• 39.

    אכן, מקומכם מחוץ לישראל. מחוץ לכדור הארץ, עדיף (ל''ת)

    צפור דרור, 19/06/14 04:26


    IP: 89.139.175.174דווח על תגובה זו

  • 38.

    מי שנמצא בישראל - משפיע על ידי הצבעה למפלגה הנכונה בכנסת

    צבי קאהן, 15/06/14 20:21

    אני יהודי קונסרבטיבי המתפלל בבית כנסת קונסרבטיבי בירושלים. יש רק מעט ישראלים המצהירים במפורש על תמכיתם במפלגות התומכות בתנועות הלא-אורתודוכסיות. אם רוצים לתת זכויות שוות לתנועות הלא-אורתודוכסיות - הדרך הנכונה והמוסרית והדמוקרטית היא להשפיע על המפלגות המתאימות ולהצביע בעדן. אני יליד ארה"ב ואני חי בישראל למעלה מ-40 שנה. אני אומר ליהודי ארה"ב: בואו לישראל והשפיעו פה על ידי הצבעה למפלגות הקרובות לעמדודיכם, גם בנושא זה.

    IP: 5.29.89.129דווח על תגובה זו

  • 37.

    אני הבלה מעופפת קוראת בקפה תעזרו לי לצאת מהטריפ (ל''ת)

    גילה אהרוני, 13/06/14 11:24


    IP: 109.186.163.119דווח על תגובה זו

  • 36.

    אם ישראל היא הבית שלך - תעשה עליה. עד אז אין לך זכות להציב אולטימטום. (ל''ת)

    אמיר ש, 12/06/14 19:37


    IP: 79.179.199.33דווח על תגובה זו

  • 35.

    בורות

    רובן, 12/06/14 11:45

    יש כלכך הרבה בורות בנוגע לקונסרבטיבים! זוהי קהילה הלכתית ששומרת שבת וכשרות ואוהבת ישראל! יש להבדילה מן הקהילה הרפורמית ועל הקונסרבטיבים לבדל את עצמם מהם!

    IP: 46.121.41.86דווח על תגובה זו

  • 34.

    אתה כל כך צודק

    אחת שאכפת לה, 11/06/14 09:35

    כל מילה בסלע. וגם אני חושבת שהגענו לדד אנד ושצריך להפסיק להיות נחמדים. אתם צריכים להפסיק לתמוך או לתרום למדינת ישראל הפונדמנטליסטית. לתמוך רק בגופים והזרמים הליברליים ולחזק את הקול הזה כמה שאפשר. רק ככה הממשלה והמדינה תתעשת , כמו שקרה במקרה הכותל. רק שהתחילו לאיים מחול התחילו לחשוב כאן על פתרונות. אל תרימו ידיים. ישראל האחרת זקוקה לכם. היכולת שלכם להשפיע ולשנות ולבנות כאן מדינה יהודית פלורליסטית שיוויונית וסובלנית היא אדירה. גם אנחנו נמשיך לפעול מכאן. אבל אנחנו זקוקים לכם לעשות שינוי. תתחילו לפעול רק לשם ולא לתקצב דברים שתומכים במגמה הזו..

    IP: 37.26.146.221דווח על תגובה זו

  • 33.

    כבוד הרבאיי, כמה זוגות חד-חיניים חיתנת השבוע? "רב" עליכ... (ל''ת)

    סקרן, 11/06/14 09:01


    IP: 93.172.88.104דווח על תגובה זו

  • 32.

    איזה רב ואיזה נעליים

    שלמה, 11/06/14 07:11

    כבוד הרב קרדיטור יכול להבחר ברשימת ה-10 המשפיעים. מי שמחתן לסביות עטור בטלית הוא לא רב ולא בטיח. הוא אולי הוגה דיעות יהודי, הוא אולי אקטיביסט יהודי, אבל הוא לא רב. המילה רב התחברה והובנה בצורה מסוימת על ידי אורטודוקסים ואם הקונסרבטיבים רוצים להשתמש במושג הולם שימציאו משהו אחר. באנגלית למשל קוראים לרב קרדיטור מנהיג רוחני. זה בסדר, אבל רב? נו באמת, הגזמתם.
    תמונת הרב מחתן שתי לסביות כאן: http://cnsberkeley.blogspot.ca/2012_05_01_archive.html

    IP: 96.250.185.245דווח על תגובה זו

  • 31.

    איזה רב ואיזה נעליים (ל''ת)

    שלמה, 11/06/14 07:07


    IP: 173.206.204.228דווח על תגובה זו

  • 30.

