      הוא מקיים בקיבוץ גלויות .
      הוא מקיים בהצלחה כלכלית .
      הוא מקיים בנתינת כח לכל הנ''ל .

      אתה מכיר עוד הצלחות כאלו באותם תנאים ???

      הוא הנותן לנו כח לעשות חיל בכל התחומים , וזה כמובן לא מפחית מהאנשים היקרים שעשו את החיל , חילונים כדתיים .

      IP: 192.117.155.117 דווח על תגובה זו

  • 55.

    יישר כח. כה לחי - דן מרידור

    הפרדת הדת מהמדינה לאלתר., 09/06/15 16:06

    רוצים בראש וראשונה מדינה דמוקרטית. הדת סותררת את העקרונות הדמוקרטיים ולכן דרוש לנתק את הקשר בין הדת לשלטון. אמונה היא ענין אישי ופרטי ואין לערבב אותה בניהול המדינה.

    IP: 87.68.81.109דווח על תגובה זו

    • הנה לכם סוכן של הקרן החדשה להשמדת ישראל פרופגנדה תמורת אתנן (ל''ת)

      , 10/06/15 08:30


      IP: 89.138.248.23 דווח על תגובה זו

  • 54.

    העם היהודי (ורוב העולם המערבי) מאמין בתנך. מרידור במיעוט...

    , 09/06/15 16:02

    לא חייבים להאמין בתנך. לא צריכים להיות דתיים אדוקים כדי להאמין בתנך.
    דווקא בגלל שהנצרות והאיסלם מקבלים את התנך כמסמך אותנתי, אנחנו משתמשים בו להצדיק את אחיזתנו באדמת ''ארץ ישראל''. כלומר אנחנו משתמשים במסמך שהם לא שוללים אותו.
    מצד שני הזלזול מצדו של מרידור בחלק משמעותי של הציבור הישראלי והלעגנות (מיתולוגיה יוונית...) לא ממש מכבדת את האיש.
    למזלו, הוא לא חי במדינה מוסלמית. שם היו רודפים אותו על העלבת מוחמד. הוא היה ''גומר'' רע מאוד...

    IP: 147.161.1.68דווח על תגובה זו

  • 53.

    לא נשארו פה הרבה כמוך (ל''ת)

    וטוב שכך, 09/06/15 15:30


    IP: 2.54.183.254דווח על תגובה זו

  • 52.

    ''איןאכעס על כך שאנו כאן אלא בגלל חוסר השיוויון''?

    בתוהה, 09/06/15 14:23

    כמה מנותק מהמציאות אפשר להיות?

    IP: 213.57.106.251דווח על תגובה זו

  • 51.

    לא הייטק ולא שמייטק.נשמה

    אנחנו בדרך לשידרוג היוניברס, 09/06/15 12:49

    פה אלוהים
    השאלה איזה
    לא בוודאי של הישיבות
    הוא אחר לגמרי
    תנכי מיסטי על טיבעי
    מה לישיבות ולמשה רבנו
    פה אך ורק אלוהי התנך
    אלוהי צבאות ישראל
    לא
    אלוהי הגמרא תלמוד
    לא שידרגתם אמונה
    אתם לא שווים כלום
    יחי אלוהי צבאות ישראל
    יחי
    יחי
    יחי
    הוא חי וקיים ונוכח ופועל
    תיראו מה שקורה מסביבנו
    מישפט גדול ענק אלוהי
    כי סערת אלוהים ומזימות השם
    יעני מחשבות אלוהים ובינתו באחרית הימים
    השם דוהר לעברנו קדימה קדימה
    מישפט אלוהי עולמי של הכל מכל מכל
    כללללללל הבריאה
    אדם חי צומח דומם כוכבים......

    IP: 109.65.163.3דווח על תגובה זו

  • 50.

    הליכוד יוצא מהארון

    בני, 09/06/15 11:42

    אחד אחד וביש רואה יוצאים מנהיגי הליכוד מהארון ומוכיחים שזו בעצם מפלגה מתחזה , להיבחר לכנסת ע''י קולות של דתיים במשך כל השנים זה בסדר אבל הדעות שלהם רחמנן לצלן.

