• 50.

    חבל על עיסוק כ''כ שטחי של הרב אורי שרקי

    אריה, 11/03/15 13:46

    יש לשרקי מה לתרום, אבל כשמניטו זצל היה חי, גם שרקי היה מתון יותר, היום הוא עוד סתם רב ימני רגיל וזה בזבוז

    IP: 212.199.54.130דווח על תגובה זו

  • 49.

    הרב הולך ומקצין, בלי קשר לאמירה הזאת

    יהודי, 10/03/15 22:27

    חבל

    IP: 79.182.31.95דווח על תגובה זו

    • מסכים. הפסד של כולנו. אדם בעל יכולות אדירות שנכנע לשנאה שבתוכו (ל''ת)

      נעם, 11/03/15 07:22


      IP: 132.68.2.180 דווח על תגובה זו

  • 48.

    מר שרקי אוהד ומעריץ חילונות אינו רב (ל''ת)

    הרב שרלילו, 10/03/15 13:38


    IP: 95.86.92.36דווח על תגובה זו

  • 47.

    מה ''חריף'' פה? לא לעשות את זה זה חריף

    מה???, 10/03/15 08:38

    כי זה אומר שמחבלים יסתובבו עם מנשא ותינוק כשכפץ

    IP: 82.166.199.201דווח על תגובה זו

  • 46.

    בפיגועים האחרונים ירו במחבלים - ולא הרגו אותם !! צריך לירות כדי להרוג (ל''ת)

    , 10/03/15 08:38


    IP: 10.0.2.148דווח על תגובה זו

  • 45.

    לא חוקי לתת פקודה לחייל צה''ל לסכן חייו להמנע בפגיעה באוכלוסיית אוייב (ל''ת)

    לדעתי, 10/03/15 08:36


    IP: 109.253.128.146דווח על תגובה זו

  • 44.

    לישראל אין זכות מוסרית לסכן חיילים ואזרחים - למען חיי אזרחי האוייב (ל''ת)

    זהו המוסר האמיתי, 10/03/15 08:33


    IP: 91.213.8.43דווח על תגובה זו

  • 43.

    הרב צודק. די לרחם עם האויב האכזר

    יוסי, 10/03/15 08:32

    הם מנצלים את המוסר הגבוה של חיילי צהל כדי לפגוע בחיילים שלנו שגם הם בסך הכל ילדים שלנו בני 18.
    אם מחבל מתחבא אחרי תינוק. זו בעיה שלו.
    אחרי שירו במחבלים שמתחבאים אחרי תינוקות. המחבלים יבינו שזה לא עוזר להם ויפסיקו עם זה. לכן הכי מוסרי זה לירות במחבל גם אם הוא מחזיק תינוק.

    IP: 31.168.160.12דווח על תגובה זו

  • 42.

    חובתה המוסרית של צה''ל והמדינה - לפגוע ככל הנדרש גם באזרחים להשגת היעד (ל''ת)

    ולא לסכן חיי אזרחי ישראל או חיילים, 10/03/15 08:32


    IP: 46.120.39.97דווח על תגובה זו

  • 41.

    יסלחו לי כל יפי הנפש מהשמאל - אבל הוא צודק. (ל''ת)

    מזרח תיכון חדש, 10/03/15 08:30


    IP: 93.172.10.33דווח על תגובה זו

  • 40.

    לא מוסרי לא להשמיד מחסני התחמושת והבונקרים מתחת ביה''ח שיפא בעזה (ל''ת)

    , 10/03/15 08:28


    IP: 91.213.8.43דווח על תגובה זו

  • 39.

    ברור!! מי חושב אחרת?? (ל''ת)

    שמוליק, 10/03/15 08:27


    IP: 84.111.139.40דווח על תגובה זו

  • 38.

    לא מוסרי לאפשר יירי טילים על אזרחינו מבית ספר - כי יפגעו ילדי האוייב (ל''ת)

    , 10/03/15 08:27


    IP: 91.213.8.43דווח על תגובה זו

  • 37.

    הכתבה מתאימה לYNET של נשות ווטש, דברי הרב מוסריים מאוד. (ל''ת)

    אשר, 10/03/15 08:26


    IP: 80.179.83.90דווח על תגובה זו

  • 36.

    צודק בהחלט

    , 10/03/15 08:25

    כל מילה מיותרת. ראוי שהמילים יצופו ויעלו לשיח הציבורי.

    IP: 81.218.22.216דווח על תגובה זו

  • 35.

