• 77.

    כתבה מדהימה, תודה לרב אבינר (ל''ת)

    , 12/05/14 16:43


    IP: 194.114.146.227דווח על תגובה זו

  • 76.

    עם אחים כמו ביצהר עדיף להיות אח שכול (ל''ת)

    , 11/05/14 07:50


    IP: 132.66.246.23דווח על תגובה זו

  • 75.

    הרב אבינר אני מבין שאין בך טיפת בושה כשאתה מגן על מקום שמיצר פושעים

    בני, 11/05/14 05:18

    עד מתי נצטרך לשמוע את הנכרי הזה שנמצא בתוכנו בנאדם הזוי מי שם אותו לרב בישראל

    IP: 46.120.222.254דווח על תגובה זו

    • מי שם אותו ? מאות אלפי יהודים בארץ ובתפוצות ששומעים את דבריו החכמים (ל''ת)

      סתם יהודי, 12/05/14 16:34


      IP: 194.114.146.227 דווח על תגובה זו

  • 74.

    הרב אבינר, אולי הם אחים שלך, אך לא אחים שלי

    , 10/05/14 22:55

    אנשי יצהר הם ראש נחש ארסי שצריך לרוצץ אותו אם חפצי חיים אנו.

    נ.ב. הרב אבינר, גם אתה לא אח שלי.

    IP: 89.139.50.99דווח על תגובה זו

  • 73.

    האם עלי להבין שיגאל עמיר הוא אחי (ל''ת)

    חיים, 10/05/14 22:36


    IP: 79.179.14.247דווח על תגובה זו

  • 72.

    קיין היה אח להבל (ל''ת)

    , 10/05/14 15:45


    IP: 85.65.37.50דווח על תגובה זו

  • 71.

    אחים פושעים מקומם בכלא

    רן, 10/05/14 00:04

    ביקורת על מבצעי פרוגרומים היא אנטישמיות? לא ולא! ביקורת חריפה היא העמדה האנושית המתבקשת והתירוץ האווילי שישנם גרועים יותר בצד השני לא מצדיקה טרור מצד אחיו של הרב, גם אם מדובר בטרור לייט.

    IP: 173.73.50.229דווח על תגובה זו

  • 70.

    תושבי יצהר הם לא אחים שלי

    , 09/05/14 14:03

    הם יצורים כיפתיים,גזענים ואלימים,הם כורתים עצי זית ואינם מקבלים את מרותה של מדינת ישראל.

    IP: 46.117.66.211דווח על תגובה זו

  • 69.

    "עברו ושובו משער לשער במחנה"

    פרשת השבוע, 09/05/14 12:58

    כדאי לרב הנכבד ללמוד ממשה רבנו. לפעמים "אחים" מעמנו הם חוטאים שצריך להלחם בהם ודווקא עם בני עמים אחרים שהם בעלי ערכים ראויים, צריך לכרות ברית שלום!

    ספר שמות פרק ל"ב

    IP: 5.102.213.84דווח על תגובה זו

  • 68.

    האחים בנט-חמאס

    יקימו לנו בית, 09/05/14 12:42

    דו-לאומי בראשות ערבי

    IP: 5.102.213.84דווח על תגובה זו

  • 67.

    זו ההתמחות של אליצור ואבינרי (ל''ת)

    מסירות נפש לשינאת האחר, 09/05/14 12:21


    IP: 2.55.123.169דווח על תגובה זו

  • 66.

    כולנו אחים, חוץ מהערבים, הכושים והשמאלנים

    אור שחר, 09/05/14 11:57

    תודה לרב אבינר על חשיפת פרצופו האמיתי כעלה התאנה של הנציונל-יהודים. אכן, גם טרוריסטים זקוקים לפנים מחייכות.

    IP: 5.102.253.4דווח על תגובה זו

  • 65.

    המתנחלים

    משה, 09/05/14 11:41

    הרב אבינר הנכבד.אתם בהתנהגותכם במעשי הבריונות של תג מחיר גורמים לחילול שם שמיים.מתנהגים בבריונות בדיוק כמו השכנים המוסלמים.האם זו הדרך ? האם ככל מעשי הגויים מעשה עם ישראל ? אתם פורעי חוק ומבזים את עם ישראל בין כל אומות העולם.איפה הציונות (הרי אמרתם הלל עם ברכה ביום העצמאות) איפה דינה דמלכותה דינה ? אתם חבורה של צבועים הזויים

    IP: 46.19.86.224דווח על תגובה זו

  • 64.

    אבינרי אחמד יאסין

    יצהר חמאס, 09/05/14 10:44

    אם יהודי זורקק אבן על חייל
    אביו של החייל רשאי להורגו

    IP: 109.64.129.110דווח על תגובה זו

    • לא יפה לפגוע בזכר המתים. (ל''ת)

      יהודים דתיים=אחמדיניג'אד, 09/05/14 13:51


      IP: 109.186.163.119 דווח על תגובה זו

  • 63.

    אורי אליצור מסית לרצח גרמני (ל''ת)

    , 09/05/14 10:33


    IP: 109.64.129.110דווח על תגובה זו

  • 62.

    המרים יד על חייל דמו בראש היזהרו על בנינו. מחבלים בוגדים (ל''ת)

    יצהר אויבים גדולים יותר מהחמס, 09/05/14 10:31


    IP: 109.64.129.110דווח על תגובה זו

  • 61.

    תפסיק לבלבל במוח דמגוג בשקל. אדם מאמין הוא לא נוכל (ל''ת)

    אף אחד שם לא אחי הם גדולי האויביפ של המדינה, 09/05/14 10:26


    IP: 109.64.129.110דווח על תגובה זו

  • 60.

