• 63.

    לשי לבונסקי: ראשית, כדאי שתדייק: יהודה איש קריות אל הרג

    ורדינה, 10/06/14 11:20

    את ישו, הוא הסגיר אותו לידי הרומאים ומי שצלב אותו היו הרומאים. אילו היו החוקים של רומא קצת יותר ליברליים - לא היו חייבים לצלוב אותו. לכל היותר היה מקבל כמה "כאפות" והולך הביתה. לכן ספק רב הוא אם אתה יכול להאשים את היהודים בצליבת ישו.

    שנית, אתה מכנה את ישו "בן האלוהים". כולנו בני ובנות האלהים, כי לפי הדת אלהים ברא את כולנו. נשאלת השאלה - האם הוא היה שליח האל - כפי שהנוצרים מאמינים - ואת זאת אף לא אחד יכול להוכיח, ממש כפי שלא ניתן לדעת אם משה רבנו נשלח על ידי אלהים. הכל עניין של אמונה בלב

    IP: 109.186.84.191דווח על תגובה זו

  • 62.

    זאת רק התקשורת למראית עין (ל''ת)

    לא שכחנו, 08/06/14 14:00


    IP: 79.177.52.182דווח על תגובה זו

  • 61.

    אם אנחנו כל כך צודקים. אז למה אלוהים נתן לרצוח כל כך הרבה יהודים ?

    אריק, 06/06/14 18:30

    לך אתה והאלוהים שלך ושל הנוצרים ותחפשו לכם קורבנות חדשים.
    אם היה אלוהים , (אפילו קצת) לא היו מתרחשים של הרציחות האלו .
    רק היום אתה וחברך מנצלים את ה"אלוהים" לעשות ביזנס בארץ ישראל. על חשבון החילונים.
    נמאסתם

    IP: 2.86.231.178דווח על תגובה זו

  • 60.

    איזה גבר היה פיוס ה 23 (ל''ת)

    האפיפיור, 05/06/14 18:29


    IP: 80.74.105.107דווח על תגובה זו

  • 59.

    לך ספר את זה לשימון פרס ,אלוף מלקקי התחת. (ל''ת)

    , 02/06/14 11:42


    IP: 46.121.79.214דווח על תגובה זו

  • 58.

    אם התפייסנו עם ספרד וגרמניה למה שלא נתפייס גם עם הנצרות? (ל''ת)

    , 02/06/14 11:09


    IP: 46.120.118.72דווח על תגובה זו

  • 57.

    ואני חשבתי שאלוהים מחיי וממית. לא אלוהים הורג?

    עמיחי, 31/05/14 21:41

    לימדו אותי שאלוהים מחליט מתי ימות כל אחד. עכשיו סוף סוף אני יודע שהוא בכלל לא בתמונה, הוא לא מחליט כלום. הכל בידי בני האדם. יכול להיות שהנוצרים שליי האל?

    IP: 31.154.250.255דווח על תגובה זו

  • 56.

    כדאי מאד לצפות בעימות שנערך בין הרב מזרחי לבין הפרופסור הנצרי

    דני, 28/05/14 20:33

    www.divineinformation.com

    בעמוד הראשי בצג המתחלף

    IP: 24.45.166.113דווח על תגובה זו

  • 55.

    אני מסרב להיות קורבן כבוד הרב

    פרץ, 28/05/14 15:29

    רב נכבד אתה רדוף צער יגון, רגשי נקם, מנהיג ש/לילי שמצליח לאסוף סביבו הזויים שכמותו התואמים לאשיותו
    אני אוהב נוצרים בדיוק כפי שאני אוהב יהודים. כשאני מתפלל לאלוהי אני יהודי בכל רמ"ח אברי.
    אגב חסיד הסוגד לאמירות דומות לשלך מרצה מאסר עולם על רצח יהודי.
    רב נכבד אני משוכנע שהשם הגדול מכולם ממתין לך בקוצר רוח באש הגהנום, כיוון שאנשים אכולי שנאה שכמותך אש הגהנום מלבה עצמה ליצורים שכמותך. שלא תחשוב לרגע שאיש מצוות אתה, אישיות רעה אתה.

    IP: 212.117.151.70דווח על תגובה זו

  • 54.

    צריך להסתכל קדימה בעיקר, ולא כל הזמן אחורנית.

    גטלרגי, 28/05/14 00:06

    איזה עתיד יש לחינוך ילדינו שהנצרות היא "רעה"? אפשר ללמד את ההסטוריה האפילה שלה, אבל גם את ההווה שלה, ואת התקווה שלא יהיו עוד מלחמות בין הדתות ושנאה בין מאמיניהן.

    IP: 149.78.139.28דווח על תגובה זו

  • 53.

    ילדי ישראל לא מכירים דף גמרא אבל את הנצרות ילמדו ? (ל''ת)

    הרב פירון מה קורה לך??, 27/05/14 07:55


    IP: 79.179.149.21דווח על תגובה זו

  • 52.

    שהנוצרים ימשיכו ללמד את הנצרות זה לא התפקיד שלנו (ל''ת)

    דן, 27/05/14 00:02


    IP: 79.176.107.204דווח על תגובה זו

  • 51.

