• 114.

    "הרבה עשו כרבי ישמעאל ועלתה בידן, כרבי שמעון בן יוחאי ולא עלתה בידם"

    , 30/01/15 12:45

    אמר אביי: "הרבה עשו כרבי ישמעאל ועלתה בידן, כרבי שמעון בן יוחאי ולא עלתה בידם" (ברכות לה ב)

    IP: 5.28.174.95דווח על תגובה זו

  • 113.

    רק מי שלא בטוח באמונתו חושב שאפשר להופכו לחילוני.

    דווקא בצבא אתם ''תתחזקו''באמונה, 13/03/14 07:52

    לשבת בחממה מוקפת חומות זו לא חוכמה תלמדו מנעים זמירות ישראל שהיה מצביא דגול ודוקא שם הוא גילה את ההשגחה האלוקית .האמונה מתחזקת ממקום של התמודדות ולא ממקום של נוחות.

    IP: 109.67.198.141דווח על תגובה זו

  • 112.

    תיתעוררו

    השולף, 06/03/14 11:43

    חבל לנו על הזמן האוייבים רואים את המילחמות שלנו ורק מיתעצמים. כולנו ביחד חייבים לחשוב אך להיתאחד ולהעריך את התרומה אחד של השני !!!

    IP: 212.143.103.56דווח על תגובה זו

  • 111.

    מזמן לא קראתי כתבה כל כך אמיתית בצורה בהירה על רמה אתה תותח!! (ל''ת)

    חני, 05/03/14 22:54


    IP: 37.46.43.92דווח על תגובה זו

  • 110.

    הבחורי הישיבות האמיתים הם שגרירים של ישראל

    יהודי, 05/03/14 00:47

    הרבי מחב אומר מי שלומד בישיבה באמת אז הוא שגריר של ישראל הוא מראה מה הזכות שאנחנו בארץ הקודש הזכות היא התורה והטחתו של ה יתברך לך יתן אך הארץ הזאת [הרבי גם לא יתנגד לצבא ]

    IP: 46.116.133.235דווח על תגובה זו

  • 109.

    אתם גם פחדנים שמתחבאים מתחת לשמלה של עובדיה יוסף. (ל''ת)

    אלי, 03/03/14 14:43


    IP: 84.94.66.132דווח על תגובה זו

  • 108.

    They stuy all their lives

    Stupid, 02/03/14 22:16

    and remain stupid. What a waste

    IP: 46.117.231.37דווח על תגובה זו

  • 107.

    VeKAMA PEAMIM NIZKR HaVATIKAN

    idiot 1, 02/03/14 22:11

    in the christian bible? Ha? i

    IP: 46.117.231.37דווח על תגובה זו

  • 106.

    תחתכו כל תקציב שמגיע למשתמטים ותנהיגו סנקציות כלכליות מה הבעיה ? (ל''ת)

    , 02/03/14 14:52


    IP: 31.168.100.81דווח על תגובה זו

  • 105.

    אמת ויציב!

    יאיר, 28/02/14 12:59

    אני יהודי עם כיפה סרוגה. שרתי בצבא ועשיתי מילואים וכל מילה שאמרת נכונה במאה אחוז ואני יכול לצערי להוסיף עוד הרבה על דבריך מעובדות שהיו בימי ילדותי על אפליות בוטות וגלויות בחינוך ובעבודה נגד כל מי שהוא דתי. שיהיו בשורות טובות לעם ישראל ותיפסק הרדיפה אחרי יהודים שומרי תורה ומצוות בכל מיני אמתלאות

    IP: 212.143.214.179

  • 104.

    גיוס

    לכותב היקר, 27/02/14 23:41

    אתה כותב מצוין לא שזה עוזר הרבה למקובעים בדעה רק והם רציתי להוסיף שלפטרונים החדשים יש אשליות נעימות של שליטה והם יחנכו אותנו אך צריך לחיות ומה באמת חשוב בחיים צריך פשוט להעלם מהם והם ישקעו בסמים אינטרנט וכל השטות שהראש שלהם מלא בו

    IP: 79.183.154.129דווח על תגובה זו

  • 103.

    מסכימה

    יפעת, 27/02/14 22:51

    כתיבה מעולה וגם משכנעת

    IP: 83.130.102.114דווח על תגובה זו

  • 102.

    aני פרזיט ולא איכפת לי שאחרים עובדים, סובלים ומתים בשבילי (ל''ת)

    Parazit, 27/02/14 20:14


    IP: 93.173.22.120דווח על תגובה זו

    • נאו נא צי עמלק, מארצנו הקדושה הסתלק, חזור לגהנם (ל''ת)

      , 09/03/14 04:09


      IP: 31.44.136.154 דווח על תגובה זו

  • 101.

    בפעם הבאה כשאתפלל על קברו של בן דודתי, על קבריהם של

    עבדאללה-משאללה, 27/02/14 10:48

    חבריי ומפקדי שנפלו במלחמת לבנון - אחשוב עליך חזק... ולא אפרט כאן מה אחשוב עליך כי לא יפרסמו את המילים הללו כאן...
    תחשוב לבד מה אומר בלבי כשאתפלל על קברם...
    לא תצא מזה טוב

    IP: 212.235.88.46דווח על תגובה זו

  • 100.

    ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אחמד בן גוריון, 27/02/14 01:37


    IP: 95.86.78.38דווח על תגובה זו

  • 99.

    לכל אלה שמושפעים מהתקשורת

    ., 25/02/14 15:53

    זה עצוב כל כך שאתם מושפעים מהתקשורת!
    בני דודים שלי דתיים ועשו צבא ורק אחר כך הלכו לישיבה וכך גם כל החברים שלהם! דודים שלי לומדים בישיבות ושניהם בכבאות אתם מכירים גם כאלה? או שאצלכם כל הדתיים לא עושים צבא? אגב גם הנכד של הרב עובדיה ז''ל שהוא רב ענק בצבא!
    בואו תגידו לי למה בר רפאלי או מלא אחרים שלא עשו צבא,למה להם אתם לא באים בטענות
    בושה וחרפה שכאלה שכן עושים צבא ביחידות דתיות התלוננתם על זה שהם לא רצו להכניס בחורה לאכול איתם כי צניעות!! אז מצד אחד יש לכם בעיה עם זה שהם לא עושים צבא אבל מצד שני יש לכם בעיה שהם כן עושים!!!!!
    ואגב חצי מצהל הוא חובשי כיפות אז שוב אתם מושפעים מהתקשורת!!!

    IP: 46.121.202.117דווח על תגובה זו

  • 98.

    על פי הכתבה, מראה כמה המחשבה רדודה וחסרת מעוף.

    משה, 25/02/14 11:53

    אני משוכנע שהוא גם מאמין במה שהוא כותב.
    מוכיח לאנשים חושבים כמה הם הזויים והווים כת קיצונית של יהדות.
    בבית שני, אנשים מסוגו הביאו את החורבן.
    אגב, לדעתי האישית, השואה הגיעה גם ובעיקר אנשים מסוגו.

    IP: 84.111.254.113

  • 97.

    גדול (ל''ת)

    נחושת, 24/02/14 14:09


    IP: 132.64.43.238דווח על תגובה זו

  • 96.

    צודק. שחררו את הבן שלי מהצבא! (ל''ת)

    בוקיסריקי, 22/02/14 09:06


    IP: 95.227.87.136דווח על תגובה זו

    • למה שתסכים? הצבא חוסך לך אלפי שקלים על הבן שלך, הוא משלם לו הכל (ל''ת)

      , 27/02/14 02:20


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 95.

    כנראה שאין ברירה וצריך לעבור למודל שויצרי - מעט סדיר והיתר מקצועי

    אחד מהעם, 21/02/14 16:06

    יותר ויותר יש פיצול בין מעט שתורמים בסדיר וממשיכים עוד 20 שנה ויותר במילואים ואלו שיושבים מהצד.
    כנראה שאין ברירה וצריך להפוך הצבא להכשרה קצרה כשההמשך יהיה לפי בחירה בתשלום - ותשלום טוב.
    אני מאמין שעדיין יהיו טובים שיתגייסו ויחתמו. גם היום בקבע לא נשארים יותר מדי והם לא הכי טובים.

    IP: 94.159.191.133דווח על תגובה זו

  • 94.

    לא משכנע, תרוצים די עלובים ולא רציניים (ל''ת)

    למה סתם לתרץ?, 19/02/14 20:11


    IP: 5.102.194.177דווח על תגובה זו

    • והתגובה שלך מאוד משכנעת, חבל''ז... (ל''ת)

      , 27/02/14 02:09


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 93.

