• 33.

    אצל האשכנזים אין רגע דל. כל פעם ממציאים אידיאה חדשה

    יא-צק, 05/03/15 03:37

    נלחמים אחד בשני על רקע אותה אידיאה ואז היא נמוגה בקול ענות חלושה. כמובן לטובת אידיאה אחרת
    חאלאס תהיו קצת על הכיפאק תנו לחיות

    IP: 77.127.43.165

  • 32.

    מנסים לסתום לרבנים את הפה ולהפחיד אותם בהשמצות

    גלעד, 05/03/15 03:12

    הרב טאו ימשיך לחנך בדרכו המיוחדת

    IP: 95.86.84.93

  • 31.

    בנט ינהיג את מדינת יהודה ! לא את מדינת היהודים !!!

    הפלס כבר לא פלס והמצפן כבר לא פלס והמצפן כבר לא ., 01/03/15 23:16

    כשהחלסטרה עולה לביית היהודי לראש , ממנים את אלי אוחנה לשר החינוך . הם התחילו לשתות עוד לפני פורים .

    IP: 82.166.140.117

  • 30.

    לאיזה מקום הגעת בפריימריס של הבית היהודי?

    יוסי, 01/03/15 16:59

    אשר כהן. אולי תספר לקוראים הנכבדים שלא מצויים בסוגיות הציוניות דתיות, כמה אתה לא אהוד ולא מקובל בחוגיהם? איזו השפלה ספגת בפריימריס?
    כמה שאתה צועק ואצלנו זה לא מעניין אף אחד?

    IP: 149.88.88.150

    • אולי תגיב לטענות ולא לטוען

      , 02/03/15 15:10

      תגובתך רק מראה שאין לך מה לומר אלא לתקוף ולהעליב.

      IP: 132.70.66.10 דווח על תגובה זו

  • 29.

    סוף החילוניות לקרוס-האמת האלוקית תנצח !

    מיכאל, 28/02/15 22:57

    הרב טאו נאמן לאמת שקיבלנו מבורא עולם בסיני, לא ל''מציאות העכשווית''. העם היהודי תמיד פעל בכפיפות לצו האלוקי-גם בניגוד לשכל ולמציאות. האל ותורתו גדולים מכל שכל אנושי מוגבל וזמני.

    IP: 95.86.70.224

    • חסיד שוטה. טאו רחוק מרוח התורה כמרחק מזרח ממערב. (ל''ת)

      מראה מראה שעל הקיר, 01/03/15 19:14


      IP: 192.117.13.78 דווח על תגובה זו

  • 28.

    אין אלוהים (ל''ת)

    הרב תכלס, 28/02/15 11:43


    IP: 79.176.65.4

    • אלהים של חילונים וודאי שאין (ל''ת)

      , 01/03/15 11:31


      IP: 37.60.47.199 דווח על תגובה זו

  • 27.

    יש רב לאו ויש רב טאו

    O, 27/02/15 11:08

    יש גם רב RPG?

    IP: 46.117.197.69

  • 26.

    עדיף פרופסור על פני 'פילוסוף' שלא יודע לפתוח גמרא . (ל''ת)

    ארנולד, 27/02/15 11:04


    IP: 31.168.171.81

    • גם אני למדתי משנה זו ועכשיו בדרך לשם (ל''ת)

      , 28/02/15 16:58


      IP: 85.65.229.144 דווח על תגובה זו

  • 25.

    הר המור מובילה את הפילוג בין הדתיים. בעבר ובהווה

    נתי, 27/02/15 09:08

    הם התפלגו ממרכז הרב. גרמו לשבר איום וקשה. הם התפלגו מציונות הדתית המובלת ע''''י בנט. הם אוהבים את החילוני היהודי אבל בשום אופן לא מוכנים לחיות בכפיפה אחת. איזו מין יהדות זו?

    IP: 5.29.213.153

  • 24.