    אבל הנוצרים הביאו

    חיים, 21/05/14 22:31

    את גביע אירופה למכבי ת"א

    IP: 79.179.10.193דווח על תגובה זו

  • 50.

    המגיבים נגד לא מכירים את הרב

    בוב, 21/05/14 22:29

    תדעו לכם שהרב הזה שירת מטעם השב"כ.
    כמו כן יש לו כמה תארים באוניברסיטה.
    והוא בהחלט מבין גדול ביהדות ונצרות.

    IP: 93.173.37.138דווח על תגובה זו

  • 49.

    --ושכחתם שהנצרות כפתה עלינו צמזורה לתלמוד המקורי?

    צנזורה לתלמוד, 21/05/14 13:10

    ובגללפ מחקנו ולא הדפסנו חלקים מהתלמוד שעסקו בנוצרים ובגיבור שלהם,
    כיום יש רקורד לחומר המחוק,
    אבל זה לא כלול רשמית בתלמוד,

    ולי אישית לא מובן למה כל הרבנים לא יושבים חידיו, ומזירים את כל החומר המחוק ומונזר, בחזרה לספרים התלמוד באופן רשמי

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A6%D7%A0%D7%96%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%A2%D7%9C_%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9D_%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%9D

    IP: 75.83.220.68דווח על תגובה זו

  • 48.

    וינער החמור אבינר שוב לשמחת החמורים הקטנים שלו (ל''ת)

    משועשע, 21/05/14 10:07


    IP: 212.179.226.119דווח על תגובה זו

  • 47.

    על כל דת עשו עליהום. הדת היא זדו שמביאה למלחמות והרג

    מורה להיסטוריה, 20/05/14 14:10

    אם זה נוצרים על יהודים ומוסלמים. אם זה מוסלמים על יהודים ונוצרים ואם זה יהודים על השאר. היהדות לצערנו לא קסמה ולא סחפה כל כך אנשים כמו הנצרות והמוסלמים וכשאנו מיעוט עושים עלינו עליהום. ככה זה. כל דאלים גבר.

    IP: 109.67.190.189דווח על תגובה זו

    • גם אתאיסט הוא דת

      שי, 20/05/14 17:35

      וגם אוהד קבוצת כדורגל מקיים סוג של דת.

      אין אדם על כדור הארץ שלא מקיים דת או מערך של חוקים או ערכים שהוא מאמין בהם.

      IP: 46.116.158.119 דווח על תגובה זו

  • 46.

    את הלחם המורעל מפיץ הרב

    משה, 20/05/14 08:16

    הפחד מלימודים מצביע על בורות ופרימטיביות.

    IP: 132.66.246.23דווח על תגובה זו

    • אז למה שלא תלמד גמרא ויהדות מרבנים?

      שי, 20/05/14 17:38

      לא ביקורת המקרא או גמרא מפי פרופסורים.

      אלא את האמת מהמקור? למה לא מלמדים בבתי ספר ממלכתיים יהדות אמיתית?

      למה מפחדים כל פעם שאיזה חבניק מניח לאנשים תפילין ומנסה ללמד אותם לומר שמע ישראל?

      מי כאן פרמיטיבי בור ועם הארץ?

      יהודי שלא מומחה לנצרות ולאיסלאם או יהודי שלא יודע כלום ביהדות אמיתית?

      IP: 46.116.158.119 דווח על תגובה זו

  • 45.

    תראו לי פעם אחת שהם בעד פיוס או שלום המחרחרים האלה (ל''ת)

    רבנים טובים רק בלהטיף שינאה ופלגנות בין בני אדם, 19/05/14 18:35


    IP: 94.118.102.129דווח על תגובה זו

  • 44.

    רבי נחמד, אתה מבין בתנך אלף מונים יותר ממני. אז תבדוק בבקשה

    בן אדם, 19/05/14 17:35

    כמה ערים בני ישראל החריבו על יושביהן בשלב כיבוש הארץ? ובטח תמצא עוד כמה שחיטות המוניות של זרים.

    אופס... לבני ישראל מותר, לנוצרים אסור.

    IP: 212.235.98.140דווח על תגובה זו

    • אז אתה מצדיק את הרצח של היהודים בשואה?

      שי, 20/05/14 17:42

      אתה גאון אתה.

      עם ישראל הציע וביקש מאותם עמים לעזוב את ארצו והם לא הסכימו ובאו כדי להילחם בעם ישראל ובאלוקיו. הם שמעו שקיבלנו תורה בסיני מבורא עולם. הם גם שמעו שיצאנו ממצריים ואת המכות שהצריים חטפו מבורא עולם.

      אבל כל זה לא הזיז להם.
      הם רצו להילחם בעם ישראל ובאלוקים ולהוכיח שהאלילים שלהם חזקים יותר מאלוקי ישראל.

      אל תתן לעובדות לבלבל אותך.

      IP: 46.116.158.119 דווח על תגובה זו

      • הוא לא מצדיק, אבל גם לא מצטדק (ל''ת)

        , 25/05/14 16:00


        IP: 134.191.232.71 דווח על תגובה זו

  • 43.

    כל הכבוד על המאמר המשובח (ל''ת)

    חילוני ימני, 19/05/14 15:38


    IP: 31.168.78.195דווח על תגובה זו

  • 42.

