• 19.

    את האמת,אסף גולן

    , 23/09/14 08:13

    כמה משלמים לך בקרן החדשה או ווטאבר כדי להוציא שם רע לציבור הדתי ב"מאמריך" המביכים?

    IP: 14.29.127.132דווח על תגובה זו

  • 18.

    NRG, עצם הפרסום של הבזיון הזה, רק מוכיח שוב חשיבות המצעד

    רותם, 22/09/14 13:14

    דתיים פנאטים ופרימיטיבים - צאו לנו מהחיים.
    אף אחד לא הזמין אתכם או שאל אתכם.

    IP: 81.218.134.90דווח על תגובה זו

  • 17.

    אסף, אתה נשמע לי כמו אחד שמת לקבל מאחור (ל''ת)

    טופ, 22/09/14 13:09


    IP: 82.80.196.44דווח על תגובה זו

  • 16.

    צו אמוני שלך, לא שלי ולא של רבים אחרים

    , 21/09/14 21:33

    ואיפה הענווה שלך במצעד הדגלים? ביום ירושלים (בנפול אויבך וכו')? ביום העצמאות (בנפול אויבך וכו')? מה הקישקושים הימי ביניימים הללו.מילא אתם כופים עלינו מחירי תופת בגין כשרויות אוויליות (מי שמכם למכתיבי כשרות?) מילא אין תחבורה ציבורית בשבת, מילא חוקי האישות במדינה כפופים לקודקס מלפני 1900 שנה, מילא הטרוף המשיחי שלכם - צאו לנו מהחיים.

    IP: 31.168.85.39דווח על תגובה זו

    • כאן זה ארץ ישראל. ארצו של העם היהודי. תפסיקו להפריע

      יהודי, 22/09/14 12:39

      נכון. אתה לא חייב להסכים עם האמונות שלי.
      אבל אתה חי בתוך תרבות מסוימת. תרבות יהודית.
      חיים כאן מליונים שמזדהים עם ערכיה של תרבות זו וירושלים היא מן הערכים המקודשים ביותר שנכללו בה
      אל תתקע אצבעות בעיניים. כשם שלא היית מבזה ערך אמריקאי, בריטי, גרמני, ערבי אילו היית חי על אדמתם. כך מצופה ממך כאן, ובצדק רב.
      מדוע רק הערכים היהודים הם מרמס לרגליכם, אך את אלו הערבים (שתסכים איתי, אינם מתיישרים עם הקודקס החדיש שלך) הנכם מכבדים ? אשמח לשמוע מתי המצעד הבא באחת הערים הערביות ברשות הפלסטינית.
      מה זה אם לא אנטישמיות בטהרתה ?

      משיחיות.
      הקודקס "המיושן" שלנו שורד כבר אלפי שנים. ואדרבא, הוא רק הולך ומתעצם. הוא תופעה שנחקרת בכל האקדמיות בעולם.
      הוא הוכיח את עצמו מול אינספור השקפות משיחיות כשלך המבטיחות פתרונות לכל בעיות המין האנושי וכל מה שנותר מהן דור אחר דור הם עיי חורבות רוחניים וגשמיים כאחד.

      הנוסחה שלנו עובדת. אתה פשוט מתבלבל בין "מיושן" ל"אינסופי".
      תתבונן בזה קצת.

      שנה טובה ומבורכת.

      IP: 79.178.117.244 דווח על תגובה זו

      • ויש שיגידו כאן זה פלסטינה. או טרה סנטה. או סוריה הגדולה

        , 22/09/14 20:23

        באיזה מובן הקודקס העתיק הזה עובד? במובן שרוב מוחלט של מי שנולד יהודי אינו ממלא תרי"ג מצוות? במובן שרובנו בועלי נידות ואוכלי טריפות? במובן שאדוני אלוהך הצילנו מן המשרפות?
        איזה השקפות משיחיות אתה מייחס לי? מה אתה יודע על עמדותי. אמרתי רק ל-מה אני מתנגד ומדוע. אני מתנגד שתגיד לי במה, היכן, ולמה לשמוח. יש אלו הרוצים לשמוח במגדריותם. אתה שמח בשמחת תורה. כשרוקדים ברחוב שלי בשמחת תורה, זה אולי מעצבן אותי, אבל אני יודע שאין זה מכוון לעצבן אותי, אלא כי אנשים שדעותיהם ומנהגיהם שונים מאלו שלי רוצים להביע את שמחתם בגין משהו שהם גאים ומאמינים בו ובצורך לחגוג אותו. חברי הקהילה הלהט"בית גאים לחגוג את מגדרם. אם גאים פלסטינים ירצו לעשות זאת, אתמוך בזכותם. דת היא אסון נוראי שהמיט וממשיך להמיט שואות, איבה, שנאות, גזענות - וכן, גם טקסטים נפלאים, יצירות אמנות נשגבות,, ואני בהחלט מכבד את זכותך - ואאבק אתך כתף לכתף לממש את זכות הפולחן שלך. אבל צא לי מחדר המיטות, מהסדר הנישואין, ממחירי המזון המופקעים בעקבות הסדרי הכשרות הבזיוניים. זה הבית הלאומי של העם היהודי והפלסטיני, ולא מדינה יהודית.

