• 116.

    תקראו את התגובות ב 1, הכי מדויק והכי קולע (ל''ת)

    תגובה מדהימה, 22/05/14 14:19


    IP: 46.116.137.163דווח על תגובה זו

  • 115.

    למה לא השתמשו באמצעי מניעה לפני שהביאו את "הרב" אביניר (ל''ת)

    , 22/05/14 14:18


    IP: 46.116.137.163דווח על תגובה זו

  • 114.

    הם חיים באיסור ובחטא לדעתך. דעתך לא חשובה. (ל''ת)

    scipio, 22/05/14 13:50


    IP: 46.117.25.51דווח על תגובה זו

  • 113.

    חולה נפש - כך היונקי זרגים הללו. (ל''ת)

    , 22/05/14 13:46


    IP: 46.117.25.51

  • 112.

    כל פייגלה נאנס בילדותו מעשה סדום? או רק 90%? (ל''ת)

    אם שתלטנית, 22/05/14 13:45


    IP: 46.117.25.51דווח על תגובה זו

  • 111.

    התייחסות לנושא

    יהודיה שומרת מצוות, 22/05/14 13:03

    לא אתייחס לחולשת טיעוניו של הרב אבינר. טוקבקיסטים רבים ונבונים כבר עשו זאת לפני כאן.
    העניין היחיד שאני רוצה להתייחס אליו כי הוא מאתגר אותי- האם מדינת ישראל, יכולה לשלול בחוק הורות, מזוג שהמקיים יחסי אישות אסורים על פי התורה ולהפלות אותו מזוג הטרוסקסואלי?
    ומה יהיה הצעד הבא? אולי שלילת הורות ממחללי שבת ואוכלי טרף?
    לחוק במדינת ישראל זיקה למשפט העברי, אך הוא אינו כפוף לו. חובתה של הכנסת לייצג את כלל אזרחי ישראל שברובם אינם שומרי מצוות ולהגן על זכויותיהם.
    אני חושבת שמדינה שחרטה על דגלה שוויון זכויות חברתי ומדיני לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין, אינה יכולה להרשות בחוק הפליה כזו.
    חייבת לציין שכשומרת מצוות איני מצדדת בקיום יחסי אישות המנוגדים להלכה כשם שאיני יכולה לצדד בחילול שבת.

    IP: 81.218.118.126דווח על תגובה זו

    • גבולות

      התייחסות אחרת לנושא, 22/05/14 13:38

      טיעון מרכזי אצל אלו המכרסמים בערכי יסוד של חברה ובמוסר שלה הוא טיעון "איפה הגבול", כשהמטרה שלהם היא למעשה לפרוץ אותו.

      כולנו יודעים איפה הגבול. במקרה שלך כאישה דתיה הגבולות הוגדרו בחוכמה ובהיגיון חריף לפני אלפי שנים.

      מי שלא מבין שהפקרת תינוק חסר ישע בידי שני אנשים שהם סוטי מין בהגדרה, ולא משנה מה הטרנד הנוכחי חושב על אנשים כאלה, היא מעשה מזעזע וחסר כל הצדקה, מוסרית או אחרת.

      IP: 192.116.222.196 דווח על תגובה זו

      • טיעונייך חלשים

        , 22/05/14 16:00

        זוגות חד מיניים אינם סוטי מין. הם זוגות המקיימים זוגיות בהסכמה ומרצון.
        מכירה זוגות כאלו שמגדלים ילדים מפונדקאות בחו"ל, והלואי על כל ילדי ישראל לקבל אהבה וחום כפי שהם מעניקים לילדיהם.

        IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

      • מאיפה הבאת את הטענה לסוטי מין??

        טענות עלובות, 22/05/14 16:09

        ולידיעתך, הם לא הוגדרו כך!!
        פשוט אנשים כמוך שלא מסוגלים לקבל את השונה מהם קוראים להם כך.
        ואם טענותיו מבוססות על טובת הילד אז אולי גם ניקח ילדים מכל משפחה שאינה מסוגלת לכלכל את ילדיה,
        את יודעת.. כל אותן משפחות "ברוכות " בילידים.. מה תגיד על זה??

        IP: 62.219.198.6 דווח על תגובה זו

      • אנשים שמצייתים באופן עיוור לחוקים שנחקקו לפני אלפי שנים

        מותרים גם על החכמה וגם על ההגיון, 22/05/14 16:14

        וזכותם להתעלם גם מכל השינויים שעוברים על התרבות האנושית אם נדמה להם שזה חשוב...
        -בכל אופן,הסטייה הקשה ביותר היא המחשבה שיש להם איזושהי זכות לכפות את בחירתם ודעתם על זולתם ואם כבר סטיות, אני בטוח שאין לך שמץ של מושג איזה דברים ההורים שלך עושים בחדר המיטות ומדוע אבא שלך כל כך מחבב אוגרים

        IP: 109.66.54.46 דווח על תגובה זו

  • 110.

    המסקנה מהמאמר: שהבאת ילד לשתי לסביות - ברכה כפולה

    , 22/05/14 12:54

    לא רק אמא אחת אלא שתיים!!! תחשוב אדון אבינר איזה מאושר הילד - פעמים אמא!

    IP: 82.80.53.190דווח על תגובה זו

    • אכן מסקנה הגיונית :) (ל''ת)

      , 22/05/14 13:07


      IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

  • 109.

    מת לזיין אותך יה כלבוק (ל''ת)

    , 22/05/14 12:53


    IP: 188.120.134.175דווח על תגובה זו

  • 108.

    חכם בקודש? פוסק בתורה?

    , 22/05/14 12:00

    מי הכתיר אתכם כפרשני הקול האלוהי? כמה תמשיכו להתעלם מהחוקים הברורים והעיקריים של התורה: ןאהבת את רעך כמוך... ותחליטו על חוקים של איסור חיטוט באף בשבת?
    בסופו של יום אם יש אלוהים (ואכן אני מאמין בכח עליון) תשפטו על מעשיכם בפניו. התרחקתם כל כך מעיקרי הדת שאיבדתם את הדרך לחלוטין ואתם מנהיגים את ההמונים הלבושים בשחור אחריכם.
    חבלת היהדות אמורה להיות דת של סובלנות.

    IP: 82.166.74.92דווח על תגובה זו

  • 107.

    חתיכת טינופת, אני חי בזוגיות עשר שנים עם גבר ומאושר

    יוסי, 22/05/14 09:53

    לא פחות מה"נורמלים" . איש פרימיטיבי ורשע

    IP: 46.121.55.90דווח על תגובה זו

    • אתה טינופת, אתה זה שסוטה ומחטיא אחרים

      , 22/05/14 13:40

      תסתכל במראה.

      IP: 192.116.222.196 דווח על תגובה זו

      • טינופת מי שעשה אותך וטינופת מי ששוכבת איתך במטרה להתרבות (ל''ת)

        , 22/05/14 16:09


        IP: 62.219.198.6 דווח על תגובה זו

    • איכס!! סוטה מתרומם!! (ל''ת)

      , 22/05/14 13:43


      IP: 46.117.25.51 דווח על תגובה זו

  • 106.

    מאמר קשקשני - כאילו שקיומה שם מבטיח לתינוק איכות חיים

    קשקשן, 22/05/14 08:14

    ישנן הרבה מאוד זוגות הורים רגילים שלא נותנים לילדים שלהם איכות חיים טובה משלל סיבות,
    זה שלתינוק יהיו שני אבות אין אומר שהוא יסבול כל חייו וייתכן אפילו שיגדל להיות ככל האנשים סביבו..
    מאמר קשקשני שכל טענותיו מבוססות על העתיד שלא ניתן ליצפות מראש - ואת זה עושה מי מי שאין לו משהוא חכם להגיד

    IP: 79.181.35.180דווח על תגובה זו

  • 105.

    צודק (ל''ת)

    ערן, 22/05/14 07:55


    IP: 46.19.86.122דווח על תגובה זו

  • 104.

    תגיד אבינר- (ל''ת)

    האם ביררת פעם מה התנוחה החביבה על הורייך?, 21/05/14 23:57


    IP: 109.66.58.232דווח על תגובה זו

  • 103.

    האם הטרואקסואלים הם בתי חרושת לתינוקות?

    zigi, 21/05/14 22:20

    זה ניצול שלא יאמן

    IP: 24.193.236.223דווח על תגובה זו

    • ששש... אל תעיר את מפלצת הפרופגנדה הלהטבית

      , 22/05/14 03:30

      זה לא PC.

      IP: 70.109.161.211 דווח על תגובה זו

    • ששש... אל תעיר את מפלצת הפרופגנדה הלהטבית

      , 22/05/14 03:31

      זה לא PC.

      IP: 70.109.161.211 דווח על תגובה זו

  • 102.

    מישהו שאל תינוק אם הוא מוכן

    אני, 21/05/14 22:07

    לגדול אצל הורים אלימים או מזניחים?
    מישהו שאל תינוק אם הוא מוכן לגדול לחיי עוני במשפחה של אברכים שבה ההורים לא מסוגלים לפרנס את שמונת ילדיהם?
    מישהו שאל תינוק אם הוא מוכן להיוולד למשפחה שחיה באיזור מוכה קרבות?

    אתה לא מייצג את היהדות בכבוד. ממש לא.
    עדיף לך לבקש שיגנזו את "דברי החוכמה" שלך ולמזער נזקים.

    IP: 87.69.15.243דווח על תגובה זו

  • 101.