    מעריך את הרב אבל לא מסכים עם המסקנה

    , 19/05/14 12:28

    כמו שכבוד הרב למד את הנצרות ולא "נפגע" כך יש לחשוף גם את ילדינו, בצורה נכונה, לנצרות, אסלאם בודהיזם והינואיזם כזרמים הרוחניים הגדולים והמשפיעים בעולם.
    כמובן שגם צריך לחשוף אותם ליהדות, ולא רק בצורה שטחית.
    הבעיה היא שעל פי רוב האנשים מתחלקים לשניים - כאלה שמסכימים לחלק הראשון ולא לשני וכאלה שמסכימים לשני ולא לראשון.

    בורות אינה הדרך.
    יש חוכמה ויופי גם בגויים.

    מרטין לותר קינג הוביל באומץ לב מאבק של מיליונים לשחרור מאפליה קשה עד אלימות ורצח, מאבק שהיה רובו ככולו בלתי-אלים, בגלל שהוא היה פרוטסטינטי, ולא למרות.

    אברהם לינקולן שחרר את העבדים בארה"ב בגלל אמונה דתית פרוטסטנטית ולא למרות (אם כי היו פרוטיסטנטית רבים שתמכו בעבדות).

    אמא תרזה הייתה אמא תרזה בגלל שהייתה קתולית, ולא למרות.

    אלברט שוייצר כנ"ל.

    נכון שהממסד הדתי הקתולי רקוב עד היסוד, אבל זה לא מבטל את הטוב והיופי שיש בנצרות, ודווקא האפיפיור הנוכחי מסמל רוח טובה בעולם הקתולי ואולי הוא יצליח לעשות שם תיקון.

    IP: 81.218.177.19דווח על תגובה זו

    • אולי תלמד את הילדים לצרוך סמים?

      צחי, 20/05/14 17:45

      ללכת לזונות?
      לטייל בסוריה וללמוד את התרבות הסורית?
      לטייל באפריקה וללמוד על התרבות של התנינים?

      באמת?

      זה מה שמשרד החינוך צריך לעשות לילדים קטנים?

      אם היית מציע את התכנית הזאת לסטודנטים בוגרים מילא. שיחליטו בעצמם אם להרשם ללימודים הללו. אבל לזרוק ילדים לרעל ולסכנה הזאת?

      IP: 46.116.158.119 דווח על תגובה זו

  • 41.

    מאמר מלמד ומפקח. תודה רבה לרב על הבאת העובדות כהוויתן! (ל''ת)

    אמיר ש, 18/05/14 15:25


    IP: 167.220.196.73דווח על תגובה זו

  • 40.

    ממה מפחדים הרבנים ? לימוד תולדות הנצרות לא יביא לכדי המרת הדת

    מיכאל, 18/05/14 15:22

    הם לוקים בבורות בסיסית.
    ישו נולד ומת כיהודי - זו עובדה. תלמידים שקמו לו כמאה שנים לאחר מותו החלו להפיץ את הנצרות במתכונת הראשונה שהיתה קרובה ליהדות.במהלך השנים התחוללו השינויים עם הפצת "הברית החדשה".

    IP: 84.109.224.157דווח על תגובה זו

    • אתה מצחיק אתה

      צחי, 20/05/14 17:47

      התגובה שלך היא התשובה.

      אין לך מושג על תולדות הנצרות ועל אותו האיש. עוד מאט תגיד שהוא היה צדיק הדור.

      IP: 46.116.158.119 דווח על תגובה זו

  • 39.

    כל כך הרבה זלזול ברב ותגובה אחת מלומדת לא מצאתי נגד מאמרו (ל''ת)

    , 18/05/14 10:50


    IP: 212.143.76.148דווח על תגובה זו

  • 38.

    ואם הם היו חמודים לעם ישראל האם אז אפשר?

    hamedinai, 18/05/14 00:04

    יש לנו את עם ישראל ואת אמונתנו ואת מורשתנו, ואין אנו מתחברים לאף דת אחרת. לא מתוך נקמה חס וחלילה, אלא בגלל שזה לא אמונתנו. מי שזקוק לשמירה על ייחודנו כעם בשנאת הגויים, אני חושש מאוד שבמוקדם או במאוחר הוא עלול לאבד את זהותו היהודית.

    IP: 46.116.232.84דווח על תגובה זו

  • 37.

    תגידו אפשר לרצוח את אלוהים???אז אולי הוא לו אלוהים (ל''ת)

    תם מהאגדה, 15/05/14 10:44


    IP: 84.94.182.220דווח על תגובה זו

  • 36.

    תגובה

    מכביסט, 15/05/14 01:47

    מאז ומתמיד הנוצרים רדפו אותנו, ואין שום ספק שהנזק הגדול ביותר לעם ישראל נעשה בידיהם. הפשעים המחרידים ביותר כנגד האנושות, כולל היהודים, בוצעו ע"י "החברים" שלנו.

    IP: 79.178.117.146דווח על תגובה זו

  • 35.

    מנזרים רבים הצילו יהודים בזמן השואה (ל''ת)

    משה כהן, 14/05/14 21:37


    IP: 192.117.13.30דווח על תגובה זו

    • במגמה לנצר אותם.

      , 16/05/14 04:28

      ובפועל זה מה שעשו ואחרי השואה לא כולם ויתרו על הילדים ושחררו אותם.

