• 117.

    ציפי ירום: את מגלומנית חצופה!

    חיים, 20/03/14 19:37

    גם אני אציע רק לך: תתאבדי או תתאסלמי.
    המאמר שלך מעורר בי גועל. היומרה שלך לדעת את הדת הנכונה ואת הגירסא הנכונה מתוך אלף דתות שיש בעולם.

    IP: 46.11.76.114דווח על תגובה זו

  • 116.

    מוצא נסיכה יהודיה פמניסטית מוצא מר ממוות

    xo, 01/11/13 13:26

    מצא גויה נשית עדינה מצא טוב
    דרך אגב הגברים היהודים(אשכנזים) מאוד מבוקשים בכל העולם .....כספומט שלא בוגד או שותה או מהמר

    IP: 68.199.228.93דווח על תגובה זו

  • 115.

    יש שתי ברירות ליהודי להתאסלם או להיות נוצרי

    אלי, 01/11/13 05:20

    אני מעדיף להיות נוצרי. היהדות גמרה את תפקידה ההיסטורי כבר לפני 2000 שנה שבא ישו

    IP: 108.195.148.96דווח על תגובה זו

  • 114.

    די כבר להתלהב מעצמכם , "יהודים יהודים ,,,," לכו לעזאזל (ל''ת)

    אריק, 29/10/13 12:52


    IP: 212.179.62.21דווח על תגובה זו

    • כתוב בתורה הקדושה המקלל יקולל!!!=מאחל לך רק טוב... (ל''ת)

      ימותו הקנאים ויאכלו את הלב והכבד, 29/10/13 18:43


      IP: 84.229.108.41 דווח על תגובה זו

  • 113.

    בקצב ההתבוללות הזאת בעוד 100 שנה לא נמצא יהודים ואז נהפוך את ישראל לפל

    מחפש עצה, 28/10/13 05:46

    בקצב ההתבוללות הזאת בעוד 100 שנה לא נמצא יהודים ואז נהפוך את ישראל לפליסטין 2

    IP: 75.45.64.2דווח על תגובה זו

  • 112.

    איזה ואב סייט למצוא בחורות טובות יהודיות? מבקש עזרה

    אב אומלל, 28/10/13 05:44

    מה קורה לבחורות היהודיות ? למה בחורים לא מוצאים בחורות יהודיות טובות? האם יש תחנות טובות? גם הבן שלי התחתן עם גויה שישרף חיים לא רוצה לשמוע ממנו, מכר את עברו עבור נזיד עדשים שימות
    הבת מחפשת בחור האם יש עצה?

    IP: 75.45.64.2דווח על תגובה זו

    • הבן שלך נישא לגויה=אין לך זכר בעולם הזה ותיתן דו"ח לבורא העולם (ל''ת)

      שלא נדע מטומאה, 29/10/13 18:45


      IP: 84.229.108.41 דווח על תגובה זו

      • איזה תגובות תועבה. איזה מין אבא מנדה את בנו ? היהדות מקיאה אותך (ל''ת)

        ש, 31/10/13 13:05


        IP: 195.191.52.10 דווח על תגובה זו

  • 111.

    נפלא! הגיע הזמן.. (ל''ת)

    Darwin, 27/10/13 23:22


    IP: 79.177.178.2דווח על תגובה זו

  • 110.

    היהדות בנסיגה – יש התבוללות של יהדות נאורה עם אורתודוכסים (ל''ת)

    העתיד הוא כנראה בקוזקים מברסלב ועניי כתרילבקה, 27/10/13 00:48


    IP: 124.191.154.15דווח על תגובה זו

  • 109.

    אם הולכים לפי הדרך האורתודוכסית

    X, 25/10/13 15:48

    אני ורוב האנשים לא יהודים.
    אני לא שומר שבת ואני אוכל לא כשר.

    IP: 84.229.238.153דווח על תגובה זו

  • 108.

    ומה בארץ? כמה חילונים בארץ מאמינים בבורא עולם?

    שלומי, 24/10/13 21:56

    די להיטפל ליהודים מחוץ למדינה. תתחילו להתבונן הביתה פנימה ולהבין שהיהדות חייבת הגדרה מחדש.

    IP: 200.174.48.226דווח על תגובה זו

  • 107.

    אז מה?

    אזרח, 24/10/13 19:18

    יהודי שנישא לגוי בודאי לא איכפת לו ואני מברך על כך שאדם ינשא למי שרוצה יהודי לא יהודי בני אותו מין ושלא מאותו מין.
    אז למי מפריעה התבוללות ברור לאלו הבוחרים להיות יהודים. אז מה הפיתרון או שהרבנים יקלו מאוד בגיור או שהעם היהודי בארה"ב יעלם?
    אם זה רצונו אז שיהיה לו לבריאות.
    זה קרה בסין כאשר שם לא הייתה אנטישמיות וזה יכול לקרות באמריקה.
    אלו שאיכפת להם הם אלו שהם יהודים אז שיעשו משהו במקום להתבכיין.

    IP: 212.117.151.70דווח על תגובה זו

  • 106.

    אם אנשים לא רוצים להיות יהודים זכותם

    אלון, 22/10/13 11:55

    לא מבין מה ההתעקשות הזאת לשמור על העם היהודי.

    אם אנשים לא רוצים להיות יהודים אז למה כל כך חשוב לשמור על העם היהודי?

    IP: 77.126.171.107דווח על תגובה זו

    • כי הם בבונים חסרי מוח (ל''ת)

      אריק, 29/10/13 12:53


      IP: 212.179.62.21 דווח על תגובה זו

  • 105.

    Israelis have not right to preach

    Ron of Melbourne, 17/10/13 02:31

    Assimilation among Israeli expats is 80% - much more than the Jews in the same countries

    IP: 203.36.157.8דווח על תגובה זו

    • אתה צודק

      אחד, 23/10/13 11:16

      לא צריך לראות זאת כהטפה על יהודי ארה"ב, אלא גם בארץ צריך ללמוד לאן המציאות החילונית מובילה אותנו, ולחזור בתשובה - לפני שיהיה מאוחר.

      IP: 5.22.130.166 דווח על תגובה זו

  • 104.

    גם בישראל

    לופי, 16/10/13 10:48

    "68% חושבים שעדיין אפשר להיות יהודי אם לא מאמינים באלוהים". כי יהדות זו לא אמונה באלוהים, בודאי לא זו של החברה החרדית.
    וחוץ מזה, זו קריאת השכמה דווקא לציבור החרדי: כל עוד החברה החרדית מסתגרת, מדירה נשים ומניחה שמישהו צריך לפרנס אותה כדי שהם יוכלו לעסוק בתחביב שלהם, היינו לימוד טקסטים עתיקים - מספר היהודים שיבחרו לנדוד לחברה האזרחית, החילונית - ואף להתחתן עם לא יהודים - ילך ויגדל.

    IP: 85.64.73.79דווח על תגובה זו

    • כמה נקודות לתיקון

      אחד, 23/10/13 11:24

      הכתבים העתיקים אינם מדברים על חוקים אנושיים שפעם היו נכונים ועכשיו כבר לא רלוונטים. מדובר על חוקים רוחניים שתמיד יהיו נכונים. רוחניות זה עניין של נצחיות - מעל הזמן, המרחב ואף מעל לכל הרצונות הקטנים שלנו.

      "הדרת נשים" זה מונח מהעיתונות החילונית המונהגת ע"י גויים שהצליחו לשכנע כמה יהודים להיות מה שנקרא היום "שמאלניים" ו-"חילוניים". שימו לב שהמדינה שלנו לא בדיוק בשליטה יהודית, את הכסף אנחנו מקבלים מארה"ב ומחברות עשירות... גם השליטה על דעת קהל על ידיהם.

      היהדות מאוד מכבדת את האישה, ועד כדי כך שלא מנסה להפוך אותה למה שהיא לא - "גבר". היהדות מזהה בדיוק את המבנה הייחודי שלה ומורה איך להשתמש בכלים שלה בצורה הכי טובה למען הכלל וגם למען הפרט ("כלל ופרט שווים").

      הטריק הכי חזק בבניית דעת קהל מוטעת היא ע"י שמות מוטעים. כמו לקרוא לביטויים לכבוד נשים "הדרת נשים", לרפואה טבעית "רפואה אלטרנטיבית" (כאילו היא שולית ביחס לרפואה המערבית שד"א קמה רק במאה האחרונה ויש לה ותק הרבה יותר קטן, וגם היא לא יודעת להתייחס לנפש אלא רק לגוף כאל גוש תאים חסר תוכן)... שימו לב איך עובדים עליכם.

      IP: 5.22.130.166 דווח על תגובה זו

  • 103.

    מי שלא חי בישראל לא מעניין (ל''ת)

    גאון הדור, 11/10/13 12:13


    IP: 79.181.0.91דווח על תגובה זו

    • זה נקרא ערבות! שימותו כולם, ואז נראה מי מגן עלי... (ל''ת)

      הדרת גאונות, 23/10/13 11:25


      IP: 5.22.130.166 דווח על תגובה זו

  • 102.

    יהודים הם עם שמוגדר דרך הדת שלו. בלי יהדות אין יהודים. (ל''ת)

    יהודים הם עם שמוגדר דרך הדת שלו. בלי יהדות אין יהו, 10/10/13 20:52


    IP: 24.146.253.192דווח על תגובה זו

  • 101.

    Judaism is the only nationality that it is based on religion (ל''ת)

    no religion ...., 10/10/13 20:51


    IP: 24.146.253.192דווח על תגובה זו

  • 100.

    כל מי שמדבר נגד היהדות טועה ביותר אנחנו נתנו לעולם את ה'+תנ'ך

    שיר, 07/10/13 05:58

    +תרבות +שתי דתות אדירות נצרות ואיסלם וגם את שפתם....כל מי שיכל לעשות זאת אני אחריו מה שכן נכון היהדות התנוונה בגלל החרדים והשמאל שחשב שמצא תחליף לאלוהים [במקרה שלנו זה סטלין וטרוצקי ליבלה למי ששכח היה בחור ישיבה לשעבר..והם הראשונים שהשמידו תרבויות ועמים ועד עכשיו השמאל ממשיך בדרכם]שים לב לאן שהשמאל הגיע בעולם רק חורבן והרס..ועוות המחשבה..ועוד בשם הדמוקרציה... עיין ערך א.רגד שיר

    IP: 79.177.184.185דווח על תגובה זו

  • 99.

    איפה הרב קוק זצו'קל שאיחד את העם בזכות התורה והענוה שלו ולא

    שיר, 07/10/13 05:06

    בזכות יהירות נבערת וחשוכה...של החרדים...

    IP: 79.177.184.185דווח על תגובה זו

  • 98.

    הכתוב אומר תמים תהיה עם ה' אלוהיך ולא חסיד שוטה עם מליון איסו

    שיר, 07/10/13 04:55

    שהקב'ה לא צוה כי הוא ידע שבני אנוש לא יכולים לקימם גרד חרדי ושמאלני ותמצא צבוע מדמם...

    IP: 79.177.184.185דווח על תגובה זו

  • 97.

    היהדות גוססת ומתנוונת בגלל החרדים...הנצרות והאסלם כבשו את ה

    שיר, 07/10/13 04:44

    העולם למרות שאין מה להשוות בינן ליהדות אילו היינו יהודים פשוטים.כמו אבותנו בלי מליון הלכות ואיסורים ומראה של ליצנים שרק המח הקודח של החרדים המציאו.שומרי דת ומסורת פשוטים היינו עכשיו מיליארד יהודים

    IP: 79.177.184.185דווח על תגובה זו

    • You really are ignorant , go learn Judaism (ל''ת)

      poor you, 10/10/13 20:51


      IP: 24.146.253.192 דווח על תגובה זו

    • אתה פשוט עצלן

      אחד, 23/10/13 11:39

      משה הוריד את התורה שבע"פ מהר סיני, לא רק את התורה שבכתב.

      התנאים קיבצו אותם למשניות.
      המוראים פתחו אותם וביררו אותם בגמרא.
      הראשונים והאחרונים התחילו לגזור מהם הלכות.

      היום לא גוזרים הלכות חדשות, אלא מסבירים את יישומם של ההלכות בעולם המודרני. התורה לא דיברה על מיקרו-גל או מכשירים חשמליים אחרים אלא על איסור יצירה בשבת והבערת אש נחשבת יצירה. אם הולכים בשיטת שרשים וענפים מוצאים את הקשרים בצורה מאוד ברורה מהתורה ועד כל ההלכות והמנהגים שאנו מוצאים בימינו.

      אף רב לא ממציא דבר מעצמו, הכל בנוי על חוקים רוחניים קדומים שאינם קפופים לזמן ותקופות.

      IP: 5.22.130.166 דווח על תגובה זו

  • 96.