        IP: 31.168.85.39 דווח על תגובה זו

  • 15.

    מאמר שינאה, חד וחלק!

    דודו, 21/09/14 17:13

    א"י 2014: גזענות היא דבר לגיטימי, מאמרי שינאה מפורסמים ללא תגובה הולמת (כלא), בורות היא גאווה ועוד. האם על זה נאמר: הכיבוש משחית?? בושה וחרפה.

    IP: 138.134.102.16דווח על תגובה זו

  • 14.

    יש תחום אפור , אולם לעולם לא בעיר- הקודש !!!!!.

    דוד, 21/09/14 16:05

    מה שהרוב אינו יודע הוא , שלומבצעיםושת הדתות בירושלים איסלם נצרות ויהדות , ביקשו בדרך ארץ לא ולא בשום פנים ואופן לא בירושלים !
    אולם המארגנים הרשעים אנסו בזדון את חכמי 3 הדתות ומבצעים בזדון , חכמי הדתות שותקים נאנסים על ידי מיעוט מרושע העושה בזדון
    אונס בזדון את עיר הקודש ירושלים.
    יש בתל אביב טוב או לא זה סיפור אחר ,
    אולם בעיר הקודש בזדון להכעיס לאנוס ???
    זה רוע לשמו .
    כאן זה לא תחום אפור זה איוולת לשמה .
    אז החכמים שותקים מה יעשו ? לא רוצים שפיכות דמים !!!.
    זה לא פלורליזם בירושלים הקדושה זה מיעוט
    לא מתחשב בקדושה בזדון אנשים באמת רעים .
    יעשו בביתם מה רוצים בצינעה בשקט , למה כמו זונות בכביש בירושלים הקדושה?

    IP: 79.182.64.120דווח על תגובה זו

  • 13.

    ה ו מ ו א י ם מגעילים אותי ! איכס!! (ל''ת)

    , 21/09/14 15:49


    IP: 46.19.86.88דווח על תגובה זו

    • ואתה מגעיל את ההומאים. בעעעע... (ל''ת)

      דובי, 22/09/14 13:12


      IP: 81.218.134.90 דווח על תגובה זו

  • 12.

    בעזרת השם אני אוהב להידפק ע"י ערבים

    סמולני גאה דתי, 21/09/14 15:37

    כסמולני גאה ודתי , אני מודה להקדוש ברוך הוא המזמן לי אלפי גברים ערבים שידפקוני בזרגיהם בעכוזי הבוער מתשוקה .
    אמן ואמן .

    IP: 109.64.30.219דווח על תגובה זו

  • 11.

    להוציא מחוץ לחוק את הקהילה הגאה והלסבית. (ל''ת)

    לאסור בחוק את מצעד הגאווה., 21/09/14 14:25


    IP: 87.68.227.74דווח על תגובה זו

    • וגם יהודים. וצוענים. ובכלל, לירות בהם. (ל''ת)

      , 21/09/14 22:18


      IP: 31.168.85.39 דווח על תגובה זו

    • יותר פשוט להוציא מחוץ לחוק אנשים כמוך (ל''ת)

      , 22/09/14 09:04


      IP: 62.219.198.6 דווח על תגובה זו

  • 10.

    לעולם הגועל נפש הזה לא יראה לאנושות דבר טבעי (ל''ת)

    מנחם ברקוביץ סביון, 21/09/14 14:23


    IP: 79.179.18.88דווח על תגובה זו

    • גועל נפש זה קיום של אנשים כמוך שחושבים כמו לפני 1000 שנה (ל''ת)

      , 22/09/14 09:05


      IP: 62.219.198.6 דווח על תגובה זו

  • 9.

    כתבה ניאנדרתלית

    , 21/09/14 14:22

    בתור מי שמטיף לענווה, הכתב דווקא נשמע מאוד מתנשא בגישתו הכוללנית שקובעת נחרצות איך לתפיסתו צריך להתנהל .
    לידיעתך, מר כתב שאינו יקר, הגאווה שנותנת למצעד את שמו היא גאוות הפרט על כך שאינו מתבייש להיות מי שהוא אל מול חברה ששוללת כמעט כל שבריר מקיומו ותפיסתו וזכויותיו וכד'... וכתבות כמו שלך הן עוד אחת מהסיבות שבגינן צריך את המצעד הזה ושכמותו.

