• 70.

    המותר לשתות יד מידי אבי החילוני ? הרב עונה כיבוד אב ואם שכחת . (ל''ת)

    יוסף פרץ, 15/10/13 10:48


    IP: 84.109.178.254דווח על תגובה זו

  • 69.

    לאחר מותו של המר"ן האהוב זצ"ל אין סיבה להצביע לדרעי הנוכל!!!!! (ל''ת)

    זיב, 14/10/13 20:56


    IP: 84.109.15.220דווח על תגובה זו

  • 68.

    החרדים, גם האשכנזים וגם המזרחיים עושים הכל בכדי להנציח את השסע העדתי

    הפכו את תורת ישראל לתורה גזענית מהסוג המבחיל ביותר, 14/10/13 15:12

    והם לא מסתפקים רק בשסע העדתי.
    הם מדירים באופן מובנה משורותיהם גם נשים וכמובן חילונים.
    אין שום קשר בינם לבין דמוקרטיה לכן חייבים להפריד אותם ממוסדות השלטון לפני שנמצא את עצמנו תחת שלטון דת דיקטטורי בנוסח אירן ואפגניסטאן.

    IP: 188.64.200.0דווח על תגובה זו

  • 67.

    המורשת הספרדית זה ללכת עם מגבעות כמו החרדים האשכנזים? (ל''ת)

    שוקי, 14/10/13 11:11


    IP: 46.116.191.113דווח על תגובה זו

  • 66.

    שס הפכה ספרדים לחרדים ליטאים

    יהושע, 14/10/13 11:06

    מה הספרדים החילוניים מעריצים את הרב עובדיה . כל הספרדים שהתחנכו במערכת החינוך של שס הפכו לחרדים ליטאים.הייחוס הכי גדול אצלם זה ללמוד אחרי בית הספר היסודי בישיבה ליטאית.כל הילדים של ראשי שס מתקבלים בפרוטקציה לישיבות הליטאיות. זה הכבוד הספרדי? ללכת עם מגבעות ליטאיות?

    IP: 46.116.191.113דווח על תגובה זו

  • 65.

    הרב עובדיה היה מנהיגם של החילונים המזרחים? מאין השטות הזו הוא לא

    אזרח, 14/10/13 11:03

    היה מנהיג שלי ולא עשה מאומה כדי שארגיש שהוא מנהיג שלי ושל אחרים הוא מנהיג של חרדים בלבד

    IP: 213.8.100.81דווח על תגובה זו

  • 64.

    הרב עובדיה מעולם לא היה מנהיג שלי

    משה החילוני, 14/10/13 10:58

    ולמען האמת אינני מבין מה האיש אומר .
    בתמיכתו בקפיטליזם החזירי תוצרת ביבי-שס הוא פגע באנשים החלשים ביותר בחברה ועל זה אין לסלוח לשס.

    IP: 132.66.246.23דווח על תגובה זו

  • 63.

    אכן מסכימה נולדתי בבית מסורתי והחברה הישראלית גרמה לי להפרד מהמסורת

    Tammy Gerchcovich, 14/10/13 10:13

    היפה שהיתה נהוגה בבית אבי

    אחרי מספר תארים אקדמאים בישראל ובאוסטרליה וכמובן ככל שמתבגרים נלחמים נגד הסטיגמות ומגלים שהתרבות המרוקאית היא מאוד מעניינת ומרתקת ולדעת שהרבנים הספרדיים הם הם שפענחו והוסיפו ופרשו את התורה ובזכות האיש הצדיק עובדיה יוסף זכרו לברכה חזרתי אל שורשי ואני כאן באוסטרליה שומרת על המסורת והכל כמנהג המרוקאים לראשונה אני גאה במוצאי ובתרבותי והכול בזכותו של צדיק זה שהלך מאתנו והראיה לכך שהלוויתו הביאה אנשים חילוניים דתיים וחרדים יחדיו וכך העם היהודי צריך להיות, די לכך שעלינו לחיות בגולה ולהתרחק מאהובנו וממולדתנו עקב אילוצים כלכליים

    מקווים שבדורות הבאים נזכה לרבנים כמו הרב עובדיה יוסף והרבי מלובביץ שאהבו את האדם הפשוט ומקרבים את היהודים

    IP: 110.32.71.40דווח על תגובה זו

  • 62.

    הרב עובדיה היה המנהיג שלי? הצחקתם אותי! (ל''ת)

    מזרחי, חילוני, מהנדס תוכנה, קצין במי''ל, 14/10/13 09:48


    IP: 87.69.3.4דווח על תגובה זו

  • 61.

    הנזק שש"ס ועובדיה בראשותו גרמו לעניין המזרחי גדול פי כמה מהנזק של מפאי (ל''ת)

    חילוני מזרחי, 14/10/13 09:30


    IP: 46.116.203.159דווח על תגובה זו

  • 60.