    IP: 109.65.63.69דווח על תגובה זו

    • מרידור כבר מזמן פרש מהליכוד

      , 09/06/15 17:11

      הצביע לבוז'י

      IP: 109.65.172.17 דווח על תגובה זו

  • 49.

    ידעתי שמרידור הוא דמגוג שמאלני עם יומרות, (ל''ת)

    אך לא ידעתי שהוא גאון עד כדי כך, 09/06/15 11:33


    IP: 212.235.124.168דווח על תגובה זו

  • 48.

    כל האנשים המדברים על ''זכות'' הם הזויים. החזק שולט. (נקודה) (ל''ת)

    די לקישקושי הדת, 09/06/15 10:03


    IP: 93.173.159.205דווח על תגובה זו

    • החזק שולט אצל חיות .

      חיים, 10/06/15 09:23

      בני אדם ישרים וטובים עוזרים לנכים ,לחוליםן, ליתומים , אלמנות ולחלש.

      IP: 192.117.155.117 דווח על תגובה זו

  • 47.

    כלל לא בטוח שכשהערבים יהיו לרוב, הם ישאירו כאן יהודים.

    מדינת העם היהודי ולא הדת היהודית, 09/06/15 09:53

    לאור התרבות בשאר מדינות ערב, כלל לא בטוח שרוב ערבי בישראל, לא יחסל את הדמוקרטיה. ושאלה טובה אם הם בכלל ישאירו יהודים בקרבם.

    IP: 172.20.20.85דווח על תגובה זו

  • 46.

    דבריו ממש מגוחכים. מהיכן הגיע המושג ''ציונות''?

    אופיר, 09/06/15 08:49

    ציונות. ציון. ישראל. ירושלים.געגועים לציון במשך 2000 שנות גלות מקורם בדת . ללא אמונה בתנ''ך מה יש לנו לחפש כאן.רק צרות יש לנו כאן. נקים מדינה חדשה בארה''ב ונהיה המדינה ה 52 שלה.יש די מקום עבורינו.

    IP: 68.96.240.222דווח על תגובה זו

    • תשובה ל 46

      חמדה, 10/06/15 16:33

      אכן ציונות באה מהמילה ציון, אך כל מנהיגיה היו חילוניים גמורים

      התורה מגבילה וממדרת, ואילו הנאורות מרחיבה את הדעת וכפי שאמר איינשטיין- הדתיים חיים את עולם האתמול

      ואכן כך!

      IP: 207.232.37.138 דווח על תגובה זו

      • חמדה. זה לא צריך להפריע לך שישנם אנ שים שחיים את עולם

        ., 11/06/15 09:50

        האתמול. תחיי כמו שאת רוצה ותני לאחרים לחיות כמו שהם רוצים. גם בארהב ישנם אנשים שחיים את העולם של אתמול ואף אחד לא מפריע להם. הבעיה היא שאנשים כמוך רוצים לשנות אותם, כך שהם יחשבו כמוך ויחיו כמוך. ישראל היא מדינה יהודית, חילונית או דתית ,את זה הציבור יחליט.

        IP: 84.238.69.101 דווח על תגובה זו

  • 45.

    לא מדוייק לגמרי. אם לא היו מתבצעות פרעות ביהודים במזרח אירופה

    ב, 09/06/15 06:21

    צעירים חילונים לא היו עולים לארץ ומקימים את התשתית להקמתה.

    ובדתיים אומרים שהרדיפות והרציחות הן מעשה ידי היישות הדמיונית

    IP: 77.126.138.102דווח על תגובה זו

  • 44.

    דן מרידור צודק, שום טיעון מהמיתולוגיה היהודית לא יכול להצדיק

    אסף בארי, 09/06/15 05:03

    את הכיבוש ואת הדיכוי של כל מי שאינו יהודי.

    IP: 79.176.228.83דווח על תגובה זו

  • 43.

    דן מרידור פשוט הזוי , אם לא התנ''ך אז למה לא אוגנדה ? (ל''ת)

    אורנה, 09/06/15 03:56


    IP: 79.178.125.23דווח על תגובה זו

  • 42.

    חובבי ציון היו מסורתיים.רבי נחמן עלה לא''י.רמב''ם עלה לא''י (ל''ת)

    , 09/06/15 01:50


    IP: 5.28.147.217דווח על תגובה זו

  • 41.