    בושה לאינטלגנציה שאתה פרופסור

    , 27/02/15 08:48

    מאמר של פרופסור שכל כולו מסתמך על כתבה עיתונאית, והרי לנו תמצית הכלום דכלום.
    כבודו קרא פעם ספר אחד של הרב טאו? תן לי לנחש שלא. אולי חצי שורה פה חצי שורה שם.
    בושה לאינטלגנציה, בושה לאקדמיה.
    אבל עזוב, ימים יגידו.

    IP: 95.86.119.25

  • 23.

    וגם מבנט (ל''ת)

    להתרחק, 27/02/15 08:29


    IP: 46.120.106.81

  • 22.

    הערה 1 נותנת לחילוני פרספקטיבה מסוימת על המחנה. (ל''ת)

    , 27/02/15 08:22


    IP: 46.120.25.245

  • 21.

    דתי לא יכול להיות ציוני-הבלוף של הדוסים-ציונים?????? (ל''ת)

    מנשקי אבנים, 27/02/15 08:19


    IP: 84.108.58.104

    • מצחיק. גונבים את המונח ציוני מהמקורות ואחר כך מחנטרשים שדתי לא ציוני (ל''ת)

      מצחיקים, 27/02/15 09:04


      IP: 95.86.111.162 דווח על תגובה זו

  • 20.

    הטיפות הסרוחות

    פח חנה, 27/02/15 08:19

    לא תגיעו להנהיג את המדינה
    מקסימום תנהיג ו׳ מלחמת אחים
    בנט זה אח ואוחנה זה פח

    IP: 84.108.58.104

  • 19.

    סכנה לעם ולמדינה

    דודו, 27/02/15 08:16

    ולנו נותר להתרחק ומהר מבנט לטובת העם והמדינה!

    IP: 93.173.43.123

  • 18.

    מבט אחד בתמונות ואפשר לדעת מי המזויף פה (ל''ת)

    ש.ש., 27/02/15 07:22


    IP: 212.199.66.195

    • חזק ! (ל''ת)

      , 01/03/15 07:22


      IP: 95.86.65.240 דווח על תגובה זו

  • 17.

    הבעיה שבגישה של בנט הציונות הדתית כבר אינה דתית כל כך... (ל''ת)

    ש.ש., 27/02/15 01:52


    IP: 87.69.73.144

  • 16.

    הר המור - האיום הקיומי הבא

    פרפורי גסיסה של המזרוחניקים, 27/02/15 01:31

    ככה זה נשמע
    ועכשיו יותר מתמיד.
    נראה לי שהמפדלניקים של פעם מתעוררים וקולטים שיש פה משהו כל כך גדול ועוצמתי,
    ואין להם מה לעשות מולו!
    חוץ מלהלך אימים על הציבור בתקשורת.

    בהצלחה,
    לצערכם הרב טאו מוכיח שהתקשורת לא באמת משפיעה

    IP: 37.60.45.65

    • לא 'אתם' ולא 'לצערכם'. אין דרך הרב להקניט אלא לתקן (ל''ת)

      תלמיד הרב, 27/02/15 16:15


      IP: 212.76.122.10 דווח על תגובה זו

  • 15.

    מה הקשר? הרב טאו דתי והם חילוניים בתחפושת. (ל''ת)

    חיים, 27/02/15 01:20


    IP: 93.172.18.244

  • 14.

    תזכיר לי באיזה מקום היית בפריימריז? העיקר צעקת עכשיו נשמיע את הקול

    אלי, 27/02/15 00:17

    הקול הדומם בציונות הדתית. תחזור לאונברסיטה. לצערי גם שם אתה לא מצליח כי את הציונות הדתית אתה לא מצליח לפצח למרות כל המחקרים.

    IP: 79.179.21.32

    • גילוי נאות -קיבל שליש מכמות הקולות של אביח בוארון (ל''ת)

      אייזיק, 27/02/15 16:11


      IP: 212.76.122.10 דווח על תגובה זו

  • 13.

    שב בלול יא קשקשן. הפסדת אז תבין שאתה לא רלוונטי (ל''ת)

    איציק, 27/02/15 00:17


    IP: 164.138.115.163

  • 12.

