• 126.

    אלישיה סילברסטון היא הweirdo הכי גדול בהוליווד, הנה עוד דברים שהיא

    עושה:, 19/06/14 17:16

    ג'ימי קימל הראה את זה אחד המגעילים
    http://www.youtube.com/watch?v=G4qAVY5RSR8

    IP: 79.177.80.85דווח על תגובה זו

  • 125.

    היא חכמה ולא בורה כמו המגיבים בעד השחתת הפין

    טל, 09/06/14 20:21

    אני יכול להגיד למה היא לא!
    כי יש חה שכל והיא חושבת לפני שהיא עושה משהו לא כמו בערץ אנשים עיוורים!

    IP: 80.246.133.154דווח על תגובה זו

  • 124.

    כוכבת קלולס היא קלולס (ל''ת)

    , 06/06/14 18:12


    IP: 216.189.176.85דווח על תגובה זו

  • 123.

    מדוע מעריב ממחזרים את הכתבת בלאי הזאת?!

    פאקצה פאסה, 06/06/14 00:19

    אלישיה סילברסטון יהודיה כמו שביטון הוא גרמני, והדעות שלה לא מעניינות את השערות בצד האפל של הירח השמאלי. תתעשתו שם.

    IP: 77.127.192.65דווח על תגובה זו

  • 122.

    יללא ניתוחי פלסטיק - להחזיר עטרה ליושנה (ל''ת)

    משה, 05/06/14 14:20


    IP: 212.29.202.206דווח על תגובה זו

  • 121.

    אלוהים = אמונה טפלה דת =עבודת אלילם תפנימו כבר (ל''ת)

    asaf, 05/06/14 12:49


    IP: 84.95.214.105דווח על תגובה זו

  • 120.

    אישה מדהימה

    מישהו, 04/06/14 15:45

    הלוואי והייתי יכול להתחתן איתה :)

    IP: 79.182.134.117דווח על תגובה זו

  • 119.

    ברית קודש

    רובי יהודה, 03/06/14 10:09

    הברית היא לא תיקון של אבר מין

    הברית היא לעולם בין היהודי לבורא עולם
    ומי שלא כורת ברית עם בורא עולם הוא לא יהודי

    מסכן הילד אבל עם הזמן הוא יוכל לתקן לעצמו
    כמו בני ישראל לאחר יציאת מצרים יהושוע מל אותם

    IP: 79.183.160.66דווח על תגובה זו

    • אם זו ברית שכורתים, אפשר למול את יהוה

      גלעד ווילף, 04/06/14 16:47

      ולהשאיר את התינוק שלם.

      ליהוה לא כואב והוא גם יכול לגדל את זה בחזרה.

      IP: 46.121.203.164 דווח על תגובה זו

      • מעולה!

        , 06/06/14 07:48

        גדול! אף פעם לא חשבתי על זה ככה :)

        IP: 80.246.130.3 דווח על תגובה זו

  • 118.

    פג תוקף

    אמיר, 03/06/14 08:16

    אולי תחליפו כבר את הכתבה הזו.

    IP: 109.64.144.53דווח על תגובה זו

  • 117.

    למה היא מסדרת גבות? מעבה ריסים? זה לא היה צריך להברא כך? (ל''ת)

    , 02/06/14 23:02


    IP: 84.229.122.106דווח על תגובה זו

  • 116.

    אני מקווה שהיא אוכלת גרעיני חיטה ולא לחם

    אור, 02/06/14 23:00

    אני מקווה שאת אוכלת גרעיני חיטה ולא לחם, חומוס לא מבושל, וכן עפה על ציפור ולא במטוס...כי אם זה היה צריך להיות כך אז למה לא נברא כך?

    IP: 84.229.122.106דווח על תגובה זו

  • 115.

    מי שלא יהודי שלא ימול את בניו . (ל''ת)

    המילה היא מתנת ה' יתברך ., 02/06/14 10:24


    IP: 79.179.149.21דווח על תגובה זו

  • 114.

    בזכות המילה בני ישראל נגאלו ממצרים.... (ל''ת)

    n, 01/06/14 11:35


    IP: 79.182.171.142דווח על תגובה זו

  • 113.

    לא יהודיה בכלל. (ל''ת)

    יהודי, 31/05/14 22:53


    IP: 95.86.93.142דווח על תגובה זו

  • 112.

    אלה בדיוק אותם היהודים שבימי בית 2 הפכו לנוצרים. היהודים/הנוצרים היו

    נכדת הרב, 27/05/14 08:54

    יותר ליברלים לדת. כדי להקבל כמה שיותר יהודים לחיקם הסירו הרבה חובות, כמו אפשרות לא לימול, לאכול טריפה וכו'.....סילברסטון היא למעשה אותה יהודיה שאפשר לקרוא להם והאמת באמריקה כך נקראים "יהודים אוהבי ישו"....הכרתי כאלה בהיותי שם. הם עדיין יהודים אבל לייט

    IP: 5.22.129.221דווח על תגובה זו

  • 111.

    מדהים שטיעונים אנטי-יהודיים מתקופת המשנה חוזרים בשנות ה - 2000 (ל''ת)

    , 26/05/14 22:57


    IP: 213.151.60.252דווח על תגובה זו

  • 110.

    היא לא עושה לו ברית מילה כי יש לה

    המבחין בין חודש לקול, 26/05/14 18:13

    חצ'קון על המצח

    IP: 93.172.195.117דווח על תגובה זו

  • 109.

    אבל ניתוחי פלסטיק היא יכולה לעשות!מותר סיליקון,מתיחות,בוטוקס וניתוח אף (ל''ת)

    צבועה, 26/05/14 09:39


    IP: 85.250.168.160דווח על תגובה זו

  • 108.

    הטרנד החדש של שמאלנים זה לומר לאלוהים מה לעשות (ל''ת)

    לפחות היא יפה, 25/05/14 07:44


    IP: 212.143.158.40דווח על תגובה זו

  • 107.

    כל כך הרבה טמטום באשה אחת (ל''ת)

    יובל, 24/05/14 23:44


    IP: 185.13.193.112דווח על תגובה זו

  • 106.

    לגעת בגוף

    גלית, 24/05/14 13:45

    DERMOR- קרם גוף מומלץ ומענג לעור- בין אם האדם עבר מילה , ובין אם לא-פיתוח חדשני של המחלקה לרוקחות באוניברסיטה העברית בעיר הבירה הניבה מוצר איכותי וייחודי ביותר. אני קניתי בבית מרקחת של קופת חולים לאומית, אבל שמעתי , שניתן לרכוש אותו גם בבתי המרקחת של קופת חולים מכבי , בניו -פארם ובסופר -פארם !

    IP: 79.183.58.235דווח על תגובה זו

    • ו...למה אני צריך לדעת על זה?

      ---, 28/05/14 21:32

      שביקשתי שיספרו לי על זה? למה להספים?

      IP: 46.116.20.127 דווח על תגובה זו

  • 105.

    It is time to abort this pagan custom

    Moshe, 22/05/14 20:21

    We are in the 21st century and not in the 21st BC. It is time to abort this pagan custom

    IP: 209.150.70.2דווח על תגובה זו

    • Why do you...

      Moshe, 25/05/14 09:30

      think/mention only "BC", etc.? Do you at all know what YEAR/month/date we are on the JEWISH date?
      Somehow I think I know the answer.

      IP: 85.250.142.197 דווח על תגובה זו

  • 104.

    הכי חשוב וראשון זה את מדורות לג בעומר לבטל (ל''ת)

    עעעעע, 22/05/14 15:00


    IP: 62.219.134.98דווח על תגובה זו

    • ולא לשכוח את מנהג 4 המינים בסוכות, עוד פסיכים (ל''ת)

      סוחבים ענפים ולימון, 26/05/14 05:07


      IP: 173.70.73.217 דווח על תגובה זו

  • 103.

    למה אלהים לא ברא אותו מושלם?

    יהודי כשר, אחד העם, 22/05/14 14:31

    למה שלא תגידי את האמת: אסור להתעלל בחסר ישע!
    תינוק הוא יצור חסר ישע, שהוריו שטופי המח והלחוצים חברתית חותכים לו חתיכה חיונית מהאיבר הכי רגיש ובמקום הכי כואב בגוף, מטילים בו מום לכל ימי חייו, בשעה שאינו יכול להגן על עצמו ולומר או לדעת מה טוב לו.

    IP: 79.181.133.156דווח על תגובה זו

    • יהודי כשר??? חחחחחחח! (ל''ת)

      רוני, 01/06/14 19:19


      IP: 188.120.155.204 דווח על תגובה זו

  • 102.

    איפה היתה היהדות בקליפ של אירוסמית'? האצבע המשולשת המפורסמת?

    בזס, 21/05/14 23:10

    ונסיעת השחיתות עם ליב טיילר?

    יהדות לפי החשק.

    IP: 77.125.94.105דווח על תגובה זו

  • 101.

