• 95.

    מה הסיפור? זכותם להחליט שלחתוך ילד בן 8 ימים זה אכזרי.

    דב גבעתיים, 06/10/13 15:06

    זה שעושים את זה מלא אנשים הרבה זמן לא הופך את זה למוסרי.

    IP: 109.232.228.27דווח על תגובה זו

  • 94.

    החזון של "אירופה נקייה מיהודים" יכול להתגשם ....

    מנחם, 05/10/13 21:02

    אממה,

    זה פוגע בחלום של השמאל+ערבים שרוצים שהיהודים יחזרו לאירופה ...

    IP: 93.172.85.136דווח על תגובה זו

  • 93.

    ימי היטלר העליזים.. (ל''ת)

    מה זה חשוב.., 05/10/13 14:37


    IP: 79.180.190.8דווח על תגובה זו

  • 92.

    גם באורגיה הזאת אני בוחר את מי שאני רוצה..סימפוניית הערלות.. (ל''ת)

    יש לי אחת לתרום לאירופאים..הגוי.., 05/10/13 14:17


    IP: 79.180.190.8דווח על תגובה זו

    • יש לי ערלה יהודיה וכשרה למהדרין למוזאון היהודי החדש שהם יקימו בקרוב.. (ל''ת)

      הגוי.., 05/10/13 14:20


      IP: 79.180.190.8 דווח על תגובה זו

  • 91.

    זאת אכן פגיעה בזכות התינוק לשלמות גופו

    רוניק, 05/10/13 13:55

    ולעתים המילה נגמרת בנכות, מוות, או נזקים אחרים.
    אני בעד.

    IP: 84.109.128.181דווח על תגובה זו

  • 90.

    Next riddle ;-)

    Monty, 04/10/13 08:13

    And how many of you who had their dingelin sucked at the age of 1 week by a stranger, actually keep the Shabat...

    IP: 85.167.227.131דווח על תגובה זו

  • 89.

    ככה זה מתחיל, קודם איסור ברית מילה,

    , 04/10/13 07:32

    אחר כך איסור קיום שאר המצוות, אחר כך התנכלות ובסוף השמדה. תמיד זה היה כך, גם בתקופת החורבן אסרו הרומאים על קיום המצוות עד שליהודים נמאס והחלו להתמרד, עד חורבן הבית. על אותה תקופה של חורבן הבית והגלות קראו ברומן ההיסטורי "כחומה בצורה". שבויה יהודיה מובלת לרומא ונרכשת על ידי רופא רומאי. הקליקו "כחומה בצורה פרק 1" לקריאה חינמית של הפרק הראשון.

    IP: 84.228.22.56דווח על תגובה זו

  • 88.

    אנגליה,ארה"ב ושאר המערב מנעו הצלת 6,000,000 יהודים מאירופה לארץ ישראל (ל''ת)

    עדיין מנסים לחסל את היהודים, 04/10/13 01:59


    IP: 79.182.97.3דווח על תגובה זו

    • המדינות הנאורות האלה אפשרו לרצוח 6 מליון יהודים ולא רק יהודים. (ל''ת)

      נא לדייק.., 05/10/13 14:24


      IP: 79.180.190.8 דווח על תגובה זו

      • מי שמאפשר פשע הוא פושע. המאפשרים את השואה אינם יוצאים מן הכלל.. (ל''ת)

        הגוי.., 05/10/13 14:29


        IP: 79.180.190.8 דווח על תגובה זו

        • מדינות המערב והאפיפיור דאז ובראשן ארהב.. (ל''ת)

          איזו היסטוריה מהממת.., 05/10/13 14:32


          IP: 79.180.190.8 דווח על תגובה זו

          • נתניהו, ראה ולמד..עם ישראל, ראו ולמדו את האמת גם אם היא כואבת. (ל''ת)

            עבדים נותרים עבדים. לעולם לא ידעו חירות מהי., 05/10/13 14:35


            IP: 79.180.190.8 דווח על תגובה זו

  • 87.

    How many of you know about he traditional Britt Mila?

    Monty, 03/10/13 23:56

    A small hint? someone sucked your dingelin when you were 8 days old..


    Does this sound normal?

    Between, using a doctor, painkillers etc is considered as a non qualified Britt, yes, there must be some blood there and some sucking..

    If you like this and makes you happy do it, but also respect those who are disgusted. Thanks! :)

    IP: 85.167.227.131דווח על תגובה זו

    • איזו סובלנות. אנו צריכים לכבד את המונעים מאיתנו את תרבותנו בחוק (ל''ת)

      ומה עם כבוד הדדי מיסטר מונטי (גומרי או פייטון), 04/10/13 01:35


      IP: 77.125.114.40 דווח על תגובה זו

    • לך תזדיין (ל''ת)

      י, 04/10/13 01:36


      IP: 79.179.11.219 דווח על תגובה זו

      • Right! lets fight/tolerate sucking small babies' dingelins (ל''ת)

        Monty, 04/10/13 08:10


        IP: 85.167.227.131 דווח על תגובה זו

    • אתה יודע מה? לך תזדיין.. (ל''ת)

      הגוי.., 05/10/13 14:04


      IP: 79.180.190.8 דווח על תגובה זו

      • איששיו רז..זייביס..ועד פעם..לך תזדיין.. (ל''ת)

        הגוי..ל87, 05/10/13 14:09


        IP: 79.180.190.8 דווח על תגובה זו

  • 86.