    מישהו שואל את התינוק אם הוא רוצה לעשות ברית? (ל''ת)

    מיקמיק, 21/05/14 21:29


    IP: 79.178.114.197דווח על תגובה זו

  • 100.

    באם הולכים לפי רבנים שוטים יש גם לסקול המואים

    , 21/05/14 18:55

    הרבנים ש״ח ימינו ירדו מהפסים
    נראה שיחזירו גם את חוקי הסקילה בכיכר העיר
    עד מתי ימשיכו הרבנים להידרדר ומדרדר את העם

    IP: 2.55.118.66דווח על תגובה זו

    • בּוּר מסית ועם הארץ: להיפך, לפי ההלכה אין לסקול יותר

      יהודי, 22/05/14 03:33

      נכון שמילולית כך כתוב בתורה, אך אתה צריך ללמוד קצת על היהדות ואז תבין על ההבדל בין פשט לדרש.

      IP: 70.109.161.211 דווח על תגובה זו

  • 99.

    המתרוממים האלו מגעילים אותי ?!!$€%#ז@@ (ל''ת)

    ו, 21/05/14 14:59


    IP: 46.117.25.51דווח על תגובה זו

  • 98.

    איכסססס! ה : ומואים. מגעילים אותי! (ל''ת)

    , 21/05/14 14:58


    IP: 46.117.25.51דווח על תגובה זו

    • גם אנשים כמוך מגעילים אותנו - אילו שחושבים בהגיון (ל''ת)

      , 22/05/14 11:27


      IP: 62.219.198.6 דווח על תגובה זו

  • 97.

    דברים חשוכים ומעוררים שאט נפש!@

    מיכל, 21/05/14 14:54

    הרב אבינר חי בימי הביניים
    בושה!

    IP: 77.125.11.145דווח על תגובה זו

  • 96.

    רב שנחשד בהטרדה מינית + תומך ברב אחר שהטריד מינית - מוטב שישתוק.

    דניאל, 21/05/14 14:53

    להזכירכם, בתחילת שנות האלפיים הרב אבינר נחשד על הטרדה מינית ולמרות שזוכה ב - 2010 - בנושאים האלה מאוד בעייתי לגלות את האמת וכידוע "אין עשן בלי אש".

    דבר נוסף, הרב אבינר תומך במוטי אלון שהורשע במעשים מגונים בתלמידיו. "אמור לי מי חבריך..."

    ולכן, לפני שהרב פותח את פיו בנושאי מגדר, נטייה מינית וכו' שיחשוב קצת...

    וישתוק!

    אה, ו"סוף גנב לתלייה"!

    IP: 2.55.135.32דווח על תגובה זו

  • 95.

    ילדיו של הרב אבינר מוצלחים מאושרים

    דרורה ברעם, 21/05/14 12:31

    אני בטוחה שדבריו של הרב אבינר לא הובנו דיים, אני יודעת שמשכב זכר הוא איסור מהתורה מהתוד







    רה

    IP: 93.173.237.169דווח על תגובה זו

  • 94.

    האם מישהו שואל את התינוק אם למול אותו או לא?

    , 21/05/14 12:15

    האם מישהו שואל את התינוק אם ברצונו להיוולד להורים דתיים חשוכים?
    אף אחד גם לא שואל את הילד אם ברצונו להיוולד אצל שני הורים פסיכים שידפקו לו את לכ החיים.
    כיוון שזו המציאות, וכיוון שאין עדיין מבחן קבלה וכשירות הורית לכל מי שרוצה לעשות ילד , כל אדם זכאי להיות הורה באם הוא רוצה,ולא יכול אדם אחר ,גם אם מדובר ברב מכובד, לכפות את רצונותיו על האחר.

    IP: 192.114.23.18דווח על תגובה זו

  • 93.

    החרות (של ביטוי כותב הכתבה) נגמרת גם היא

    בוריס, 21/05/14 11:13

    במקום בו היא מהווה עמדה (לא רק דעה) הקוראת על איסור זכותו של אדם זה או אחר למימוש עצמי כהורה. נורא מרגשת דאגתו של הרב לילד, אך זאת גם כסות נבזית ולא מקצועית לשנאתו כלפי אוכלוסייה שלמה של ״נטיות הפוכות״ ״החיים באיסור״. והכל לא מאהבת אדם אלא משנאה. שייזכר בכמה עקרונות מרכזיים באותה תורה קדושה - ואהבת ורעך כמוך... רק אהבה כבוד הרב, תהיה בריא ואל תפריע לאחרים

    IP: 46.19.85.87דווח על תגובה זו

  • 92.

    וכעת יקומו כל יפיי הנפש נגדו (ל''ת)

    הנני חילונית ומצדיקה את כבוד הרב, 21/05/14 11:08


    IP: 212.143.138.95דווח על תגובה זו

  • 91.

    אין פלא שקוראים לך רב. יען כי את מסית ומחרחר ריב ומדון. לא כי את נעלה (ל''ת)

    על מישהו. רב- רבן אם כבר. לך לרבותא יא רבי.. לך, 21/05/14 10:55


    IP: 84.229.46.15דווח על תגובה זו

  • 90.

    תגובה ל75-76-77-78 שזו אותה מגיבה

    יעל, 21/05/14 09:46

    רק רציתי להגיד לך שמחליא אותי שיש אנשים כמוך בעולם הזה!!!!
    ת נ ו ח י!!!!!

    IP: 62.90.202.180דווח על תגובה זו

  • 89.

    מתי ילדיו של כבוד הרב יתיתמו? (ל''ת)

    אורי, 21/05/14 09:14


    IP: 193.254.206.6

    • זה נכון שכל מתרומם נאנס בילדות? (ל''ת)

      , 21/05/14 12:57


      IP: 46.117.25.51 דווח על תגובה זו

  • 88.

    אבינר חי במאה הקודמת.גם יחסו לבנות בנות 3 ומעלה הוא חולני ושייך לזמנים

    , 21/05/14 08:12

    חשוכים.אא"כ הן נשים מצודדות ואז מותר לו להטריד אותן .

    IP: 79.177.17.192דווח על תגובה זו

  • 87.

    כבוד הרב אוהב אותך ומגן על כבודך ראוי לרב ראשי (ל''ת)

    ורי, 21/05/14 07:52


    IP: 83.130.104.34דווח על תגובה זו

  • 86.

    צודק!! המתרוממים הסוטים דוחים ויש לטאטא אותם מהחברה. (ל''ת)

    א, 21/05/14 05:50


    IP: 46.117.25.51דווח על תגובה זו

    • אולי נטאטא דפוקים חסרי מוח כמוך - ככה יהיה כאן יותר טוב (ל''ת)

      , 22/05/14 08:15


      IP: 62.219.198.6 דווח על תגובה זו

  • 85.

    למה הרב הזה תמיד מתעסק ומצקצק בעניינים כאלה? (ל''ת)

    רכלן קטן, 21/05/14 00:18


    IP: 76.170.102.71

  • 84.

    חבל על הילדים של אבינר, נולדו לאומללות (ל''ת)

    , 20/05/14 22:20


    IP: 84.229.10.234דווח על תגובה זו

  • 83.

    לא טועה לחלוטין

    אזרח, 20/05/14 22:10

    אולם גם ברית המילה היא פגיעה בזכות התינוק לשלמות גופו על מנת שתשמר חופש הדת של ההורה.
    רב יקר, אל תנסה לתת הצדקות דתיות על בהתבססות על פילוסופיה מערבית, כי פה תיפול.
    אגב, למה פונדקאות לזוג הורים סטרייטים היא לגיטימית? זוהי השכרת רחם. זהו ניצול של אדם. מה לגבי הפגיעה הנפשית באשה שברחמה גדל תינוק 9 חודשים וכעת היא מוסרת אותו. אולי זוג שלא יכול להביא ילדים לעולם צריך שיבין שזוהי גזרה משמיים וינסה לתת מענה בצורת חייו לפי דין השמיים? מתי הדת מסוגלת ״לסבול״ את המדע הכופר? מהו הגבול שבין ציות לבורא עולם וניסיון להערים עליו? (שעון שבת? פלטה חשמלית? עט עם דיו שנעלם לשבת?)

    IP: 109.65.173.212דווח על תגובה זו

    • הבה ונניח כי אתם צועדים ברחוב עם ילדכם הפעוט

      ולפתע שניכם מבחינים בזוג גברים מתנשק ''צרפתית''!!!, 20/05/14 22:55

      האם תסיטו את פני הפעוט על מנת שלא יחשף למעשה זה....או שתראו לפעוט שלכם עד כמה אתם "נאורים ומתקדמים" ותניחו לו לפרש בעצמו את המחזה שנגלה לפניו בכדי שחלילה וחס לא יסבול מ"דעות קדומות"?
      אם כולנו היינו חד מיניים האם המין האנושי היה ממשיך להתקיים? כמובן שלא! ולכן חד מיניות שע"פ אומדנים אובייקטיבים מעורכת עד 10% מכלל האוכלוסיה אינה נורמלית!!! שהרי פירוש המילה "נורמלי" {ע"פ מיטב ידיעתי} היא רוב מוחלט!!!
      מי יודע אילו השפעות פסיכולוגיות מפתח ילד הגדל לצד שתי אימהות/שני אבות.
      אם יתברר כי יוצא חלצי הוא חד מיני...אקבל אותו ללא היסוס אך לעולם לא אחשוף אותו למצב בו יש קצה קצהו של סיכוי להשפעה על האופן בו מיניותו מתפתחת!!! מי יודע עוד אילו מסקנות ממחקרים עתידיים עוד יתפרסמו בנושא זה!!!

