• 39.

    הקלות הבלתי נסבלת של המתלונן הדתי.

    , 19/02/14 03:49

    ההתנהלות של בני אדם חילוניים זה לנהוג כרצונם כל עוד הם לא פוגעים באחרים, ובכן מר נבון אם אתה בוחר להיפגע מזוג בוגרים שנטייתם לא דומה לשלי או שלך זו הבעייה הפרטית שלך בלבד. ואל תחיל אותה על כולנו, נורמה היא עינין אינדבדואלי. אחד אוהב מוזיקה קלאסית שני מעדיף נעימה מזרחית ושלישי נעדיף היפ הופ רועש... רובנו סובל מאפס סובלנות כלפי מי שאינו דומה לנו... אז בבקשה בעייתנו כחברה זו לא הקצנה חילונית אלא מחדל חינוכי!

    IP: 108.27.72.179דווח על תגובה זו

    • לא פוגע?

      משה, 24/02/14 09:54

      פרסומות פוגעניות בטלויזיה ובשלטי חוצות לא פוגעות?

      IP: 91.208.129.129 דווח על תגובה זו

    • הבעיה זה ההחצנה- שיעשו את זה בבית שלהם

      משה, 25/02/14 12:48

      ולא רק הם, אפשר קצת צניעות גם אם מדובר על בחור ובחורה

      IP: 192.118.30.102 דווח על תגובה זו

  • 38.

    הקלות הבלתי נסבלת של המתלונן הדתי.

    , 19/02/14 03:40

    ההתנהלות של בני אדם חילוניים זה לנהוג כרצונם כל עוד הם לא פוגעים באחרים, ובכן מר נבון אם אתה בוחר להיפגע מזוג בוגרים שנטייתם לא דומה לשלי או שלך זו הבעייה הפרטית שלך בלבד. ואל תחיל אותה על כולנו, נורמה היא עינין אינדבדואלי. אחד אוהב מוזיקה קלאסית שני מעדיף נעימה מזרחית ושלישי נעדיף היפ הופ רועש... רובנו סובל מאפס סובלנות כלפי מי שאינו דומה לנו... אז בבקשה בעייתנו כחברה זו לא הקצנה חילונית אלא מחדל חינוכי!

    IP: 108.27.72.179דווח על תגובה זו

  • 37.

    ההקצנה הדתית היא בגלל זה? בחייך

    טל, 17/02/14 11:37

    קיצוניות דתית היא תופעה קיימת והיא אינה תוצאה של הפקרות כזו או אחרת שאני לחלוטין נגדה. זה כמו להגיד שהקיצוניות החילונית היא תגובת נגד לקיצוניות הדתית. מספיק עם הבולשיט הילדותי הזה. החילונים מתלבשים פחות כי הדתיים מתלבשים יותר ולהיפך. זה לא טיעון רציני. בטיעונים האלה נאחזים כל הקיצונים. אנחנו ככה בגלל מישהו אחר. לא, אתם ככה כי אתם רוצים להיות ככה. זה נכון לגבי חילונים, דתיים, ופנאטים מכל זרם וכל תרבות. אי אפשר כל הזמן להאשים את התרבות האחרת בקלקולים של התרבות שלך ולהשתמש בזה כתירוץ כדי לנגח ולעשות דווקא לתרבות האחרת.

    IP: 132.76.81.139דווח על תגובה זו

  • 36.

    אני חושב שמה שהכותב התכוון זה

    ההקצנה החילונית, 17/02/14 09:29

    ש״ההקצנה החילונית״ היא לא אחר מאשר ריבוי הזנות והשחיתות המינית/מוסרית ובזה אני יותר ממסכים איתו. נכשלנו כחברה חילונית ורמת האיחוד בחברה ממש קטן.
    מגיע לנו.חברה רעה שסופה להשמיד עצמה.

    IP: 79.177.99.92דווח על תגובה זו

  • 35.

    איזה קשקוש. גם פמיניזם הוא חילוני. והוא נלחם בדיוק

    , 17/02/14 08:43

    בתופעות שאתה מדבר עליהן.

    IP: 5.22.135.209דווח על תגובה זו

  • 34.

    חייבים למנוע משטר אייטולות של ממוללי זקנים בישראל.

    EXTRA-שמאל, 17/02/14 07:55

    ממוללי זקנים לצבא או לכלא !!!

