• 64.

    השמאל האירופאי במסווה

    סם, 01/11/13 13:31

    אנטישמי לחלוטין

    IP: 96.242.217.165דווח על תגובה זו

  • 63.

    מוזר ואכזר

    טלי, 01/11/13 08:03

    אני יהודיה , שמודה באשמה
    שלוש פעמים עמדתי מנגד, כשבוצעה המלה האיומה בשלושת בניי.

    נראה לי, שמעשה מוזר ואכזר זה - מוטב לו שיחלוף מן העולם !

    IP: 109.65.146.219דווח על תגובה זו

  • 62.

    מוזר ואכזר

    טלי, 31/10/13 21:16

    אני יהודיה , שמודה באשמה
    שלוש פעמים עמדתי מנגד, כשבוצעה המלה האיומה בשלושת בניי.

    נראה לי, שמעשה מוזר ואכזר זה - מוטב לו שיחלוף מן העולם !

    IP: 109.65.146.219דווח על תגובה זו

  • 61.

    רק העם הנבחר מורשה לפנות לאלוהים כשהוא על רגליו

    שימו, 27/10/13 18:20

    ככול להעיוות בדת גדול יותר = כך נשכבים קרוב יותר לאדמה.
    נוצרים = על הברכים
    מוסלמים = עם המצח באדמה (והתחת מתרומם למעלה...- אקספרס של חצות - התורכים מודים בזה)

    וישנם מספר יהודים עם שנאה עצמית שעברו שטיפת מוח ולכן לא מבינים על מה הם מדברים = מסכנים.

    IP: 84.228.115.43דווח על תגובה זו

  • 60.

    אירוצנטריות קלאסית

    ישי, 25/10/13 18:42

    במובן הקלאסי של המלה - היווני-רומי, שילד את המלה "ברברים".
    היהודים, מבחינתם, גם צריכים להבין שהם לא כ"כ "עם לבדד ישכון ובגויים...". היהודים הם לא עם אירופאי, הם שייכים למרחב האפרו-אסייתי. כן, גם אם השם שלך גולדנבלום ובאת משושלת ארוכה של בלונדינים כחולי עין וחיוורי פנים, יש לך שורשים בצומת הזה שבין מצרים\\סודן וסוריה. השפות השמיות שאנו מדי פעם נזכרים בהן שייכות למשפחת על של שפות אפרו-אסייתיות, עם קרובים-רחוקים לכל אורכו של הנילוס, עד ימת ויקטוריה ועמים ושבטים ערבים ולא-ערבים בכל הסהרה והמזה"ת. אז מה משותף לרוב החברים במשפחה הגדולה והמאד מגוונת הזו? נילוטים, חמים, ערבים, עברים, ארמים, ברברים (בסגול), טוארג ועוד? מה משותף לסמבורו מקניה ויהודי מחולון? כן, מילת הבנים כאות לשייכות שבטית. האיסלם והיהדות הן רק שתיים מכל המסורות שהתחברו למנהג הבסיסי הזה. זה כל-כך ברור לנו, כל-כך מוזר להם, האירופאים שמחשיבים עצמם למקור התרבות בעולם. למה בכלל להתיחס לזה? שיאסרו, אירופה עצמה נספגת לאיטה במרחב האפרו-אסייתי...

    IP: 192.55.55.37דווח על תגובה זו

  • 59.

    יש הרבה יותר אנשים שחושבים שגבר שמקבל בטוסיק זה אקט מוזר ....

    אלי, 18/10/13 23:43

    אבל עדיין זה לא מנוגד לחוק ברוב מדינות העולם ואפילו יש מקומות שמעודדים זאת ע"י פירסום, תהלוכות ופסטיבלים המוניים.

    IP: 190.111.26.25דווח על תגובה זו

    • First time I read anyone doing PR for raping men-what did you smoke (ל''ת)

      Monty, 23/10/13 11:27


      IP: 85.167.227.131 דווח על תגובה זו

  • 58.

    קנוא קינתי לה' צבאות אלוהי ישראל, כי עזבו את ב... וגו' (ל''ת)

    מ.א, 17/10/13 15:36


    IP: 94.159.233.209דווח על תגובה זו

  • 57.

    ומה דעתך על המעשה הכירורגי של הבאת ילד לעולם?

    זה לא מוזר?, 15/10/13 17:01

    באים שני בני אדם, ומבצעים חדירה אינטימית זה לגופו של זה. מוזר ומכוער! מדוע לא לעשות זאת באופן סטרילי ובבית חולים? מה אם תהיה חלילה הדבקה במחלה כלשהי?
    זאת ועוד:
    אחרי המעשה הזה, מתנפחת בטנה של האשה. נורא ואיום!
    ברית מילה איננו מעשה מוזר. זהו מעשה פשוט ולגיטימי, המכריז קבל עם ועולם שיש עם מיוחד שכרת ברית עם א-לקיו. העם הזה הצליח מעל כל העמים בכות הבחירה הזו, והוא גם גורם לשנאה תהומית בגלל הצלחתו. אין מה להצדיק את הרתיעה מברית מילה, כשם שאין מה להצדיק את הרצח של היהודים בשואה, אף שניתן "להבין" איזה רופא גרמני בשם יוהן, שמעונין שהעולם יהיה נקי מיהודים.

    IP: 109.64.201.11דווח על תגובה זו

    • אתה מבלבל בין הטבע למעשה מלאכותי

      טל, 30/10/13 23:11

      רבייה זה בטבע (מתקיים בכל החיות מזבובים ועד יונקים) וכך גם הריון ולידה. התינוקות נולדים עם עורלה, זה גם הטבע. בא אדם ומחליט לחתוך לכולם - זה כבר נוגד את הטבע, מעשה מיותר ומכאיב.

      IP: 37.142.132.54 דווח על תגובה זו

  • 56.

    מוזר? רב העולם הם איסלמים. הוסף אמריקאים ותקבל רוב למצדדים בברית

    , 15/10/13 15:42

    אתה אדיוט מוכה נצרות. עוד הוכחה לתסמונת שטוקהולם אצל יוצאי אירופה הנוצרית.

    IP: 77.126.147.92דווח על תגובה זו

    • When I heard that a Rabbi sucked my dingelin, I thought it was strange (ל''ת)

      Monty, 23/10/13 11:43


      IP: 85.167.227.131 דווח על תגובה זו

  • 55.

    צביקה עשה טובה ותסתום את המקלדת שלך (ל''ת)

    דתי, 13/10/13 23:54


    IP: 79.177.164.212דווח על תגובה זו

  • 54.

    ברית מילה יש לבצע בבית-חולים (ל''ת)

    ..........., 09/10/13 14:38


    IP: 84.108.20.180דווח על תגובה זו

  • 53.