      IP: 84.228.77.88 דווח על תגובה זו

    • .הבה ונניח כי אתם צועדים ברחוב עם ילדכם הפעוט

      , 20/05/14 22:57

      האם תסיטו את פני הפעוט על מנת שלא יחשף למעשה זה....או שתראו לפעוט שלכם עד כמה אתם "נאורים ומתקדמים" ותניחו לו לפרש בעצמו את המחזה שנגלה לפניו בכדי שחלילה וחס לא יסבול מ"דעות קדומות"?
      אם כולנו היינו חד מיניים האם המין האנושי היה ממשיך להתקיים? כמובן שלא! ולכן חד מיניות שע"פ אומדנים אובייקטיבים מעורכת עד 10% מכלל האוכלוסיה אינה נורמלית!!! שהרי פירוש המילה "נורמלי" {ע"פ מיטב ידיעתי} היא רוב מוחלט!!!
      מי יודע אילו השפעות פסיכולוגיות מפתח ילד הגדל לצד שתי אימהות/שני אבות.
      אם יתברר כי יוצא חלצי הוא חד מיני...אקבל אותו ללא היסוס אך לעולם לא אחשוף אותו למצב בו יש קצה קצהו של סיכוי להשפעה על האופן בו מיניותו מתפתחת!!! מי יודע עוד אילו מסקנות ממחקרים עתידיים עוד יתפרסמו בנושא זה!!!

      IP: 84.228.77.88 דווח על תגובה זו

      • תגיד. אתה חי בסרט? מחקרים אובייקטיביים ? 10 אחוז?

        , 21/05/14 07:25

        זה סקר. שעשו בבית כלא

        IP: 46.117.25.51 דווח על תגובה זו

  • 82.

    להטבי"ם יקרים, מותר לחשוב אחרת מכם, לא לשכוח (ל''ת)

    יוני, 20/05/14 21:21


    IP: 87.69.122.221דווח על תגובה זו

    • יהודים יקרים, מותר לחשוב אחרת מכם, לא לשכוח (ל''ת)

      , 20/05/14 22:02


      IP: 109.65.130.96 דווח על תגובה זו

      • לחשוב אחרת מותר, אך לא לחוקק חוקים הכופים את הנורמות המעוותות שלכם (ל''ת)

        , 22/05/14 03:35


        IP: 70.109.161.211 דווח על תגובה זו

  • 81.

    קודם חמנוע מדתיים לאמץ

    רמי, 20/05/14 19:19

    זה לא הוגן כלפי הילד שיקסל חינוך פרימיטיבי. זה תינוק שנשבה.

    IP: 79.179.138.187דווח על תגובה זו

  • 80.

    איש חשוך - מביש ועצוב שיש בורים שסופרים את הגיגך (ל''ת)

    עפר ש, 20/05/14 16:46


    IP: 5.22.129.146דווח על תגובה זו

  • 79.

    ה.ו.מ.ו מחדיר את איבר המין לחור של הקקי,איך מסבירים לילדים? (ל''ת)

    הפסיכולוג, 20/05/14 15:42


    IP: 82.237.15.84דווח על תגובה זו

    • והסרטים המגעילים שאתה מוריד באינטרנט

      , 21/05/14 01:05

      איך אני אסביר את זה לבנות שלי?

      IP: 207.237.244.217 דווח על תגובה זו

  • 78.

    פשוט מחליא אותי כאישה כל הסוטים המתרוממים הללו. (ל''ת)

    , 20/05/14 15:28


    IP: 83.130.107.201דווח על תגובה זו

  • 77.

    פשוט מחליא אותי כאישה כל הסוטים המתרוממים הללו. (ל''ת)

    , 20/05/14 15:28


    IP: 83.130.107.201דווח על תגובה זו

  • 76.

    פשוט מחליא אותי כאישה כל הסוטים המתרוממים הללו. (ל''ת)

    , 20/05/14 15:28


    IP: 83.130.107.201דווח על תגובה זו

  • 75.

    פשוט מחליא אותי כאישה לקרוא כזו כתבה (ל''ת)

    אביטל, 20/05/14 13:51


    IP: 212.68.157.162דווח על תגובה זו

  • 74.

    תשובה הולמת לתכנים מביכים

    קול ההיגיון, 20/05/14 13:50

    יתום הוא מי שאחד מהוריו נפטר. ילד הגדל עם זוג הורים חד מיניים שעברו מסכת מפרכת של קשיים והליכים על מנת להביאו לעולם וזוכה לאהבתם של שני הוריו הוא בר מזל. הרבה יותר מילדים הגדלים עם הורים מזניחים ומתעללים למשל,
    והעדפותיהם המיניות של הוריו אינן רלוונטיות לכאן או לכאן.

    IP: 147.237.73.201דווח על תגובה זו

    • ישר כוח על תגובה אמיצה ויפה (ל''ת)

      , 20/05/14 14:02


      IP: 82.102.171.78 דווח על תגובה זו

  • 73.

    קשה לי להאמין שרב בישראל כתב כזאת תועבה. פשוט קשה.

    יובל, 20/05/14 13:20

    ואני לא מדבר על התורה, אלא על מעט בינה ומוסר אנושי.
    לילד של זוג גברים טוב בחיים ורע בחיים בדיוק כמו כל ילד אחר. הבעיה היחידה שלו היא אנשים כמוך. בגלל זה אני לא מצליח להבין איך מינו אדם כמוך לרב.
    מי שזורה שנאה בציבור, לא יכול להיות רב.

    IP: 109.65.130.96דווח על תגובה זו

    • צודק , כיף לדעת שיש גם כמוך (ל''ת)

      , 20/05/14 14:02


      IP: 82.102.171.78 דווח על תגובה זו

  • 72.

    בליל שטויות מתובל בהרבה הסטה

    ניר, 20/05/14 11:36

    כשרב אשר נגדו עומדת תביעה בגין הטרדה מינית, מרשה לעצמו לפרשן את התורה בצורה הכי אינטרסנטית וזולה, אני מבינים כי היהדות איבדה את זה.

    IP: 80.246.133.43דווח על תגובה זו

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      , 20/05/14 11:49


      IP: 82.102.171.78 דווח על תגובה זו

    • מה אינטרסנטי בפסוק ברור לא לשכב משכבי זכר?? (ל''ת)

      איכססססס מתרומם, 20/05/14 11:58


      IP: 46.19.86.113 דווח על תגובה זו

      • א. איננו מדינת הלכה ב. גם לו היינו יש הבדל בין איסור משכב זכר

        , 20/05/14 12:05

        לבין הטלת גזירה על מגזר שלא להביא ילדים

        IP: 82.102.171.78 דווח על תגובה זו

        • "להביא" ילדים?! אתם לא אמורים להתרבות (ל''ת)

          , 21/05/14 20:54


          IP: 38.117.182.130 דווח על תגובה זו

  • 71.

    חושך דתי

    אני, 20/05/14 11:19

    החרות שלך מסתיימת איפה שהיא פוגעת בחרותו של הזולת - כפיה דתית נכנסת להגדרה הזאת

    IP: 85.64.54.63דווח על תגובה זו

  • 70.

    נבל ברשות התורה נכתב על הכותב (ל''ת)

    טוני, 20/05/14 10:59


    IP: 82.102.171.78דווח על תגובה זו

  • 69.

    אלעד

    ברגעים אלו אני עומל על הכנת תביעה בעילה של הסתה, 20/05/14 10:35

    נגד האתר ונגד הכותב.

    לידיעת השניים.

    IP: 82.102.171.78דווח על תגובה זו

  • 68.

    כתבה מגעילה ומסיתה. ופשוט שקרית. להוריד מיד (ל''ת)

    , 20/05/14 10:34


    IP: 82.102.171.78דווח על תגובה זו

  • 67.

    הרב שעומדת נגדו תביעה על פגיעה מינית. במקומו הייתי מנמיך פרופיל

    אייל, 20/05/14 10:33

    http://www.kolech.com/show.asp?id=47606

    IP: 82.102.171.78דווח על תגובה זו

    • עצות "טובות" בנושא פגיעות מיניות...מפי סוטה מין

      , 22/05/14 13:48

      לפעמים אני שואל את עצמי מה קרה בדור הזה, שהוא איבד קולקטיבית את השפיות.

      האם אנחנו לפני ארמגדון ?

      IP: 192.116.222.196 דווח על תגובה זו

  • 66.

    המשפט המסכם קולע

    צודק!, 20/05/14 09:48

    "קץ לחושך! קץ לתועבה בריבוע! קצת אנושיות. קצת."
    עכשיו תקרא את מה שכתבת ותנסה להפנים.
    אמר רבי עקיבא- זה כלל גדול בתורה; ואהבת לרעך כמוך. ויש כאלה שאמרו שזו התורה על רגל אחת.
    וכל עוד הנר דולק לא מאוחר לתקן

    IP: 85.64.207.2דווח על תגובה זו

  • 65.

    מילא לתת ביטוי לעמדה כזאת, אבל לפחות שיהיו טיעונים חזקים

    שלומי, 20/05/14 08:35

    למרות שהכותב הוא רב, הוא לא מצטיין בכושר ביטוי ונימוקים שהוא מספק הם חלשים במיוחד.
    מעבר לכך שמחקרים מלמדים שמשפחות עם הורים מאותו המין מתפקדות בדומה למשפחות רגילות.
    ומעבר לכך, אם החברה תהיה יותר סובלנית לשונה ולאחר (כפי שתורתנו הקדושה מטיפה), אולי אותם ילדים יסבלו פחות מהקנטות בבית הספר.