    ציונות = ציון = ירושלים, שזה מהתנ''ך = תורה נביאים כתובים! (ל''ת)

    , 09/06/15 00:38


    IP: 68.175.125.160דווח על תגובה זו

  • 40.

    דברי מרידור רצופי סתירות פנימיות

    יצחק, 09/06/15 00:36

    מה פשר הפנינה ''יהודי הוא יהודי כי הוא יהודי''?

    IP: 212.76.115.152דווח על תגובה זו

  • 39.

    אם כך מר מרידור הערבים צודקים ולנו אין זכות קיום כאן! (ל''ת)

    שמחה חלפון, 09/06/15 00:32


    IP: 107.193.62.180דווח על תגובה זו

  • 38.

    ומה היה אומר על כך מנחם בגין?

    ירון, 09/06/15 00:03

    מורו ורבו של דן מרידור הרי הוא מנחם בגין רוה''מ השביעי, מפקד האצ''ל וראש האופוזיציה שנים רבות לא ידע מה שמרידור תלמידו שח?
    השתמש בדיוק במושגים של חוטבלי כדי להצדיק את אחיזתנו בבית אל ושילה וירושלים. אז מה מנחם בגין לא היה ציוני לא הכיר את זבוטינסקי ותורתו?

    IP: 95.86.94.4דווח על תגובה זו

  • 37.

    לא ייאמן שהארכי-שמאלן הזה היה בליכוד (ל''ת)

    , 08/06/15 23:54


    IP: 189.245.120.70דווח על תגובה זו

  • 36.

    רק בזכות היהדות יש לנו זכות על ארץ ישראל (ל''ת)

    יהודי, 08/06/15 23:49


    IP: 109.64.15.218דווח על תגובה זו

    • רק בזכות היהדות נוצרו הנצרות והאסלם

      אבל בינתיים אלוהים נהיה בודהיסט, 09/06/15 03:33

      וארץ ישראל תאלץ להפוך לשתי מדינות או למדינה דו-לאומית

      IP: 109.65.53.104 דווח על תגובה זו

  • 35.

    מעניין מה קורה לכל השרים לשעבר שמזדקנים. כולם הופכים לסנילים

    שמוליק, 08/06/15 23:49

    ולא מבינים מדוע קמה המדינה כאן בארץ ישראל. לפי דברי מרידור, אפשר היה גם להיות באוגנדה או בכל מקום אחר

    IP: 87.68.53.184דווח על תגובה זו

  • 34.

    מרידור, אני מעריץ אותך ! (ל''ת)

    דויד (מר''צ), 08/06/15 23:43


    IP: 132.66.231.158דווח על תגובה זו

  • 33.

    אלי יפה

    אלי יפה, 08/06/15 23:31

    מרידור היקר, כשנשאל בן גוריון ע״י ועדת פיל איזו הוכחה יש לך המקשרת אותך לארץ ישראל? ענה התנ״ך. כן! זה אותו ספר שנתן לנו בורא העולם ובו כתוב על שמירת השבת וכו׳.
    לשיטתך, היית יכול לקבל את הצעת אוגנדה.

    IP: 77.127.199.17דווח על תגובה זו

  • 32.

    דן מרידור צודק

    הארץ כולה שלנו, 08/06/15 23:24

    צודק מר דן מרידור, הארץ כולה שלנו, כולל יו''ש, לא מטעמים דתיים פאגניים אלא מטעמים היסטוריים.
    נכון, היו פה לפנינו עמים אחרים אבל הם כבר לא קיימים, אם היו קיימים זכותם הייתה קודמת לשלנו, הם נכחדו ולכן אנחנו הבאים בתור...

    IP: 212.25.119.193דווח על תגובה זו

    • נכון

      james, 09/06/15 05:29

      ולפי שיטתך (ושיטתך בלבד) לירבים יש מנדט להשמיד אותנו כדי שהם יהיו הבאים בתור

      IP: 109.67.52.210 דווח על תגובה זו

      • ל - james

        , 09/06/15 23:31

        א. לא לזה התכוון המשורר אלא לזה שאנחנו התושבים הראשונים של הארץ הזאת, זה המנדט שלנו, כמו של הצרפתים על צרפת, של הגרמנים על גרמניה וכו.