    המזרחים

    יוסי, 14/10/13 09:10

    תתחילו להפנים שמי שהזניח את המזרחים ובמיוחד את הילדים המזרחים אלו ההורים שלהם ולא המדינה.אם במקום לשלוח אותם ללמוד נגרות,רתכות,מכונאות וכו',אם במקום לדאוג לכמויות אוכל שאח"כ היו נזרקות לפח,היו שולחים את ילדיהן ללימודים אקדמיים,הכל היה נראה אחרת.
    אבל זו התרבות עליה הם גדלו ולראיה,האם בין כ-200 זוכי פרס נובל יהודים,מישהו יכול לומר שם של יהודי מזרחי?

    IP: 93.172.106.66דווח על תגובה זו

    • רק בחברה מעוותת דוגמניות, קריינים,עורכי דין, מגישי טמבלויזיה

      מה רע להיות רתך,נגר ,מכונאי או מלאכה אחרת?, 14/10/13 13:43

      נחשבים האליטה החברתית.
      זוכי פרס נובל הם יחידי סגולה .
      לגבי זריקת אוכל אני מסכים אתך לחלוטין , אשכנזים מבוגרים לא עושים זאת אבל ילדיהם המפונקים עושים גם עושים.

      IP: 213.57.254.231 דווח על תגובה זו

  • 59.

    דברי בשם עצמך - עובדיה יוסף לא היה המנהיג שלי!

    חילוני יוצא עדות המזרח, 14/10/13 02:03

    בניגוד אל התנועה הרקובה והמקופחת שהוא הקים - שירתתי בצה"ל בתור קצין בצנחנים, למדתי לתואר ראשון ושני, ואני משלם מיסים ומגדל את שני ילדי ללא התערבות הסעד.

    IP: 2.216.94.94דווח על תגובה זו

  • 58.

    השינאה של האשכנזים כאן, חסרת גבולות. (ל''ת)

    ., 13/10/13 22:40


    IP: 46.116.129.150דווח על תגובה זו

    • למי אכפת מהם? הם בסך הכל אשכנזים מסכנים... (ל''ת)

      עוד 20 שנה הם חזרה בביבים של מזרח אירופה, 13/10/13 23:02


      IP: 84.228.42.185 דווח על תגובה זו

  • 57.

    אני מזדהה אתך ואני לא ספרדיה. יהי זכרו ברוך. (ל''ת)

    תודה, 13/10/13 20:24


    IP: 95.86.75.151דווח על תגובה זו

  • 56.

    מי שמייצג אותם בתקשורת

    אבירם, 13/10/13 13:57

    אלו כל תחנות הרדדיו מלאות הדיונים על דיני הכשרות המטומטמים, ועל סגולות וקמעות תמורת כסף רב. תחנות ששדרניהם עילגים, שמטרתן, כמו מטרת תנועת ש"ס, להנציח את בורותם הפרימיטיבית של המאמינים כדי להשיג כוח וכסף על חשבון נחשלותם. זה מי.

    IP: 94.230.87.251דווח על תגובה זו

  • 55.

    מי שמחבר את המזרחים עם דת גוזר עליהם להישאר דפוקים (ל''ת)

    ד''ר מזרחי, 13/10/13 12:56


    IP: 79.183.145.1דווח על תגובה זו

  • 54.

    הרב עובדיה יוסף צז"ל היה מורנו רבנו נשיאנו=מרן לעולמים. (ל''ת)

    .אמן., 13/10/13 11:57


    IP: 212.199.54.130דווח על תגובה זו

  • 53.

    קשקשנית !!!

    משה, 13/10/13 11:54

    הרב עובדיה ושס הפקירו!!!! את החלשים שבחברה.

    כאשר שס נותנת גיבוי מלאה למדיניות הכלכלית של ביבי שמה שהמאפיין שלה הוא לקחת מהחלשים ולתת לחזקים התוצאה:
    לחלשים - עבדי קבלן, חינוך בנסיגה, בריאות בנסיגה, מחירי מזון בעליה, מחירי דיור בעליה..

    ולחזקים - נותנים את משאבי המדינה, מסים משלמים כמה שבא להם....
    התוצאה כמאה משפחות שולטות בכלכלה ומי שנתן יד לכך הוא הרב עובדיה ושס.

    IP: 132.66.246.23דווח על תגובה זו

  • 52.

    מאמר סאטירי נפלא.-:הרב הציל מעוני וחוסר השכלה... (ל''ת)

    חיים, 13/10/13 11:41


    IP: 109.67.207.158דווח על תגובה זו

  • 51.

    לפי הבנתו,חוץ מהשסניקים,כולם מפגרים,גויים,ורשעים (ל''ת)

    ערן, 13/10/13 11:34


    IP: 109.160.230.51דווח על תגובה זו

  • 50.