    IP: 5.144.51.138דווח על תגובה זו

    • תגובה ל-65

      רחל, 20/05/14 08:41

      מעניין היכן אתה למדת, יא חמור. אתה מדבר על אישיות רבנית שכל מה שהרב יודע ולמד בבתי מדרשות ובישיבות גבוהות ואתה בא לקשקש קשקושים על רב בישראל שמחנך אלפי תלמידים לתורה ומצוות וליראת שמיים ומחנך אותם בדרך המלך ולא כמוך ועוד רבים כמוך שמחפשים בשדות זרים ולא שולטים על חייהם הנבובים חסרי הערכים והלימוד. לך תלמד תורה ואחר כך תבוא ותקשקש לנו.

      IP: 79.181.104.105 דווח על תגובה זו

      • רחל חבל שאת מקללת.תתביישי.יש גם מצוות שבין אדם לאדם... (ל''ת)

        , 20/05/14 11:09


        IP: 2.54.250.243 דווח על תגובה זו

      • רחל - דרץ ארץ

        , 20/05/14 17:41

        קדמה לתורה.

        IP: 77.126.223.129 דווח על תגובה זו

  • 64.

    גם לא שאלו את התינוק אם מוכן לחיות במשפחה דתית עם מנהגים פסיכיים

    , 20/05/14 08:31

    ןכל מיני חוקים מוזרים של ימי הביניים

    IP: 5.144.51.138דווח על תגובה זו

  • 63.

    מצחיק שלא שואלים את הילד

    את שלך שאלת?, 20/05/14 08:17

    הרי לפני הברית הוא הרי חותם טופס הסכמה על חיתוך איבר בגופו.
    הוא גם מסכים שהוריו הסטרייטים והדתיים יתעללו בו רגשית, פיזית או מינית.
    אולי עדיף שכבוד הרבה יבחן ראשית את הרצונות של התינוקות במסגרת הקהילה בה הוא חי, ראשית לבחינת רצונותיהם של אחרים.

    IP: 189.249.236.109דווח על תגובה זו

    • תגובה ל-63

      , 20/05/14 08:42

      עוד סתומה כמוך ואבדנו.

      IP: 79.181.104.105 דווח על תגובה זו

    • חותכים לו איבר מגופו?

      קובי, 22/05/14 10:01

      אין לך מושג אפילו מה עושים בברית מילה. לא חותכים שום איבר, כולה מקלפים את העור שעוטף את החלק העליון של איבר המין.

      IP: 86.183.232.228 דווח על תגובה זו

  • 62.

    האם יש צנזורה (ל''ת)

    הצנזור הראשי, 20/05/14 08:13


    IP: 87.68.216.25דווח על תגובה זו

  • 61.

    שימו לב כמה אלימות התגובות נגד הרב. שימו לב לגסות הרוח הברברית (ל''ת)

    לפראיות של השיטנה. בשם המוסר כמובן. מזעזע!, 20/05/14 08:07


    IP: 79.180.38.14דווח על תגובה זו

    • טור אלים ומלא שנאה

      אוי אוי אוי, 20/05/14 08:52

      שמישהו ידבר ככה על יהודים או מרוקאים נראה איך יגיבו עליו

      IP: 109.64.100.151 דווח על תגובה זו

    • גילי מכירים אותך - התרופות,

      , 21/05/14 01:06

      בצד שמאל של המקרר

      IP: 207.237.244.217 דווח על תגובה זו

  • 60.

    מערכת nrg - לא לכל דעה צריך לתת במה! יש גבול.

    JIMI, 20/05/14 08:04

    אני חושש שהגבולות קצת היטשטשו לכם בכל הנוגע להחלטות המערכת שלכם. אתם נותנים כאן במה לאדם שבכל מדינה מתוקנת דעותיו היו נדחקות לאתרי נישה גזעניים וסהרוריים. זכרו, לתקשורת יש גם תפקיד מחנך, ולא רק תפקיד של שופר לכל דעה תחת השמש. חבל שצריך להסביר לכם את זה.

    IP: 46.116.118.228דווח על תגובה זו

  • 59.

    במדינתו של אבינר היו סוגרים אותם בגטאות

    גיל, 20/05/14 07:57

    אבל במדינה נורמלית רבנים לא יכולים ״להתיר״ ו״לאסור״ על אזרחים לעשות דברים. באסה נכון?

    IP: 109.186.255.176דווח על תגובה זו

  • 58.

    מסכנים ההורים שלכם -לשכן שלי יש בן פייגלה -והאבא הולך ונמוג (ל''ת)

    תמר, 20/05/14 07:36


    IP: 87.68.163.154דווח על תגובה זו

    • בכל קופות החולים יש הסדרים טובים לטיפול פסיכולוגי מוזל.

      יובל, 20/05/14 13:35

      האבא לא חייב לסבול, אםשר לעזור לו לצאת מהדכאון ולהיות איתו בכאבו.

      IP: 109.65.130.96 דווח על תגובה זו

  • 57.

    טור מרושע מלא בבורות ושנאה. ילד צריך הורים אוהבים, מין ההורים לא קובע. (ל''ת)

    עופר, 20/05/14 07:35


    IP: 112.198.79.83דווח על תגובה זו

    • כן קובע-זהו! ראית? בזה הרגע עשיתי מחקר (ל''ת)

      , 20/05/14 07:37


      IP: 83.130.107.201 דווח על תגובה זו

    • עופר תירגע ותיכנס

      פופיק, 20/05/14 08:40

      זה שמישהו לא מסכים איתך לא הופך אותו לבור ורשע. דרך החשיבה שלו ראויה בדיוק כמו שלך. זה שאתה חושב שאתה נאור לא אומר שאסור לחשוב אחרת ממך. זה שאתה חושב שאסור לחשוב אחרת ממך שם אותך בשורה אחת עם האנשים הכי אפלים בהיסטוריה.

      IP: 98.246.141.171 דווח על תגובה זו

  • 56.

    ומה עם הילדים מסכנים שנולדו למשפחות דתיות ומגיל אפס הרבנים משגעים אותם (ל''ת)

    משה, 20/05/14 07:27


    IP: 132.66.246.23דווח על תגובה זו

  • 55.

    אם יש משהו שהוא תועבה זה הטור הזה (ל''ת)

    תשאל ילדים אלה אם היו מחליפים את הוריהם..., 20/05/14 07:27


    IP: 82.102.141.209דווח על תגובה זו

  • 54.

    בקרוב ניתן יהיה לכנות את המדינה 'מדינת איכסה" חולי המין ישלטו בה (ל''ת)

    טפו, 20/05/14 07:22


    IP: 83.101.70.213דווח על תגובה זו

  • 53.

    קדימה אוחזי כריות. תעשו גיוס ותיכנסו לכאן גאים בשביל שיחשבו שאתם רוב (ל''ת)

    קושקושון פושפושון, 20/05/14 07:11


    IP: 46.19.86.113דווח על תגובה זו

  • 52.

    בעולמנו המגעיל המדינה מפרנסת רב מגעיל

    משה, 20/05/14 07:10

    האיש הרע הזה חי על חשבון הציבור ומפיץ שנאה לכל עבר הגיע הזמן להפסיק את המימון הציבורי לגזענים ולאנשים הרעים.

    IP: 132.66.246.23דווח על תגובה זו

  • 51.

    גם אבא שלי היה יתום מאב

    תינוק שנשבה, 20/05/14 06:47

    מגיל 3. והוא יצא בסדר. וכמוהו היו אלפי יהודים במהלך ההיסטוריה.
    אף אחד גם לא שואל תינוק שנולד אם הוא רוצה להיות דתי או חילוני. ככה זה בעולמנו הלא מושלם. ילדים נולדים למציאות שלא הם בחרו.

    IP: 147.237.248.2דווח על תגובה זו

  • 50.

    המחקר שלי קובע. שמאחורי כל פייגלה יש אינוס בילדות. או ו אם שתלטנית

    קהילת הענווים, 20/05/14 06:45

    כמובן שכיום מאחורי כל פייגלה מיידעלה ניצב זרג אחר.

    IP: 46.117.25.51דווח על תגובה זו

  • 49.

    מתרוממים גאוותנים. כאן תדעו באמת מה חושבים עליכם. אין צנזור כאן.

    קהילת הישבן, 20/05/14 06:41

    חתיכת סוטים. מגעילים. גם כשאנחנו מחייכים אליכם בעבודה אנחנו צוחקים עליכם מאחורי הגב. סליחה מאחורי הישבן.

    IP: 46.117.25.51דווח על תגובה זו

  • 48.

    די לשנאת האחר, רב צריך לאחד ולקבל ולא להטיף להרחקה ושנאה.

    מיקי, 20/05/14 06:09

    הציפיה מרב אינה לשלול אורך חיים של אוכלוסיה שונה, אלא דווקא לקרב ולאחד, למצוא את המשותף והחיוב. כל מה שאנו שומעים זה כמה זולתנו גרועים מאיתנו, צדקני, מתחסד וחסר בטחון.

    IP: 213.57.165.103דווח על תגובה זו

    • מיקי

      אמיר, 20/05/14 06:32

      אני לא רראה שום שינאה או הטפה לשינאת הזולתת.
      אתה כנראה ״עיוור״ ולא רואה את מה שקורה סבייבך.