    גם בתורה יש זכות ויש חובה!!!!!!!!!!!!!!

    שמואל, 19/02/14 14:41

    שתגיע לגן עדן לא תהיה לך חובה.

    IP: 197.87.167.53דווח על תגובה זו

    • ואתה החובה אתה מקיים??????????????????????? (ל''ת)

      , 27/02/14 02:19


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 92.

    פשוט מדוייק

    shs, 19/02/14 03:37

    כל מי שחושב אחרת לא יודע. ושיצעק עד להודעה חדשה

    IP: 31.44.132.241דווח על תגובה זו

  • 91.

    תירוצים כמו חול ואין מקצוע, אין פרנסה ואין מה לאכול... (ל''ת)

    תזכרו שיפה תלמוד תורה עם דרך ארץ, 18/02/14 22:47


    IP: 85.250.19.41דווח על תגובה זו

  • 90.

    כשיהיה פה שלטון ערבי אני בטוח שיתחשבו בך יותר... (ל''ת)

    ויתקצבו את הישיבות, 18/02/14 13:50


    IP: 132.65.248.205דווח על תגובה זו

    • שיהיה שלטון ערבי, אתה תהיה עם הדומים לך בצינוק על כל מה שעוללת ליהודים (ל''ת)

      , 27/02/14 17:27


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 89.

    תלמד עד גיל 20 ואחרי 67. כך גם תהיה חייל וגם תהיה ישיבה (ל''ת)

    בין 20 ל- 67 קבע לך עיתים לתורה וצא לעבודה, 18/02/14 09:53


    IP: 46.19.86.79דווח על תגובה זו

  • 88.

    אתה לר רוצה להתגייס כי אתה פרזיט אפס אל תשקר לנו (ל''ת)

    אורן, 17/02/14 19:55


    IP: 109.186.148.108דווח על תגובה זו

  • 87.

    כל אחד צריך לשרת את עם ישראל

    אבי מהצפון, 17/02/14 19:41

    צבא זו חזית אחת (שרק קומץ הוא לוחם)
    התורה זו החזית שבה עמדנו כל הדורות (רק קומץ הוא ממש גדול בתורה)
    הכלכלה זו חזית נוספת - חקלאות, תעשיה וגם שם הרוב אינם מהמובילים.
    ויש רפואה, הנדסה, חקלאות, מסחר, תעבורה.....

    האם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להפקיר איזו מחזיתות אלו?

    מי שלא היה דתי לפני מאתיים שנה צאצאיו אינם יהודים היום.

    IP: 93.173.57.20דווח על תגובה זו

  • 86.

    לא נתת פה אפילו סיבה אחת אמיתית. בנוסף..

    אדל וייס, 17/02/14 12:10

    לא נתת פה אפילו סיבה אחת אמיתית,

    בנוסף אחת הסיבות שלך הוא שצה''ל מגייס נשים, לפחות אל תכריז בקול שאתה שובניסט! בושה.

    IP: 85.65.63.158

    • אפשר לנמק יותר מה לא אמיתי?

      , 27/02/14 02:10

      פששש איזה רמה של תגובה

      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 85.

    בישיבות לומדים בעיקר הלכה אמוראית (גמרא) טקסט שנערך מלפני 1500 שנה

    יחזקאל -רמת גן, 15/02/14 19:15

    הטקסט שעוסק בדיון במשנה מתקופת הזוגות והתנאים (תקופת המשנה) אורכה כמאתיים שנה שתחילתה לפני כ 2000 שנה בלבד.
    לרוב תורה ממש הם לא לומדים.

    IP: 89.139.165.185

  • 84.

    מה יקרה ביום בו יהיה רמטכ''ל דוס-דוס, עם כיפת נ נח ופיאות מסולסלות.

    יחזקאל -רמת גן, 15/02/14 18:48

    הוא יתקשר לרב לפני כל החלטה שלו.

    IP: 89.139.165.185דווח על תגובה זו

    • וזה מעולה! (ל''ת)

      , 16/02/14 18:07


      IP: 212.76.111.29 דווח על תגובה זו

    • .

      .., 25/02/14 15:55

      אולי לא ידעת אבל רוב ראשי הממשלה והרמטכלים מתייעצים עם רבנים לפני התקפות ומבצעים.

      IP: 46.121.202.117 דווח על תגובה זו

  • 83.

    lo tzava ve lo bituah jeladim ve kizvahot limudim bajeshivot

    yaacov, 15/02/14 13:38

    ve tilhu leazazel mi rohe othem bihlal tahavtu lapalestinim sham tekablu zain batahat kemo she arabanim mezajenim othem kol jom batahat ja homoim

    IP: 80.220.248.117דווח על תגובה זו

  • 82.

    תגובה ענינית לך: המדינה שלנו מוקפת באויבים ומותקפת מהם בכל רגע נתון (ל''ת)

    חימון, 15/02/14 00:15


    IP: 2.55.142.76דווח על תגובה זו

    • המדינה מותקפת - נכון. גם העם שלנו מותקף, הותקף ויותקף (ל''ת)

      אבי מהצפון, 17/02/14 19:20


      IP: 93.173.57.20 דווח על תגובה זו

  • 81.

    ..

    אריאל, 14/02/14 17:01

    אמת ויציב זאת האמת . לשמר את הליבה התורנית
    ומי שמנצל זאת לרעה יש לו דין של משתמט.
    זה מה שקורה נועם ולא מה שנראה לך כגזל גמור.

    IP: 5.144.60.183דווח על תגובה זו

  • 80.

    הכל אמת. ובכל זאת זיבולים

    hk, 14/02/14 05:32

    הסיבה האמיתית: ''בשלטון הכופרים אין אנו מאמינים''

    IP: 84.108.180.206

    • הסיבה האמיתית- אפשר למות מזה (ל''ת)

      שאול מופרז, 15/02/14 13:20


      IP: 212.117.158.42 דווח על תגובה זו

      • רוב חיילי צה''ל לא מתים במטבח, בקריה, באפסנאות וכו'... (ל''ת)

        , 27/02/14 17:28


        IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 79.

    פשוט ולענין

    navonbizon555, 14/02/14 03:57

    ...צבא מקצועי זה הפתרון לכולם....

    IP: 109.186.84.38דווח על תגובה זו

  • 78.

    הרב מפוניבז/ עשה על זה מחקר

    איציק, 14/02/14 01:10

    הוא שכר פעם קבוצת פועלים לבנות את הישיבה, ולא הגיעו חומרי הבניין. הפועלים הודיעו לו שהם רוצים משכורת בסוף היום, אז הוא הודיע להם שהוא נותן להם תפקיד אחר: ללמוד עם בחור תורה עד סוף היום.
    כמה משכורות לדעתכם נשאר לו לשלם בסוף היום???

    IP: 82.80.140.214דווח על תגובה זו

    • 0 :) (ל''ת)

      תלמיד חוכם, 03/03/14 13:54


      IP: 109.67.111.51 דווח על תגובה זו

  • 77.

    למידת תורה זה לא הכול, כמו שכתוב מעשים טובים לא מבטיחים את מלכות....

    , 13/02/14 23:58

    השמיים אז בטח לא תפילה. מה אתם לומדים בעצם, שאלוהים קיים, נו אז מה?.
    אני יודע שלבובי פישר המנוח היה מנת משכל גבוה משלי בהרבה ושאני אדע זאת לא עושה דומה לו, כך גם לגבי הדת

    IP: 109.186.53.20

    • האם צריך שכולם רק ילחמו בחזית אחת? (ל''ת)

      אבי מהצפון, 17/02/14 19:24


      IP: 93.173.57.20 דווח על תגובה זו

  • 76.

    אנו העולים יכולים להשטמת בגלל אזרחות זרה (ל''ת)

    , 13/02/14 23:47


    IP: 109.186.53.20דווח על תגובה זו

  • 75.

    i agree but if you do'nt want girl's duty

    doctor93, 13/02/14 22:53

    COME AND DO WHAT YOU MUST HAD TO DO YEARS AGO
    you forgot that your fathers fight with us in 1973's war

    IP: 82.227.166.89

  • 74.

    רוב טענותיך הינן טענות סרק ודמגוגיה זולה!