    החוקים הם נגד התפשטות האיסלם באירופה -- האיסלם הוא סרטן (ל''ת)

    בכל מדינה מערבית וכל דרך לעצור אותו לגיטימית, 09/10/13 00:44


    IP: 209.15.212.49דווח על תגובה זו

  • 52.

    אנטישמית ושנאה עצמית?!

    חנוך, 07/10/13 12:10

    התשובה היא ...כן

    IP: 69.122.167.211דווח על תגובה זו

  • 51.

    אקט מוזר???

    צביקה, אתה המוזר, 07/10/13 11:08

    אתה רציני? אתה לא מין שזה אקט ברברי וחולני? מוזר אתה קורא לו??? הזוי לגמרי.

    IP: 84.228.94.47דווח על תגובה זו

  • 50.

    דת=עבודת אלילים (ל''ת)

    משה החילוני, 07/10/13 10:09


    IP: 132.66.246.23דווח על תגובה זו

    • ביהדות יש אל יחיד.... מה אתה קשור?

      עייף, 11/10/13 22:54

      רוצה להגיד משהו בסגנון "כל הדתות הן פרימיטיביות", אז תגיד. אל תפריח סיסמאות לאוויר, אתה לא מחזיק שלט בהפגנה...

      IP: 82.102.141.200 דווח על תגובה זו

      • יהודים טפשים מדי מכדי להבין מה זה אלילות, הם שקועים עמוק בתוכה (ל''ת)

        יהודים דתיים=חמאס, 15/10/13 09:58


        IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

        • Really? "hamas"?

          Moshe, 30/10/13 13:06

          Are you OUT Of YOUR MIND??? Are we killers? Stupid guy, that's who you are. Ignorant stupid guy.

          "too stupid to understand" and WTF are YOU? Bla Bla Bla.

          IP: 109.186.243.61 דווח על תגובה זו

  • 49.

    לא אנטישמיות אבל מורכב יותר

    סנדו ניסטו, 07/10/13 06:05

    כשישראלים אומרים אנטישמיות הם חושבים על המסורת הנוצרית של אירופה מה שהם לא מבינים שאירופה היא לא נוצרית אלא חזרה לעבודת אלילים (גם המוסלמים לא מבינים את זה מה שיוצר קונפליקט) הניסיון לפסול את הברית מילה הוא אקט סימבולי לחלוטין שכאילו יפסול את המונוטאיזם וכל מה שהוא מסמן כי בלי אברהם לא היה ישו ולא היה מוחמד.

    IP: 46.138.86.80דווח על תגובה זו

    • זה לא סימבולי בכלל- זה ניתוח אכזרי בלי הרדמה והתעללות בחסר ישע (ל''ת)

      יהודים דתיים=בוגדים, 15/10/13 09:59


      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 48.

    איך נראה יהודי זקן...?? אתה שומע את עצמך? אולי אתה לא אנטישמי אלא סתם

    איך נראה יהודי, 06/10/13 11:40

    בער ושרץ מגעיל

    IP: 212.143.158.40דווח על תגובה זו

    • גם לך צריך לחתוך את קצה הלשון = ברית לפה. ורק צעיר יבצע זאת (ל''ת)

      דביר גינס, 06/10/13 12:33


      IP: 83.101.70.213 דווח על תגובה זו

      • כוונתי לצביקה קליין. גם אפשר החזיר לו את העורלה שחתכו (ל''ת)

        גינס, 06/10/13 12:35


        IP: 83.101.70.213 דווח על תגובה זו

  • 47.

    האמת שזה לא משנה

    eli, 06/10/13 10:15

    היהודים ימשיכו לעשות ברית מילה בכל מצב.
    מה שיקרה הוא שיכניסו יהודים לכלא באלפיהם, באירופה 2013. אולי כבר יקימו מחנות כי לא יהיה מקום בבתי הכלא.
    זה לא משנה למה, אבל יהודים שנכנסים לכלא על היותם יהודים באירופה זה מעשה שלא נראה טוב..
    עדיף שהאירופים יתעסקו בעצמם ולא בנו, יש להם מספיק בעיות גם בלעדנו.

    IP: 172.16.43.55דווח על תגובה זו

  • 46.

    יהודי אמיתי מוריד את הכל לא רק את העורלה (ל''ת)

    m-16, 06/10/13 08:58


    IP: 193.46.64.93דווח על תגובה זו

  • 45.

    יש שבטים שעושים חור בשפה התחתונה, יש שבטים שמים טבעת בצוואר

    שי, 06/10/13 08:57

    האדם הוא יצור טריטוריאלי באמצעות חיתוכים חורים סמלים כתובות קעקע הוא מבדל את עצמו.


    היהדות במקרה זה לא שונה משאר השבטים הנידחים המטילים מום בגופם לבדל עצמם.

    IP: 193.46.64.93דווח על תגובה זו

    • נכון מאד (ל''ת)

      כל האמונות השבטיות מדומיינות, 08/10/13 13:17


      IP: 84.229.240.104 דווח על תגובה זו

  • 44.

    ברית מילה מונעת מחלות

    שי, 05/10/13 23:47

    http://www.who.int/hiv/topics/malecircumcision/en/

    IP: 79.177.9.249דווח על תגובה זו

    • And breast amputation prevents breast cancer-absurd (ל''ת)

      Monty, 23/10/13 11:50


      IP: 85.167.227.131 דווח על תגובה זו

  • 43.

    מסכים עם הכותב.די למנהג הנפשע הזה.מי שמעוניין שיחתוך לעצמו. (ל''ת)

    טל, 05/10/13 23:11


    IP: 46.120.165.11דווח על תגובה זו

    • זה לא חוק. לא מכריחים אף אחד, בפרט לא אותך

      מגיב, 11/10/13 22:56

      סוף סיפור... אנשים מחוץ לדת היהודית מן הסתם לא יימלו את בנם. מה הבעייה אז?

      IP: 82.102.141.200 דווח על תגובה זו

      • כל מדינה נאורה צריכה לאסור ניתוחים ברבריים והתעללות בחסרי ישע (ל''ת)

        ישראל היא איראן, 15/10/13 10:00


        IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 42.

    הכותב טועה לדעתי, הסבר בפנים

    דניאל, 05/10/13 21:31

    הנתונים אינם משקרים: רק הסיבוכים על פי משרד הבריאות היא של רופאים ולא של מוהלים וזאת למרות שיש יותר מוהלים מרופאים המבצעים את הניתוח הקטן הזה. מדוע? כי בכדי לעשות ברית מילה במקצועיות לא צריך ללמוד 7 שנים רפואה ועוד כמה שנים כירורגיה. בנוסף, סיבה שיש יותר סיבוכים עם רופאים הוא שהרופאים פחות מיומנים מאשר המוהלים. הנתונים לא משקרים והנתונים ישכנעו כל יוהן או סבסטיאן, בעיקר אם הם רופאים. ואם אדם שיש לו זקן ובגדים שחורים אשר מבצע מילה נראה להם מוזר... אז אולי הם באמת אנטישנים, כי מה הבעיה עם זקן לכל השדים והרוחות?