    10% מהאירופים הם מוסלמים -- 2050 זה יהיה 50% (עד גיל 20) (ל''ת)

    קודם ברית אח''כ איסור ילודה ובסוף השמדה, 03/10/13 23:43


    IP: 204.124.83.130דווח על תגובה זו

    • חוקים לא עוזרים נגד מוסלמים .. דרוש פתרון יותר קשיח (ל''ת)

      ספריייייייייייייייי, 03/10/13 23:44


      IP: 204.124.83.130 דווח על תגובה זו

  • 85.

    הארופאים סוגרים לאיסלם המיזוגני את הדלת בפרצוף ועל האצבעות (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון - ''משיח זה לא מילה גסה'', 03/10/13 22:26


    IP: 79.176.196.217דווח על תגובה זו

    • באים היהודים ופותחים לו חלון וצועקים ובוכים אנטישמים (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון - ''משיח זה לא מילה גסה'', 03/10/13 22:27


      IP: 79.176.196.217 דווח על תגובה זו

      • אי אפשר לטוס לארץ לעשות ברית ולחזור לסיר הבשר ?לך תבין אותם. (ל''ת)

        נחמיה המשיח האחרון - ''משיח זה לא מילה גסה'', 03/10/13 22:29


        IP: 79.176.196.217 דווח על תגובה זו

  • 84.

    מענין איך מועצת אירופה מאפשרת ללדת אם אין הסכמה של הילוד.

    ומי יקבע את שפתו? הוא יאלם עד גיל 18. ואז יחליט, 03/10/13 20:07

    ואיך יחליט?
    עפ"י קריטריונים שהוא המציא לעצמו, בזמן שאסור לחנכו, ללמדו או להשפיע עליו בכל דרך שאיננה בחירתו החופשית.

    יבשת שבניה מקועקעים מכף רגל עד ראש, פירסינג בלשונם המיותרת ופרינס אלברט תקוע בראש שמחתם הערל.
    אבל מילה זה איכסה.
    כשהם משכו בעורלתם בילדות, בני היהודים למדו משנה. זה כל ההבדל.

    IP: 84.229.2.183דווח על תגובה זו

    • תגובה

      גיא, 04/10/13 00:03

      השלב הבא יהיה בטח איסור על תפילה

      IP: 37.142.112.24 דווח על תגובה זו

  • 83.

    כחילוני, אני מברך על קיומם של החרדים, לאור האנטישמיות משמאל.

    יש קשר הדוק בין המילה ובין טיבו של היהודי., 03/10/13 20:01

    בהמות המבקשות לחיות כבהמות הטבע בשם ההומניזם.
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

    IP: 84.229.77.224דווח על תגובה זו

  • 82.

    אם ישראל תאסור ברית מילה מעל גיל שנה בגלל הטרואמה? (ל''ת)

    מה יגידו האנטישמים, 03/10/13 15:06


    IP: 5.22.130.228

  • 81.

    מילה זה שלמות הגוף. הערלה היא מום (ל''ת)

    ע, 03/10/13 14:17


    IP: 147.234.56.21

    • כן מום כפיטריה עם כובע טמבל (ל''ת)

      רון, 03/10/13 15:27


      IP: 5.22.129.38 דווח על תגובה זו

  • 80.

    "מותר לחכות עד גיל 13 לכל היותר" - אז איפה הפרופגנדה? (ל''ת)

    י, 03/10/13 13:37


    IP: 147.234.56.21

  • 79.

    מוסלמים לא עושים ברית בגיל 13 רק הפרופגנדה היהודית מלמדת שהם עושים

    ברית בגיל 13- בדרך כלל בגיל שבוע עד חודש אבל ....., 03/10/13 13:31

    .... אבל מותר לחכות עד גיל 13 לכל היותר כשבפועל הם עושים ברית במהלך החודש הראשון מהלידה .
    ויש גם עוד נוהג של חגיגת השבוע הראשון לחיי הילד/ילדה

    IP: 5.102.233.215דווח על תגובה זו

  • 78.

    כל הכבוד! החלטה ראויה ונכונה! (ל''ת)

    שם, 03/10/13 13:19


    IP: 82.80.128.9דווח על תגובה זו

  • 77.

    יהודים, מה לעשות עוד כדי שתבינו שאינכם רצויים פה? (ל''ת)

    מועצת אירופה, 03/10/13 13:18


    IP: 212.179.20.196דווח על תגובה זו

  • 76.

    בקרוב (אני מקווה) גם בישראל

    יהודי, 03/10/13 13:13

    באמת החלטה נכונה וכדאי שגם בישראל יאסרו על המנהגים הברברים האלה.

    IP: 85.64.117.233דווח על תגובה זו

    • אתה לא לבד (ל''ת)

      יהודי 100%, 03/10/13 17:54


      IP: 213.57.45.193 דווח על תגובה זו

    • זה אתה שמסריח לנו את האויר עם הגבינה החמוצה שלך? (ל''ת)

      אתם שניים. מציצה נעימה., 03/10/13 20:12


      IP: 84.229.2.183 דווח על תגובה זו

  • 75.

    מי שלא מזרע אברהם אבינו ע"ה לא מחויב בברית

    1, 03/10/13 13:12

    מי שגוי שיעשה מה שנראה לו לנכון

    IP: 212.25.67.131דווח על תגובה זו

  • 74.