    לא חייבים להיות אורתודוקסים כדי להשאר יהודים (ל''ת)

    yuo, 06/10/13 20:56


    IP: 82.80.52.118דווח על תגובה זו

  • 95.

    עדיף שיתבוללו. הם זרע פסול כמו שכתוב בזוהר (ל''ת)

    הם חוזרים למקורם הגויי, 06/10/13 15:46


    IP: 83.101.70.213דווח על תגובה זו

    • לא מוותרים על אף יהודי - "אפילו ריקנים שבך מלאים מצוות כרימון" (ל''ת)

      אחד, 23/10/13 11:42


      IP: 5.22.130.166 דווח על תגובה זו

  • 94.

    לא צריך אותם הם נגד ישראל

    חולי, 06/10/13 11:01

    הם תומכים במדינה פלסטינית שתשמיד את ישראל!
    הם מתבוללים כי טוב להם שם במקום לבוא לארצם!
    שישארו שם ההתבוללות זו תופעה שאין לה תרופה!

    IP: 46.121.204.217דווח על תגובה זו

  • 93.

    לא מעוניינים להישאר יהודים (ל''ת)

    אזרחים, 06/10/13 05:23


    IP: 46.117.156.23דווח על תגובה זו

    • לא מעוניין להשאר יהודי זה כמו לאמר אני רוצה להתאבד ושכל העולם יאבד עמי (ל''ת)

      אחד, 23/10/13 11:41


      IP: 5.22.130.166 דווח על תגובה זו

  • 92.

    למה לריב?נסכים שגם ישו משיח וגם הרבי מלובביץ שיסכימו על רוטציה (ל''ת)

    גוי של שבת, 04/10/13 15:12


    IP: 79.181.0.91דווח על תגובה זו

    • אוי ואבוי (ל''ת)

      אחד, 23/10/13 11:41


      IP: 5.22.130.166 דווח על תגובה זו

  • 91.

    משיח

    אודי, 04/10/13 14:25

    שלום לציפי!
    הופתעתי לקרא במאמרך שיש אנשים שחושבים שישו היה המשיח והרי ידוע בווראות שהמשיח הוא הרבי מלובביץ!!!
    אולי זאת המשמעות של המשפט הנפלא "מה ששנוא עליך לא תעשה לחברך"
    בבקשה, אני לא אתערב באמונתך, נהפוך הוא. אני אקםיד לכבד אותה ואותך, אבל זה חייב להיות הדדי!
    שבת שלום

    IP: 212.199.239.244דווח על תגובה זו

  • 90.

    הם אמריקאים שיעשו מה שהם רוצים

    הרב זרובבל, 04/10/13 11:09

    מה אכפת לנו מאמריקאים שיהיו יהודים או נוצרים או בודהיסטים זהה לא עסקנו
    אנחנו נתמקד בישראלים יהודים

    IP: 79.181.0.91דווח על תגובה זו

  • 89.

    להיות יהודי

    שמואל, 04/10/13 10:48

    להיות יהודי זו לא הדרך שלך בלבד. מי קבע שרק יהודי שומר מצוות הוא יהודי? מי קבע שישוע מנצרת איננו יהודי? מה זו הגזענות הדתית שלך? כל מבין יודע שהיהדות מורכבת מזרמים שונים. בוודאי שהיהדות של לפני 2000 שנים לא דומה לזו של היום. היהדות של היום היא רובה ככולה יהדות פרושית, בניגוד ליהדות הטובה והישנה.

    IP: 95.35.58.152דווח על תגובה זו

    • ישוע היה יהודי שומר מצוות

      אאא, 04/10/13 11:32

      באחד מספרי הבשורה מסופר על בני עם שכן שבאו לישוע וביקשו ממנו שיבוא אליהם ויטיף לאוסלויה שם.ישו סרב ואמר שדבריו מיועדים לעם שלו - היהודים.
      השליחים כבר הלכו בדרך אחרת של הפצת דברי ישו בקרב אחרים,מה שכבר הפך לדת חדשה (דבר שישוע בכלל לא רצה).
      הכנסיה לקחה את צעד אחד נוסף קדימה.
      אין שום קשר,ולו גם מקרי,בין מה שישוע דיבר עליו לבין מה שהכנסיה מטיפה לו.

      עכשיו הבנת למה היה חשוב לנוצרים להשמיד כל עותק מהבשורה של ישוע עצמו.

      IP: 5.102.239.202 דווח על תגובה זו

      • בשם ישו נשרפו יהודים בככר,נאנסו יהודיות, עונו , נשחטו, גורשו יהודים (ל''ת)

        לפי התנ''ך משיח צריך לגאול יהודים- לא לגרות לשרפתם, 11/10/13 00:36


        IP: 79.181.122.119 דווח על תגובה זו

  • 88.

    טעות! מקור התבוללות הוא היעדר ציונות. זהו! (ל''ת)

    מראה מראה שעל הקיר, 04/10/13 10:38


    IP: 109.186.102.163דווח על תגובה זו

  • 87.

    כל חרדי שנהיה עסקונה בשס ויהדות התורה מתנתק מהיהדות

    מושון חולון, 04/10/13 09:50

    הרי הוא מייד תומך במנהיגים דתיים שאין להם דבר וחצי דבר ליהדות.

    א. לא תשא שם אלוהיך לשווא - אלא אם זה בעצרת בחירות, כשכמובן צריך לצטט את מתתיהו החשמונאי ולבזות את כבודו (עייני ערך כרזות מ-רע-ן עבדאללה יוסוף עם "מי לה' אליי")
    ב. לא תעשה לך כל פסל וכל תמונה - יש החרגה על קמעות של עבדאללה ושל הבבא סאלי
    ג. זכור את יום השבת לקדשו - אבל אם יש שוטרים וצריך להפגין בכיכר בשבת, מותר לזרוק אבנים
    ד. כבד את אביך ואת אמך- לא אם הם חילונים ואתה חזרת בתשובה, אסור לך להיות במחיצתם שלא יטמאו אותך
    ה. לא תגנוב - אין טעם להרחיב
    ו. לא תחמוד - אין טעם להרחיב
    ז. לא תענה ברעך עד שקר - אין טעם להרחיב, לא חל בבית משפט
    ח. לא תרצח - אבל כן תסית לרצח , כשתקרא "עמלק" לאויבים פוליטים

    כלומר, 80 אחוז מהדיברות לא מקויימות על ידי אנשי שס ויהדות התורה. אני בטוח גם שרוב תרי"ג מצוות לא מקויימות.
    אנא, הפסיקי את ההבוללות שנגרמת כתוצאה מחבירה לשס ויהדות התורה במגזר שלך, לפני שאת מטיפה לאחרים.

    IP: 89.139.167.217דווח על תגובה זו

  • 86.

    התבוללות זה טוב ליהודים

    שולה, 04/10/13 09:32

    היהדות של היום רק מרחיקה את היהודים מהדת
    יותר מזכירה את הדת המוסלמית הקיצונית רק בתלבושת מגוחכת

    IP: 84.111.62.206דווח על תגובה זו

    • לאיסלם יש עתיד

      אאא, 04/10/13 11:30

      לסוציאליזם אין.
      מה שמרחיק יהודים מהדת זה הדת הסוציאליסטית.
      תחילה הקומוניזם הפאתטי שנעלם וכעת הליברליזם שבקרוב ילך בעקבות האבא המרקסיסטי שלו.
      מה שישאר מהיהדות זה שומרי מצוות.
      יהודים הם עם שמוגדר דרך הדת שלו.
      בלי יהדות אין יהודים.
      יהדות היא בוודאי לא הגרסא החרדית,אבל היא גם לא הבדיחה הרפורמית.

      IP: 5.102.239.202 דווח על תגובה זו

    • את דפוקה ברמות!אבל כל המוסלמים דפוקים!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

      אין עוד מלבדו ישתבח שמו לעד, 29/10/13 18:48


      IP: 84.229.108.41 דווח על תגובה זו

  • 85.

    60 אלף סודנים בתל אביב שדואגים לכל היהודיות המכוערות והזקנות שלא קיבלו (ל''ת)

    מה הפתרון לסודאנים, 04/10/13 08:30


    IP: 108.184.251.254דווח על תגובה זו

  • 84.

    מי שנולד לאמא יהודיה. מה זה שונה מחוקי הגזע של היטלר. יהודים וצביעות

    יואב, 04/10/13 08:28

    בושה לחרדים שיורקים על חילונים. נח להתבולל בעולם שכזה. למה בכלל ליהיות יהודי אם כל כך הרבה מגבלות. במקום לגייר במשך אלפיים שנה את כל מי שרצה להפוך ל400 מיליון יהודים . רק גורמים את ההפך. יהודים אם אפילו לו רבע של אחוז אחד מאוכלוסית העולם. אז יהודים אנחנו בדרך הנכונה

    IP: 68.0.156.98דווח על תגובה זו

  • 83.

    מאמאך רק משכנע את המשוכנעים.למה את חושבת שה"מתבוללי" בכלל מקשיבים לך? (ל''ת)

    עם כל הכבוד הראוי, 04/10/13 08:23


    IP: 84.111.72.235דווח על תגובה זו

  • 82.

    80- גם להם יש לומר תהיה אורתודוכסים או שתעלמו, פשוט לומר תהיה יהודי.. (ל''ת)

    באמת, 04/10/13 07:42


    IP: 84.111.72.235דווח על תגובה זו

  • 81.

    שיהיה להם לבריאות למי אכפת?

    האלמוג הכחול, 04/10/13 07:35

    מדובר על בני הלאום האמריקאי ממוצא יהודי. אם הם רוצים להחליף דת זה עניינם ולא עניין שלנו
    אנו אמורים להתמקד בלאום הישראלי יהודי בן לאום אחר שרוצה להצטרף אלינו יתקבל בברכה

    IP: 79.181.0.91דווח על תגובה זו

  • 80.

    גם ילדים של אורתודוכסים , בוגרי ישיבות מתבוללים בארה"ב. (ל''ת)

    רון, 04/10/13 07:23


    IP: 5.22.129.18דווח על תגובה זו

  • 79.

    יש לנו ערך כבני אדם ולא בדת זו או אחרת. (ל''ת)

    מסמר חלוד, 04/10/13 06:45


    IP: 2.55.118.35דווח על תגובה זו

  • 78.

    הגזענות היהודית - ואז בוכים על אנטישמיות - לפי היהדות

    אדיוט, 04/10/13 06:43

    גזענות זו שנאת יהודים -שנאת כל גזע אחר היא לגיטימית, במיוחד אם נעשית בידי יהודים. רק אדם נמוך מאדיוט מאמין בכוח עליון ובתורת הגזע

    IP: 84.228.29.7דווח על תגובה זו

  • 77.

    הפנים שלך מוכיחות ההפך!

    יוסי, 04/10/13 06:08

    אם תסתכלי פעם במראה תביני שמישהו אצלך במשפחה התבולל מזמן. ליהודים אין אף פחוז עיניים בהירות ושיער בהיר. כלומר, סבא או סבא רבא שלך ניהל בשעתו כבר איזה רומן עם שיקסע אחת או יותר. אני מודה שיכול להיות שהיו אלו דווקא ההורמונים של סבתא שלך שנדלקו על היידים השריריות של אלכסיי או איוון. על כל פנים, בלי שהתכוונת ושלא באשמתך את עצמך בדמותך וצלמך מהווה אנטי תיזה לעמדתך.יהי זכרך ברוך!

    IP: 94.159.239.138דווח על תגובה זו

  • 76.

    ומה רע בהתבוללות?

    ארז, 04/10/13 05:54

    אני מקווה שבני כל הדתות בעולם יתבוללו אלו באלו ב 100 אחוז עד שסוף סוף הדתות ייעלמו. ואין שום בעיה שיהדות תוליך את הדרך... גם בהיווצרות הדת היא עשתה את זה.

    למה כולם חושבים שחשוב לשמור את קיומו של העם? למה זה באמת חשוב?

    IP: 1.36.216.239דווח על תגובה זו

    • מחילוני: היהדות הולידה החוקים שהוציאו את האנושות מברבריות

      רון, 04/10/13 07:35

      כל הוגה דעות, משכיל יאמר לך זאת.
      חילונים, יש צורך בהפרדה בין זלזול ברבנות ובחרדים לבין זלזול בערכים ובאמונה.
      הפרידו בין השליח- הרבנים והשליחות להאמין הכח עליון ערכים שמכווני לטוב.
      הרבה חילונים כמוני מאמינים בכח עליון וערכי יהדות עם הפרדה מלאה וחוסר אמפטיה להתנהלות רבנים בפסיקות מטופשות והתקוטטויות מיותרות של חרדים .