    למה זה מזעזע ? הפסיקו מזמן לסקול מחללי שבת, נואפות, לשרוף פרות אדומות

    רן, 21/05/14 10:10

    רבאק, השתנו דברים באלפיים שנות.
    תתקדמו אנשים !
    גם כשהמציאו את האפידורל היו שהתנגדו לביטול הקללה התנכית "בצער תלדי בנים"
    אולי גם הדת מתנגדת לטרקטור עם קבינה ממוזגת ?
    זה נוגד את הקללה התנכית "בזעת אפך תוציא לחם"

    IP: 46.116.200.210דווח על תגובה זו

  • 100.

    כל הדתות בלי יוצא מן הכלל פרימיטיביות גזעניות וברבריות. (ל''ת)

    אין מקום לדת בחברת בני אנוש., 20/05/14 18:11


    IP: 176.190.0.49דווח על תגובה זו

  • 99.

    ברית מילה זה מנהג ברברי שצריך לאסור בחוק !!! (ל''ת)

    התעללות בחסרי ישע, 20/05/14 14:29


    IP: 46.116.164.72דווח על תגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      , 22/05/14 14:32


      IP: 79.181.133.156 דווח על תגובה זו

  • 98.

    מנהג ברברי ופרימיטיבי

    קובי, 20/05/14 07:51

    כל הכבוד לגברת...
    הגיע הזמן כי האמה היהודיה תחדל מלמסור את בנה בידי הפרימיטיבים.
    רק שבטים נידחים באפריקה עדין עורכים "תיקונים" באברי המין ובאברי הגוף....גועל נפש!

    IP: 82.166.117.211דווח על תגובה זו

  • 97.

    Jewish wars

    Hertzel, 16/05/14 17:28

    Read here and you will understand the despicable "wars of brothers".

    IP: 174.19.82.195דווח על תגובה זו

  • 96.

    לא הבנתי - אם את מאמינה, למה לחפש היגיון??

    , 16/05/14 14:58

    איזה היגיון יש בכלל בכל העניין הזה של האמונה? הרי זה לחלוטין בנוי על קבלה של דברים לא הגיוניים...
    נ.ב. למרות שאני אתיאיסט מוחלט, הייתי עושה ברית לבני רק מתוך כבוד למסורת ולמשפחה, וגם בגלל שזה בכלל לא נראה לי ביג דיל. מזל שלי עשו ברית בגיל 8 ימים ולא שאלו אותי - לא הייתי רוצה להתמודד עם הבחירה אם לחתוך לעצמי בתור אדם בוגר....

    IP: 109.67.195.27דווח על תגובה זו

  • 95.

    זכותה לעשות מה שהיא רוצה. היא האמא.

    לא עניינו של אף אחד., 16/05/14 11:55

    לדעתי, בכלל לא היתה צריכה להיות כתבה בנושא. זאת ההחלטה שלה ושל בן זוגה בלבד.

    IP: 122.148.75.181דווח על תגובה זו

  • 94.

    she needs psychaitor (ל''ת)

    ephi, 16/05/14 01:29


    IP: 216.161.213.167דווח על תגובה זו

  • 93.

    אם אימה עברה גיור קונסרבטיבי אז בנה גוי!!!!! (ל''ת)

    דורון, 15/05/14 18:53


    IP: 81.218.163.152דווח על תגובה זו

  • 92.

    בלונדיניות...מטומטמות???...כנראה שכן.... (ל''ת)

    שחורי, 15/05/14 09:48


    IP: 62.90.202.185דווח על תגובה זו

  • 91.

    כל הכבוד לה

    ברתו'ר, 14/05/14 17:02

    מספיק להטיל מום באיברי מין של תנוקות בשביל טקס דתי פרימיטיבי ומיותר.

    IP: 83.130.117.230דווח על תגובה זו

  • 90.

    קלולס אינדיד

    יוני, תל אביב, 13/05/14 22:43

    עוד גאונה שנותנת ציונים ליהדות. יכול להיות שההגדרה של שיירה היא הדבר הזה שממשיך להתקדם במסלול תוך כדי שהכלבים נובחים?

    IP: 109.186.75.237דווח על תגובה זו

  • 89.

    מה זה בכלל רלוונטי עניין ה"תיקון"?

    מאוכזבת מהטיעון, 13/05/14 15:48

    ברית מילה נעשית כסמל דתי לברית בין אלוהים לאברהם אבינו. אף אחד לא טוען שאלוהים אמר "אופס, פישלתי, תתקן את זה אתה". מי שלא רוצה שלא יעשה, אבל למה זה בכלל טיעון אם נבראנו מושלמים או לא? לא רלוונטי! זה, אם כבר, אולי קשור לדיון בניתוחים פלסטיים לצרכי אסתטיקה וגם פה שכל אחד יעשה מה בא לו.

    IP: 212.25.82.230דווח על תגובה זו

    • הסיפור האמיתי מאחורי ברית המילה הוא אחר

      ברתו'ר, 14/05/14 17:09

      http://www.youtube.com/watch?v=8760wFTh6rg

      IP: 84.228.146.214 דווח על תגובה זו

  • 88.

    וכשהבן יחלה, אל תרפאי אותו. כך השם רצה. נכון... (ל''ת)

    , 12/05/14 22:04


    IP: 95.86.111.248דווח על תגובה זו

    • אפילו רופאים חושבים פעמים אם לחתוך או לא לחתוך (ל''ת)

      , 14/05/14 17:12


      IP: 84.228.146.214 דווח על תגובה זו

  • 87.

    גם לי היתה את הדילמה הזאת ובדקתי והחלטי למול את בני (ל''ת)

    , 12/05/14 20:27


    IP: 81.218.251.250דווח על תגובה זו

  • 86.

    הדת סיימה את תפקידה חוץ מבורות מלחמות שנאה וסיכסוכים אין בה כלום (ל''ת)

    אלישע בן אבוייה, 12/05/14 08:44


    IP: 193.46.64.93דווח על תגובה זו

    • גם הקומוניזם פשט את הרגל מזמן. (ל''ת)

      תתעורר., 12/05/14 12:57


      IP: 84.238.52.198 דווח על תגובה זו

      • גם הקומוניזם היה דת, ואידל זיל גמור (ל''ת)

        עומר, 27/05/14 07:22


        IP: 85.64.247.211 דווח על תגובה זו

  • 85.

    הפוך גוטה, הפוך

    אייזנהאואר, 12/05/14 08:30

    בגלל שברור שהאדם אינו מושלם (אפינדציטיס, מישהו?), הרי שמילת הבן היא מעשה חילוני לחלוטין.

    אירוני שדווקא הדתיים מקפידים על כך.

    IP: 80.222.253.199דווח על תגובה זו

  • 84.

    אם אלוקים ברא אותנו בצורה מושלמת? אז למה יש משוגעים וכאלה שאין להם שכל (ל''ת)

    , 12/05/14 07:52


    IP: 85.250.154.160דווח על תגובה זו

  • 83.

    אל תיסעי איתו ברכב כי יש תאונות דרכים ומטוסים שמתרסקים .

    חציית כביש מסוכנת, 12/05/14 05:01

    האוויר מלא בחיידקים ,אל תתני לו ללכת לבית הספר כי חברים עלולים להטיל בו מום, ואם יתחתן אשתו עלולה לשבור את ליבו ,ואם יוולדו לו ילדים הם יהרסו לו את הבריאות .בקיצור העולם מלא בסכנות תשמרי עליו טוב טוב תעטפי במליון שכבות .בסופו של דבר מי שששומר על ילדנו זה בורא עולם .

    IP: 79.181.110.135דווח על תגובה זו

  • 82.

    כנראה ידה הארוכה של הקרן הגיעה עד לכאן ושלחה את טוקבקיה (ל''ת)

    , 11/05/14 16:08


    IP: 109.64.126.12דווח על תגובה זו

  • 81.

    נפיחות ויציאות רכות וקשות - המדריך המלא!

    א.ב.סילברסטונר, 11/05/14 00:11

    לכל כת הנאורים המתבוללים, אתם בחברה טובה עם קלולס..

    IP: 77.126.217.18דווח על תגובה זו

  • 80.

    לא רק היא החליטה לא למול: גם כל יוצאי מצרים בהמלצת משה לא מלו את בניהם

    אור, 10/05/14 20:43

    רובנו טועים לחשוב שמשה היה בעד המילה, וכאילו התורה המקורית שלו מצווה על כך. בפועל, הוא התנגד למילה וביטל אותה בישראל כל ימיו. פרטים באתר "התנגדות משה למילה".

    IP: 5.29.208.129דווח על תגובה זו

    • הסיבה שבגללה לא מלו את ישראל במדבר היא מפני הסכנה.

      יהודיה, 13/05/14 06:21

      התורה היא תורת חיים, ולכן הקב"ה קבע שבמדבר עם ישראל לא ימולו את ילדיהם, כי בשעת נדודים ושהות במקום סחוף רוחות וחול ברית המילה מסוכנת.

      זו הסיבה שבגללה מלו את עם ישראל באופן מרוכז לפני כניסתם לארץ.

      אגב, גם כיום ההלכה היא שאדם שנמצא במסע לא מל את ילדו עד שמגיע למקום מסודר.

      כמו שאמרתי - תורת חיים!!!

      IP: 95.86.123.107 דווח על תגובה זו

  • 79.

