• 28.

    אשר כהן בנה לעצמו פיקציה 'ליברלית' לציונות הדתית וחובבי ההתנחלויות (ל''ת)

    א''י השלמה -היא לא ליברלית...., 22/03/15 18:05


    IP: 79.181.189.133

  • 27.

    העם רוצה יהדות אותנטית ולא כזו של ''פרופ'' אשר כהן (ל''ת)

    , 22/03/15 00:32


    IP: 31.44.142.32

  • 26.

    הבעיה נעוצה ביצר ה''אחדות'' הבלתי-נשלט של הציבור הציוני-דתי (ל''ת)

    ציוני-דתי, 21/03/15 21:53


    IP: 77.125.135.207

  • 25.

    לא מבין מה הבעייה בחרד''לים. זכותם לחיות את חייהם כרצונם

    דתי לאומי ''רגיל'', 20/03/15 00:39

    לבחור ולהיבחר. מה שאני לא מבין זה את הר המור, אבל הם כבר סיפור אחר.

    IP: 77.127.246.39

    • מה הקשר? שיחיו כרצונם, אבל על חשבון קולותיהם-הם! (ל''ת)

      , 21/03/15 21:52


      IP: 77.125.135.207 דווח על תגובה זו

  • 24.

    הפלגנות והשיפוטיות הן שורש הרע

    גיל, 19/03/15 19:30

    לציבור החרד''לי יש נטיה לסמן בצבעים מי דתי יותר, מי דתי פחות ומי בכלל רפורמי. כל מי שלא הולך ממש-ממש אבל ממש בדיוק בדרך בה אני הולך הוא בודאי חילוני או קרוב לזה, ושומר נפשו ירחק.
    כך שמעתי בבחירות אלו ביטויים על זה שבנט הוא חילוני, והחוקים שבית היהודי תמכו בהם הם חוקי שמד (גיוס, פתיחת אזורי רישום לנישואין, גיור ועוד רח''ל), ובכלל זה כמו ליכוד-2 וצריך להצביע רק למפלגה שנשמעת לרבנים.
    אהבת ישראל וקירוב לבבות - OUT, פלגנות ושיפוטיות - IN.

    IP: 149.78.227.85

  • 23.

    מדובר ביהודים קיצונים יעשו מהפכה אזרחית בכח בישראל (ל''ת)

    , 19/03/15 18:01


    IP: 84.228.178.35

  • 22.

    בלי תקומה הבית היהודי היה יורד יותר חזק

    יהודה, 19/03/15 16:13

    אם תקומה היו חוברים ליחד, לבית היהודי הייתה נפילה יותר חזקה, תקומה היא מה שהחזיק הרבה ימניים לא ללכת ליחד.
    אנשים כמו סמוטריץ' ואורי אריאל, הרב זלמן מלמד והרבה חרד''לים ימניים לא היו נשארים. ובכלל אשר כהן אצלו תמיד הבעיה זה החרד''לים..גם שחלקם הקימו לעצמם את יחד הם עדיין הבעיה שלו.

    IP: 212.199.180.86

  • 21.

    בנט רק בלי ש'ס.הגיע הזמן לשינוי וזה הזמן לסגור את הברז לש'ס הערסיית. (ל''ת)

    בנט אל תאכזב.תישאר דתי לאומי.רק לא ש'ס., 19/03/15 14:39


    IP: 79.182.194.81

  • 20.

    בנט אתה תצליחה רק אם לא תלך עם ש'ס.ש'ס יטביעו אותך כמו את הבוחרים. (ל''ת)

    , 19/03/15 14:37


    IP: 2.54.160.89

  • 19.

    הבית היהודי איבדו מכוחם בגלל פרשת אוחנה (ל''ת)

    שם, 19/03/15 14:29


    IP: 77.125.76.82

  • 18.

    מקווה שהפיטורין יבוטלו בקרוב. בכול השאר אתה צודק.