    , 13/02/14 22:31

    א. נכון, החזקת חיילים בצבא עולה כסף רב. אז מה? אתה מתנדב לא להתגייס כדי לחסוך למדינה כסף?? תודה רבה בשם כל עם ישראל!ישנם הרבה חיילים חילוניים שהיו שמחים להתנדב לזה בדיוק כמוך! אז מה אתה אומר על זה? ליצן שכמוך! בוא נסגור את הצבא לגמרי וכך נחסוך למדינה הון תועפות ונשקיע את הכסף בחינוך ורווחה!
    ב. תעשה לי טובה, תן לצה''ל להחליט אם הוא צריך אותך או לא. תראה כמה הצבא מתקשה לעכל אפילו את החלטת ועדת שקד לקצר את שירות
    החובה בארבעה חודשים. אם באת לשחק, הצבא באמת לא צריך אותך. אם באת להתגייס ליחידות קרביות ומובחרות, צה''ל זקוק לך מאוד!
    ג. כל הצבאות אינם שיוויוניים. זהו טבעו של צבא. הצבא זקוק ללוחמי הסיירות, וגם לטבחים, אפסנאים, משק''י חינוך ות''ש ואנשי מודיעין.
    ד. בקשר לגיוס נשים, בשתי מילים: אתה צודק.
    אבל זה לא מהווה תירוץ לבטל מצווה חשובה מהתורה של מלחמת מצווה ועזרת ישראל מיד צר. אם תתגיים הצבא יאפשר לך מסגרת בה תוכל לשרת ע''פ ההלכה.
    ה. המשך בתגובה הבאה

    IP: 212.76.122.84דווח על תגובה זו

  • 73.

    שייקספיר זה תרבות לא הספרים שלכם, שאף אחד לא קורא (ל''ת)

    רמון, 13/02/14 22:15


    IP: 85.65.167.192דווח על תגובה זו

    • תובנה

      המצליף, 14/02/14 07:03

      קח אותו איתך עם לבדד ישכון בגויים לא יתחשב

      IP: 193.254.206.6 דווח על תגובה זו

    • איזה ערכים אנושיים למדת משייקספיר?

      אבי מהצפון, 17/02/14 19:28

      אם פעם תקרא רק פסיק - תבין את ההבדל שבין הערכים האנושיים שקיבלת מנאום המלט או רומיאו לבין הערכים שביחס למתן שכרו של פועל בזמנו.

      IP: 93.173.57.20 דווח על תגובה זו

      • רק חבל שכל החברם שלך לא בינים פסוק זה וכולם פרזיטים (ל''ת)

        , 19/02/14 06:40


        IP: 77.127.102.129 דווח על תגובה זו

  • 72.

    או שאין איפה ואיפה או שלא חנייה גיוס חובה

    ניר לונדון, 13/02/14 22:12

    לצערי כבר עשיתי את השירות הצבאי
    אילו הייתי בגיל גיוס בימים אלו
    לא הייתי מסכים להתגייס, אין שום סיבה בעולם שאני אתגייס בעוד אלפי אזרחים אחרים עם יותר זכויות ממני יכולים לעשות כרצונם, או שכולם שווים בעיני החוק או שהחוק הוא בדיחה עצובה על חשבון חיי וזמני, או שחוק גיוס חובה חל על כולם או שלא יתקיים.

    IP: 95.35.60.73דווח על תגובה זו

  • 71.

    7 הסיבות בגללן אני לא משרת בצבא

    אבל האמיתיות, 13/02/14 21:58

    1. כי אני לא מאמין במדינת ישראל
    2. כי אני לא מוכן להיות שותף במערכת חילונית
    3. כי אני מעדיף לנצל את המדינה רק למה שתורם לי
    4. כי אני מעדיף לספר לכם סיפורים במקום להגיד את האמת
    5. כי יצרתי מודל חדש של יהודי שרק לומד ולא עובד. אמנם זה לא ממש יהודי אבל זה ממש נח!
    6. כי אני לא רוצה לדאוג לילדים שלי. צבא זה מסוכן!
    7. כי אתם פראיירים ואין לכם סיכוי לנצח אותי

    IP: 95.86.86.16דווח על תגובה זו

    • עוד סיבה: נוח לי להיות טפיל אין לי חובות אני לא מסכן את עצמי (ל''ת)

      למה לוותר על זה?, 14/02/14 18:01


      IP: 79.220.106.77 דווח על תגובה זו

  • 70.

    7 סיבות מדוע הסתננו לישראל ?

    , 13/02/14 21:58

    האמת, אני כבר לא זוכרת.

    IP: 37.46.38.222דווח על תגובה זו

  • 69.

    דמגוג שחושב שכולנו סתומים. (ל''ת)

    צחי, 13/02/14 21:43


    IP: 85.64.213.126דווח על תגובה זו

  • 68.

    הוא ניסה בנימוס להגיד לכם, כל אלו שצה''ל אמנותם. שיהודי לא נשמד בשום

    תירוץ. ואם תקדשו את צה''ל במקום חובותיכם כיהודים, 13/02/14 21:22

    סתם באתם לעולם. איזה הבדל בין הרמה המאופקת של הכתבה לנביחות האנטישמיות הפרימיטיביות של חלק מהמגיבים.

    IP: 84.110.184.125דווח על תגובה זו

  • 67.

    נעשה דיל: אני לא אצרוב לכם את התודעה, אתם אל תתיכו לי את המוח. פייר?

    , 13/02/14 21:05

    אתה באמת רוצה לעשות דיל כזה?
    אז ככה:
    1. אל תשרת. לא צריך טובות.
    2. תקבל את העובדה שהמדינה הזו לא נבנתה עבורך ועבור שכמותך, ותמיד תהיו כאן אזרחים סוג ג'.
    3. אל תצרוב לי את התודעה: תכיר בי כזרם לגיטימי של היהדות, תן לי להתחתן כרצוני, לנסוע כרצוני, לאכול כרצוני.
    4. לא תקבל שום תמיכה לניהול אורח חייך, כי אין לי כל אינטרס לתמוך באורח החיים שלך.
    5. הכי חשוב - תפסיק להשתתף בחיים הציבוריים במדינה. אתה לא אזרח כאן. אל תקים מפלגות, אל תשלח נציגים לכנסת, אל תצביע.
    6. אני אפסיק לבלבל לך את המוח שתתגייס.
    7. בדבר אחד אנו מסכימים: אתה ושכמותך יביאו רק נזק לצה''ל.

    IP: 132.64.65.49דווח על תגובה זו

  • 66.

    ???

    ויקי, 13/02/14 21:00

    מה עם שוויון? למה אני צריכה ללכת והולכת אבל חרידי או דתי לא? בתנ ''ך היו הרבה מלחמות ובני ישראל נלחמו וגם הספיקו להתפלל ולשמור חוקים לא? ...
    אני לא מבינה למה מישהו שיותר מאמין באמונה מהאחרים לא ישרת למדינה שלו ..
    אם בתנ ''ך הם לא היו נלחמים והיו יושבים ומתפללים מזמן כבר היו מתים וכנראה לא היה גם את העם היהודי ...
    עכשיו :כל בן אדם שיכול צריך לשרת אני לא בעד לשרת אבל אני ילך וינסה לעזור או לעשות משהו משמעותי ... למה חילוניים צריכים ללכת לצבא וערבים ודרוזים (לא כולם) אבל חרידי או דתי לא ילך? מה ההצדקה? האמונה? אז ... אתה עדיין צריך לשרת .. זה לא שצה''ל מחייב את החרידי להסיר את אמונתו ... שומרים שבת מי שצריך ורוצה בצה''ל וגם האוכל כשר ... אז מכל זה לדעתי לא צריך להיות אף אחד שונה כולם צריכים לשרת את המדינה שלהם כי רק ככה מדינה חזקה וגדולה נבנת ורק ככה אנחנו נוכל לנצח את האויבים שלנו ....

    IP: 37.142.90.204דווח על תגובה זו

    • קודם כל תבני את הצד השני ואח''כ תחליטי אם להסכים איתם

      אבי, 28/02/14 00:27

      גבירתי הנכבדה אם את מביאה ראיה מהתנ''ך אז זה אומר שאת מאמינה בו ואם את מאמינה בו אז תקיימי אותו ואחרי זה תנסי להביא ראיות ממנו .
      שנית וכי ניראה לך שאת כל הטיעונים שלך מהתנ''ך הם לא יודעים האם את זה שלומדת תורה 12 שעות ביממה או שהם ? האם ראית אח מתמחה בבית חולים שיחלוק על פרופסור שמנתח 20 שנה אייך לבצע את הניתוח???שלישית למה את חושבת שיאיר לפיד ששירת להיות עיתונאי או כל מגישי התה למינהם ,להקה צבאית וכד' מגינים על העם מאשר לומדי התורה ????
      כאשר על פי אמונתם זה אחרת לגמרי????מעניין כשיש מלחמות נזכרים אנשים להניח תפלין הרי מי שאמר להניח תפילין אמר גם והגיתם בתורה יומם ולילה

      IP: 84.110.148.134 דווח על תגובה זו

  • 65.