    IP: 79.176.14.140דווח על תגובה זו

  • 41.

    פשוט תשאלו רופא ילדים צעיר מה דעתו על האקט הזה

    איתי, ת''א, 05/10/13 21:20

    ואז תשאלו רופא ילדים ותיק יותר, ואז תשאלו מנהל מחלקת ילדים בבתי חולים וכן הלאה ואז, לאחר שעברתם 'דרך' ידע ונסיון רפואי בני, נניח, מאה שנה, תחשבו שוב אם יש טעם בברית מילה.

    IP: 79.177.96.114דווח על תגובה זו

    • שאלתי רופאים רבים ולהלן ממצאיי

      י, 15/10/13 17:10

      ברית מילה הוא אקט פשוט יחסית, שעל ידי אימון פשוט ובסיסי ניתן לבצעו על ידי כל אדם. אין צורך להיות רופא לשם כך. כמות הסיבוכים הנובעת מביצוע ברית היא אפסית. פחות מסיבוכים שנוצרים בעקירת שן או בסתימה.
      יתירה מזו: לדעתם של רבים, ברית מילה הוא גם אקט רפואי חיוני, (בזה יש מחלוקות) כיוון שהערלה מזמנת כל מיני מרעין בישין כמו סרטן או עגבת.
      נכון שברית מילה מורידה מעט מהאונות הגברית, אבל זה דווקא דבר טוב כיוון שהוא מונה את מעשי האונס הרבים מאוד שקיימים בחברה שאיננה יהודית.
      זאת ועוד (וזה כבר שייך לתחום הפסיכיאטריה): ברית מילה מכניסה מימד רוחני וערכי לחיי האדם, שהופך להיות קצת יותר מבהמה.

      IP: 109.64.201.11 דווח על תגובה זו

      • And Black Widower has higher values than humans...

        Spiderman, 23/10/13 11:56

        because she has a tradition of eating her husband?

        What kind of nonsense is that.

        I do not think anyone has a right to force a 1 week old babies to go through a bl0w j0b with a Rabbi (yes they suck it off after they cut it!).

        Because it is SICK

        Judaism has much more to offer than such rituals

        IP: 85.167.227.131 דווח על תגובה זו

      • לא חסרים מקרי אונס בישראל, גם לא איידס ועגבת... (ל''ת)

        טל, 30/10/13 23:13


        IP: 37.142.132.54 דווח על תגובה זו

  • 40.

    בושה וחרפה לקרוא טור כ"כ טפשי

    , 05/10/13 20:51

    בושה וחרפה. לקרוא מאמר דעה שכתב אדם חסר כבוד עצמי ולאומי לחלוטין. תמהני על הבמה שניתנה לך. להזכירך, הרופא הגרמני יוהן, למד בקורסי ההעשרה של התואר ברפואה באוניברסיטה את אשר אתה כבר הספקת לשכח, אודות ההיסטוריה המפוארת של העם היהודי שמבוססת על התנך ועל המצוות שמוזכרות בו. טפווווווווו על טפשים כמוך שלא בושים לתת כח לשונאינו

    IP: 2.55.136.2דווח על תגובה זו

  • 39.

    כדאי לדעת שאין כיום הבדל בין מילת נשים למילת גברים!

    רופא, 05/10/13 15:39

    כיום מילת נשים, במקומות בהן היא עדיין מתבצעת - היא בדיוק אותה פרוצדורה של מילת גברים - הסרת העור המכסה על האיבר.

    האפקט הוא זהה - החלשת הגירוי המיני אך לא ביטולו!

    IP: 5.102.226.219דווח על תגובה זו

    • רופא דמיקולו אתה - מילת נשים, זו כריתת הדגדגן. (ל''ת)

      אין מה להשוות, 08/10/13 13:15


      IP: 84.229.240.104 דווח על תגובה זו

  • 38.

    תראו איך נראית בעינינו מילת נשים...כך נראית מילת גברים בעיני שאר העולם

    eyal, 05/10/13 15:34

    תכלס...אין הבדל בין מילת נשים למילת גברים...שני הדברים פרימיטיביים באותה מידה...
    אחד הדברים שאני מצר עליהם, הוא מילת בני...לא מבין למה הייתי צריך לגרום לו לנזק הזה...עשיתי מעשה גועלי..מודה..

    IP: 213.57.154.89דווח על תגובה זו

  • 37.

    וכל שאר הנקבים שאנשים עושים בגופם קבילים?

    בלעם, 04/10/13 23:02

    אוזנים אף כתובות קעקע

    IP: 37.142.217.222דווח על תגובה זו

    • אין לי בעיה...

      גולם, 05/10/13 05:12

      אין לי בעיה אם אדם בוגר עושה זאת מרצונו החופשי ובהסכמה.

      IP: 50.12.138.87 דווח על תגובה זו

  • 36.

    לחתוך תינוקות זה פשע!!!! (ל''ת)

    , 04/10/13 21:02


    IP: 84.94.188.16דווח על תגובה זו

    • ומה עם עגיל בלשון או כתובת קעקע? (ל''ת)

      י, 15/10/13 17:11


      IP: 109.64.201.11 דווח על תגובה זו

      • עגיל זה בחירה של מבוגר, ברית זאת התעללות בחסר ישע (ל''ת)

        גלי, 30/10/13 23:14


        IP: 37.142.132.54 דווח על תגובה זו

  • 35.

    אקליינע צביקה - כלי ריק החושב את עצמו לחוכם

    יעל, 04/10/13 20:06

    כשלמעשה כל השכלתו באה מאנשי תקשורת בורים וריקניים. אתה מרגיש נורא חכם נכון?

    IP: 80.246.130.73דווח על תגובה זו

    • יעל, את מרגישה חכמה ,נכון ?

      םפחי סך, 05/10/13 02:28

      אני לא מרגיש כך.

      IP: 93.173.230.180 דווח על תגובה זו

  • 34.

    הכתבה הזו היא רק צעד קטן, בשלבים של השמאל לקלף את היהדות

    השמאל עובד קשה......., 04/10/13 19:37

    מהמדינה הזאת. זה התחיל בזה שצריך לשנות את ההימנון, והדגל, ובהצעות לשינוי החגים,והכנסת חגים של נוצרים, כמו כריסמס וניו ייר, ועובר לברית מילה. ומה יהיה הלאה.

    IP: 84.238.96.75

    • רק שאף אחד לא עשה שום דבר מהרשימה שלך (ל''ת)

      r, 05/10/13 09:16


      IP: 79.180.210.168 דווח על תגובה זו

    • איזה שמאל בראש שלך?

      אחד אחר, 05/10/13 14:24

      "לקלף את היהדות מהמדינה הזאת"?מדובר בכלל על אירופה! אתם בימין שולטים במדינה כבר מזמן,מתי תפסיקו להסית ולהאשים את "השמאל" בכל הפאלטות שלכם?