    ברית מילה, לא ברית מילה, מה זה חשוב - תתחתני איתי!! (ל''ת)

    יהודי?, 10/05/14 03:56


    IP: 109.186.96.206דווח על תגובה זו

  • 78.

    בעולם שבו יהודים נרדפים ומזוהים על פי המילה הגיע הזמן להסיק

    ורדינה, 09/05/14 12:31

    את המסקנות ולהפסיק את המנהג הזה שגם מהווה התאכזרות לתינוק חסר ישע שאין לו הכלים להחליט אם הוא רוצה בכך או לא. פגיעה בזכות יסוד של כל בן אנוש.

    IP: 93.172.95.59דווח על תגובה זו

    • שטויות. תינוק אינו מחליט על שום דבר בשום מצב

      דורון, 10/05/14 12:19

      את המחליטה בשבילו על כל דבר - אז גם בעניין זה יש לך הזכות. אין בכך שום התאכזרות - להיפך, ברית מילה מועילה מבחינה רפואית.

      IP: 132.66.234.238 דווח על תגובה זו

    • צודקת !! (ל''ת)

      צודקת.., 11/05/14 07:01


      IP: 84.109.32.125 דווח על תגובה זו

    • תרגעי גם המוסלמים מלים את בניהם ואפילו חלק מהנוצרים. (ל''ת)

      , 12/05/14 05:03


      IP: 79.181.110.135 דווח על תגובה זו

  • 77.

    מסכנה,נפלה בין הגויים של הסרטים שכחה הכל (ל''ת)

    מ, 09/05/14 09:52


    IP: 10.100.60.33דווח על תגובה זו

  • 76.

    כוכבת קלולס?! זה לא היה לפני 200 שנה וקצת? (ל''ת)

    איתן, 09/05/14 08:58


    IP: 2.55.114.179דווח על תגובה זו

  • 75.

    אלישה מי?

    חיליק, 09/05/14 08:45

    אני מכיר אלישע לוי...

    IP: 77.125.166.138דווח על תגובה זו

  • 74.

    אלישה תני גז (ל''ת)

    איציק, 09/05/14 08:18


    IP: 94.159.191.182דווח על תגובה זו

  • 73.

    ברית

    , 09/05/14 07:27

    לכל מי שלא מבין או לא רוצה להבין.
    ברית המילה לילדי ישראל היא דבר סימבולי .מה פירוש המילה "ברית״?בעצם המילה של הילד אנו מכניסים אותו לברית,להסכם שיש לבורא העולם עם עם ישראל ,דווקא ,ולא עם עמלק.בורא העולם ברא את כל בני האדם אותו הדבר עם אותו אורך.אבל הוא החליט ,זאת לפי האמונה הבסיסית שלנו,היהודים,שהעם הנבחר על ידו הם היהודים ועל מנת שיכנס הקטן הנולד לקטגוריה של העם הנבחר,הוריו מצווים למול אותו , עם מילתו והורדת העורלה של הילד הוא מתקבל בעצם הטכס לקטגוריה של העם הנבחר עם ישראל.
    מי שלא רוצה למול וחושב שהוא יותר חכם ונבון ממליוני בני אדם שחיו וחיים כבר כ4000 שנה.
    אז שלא ימול ולא יעשה טובה לאף אחד .עם ישראל חי וקיים וימשיך להתקיים גם ללא הידוענים הפלצנים שצצים מידיי פעם,בעולם.
    מי אתם שחושבים שאתם יותר חכמים או יותר מבינים את בורא העולם.שברא אותנו מושלמים ולכן אין צורך למול.
    אם נבראנו מושלמים אזי מדוע את השחקנית הדגולה:
    1)צובעת את השיער?
    2)מתאפרת?
    3)מתקנת את החזה שלך?

    IP: 173.62.32.182דווח על תגובה זו

  • 72.

    תגובה לסימו ישראל מהפייס.

    אאא, 09/05/14 03:31

    מעניין מה כ"כ אקסקלוסיבי ב"עין תחת עין" ,"שן תחת שן".מחה תמחה את זכר עמלק כולל ילדים נשים וטף צאן ובקר.ההתנשאות האורתודוקסית הייתה משאירה את דויד המלך מחוץ למחנה ואת רות המואביה הייתם הופכים לשיקסע.מקור כל הרע מתחיל ברצון האובססבי להיבדל בכל מחיר ולהתסכל על האחר בהתנשאות וזלזול שמובילה לשנאה.בגלל מחשבות כאלה היהדות תקועה בימי הבניים ובמקום לפתור בעיות אקוטיות היא מבקשת לגזור פיסות נייר טואלט טרם כניסת השבת.זה מה שעשיתם מהיהדות ה"אקסקלוסיבית".

    IP: 5.29.45.138דווח על תגובה זו

    • תגובה

      , 09/05/14 09:19

      שששש...דיי תנוחי צאי לשופינג תעשי משהו כיפי רק תירגעי קצת.

      IP: 46.116.179.206 דווח על תגובה זו

    • אתה מאלה שהולכים רק על פי התורה שבכתב ללא התורה שבע"פ?!

      יהודיה, 13/05/14 06:24

      כי אם אתה כזה, אז הכת שלך נכחדה כבר מזמן...

      ואם אתה לא כזה, אתה בטח יודע ש"עין תחת עין" וכו' זה לא כפשוטו אלא עניין הנזק הכספי שנגרם בגלל זה, וכן שגדולי חכמי ישראל קבעו את "מואבי ולא מואבית עמוני ולא עמונית", ושאין שום בעיה עם דוד המלך.

      IP: 95.86.123.107 דווח על תגובה זו

  • 71.

    קונסרבטיבים זה כמו תחביב זה לא דת (ל''ת)

    , 09/05/14 02:30


    IP: 124.170.31.228דווח על תגובה זו

  • 70.

    היהדות שלה זה יהדות lifestyle והתוצאות בהתאם

    נו באמת, 09/05/14 01:38

    הקונסרבטיבים לא באמת יהודים. מה הפלא ש- 85% אחוז מתבוללים שם

    IP: 84.228.239.250דווח על תגובה זו

  • 69.

    המילה והפילוסופיה שלך

    נח, 09/05/14 01:12

    אם אלוהים ברא את האדם...אז אני שואל אותך אם אלוהים ברא את האדם אז מה פתאם הוא צריך למות??? אם הוא ברא יצור חי ׳ אז למה פתאם שימות????

    IP: 79.178.131.45דווח על תגובה זו

  • 68.

    אם אלוהים רצה שנסתפר למה הוא ברא אותנו עם שיער שהולך וגדל? (ל''ת)

    הגיון של בלונדינית, 09/05/14 00:31


    IP: 81.199.122.61דווח על תגובה זו

    • גדול!!!!!!!!! (ל''ת)

      , 13/05/14 06:26


      IP: 95.86.123.107 דווח על תגובה זו

  • 67.

    כל הכבוד לה! גם אנחנו לא עשינו זאת

    ענת, 09/05/14 00:09

    וכבר עוד זוג חברים שלנו לא עשה זאת.
    לאט לאט אנשים מתחילים להבין שאין מקום לטקס המיותר ומהמסוכן הזה בחיינו יותר.
    כן ירבו כמוה וכמונו :)

    IP: 84.108.209.50דווח על תגובה זו

    • תגובה

      , 09/05/14 09:20

      יופי ענת משאית הצלשים בדרך.קחי כמה שבא לך רק תישארי רגועה.

      IP: 46.116.179.206 דווח על תגובה זו

    • אשמח אם תכתבי בעוד כמה שנים את תגובתו של בנך לעניין... (ל''ת)

      יהודיה, 13/05/14 06:25


      IP: 95.86.123.107 דווח על תגובה זו

  • 66.

    צודקת. איך אפשר גם להאמין האלוהים וגם להחליט שאתה יותר חכם ממנו? (ל''ת)

    המילה היא ברית עם הסטן לא עם אלוהים . €€€€€€€€€€€€, 08/05/14 21:41


    IP: 50.1.170.72

  • 65.

    ולמה העולם כולו לא נברא מושלם? כי תפקדנו לתקן אותו

    , 08/05/14 20:29

    טיעון מגוחך להפליא.

    IP: 95.35.51.65דווח על תגובה זו

  • 64.

    תודה אלוקים שאני לא בנה (ל''ת)

    יוחאי, 08/05/14 20:10


    IP: 31.33.176.111דווח על תגובה זו

  • 63.

    מעניין לי ת'סבתא!

    , 08/05/14 19:57

    לא רוצה? לא צריך!

    IP: 31.33.176.111דווח על תגובה זו

  • 62.

    זה שהיא גדלה בבית מסורתי יהודי לא אומר שהיא בהכרח מטומטמצ

    שם, 08/05/14 19:47

    יש עוד כמה אנשים שלמרות שטיפות המח הדתיות שעברו עדיין נותרה בהם יכולת מחשבה עצמאית מינימלית והם מסוגלים להבין שזה מופרע והזוי לחתוך עם סכין חדה חלקי איברי מין של תינוקות

    IP: 31.33.176.111דווח על תגובה זו

  • 61.

    אחוז הנדבקים באיידס

    , 08/05/14 19:25

    מעל 60 אחוז אלה שבלי ברית מילה ומי שבא לו שינסה להתעסק עים בורא עולם

    IP: 95.35.60.169דווח על תגובה זו

  • 60.