      IP: 80.246.133.135 דווח על תגובה זו

      • הם האמינו שהם עוזרים ומראים להם את האמת. (ל''ת)

        , 25/05/14 15:59


        IP: 134.191.232.71 דווח על תגובה זו

  • 34.

    ב"ה האיסלם באירופה יביא הרס וחורבן על הנצרות זה יקרה בקרוב .

    , 14/05/14 10:34

    הנצרות שמה לה למטרה למרר את חיי היהודים על פני האדמה.תספרו את מס' ההחלטות שהתקבלו באו"ם נגד ישראל לעומת כל ההחלטות שהתקבלו כנגד כל חברות האו"ם ביחד תבינו עד כמה הנצרות והאיסלם פשעו בעם ישראל

    IP: 79.181.110.135דווח על תגובה זו

  • 33.

    אירגוני זרים חטפו את הריבונות מעם ישראל

    ישראל מדינה חטופה, 14/05/14 01:48

    באמצעות שוחד, סחיטה איומים ושטיפות מח
    הצליחו אירגונים זרים לבחוש בכל אספקט של חיינו וזאת בעיקר באמצעות שונאי ישראל הגדולים ביותר, הלוא הם אנשי הגיס החמישי והמחבלים התקשורתיים. הגיע הזמן לחשוף אותם ולסגור להם את הברזים, ואת חלקם לכלא. אם אולמרט יכול גם הם יכולים.

    IP: 77.126.217.18דווח על תגובה זו

    • כל כך צודק (ל''ת)

      , 14/05/14 10:36


      IP: 79.181.110.135 דווח על תגובה זו

  • 32.

    חצי מהעולים החדשים ורוב מהגרי העבודה הם נוצרים- וש"ס הביאה אותם לכאן (ל''ת)

    אז את מי צריך להאשים? את אלי ישי ואריה דרעי!, 13/05/14 14:36


    IP: 85.64.91.45דווח על תגובה זו

  • 31.

    מאמר שכולו שנאה- המתפלא למה אחרים שונאים אותנו

    yabetz, 13/05/14 13:09

    מפליא ממש!

    IP: 5.29.230.95דווח על תגובה זו

    • חחח... לא לקחת את הכדור הכחול היום? השינאה העצמית שלך אוכלת אותך (ל''ת)

      אורי אבנרי לא סלח להיטלר על שלא נתן לו להיות גרמני, 13/05/14 14:39


      IP: 85.64.91.45 דווח על תגובה זו

    • תגובה שכולה בורות ושנאה ליהודים שומרי תורה ומצוות (ל''ת)

      , 13/05/14 21:55


      IP: 46.19.86.18 דווח על תגובה זו

    • כנראה שמעולם לא למדתה היסטוריה של עם ישראל. (ל''ת)

      , 14/05/14 10:37


      IP: 79.181.110.135 דווח על תגובה זו

    • ואני משלם המסים מפרנס את הרב הצואי הזה (ל''ת)

      פראייר, 14/05/14 21:40


      IP: 192.117.13.30 דווח על תגובה זו

      • די כבר עם הבכיינות.

        , 16/05/14 04:35

        כל המדינה שלך כי אתה משלם מיסים? הכסף הקטן שלך מתוך תקציב המדינה מקנה לך איזו זכות להחליט החלטות?
        די כבר עם ההאשמות הריקות האלה.

        IP: 80.246.133.178 דווח על תגובה זו

    • הפוך.

      , 16/05/14 04:33

      במשך דורות הכו ורצחו בנו, ואתה מתפלא למה אנחנו סולדים מהם.

      IP: 80.246.133.176 דווח על תגובה זו

    • שונאים אותנו בגלל "אתה בחרתנו" בוז למי שאינו יהודי ורבנים מטומטמים (ל''ת)

      , 20/05/14 07:37


      IP: 132.66.246.23 דווח על תגובה זו

  • 30.

    מנהיגי הדת שלנו הכניסו לנו לראש שאנחנו עם סגולה - גזע עליון

    ורדינה, 13/05/14 09:27

    על כולם כי אלהים בחר בנו להיות לו לעם סגולה. האם פלא הוא שבכך גרמו לכל העולם לשנוא אותנו? ביקורת עצמית, מר רבי פנאטי.

    IP: 93.172.95.59דווח על תגובה זו

  • 29.

    מנהיגי הדת שלנו בכל הדורות אשמים בכך שנשארנו עם קטן ושנוא.

    ורדינה, 13/05/14 09:23

    הם עשו כל דבר למנוע גיור של מי שרצו להצטרף אלינו. במקום לעשות דברים למען העם התפללו: "שפוך חמתך על הגויים אשר לא ידעוך..." אבל, האם נתנו לרוצים בכך להצטרף אלינו כדי ש"ידעו" את האלהים שלנו?

    IP: 93.172.95.59

  • 28.

    מה שהוא מציע זה בדיוק מה שמנהיגי הנצרות הפנאטית והאיסלאם

    ורדינה, 13/05/14 09:01

    הפנאטי מורים למאמיניהם: לקרוא רק את דעתם של ראשי הדת שלהם על הדת היהודית כי זה המקור האמין היחיד. כך מציע גם הרב: תקראו רק את מה שרבני היהדות אומרים על הנוצרים. לא זה ולא זה. התלמידים צריכים לקבל תמונה רחבה על הכל כדי שיוכלו לגבש עמדה בעצמם בלא ללכת בעיוורון אחרי משוחדים לכיוון אחד. מי שמתחנך רק על ברכי דת נשאר בור ועם הארץ.