    הסיבה העיקרית לאי-התגייסותם: כי הם יכולים. כל השאר-זניח (ל''ת)

    עגלה מלאה, 13/02/14 20:45


    IP: 62.128.48.122דווח על תגובה זו

  • 64.

    זו הרמה של הישיבה שאתה לומד בה? אני מכיר ישיבות טובות יותר

    , 13/02/14 20:28

    איזו רמה של טיעונים
    איזה חוסר ידע
    נו שוין

    IP: 85.65.22.243דווח על תגובה זו

  • 63.

    אל תתגייס, אל תלמד, וגם אל תעבוד אבל אל תצפה ממני לממן אותך בשקל (ל''ת)

    דן, 13/02/14 20:06


    IP: 84.109.49.87דווח על תגובה זו

    • .

      , 25/02/14 15:57

      חחחחחחח אתה גם ממן את הערבים פה על חשבונך זה לא מפריע לך?

      IP: 46.121.202.117 דווח על תגובה זו

  • 62.

    פרזיט הוא מי שרובץ על חשבון הצבא ועושה קריירה

    בתיה אבן, 13/02/14 19:58

    רוב חיילי צה''ל אינם מסייעים לבטחון אלא עוסקים בכסת''ח ותס''ח ושאר שטויות. ועלותם למשלם המסים גבוהה עשרות מונים מעלותו של אברך בתלמודו.
    פרזיט הוא הפרסומאי, עו''ד, עסקן הספורט, ואיש התשקורת, הפקיד והפקח, (ורוב העובדים הם כאלה) שתועלתם אפסית אך עלותם למדינה גבוהה פי כמה מאשר של אברך בתלמודו.

    יש עודף של ''עובדים'' בשוק התעסוקה, ועודף מגרב''צים בצבא, ויבורכו אותם המוכנים להסתפק במועט במובן החומרני ונמנעים מלנפח את המנגנון ולסרבלו בצבא כמו גם בעירייה ובלשכה.

    IP: 77.127.102.166דווח על תגובה זו

  • 61.

    יאיר, תקשיב לי טוב...... (ל''ת)

    השלם, 13/02/14 19:55


    IP: 37.142.169.38דווח על תגובה זו

  • 60.

    איזה קשקשן! זה הפלפול שמלמדים אתכם בישיבות?

    יצחק, 13/02/14 19:54

    הכל, אבל הכל תלוי רק בדבר אחד: כסף. אם סוף-סוף הממשלה תסגור לכם את הברז, מאין יבוא הכסף? תצטרכו, כמו בשאר הקהילות שלכם בעולם, לצאת לעבוד כדי להתפרנס, ותלמדו בזמנכם החופשי, ורק ציבור קטן של תלמידים מצטיינים יוכלו לשבת וללמוד כל היום. ואגב, שאלה: כמה זמן צריך בכלל ללמוד? כדי להיות רופא מתחיל - 7 שנים. כדי להיות מהנדס - 4 שנים. כדי ללמוד את כל מה שיש ליהדות להציע, כמה שנים?

    IP: 93.173.133.72דווח על תגובה זו

    • זה פילפולים של כתה א'. (ל''ת)

      , 25/02/14 11:55


      IP: 84.111.254.113 דווח על תגובה זו

  • 59.

    כל הכבוד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הקרב על ירושלים

    klain, 13/02/14 19:36

    עלק מדינה דמוקרטית –כשהצביעו לא לגוש קטיף לא שמעו לרצון העם ומה יהיה עם ירושלים ?

    IP: 24.193.232.34דווח על תגובה זו

  • 58.

    תעשו טובה, תפסיקו כל הזמן להמציא מעיישהל'עך על החזון איש (ל''ת)

    חזון איש'ניק מבני ברק, 13/02/14 19:33


    IP: 5.144.60.183דווח על תגובה זו

  • 57.

    אני מעדיף לשמור על עצמי. בצבא אנשים עלולים למות ולהפצע גופנית ונפשית. (ל''ת)

    לשמור על עצמי, 13/02/14 19:32


    IP: 99.101.17.200דווח על תגובה זו

  • 56.

    ומה עם שירות לאומי? זה אתם כן יכולים לעשות...

    , 13/02/14 19:29

    להתנדב בבתי חולים, לעזור לקשישים,מוגבלים וכדומה (זה אפילו מצווה, לא?),אתם החלטתם לא לתת כלום מעצמכם למדינה, אתם בטח חושבים שאנשים ימשיכו להיות פה פראיירים עוד הרבה זמן, אני מבטיח לכם שלא...

    IP: 46.19.85.10דווח על תגובה זו

  • 55.

    אין קשר בין סגירת ישיבות לגיוס לצבא ראה ישיבות ציוניות (ל''ת)

    תלמיד, 13/02/14 19:26


    IP: 213.151.53.124דווח על תגובה זו

  • 54.

    ויש עוד 7 סיבות

    אבל אלו האמיתיות, 13/02/14 19:23

    1. כי אני לא מאמין במדינת ישראל
    2. כי אני לא מוכן להיות שותף במערכת חילונית
    3. כי אני מעדיף לנצל את המדינה רק למה שתורם לי
    4. כי אני מעדיף לספר לכם סיפורים במקום להגיד את האמת
    5. כי יצרתי מודל חדש של יהודי שרק לומד ולא עובד. אמנם זה לא ממש יהודי אבל זה ממש נח!
    6. כי אני לא רוצה לדאוג לילדים שלי
    7. כי אתם פראיירים ואין לכם סיכוי לנצח אותי

    IP: 46.19.85.10דווח על תגובה זו

  • 53.

    7 סיבות למה אני לא משלם מיסים

    זעפרן בוקס, 13/02/14 19:05

    7 סיבות למה אני לא משלם מיסים:

    א. כי לממן את מערך הגביה עולה כסף.

    ב. למדינה לא באמת משנה אם אני אשלם או לא, המיסים שלי זה כסף קטן.

    ג. לא כולם משלמים מיסים אותו דבר, אז אני לא אשלם בכלל.

    ד. במדינות קומוניסטיות יש הרבה מיסים, אז אני לא אשלם מיסים.

    ה. לא אני המצאתי את הסיסמה ''הקופה הציבורית'', ואני בכלל לא קוף!

    ו. וזה מה שמוביל אותי למשוואה, המדינה רוצה אותי עני, ולא מכילה את העובדה שיש אנשים שרוצים לשמור את הכסף שלהם לעצמם!

    ז.שכח מהכל,תאר לך אם כולם היו משלמים מיסים,איזו מין מדינה זו הייתה?!
    מה שמיחד את עם ישראל זה החאפר, בלי זה אין לנו משמעות כעם!

    IP: 84.229.27.227

    • גאוני (ל''ת)

      , 13/02/14 20:22


      IP: 109.64.168.179 דווח על תגובה זו

    • אהבתי

      , 13/02/14 22:07

      גדול. אהבתי

      IP: 212.25.70.237 דווח על תגובה זו

    • חחח מעולה!! (ל''ת)

      תגובה ענקית!, 17/02/14 21:40


      IP: 84.111.63.2 דווח על תגובה זו

    • Fantastic (ל''ת)

      Wonderful, 27/02/14 20:02


      IP: 46.117.203.57 דווח על תגובה זו

  • 52.

    7 סיבות למה מותר לנו להיות פרזיטים (ל''ת)

    די כבר, 13/02/14 19:04


    IP: 46.19.85.10דווח על תגובה זו

  • 51.

    רצף פופוליזם אופורטוניסטי פרזיטי

    חייל, 13/02/14 18:56

    ובעברית
    גיבוב שטויות מעוצב בשפה לוקחת-לב של אדם הרוכב על הזדמנות לשנאוב מהמדינה כסף (למה מה, בישיבה הוא חי מאויר?! גם שם הוא מכספי המדינה, לפחות שיתן תוצרת) והוא רק לוקח ולא ממש נותן. לזה קוראים טפילות.

    IP: 109.64.137.109דווח על תגובה זו

  • 50.

    הכל חרטה

    מישהו, 13/02/14 18:46

    אתם לא באמת דתיים ולא באמת יהודים ולא באמת מאמינים. אתם רק מתפרנסים מזה.