    (EXTRA-שמאל) עם אחים שכאלה עדיף להיות משפחה שכולה. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 09/05/14 09:12


    IP: 37.26.146.202דווח על תגובה זו

  • 59.

    תי בבית לימדו שאין מרימים יד על אף אחד. רק שזה שקם להורגך. אלא מאי

    נכדת הרב, 09/05/14 08:15

    מתנחבלי יצהר הם אותה סכנה לקנאים שגרמו לחורבנות הבית ה-1 וה- 2 , הם יביאו לחורבן הבית ה- 3. במקום לבנות ולהפריח הם יביאו לחורבננו. ראו הוזהרנו

    IP: 5.22.130.139דווח על תגובה זו

  • 58.

    מרססי צלב קרס על בית כנסת נכנסים לכלא. מרססי תג מחיר לא נתפסים או נשלח (ל''ת)

    למעצר בית. יצהר זה איחס, 09/05/14 07:59


    IP: 79.179.186.94דווח על תגובה זו

  • 57.

    its time to declare Anarchists against the wall as a terror group

    seek and destroy, 09/05/14 07:53

    its time to declare Anarchists against the wall as a terror group! injuring israeli soldiers and destroying security fences....now thats terror....by the way...we all know who they are.....

    IP: 85.65.116.95דווח על תגובה זו

  • 56.

    its vandalism at the most but not terror

    Tel Aviv, 09/05/14 07:51

    some might even consider it as modern art. Terror is having Al Aqsa on the temple mount!!!

    IP: 85.250.54.66דווח על תגובה זו

  • 55.

    הקרן לישראל חדשה משלמת 1300 יורו בחודש למגיבים ערבים פה,כנסו דחוף

    , 09/05/14 07:48

    ידוע שהקרן לישראל חדשה משלמת 1300 יורו בחודש למגיבי השמאל פה,ומגיבים ערבים,קראו פה על הקרן
    כ-30% מהכספים שמחלקת הקרן בישראל מופנים לארגונים ערביים כעדאלה לצורך קידומם של ערביי ישראל [1]. ארגונים אחרים המקבלים מימון מהקרן הם בצלם, האגודה לזכויות האזרח בישראל, שדולת הנשים, אדם טבע ודין וקו לעובד.

    נשיאת הקרן החדשה כיום הינה חה"כ לשעבר נעמי חזן. המנכ"לית בישראל הינה רחל ליאל, שהחליפה את אליעזר יערי, שמילא את התפקיד במשך שנים רבות עד לפרישתו בשנת 2009.

    על פי דוח הקרן מ-2006, מאז היווסדה ב-1979 היא העניקה יותר מ-200- מיליון דולר לכ-800 ארגונים שונים

    IP: 80.71.135.80דווח על תגובה זו

    • איפה מקבלים התשלום?? (ל''ת)

      אני מגיב בחינם, 09/05/14 12:43


      IP: 5.102.213.84 דווח על תגובה זו

      • אני מתכוון לחזירה הדבה שרוצה להרוג חייל תזהרי (ל''ת)

        הקם להורגך השכם להורגו, 09/05/14 14:54


        IP: 2.54.250.93 דווח על תגובה זו

      • אני מתכוון לחזירה הדבה שרוצה להרוג חייל תזהרי (ל''ת)

        הקם להורגך השכם להורגו, 09/05/14 14:55


        IP: 2.54.250.93 דווח על תגובה זו

  • 54.

    נתניהו והקיבוצניקים יעלון וגנץ רודפים את חלוצי יו"ש עבור שלום עכשיו (ל''ת)

    צריך להחליף את נתניהו בפייגלין הערכי,, 09/05/14 07:48


    IP: 80.71.135.80דווח על תגובה זו

  • 53.

    בל יהי חלקי עם אנשי יצהר

    ישראלי, 09/05/14 07:31

    קשה להאמין איך איש המכנה עצמו רב תומך בטרוריסטים של יצהר
    עצר יראה שמים באם זו יראת שמיים אז השמיים נפלו מזמן
    לאנשי יצהר אין דבר עם יהדות אמונתם ונוהגים זר ליהדות ויש להרחיקם מהיהדות ומהארץ כי כל קיומם נזק נזק צירוף
    ובאם המכונה רב תומך בהם משמע שגם יהדותו ואנושיותו בספק

    IP: 94.159.129.62דווח על תגובה זו

    • זהו מגיב ערבי בתשלום של "הקרן" מאוניברסיטת חיפה (ל''ת)

      , 09/05/14 07:47


      IP: 80.71.135.80 דווח על תגובה זו

      • חזירה שמנה בלי סקס

        , 10/05/14 13:03

        צריך כסף בשביל להגיד על החזירה
        השמנה שהיא גרמניה חלאת המין האנושי?
        מסיתה נגד צהל שתירקב בכלא

        IP: 79.182.150.4 דווח על תגובה זו

  • 52.

    is a part of the problem

    RAV HAV HAV-INAR, 09/05/14 07:17

    not the solution

    IP: 46.117.112.115דווח על תגובה זו

  • 51.

    ACHIM...ACHIM...ACHIM

    Bli KIppa VeZakan, 09/05/14 07:13

    BULL SH

    IP: 46.117.231.37דווח על תגובה זו

  • 50.

    אנשי חצהר אינם אחינו ואל יהיה חלקי עימם

    אוריה, 09/05/14 06:17

    תושבי יצהר הם חבלנים פיזיים וגרוע מיכך חבלני שלום
    ואולי אף פגרוע מיכך הם אנשים שהפכו את היהדות למקדשת שטחים עצמים ואבנים משמע הפכו את היהדות לדת אלילית במקום לדרך חיים פלורליסטית המתחשבת באיר
    צר לי הם אינם אחי אין לי חלק באמונתם ובדרכם הם רק פועלים להרס המפעל הציוני ולהופכו לאיזו דת חשוכה מטורפת ורצחנית ומנסים לחכות את התנועות המטורפות באסלם
    אין ולא יהיה לי חלק עימהם

    IP: 68.198.72.169דווח על תגובה זו

  • 49.