      IP: 113.57.188.46 דווח על תגובה זו

    • קשקשן. (ל''ת)

      יהודי, ציוני, מאמין, ימני, 05/10/13 22:24


      IP: 93.172.40.181 דווח על תגובה זו

    • בדיוק !!! הם גילו שזה המתכון למדינת כל אזרחיה

      משה, 25/10/13 21:57

      כבר + - 5 שנים יש מלחמת חורמה בכל דבר שהוא בעל סממן יהודי: ט' באב , כפרות , חמץ , ברית מילה. השמאל המשומד גילה שהוא חייב לשבור את הזיקה היהודית מהמדינה על מנת להפוך אותה ל"כל אזרחיה".

      הדת היהודית היא לנצח ולכן התוכנית השטנית הזו תיכשל.

      IP: 209.77.108.130 דווח על תגובה זו

  • 33.

    Who gives a Fu*k about Yohan (ל''ת)

    Abba Kovner, 04/10/13 16:49


    IP: 38.117.182.130דווח על תגובה זו

  • 32.

    באמת הגיע הזמן להפסיק את הטקס הפגאני הזה.

    פוגה, 04/10/13 16:46

    כשיגדל וירצה יעבור ניתוח בבית בחולים ע"י רופא מומחה ובחברתו כל איש דת שיבחר והרי לכם יהודי כשר למהדרין או אולי מוסלמי לצורך הענין וגם בריא.

    IP: 223.207.148.246דווח על תגובה זו

    • אף אחד לא מכריח אותך לעשות ברית מילה, ואף אחד לא מכריח אותך

      מה כואב לך., 04/10/13 19:40

      לעשות ברית מילה לילדים שלך. אז מה איכפת לך מה אחרים עושים.

      IP: 84.238.96.75 דווח על תגובה זו

      • הוא ממליץ להם לא לחתוך לתינוק את הזיין - מה רע בכך? (ל''ת)

        מה כואב לך?, 08/10/13 13:11


        IP: 84.229.240.104 דווח על תגובה זו

        • רע למי שמעוניין לשמר מסורת יהודית, מן הסתם........

          אננס, 11/10/13 20:47

          אחד מטיף נגד, השני עומד מולו ומתנגד. דמוקרטיה.
          איזה יופי איך זה עובד, הא?

          IP: 46.120.138.179 דווח על תגובה זו

      • אף אחד גם לא שאל אותו כשהיה תינוק - מאוחר לו מדי :-( (ל''ת)

        חיליק, 30/10/13 23:15


        IP: 37.142.132.54 דווח על תגובה זו

  • 31.

    " האנטישמיות " היא הנכס הגדול ביותר של הישראלים, בשמה ניתן לכבוש. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 04/10/13 16:21


    IP: 87.68.212.7דווח על תגובה זו

    • לא, היא נכס לאדיוטים השימושיים. (ל''ת)

      בעטיה הם תוקעים סכין בגב האומה, 05/10/13 22:25


      IP: 93.172.40.181 דווח על תגובה זו

      • תגיד אתה מכה את אשתך ומונע מבנותיך ללמוד - לפי המלצת הרמב"ם

        משה החילוני, 07/10/13 10:15

        הדת טובה לשונאי נשים ואדם.

        IP: 132.66.246.23 דווח על תגובה זו

        • הרמב"ם לא ממליץ דבר כזה וכבוד האישה מעל הגבר

          אוהב ישראל לעד!!!!, 13/10/13 15:23

          מחובתו של הגבר לכבד את האישה יותר מאת עצמו " מה שתאמר לך שרה שמע בקולה" !!! במפורש אל תנסה להתחכם
          אנחנו לא איסלמים

          IP: 109.65.176.75 דווח על תגובה זו

          • אני אוסר על חובשי כיפה לצטט אותי לפני שילמדו רפואה באוניברסיטה

            הרמב''מ, 15/10/13 10:02

            דתיים יותר מדי טפשים בשביל להבין מה כתבתי..

            IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 30.

    קליין זה קטן

    קליין זה קטן, 04/10/13 15:55

    כמה עשרות ממשפחת קליין נהרגו בשואה?? אף אחד מהם לא חשב אפילו לרגע לא למול את בניהם.מגיע איזה אחד שמרגיש יותר קטן מיבחוש ביצות ורוצה לשנות סדרי עולם. תזחול חזרה לכוך שלך ותחפש איפה טעית שגדלת להיות כזה

    IP: 2.55.130.50דווח על תגובה זו

    • שכחת להתיחס לנושא, (ל''ת)

      װ, 05/10/13 02:32


      IP: 93.173.230.180 דווח על תגובה זו

  • 29.

    שנאת השונה היא אנטישמיות במיטבה

    , 04/10/13 14:26

    לך ללמוד היטוריה

    IP: 37.26.147.164דווח על תגובה זו

    • זה לא שנאת השונה - זאת התנגדות למעשה הלא טבעי (ל''ת)

      אריק, 30/10/13 23:16


      IP: 37.142.132.54 דווח על תגובה זו

  • 28.

    איזה נאור אתה- פשוט תענוג.

    דבורה, 04/10/13 13:28

    עוד קצת ריקודי מה יפית- ותוכל להשתלב בתקשורת כ"דתי מחמד". מותק!

    IP: 85.250.163.208דווח על תגובה זו

    • מה עם התיחסות לנושא שהעלה ? (ל''ת)

      ךל, 05/10/13 02:34


      IP: 93.173.230.180 דווח על תגובה זו

  • 27.

    ברוך שובך אלינו ביבי הנחמד. ותודה שהרמת את ראש היהודי (ל''ת)

    מי שאינו בעל ברית הוא גוי גמור, 04/10/13 13:27


    IP: 83.101.70.213דווח על תגובה זו

  • 26.

    מה זה חשוב איך שזה נראה? זה מי שאנחנו קרוב ל4000 שנה וכך נמשיך (ל''ת)

    dsh, 04/10/13 12:41


    IP: 37.60.46.112דווח על תגובה זו

  • 25.

    המוזרות היא רק עם הזהות שלך אינה יהודית. והיא כנראה לא. (ל''ת)

    מפוקח, 04/10/13 12:37


    IP: 95.86.84.239דווח על תגובה זו

    • מי מפוקח ? (ל''ת)

      ?, 05/10/13 02:37


      IP: 93.173.230.180 דווח על תגובה זו

      • אני (ל''ת)

        , 06/10/13 08:02


        IP: 212.76.104.21 דווח על תגובה זו

  • 24.