    כי היא רפורמית

    , 08/05/14 19:23

    ודפוקה בשכל כדי לדעת מתמטיקה לומדים מתמטיקה כדי לדעת יהדות לומדים יהדות בורים טעמי ארצות

    IP: 95.35.60.169דווח על תגובה זו

  • 59.

    silverston its silverstein (ל''ת)

    , 08/05/14 19:17


    IP: 85.250.4.242דווח על תגובה זו

  • 58.

    הסתה נגד היהדות. סילברסטון אינה יהודיה

    גילי, 08/05/14 19:13

    עוד נדבך בקמפיין של השמאל למחיקה מוחלטת של הזהות היהודית במדינה.
    הם מעדיפים מלחמת אחים ורק שלא תהיה זהות יהודית למדינה. ואיך אפשר לעשות זאת טוב יותר מאשר מחיקת הסממן האחרון-ברית המילה.

    קמפיין שקרי מתחילתו ועד סופו. בניגוד לכותרת הגב' סילברסטון היא בכלל לא יהודיה. אמא שלה "התגיירה" באופן קונסרבטיבי רק בשביל בן הזוג היהודי והבית לא היה יהודי בשום היבט. כך שאם היא מלה את הבן שלה או לא, זה לא רלוונטי לעניין בכלל.

    IP: 46.116.86.133דווח על תגובה זו

    • לא קשור בכלל לשמאל

      יהודי, 08/05/14 19:54

      ברית מילה היא ברית עם בורא עולם. מי שלא מאמין שיש בורא לעולם, כמו רבים ממקימי המדינה, אין סיבה שיבצע את הטקס הזה. על מה צריכה להתנהל מלחמת אחים? מה הקשר של חתיכת עור מסוימת למדינה או לזהותה?

      IP: 93.173.138.149 דווח על תגובה זו

      • אסביר לך מדוע זה קשור לשמאל.: שמאלנים בד"כ נוהגים

        לחשוב שהם ''נעלים נאורים ומתקדמים'' מיתר הבריות, 08/05/14 20:27

        ומכיוון שכך יהודים המתנגדים להתבוללות קרויים {בדרך כלל} בפיהם "גזענים" .
        אם יבצעו סקר הבודק דעה פוליטית בין מתבוללים יהודים תגלה כי לפחות 90% מהם שמאלנים....לדעתי.
        העם היהודי שרד את ההיסטוריה ולאחר תלאות אין ספור הגיע לארץ ישראל אך ורק בגלל הקשר בין הדת היהודית לחבל ארץ זה בו ניצבת בירתו הנצחית של העם היהודי...ירושלים!!! בכל שנה בגולה נהגו יהודים לשאת תפילה "בשנה הבאה בירושלים הבנויה" זו הסיבה שהעם היהודי החליט לוותר על תוכניות "אוגנדה ואל עריש" {תוכניות לקניית חבל ארץ שיהווה בית לעם היהודי}.
        עליך להבין שהדת היהודית וישראל הן מקשה אחת. הדת היהודית מצדיקה את ישיבתנו במקום זה... ברגע בו נתבולל ונטמע בין עמים אחרים הקשר בין היהודי ששרד 2000 שנות גלות למולדתו ההיסטורית יתמוסס! מדינת כל אזרחיה היא מתכון בטוח לכך. גילוי נאות: אני חילוני לחלוטין.

        IP: 77.126.40.55 דווח על תגובה זו

  • 57.

    לדעתי זה מנהג מיותר.

    חילוני, 08/05/14 19:12

    חיתוך העורלה כרוך בסיכוי מסוים לתקלה בביצוע ואין לו יתרונות אמיתיים. לכן המגמה אצל הורים רבים היום להימנע מכך היא חיובית.

    IP: 93.173.138.149דווח על תגובה זו

    • לפי הכתוב חתכו לך יותר מדי. (ל''ת)

      החכם, 08/05/14 20:02


      IP: 87.169.99.52 דווח על תגובה זו

    • גם באוכל יש סיכון מסויים אתה מוכן לוותר עליו (ל''ת)

      , 12/05/14 05:07


      IP: 79.181.110.135 דווח על תגובה זו

    • כמוך חושבים עוד מיליארדים בעולם

      בוננזה, 12/05/14 20:23

      אבל לא חושבים כמוך קומץ של 13 מליון איש שהצליחו לחצות מאות ואלפי שנים של רדיפות והגיעו הלום בקומה זקופה לאחר שהנחילו לאנושות את מיטב המוחות במדע, ברפואה בספרות ברוח ובכל תחום, עם רבע מפרסי הנובל.
      כל ה-13 מליון לא מקיימים את כל המצוות אך דבר אחד משותף לכולם-ברית המילה !!!!

      IP: 92.151.122.85 דווח על תגובה זו

      • מקסים! (ל''ת)

        , 13/05/14 06:27


        IP: 95.86.123.107 דווח על תגובה זו

  • 56.

    בטח בעלה לא נימול והיא נהנתה מזה (ל''ת)

    , 08/05/14 18:51


    IP: 82.166.248.142דווח על תגובה זו

    • Relax

      , 09/05/14 23:50

      Let other people live the way they wish.

      IP: 94.145.54.132 דווח על תגובה זו

  • 55.

    הגיע הזמן שהמעשה המזעזע הזה ייפסק. מה אלוהים שייך לפין של בני (ל''ת)

    , 08/05/14 18:44


    IP: 85.250.20.95דווח על תגובה זו

    • אולי אלוהים זאת נקבה ? (ל''ת)

      נוקמת בזכרים ?, 08/05/14 19:07


      IP: 84.228.119.222 דווח על תגובה זו

    • למה מי יצר את בנך ??בלעדי הקב"ה לא היו ילדים (ל''ת)

      כוחי ועוצם ידי??, 12/05/14 05:09


      IP: 79.181.110.135 דווח על תגובה זו

  • 54.

    אלישע (ל''ת)

    ג, 08/05/14 18:39


    IP: 46.116.179.235דווח על תגובה זו

  • 53.

    דעת יחיד , לא יותר מכל דעה של אשה או גבר אחרים

    מני, 08/05/14 18:36

    זאת עמדתה האישית , היותה שחקנית אינה אומרת דבר על כישורי השכל/השכלה שלה , ובודאי לא על הבנה במהות היהדות .

    IP: 84.229.97.154דווח על תגובה זו

  • 52.

    אף אחד לא מושלם בעולם הזה. (ל''ת)

    , 08/05/14 18:36


    IP: 46.19.85.110דווח על תגובה זו

  • 51.

    מילת גברים מונעת מחלות מין ואחרות לכן הרוב בארה"ב נימולים (ל''ת)

    , 08/05/14 18:34


    IP: 79.181.110.147דווח על תגובה זו

    • כן, הם נימולים אבל תחת אילחוש ובתנאים סניטריים בבית חולים

      רם גרנות, 08/05/14 18:51

      בקנדה זה אפילו שירות חינם בשירות הבריאות הממלכתי על ידי רופא מנתח בחדר ניתוח.

      IP: 68.148.186.130 דווח על תגובה זו

  • 50.

    גם אני החלטתי לא למול את ילדיי

    מיקי, 08/05/14 18:33

    מנהג פגאני פסול

    IP: 77.124.105.94דווח על תגובה זו

    • פגאנים לא מלים את הבנים, אבל ישמחו לאכול אותך (ל''ת)

      , 08/05/14 18:36


      IP: 79.181.110.147 דווח על תגובה זו

    • כמו כל אתאיסט הוא משתמש במילה פאגאני בלי להבין אותה

      מרקו-חלק א, 08/05/14 18:49

      עמי אירופה עברו תהליך מואץ מאוד של אתאיזם מסיבה פשוטה אחת. הם בשורשם עמים פאגאניים שהנצרות הופצה בניהם באמצעים מיסיונריים בעידוד הקיסר הרומי שרצה דת אחידה שבאמצעותה ישלוט באימפריה.

      לכן, הוא פעל כנגד האלילות ששיחקה תפקיד מרכזי מאוד בחיים הרומאיים, גם של השכבות הגבוהות ביותר.

      הנצרות היא בפני עצמה עבודת אלילים מנקודת השקפה יהודית מונותאיסטית שכן רוב הנוצרים מאמינים בשילוש חלילה ולא בייחוד. ברגע שמדובר באמונה ביותר מאל אחד כל יכול תקיף ובעל הכוחות כולם מדובר באלילות. הם גם מאמינים שהאל חלילה הופיע בגוף ודמות הגוף, בשר ודם.