    IP: 195.14.102.43דווח על תגובה זו

  • 49.

    יאיר טיילור: יפה כתבת. אני מסכים עם כמעט כל מילה. (ל''ת)

    מיי שהוו, 13/02/14 18:38


    IP: 84.228.178.184דווח על תגובה זו

  • 48.

    חלק אחרון - תגובה עניינית לכ''א מהסעיים

    רומן, 13/02/14 18:37

    ו. צה''ל לא רוצה להיות חילוני - צה''ל חילוני - אבל כל מסגרת נבנית על האוכלוסיה שבה - וכך גם צה''ל חילוני כי מי שמשרת בו הם חילונים - אם חרידים ישרתו בצה''ל, צה''ל יראה אחרת - מסגרת שסובלנית כלפי החרידים באותו אופן שהיא סובלנים כלפי החרידים. אגב, שום, למיטב הבנתי לא שירתת בצה''ל ולכן אין לך את ההבנה של כמה היהדות משולבת בצה''ל - כשרות, רבנות, בתי כנסת בתוך הבסיסים ועוד.

    ז. אתה שואל לאן תחזרו? לאן חילונים חוזרים אחרי הצבא? אתה חושב שתרומה של שנתיים-3 של כל אחד מהנוער החרידי יהרוס לכם את התרבות החרידים? אז או שהיא לא חזרה כמו שאתה חושב, או שיש לך הסבר אחר אותו אשמח לשמוע.

    ח. סעיף בונוס: כפי שכבר נאמר פה באחת התגובות ( מהתגובות של הפייסבוק ) - אני לא באמת מצליח לתפוס את הסיבות שלך כלגיטימיות - מה שמביא אותי לשאלה הבאה - ''אז למה הם באמת לא רוצים להתגייס?'' וכנראה שהתשובה היא פחד - פחד מאיבוד הערכים ( ערכים אמורים להיות חזקים ולא להתפורר תוך שנתיים-3 של שירות צבאי ), פחד על החיים של הילדים שלכם ( וכאן נכנס ערך השיוויון - גם החילונים פוחדים על הילדים שלהם - במה אתם שונים? )

    IP: 192.116.187.30דווח על תגובה זו

  • 47.

    אוקיי הצבא לא צריך חיילים? גם אני לא רוצה

    שחר, 13/02/14 18:32

    בוא נחליף. אני ואבי ואחיי עדינו כבר צבא אז ילדיך יעשו והילדים שלי לא. אתה תקבע כמה הצבא צריך?
    ואולי תציע את עצמך לשירות לאומי?
    דוס משתמט

    IP: 192.114.7.2דווח על תגובה זו

    • מי שמשתמט זה כל חילוני מצוי שחי לו בחוסר אחריות מינימלי

      איציק, 14/02/14 01:07

      ולא טורח לדעת למה הוא חי, ובשביל הוא מתאמץ אם הוא מת בסוף.

      תאר לך נהג באוטו שאין לו רשיון, ועוד חושב שהאוטו נוסע מעצמו.

      הרבה יותר קל להיות בצבא.

      IP: 82.80.140.214 דווח על תגובה זו

  • 46.

    אל תתגייסו לכו לעבוד ותעזרו לעצמכם לא צריך אותכם בצבא

    יואל, 13/02/14 18:30

    א

    IP: 192.114.7.2דווח על תגובה זו

  • 45.

    המשך תגובה עניינית על כ''א מהסעיפים

    רומן, 13/02/14 18:29

    ד. אני לא יודע מאיפה אתה מביא את הנתון של 2-3 צבאות שמגייסים נשים אבל מילא. המצב הבטחוני במדינת ישראל מאצץ אותנו להשתמש בכוח אנושי רב ע''ל לשמור על עצמינו - בדיוק בגלל זה רוצים להשתמש באוכלוסיה שכרגע לא ממלא את תפקידה האזרחי - כי נשים, ומילואימניקים זה לא מספיק. אתה טוען שהמדינה כופה על נשים להתגייס, אך בעצם המדינה כופה באופן שיווני על כולם להתגייס. נערה שכפופה למרותו של גבר זר? צה''ל, כמו כל מסגרת במדינת ישראל, עדיין כפוף לחוקי המדינה, והחוק למניעת הטרדות מיניות כל-כך חזק, שלפי חוק ''שילוב-ראוי'' אסור לגברים ונשים ( לצורך העניין גם שילובי גברים-גברים ונשים-נשים ) לגעת אחד בשניה. אגב, אם אינני טועה רק גברים חרידים מעוידים לגיוס, במסגרות נטולות נשים - אז הטרדות מיניות? לא נראה לי שאפשר להטריד מינית אישה שלא נמצאת שם - כך שגם אם קורה הדבר בצה''ל, זה לא יקרא בסביבות בהם משולבים חרידים.

    ה. כמו שנאמר על ידי מגיבים אחרים ( דרך הפייסבוק ) היהדות מנסה להיכנס לחיילים החילוניים בכל הרבדים - יום כיפור, כשרות בסופרים, תחבורה ציבורית ( בדגש על ציבורית - ז''א של כל הציבור ) בשבת ועוד.

    ו.המשך בתגובה הבאה

    IP: 87.68.21.78דווח על תגובה זו

  • 44.

    איזה דרך מסורבלת להגיד פשוט...

    רונן, 13/02/14 18:15

    ''אני פרזיט ולא איכפת לי שאחרים עובדים, סובלים ומתים בשבילי''.

    IP: 37.26.146.202דווח על תגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      , 13/02/14 23:41


      IP: 109.186.53.20 דווח על תגובה זו

  • 43.

    שטויות

    בני גנץ, 13/02/14 18:08

    הוא מדבר שטויות אני מסכים עם זה שהוא לא צריך להתגייס אבל שיסכים איתי שהוא גם לא צריך לקבל כסף על זה שהוא יושב בישיבה ולא עושה כלום ואף אחד לא מבזבז עליו כסף הוא במילא מקבל אותו רק בלי להניד עפעף פרזיטים לא רוצים להתגייס מקובל אין כסף לישיבות שילכו לעבוד!!!

    IP: 172.20.111.137דווח על תגובה זו

    • בסיס קיומנו כיהודים וזכותינו לגור בארץ ישראל הוא שמירת התורה והמצוות (ל''ת)

      דוד גרין [ בן גוריון], 27/02/14 01:47


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 42.

    תתפנה לכל עיסוקיך הנישגבים לאחר השיחרור

    זיו ריצקין, 13/02/14 17:58

    ממה אתם ככ פוחדים?
    האם עולם הערכים שלכם ככ שברירי שאתם מפחדים ששלוש שנים ימחו הכל ויהפכו אתכם לחילוניים?

    IP: 166.137.210.26דווח על תגובה זו

  • 41.

    אני מעריך את הכנות והפתיחות שלך.. באמת

    , 13/02/14 17:56

    ואין לי עניין להיכנס לויכוח(גם לא עינייני) על כל אחת מהסיבות שמנית לעיל' - אתייחס רק לאחרונה שבינהן - שכן גם אתה מצהיר שהיא האמיתית מכולן.
    זה לא הוגן מבחינתך לתאר מצב שקרי שכזה - לא החילונים ובטח ובטח שלא הדתיים לאומיים רוצים לעקור את כולם מספסלי הישיבה - אלא רק שנתונים מסויימים ולזמן קצוב וגם מתוכם יישארו בישיבות... אז אנא דייק בדבריך.

    IP: 46.117.240.61דווח על תגובה זו

  • 40.

    ועוד סיבה, האמיתית

    שולה מעפולה, 13/02/14 17:53

    ...כי אתה משתמט. מ-ש-ת-מ-ט, עלוקה, חי על חשבון אחרים.
    וכל השאר זו רציונאליזציה כלפי עצמך.

    IP: 77.125.240.192דווח על תגובה זו

  • 39.

    ובוא תשמע, מה הסיבה שבגללה אתה כן תתגייס:

    נעמה מלכת השדים, 13/02/14 17:41

    כי זה מה שאומר החוק. בדיוק כמו שאתה לא גונב, בדיוק כמו שאני משלמת מס הכנסה גם אם זה לא מוצא חן בעיני.

    IP: 87.69.185.36דווח על תגובה זו

    • חוקי התורה קודמים לחוקי סדום ועמורה (ל''ת)

      המחוקק, 27/02/14 01:45


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 38.