    מה חריף בזה? (ל''ת)

    , 10/03/15 08:20


    IP: 93.172.197.68דווח על תגובה זו

  • 34.

    כל המזוקנים מכל הדתות:כל כך דומים ! (ל''ת)

    , 10/03/15 08:19


    IP: 192.168.254.254דווח על תגובה זו

  • 33.

    לא הבנתי מה הבעיה בדבריו...

    שלומי, 10/03/15 08:18

    אני אמור לחוס על התינוק ולסכן את חיי ואת חיי ילדי? מבחינתי אם יש שם מחבל ועוד 1,000 תינוקות, המקום הזה יעוף באוויר.

    IP: 85.250.92.202דווח על תגובה זו

  • 32.

    בדיוק כך,לחסל גם את משפחתו,לא להשאיר זכר מעמלק. (ל''ת)

    זכר עמלק חייב למחוק, 10/03/15 08:16


    IP: 149.78.24.116דווח על תגובה זו

  • 31.

    כשהבן שלך משרת בגלי צה''ל, אין לך בעיה בכלל... (ל''ת)

    , 10/03/15 08:08


    IP: 80.230.85.175דווח על תגובה זו

  • 30.

    זאת לא התבטאות חריפה אלא מדיניות מצויה והגיונית של כל ממשלות העולם

    חסרים סקופים?, 10/03/15 07:59

    כולל ישראל

    IP: 80.178.150.211דווח על תגובה זו

  • 29.

    כחילונית מסכימה עם כל מילה של הרב זה מוסר להשיב את

    נעמי א., 10/03/15 07:58

    לוחמינו הביתה בשלום

    IP: 79.182.29.71דווח על תגובה זו

  • 28.

    מה חריף בזה? זאת אמת טבעית אנושית פשוטה. (ל''ת)

    ישראל, 10/03/15 07:38


    IP: 77.126.29.159דווח על תגובה זו

  • 27.

    יישר כח לרב שרקי

    שאול, 10/03/15 07:31

    יהודי גדול

    IP: 194.90.221.25דווח על תגובה זו

  • 26.

    חריף ואמיתי! (ל''ת)

    כל מילה בסלע, 10/03/15 07:11


    IP: 2.54.131.186דווח על תגובה זו

  • 25.

    איזו נפולת אנושית, חולי רוח מובילים אותנו לתהום... (ל''ת)

    שרוליק, 10/03/15 07:10


    IP: 2.54.131.186דווח על תגובה זו

  • 24.

    מה חריף???צודק 100% (ל''ת)

    ננה, 10/03/15 06:20


    IP: 79.181.56.144דווח על תגובה זו

  • 23.

    הרב צודק (ל''ת)

    , 10/03/15 06:11


    IP: 149.78.227.100דווח על תגובה זו

  • 22.

    סתם נותנים במה לרבנים מפגרים. (ל''ת)

    המגיב, 10/03/15 05:02


    IP: 37.142.100.79דווח על תגובה זו

  • 21.

    מי שמרחם על אכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים. ראו את שלטון החוק

    והתשקורת הישראלית, 10/03/15 04:49

    הגיע הזמן לעשות 'ריסטארט' ולהעמיד את המדינה על המוראל היהודי שהוא האמיתי, ולא זה הנארג עבורנו על יד שונאינו הערבים והאירופאים, ולאחרונה, גם האמריקנים.

    IP: 72.194.91.190דווח על תגובה זו

  • 20.

    הוא מטיף מוסר מלחמה יהודי...

    סמי, 10/03/15 04:00

    השמאל מטיף מוסר מלחמה היפי קוקסינלי שמסכן חיים של חיילים ואזרחים יהודים בשביל להציל את אלה של האוייב...

    IP: 76.126.9.194דווח על תגובה זו

  • 19.

    ''לא חרבה ירושלים אלא על שדנו בה דין תורה״ (מסכת בבא מציעא דף ל') (ל''ת)

    דין תורה?, 10/03/15 03:35


    IP: 166.216.130.168דווח על תגובה זו

  • 18.

    בכותרת: NRG מסתייגת מדעתו של הרב שרקי...

    משה, 10/03/15 02:50

    מה זה הדבר הזה?!
    התבטאות חריפה?!?!?
    אז מה דעתכם?!

    IP: 10.250.200.114דווח על תגובה זו

  • 17.

    שום דבר חריף - הגיון מזוקק. (ל''ת)

    , 10/03/15 02:01


    IP: 85.64.15.10דווח על תגובה זו

  • 16.