      זאת אלילות. עכשיו, למה עמי אירופה זנחו את הדת לחלוטין? מעבר לעובדה שהיא הייתה אמצעי שליטה בהמון ולא הרבה מעבר לכך באירופה-היא הייתה פאגנית במהותה. הפאגאני אינו מחפש ציוויים מוסריים, משמעות לחיים או ערך לקיום. שום דבר. הפאגאני מעוניין לדעת איך הוא יכול לשלוט בסביבתו-הוא רואה ברק ומת מפחד, הוא חייב להמציא חוקיות שתסביר לו איך הוא שולט באיום הזה. אז הוא ממציא אליל, האליל לא מבקש ממנה להתעלות על הטבע שלו, להימנע מהתאוות האסורות שלו או כל דבר אחר

      IP: 89.138.76.143 דווח על תגובה זו

      • למה אתאיסטים הם פאגאנים

        מרקו-חלק ב, 08/05/14 18:55

        להפך. הפאגאני מאמין שבמקסימום האליל מבקש ממנו להקריב איזה קורבן, הרבה פעמים זה היה ילד של מישהו מהקהילה. למה? כי האליל הוא מוגבל והקורבן מספק לו כוח, שום סיבה נעלית. האלילים הם כמו בני אדם, בעלי תאוות, רבים זה עם זה, בעלי כוח יחסי בלבד, אבל עליונים על בני האדם. זה הכל.

        הנצרות שאבה קצת מהיהדות אז היא דיברה על מידות טובות, הימנעות מעבירות וכ"ו אבל כמו הפאגאניזם לא באמת ביקשה מהאדם להתעלות על עצמו.הוא יכול תמיד לקנות שטר מחילה-גם לפני שהוא מבצע את החטא שהוא מתכוון לבצע. עד היום, הקריטריונים המוסריים של הנצרות והדרישות מהמאמינים הם מוגבלים מאוד. יש גם פלגים בנצרות שמאמינים במלחמה בין טוב ורע כאילו חלילה יש שתי רשויות.

        האתאיסט הוא בסופו של דבר פאגאניסט. הוא מאמין בעולם הזה בלבד, בחומר בלבד. הוא מאמין שהחומר יכול להסביר את הכל-את המודעות שלו, הקיום מסביר את עצמו. ההסברים נהפכים ליותר ויותר מורכבים אבל הם חסרי תוקף באותה מידה באופן מהותי ביכולת שלהם להסביר את עצם הקיום של משהו, את המודעות וכ"ו.

        הפאגניסט היום סוגד לחכמה, של אדם אחד או שלו עצמו, הוא סוגד ליופי-הוא סוגד למוגבל.

        IP: 89.138.76.143 דווח על תגובה זו

        • מדוע אתה טועה, חלק א' ואחרון

          חשיבה דוגמטית=אלילות, 08/05/14 19:32

          עיקרי האמונה של היהדות האורתודוקסית התגלו כשקריים: הסיפור המקראי על בריאת העולם לא מתיישב עם עובדות מדעיות החד משמעיות. סיפור יציאת מצרים מנוגד לכל התעודות מהתקופה שנמצאו. פילוסופים בני זמננו כמו לודוויג ויטגנשטיין, דניאל דנט, ודונלד דיווידסון הראו איך בעיית התודעה שאתה מעלה אינה אלא פסאודו-בעיה (זו *אפילו* לא בעיה מדעית!). אין מה להסביר את "הקיום" אלא רק לענות לשאלות מדעיות קונקרטיות ממשיות. גם הקוד המוסרי שהיהדות מציעה לא יכול להתקבל על דעת אנשים משכילים בתחילת המאה ה-21 - אפליית נשים, כופרים, גוים, להט"בים, ומה לא.

          וזה עוד בקיצור נמרץ...

          IP: 93.173.138.149 דווח על תגובה זו

          • מדען

            אם היית יודע בעצמך משהו על מדע, 09/05/14 04:11

            היית יודע שלא היה, ואין דבר כזה "עובדות מדעיות חד-משמעיות".
            אם היה לך מושג קלוש, היית יודע שהמדע עובד ע"י הנחה (תיזה) שמתבססת על ממצאים עקיפים, וע"י הקבלה (קורלציה) אפשר לקבל או לדחות את ההנחה.
            פילוסופיה היא לא מדע, ובטח שבוודאי שאין לתיאוריות פילוסופיות שום תוקף מדעי או פסאודו-מדעי. פילוסופים לא "מראים" כלום, יש להם דעה אישית וכבודה במקומה מונח ותו לא.
            הקוד המוסרי של היהדות כן מתקבל ע"י אנשים משכילים בתחילת המאה ה-21. אני מכיר מספר לא קטן, הם פשוט לא מעיזים להודות בזה כי זה יהיה הסוף של הקריירה המדעית שלהם (ע"ע מקרתאיזם פסאודו-ליברלי).
            מעבר לכך, היהדות הותאמה לרוח כל תקופה וזה סוד הישרדותה. והיהדות תשרוד עוד הרבה אחרי שהעולם ישכח את השם ריצ'רד דוקינס.
            ואתה, תמשיך לחשוב שאתה יודע הכל, גם אם מימך לא פתחת דף גמרא. ואם כבר הזכרת חשיבה דוגמטית, מה לטעמך אתה עושה עכשיו?!

            וזה עוד בקיצור נמרץ...

            IP: 68.40.121.133 דווח על תגובה זו

            • לא אמת ולא מוסר

              חשיבה דוגמטית=אלילות, 09/05/14 17:02

              ברגע שאתה מקבל שמסקנות מדעיות מסוימות הן מהימנות לעומת אחרות שאינן מהימנות, אתה מקבל את סמכות המדע. אני בטוח שאתה וגם הרב שלך יקבלו את ההנחה שמצבים רפואיים מסוימים מחייבים טיפולים מאוד מסוימים. אפשר לכנות את המסקנות שעליהם אתם מסתמכים "עובדות מדעיות חד-משמעיות". אבל כשהמדע מפקפק בעיקרי האמונה שלכם פתאום מתחילות ההתחכמויות.

              פילוסופיה בהחלט יכולה להראות לך שמה שטענת על ממצאים עקיפים וקורלציות, אינו אלא ניסיון להטיל ספק במהימנות של קביעה מסוימת מבלי להביא אף ראיה לכאן או לכאן. רק טענות מדעיות ספציפיות יכולות לקבל ביסוס או ערעור של אמינותן. אם יש לך ראיות אמיתיות אתה מוזמן להציג אותן לחוקרים בתחום המסוים כדי להציל את היוקרה של אמונתך. ואם יש לך טיעון אמיתי, אתה יכול פשוט לנקוב בהנחה הבלתי מבוססת שלי ולחשוף את הדוגמתיות שבחשיבה שלי.

              IP: 93.173.138.149 דווח על תגובה זו

      • תגובה חכמה ומעמיקה

        , 14/05/14 00:46

        סוף מכל האספסוף המגיב כאן קוראים מעט דברי חכמה.
        ישראלים נהפכתם לעם רדוד תאוותן וחומרי, תחזרו למעלת אבותיכם, ותפסיקו להתגאות ברדידות מחשבית.

        IP: 31.44.139.34 דווח על תגובה זו

    • למה אתאיסטים הם פאגאנים-חלק ג

      מרקו, 08/05/14 18:59

      האתאיסט מדבר על מימוש עצמי של האדם דרך לגיטימציה של רוב תאוותיו. גם אם הוא עצמו אדם מעולה -סלחן, רחמן, ותרן, נדיב, כנה, לא תאוותן וכ"ו-אין לו שום אמצעי להעביר את המידות האלו שלו הלאה ולתקן איתם את העולם מכיוון שהם שלו כי הוא נולד איתם אבל הוא לא יכול לשכנע אחר שלא נולד איתם להידבק בהם.

      מה גם שבעולם שהכל בו חולף לשום דבר אין ערך אמיתי זולת לחיי הרגע. זה פאגאניזם.

      IP: 89.138.76.143 דווח על תגובה זו

      • מרקו, שיחקת אותה במידע מרתק!!!! Like (ל''ת)

        , 09/05/14 06:32


        IP: 124.148.128.112 דווח על תגובה זו

      • כך לפחות הבנתי....

        אתאיזם הוא פאגני, 28/05/14 10:55

        פאגניות הינה ציות לדחפים היצריים/האינסטיקטים/הטבע של האדם.

        לשיטת ניטשה ושופנהאואר,
        החברה האירופית מגבילה עצמה על ידי "מוסר שכלי"(כלומר הכנסיה השליטה מוסכמות אנושיות) שמכשילה את "תוכנית העבודה הטבעית" של הגוף.

        לכן הזרם הפילוסופי הזה נקרא "נאו פאגני".

        ואני חושב שפאגן היא עיר בהודו?

        אפשר לעשות גוגל... פשוט היה כיף לראות סוף סוף תגובות המכוונות לידע. תודה לשניכם.

        IP: 46.19.86.206 דווח על תגובה זו

      • ״מרקו״, שאפו על מיומנות בלהטוטי מילים

        גיל, 31/05/14 06:41

        כמו כל מחב״ת שמכבד את עצמו, אתה מבליע הנחות וחושב (מתפלל?) שאף אחד לא ישים לב.

        אתה כמובן לוקח לדת שלך מונופול על הרוח. כל מי שלא חושב כמוך הוא גשמי, פגאני וכו׳.
        אתה כמובן יודע ומכיר את הפרופיל הפסיכולוגי של כל מי שלא חושב כמוך.

        האמת, ״מרקו״, שעם כל היתרונות של הדת (מידה מסוימת של מוסר, טקסים רוחניים, טקסטים נחמדים בחלקם) אתה בנאדם מוגבל ברמה הרוחנית, המוסרית והאינטלקטואלית.