    IP: 84.94.173.58דווח על תגובה זו

  • 33.

    הכי מצחיקות אותי הבנות ממשפחות מסורתיות שמקפידות לנשק בכל הזדמנות

    עפר, 17/02/14 07:37

    מזוזה ומעלות את שם השם בכל מצב ומצד שני מתהלכות עם שורטס ומחשופים אני בדרך! לבית ספר.....

    IP: 79.177.115.163דווח על תגובה זו

  • 32.

    קיצוניות זה רע תמיד. אבל...

    שי ב, 17/02/14 07:18

    הקיצוניות הדתית מוצגת כעולם עכי, אולי כזה שפעיל ב'יתר'. והקיצוניות החילונית מוצגת כאן כריקנות ערכית. כמובן. רק לדתיים יש ערכים.

    הקצנה חילונית לדוגמא: הקפדה טוטאלית על חופש הדיבור והמחשבה. עוד דוגמא: הקפדה קיצונית על שוויון זכויות והזדמנויות לנשים, וגם ללהט''בים (בלי קשר למפגנים והפגנות כמו מצעד הגאווה). עוד דוגמא לקיצוניות חילונית: לא להמתין לבוא המשיח, לקום ולפעול למען היהדות כלאום ולא כדת, ולהקים את מדינת ישראל.

    IP: 212.143.186.36דווח על תגובה זו

  • 31.

    אני מסכים לדעת חברי לטוקבק - אין הקצנה חילונית אלא כהות חושים

    מחפשים להגביר הגירוי ע''י הגברת הווליום, 17/02/14 06:15

    עוד מין
    עוד בוטות
    עוד גסות רוח
    עוד מסרים של 12 שניות ... (כפי שטוענים שהחלפת דמות אישה בסרט פורנו כל 12 שניות מפרישה עוד אדופמין במוח - כאילו בת זוג פוטנציאלית מתחלפת)

    אבל האנשים נשארים מתרגשים באותה מידה כל הזמן רק צריך חומר יותר ויותר חזק לשמור להם ההתרגשות והטעם ...

    אפשר להגביר ההרגשה ע''י השכלה העמקה לימוד הדקויות - איפה בתרבות החילונית היום?! .. לא מדבר אליך? טוב נגביר הווליום ...

    במקום להגביר עצמת התענוגים - אולי כדאי לעדן הכלים להנאה ע''י פיתוח של תרבות, השכלה, מחשבה?

    חילונים יקרים, אין תחליף לעידוני התרבות ההשכלה והמחשבה - הסמים בסוף דופקים האדם

    תרבות שפע גירויים עוצמתיים איננה לטובת הציבור ... היא מועילה כמו סמים ..

    IP: 109.163.234.13דווח על תגובה זו

  • 30.

    נבון??? רחוק מאוד מלהיות כזה, אנחנו רוצים לחיות כרצונינו

    לייבלה וייספיש, 17/02/14 05:26

    ולא על חשבונכם, האם לזה תקרא הקצנה רצון לממש את חופש החיים הביטוי והדיעה?? אם כן אז לך מהר להזדי.ין וכמה שיותר מהר

    IP: 46.116.56.236דווח על תגובה זו

  • 29.

    כלכך נכון! לצערי אטימות המוח והלב אצל רבים לא יאפשר להפנים את הנאמר. (ל''ת)

    קובי מלבורן, 17/02/14 04:26


    IP: 80.246.130.181דווח על תגובה זו

    • חוצפה ושמה תלונות על הקצנה חילונית:)

      , 19/02/14 03:48

      ההתנהלות של בני אדם חילוניים לנהוג כרצונם כל עוד הם לא פוגעים באחרים לא נקריאת הקצנה! ובכן מר נבון אם אתה בוחר להיפגע מזוג בוגרים שנטייתם לא דומה לשלי או שלך זו הבעייה הפרטית שלך בלבד. ואל תחיל אותה על כולנו, נורמה היא עינין אינדבדואלי. אחד אוהב מוזיקה קלאסית שני מעדיף נעימה מזרחית ושלישי מעדיף היפ הופ רועש... רובנו סובל מאפס סובלנות כלפי מי שאינו דומה לנו... אז בבקשה בעייתנו כחברה זו לא הקצנה חילונית אלא מחדל חינוכי!

      IP: 108.27.72.179 דווח על תגובה זו

  • 28.