    IP: 93.172.95.59דווח על תגובה זו

  • 27.

    אתם קרויים אדם ואין אומות העולם קרויים אדם (ל''ת)

    הטוב בגויים הרוג, 13/05/14 06:15


    IP: 47.17.70.208דווח על תגובה זו

    • מה הטיעון שלך (ל''ת)

      אם יש לך, 13/05/14 06:20


      IP: 47.17.70.208 דווח על תגובה זו

      • סליחה אם לא הבהרתי (ל''ת)

        כבוד הרב אבינר מזה גזען פחד, 13/05/14 06:23


        IP: 47.17.70.208 דווח על תגובה זו

    • פסוק מרושע שרק מושך שנאה. ביטוי לא אנושי. (ל''ת)

      ורדינה, 13/05/14 09:17


      IP: 93.172.95.59 דווח על תגובה זו

      • הבורות מטמטת תתחילי ללמוד את תולדות עם ישראל (ל''ת)

        , 14/05/14 10:42


        IP: 79.181.110.135 דווח על תגובה זו

        • הבורות מטמטמת או שנולדים מטומטמים למשפחה מטומטמת

          משה, 20/05/14 07:45

          לפי היהדות הרג, התנשאות, שנאת זרים ושנאת נשים
          הרג - היהודים מקדשים ומברכים את יהושע בן נון על כיבוש הארץ והשמדת תינוקות, נשים, זקנים... וגזל רכוש הנרצחים השמדת עמים.
          שנאת זרים - הרמב"ם אין חובה להציל גוי שטובע.
          התנשאות - אתה בחרתנו אנחנו בני אדם והשאר הם תתי אדם. שנאת נשים - אישה פסולה ללימודים, עדות, ירושה. אישה טמאה בחלק מהזמן והיא החטא הקדמון.

          IP: 132.66.246.23 דווח על תגובה זו

  • 26.

    לא מספיק מליארד מוסלמים ששונאים אותנו

    פרופסור ארנסאו, 12/05/14 20:30

    רוצה להוסיף אליהם עוד מליארד וחצי נוצרים אדיוט מושלם

    IP: 77.127.231.28דווח על תגובה זו

  • 25.

    אדם באשר הוא אדם צריך לחפש חברים ולא אוייבים

    צ, 12/05/14 19:56

    הם עשו לנו, אנחנו עשינו להם, אלה באלה ועד מתי כב' הרב? על חרב נחייה לעולם?
    מה עשו בני הדור הזה שרוצים שלום עמנו מול אבותיהם שחטאו ?

    IP: 213.57.62.114דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד! מסכים איתך מאה אחוז. המבטים קדימה ולא אחורה (ל''ת)

      גטנק, 27/05/14 20:34


      IP: 149.78.139.28 דווח על תגובה זו

  • 24.

    היהדות לא חיסלה מיליונים? (ל''ת)

    , 12/05/14 13:02


    IP: 47.17.70.208דווח על תגובה זו

    • לא (ל''ת)

      , 12/05/14 17:29


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

      • את ספר יהושע קראת? (ל''ת)

        אהבל, 13/05/14 05:57


        IP: 47.17.70.208 דווח על תגובה זו

        • מדובר בהשמדת עמים ולא רצח של מיליונים. (ל''ת)

          משה, 20/05/14 07:48


          IP: 132.66.246.23 דווח על תגובה זו

  • 23.

    היהדות לא חיסלה מיליונים? (ל''ת)

    , 12/05/14 13:00


    IP: 47.17.70.208דווח על תגובה זו

  • 22.

    הלזה יקרא רב? או סתם קנאי לאומני הזוי ? (ל''ת)

    יעקב מזרחי, 12/05/14 12:23


    IP: 212.143.104.105דווח על תגובה זו

    • לזה יקרא לאומני הזוי פרימיטיבי מסוכן (ל''ת)

      רחל ענתבי, 14/05/14 12:44


      IP: 209.6.135.137 דווח על תגובה זו

  • 21.

    הרב בור

    בור סיד, 12/05/14 12:13

    נוצרים הם אלה שרצחו יהודים.
    בוודאי שלא הנצרות.

    IP: 80.179.60.180דווח על תגובה זו

  • 20.

    אבל אם לא היה יהודי גם לא היה נוצרי

    , 12/05/14 10:36

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/images/nrg/include/img/send_pic.png

    IP: 217.132.228.131דווח על תגובה זו

    • היהודים המציאו את הנצרות (ל''ת)

      , 12/05/14 10:42


      IP: 217.132.228.131 דווח על תגובה זו

      • אמת ויציב, היהדות גרמה להיווסד הנצרות והאיסלם. היהדות לא מצאה חן בעיני

        מורה להיסטוריה, 20/05/14 14:15

        האנשים והם דווקא התפתו למקורות אחרים כמו הנצרות והאיסלאם. כנראה שאנחנו - שן תחת שן ואילו הנצרות - הגש את הלחי השנייה והייה רחום וקשוב... היהדות משום מה שידרה - חוסר רצון להצטרף אליה, וכשאתה במיעוט עושים עליך עליהום....זו כל התורה

        IP: 109.67.190.189 דווח על תגובה זו

  • 19.

