• 13.

    ללמד אותם ללכת לצבא . זאת התמודדות ראויה (ל''ת)

    תמר וחצבית, 05/07/14 16:25


    IP: 79.179.100.79דווח על תגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד לד״ר יעל קמחי. יוזמה ברוכה ביותר! (ל''ת)

    ירושלמי, 03/07/14 20:34


    IP: 79.215.172.87דווח על תגובה זו

  • 11.

    מרגש לראות איך הם מתקדמים (ל''ת)

    דוד, 03/07/14 16:45


    IP: 164.138.115.105דווח על תגובה זו

  • 10.

    גם איראן הייתה פעם חופשית, גם ישראל תהיה איראן.אנו כבר כמעט שם (ל''ת)

    , 03/07/14 09:44


    IP: 93.172.37.224דווח על תגובה זו

  • 9.

    הכתבה מציגה את היוזמה כחיובית בעוד היא שלילית ומסוכנת לכל שוחר חופש (ל''ת)

    , 03/07/14 09:43


    IP: 93.172.37.224דווח על תגובה זו

    • לא לשוחר חופש, אלא לקנאי חילוני פנאטי ויעקוביני. (ל''ת)

      , 04/07/14 10:26


      IP: 213.151.61.1 דווח על תגובה זו

  • 8.

    דתיים, נמאסתם, אתם לא שמים לב שהשתלטותכם מובילה למלחמת אזרחים (ל''ת)

    , 03/07/14 09:42


    IP: 93.172.37.224דווח על תגובה זו

  • 7.

    תמיד החילוני מתחשב בדתי, הגיע הזמן להפסיק עם זה, שיתחשבו הם בנו (ל''ת)

    , 03/07/14 09:41


    IP: 93.172.37.224דווח על תגובה זו

  • 6.

    אסון, עוד השתלטות של הדתיים על חיינו (ל''ת)

    איהה, 03/07/14 09:40


    IP: 93.172.37.224דווח על תגובה זו

  • 5.

    4.מאז אנו דומים יותר ויותר לאיראן,כולל המעשים וכולל האמירות:

    ייאי, 03/07/14 08:29

    הם אומרים "בשמיאללה" ואנחנו אומרים "בשם האלהים".תחת סיסמאות אלו מבצעים את מעשי הזוועה המחרידים ביותר! על מקור הקדיש ושפתו הארמית: כי כבר בבית ראשון וביתר שאת בבית שני,רוב העם היה בגלות במזרח ונשתכחה ממנו שפת העברית/יהודית.ציטטות:1.ויאמר אליקים בן חלקיהו ושבנה ויואח אל רב שקה דבר נא אל עבדיך ארמית כי שמעים אנחנו ואל תדבר עמנו יהודית באזני העם אשר על החמה.2.ח וַיִּקְרְאוּ בַסֵּפֶר בְּתוֹרַת הָאֱלֹהִים מְפֹרָשׁ וְשׂוֹם שֶׂכֶל וַיָּבִינוּ בַּמִּקְרָא.הארמית היתה שפה קלה ללימוד ועם מלים רבות הזהות או דומות לעברית/אשורית/בבלית/פרסית=שפה אקלקטית והיתה לשפה הבינלאומית מס' 1,כפי שכיום האנגלית המכילה סכסוניות,קלטיות,גרמניות,צרפתיות,דניות,לטיניות,יווניות. איש אינו יודע במדוייק את מקור הקדיש.הוא התפתח כנראה בשלבים אחרי חורבן בית שני והתעצב סופית בימי הביניים,שהיו תקופות של השמדת קהילות ופרעות,ניספו ילדים רבים ,השתנו סדרי החיים והיו הורים רבים שקברו ילדיהם הנרצחים.התוכן:מקורו מתוך האמונה האנושית שהכילה מצד אחד את צידוק הדין שנעשה בידי כח עליון (האל) ומצד שני בתקווה שיש משהו לנשמה אחרי מות הגשמי.

    IP: 79.182.97.75דווח על תגובה זו

  • 4.

