• 55.

    כל הכבוד לרב! מי המציא ת"קהילה" הגאה? (ל''ת)

    שפויה, 11/06/14 23:00


    IP: 109.186.33.30דווח על תגובה זו

  • 54.

    מצא למי להיטפל, למנינים השיוויוניים.

    עלוב, 02/06/14 12:53

    העתיד של עם ישראל ושל תורת ישראל כבר כאן

    IP: 188.120.157.244דווח על תגובה זו

  • 53.

    אולי זה הזמן לבטל את הרבנות הציבורית הם רק מפריעים (ל''ת)

    אורי, 20/05/14 16:13


    IP: 94.159.156.142דווח על תגובה זו

  • 52.

    להעיף את אריאל- נכון מזמן

    , 19/05/14 17:02

    לא בהקשר הנוכחי- עוד שטות של אחד שאיננו מתאים לעיר כמו רמת גן. מזמן היה צריך להחליפו. דעותיו מתאימות להר ברכה, שם מקומו. ענין החד מיניים- נו, באמת, מי בדיוק שומע לו? הוא קובע משהו? אגב, לפקיד קבלה במלון יש אישור הלכתי לתת חדר לזוג בנות/נשים? מי יודע מה קורה ביניהן בלילה? השטויות של הרבנים הם תעודת זהות שלהם . עלובי חשיבה ומטורללי הזיות שלא שיערום אבותינו. ואולי כן?

    IP: 64.134.102.222דווח על תגובה זו

  • 51.

    רק רב שתומך בלסביות

    , 18/05/14 19:39

    יכול להיות רב עיר.

    התחרפנתם?!

    IP: 31.168.78.6דווח על תגובה זו

  • 50.

    לפטר מיד את הנ"ל ולא לקחת אחר. שום סיבה שיחיה על חשבון הציבור. (ל''ת)

    מוכן לקחת כסף מלסביות וגם מחרים אותן., 16/05/14 15:07


    IP: 62.219.63.126דווח על תגובה זו

  • 49.

    פסק לפי ההלכה. מה רוצים ממנו? (ל''ת)

    , 16/05/14 11:30


    IP: 79.176.189.180דווח על תגובה זו

    • ההלכה לא לגיטימית. לגיטימית באירן..וגם שם מתעוררות (ל''ת)

      , 16/05/14 14:26


      IP: 77.127.247.166 דווח על תגובה זו

  • 48.

    על הכבוד! צריך להעיף אנשים חשוכים כמוהו מעמדות מפתח

    אלעד, 16/05/14 10:29

    לא ייתכן שאנשים כמו הרב הזה יקבעו את אופיה של המדינה. צריך להעיף אותם מיד ולמנוע מהם לזהם לנו את החיים בחוקים מלוכלכים ופרימיטיביים!!!

    IP: 5.22.130.169דווח על תגובה זו

    • טפל בדקירות אצלכם רציחות ואונס קבוצתי כל יום עזוב דתיים טובים ממכם (ל''ת)

      ג'ו האונס, 16/05/14 12:07


      IP: 31.44.142.22 דווח על תגובה זו

  • 47.

    מדינת הלכה = שואה שניה לעם ישראל כנסו

    נח, 16/05/14 08:12

    מדינת ישראל הוקמה ע״י חילונים כמדינה חילונית דמוקרטית ושיוויונית וכל מי שינסה לחבל בערכי היסוד של המדינה החילונית שלנו דמו בראשו. מדינת הלכה לא תהיה כאן, איראן לימדה אותנו לקח. אם נצטרך לשרוף בתי כנסת ולהרוג רבנים תואמי אייטולות לא נהסס ראו הוזהרתם!

    IP: 93.173.161.253דווח על תגובה זו

    • זו עובדה שכבר הפסדנו לדתיים

      הרי, 16/05/14 14:13

      אם החילונים היו מאוחדים אז מיילא...

      אבל רוב החילונים מכבדים את הדת ואוהבים רבנים, חותכים לילדיהם ופשוט מנצלים את החופש החילוני בשאר הזמן...

      הם לא חילונים באמת.

      הגיע הזמן לחלק את המדינה ל2.

      IP: 77.127.247.166 דווח על תגובה זו

  • 46.

    לשלוח אותו לאיראן

    , 16/05/14 06:07

    זה רב זה? זה אייטוללה פרסי! איזה רב ואיזו ציונות? יש להדיח את המדיח המתחזה הזה לאלתר

    IP: 212.199.109.234דווח על תגובה זו

    • הוא רב ועוד איך. ככה מתנהגים רבנים..

      , 16/05/14 14:28

      ואם היה להם יותר כוח, היו דורשים לרצוח את כל ה"כופרים". הם פשוט קצת מפחדים.

      רק לאחרונה הרב שטיימן הורה לרצוח חילונים.

      IP: 77.127.247.166 דווח על תגובה זו

  • 45.