    IP: 212.117.136.8דווח על תגובה זו

    • ההפך מגאווה זה ענווה ולא בושה. הכותב דווקא צודק מאוד.

      חילונית לגמרי, 21/09/14 15:23

      מאוד מכבדת את זכותו של כל אחד לחיות את חייו כרצונו וזה כמובן כולל זהות מינית. זהות מינית צריכה להיות נון-אישו לכאן ולכאן לא צריך לאסור ולהחרים אבל גם אין מה להכריז עליה בראש חוצות.

      IP: 91.197.103.1 דווח על תגובה זו

      • בגדול אני מסכים אתך

        , 21/09/14 15:41

        לגבי מה שכתבת - "זהות מינית צריכה להיות נון-אישו לכאן ולכאן לא צריך לאסור ולהחרים אבל גם אין מה להכריז עליה בראש חוצות. " - אני מסכים איתך, אבל זה בעולם שבו זה באמת נון אישיו ואף אחד לא עושה מזה אישיו... בעולם המציאותי בו אנחנו חיים זה אישיו ועוד איך ולכן המצעד הוא כורח וחייב להיות כדי שיהיה סיכוי לעולם יותר קרוב לאופטימלי... ואם את חושבת שזה נון אישיו לכולם את חיה בעולם דמיוני

        IP: 212.117.136.7 דווח על תגובה זו

        • אתה טועה. המצעד הוא פרובוקציה שלא עוזרת ללגטימיות אלא להפך

          חילונית לגמרי, 22/09/14 15:40

          סתם פרובוקציה שמקוממת. לגטמציה לא משיגים בםרובקציות. שתהיה לכולנו שנה טובה

          IP: 91.197.103.1 דווח על תגובה זו

  • 8.

    גזענות זו מחלה

    , 21/09/14 13:58

    מצחינה

    IP: 195.250.33.251דווח על תגובה זו

  • 7.

    כשיפסיקו להיות רבנים מליונרים תדבר איתנו על הענווה היהודית

    איש, 21/09/14 13:49

    המילה גאווה אינה מוצלחת פה. זו לא גאווה, זו היכולת להסתובב ברחוב ושלא יציקו לך על מה שאתה. אין פה התרסה, אלא יום בשנה שבו נותנים לאנשים שמרגישים רדופים ושנואים בקרב חלקים גדולים באוכלוסיה את האפשרות להרגיש שהם לא לבד.
    אגב, בתורה גם כתוב על בן סורר ומורד וגם את זה לא מקיימים. (לא שאני יודע למה)

    IP: 88.162.241.166דווח על תגובה זו

  • 6.

    מאמר משכנע ואמיתי. מתאים לערב ראש השנה. שנה טובה (ל''ת)

    , 21/09/14 13:45


    IP: 95.86.83.125דווח על תגובה זו

  • 5.

    עוד אחד שאמרו לו "לא מתאים" בגריינדר (ל''ת)

    דן, 21/09/14 13:29


    IP: 79.182.144.166דווח על תגובה זו

    • עוד אחד שחושב שהעולם מסתובב סביב חור התחת שלו (ל''ת)

      תוציא את הראש משם, 21/09/14 14:25


      IP: 46.116.246.170 דווח על תגובה זו

    • חחחחחחחחחחח הרגת אותי (ל''ת)

      גריינדריסט, 22/09/14 13:10


      IP: 81.218.134.90 דווח על תגובה זו

  • 4.

    7 חכי"ם עומדים להציע חוק: נישואין בין פרה לבין גברים מהקיבוץ (ל''ת)

    מזל רע או מזל טוב. אה? מי יודע?, 21/09/14 13:16


    IP: 83.101.70.213דווח על תגובה זו

    • ד"ר עמי שיל'ת ערך מחקר, ומצא כי רבים מהפגינים הנם ממזרים ממש (ל''ת)

      הציבור מתחיל להוקיע את קבוצת המגיעלים הזו, 21/09/14 13:18


      IP: 83.101.70.213 דווח על תגובה זו

  • 3.

    אסף גולן - אנשים כמוך גורמים לשנאת הדת

    , 21/09/14 12:53

    חיה ותן לחיות.
    לא מפריע לי שאתה מתפלל לחברך הדמיוני מספר פעמים ביום בירושלים, תלמד גם לקבל אנשים אחרים שבאים לחגוג בירושליים

    IP: 132.73.50.216דווח על תגובה זו

    • לא הבנת את הכתבה (ל''ת)

      shomersh, 21/09/14 13:18


      IP: 31.168.181.109 דווח על תגובה זו

    • הוא בסך הכל הביא דברים שכתובים בתורה

      ה''תן לחיות'' הזה מאיים על חיינו, 21/09/14 14:27

      ואנשים שטוענים שדברים כאלה הם האלה ש"מביאים לשנאת הדת" הם אלה ששנאו את הדת מראש, ומחפשים תירוצים לשנאה הזו.