      IP: 5.22.129.18 דווח על תגובה זו

      • האמן לי רון גם לטיפוסים שכמוך ללוא הרבנות היתה נישא גוי, או לפחות לא (ל''ת)

        לא היה אכפת לך., 04/10/13 07:46


        IP: 84.111.72.235 דווח על תגובה זו

        • ת"ט: האמן לי שגם שכמותך היו מתבוללים לולא הרבנות והחרדים שבה, או לפחות (ל''ת)

          לא היה איכפת לך להתבולל אלה שאין הרבה גויות בארץ, 04/10/13 07:48


          IP: 84.111.72.235 דווח על תגובה זו

      • היהדות כמקור המוסר זהו מיתוס יהודי-דתי נפוץ.

        חילוני, 05/10/13 08:26

        חוקי מוסר מופיעים ב'חוקי חמורבי' לפחות מאות שנים לפני כתיבת התורה, ובספר המתים שנכתב במצרים עוד בשנת 2400 לפנה"ס יש עדות אפילו יותר מוקדמת לקיומם.

        כך שאין בסיס לסיפור שיהודים דתיים אוהבים לספר לעצמם על היהדות כמקור המוסר האנושי.

        IP: 89.139.44.250 דווח על תגובה זו

        • אתה טועה. ישראל דוקא כן המציאה את המוסר. לא חמורבי-מצרים-יוונים

          כתבתי על זה מאמר מנומק מדעית. ראה הלינק למטה, 25/10/13 15:14

          http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=497672&blogcode=9062368

          IP: 69.121.93.22 דווח על תגובה זו

  • 75.

    יש ממש בכתבה. העם היהודי צריך וחייב לשמר את קיומו. נכון לגבי כולנו! (ל''ת)

    רונן, 04/10/13 04:25


    IP: 50.202.91.226

  • 74.

    זאת מדינת ציונית ישראלית בת יעקוב ויודית,,,דמוקרטית (ל''ת)

    איזה שם מוזר למדינה זה יון,,,,,כאילו מינמליסטי כזה, 04/10/13 03:13


    IP: 93.172.36.28דווח על תגובה זו

    • כמו חליל פן יון כזה (ל''ת)

      שטינקר בול, 04/10/13 03:14


      IP: 93.172.36.28 דווח על תגובה זו

  • 73.

    מבולללללללללללללללללללללללללללללבלת (ל''ת)

    מאיזה גטו את?,,,אני משביל החלב,,,,צפוף, 04/10/13 03:11


    IP: 93.172.36.28דווח על תגובה זו

  • 72.

    לגרש מיד מישראל את כל החרדים (לאמריקה או לסיביר) (ל''ת)

    צביקה, 04/10/13 02:26


    IP: 81.111.56.69דווח על תגובה זו

    • מדובר בתרגום בלתי חוקי של היטלר לעיברית בשינוי קל. (ל''ת)

      מאין קאמף, 04/10/13 07:50


      IP: 84.111.72.235 דווח על תגובה זו

  • 71.

    ציפי, למה האלוהים שלך לא עושה כלום למנוע את ההתבוללות?

    אתאיסט מאושר, 04/10/13 01:34

    אלוהים כל יכול שמתגלה כאימפוטנט לא קטן.

    IP: 85.64.36.145דווח על תגובה זו

    • לו קראת את הפרקים הראשונים של ספר בראשית היית מבין.

      רון, 04/10/13 07:40

      גם אני הייתי "אתאיסט" מאושר" עד ששכבתי על ערש דוואי, רק אז היה בי אושר שני חילוני המאמין הכח עליון. אלמלא ההאמונה לא הייתי פה לכתוב לך על כך. איך זה סיפור ארוך.

      IP: 5.22.129.18 דווח על תגובה זו

    • למה אלוהים צריך לעשות משהו ?

      אאא, 04/10/13 11:38

      אלוהים ברא את כל המערכת הזו,העניק לנו ספר הוראות כיצד לנהוג ומכאן הכדור בידיים שלנו.

      אלוהים ברא במקור את האדם בכלוב ששמו גם עדן.
      האדם לא הסתפק בזה,רכב לעצמו תבוניות בתקלה מצערת וגורש מהכלוב.
      עכשיו אתה מאשים את אלוהים במחדלי האדם ?

      אלוהים ברא אותנו כמו חיות.יצורים שחיים
      בדרך בה הם תוכנתו לחיות.

      IP: 5.102.239.202 דווח על תגובה זו

  • 70.

    שיטות ההפחדה של ביבי כבר לא עובדות על אף אחד (ל''ת)

    הכחדה ))))))))((((((((((((((((())))))))))(((((, 04/10/13 01:13


    IP: 79.176.10.104דווח על תגובה זו

  • 69.

    אם יש אל הוא ברא את כל בני האדם וכולם שווים - הדת שלך מצחינה! (ל''ת)

    מערכת מושגים מעוותת של פתיה דתית, 04/10/13 00:50


    IP: 81.107.41.93דווח על תגובה זו

    • צודק, ומעבר לכך יש בכלל בעיה כרונולוגית בהגדרת "מיהו יהודי"

      יגאל, 04/10/13 03:59

      חוקי הגיור לא התפתחו ביום אחד. החוקים של היום הם לא החוקים של לפני 2000 שנה ואפילו לא של מלפני 500 שנה. לכן, יכול להיות שכולנו "לא יהודים" לפי חוקי הגיור המחמירים של היום.

      דתיים פשוט לא מסוגלים לחשוב מעבר לקופסא שלתוכה הם נולדו, או שמסביות מסוימות נכנסו אליה(בדרך כלל מתוך מצוקה)

      IP: 79.182.222.163 דווח על תגובה זו

    • לא הבנתי אתה נותן מדדים לאלהים, בן כמה אתה ילדון? (ל''ת)

      חח, 04/10/13 07:52


      IP: 84.111.72.235 דווח על תגובה זו

    • מי אמר שהוא ברא את כולם שווים ? הסוציאליסט ?

      אאא, 04/10/13 11:41

      גם אם כולם שווים,זה לא אומר שהם זהים.
      כל הנמלים נולדו שוות,אבל כל נמלה היא חלק מקבוצה למענה הנמלה מוכנה למות ולמענה היא מקדישה את חייה.
      חוסר היכולת של האשכנזי הסוציאליסט להיות חלק מקבוצה ולהיות מחוייב למטרותיה גורם לו לשאוף למחוק את כל הקבוצות שיתר האנושות הקימה בתרו כזה או אחר.

      IP: 5.102.239.202 דווח על תגובה זו

  • 68.

    ממתי להינשא לאדם אהוב שהוא לא יהודי זה הכחדה - תנגבי עם הדת שלך (ל''ת)

    שאמא שלך תכחד, 04/10/13 00:46


    IP: 81.107.41.93דווח על תגובה זו

  • 67.

    חשבון נפש נוקב ומעמיק-כל הכבוד לכותבת המאמר (ל''ת)

    לייק+, 04/10/13 00:36


    IP: 2.54.228.124דווח על תגובה זו

  • 66.

    כל מי שאוכל או מכשיר חזיר אינו יהודי!!!

    מיכאל הכהן , 04/10/13 00:32

    http://hacohen.goop.co.il

    IP: 79.180.133.66דווח על תגובה זו

    • עם רמה כזאת אתה בטוח לא תחזיר יהודים בתשובה

      יגאל, 04/10/13 04:01

      איזה עוול היהדות והאיסלם עשו לחיה המיוחדת, האינטיליגנטית והחברותית הזאת.

      IP: 79.182.222.163 דווח על תגובה זו

      • עוול? היחידים שעשו פשע לחזירים

        הם קניבלים כמוך, שאכלו אותם, במזרח חזיר דומה ...., 04/10/13 06:09

        מידי לאדם, לכן אסור באכילה

        IP: 79.176.167.232 דווח על תגובה זו

  • 65.

    Mrs. Yarom, WHITE THIS IN THE JEWISH PRESS. (ל''ת)

    The New Yorker, 04/10/13 00:28


    IP: 71.190.197.83דווח על תגובה זו

    • I MEANT WRITE (sorry) (ל''ת)

      The New Yorker, 04/10/13 04:21


      IP: 71.190.197.83 דווח על תגובה זו

  • 64.

    האמונה האורתודוקסית לא מתאימה לאוכלוסיה משכילה כמו באמריקה.

    ערן, 04/10/13 00:24

    לקוד המוסרי של היהדות האורתודוקסית אין מקום במאה ה-21, והאמונה בגרסה החרדית-בריאתנית שלה, מנותקת לחלוטין מהמציאות המדעית. הרפורמים למיניהם הם התקווה האחרונה להשתמרות פולקלור יהודי מסוג כלשהו בארה"ב או בקנדה.

    באופן כללי, נראה שהחרדים יהפכו עם השנים לכת סגורה וקטנה נוסח ההאמיש, עם תגבור מצד דלת העם חסרי ההשכלה שנוהים אחרי אמנון יתחק וזמיר כהן ומנותקים מהשכלה או חשיבה עכשיווית.

    IP: 89.139.44.250דווח על תגובה זו

    • הנבואות השחורות שלך על העלמות הציבור החרדי מתנפצות מול החזרה בתשובה (ל''ת)

      המקיפה רבבות ישראלים שמאסו בניוון החילוני, 04/10/13 00:38


      IP: 2.54.228.124 דווח על תגובה זו

      • אתה מתבלבל בין חזרה בתשובה לבין ילודה מסיבית

        יגאל, 04/10/13 04:05

        חוץ מזה אם אתה כזה חרדי גדול, מה לעזאזל אתה עושה באינטרנט? מנהיג הציבור הליטאי, שנפטר לאחרונה, היה מגדולי מתנגדי האינטרנט.

        ליצנים מבולבלים, תבינו כבר שהיהדות היא בלוף אחד גדול כמו כל דת אחרת

        IP: 79.182.222.163 דווח על תגובה זו

      • רבבות ישראלים "חזרו בתשובה" כביכול כדי לא לעבוד ולהתחיל לקבל תרומות

        הלבנת כספים על ידי טייקונים חרדים בעולם, מימון, 04/10/13 06:10

        ואנחנו צריכים לאכול את הדייסה המגעילה שלהם

        לא לפרנס שקרנים ועיוות שלטוני

        IP: 46.117.156.23 דווח על תגובה זו

      • יש יותר חזרה בתשוקה מחזרה בתשובה (ל''ת)

        יואב, 04/10/13 08:32


        IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

    • ערן אני מקווה שאתה לא חטיאר כי אנחנו עוד נראה מה יהיה. (ל''ת)

      זאת אומרת אני מקווה שתיראה (אתה לא עיוור נכון?), 04/10/13 07:54


      IP: 84.111.72.235 דווח על תגובה זו

    • "המציאות המדעית" היא אוסף של זיבולים

      אאא, 04/10/13 11:44

      שנוצרו בידי חסידי הדת הליברלית (בדיוק כמו בברה"מ,רק חברי הנומנקלטורה יכולים לעבוק בסדרה ארוכה של תחומי עיסוק כמו תקשורת,אקדמיה,משפט....)

      הקוד המוסרי הזה מקובל על רובה המוחלט של האנושות.
      כרגע יש 5% מאוכלוסית אירופה וארה"ב שמשעבדים את כל היתר כשם שעשו במזרח אירופה בעבר.בקרוב זה יקרוס ואז האוכלוסיה של אירופה וארה"ב תוכל לחיות כשם שהיא רוצה ולא כפי שרוצה הנומנקלטורה הסוציאליסטית.

      החרדים הם כל מה שישאר מהיהדות.
      האשכנזי הסוציאליסט ימחק פיזית בשואה הבאה בגין הדברים המחרידים שעולל למערב ב 50 שנות הרודנות הליברלית.

      IP: 5.102.239.202 דווח על תגובה זו

      • "אאא" מה עם הספר שלך?

        אחד, 05/10/13 11:25

        כבר יש שם? מה לגבי "המאבק שלי"?

        IP: 122.80.239.62 דווח על תגובה זו

  • 63.

    תפסיקו להתבולל. רחמנות על אלוהים. בסוף הוא יגמור כמו זאוס!

    גוועאלד, 03/10/13 23:53

    גם לזאוס היו הרבה מאמינים והיום אין. אז אתם רוצים שאלוהים יישאר בלי מאמינים? קצת רחמנות על אל כל יכול.

    IP: 85.250.139.222דווח על תגובה זו

    • אלוהים הוא כל יכול-הוא יכול לייצור אבן כלכך כבדה שלא יוכל להרים אותה (ל''ת)

      Ehad Haam ציוני הוגן, 04/10/13 00:07


      IP: 71.178.47.83 דווח על תגובה זו

  • 62.

    החרדים כת מנוונת של היהדות ואין לה קשרר למציאות (ל''ת)

    בן דוגית, 03/10/13 23:45


    IP: 79.179.126.118דווח על תגובה זו

    • אתה רוצה להתוכח על מה זה 'מציאות'? (ל''ת)

      הפילוסוף, 04/10/13 07:56


      IP: 84.111.72.235 דווח על תגובה זו

  • 61.