    תראו איך כולם מתרגשים. רק אל תגעו בדוגמניות הנערצות!

    דייב, 17/02/14 03:17

    התרבות החילונית מעלה סרחון שגדל מיום ליום.
    למשל, מה הטריד אותם בפרשיית הזמר המפורסם? שזאת הייתה קטינה. אם היה הייתה בוגרת, לטענתם, אין שום בעיה.
    הגיע הזמן להבין את הגישה של מי שלא הולך לפי התרבות החילונית. לראות איפה יש יותר אושר, ואיפה יש תחושת ריקנות. איפה יש אמת ונאמנות, ואיפה אחוזי הגירושין עולים בגדול.

    IP: 164.138.122.114דווח על תגובה זו

  • 27.

    ונראה שזה כואב פה לרוב

    נגע בנקודות רגישות, 17/02/14 01:34

    מה לעשות? הוא צודק ונבון!!!
    רשות הרבים הפכה למזעזעת.....

    IP: 85.250.173.152דווח על תגובה זו

  • 26.

    לשמואל גלאור הנאור... וטיעון ענייני יש לך ?! או שכרגיל אתה תוקף כל מה (ל''ת)

    שמריח יהדות, 17/02/14 00:03


    IP: 192.117.13.162דווח על תגובה זו

  • 25.

    באמת פלא גדול שיהוה עוד לא טיפל בחילונים הקיצוניים

    מופתעאל פתיה, 16/02/14 23:44

    -פעם הוא היה עושה רעידות אדמה ומפיץ מגיפות על דברים זניחים בהרבה.
    אולי צריך לפנות למקובל פינטו הצדיק שיסביר לנו את פשר קיצוניותם של החילונים והנימנום של אלוהים.

    IP: 79.179.195.34דווח על תגובה זו

  • 24.

    הקצנה חילונית=קידמה ונאורות (ל''ת)

    הקצנה דתית=פיגור ונחשלות, 16/02/14 22:50


    IP: 94.159.245.152דווח על תגובה זו

  • 23.

    ביום שתופסק הכפיה הדתית במדינה ניתן יהיה להתחיל להידבר.

    חוני, 16/02/14 22:10

    כל עוד אין תחבורה ציבורית בשבת, ואין נישואים אזרחיים (והרשימה נמשכת) אל תעזו לבוא בטענות.

    IP: 5.29.79.167דווח על תגובה זו

  • 22.

    כל הכבוד.. האמת לפעמים כואבת, זאת הסיבה היחידה שיש כאלו שלא מסכימים. (ל''ת)

    , 16/02/14 21:51


    IP: 2.55.136.13דווח על תגובה זו

    • אלק אמת.. הכל חרטה ברטה מה שהוא כותב (ל''ת)

      , 18/02/14 19:36


      IP: 77.127.102.129 דווח על תגובה זו

  • 21.

    לא יאומן שעוד לא מצאו תרופה למחלה מימי הביניים... (ל''ת)

    קדימה, מדענים!!!, 16/02/14 21:50


    IP: 192.116.167.41דווח על תגובה זו

  • 20.

    הבנאדם צודק אחים שלי, מה לעשות (ל''ת)

    , 16/02/14 21:47


    IP: 95.35.59.111דווח על תגובה זו

  • 19.

    הנער שלא רצה לצאת לראות את הבחורות מחופשות - אההממ, יש פה בעיה

    שימי, 16/02/14 21:16

    הוא העדיף להישאר בבית עם החבר שלו?
    נשמע בעייתי אבל את זה אתה מעדיף

    IP: 188.161.194.243דווח על תגובה זו

  • 18.

    אוי נבון, נבון. מה יהיה איתך? פופוליזם נחות מעל לכול? אולי הדת הקצינה? (ל''ת)

    דניאל החש כבגוב, 16/02/14 20:37


    IP: 79.180.184.203דווח על תגובה זו

  • 17.

    חה חה חה. נשתמע שוב בעידן הטליבני-כהניסטי הצפוי לנו (ל''ת)

    הצחקתני, 16/02/14 18:19


    IP: 46.120.25.245דווח על תגובה זו

    • איכס איכס ואיכסא- נשתמע בעידן הבהמיות חסרת כל ערך (ל''ת)

      הגעלתני, 16/02/14 23:37


      IP: 84.228.152.24 דווח על תגובה זו

  • 16.