    2.מפני כוחו הפיזי העודף של הגבר שפן יבעל אותה ויגרום להריון

    ייאי, 03/07/14 08:23

    מפני כוחו הפיזי העודף של הגבר שפן יבעל אותה ויגרום להריון בלתי רצוי,מחלות מין ונזקים לאבריה.השיתו קנסות ועונשין למי שבעל אשה ולא נשאה.בנות ,באין בנים,יורשות כבנים "כֵּן בְּנוֹת צְלָפְחָד דֹּבְרֹת,נָתֹן תִּתֵּן לָהֶם אֲחֻזַּת נַחֲלָה,בְּתוֹךְ אֲחֵי אֲבִיהֶן".להדיר נשים או שירתן?כלל לא עלה בדעתם,נהפוך הוא: "וּדְבוֹרָה אִשָּׁה נְבִיאָה, אֵשֶׁת לַפִּידוֹת,הִיא שֹׁפְטָה אֶת-יִשְׂרָאֵל, בָּעֵת הַהִיא. ח וַיֹּאמֶר אֵלֶיהָ בָּרָק, אִם תֵּלְכִי עִמִּי וְהָלָכְתִּי; וְאִם לֹא תֵלְכִי עִמִּי, לֹא אֵלֵךְ. ט וַתֹּאמֶר הָלֹךְ אֵלֵךְ עִמָּךְ, אֶפֶס כִּי לֹא תִהְיֶה תִּפְאַרְתְּךָ עַל-הַדֶּרֶךְ אֲשֶׁר אַתָּה הוֹלֵךְ,כִּי בְיַד-אִשָּׁה יִמְכֹּר יְהוָה אֶת סִיסְרָא".למעשה אומר ברק לדבורה כמאמר השיר:."בלעדייך אני בעצם כלום".. ובהמשך:" וַתָּשַׁר דְּבוֹרָה, וּבָרָק בֶּן-אֲבִינֹעַם" - דואט של אשה וגבר,למי שלא הבין. אלו מקצת ציטוטים מהמקרא המהדרין חברת ושירת נשות ישראל.קול באשה ערווה? למה לא קול בגבר אינו ערווה? כי חינכונו שאם הוא נותן עינו באשה אז הוא גבר גבר ואם היא נותנת עינה בגבר אז היא פרוצה:תפיסה

    IP: 79.182.97.75דווח על תגובה זו

  • 3.

    1.אין כל מגבלה שאשה תאמר קדיש או תמלא כל מצווה אחרת ואפילו

    ייאי, 03/07/14 08:21

    למול את בנה (ציפורה,אשת משה, מלה את גרשון).קול באשה ערווה? זה עיוות וסילוף של כת את התורה.זה חלק מהפשע של הדרת נשים וכבר כתבתי בעבר:בכל סוגיה התנ"ך הוא הקובע והמגדיר.הזקנים,אנשי כנסת הגדולה וראשוני התנאים ניסו להסביר במקומות שהדיוט התקשה להבין (גם את עצם השפה).לאחר מכן העיסוק הפך לשם עיסוק והפרשנות לשם התפלפלות,עד כדי שמרוב מחלצות נעלמה המענגת נפש(התורה)כלא היתה. האמהות-שרה,רבקה,לאה ורחל-הן המכריעות בכל הקשור לבית ולמשפחה."זכר ונקבה ברא אותם". אין העדפה לגבר.נהפוך הוא:הבורא לא היה שלם עם היצור הזכרי שברא,הלך ועשה "מקצה שיפורים"-נטל את העצם המובחרת ביותר וממנה בנה יצור טוב יותר;האשה. לא מצאתי בכל התורה מה תלבש אשה.יש איסור שלא תלבש שמלת גבר.מצאתי איסור כללי על גילוי ערווה.לא מצאתי שם גם איסור משמוע שירת נשים או המנעות מחברתן.נהפוך הוא: הדרת נשים אסורה בכל מקום ובכל עת,הן עפ"י ההלכה והן עפ"י ערך אוניברסאלי של כבוד האדם..במדינה שרבנים משווים אשה לחמור, שנשיאה מורשע באונס והקולגות ועיתונאים ידעו ושתקו,זה לא עם הספר וזה לא עם בכלל. בינו בוערים וכסילים השכילו: במקרא החוקים מגינים על האשה

    IP: 79.182.97.75דווח על תגובה זו

    • זה מה שקורה שלא מאמינים שעם ישראל קיבל...

      יניב, 04/07/14 09:21

      תורה שבכתב ובעל פה.
      כל מה שרשמת טעות חמורה, ואינך מבין בכלל את מעמד האשה ביהדות.
      הלוא כתוב בריש גלי, שהמשיח יבוא בזכות נשים צדקניות.

      נ.ב.
      קול באשה ערווה בהחלט(תלמד את המילה ערווה על בוריו ותבין).
      אישה יכול לימול בהלכה רק כאשר האבא או מישהו אחר אינו יכול, כי המצווה כתובה במפורש בתורה שהיא מצווה על האבא.
      תפילת הקדיש מתוקנת ע"י צדיק לנשמת הזכר, לכן לנשים אין באמת צורך לאומרו, ואם יאמרו זכותן אבל לא בבית ה'.
      למד את הדברים!

      IP: 79.176.118.33 דווח על תגובה זו

  • 2.

    למה שהתלמידות לא תלבשנה מכנסיים כדי לכבד את המרצה? (ל''ת)

    שטריימל, 02/07/14 22:09


    IP: 109.186.163.3דווח על תגובה זו

  • 1.

    למה חילונית צריכה להתלבש אחרת כדי ללמד דתיות ? (ל''ת)

    נעמה, 02/07/14 21:49


    IP: 5.29.106.162דווח על תגובה זו

    • איפה רשום את זה?

      , 04/07/14 11:22

      חיפשתי... לא מצאתי...

      IP: 46.120.230.222 דווח על תגובה זו