    כל מילה בסלע

    יהודי מהבית, 27/02/15 00:10

    הרב טאו וחבורתו הם כת סגורה ומסוכנת.
    הם בזים לכל מי שלא רואה את העולם כמותם. ה מחרימים ומנדים כל מי שכאילו מאיים עליהם, ודורשים ציות מלא לכבוד הרב טאו.
    הוא הרי היחיד שמבין מה זה ׳כלל ישראל׳.

    חברים, הגיע הזמן לומר שלום ולהיפרד מהכת החולה הזאת. הם יחזרו אלינו אחרי שיבינו את הבלוף.

    IP: 77.126.167.186

  • 11.

    הפרופסורים נעלמים והרבנים נצחיים

    , 27/02/15 00:02

    1- ישר כוח

    IP: 37.142.70.28

  • 10.

    צודק! (ל''ת)

    דוד, 27/02/15 00:00


    IP: 84.108.137.117

  • 9.

    אתה מזכיר לי מישהו

    , 26/02/15 23:12

    שניסה להתמודד בפרמייריז של הבית היהודי אבל זה לא הלך לו כל כך.

    IP: 5.144.61.100

  • 8.

    לא יעזרו ריקודי ה''מה יפית'' לפני החילונים יזרקו

    , 26/02/15 21:12

    אותך לפח בכל מקרה

    IP: 77.127.216.76

  • 7.

    הרגש האוילי, הצבעת שראש מפלגתך ינהיג = אתה מנהיג . השיקול הראוי בפנים

    אזרח, 26/02/15 17:26

    שיקול המבעה ראוי מה ההשפעה בלעת הערך הגדול ביותר שיכולה הצבעתך להביא. אין היא צריכה להיות דווקא בעלת ספקטרום רחב. מציאת חן בעיני החילונים, חשיבותה קטנה גם אם היא באה בצורה מכובדם של תפיסת עמדות שלטון.

    IP: 84.228.161.160

  • 6.

    המנהיגות היהודית דתית היחידה שהיא לגיטימית היא מלך מבית דוד

    נאפו, 26/02/15 16:58

    כל חובש כיפה שממליך עצמו למלך או מבקש לעצמו מלכות ושררה, מביא צרות צרורות.

    המדינה חילונית עד ביאת המשיח.

    IP: 194.90.233.61דווח על תגובה זו

  • 5.

    מי יציל את ילדינו מה'מחנכים' שבאו מכת 'הר המור' ? זקוקים לרחמי שמים. (ל''ת)

    אב מודאג ,גבעת שמואל, 26/02/15 16:51


    IP: 31.168.171.81דווח על תגובה זו

  • 4.

    ברור רק שאתם בוגדים בתורת משה כדי להנהיג את המדינה !!! (ל''ת)

    רועי, 26/02/15 16:47


    IP: 77.125.71.192דווח על תגובה זו

  • 3.

    להנהיג, זה בדרך . סתם הנהגה אין בה צורך

    , 26/02/15 16:27

    בזמן האחרון מדברים על הנהגה על ידי הציבור הדתי לאומי, הכל נחמד. אבל נראה שתוך כדי, או כדי לזכות בהנהגה, הדרך משתנה.
    מישהו יכול להשוות את הרב שי פירון של פעם, לזה של היום, אדם אחר, כל דעותיו נשמעות אחרות. וזה לא מאיבוד משקל.

    IP: 31.44.134.109דווח על תגובה זו

  • 2.

    מהותו של ה'קו' הוא פסילת כל מי שאינו כפוף ומציית לטאו

    , 26/02/15 14:30

    הסירוב לכל שיח, פסילת ישיבות אחרות, הבדלנות, פיצול ישיבות, ריבוי והעצמת מחלוקות - כל אלו הן מאפיינים מהותיים, עצמיים, ואינהרנטיים של דרכו של הרב טאו.
    הוא אינו מוכן לדון על עמדות, רק ''קראו את ספריי'', מסרב לכל מבט ביקורתי או שואל.