    השאלה הפשוטה מה זה יהודי

    , 03/10/13 23:36

    מה זה יהדות ? לאום או דת (נצרות, איסלאם)
    כי אם זו דת אז גם 80% מאזרחי ישראל אינם יהודים
    אם זה לאום ואמריקה זה לאום אז אך יש בדיוק יהודים באמריקה ואני לא מדבר על ישראלים כמוני ,,

    IP: 46.19.80.238דווח על תגובה זו

    • העובדה שהשאלה הזו נשאלת על ידך מוכיחה על חוסר ידע ביהדות

      יהודי, 03/10/13 23:38

      יהודי הוא מי שנולד לאם יהודיה או שהתגייר כדת וכדין.

      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

      • אז אני מבין שאתה דתי

        , 03/10/13 23:56

        אמרת כדת וכדין עושה אותך יהודי ומצד שני כתבת שאתה יהודי = יהודי דתי
        או שרק מי שגר צריך כדת וכדין ולהיות דתי אבל מי שנולד לאם יהודיה הוא יהודי ללא קשר לדת
        שאלתי לך נולדתי לאם ואב יהודים אבל אני ממש לא דתי אז מה אני ?

        IP: 76.189.203.15 דווח על תגובה זו

        • יהודי הוא מי שמגדיר עצמו כיהודי, ובוודאי אם הוא נולד לאב או אם יהודיים

          Ehad Haam ציוני הוגן, 04/10/13 00:05

          אלא אם הודיע שאינו רוצה שייכות זאת.

          דתיים(מכל שלושת הזרמים) הם תת קבוצה שמה שמאפיין אותה הוא אמונה באלוהים-לא טובה או רעה יותר מהחילוניים.

          IP: 71.178.47.83 דווח על תגובה זו

          • גזע ויחוס

            , 04/10/13 08:57

            הבן של המלך הוא הנסיך הבן של המלכה יצא בלונדיני..
            אבא נותן שם ושיוך משפחתי
            אמא תיתן לך את הצד הפיזי
            יהדות הינה גזע ולכן עוברת דרך האמא בלבד
            בן ללא אבא הוא בן ללא שם ללא יחוס ממזר אם תרצה אבל עדיין יהודי או בלונדיני ערבי או שחור זה

            IP: 76.189.203.15 דווח על תגובה זו

        • התשובה לשאלתך נמצאת בתגובתי-נולדת להורים יהודים מכאן שאתה יהודי (ל''ת)

          כה פשוט, 04/10/13 00:40


          IP: 2.54.228.124 דווח על תגובה זו

          • תגיד.. אם תגייר אסקימוסי, הוא יהפוך ליהודי? נראה לי קצת מפגר (ל''ת)

            לזר, 04/10/13 01:50


            IP: 77.126.56.15 דווח על תגובה זו

            • לא הוא ניקרא סיני אמריקאי (ל''ת)

              , 04/10/13 08:51


              IP: 76.189.203.15 דווח על תגובה זו

  • 60.

    החרדים הם סכנה ליהדות. (ל''ת)

    מפגרת !!! מה הקשר מצוות והתבוללות ??, 03/10/13 23:05


    IP: 46.121.239.221דווח על תגובה זו

    • הציבור החרדי הוא הציבור המוסרי ביותר בחברה הישראלית המנוונת (ל''ת)

      בדוק, 03/10/13 23:38


      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

    • אתה יכול להסביר את זה, או שרק משפטים חסרי תוכן אתה יכול לפלוט. (ל''ת)

      יא פולט אחד., 04/10/13 07:59


      IP: 84.111.72.235 דווח על תגובה זו

  • 59.

    מה רע (ל''ת)

    לא הבנתי, 03/10/13 23:01


    IP: 212.199.51.85דווח על תגובה זו

  • 58.

    טמבלית

    חן, 03/10/13 22:41

    חרדים הם שיביאו להכחדת היהדות כי הם מבריחים את היהודים

    IP: 212.184.129.65דווח על תגובה זו

    • הציבור החרדי הוא הציבור המוסרי ביותר בחברה הישראלית המנוונת (ל''ת)

      בדוק, 03/10/13 23:39


      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

  • 57.

    אם נתאמץ לא להיות יהודים - בטח הגרמנים החדשים לא יזהו אותנו... (ל''ת)

    דביר, 03/10/13 22:27


    IP: 94.159.220.157דווח על תגובה זו

    • הגרמנים הובילו למשרפות גם יהודים מתבוללים שהתאצמו להראות כגויים (ל''ת)

      היסטוריון, 04/10/13 00:41


      IP: 2.54.228.124 דווח על תגובה זו

      • היהודים המתבוללים הם הסיבה לשואה

        אאא, 04/10/13 11:50

        הם אלה שהשתלטו על כל מוקדי הכוח של גרמניה והעלו את היטלר לשלטון כתגובת נגד מתבקשת של עם שהרגיש,די בצדק,שהמדינה שלו פשוט נכבשה בידי יהודים.
        זה גם מה שהעלה את סטאלין לשלטון.

        יהודים היו שנואים גם קודם לכן אבל תחושת האיום הקיומי שהם יצרו אצל המארחים שלהם מקורה ביהודים שנטשו כל דבר יהודי במסגרת תנועת ההשכלה.

        IP: 5.102.239.202 דווח על תגובה זו

  • 56.

    הכת החרדית לא מייצגת את היהדות

    שחר, 03/10/13 22:15

    אם הם מייצגים את היהדות, עדיף להיות גוי...

    IP: 84.110.123.109דווח על תגובה זו

    • ברוך צאתך מצל קורתינו.. (ל''ת)

      מסכן-תחזור בתשובה ותחיה חיים תוכניים, 03/10/13 23:40


      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

      • כנראה ש"התוכן" המניפולטיבי שלך לא מרשים את כולם

        יגאל, 04/10/13 04:09

        מה גם שאגרסיביות, התנשאות וניסיון לעורר יסורי מצפון יהודיים- זה בהחלט לא מה שיגרום לחילונים לקבל את "התכנים" שלך(שעון שבת או גנרטור נפרד, מה אלוהים רוצה?)

        IP: 79.182.222.163 דווח על תגובה זו

    • אין לדברים שחר. תגיד לי נכון שאתה נשוי לגויה? קלעתי? (ל''ת)

      ???אה???, 04/10/13 08:02


      IP: 84.111.72.235 דווח על תגובה זו

    • הם באמת לא מייצגים והם אכן כת

      אאא, 04/10/13 11:52

      האם מוסלמי שמתנגד לסלפים,מתנצר ?
      מחלת הנפש הזו קיימת רק אצל אשכנזים סוציאליסטים ספוגי תסביכי נחיתות תרבותיים ואנטומיים.

      IP: 5.102.239.202 דווח על תגובה זו

  • 55.

    "ברור שהחרדים זה הדבר היהודי הבא של ארצות הברית"

    גדי, 03/10/13 21:47

    אוי-וויי , הלכה ניו יורק החילונית .
    גוועלד !!

    מה עכשיו ? רכבת תחתית נפרדת לנשים וגברים ?

    IP: 85.130.201.252דווח על תגובה זו

    • הם כבר מתחילים לעשות "שטיקים" כאלה בברוקלין

      יגאל, 04/10/13 04:12

      הייתה לאחרונה כתבה באחד האתרים על ניסיון חרדי להכתיב את סדר היום הציבורי באחת השכונות שלהם, באותו סגנון שבו זה נעשה בארץ: איומי חרם כלכלי. אין לי כוח לצערי לחפש את הכתבה הזאת....

      בכל אופן יהודים חילונים\\מתונים\\הגונים\\שפויים צריכים להוקיע את זה בכל הכוח.

      IP: 79.182.222.163 דווח על תגובה זו

  • 54.

    יהודי ישראלי שלא שומר מצוות הוא היהודי השלם ביותר וטוב פי אלף מחרדי (ל''ת)

    , 03/10/13 21:45


    IP: 46.120.82.160דווח על תגובה זו

    • מי שנוהג כיהודי ונראה כיהודי הוא יהודי...ומי שנוהג כגוי ונראה כגוי הוא (ל''ת)

      מ, 03/10/13 23:40


      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

      • כאילו שביהודה לבשו שטריימל ודיברו ניב גרמני

        יגאל, 04/10/13 03:48

        מה שמדהים ביהודים דתיים זה שהם תמיד מקבלים כמובן מאליו וכאמת מוחלטת את המצב הנתון והעכשווי, ללא יכולת לשאול שאלות היסטוריות מורכבות.

        היהודים החרדים ממש לא נראים, לא חושבים ולא מתנהגים כמו היהודים המקוריים.

        אז אתה יכול לאכול את הכובע(שעשוי מפרווה חמה של חיה טמאה)

        IP: 79.182.222.163 דווח על תגובה זו

    • נכון, ובתי הסוהר במדינת ישראל הם העדים לכך. (ל''ת)

      בן גוריון, 04/10/13 08:07


      IP: 84.111.72.235 דווח על תגובה זו

  • 53.

    לא קושא לדת! בישראל הרוב חילונים ואין התבוללות כמו הארה"ב! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 03/10/13 21:41


    IP: 5.29.128.162דווח על תגובה זו

    • הקצנה והוספת איסורים בלתי פוסקת הרחיקה אנשים מהדת האורתודוקסית! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 03/10/13 21:43


      IP: 79.180.0.10 דווח על תגובה זו

      • גם ברוסיה רוב היהודים נשארו יהודים בלי קשר לדת! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 03/10/13 21:52


        IP: 79.180.0.10 דווח על תגובה זו

      • רק אנשים בעלי חוט שדרה יהודי חזק מוכנים לשאת בעול היהדות (ל''ת)

        כל הרכיכות נמלטים, 03/10/13 23:42


        IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

        • אז רגע, מה הנקודה? פרו יהדות או אנטי יהדות?

          יגאל, 04/10/13 04:15

          התגובה שלך טפשית ביותר או חכמה ביותר, אני לא יודע איזה מהם...

          אם זה כזה "עול", מי צריך את זה?

          IP: 79.182.222.163 דווח על תגובה זו

  • 52.

    לתרגם לגרמנית ולשלוח ל"דר שטרימר"

    נטול חרטא, 03/10/13 21:19

    נישואי תערובת מטמאים את הדם!

    IP: 84.228.116.171דווח על תגובה זו

    • אתה מתכוון ל-"דר שטריימל" ? (ל''ת)

      גדי, 03/10/13 21:51


      IP: 79.176.194.122 דווח על תגובה זו

    • דר שטרימר יזהה אותך כיהודי גם אם תתפור לך עורלה מפוספסת (ל''ת)

      לא יעזור..., 04/10/13 00:43


      IP: 2.54.228.124 דווח על תגובה זו

      • ד"ר אלהים יזהה אותך כבנאדם גם אם תאכל צ'יזבורגר

        יגאל, 04/10/13 04:17

        את ד"ר אלוהים, בורא היקום, ממש לא מעניין מה אתה שם בצלחתך

        IP: 79.182.222.163 דווח על תגובה זו

  • 51.

    בנאדם לא יאמין בכוח בדבר שהוא לא מאמין בו

    יגאל, 03/10/13 21:04

    ערך השימור חשוב, אבל אמונה "מאולצת" היא לא יותר מסוג של זנות.

    הדתיים צריכים בעצם לשאול את עצמם למה רוב היהודים חזרו בשאלה- זה העניין האמיתי פה.

    IP: 84.229.16.120דווח על תגובה זו

    • ליהודי חילוני האמונה הדתית הוא דבר שיקרי, וכפייתה עליו היא בלתי מוסרית

      Ehad Haam-ציוני הוגן, 03/10/13 21:44

      לכן יהודי חילוני ישאף להרחיב את החפיפה עם החברה האמריקאית הליברלית, ולהגדיר פרמטרים היסטוריים/לאומיים ודרך עתידית להוויתו-בשום פנים לא דתיים. בדרך נישואים(מאהבה כמובן) עם אנשים שאינם שייכים במקור ללאום היהודית יהדות ארהב גדלה ופורחת. זכותם של החרדים להיתגדר בגיטאות שהקימו לצמם, אך הם אינם מאפיינים את העם היהודי.

      IP: 161.186.93.231 דווח על תגובה זו

      • מדובר במיעוט אצל החילונים במדינת ישראל. (ל''ת)

        ארל, 04/10/13 08:18


        IP: 84.111.72.235 דווח על תגובה זו

      • מי בדיוק ליברלי בארה"ב ?

        אאא, 04/10/13 12:04

        הכושים ? ההיספנים ? המוסלמים ? ההודים ? הסינים ? הלבנים,ש 80 אחוזים מהם לפחות,שמרנים מאד ?