    אריאל תעוף לנו מרמת גן. לא רוצים לראות את השם שלך

    על מסעדות, 16/05/14 04:28

    לא רוצים את הכשרות שלך על כל מסעדה ובית קפה ברמת גן. השם שלך מבזה אותנו ויש לך פרצוף רשע.


    לכל המשווים לכדורגל וכו' - כדורגל מעניין לי את...
    אבל הכדורגל לא נכנס לי לצלחת, לבתי הקפה ולכל מקום.



    תעופו לנו מהחיים!!!!!

    דתיים פשוט לא יודעים גבולות. הם חושבים שיש להם את כל הזכויות לכפות משהו על אחר בשם מוצאו.

    אתם כופים בבתי הספר, בצה"ל, בגן, במקומות עבודה, במקומות בילוי, בכל מדיה אפשרית..


    אתם פשוט כופים עצמכם בכל מקום ואנשים אוהבים את זה רק כי הם עדיין מרגישים שיש להם בחירה וסביבה "חילונית", אבל אם היו חיים איתכם בלבד, היו מתנהגים אחרת.



    עופו לעזה או לאירן.

    IP: 87.68.153.240דווח על תגובה זו

    • אמן!! הלוואי שיעיפו את הדבר הזה סוף סוף (ל''ת)

      , 16/05/14 10:29


      IP: 5.22.130.169 דווח על תגובה זו

  • 44.

    2 נשים יחד זו פסגת האנושות

    לעומת זאת, 16/05/14 04:19

    לעומת זאת 2 גברים אחד בתוך התחת של השני בכוילל כ"חברותא" שמריחים אחד את הזיעה המצחינה והרעילה של השני שם זה שיא הגועל נפש ושיא הטומאה . אפשר למות רק מהריח.

    IP: 87.68.153.240דווח על תגובה זו

    • רק לא סיפרת לנו איך אתה יודע ? יא נבלה ! (ל''ת)

      שרפשטיין, 16/05/14 05:05


      IP: 166.137.209.154 דווח על תגובה זו

    • טומאה זה לכתוב שקרים כדי להכפיש אנשים אחרים

      יערה פ''ת, 16/05/14 10:33

      אף אחד לא שואל אותך מה טמא ומה מגעיל.
      גם יצורים מטומטמים כמוך זה מגעיל, אבל עדיין אנחנו מרשים לך לחיות ולקבל את כל הזכויות שמגיעות לך.. אז עשה טובה וסגור את עצמך בתוך הבית בלי מחשב כדי שלא נצטרך להיחשף לרעל שיש בך כלפי אנשים אחרים.

      IP: 5.22.130.169 דווח על תגובה זו

      • יערה - מקומך באפגניסטן. את לא מרשה לאף אחד שום דבר (ל''ת)

        א-מינית, 16/05/14 14:14


        IP: 77.127.247.166 דווח על תגובה זו

  • 43.

    אין דבר יותר יפה ונעלה (גם מוסרית) מ2 נשים כזוג.

    אין דבר יותר יפה מ2 נשים, 16/05/14 03:43

    וע"פ היהדות זה נחשב לג'יפה וכיעור מאוס.

    IP: 87.68.153.240דווח על תגובה זו

  • 42.

    הרב אמר שתפקיד האישה להיות מכונת השרצות

    ושהיא כולה טומאה, 16/05/14 03:23

    ואת הרבנים האלה מתקצבים מהמשכורת שלכם. הרבה גברים מפגרים אולי שמחים על כך. אבל נשים?

    IP: 87.68.153.240דווח על תגובה זו

    • אויש כמה שאת טועה

      , 16/05/14 03:52

      http://tinyurl.com/ofrg3dx

      IP: 70.109.175.39 דווח על תגובה זו

  • 41.

    על סמך מה אתם קובעים מה מוסרי ומה לא מה חשוך ומה נאור? (ל''ת)

    הראל, 16/05/14 02:33


    IP: 212.76.106.128דווח על תגובה זו

    • 41 - לפי גישתך זה בסדר שארצח אותך?

      ''לפי מה קובעים'', 16/05/14 03:25

      אם זה בסדר להפלות ע"פ מין או נטיה מינית - זה אומר שזה כמובן בסדר אם אחליט לרצוח אותך.


      השאלה המתממת והרליטביסטית שלך מובילה למסקנה שעלי לרצוח אותך.


      אתה מסכים עם זה ?