    סוף כל סוף יש רבנים אמיצים נגד הסתה סמולנית!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אברהם, 09/05/14 05:23


    IP: 79.177.63.36דווח על תגובה זו

  • 48.

    all rabanim with salary from state-go home to work (ל''ת)

    haim, 09/05/14 04:49


    IP: 110.77.193.18דווח על תגובה זו

  • 47.

    אבינר הוא רב פח שווה לתחת ..תומך טרור האיש הזה (ל''ת)

    יאללה, 09/05/14 04:23


    IP: 87.68.75.130דווח על תגובה זו

    • מוחמד אין לכם אתרים במגזר? (ל''ת)

      1, 09/05/14 07:47


      IP: 80.71.135.80 דווח על תגובה זו

      • ננקום. בכל מרימי היד על חיילים כולל החזירה הדבה המכוערת (ל''ת)

        אני יהודי שונא אותך יותר מערבים, 09/05/14 14:59


        IP: 2.54.250.93 דווח על תגובה זו

  • 46.

    כי כל המרחם (הסמולנים) על האכזר (הערבי) סופו להתאכזר על הרחמן (היהודים (ל''ת)

    אחד שיודע, 09/05/14 03:09


    IP: 109.65.32.227דווח על תגובה זו

    • תקרא על "תסמונת סטוקהולם" בויקיפדיה (ל''ת)

      , 09/05/14 03:09


      IP: 109.65.32.227 דווח על תגובה זו

    • mitnahalim azuim-stop bulshit-go out from gada (ל''ת)

      , 09/05/14 04:50


      IP: 61.7.185.64 דווח על תגובה זו

      • you mean judea and samaria you goy mother fucker (ל''ת)

        , 09/05/14 07:50


        IP: 85.65.116.95 דווח על תגובה זו

  • 45.

    הניסיון לייצר משוואה בין גרפיטי לרצח =אנטישמיות פר-אקסלנס! (ל''ת)

    אוי ואבוי, 09/05/14 02:57


    IP: 77.126.217.18דווח על תגובה זו

    • חוכמולוג מתנחבלון... (ל''ת)

      , 09/05/14 04:25


      IP: 87.68.75.130 דווח על תגובה זו

  • 44.

    כל הכנופיות GANGS שמים גרפיטי בכל העיר, אז זה טרור ??

    כאן ב-LA, 09/05/14 02:10

    1) למרות שאינני מסכים עם אותו רב אבינר בגלל העבר שלו בפסיקות מוזרות, ועם נשים, וכל ההזיה של המוסד כאילו ממש שירת למרות שעשה סתם נסיעה פשוטה,

    2) הציבור, דעת הקהל, הפוליטיקאים, אנשי החוק משטרה וצה"ל,
    כולם השתבשו,
    לצבוע בצבע על קירות או דלתות או מכוניות, באופן שאיננו פגוע באנשים בכלל, ואיננו הורג אנשים,
    הלזה תקראו טרור ??
    לאן הגענו ??

    ציורי גרפיטי, ריסוסי גרפיטי,
    ניקוב צמיגים,
    וגם שריפת אוהלים או ציוד פשוט ולא יקר,
    זה לא טרור,

    טרור ---זו אלימות קיצונית של רצח או נסיון לרצח או משהו ברמת לקיחת חיי אדם או סיכון חיי אדם, או אלימות כלשהי בעיקר פיזית,


    3) כאן ב-LA ךוס אנגקלס, יש הרבה כנופיות GANGS והם מסמנות טריטוריות שלהם ע"י גרפיטי על בניינים, קירות, מכוניות, וכל עצם בעיקר שאיננו מתנייד,
    אז גם לזה תקראו "טרור" ??
    אז איך תקראו לכל היריות שיורים על אחרים וחפים מפשע או ירי ממכוניות, או פשע בסכינים, וכד'


    4) ולמה מדברים בישראל ובמדיה בארץ על נושא ה"גרפיטי" יותר מאשר הרצח של הבחורה לאחרונה, ועוד כמה מקרי רצח של חיילים לא מזמן,
    איפה השיוויון?
    איפה ההיגיון?
    ואיפה ההגינות?

    יודעים למה ?

    IP: 107.131.201.59דווח על תגובה זו

    • ויודעים למה כל הבלגן במדיה??

      המשכון, 09/05/14 02:14

      אז למה כל המדיה מדברת רק על גרפיטי ולא על מקרי הרצח החמורים ??

      כי הכל נעשה על מנת להכפיש אנשי ימין, ומתיישבי יהודה+שומרון,

      בערבים לא רוצים להיכנס, כי כל גורמי התקשורת ושאר איגרונים שמאלנים, יש להם אגקנדה אחת ויחידה,
      לא מחפשים אמת וצדק,
      מחפשים להכפיש קבוצה מסויימת בכל דך בכל רגע,

      איזו מדינה דפוקה,
      יהודים מחפשים לדפוק יהודים


      מה זה כבר גרפיטי?
      סתם צבע, והבעת רעיון,
      אבל אפשר למחוק את זה ולא קרה כלום, והכל חוזר לאן שהיה קודם,

      אבל רצח, אפשר למחוק ולהחזיר לאן שהיה קודם ??

      איפה הצדק?
      איפה הפרופורציות ?