        ארה"ב ליברלית בדיוק מאותן סיבות בגינן ברה"מ היתה קומוניסטית.ישנה נומנקלטורה מצומצמת (כששוב,חלק גדול מאד ממנה הם יהודים) שתוחבת את הליברליזם בגרונה של אוכלוסית אירופה וארה"ב בדיוק כמו שהקומוניזם נתחב בגרונה של אוכלוסית מזרח אירופה.

        אתה תראה,כשתגיע הקריסה הגדולה (והיא וודאית כמו הזריחה של השמש מחר בבוקר) מהליברליזם שלך ושכמותך ישאר הרבה פחות ממה שנשאר מהקומוניזם במזרח אירופה.

        יהדות ארה"ב הולכת ונעלמת.התבוללות איננה
        סוגיה שנתונה לפרשנות חרדית.איסור התבוללות
        ,בדיוק כמו עבודה זרה,הוא ענין מאד מאד פונדמנטלי ביהדות.לא היה נביא אחד שלא התעסק
        עם זה בצורה מאסיבית.

        IP: 5.102.239.202 דווח על תגובה זו

    • החילונים צריכים לשאול את עצמם למה רבבות יהודים חוזרים בתשובה לאחר (ל''ת)

      אכזבתם מהריקנות והניוון המוסרי החילוני, 03/10/13 23:44


      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

      • גם האינטרנט, המחשבים, הרפואה, התעופה וכו'

        יגאל, 04/10/13 00:32

        זה ריקנות. אז למה אתה משתמש בהם? אל תשתמש בפרי פיתוחם של אנשים ריקניים

        IP: 79.182.222.163 דווח על תגובה זו

        • ריקנות זה מה שבראש שלך ולא מכשירים אלקטרוניים המשרתים את חייך (ל''ת)

          צא מהקלישאות ותתחיל לחשוב.., 04/10/13 00:44


          IP: 2.54.228.124 דווח על תגובה זו

          • אז למה לא בודאיזם, פרוטסטניות או קנפוציזם?

            יגאל, 04/10/13 03:54

            אתה כאדם דתי מקבל כמובן מאליו את האמונה שרווחת בסביבה שבה נולדת. זה לא הופך אותה לנכונה או בלעדית. אמונה היא לא גזירת גורל ולא מאפיין גנטי.

            מעבר לכך, אינני רואה שום דבר רוחני ביהדות. התעסקות בריטואלים ואיסורים אין סופיים ובמניפולציות הלכתיות(שעון שבת, הפרדת כלי מטבח, בדיקת תקינות מזוזות,חיטוט באף בשבת וכו') אינה רוחנית כלל וכלל, אלא דווקא מאד חומרית.

            IP: 79.182.222.163 דווח על תגובה זו

        • קדמה טכנולוגית=חילוניות?

          שגיא, 04/10/13 12:44

          אינני מבין למה אתה מייחס את כל הקדמה הטכנולוגית לחילוניות.הרבה אנשי מדע הם גם אנשי אמונה.ניוטון,שתרומתו לפיזיקה לא מוטלת בספק,היה נוצרי אדוק.גרגור מנדל,אב הגנטיקה,היה ראש מנזר.פרנסיס בייקון,גם הוא היה נוצרי.גם היום יש הרבה אנשי מדע דתיים.אחד מתוך ארבעה חתני פרס נובל ישראלים הוא בן אדם דתי.ריקנות החילונית מתייחסת לתחום המוסר וערכים,אף אחד לא הופך להיות מוסרי יותר עקב פיתוח חדיש של מערכת הפעלה למחשב,וגם אייפון 5 לא מפחית מלחמות.

          IP: 192.117.170.194 דווח על תגובה זו

          • לכן בברוקלין עשו כנס "נגד סכנת ההשכלה הארורה"

            יגאל, 06/10/13 05:37

            מדע יכול ללכת במידה מסוימת(תוך התכחשות רבה) עם אמונה דתית, אך לא מדובר באמונה החרדית. החרדים נלחמים בכנסת על השארת המדע וההשכלה המערבית הארורה מחוץ לץחום לימודיהם(!)

            הכתבה הזאת מדברת על אמונה יהודית אורתודוקסית, אשר רובה ככולה היא חרדית. קונספט המפד"ל הולך ונעלם מהעולם, הדתילונים "מסמסים בשבת" והחרדים שולטים בממסד הדתי-אורתודוכסי על כל אספקטיו.

            לגבי ניוטון: מדובר באדם שחי לפני כמה מאות שנים. רוב בני האדם היו דתיים אז. אילו היה חי היום, עם כל הגילויים והפיתוחים מאז- ספק אם היה נשאר דתי.

            בכל אופן מדובר על ה"צנטראליזם" של היהדות האורתודוכסית, שחושבת שיש מונופל על האמונה והאלוהים, לכן הנצרות לא נחשבת לאמונה אלא לכפירה

            IP: 109.65.224.253 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אני חושב שלא ממש הבנת את ממצאי הסקר, אין ירידה במספר היהודים

    עופרי, 03/10/13 20:40

    מספר היהודים באוכלוסיה נשאר כשהיה. איך? מאחר ומצטרפות משפחות מעורבות לעם היהודי. דבר שני שלא בטוח שכולם מבינים. גם הנוצרים באמריקה עוזבים את הדת. היהודים שם מתנהגים כמו שאר האוכלוסייה. מה לעשות ש"קסם הדת" פועל רק במזרח התיכון ובעולם השלישי.

    IP: 85.64.136.223דווח על תגובה זו

  • 49.

    מה ההבדל בין המאמינים שישו היה המשיח,לאלו שמאמנים שהרבי מלובביץ' משיח? (ל''ת)

    מה הבעיה?, 03/10/13 20:00


    IP: 46.116.233.164דווח על תגובה זו

    • מליוני יהודים עונו, נשרפו,נשחטו,גורשו, נאנסו - בשם יש"ו (ל''ת)

      הרבי מלובביץ אינו ''בן א-לוהים'', 04/10/13 00:27


      IP: 79.176.124.204 דווח על תגובה זו

  • 48.

    אלו שהתבוללו בגרמניה לפני כמה דורות לא הושמדו בשואה

    רמי, 03/10/13 19:49

    ואלה ששמרו על יהדותם לאורך דורות הושמדו .

    IP: 46.117.120.113דווח על תגובה זו

    • תבדוק בגוגל מה זה "מישלינג"... (ל''ת)

      אולי תקבל מושג על ההתבוללות בגרמניה..., 03/10/13 20:38


      IP: 109.65.154.164 דווח על תגובה זו

      • קח טמבל

        בני, 03/10/13 21:48

        http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%99%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92

        IP: 109.65.121.113 דווח על תגובה זו

      • אם היית קורא היית יודע שהבעיה הייתה רק למי שהתבוללו דור אחד אחורה בלבד

        אסף, 04/10/13 00:05

        דווקא כל מי שמפחדים מאנטישמים צריכים לעודד התבוללות.

        IP: 81.178.174.31 דווח על תגובה זו

  • 47.

    יש לי שיקסה, המחייה ! (ל''ת)

    גזונטהייט, 03/10/13 19:48


    IP: 109.67.206.238דווח על תגובה זו

  • 46.

    ואילו אני אומר " א גוי איז א חיה אובר א שיקסע איז א מחייה " !!!.......

    משה גולדפינגר, 03/10/13 19:48

    וזה כל הסיפור

    IP: 62.90.18.189דווח על תגובה זו

    • א-איד א-פוץ איז ארגער ויא א-גוי א-משומד... (ל''ת)

      בשבילך, 03/10/13 23:45


      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

  • 45.

    Etnicity above religion

    yossi, 03/10/13 19:43

    Judaism as etnicity is stronger and prospering much more than the rabinical sects.

    IP: 70.83.108.142דווח על תגובה זו

  • 44.

    תורת הגזע על פי ציפי ירום

    ועכשיו תרימי יד במועל, 03/10/13 19:33

    ואח"כ תעמידי בנים בשורה ותבדקי אם הם נימולו...

    IP: 67.169.132.98

    • ראיתי עוד מיעוט ש 60% ממנו מתובלל מה עם אחיך המוסלמים ? (ל''ת)

      אריק, 03/10/13 22:04


      IP: 85.65.157.225 דווח על תגובה זו

      • אריק הגם אתה נימול בעל כורחך?

        גם אתה מניף ידך במועל?, 04/10/13 00:20

        הידעת שאפשר גם להיות יהודי מבלי שיחתכו לך את הקטנצ'יק?

        משטרת המחשבה.

        IP: 67.169.132.98 דווח על תגובה זו

      • כן

        זומבי, 04/10/13 09:47

        רוסיה מורכבת מהמחוזות האוטונומיים הבאים שכל אחד מהם גדול מישראל ובכל אחד מהם יש עם אחד לפחות מקורי:
        רוסיה, דגסטן, צ'צ'ניה, אינגושטיה, אוסטיה קברדינו בלקריה, קרצ'איו צ'רקסיה, אדיגיה, קלמיקיה, בשקיריה, טטאריה, מורדוביה, קומי, מרי, צ'ובשיה, קרליה, יקוטיה, אודמורטיה בורטיה, וגם בירוביג'ן שהוקמה עבור היהודים, ובנוסף יש ברוסיה מחוזות ובהם עמים שאינם אוטונומים דוגמת חנטי-מנסיסק צ'וקצ'יה ועוד ויש גם מיעוטים שאין להם מחוזות מהתקופה שרוסיה שלטה בארצות השכנות כמו הונגרים ארמנים גרוזינים בוכארים פולנים ליטאים קזחים קוריאנים סינים אסטונים אוקראינים ומה לא.

        כולם מתבוללים זה בזה - עשרות לשונות ברוסיה דוגמת היידיש נכחדות בכל דור.

        והנקודה המרכזית היא שזה לא רע בכלל - זה טוב!
        העמים האלה נוצרו מלכתחילה בתקופה שהתחבורה והתקשורת היו גרועים ואנשים היו מבודדים בכפרים שלהם.
        המודרניזציה מחוללת גלובליזציה ויוצרת קשרים בין קהילות ופרטים ומשנה את העולם לטובה.

        IP: 109.64.152.62 דווח על תגובה זו

  • 43.

    לדעתי האישית

    עודד מ, 03/10/13 19:31

    היהודי מגיע לשיאו בדורות הראשונים אחרי שהוא עוזב את הדת. אחר כך הוא סתם נהיה בן אדם רגיל. לכן צריך לשמור תמיד במלאי כמה חרדים בתור תאי גזע בשביל לקבל חילוניים איכותיים בעתיד.הכתבה עצמה פאתטית.

    IP: 129.88.43.43דווח על תגובה זו

  • 42.

    ישראל הפכה את היהדות למשהו שרבים בארה"ב לא רוצים להיות מזוהים איתו

    אורון, 03/10/13 19:23

    כולל זה שהזרם היהודי המרכזי בארה"ב לא מקובל ע"י המדינה היהודית כחבר שווה זכויות במדינה היהודית.

    IP: 50.201.40.17דווח על תגובה זו

  • 41.

    הם לא נכחדים. הם ממשיכים לחיות כבני אדם. בני אדם, הבנת?

    גבי, 03/10/13 19:21

    ועוד סקופ בשבילך, תתיישבי קודם לפני שאת קוראת את זה:
    אין אלוהים.

    IP: 84.248.151.50דווח על תגובה זו

    • הם נכחדים והולכים לאיבוד עצמי לדעת לעם היהודי... (ל''ת)

      אם לא הבנת..., 03/10/13 23:46


      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

  • 40.

    האורטודוקסיה הכחידה את היהדות

    מאיר, 03/10/13 19:21

    נתחיל באובססיית ההתבדלות של הראביים יוצאי סימנר הרבנים של פרסבורג שגירשו מקהילותיהם את היהודים שלא סרו למשמעתם בכל מאת האחוזים ואלה הנדחים היו בכמות ואיכות רוב היהודים. הרבניםם והדינסטיום שבנו לעצמם נשארו עם המוחות המימיים והטיפוסים הכנועים בשעה שהאחרים הלכו התרחקו והתבוללו.
    לרבנים החתם-סופר'יאנים היה מעניין יותר שמאת נשות קהילתם תגלחנה היטב את ראשן מכך שחמשת אלפים אחרות איבדו את זהותן כיהודיות.
    הרמב"ם השכלתני ואוהב הפילוסופיה והמדעים לא היה עובר היום אצל כמורת הטוטאליות הצבועה והמושחתת ומעל לכל מושחתת של היום, ואילמלא הוא היינו נשטפים כעוד תת תרבות פרימיטיבית.
    נא לא לקשקש בקומקום. הממבו ג'מבו שמוכרים במסגרות כערכים כמו החיינדאליך של השליחים הליובביטשים לא עובדים על אנשים אינטליגנטיים של התקופה. ואם הפקרתם את רוב רובם של בני אברהם יצחק ויעקב אז אל תבואו בצעקות שוד ושבר שהם הלכו להם.

