• 23.

    עדיף לשלוח נציג נבחר ע"י הכיתה ובמימון מלא של משרד החינוך. (ל''ת)

    , 05/05/14 11:23


    IP: 87.68.57.233דווח על תגובה זו

  • 22.

    אני נגד מסעות לאומן - עדיף לתרום לצה"ל ולהתגייס

    תתגייסו - הבלעזים לגולני, 30/04/14 22:41

    אני נגד מסעות לאומן - עדיף לתרום לצה"ל ולהתגייס

    IP: 84.111.157.216דווח על תגובה זו

  • 21.

    למסעות לפולין ערך חינוכי עצום

    אדוה נוה, 30/04/14 17:20

    למסעות לפולין ערך חינוכי עצום בהבנת השואה ומשמעותה לימינו. המוזיאונים בארץ חשובים מאד אך אינם מסוגלים לתת אותה תחושה

    IP: 93.172.155.196דווח על תגובה זו

  • 20.

    ובנוסף, מדוע אי אפשר להכין סרט בטכנולוגיה מודרנית IMAX ?...

    , 30/04/14 16:34

    שלום, בטכנולוגיות צילום ואנימציה והקרנה על מסכי IMAX ניתן לתת לנוער חוויה די דומה לאמת.
    הכי מפריע לי שאנחנו מפטמים את הפולנים, וכן מעת לעת כל מיני חוליגנים מפריעים לקבוצות,והפסד לימודים ... מה הרע בסיור ביד-ושם או מורדי הגיטאות וכד' ?
    וחוץ מזה - אמי ע"ה חינכה אותנו להימנע ממראות קשים - זה היה חשוב בעיניה עד מאד. היא חששה מההשפעה הרעה על נפשם של הנערות והנערים.

    IP: 94.159.141.42דווח על תגובה זו

  • 19.

    לא מסכימה עם הרבנים המכובדים

    , 30/04/14 12:02

    הצטרפתי למשלחת ביה"ס יחד עם בתי - מה שהנערים והנערות ספגו והבינו שם לא יכול לקרות בשום סיטואציה אחרת. הם גם חזרו ארצה יותר פטריוטים.
    גם אנו המבוגרים, המורים וההורים המלווים הבנו את השואה הרבה יותר טוב מכל הסיפורים, ההצגות והסרטים שראינו עד כה.
    צריך לתמוך בניצולי השואה בנוסף למסעות לפולין.
    אין צורך לעשות את החשבון הכלכלי של הפולנים - המטרה שלנו היא הבנת השואה ו"לעולם לא עוד" ולא שיקולים כלכליים.

    IP: 81.218.148.147דווח על תגובה זו

  • 18.

    הרבנים דואגים לחלשים בחברה - בדיחה עצובה

    , 30/04/14 11:11

    הרבנים הם אלה שנתנו לקפיטליזם החזירי להשתולל.
    עבדי קבלן
    נסיגה בחינוך,
    נסיגה ברווחה
    שכר חציוני פחות מ 6000 ש"ח
    מחירי מזון מהיקרים בעולם
    מחירי דיור מהיקרים בעולם
    ומנגד מוכרים את כל נכסי המדינה לבעלי ההון.

    רבנים וצבועים

    IP: 132.66.246.23דווח על תגובה זו

  • 17.

    חבל מאד שהרב שרלו נופל לפח הזה של "החברתיות"

    אישיהודי, 30/04/14 10:47

    עיצוב העתיד נעשה בין היתר על ידי אותם ביקורים במחנות
    לא סתם אנשי השמאל הקיצוני התנגדו לאותם ביקורים

    IP: 212.143.156.14דווח על תגובה זו

  • 16.