    הקרדיטור

    שלמה, 11/06/14 07:01

    כבוד הרב. מדינת ישראל היא מדינת היהודים. התמיכה שלך ושל קהילתך במדינת ישראל חשובה לכם יותר מאשר לנו. עבור היהדות הקונסרבטיבית והרפורמית מדינת ישראל היא עגל הזהב המודרני. אלה אלהיך (מדינת) ישראל. בהיעדר נאראטיב דתי אמיתי, בשל הקיטון במספרים ובהעדר חזון מצד מנהיגות היהדות הקונסרבטיבית הדבר היחידי שנשאר לאחד את השורות הוא מדינת ישראל. אז לפני שאתה זורק אבנים כבוד הרב, קח בחשבון שאתה חי בבית של זכוכית.

    IP: 173.206.204.228דווח על תגובה זו

  • 29.

    בניו של הרצל התנצרו. אתם כלאיים בין הנצרות ליהדות

    לבני כלאיים אין קיום לטווח רחוק, 11/06/14 04:55

    אין חצי בהריון... זה לא עובד

    IP: 66.87.117.165דווח על תגובה זו

  • 28.

    תבדוק כמה יתבוללות יש ביהדות שלך

    ניסים, 11/06/14 00:10

    ושל הרפורמים ואז תבין מה היא הדרך הנכונה

    IP: 80.246.130.251דווח על תגובה זו

  • 27.

    המצב הפוך: אתם זקוקים לישראל כארץ מקלט. ישראל לא מסתמכת עליכם (ל''ת)

    שינוי כיוון, 10/06/14 23:59


    IP: 212.76.117.236דווח על תגובה זו

  • 26.

    אל תציב לנו אולטימטום אדון ראביי.

    אורתודוקס, 10/06/14 23:49

    אתה יודע מה, בוא נלך בדרך שלך:

    או שתהיה אורתודוקסי, או שתתבולל.

    תכלס זה מה שקורה עכשיו.

    IP: 84.110.50.144דווח על תגובה זו

  • 25.

    אופיה היהודי של המדינה נתון בסכנה כשהוא מוגדר על ידי זרם שולע מתוך כלל (ל''ת)

    , 10/06/14 23:03


    IP: 37.26.147.212דווח על תגובה זו

  • 24.

    הישראלים עבדים של האורתודוכסים וזו בעייה

    ישראלית בקליפורניה, 10/06/14 21:58

    הם חילונים אבל לעולם לא יוותרו על הדרך האורתודוכסית שהיא איננה דרכו של הרמב"ם ולא של אחרים כמותו. הכת האורתודוכסית (כן, זו כת!) כבר מזמן שולטת בישראל. הרה"מ היחיד שעמד מולה מת כבר מזמן (בן גוריון).

    לישראלים - תנחומיי הכנים, תמשיכו להיות עבדים ולעולם לא בני חורין אמיתיים. בקרוב ישראל תהיה כולה אורתודוכסית מלבד עיר קטנה במרכז - תל אביב. בועה אחת ולא יותר.

    IP: 198.0.211.193דווח על תגובה זו

  • 23.

    אתה לא קונסרבטיבי אתה רפורמי

    י, 10/06/14 21:49

    מי שמחתן גייז הוא רפורמי. אין מה להפרד כי מעולם לא היינו ביחד

    IP: 84.229.50.219דווח על תגובה זו

    • לא מדוייק. זו הנורמה בקרב הקונסרבטיבים הצעירים שהביאו לאבדן התנועה (ל''ת)

      , 10/06/14 23:56


      IP: 212.76.117.236 דווח על תגובה זו

  • 22.

    אם אתם חוששים מההקצנה בישראל...

    זוהר פרייברג, 10/06/14 21:41

    ... עשו עליה ותתרמו למיתונה!!!

    IP: 46.121.118.64דווח על תגובה זו

  • 21.

    הכאב ברור, האיומים אינם מקובלים. הבעיה אמיתית וקשה לפתרון

    ישעיהו, 10/06/14 20:52

    יהדות ארה"ב לסוגיה אינה בת ברית של מדינת ישראל היא בת של מדינת ישראל, אנשים אחים אנחנו.

    הבעיה היסודית עם היהדות הקונסרבטיבית והרפורמית היא בתחום הגיור, ומבחינת מדינת ישראל הוויכוח הוא על המפתחות לשערי הארץ.