        ב. ובלי קשר, כן, לכל מדינה יש מנדט להשמיד מדינות אחרות, בגלל זה מדינות נוהגות להחזיק משהו שנקרא צבא !!!

        IP: 84.111.107.48 דווח על תגובה זו

    • זכות הסטורית ?????

      חיים, 10/06/15 09:28

      במאות שנים האחרונות היו פה הרבה יותר ערבים מיהודים .
      איך זכות הסטורית ???

      בגלל שההית פה לפני יותר מ2000 שנה מגיע לך משהו ??

      יש לך עוד דוגמא לדבר כזה ?
      איזה בית משפט היה מקבל טיעון כזה ??

      IP: 192.117.155.117 דווח על תגובה זו

      • חיים תלמד הסטוריה

        , 10/06/15 16:05

        אתה טועה. לא היה רוב ערבי במאות השנים האחרונות. את הרוב הערבי שאנו מכירים ממאה!! השנים האחרונות בלבד יצרו הבריטים שעודדו הגירה ערבית מאסיבית לישראל ומנעו עלייה יהודית משך שנים רבות, כולל בתקופת השואה. מעט מאוד ערבים שחיים היום בישראל, ולצורך העניין גם בקרב ה''פליטים'' יכולים לטעון להיסטוריה של מעל מאה שנים בישראל. לפני מלחמת העולם הראשונה, ובעיקר לפני תחילת המאה העשרים הארץ הייתה שוממה על פי עדויות של רבים וטובים, למעט קהילות של יהודים בערי ישראל כמו חברון שכם ירושלים צפת טבריה עכו וכו', ומיעוטים של ערבים דרוזים ונוצרים. שנית, הזכות ההיסטורית קיימת וידועה לכל עמי העולם וראיה לכך ניתן לראות בניסיונות הערבים למחוק כל שריד להיסטוריה יהודית, ראה עבודות הר הבית וספרי ודברי אבו מאזן, בדיוק כדי לפורר טענות נכונות ותקפות שלנו על זכות היסטורית. אם לא היה ערך לטענות אלו אף אחד לא היה מנסה להפריכן.
        שלישי, יש דוגמא לכך. כל עם בעולם יושב בארצו מכוח חזקתו ההיסטורית בה ואם לא היו חזקות כאלו לא היו מלחמות על טריטוריה, דוגמאת אוקראינה למשל.
        רביעית, אתה חי בישראל, ואני מניח שאתה רוצה להמשיך לחיות

        IP: 62.219.119.251 דווח על תגובה זו

      • המשך

        , 10/06/15 16:07

        בישראל דמוקרטית וחופשית. דבריך מהווים כריתת הענף שאתה יושב עליו. טול קורה מבין עיניך ותפסיק לדבר שטויות, בפרט בפרהסיה.

        IP: 62.219.119.251 דווח על תגובה זו

    • בגלל שאבות אבותיך היו כאן לפני 2000 שנה לא מקנה לך כלום.

      איציק, 10/06/15 16:55

      לפניך היו כאן פינקים וכסלוחים ועוד עמים שונים אם יבוא לכאן פינקי או כסלוח אתה תצא מכאן????
      לא חכם לדבר על היסטוריה.
      שכל וידע זה דבר חשוב.

      IP: 149.78.32.47 דווח על תגובה זו

      • זו בדיוק הנקודה- שאף אחד מהם לא חזר. (ל''ת)

        , 10/06/15 17:52


        IP: 37.60.45.24 דווח על תגובה זו

      • איציק, שכל וידע זה דבר חשוב

        , 12/06/15 03:33

        כי בזכותם מקבלים דבר ששמו ''הבנת הנקרא''.

        IP: 84.111.107.48 דווח על תגובה זו

  • 31.

    הרומאים הגלו את העבריים מארץ ישראל בגלל עניין דתי!הצבת פסל רומאי. (ל''ת)

    במרד בר-כוכבא נטבחו 500,000 עבריים בגלל דתם.נקודה, 08/06/15 23:19


    IP: 93.173.52.132דווח על תגובה זו

    • למה הם נטבחו?

      , 10/06/15 10:13

      הם נטבחו כי הם הצליחו להביא לרומאים את הסעיף.

      IP: 212.179.180.30 דווח על תגובה זו

  • 30.