    IP: 84.13.18.157דווח על תגובה זו

    • לא תמצאו משפט על כך ציני שקרי והפוך מזה. (ל''ת)

      בתוכן יש כבר איזה שהיא טענה, אבל גם תדבר לענין., 04/10/13 08:22


      IP: 84.111.72.235 דווח על תגובה זו

  • 39.

    רק מי שלא שכב עם שוודית יכול להיות נגד התבוללות (ל''ת)

    , 03/10/13 19:01


    IP: 82.102.141.198דווח על תגובה זו

  • 38.

    מי שמאמין מבין שזה רצון האל להתבולל. מה רבו מעשיך השם. (ל''ת)

    , 03/10/13 18:58


    IP: 82.102.141.198דווח על תגובה זו

  • 37.

    אבל ירום הודו השמימי לא כל-כך מכבד יהודים. בכול הזדמנות הם

    א.קורה, 03/10/13 18:54

    הרי עושים את הרע בעיניו ואז הוא משמיד אותם, לא כן כותבת שכמוך? התבוללות היא צו השעה לאלו ששם ולאלו שפה.

    IP: 80.230.72.108דווח על תגובה זו

  • 36.

    אם היהדות הולכת ונכחדת באופן טבעי מה זה אומר על אלוהים? (ל''ת)

    שהוא לא באמת קיים?, 03/10/13 18:40


    IP: 5.102.218.228דווח על תגובה זו

    • מדהים אבל הפגנים הליטאים ודומיהם לא רוצים לשמוע שאין אל. דת

      ומי הסמיך את הדוסית הפצלוחה הזו לתת עצות לאמריקאים, 03/10/13 20:49

      זו תעשייה של כסף בחסות המפלגה הארורה והנתעבת משנת 77.

      IP: 85.64.253.132 דווח על תגובה זו

    • זה אומר שאלוהים מחכה להם בפינה-גם הגרמנים השמידו יהודים מתבוללים (ל''ת)

      היסטוריון, 03/10/13 23:48


      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

  • 35.

    זה מאמר בתשלום של הקרן האותודוקסית! אורתודוקסים לכו לכתוב במודיע. (ל''ת)

    םו, 03/10/13 18:30


    IP: 2.54.231.72דווח על תגובה זו

    • תגובותיך ממומנות על ידי הקרן החדשה להשמדת ישראל... (ל''ת)

      מכירים אותך..., 03/10/13 23:49


      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

  • 34.

    הם לא נכחדים, הם ימשיכו לחיות בדיוק כמוך- (ל''ת)

    רק מבלי להאמין בחברים דימיוניים, 03/10/13 18:23


    IP: 79.179.176.7דווח על תגובה זו

    • זה גם מה שחשבו תושבי ברלין התבוללים עד ערב פרוץ מלחמת העולם השניה (ל''ת)

      היסטוריון, 04/10/13 08:25


      IP: 84.111.72.235 דווח על תגובה זו

      • יהודי רוסיה

        שגיא, 04/10/13 09:42

        זה גם מה שחשבו יהודי רוסיה המתבוללים.בשנות ה 20,חלקם הגדול הצטרפו בשמחה וששון למפלגה הקומוניסטית,פרקו כול עול ואף רדפו את יהודים אחרים,שלא רצו לנתק את הקשר בינם לבין מסורת.למרבה הפלא,בשנות ה 30 ,רוב המכריע של פורקי עול האלה הוצאו להורג כאויבי העם.בשנות ה50,כאשר כבר היה קשה להבדיל בינם לבין רוסים עקב התבוללותם הקשה,שמש העמים החליט להגלות אותם לסיביר.כל יהודי שהיה שם יכול להעיד על אנטישמיות הנוראית,גם עד ימינו אנו,למרות כל הניסיונות להיות כמו כולם.

        IP: 192.117.170.194 דווח על תגובה זו

  • 33.

    מה יש במם הזה שמתעקש לשמר את עצמו?

    אני, 03/10/13 18:10

    הרי אין כיום שום תועלת עבור מי שמחזיק בקנאות במם ה"יהדות", אז למה לא פשוט לוותר עליו, כמו שויתרו הלוויתנים על רגליהם לאחר שחזרו לחיות במים?

    IP: 109.65.154.164דווח על תגובה זו

  • 32.

    מיהו יהודי?

    גדי פ., 03/10/13 18:04

    יש לי קשר תרבותי חזק יותר עם יהודי מתבולל אמריקאי מאשר עם חרדי ירושלמי. אנשי השטריימלים אינם חלק מהווייתי.

    IP: 76.168.197.87דווח על תגובה זו

  • 31.

    אז מה אם נתבולל?

    משה, 03/10/13 17:57

    נהיה פחות מאושרים? יותר עניים? פחות חולים? אז למה לעשות כזה סיפור ?

    IP: 77.125.96.13דווח על תגובה זו

    • עליך נאמר אין שכל אין דאגות. (ל''ת)

      אהרון, 03/10/13 17:58


      IP: 84.228.31.7 דווח על תגובה זו

      • לו אין שכל?

        דן, 03/10/13 18:03

        תחשוב על זה שכל מי שהתבולל לפני נאמר 500 שנה לא סבל מפוגרומים ומשואה...

        IP: 192.116.190.146 דווח על תגובה זו

      • לפי התגובה אתה ממש לא דואג... (ל''ת)

        משה, 03/10/13 18:04


        IP: 192.116.190.146 דווח על תגובה זו

    • ואני אומר, התבוללות תביא את השלום

      דן, 03/10/13 21:35

      תחשבו מה יקרה אם נתחיל להתבולל עם הפלסטינים. בעוד כמה דורות, אף אחד לא יזכור על מה הסכסוך.

      IP: 79.181.119.121 דווח על תגובה זו

      • אם תתבולל עם הפלשתינים, יאבד הרוב היהודי... מדינות ערב....

        ירון, 03/10/13 22:41

        יעשו "אנשלוס" לתוך ישראל ותבוצע שואה ביהודי ישראל. רצח שיטתי! בקיצור ההצעה שלך להתבולל עפ הפלשתינים לא תעבוד מי יודע מה....

        IP: 79.183.6.85 דווח על תגובה זו

  • 30.

    אבל למה אי אפשר להיות יהודי מתוך בחירה?

    נתן, 03/10/13 17:52

    אני אישית אדם חילוני. יש לי השקפת עולם
    לאומנית ואני מתנגד חריף להתבוללות. אבל זה לא אומר שאני מאמין שהעולם נבראה ב6 ימים. ולא מאמין שאם אני אדליק מחשב בשבת יקרה אסון. אני גם לא מאמין שמי שלומד בישיבה לא צריך לעבוד ולשרת בצבא. והכי אני לא מאמין שאפשר לנצל נושאים כמו התבוללות ושואה כד להצדיק בטלנות וילודה
    ללא רסן.

    IP: 37.142.56.178דווח על תגובה זו

  • 29.

    השאיפה צריכה להיות אדם טוב לא יהודי טוב. מה מועילה שמירת מצוות

    סתם קשקוש, 03/10/13 16:53

    אם הבן אדם נוהג בחוסר כבווד חוסר הגינות ועוד ועוד באחרים?

    IP: 71.172.156.173דווח על תגובה זו

    • טעות בכתובת

      שגיא, 03/10/13 17:48

      להיות אדם טוב אפשר גם באמריקה והאוסטרלי .לשם מה לחיות על האדמה גזולה ולהילחם יום יום? לשם מה מדינה המיוחדת ליהודים אם אין טעם בקיום המיוחד כיהודי?

      IP: 79.183.19.118 דווח על תגובה זו

      • הכותבת מתייחסת ליהודי ארהב כך שהכתובת היא לא בטעות. (ל''ת)

        יתרה מזאת אותו כלל גם רלוונטי לארץ, 03/10/13 18:06


        IP: 71.172.156.173 דווח על תגובה זו

      • תגובה קצרה,יפה ונכונה ! (ל''ת)

        אלי, 03/10/13 18:08


        IP: 109.65.154.164 דווח על תגובה זו

      • תשמע נולדתי פה....

        מתבולל, 03/10/13 18:23

        לחברה חילונית במדינה שהוקמה על ידי חילונים בניגוד לעיצת הרבה רבנים שחשבו שאסור להקים מדינה. אז אני שייך לפה באותה מידה שצרפתי מתבולל שייך לצרפת...

        IP: 192.116.190.146 דווח על תגובה זו

        • האם זה צידוק מוסרי?

          שגיא, 03/10/13 18:44

          זה שנולדת בחברה החילונית עדיין לא נותן לך שום הצדקה מוסרית להיות כובש,ערבים רבים נולדו פה לפניך .ואולי בגלל זה יותר ויותר חילוניים לא מאמינים בצדקת דרכם ומדינה מתפוררת מיום ליום .תחזיות של אותם הרבנים על אי יכולת של ציונות חילונית לבנות משהוא בר קיימה מתממשות.עוד כמה זמן מדינה המהוללת עם כנופיית בג"ץ בראשה,עם גל של פולשים מעולם השלישי,ריקבון ושחיתות תחזיק מעמד?

          IP: 79.183.19.118 דווח על תגובה זו

          • וזה שאתה מאמין שהחבר הדמיוני שלך

            דן, 03/10/13 21:41

            הבטיח לך את הארץ, כן נותן לך צידוק מוסרי?

            IP: 79.181.119.121 דווח על תגובה זו

            • זה שיש בידו מסמך כתוב שרוב העולם הנאור מאמין בו נותן לי צידוק מוסרי (ל''ת)

              לחלוטין, 03/10/13 23:50


              IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

      • בגדול אתה צודק

        דן, 03/10/13 21:39

        רק חבל שהגויים לא חושבים כמוך ובכל פעם שאנחנו מנסים לחיות בינהם, אנחנו במוקדם או במאוחר סובלים מכל מיני פוגרומים, רדיפות השמדות וכ"ו.
        עד כמה שזה ישמע אבסורדי, רק במדינת ישראל יהודי יכול פשוט לחיות מבלי לחשוב על כך שהוא יהודי.

        IP: 79.181.119.121 דווח על תגובה זו

  • 28.

    מעדיף שהילדים שלי לא יהיו יהודים

    Los Angeles, 03/10/13 16:42

    היהודים שהעדיפו לא להתבולל גרמו לילדים והצאצאים שלהם לסבול מדיכוי אנטישמי קשה, אינקוויזיציה, פוגרומים, שואה, ומלחמות ישראל בלתי פוסקות. העולם תמיד יהיה אנטישמי ויש עכשיו הזדממנות פז להציל את הבאים אחרינו. אתם גורמים לצאצאים שלכם לסבול מהשואה השנייה, שברור שתקרה. תסתכלו מסביבכם ובתוככם - מוסלמים לכל האופק. כל אמפריה נפלה, ונפילת ארה"ב היא רק עניין של זמן. היטלר לא מצא שריד אחד מעשרת השבטים, וברוך השם ישתבח שמו, יהודיי הגולה של היום מעתיקים את גורל עשרת השבטים. אמן כן יהי רצון סלה חזק חזק ונתחזק.

    IP: 76.173.33.62דווח על תגובה זו

    • והחרדים העניים המתרבים מקדימים את קום ארץ פלשתין השלמה

      Los Angeles again, 03/10/13 17:04

      אין הרבה זמן. הנחשלות החרדית וההתרבות המטורפת שלהם תביא לקריסה טוטאלית של כלכלת ישראל. ישראל לא יכולה לשרוד עם צבא עולם שלישי.

      IP: 76.173.33.62 דווח על תגובה זו

    • וארץ פלשתין השלמה תכלול את ירדן

      LOS ANGELES - דבר אחרון, 03/10/13 17:12

      רוב הירדנים מחשיבים את עצמם כפלשתינים. גם רבים מהפליטים בלבנון וסוריה יעשו עלייה לארץ פלשתין השלמה. הקומץ היהודי יהווה טיפה קטנה בים המוסלמי האנטישמי, שלעולם לא ישכח את נרטיב הנקבא. תקראו ספרי הסטוריה - נצחון הוא תמיד עניין של מספרים, ילודה, וזמן. וברירת שמשון היא לא פתרון, כי בעצם שואה יהודית.

      IP: 76.173.33.62 דווח על תגובה זו

  • 27.

    סבך התאמץ לעבוד כי באמריקה אין חוכמות

    נמאס מפרזיטים, 03/10/13 16:40

    שם אם תהיה טפיל ותתבטל כל היום תיזרק ברחוב
    אבל כאן החרדים לא עובדים, לא הולכים לצבא, לא משלמים מיסים ומשאירים לאחרים לעשות את זה עבורם.