    איך זה ששריד ואלוני חיים,ואובדיה ואישתו נפטרו.?נסתרות

    דן, 13/10/13 11:31

    דרכי האל

    IP: 46.120.118.158דווח על תגובה זו

  • 49.

    דאג לגדל דורות של בורים ועמי הארץ,פרזיטים,בטלנים משתמטים (ל''ת)

    יעקב, 13/10/13 11:08


    IP: 84.95.207.185דווח על תגובה זו

  • 48.

    כל ערס מרוקאי וכל פסיכי מצוי שמכבד עצמו. הוא ש"סניק או ליכודניק (ל''ת)

    ישראלי מצוי, 13/10/13 10:40


    IP: 84.109.190.108דווח על תגובה זו

  • 47.

    אהבת חינם

    יהודי, 13/10/13 10:36

    תפנימו איך עובדת התקשורת, הכל חד מימדי. מציגים פן אחד בד"כ את השלילי וזה מה שהציגו על הרב תמיד נטפלו לשטויות.
    באה ההלוויה וטפחה על פניהם , איך כמות כזו של אנשים (וכפול מאחריהם) בעצם חושבים אחרת? איפה תעינו?
    זה הזמן לחשבון נפש להבין שיש דעות אחרות ושהחיים מורכבים יותר משחור ולבן אז קצת צניעות וקבלת האחר.
    בתקוה לאהבת לרעך כמוך.

    IP: 46.19.81.75דווח על תגובה זו

    • לא שמעתי שהרב הנ"ל קיבל את האחר - להפך הוא הנכון (ל''ת)

      הציעות חוגגת, 13/10/13 11:01


      IP: 46.116.222.125 דווח על תגובה זו

    • אהבת רעך כמוך - זה לא שס - שס זה שנאה ובורות (ל''ת)

      משה החילוני, 13/10/13 11:56


      IP: 132.66.246.23 דווח על תגובה זו

  • 46.

    עבדו עלינו

    יהודי, 13/10/13 10:35

    תפנימו איך עובדת התקשורת, הכל חד מימדי. מציגים פן אחד בד"כ את השלילי וזה מה שהציגו על הרב תמיד נטפלו לשטויות.
    באה ההלוויה וטפחה על פניהם , איך כמות כזו של אנשים (וכפול מאחריהם) בעצם חושבים אחרת? איפה תעינו?
    זה הזמן לחשבון נפש להבין שיש דעות אחרות ושהחיים מורכבים יותר משחור ולבן אז קצת צניעות וקבלת האחר.
    בתקוה לאהבת לרעך כמוך.

    IP: 37.26.146.232דווח על תגובה זו

    • אין בעיה בקבלת השונה אבל במקרה של אבודיה זה קבלת השונא (ל''ת)

      שונה, 13/10/13 10:37


      IP: 46.116.222.125 דווח על תגובה זו

  • 45.

    הרב הספרדי הגאון עשה לעם כולו ישראל מצוות רבות

    איש אחד, לא עדתי בכלל., 13/10/13 10:10

    עד הרב עובדיה יוסף הסתכלו על המזרחים כעל קבוצה שלא יכולה להנהיג אלא צריך להנהיג אותה. ומי ראוי להנהיג אותה ? אשכנזים כמובן.
    כך החרדים האשכנזים היו בזים לחרדים הספרדים (חלקם עד היום) וכך החילונים האששכנזים והמפד"לניקים היו בזים ומנהיגים מתוך בוז את המזרחים המקבילים להם.
    והנה קם רב משכמו ומעלה, גאון, ומנהיג את הפלג שאמור להיות חרדים ספרדי מתוך עוצמה דתית ורוחנית אדירה. לוקח ילדים מתוך הביבים ממש, שהיו מכסימום הופכים לשחקני כדורגל, והופך אותם לבני תורה , והעיקר: מתוך עמדה מתנשאת על האשכנזים החילונים.
    אוהו... את זה החילונים האשכנזים, בתקשורת ובכלל לא יכלו שלא לתעב. מיהו בכלל הספרדי הזה שיבוא להתנשא מעלינו ? אז פגעו בכבודו פעם אחר פעם, אבל הם לא הבינו שהוא אפילו לא מקשיב להם, הוא בהיכלה של תורה!
    עד שמת, ואז כבר לא יכלו גם אלה משמיצים להודות בגאונותו.
    כן, הגאון הזה ראוי להערצה של המזרחים הדתיים, כשם שאנו מקווים שיהיו גם גאונים חילוניים שירימו את החילונים המזרחיים אל היכלות של גאונות ויביאו פרסי נובל וכיוצא בזה, זה לא סותר את זה אלא משלים.