    יש פה אנשים שמנסים לצייר עצמם כפרוגרסיביים והם ברברים לא פחות.

    ברברי מי ששופט אדם כברברי -אני ברברי., 03/10/13 12:47

    סהכ הם החליטו שהליך הברית יחויב בתנאים הולמים למנוע זיהומים זה הכל.

    IP: 81.218.35.98דווח על תגובה זו

    • מסתבר שלא קראת את הכתבה או שלא הבנת אותה (ל''ת)

      ג, 03/10/13 12:54


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • בברור כתוב..

        למה לא?, 03/10/13 16:45

        "ההחלטה קוראת ל-47 המדינות החברות במועצת אירופה להבטיח שבמקרים שייערכו בכל זאת ברית מילה לילדים, ייבדקו התנאים הרפואיים והסנטיריים, שיבטיחו קיום הטקס ללא פגיעה רפואית."

        IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

    • לא הבנת. הם אסרו את המילה. אך אין להם סמכות חוקית (ל''ת)

      ולכן הוסיפו המלצה, כדי להשיג משהו., 03/10/13 20:15


      IP: 84.229.2.183 דווח על תגובה זו

  • 73.

    הם צודקים

    שמאלנית גאה מתל אביב, 03/10/13 12:32

    המנהגים היהודיים הם מנהגים ברבריים .
    על קרן החדשה לישראל לתמוך באיסור לעשות ברית מילה .
    אני אשכנזיה ומתביישת שאני יהודיה .
    אני מתפרנסת יפה מאוד משינאתי ליהדות .
    כל הכבוד לגרמניה .

    IP: 79.177.130.134

    • הם לא (ל''ת)

      טרול ימני מזרחי הומ-ופוב מירושלים, 03/10/13 12:36


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • קוקסינל קטן

        יוסי, 03/10/13 12:46

        הגזענות שלך צפה ועולה על פני המים כגוש של צואה .
        איך הסאטירה שלה מוציאה אותך מהדעת .
        לך וקבל את המשכורת שלך מהקרן .

        IP: 79.177.19.120 דווח על תגובה זו

        • עוד פעם התבלבלת ורשמת את הכינוי שלך בשדה "נושא/כותרת" ? (ל''ת)

          טרול ימני מזרחי הומ-ופוב מירושלים, 03/10/13 12:48


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • הם לא (ל''ת)

      ערבי פלשתינאי בועל נידות השומר נגיעה, 03/10/13 12:45


      IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

    • הם לא (ל''ת)

      טבעונית פצפיסטית חובבת ביטלס ופיסטוקי, 03/10/13 12:46


      IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

    • תלכי עד הסוף ותעופי מתחומי ארץ ישראל;את לא שייכת כאן

      אבי ,התנחלות רמת אביב ג', 03/10/13 12:48

      ואת גם לא יודעת איך ולמה נחתת כאן.תהיי כנה עם עצמך.

      IP: 85.64.186.100 דווח על תגובה זו

    • מטומטמת עם קעקועים - זה "ממש" בריא. כלי ריק (ל''ת)

      יעל, 03/10/13 16:51


      IP: 79.177.173.167 דווח על תגובה זו

  • 72.

    איסור המילה שקול כנגד גרוש היהודים מאירופה

    , 03/10/13 12:29

    זה בדיוק כמו גרוש ספרד 1492. 50% מהמגורשים ינחתו אצלינו וזה החלק הטוב בכל העסק.

    IP: 194.90.126.1דווח על תגובה זו

    • ביצוע מילה שקול לציד מכשפות בימי הביניים (ל''ת)

      תחזור לחור שלך- מי שירצה שיעשה בגיל 18 לעצמו, 03/10/13 13:34


      IP: 5.102.233.215 דווח על תגובה זו

      • מה זה שקול. הכי שקול שיכול להיות (ל''ת)

        , 03/10/13 18:07


        IP: 82.80.146.254 דווח על תגובה זו

      • מסכן. נראה שבאמת חתכו לך הכל. (ל''ת)

        אתה קרבן שלום, קח זאת בקלות., 03/10/13 20:17


        IP: 84.229.2.183 דווח על תגובה זו

  • 71.

    הם היו רוצים לחוקק את זה נגד בני הדודים שלנו אבל מהם משקשקים הביצים

    בעוד 50שנה באירופה במילא לכולם יחתחו בגיל 13, 03/10/13 12:24

    ויאוכלו רק שחיתה מוסלמית והחזיר יעלם לו

    IP: 132.66.231.158דווח על תגובה זו

  • 70.

    הערבים שם עורפים רשאי חיילים והם מתנפלים על היהודים? (ל''ת)

    123, 03/10/13 12:21


    IP: 164.138.120.235דווח על תגובה זו

  • 69.

    זוהיא אפסותם , אין להם במה לעסוק, רק לחפש במכנסיים (ל''ת)

    רון, 03/10/13 12:19


    IP: 132.64.30.97דווח על תגובה זו

  • 68.