    שום חריפות. דברי מתק. שפתיים יישק. (ל''ת)

    , 10/03/15 01:40


    IP: 84.108.37.133דווח על תגובה זו

  • 15.

    עמיר פרץ

    עומר, 10/03/15 00:50

    עמיר פרץ מבטא עמדה מוסרית שגויה לחלוטין. מי שהינו בור כל כך בסוגיות החיים והמוסר - לא ראוי ומסוכן אם יתפקד כמנהיג חברתי או פוליטי.
    כנ''ל לגבי כל אלו המחזיקים בדעות ממין זה.

    IP: 85.250.26.7דווח על תגובה זו

  • 14.

    מדובר בסוגיה לוגית פשוטה

    , 10/03/15 00:46

    אם יידע המחבל כי יירה עם תינוק בידיו תהיו סמוכים בוטחים כי לא ימצא תינוק בידיו.

    IP: 62.90.255.72דווח על תגובה זו

  • 13.

    מה חריף בזה? התבטאות הגיונית

    , 10/03/15 00:44

    למה לי לחכות שהמחבל יהרוג אותי?

    IP: 213.151.32.163דווח על תגובה זו

  • 12.

    לפני שהשמאל שטף את המוח לכולנו העקרון היה היה ברור ופשוט לכל אחד (ל''ת)

    , 10/03/15 00:39


    IP: 95.86.110.1דווח על תגובה זו

  • 11.

    לא נעים אבל צעד מחייב-חיינו קודמים לאויב (ל''ת)

    , 10/03/15 00:24


    IP: 164.138.120.169דווח על תגובה זו

  • 10.

    זו דילמה מוסרית שאין לה סוף והכרעה. לקרוא לה קיצונית זו משטרת מחשבות.

    ואני חשבתי שאנרג'י קצת פחות מכור לשטיפת המח הליברל, 10/03/15 00:21

    ואני חשבתי שאנרג'י קצת פחות מכור לשטיפת המח הליברל

    IP: 87.68.145.58דווח על תגובה זו

  • 9.

    מה חריף בזה? הוא צודק (ל''ת)

    , 10/03/15 00:16


    IP: 79.181.126.115דווח על תגובה זו

  • 8.

    יסלחו לי כל יפי הנפש מהשמאל - אבל הוא צודק. (ל''ת)

    מזרח תיכון חדש, 09/03/15 23:53


    IP: 93.172.10.33דווח על תגובה זו

  • 7.

    צודק . נקודה. (ל''ת)

    קולר קורא, 09/03/15 23:40


    IP: 96.234.130.32דווח על תגובה זו

  • 6.

    גם לירות הקש בגג, ולהציל את מוחמד דף

    , 09/03/15 23:37

    וזו אמירה חריפה רק בעיני מי שנתן את הכותרת.

    IP: 87.68.17.65דווח על תגובה זו

  • 5.

    הרב שרקי צודק

    , 09/03/15 23:28

    הרב שרקי צודק

    IP: 5.22.130.42דווח על תגובה זו

  • 4.

    זה טריוויאלי. מה בדיוק חריף כאן? (ל''ת)

    , 09/03/15 23:18


    IP: 109.64.211.200דווח על תגובה זו

  • 3.

    לוגית, הרב שרקי צודק

    , 09/03/15 23:15

    אם נירתע לירות משום שהטרוריסט משתמש במגן אנושי - האמירה היא חד משמעית: הטרוריסט הוא זה שמכתיב את כללי המשחק, הטרוריסט מבצע מהלך לא מוסרי אך מהלך מנצח שאין לו תשובה. מוסר שכזה מעניק בעצם ניצחון תיאורטי לטרור, כי הוא בעצם אומר, מהותית, שאם הטרוריסט יהיה חכם ויעיל מספיק לבצע מהלכים כאלה הוא ינצח את המלחמה. ואז יוצא שהמוסר שגרם לחייל להימנע מהירי, הוא מוסר שמעניק ניצחון לטרור ובעצם אינו מוסרי.

    IP: 95.86.65.53דווח על תגובה זו

  • 2.

    לאהתבטאות חריפה ולא בטיח. התבטאות נכונה, צודקת ומוסרית. (ל''ת)

    אני, 09/03/15 23:09


    IP: 84.94.186.177דווח על תגובה זו

  • 1.

    כמו שצריך - מוסר מלחמה אמיתי!

    , 09/03/15 16:09

    אסור לאתיקה המלחמתית להיות אתיקה אובדנית. על האויב לפחד מפני הצדק ולא אנחנו

    IP: 79.183.131.153דווח על תגובה זו