      IP: 87.68.153.240 דווח על תגובה זו

    • תשובות להראל

      נסיון, 16/05/14 03:55

      מדובר בדיון ארוך מאוד ולא לכאן...
      אבל בין היתר - 1. כל המחקרים עד היום בנוגע למה שגורם לסבל, דיכוי, פריחה, הצלחה, תחושה טובה ובריאה, עלבון, חולי וכו' וכו'
      2. כשהולכים באמת אבל באמת ע"פ חוקי התורה - מגיעים למצבי השפל הכי קיצוניים שיש, וזו עובדה שלא ניתן להתווכח עליה. אם למשל אישה עושה את מה שנאמר לה ע"פ כל כתבי הדת, המדרשים ושאר העצות - היא פשוט תךהיה אישה מוכה ותמוד בגיל מאוד מוקדם. (לא מדובר במה שדתיות עושות בפועל, אלא אם הן ילכו ע"פ התורה לפרטי פרטיט ויצייתו לכל מה שכתוב באופן מוחלט). שוב - זו עובדה שאם הולכים לפי חוקי התורה על כל פרטיהם (ולא על פי בחירה של מצוות הנוחות לך) - מגיעים לפגיעה אנושה בך ובסובבים אותך.
      אתה רשאי כמובן להתווכח ולשאול "מי אמר שסבל זה רע"...
      3. הנאורות היא האומץ לחשוב.
      וזה לא שמישהו "החליט" כך. זה מה שזה הפך להיות. הדת לעומת זאת מתנגדת לפקפוק בהנחות היסוד שלהן ולכן לא יכולה להיות נאורה בשום צורה ואופן.
      4. מאות אלפי שגיאות וסתירות בין הדת למציאות. לכן מי שהולך לפיה בהכרח טועה וכן "חשוך". פלפול "גאוני" ככל שיהיה לא מייצר תבונה ורגשות או קשר עמוק למציאו

      IP: 87.68.153.240 דווח על תגובה זו

  • 40.

    פגשתי את הרב אריאל. הוא אדם רשע ומתועב (ל''ת)

    עם ריח רע מהפה, 16/05/14 02:27


    IP: 87.68.153.240דווח על תגובה זו

  • 39.

    מדינה דמוקרטית?

    אם המדינה היתה דמוקרטית, 16/05/14 02:19

    אם המדינה היתה דמוקרטית - לא היה דבר כזה רב עיר.


    מדוע נותנים לו בכלל פתחון פה?

    מדוע נותנים לרבנים מקום בחברה?


    ראשיתץ כל זה תפקיד שמדיר נשים באופן מוחלט ושנית אלו אנשים שמייצגים את המיזוגניה ועוד נותנים להם תפקיד מכובד בשל כך.


    תארו לעצמכם שעכשיו היתה חבורת מיזוגנים קיצונית, ואז ברגע שהם היו מקבלים הכרה דתית, הם היו יכולים לשמש בתור צינור לדברי קודם..ועוד היו מכירים בהם כדבר לגיטימי.



    למה אין מיזאנדריות שמתפרנסות מכך, אבל יש רבנים שמתפרנסים ממיזוגניה ומתקבלים כדבר לגיטימי בעולם?

    IP: 87.68.153.240דווח על תגובה זו

    • דברי קודש* (ל''ת)

      , 16/05/14 02:20


      IP: 87.68.153.240 דווח על תגובה זו

    • ואני חשבתי שהדרת נשים זה רציחתן רק במגזר החילוני?! תמימה הייתי (ל''ת)

      אונס קבוצתי, 16/05/14 12:05


      IP: 31.44.142.22 דווח על תגובה זו

    • זה נכון שאם המדינה

      בנט, 19/05/14 07:55

      זה נכון, שאם המדינה היתה דמוקרטית לפיד לא היה בממשלה, ומזמן היה יושב בכלא, על התעללות ושנאתו בציבור שלם שכל חטאם שהם לא חיים כמו שהוא רוצה

      IP: 212.76.105.38 דווח על תגובה זו

  • 38.

    צאו לי מהכיס! דירה שלי, זכותי לקבוע למי להשכיר אותה! (ל''ת)

    , 16/05/14 01:26


    IP: 79.182.169.75דווח על תגובה זו

  • 37.

    וגם לא להאכיל חתולי רחוב ! אפילו אם הם סטרייטים !!!

    שומשום, 15/05/14 23:57

    כי זה עיוות מוסרי.
    ויש בזה צד עבירה.
    או צד סניליות.

    IP: 46.116.198.103דווח על תגובה זו

    • כן תאכיל אותם, ואז הם יתרבו ויחרבנו לך בכל הבית (ל''ת)

      אמיר, 16/05/14 01:33


      IP: 79.182.169.75 דווח על תגובה זו

      • רק דוס אהבל יכול לכתוב כזו שטות!

        , 16/05/14 05:21

        אולי אחותך הקטנה מחרבנת בבית. חתול לא יעשה את זה לעולם!

        IP: 85.65.37.50 דווח על תגובה זו

  • 36.

    ואני פוסק שלזוג גייז מותר להשכיר רק מקלחת ... (ל''ת)

    הרב צודק אבל לא הכול הוא אמר, 15/05/14 22:36


    IP: 5.104.224.195דווח על תגובה זו

    • ולשלוח להורים זוג כדי עפר קטנים ... כמתנה ומזכרת (ל''ת)

      , 15/05/14 22:38


      IP: 5.104.224.195 דווח על תגובה זו

  • 35.