    שוב הוכחה שלחוצפה ועזות המצח אין גבול

    אדר, 16/02/14 17:55

    הכותב חושב שמה שהיה הוא יהיה ואסור לסטות מאורך החיים שיהיה נהוג בימי אברהם יצחק ויעקב, חוץ ממה שטוב לא.
    מעולם לא שמעתי שהיה מקרה שבו חילוני הכריח דתי לרכוש טלויזיה ואם הוא החליט מתוך טעות לרכוש אחת אף אחד לא הכריח אותו להיות מנוי על אותם ערוצים שבהם רואים נשים (וגברים) מעורטלים, אותם ערוצים שבהם מעניקים ''חינוך מיני'' ועוד דברים משוקצים כאלה. בשכונה שלי לא מציגים בחנויות על פי חוק חמץ וזה בסדר ?, בודאי שלא אבל אנחנו ''מתחשבים'' באלה שסובלים מכך שאולי יראו חו''ח חמץ בפסח, אנחנו ''מתחשבים'' מאלה שנפגעים אם בטקסים ממלכתיים נשים שרות.
    מר נבון, זה שקבלת זכות לכתוב אינו אומר שאתה חייב לכתוב.
    לדעתי המאמר אינו מוכיך ששמך ניתן לך בגלל התכונה שהוא מתאר.

    IP: 109.65.191.125דווח על תגובה זו

    • בשביל להכריח לא צריך אלימות או חוק - נסה להיות תלמיד שלא לובש מותגים (ל''ת)

      לא ''מעודכן'' ובלי סמארט פון. שכל יש? תחשוב., 16/02/14 18:51


      IP: 95.86.77.251 דווח על תגובה זו

      • ילדי לא לבשו מותגים

        , 16/02/14 20:25

        ויצאו דווקא לא רע

        IP: 84.110.249.9 דווח על תגובה זו

      • עצוב עצוב- כמה שאתה צודק!! (ל''ת)

        חשבתי שאני האחרונה בלי הסמארט פון...., 16/02/14 23:39


        IP: 84.228.152.24 דווח על תגובה זו

      • נסה ללבוש מגבעת שאיננה עשויה מעור שועל . (ל''ת)

        משה החילוני, 17/02/14 10:01


        IP: 132.66.246.23 דווח על תגובה זו

      • אפשרי ביותר, הכל עניין של חינוך (ל''ת)

        , 18/02/14 19:35


        IP: 77.127.102.129 דווח על תגובה זו

    • ילדות בנות 12 שלא מתלבשות כמו זונות?

      ערן, 17/02/14 13:58

      זה לא היה בימי אברהם אבינו, זה היה לפני 20 שנה בסך הכל.
      וחוץ מזה, מי אתה שתקבע שכל החילונים רוצים את זה?

      IP: 110.174.76.85 דווח על תגובה זו

  • 15.

    בשנות ה - 40 הלבוש היה הרבה יותר ליברלי מאשר היום - מאמר הנובע מבורות (ל''ת)

    דרומי, 16/02/14 16:37


    IP: 194.90.128.129דווח על תגובה זו

    • בסדר... (ל''ת)

      , 17/02/14 05:27


      IP: 95.86.72.177 דווח על תגובה זו

  • 14.

    גיבוב של שטויות מפגרות, בדיוק מה שמרשים את ההמונים (ל''ת)

    יותם, 16/02/14 16:27


    IP: 37.142.159.154דווח על תגובה זו

  • 13.

    הקצנה מכל סוג אינה טובה לקיומיות

    רם גרנות, 16/02/14 15:59

    אבל שוויון בזכויות ובחובות - אבן יסוד בשלטון החוק ובקיומיות גם כן. אם אין שוויון במילוי החובות חייבים לאזן זאת בזכויות וכך תתקיים הנוסחה הראויה שבה יש שליטה לכל אחד על גורלו.

    IP: 68.148.186.130דווח על תגובה זו

  • 12.

    כל כך נכון, והחילונים לא מרגישים שיש כאון בעיה (ל''ת)

    מאיר, 16/02/14 15:55


    IP: 109.66.166.217דווח על תגובה זו

  • 11.