        אתה שקוע בלשכנע את עצמך שאתה נעלה על ״האחר״ אבל מודל ״האחר״ שלך תקוע בעמים הפגאניים של לפני 3,000 שנה. אתה לא באמת רוצה להכיר את האחר, אתה מעדיף (כמה נוח!) להילחם באנשי קש שהמחב״ת המקורי שלך המציא בשבילך.

        המוסר שלך מוגבל על ידי דת גזענית בטירוף, על ידי חוקים שהיו מתקדמים בתקופתם והיום האנושות השכילה להחליף אותם בערכים נעלים יותר של שוויון וחירות.

        החשיבה שלך מוגבלת על ידי איסורים שרירותיים שבני אדם קבעו בשבילך. אסור לך לחשוב עצמאית ואם בכל זאת לא כתוב לך בדיוק מה לעשות אז רבנים מחליטים בשבילך.

        אני מרחם עליך.

        IP: 109.186.255.176 דווח על תגובה זו

    • מחקרים מצביעים על סיכוי של פי 6 להידבק במחלות מין

      ברית מילה למען הבריאות, 11/05/14 00:04

      למי שלא עושה ברית מילה, כלומר לערלים. ויש גויים שעושים זאת למען הבריאות לאור מחלת האיידס. תעשה מה שמרגיש לך טוב.

      IP: 77.126.217.18 דווח על תגובה זו

    • "עבדי זמן הם עבדי עבדים "/רבי יהודה הלוי

      בסוף הבנים ימולו את עצמם, 12/05/14 05:16

      מומרים להכעיס הם אילו שחליטו לא למול את בניהם במשך אלפי שנים היהודים מלו את בניהם בתנאים קשים דווקא בעידן הזה כשליהודים יש עצמאות ותנאי תברואה מצויינים הם מחליטים לבעוט ביהדות על זה אמר הנביא "וישמן ישורון ויבעט"מי שהיום בועט מחר הוא יבעט ע"י בורא עולם.

      IP: 79.181.110.135 דווח על תגובה זו

  • 49.

    האמת שהיא התבעסה לקטן יש קטנטן, אז לכן לא עשתה לו ברית מילה (ל''ת)

    , 08/05/14 18:33


    IP: 109.66.34.15דווח על תגובה זו

  • 48.

    רק שהיא לא יהודיה וממילא הבן אינו יהודי

    גילי, 08/05/14 18:27

    אמנם חצי מהגברים באמריקה נימולים, מבחירה או כי הוריהם החליטו כשעוד היו תינוקות, לרוב מטעמים של העדפה אסתטית, חלק גם מטעמים רפואיים (אחרי הכל זה פחות מסוכן מזריקת חיסון וגם יותר מועיל ממנה) אבל גוי אינו מחוייב במצוות מילה.

    אלישיה סילברטון אינה יהודיה. הכותרת היא שקרית. אביה הוא אמנם יהודי אבל אמא גויה שעבר "גיור" קונסרבטיבי שברור שאינו תופס הלכתית והיסטורית ובבית לא היו סממנים יהודים מיוחדים בכלל. חגגו את הכריסטמס ושמו חנוכיה-כמו בהרבה משפחות מתבוללות לחלוטין שבהם אין אפילו זיוף של גיור.

    לכן, בנה הוא גוי כמותה בדיוק ואינו מחוייב במילה בשום אופן.

    IP: 89.138.76.143דווח על תגובה זו

    • הלכתית שמלכתית לפני 3000 שנה גיירו עמים שלמים בין לילה

      מילה שמילה, 08/05/14 19:15

      ומאז נפילת בית שני המציאו הלכתית שמלכתית לפי ההלכה גם אתה לא יהודי

      IP: 87.68.18.75 דווח על תגובה זו

  • 47.

    לא נראה שקראה את התנ"ך (ל''ת)

    , 08/05/14 18:16


    IP: 79.177.101.163דווח על תגובה זו

  • 46.

    צריך למול ליהוה את הראש

    גלעד ווילף, 08/05/14 18:10

    או לקצץ אותו בגרזן, כמו שהורגים נחש.
    די לדת החשוכה.

    IP: 46.121.203.164

    • וואוו !!! איזה "גאון" !!! תגיד,חשבת על זה לבד ? (ל''ת)

      ,, 08/05/14 18:29


      IP: 79.179.160.130 דווח על תגובה זו

    • כמה שאתה בור אילו היית בודק את הדברים לעומקם היית חוזר בך. (ל''ת)

      יהודי, 08/05/14 18:49


      IP: 87.68.70.161 דווח על תגובה זו

    • אויל הדת החשוכה הזו היתה הסיבה שאתה נמצא כאן כיום (ל''ת)

      אבותייך נלחמו 2000 שנה להשאר יהודים, 08/05/14 19:17


      IP: 87.68.18.75 דווח על תגובה זו

    • בעזרת ה

      , 08/05/14 19:28

      הלילה תקבל מחלה חשוכה במהרה אמן

      IP: 24.114.97.153 דווח על תגובה זו

    • חסר לך בורג??? איך אתה מדבר ? (ל''ת)

      , 09/05/14 21:00


      IP: 109.64.182.122 דווח על תגובה זו

      • הבורג שלו במקום

        אירית, 10/05/14 16:49

        רק למאמיני יהוה חסר בורג.

        מקווה שיעקרו את יהוה ממוחם, כמו שהוא, קטן שחור ומפרפר, וישליכו לאסלה, שם מקומו. ולא לשכוח להוריד את המים.

        רק אז ניתן להחזיר את הבורג למקום.

        IP: 79.179.169.56 דווח על תגובה זו

    • סייג לחוכמה

      שלמה המלך, 19/05/14 00:12

      ועל שכמותך אכמר כבר החכם מכל אדם :"גם כסיל מחריש חכם יחשב" ...

      IP: 213.151.56.151 דווח על תגובה זו

  • 45.

    באמת תהיתי מי קורא את האתר הזה

    אף מילה, 08/05/14 18:07

    לפי הטוקבקים זה כבר ברור... קבוצה של פרימיטיבים חשוכים. וכל הכבוד לאליסיה שלא נכנעה למסורת המזעזעת הזאת.

    IP: 213.8.100.2דווח על תגובה זו

  • 44.

    הברית זה ברית בינינו לבורא עולם

    , 08/05/14 18:05

    וברית זה לומר לך שבאת לעולם כדי לתקן את עצמיך ואין אתה מושלם וברית זה גם חלק מהתיקון

    IP: 109.64.61.13דווח על תגובה זו

    • ומי שגודע את יד ימינו - מגדיל עשה

      , 08/05/14 18:39

      רק לא את היד עם התפילין...

      IP: 85.65.37.50 דווח על תגובה זו

    • אם אב ואם נורמאליים היו יוצרים אותך (ל''ת)

      לא היית צריך תיקון, 08/05/14 19:12


      IP: 84.228.119.222 דווח על תגובה זו

  • 43.

    תשובה--ככה

    רמי התמים, 08/05/14 17:54

    למה אנשים מסבכים את החיים
    עובדה פשוטה . המילה היא המכנה המשותף לעם היהודי. לא רוצה לעשות , אל תעשה. אף אחד לא מחייב אותך להישאר יהודי. זה גם לא כבוד גדול. יש הרבה עמים. כל אחד יכול לבחור מה שבא לו וזה לא עושה אותו אדם רע. פשוט בחירה אישית.
    אני נולדתי יהודי לתוך העם היהודי.וטוב לי כך.
    החיים כבר מסובכים. למה לסבך אותם יותר?
    חוץ מזה תשובה לאלישה למה אלוהים ברא אותנו עם ערלה?
    תשובתי היא שהאדם הפרה היסטורי הלך ערום והעורלה היא כסוי לחלק העדין של הפין.
    היום האדם לא הולך ערום ומימילא לא צריך את הערלה.
    צריכים הסברים אחרים פתחו את התנ"ך

    יום טוב

    IP: 71.40.21.239דווח על תגובה זו

  • 42.

    !Go Alicia מזל טוב וברכות לרך הנולד

    וכל מילה נוספת מיותרת, 08/05/14 17:41

    טוב שבחרת להשאיר אותו שלם כביום היוולדו, הוא יודה לך על כך בבגרותו (ואם יעדיף את איברו נימול שמורה לו תמיד האפשרות לעבור מילה).

    IP: 87.69.36.111דווח על תגובה זו

  • 41.

    לפי ההגיון שלה : אם אלוהים ברא את האדם אז למה שימות ? (ל''ת)

    אבי ,התנחלות רמת אביב ג', 08/05/14 17:29


    IP: 85.64.186.100דווח על תגובה זו

  • 40.

    נישואיה הבאים יהיו למוסלמי והוא ימול את בנם וגם אותה (ל''ת)

    , 08/05/14 17:29


    IP: 62.219.65.115דווח על תגובה זו

    • הקיצר אתה מחזק את הרושם שמילה זה מנהג ברברי

      , 13/05/14 13:41

      שמתאים למוסלמים.

      IP: 79.180.8.102 דווח על תגובה זו

  • 39.