    כמה סיבות שלא הזכרתי

    יאיר, 13/02/14 17:40

    א. אני פוחד. בצבא אנשים עלולים למות ולהפצע גופנית ונפשית. לאבד עין או יד או אשך, או לחטוף הלם קרב. אני מעדיף לשמור על עצמי ולהתחמק מהסיכון הזה.

    ב. אני רוצה להיות חופשי. לא רוצה שיגידו לי מה לעשות במשך 3 שנים. שיכריחו אותי לשמור בחום בקור בלילה במקום לישון. שיענישו אותי. אני מעדיף להתחמק מהפסד של חירות ומבזבוז זמן.

    ג. מדובר במערכת שאני לא מכיר שם אף אחד. אני אתקל שם בחילויינים שידברו בשפה שאני לא מכיר, אולי ידברו בגסות, אולי ירצו להתנכל לי.

    ד. אם אני אלך לצבא יתנכלו לי ברחוב, יחרימו אותי, יהיה לי יותר קשה להתקדם בחיים בכל התחומים.

    ה. זה מה שהרבי אמר.

    IP: 84.228.42.209דווח על תגובה זו

  • 37.

    הבל. האיש חרד לשלמות גופו. לפחות שיודה שהוא ירא שמא יפצע, חלילה,

    או ייהרג בצבא, חלילה., 13/02/14 17:38

    כל היתר זה תרוצים קלושים המכסים על פחדיו האמיתיים.
    כל אזרח צריך לתרום את חלקו בהגנה על המולדת.
    דתיים וחילוניים, יהודים וערבים, גברים ונשים.
    ובבניין ציון עירנו, ננוחם.

    IP: 79.179.96.130דווח על תגובה זו

    • הפוסל, במומו פוסל. (ל''ת)

      מחוייבים רק לחוקי התורה, 27/02/14 01:45


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 36.

    הרבה זמן חכיתי לכתבה מדהימה כזו

    londonist, 13/02/14 17:38

    כל מילה ירייה במטרה, עכשיו טקבקו

    IP: 217.255.99.243דווח על תגובה זו

    • אם תגובתך אמיתית ולא בדיחה אז אתה פשוט רפה שכל

      מושיק, 14/02/14 06:27

      העובדות שקריות, המחשבה שיקרית. ולזה אתה קורא ''בול''?!

      IP: 85.64.15.102 דווח על תגובה זו

      • בוא תחכים אותנו קצת, משמיצן עלוב... (ל''ת)

        הפוסל, במומו פוסל, 27/02/14 01:47


        IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 35.

    אל תתגייס, אבל גם לא תקבל אגורה שחוקה מהמדינה (ל''ת)

    שם, 13/02/14 17:33


    IP: 87.68.25.94דווח על תגובה זו

    • וגם המדינה לא תקבל ממני אגורה מבריקה? (ל''ת)

      מלחמת חורמה בעמלקים, 27/02/14 01:49


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 34.

    סבבה רק אל תקבל תשלומים מביטוח לאומי ואל תשתמש בתשתית החשמל והמים (ל''ת)

    לא מדבשו ולא מעוקצו, 13/02/14 17:23


    IP: 217.255.99.243דווח על תגובה זו

    • להבדיל מטפיל כמו, הוא משלם על החשמל והמים (ל''ת)

      , 27/02/14 02:02


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 33.

    אבל יש בעיה אחת קטנה: אנחנו הישראלים גם לא אוהבים לצאת פראיירים!

    ויקטור, 13/02/14 17:20

    לא רוצים צבא? מתאים לי!
    יש שירות לאומי.
    התנדבות במדא/זקא/ בתי חולים בתי אבות
    לא חסר במה לעזור למדינה!
    מי אמר שצריך רק לקחת בלי לתת?

    IP: 84.108.164.10דווח על תגובה זו

  • 32.

    את סעיף ד' לא הבנתי - אתה אשה ?

    קצין מיל., 13/02/14 17:10

    כל השנים מוכרים לנו סיפורים שהלימודים בישיבה מפתחים את המוח, מכח פילפולי הגמרא.

    והנה, קיבלנו דוגמה מצויינת לזה - בגלל שצה''ל לא צריך לגייס נשים, אני, הגבר, לא אתגייס !

    IP: 85.250.7.209דווח על תגובה זו

    • לא אשתף פעולה עם גוף שמשתמש בנשים

      דוס עצבן, 13/02/14 21:01

      לא לא כבוד, לא חירות ולא שוויון. זה מכוער ובלתי ראוי. ועוד לא דיברתי על השימוש המשרדי שחלק מהנשים הללו מספקות לכל מיני מיני קצינים. ''מזרן'' התבטא פעם אחד מהם...

      IP: 212.76.111.29 דווח על תגובה זו

  • 31.

    כמה תירוצים כמה!!

    t, 13/02/14 17:07

    אין סיבה שאחרים ישאו בנטל בשביל קבוצת פרזיטים שחיים על חשבון ניצול אחרים ללא כל תרומה לחברה.
    אתם נטל!!!!!
    ובקשר להחלת דוקטורינות חילוניות- אתה באמת מאמין למה שאתה כותב? אם כבר במדינה הזאת יש כפייה דתית! בשבת כל המדינה מושבתת כולל התחבורה, הנישואים זה מונופול של הרבנות, הכשרות זה מאפייה עם פרוטקשן, לימוד תורה לילדים בני 7 (שמדובר בסיפורים בדיוניים) וחוסר לימוד של אבולוציה (מדע טהור עם הוכחות).
    מי שרוצה להיות בחושך כמו הדתיים שיהיה, לא אכפת לי, אבל שזה לא יבוא על חשבון אחרים.

    IP: 79.181.21.188דווח על תגובה זו

    • משום מה הכי הפריע לי בתגובתך

      אדם פשוט, 03/03/14 14:05

      שקבעת בנחרצות שהאבולוציה היא ''מדע טהור עם הוכחות''
      מה אתה ניאנדרטל??
      התאוריה האבולוציונית היא בסך הכל תאוריה נחמדה ולא יותר, ולא הוכחה מדעית.
      תאוריה-לא בטוח.

      IP: 109.67.111.51 דווח על תגובה זו

  • 30.

    צודק. אתה לא צריך להתגייס. שהסמולנים אוכלי השפנים והסושי יתגייסו. (ל''ת)

    התפילות שלך מגינות עלינו יותר!, 13/02/14 16:53


    IP: 79.180.52.193דווח על תגובה זו

    • התפילות שלו מביאות כסף ושנור. לא מגינות ולא הגינו על אבותיו הכוזרים

      , 13/02/14 20:15

      במזרח אירופה שנטחנו עד דק.

      IP: 85.64.253.132 דווח על תגובה זו

  • 29.

    אם באמת שיוויון היה העניין, הם היו דורשים גיוס ערבים. (ל''ת)

    נתין במדינה בולשביקית ואנטישמית., 13/02/14 16:49


    IP: 82.102.141.194דווח על תגובה זו

  • 28.

    אל תתגייס, טפיל

    אורניקו, 13/02/14 16:44

    אבל תקבל בדיוק אותו יחס ואותם תנאים מחילוני שבוחר להשתמט מצהל.
    את מי זה בדיוק מעניין שאתה משחק ב&@&₪ כל היום בכולל?? למה משלם המיסים צריך לממן אותך??

    IP: 203.145.79.18דווח על תגובה זו

  • 27.

    הכל טוב ויפה, אבל

    לוחם במיל', 13/02/14 16:41

    למה שאמא שלך לא תהיה זו שלא ישנה בלילה? למה אמא שלי צריכה היתה להיות הנבחרת?

    את כל הטענות אפשר להפריך אחת - אחת, אבל בשורה התחתונה, זה הכל תירוצים. אם תצליח להתעמק בתוך תוכך, אולי תצליח למצוא את התשובה האמיתית ל''למה אתה לא תורם לנטל ואני כן''.
    אגב, ה''נטל'' הזה לא נגמר אחרי שלוש שנים, אלא רק בגיל 40, לאחר 20 שנות מילואים. 20 שנה שהיו יכולות להיות קצרות בהרבה אם אתה וחבריך הייתם מתגייסים.

    IP: 213.155.212.156דווח על תגובה זו

    • אמא של יאיר לפיד

      מוישלה, 13/02/14 20:35

      ושל כל הג'ובניקים והטבחים וחבר המשועממים, ישנות טוב מאד בלילה.

      IP: 212.76.102.63 דווח על תגובה זו

  • 26.