      IP: 107.131.201.59 דווח על תגובה זו

      • "גרפיטי" אפשר למחוק ולהעלים, אבל "רצח" אפשר למחוק ולהחזיר?? (ל''ת)

        , 09/05/14 02:16


        IP: 107.131.201.59 דווח על תגובה זו

        • מתנחבלים רצחניים סרוחי-כיפה (ל''ת)

          , 09/05/14 04:26


          IP: 87.68.75.130 דווח על תגובה זו

  • 43.

    הקרן לישראל חדשה משלמת 1300 יורו בחודש למגיבים ערבים פה,כנסו דחוף

    1, 09/05/14 01:43

    ידוע שהקרן לישראל חדשה משלמת 1300 יורו בחודש למגיבי השמאל פה,ומגיבים ערבים,קראו פה על הקרן
    כ-30% מהכספים שמחלקת הקרן בישראל מופנים לארגונים ערביים כעדאלה לצורך קידומם של ערביי ישראל [1]. ארגונים אחרים המקבלים מימון מהקרן הם בצלם, האגודה לזכויות האזרח בישראל, שדולת הנשים, אדם טבע ודין וקו לעובד.

    נשיאת הקרן החדשה כיום הינה חה"כ לשעבר נעמי חזן. המנכ"לית בישראל הינה רחל ליאל, שהחליפה את אליעזר יערי, שמילא את התפקיד במשך שנים רבות עד לפרישתו בשנת 2009.

    על פי דוח הקרן מ-2006, מאז היווסדה ב-1979 היא העניקה יותר מ-200- מיליון דולר לכ-800 ארגונים שונים

    IP: 80.71.135.80דווח על תגובה זו

    • אני עושה את זה בחינם ובכיף.

      דת=מוקצה מחמת מיאוס, 09/05/14 13:50

      מתנחלים זה המיץ של הגיפה

      IP: 109.186.163.119 דווח על תגובה זו

  • 42.

    נתניהו והקיבוצניקים יעלון וגנץ רודפים את חלוצי יו"ש עבור שלום עכשיו (ל''ת)

    צריך להחליף את נתניהו בפייגלין הערכי, 09/05/14 01:42


    IP: 80.71.135.80דווח על תגובה זו

    • יצהר היא קן צפעונים (ל''ת)

      , 09/05/14 04:24


      IP: 87.68.75.130 דווח על תגובה זו

  • 41.

    טרור זה חטיפת אנשים ומטוסים,רצח, מטעני נפץ,שימוש בנשק חם בקרקע ובאוויר

    יהודי צעיר מהליכוד, 09/05/14 01:23

    זה טרור.

    אבל לכנות גרפיטי על מסגדים, חילול קברים, וניקוב צמיגים בשם "טרור",
    זה כבר לזלזל במשמעות האמיתית של המילה "טרור".
    זה לעוות את החשיבה של הציבור על אותם "פושעים מסוכנים" שמעזים "לסכן את שלום הציבור" ע"י עבירות קטנות.

    IP: 79.182.8.117דווח על תגובה זו

    • אתה מתכוון לגולדשטיין ומחתרת היהודית עם פיצוץ מכוניות ראשי ערים ערב (ל''ת)

      מוסר יהודי כפול, 09/05/14 07:56


      IP: 79.179.186.94 דווח על תגובה זו

  • 40.

    אנשי יצהר ודומיהם הם הסיקריים של תקופתנו

    יוסי, 09/05/14 00:59

    בדיוק כמו בימי בית שני, מטורפים משיחיים

    IP: 46.121.55.90דווח על תגובה זו

    • זהו מגיב ערבי בתשלום של "הקרן" מאוניברסיטת חיפה (ל''ת)

      1, 09/05/14 01:41


      IP: 80.71.135.80 דווח על תגובה זו

      • יצהר זה קן צרעות (ל''ת)

        , 09/05/14 04:23


        IP: 87.68.75.130 דווח על תגובה זו

    • הם הקנאים (הסיקרים) שהביאו עלינו את 2 חורבני בית המקדש

      נכדת הרב, 09/05/14 08:20

      הם גם יביאו את חורבן הבית ה-3 . בספק אם שרתו בצבא אבל לקחת רובה ולירות בצבא - בינתיים מלים שהופכות בסופו של דבר למעשים. להרוס היישוב ולהורידו להפריח הנגב. לפני החורבן

      IP: 5.22.130.139 דווח על תגובה זו

  • 39.

    ומה לגבי צלב קרס על קיר בית כנסת? מה אז? (ל''ת)

    ש, 09/05/14 00:53


    IP: 37.26.147.172דווח על תגובה זו

    • לא טרור. פשע שנאה בנסיבות מחמירות - מקסימום.

      מה לעשות., 09/05/14 01:01

      אולי די להשוות גרפיטי ופגיעה ברכוש לפגיעה בגוף ובנפש.
      באמת שזה לא אותו דבר, אם אתה לא מאמין לי אז תנסה לנקות גרפיטי מקיר או להחליף צמיג באוטו, ולאחר מכן תנסה להחזיר אדם לחיים, או להחזיר לאדם את ראייתו, גפיו וכיו"ב.

      IP: 82.166.113.55 דווח על תגובה זו

  • 38.

    אבל אם לא נקרא לזה טרור, המשטרה תיאלץ להמשיך לעבוד קשה. (ל''ת)

    רוצים מעצרים מנהליים, פחות עורכי דין וניירת.אין כח, 09/05/14 00:49


    IP: 85.64.86.81דווח על תגובה זו

  • 37.