    IP: 94.159.172.61דווח על תגובה זו

    • המצווה הכי גדולה שנפטרנו ממנו - גזען בור ופלגן (ל''ת)

      מצויתוש, 13/10/13 10:33


      IP: 46.116.222.125 דווח על תגובה זו

    • הוא לא היה ספרדי, אף מגורש ספרד לא הגיע לעירק מספיק עם השקרים (ל''ת)

      אבי, 13/10/13 11:42


      IP: 212.235.77.210 דווח על תגובה זו

      • אבל לפני האנוסים, כול יהדות ספרד מבחינת אתנוס (ל''ת)

        הייתה מזרחית, 13/10/13 13:28


        IP: 109.64.165.143 דווח על תגובה זו

  • 44.

    מסכים עם התחושות הקשות שבאובדן המנהיג הגדול שאיבדנו.

    מזרחי חילוני, 13/10/13 10:04

    הרב עובדיה יוסף היה ללא ספק אחד מגדולי הדור. מעציב לראות כמה האשכנזים לא יודעים לפרגן, ונלחמים כל-כך כדי לשמר את בדלנותם. אפילו במחיר של ביזוי גאון תורני, רק כיוון שהיה מנהיג שנואי נפשם-המזרחים- אלה שמנסים לערער על העליונות שבנו כאן בעמל רב.

    IP: 213.57.78.218דווח על תגובה זו

  • 43.

    נו שוב אותה תבנית חשיבה מזרחית שלא תתן לעובדות לבלבל אותה

    טובה, 13/10/13 09:57

    כמה פתטי זה הצורך של כל מזרחי באשר הוא להתייצב לימין הרב. הוא היה אב רוחני שלך גם כשקילל, לא פעם, אלא פעמים רבות, כולל הצורך לבזות את השחורים (הכושים בלשונו) אחרי הוריקן קתרינה, כנראה שרק לרב גדול מותר לקלל וגם להביע דעות גזעניות מכוערות, הוא עדיין ישאר אב רוחני,שהתקשורת לא מבינה עלק. הרב לא הציל את עדות המזרח מעוני,חוסר השכלה ופשיעה. הוא העמיק את העוני בקרב "תלמידי ישיבות", הוא כפה חרדיות, שהייתה זרה למזרחי, שהביאה אתה ריבוי ילדים שרובם לא לומדים לימודים כלליים ובעוד עשור תתלונני על עוניים של הילדים הללו. אני מבינה חיבור רגשי לרב, אך כל המלל המזרחי,שכל כולו מבוסס על רגש ועל התלהבות מהלבוש המיוחד של הרב הוא מעורר גיחוך, ולא הזכרתי עוד את תעשיית הדת שהתפתחה סביבו,שאין ספק את מקורביו היא הצילה מעוני.

    IP: 94.159.172.61דווח על תגובה זו

  • 42.

    he was a vulgar ignorant and nothing else

    doug, 13/10/13 09:49

    and so are his followers

    IP: 174.6.114.12דווח על תגובה זו

  • 41.

    שיטרית תסא בחוס אתה עויין (ל''ת)

    מוטי, 13/10/13 09:47


    IP: 94.159.172.61דווח על תגובה זו

  • 40.

    אני מזרחי -והאהבל עובדיה לא ייצג אותי בכלום (ל''ת)

    מני, 13/10/13 09:45


    IP: 192.114.177.190דווח על תגובה זו

    • מני תילך לעזאזל ככה לדבר על הרב

      חי, 13/10/13 10:06

      תתבייש לך

      IP: 2.55.112.100 דווח על תגובה זו

  • 39.

    המזרחיים נהיו יותר עניים עם ש"ס להבדיל ממנו שהתעשר על גב המסכנים (ל''ת)

    מוטי, 13/10/13 09:45


    IP: 83.130.108.230דווח על תגובה זו

  • 38.

    Ovadia. the god of the not so intelligent people (ל''ת)

    Yaniv, 13/10/13 09:44


    IP: 77.125.247.38דווח על תגובה זו

  • 37.

    גאונות זה דבר יחסי - ביחס לרמת צאן מרעיתו הוא היה גאון

    גגגאון, 13/10/13 09:41

    באופן אבסולוטי היה גזען בור ולא חכם במיוחד

    IP: 5.22.130.145דווח על תגובה זו

    • ברור שאתה גאון יותר ממנו... וגם ברור למה אתה חושב כך (ל''ת)

      איש, 13/10/13 10:45


      IP: 192.117.163.3 דווח על תגובה זו

  • 36.

    מי האהבלה הזו?

    סתם מזרחי..., 13/10/13 09:41

    מי האשה המשונה הזו? על מה היא מדברת? הזויה לחלוטין.
    האיש כתב הרבה ספרים. אז מה? גם רם אורן חיבר הרבה ספרים. כולם דומים. מה הוא חידש מבחינת ההלכה? לא כלום. מהי מורשתו מבחינה תורנית - נאדה.
    היה לו זכרון צילומי מדהים. זוהי כל גדולתו ואין יותר.