      IP: 79.179.174.200 דווח על תגובה זו

    • מיקי מצפה מהרב שהוא לא יגעל ממנו. (ל''ת)

      , 20/05/14 06:42


      IP: 46.117.25.51 דווח על תגובה זו

  • 47.

    אמירות נחרצות כמו זו של ה"רב" מרחיקות מהדת.

    חי, 20/05/14 05:57

    מי קובע איזה הוא הורה טוב. האם המגדר הוא המכשול ? עפ"י איזה אמות מידה נקבעת הורות טובה ?? "לגלגו לילד בגן" ??? לכמה ילדים להורים "נורמטיביים" מלגלגים בגן ??? באמת, "כבוד" הרב.

    IP: 213.57.165.103דווח על תגובה זו

    • לחי

      אמיר, 20/05/14 06:46

      אתה ,בבטחה של100%,לא אב לילדים.
      שב ותקרא שוב את המאמר וכשתבין אותו לעומקו ,חזור ותגיב.

      IP: 79.179.174.200 דווח על תגובה זו

  • 46.

    זוגיות של גייז בממוצע היא קצרה - והילדים יסבלו סבל עצום (ל''ת)

    חילופי זוגות, 20/05/14 05:41


    IP: 194.132.32.42דווח על תגובה זו

    • כשיגיעו לגיל 8-12 חברים של אבא יכירו להם מין הוMו0ק0ואלי (ל''ת)

      , 20/05/14 05:42


      IP: 77.247.181.165 דווח על תגובה זו

      • זה גרוע מלגדל ילדה בבית Zונות (ל''ת)

        , 20/05/14 05:43


        IP: 77.247.181.165 דווח על תגובה זו

  • 45.

    די לסחר הילדים בכסות ה"נאורות". איפה המועצה לזכויות הילד? (ל''ת)

    עופר, 20/05/14 05:40


    IP: 71.206.11.29דווח על תגובה זו

  • 44.

    גייז סוחרים בילדים למטרות מין - הם דורשים הזכות לייצור עצמי (ל''ת)

    אין להם רגשות אלו חיות טורפות בשר - גונבים ילדים, 20/05/14 04:48


    IP: 37.130.227.133דווח על תגובה זו

    • yes sure and you are making Maza from baby blade (ל''ת)

      , 20/05/14 05:22


      IP: 129.49.16.61 דווח על תגובה זו

      • בכירי הקהילה סוחרים בילדים ישראלים ופלשטינים למטרות מין בכסף (ל''ת)

        ילדים 8-12, 20/05/14 05:40


        IP: 194.132.32.42 דווח על תגובה זו

        • אמר את זה שאול גנון - שהוא לא עושה ואחרים כן עושים ... (ל''ת)

          , 20/05/14 05:40


          IP: 77.247.181.165 דווח על תגובה זו

  • 43.

    לרוני זייתון תגובת פייסבוק: מודה אני לאלוהים יום יום שעזבתי את הארץ עם (ל''ת)

    אנשים כמוך., 20/05/14 04:43


    IP: 64.89.73.130דווח על תגובה זו

    • אם אתה גיי אז כולנו שמחים שעזבת הארץ - המקום נקי יותר בלעדיך (ל''ת)

      , 20/05/14 05:44


      IP: 77.247.181.165 דווח על תגובה זו

  • 42.

    בסוף יתברר שהרבלה הזה הוא פייגלה לטנטי, כבר היו דברים מעולם (ל''ת)

    נש קונטרול, 20/05/14 03:35


    IP: 46.116.146.148

    • ואם יתברר שכן , הוא יזכה לכבוד כפול ומכופל

      חיים, 20/05/14 04:31

      כי גם אם זה היה נכון, הטיעון הזה שאתם מנסים להפחיד איתו כל מי "שמעז" לאמר משהו נגדכם, אז זה אומר שדבריו נאמרים לא מתוך אינטרס צר ובזוי, אלא מתוך אחריות לציבור מאמינים שמקשיב לו.

      הבנת את זה ברוך ?

      ותנסה להתייחס לגוף הדברים ולא לגוף הדובר, הטכניקה שבה נוקטים גונבי הדעת, השקרנים ושאר האנשים שיודעים שאין תכלס עומק ואמת בדבריהם.

      IP: 192.116.216.165 דווח על תגובה זו

      • מה כבר אפשר לצפות מאנשים שכל מה שיש להם בראש כל היום

        איכ סה, 20/05/14 04:36

        זה לכפות את נטיותיהם המיניות על הרוב הנורמלי?

        נכון שהגיע הזמן להחזיר אותם למקומם?

        IP: 70.109.174.208 דווח על תגובה זו

        • נטייה מינית?? סטייה מינית!! (ל''ת)

          , 20/05/14 06:46


          IP: 46.117.25.51 דווח על תגובה זו

  • 41.

    עם פרסום כזה מאמר פלא שמעריב פושט רגל?

    אורן, 20/05/14 03:07

    יש גבול לטמטום. לא להתעצבן, פשוט להתעלם, אולי גם לרחם

    IP: 82.102.141.248דווח על תגובה זו

    • לא הגיוני מה שאתה אומר

      דרך התורה, 20/05/14 04:14

      90% מהאוכלוסיה נורמלים.

      רק 10% נולדו עם הפגם הגנטי שגורם להם לרצות לכפות את דרך חייהם (המעוותת) על הרוב.

      אם כבר, מעריב בדרך הנכונה.

      IP: 70.109.174.208 דווח על תגובה זו

    • במעריב יש חופש ביטוי.

      , 20/05/14 10:23

      אתה בעד סתימת פיות של כל מי שלא חושב כמוך.

      IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

  • 40.

    חולי נפש הסוטים המזורגגים האלה שגדלו עם אם שתלטנית או אינוס בילדות. (ל''ת)

    ועוד לתת להם ילד??, 20/05/14 02:55


    IP: 46.117.25.51דווח על תגובה זו

  • 39.

    באנו חושך לגרש. ואנחנו אכן נגרש !!

    שרון אב גאה, 20/05/14 02:30

    מישהו שאל את הילדים שלך האם הם רוצים לגדול לחושך ???

    IP: 82.102.141.248דווח על תגובה זו

    • גאה? במה? בזה שמעבירים לך חוטר באחוריים? (ל''ת)

      , 20/05/14 02:56


      IP: 46.117.25.51 דווח על תגובה זו

      • נכון! לחלום ולאונן על להעביר חוטר לאשה באחוריים זה מה זה מדליק. (ל''ת)

        גם לגמור לה על הפנים. צבועים כולכם, 20/05/14 04:45


        IP: 64.89.73.130 דווח על תגובה זו

    • מעניין, כי גם אני באתי חושך לגרש

      שי, 20/05/14 04:24

      ובעיני האפילה שיורדת על הארץ בעשרים השנים האחרונות , עם הפומביות והתמיכה הבלתי מתקבלת על הדעת של התקשורת באורח חיים סוטה זה , נישאת "בגאווה" על ידי אנשים כמוך.

      גם אנחנו באנו חושך לגרש ולהחזיר לאנשים את השכל למקום, שידעו להבחין בין רע לטוב, בין נכון ללא נכון.

      ההיסטוריה מלמדת שאנחנו בד"כ מנצחים, או שתקופות חושך ארוכות תופסות מקום להרבה זמן.

      IP: 192.116.216.165 דווח על תגובה זו

    • החושך זה, שרון. סחר בילדים זה חושך. (ל''ת)

      עופר, 20/05/14 05:38


      IP: 84.228.120.37 דווח על תגובה זו

  • 38.

    איך מדינת ישראל מממנת "רב" שמטיף נגד יסודות הדמוקרטיה וזכויות האדם?

    פחד, 20/05/14 00:43

    אנשים כאלו כבר היו בהיסטוריה.
    איך מדינת ישראל מממנת "רב" שמטיף נגד יסודות הדמוקרטיה וזכויות האדם?
    זה תקין?

    IP: 79.176.153.122דווח על תגובה זו

    • ואיפה זכויות התינוק לאמא יא מתרומם..? (ל''ת)

      שיר, 20/05/14 00:48


      IP: 109.64.97.58 דווח על תגובה זו

      • כמו שיש גברים שנמשכים לגברים

        ישנם גברים עם רגשות אימהיים, 20/05/14 01:24

        נכון שאת לא מסוגלת להבין את זה שיר?

        IP: 109.66.58.232 דווח על תגובה זו

        • לא ברור מדוע אתה קורא לזה "רגש אימהי"

          חיים, 20/05/14 04:28

          לכולנו יש ילדים, לחלקנו יש רגשות אבהיים ורצון לטפל יותר בילדים, ולחלקנו לא.

          זה לא אומר שאנחנו הולכים לגזול מתינוקות את הזכות המולדת להסתופף בחיק אימא או להרגיש את הליטוף שלה.

          אבא ואמא זה לא אותו דבר, אפשר לרמות את התקשורת, אפשר להונות חברה שלמה ולמכור כל מיני הזיות ריקניות, אבל אי אפשר להונות תינוק בן יומו שרוצה חום ומגע של אמא.

          אי אפשר ואסור לתת לזה יד.