    הציונות מעולם לא נשענה על היהדות?

    אני, 08/06/15 23:10

    וואלה...
    דן מרידור כבר סנילי? הוא לא קצת צעיר בשביל זה?

    IP: 79.180.149.212דווח על תגובה זו

  • 29.

    ״שרייך סוררים וחברי גנבים״

    יהודי, 08/06/15 23:09

    מרידור בורות היא לא תכונה שהייתי מנכס לך אבל כנאמר:

    ״רצינו לגדל דור של אפיקורסים וגידלנו דור של בורים״

    הרב קוק זצ״ל הרב פינס זצ״ל הרב אלקלעי זצ״ל העלייה השניה, ״תוכנית אוגנדה״ שאחת מהסיבות לדחיה שלה היה אמירת הקדיש על ידי חברי אגודת ישראל בזמן הקונגרס הציוני.

    או בקיצור אתה קשקשן ובור

    IP: 82.166.204.247דווח על תגובה זו

  • 28.

    דוד בן גוריון בפני ועדת פיל הבריטית: התנ''ך הוא המנדט שלנו על ארץ-ישראל (ל''ת)

    מפוקח, 08/06/15 22:57


    IP: 95.86.106.178דווח על תגובה זו

    • השתפכות ספרותית של בן גוריון. הדיפלומטיה לא מכירה בסיפורים דתיים

      טולדנו, 08/06/15 23:06

      רק בעובדות בשטח

      IP: 46.121.93.47 דווח על תגובה זו

      • הסיפור הדתי הוא הסיפור היחיד שרלבנטי. כח לא עובד היום.

        אמיר ש, 08/06/15 23:14

        אתה אולי אתאיסט. אבל רוב העולם דתי. ולתנ''ך יש מיליארדי מאמינים. אף אחד לא יקבל את נוכחותנו פה רק בגלל שאנחנו חזקים יותר מהערבים. יקבלו אותנו רק אם יאמינו שאנחנו פה בזכות.

        IP: 188.120.148.251 דווח על תגובה זו

        • המתנחלים המשיחיים הגזלנים כורתים את הענף הציוני הצודק

          ציוני הוגן, 08/06/15 23:33

          לעם היהודי ולעם הפלשתינאי יש זכות להקמת מדינותיהם, אחת לצד השניה, בחבל הארץ בין הירדן לים ששניהם רואים כארצם ההיסטורית. 

          IP: 74.96.201.12 דווח על תגובה זו

          • אין עם פלשתיני, אין להם הסטוריה ולא שום זכויות

            מיכאל, 11/06/15 15:25

            קשה לך עם העובדות האלה, אז תחזור לפולניה

            IP: 212.25.85.230 דווח על תגובה זו

      • בן גוריון הביא את התנ''ך כבסיס לתביעתנו על הארץ- ''השתפכות ספרותית?'' (ל''ת)

        מפוקח לטולדנו, 10/06/15 17:51


        IP: 37.60.45.24 דווח על תגובה זו

  • 27.

    הערבים יגרמו לכך שהנכבה הגדולה תיפול עליהם כרעם ביום בהיר ! (ל''ת)

    לא יעזור כלום לשמאלנים, 08/06/15 22:57


    IP: 109.186.167.136דווח על תגובה זו

  • 26.

    לענ''ד רוב המסורתיים לא חושבים כמוהו (ל''ת)

    רק הוריו בנו את הארץ?, 08/06/15 22:56


    IP: 212.76.97.182דווח על תגובה זו

  • 25.

    דן-דן, אז אולי תסביר על הדרך למה לא אוגנדה? (ל''ת)

    , 08/06/15 22:40


    IP: 84.228.126.150דווח על תגובה זו

    • שאלה טובה. טכות היסטורית. היום היינו מטפסים ערומים על העצים (ל''ת)

      , 09/06/15 06:22


      IP: 77.126.138.102 דווח על תגובה זו

  • 24.

    דן שמאלן (ל''ת)

    יהודי, 08/06/15 22:34


    IP: 82.166.20.47דווח על תגובה זו

  • 23.

    זחיחות, בורות, ונבערות. (ל''ת)

    חנה, 08/06/15 22:32


    IP: 82.217.163.185דווח על תגובה זו

  • 22.