    IP: 37.19.127.42דווח על תגובה זו

  • 35.

    זה גדול הדור?,אוי לו לדור! אחד שמקלל כמו אחרון הירקנים (ל''ת)

    יעקב, 13/10/13 09:39


    IP: 87.69.59.66דווח על תגובה זו

  • 34.

    עובדיה המליך את הפושע דרעי, וזו מורשתו. (ל''ת)

    חנה, 13/10/13 09:37


    IP: 72.93.224.231דווח על תגובה זו

  • 33.

    בובדיה מעולם לא היה מנהיג שלי. אילו רעיונות מגוחכים (ל''ת)

    תימנייה אתיאיסטית, 13/10/13 09:32


    IP: 5.22.130.145דווח על תגובה זו

    • סאלמת'ק

      שמעון האוסטראלי, 13/10/13 09:39

      תבורכי.פרסי "חילוני" (מה זה חילןני? אני לא פחות "קדוש" מאחד שהולך כול יום לבית הכנסת!!)

      IP: 85.64.91.19 דווח על תגובה זו

  • 32.

    כתבת יקרה דברי בשם עצמך - הוא היה חסר ישיבות

    הרוב השקט העובד המזרחי, 13/10/13 09:27

    לרוב הקהל המזרחי בארץ ואם היה לו חשיבות היא היתה שלילית. ותפסיקו לבלבל את המח - מזרחי, אשכנזי אלו מושגים אשר ברובם נוצרו במח חסר המעש והמשועמם שלכם. תתחילו להתעשק ביצירה ולא בפילוג.

    IP: 89.139.182.52דווח על תגובה זו

  • 31.

    "אלהים אמר כושים ילמדו תורה"?

    השפו משפיה., 13/10/13 09:24

    "אלוהים אמר כושים ילמדו תורה? נביא עליהם הוריקן נטביע את כולם".

    זאת היתה תגוהתו של הרב עובדיה בעקבות ההוריקן "קרולינה" שפגע בניו-אורלינס.

    אכן מנהיג רוחני דגול.....

    IP: 79.179.126.165דווח על תגובה זו

    • אלוהים לא אמר שום כלום לש"ס או לעובדיה יוסף. הוא ציווה את כלל עם ישראל (ל''ת)

      הבנת הנקרא, 13/10/13 09:29


      IP: 84.109.190.108 דווח על תגובה זו

  • 30.

    כל מילה בסלע. (ל''ת)

    רמי, 13/10/13 09:23


    IP: 80.74.97.115דווח על תגובה זו

    • כל מלה יקרה, עלתה בוכטות למנגנון התעמולה של ש"ס הבזויה (ל''ת)

      צודק, 13/10/13 09:39


      IP: 72.93.224.231 דווח על תגובה זו

  • 29.

    המנהיג שהוביל את חסידיו הרבים בשדות הקרב של מדינת ישראל (ל''ת)

    אלגרו, 13/10/13 09:22


    IP: 46.117.119.140דווח על תגובה זו

    • נכון היו סיירת ש"ס וקומנדו ש"ס ויחידות מתאבדים ש"סניקים וצנחנים ושריון

      יש מבין ?, 13/10/13 09:31

      וכולם היו דפוקים ומטומטמים ובעלי פרופיל 21 על בסיס של פסיכים

      IP: 84.109.190.108 דווח על תגובה זו

  • 28.

    כמה נכון! כמה כואב!

    בשבילי הוא היה מורה דרך, 13/10/13 09:21

    כמה נכונים דברייך וכמה מייצגים הם קהל גדול
    אך כמה עצוב לקרוא את אותן תגובות של אנשים שאינם מכירים או מבינים את האובדן,
    ברור לי שאותם מגיבים ללעג על הרב ניזונו משמועות וציטוטי חצאי דברים שהתקשורת דאגה לפרסם.
    כמה ברור הוא שהם מעולם לא פגשו אותו או ראו והבינו את דבריו.
    וכמה עצוב שממשיכים כולם כולל אנשי שס לקטלג את הרב כפוליטיקאי ולהפוך גדול דור שלא היה כמותו לעוד מישהו בפוליטיקה.
    וחבל על דאבדין!

    IP: 93.173.140.245דווח על תגובה זו

  • 27.

    אם כך, בושה לאותם חילוניים "מזרחיים" ! (ל''ת)

    שמואל, 13/10/13 09:06


    IP: 79.182.176.96דווח על תגובה זו

  • 26.