          IP: 192.116.216.165 דווח על תגובה זו

    • מדינת ישראל היא מדינה דתית

      והדת מכרסמת בדמוקרטיה, 20/05/14 01:18

      אם נחכה עוד עשור או (גג) שניים מדינת ישראל תהיה מדינה יהודית/דתית ומי שירצה דמוקרטיה יאלץ לחפש אותה בחו"ל

      IP: 109.66.58.232 דווח על תגובה זו

      • אילחם בפשיזם הדתי משיחי/מלוכני עד חורמה (ל''ת)

        , 20/05/14 03:08


        IP: 77.125.106.55 דווח על תגובה זו

    • מה הקשר?

      פופיק, 20/05/14 08:44

      בין הענקת ילדים ללכל דכפין בין שראוי ובין שלא ליסודות הדמוקרטיה? יסודות הדמוקרטיה בהחלט מאפשרים לכל אחד להביע דעה בלי להיות מותקף בגלל שהוא חושב אחרת ממיעוט צעקני

      IP: 98.246.141.171 דווח על תגובה זו

    • תגובה ל-38 (ל''ת)

      , 20/05/14 08:46


      IP: 79.181.104.105 דווח על תגובה זו

  • 37.

    לפטר את הרב אבינר

    שי סטרייט דתי, 20/05/14 00:18

    דמגוג ושקרן. האיסור היחיד הוא משכב זכר ולא שום דבר מעבר.

    IP: 80.246.133.104

    • מסירת ילד לזוג גברים שדינם מות - נראה לך מותר? (ל''ת)

      , 20/05/14 05:55


      IP: 82.94.251.227 דווח על תגובה זו

  • 36.

    לשחרר מיד את התינוק מהזוועה הזאת עלינו יכתבו שאנחנו דור של מנוולים (ל''ת)

    שיר.חסרי לב וחסרי נשמה כי מסרנו תינוק ביודעין להומ, 20/05/14 00:13


    IP: 109.64.97.58דווח על תגובה זו

  • 35.

    1. כל המחקרים מראים שאין שום פגיעה בילד 2. NRG מסתכנים בלשון הרע והסתה (ל''ת)

    פסיכולוג ומשפטן, 20/05/14 00:08


    IP: 94.66.40.17דווח על תגובה זו

    • מחקרים שערכו מדעני ההלט"ב - שרוצים לעודד סחר בילדים למטרות תועבה (ל''ת)

      , 20/05/14 05:51


      IP: 82.94.251.227 דווח על תגובה זו

      • מדען הוMו שחוקר את זה - כמו להגיד שמנגלה היה רופא (ל''ת)

        זז, 20/05/14 05:53


        IP: 82.94.251.227 דווח על תגובה זו

  • 34.

    "אתה אפס", "ג'ורה", "ימח שמך", "בבון", "המחוצף הזה, החשוך הזה, הפנאט

    ...והדברים ארוכים, 20/05/14 00:05

    הזה", הם רק חלק מהביטויים שהשתמשו בהם המגיבים. מי הם מגיבים אלה? ובכן הם לא דתיים והם לא ערסים אשר בד"כ נמצאים בצד השמרני בעניינים אלה. סביר להניח שהם גם לא ממוצא מזרחי מאותה סיבה וגם לא מהצד הימני של המפה הפוליטית. אם כן מי נשאר? האשחי"ם=אשכנזי שמאלני חילוני. וכך הם מדברים, וכך הם כותבים. הקיצוניות האידיאולוגית נמצאה תמיד בצידה האחד של המפה, מפת העולם במקרה הזה.

    IP: 212.179.215.202דווח על תגובה זו

    • חייבים לטהר את הצבא מאשכנזים-חילוניים-אשכנזים (ל''ת)

      לפני שיקרה אסון!, 20/05/14 00:36


      IP: 109.66.58.232 דווח על תגובה זו

  • 33.

    הבה ונניח כי אתם צועדים ברחוב עם ילדכם הפעוט

    ולפתע שניכם מבחינים בזוג גברים מתנשק ''צרפתית''!!!, 19/05/14 23:46

    האם תסיטו את פני הפעוט על מנת שלא יחשף למעשה זה....או שתראו לפעוט שלכם עד כמה אתם "נאורים ומתקדמים" ותניחו לו לפרש בעצמו את המחזה שנגלה לפניו בכדי שחלילה וחס לא יסבול מ"דעות קדומות"?
    אם כולנו היינו חד מיניים האם המין האנושי היה ממשיך להתקיים? כמובן שלא! ולכן חד מיניות שע"פ אומדנים אובייקטיבים מעורכת עד 10% מכלל האוכלוסיה אינה נורמלית!!! שהרי פירוש המילה "נורמלי" {ע"פ מיטב ידיעתי} היא רוב מוחלט!!!
    מי יודע אילו השפעות פסיכולוגיות מפתח ילד הגדל לצד שתי אימהות/שני אבות.
    אם יתברר כי יוצא חלצי הוא חד מיני...אקבל אותו ללא היסוס אך לעולם לא אחשוף אותו למצב בו יש קצה קצהו של סיכוי להשפעה על האופן בו מיניותו מתפתחת!!! מי יודע עוד אילו מסקנות ממחקרים עתידיים עוד יתפרסמו בנושא זה!!!

    IP: 84.228.77.88דווח על תגובה זו

    • אהה נניח

      NEXT CASE, 20/05/14 00:02

      אז נניח שנסביר לו שישנם אנשים שנמשכים ומתאהבים בבני מינם זה אמנם עלול לגזול חמש דקות מזמנכם היקר אבל בתכלס, הרבה יותר קשה להסביר לילד שיש אבא עצבני בשמיים וחרטטנים "קדושים" עלי אדמות שלא מרשים לו להרגיש ולחשוב באופן חופשי.

      IP: 109.66.58.232 דווח על תגובה זו

      • אכן תגובה מעוררת רחמים! נסביר לפעוט שעוד לא מבין

        מה הוא מעדיף לאכול שיש אנשים שנמשכים לבני מינם!, 20/05/14 00:18

        אתה כנראה עדיין לא הפכת להורה! לא שזה מפריע לך לתת עצות מנותקות מכל היגיון מעשי.
        וחוץ מזה...אני חילוני לחלוטין!!!
        ואין בי שום "חירטוט קדוש"
        כמו כן איני מרצה על שום "אבא בשמיים"
        והרב אבינר לא מענין אותי כלל.
        אני סתם מביט על הנושא מנקודת מבט חילונית נוספת לשלך.

        IP: 84.228.77.88 דווח על תגובה זו

        • מה אתה לוקח את זה באופן אישי?

          שאלת שאלה על מציאות מורכבת, 20/05/14 00:27

          והראיתי לך שמורכבות זה עניין יחסי.
          חוצמיזה,אם הילד שלך עדיין לא מבין מה הוא רוצה לאכול כנראה שעדיין לא חייבים להסביר לו כל דבר.

          IP: 109.66.58.232 דווח על תגובה זו

          • שיהיה לך לילה טוב! מצטער על התגובה האחרונה. (ל''ת)

            , 20/05/14 00:42


            IP: 84.228.77.88 דווח על תגובה זו

    • אני מסביר לו: הנה שני אנשים שאוהבים אחד את השני וזו דרכם.

      יובל, 20/05/14 13:32

      בגיל צעיר קשה קצת להבין מהי "צרפתית" ולמה מבוגרים מכל המינים אוהבים את זה.

      אבל האמת היא שאם שני אנשים כלשהם בחרו להתנשק "צרפתית" באמצע הרחוב, כנראה די מאוחר וקרוב לודאי שהילד שלי ישן, או שמדובר במקום שבו רבים מתנשקים "צרפתית", כמו פינה רומנטית למול הים, ולילד שלי לא ממש יהיה אכפת אם זה זוג גברים, נשים או גבר ואישה.

      IP: 109.65.130.96 דווח על תגובה זו

      • ליובל, אני מרחם על הילד שלך, לא עליך

        , 22/05/14 13:59

        לילד "לא אכפת" אם זה זוג גברים או זוג נורמלי?

        אז איך הוא ילמד להבחין בין חברות בינו לבין הילדים שאיתו בגן או בבית הספר, לבין אהבה רומנטית ?

        איך הוא יתגבש כאדם שמבין כי אהבה לא חייבת לבוא עם החלפת נוזלים, ושיש הרבה סוגים של אהבה : לאבא, לאחים, לחברים, לעמיתים לעבודה וסוג אחד ומיוחד הכולל גם מגע מיני עם בת הזוג השני ?

        כל כך עצוב לשמוע על דור שני של נפגעים, ואתה נותן לזה יד, פשוט מזעזע.

        IP: 192.116.222.196 דווח על תגובה זו

      • ליובל, אני מרחם על הילד שלך, לא עליך

        , 22/05/14 13:59

        לילד "לא אכפת" אם זה זוג גברים או זוג נורמלי?

        אז איך הוא ילמד להבחין בין חברות בינו לבין הילדים שאיתו בגן או בבית הספר, לבין אהבה רומנטית ?

        איך הוא יתגבש כאדם שמבין כי אהבה לא חייבת לבוא עם החלפת נוזלים, ושיש הרבה סוגים של אהבה : לאבא, לאחים, לחברים, לעמיתים לעבודה וסוג אחד ומיוחד הכולל גם מגע מיני עם בת הזוג השני ?

        כל כך עצוב לשמוע על דור שני של נפגעים, ואתה נותן לזה יד, פשוט מזעזע.

        IP: 192.116.222.196 דווח על תגובה זו

  • 32.