    ישראל מאבדת את הטובים ביותר לחו"ל ומתקדמת בצעדי ענק לעולם השלישי.
    בסוף תראי גברת יקרה שלא נשאר כאן אפילו מי שיממן אותך, ותתאחדי עם אלפי (?) קרובייך בארה"ב, שם בעלך כבר יהיה חייב לעבוד.

    IP: 217.132.159.8

    • כמה שנאה נוטפת מתגובתך... האם שאלת את עצמך,מדוע ממשלות ישראל לדורותיהן

      מימנו את מה שאתה מכנה ''טפילים'' ?! בטוחני שלא !!!, 03/10/13 17:53

      לא הייתה ממשלה ישראלית חרדית מאז קום המדינה,רק ממשלות חילוניות,תמורת תמיכה בשלטון החילוני הסכים זה האחרון לממן את ה"טפילים" (כלשונך),כעת כל מה שנותר לך זה להשמיץ את החרדים ולא שמעתי אפילו לא טענה אחת כלפי המפלגות החילוניות שהקימו את הממשלות...אם לא אמרו לך,הנה אני כעת כותב... אתה ממש גאון !!!

      IP: 109.65.154.164 דווח על תגובה זו

      • תקשיב

        נמאס מפרזיטים, 03/10/13 19:01

        נכון שהממשלה מימנה, אך בל נשכח את הסחטנות החרדית לדורותיה, שתמורת בצע כסף הבטיחה יציבות קואליציונית לכל דורש. שולם ילכו לעזאזל, העיקר 300 מיליון לכויללניקים בטלנים.

        לפחות היום כבר פותחים את העיניים. גם החילונים וגם ההחרדים, שכבר מטפטפים לצבא, לאקדמיה, רואים טלויזיה, גולשים באינערנעט, הולכים למועדונים..

        ידידי, סופה של החרדיות קרוב. כלומר, ימשיכו להיות חובשי כיפות שחורות, אך אורח חיים חרדי כמו של היום, ללא עבודה וללא שותפות בנטל, יחלוף מן העולם בדיוק כפי שצריך להיות.

        ולך אגב, הגדויילים לא אישרו לגלוש באינטערנעט הטמא.

        IP: 84.110.68.107 דווח על תגובה זו

        • אתה גם לא מבין מה כתבתי... אני נגד מימון חרדים ומימון כל אוכלוסיה אחרת (ל''ת)

          אני רוצה שכולם יהיו שווים ! ממשלות ישראל ''פישלו'' !, 03/10/13 19:18


          IP: 109.65.154.164 דווח על תגובה זו

          • ואני נגד פרזיטים כאידיאלוגיה

            נמאס מפרזיטים, 03/10/13 19:45

            ונגד אנשים שעשו את התורה קרדום לחפור בה.

            המדינה כן צריכה לממן אוכלוסיה (למשל כמו שבגרמניה הלימודים חינם) אבל לצד הזכויות צריכות להיות חובות.

            החרדים (כעמדה רשמית) ממילא לא מכירים בישראל, אז ישראל צריכה לסגור להם את הברז.

            וכן, אני שונא פרזיטים טפילים. לא את האנשים אישית, אלא את האידיאולוגיה והתופעה.

            ואל תנסה להסיט את האשמה. אדם שלא עובד ולא משרת את מדינתו צריך לבדוק קודם כל את עצמו ורק אחר כך להאשים אחרים בעוולות שהוא עצמו מבצע.

            הדתיים הלאומיים מוכיחים שאפשר לשלב, והחרדים משניאים את הדת על כל מי שאינו חרדי.

            IP: 84.110.68.107 דווח על תגובה זו

            • נראה לי שאתה אוהב "להתפלסף",כתבתי בשורה אחת הכל ! שכולם יהיו שווים !!!

              אם לימוד חינם אז לכולם,שרות למדינה לכולם וכו', 03/10/13 20:34

              וכן,הממשלות אשמות במה שקורה כאן,אם לא היו מתקצבות אוכלוסיות כאלו ו/או אחרות כדי להקים קואליציה שלטונית ובמקום זאת לכפות חובות אזרחיות על כל נתיניה ללא כל הבדל ולא להיכנע לאף מפלגה (שכמובן עושה הכל למען בוחריה) כי אז מצבינו היום היה הרבה הרבה יותר נורמלי.

              IP: 109.65.154.164 דווח על תגובה זו

              • נראה לי שאתה חרדי גולש

                נמאס מפרזיטים, 03/10/13 20:55

                באינטרנט שמצפצף על רבניו.

                ובמקום להאשים אותם בבטלנות ובצביעות של הציבור הזה, אתה מאשים את המדינה.

                ושוויון מוחלט הוא אוטופי, הוא לא ישים.
                ע"ע ברית המועצות.

                IP: 84.110.68.107 דווח על תגובה זו

                • חחחחחחחחחח כעת אתה גם "מאשים" אותי בחרדיות,יפה ! תהיה בריא ! לך כנראה (ל''ת)

                  עדיפה שנאת החרדים מיישום חוק שרות חובה לכל..., 03/10/13 21:27


                  IP: 109.65.154.164 דווח על תגובה זו

              • "כולם יהיו שוים"בוא נתחיל מזה שבחור ישיבה ימומן כמו סטודנט ולא כמו ה.. (ל''ת)

                היום שסטודנט ממומן פי ארבע מבחור ישיבה, 03/10/13 23:53


                IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

                • אני בעד... אבל גם שאותו בחור ישיבה ישרת שלוש שנים בצה"ל או בשרות לאומי (ל''ת)

                  בתור התחלה זה נשמע לי מתאים..., 04/10/13 00:41


                  IP: 109.65.154.164 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אפשר לשמור מצוות ולא להיות חרדי

    גיל, 03/10/13 16:37

    חרדי ארה"ב אינם כחרדי ישראל. הם מתפרנסים בכבוד ואינם פרזיטים. מבחינה זאת הם דומים לציונות הדתית כאן. רק בישראל החרדים השניאו את עצמם על רוב העם. החרדים בישראל אינם מייצגים יהדות

    IP: 147.234.56.21דווח על תגובה זו

  • 25.

    מי שבדרך להכחדה אמיתית הם יהודי ישראל... בזכוץ בג"צ והשמאל

    עו''ד בכיר, 03/10/13 16:36

    יהודי ארה"ב ימשיכו לשרוד, אולי לא בתור יהודים כשרים.. אבל יחיו. צאצאינו לא!

    IP: 217.132.159.8דווח על תגובה זו

  • 24.

    זה שאין לך מושג כבר ברור

    זאב, 03/10/13 16:36

    את יודעת בגיור מה ההבדל בין רפורמים וקנסרבטיבים לחרדים שלך כסף כסף ועוד פעם כסף .גיור חרדי אני יכול לקבל ב5 דקות אצל רב חרדי הכל תלוי בגודל לא מה שאת חושבת אלא בגודל התשלום ורצוי במזומן באותה מידה החרדים שלך יחתנו כסא ושולחן הכל תלוי בכסף .אצל האחרים חייבים לפחות ללמודד שנתיים וכל אחד שעבר גיור שלהם הרבה יותר כשר מהחרדים שלך

    IP: 109.186.74.181דווח על תגובה זו

    • העובדה שרבאאי רפורמי משיא יהודים לגויות ולהיפך אומרת שאין לך מושג (ל''ת)

      מינימאלי על מה שהגבת, 03/10/13 23:54


      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

  • 23.

    לכי לרבנים החרדים שלך וסדרו את הגיור כי אחרת גם בארץ נאכל אותה

    זאב, 03/10/13 16:31

    ואתם החרדים תחיו בגטו רמאללה

    IP: 85.250.15.173דווח על תגובה זו

  • 22.

    כיף לנו

    מתבולל, 03/10/13 16:28

    נחמד וכיף לנו עם השיקסס, אז מה את רוצה שנפסיק? מתייחסים ליהדות ארהב כמו לחייה נכחדת. מציע שקודם כל תעשי מה שצריך אצלך בבית עם מדינה בעלת בסיס אנושי בהתייחסות לזרים, מדינה בעלת בסיס יהודי אמיתי מוסרי ולא עבודת אלילים של רבנים למיניהם. אחרי זה תבואי אלינו. אני יהודי ישראלי והתחתנתי עם גויה והמסר שלי לילדי הוא תהיו אנשים טובים קודם, מוסרים, טובים לעמיתכם, ותהיו מאושרים. זאת כל התורה על רגל אחת.

    IP: 71.59.155.244דווח על תגובה זו

    • אל דאגה - כשתתגרשו היא כבר תדאג לקרוא לך 'יהודי מסריח'

      מריה, 03/10/13 18:13

      אני לא יהודיה אורתודוכסית , מתגוררת בארה"ב ונשואה ליהודי. אני רואה כמעט כל יום את המציאות העגומה עליה ציפי כותבת. צודקת במליון אחוז.מה ששמר עלינו אלפי שנות הולך ומתמסמס כיום . אפשר להיות חרדי ולעבוד , כמו גם להיות יהודי חילוני שנשאר יהודי ומתעניין ולומד יהדות , אין סתירה. בואו לא נכפיש האחד את השני . לא כל החרדים הם פרזיטים ובטלנים - (והראייה לכך - גם בארץ יש אחוזים גדלים והולכים של אקדמאים מהמגזר ומשרתי צבא.) ולא כל החילוניים שטופי שנאה כלפי ה'שחורים', למעשה יותר ויותר חילוניים מגלים כיום את הכוח של היהדות ( ובכללה תורת הסוד ועוד ) . בואו לא נשנא האחד את השני . למה לעשות את העבודה קלה יותר עבור השוטמים אותנו...

      IP: 67.250.31.20 דווח על תגובה זו

  • 21.

    גבירתי הבורה, הגזענית והחצופה - אל תדחפי את האף לעניינים לא לך! (ל''ת)

    יוסי, 03/10/13 16:26


    IP: 85.64.253.132דווח על תגובה זו

    • יוסי-אזרח גזען

      שגיא, 03/10/13 17:52

      יוסי,זה לא אתה האזרח גאה של המדינה הגזענית ביותר-מדינה שבחוק שלה נותנת זכות עליה רק לקבוצה אתנית מסוימת (חוק השבות ) ומפלאה לרעה את הקבוצות אתניות אחרות (ערבים ,למשל)? ובמה אתה נאור יותר מכותבת הכתבה?

      IP: 79.183.19.118 דווח על תגובה זו

  • 20.

    הכותבת אולי לא שמה לב, אבל התבוללות אין פירושה מוות. זאת לא הכחדה. (ל''ת)

    אסף, 03/10/13 16:17


    IP: 81.178.174.31דווח על תגובה זו

    • לאור מה שהיהודים סבלו בכל העולם... (ל''ת)

      התבוללות - משמעותה חיים!, 03/10/13 18:26


      IP: 192.116.190.146 דווח על תגובה זו

    • זו הכחדה מבחינת היהדות-צא מהבועה (ל''ת)

      ראש גדול, 03/10/13 23:55


      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

      • ואם אפסיק לכתוב כאן אעבור הכחדה מבחינת הכתיבה ב-NRG?

        אסף, 04/10/13 00:07

        ואם כן - אז מה? למה זה צריך לעניין אותי באיזו דת יאמינו ילדי? כל מה שאני רוצה זה שיהיו מאושרים.

        IP: 81.178.174.31 דווח על תגובה זו

        • אוי למערכת החינוך הישראלית שגידלה נערים אגואיסטים כמוך (ל''ת)

          מחנך בדימוס, 04/10/13 00:34


          IP: 2.54.228.124 דווח על תגובה זו

          • אוי למערכת החינוך הישראלית שיש בה מחנכים גזענים ופרימיטיבים כמוך (ל''ת)

            אחד, 04/10/13 06:42


            IP: 218.201.23.14 דווח על תגובה זו

  • 19.

    ואם לסיים עם האיסטריה החרדית, אז תוצאות ההתבוללות לאו דווקא יהיו כאלה.

    יהודי, 03/10/13 16:09

    רבים מאד מילדים מנישואי תערובת ממשיכים להיות שייכים לקהילה היהודית ולהגדיר את עצמם כיהודים, גם כאשר הם אינם יהודים מבחינה הלכתית. ולכן השאלה היא מה היא הגדרת היהדות בעולם החופשי. ברור שבעוד זמן לא רק זו לא תהיה ההגדרה החרדית.

    IP: 212.143.122.4דווח על תגובה זו

  • 18.

    התבוללות

    יהודי, 03/10/13 16:09

    כאשר בישראל מנסים להלחם בהתבוללות עם הערבים אתם קוראים לזה גזענות וחוקי נירנברג וכו', אז מה אתם מתבכיינים על המצב באמריקה. תדאגו להתבוללות עם מאות אלפי רוסים ואתיופים וערבים, ואל תדאגו לנו, עדיף להתבולל עם ארה"ב ולא עם ערבים ןפלשתינאים ודרוזים למיניהם.