    הצפצפה הגמד הוא הדובר הכי אותנטי של היהדות המתנחלית-משיחית

    כיפה=חמאס, 12/05/14 07:52

    עילג גזען הזוי על גבול אברבנל

    IP: 95.35.51.203דווח על תגובה זו

  • 18.

    הרב אבינר מתנגד גם ללימודי תנ"ך בישיבות

    תינוק שנשבה, 12/05/14 06:51

    ובאופן כללי הוא מתנגד כנראה לחנך אנשים להתמודד עם המציאות המורכבת.

    IP: 147.237.248.2דווח על תגובה זו

  • 17.

    הנצרות היא הבסיס לתרבות האירופאית כולה

    יעל זילברמן, 12/05/14 01:27

    לא יתכן להבין את ציוריו של מיכאלאנג'לו ללא נצרות, ואף לא את דוסטויבסקי. לא את שופנהאואר, לא את מוצרט ואפילו לא את המיסה קריאולה של אריאל רמירז. אז אבינר רוצה לוותר על כל אלה ולהישאר - עם מה? . צר יהיה עולמו כעולם נמלה, אבל שלא יעלה על דעתו להצר את עולמנו.

    IP: 85.64.7.57דווח על תגובה זו

    • גברת זילברמן, אולי דווקא עולמך צר כעולם נמלה......

      דורון, 12/05/14 22:01

      מה הקשר בין להבין את הנצרות לבין להנות מיצירת ספרות או יצירה מוסיקלית. האם כדי להנות מהרקוויאם של מוצרט, או מאחת ממאות המיסות והקנטטות של באך, צריך להבין את הנצרות??
      ההגיון הנוצרי הוא מאוד פשוט: יהודי בשם ישו, הגיע לעולם כדי לממש את חזון אחרית הימים. העם שלו, כלומר היהודים רצחו אותו. ובכך למעשה מנעו את האושר הנצחי מהמין האנושי. על כן מכאן ואילך כל דבר רע שקורה בעולם נובע מאותו רצח של ישו. זה ההגיון של הנצרות, וזהו מקור האנטשמיות. הרבה אבינר צודק באמת האחוזים.
      ושוב בקשר לתרבות אירופאית גבוהה?? מה הקשר בין תחת לשחת?? אפשר לאהוב ציור פיסול מוסיקה ספרות מחזאות בלי לחפש את הצדדים היפים של הנצרות...
      האם אדון יוהאן סבטיאן באך, גאון כל הדורות במוסיקה הקלאסית, שהיה נוצרי הדוק, באמת מייצג את הנצרות?? ואגב, המיסה שלו הפסיון ע"פ יוהאן, הוא יצירה מוסיקלית גאונית, אבל בעל תוכן אנטישמי מזוויעה. מה שאומר שאין קשר בין גאונותו לדתו. נכון הוא היה מאמין גדול, וטען שכל יכולותיו בזכות אמונתו באלוהים. אבל האם באמת גאונותו נובעת מאמונתו החזקה לדת??. שטויות במיץ!!
      הקיצר אבינר צודק לחלוטין.(ואני 100% חילוני)

      IP: 84.229.125.22 דווח על תגובה זו

      • אתה בור ועם הארץ מיליוני נוצרים בעולם ולנו אסור לדעת מה זה נצרות

        משה, 20/05/14 07:55

        הקיצור אבינר אדם רע וחשוך

        IP: 132.66.246.23 דווח על תגובה זו

    • אין מקום לכך במערכת החינוך של מדינת היהודים

      היידה לגטו, זכות השיבה לכוזריה, 14/05/14 01:52

      מי שחושב כמו הפולניה החמודה שזה חושב להבנת
      ציורי שמן או מוזיקה גרמנית שיעשה זאת באופן פרטי. לא חייבים לשלשל בפומבי. ואגב, שיהיה לך בהצלחה בברלין.

      IP: 77.126.217.18 דווח על תגובה זו

  • 16.

    לספח את כל יהודה ושומרון. הערבים יצביעו לאוטונומיה וללא בט"ל.

    מכל מקום שישראל נסוגה יש טרור: סיני,עזה,לבנון., 11/05/14 23:13

    לספח את כל יהודה ושומרון. הערבים יצביעו לאוטונומיה וללא בט"ל. מכל מקום שישראל נסוגה יש טרור: סיני,עזה,לבנון.
    לבנות 200,000 דירות ביהודה ושומרון,מעלה אדומים,אי1,ירושלים ליהודים ב400 אלף ש"ח לדירת 5 חדרים ורכבות מהירות ע"י סינים.
    ועידת סן רמו ב1920 קבעה את גבולות ישראל והם כוללים את יהודה ושומרון ואת עבר הירדן מ1920 !

    מאז המערב רק חיסל יהודים ומנע הצלתם אפילו לא לארץ ישראל המובטחת ע"י הקב"ה ואף ע"י המערב עצמו מ1920 !