    הiמiאים הם סרסורי קטינים שאונסים אותם ומדיחים אותם לסמים (ל''ת)

    חתיכה משיינקין ת''א, 19/05/14 23:37


    IP: 79.179.12.198דווח על תגובה זו

  • 31.

    העיקר שהילדה תתלבש בצניעות ושלא תשיר בציבור (ל''ת)

    זה מה שחשוב, 19/05/14 23:34


    IP: 109.66.58.232דווח על תגובה זו

  • 30.

    איפה הפמיניסטיות שתצעקנה נגד הסחר בנשים? (ל''ת)

    , 19/05/14 23:23


    IP: 95.86.117.246דווח על תגובה זו

  • 29.

    הרב אבינר - אתה אפס (אפס שהילדים שלא לא מוכנים לדבר איתו)

    ירושלמית, 19/05/14 23:04

    לא סתם כל הילדים שלך חזרו בשאלה וחלק מהם ניתקו איתך קשר - כנראה כי החינוך ה״נורמלי״ שלך היה כזה מדהים...
    תסתכל על הצלחת שלך לפני שאת פוזל לצלחת שלי.

    IP: 46.19.85.59דווח על תגובה זו

    • הבה ונניח כי אתם צועדים ברחוב עם ילדכם הפעוט

      ולפתע שניכם מבחינים בזוג גברים מתנשק ''צרפתית''!!!, 19/05/14 23:42

      האם תסיטו את פני הפעוט על מנת שלא יחשף למעשה זה....או שתראו לפעוט שלכם עד כמה אתם "נאורים ומתקדמים" ותניחו לו לפרש בעצמו את המחזה שנגלה לפניו בכדי שחלילה וחס לא יסבול מ"דעות קדומות"?
      אם כולנו היינו חד מיניים האם המין האנושי היה ממשיך להתקיים? כמובן שלא! ולכן חד מיניות שע"פ אומדנים אובייקטיבים מעורכת עד 10% מכלל האוכלוסיה אינה נורמלית!!! שהרי פירוש המילה "נורמלי" {ע"פ מיטב ידיעתי} היא רוב מוחלט!!!
      מי יודע אילו השפעות פסיכולוגיות מפתח ילד הגדל לצד שתי אימהות/שני אבות.
      אם יתברר כי יוצא חלצי הוא חד מיני...אקבל אותו ללא היסוס אך לעולם לא אחשוף אותו למצב בו יש קצה קצהו של סיכוי להשפעה על האופן בו מיניותו מתפתחת!!! מי יודע עוד אילו מסקנות ממחקרים עתידיים עוד יתפרסמו בנושא זה!!!

      IP: 84.228.77.88 דווח על תגובה זו

      • אפשר לגדל את הילד בקופסת קרטון עם חרכים לאוויר

        ועם קצת מזל הוא לא יתקל באנשים מבוגרים, 19/05/14 23:51

        שמאמינים בחבר דימיוני

        IP: 109.66.58.232 דווח על תגובה זו

        • יש לך תשובה אמיתית לסיטואציה שהצגתי? קל מאד

          להפריח ססמאות לאוויר ולברוח מהתייחסות ענינית!, 19/05/14 23:57

          מה דעתך?

          IP: 84.228.77.88 דווח על תגובה זו

          • לדעתי אתה לא צריך לכתוב את אותו טוקבק פעמים

            NEXT CASE, 20/05/14 00:04

            עכשיו תקרא את תגובה במס 33

            IP: 109.66.58.232 דווח על תגובה זו

  • 28.

    עדיף זוג הורים אוהב מאלה ששוכחים ילדים באוטו

    חנוך, 19/05/14 22:57

    ולא נספר מאיזה מגזר הם באים...
    עדיף זוג הורים אוהב מאשר הורים שמולידים המון ילדים ומגדלים אותם בעוני, בחושך, ללא תרבות ועם מוסר מעוות של שנאה ובדלנות.
    ולא נספר מאיזה מגזר הם באים...

    IP: 212.199.78.42דווח על תגובה זו

    • והכי עדיף אבא ואמא המגדלים ילד נורמלי

      ששי, 20/05/14 04:45

      באופן טהור כפי שהיה מיום הליכתו של האדם
      על פני כדור הארץ.

      המשפט של "עדיף על.." מהסוג שלך הוא דמגוגיה זולה ונבובה.. כי תמיד יש יותר "עדיף", בוודאי כשמדובר על אופציה כל כך פגומה ובעיתית כמו גזילת תינוק וגידולו בידי שני אנשים שהם , בהגדרה, בעלי סטייה מינית והפרעה נפשית קשה.

      IP: 192.116.216.165 דווח על תגובה זו

  • 27.

    למה לעולל לתינוק פשע כזה? איפה הממסד?

    דודו, 19/05/14 22:49

    מה עם טובת הילד? סוף העולם קרב ,המעוותים משתלטים על חיינו.

    IP: 46.116.194.157דווח על תגובה זו

  • 26.

    כבוד הרב אבינר, (ל''ת)

    ציוני בדם, 19/05/14 22:41


    IP: 76.214.8.13דווח על תגובה זו

  • 25.

    סוף סוף מישהו קם להגן על התינוקות שלא זוכים לאם.

    עופר, 19/05/14 22:29

    כל הכבוד, מסכים במאה אחוז.

    IP: 84.228.51.160דווח על תגובה זו

  • 24.

    ושמעתם על הילד שרבו הטרידו

    אביב, 19/05/14 22:25

    והוא פחד לספר כי אז יאשימו אותו שכן רבו הנ וחצי אלוהים ואולי זה אשמתו שרבו מטרידו מינית.
    מתן פומבי לכתבות כאלה זה מתן פומבי להסתה לשנאה.

    IP: 76.111.126.175דווח על תגובה זו

    • מה שרב יטריד מינית ילד??? לא יתכן. ואתה חושב שהרב אבינר ידע ושתק

      , 19/05/14 22:53

      לא יתכן אבל בטוח הוא גינה כשהמקרה התפרסם. מה הוא לא גינה ? לא יתכן הוא בטוח זעק ! לא זעק אני מבולבל אדם מוהו לא זעק מרה זאת בושה

      IP: 77.126.253.174 דווח על תגובה זו

      • רבנים פוגעים ביהודים?, לא יכול להיות! (ל''ת)

        מופתעאל פתיה, 20/05/14 00:45


        IP: 109.66.58.232 דווח על תגובה זו

  • 23.

    זו הוככה שאין אלוהים אחרת הרב היה מזמן נעלם מאיתנו בושה של רב (ל''ת)

    כרמיאלי מבוגר, 19/05/14 22:10


    IP: 5.29.162.46דווח על תגובה זו

  • 22.

    הiמiאים הם סרסורי קטינים שאונסים אותם ומדיחים אותם לסמים

    חתיכה משיינקין ת''א, 19/05/14 22:10

    כמו בבר נוער לדוגמא

    IP: 79.179.12.198

  • 21.

    לא לתת לרבנים לפתוח את הפה גו'רה שלהם

    ציקו, 19/05/14 21:49

    לא לתת לילדים ללכת לבית כנסת לבד שמא הרבנים יאנסו אותם.

    IP: 46.116.146.148דווח על תגובה זו

  • 20.

    ימח שמך

    , 19/05/14 21:43

    רב של השטן

    IP: 82.102.141.248דווח על תגובה זו

    • ימח שמך אתה ושם זכרך (ל''ת)

      , 19/05/14 22:28


      IP: 5.28.161.48 דווח על תגובה זו

  • 19.

    כל כך נכון וצודק הרב

    amir, 19/05/14 21:43

    עצוב על הילדים המסכנים האלה במדינה אטומה ואכזרית המאפשרת זאת

    IP: 82.102.141.248דווח על תגובה זו

  • 18.

    מילים קשות ואמיתיות. בעולם הזה צריך להיות אמיץ כדי להגיד אמת. (ל''ת)

    אני, 19/05/14 21:39


    IP: 79.177.183.228דווח על תגובה זו

    • מילים רעות ומרבות שנאה בעם. (ל''ת)

      , 20/05/14 13:23


      IP: 109.65.130.96 דווח על תגובה זו

  • 17.

    בבון, רד מהעץ (ל''ת)

    , 19/05/14 21:27


    IP: 77.127.150.241דווח על תגובה זו

    • נראה לי שאתה נהנה לשבת על העץ (ל''ת)

      , 19/05/14 21:41


      IP: 46.117.25.51 דווח על תגובה זו

  • 16.

    he is 1000% right , sick ppl that producing yetomim (ל''ת)

    The Rav is right, 19/05/14 21:14


    IP: 69.112.100.77דווח על תגובה זו

  • 15.

    הרב אבינר כל כך צודק ומתנסח בצורה הכי משכנעת. אשרינו שיש אדם כזה (ל''ת)

    מאיר, 19/05/14 21:08


    IP: 79.176.73.144דווח על תגובה זו

    • בקיצור מאיר החלטת לוותר על אימוץ ילד (ל''ת)

      , 19/05/14 22:49


      IP: 77.126.253.174 דווח על תגובה זו

  • 14.

    אבי ניר מקשת שוטף לילדים שלנו את המוח ומנסה להפוך אותם לחולי מין (ל''ת)

    , 19/05/14 21:07


    IP: 80.71.135.80דווח על תגובה זו

  • 13.

    האמת שהוא צודק (ל''ת)

    , 19/05/14 21:05


    IP: 5.28.144.191דווח על תגובה זו

  • 12.