    יואל, 19/03/15 12:53

    החיבור עם החרדלים מזיק ביותר. הוברר קודם כול שאין להם גייסות בשטח. הם מיעוט טורדני שראוי שיישאר בתוך הקופסא בדלת אמותיו ולא יטרידו את הציבוריות. הם מזיקים משום שהם קיצוניים ומתבדלים. הרוב המכריע בעם רוצה לחיות בשלום עם כול הקהלים מבלי שמי מהם יתנשא מעל האחר. לכן, כדברי ד''ר כהן, צריך להיפרד מהם וכבר היום ולהתחיל לשדר לציבור פתיחות, סולידריות ואחדות.

    IP: 87.69.168.112

  • 17.

    שימו לב הירידה במספר המנדטים החלה מיד לאחר פרשת אוחנה

    שרוליק, 19/03/15 11:12

    ואחת הסיבות וההסברים לדעתי היא תכונת הדיקטטורה שהפגין בנט כשמינה את אוחנה. זה נכון שלבנט היתה סמכות אלא שהמינו הזה היה כמו המינוי של הסוס של קליגולה לתפקיד שר. בנט הפגין כפיה כוחנית של דעותיו על קהל הבוחרים שהראה לו מאיפה ...

    IP: 213.8.71.146

  • 16.

    הפוך, גוטה, הפוך

    הובלה בפוליטיקה היא לא מטרה לעצמה, 19/03/15 10:54

    אם כדי להגיע לשלטון צריך לוותר על המחוייבות לתורה, אז מה תכלית ההגעה להנהגה?! הרי מפלגת ימין עם זיקה למסורת מחזיקה בהנהגה כבר עכשיו, ואם זה היעד, הבוחרים יעדיפו את המקור (כפי שהוכח בבחירות אלו). לבית היהודי יש יעוד וחזון ואליהם צריך לחתור, כאשר הגעה להנהגה היא כלי חשוב, כל עוד הוא משרת את אותו חזון.

    נכון, גם הציבור החרד''לי צריך ללמוד ''להכיל'' ולתמוך בתנועה שיש בה גוונים, והוא הוכיח בבחירות הקודמות את רצונו בהליכה משותפת, אבל המחוייבות להלכה חייבת להיות המכנה המשותף המוסכם.

    IP: 194.90.119.162

    • מחויבות להלכה היא סיסמא ריקה. לכל אחד יש את ההלכה שלו

      קליין, 19/03/15 11:28

      פרופ' ליבוביץ היה נאמן להלכה והמסקנות שלו היו אחרות. בדומה למחויבות לציונות, יש לך את המחנה הציוני ויש לך את טאו וכו'. הליכוד עם הפנייה שלו עוד יותר ימינה אכן מילא חלל. עדיין הבית היהודי מתנגדים ל''גייז'' והליכוד פחות. וכן הלאה

      IP: 164.138.118.253 דווח על תגובה זו

  • 15.

    אם בנט היה מקשיב למגיב 9 בנט היה יושב עם אלי ישי בבית

    יהודי, 19/03/15 10:21

    היהדות לא בעד שוק חופשי פרוע, בשביל זה יש פרוטסטנטים לרוב.

    IP: 212.199.54.130

    • למה אתה חושב ששוק חופשי זה דבר פרוע? נכון שצפון קוריאה

      קלין, 19/03/15 11:24

      אינה פרועה ולכן כיף לחיות שם. שוק חופשי זה מה שיצר את העושר העצום שיש בעולם שרוב בני אדם החיים בארצות חופשיות נהנים ממנו, אפשר לעשות אקספרימנט של קבוצים בתנאי שיש מסביבך חברה חופשית קפיטליסטית שתכסה כל הזמן את גירעונות האקספירמנט, ותתן לו העדפות שונות במיסוי בקרקעות במים וכו' כדי לעזור לו לשרוד בעולם חופשי. ובכלל מי שמך דובר בשם היהדות? כמה זמן השקעת במחשבה מה היחס בין היהדות לשוק חופשי? משהו בין דקה לחמש? אנחנו מדברים על שיטה כלכלית שתביא עושר לרוב בני האדם היא גם המוסרית ביותר שכן בני האדם הם בני חורין בה ושווי זכויות, העובדה שהיא מצליחה מלמדת גם היא על מוסריותה. היהדות אינה מחייבת שיטה בה תשקע החברה כולה בעוני

      IP: 164.138.118.253 דווח על תגובה זו

      • העושר העצום נוצר עי בורא עולם שיצר מדינות מסודרות

        יהודי מאמין, 19/03/15 13:14

        מדינות הלאום למדו לגבות מיסים פרוגרסיביים, לתת חינוך חינם שהעלה את ההון האנושי ואכמ''ל

        דוקא השוק החופשי הפרוע יצר עבדות ופיגור כלכלי. הרגולציה של המדינה יצרה את שוודיה, נורבגיה, ואפילו ניו ניו יורק שיש בה יותר דיור ציבורי מאשר בישראל
        בקיצור דרך האמצע ואחריות המדינה.