    ווי ווי !!!! כמה ערב-רב יש במדינה הזאת. (ל''ת)

    נמרוד, 13/10/13 09:05


    IP: 79.177.154.154דווח על תגובה זו

    • אין הרבה

      אור לגויים, 13/10/13 10:04

      אין הרבה אלאמיעוט שבמיעוט אמנם מיעוט רועש אבל ככה זה כתם שחור קטנטן נראה על סדין לבן
      עם ישראל הוכיח את הקשר שלו לקדוש ברוך הוא דרך ההלוויה של הרב עובדיה
      8500000 איש באו ועוד פי ארבע לפחות רצו לבוא

      IP: 212.143.138.48 דווח על תגובה זו

  • 25.

    אני לא יודעת מקום העולם היה אדם עם כזה ידע שהיה לרב בתלמוד

    הנושרת מפתוחי חותם תל אביב, 13/10/13 09:04

    הרב הכיר אלפי ספרים בעל פה גאון עולם

    IP: 87.68.255.69דווח על תגובה זו

  • 24.

    אין לי בעיה עם הרב עובדיה יוסף . אני מתעב את אנשי שלומו והסובבים אותו

    בנצי א, 13/10/13 08:53

    ובמיוחד ש"סניקים הבלתי נסבלים השורצים ומשריצים במדינה

    IP: 79.180.169.75דווח על תגובה זו

  • 23.

    לא היה מנהיג שלי ולא בטיח

    מזרחי חילוני, 13/10/13 08:52

    חוצפה!!

    IP: 79.180.169.75דווח על תגובה זו

  • 22.

    העלית בי דמעות (ל''ת)

    נתנאל, 13/10/13 08:47


    IP: 37.26.146.192דווח על תגובה זו

  • 21.

    רק הכסף מענין אותנו. (ל''ת)

    בד''צ בית יוסף (עובדיה), 13/10/13 08:44


    IP: 79.180.249.230דווח על תגובה זו

  • 20.

    הרב עובדיה זצ"ל ולא ש"ס, נא לא לבלבל!

    יוסי אוחנה, 13/10/13 08:44

    הכותבת מתייחסת לרב עובדיה והמגיבים מתעקשים לגנות את ש"ס שלא היתה נושא המאמר. אפרת שני-שטרית מזכירה את הסיפורים האישיים על הרב שגילו דמות מופלאה עם גילויי אנושיות ואומץ הלכתי נדיר למען נשים וחלשים. זה לא מובן מאליו במציאות של היום!
    לאפרת ולכולנו יש ביקורת קשה על ש"ס במגוון נושאים, ובעיקר על כך שהמעש שלה רחוק מההצהרה "להחזיר עטרה ליושנה". אבל אנחנו סבורים שזה כך לא בגלל הרב יוסף זצ"ל אלא בגלל החבורה שסובבה אותו ולמעשה לא פעלה ברוחו כלל וכלל.

    IP: 62.219.113.220דווח על תגובה זו

  • 19.

    למה נדמה שעובדיה עבדאלה גרם נזק לעם ולמדינה יותר מכל המלחמות

    ממלחמת השיחרור ועד היום=הפך850000יהודים ..., 13/10/13 08:41

    לתלויים ברבנים ועסקנים.

    IP: 109.64.192.71דווח על תגובה זו

  • 18.

    אני מזרחי והרב לא יצג אותי

    בן ישראל, 13/10/13 08:40

    הרב המציא חרדות מזרחית בדורינו שפוגעת קשה
    בהם ובמדינה. אין שום תכלית בחברה בטלנית, ומשתמטת. מערכת חינוך שצריך בבהילות להפסיק לממן ושחסידי הרב ימממנו כפי שקורה בארצות הברית ומערב אירופה שם המדינה לא מממנת חינוך עצמאי.

    IP: 85.250.131.249דווח על תגובה זו

  • 17.

    מה קרה ? זקן סנילי עם פה מלוכלך מת בגיל 93 - נמאס לשמוע עליו (ל''ת)

    מיכאל, 13/10/13 08:38


    IP: 85.250.47.244דווח על תגובה זו

  • 16.

    תנחומי. אולי הקושי של אחרים להרגיש את הרב הוא כי כשל להרגיש אותם?

    אני, 13/10/13 08:37

    האם המכונה שלו עבדה עבור אלו שהוא קילל? עבור אלו שהוא השמיץ? עבור אלה שבהם הוא פגע?
    אין מה לעשות, הרב יוסף, היה גם הוא אדם, וחסא בחטא הבסיסי של כל אדם. הוא שכח שאת ששנוא עליך על תעשיך לחבריך. שאהבת לריעך כמוך היא כל התורה כולה על רגל אחת.
    נקווה שנשכיל כולנו ללמוד מזה ולמצוא את המשותף לנו ולא את השונה, להבין האחד את השני ולסלוח קצת יותר האחד לשני.

    IP: 79.180.172.206דווח על תגובה זו

  • 15.

    המיזרחים בביסם הם שיכים לשבת בבית כנסת ולא לעולם הישבות (ל''ת)

    עסקני שס גידלו עדר של בוחרים כמו הליטאים, 13/10/13 08:34


    IP: 80.178.164.87דווח על תגובה זו

  • 14.