    תצאו כבר מהפרימיטיביות! אלוקים שלכם לא רוצה אתכם חתוכים (ל''ת)

    יהודייה כשרה, 04/10/13 11:59


    IP: 85.250.12.67דווח על תגובה זו

    • איזה כיף לך שאת יודעת מה אלוקים שלנו רוצה (ל''ת)

      מפוקח, 04/10/13 12:39


      IP: 95.86.80.31 דווח על תגובה זו

    • את היית מוכנה למצוץ לאחד עם ערלה, כשמתחת לערלה מתחבאים

      איכס., 04/10/13 18:59

      כל מיני חיידקים ושאריות ליכלוך, ששהו שם כמה ימים, ועולה מזה ריח חמוץ? אגב ,באר"הב, שמעתי, שלמעלה מ80 אחוזמהגברים עשו ברית מילה, גם לא יהודים כמובן.

      IP: 84.238.96.75 דווח על תגובה זו

      • אכן, התגובה שלך היא איכס אחד גדול. (ל''ת)

        מראה מראה שעל הקיר, 05/10/13 22:26


        IP: 93.172.40.181 דווח על תגובה זו

    • שמעת על מקלחת??

      מי כאן המגעיל, 05/10/13 15:42

      מנסיון, אין כל הבדל בין מין אורלי עם או בלי עורלה.

      אה כן חוץ מזה שעם עורלה אפשר להנות הרבה יותר ולעשות כל מיני טריקים נחמדים לשני הצדדים!

      IP: 5.102.226.219 דווח על תגובה זו

  • 23.

    החוק באירופה נועד לפגוע במוסלמים.

    אזרח אירופה וישראל, 04/10/13 10:55

    הפגיעה ביהודים היא רק תופעת-לוואי. המטרה של החוק היא לקלקל למוסלמים את ברית המילה בגיל 13 (מאחר והחוק מאפשר זאת רק מגיל 15 ואילך).

    IP: 77.126.108.170דווח על תגובה זו

  • 22.

    זה לא מינהג מוזר זה מינהג חצוף. אין הבדל בין זה למילת נשים

    ימני ציוני, 04/10/13 10:24

    צריך לקבוע במדינת ישראל כי ברית מילה תבוצע בגיל 18 לאחר שיוודאו את הסכמת הקורבן. מחצית מתאי העצב נמצאים בעורלה מה שאומר שמה שגבר נימול מחשיב כהנאה מינית, זה ממש לא מה שהטבע התכוון (ההנאה של גבר לא נימול גבוהה הרבה יותר)..... זה בערך כמו מי שכרתו לו חלק מהלשון ולא מכיר את הטעם המתוק אלא רק חמוץ ומר... הוא פשוט לא יודע מה הוא הפסיד. מילא דתיים עושעם את זה, אבל למה חילוניים?? למה כי זה מקובל?? אני לא אסכים שהילד שלי יעבור את זה לפני גיל 18.

    IP: 109.64.19.1דווח על תגובה זו

    • זה לא מנהג- זה ציווי דתי. חצופה אמא שלך. (ל''ת)

      מפוקח, 04/10/13 12:39


      IP: 95.86.80.31 דווח על תגובה זו

    • תעשה מה שאתה רוצה ותשאיר לאחרים לעשות מה שהם רוצים. חוץ

      תדאג לעצמך., 04/10/13 19:06

      מזה, אתה כבר ככה גומר מהר, אז מה היה אם לא היית חתוך.ועוד פעם חוץ מזה. עוד לא שמעתי מישראלי שהוא לא נהנה בגלל הברית מילה.תראה רק את הישראלים שגומרים עוד לפני שהוציאו אותו החוצה.

      IP: 84.238.96.75 דווח על תגובה זו

    • חצוף? מה הקשר לחוצפה? זה פשוט להכניס רוחניות לקשר בין איש לאשה

      י, 15/10/13 17:15

      הבן שלך יהי בהמה שמכה ובועלת נשים כדי לספק את תאוותו, כפי שעושים רוב הגויים הנבערים מדעת.

      IP: 109.64.201.11 דווח על תגובה זו

  • 21.

    ואיך נראה רופא נוצרי זקן ששוחט תינוק טרם היוולדו?? (ל''ת)

    תחת הכותרת ''הפלה''?, 04/10/13 09:44


    IP: 87.68.155.93דווח על תגובה זו

  • 20.

    בערלה יש עשרות אלפי קצות עצבים שנועדו לענג את הגבר

    איריס מירב, 04/10/13 08:16

    http://www.youtube.com/watch?v=Yo0YcKY9XBs

    IP: 213.57.163.122דווח על תגובה זו

    • מכירים את התגובות שלך...

      יוסי, 04/10/13 08:20

      בכל מקום שיש דיון על ברית מילה מכניסה את השטויות שלך.

      נכון, זו דרכה של היהדות, להוריד במקצת את התאווה.

      זה מה שחסר לנו, שיהיה יותר ריגוש מיני, גם ככה הגברים בקושי שולטים בעצמם...

      IP: 95.86.73.116 דווח על תגובה זו

      • אתה שומע את עצמך. באיזו זכות פוגעים לילד בן יומו בצאווה (ל''ת)

        עו''ד בכיר, 04/10/13 10:18


        IP: 79.183.6.85 דווח על תגובה זו

        • בזכות הציווי הדתי (ל''ת)

          מפוקח, 04/10/13 12:38


          IP: 95.86.80.31 דווח על תגובה זו

          • לא אמרתי לכם לחתוך בכלל, זה הכל בראש האכזרי שלכם יהודים טפשים (ל''ת)

            אלוהים, 15/10/13 10:03


            IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

        • גם חינוך ילדים זה שטיפת מוח לא הפיכה

          אגרול, 11/10/13 20:50

          באיזה זכות אתה מחנך את ילדך לפי ראות עינייך?
          לפי איך שזה נראה, חלק מהילדים הישראלים יוצאים דפוקים מהחינוך הנפלא של הוריהם. פשוט חוצפה, לא?

          IP: 46.120.138.179 דווח על תגובה זו

    • תעשי משהו בעצמך. (ל''ת)

      מה זה מענין אותך עינוג הגבר, 04/10/13 10:17


      IP: 93.173.52.196 דווח על תגובה זו

    • איריס מותק. את לא תרצי לשכב עם גבר שגומר עוד לפני שהתפשטת.

      ללקק ערלה, איכס., 04/10/13 19:09

      אולי בגלל זה הגברים הישראלים מחזיקים מעמד הרבה זמן.

      IP: 84.238.96.75 דווח על תגובה זו

      • ובשבילך צריך לחתוך לתינוק חלק מהאיבר בלי לשאול אותו? (ל''ת)

        משה, 07/10/13 01:11


        IP: 84.94.68.5 דווח על תגובה זו

        • חברה - לא עניתם לה תשובה עניינית ויש צדק בדבריה. (ל''ת)

          תירוצים זו לא תשובה, 08/10/13 13:07


          IP: 84.229.240.104 דווח על תגובה זו

    • האם היה לך פעם ערלה שאת יודעת מה מענג גבר (ל''ת)

      מירב, 09/10/13 20:18


      IP: 212.76.101.118 דווח על תגובה זו

    • בדיוק בגלל זה הברית כל כך חשובה. למנוע מהגבר להיות בהמה (ל''ת)

      ולהכניס קצת רוחניות בקשר..., 15/10/13 17:16


      IP: 109.64.201.11 דווח על תגובה זו

  • 19.