    יהדות ארה"ב נמצאת בתהליך התבוללות מואץ. נישואי תערובת מוכשרים ע"י גיורים חצי פיקטיביים. רבים מבני הקהילה מבקשים לשמור על יהדותם תוך ריקון יהדות זו מכל תוכן מחייב. ועתה הם דורשים ממדינת ישראל להכיר בכל נספחי הקהילה כיהודים.

    אין אפשרות לעשות הפרדה בין הגרים הפיקטיבים לבין היהודים כיוון שהם חיים כמשפחה גרעינית לכל דבר.

    IP: 95.86.123.74דווח על תגובה זו

    • אתה צודק. (ל''ת)

      דני חילוני לגמרי, 11/06/14 09:00


      IP: 93.172.88.104 דווח על תגובה זו

  • 20.

    לך תחתן חתולים. ואל תאיים עלינו. אנחנו אלפי שנים על העגלה. תורך לקפוץ (ל''ת)

    עמוס, 10/06/14 20:16


    IP: 79.178.56.163דווח על תגובה זו

  • 19.

    אתה מאיים? סימן שאין לך זהות יהודית.

    יואב, 10/06/14 18:57

    על מי אתה מאיים?
    אתה מאיים שתפסיק לתמוך במדינת ישראל ותעבור לתמוך באוייביה?
    אתה מתפלל בכל יום על שיבה לירושלים, ונשאר בגולה. תתבייש לך על האיומים האלה.
    כנראה שלקונסרבטיבים פשוט אין גבולות והם רואים את עצמם כאמריקאים ולא כיהודים.

    IP: 84.108.92.7דווח על תגובה זו

  • 18.

    אנחנו לא משפחה אחת ! להתראות שלום !!!

    נא לפרסם תודה ., 10/06/14 18:09

    משפחה לא מלכלכת על מדינת ישראל ולא על אזרחיה כמו שיהדות ארה"ב עושה ...משפחה עומדת לצדך בטוב וברע ולא לצד אויבי ישראל זו משפחה אמתית .

    IP: 79.177.131.161דווח על תגובה זו

  • 17.

    שני דברים

    vrtk, 10/06/14 17:56

    א. תרדו ומהר מהגדרות עצמאיות של היהדות. יהודי הוא אורתודוכסי וזהו. אם הייתם חכמים, לא הייתם ממציאים לעצמכם שמות, אלא עושים בערך אותו הדבר, אבל תחת אותה מטריה. למדו מהחילונים.
    ב. מי שנותן כדי לקחת מעצבן את המקבל ומי שיוצא מבחוץ נגד ״הפונדמנטליזם והעריצות״ מוציא את עצמו מהקהילה, ככה שמי שצריך להחליט לאן מועדות פניו הם אתם.

    IP: 76.167.58.187דווח על תגובה זו

  • 16.

    חשבתי שכבר ניפרדנו , (ל''ת)

    , 10/06/14 16:50


    IP: 46.19.86.56דווח על תגובה זו

  • 15.

    ישראל מסתמכת כבר עכשיו על הנוצרים הפונדמנטליסטים ולא עליכם. (ל''ת)

    , 10/06/14 16:29


    IP: 212.76.117.236דווח על תגובה זו

  • 14.

    קרדיטור כפה נישואין חד מיניים על הקונסרבטיבים עכשיו כופה על האורתודוקס (ל''ת)

    בבקשה ממך- הפרד מעלינו. זה לא הפסד גדול, 10/06/14 16:27


    IP: 212.76.117.236דווח על תגובה זו

  • 13.

    הדור הבא של יהדות אמריקה הוא אורתודוקסי. לא מדובשך קרדיט (ל''ת)

    , 10/06/14 16:13


    IP: 212.76.117.236דווח על תגובה זו

  • 12.

    קרדיטור מייצג פלג קיצוני וצעקני של הרבנים. רוב הקונסרבטיבים בעד ישראל (ל''ת)

    קרדיטור ושות' אשמים בהתדרדרות הקונסרבטיבית, 10/06/14 16:12


    IP: 212.76.117.236דווח על תגובה זו

  • 11.

    לעלות מיידית לישראל עם מיליון מסורתיים

    משה, 10/06/14 16:09

    זה הפיתרון היחיד

    IP: 166.137.12.111דווח על תגובה זו

  • 10.

    הפרשנות הנכונה לתורת ישראל אינה בהכרח נחלת האורתודוקסים-אולי ההפך נכון (ל''ת)

    דוד נגבדרום, 10/06/14 15:54


    IP: 79.176.8.142דווח על תגובה זו

  • 9.