    לא מזרחיים

    , 13/10/13 08:33

    עם כל הכבוד למנוח, לא הוא הקים את המדינה ולא הוא הוציא מזרחיים מהבור היפה שהם ישבו. שמאל אשקנזי הקים הת המדינה מקלט לכל היהודים והפך אותה לדוגמה. ומזרחים הרסו אותה והפחו לעוד מקום חשוך ומצוקמק כמו כל המזרח התיחון

    IP: 95.35.58.123דווח על תגובה זו

  • 13.

    אני חילוני מזרחי ולא איש מיושן עם גלימה ותרבוש ייצג אותי! (ל''ת)

    במה הוא יצג אותי?בהקצנה של מסורתיים?בפילוג?בגידוף?, 13/10/13 08:23


    IP: 140.101.10.65דווח על תגובה זו

  • 12.

    דברי הבל ,אני וכל סביבתי ה"מזרחית" לא רואים ב"רב" קמצוץ של חיוב.

    ש.ז, 13/10/13 08:21

    ה"רב" עובדיה ייצג את עצמו ואת כת המאמינים בו ולא יותר.
    גרם לנזק בלתי הפיך לדור שלם של פתיים שהלך אחריו .
    יפסק מיידית פסטיבל הסגידה וההערצה העיוורת של אליל הנבערים.

    IP: 172.18.8.151דווח על תגובה זו

  • 11.

    הרגיש את הדלים, המוחלשים והעשוקים? ונסע ב-BMW של יותר ממליון ש"ח

    אוי, הבורות מה יהיה?? גזעני כל המזרח התאחדו..., 13/10/13 08:18

    ש"ס זאת כנופייה של גנבים, שחגגו על התAחת של המזרחיים במשך שנים רבות. עסקני ש"ס דאגו אך ורק לעצמם כל השנים.
    ובקשר למיזרחיות שלהם?? מה בדיורק מזרחי בש"ס?? הרי הם אימצו את מנהגיהם של הליטאים החרדים. לובשים שחור כמו אצילים פולנים במאה ה-16. האם היהדות של ש"ס היא היהדות של המזרחים? האם כך נהגו היהודים המזרחיים במרוקו או עיראק או פרס?? העיקר שהם מדברים על להחזיר עטרה ליושנה.

    IP: 84.229.27.218דווח על תגובה זו

  • 10.

    בגלל שהוא אהב את המזרחיים כל מנהיגי שס שולחים את ילדיהם לבתי ספר אשכנז

    עיניים להם ולא יראו, 13/10/13 08:16

    וכשיש אפליה חשוכה בבתי ספר, קולה של שס לא נשמע.

    IP: 79.182.139.150דווח על תגובה זו

  • 9.

    הרב עובדיה לא היה המנהיג שלי

    גיל אזולאי, 13/10/13 08:09

    איש חשוך, גזען, מטיף לשנאה מוליך את הציבור שהוא אמור ליצג לבערות ולנחשלות

    IP: 212.143.186.36דווח על תגובה זו

  • 8.

    מורשתו הפסולה

    חגית, 13/10/13 08:09

    הרב עובדיה הרחיק מאמיניו מהשכלה לא הותיר להם אופק התקדמות ושימר אותם במעגל הבורות והנחשלות. אינני מבינה איך את מעריכה אדם שגידף וקילל את מי שחשב אחרת ממנו

    IP: 109.64.185.77דווח על תגובה זו

  • 7.

    לא לעולם הישבות ולא לעולם ההתנחליות זה זר להם -ושס הכניסה אותם לשם (ל''ת)

    יהודי המזרח לא שיכים, 13/10/13 08:07


    IP: 84.94.188.81דווח על תגובה זו

  • 6.

    איך אני יודע שהמצב הכלכלי והבטחוני טובים?

    ארז, 13/10/13 08:00

    בעשור האחרון הנושא העדתי זוכה לעדנה ומועלה בחריפות רבה. למי יש זמן לזה? רק למי שאין מה לעשות, כמו שנאמר: וישמן ישורון ויבעט.

    IP: 69.116.19.51דווח על תגובה זו

    • בעוד זמן קצר השלווה הזאת תתפוצץ לנו בפנים

      אשליות, 14/10/13 13:47

      ואז נדע אם החברה הישראלית המפולגת ומלאת המשטמה תוכל להתמודד עם איום קיומי

      IP: 213.57.254.231 דווח על תגובה זו

  • 5.

    8

    0, 13/10/13 07:46

    חצי מהעם הוא מיזרחי חלק קטן מזה לקחה שס בדרך כלל אוכלוסיה שהיא נפלה בין הכסאות ולא הצליחה לצוף. לא מעמד הביניים ומעלה.אני מקווה שדרעי יעשה שינויים ויתקרב לקונצנזוס של הליכה לצבא ועבודה והבנת חשיבות ההשכלה

    IP: 5.22.129.60דווח על תגובה זו

  • 4.