    יש לתבוע את ה״רב״ על טרור דתי!!! פשוט גועל נפש (ל''ת)

    שרה, 15/05/14 22:29


    IP: 87.63.183.158דווח על תגובה זו

    • מה שאתם עושים זה טרור חילוני. דיקטטורה של סתימת פיות. אתם חשוכים. (ל''ת)

      אמיר, 16/05/14 01:34


      IP: 79.182.169.75 דווח על תגובה זו

      • אנחנו הרוב! חוצמזה, מה לך ולדמוקרטיה? (ל''ת)

        , 16/05/14 05:22


        IP: 85.65.37.50 דווח על תגובה זו

  • 34.

    לא סתם שנאו את האשכנזים באירופה,היו יותר נחותים מחזירים (ל''ת)

    זוהמה אשכנזית, 15/05/14 22:17


    IP: 79.182.160.117דווח על תגובה זו

    • אתה בטח תימני או מרוקאי. אתם צאצאים של עמלק

      ידידיה, 15/05/14 22:23

      אני בטוח שאתה לא מעדות הלבנט או הבלקן.
      רק מרוקאי או תימני.

      IP: 79.179.66.11 דווח על תגובה זו

    • היהודים הם הנחותים. לא האשכנזים

      מה הקשר אשכנזים?, 16/05/14 04:05

      יהודים (שמאמינים ביהדות) הם הרבה הרבה הרבה יותר נחותים מחזירים.

      במיוחד כל אלה המאמינים ב"עם נבחר" והקשקוש הזה של "גויים". ומי משתמש בביטוי "גוי"? מזרחיים כמובן.

      IP: 87.68.153.240 דווח על תגובה זו

    • רב הוא תמיד נחות יותר מחזיר

      בלי קשר למוצא, 16/05/14 04:09

      והרבנים המזרחיים אפילו יותר מגעילים ומתועברים מהרבנים האשכנזים.

      ספק אם רבנים יכולים להיות אשכנזים באמת.
      כנראה שהם ערבים.


      רב בהגדרה הוא בעל חשיבה ערבית מזרח תיכונית נקודה.
      רב זה קיצור של ערבי - תוציאו את ה ע' והי' ותוסיפו שגעון גדלות.

      IP: 87.68.153.240 דווח על תגובה זו

    • בושמני, יש הפסקה במשלוחה פיצות? (ל''ת)

      , 16/05/14 05:22


      IP: 85.65.37.50 דווח על תגובה זו

  • 33.

    רב היוצא כנגד השכרת בתים למי מהחיים בעולם.

    בעיה עם המגזר שלו, 15/05/14 22:15

    מצוי בבעיה עם עצמו ומקומו בעולם. יבחן נא הרב המכובד את מצב היחסים בישיבות ואולפנות. המצוי בקרבם מעורר את כעסם. אלא שאין לאיש פתרונות אמיתיים, מדוע כי אינו פתוח ומוכן למתחייב באלו החיים להביא לידיעה למצוא פתרונות למציאות חדשה. הרי החיים במצריים לא דמו לחיים עם צאת ישראל ממצרים והתקופה אז אינה דומה להיום יועיל הרב להבהיר איך זה שעם שעמד במעמד הר סיני לא הצליח לקיים את דרישות הבורא או שמע הבנת העם את הדרישות מפי בשר ודם היתה הבעיה וממנה קרה מה שקרה. האל שינה ממנהגו אפשרי המצב בכלל? או שמע הציבור אינו יכול לשמר מציאות חולה יותר ויש לרפא את הגישה ולהתאימה להיום ועכשיו אבל למה עם ניתן לפסוק פסקי "הלכה" ולא להבין למה אנחנו 2500 שנה בגלות.

    IP: 109.186.76.102דווח על תגובה זו

  • 32.

    מיאו חתולה- זה הרב שקרא להרעבה של החתולים יצירי הבריאה

    ימ''ש, 15/05/14 21:37

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/images/nrg/include/img/send_pic.png

    IP: 109.65.22.31דווח על תגובה זו

  • 31.

    יש הרבה פחות סיכון לאורח חיי בשכנים חד מיניים מאשר בשכנים דתיים פנטיים (ל''ת)

    על-מונית, 15/05/14 21:28


    IP: 87.68.35.184דווח על תגובה זו

  • 30.

    he is a RAV..and doing his job.... not a politician (ל''ת)

    politicly correct garbage, 15/05/14 21:09


    IP: 69.112.100.77דווח על תגובה זו

  • 29.

    ראש העיריה ולא ראש העיר !

    הוא זנב העיר, 15/05/14 21:08

    הזמין את הרב לשימוע ? וואלה ? למה הוא שופט ? הרב ציטט את ההלכה ! ראש העיריה הוא זה שצריך לחשוש משימוע של הציבור ביום הבוחר !

    IP: 166.137.210.29דווח על תגובה זו

  • 28.

    בקרוב מרץ תנהיג נשואין בין בחורות לכלבים וכבשים (ל''ת)

    הלל שטיינשר, 15/05/14 21:07


    IP: 83.101.70.213דווח על תגובה זו

  • 27.