    צודק

    הפעם אני מסכימה עם הרב, 30/04/14 08:57

    הורה צריך להוציא מכיסו 6000-7000 ש"ח בשביל לממן טיול לאכסניה ובערב הילדים שותים ומשתכרים ומתייחסים לזה כמו טיול שנתי ...
    הזוי ודוחה לדעתי, צריך לבדוק מי העלה את הרעיון הזה מלכתחילה (שמעתי שמועות שזה הירשנזון המושחת)- ולבדוק איפה הכסף...
    אם היתה עצומה היתי חותמת עליה להפסיק את הטיולים ההזויים אלה.
    בכלל בושה למשרד החינוך שנותן יד וממשיך להוציא משלחות נוער - מה אתם חושבים קורה לאלו שלא יכולים לשלם? או סתם הורה שלא מוכן להוציא סכום כזה על טיול לילד שלו? ואם יש שלושה וארבעה ילדים במשפחה?.
    תוציאו משלחות אבל תוציאו את הנוער (ואת ההורים שצריכים לשלם עליהם) מהמשוואה הזו.

    IP: 5.102.219.215דווח על תגובה זו

  • 15.

    זו דמגוגיה

    אבירם, 30/04/14 06:45

    בניצולים המדינה צריכה לטפל, לא הורים לילדים שתוהים אם לצאת לפולין.
    הדרך להנחלת השואה היא להיות שם, לראות ולחוש.
    הרב שרלו צודק בטענה שצריך לבנות עתיד אבל כבר אמר וולטר בנימין: "רק תרבות שזוכרת כל רגע ורגע מעברה - תזכה לגאולה"

    IP: 217.194.197.37דווח על תגובה זו

  • 14.

    עוד הוכחה שהראש של הרבנים בכסף (ל''ת)

    שיקול מסריח, 30/04/14 03:55


    IP: 37.142.232.154דווח על תגובה זו

  • 13.

    סוף סוף

    יורם, 30/04/14 01:26

    מלכתחילה זה היה הזוי גם אם הכוונה היתה טובה
    מי שרוצה לחזק את תלמידי ישראל בכל הקשור לחווית היותינו יהודים, יכול לפנות לכיוונים יצירתיים יותר בתחומי מדינת ישראל.
    את לקחי השואה אפשר להעביר גם בלי להשאיר סכומי עתק אצל הפולנים שרק עזרו בהשמדה.
    רק צריך להוציא את הענין מידי משרד החינוך.

    IP: 99.240.152.175דווח על תגובה זו

  • 12.

    Avi Ecuador, נכון, גם רצחו הפולנים וגם עושים כסף על אתר התיירות

    Avi Ecuador, 29/04/14 22:46

    הפכו את המקום לדיסנילנד לרווחים.
    רק חסר שיעשו אולמי הדגמות למקלחות...

    IP: 190.10.166.191דווח על תגובה זו

  • 11.

    ביום השואה יצעדו התלמידים דרך בתי הניזקקים

    , 29/04/14 19:39

    ביום השואה יצעדו תלמידים בין כל הדירות של הקשישים בישראל, יעזרו ויתמכו לניצולי השואה, ויתנו יד לכל התושבים שזקוקים לעזרה, והלוואי שזו תהפוך למסורת ישראלית

    IP: 84.229.57.95דווח על תגובה זו

  • 10.

    צודקים 100% נהייתה פה תעשייה שלימה שגורפת רווחים (ל''ת)

    , 29/04/14 18:43


    IP: 46.120.46.216דווח על תגובה זו

  • 9.

    סבא שלי תמיד אמר ״שייחנקו הפולנים״ (ל''ת)

    אמן, 29/04/14 18:05


    IP: 108.53.215.121דווח על תגובה זו

  • 8.

    הפעם אני מסכים איתם בכל לבי, גם מתוך היכרות מעמיקה עם

    חפטליהו, 29/04/14 17:39

    מסעות התלמידים\\בתי הספר.
    אין סיבה מספיק טובה למשלחות אין-ספור, לאלפים הרבים בגילאים שאינם מתאימים (והדבר מתבטא בהתנהלות והתנהגות...כל שנה...תמיד) אין סיבה שלא "להסתפק" ביד-ושם, ולהפסיק את תופעת 'הטיול בפולין', עם הדיוטי-פרי, עם הקניות והבילויים וכן, גם עם הביזיונות...
    את הכספים - לניצולים החיים עדיין.
    ובכל אופן להוציא קבוצות ומשלחות נבחרות, כולל צה"ל, לאחר הכנה מעמיקה וממוקדת, וזה יעבוד, כי כבר היום ישנן משלחות כאלה...לצד "המשלחות" הרבות המיותרות בתכלית...במקרה הטוב.