    שורת תירוצים מיושנים שכל מטרתם להמשיך להתבטל

    הרב המקומם, 13/02/14 16:39

    מה דעתך לשנות את שמך לריצ'רד טיילור? הוא היה שחקן קולנוע בשנות הארבעים והחמישים, והתירוצים שאתה מביא גילם כגילו. חלק מהתירוצים שאתה מביא הם פשוט שקרים צרופים ומבוססים על חוסר הידיעה שלך את מבנה הצבא ודרך תפקודו.

    IP: 132.68.50.203דווח על תגובה זו

  • 25.

    או שכולם מתגייסים או שהופכים לצבא מקצועי

    , 13/02/14 16:38

    לא יכול להיות שתהיה אפליה. אין שום סיבה שילד מתל אביב יסכן את חייו וילד מבני ברק יקבל כסף על זה שהוא לומד

    IP: 46.19.85.85דווח על תגובה זו

    • אין שום סיבה שיהודי ישתמט מחובתו היהודית ויתבטל מלימוד תורה (ל''ת)

      והגית בו יומם ולילה, 27/02/14 01:50


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 24.

    תגובה עניינית:

    מאמר כתוב היטב אך ריק מתוכן, 13/02/14 16:34

    א. גם תחזוק מערך הרמזורים עולה הרבה מאוד. אתה מתכוון להפסיק לציית לרמזורים? שיקולי עלויות החזקתך כחייל הם לא השיקול שלך. אתה צריך להתגייס.
    ב. כשתתקבל ההחלטה על צבא מקצועי תוכל לשלוף את הטיעון הזה. כשכלל האוכלוסיה תשתחרר מגיוס חובה אז גם אתם. אין לכם את הזכות לטעון ליעילות של הצבא כשאתם מתחמקים מהשירות בגלל השתייכותכם למגזר מסוים.
    ג. ראה סעיף קודם.
    ד. סעיף שקרי. יש הרבה יותר משניים שלושה צבאות שמגייסים נשים אז אני אפילו לא אתאמץ.
    ה. אתה מעוות את משמעות הביטוי ואני לא חושב שזה בתום לב.
    ו. אני אדם דתי. שרתתי בצה''ל. צה''ל רצה אותי כי הייתי חייב ובהמשך בגלל האיכויות שלי כאדם. בוא תנסה, אולי יגלו על הדרך שגם אתה בנאדם.
    ז. אתה מקצין ושומט את הקרקע מתחת לסעיף שלך. המשמעות של זה שהמגזר שלכם יהיה במדינה הזאת כשאר האזרחים וישא בחובות כמו כולם היא לא סגירתה של בני ברק כך שלא באמת ברור על מה אתה מדבר.

    זה נכון, עם ישראל אינו חי על חרבו, אבל לולא היית מצטט בסלקטיביות מוקפדת כל כך היית יכול למצוא בקלות במקורות שגם על התורה לבדה זה לא בדיוק עובד.

    IP: 46.117.119.74

    • כמה צבאות מגייסים נשים בכפיה?

      מגיב, 13/02/14 21:04

      תתאמץ, כי זה מאוד מעניין אותי, כבר מזמן.
      ואני מדבר על גיוס בכפיה לכולם, לא כמו צבא ארה''ב שמשמש כצבא בתשלום לכל דבר.

      IP: 212.76.111.29 דווח על תגובה זו

  • 23.

    אז אל תעשה צבא, תעשה שירות לאומי

    Q, 13/02/14 16:31

    יש מספיק שבילים, צידי כבישים, פארקים וכו' שאפשר לנקות.
    ככה אתם תעשו משהו וכולם יקבל מדינה נקייה.

    IP: 81.218.142.31דווח על תגובה זו

  • 22.

    אי אפשר להתווכח עם הוזי הזיות. ככה זה כשהחינוך לא קשור לכלום (ל''ת)

    דתלש, 13/02/14 16:11


    IP: 94.159.154.159דווח על תגובה זו

  • 21.

    רמת הניסוח ועומק הטיעונים קצת רדודים. לא יזיקו לכותב קצת לימודי ליבה. (ל''ת)

    ק, 13/02/14 16:11


    IP: 109.186.111.124דווח על תגובה זו

    • פששששש, התגובה של מידי גבוהה ועמוקה להבנה... (ל''ת)

      הרדוד, 27/02/14 01:52


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 20.

    פרסום הכתבה דוגמא לחופש הביטוי במעריב ורק בשל כך (ל''ת)

    אני קוראת את העתון הזה.הדברים נכונים, 13/02/14 16:03


    IP: 95.35.58.126דווח על תגובה זו

  • 19.

    זה בסדר אתם אחת מהסיבות שאני רילוקיישן חודש הבא (ל''ת)

    , 13/02/14 15:56


    IP: 95.76.161.7דווח על תגובה זו

  • 18.

    מה שנכון נכון (ל''ת)

    , 13/02/14 15:54


    IP: 94.178.89.171דווח על תגובה זו

  • 17.

    פתאום אכפת לך מהקופה הציבורית.

    הש.ג, 13/02/14 15:53

    עלוקה.

    תשובות ישנות, לעוסות וממוחזרות, שלא מחדשות שום דבר ולא מתמודדות עם הקושי הפשוט - למה לעזאזל כולם כן ואתה לא.

    IP: 87.69.217.164דווח על תגובה זו

  • 16.

    גם אתם עולים הרבה למשלמי המיסים (ל''ת)

    , 13/02/14 15:52


    IP: 84.108.131.95דווח על תגובה זו

  • 15.

    רדוד ברמות.... (ל''ת)

    , 13/02/14 15:51


    IP: 82.80.218.76דווח על תגובה זו

    • וואו, התגובה הכי חכמה וברמות שקראתי היום... (ל''ת)

      , 27/02/14 01:59


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 14.

    רק לגבי הסיבה ה7 אין קשר בין סגירת ישיבות לגיוס לצה״ל. לא לוקחים את כו (ל''ת)

    תלמיד ישיבה, 13/02/14 15:33


    IP: 10.42.76.25דווח על תגובה זו

    • ספר בדיחות לסבתא (ל''ת)

      , 27/02/14 01:58


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 13.

    תעשה שירות לאומי 3 שנים - משרד הרווחה זקוק לידיים עובדות (ל''ת)

    משה, 13/02/14 15:25


    IP: 79.183.129.125דווח על תגובה זו

  • 12.

    נכון ביותר,וצבא מקצועי וקטן ישרת טוב יותר את שלום המדינה.

    567, 13/02/14 15:23

    חינוך מחדש לאזרחים אינו חלק מתפקידי הצבא!!

    IP: 132.64.73.254דווח על תגובה זו

  • 11.

    תנחשו מי אלה שמגנים על דעותיו אם לא חברה פרזיטים כמוהו? (ל''ת)

    כל אזרח חיב למלא את חובותיו כלפי המדינה בלי תרוצים, 13/02/14 15:13


    IP: 79.220.109.242דווח על תגובה זו

    • חוקי התורה קודמים לחוקי סדום ועמורה (ל''ת)

      המחוקק, 27/02/14 01:54


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

    • אני יהודי לפני היותי אזרח, דיקטטור פולני מסר-יח. (ל''ת)

      , 27/02/14 01:58


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

    • אני מגבה אותו חלקית מה הבעיה שלך.

      יעקב, 06/03/14 10:50

      אל תתלהם סתם הייתי חייל קרבי (סיימתי מילואים לאחרונה).
      לא חסרים היום בצבא ב''ה קצינים בכירים(כבר לא זוטרים) דתיים על אמת.

      IP: 95.86.86.245 דווח על תגובה זו

  • 10.

    אתה פחדן. פשוט תודה בזה.

    מוח, 13/02/14 15:08

    לא פוחד על החיים שלך, אלא על האמונה שלך. זה רק מראה כמה היא שברירית ולא מחזיקה מים, אם כל משב רוח מהעולם האמיתי שובר אותה.
    איך הצבא זה העולם האמיתי?
    פה זה ישראל חביבי. נוח לכם לכפות עלינו את השטויות שלכם כי פה זה מדינה יהודית, לחיות כאוות נפשכם בתואנה שלא תזוזו מטר מהמסורת. אחלה, באמת. לא כולם חייבים לחיות אותו דבר. אבל אתה גר במדינת ישראל - וכיהודי חובתך ואף זכותך לשרת יחד עם אחרים בהגנה ממשית על המדינה.
    אתם לא משכנעים אף אחד עם התירוצים של צבא השם. אני מסכים שעל הצבא להפוך לצבא מקצועי, ואני מוסיף ואומר שאנחנו לא חייבים לכם ולעולם התורה כלום. פשוט כלום. על משקל ה''פייר, לא בא לי לשרת כמו כולם. ההלכה איתי בנושא'' אני יכול להוסיף ש''פייר, למה שהמיסים שלי ילכו למישהו שלא זז מהבית''.