    איזה עולם, פעם היה צריך אומץ לצאת מהארון היום צריך אומץ לצאת נגדם (ל''ת)

    חזק ואמץ אל תירא ואל תחת, 15/05/14 20:55


    IP: 95.86.86.219דווח על תגובה זו

    • למה צריך לצאת נגדם??

      , 15/05/14 21:35

      פרימיטיב

      IP: 85.65.47.115 דווח על תגובה זו

      • כי יש עוד דעות בעולם חוץ משלך (ל''ת)

        אמיר, 16/05/14 01:37


        IP: 79.182.169.75 דווח על תגובה זו

  • 26.

    הרב צודק הם הורסים את הילדים והמוסר בארץ (ל''ת)

    גולן, 15/05/14 20:50


    IP: 5.22.129.216דווח על תגובה זו

    • נכון, הדתיים הורסים את הילדים והמוסר בארץ

      , 16/05/14 10:43

      לא פלא שלא סבלו אותם באירופה! דתיים עופו לנו מהעיניים

      IP: 5.22.130.169 דווח על תגובה זו

  • 25.

    don't ask don't tell

    , 15/05/14 20:36

    שלהט"בים לא ישתפו בנטייתם המינית בעת השכרת דירה,
    משכירים מצידם לא ישאלו,
    וכך לא תהיה אפליה כלפי אף אחד.

    ---
    אגב, צריך להבין שכאשר שואלים רב - האם מותר לתת מקום ובכך לסייע לדבר עבירה - הוא פשוט לא יכול (ולא אמור) לתת לזה לגיטימציה.
    לכן ניסה בכל זאת לתת כיוון מתי אפשר, למשל אם הבחורה משכירה לבד.
    באותה מידה אם זוג חד מיני לא היה טורח להדגיש את נטייתו המינית, לא הייתה בכלל עולה שאלה.
    זה כמו שאדם חילוני (כמו רוב הציבור בישראל..) יבוא למשכיר דתי ויטרח להדגיש בפניו שהוא הולך לבשל בדירה בשבת... זה מכניס את הדתי לפינה בעייתית, ויעדיף שלא לתת יד לחילול שבת.

    IP: 80.74.111.178דווח על תגובה זו

  • 24.

    ראש העיר אינו יכול לזמן רב עיר לשיחה יכול לבקש (ל''ת)

    חוצה ישראל, 15/05/14 20:33


    IP: 109.103.36.144דווח על תגובה זו

  • 23.

    משכב זכר= בהמיות! רדיפה אחר התאווה! (הנטיה לא פסולה, המעשה כן!) (ל''ת)

    בן משיח, 15/05/14 20:27


    IP: 213.57.101.254דווח על תגובה זו

    • משכב זכר הוא מימוש האהבה בין שני גברים

      אלה, 16/05/14 10:47

      בדיוק כמו שאתה מממש את האהבה שלך עם אישה - אל תיכנס למיטה של אחרים כי הם לא צריכים את האישור שלך

      IP: 5.22.130.169 דווח על תגובה זו

    • מדובר בלסביות

      יקיר, 16/05/14 15:38

      תלמד לקרוא לפני שאתה קופץ.

      IP: 85.65.162.70 דווח על תגובה זו

  • 22.

    הבעיה היא בדת. העיוות הוא בזה שיש רב לעיר

    אן, 15/05/14 19:59

    הרב בסה"כ פסק לפי הדת החשוכה שלה הוא סוגד בפנאטיות חשוכה.
    הבעיה היא שאנחנו משלמים לו בשביל הזוועה הזו

    IP: 79.183.126.123דווח על תגובה זו

    • אני משלם לכדורגל הבהמתי שלך ולתיאטרון הזנותי שלך. אם לבטל, אז הכל (ל''ת)

      אמיר, 16/05/14 01:39


      IP: 79.182.169.75 דווח על תגובה זו

      • הפוך גוטה הפוך. החילונים משלמים את לחמך! (ל''ת)

        , 16/05/14 05:24


        IP: 85.65.37.50 דווח על תגובה זו

  • 21.

    הרב אריאל מציג: איך לחזור לימי הבייניים . איש חשוך (ל''ת)

    גוני, 15/05/14 19:48


    IP: 5.102.202.201דווח על תגובה זו

    • כל אחד והחושך שלו.... (ל''ת)

      , 15/05/14 19:56


      IP: 212.179.217.26 דווח על תגובה זו

    • מי מדבר על חושך .איש חשוך ....לא כל חדש נוצץ (ל''ת)

      שמעון, 15/05/14 21:08


      IP: 46.117.222.245 דווח על תגובה זו

    • השמאל מציג: איך לחזור לימי הבולשביזים. סותמי פיות חשוכים. (ל''ת)

      אמיר, 16/05/14 01:41


      IP: 79.182.169.75 דווח על תגובה זו

      • אמיר - ראיתי אותך. אתה דומה לבבון ביום טוב

        כ''כ מכוער, 16/05/14 03:30

        כ"כ מכוער ומדיף סרחון מקילומטרים (רצינו למות מרוב סרחון).