    יתרונות ברית המילה, מתוך אתר בריאות בארה"ב

    חומר למחשבה למצדדים באיסור ברית מילה, 03/10/13 12:12

    לינק לאתר http://www.webmd.com/sexual-conditions/guide/circumcision

    A decreased risk of urinary tract infections.
    A reduced risk of sexually transmitted diseases in men.
    Protection against penile cancer and a reduced risk of cervical cancer in female sex partners.
    Prevention of balanitis (inflammation of the glans) and balanoposthitis (inflammation of the glans and foreskin).
    Prevention of phimosis (the inability to retract the foreskin) and paraphimosis (the inability to return the foreskin to its original location).
    Circumcision also makes it easier to keep the end of the penis clean

    IP: 81.218.118.126דווח על תגובה זו

    • אנחנו מסירים את הערלה לא כדי להקטין סיכון למחלות, אלא לכרות ברית עם ה' (ל''ת)

      עם ישראל חי, 03/10/13 12:15


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • פרסום היתרונות הוא כדי לסתום את הפה למי שאומר שזה הליך שפוגע בתינוק (ל''ת)

        נודניק. ברור שמקיימים את הברית בגלל המצוה, 03/10/13 12:21


        IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

        • חלק מבנ יישראל נמולים עד היום ומגיל קטן משתובבים רצים ובריאים

          13, 03/10/13 12:23

          אין שום בעיה רפואית לילדים נמולים להורים יהודים, ההפך יש בעיות אחרות כמו סרטן, שפעת ומחלות קרוניות ולא מברית מילה.

          IP: 164.138.120.235 דווח על תגובה זו

        • אתה נודניק. בסוף שואלים חילוני: למה אתה נימול? הוא עונה: כי זה בריא. (ל''ת)

          אתה מפספס את הנקודה של הברית, 03/10/13 12:25


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

          • קהל היעד של תגובתי הוא לא החילוני הממוצע שעושה ברית כחלק ממורשתו (ל''ת)

            אני פונה לשונאי יהודים ושונאי דת המפיצים שקרים, 03/10/13 12:33


            IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

    • אני כתבתי את האתר הזה והמצאתי את הכל כשהייתי שיכור בפאב (ל''ת)

      שוחט ומוהל, 03/10/13 16:06


      IP: 85.65.131.227 דווח על תגובה זו

  • 67.

    כל הכבוד - להפסיק עם מנהגים פגניים מפגרים! (ל''ת)

    אייל, 03/10/13 12:11


    IP: 109.186.119.195דווח על תגובה זו

    • זה לא מנהג פגאני. היהדות אינה דת אלילית כי אם מונותאיסטית

      סייג לחוכמה שתיקה, 03/10/13 12:24

      פגאני=אלילי

      IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

      • לך תסביר את זה לעדרים של שסניקים שסוגדים לעובדיה (ל''ת)

        עלק לא אלילית, 03/10/13 12:52


        IP: 109.67.148.206 דווח על תגובה זו

        • זכותם לבחור מנהיג מורה דרך. הם מתפללים לאלוהים כמו כל השאר (ל''ת)

          כתיבתך נוטפת גזענות ושינאת מזרחיים, 03/10/13 13:09


          IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

          • גם נוצרים מתפללים לאלוהים (ל''ת)

            י, 03/10/13 13:19


            IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

            • בשבילך- מקיימים תרי"ג מצוות כמו כל השאר (ל''ת)

              נו באמת..., 03/10/13 14:10


              IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

            • אמונה-כפירה ומה שביניהם

              אבי, 05/10/13 21:39

              אין מנוס מלהכיר כי העולם נברא, היות ואין שום אפשרות להתפתחות שלבים (אבולוציה) עבור מערכת שהיא מורכבת כרשת, בנויה על שיתוף פעולה בין חלקים שלמים של הגוף כדוגמת ראיה שהיא קיימת רק בצורה מושלמת שלה ולא ניתנת להתפתחות. וזה קיים בכל אבר ואבר. בכל בעל חי יש מיוחדות שלא ניתנת לחיקוי כדוגמת קורי עכביש ואפשרויות ראיה של עטלף ע"י גלי קול, נוצה ועצם אפשרות התעופה של בעלי חיים, ובטח מצחיק לשמוע על התהוות השלב הראשון שזה יצירת חומצות אמינו הבלתי יציבות, מאבן מת (כולם מודים שאין לזה שום הסבר), מה רבו מעשך ה', מי ברא אלה? ונומר שאתה מאמין בסוג אמונה מוזרה שנקראת "המדענים עוד ימצאו תשובות" נו, זאת אמונה טפלה, כבד את מי שיותר הגיוני ומוצק ממך...לגבי שאר הדתות... רוב רובו של העולם מאמין שמשה נתן תורה ליהודים, אלא שמשם מתחיל כל אחד לטעון שאלוקים עזב אותנו לטובת התארגנות זו או אחרת, שזה לא התכן, היות ומקובל על כל בר דעת ששינויים מרחיקי לכת כאלו ניתן להודיע רק במעמד ציבורי, דוגמת מעמד הר סיני שזה היה מעמד נצפה בכל העולם, כולל הגויים כולם (לכן היה גם קל התפשטות הנצרות והאסלם) ולא ע"י אדם אחד שמספר על שיחה

              IP: 109.226.48.35 דווח על תגובה זו

            • 2אמונה-כפירה ומה שביניהם

              אבי, 05/10/13 21:40

              לגבי שאר הדתות... רוב רובו של העולם מאמין שמשה נתן תורה ליהודים, אלא שמשם מתחיל כל אחד לטעון שאלוקים עזב אותנו לטובת התארגנות זו או אחרת, שזה לא התכן, היות ומקובל על כל בר דעת ששינויים מרחיקי לכת כאלו ניתן להודיע רק במעמד ציבורי, דוגמת מעמד הר סיני שזה היה מעמד נצפה בכל העולם, כולל הגויים כולם (לכן היה גם קל התפשטות הנצרות והאסלם) ולא ע"י אדם אחד שמספר על שיחה טעונה עם בורא עולם על ענייני הכלל... (וכל שכן שאלוקים הבטיח לנו שלא יעזוב), על כל פנים אל תשווה....