    העובדה שיש שם ישיבה שהיא בסיס מבצעי ואידאולוגי לתג מחיר מחלישה את הטיע

    זיו ריצקין, 09/05/14 00:45

    ון

    IP: 46.116.190.26דווח על תגובה זו

    • פששש איזה בסיס מבצעי צריך כדי לעשות גרפיטי. אני שירתתי בחמ"ל שלהם. (ל''ת)

      היו ימים..., 09/05/14 00:50


      IP: 82.166.113.55 דווח על תגובה זו

  • 36.

    כל הכבוד להרב גדול הדור. ציפי וחבריה מהשמאל הם המזיקים הגדולי (ל''ת)

    , 09/05/14 00:20


    IP: 78.146.24.32דווח על תגובה זו

  • 35.

    אתה לא אח שלי.

    אא, 09/05/14 00:19

    ואם היו מציירים צלבי קרס על בתי כנסת היית מדבר אחרת. אבל מסגד? בסה"כ ערבים, מה זה חשוב.

    IP: 46.117.123.214דווח על תגובה זו

    • פגיעה בנפש חמורה עשרות מונים מפגיעה ברכוש. למה שמאלנים לא מבינים זאת? (ל''ת)

      אמיר ש, 09/05/14 00:26


      IP: 79.179.5.249 דווח על תגובה זו

      • מכיוון שמדי יום יהודים פוגעים ביהודים (ל''ת)

        ושמאלנים לא עושים אבחנה בין דם לדם, 09/05/14 00:31


        IP: 79.177.12.91 דווח על תגובה זו

    • ציירו, מציירים ויציירו. אבל את זה לא תראה בכותרות ולא יקום על זה דיון.

      מי דיבר, 09/05/14 00:29

      חוץ מעיתון אחד כמובן. באתר של "ישראל היום" ברגעים אלה ממש ואני מצטט:
      צלבי קרס רוססו בלוד וביפו
      ביפו: רוססו ליד בניין העירייה • בלוד: מקרה שלישי של השחתה באותה השכונה

      IP: 82.166.113.55 דווח על תגובה זו

    • אתה אדם רקוב (ל''ת)

      , 09/05/14 00:32


      IP: 5.144.62.127 דווח על תגובה זו

    • כנכדת רב נכבד לא אתה ולא תושבי יצהר - אחיי. סבי עודד לשלום ולאחווה

      נכדת הרב, 09/05/14 08:24

      בין בני אדם. אם לקחת את התורה כפשוטה הערבים צאצאי ישמעאל הם בני דודינו ועל אחת כמה וכמה מגיעה גם להם הזכות על המקום. האחים שבשמם אתה מדבר הם הקנאים שהחריבו את 2 בתי המקדש ויחריבו גם ה-3 . ראו הוזהרנו

      IP: 5.22.130.139 דווח על תגובה זו

  • 34.

    חסיד שוטה

    כנס ותבין, 08/05/14 23:28

    הגרפיטי אינו טרור, אך הוא יגרום לזילות בחיי אדם של יהודים בעיני הערבים ויתן בידם תירוץ להמשיך במעשיהם. האת זה לא השכלת להבין עם כל תורתך? עזוב את האינטרנט וחזור לבית המדרש....

    IP: 84.228.120.226דווח על תגובה זו

    • שוטה אתה בעצמך - כאילו שהערבים זקוקים תירוצים... (ל''ת)

      , 09/05/14 00:15


      IP: 95.86.83.29 דווח על תגובה זו

    • הוא מדגיש שזה לא טרור כי יש שרים וחכים שקוראים להגדיר את הפעולות כטרור

      '''', 09/05/14 00:25

      והקריאה להגדירן כטרור באה מתוך תקווה שזה יקל על המשטרה לתפוס את המבצעים.

      IP: 82.166.113.55 דווח על תגובה זו

  • 33.

    נתניהו והקיבוצניקים יעלון וגנץ רודפים את חלוצי יו"ש עבור שלום עכשיו (ל''ת)

    צריך להחליף את נתניהו בפייגלין הערכי, 08/05/14 23:05


    IP: 80.71.135.80דווח על תגובה זו

  • 32.

    אני רוצה לראות אותך אומר את אותו הדבר כשמציירים צלבי קרס על מצבות של

    דדש, 08/05/14 23:02

    יהודים.
    נעים לך כאשר זה קורה ? תחשוב שגם להם זה לא נעים.
    רוצה לעשות נגדם מאבק ? אל תגע בדת .תפגע להם בדברים אחרים בחוכמה.

    IP: 66.209.60.86דווח על תגובה זו

    • אחמד איך אתם מקבלים את הכסף מהקרן? (ל''ת)

      , 08/05/14 23:05


      IP: 80.71.135.80 דווח על תגובה זו

      • בשקים של מלט.רוצה גם איזה 5 ק"ג ? לך אמכור במבצע. (ל''ת)

        דדש, 08/05/14 23:10


        IP: 66.209.60.86 דווח על תגובה זו

  • 31.

    נכון מאד (ל''ת)

    , 08/05/14 23:01


    IP: 2.55.142.27דווח על תגובה זו

  • 30.

    הוא מעז להגיד שגרפיטי הוא... בסה"כ גרפיטי???

    עידו, 08/05/14 23:01

    הוא קיצוני! סיתמו לו את הפה!

    IP: 83.219.122.120דווח על תגובה זו

    • הוא ממש פנאט גרפיטי זה פשוט פונדמנטליזם (ל''ת)

      אסף ג, 08/05/14 23:04


      IP: 95.35.51.251 דווח על תגובה זו

  • 29.

    הרב צודק!

    גד, 08/05/14 23:00

    הכותרת מסיתה

    IP: 87.68.253.131דווח על תגובה זו

  • 28.