        הרי ברור שכל תמיכתך בדת נובעת מרגשי נחיתות. הרבנים מספקים לך ניפוח אגו.


        עכשיו תודה בסיבה האמיתית לתמיכתך בדת ולך לטיפול.

        IP: 87.68.153.240 דווח על תגובה זו

  • 20.

    עוד סיבה להפרדת הדת מהמדינה ! (ל''ת)

    יוסי, 15/05/14 19:47


    IP: 109.65.49.141דווח על תגובה זו

  • 19.

    הרב צודק. זה הכל טינוף וגועל של גויים. הם מחוץ למחנה. טפו איכסה עליהם (ל''ת)

    , 15/05/14 19:39


    IP: 83.101.70.213דווח על תגובה זו

  • 18.

    "רב״

    אלישע בן אבויה, 15/05/14 19:37

    זה לא רב זה נבל ברשות התורה טובל ושרץ בידו ימח שמו וזכרו.

    IP: 109.160.215.162דווח על תגובה זו

    • מוחמד אין לכם אתרים במגזר? (ל''ת)

      , 15/05/14 19:45


      IP: 80.71.135.80 דווח על תגובה זו

    • ל 18

      , 15/05/14 21:46

      מי שמדבר כך הוא ולחה בראש

      IP: 79.178.60.161 דווח על תגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד לרב,יש לו זכות להבעת דעתו בדמוקרטיה (ל''ת)

    1, 15/05/14 19:21


    IP: 80.71.135.80דווח על תגובה זו

    • דמוקרטיה לא חלה על ח רדים. הם אנטי דמוקרטים (ל''ת)

      , 16/05/14 05:25


      IP: 85.65.37.50 דווח על תגובה זו

  • 16.

    אנשים מפספסים את הפואנטה

    ר, 15/05/14 19:20

    כמו שאנשים מתחילים לצעוק שלבני מנסה לסתום פיות ומתערבת בדעתו של אדם מסויים - הרב יעקב עצמו עשה את אותו מעשה מלכתחילה!

    לא מתפקיד הרב להביע את דעתו בצורה ציבורית לגבי עסקיהם של בעלי דירות על סמך דעותיו בלבד. זה העניין של בעלי הבית ואין מקום לאף אדם! אף אדם לבוא ולהמליץ לאיזו אוכלוסיה כדאי ולהשכיר ולאיזו אסור!

    גם לא ציפי לבני וגם לא הרב יעקב!!!!

    IP: 109.64.99.221דווח על תגובה זו

    • אתה הזוי. משכיר הדירה פנה אל הרב וביקש את דעתו

      אמיר, 16/05/14 01:29

      ובכלל מה זה הבולשביזים הזה? ממתי בדמוקרטיה אסור להביע דעה בצורה ציבורית? אתה רוצה דיקטטורה חשוכה, לך למקום אחר. פה זה דמוקרטיה, מותר לדבר.

      IP: 79.182.169.75 דווח על תגובה זו

      • אז זהו אמיר שזו לא בדיוק "דעה

        '', 16/05/14 03:42

        אם היה מקום לכל הדעות, אז היית שומע אחד אומר שאין להשכיר ליהודים ואחד אומר שאין להשכיר לגברים וכן הלאה.

        אם זה לפי ההלכה - כברלא מדובר בדעות שונות ואינדיווידואליות.

        IP: 87.68.153.240 דווח על תגובה זו

      • דמוקרטיה לא חלה עליכם. מותר לשבור לכם את העצמות אפילו ברחוב! (ל''ת)

        , 16/05/14 05:26


        IP: 85.65.37.50 דווח על תגובה זו

  • 15.

    לפטר את לבני שמסיתה נגד היהדות (ל''ת)

    יוני, 15/05/14 19:16


    IP: 5.69.233.152דווח על תגובה זו

  • 14.

    לא יעזור לכם- יהודים מאמינים תומכים ברב אריאל. (ל''ת)

    , 15/05/14 19:01


    IP: 95.86.70.92דווח על תגובה זו

    • הבעיה היא שרוב תושבי רמת גן לא "יהודים מאמינים" ולא תומכים באריאל החרד

      , 15/05/14 21:32

      שנפסיק לשמוע את הדעות החשוכות של אריאל.

      IP: 79.177.126.24 דווח על תגובה זו

      • מי אתה שתקבע מה חשוך ומה נאור? לדעתי אתה החשוך. דיי לסתימת הפיות! (ל''ת)

        אמיר, 16/05/14 01:29


        IP: 79.182.169.75 דווח על תגובה זו

        • חובה לסתום לכם את הפה המסריח שלכם (ל''ת)

          , 16/05/14 05:27


          IP: 85.65.37.50 דווח על תגובה זו

    • בתור רמת גנית, אני מייצגת את הרוב שלא מעוניינת בשום רב

      וגם, 16/05/14 02:26

      וגם אם היינו מיעוט, עדיין אין שום הגיון בטומאה הזו שנקראת "רב".