              IP: 109.226.48.35 דווח על תגובה זו

    • זה לא מנהג אלא נוהל הצטרפות לעם ישראל (ל''ת)

      י, 03/10/13 12:26


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • רוצה את זה

      אסור לעשות את זה לתינוק כי אי אפשר לשאול האם הוא, 03/10/13 18:02

      מי שנולד לאם ואב יהודי אז הוא יהודי ולא6 איכפט האם עשו לו או לא אתה"מנהג" הזה. ואם אחד שנולד גוי יעשה את זה (אפילו אחרי גיור) אז הוא יהפוך ליהודי? חתול שיהיה יחד עם כלבים יהפוך פעם לכלב?

      IP: 213.57.45.193 דווח על תגובה זו

      • גםפ אי אפשר לשאול תינוק אם ה וא בכלל רוצה להיות עם ההורים שלו.

        , 03/10/13 18:13

        אז מה יהייה? נחכה עד גיל 18 ונשאל את הילד אם הוא מוכן להיות בן להורים שלו?

        IP: 82.80.146.254 דווח על תגובה זו

  • 66.

    מצויין. ליהודים יש מדינה שבה הם יכולים לקיים את כל המצוות.

    נמרוד, 03/10/13 12:07

    שיעלו לישראל. יש הרבה מקום לאחינו היהודים. ואם לא יהיה, יש תכנית פינוי פיצוי לערבים...

    IP: 62.0.6.28דווח על תגובה זו

    • חחחחחחחח (ל''ת)

      יהודי, 03/10/13 12:46


      IP: 46.116.13.138 דווח על תגובה זו

  • 65.

    מסתמן: מועצת אירופה נגד מועצת גדולי/חכמי התורה. מרתק! (ל''ת)

    יאל, 03/10/13 12:03


    IP: 79.181.67.148דווח על תגובה זו

    • הם בעיקר נגד אמריקה, שם המילה מומלצת (ל''ת)

      אירופה עדיין נוצרית פרימיטיבית ונקמנית, 03/10/13 20:20


      IP: 84.229.2.183 דווח על תגובה זו

  • 64.

    כל הכבוד -- זו הגנה על זכויות הילד!

    דרור, 03/10/13 11:56

    איסור המנהג האכזרי של ברית-מילה הוא נכון והומני בדיוק כמו איסור מילת-נשים וכמו האיסור על קיצוץ אזניים וזנבות של כלבים.

    כל הזכרים על הפלנטה נולדים עם עורלה וחיים איתה בשלום -- הטבע תמיד היה ותמיד יהיה יותר חכם מדת זו או אחרת.

    IP: 93.173.2.45דווח על תגובה זו

    • יהודים עושים ברית בגלל המצווה. אך יש להליך גם תועלות רפואיות

      ברית מונעת מחלות זיהומיות, 03/10/13 12:05

      הפניה לדף מידע עדכני מאתר ארגון הבריאות העולמי
      http://www.who.int/hiv/topics/malecircumcision/en/

      בקיצור אם לא עשית עדיין ברית מילה, אתה עדיין יכול. זה גם בריא...

      IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

    • להכניס את התינוק בברית ישראל - זו הגנה על נשמתו (ל''ת)

      כמו שחותכים את חבל הטבור., 03/10/13 12:05


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • בטבע אין סבון ואין מחשבים. (ל''ת)

      חזור לג'ונגל וחבק עץ עם איידס., 03/10/13 20:22


      IP: 84.229.2.183 דווח על תגובה זו

  • 63.

    יהודים לא צריכים מדינה אמר הנאור השמאלני חגי מטר (ל''ת)

    ארז, 03/10/13 11:51


    IP: 147.236.238.18דווח על תגובה זו

  • 62.

    תכלס - הם די צודקים (ל''ת)

    יאיר, 03/10/13 11:48


    IP: 109.65.154.164דווח על תגובה זו

    • תכל'ס - הם לא (ל''ת)

      אחמד, 03/10/13 11:49


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

  • 61.

    אסור גם לנתח...? (ל''ת)

    , 03/10/13 11:40


    IP: 31.168.97.114דווח על תגובה זו

    • דמגוגיה אין גזרה שווה בין נתוח בשל צורך רפואי לברית מילה (ל''ת)

      אנטי שמאל, 03/10/13 11:50


      IP: 84.228.75.7 דווח על תגובה זו

      • מלבד היותו טקס דתי עתיק יומי, הוא נחשב להליך רפואי חשוב

        ברית מונעת מחלות זיהומיות. לדברי ארגון הבריאות הע, 03/10/13 12:00

        הפניה לדף מידע עדכני מאתר ארגון הבריאות העולמי
        http://www.who.int/hiv/topics/malecircumcision/en/

        בקיצור אם לא עשית עדיין ברית מילה, אתה עדיין יכול. זה גם בריא...

        IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

        • אנחנו מסירים את הערלה לא כדי להקטין סיכון למחלות, אלא לכרות ברית עם ה' (ל''ת)

          עם ישראל חי, 03/10/13 12:01


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • קשקוש זה לא הליך רפואי חשוב גם אם זה מוריד את הסיכוי הסטטיסטי ללקות

          אנטי שמאל, 03/10/13 12:13

          במחלות מסוימות.סיכוי שהוא כמעט אפסי לאדם הממוצע.באותו הגיון עקרוני אפשר גם לכרות שריים כדי למנוע את הסיכון לחלות בסרטן השד מחלה לא נדירה במיוחד

          IP: 84.228.75.7 דווח על תגובה זו

          • לשטתך-אם ההליך אינו מזיק והתועלת הרפואית שלו קטנה

            למה לא לאפשר להורים להחליט כשם שהם מחליטים לחסן?, 03/10/13 12:41

            אם היה מדובר במילת בנות שהוא הליך פוגע ומזיק אתה היית צודק בטענותייך.

            העם היהודי קיים אלפי שנים עם המנהג הזה ויש לאפשר לו להמשיך בכך.

            IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

            • אם התורה היתה מצווה עלינו למול בנות - היינו בוודאי עושים זאת בשמחה! (ל''ת)

              יהודי, 03/10/13 12:50


              IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

              • חס וחלילה- מילה לבנות היא פגיעה קשה בבנות!!!

                דתייה, 03/10/13 13:13

                חוץ מברית המילה לתינוקות התורה אינה מתירה שום פגיעה בגוף למשל קעקועים או סריטת הגוף בכוונה

                IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

                • נכון, לכן כך ציוותה התורה (ל''ת)

                  י, 03/10/13 13:20


                  IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

            • אי להשוות מילה שהוא סוג של נתוח המסיר חלק מהגוף וכרוך בכאב

              אנטי שמאל, 03/10/13 13:47

              לחסון שבו אין משמעות כירורוגית של שינוי בגוף.בניגוד למילה חסון אינו יוזמה של ההורים אלא של המדינה ואם כבר לתת להורים להחליט אז לא לחסן את הילד

              IP: 84.229.254.109 דווח על תגובה זו

              • אולי גם את זה לאסור בחוק. ולזה לא מצאו צידוקים רפואיים כמו במילה (ל''ת)

                גם עגילים לתינוקות הוא פגיעה בגוף, 03/10/13 14:11


                IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

      • ניתוח אולי צריך ואולי לא. אבל יהודי צריך ברית מילה ביום השמיני על בטוח (ל''ת)

        באמת אין להשוות, 03/10/13 12:00


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

  • 60.

    מי שחושב שזכויות הרוב חשובות מזכויות המיעוטים היושר האינטלקטואלי

    אנטי שמאל, 03/10/13 11:36

    מחייב לקבל זאת לא רק בארץ כלפי המיעוטים הלא יהודים שזה לא חוכמה גדולה.אלא גם כלפי היהודים כמיעוט בחוץ לארץ

    IP: 84.228.75.7דווח על תגובה זו

    • ישראל שומרת על זכויות מיעוטים (ל''ת)

      וכך צריכות לנהוג גם שאר המדינות, 03/10/13 11:44


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • אם מדינה בוחרת להתחשב בזכויות המיעוטים זו זכותה אבל ברמה העקרונית אם

        אנטי שמאל, 03/10/13 11:56

        יש סתירה בין זכויות הרוב לאלה של המיעוטים זכויות הרוב עדיפות

        IP: 84.228.75.7 דווח על תגובה זו

    • במה נפגע הרוב אם המיעוט חותך לעצמו פעמיים? (ל''ת)

      איזה דמגוגיה מגוחכת של אנטישמי, 03/10/13 19:49


      IP: 84.229.77.224 דווח על תגובה זו

      • הרוב לא נפגע גם שהמוסלמים כורתים לבנותיהם את הדגדגן זן לא השוואה

        אנטי שמאל, 03/10/13 21:34

        מוחלטת אין גזרה שווה בין שתי הפעולות אבל במובן העקרוני שהרוב רשאי לאכוף את הנורמות שלו על מיעוטים שנמצאים במדינתו גם אם הוא לא נפגע באופן ישיר מהם

        IP: 77.127.25.185 דווח על תגובה זו

        • תתפלא אבל מילת נשים נעשית באירופה, כמו נישואי קטינים. (ל''ת)

          זו חוכמה קטנה לכתוב פתק של מועצה שאף אחד לא מקיים, 04/10/13 01:42


          IP: 77.125.114.40 דווח על תגובה זו

  • 59.

    יהודים עלו ארצה! חילונים - הגרו לאירופה! (ל''ת)

    י, 03/10/13 11:34


    IP: 212.179.61.124דווח על תגובה זו

    • הרבה חילונים מלים את בניהם, צמים ביום כיפור, קובעים מזוזה בפיתחם,

      ריקנים שבישראל מלאים מצוות כרימון, 03/10/13 11:48

      מיישבים את ארץ ישראל, מוסרים נפשם להצלת עם ישראל, מניחים תפילין ועולים לתורה ביום הבר-מצוה, ועוד ועוד מצוות רבות ויקרות

      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • אלה שאתה מתאר אינם חילונים כלל, אלא יהודים צדיקים.

        י, 03/10/13 12:29

        אני מדבר על אנשים שיוצאים נגד כל דבר שבקדושה, כולל מילה, כיפור וישוב א"י.

        IP: 81.218.201.212 דווח על תגובה זו

  • 58.

    וזה שהמוסלמים סגרו ערים שלמות באירופה זה בסדר...