    חד חכם ונכון

    ניר, 16/02/14 15:48

    גם אני לא יודע איפה לקבור את עצמי בכל פעם שהבת שלי נחשפת לחומר בוטה בטלוויזיה ה''לגיטימית'' שלא לסבר על פרסום חוצות שגם הוא כבר מזמן סוג של פורונו. ואני חילוני... שרק רוצה לשמור על תמימות ילדיו

    IP: 46.19.86.193דווח על תגובה זו

    • אילו הייתה מחנך שהמין הוא חלק חשוב מחיי האדם לא הייתה קובר את עצמך (ל''ת)

      משה החילוני, 17/02/14 10:03


      IP: 132.66.246.23 דווח על תגובה זו

  • 10.

    החלק ''עדיף להישאר בבית'' - בדיחה, כן? כי זה (ל''ת)

    , 16/02/14 15:47


    IP: 192.114.91.228דווח על תגובה זו

  • 9.

    זה לא חילוני, זה חילוני ישראלי.

    רון ממלבורן, 16/02/14 13:10

    באוסטרליה לא מקרינים פרסומות בוטות ותכניות עתירות זימה לפני 10-11 בלילה. גם קללות לא תשמעו בטלויזיה אלא צפצוף (מישהו עוד זוכר את ''האשה שאיתי'' של דייויד ברוזה?)

    באוסטרליה ילדות בנות 12 לא מתלבשות כמו נערות ליווי.

    באוסטרליה נשים לא באות לעבודה בלבוש חושפני, יש קוד לבוש לשני המינים.

    המארדי-גרא של סידני מכניס את מצעד הגאווה התל אביבי לכיס מבחינת הבוטות שלו, אבל מצד שני הגייז באוסטרליה לא יתעקשו לקיים מצעד גאווה בכל עיר שדה שמרנית כמו שהגייז בישראל עושים.

    חילונים ישראלים, מה לעשות - הרב נבון צודק!

    IP: 110.174.76.85דווח על תגובה זו

    • רון-בוא לעשות קצת מילואים

      , 16/02/14 20:26

      תשמור קצת על נבון וחבריו

      IP: 84.110.249.9 דווח על תגובה זו

    • לא רק באוסטרליה. בעוד ארצות

      , 17/02/14 07:13

      יש מקומות שאנשים יודעים איך להתנהג בהם... והם בהחלט חילונים, רק לא ישראלים.

      IP: 74.90.15.186 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אין הקצנה חילונית

    משה החילוני, 16/02/14 10:11

    מה זה הקצנה חילונית ?
    או שאתה חילוני או שאינך חילוני .
    אני כחילוני בעד לעצור את ההקצנה הדתית!!
    לא יתכן שרבנים שנטועים בימי הביניים יטיפו לי מוסר!!!
    היחס לנשים הוא יחס מגעיל ומשפיל אני רוצה לראות גבר אחד שיסכים לקבל את היחס הנבזה שהנשים מקבלות בשם הדת.
    מעבר ליחס המשפיל כלפי הנשים הדתיים חושבים שמגיע להם לחיות כמלכי הארץ והחילוני צריך לשרת אותם - לי כחילוני נמאס לתרום לעלוקות שיתפללו וילמדו מה שהם רוצים וכמה שהם רוצים רק שיפרנסו את עצמם לי נמאס מהם.

    IP: 132.66.246.23דווח על תגובה זו

    • יו! כמה שאתה חילוני ונאור! רק טיעונים הגיוניים ומבוססים בפיך! (ל''ת)

      דוס, 16/02/14 13:53


      IP: 213.151.43.46 דווח על תגובה זו

      • תודה על המחמאה

        משה החילוני, 17/02/14 07:32

        בנוגע היחס לנשים בדת:
        1. אישה פסולה לעדות
        2. אישה פסולה לירושה
        3. אישה פסולה לרבנות
        4. מותר לבעל להכות את האישה !!!
        5. כל הרכוש בבית שייך לגבר ואם אישה נותנת תרומה לפלוני סימן שהיא גנבה !!!!
        6. השיא של אהבת האישה תפילה גברית - ברוך שלא עשני אישה

        אני לא צריך לשלם אפילו אגורה אחת עבור לימודים הספוגים בשנאה שנאת הזר ושנאת האישה.
        כן אני נאור ואני גאה על כך!!!