    רוב ילדי הגויים בארה"ב נימולים לפי בקשתם. מעל 80%. עובדה.. (ל''ת)

    אמת, 08/05/14 17:28


    IP: 77.127.249.126דווח על תגובה זו

    • זו לא עובדה, זה שקר

      , 08/05/14 18:29

      אחוז הלא יהודיים הנימולים היום בארה״ב הוא פחות מ- 50%.

      IP: 158.143.115.249 דווח על תגובה זו

      • 30% מגברי העולם נימולים

        , 08/05/14 18:55

        לרוב מטעמים אסתטיים. זה המון.
        העורלה היא גם לא איבר, היא תוספת עור. זה הכל.

        IP: 89.138.76.143 דווח על תגובה זו

        • 70% מגברי העולם לא נמיולים

          אסתטי? ביני נימול זה מכוער, 14/05/14 21:05

          לרוב מטעמי שכל. זה המון.
          העולרה היא איבר (גם "רק" עור הוא איבר) בעל תפקידים ורבבות עצבי חישה.

          IP: 77.126.252.178 דווח על תגובה זו

    • עובדה? מאיפה הבאת את זה? הרוב לא מלים את הילדים שלהם (ל''ת)

      , 08/05/14 18:31


      IP: 81.199.122.27 דווח על תגובה זו

  • 38.

    נגד ברית מילה

    אייל, 08/05/14 17:27

    מסכים איתה לגמרי. משמעות ברית מילה זו פגיעה משמעותית בהנאה ובמיניות של הילד.. אין צורך לתקן מה שלא מקולקל.. ולגרום נכות לילד. טוב שהיא עושה כך ואני מקווה שרבים ילכו בעקבותיה ולא בעקבות הדת שהינה בעלת מרכיבים פרימיטיביים ומנהגים ברבריים..

    IP: 2.55.137.62דווח על תגובה זו

    • ואיך אתה משווה? מלו אותך ואחר כך הדביקו? או נימולת בגיל 30 ? (ל''ת)

      אבי ,התנחלות רמת אביב ג', 08/05/14 17:32


      IP: 85.64.186.100 דווח על תגובה זו

  • 37.

    חמודה אם כך אל תחסני את הילדים שלך בחיסוני נגד פוליו למשל .

    מוטי, 08/05/14 17:14

    אמנם התורה מצווה על ברית מילה בלי להסביר מדוע .אבל ידוע שברית מילה מונע הידבקות במחלות וירליות באברי המין.

    IP: 46.120.224.157דווח על תגובה זו

    • מה קשר בין מחט לתחת, חיסונים והליכה לרופא אינם תיקונים לגוף האדם

      , 08/05/14 17:24

      הם ימוש בידע וטכנולוגיה למניעת חולי.

      IP: 173.63.211.166 דווח על תגובה זו

  • 36.

    circumcision

    , 08/05/14 17:10

    it is not "tikun", it is to be a member of jewish nation. My answer to you Elisia, if god make you sick, why you go to a doctor to make you healthy? So your theory is not valid.

    IP: 80.74.111.178דווח על תגובה זו

  • 35.

    לכי לעזאזל!

    ירון, 08/05/14 17:08

    שתוציא את עצמה מהיהדות

    IP: 84.228.170.196דווח על תגובה זו

  • 34.

    Sanity Prevailed (ל''ת)

    Arnon Harari, 08/05/14 17:00


    IP: 179.119.9.220דווח על תגובה זו

  • 33.

    בהחלט ובהחלט יש הגיון בדבריה, מקהלת השטופים והמדקלמים פה (ל''ת)

    , 08/05/14 16:58


    IP: 74.108.165.125דווח על תגובה זו

  • 32.

    המילה - יתרון

    ירון, 08/05/14 16:57

    מורידים מעט מהבהמתיות (הנאה מינית) ומחזקים את האנושיות. נותנים לזכר היהודי יתרון פתיחה של כמה מטרים טובים במיאוץ החיים.

    IP: 82.80.22.250דווח על תגובה זו

  • 31.

    מדובר בגויה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! טוב שלא תימול. מילה זה רק ליהודים. (ל''ת)

    א, 08/05/14 16:48


    IP: 194.7.94.35דווח על תגובה זו

    • היא לא יהודיה!! וגם הילד לא ! אמא שלה גויה. רק באבאהיה יהודי. (ל''ת)

      ישראל, 08/05/14 17:29


      IP: 79.182.32.134 דווח על תגובה זו

  • 30.

    קלולס אמיתית! :-)

    תהיי יפה ותשתקי, 08/05/14 16:38

    עדיף שלא תדבר יותר מדי, זה יוצר עומס על האיקיו הבודד שמרשרש בתוך הקופסה היפה שלו.
    אין שכל אין דאגות. אין מה לומר אם זה נכון,
    אז העורך העלה באוב את השחקאהבלית הזו.

    IP: 77.126.217.18דווח על תגובה זו

    • מדקלם כמו תוכי מטבעות לשון. אין לך משהו משלך? (ל''ת)

      אשכרה תוכי, 08/05/14 16:43


      IP: 79.183.174.23 דווח על תגובה זו

      • לא - אתה!

        יש לך אג'נדה סגורה, 11/05/14 00:06

        עוד קלולס.

        IP: 77.126.217.18 דווח על תגובה זו

  • 29.

    כנראה שיופי אינו מעיד על חוכמה

    שאול א., 08/05/14 16:30

    אינך רוצה למול, אל תמולי. אך אל תתרצי זאת בנימוק מביש שמעיד יותר על חוסר אינטליגנציה.

    גם אם אינך דתי, הרי שניתן להתייחס לברית המילה לא כציווי של האל אלא כמוסכמה של המסורת היהודית.

    IP: 109.67.12.94דווח על תגובה זו

  • 28.

    כל עוד את מתחרמנת עם ליב טיילר אז הכל בסדר (ל''ת)

    פרובוקטור, 08/05/14 16:26


    IP: 62.90.35.105דווח על תגובה זו

  • 27.

    יהודיה שסובלת משנאה עצמית

    שבץ חלובה, 08/05/14 16:23

    בטח בעלה נוצרי וסתם רוצה ללקק למשפחתו. גם חלק גדול מהנוצרים מל היום את ילדיהם מסיבות בריאותיות.

    IP: 85.250.154.96דווח על תגובה זו

  • 26.

    זה המחיר שמשלמים יהודים בארה"ב (ל''ת)

    מיכאל, 08/05/14 16:15


    IP: 79.180.106.83דווח על תגובה זו

  • 25.

    תשובה לשאלה זו ענה ר' עקיבא לרומאי חשוב ששאל אותו

    ציון, 08/05/14 16:15

    תשובה יפה ומחכימה

    IP: 212.68.132.115דווח על תגובה זו

  • 24.

    טוב נו מה את רוצה אנחנו פרימיטיבים .. את מהעולם הגדול יש לך ספקות

    קובי, 08/05/14 16:08

    או שאילתות על הקב"ה .. תביני מושלם לא מושלם את יהודיה את צריכה לימול את בניך כדת משה וישראל ..במידה ולא את תתני את החשבון בצורה מסויימת ..

    IP: 80.230.65.72דווח על תגובה זו

  • 23.

    ""קריאה נרגשת למרים אדיילסון אישתו של שלדון אשר רכש את NRG כנסו דחוף"

    1, 08/05/14 15:55

    זוהי קריאה נרגשת למרים אדיילסון אישתו של שלדון אדילסון אשר רכש את NRG
    NRG הוא האתר הישראלי היחיד שלא מצנזר את תגובות הימין שהם רוב הציבור בישראל
    שלושת האתרים האנטישמים של הסמול Y NET וואלה ומאקו מצנזריים את תגובות הימין
    אנו הקוראים מבקשים ממך בבקשה לשמור על אתר NRG כאתר שבו לא מצנזרים את התגובות והם עולות באופן אוטומטי

    IP: 91.207.90.190דווח על תגובה זו

  • 22.

    היא קצת קוקו בכללי

    עמית, 08/05/14 15:53

    תראו ברשת יש סרטים שלה מאכילה את הילדמהפה שלה כשהיא לועסת את האוכל ומעבירה לו ועוד כל מיני פתרונות ושיטות לחיים מטורללים. היא התעשרה מהר מדי ומוקדם מדי זה הכול

    IP: 124.170.31.228דווח על תגובה זו

  • 21.

    הדיון בסוגיה הזו בדיוק מופיע בגמרא, מעניין.

    ., 08/05/14 15:34

    ר' עקיבא, כמדומני, התפלמס עם גוי חשוב ששאל את אותה השאלה של הגברת סילברסטון. התשובה של ר' עקיבא לאותו אחד היתה שלא אוכלים חיטה אלא לחם. התיקון שהקב"ה דורש מהאדם בכלל ומהיהודי בפרט אינו מעיד על בריאה לא מושלמת אלא "מפנה" מקום ללא מושלם על מנת שישלים ויושלם. דווקא אהבתי.