    במקרה הטוב - עושה סלט, בפחות טוב - שוטה. (ל''ת)

    מרידול, 08/06/15 22:23


    IP: 109.65.193.243דווח על תגובה זו

  • 21.

    OUR RIGHT ON THE LAND OF ISRAEL

    DAVID PICK, 08/06/15 22:21

    OUR RIGHTS ON ERETZ ISRAEL STEMS FROM THE BIBLE
    ZIONISM IS AN OFFSHOOT OF THE BIBLE
    THE ARABS NEVER OWED NEVER HAD A LONG LASTING ENTIES IN ISRAEL
    MRIDOR WHAT HAPPENED TO YOU ?
    WITHOUT KEEPING TORAH YOU RIGHT ON THE LAND OF ISRAEL IS DENIED
    WHERE YOUR THINKING COMES FROM On WHAT THEY ARE BASED ???
    YOUR FATHER DID NOT SHARE YOUR OPINION EITHER CHANGE YOUR THINKING OR LEAVE THIS COUNTRYL

    IP: 89.138.64.123דווח על תגובה זו

  • 20.

    יענייכשיו

    אודיאודי, 08/06/15 22:16

    עכשיברור מדוע מרידור הועף מהליכוד.
    אני שמעתי את בגין מאות פעמים.לא נאום שהוא
    לא הזכיר את הקשר לזכותו של עמינו על בסיס מורשת אבותינו והבטחת השם לחיות על האדמה כאן. .איפה אתה ואיפה בגין..פחחח.. ואתה מעיז לאמר שאתה ממשיכו דרכו.פשוט חצוףףף
    ףףףף

    IP: 129.85.11.64דווח על תגובה זו

  • 19.

    על סמך מה הגיעו הציונים לארץ ישראל

    ח חרצוף חצוף, 08/06/15 22:14

    לפי עליסה בארץ הפלאות

    IP: 79.179.188.62דווח על תגובה זו

  • 18.

    כל ישראל מבוססת על התנ''ך, אחרת מה אנו עושים בישראל ולא כמדינה נוספת (ל''ת)

    בארהב?, 08/06/15 22:09


    IP: 87.68.227.247דווח על תגובה זו

  • 17.

    דתי לעולם לא יכול להיות ציוני.מקור הסמכות של הדתי-הרב.ולא המדינה (ל''ת)

    הרצל אמר.לסגור את הרבנים בבתי הכנסת, 08/06/15 22:08


    IP: 109.65.187.189דווח על תגובה זו

    • מאיפה הבאת את התיאוריה המטומטמת הזו ?

      אחשוורוש, 11/06/15 13:40

      מה מגדיר אדם כיהודי אם לא דת אבותיו ? ומה זה ציוני בכלל אם לא יהודי שרוצה לגור בארץ מולדתו התנ''כית?

      IP: 62.0.34.134 דווח על תגובה זו

  • 16.

    רחמנות על העציץ הזה, שגדל ללא שורשים.איך ישתה מהמים??? (ל''ת)

    רמירם, 08/06/15 22:03


    IP: 95.86.122.72דווח על תגובה זו

  • 15.

    למה לא לשחרר נחש אמיתי לתוך המערה (ל''ת)

    , 08/06/15 21:57


    IP: 85.65.140.59דווח על תגובה זו

  • 14.

    האיש החלול הזה היה מנהיג פוליטי בעם ישראל??????? (ל''ת)

    אל, 08/06/15 21:55


    IP: 46.120.186.113דווח על תגובה זו

  • 13.

    מה ההבדל בן דן מרידור למר''צ ??????? (ל''ת)

    אין שום הבדל, 08/06/15 21:51


    IP: 37.60.47.56

  • 12.

    סליחה מדירור זו השטות הראשונה שלך בהסטוריה.

    אבי 1, 08/06/15 21:48

    אנחנו פה כי זו ארץ אבותנו ולכן אנחנו לא באוגנדה. הציונות בחרה לממש רעיון דתי בדרך חילונית. זהו. ולגבי הקשירה עם זה שערבי לא יצביע או לא יתחתן במדינה יהודית - לא שמעתי שמישהו רוצה לשלול לארביי מדינת ישראל את זכות ההצבעה. דן יקר: דווקא עכשיו 2 הערות לא חכמות?? בשלהי הקריירה ? מעניין מה אביך היה אומר עליך. במיוחד על השטות של הציונות וארץ ישראל.