    המהלך של ג'ון קרי ובארק חוסיין אובמה לא יביא לשלום אלא לטרור ומלחמות וזה מה שהמערב הצליח לעשות במזרח התיכון, דרום אמריקה,אפריקה ודרום ומזרח אסיה.

    הניסיונות של ג'ון קרי ואובמה לחידוש "תהליך השלום" הם כדי לגרום לטרור ומלחמות שוב ולא לטפל באירן המתחמשת והמתגרענת בתמיכת ארה"ב ואירופה מ1979 שהדיחו את השאה ועלו את חומייני ששמרו עליו באירופה והטיסו אותו לאירן !!

    IP: 79.181.110.147דווח על תגובה זו

  • 15.

    השמאלנים והחילוניים הם מתווכי השנאה הנוצרית האנטישמית נגד עם ישראל

    נאפו, 11/05/14 23:01

    במודע או שלא במודע.

    התמימות היהודית לראות במדינת ישראל איזה מקום מקלט ליהודים לוקה בנאיביות רבה.

    אפשר לומר שמדינת ישראל היא כיום המקום שבו היהודים סובלים הכי הרבה בגלל אמונותיהם ודעותיהם והיותם יהודים. זו עובדה מתמטית.

    IP: 93.172.15.218דווח על תגובה זו

    • רואים שלא היית בכיתה כשלימדו מתמטיקה (ל''ת)

      ורדינה, 13/05/14 09:38


      IP: 93.172.95.59 דווח על תגובה זו

  • 14.

    האפיפיור בא לסכסך ולהצית את אש המלחמה מחדש. (ל''ת)

    , 11/05/14 22:27


    IP: 46.19.85.224דווח על תגובה זו

  • 13.

    האפיפיור בא לסכסך ולהצית את אש המלחמה מחדש. (ל''ת)

    , 11/05/14 22:22


    IP: 87.68.250.244דווח על תגובה זו

  • 12.

    מי ידליק את הנר שיאיר את עיני אבינר? - מדינת ישראל ויהדות, תרתי דסתרי

    נאפו, 11/05/14 22:13

    חפש את הקב"ה בהמנון המדינה. שכחו שמו. ניסו השכיחו מלב עמו אך זכרו לעד מדור לדור.

    לקחו את הסמלים היהודיים וזרקו את משמעותם, אך בקשו את עם ישראל להשתעבד תחת מרותם.

    איה אדון הכל, מלך צבאות? מתי יקום וישאג על נווהו להציל בניו העשוקים משיני עושקים מומרים. עד מתי יתהלכו שועלים ישמעאלים על הר בית קודש קודשים בחסות רשעים עמלקים עבדי נשים מזנבי חלשים נחשלים?

    IP: 93.172.15.218דווח על תגובה זו

  • 11.

    ביבי אל תתן לערלים האלה את קבר דוד המלך ע"ה (ל''ת)

    , 11/05/14 21:26


    IP: 84.111.127.138דווח על תגובה זו

    • אולי הרב יכול להסביר לי איך זה קורה שעם ישראל מעלה על נס את

      המבקש הסברים, 20/05/14 14:20

      החוטאים הגדולים ביותר בהיסטוריה שלו - כמו דוד המלך ששלח אוריה למות כי חמד באשתו בת-שבע, וממנו עוד מצפים למשיח. הורדוס האכזר במלכים ששחט את משפחתו וכילה את שבט החשמואים - היום המוזיאון מוצף בעתיקותיו הספוגים דם. שלמה המלך שהיו לו אלף נשים, מה זה????אולי תתנו לי תשובה מעמיקה שאני לא מוצאת לה תשובה הגיונית.

      IP: 109.67.190.189 דווח על תגובה זו

  • 10.

    אתה יודע מה הבעיה שלך? אתה מתכחש למשיח. (ל''ת)

    מורה נעבכים, 11/05/14 20:04


    IP: 83.101.69.191דווח על תגובה זו

  • 9.

    פנאט. (ל''ת)

    יהודי, ציוני, ימני, 11/05/14 20:01


    IP: 83.101.69.191דווח על תגובה זו

  • 8.

    לא אויב ולא בטיח

    אפיקורוס, 11/05/14 19:56

    הנצרות היא הדת הגדולה ביותר בעולם להכריז על קרוב לשני מיליארד איש כאויב שלנו הוא רעיון אווילי.

    הרב אבינר משקשק שתלמידי ישראל ילמדו משהו מעבר לגבולות היהדות האורתודוקסית. הוא גם כנראה לא מבין שללמוד לא בהכרח אומר לקבל. הנצרות כוללת מספיק שטויות שניתן לדחותן ללא ההגנה של היהדות האורטודוקסית (בעצמה מקור לא נדלה לשטויות).

    IP: 173.73.50.229דווח על תגובה זו

  • 7.

    לאחר השואה, לאחר שהנוצרים קיבלו את ליטרת הדם היהודי שלהם (שתספיק,

    אבי צנעני, 11/05/14 18:53

    להערכתי, לפחות ל200 שנה, כלומר, בעוד 200 שנה יתעורר שוב הצמאון הנוצרי לדם יהודי, כי צריכים "לסבול", הSOFREZA הקתולית, והיהודי נראה נהנה מדי מהחיים) תגיע עוד שואה. אבל נכון לעכשיו הם מנסים להרגיע את האנטישמיות, והמגוחך איתם היא מחשבת העדר שלהם, ואיך המוח שלהם, במיוחד בעולם השלישי, נשלט על ידי הכנסייה. נערה אחת בדרום אמריקה שאלה אותי שאלה שמבטאת את הקושי לקבל את הרוח החדשה הנושבת מהכנסייה : "האם היהודים אנשים רעים?" שאלתי אותה "למה את לא שואלת אם הם אנשים טובים?"