    הקיבעון-פלגנות האורתודוקסי גרם-גורם-יגרום לאסונות-הממשלה חייבת להתערב! (ל''ת)

    דוד נגבדרום, 10/06/14 15:51


    IP: 79.176.8.142דווח על תגובה זו

  • 8.

    היות ואני גאה ביהדותי והיהדות חשובה לי

    חילוני עד כאב, 10/06/14 15:20

    בנותי עלו למצוות במסגרת בית הכנסת הקונסרבטיבי. זה בטח היה יותר ערכי מכל הפרחות עם הבוקים, החשפניות ואולם האירועים במאה אלף שקל.
    זה גם היה הרבה יותר לעניין מאותו רב בית הכנסת אורתודוקסי שלא ידע כלל את שמו של חתן בר המצווה (וגם לא היה אכפת לו)

    IP: 193.43.246.250דווח על תגובה זו

  • 7.

    אדרבה, יקום הראביי המכובד ויעלה לישראל עם חצי מליון קונסרבטיביים ואז

    נחמן, 10/06/14 15:06

    אנחנו נדבר אחרת. בינתיים היהדות שלהם היא וירטואלית לגמרי בארצינו.

    IP: 62.219.77.120דווח על תגובה זו

  • 6.

    תרצו -תתמכו ,לא רוצים אל תתמכו ,אבל אל תאיימו (ל''ת)

    נגד איומים, 10/06/14 14:23


    IP: 24.193.88.206דווח על תגובה זו

  • 5.

    על מי אתם מאיימים? עזבו אותנו בשקט ולכו תתבוללו לכם...

    מי צריך אתכם בכלל?, 10/06/14 14:01

    האמת שזה יותר מורכב...
    בניגוד לרפורמים שהמציאו לעצמם דת אחרת שאחד מעקרונותיה הבסיסיים הוא ניגוח היהדות המקורית, במדינה יהודית יש בהחלט מקום לשיח עם היהדות הקונסרבטיבית.
    הבעיה היא שבכל סוגיה פוליטית הם חוברים לשמאל הקיצוני, ולכן מבטלים את הלגיטימיות שלהם בעיני הציבור שהיהדות חשובה לו.
    לכן, אם הבחירה היא בין להתנתק מהם לבין לאמץ אותם ביחד עם האויב מבית שבא איתם - סעו לשלום. או ליתר דיוק, תישארו בארה"ב ותעזבו אותנו בשקט.

    IP: 84.109.223.231דווח על תגובה זו

    • מסכים בהחלט (ל''ת)

      , 10/06/14 15:08


      IP: 212.199.130.41 דווח על תגובה זו

  • 4.

    ברוך שפטרנו

    מעונשם של אלו, 10/06/14 13:43

    .....

    IP: 192.117.188.249דווח על תגובה זו

  • 3.

    אז מה יש לנו כאן? הכותב מנסה להסביר לנו שאנחנו צריכים אותו,

    יעקב, 10/06/14 13:42

    ואם לא נענה לבקשתו הוא יפסיק לתת לנו את מה שאנחנו צריכים.
    אף אחד לא אוהב לשמוע איומים כאלה, וזה מייד מזמין את התשובה "מי ביקש ממך משהו"
    או שתסביר עיניינית למה אתה צודק, ותנסה לשכנע, או שתחליט שאתה עוזב.
    לאור הנוכחות הקלושה של הקונסרוטיבים בישראל שהם "יותר יחסי ציבור מציבור" האיום לא ממש מפחיד.
    וליהדות בארה"ב נזכיר שהם יותר צריכים אותנו ממה שאנחנו צריכים אותם, אפילו שזה נראה להם ההיפך.

    IP: 31.168.126.214דווח על תגובה זו

  • 2.

    פשוט צודק.

    יהודי דואג, 10/06/14 13:28

    נמאס מהכוחניות והסחטנות האורתודוקסית.

    IP: 46.19.86.131דווח על תגובה זו

    • לא צודק ולא בטיח

      גונן, 10/06/14 15:09

      אף אחד לא חייב לו כלום.
      אם הוא משוכנע שיש מקום לשינוי שיבוא ויעשה עלייה וישפיע - אך לא בשלט רחוק

      IP: 212.199.130.41 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אל תאבק למעני ואני לא צריך אותך, כל עוד אתה מעוות את תורת ישראל, אין ל

    , 10/06/14 13:13

    לי חלק אתך בשום דבר,

    IP: 213.57.12.168דווח על תגובה זו