    סוף סוף קצת הגיון

    , 04/10/13 02:03

    יישר כח!
    טוב שיש עוד כמה כותבים שלא נבהלים ממוסכמות הזויות ומטוקבקיסטים לא חכמים במיוחד (בעיקר התרשמתי מהטוקבקיסט שביקש להגן על הטקס ע״י השוואתו לחגירת חגורות נפץ..)
    הרי ברור לחלוטין שמדובר בטקס ברברי ופרימיטיבי שמתאים יותר לשבט אפריקאי נידח מאשר לעם נאור כמו שלנו. היחידים שלא רואים את זה זה אנחנו כי כך חונכנו מינקות, וטוב שיש מי שמתחיל לפקוח את העיניים. אין לי שום ספק שבמוקדם או במאוחר נאלץ להפרד מה׳טקס׳ הזה.

    IP: 46.19.81.198דווח על תגובה זו

    • נכון! הטקס הנוצרי בו אוכל את בשרו של ישו ושותים את דמו (ל''ת)

      הרבה יותר נאור..., 04/10/13 09:46


      IP: 87.68.155.93 דווח על תגובה זו

      • הם אוכלים קרקר מטופש, לא פוגעים באף אחד (ל''ת)

        טליה, 30/10/13 23:18


        IP: 37.142.132.54 דווח על תגובה זו

    • עשו כבר מחקרים שהראו, שבישראל מחלות מיניות לא נפוצות כל כך

      אז כן יש משהו טוב בזה., 04/10/13 19:16

      כמו באירופה. במיוחד לא מחלות ברחם האישה.אחת הסיבות למחלות ברחם היא שהרבה גברים נוצרים לא שומרים על הגיינה נכונה.גם בארהב כימעט 80 אחוז מהגברים עשו ברית מילה מהסיבה הזו.

      IP: 84.238.96.75 דווח על תגובה זו

      • חוץ מהאיידס שקהילה מסויימת הפיצה בארץ. כימעט ולא היו מחלות

        אכן בריא לעשות ברית מילה., 04/10/13 19:47

        מין.

        IP: 84.238.96.75 דווח על תגובה זו

        • אם זה בריא שיעשו ברית לחולים (ל''ת)

          יהדות=מחלה קשה, 15/10/13 10:04


          IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 18.

    מגיב 8 מאוד יהודי....

    , 04/10/13 01:19

    הצליח להכניס לעצמו קצת פרסום על חשבון....
    כסף כסף כסף. :)

    IP: 46.37.55.82דווח על תגובה זו

    • אתה לא יודע לקרוא?!

      אבי, 04/10/13 08:00

      הוא כתב בפירוש, שהוא לא לוקח כסף, אז איך הגעת למסקנה הזאת?!
      כנראה שרק כסף עומד לך מול העיניים.

      דרך אגב, לפי מיטב ידיעתי רוב המוהלים, לא לוקחים כסף.

      IP: 95.86.73.116 דווח על תגובה זו

      • בטח "לא לוקח" כסף - הרכב שלו בדרך למילה נוסע בלי דלק... (ל''ת)

        דת = עבודה בעיניים, 08/10/13 13:05


        IP: 84.229.240.104 דווח על תגובה זו

  • 17.

    Brit Mila

    , 04/10/13 01:05

    Mr. Klein

    Can we assume this article was written :tongue in cheek

    In other words - it was not meant seriously.

    Correct

    IP: 93.172.29.69דווח על תגובה זו

  • 16.

    צריך להסתכל גם על עובדות אחרות

    תגובה פבלובית אופיינית של ה''נאורים'', 04/10/13 00:25

    כמו העובדה שמדינות רבות מחייבות לבצע ברית מילה בתינוקות. כמו שבמדינות מסויימות בארה"ב ביה"ח מבצע מילה לתינוקות אלא אם כן ההורים מבקשים שלא (ורוב אלה שמבקשים הם היהודים כי הם רוצים ביום השמיני). כמו העובדה שמשלחת רופאים ישראלים יצאה למדינות עולם 3 באפריקה, לאחר שעברה הדרכה אצל כירורג שמומחה גם במילה (ויש לו זקן קטן, ל"ע), כדי לבצע שם ברית מילה להמוני ילדים, בתקווה לבלום מעט את התפשטות האיידס.

    האם אתה חושב שמקבלי ההחלטות במדינות אירופה לא יכולות לקרוא מאמרים שהראו שברית מילה מורידה את הסיכוי למחלות מין ולבעיות באיזור הפין (דלקות, זיהומים ועוד)? זו החלטה מגמתית.

    אגב, יתכן שהאנטישמיות הזו דווקא לא מכוונת נגד היהודים. אם מסתכלים על רחובות פריז וערים אירופאיות גדולות אחרות, אפשר לחשוב שאולי זה נגד מוסלמים דווקא?

    IP: 213.151.42.229דווח על תגובה זו

    • למד את האסור ותראה שאינו חל על מוסלמים. (ל''ת)

      אנטישמיות הוגדרה נגד יהודים בלבד. (לא שמים), 04/10/13 00:50


      IP: 77.125.114.40 דווח על תגובה זו

      • הטענה היא שתינוק לא יכול להתנגד, וילד בן שלוש עשרה כן יכול. (ל''ת)

        זו הסיבה., 04/10/13 19:51


        IP: 84.238.96.75 דווח על תגובה זו

    • אין אנטישמיות שאינה מכוונת נגד יהודים.

      השמוש המעוות שלך הוא מחטף הסטורי כהכחשת השואה, 04/10/13 00:55

      המפגש של אירופה עם השמים המוסלמים קרה בספרד. גם כשהצליחו להדוף אותם מספרד הנוצרית והיו גילויים רבים של שנאה נגדם, היא תמיד היתה מובחנת מן השנאה ליהודים.

      כי אנטישמיות אינה גזענות על רקע אתני אלא דתי. ויהודים רצחו להם את ישו לתפיסתם.

      IP: 77.125.114.40 דווח על תגובה זו

  • 15.

    לכותב תקנה מראה ,אחד המכוערים שראיתי (ל''ת)

    מה הקשר ? ראית איך אתה נראה ?, 03/10/13 23:57


    IP: 79.180.168.74דווח על תגובה זו

  • 14.

    דבר ידוע הוא כי למסרוחניקים אין חלק לעולם הבא !! (ל''ת)

    ימח שמם של הערב רב., 03/10/13 23:51


    IP: 77.127.64.235דווח על תגובה זו

  • 13.