    IP: 113.111.62.35דווח על תגובה זו

  • 6.

    מסכים עם כל מילה. צריך ללמד כך : היטלר נולד בכנסייה. אמנם הנ אצים

    אבי צנעני, 11/05/14 18:48

    ראו עצמם כמתנגדים לנצרות, אבל הפנו את הזעם על הנצרות - ובכלל - ליהודים. וזאת השאלה: מדוע שירצו בהשמדת היהודים? מדוע להקדיש מאמץ כה אדיר, בשיאה של מלחמה כה קשה, ל"פתרון הסופי"? התשובה היא אחת : הנצרות. ויש תשובה עמוקה יותר : מערכת אמונות. מערכת האמונות קובעת את "התודעה העמוקה" , התת מודע הנשמה וכו', וזוהי המשפיעה על התודעה הגלויה יותר. הנא צים נולדו בכנסייה הנוצרית !!!

    IP: 113.111.127.134דווח על תגובה זו

  • 5.

    מה יהיה התירוץ שלו לאי לימוד בודהיזם, שינטו? (ל''ת)

    , 11/05/14 18:42


    IP: 85.65.37.50דווח על תגובה זו

    • אשריך שאתה חי בישראל ולא מוקף בנוצרים המתועבים ולא מבין שהם

      אבי צנעני, 11/05/14 20:55

      תמיד מנסים להפוך אותך לנוצרי, בייחוד אם אתה יהודי. לזה מתכוון כבוד הרב. בודהיזם ושינטו לא מנסים לכפות עליך, בגלל זה הסינים וההודים לא עשו בעיות ליהודים. גם האיסלם מכבד את היהודים ולא מנסה להמיר את דתם, עם הנצרות המנוולת זה היה ועודנו אחרת. אז למה לשחק לידיים שלהם? לא צריך ללמד נצרות בישראל.

      IP: 113.111.62.35 דווח על תגובה זו

  • 4.

    אל תלמד על רומא, יוון, ליטא, בבל, פולין, צרפת. שב במרתף (ל''ת)

    ציניקן, 11/05/14 17:50


    IP: 109.67.142.181דווח על תגובה זו

  • 3.

    הנוצרים רצחו,מליוני יהודים, אנסו נשים יהודיות לרבבות

    שני, 11/05/14 17:48

    במאז שהנצרות קיבלה מעמד של דת רשמית באמפריה הרומית נרצחו מליוני יהודים בשם הצלב באנגליה צרפת, איטליה גרמניה ספרד ובארץ ישראל לפני מסי הצלב ואחריהם, נשים יהודיות נאנסו, היו עלילות דם , שריפת יהודים על מוקד , האם שכחו את האינקויזיציה שפעלה בספרד,איטליה צרפת ופורטוגל

    IP: 77.126.251.222דווח על תגובה זו

    • מה הקשר האם עלינו להפסיק ללמוד מדע בגלל פצצת האטום?

      רן, 11/05/14 20:03

      בורות לגבי האחר היא לעולם לא פיתרון.

      IP: 173.73.50.229 דווח על תגובה זו

      • לא, עלינו לא ללמוד נא.ציזם לאחר השואה. זו ההשוואה הנכונה (ל''ת)

        , 11/05/14 21:54


        IP: 95.86.83.29 דווח על תגובה זו

        • ata mamash idiot (ל''ת)

          , 13/05/14 06:38


          IP: 92.82.86.6 דווח על תגובה זו

    • שני, עוד מאמץ קטן, לא 1700 שנה אחורה אלא 2700 שנה

      , 12/05/14 12:39

      ואז תראי או תראה כמה ערים השמידו היהודים על יושביהם נשים ילדים וטף.
      אז בואו לא נלמד על יהדות!!
      ואם כן לומדים יהדות ומשננים את התנך אפשר ללמוד גם נצרות.

      IP: 212.235.98.140 דווח על תגובה זו

  • 2.

    רבבות? רבבות זה רק מה שנשאר מתועד. יותר בכיוון של מאות אלפים. (ל''ת)

    י, 11/05/14 17:12


    IP: 85.250.90.128דווח על תגובה זו

  • 1.

    אותך לאוונגליסטים באמריקה שתומכים בך

    רון הכחול, 11/05/14 15:45

    ואגב, האויב של היהדות בימינו הוא לא הנצרות אלא השמאל האנטי-דתי (לכל דת, לא רק ליהדות)

    IP: 110.174.76.85דווח על תגובה זו

    • האנוונגליסטים משקיעים במסיון ובמאמצים - לנצר את כולנו.

      יאיר תל אביב, 12/05/14 13:22

      לפי אמונתם:
      א. עם ישראל צריך לשוב לאדמתו.
      ב. עם ישראל צריך להתנצר ח"ו היל"ת...

      IP: 109.64.97.115 דווח על תגובה זו