    IP: 109.66.149.82דווח על תגובה זו

    • קשקשן, תן מסמכים שיוכיחו את התזה שלך (ל''ת)

      מסעוד נתניהו, 27/02/14 01:57


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 9.

    שחור על גבי לבן

    אבי, 13/02/14 14:59

    אין בעיה
    רק לך לעבוד ואל תדרוש קצבאות או תשלומים מאוצר המדינה
    לסטודנט בבר אילן לא משלמים כדי שילמד בכולל

    IP: 207.232.41.2דווח על תגובה זו

  • 8.

    אולי אותך צהל לא צריך לגייס, אבל...

    קובי, 13/02/14 14:45

    אבל גם בישיבות יש ''אבטלה'' סמויה...
    מי שלא לומד שיתרום את חלקו. יש מספיק היכן בשירות לאומי, צבאי ואזרחי.
    אני בטוח שאתה מכיר את זה: הַאַחֵיכֶם, יָבֹאוּ לַמִּלְחָמָה, וְאַתֶּם, תֵּשְׁבוּ פֹה?!!! זה גם כתוב בתורה, באותה הנשימה של שמירת שבת.
    לא כל מי שנמצא בהיכל הישיבה הוא קודש. צהל אינו צבא שמד, אלא צבא שרובו ככולו יהודי, עם כבוד והערכה למורשת ישראל ולקיום אורח חיים דתי.

    IP: 46.120.131.171דווח על תגובה זו

  • 7.

    חזק ביותר!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דוד, 13/02/14 14:21


    IP: 95.86.68.147דווח על תגובה זו

  • 6.

    כל המשתמט כאילו שפך דמים

    אי גיוס לצבא=פיקוח נפש ושפיכות דמים, 13/02/14 14:00

    יהודים קדושים נרצחים ואתם אומרים שירה ? ולא מתגייסים ?

    IP: 192.118.35.248דווח על תגובה זו

    • רגע... לצחוק עכשיו? בטוח? (ל''ת)

      באווירת פורים, 27/02/14 01:57


      IP: 95.86.78.38 דווח על תגובה זו

  • 5.

    צודק במאה אחוז (ל''ת)

    , 13/02/14 13:45


    IP: 95.35.54.72דווח על תגובה זו

  • 4.

    צודק הבחור - לבטל גיוס חובה לבנות מייד

    אזרח - אוגוסט 86, 13/02/14 13:30

    יש רק שתי מדינות בעולם שבהן קיימת חובת גיוס לנשים : ישראל וצפון קוריאה. אכן אנחנו בחברה טובה. לבטל גיוס חובה לבנות מייד. בת שרוצה להתגייס ולשרת שירות משמעותי - תתגייס. בכסף שייחסך מגיוס מיותר של בנות יתגמלו את הלוחמים שראויים לשכר הוגן על נתינתם.

    IP: 109.66.161.66דווח על תגובה זו

  • 3.

    שכחת את הסיבה העיקרית - אתה רשע,מנוול,ושונא ישראלד (ל''ת)

    ד, 13/02/14 13:07


    IP: 79.179.179.79דווח על תגובה זו

  • 2.

    כל מילה פנינה

    איציק, 13/02/14 12:44

    ואם יש למישהו בעיה- שיתווכח עניינית.

    IP: 82.80.140.214דווח על תגובה זו

    • קצת ביקורת עניינית.

      א, 13/02/14 17:17

      לסעיף ג - מה קשור גיוס נשים שמיותר לדעתו, לכך שהכותב הגבר לא מתגייס ?

      לסעיף ד - נכון, לא כל חייל הוא קרבי. אפשר לחשוב שבישיבה כל אחד הוא עילוי.
      גם שם יש מחממי ספסלים שבטלנותם אמנותם, וכל חבריהם יודעים שהם כאלה.
      כמו שבישיבה, בשביל 30% מובחרים, צריך גם 50% בינוניים, ו20% בטלנים גמורים, כך גם בצבא.

      IP: 46.117.207.152 דווח על תגובה זו

      • ויש תשובה עניינית

        איציק, 14/02/14 01:04

        לסעיף ג - גיוס הנשים מוכיח שצה''ל לא פועל רק מצורך אמתי, אלא מן צורך פסיכולוגי להיות ''ליברל''.
        לסעיף ד - על תנ''ך שמוזכר כל הזמן שיש צבא מסביר הרמב''ם שעל כל לוחם יש 2 שלומדים תורה. אז עד שנגיע לזה...

        IP: 82.80.140.214 דווח על תגובה זו

  • 1.

    האיש צודק

    אחד אחר, 13/02/14 11:54

    ולכן יש לבטל את גיוס החובה לכולם!צבא מקצועי עכשיו!

    IP: 211.162.35.133דווח על תגובה זו

    • ומי בדיוק יגיע לצבא כזה?

      Q, 13/02/14 16:32

      בארה''ב מי שהולך לצבא היבשה אלה האנשים שצבא יהיה בשבילם קרש קפיצה לחיים יותר טובים או פושעים שהברירה שלהם היא גיוס או כלא.

      IP: 109.67.37.60 דווח על תגובה זו

    • סיסמאות .אין כזה דבר צבא מקצועי .בארץ זה לא יעבוד.תרדו מזה

      חיון-, 13/02/14 18:01

      ומי ישרת שם ? אתה תשלח את בינך לההרג עבור 8000 ש''ח בחודש כחירניק? אין כזה דבר צבא מקצועי בישראל. תשכחו מהסיסמה הזו.
      רק צבא העם עם דוקטריניזציה מגיל אפס לשרות יבטיחו מוטיבציה לשירות. אם מבטלים את שירות החובה אף שמיניסט איכותי לא יתנדב לשירות גם עבור משכורת נאה. כולםםםםםםםםםםם הולכים ללמוד ו/או לעשות לעצמם בשלל האופציות הפתוחות בפניהם בעידן הנוכחי כולל העתקת מגורים לחו''ל. לכן השירות הצבאי שהוא חובה קושר צעירים לארץ ומונע רבים מהם להגר בגיל 18 לעבודה או לימודים טיולים ומשם לשהות בלתי מוגבלת בחו''ל.

      IP: 85.64.253.132 דווח על תגובה זו

      • אני מילואימניק גאה... אבל בעד צבא מקצועי

        אלי, 13/02/14 20:48

        כן,יש הרבה גששים ואנשי קבע קרביים במג''ב וכן קצינים בצה''ל שמסכנים את חייהם בשביל כמה אלפים... וגם שוטרים מוסד שב,כ ועוד, כל אלה מיקצועיים.. וחוצמיזה אפשר לגייס את כל בוגרי התיכונים לתקופת הכשרה של 4/5 חודשים... ואח''כ כל שנה אימוני מילואים, והבט''ש יוכל להתנהל ע''י חיילים צעירים בקבע כמו שוטרים וכו כנ''ל. אין סיבה להחזיק כל כך הרבה חיילים ג'ובניקים עם אבטלה סמויה שבאים ב8 עושים 0 ועפים בארבע... ואלו עוד באים,יש כאלה שבאים לצלם דפים אי זוגיים בימים ג ה הרי כולם מכירים שזה כך...

        IP: 212.179.132.201 דווח על תגובה זו

        • אתה מדבר על קיצור שירות החובה.

          , 15/02/14 18:56

          והגדלת צבא הקבע.

          IP: 89.139.165.185 דווח על תגובה זו

    • ומשם מה אף אחד לא מדבר על זה. גם מנקודת מבט

      מיי שהוו, 13/02/14 18:39

      פונקציונאלית לחלוטין המבנה הנוכחי של צה''ל אינו מתאים יותר צריך לפחות לשקול להחליפו.

      מקום זאת מדברים על יצירה של תפקידים פיקטיביים ודחיפה של אוכלוסיות נוספות לתוך מערכת שכבר כך מלאה בכוח אדם מיותר.

      IP: 84.94.77.25 דווח על תגובה זו

    • WHO ARE YOU!!!!!

      ME, 17/02/14 09:39

      ARE YOU RELATED TO ELIZABETH TAYLOR!!!!
      WHO THE HELL DO YOU THINK YOU ARE TO CRITICIZE US!!!

      IP: 24.146.254.251 דווח על תגובה זו