    IP: 109.67.9.93דווח על תגובה זו

  • 7.

    פעם ראשונה שאני מסכים עם הרבנים .כל הנסיעות הללו בזויות (ל''ת)

    רמי, 29/04/14 16:48


    IP: 109.64.113.243דווח על תגובה זו

  • 6.

    הפולנים האנטישמים עושים כסף טוב מהישראלים הפראירים (ל''ת)

    הרצחת וגם ירשת, 29/04/14 16:43


    IP: 132.64.81.174דווח על תגובה זו

  • 5.

    אכן החשיבות של המסע לפולין בשנים האחרונות מוטלת בספק , אך כאשר חוזנו

    תלמיד תיכון *, 29/04/14 16:41

    של הרב המכובד שלמה אבינר אתקיים , הורים ימנעו מלתת את הכסף לניצולי שואה , כי היום בעידן החומרני אנו זקוקים לתמורה עבור כספינו ולא משנה באיזה צורה הוא מגיע , לכן להורים אהיה קשה לפתוח את הכיס ולתת כ-6000 שקל למען צדקה , 100 שקל היום קשה לתת ביד רחבה , כזו שתואמת את רצון הלב. אני לא מטיל ספק בתמורה עבור הניצולים אך עדיין כאשר אנו לא אוחזים במשהו קשה לתת למענו משהו. חוץ מזה הטענה הזו , שטיסה לפולין היא נחלת העשירים בלבד , אינה תקפה כתלמיד כיתה י"א קיבלתי מספר מלגות מימון ועזרה מבית החינוך וממשרד החינוך שהפחיתו את עלות הטיסה בכ- 60%, מכאן יוצא שכל מי שליבו חפץ באמת לבצע את המסע הערכי , מוסרי והיסטורי זה , העדר כסף אינו בעיה עברו.

    IP: 62.90.215.240דווח על תגובה זו

    • אתה בעצם אומר שמימנו לך (ולא רק לך) 60% מהנסיעה

      נתיב, 29/04/14 17:33

      אז אולי לזה הכוונה, שלא יקחו את הכסף לתרומות לניצולים מההורים שלך, אלא מאותו 60% מימון ומכל אותן נסיעות של גופים מאורגנים הטסים על חשבון המדינה.

      IP: 82.166.53.229 דווח על תגובה זו

  • 4.

    הנסיעות האלו הן שיא הגלותיות, כולל של קצינים ושוטרים (ל''ת)

    ר, 29/04/14 16:37


    IP: 93.172.70.179דווח על תגובה זו

    • מה יש להתגאות בטיסה של F15 מעל אושוויץ? למה לא מעל ברלין? (ל''ת)

      כי את זה אין לנו לא אומץ ולא כוח לדרוש, 29/04/14 16:40


      IP: 134.191.232.71 דווח על תגובה זו

      • ובכלל. מה הגאווה ב-F16 שמיוצר בארה"ב והושג בשנור?! (ל''ת)

        , 29/04/14 19:45


        IP: 95.86.107.19 דווח על תגובה זו

        • שחצנות

          יאיר, 30/04/14 09:35

          הם לא טסים מול שום מטוס של הלופטוואפה

          IP: 147.237.248.2 דווח על תגובה זו

  • 3.

    ברור. אבל אצלנו אף אחד לא תורם. קמצנים (ל''ת)

    , 29/04/14 16:35


    IP: 93.172.70.179דווח על תגובה זו

  • 2.

    מסכים עם כל מילה (ל''ת)

    לא דתי, 29/04/14 16:33


    IP: 134.191.232.70דווח על תגובה זו

  • 1.

    השפה העברית

    יעקב - חיפה, 29/04/14 16:32

    "עליון" = הגדול מכולם, לכן לא נכון לומר "עליון ביותר" (לא בעברית וגם לא בשפה אחרת).

    IP: 5.28.166.208דווח על תגובה זו