    מי שמצייר גרפיטי על מסגד שיישב בבית סוהר (ל''ת)

    , 08/05/14 22:51


    IP: 5.102.226.68דווח על תגובה זו

    • מוחמד אין לכם אתרים במגזר? (ל''ת)

      , 08/05/14 22:54


      IP: 80.71.135.80 דווח על תגובה זו

  • 27.

    איך ניקרא ערבי שיצייר גרפיטי על בית כנסת?? צדיק? מתנדב? (ל''ת)

    אני, 08/05/14 22:48


    IP: 84.109.52.92דווח על תגובה זו

    • ונדליסט.

      עידו, 08/05/14 23:03

      גם ונדליזם הוא בניגוד לחוק, אבל הוא ממש לא טרור.

      כבר שכחתם מה זה טרור שאתם מרשים לעצמכם להגדיר ציור על קירות כפיגוע?

      IP: 87.69.15.243 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אבינר מותק,עוד לא בפנמת שיצהר היא עיר הנדחה ? (ל''ת)

    עדד, 08/05/14 22:43


    IP: 109.66.138.221דווח על תגובה זו

    • לא השקעתם עדיין מספיק כסף בתעמולה השקרית, אז עדיין לא (ל''ת)

      , 09/05/14 00:16


      IP: 95.86.83.29 דווח על תגובה זו

  • 25.

    ליברמן ושופטי בג"ץ עשו עיסקה,זיכוי לליברמן ומינו אהרונוביץ' כנסו דחוף

    1, 08/05/14 22:33

    כולנו הופתעו איך שופטי הסמול והבג"ץ זיכו את ליברמן מכול העברות לאחר שרדפו אותו 12 שנה
    מה קרה שם?
    ליברמן עשה עיסקה עם השטן השמאלני,הוא מינה את השר אהרונובי"ץ השמאלני עם הבטחה שאהרונובי"ץ ירדוף את היהודים ומתישבי יו"ש ויתעלל בהם בתמורה לזיכויו במשפט
    אין לראות בליברמן איש ימין יש לראות בו סוכן של השמאל
    ליברמן רע ליהודים

    IP: 80.71.135.80דווח על תגובה זו

    • קשקוש. יציירו גרפיטי על בית כנסת ואז............ (ל''ת)

      א, 08/05/14 22:50


      IP: 84.109.52.92 דווח על תגובה זו

  • 24.

    הקרן לישראל חדשה משלמת 1300 יורו בחודש למגיבים ערבים פה,כנסו דחוף

    , 08/05/14 22:33

    ידוע שהקרן לישראל חדשה משלמת 1300 יורו בחודש למגיבי השמאל פה,ומגיבים ערבים,קראו פה על הקרן
    כ-30% מהכספים שמחלקת הקרן בישראל מופנים לארגונים ערביים כעדאלה לצורך קידומם של ערביי ישראל [1]. ארגונים אחרים המקבלים מימון מהקרן הם בצלם, האגודה לזכויות האזרח בישראל, שדולת הנשים, אדם טבע ודין וקו לעובד.

    נשיאת הקרן החדשה כיום הינה חה"כ לשעבר נעמי חזן. המנכ"לית בישראל הינה רחל ליאל, שהחליפה את אליעזר יערי, שמילא את התפקיד במשך שנים רבות עד לפרישתו בשנת 2009.

    על פי דוח הקרן מ-2006, מאז היווסדה ב-1979 היא העניקה יותר מ-200- מיליון דולר לכ-800 ארגונים שונים

    IP: 80.71.135.80דווח על תגובה זו

  • 23.

    הרב אבינרי, יהודי אמיתי יודע שזה טרור ופשע שיש לתת עליו את הדין (ל''ת)

    יהודי מבטן ומלידה, 08/05/14 22:18


    IP: 37.142.60.193דווח על תגובה זו

    • מוחמד אתה שקוף (ל''ת)

      , 08/05/14 22:32


      IP: 80.71.135.80 דווח על תגובה זו

  • 22.

    וגם הנשיא השמיני משה קצב לא אנס וספק רב אם אפילו פלירטט

    נאפו, 08/05/14 22:05

    מדינה של היסטריה נשית מטומטמת ופמיניסטית.

    IP: 46.116.171.152דווח על תגובה זו

  • 21.

    צודק 100%!!! (ל''ת)

    הקול השפוי, 08/05/14 22:03


    IP: 109.66.151.252דווח על תגובה זו

  • 20.

    זה לא רב זה רב בריח (ל''ת)

    , 08/05/14 21:56


    IP: 31.210.181.251דווח על תגובה זו

  • 19.

    הם לא אחים שלי. הם מתנחבלים מחרבים מדינת ישראל.

    יורם טלמון, 08/05/14 21:48

    הם חיים בגולה בחוץ לארץ ומסכסכים כאן ריב ומדון.
    הם לא אחים שלי.

    IP: 109.67.65.71דווח על תגובה זו

    • זהו מגיב ערבי בתשלום של "הקרן" מאוניברסיטת חיפה (ל''ת)

      1, 08/05/14 21:51


      IP: 80.71.135.80 דווח על תגובה זו

      • אינטליגנט (ל''ת)

        , 08/05/14 21:54


        IP: 31.210.181.251 דווח על תגובה זו

    • זה בסדר, גם אתה לא אח שלי

      , 08/05/14 22:42

      וגם לא אח של עוד רבים בארץ הזאת. אתה ושכמותך.

      IP: 95.86.87.198 דווח על תגובה זו

    • אם הם לא אחים שלך אז אין לך אחים וספק אם אתה בן אדם (ל''ת)

      , 09/05/14 00:18


      IP: 95.86.83.29 דווח על תגובה זו

      • עם אחים כאלה מי צריך אוייבים (ל''ת)

        יוסי, 09/05/14 00:56


        IP: 46.121.55.90 דווח על תגובה זו

  • 18.