        IP: 212.199.54.130 דווח על תגובה זו

        • מיסים פרוגרסיביים הינו רעיון אוילי, המעניש את המצליח

          קליין, 19/03/15 15:50

          והורס את היוזמה. חינוך חינם לכל הוא בזבוז עצום של הון וידע, לולי כן הון עסקי היה זורם לחינוך ומרים את רמתו. יש קורולציה מובהקת הפוכה בין השקעות של מדינה בחינוך לבין התוצאות. דיור ציבורי הופך מהר מאד לאזורי פשע, ומקומות רפאים, מקור לשחיתות ופרוטקציוניזם. אין לך מושג מה מתרחש בדיור הציבורי בשבדיה [לחכות 10 שנים ואחר כל להפעיל פרוטקציות ושוחד וכו'] בארה''ב היותר חופשית אין מחסור בדירות. ממשלה אינה פוטרת בעיות היא יוצרת אותם. ואין דרך באמצע. הסוציאליזם הוא טפילי הנישא על גבו של הקפיטליזם עד לקריסתו. וזו כנראה תהיה סופה של האנושות

          IP: 164.138.118.253 דווח על תגובה זו

        • מדינה אינה מייצרת עושר אלא אך ורק עוני. יזמת היחידים היא

          קליין, 19/03/15 16:22

          המייצרת עושר. הקולקטיב מייצר עוני וטפילות. אם אתה רוצה אז היחידים האלו הם שליחיו של הקב''ה

          IP: 164.138.118.253 דווח על תגובה זו

      • היהדות אינה סוציאליסטית, ובטח לא קפיטליסטית

        סתם שתדע, 19/03/15 13:17

        לקט פאה שכחה יובל שמיטת חובות חובת הלוואה לעני צריך עוד?
        היא גם לא סוציליסטית, כי היא כן מכירה ברכוש פרטי
        מה יש להסתבך?

        IP: 212.199.54.130 דווח על תגובה זו

        • סתם שתדע מצוות של דת אינם סוציאליסטיים. אין חובת הלוואה

          קליין, 19/03/15 15:44

          יש מצוות הלוואה. לרחם על העני אין זה סוציאליזם. היהדות היא קפיטליסטית לעילא. בדומה לנצרות. בקטע הזה אין הבדל. לא זו השאלה. ראשית מדובר על שיטה כלכלית ושנית מדובר על מוסריות. הקפיטליזם הביא אתו ברכה לעולם. בא נזכור שארה''ב שימשה ארץ מקלט למאות אלפי אנשים פליטים חלקם הגדול יהודים בתחילת המאה הקודמת שנהרו לארץ החופש שנתנה להם סיכוי שווה וחופש. את החופש הפרוע הזה נהרו מליוני אנשים.

          IP: 164.138.118.253 דווח על תגובה זו

        • בוודאי שהיהדות קפיטליסטית רק במקום שיש קפיטל

          ברגר, 19/03/15 16:28

          יש מצוות

          IP: 164.138.118.253 דווח על תגובה זו

  • 14.

    תגובה

    טל, 19/03/15 09:09

    מסכימה עם כל מילה!

    IP: 79.176.72.103

  • 13.

    בעיה קבועה של רבנים פלגנים

    זלמן, 19/03/15 08:03

    שאינם רואים מעבר לד' אמותיהם והערצת חסידיהם גורמת להם להאמין שהם אכן מורמים מעם.

    IP: 79.177.81.71

  • 12.

    החכמולוג באמת מציע לבית היהודי להשים פס

    שפירול, 19/03/15 07:39

    על הציבור הכי ציוני ותורם במדינה הזאת??