    IP: 212.179.217.26דווח על תגובה זו

    • נחמד לקרוא תגובות אינטיליגנטיות

      עומרי, 08/05/14 15:48

      במקום ההתלהמות השכיחה בטוקבקים

      IP: 62.219.119.54 דווח על תגובה זו

    • פלפול סרק

      אחד, 08/05/14 17:04

      האמת היא שמנהג ברית המילה היה מנהג מצרי.
      מכיוון שמצריים הייתה אימפריה אז המנהג השפיע גם על אזור כנען (בדיוק כמו שהיום ארה"ב היא אימפריה ,והיא משפיעה בתרבות שלה על כל העולם "אמריקניזציה").
      כל הניסיונות לייפה את זה לא יעזרו

      IP: 93.173.20.34 דווח על תגובה זו

  • 20.

    אני בטוח שהיא לא מתאפרת ולא שמה עגילים, כי אלוהים ברא אותה מושלמת (ל''ת)

    אמיר ש, 08/05/14 15:32


    IP: 82.166.226.139דווח על תגובה זו

    • תגובה יפה ונכונה... (ל''ת)

      אלי, 08/05/14 15:46


      IP: 79.179.160.130 דווח על תגובה זו

  • 19.

    כן? אז למה עשית אף ציצים סנטר?? מושלם אבוק! (ל''ת)

    , 08/05/14 15:24


    IP: 71.56.69.50דווח על תגובה זו

  • 18.

    אני גם לא מבין למה מוכרים קופסאות טונה סגורות (ל''ת)

    , 08/05/14 15:23


    IP: 84.94.62.245דווח על תגובה זו

    • אחת מכל עשר קופסאות טונה ריקה. ריקה לגמרי!!!!! (ל''ת)

      ואם תתלונן יגידו לך: מצטערים, לך יצא החור של התחת, 08/05/14 16:38


      IP: 85.65.131.194 דווח על תגובה זו

  • 17.

    אף של חזיר, עלאק יהודיה... (ל''ת)

    , 08/05/14 15:22


    IP: 66.28.50.11דווח על תגובה זו

    • לא לכולם יש אף תימני מגעיל (ל''ת)

      , 08/05/14 15:59


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

      • מה קשור תימני- יש פה נא-צים במדינה הזו (ל''ת)

        תודה רבה לשמיר שהעלה אותם, 08/05/14 16:00


        IP: 109.67.169.157 דווח על תגובה זו

        • שמיר? רובם הלו לפני ששמיר הגיע לארץ. (ל''ת)

          , 08/05/14 16:10


          IP: 46.19.86.71 דווח על תגובה זו

  • 16.

    לא רוצים- אל תמולו

    , 08/05/14 15:19

    אל תאכלו כשר
    אל תשמרו שבת
    אל תתפללו
    אל תקיימו מצוות
    אל תתחתנו עם יהודים
    תהיו גויים דוברי עברית
    או במקרה שלה גויה דוברת אנגלית ועברית

    ולתפארת מדינת היהודים!

    IP: 84.228.234.187דווח על תגובה זו

    • אתה מצפה שמישהו יגיד לך תודה?

      בולי שלוקי, 08/05/14 19:49

      מה שכתבת צריך להיות ברור מאליו.

      IP: 37.142.59.133 דווח על תגובה זו

  • 15.

    עוד אדם שקם על בוראו... (ל''ת)

    אא, 08/05/14 15:17


    IP: 79.183.128.148דווח על תגובה זו

  • 14.

    איזה חתיכה היא הייתה,חבלז. (ל''ת)

    גכ, 08/05/14 15:11


    IP: 192.117.143.174דווח על תגובה זו

  • 13.

    ברית מילה זה בהחלט דבר מיותר. ומכאיבבבבבבבבבבבבבבבבבב (ל''ת)

    כבר 50 שנה - עדיין כואב לי, 08/05/14 15:10


    IP: 82.80.240.138דווח על תגובה זו

    • גם לנו כואב, שזה היה שם ולא למעלה (ל''ת)

      , 08/05/14 15:22


      IP: 66.28.50.11 דווח על תגובה זו

  • 12.

    סתומה בלחץ (ל''ת)

    אריק הויקינג, 08/05/14 15:10


    IP: 81.218.251.252דווח על תגובה זו

  • 11.

    אלוהים.

    ארז, 08/05/14 15:09

    בעולמנו יש המון דברים שצריך לתקן,,,מדוע אלוהים לא ברא הכל מושלם ? לדוגמא:המוח שלך.

    IP: 79.182.154.99דווח על תגובה זו

  • 10.

    וביל גייטס משקיע מיליארדים במטרה למול כמה שיותר אפריקנים

    שחר, 08/05/14 15:07

    מתוך מטרה למגר את התפשטות האיידס ועוד כל מיני מחלות מין.
    אנשים חושבים שהם נאורים, וחכמים ולכן מתחכמים!

    IP: 80.74.105.107דווח על תגובה זו

    • ומהשאריות הוא תופר מעילי עור (ל''ת)

      , 08/05/14 17:53


      IP: 46.116.105.218 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הטענה שלה ילדותית,,רואים שהיא מעולם לא למדה תנ"ך (ל''ת)

    ירון, 08/05/14 15:02


    IP: 79.178.30.88דווח על תגובה זו

  • 8.

    שחקנית לא מדענית

    , 08/05/14 15:01

    באמריקה כל אחד שני מוציא ספר ומפיץ בו את משנתו. לא רוצה ברית מילה? אל תעשי,אבל אל תקראי לעצמך יהודיה.

    IP: 79.178.30.88דווח על תגובה זו

    • למה מי אתה בכלל שתתן עצות אל תקראי לעצמך יהודיה (ל''ת)

      בישראל כל נקניק חושב שהוא רב כולל הרבנים, 08/05/14 15:06


      IP: 77.127.149.238 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אני מניח שהיא

    אדר, 08/05/14 15:00

    לא עשתה ולא תעשה ניתוח קוסמטי משום שאם היא צריכה להבור "תיקון" בחזה, בפנים ובאברי גוף אחרים מדוע אלוהים לא ברא אותה לא מושלמת ?.

    IP: 212.29.213.11דווח על תגובה זו

  • 6.

    מה שמצחיק הוא שסילברסטון היא שהתחילה את טרנד הפירסינג בטבור

    מישהו, 08/05/14 14:58

    בקליפ של Cryin של Aurosmith, היא מצולמת בזמן שעושים לה עגיל בטבור. זה המקום שממנו התפשטה אופנת הפירסינג, במיוחד בטבור. כיום לחלק ניכר מהנשים בארה״ב יש פירסינג בטבור.

    אם היה צורך לעשות פירסינג בטבור, מדוע ה׳ לא ברא אותנו כך? כי מסתבר שאנחנו יכולים לשפר את הטבע. זו דעתו של רבי עקיבא. זו הסיבה שגם פירסינג מותר על פי ההלכה.

    IP: 192.168.103.4דווח על תגובה זו

  • 5.

    ככה צריך לעשות לדת החשוכה. (ל''ת)

    יפה, 08/05/14 14:58


    IP: 132.73.205.80דווח על תגובה זו

    • אמא שלך חשוכה,,,

      ארז, 08/05/14 15:11

      לך תתאסלם,,,תתנצר,,,יא שרמוט קטן.

      IP: 77.126.40.43 דווח על תגובה זו

  • 4.

    (EXTREME-שמאל) אין כל הבדל בין מילת נשים למילת גברים.

    , 08/05/14 14:55

    שניהם פשע כנגד חסרי ישע.

    IP: 192.115.90.26דווח על תגובה זו

    • בטח שיש הבדל

      טלי, 08/05/14 15:00

      במילת בנות, הילדה יכולה למות מאחר ומדובר בהסרת איבר שלם ולא עור כמו במילת בנים.

      מילת נשים זו התעללות ומנהג הזוי של ברברים.

      IP: 79.181.172.224 דווח על תגובה זו

      • בקרוב: מילת שמאלנים (ל''ת)

        , 08/05/14 15:23


        IP: 66.28.50.11 דווח על תגובה זו

      • שטויות - זה בדיוק אותו הדבר (ל''ת)

        , 08/05/14 18:16


        IP: 5.29.206.70 דווח על תגובה זו

    • בנות ישראל, אל תכנסו למיטה עם לא נימולים (ל''ת)

      דרקון עץ, 08/05/14 15:10


      IP: 77.127.173.199 דווח על תגובה זו

    • תכף תכתוב גם שההתנחלויות הן "פשע נגד הפלסטינים"... (ל''ת)

      היהדות קבעה שיש למול כל זכר וגם להתיישב בכל הארץ !, 08/05/14 15:50


      IP: 79.179.160.130 דווח על תגובה זו

  • 3.

    יש לאסור בחוק את ההתעללות הברברית פרימיטיבית היהודית בתינוקות (ל''ת)

    , 08/05/14 14:52


    IP: 46.116.107.17דווח על תגובה זו

    • תלך למדינה של גויים ותחיה את חייך (ל''ת)

      , 08/05/14 14:59


      IP: 85.65.111.176 דווח על תגובה זו

  • 2.

    חסר לה בורג (ל''ת)

    היא גם לא מושלמת, 08/05/14 14:48


    IP: 84.108.237.120דווח על תגובה זו

  • 1.

    בורה ביהדות (ל''ת)

    1, 08/05/14 14:47


    IP: 138.134.192.10דווח על תגובה זו