    ובכל זאת - אסור לקחת את החוק לידיים

    זוהר פרייברג, 08/05/14 21:48

    תנו לצה"ל לנצח!!! אל תיכנסו לצה"ל בין הרגליים, זה רק מלהיט את הרוחות!!!

    IP: 46.121.118.64דווח על תגובה זו

    • ברור! אבל זה לא טרור.

      , 08/05/14 23:13

      ופיגועים צריך לגנות אפילו יותר ולא לשחרר מחבלים ולא להבין שום סוג של אלימות ושל טרור. אצלנו בשכונה מישהו כתב: "יהודים קלבים" (הטעות במקור) אז זה יעשה אותנו כלבים? אני לא מתרגש מזה ובטח שלא קורא לזה טרור. ומצד שני גם לכתוב "ערבים כלבים" זה לא טרור למרות שאני מגנה את שניהם.

      IP: 95.86.87.198 דווח על תגובה זו

  • 17.

    (EXTREME-שמאל) גם שריפת ספרי תורה זה לא טרור. (ל''ת)

    EXTREME-שמאל, 08/05/14 21:41


    IP: 2.55.115.108דווח על תגובה זו

    • נכון, מזעזע ככל שזה יהיה. (ל''ת)

      , 08/05/14 23:08


      IP: 95.86.87.198 דווח על תגובה זו

  • 16.

    נתניהו והקיבוצניקים יעלון וגנץ רודפים את חלוצי יו"ש עבור שלום עכשיו (ל''ת)

    , 08/05/14 21:39


    IP: 80.71.135.80דווח על תגובה זו

  • 15.

    הרב הדברים שלך מוסיפים לדתיים אהבה ואחווה ?

    שלמה הכהן, 08/05/14 21:34

    או שנאה .בקיצור כתבה שהיא חילול ה' כמו שאומרים אצלנו ...

    IP: 95.86.71.237דווח על תגובה זו

    • אז מה יוסיף אהבה?

      , 08/05/14 22:43

      אם הוא יגיד לכולם: "בואו תדרכו עלינו ותעשו ממנו סמרטוטים"?

      IP: 95.86.87.198 דווח על תגובה זו

  • 14.

    לתקשורת הישראלית שלום

    ניקו, 08/05/14 21:32

    טרור שאתם לא חוקרים או טורחים לדווח עליו, טרור אמיתי לא מעשה קונדס או עברייני צעצוע זה טרור כמו גביית דמי פרוטקשיין, גניבת מכוניות, שידול נערות לסמים, זנות, זריקת אבנים, התפרעות בכבישים ועוד מאות מעשים שנעשים ע"י בני מיעוטים בארץ ישראל.

    במקום להתעסק בשטויות לכו תתעסקו במה שצריך להתעסק, מציע אותו דבר למשטרת ישראל.

    IP: 75.84.209.22דווח על תגובה זו

  • 13.

    ליברמן ושופטי בג"ץ עשו עיסקה,זיכוי לליברמן ומינו אהרונוביץ' כנסו דחוף

    1, 08/05/14 21:32

    כולנו הופתעו איך שופטי הסמול והבג"ץ זיכו את ליברמן מכול העברות לאחר שרדפו אותו 12 שנה
    מה קרה שם?
    ליברמן עשה עיסקה עם השטן השמאלני,הוא מינה את השר אהרונובי"ץ השמאלני עם הבטחה שאהרונובי"ץ ירדוף את היהודים ומתישבי יו"ש ויתעלל בהם בתמורה לזיכויו במשפט
    אין לראות בליברמן איש ימין יש לראות בו סוכן של השמאל
    ליברמן רע ליהודים

    IP: 80.71.135.80דווח על תגובה זו

  • 12.

    אני מקווה שגם סר המשטרה הלוקה בשכל ישר קורא את דברי הרב הנ"ל (ל''ת)

    מתי, 08/05/14 21:31


    IP: 85.65.89.162דווח על תגובה זו

  • 11.

    אז צלבי קרס זה...

    רע מוכיח, 08/05/14 21:29

    מעשה קונדס??
    רב שוטה ועדר גזעני מאחוריו

    IP: 82.80.54.235דווח על תגובה זו

    • זה באסה, לך תביא גלון צבע, מברשת...

      , 08/05/14 21:33

      טרור אמיתי זה לגבות פרוטקשיין מאנשים מנסים להתפרנס בכבוד או לבנות את בית חלומותיהם, גניבה של כסף באיומים, זה טרור הבנת יא מעפן?

      IP: 75.84.209.22 דווח על תגובה זו

  • 10.

    יפה נכון ומדוייק. ולצד זה אני מתחיל יותר ויותר לתעב

    , 08/05/14 21:22

    שמאלנים. בעסה

    IP: 95.35.58.122דווח על תגובה זו

  • 9.

    אשרינו שבא רב ואומר את הדברים בצורה ברורה ונכונה

    , 08/05/14 21:22

    מספיק עם הבלבול לקרוא לגרפיטי טרור לאן הגענו?

    IP: 46.120.60.198דווח על תגובה זו

    • צודק! לא הייתי מאושר כל כך (ל''ת)

      מאז שלפיד העלה את המעמ, 09/05/14 00:49


      IP: 79.177.12.91 דווח על תגובה זו

  • 8.

    יפה נכון ומדועיק (ל''ת)

    , 08/05/14 21:20


    IP: 178.202.227.253דווח על תגובה זו

  • 7.

    הרב אבינר צודק מליון אחוז אשרי המעמיד זכות על כל יהודי !!