    ברק, 03/10/13 11:31

    האירופאים מפחדים מכל המוסלמים שסדרו ערים שלמות באירופה והפכו אותן למוסלמיות.
    אפילו המשטרה מפחדת להיכנס לערים אלו.
    פשוט לא ייאמן! האיסלאם בדרך להשתלט על אירופה והם עדיין מתעסקים איתנו... לך תבין...

    IP: 62.219.118.55דווח על תגובה זו

    • 6 מיליון נרצחו ע"י נוצרים לא לשכוח ובבקשה לא לנסות להסית את הדיון

      אלון, 03/10/13 11:46

      אירופה הנוצרית היא אנטישמית וגזענית בלי שום קשר למוסלמים.
      מי שלא נבין מוזמן לחזור לשם.

      IP: 80.179.37.67 דווח על תגובה זו

      • מה הקשר בין מחט ל.. אני נגד אנטישמיות אבל גם נגד המינהג הברברי הזה

        ימני ציוני, 03/10/13 11:52

        לפחות עד גיל 18...

        IP: 217.132.159.8 דווח על תגובה זו

        • זה לא מנהג, זה נוהל הצטרפות לעם ישראל. (ל''ת)

          י, 03/10/13 11:59


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • איזה ציוני אתה שאינך יהודי? (ל''ת)

          מילה היא תנאי ליהדותך., 03/10/13 20:24


          IP: 84.229.2.183 דווח על תגובה זו

  • 57.

    מחכים בית שלישי (ל''ת)

    וזה קרוב, 03/10/13 11:30


    IP: 192.114.184.106דווח על תגובה זו

    • היתגלות אלוקי ישראל גואלו ממרומי ציון

      חזון שלמות משיחית, 03/10/13 12:30

      לא מחכים בית שלישי מחכים שהעולם כולו יהפוך לבית מיקדש לשם יתברך .בראש הפירמידה זה אלוקי ישראל צבאות שיכנס למערכת הפעילות בעולם בקצב חזק יותר. יסיר מיליוני מסכים ויגשים עצמו בבריאתו.השם הוא החשוב והעיקר ואז כל הפרופורציות מוגדרות .אם העולם כולו הופך לבית מיקדש לאלוקי ישראל אז בית המיקדש הוא בגיבעה שמשקיפה על העולם כולו .ההר הנהדר ציון הנוצצת שעיני העולם כולו נשואות אליה.במציאות כזו גם עיניין הקרבנות הוא כניראה לא יהיה צורך בו או שיהיה מאוד בקטן.

      IP: 5.22.129.15 דווח על תגובה זו

  • 56.

    זכותם של האירופים בארצותיהם בדיוק כמו של היהודים בישראל לקבוע

    אנטי שמאל, 03/10/13 11:08

    את הנורמות התרבותיות.זכות זאת עולה בעיני על זכויות המיעוטים לדבוק בערכיהם. מי שזה לא מתאים לו תמיד יכול לעזוב אף אחד לא מכריח אותו להישאר שם.

    IP: 82.102.141.208דווח על תגובה זו

    • זכותה של מדינה למנוע ממיעוטים בה לקיים את מינהגיהם?

      לאנטי סמול, 03/10/13 11:11

      גם למיעוטים יש זכויות.

      IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

      • מיעוטים צריכים לעוף לכל הרוחות במקום לחיות על חשבון ביטוח לאומי (ל''ת)

        לדוברי האידיש והערבית, 03/10/13 11:19


        IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

        • תעוף לאן שאתה רוצה. אנחנו נשארים... (ל''ת)

          יהודיה, 03/10/13 11:36


          IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

          • את תעופי יפה מאוד גברת צוונציג. חזרה לברוקלין (ל''ת)

            -, 03/10/13 18:55


            IP: 212.143.177.67 דווח על תגובה זו

      • ואם היה מיעוט שהיה אוכל את ילדיו או המבוגרים אונסים את הילדות

        יאיר, 03/10/13 11:49

        כי כך מקובל בארץ המוצא.

        ואל תעצמי עיניים - הדברים קיימים בלי סוף.

        מה למשל אם הייתה עכשיו הגירה לישראל של מדינה שבה נהוג להכות בצורה ברוטאלית את הילדים - זה היה בסדר אם היו עושים זאת בישראל?

        או שאת מעדיפה שהחוק שאסור להכות ילדים יהיה רק לילדים מעדות מסויימות?

        IP: 91.231.192.149 דווח על תגובה זו

        • מדובר בשיפור הולד, כמו חיתוך השליה. ההשוואה להתעללות נובעת משנאת יהדות (ל''ת)

          ר, 03/10/13 11:52


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • אם דת היהודית הייתה פוגעת בילדים, היא לא הייתה הדת שלי

          זה לא דיון תיאורטי, 03/10/13 12:58

          מיעוט שיש לו מנהג שאינו פוגע כגון ברית מילה, או לבוש מסורתי אוכל דבר אחר שאינו פוגע בזולת, צריך לאפשר לו לקיים את מנהגיו.

          המשטר הקומוניסטי לא התיר לאזרחיו לקיים שום טקס דתי וזה פגע קשות בחופש הפרט

          IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

    • דמוקרטיה זה גם שמירה על זכויות המיעוטים (ל''ת)

      ר, 03/10/13 11:12


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • מה עם המיעוט הכי חלש שהם התינוקות?