    טקס המילה איננו יותר מוזר מתלישת איברים לעוברים ושריפתם בעודם בחיים

    לולה, 03/10/13 22:52

    טקס המילה איננו יותר מוזר מתלישת איברים לעוברים ושריפתם בעודם בחיים.
    פפפייייי כל זב חוטם אוכל ארנבים וחזירים מרשה לעצמם ללהג על ברית המילה.

    IP: 94.194.19.208דווח על תגובה זו

    • תגובה

      גיא, 04/10/13 00:06

      והטבלת תינוק בן יומו ללא פיקוח היא לא מראה מוזר ומסוכן?

      IP: 37.142.112.24 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מפספסים כאן שאלה אחרת והיא למבוגרים מה דעתם על ברית המילה?

    יהודי-נוצרי ובפועל לא דתי, 03/10/13 22:04

    כל המיליונים שעשו להם ברית צריכים להישאל מה דעתם על העניין וכך בעצם לדעת האם זאת כפייה או דבר מוסכם בבגרות גם אם נעשה בינקות!
    אני מעריך ש99% יתמכו בברית מילה ומבחינתי זה מספיק כדי לשלול את עניין הכפייה !
    מצד שני הייתי שואל את הנוצרים מה דעתם על טבילתם כתינוקות? האם זה היה נכון והאם זה בסדר מבחינתם?

    IP: 87.66.117.250דווח על תגובה זו

    • אחת הטענות באירופה היא שאלה שעשו להם ברית מילה לא נהנים

      הרבה שטיות...., 04/10/13 19:56

      ממין.מעניין את מי שאלו. ואם זה היה נכון, הישראלים לא היו חרמנים כאלה. אותו דבר אפשר להגיד על רוב האמריקאים, שגם לא נהנים ממין.ואת השטויות האלה השמאל מנסה להחדיר למדינה.

      IP: 84.238.96.75 דווח על תגובה זו

  • 11.

    גם מוסלמים עושים ברית מילה ואוכלים כשר (חלאל) ! (ל''ת)

    אריק, 03/10/13 21:50


    IP: 85.130.204.54דווח על תגובה זו

    • עליהם האיסור אינו חל כיון שהמילה אינה בינקות. (ל''ת)

      אנטישמיות היא שנאת יהודים ולא שמים., 04/10/13 00:47


      IP: 77.125.114.40 דווח על תגובה זו

  • 10.

    התגובה הפבלובית הצפוייה של הרוב היא שאסור המילה היא מעשה אנטישמי מובהק

    אנטי שמאל, 03/10/13 21:49

    במובן של שנאת יהודים.אבל האסור מכוון יותר למעשה עצמו מאשר למי שעושה אותו כי יש הרבה יותר מוסלמים באירופה וגם נוצרים רבים מבצעים אותו.לצעוק אנטישמיות זה מאד קל אבל זו לא הסיבה המהותית וצריך לחפש נימוקים טובים יותר נגדו

    IP: 79.182.205.251דווח על תגובה זו

    • האנטישמיות נובעת מהשוואת המילה היהודית למילה של נשים מוסלמיות (ל''ת)

      אליוי, 04/10/13 06:58


      IP: 84.229.235.186 דווח על תגובה זו

  • 9.

    tembel. this exacly what antisemitism lookd like (ל''ת)

    barak, 03/10/13 21:43


    IP: 94.159.220.191דווח על תגובה זו

  • 8.

    יהודי זקן המבצע אקט כירורגי?

    מוהל, 03/10/13 21:35

    תמיד נחמד להקצין את הדברים, אבל המציאות כיום שונה בהרבה ממה שאתה מתאר!

    אני יכול להתייחס בעיקר לעצמי, אבל הדבר נכון גם כלפי מוהלים נוספים שאני מכיר,

    אני יהודי צעיר, בן 35, אשר עורך בריתות, לאחר לימוד מעמיק, עיוני ומעשי,במשך כמה שנים.

    ברשותי הכלים היקרים ביותר, ועיקור הכלים נעשה באוטוקלאב טוטנאור (12.000 ש"ח).

    הטקס נערך בצורה מכובדת, תוך שילוב פרקי שירה, ודבר תורה.

    אה, ושכחתי להזכיר, אני מגיע לכל מקום בארץ, ולא נוטל שכר (אפי' אם דוחפים לי בכח..)

    האם לא מדובר במנהג יפה, אשר בו כביכול,"נכנס" הילד, אל חיק האומה היהודית?!

    אכן,זו הסיבה העיקרית למצווה זו, וכך כותה הרמב"ם בספר מורה הנבוכים,

    שטעם המצווה הוא, שיהיו היהודים שונים מכל הגויים..

    אין לנו במה להתבייש, עלינו להתחזק בגאווה יהודית וישראלית, וכך לחנך גם את בנינו.

    בהצלחה.

    לתגובות:
    BRITKODESH1@WALLA.COM
    שמואל.



    האם אין מדובר במנהג יפה

    IP: 95.86.73.116דווח על תגובה זו

    • התינוק נולד לאמא יהודיה ולכן הוא יהודי ולא בגלל המילה (ל''ת)

      אליוי, 04/10/13 07:02


      IP: 84.229.235.186 דווח על תגובה זו

    • לא זה מה שהופך אותו ליהודי אלא קרבת הלב לאלהיו בבחרותו (ל''ת)

      רבים הם חובשי הכיפות שאינם יהודים, 04/10/13 08:29


      IP: 109.186.102.163 דווח על תגובה זו

      • מה שאתה מתאר מכניס את האדם לנצרות, לא ליהדות.

        אלי, 06/10/13 10:08

        ביהדות יש מעשים, לא רק לב.

        IP: 147.237.70.108 דווח על תגובה זו

    • כן ואתה גם מוצץ את הדם ואולי לא תעביר לו הרפס, באמת מנהג יפה.. (ל''ת)

      פוגה, 04/10/13 16:55


      IP: 223.207.148.246 דווח על תגובה זו

      • ראיתי כבר כמה בריתות מילה, ואף פעם לא ראיתי מוהל מוצץ דם.

        תוהה., 04/10/13 19:25

        אני לא יודע מי המציא את זה, אבל אולי איזה מוהל פדו.. התחיל עם זה.

        IP: 84.238.96.75 דווח על תגובה זו

    • אתה...חותך איברי מין של תינוקות

      , 04/10/13 21:04

      ומצפה שיתייחסו אליך ברצינות?

      IP: 84.94.188.16 דווח על תגובה זו

    • בטח "לא לוקח" כסף - הרכב שלו בדרך לברית מילה נוסע בלי דלק... (ל''ת)

      שקרנים בשם השם, 08/10/13 13:05


      IP: 84.229.240.104 דווח על תגובה זו

    • שמואל כולנו מקוים שישרפו לך הידיים, וגם הזקן (ל''ת)

      יהדות=כסף כסף כסף, 15/10/13 10:05


      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

  • 7.