      IP: 46.116.246.170 דווח על תגובה זו

      • ...וגם את הפרשנות הפרימיטיבית האישית שלו בנוסף. (ל''ת)

        , 22/09/14 13:16


        IP: 81.218.134.90 דווח על תגובה זו

      • גם דאע"ש בסה"כ מביא דברים שכתובים בקוראן

        ישראלי שפוי, 22/09/14 22:09

        ציווי דתי לא יכול לשמש הצדקה לגזענות אפשליה ושנאה. נקודה. אז אם הדת שלכם היא כזאת אז תשנו אותה. או תאמינו בה בצנעת הפרט. בענווה. לא בגאווה על גזענותכם ושנאתכם ופרימיטיביותכם.

        IP: 167.220.196.186 דווח על תגובה זו

  • 2.

    זה שאתה מאמין בחבר דמיוני בראש חוצות,ושם כיפה גם זו גאווה מוגזמת

    ר, 21/09/14 12:50

    על פי אותו הגיון שלך

    לך יש מערכת אמונות שלך,ואתה כופה אותה על כל האחרים.

    מי שמך לשפוט ולהחליט האם הקשקושים שנכתבו לפני אלפי שנים, עם כוונה אחרת בכלל, ועם חבר דמיוני האם הם יותר נכונים,אמיתיים ממשהו שמישהו אחר מאמין?

    ומה תגיד למיליארדי מוסלמים שחושבים שהאמונה שלהם דורשת שראשך וגופך לא יהיה ביחד יותר?

    הפרימיטיביות ...אוי הפרימיטיביות.

    מה שמעורר גועל זה עמדתך

    IP: 213.57.96.111דווח על תגובה זו

    • אתה יכול להוכיח שהוא חבר דמיוני?

      לא!, 21/09/14 14:31

      מכיוון שהתשובה היא "לא", השאר נא מקום לאפשרות ש"כן". לאגנוסטיות. ומכאן שכל שאר הדברים שכתבת בטלים ומבוטלים.

      אגב, נראה שלא קראת את הכתבה. הוא דבר אל הקוראים הדתיים, אלה שמאמינים בבורא העולם, לא אל יצורים כל כך נבערים מדעת שתקועים אי שם בימי האדם הניאנדרטלי ולא הגיעו עדיין להכרה בת ה-4,000 שנה כי יש בורא לעולם הזה.

      IP: 46.116.246.170 דווח על תגובה זו

      • אתה יכול להוכיח שאלוהים לא רוצה את מצעד הגאווה? (ל''ת)

        גיא, 21/09/14 14:42


        IP: 71.206.11.29 דווח על תגובה זו

      • טעות בידך - אתם המאמינים מייצגים את הגישה הפשרנית לקיומנו

        , 22/09/14 09:08

        גישה של לפני 4000 שנה שאז האדם לא ידע להסביר המון דברים אז הוא בחר להגיש שהכל מנוהל ע"י גורם אחד..
        היום למדנו להיות חכמים יותר ולהראות כי דברים התפתחו בצורות מסויימות ולא בהכרח ע"י גורם אחד

        IP: 62.219.198.6 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אף דת, אידאולוגיה, או דרך חיים לא תשלול קיום אדם במקום כלשהו

    יובל כהן, 21/09/14 12:21

    אם יש דת, אידאולוגיה, או דרך החים השוללת את קיומו החופשי של אדם במקום כלשהו אזי הבעיה איננה באדם הנשלל אלא באדם ששולל תחת תירוץ כזה או אחר.

    והגיע הזמן שאנשים דתיים יתחילו להפנים את המציאות הזאת ויפסיקו להשניא את עצמם על כל שאר בני האדם.

    IP: 77.127.32.211דווח על תגובה זו

    • היא לא שוללת את קיומו של האדם כלל וכלל

      *, 21/09/14 14:29

      היא שוללת את מעשיו. היא שוללת את הגישה הטוענת ש"אין לו יכולת בחירה". יש גם יש, אפילו אם הבחירה קשה. אין איסור שניתן בתורה והוא לא ניתן לקיום.
      הדת שוללת את הטענה שהאדם הוא מכונה מתוכנתת על ידי זרמים במוח - או גנים. האדם הוא גם בעל חלק רוחני - זה שהמדע לעולם לא ימצא רמזים לקיומו כי הוא אינו גשמי.
      קצת ענווה לא תזיק לאנשים כמוך. לא הכל אתם יודעים. אה, בעצם, זה בדיוק מה שהמאמר אמר אבל לא רצית להבין.

      IP: 46.116.246.170 דווח על תגובה זו