    IP: 84.108.122.82

  • 11.

    הסיבה המרכזית בנט פרסם שהוא מתכנן להעניק אזרחות לפלשטינאים משטח C

    שי, 19/03/15 07:12

    הורדת גדר ההפרדה דבר שהעמיד אותו באור משיחי ומטורף, תומכים כמוני מהצד החילוני הוא הפסיד.

    IP: 31.168.101.163

  • 10.

    בנט הפסיד כי הציבור האמין לשקר של ביבי שהמפלגה הגדולה היא זו שתרכיב ממ

    אהרון, 19/03/15 04:05

    ממשלה וזה לא נכון.
    גם אם ביבי היה זוכה רק ב20 מנדטים והבית היהודי ב18 מנדטים-גם אז ביבי היה ראש ממשלה. זה הולך לפי גושים.
    אבל ביבי תותח בנאומים והשפיע על הישראלים.

    IP: 89.138.236.160

  • 9.

    אתה טועה, בלי החרדלים זה ליכוד ב' ואבדה המפלגה=דווקא החילונים והלייטים

    דוד, 19/03/15 04:01

    הציבעו לבנט. החרדלים תמכו בבנט.

    IP: 89.138.236.160

  • 8.

    מר כהן - אתה טועה ומטעה

    אלי, 18/03/15 23:20

    הבית היהודי לא איבד את המצביעים החילוניים שלו.
    הוא איבד חלק ממצביעי הציונות הדתית שפחד בוז'י גרם להם לרוץ לשמור על ביבי.
    הבעיה היא שזה יעלה לציו''ד ביוקר - עם כל הכבוד לליכוד ולחברי הכנסת שלו -
    אי אפשר להשוות את המחויבות הדתית והקשר לארץ לחברים בבית היהודי.

    IP: 31.44.134.52

  • 7.

    מזמן השתחרר מהדתיים... מזמן אנחנו לא שם... ואלה שנשארו... עוד מעט יצאו (ל''ת)

    אהרן, 18/03/15 22:12


    IP: 109.67.187.110

  • 6.

    ''שילוש הכח'' של החד''לים - שיטת הקוקיה

    , 18/03/15 19:38

    מתפקדים בליכוד, משתריינים בבית היהודי, מצביעים יחד. הפעם זה קצת הסתבך להם כשיחד לא עברה את אחוז החסימה ופייגלין נפל בפריימריז בליכוד, אבל לפחות הם הצליחו לשתול נציגים בבית היהודי בלי להצביע לו.

    IP: 77.127.245.82

    • לומר שפייגלין הוא חרדל''י זו גם טפשות וגם נבזות

      קלין, 18/03/15 20:18

      לפעמים זה הולך ביחד

      IP: 164.138.118.253 דווח על תגובה זו

  • 5.

    בנט הפגין אחריות לאומית גדולה, הבית היהודי לא יכול לתמוך בפונדקאות לכל (ל''ת)

    מתבוננת, 18/03/15 18:53


    IP: 212.76.97.49דווח על תגובה זו

  • 4.

    בנט, עדיין לא תפסת

    הרואה נכוחה, 18/03/15 18:37

    בנט, עדיין לא תפסת כי בכל חיבור בין מתונים לקיצוניים (לפחות בישראל), לעולם ייגרר הצד המתון לכיוון הקיצוני.

    IP: 80.179.114.19דווח על תגובה זו

  • 3.

    כל מילה בסלע ! אלמלא תקומה היו עם מס מנדטים דו ספרתי (ל''ת)

    תל אביב, 18/03/15 16:37


    IP: 149.88.30.56דווח על תגובה זו

  • 2.

    אבל המפד''ל היא באמת מפלגת נישה של חלק מהציונות הדתית

    מה רע בזה, 18/03/15 15:54

    לא צריך ליכוד ב'.

    IP: 5.102.206.98דווח על תגובה זו

  • 1.

    מעניין. הלקח שוב לא נלמד, לאחר שיחד בזבזה קולות לימין (ל''ת)

    האם ילמדו לפעם הבאה?, 18/03/15 15:43


    IP: 69.121.13.121דווח על תגובה זו