    לרב מרבה השינאה והזדון- ואהבת לרעך כמוך מצלצל לך מוכר? (ל''ת)

    כמה רוע רוע רוע, 19/05/14 20:53


    IP: 77.125.11.136דווח על תגובה זו

    • u are stupid and MEAN toward the child (ל''ת)

      , 19/05/14 21:13


      IP: 69.112.100.77 דווח על תגובה זו

    • שים נעל בפה, טפש (ל''ת)

      , 19/05/14 22:29


      IP: 5.28.161.48 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מאחורי כל פייגלה מסתתר אינוס בילדות רחמיי עליהם. (ל''ת)

    , 19/05/14 20:46


    IP: 46.117.25.51דווח על תגובה זו

    • זהו מגיב ערבי בתשלום של "הקרן" מאוניברסיטת חיפה (ל''ת)

      , 19/05/14 21:06


      IP: 80.71.135.80 דווח על תגובה זו

      • שים לב "פסיכו" אתה לא עירני מגיב 11 הוא מהמפלגה שלך (ל''ת)

        נש קונטרול, 20/05/14 03:33


        IP: 46.116.146.148 דווח על תגובה זו

  • 10.

    יונקי זרגים מגעילים אותי ללא קשר לדת כלשהי. (ל''ת)

    , 19/05/14 20:45


    IP: 93.172.102.144דווח על תגובה זו

    • הפוסל במומו פוסל .. (ל''ת)

      , 20/05/14 21:48


      IP: 95.91.243.69 דווח על תגובה זו

  • 9.

    יש גבול לכל תעלול

    הרב צודק לגמרי, 19/05/14 20:45

    גם לילדים יש זכויות.

    IP: 37.142.55.33דווח על תגובה זו

  • 8.

    יונקי זרגים מגעילים אותי ללא קשר לדת כלשהי. (ל''ת)

    , 19/05/14 20:45


    IP: 132.64.33.164דווח על תגובה זו

  • 7.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    1, 19/05/14 20:44


    IP: 80.71.135.80דווח על תגובה זו

  • 6.

    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לך תדבר עם החבר הדמיוני שלך (ל''ת)

    דוד, 19/05/14 20:44


    IP: 62.90.76.107דווח על תגובה זו

  • 5.

    כמה הזויים הדתיים פשוט לא יאומן

    אתאוס, 19/05/14 20:41

    חיים לא נורמליים? מי שמך לקבוע מהם חיים נורמלים, אם כבר חייך אינם נורמלים לתקופתך.

    מישהו שאל את התינוק אם הוא רוצה להיוולד לזוג סטרייטים? היתה לו בחירה? מישהו בחר להיוולד יהודי? ברית מילה? וכו' וכו'???

    והבדיחה הגדולה מכולם:
    החרות שלך מסתיימת איפה שהיא פוגעת בחרותו של הזולת

    נו באמת, אדון נכבד, החירות של החילונים ממזמן נשללה על ידיכם ומשום מה זה לא נראה לי מזיז לך כל כך.

    טיעונים כאלה עלובים לא שמעתי ממזמן.

    IP: 213.57.202.172דווח על תגובה זו

    • אני חילוני ומתעב נגעל מבועת מקיא בורח מהסוטים הללו. (ל''ת)

      , 19/05/14 20:47


      IP: 46.117.25.51 דווח על תגובה זו

    • הבה ונניח כי אתם צועדים ברחוב עם ילדכם הפעוט

      ולפתע שניכם מבחינים בזוג גברים מתנשק ''צרפתית''!!!, 19/05/14 23:51

      האם תסיטו את פני הפעוט על מנת שלא יחשף למעשה זה....או שתראו לפעוט שלכם עד כמה אתם "נאורים ומתקדמים" ותניחו לו לפרש בעצמו את המחזה שנגלה לפניו בכדי שחלילה וחס לא יסבול מ"דעות קדומות"?
      אם כולנו היינו חד מיניים האם המין האנושי היה ממשיך להתקיים? כמובן שלא! ולכן חד מיניות שע"פ אומדנים אובייקטיבים מעורכת עד 10% מכלל האוכלוסיה אינה נורמלית!!! שהרי פירוש המילה "נורמלי" {ע"פ מיטב ידיעתי} היא רוב מוחלט!!!
      מי יודע אילו השפעות פסיכולוגיות מפתח ילד הגדל לצד שתי אימהות/שני אבות.
      אם יתברר כי יוצא חלצי הוא חד מיני...אקבל אותו ללא היסוס אך לעולם לא אחשוף אותו למצב בו יש קצה קצהו של סיכוי להשפעה על האופן בו מיניותו מתפתחת!!! מי יודע עוד אילו מסקנות ממחקרים עתידיים עוד יתפרסמו בנושא זה!!!

      IP: 84.228.77.88 דווח על תגובה זו

  • 4.

    מאמר מצוין צודק במאה אחוז כבוד הרב (ל''ת)

    שי, 19/05/14 20:35


    IP: 80.246.133.123דווח על תגובה זו

  • 3.

    גם אני כלול ? (ל''ת)

    הרב המאונן אלון, 19/05/14 20:34


    IP: 84.108.34.74דווח על תגובה זו

  • 2.

    אין ספק שמדובר בשאלה פילוסופית מעמיקה ביותר. (ל''ת)

    , 19/05/14 20:32


    IP: 79.178.105.162דווח על תגובה זו

  • 1.

    מישהו שאל את הילדים שלך אם הם מוכנים לחיות לפי דרכך ה״נורמלית״?

    אפיקורוס, 19/05/14 20:15

    מי שמך לקבוע מהו: ״בינה טבעית, מוסר טבעי, או ישרות אנושית בסיסית״?

    IP: 173.73.50.229דווח על תגובה זו

    • u r not epikores.. u are stupid and MEAN toward the child (ל''ת)

      , 19/05/14 21:12


      IP: 69.112.100.77 דווח על תגובה זו

    • את הילדים שלו הוא הביא עם אשתו בדרך הטבע.

      עופר, 19/05/14 22:32

      לא קנה אותם בשוק הבשר.

      IP: 84.228.120.37 דווח על תגובה זו

      • נו אז מה עופר? זה נותן לו זכות מיוחדת למלא להם את הראש

        בתפיסת העולם המעוותת שלו?, 20/05/14 03:05

        זה שהבאת ילד לעולם בדרך הטבע עדיין לא הופך אותך להורה מוצלח.הורות וחינוך מתחילים אחרי שהילדים נולדים ואין לזה שום קשר לצורת המשגל של הוריהם

        IP: 109.66.58.232 דווח על תגובה זו

        • וזה שיש לך כסף לא נותן לך זכות לקחת ילד מאימו. (ל''ת)

          עופר, 20/05/14 05:26


          IP: 84.228.120.37 דווח על תגובה זו

        • זה שאתה קורה לתפיסת עולמו מעוותת לא הופך אותה לכזאת.

          עופר, 20/05/14 05:31

          אין שום דבר מעוות בהתנגדות לפגיעה בזכות הילד לאם. יש עיוות גדול בגזית הילד מאימו והקמה של משפחה עם שני אבות. אם תבדוק את ההגדרה למילה עיוות תגלה שהמשמעות היא ללכת נגד דרכי הטבע, ככה שלא אני קבעתי כי שני אבות וילד זה עיוות אלא הטבע.

          IP: 84.228.120.37 דווח על תגובה זו

          • מה זה דרך הטבע?

            ליאור, 20/05/14 11:20

            לבשל בעלי חיים זו דרך הטבע? להרוג פרות, לפשוט את עורן, לשים על הראש ולמלמל כל מני פסוקים שמהללים חבר דמיוני זה דרך הטבע?
            Give me a break.

            IP: 79.181.110.14 דווח על תגובה זו

            • ליאור, אתה בטוח שאתה סגור על איך באים ילדים לעולם?

              ערן, 22/05/14 08:06

              רמז: אין לזה קשר לפשיטת עורות של חיות

              IP: 46.19.86.122 דווח על תגובה זו

            • השאלה הזו, "מה זה דרך הטבע" היא בדיוק המחלה שלכם

              יקי, 22/05/14 14:09

              אתם לא מצליחים להבין באופן אינטואיטיבי ומולד מה זה טבעי, ומה זה לא טבעי וסוטה.

              אז אתם מברברים, מקשקשים, ממציאים מושגים ומעוותים את הקיימים ( "משפחה" חד מינית , "נישואין בין 2 גברים" ... Give Us A Break ) , עושים הפגנות ברחוב, מאיימים על מי שחושב אחרת מכם, תעמולה בכל תוכנית ריאלטי סוג ג' ... ממש בליץ על התודעה מתוך מחשבה שאולי, פתאום, לא נשים לב ונגיד "ואללה, זה ממש נורמלי".

              זה לא יקרה.

              איפה הבעיה ? במקום לנסות להכיל את המחלה שלכם, לקבל אותה ולנסות למזער נזקים לכם ולסביבה, אתם מכרסמים כמו טרמיטים בכל מה שהוא נכון וטוב.

              חברה לא יכולה לחיות בלי מוסר, איפוק מיני, תא משפחתי נורמטיבי,ערכים אנושיים
              ובני אדם שנבראו בצלם "זכר ונקבה ברא אותם".

              את זה אתם לא מבינים, וזו תהיה הסיבה לזה שבקרוב תחטפו ציבורית גל עצום של דחייה קולקטיבית ( התחיל בכמה ארצות חשובות ).

              IP: 192.116.222.196 דווח על תגובה זו