    אלי, 08/05/14 21:16

    בניגוד אליך אני מצדיק את מאבקם של תושבי יצהר כנגד האפליה הקשה שהמנהל האזרחי הורס בתי יהודים ומשאיר על תילם בתי ערבים !!
    הבעיה נמצאת כי צה"ל והמשטרה הם קבלני הביצוע של העיוות הנורא הזה ומכאן מתחיל ההתנגשות המיותרת !!
    משרד המשפטים הכולל את הפרקליטות והמנהל האזרחי שמו לעצמם מטרה להוציא את תושבי ההתנחלויות משלוותם בהתעמרות בהם יחד עם אמצעי התקשורות !!
    אל תיכנעו לעליהום על תושבי יצהר תמשיכו לבנות את הארץ למרות הספר הלבן של ממשלת נתניהו !!!

    IP: 79.180.187.110דווח על תגובה זו

    • הלו!, למד זכות גם על היושבים במשרד המשפטים ובתקשורת

      גם הם יהודים, 09/05/14 00:38

      -'דתי לפי דעתי' שכמוך

      IP: 79.177.12.91 דווח על תגובה זו

  • 6.

    סבבה, אז הערבים מוזמנים לצייר על בתי כנסת. (ל''ת)

    , 08/05/14 21:16


    IP: 77.127.214.191דווח על תגובה זו

    • כל דבר שהוא "לא טרור" אז הוא מותר? גם אונס זה לא טרור! (ל''ת)

      , 08/05/14 21:45


      IP: 46.120.60.198 דווח על תגובה זו

    • גם אם יציירו על בתי כנסת זה לא טרור.

      , 08/05/14 22:53

      זה לא אומר שזה לא ראוי לגינוי, אבל זה בהחלט לא טרור, כי טרור זה רצח או איומים ברצח. זה לדעתי אכן פשע אבל בהחלט לא שקול לרצח לכן אסור להשתמש באותה מילה כדי לתאר את שני המעשים. יש מבין?

      IP: 95.86.87.198 דווח על תגובה זו

  • 5.

    zרב אמיתי שמדבר אמת למרות שזה אולי לא פוליטיקלי קורקט והתשקורת לא אוהב (ל''ת)

    התשקורת מסיתה וצריכה לתת את הדין. המשטרה לתפקד, 08/05/14 21:05


    IP: 87.68.20.130דווח על תגובה זו

  • 4.

    אם גרפיטי על מסגד זה בסדר אז גם על בית כנסת..לא? (ל''ת)

    השפוי, 08/05/14 21:00


    IP: 85.65.189.207דווח על תגובה זו

    • למה הוא כתב מילה אחת ש"זה בסדר"? קראת בכלל את הטור? (ל''ת)

      תלמד לקרוא קודם!, 08/05/14 21:43


      IP: 46.120.60.198 דווח על תגובה זו

    • שניהם לא בסדר. אבל הם לא טרור!!!

      , 08/05/14 22:56

      כמה פעמים אפשר לחזור על זה? אתה עד כדי כך סתום?

      IP: 95.86.87.198 דווח על תגובה זו

    • אתה קורא לעצמך שפוי?

      , 08/05/14 22:57

      אתה פשוט סתום וזהו.

      IP: 95.86.87.198 דווח על תגובה זו

      • הוא שפוי ואתה צבוע (ל''ת)

        מה פתאום בית כנסת זה קדוש!!! מה זה קדוש???, 08/05/14 23:20


        IP: 87.68.18.75 דווח על תגובה זו

  • 3.

    הבעיה מתחילה " ברבנים " ששוטפים את מוחם של הצעירים (ל''ת)

    ומתירים את מעשהם תוך מתן הלכתי, 08/05/14 20:59


    IP: 212.235.113.157דווח על תגובה זו

    • בהחלט. אבל מי בדיוק התיר? הרב כתב מפורש שזה אסור! (ל''ת)

      , 08/05/14 21:44


      IP: 46.120.60.198 דווח על תגובה זו

    • הרבנים האלה הם בד"כ יותר חכמים ממך .

      , 08/05/14 23:01

      והם לא שוטפים את המוח. אם אתה מחפש שטיפת מוח, חפש אצל מגישי החדשות ואלה שקובעים מה מתפרסם בעיתון וברדיו. הם שוטפים לכולם את המוח עם סיסמאות נבובות כמו הדרת נשים וטרור (של תג מחיר). וכולם הולכים אחריהם כמו עדר של כבשים עיוורות משנאה.

      IP: 95.86.87.198 דווח על תגובה זו

  • 2.

    רב שמגן על חוליגנים איננו רב כי טרוריסט בעצמו (ל''ת)

    צבי, 08/05/14 20:49


    IP: 10.4.219.19דווח על תגובה זו

    • מוחמד אתה היום צבי? (ל''ת)

      , 08/05/14 21:32


      IP: 80.71.135.80 דווח על תגובה זו

    • הוא לא הגן, הוא רק אמר, ובצדק, לקחת דברים בפרופורציה (ל''ת)

      , 08/05/14 22:16


      IP: 80.74.111.178 דווח על תגובה זו

    • מה? הרב הזה תכנן פיגוע?

      , 08/05/14 23:04

      אולי הוא מחבל במסווה ולא ידעתי.
      אם אתה קורא למרססי הכתובות טרוריסטים אז אתה יודע כמה כתובות גרפיטי יצא לי לראות? מסתבר כנראה שאנחנו מדינת טרוריסטים. הנשק שלנו הוא ספריי שחור.

      IP: 95.86.87.198 דווח על תגובה זו

  • 1.

    דברים נכוחים

    ניב, 08/05/14 20:48

    הנושא נופח מעל לכל פרופורציה

    IP: 212.179.21.196דווח על תגובה זו