      מי הוא ומה הוא? למה הוא חושב שיש לו זכויות בעולם הזה?
      באותה מידה שתורתו נכונה - ככה יש לי זכות להשמיד אותו. ונראה אתכם סותרים זאת.



      כל מהות הרבנים היא שנאת נשים והיררכיה מתועבת ע"פ מוחם האולטרא-גברי.

      בטוחה שאם תבדקו את מוחם, יתברר כי מדובר בדפוסים פסיכופטים ומגאלומנים. הרי רק חולה נפש חושב שיש לואת הסמכות לקבוע מצה נכון ולא נכון...אך גם לא ע"פ שיקול דעת מציאותי, אלא ע"פ ספרי השיקוץ המטונף של היהדות.

      IP: 87.68.153.240 דווח על תגובה זו

  • 13.

    גם לי הרב אלון שיחק בלולבון הקטן (ל''ת)

    זוכמיר הגלותי הדוס, 15/05/14 18:58


    IP: 84.108.34.74דווח על תגובה זו

    • המרכיב הציוני הוא הרקיב את הדתיות של אלון (ל''ת)

      חנוך, 15/05/14 19:12


      IP: 95.86.123.203 דווח על תגובה זו

      • זהו מגיב ערבי בתשלום של "הקרן" מאוניברסיטת חיפה (ל''ת)

        , 15/05/14 19:21


        IP: 80.71.135.80 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אתם תאמינו ןאני הרב אלון יאנוס ילדים והרב מצגר יגנוב חיחיחיחי (ל''ת)

    , 15/05/14 18:56


    IP: 212.179.226.196דווח על תגובה זו

  • 11.

    זה לא עניין של ראש העיר ..זה עניין המחלקה היהודית של השב'כ (ל''ת)

    כל ממזר מלך ????????????????????????????, 15/05/14 18:54


    IP: 46.117.78.88דווח על תגובה זו

  • 10.

    רק לרב אלון מותר לעשות ילדים (ל''ת)

    אברימלה, 15/05/14 18:54


    IP: 109.65.123.159דווח על תגובה זו

  • 9.

    תמשיכו להשתולל. נישאר פה אחריכם. (ל''ת)

    , 15/05/14 18:44


    IP: 77.125.87.194דווח על תגובה זו

  • 8.

    כל הכבוד לכבוד הרב!

    המדינה השתגעה, 15/05/14 18:43

    תפסיקו להתעסק בשטויות.
    מה נהייה מאיתנו??

    IP: 109.65.168.44דווח על תגובה זו

    • לפי הדת גם אסור לי להיות בעלת דירה (ל''ת)

      , 16/05/14 03:38


      IP: 87.68.153.240 דווח על תגובה זו

  • 7.

    כל הכבוד לרב שיוצא כנגד התועבות!

    דורון, 15/05/14 18:42

    כל הסוטים הללו הורסים ומשחיתים את החברה ומונעים התפתחות תקינה של פרו ורבו

    IP: 109.66.183.39דווח על תגובה זו

    • כמו שהוא יצא נגד הרב אלון המתועב (ל''ת)

      , 15/05/14 18:55


      IP: 84.108.34.74 דווח על תגובה זו

  • 6.

    תיש פרימיטיבי סרוג סטנדרטי (ל''ת)

    חולים בראש, 15/05/14 18:38


    IP: 79.183.174.178דווח על תגובה זו

    • חולים

      ישראל, 15/05/14 21:45

      יש לי תשובה לך תיש איפה חופש הדיבור

      IP: 79.178.60.161 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מדינת סדום שאותה היהודי צריך לממן (ל''ת)

    , 15/05/14 18:23


    IP: 95.86.98.241דווח על תגובה זו

  • 4.

    יפוטר הרב לאלתר ויוכרח לצפות בסרטי זימה 24 שעות ביממה (ל''ת)

    , 15/05/14 18:15


    IP: 212.235.98.161דווח על תגובה זו

    • מוחמד ביקשתי ממך לא להגיב להודעות שלי (ל''ת)

      , 15/05/14 19:22


      IP: 80.71.135.80 דווח על תגובה זו

  • 3.

    חוצפה , שר"ע יגיע אל הרב ויבקש סליחה בשם התוקפים (ל''ת)

    יהודי, 15/05/14 18:03


    IP: 164.138.124.176דווח על תגובה זו

  • 2.

    מתעסקים בשטויות. אין עילה לפיטורין

    hah, 15/05/14 18:02

    כמו שאמרה שרת המשפטים- אין חוק נגד אפלייה בתחום הדיור.
    ועוד- מה רוצים מהרב- תפקידו לומר את עמדתו ההלכתית גם אם אינה עולה בקנה אחד עם החוק. זה תפקידו.
    בעניין ההלכתי- הרב לשיטתו- הוא אוסר השכרת דירות גם לזוגות לא נשואים. הרב אריאל סובר שמה שקורה בדירה הוא באחריות המשכיר, ולכן הוא מסייע לדבר עבירה.
    חולקים עליו כמה מפוסקי דורינו (הרב שרלו למשל), ומסכימים איתו אחרים (הרב ליאור למשל).