    ברית מילה

    צבי פרץ כהן, 03/10/13 21:31

    סבי, אליה צבי כהן, נשפט ברוסיה הלבנה בתקופתו של סטלין ונשלח לסיביר עד יום מותו. "פשעו" היה שהוא העז לבצע ברית מילה לתינוקות יהודיים בניגוד להוראות המשטר הקומוניסטי. לזכרו, אני מגנה את מאמרו של צביקה קליין. שיתבייש!

    IP: 79.183.67.248דווח על תגובה זו

  • 6.

    קח גם את עצמך בפרופורציה - ותפסיק לכתוב שטויות. (ל''ת)

    שלמה, 03/10/13 21:28


    IP: 87.69.152.17דווח על תגובה זו

  • 5.

    כתבה מוזרה אם אתה העורך מה הפלא שמעריב מת חי. (ל''ת)

    ישראל היום, 03/10/13 21:08


    IP: 37.142.241.3דווח על תגובה זו

  • 4.

    לפני שנה השחיטה הכשרה נפסלה היום ברית מילה בשנה הבאה האף היהודי יעוות.

    יהודים החוצה או שתתנצרו., 03/10/13 21:05

    זה התחיל בשחיטה עבר לברית הצעד הבא יהיה תפלין או תפילה או קידוש כבר אסרו את הכיפות בקיצור יהודים החוצה.

    IP: 109.67.108.111דווח על תגובה זו

  • 3.

    כ"כ הרבה דורות התינוקות שרדו את בכבוד מה קורה לגברים היום.

    זכות הברית היהודים גאונים. ., 03/10/13 21:01

    ברוב מוחלט התינוק עובר את זה בקלות מה קורה עם הגברים של היום האמירות שלהם יותר ממוזרות נגד הברית מילה. חשבתם שהורדת העורלה זה פתיחה של ערוץ של ידע אלוקי.

    IP: 109.226.59.148דווח על תגובה זו

    • היום בניגוד לעבר

      דורון, 08/10/13 08:12

      "רוב מוחלט" כבר לא מספיק טוב, וגם תאונה של 1:10000 דורשת תיקון

      IP: 134.191.232.70 דווח על תגובה זו

  • 2.

    תגיד לי אתה בסדר???

    , 03/10/13 20:32

    גם אתה נכנס לדמגוגיה ודמיונות

    IP: 46.19.80.82דווח על תגובה זו

  • 1.

    לא יותר מוזר מלכרסם ביסקויט ויין אדום ולטעון שזה בשר ודם (ל''ת)

    של איש שאבותיך מכרו אותו לצליבה לפני אלפיים שנה, 03/10/13 20:15


    IP: 95.35.56.247דווח על תגובה זו

    • ושלא נדבר על לבישת חגורות נפץ (ל''ת)

      ועל פציעה עצמית בעשורה, 03/10/13 20:19


      IP: 79.183.67.248 דווח על תגובה זו

      • אם היית הינדי היית שולח גופות על הירקון (ל''ת)

        בקיצור שאחרים יתחילו, 03/10/13 20:20


        IP: 79.183.67.248 דווח על תגובה זו

    • זה לא הבעיה שזה מוזר, (ל''ת)

      הבעיה זה להתעסק באיבר כל כך רגיש אצל תינוק., 03/10/13 20:35


      IP: 95.86.100.121 דווח על תגובה זו

    • אתה לא מבין שיש הבדל בין סתם אקט מוזר לניתוח ללא הצדקה רפואית? (ל''ת)

      משה, 03/10/13 20:51


      IP: 79.182.49.15 דווח על תגובה זו

      • נו באמת. ולהגדיל חזה ולקצר אף זה בסדר? זה גם אברים רגישים (ל''ת)

        נהגים מוזרים יש בכל העולם... תגגל עאשורה ותראה, 03/10/13 21:19


        IP: 79.183.67.248 דווח על תגובה זו

        • את התינוק לא שואלים! איזו מן השוואה מטומטמת (ל''ת)

          רונית, 03/10/13 22:41


          IP: 46.116.187.206 דווח על תגובה זו

          • רונית וכשמפילים עובר שואלים אותו משהו ?

            משה, 04/10/13 00:12

            כל השוואה שלא מתאימה לך היא "מטומטמת"?
            יש מגוון שלם של החלטות שהורים מחליטים לגבי הילדים שלהם מבלי לשאול אותם.

            IP: 84.110.210.66 דווח על תגובה זו

            • יש עקרון די פשוט שאתה מפספס

              יוסי, 04/10/13 04:17

              ביצה זה לא חביתה
              בצק זה לא פיתה
              ועובר זה לא בן אדם

              IP: 84.94.68.5 דווח על תגובה זו

              • עובר זה לא בן אדם זו קביעה מאוד מזעזעת. תחשוב שוב. (ל''ת)

                פוגה, 04/10/13 16:50


                IP: 223.207.148.246 דווח על תגובה זו

              • אז באיזה רגע הוא כן בנאדם?

                אלי, 06/10/13 10:10

                זו שאלה פילוסופית מעניינת, אבל קשה מאוד להגיד פשוט "עובר הוא לא בנאדם", אז גם פג שנולד בשבוע 32 הוא לא בנאדם? ובשבוע 26?

                IP: 147.237.70.108 דווח על תגובה זו

                • אם אתה כ"כ בעד חוקי ההלכה

                  איש אפילה, 06/10/13 13:35

                  אז עובר הופך לאדם, מרגע שהתחיל לנשום מחוץ לרחם.
                  עד אז....הוא עובר.

                  IP: 5.29.79.47 דווח על תגובה זו

                • כל עוד הוא חלק מהגוף של האשה זוהי זכותה לעשות מה שהיא רוצה

                  יוסי, 07/10/13 01:13

                  וחוץ מזה שאף אחד לא מבצע הפלות בשבוע ה-23

                  IP: 84.94.68.5 דווח על תגובה זו

      • מוזר, מחוררים את האוזניים לתינוקות כל הזמן

        אלי, 03/10/13 23:21

        ולא ראיתי אף אחד צווח שמדובר בפגיעה בזכויות האדם של התינוקת.

        גם חירור אוזניים זאת פרוצדורה כירורגית שמתבצעת על ידי אנשים שאינם רופאים.

        האם כל אמא שלוקחת את ילדתה הקטנה לקנות עגילים פוגעת בזכויות האדם שלה?

        IP: 79.179.200.38 דווח על תגובה זו

        • כן, גם לחורר אוזניים לתינוקת

          , 04/10/13 21:05

          זאת פגיעה בזכויות אדם.
          ברוך הבא ל2013

          IP: 84.94.188.16 דווח על תגובה זו

      • כמו עגיל בדגדגן? כמו פירסינג בעטרה? (ל''ת)

        ראית אירופאי טהור גוף?, 04/10/13 00:58


        IP: 77.125.114.40 דווח על תגובה זו