    מזרחיים--ערבים בני דת משה? (ל''ת)

    , 13/10/13 07:44


    IP: 109.64.107.78דווח על תגובה זו

    • מהמיזרח האנושות זרחה ואליו כל האנושות תחזור

      השמש מימזרח תיזרח ונרקיס קיסוס יפרח, 13/10/13 09:52

      כמה שאתה אהבל חבר ומה אתה נפלת מהירח אתה באבו אבוה מיזרחי כולנו מיזרחים כולנו באנו מהרחם של האנושות כולה שזה המיזרח וכולנו חוזרים אליה.אפילו הנוצרים הם מיזרחים מי היה אביהם עשיו.כולל האפריקאים ההודים הסינים.כולם בסופו של דבר מיזרחים .אתה מבין למה המיזרח כל כך חשוב.מפה צמחה האנושות כולה ויש בה סודות ענק עד השמים והעתיד בהתאם עדדדדדד השמים.אבות אבותיך היו מיזרחים.

      IP: 5.22.129.60 דווח על תגובה זו

  • 3.

    99% ממצביעי ש״ס מרוקאים לא עירקים ולא אחרים אותם הפך עובדיה (ל''ת)

    לתלויים בו והעבריינים שהקיפו אותו=המרן הבא הרב עמר, 13/10/13 07:34


    IP: 109.64.192.71דווח על תגובה זו

    • צודק. 99% ממצביעי ש"ס הם ערסים מרוקאים ותימנים נחשים ארסיים.

      וזה נכון., 13/10/13 08:55

      והמכנה המשותף בהם . מגעילים .

      IP: 84.109.190.108 דווח על תגובה זו

  • 2.

    ))))(((( עובדיה עבדאלה יוסף גרם את הנזק הגדול ביותר למזרחיים. הפך

    אותם לבורים ועמי ארצות שרוכשים רק בדץ בית יוסף...., 13/10/13 07:31

    האמת הפשוטה על תרומתו לעם ולמדינה.

    IP: 109.67.119.79דווח על תגובה זו

  • 1.

    מבחינתך הרב שלך היה רב מיזרחי וזה העיקר-

    אשכנזי אורגינל, 13/10/13 01:40

    לכן, אפילו לפי תפיסת עולמך הצרה, אם אתה ישראלי חילוני ואשכנזי אין שום סיבה שתעריך את הרב עובדיה.
    מה לעשות?!, התקשורת בחלקה איננה דתית ואיננה מזרחית ולכן איננה מתלהבת באופן גורף (בלשון המעטה) מפועלו של הרב.

    חוצמיזה,לדעתם של חילונים רבים(גם מיזרחיים) הרב הוסיף והנציח דווקא את הפלגנות, בסופו של דבר הוא הנהיג מפלגה ללא אשכנזים,נשים וחילונים ובנוסף לכך הוא עשה המון נזק לציבור אותו הוא התיימר לייצג בכך שקיבע את בערותו ועוניו.

    IP: 109.66.99.203דווח על תגובה זו

    • רוב האשכנזים אינם יהודים, לכן הם אינם מסוגלים להבין כתבה כל כך פשוטה.. (ל''ת)

      רוב האשכנזים-ערב רב., 13/10/13 02:57


      IP: 87.68.68.128 דווח על תגובה זו

      • עדיף להיות לא יהודי מאשר איש חשוך וגזען כמו הערב רב עובדיה (ל''ת)

        גיל אזולאי, 13/10/13 08:12


        IP: 85.65.102.150 דווח על תגובה זו

      • /// רוב המזרחיים צאצאים של שבטים ערביים שהצטרפו ליהדות במאות ה7-10 (ל''ת)

        הם נראים ומתנהגים כמו ישמעאלים= ראו את עובדיה., 13/10/13 08:39


        IP: 109.64.192.71 דווח על תגובה זו

      • תגובה

        רימון, 13/10/13 08:56

        נכון במאה אחוז.!!!!!!!

        IP: 109.65.171.101 דווח על תגובה זו

        • תגובה.

          והמבין יבין, 13/10/13 09:26

          צריך להגיש כתב אישום היסטורי נגד בן גוריון ושמעון פרס. הייתה פנייה לבן גוריון לא העלות את הצפון אפריקאים לארץ. והוא בעקשנותו הרבה וע"פ הצעתו של שמעון פרס עשו ההפך ודאגו להעלות אותם בהמוניהם לארץ . וראו הרי לפניכם התוצאות הלא נעימות. ועל זה ההיסטוריה של תקומת המדינה צריכים לגנות אותם .

          IP: 84.109.190.108 דווח על תגובה זו