    IP: 90.202.233.111דווח על תגובה זו

    • מרידור מתחיל להידמות לאברהם בורג!אולי בשבילו זאת מחמאה:) (ל''ת)

      הערבים מכניסים את הקוראן לכל קונפליקט.זה בסדר דן?, 08/06/15 23:21


      IP: 46.116.246.244 דווח על תגובה זו

  • 11.

    זה לא בן גור גור שלך שהרים את התנך (ל''ת)

    , 08/06/15 21:41


    IP: 37.163.31.132דווח על תגובה זו

  • 10.

    נשמע כמו פילוסוף ייי (ל''ת)

    ששון, 08/06/15 21:38


    IP: 77.126.128.123דווח על תגובה זו

  • 9.

    ''בארץ-ישראל קם העם היהודי, בה עוצבה דמותו הרוחנית, הדתית והמדינית''....

    , 08/06/15 21:37

    לאחר שהוגלה העם מארצו בכוח הזרוע שמר לה אמונים בכל ארצות פזוריו, ולא חדל מתפילה ומתקוה לשוב לארצו ולחדש בתוכה את חירותו המדינית.

    מתוך קשר היסטורי ומסורתי זה חתרו היהודים בכל דור לשוב ולהאחז במולדתם העתיק...

    IP: 5.144.61.91דווח על תגובה זו

  • 8.

    דן פשוט מתוסכל

    איתן, 08/06/15 21:34

    הלו ללא המשפט הזה שאמר מי היה יודע שהוא נאם בכנס הרצליה? מר מרידור אם אתה באמת מאמין למה שאמרת, אתה חייב לארוז את עצמך ולעבור לקליפורניה למשל כמו שההזוי למעלה כתב..תנסה להכיל את תסכולך מבלי לפלוט שטויות.

    IP: 94.159.143.193

  • 7.

    שניהם צודקים וטועים כאחד

    כל אחד עם האג'נדה שלו, 08/06/15 21:32

    הציונות לא מבוססת ישירות על הדת, ומייסדי המדינה רצו לעקור את הדת ולחלן את העם.
    יחד עם זאת, בלי התורה למעשה לעם היהודי אין משמעות אמיתית.
    הציונות קרסה פנימה, וזה תהליך שכבר קרה.
    בקשר למה שמרידור אמר על הפולקלור, אין לו שום הוכחה לזה, וזה רק מעיד על החילוניות הקיצונית שלו.
    לא יודע מה הוא עשה בליכוד כל כך הרבה שנים, נראה שהוא יותר מתאים למר''צ.

    IP: 37.46.39.194דווח על תגובה זו

    • מס 7 : אין מצב ששניהם צודקים. אחד טועה בטוח. תחשוב שנית. (ל''ת)

      זו לא שאלה של אג׳נדה. זו שאלה של למה לא אוגנדה, 08/06/15 21:51


      IP: 109.186.131.185 דווח על תגובה זו

  • 6.

    התנ''ך הוא גם התרבות גם ההסטוריה - דת ולאום ביחד - ככה הוקמה ישראל (ל''ת)

    מרידור חי בבועה שלא קשורה להקמת המדינה ולחיים בה, 08/06/15 21:22


    IP: 46.116.208.167דווח על תגובה זו

  • 5.

    גם הקוראן

    , 08/06/15 21:13

    http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/177319#.VXXbBc9VhBf

    IP: 98.116.27.96דווח על תגובה זו

  • 4.

    עוד מקור

    , 08/06/15 21:12

    http://religiondispatches.org/because-god-tells-me-so-do-jews-have-a-historic-right-to-israel/

    IP: 72.93.169.168דווח על תגובה זו

  • 3.

    חוצפה ! בלי הדת הוא גזלן וכובש !

    יהודי, 08/06/15 19:50

    איזה חינוך מקולקל הוא קיבל ! בלי דת ישראל, מסורת ישראל וההבטחה האלוקית על ארץ ישראל אין לנו מה לחפש כאן. רק בזכות היותנו יהודים בני העם הנבחר על ידי בורא עולם מקנה לנו את הזכות על הארץ. ותו לא !