        IP: 132.66.246.23 דווח על תגובה זו

    • הקצנה חילונית זה כאשר הורים נותנים לבנות להתלבש כפרוצות, כאשר הכל אבל

      אסתר, 16/02/14 16:21

      הכל סקסי - אם זה לבוש, סרט או אוכל, כאשר הערך היחיד בעולם הוא כסף ואפשר להמשיך עוד ועוד

      IP: 84.229.227.49 דווח על תגובה זו

      • זה נורא

        מירה, 16/02/14 18:38

        והזקנים האלה של הדתיים אוף כמה זה מגרה, אך ההורים נותנים לילדיהם לצאת עם זקנים.

        IP: 37.142.159.154 דווח על תגובה זו

        • כאשר זה יקרה לבת שלך אל תאמרי לא ידעתי.. (ל''ת)

          , 16/02/14 23:59


          IP: 2.55.137.49 דווח על תגובה זו

      • הכל כסף - זה אצל הדתיים

        מכיר מקרוב, 17/02/14 05:44

        האלוהים האמתי שלהם זה אלוהי הכסף. אבל כסף שלא נקנה בעבודה חס וחלילה.
        הרב פינטו, הרב רנטגן, הרבי מגור.

        IP: 37.142.78.46 דווח על תגובה זו

      • בבקשה אל תקשרו חילוניות לחוסר טעם

        חילונית, 17/02/14 08:42

        לא חסרים חילונים אתיאיסטים מנשנשי שרימפס בשמנת שמגנים את ההחפצה והפורנוגרפיזציה של החברה.

        פמיניזם זה חילוני!!

        IP: 5.22.135.209 דווח על תגובה זו

    • תחפושות לפורים - כל תחפושות הבנות הן של חשפניות

      מתן, 16/02/14 17:47

      רק השבוע היו כמה כתבות על כך בתקשורת.
      ואתה טוען שאין הקצנה חילונית?
      כנראה שהיתה לך בעייה בהבנת הנקרא במאמר (או שלא טרחת לקרוא אותו)

      IP: 192.118.35.248 דווח על תגובה זו

      • בתי דווקא מתחפשת לשקדי מרק (ל''ת)

        , 16/02/14 20:47


        IP: 87.69.217.90 דווח על תגובה זו

  • 7.

    מאמר מבריק (ל''ת)

    לדעתי, 16/02/14 09:55


    IP: 85.130.200.23דווח על תגובה זו

  • 6.

    חמוד! אבל אני מניח שהנמענים יעדיפו להגיב בהתייחסויות לא ענייניות... (ל''ת)

    בני, 15/02/14 21:47


    IP: 84.228.167.74דווח על תגובה זו

  • 5.

    צריך לשלול לטפילים כל סיוע כספי מהמדינה ושירותים שממומנים ע''י הדינה

    קובי, 15/02/14 13:26

    יא טפילים מוצצי כסף.

    IP: 37.142.205.41

    • ובמקביל... לשחרר אותם מתשלום מיסים ישירים ועקיפים (ל''ת)

      , 16/02/14 23:58


      IP: 2.55.137.49 דווח על תגובה זו

  • 4.

    כרגיל מוצצים לך את הדם וגם מטיפים מוסר (ל''ת)

    תנו לחיות בשקט ודי עם המניפולציות, 15/02/14 11:59


    IP: 87.68.240.52דווח על תגובה זו

    • הנאורות וההגיון שופעים ממך (ל''ת)

      , 16/02/14 13:54


      IP: 213.151.43.46 דווח על תגובה זו

    • מוצצים את הדם הכוונה לא נותנים לנו בוטות ומניות ככל שנרצה ומיתי

      אורה, 16/02/14 21:56

      אכן תנו לחיות לחיות

      IP: 37.60.43.3 דווח על תגובה זו

  • 3.

    די לסחטנות. אלוהים שלהם זה הכסף. חיים בשקר ערסים בתחפושת. (ל''ת)

    , 14/02/14 19:26


    IP: 109.66.129.208דווח על תגובה זו

  • 2.

    בושה עשו מהדת עסק. אלוהים שלהם = כסף. גנבים. (ל''ת)

    , 14/02/14 19:26


    IP: 109.66.129.208דווח על תגובה זו

  • 1.

    בגלל הדתיים תפרוץ כאן מלחמת אחים. אתם שתלטנים בלתי נסבלים (ל''ת)

    חילונית, 14/02/14 14:13


    IP: 93.172.36.225דווח על תגובה זו