    IP: 192.114.91.245דווח על תגובה זו

    • אין עילה להעסקה

      אלכס, 15/05/14 18:27

      מי צריך את הפרימיטיבים הגזענים האלו במשרות מיותרות ויקרות. עוד ישראבלוף. בשביל זה יש מדינה יהודית? אני הייתי מפטר אותו טלפונית והייתי שולח לו את חשבון השיחה. בנוסף הייתי מגרש אותו מהעיר

      IP: 212.235.98.140 דווח על תגובה זו

      • אני צריך אותם

        , 15/05/14 18:53

        ואם יש לך בעיה אם זה תעזוב את מדינת היהודים.
        אני גם משלם מיסים וזכותי לקבל שירותי רבנות.
        אני מזכיר לך שאני משלם מכיסי את הכדורגל שלך ואת התאטרון למרות שדעתי היא "מי צריך את זה"

        IP: 85.64.103.159 דווח על תגובה זו

    • הכל נכון, חוץ מדבר אחד:

      מלי, 15/05/14 19:04

      הרב שרלו ממש איננו מפוסקי דורנו. למעשה הוא אינו פוסק כלל. אין אף רב רציני שמסכים עם הפסקים שלו. לא לחינם התפרסמו לו (בציבור הדתי לאומי) כינויי חיבה כגון: "יובל כשר לו" או "יובל יאשר לו".

      IP: 89.139.189.242 דווח על תגובה זו

      • הוא מבין הרבנים היחידים שמבינים את העם בתוכו הם יושבים

        , 15/05/14 20:42

        ובדור שלנו יש צורך גדול ברבנים כאלה שמסוגלים להסתכל למציאות בעיניים ולפסוק פסקים אמיצים.
        זה לא חוכמה רק להחמיר ולאסור כל דבר בלי להבין את ההקשר הספציפי.

        IP: 80.74.111.178 דווח על תגובה זו

    • אם כולם היו מקשיבים לו (ולדעת תורה) אז לאף אחד וודאי

      לאף אחת לא היו כאן חיים, 16/05/14 03:21

      השאלה למה זה בסדר שיהיו רבנים רשמיים?


      הרי רבנים תפקידם לייצג את הגמרא ושולחן ערוך. איך יתכן שהספרים הנוראיים האלו יחשבו לגיטימים במדינה כלשהי ? (כמו גם השריעהף, ח'דית וכו')


      איך זה שהמדינה נותנת כח לרבנים?
      הרי יש חוק שוויון זכויות, אז למה ממנים רבנים כנציגים שנותנים פסקי הלכה המ ונעים שוויון ונובעים ישירות מהתלמוד הבבלי?



      למי יש אינטרס שהחוקים הדתיים ישמרו ויבזו כאן את הנשים באופן אינטנסיבי כ"כ?


      הרי עצם הענקת משמעות לרב - זה הדבר הכי מבזה נשים שיכול להיות. יותר מאונס ומקרים ספציפיים, כי יש לזה משמעות נצחצית ואמירה שכאילו הדת הרבנית-חז"לית היא לגיטימית.

      IP: 87.68.153.240 דווח על תגובה זו

    • מדוע המדינה משלמת לאנשים שיפסקו בניגוד לחוק

      ובניגוד למוסר הבסיסי?, 16/05/14 03:32

      ובניגוד למצפון...ובאופן מכוון רק בעד עצמם והאדרת שמם הטמא?



      מדינה מפגרת. אם יש חוק, אז למה למנות רבנים?


      מי שרוצה ללכת אחרי רב, שיגיע אליו הביתה, או ישאל אותו שאלות בטלפון. הרב לא צריך להיות קשור למדינה בשום צורה. זו קומבינה ומוטציה מטורפת שכבר הובילה מדינות לתהום.

      IP: 87.68.153.240 דווח על תגובה זו

  • 1.

    העיקר יש פנסיה שמנה .

    רחל, 15/05/14 17:59

    העיקר יש פנסיה שמנה מאד .

    IP: 84.110.184.82דווח על תגובה זו

    • עוד פנינים של הרב החשוך הזה: "תפקיד האישה בדורנו" (ל''ת)

      , 15/05/14 21:35


      IP: 79.177.126.24 דווח על תגובה זו

      • כנסו לגוגל וחפשו את אמרותיו הפרמיטיביות של הרב

        , 15/05/14 21:35

        http://www.daat.ac.il/daat/kitveyet/shana/tiefkud-4.htm

        IP: 79.177.126.24 דווח על תגובה זו

        • במדינה חופשית מותר לחשוב אחרת. כאן השמאל הדיקטטורי שולט. (ל''ת)

          אמיר, 16/05/14 01:44


          IP: 79.182.169.75 דווח על תגובה זו