    IP: 2.54.175.215דווח על תגובה זו

    • חמור קופץ בראש

      , 08/06/15 21:28

      לפי התגובה שלך - מהי יכולתך להכיל דעות אחרות משלך?
      מהי יכולתך להבין שלפעמים גם אתה טועה?
      מהי יכולתך להבין שלפעמים גם הרב טועה?
      מהי יכולתך להבין?

      IP: 134.191.232.70 דווח על תגובה זו

      • ללא הקב''ה והבטחתו לתת את כל הארץ לעם היהודי

        , 08/06/15 21:53

        מה הזכות שלנו לא רק ביו''ש אלא גם בת''א וחיפה ?

        מה אנחנו עושים כאן???

        IP: 37.60.47.56 דווח על תגובה זו

    • זכותך להיות משיחי-אך זאת אינה ציונות (שמהותה לאומית בלבד-וחילונית) (ל''ת)

      ציוני הוגן, 08/06/15 21:34


      IP: 161.186.93.232 דווח על תגובה זו

      • בהתנהלותה לא בקשר עם ארץ אבותינו שכן ללא אבותינו (ל''ת)

        , 08/06/15 21:49


        IP: 38.117.182.130 דווח על תגובה זו

      • ציונות מדברת על הקמת בית לאומי לעם היהודי בא''י. אין בה חילוניות או דת (ל''ת)

        אמיר ש, 08/06/15 23:10


        IP: 188.120.148.251 דווח על תגובה זו

        • בדיוק כך: הנושא הלאומי הוא אזרחי והצדקתו כולה במינוחים רציונליים.

          ציוני הוגן, 09/06/15 00:44

          טיעונים דתיים הם משיחיים במהותם.

          IP: 74.96.201.12 דווח על תגובה זו

  • 2.

    הוא צודק לחלוטין. התנ''ך הוא כמו האיליאדה והאודיסיאה שלנו

    הגיע הזמן להתקדם, 08/06/15 19:30

    טקסטים קדומים שנכתבו ע''י בני אדם ומשקפים את התקופה בה נכתבו. הם מוכיחים קשר בין העם היהודי לארץ ישראל בדיוק כמו שהאיליאדה והאודיסיאה מבססות את הקשר של היוונים ליוון העתיקה. זה הכל. לנסות לחיות על פי כללים וחוקים שהתאימו לאנשים לפני אלפי שנים זה פשוט מגוחך. הגיע הזמן להצטרף למאה ה- 21.

    IP: 205.215.254.68דווח על תגובה זו

    • ללא עבר אין עתיד !!! העתיד שלנו נשען ביסודות

      אין עם לבדד ישכון, 08/06/15 21:57

      איתנים על העבר שלנו, המורשת העתיקה, מבריאת העולם, מעמד הר סיני ומתן תורה, דרך משה רבנו, יהושע, דוד ושלמה, תנאים,אמוריאים, סבוראים, גאונים, ראשונים , אחרונים.

      ללא הקב''ה והתנ''ך מה לנו במקום המתוסבך הזה?

      IP: 37.60.47.56 דווח על תגובה זו

      • אבל.......ספק אם אלוהים קיים-קרוב לוודאי שלא-ובוודאי שאינו מתערב.....

        ציוני הוגן, 08/06/15 23:38

        אפילו אם יש כח עליון.....ובאיזה חוצפה עם נידח ״סיפח״ את בורא העולם(בהלנה שיש)???

        IP: 74.96.201.12 דווח על תגובה זו

        • הדיוט

          אני, 10/06/15 10:28

          אם תקרא תורה אולי תלמד משהו - ה' בחר בנו.

          IP: 93.172.82.122 דווח על תגובה זו

          • אתה מתכוון שאנחנו המצאנו אותו (ל''ת)

            ציוני הוגן, 11/06/15 22:47


            IP: 161.186.93.232 דווח על תגובה זו

  • 1.

    צודק לגבי הצינות של ז'בוטינסקי המנותקת מהיהדות,אך הרצל כן

    יחזקאל -רמת גן, 08/06/15 19:23

    שעלה ואמר בסיום הקונגרס השיש 1903
    ''אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני''.

    IP: 46.116.235.40דווח על תגובה זו