    האיום הגדול מבחינתם הוא קיומו של דתי אחר, מוצלח, ואמיתי. לכן הם פוסלים את בנט, לכן כפו על מיכאל בן ארי לוותר על מקומו ברשימת יחד. מבחינתם, אין מקום לחילוקי דעות (אפילו בתוך ההלכה). מי שאינו איתם - הוא טועה וכופר בעיקר.

    אגב, אמירתו של הרב אלי סדן, תלמידו של הרב טאו, שעם ישראל ומדינת ישראל אינם בשלים לרמטכ''ל דתי - היא נובעת מאותו עניין ממש. הדברים נאמרו בזמן מועמדותו של יאיר נוה לתפקיד הרמטכל. אלא שיאיר נוה אינו איש ישיבות הקו, וחמור מכך - הוא דתי אמיתי שאינו מיישר קו עם הקו. לכן הם מרגישים מאויימים. לכן הם יעדיפו חילוני (ואולי אפילו גוי) על פניו. אז הרב סדן אינו בשל לרמטכל דתי (כי המועמד אינו תלמיד הרב טאו), ומכיוון שהוא אינו בשל - ממילא (עוד מלה האהובה עליהם) גם הציבור אינו בשל.

    ואידך זיל גמור

    IP: 10.56.182.73דווח על תגובה זו

    • נכון.וגם הציבו לא בשל להכיל את אלי אוחנה (ל''ת)

      ב. נט, 27/02/15 16:13


      IP: 212.76.122.10 דווח על תגובה זו

  • 1.

    כמה התסכול של אשר כהן מעביר אותו על דעתו - כנסו

    דתי ציוני, 26/02/15 14:15

    אשר כהן רואה את עצמו כמנהיג ומוביל דרך (למרות שבאמת מדובר על רעיון ישן של ליצור חיבור בין אידולוגיה חילונית לדתית ולחשוב שזה חידוש) והוא מתוסכל מדוע הציבור הדתי לא נוהר אחריו, ואפילו בפרימריס לבית היהודי הוא לא קיבל מקום ריאלי, ואיך קורה שאנשים "חשוכים" לדעתו משפיעים הרבה יותר בחברה הדתית. כנראה שלרב טאו יהיו עוד מאות ואלפי תלמידים בשנים הקרובות ואילו לאשר כהן ישארו רק מחקרים וסטטיסטיקות לא רלונטיות שמעניינות רק אותו

    IP: 37.60.43.242דווח על תגובה זו

    • אשר כהן קרייריסט בלתי נלאה, מחפה על התרמיות של בנט בתקווה להיכנס לכנסת (ל''ת)

      קריקר, 26/02/15 23:21


      IP: 79.181.160.64 דווח על תגובה זו

    • תכלס!מה שנכון נכון (ל''ת)

      , 27/02/15 01:28


      IP: 95.86.88.1 דווח על תגובה זו

    • תקוף לעצם העניין ולא לדובר עצמו

      שמואל, 27/02/15 02:21

      אינני נמנה מתומכיו של פרופ' אשר כהן, אך לעצם העניין, ישיבות הקו ידועות בנוהג שמדיר את כל הציונות הדתית שאינה נמנית עם קבוצה זו. זו תופעה נרחבת שמתרחשת בכל מקום בארץ, מוסדות חינוך שמעיפים משם אנשי חינוך רק בגלל שהם לא כפופים להר המור והיד עוד נטויה.
      הם אינם מבינים אחדות מהי אלא רק אחידות.
      מה שכן, וזה המדהים בעייני, כל מה שנושא את סמל המדינה מבחינתם הוא קודש, ואין זה משנה מה אותו אדם עושה או עשה למען התורה או למען א''י. מי שצריך תזכורות שיחזור לכפר מיימון ולגוש קטיף.

      IP: 95.86.116.146 דווח על תגובה זו

      • אשר כהן, תפסיד בכבוד, לוזר ליברל ופמניסט!!! (ל''ת)

        , 28/02/15 21:08


        IP: 213.151.50.254 דווח על תגובה זו