    IP: 173.176.39.210דווח על תגובה זו

  • 17.

    היטלר

    אחד, 03/10/13 16:02

    היטלד רצח חרדים וילדהם צדיקים גמורים הסבירי בבקשה את הפילוסופיה בגרוש דה לה שמטה שלך יה בלפנית של אם אז.....

    IP: 84.108.252.77דווח על תגובה זו

  • 16.

    פחחח... (ל''ת)

    יניב יו, 03/10/13 15:58


    IP: 70.20.25.18דווח על תגובה זו

  • 15.

    תתבוללו זה טוב כך נקבל את פלצתין (ל''ת)

    אחמד, 03/10/13 15:58


    IP: 80.246.130.71דווח על תגובה זו

  • 14.

    כל הדתות כולן, הבל ורעות רוח.. הגיע הזמן שיתבטלו מן העולם.. (ל''ת)

    אורן, 03/10/13 15:58


    IP: 46.120.28.28דווח על תגובה זו

  • 13.

    מעדיף לא לראות

    רואה שחורות, 03/10/13 15:54

    יהדות ארהב ניכחדת באיטיות כבר 60 שנה ואי אפשר לעצור את זה...עם קטן דת עתיקה פיצור עצום על הגלובוס מדינת המקור במצב מלחמה מתמשך ולא מוצדק בעיני מדינות רבות..אין חידושי דת אין פרוגרסיביות בהלכות יש הסתגרות והקצנה דתיים ..חייבים להפוך את הדת לקבילה קלה מוגשת בהתאם למאה ה 21 ולא חבל על הזמן ועל המילים היהדות החילונית תיעלם ראו מה קרה לנצרות וראו מה קורה לדת קיצונית כמו האיסלאם אייך היא מתפתחת ואייך היא כובשת את העולם...

    IP: 109.64.0.73דווח על תגובה זו

  • 12.

    מי את עם הפיאה הפגנית שלך שתייעצי מה טוב לבני אדם אחרים (ל''ת)

    חוצפנית, 03/10/13 15:51


    IP: 132.68.50.48דווח על תגובה זו

  • 11.

    עדיף להתבולל מאשר להיות דוס - השנאתם את היהדות על מיליונים

    אורי, 03/10/13 15:47

    יותר טוב שתבדקי בציציותייך - כבר עשרות שנים שהיהדות האורתודוכסית המהווה אחוז נמוך מיהדות ארה"ב משניאה את היהדות על כל יהודי העולם. אתם אלה שגרמתם להתבוללות על ידי הכפייה, הנצלנות והצביעות שלכם. כולם כבר יודעים, זה לא סוד - עדיף להתרחק מכם כמה שיותר, אפילו להתבולל.

    IP: 58.11.72.87דווח על תגובה זו

    • הציבור החרדי הוא הציבור המוסרי ביותר בחברה הישראלית המנוונת (ל''ת)

      בדוק, 03/10/13 23:55


      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

  • 10.

    למה החרדים לא עולים

    מה אם ניו יורק תישקע רוב החרדים שם, 03/10/13 15:45

    יהדות היא רוחניות אקטיוויזם רוחני.מוסר רוחני דרך רוחנית.יש בעיה ענקית עם החילוניות ועם הפרשנות הדתית.הישרדות זרמים ביהדות היא פרמטרים של דברים רבים.אין ערובה למשל שהחרדיות תישרוד את תנאי ההיסטוריה יותר מקבוצות אחרות.אבות כל השמאל המיתבולל באמריקה אירופה...וגם בארץ הם חרדים אז מה זה אומר.גם החרדים במיקרה של היתמודדויות קשות אין לדעת מה יקרה להם.למשל אם המצב יחמיר מאוד בארץ מבחינת טילים או דברים אחרים כמה מהחרדים ישארו בארץ.למשל הפסקה מוחלטת של המימון.החרדיות לא מיתמודדת באמת עם המציאות המישתנה וקשייה.השמאל והרבה מהלא דתיים באמריקה מיתבוללים בכף ובריקוד.השם יעמיד אותנו בהמון ניסיונות כמו שנאמר צרוף אחר צרוף ואז באמת ניראה מי ישרוד מסע זה

    IP: 212.143.243.66דווח על תגובה זו

    • רק זה חסר לנו, שהחרדים יעלו - שישארו שם

      אלאדין, 03/10/13 15:54

      יותר טוב

      IP: 85.64.140.157 דווח על תגובה זו

    • יהדות היא דת, שווה בערך לקוסמות, שפן מן הכובע וכולי (ל''ת)

      די לכפיה הדתית ולסחיטה של בתי משפט, 03/10/13 16:16


      IP: 46.117.156.23 דווח על תגובה זו

  • 9.

    עם מי עדיף להתחתן עם גוי בוגר MIT הומניסט ,או עם אברך טפיל

    רונית., 03/10/13 15:42

    שחוץ מלמלמל לא עשה כלום בחייו.

    IP: 85.64.253.132

    • אברך טפיל אשתו מפרנסת ומציקה לילדים חילונים (ל''ת)

      החוצה שפלים, 03/10/13 16:15


      IP: 46.117.156.23 דווח על תגובה זו

    • עם אברך בוגר MIT ! (ל''ת)

      אריק, 03/10/13 22:06


      IP: 85.65.157.225 דווח על תגובה זו

    • עדיף להתחתן עם אברך ירא שמיים שלא מפלרטט עם כל הנקבות האיזור (ל''ת)

      מניסיון של שנים..., 03/10/13 23:57


      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

    • ההומניזם הזה הוא שקר שיתפוצץ לך בפרצוף. וגם הדוסיות היא שקר. (ל''ת)

      יש אמצע, 04/10/13 10:40


      IP: 109.186.102.163 דווח על תגובה זו

  • 8.

    יהודי הוא מי שמשלם מיסים משרת שירות משמעותי ולא חומס כספי מדינה (ל''ת)

    דת פולחן ואמונות טפלות אליבא הכותבת אינן יהדות, 03/10/13 15:37


    IP: 85.64.123.230דווח על תגובה זו

    • מי שנוהג כיהודי ונראה כיהודי הוא יהודי...ומי שנוהג כגוי ונראה כגוי הוא (ל''ת)

      מ, 03/10/13 23:57


      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

  • 7.

    על הכותבת להפנים התבוללות הוא מונח פולחני/גזעני .כל בני האדם שווים

    והודי ארה''ב הנפיקו נובלים.לעומת החרדים חושך, 03/10/13 15:35

    וכל אדם רשאי לבוא בברית נישואים עם כל אדם אחר על הפלנטה.

    IP: 89.139.63.186דווח על תגובה זו

    • תחזור לאצטדיון ותמשיך להנפיק מרגליות, חמור חילוני שכמוך (ל''ת)

      1, 03/10/13 15:36


      IP: 85.64.123.230 דווח על תגובה זו

      • צודק החרדים הנפיקו חושך אמונות תפלות ושנור. (ל''ת)

        האם גפני ופורוש וגזירת הגיוס זה יהדות?כסף כסף תרדו, 03/10/13 15:39


        IP: 85.64.253.132 דווח על תגובה זו

  • 6.

    לא הכחדה ולא נעליים

    אריקו, 03/10/13 15:32

    אין מקום לפאניקה.
    אין כאן הכחדה. רק התבוללות.
    מי שרוצה להיות יהודי - ישאר יהודי.
    מי שלא חשוב לו להשאר יהודי - שלא ישאר.
    ממילא זה לא מציאה גדולה להיות יהודי.

    IP: 109.226.23.120דווח על תגובה זו

    • הכחדה מוחלטת ושמד לאומי מבחינת העם היהודי (ל''ת)

      תלמד ותבין, 03/10/13 23:58


      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

  • 5.

    בצדק מחכים להזדמנות להתבולל, להתרחק מהגנבים, הרמאים, השפלים בישראל (ל''ת)

    האמריקאים לא יודעים עד כמה השפלות רווחת בישראל, 03/10/13 15:21


    IP: 46.117.156.23דווח על תגובה זו

  • 4.

    אם הברירה היא לחבור למוקיון חסידי או למציל בבריכה של האונ'-כבר בחרתי (ל''ת)

    ממתי להישאר ''יהודי חרדי'' זו המטרה בחיים?, 03/10/13 15:19


    IP: 79.182.131.80דווח על תגובה זו

  • 3.

    אם לא תחיה כיהודי אז בתכל'ס מה ההבדל בינך לבין גוי?

    ארבינקא- ירושלים, 03/10/13 14:02

    פה בארץ הזהות ה"ישראלית" מחליפה את הזהות היהודית או לפחות מסייעת לה. בחו"ל מי שאיננו ישראלי ואיננו שומר מצוות או נניח דור שני ושלישי ליורדים שאינם דתיים, מה ימנע ממנו להתחתן עם גוי או גויה? הם הרי גם לומדים באותם בתי ספר ובאותן המכללות והאוניברסיטאות

    IP: 95.86.65.235

    • הם אפילו לא רואים בזה אסון, כי הם לא לוקחים אחריות על גורל העם היהודי (ל''ת)

      גם הבן של גיא מרוז מתחתן עם גויה, 03/10/13 14:12


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • טוב הוא עושה (ל''ת)

        אזרחים נגד כפיה דתית בעד לימודי קסמים ודתות, 03/10/13 15:22


        IP: 46.117.156.23 דווח על תגובה זו

    • עדיף גוי מאשר דוס נצלן (ל''ת)

      אזרח שפוי, 03/10/13 15:49


      IP: 58.11.72.87 דווח על תגובה זו

      • זכרון קצר

        שגיא, 03/10/13 17:43

        עדיף גוי? תספר את זה לדורות הקודמים,לדור של פוגרומים של חמלניצקי,לדור של גרוש ספרד ואינקוויזיציה. לדור של השואה ,לדור של שלטון מוסלמי.

        IP: 79.183.19.118 דווח על תגובה זו

        • מי שהתנצר בימי הביניים (ל''ת)

          צאצאיו לא סבלו בשואה!, 03/10/13 18:27


          IP: 192.116.190.146 דווח על תגובה זו

          • תדבוק טוב

            שגיא, 03/10/13 18:35

            תבדוק טוב יותר איך הכנסייה התייחסה ליהודים שהתנצרו וכמה מהם עלו למוקד תוך זמן קצר ביותר.

            IP: 79.183.19.118 דווח על תגובה זו

    • שוטה, מה רע בלהתחתן עם גויה? גם רות היתה גויה

      ג.פ., 03/10/13 18:11

      .

      IP: 76.168.197.87 דווח על תגובה זו

      • אוי נו..

        שמוליק, 03/10/13 22:59

        רות בתור גויה התחתנה עם אחד מבניו של אלימלך (מחלון או כליון) ולאחר זמן קצר הוא מת.

        רק לאחר מכן רות התגיירה.

        כך שהראיה שלך היא 'ראיה לסתור'.

        IP: 84.229.235.16 דווח על תגובה זו

    • ארבינקא שאלה מצויינת עכשיו הסבר נא במה אתה יותר טוב מגוי

      ?, 03/10/13 20:27

      כי במדינת היהודים עם מפלגות חרדיות נהגו ועדיין נוהגים באזרחים בניגוד לציווי התורה

      IP: 77.125.109.79 דווח על תגובה זו

      • אני חלק מהעם הנבחר על ידי בורא עולם ואני גאה בזה בניגוד לכמה (ל''ת)

        אוטו-אנטישמים, 04/10/13 00:00


        IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

  • 2.

    סבך עבד, בניגוד לאלפי צאצאיו

    לא חרדי, 03/10/13 13:45

    שיעשו הכל
    אבל הכל
    על מנת שלא לעבוד ולבכות על התקציבים שמקצצים להם.

    פתאום מתברר עד כמה החרדים הפרזיטים תלויים במדינה הציויינית הכופרת.

    אילו סבך היו רואה את הצביעות (מי אמר אסור אינערנעט?), הבטלנות והשקר שבו חיים צאצאיו, הוא היה חוזר בשאלה.

    טלי קורה מבין עינייך.

    IP: 81.218.166.47

    • הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

      יהודי, 03/10/13 16:37


      IP: 81.218.166.47 דווח על תגובה זו

    • דבי עבד ולא שרת בצבא-גם אבי עבד ולא שרת בצבא- וגם אני לא אשרת בצבא (ל''ת)

      ביקשת השוואות-קבל, 04/10/13 00:02


      IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

      • דבי=סבי (ל''ת)

        תיקון, 04/10/13 00:02


        IP: 2.55.129.90 דווח על תגובה זו

  • 1.

    מי שנשואים ללא יהודים משרתים כרבאיי רק אחרי שהוסמכו כבר (ל''ת)

    לדייק בהחלטה הרפורמית, 03/10/13 13:39


    IP: 212.76.117.126דווח על תגובה זו