        דני, 03/10/13 11:17

        אף אחד לא אומר לך אל תעשה ברית מילה...
        אומרים לך אל תעשה את זה לתינוק שאין לו יכולת להתנגד.
        כשהוא יגדל שיחתוך מה שבא לו

        IP: 5.28.174.138 דווח על תגובה זו

        • גם חיסון לפוליו אתה תשאל אותו לפני או שתחכה שיגדל? (ל''ת)

          לביא, 03/10/13 11:20


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

          • אתה משווה חיסון לפוליו לכריתה של חלק מאיבר המין?

            עו''ד בכיר, 03/10/13 11:44

            עד כדי כך אתה שטוף מוח?

            IP: 217.132.159.8 דווח על תגובה זו

            • צודק, חיסון פוליו זה אולי מיותר. אבל ברית ליהודי ביום שמיני בטוח שצריך (ל''ת)

              להכניסו בבריתו של אברהם אבינו, 03/10/13 12:07


              IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • בטח, הגרמנים אסרו את המילה בזמן השואה להגן על התינוקות היהודים (ל''ת)

          ר, 03/10/13 11:20


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • זכויות הרוב לקבוע עדיפות על זכויות המיעוטים במקרה שיש סתירה ביניהם

        אנטי שמאל, 03/10/13 11:26

        אין פרשנות אחת לדמוקרטיה מעבר לזה שהיא אינה ערך מוחלט אלא יחסי וכמו בכול הכרעה ערכית הרוב צריך לקבוע.פרט לפגיעה קיצונית בזכויות אדם בסיסיות ואסור על ברית מילה אינו פגיעה כזו.כימני מובהק היושר האינטלקטואלי מחייב לאותם הנורמות בחול כמו שאני מצפה שיהיו בארץ גם אם זה פוגע ביהודים.

        IP: 84.228.75.7 דווח על תגובה זו

        • אם הם נגד מילה, למה לא אוסרים אותה לחלוטין אלא רק בגיל ינקות?

          אירופאים צבועים, 03/10/13 11:40

          אם הם לא נגד מילה, אלא נגד ביצוע הליך כירורגי בתינוק ללא הסכמתו (הליך שעל פי ארגון הבריאות העולמי יש לו תועלת רפואית) מדוע לא אוסרים בחוק איסור ביצוע הליכים כירורגיים בתינוקות ללא הסכמתם?

          בקיצור, יש פה החלטה אנטישמית שאוסרת ליהודים למול, אך לא פוגעת בהמשך מילה על ידי מוסלמים בגיל מבוגר.

          IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

          • דברי הבל אין פה שום צביעות כי מדובר בשני מיקרים שונים אין שום

            אנטי שמאל, 03/10/13 11:46

            הכרח רפואי בברית מילה לעומת הליכים כירורגים בתינוקות שנעשים מצרכים רפואים מובהקים

            IP: 84.228.75.7 דווח על תגובה זו

            • להלן כמה נימוקים מאתר אמריקאי (לא יהודי) שעוסק בבריאות

              ארגון הבריאות העולמי קבע שזה מועיל, 03/10/13 12:19

              http://www.webmd.com/sexual-
              conditions/guide/circumcision
              באתר מפורטים התועלות הרפואיות בביצוע ברית, והם כותבים שהכי פחות סיבוכים כאשר מבצעים בתינוק ולא בבגרות (תרגמתי חפשי, אתה יכול לקרוא את המקור)
              1. ירידה בזיהומים בפין
              2.הפחתת סיכון בהדבקת בת הזוג במחלות מדבקות
              3.מפחית סיכון לסרטן הפין וסרטן רחם אצל בנות הזוג
              4. מונחים מדי רפואיים- אין לי כח לגשת למורפיק
              5. יותר קל לנקות את הפין ללא העורלה
              A decreased risk of urinary tract infections.
              A reduced risk of sexually transmitted diseases in men.
              Protection against penile cancer and a reduced risk of cervical cancer in female sex partners.
              Prevention of balanitis (inflammation of the glans) and balanoposthitis (inflammation of the glans and foreskin).
              Prevention of phimosis (the inability to retract the foreskin) and paraphimosis (the inability to return the foreskin to its original location).
              Circumcision also makes it easier to keep the end of the penis clean

              IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

          • אולי כי הם מוודאים שמי שעושים לו את זה נתן הסכמה מרצון..

            ערן, 03/10/13 11:47

            והוא לא במקרה תינוק בן 8 ימים שקצת קשה לו להביע התנגדות....

            IP: 217.132.159.8 דווח על תגובה זו

            • גיל 13 הוא גיל הסכמה?? (ל''ת)

              י, 03/10/13 12:13


              IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

  • 55.

    אני יהוה, נגלה כאן לפניכם, ואומר שאסור לחתוך.

    יהוה, 03/10/13 11:03

    תוכיחו שאני לא.

    IP: 84.94.120.44

    • אני אעשה לך מחיר טוב. צור אתי קשר

      פסיכיאטר, 03/10/13 11:10

      tafsik.lebalbel.et.hamoach@timtum.co.il

      IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

      • אתה קראת לי??? (ל''ת)

        אלוהים, 03/10/13 11:28


        IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

        • קראתי לשניכם או לשלושתכם. עוד אין לי דיאגנוזה ברורה (ל''ת)

          פסיכיאטר, 03/10/13 11:35


          IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

          • מסתבר שפסיכיאטר זה מקצוע נדרש.. המון קליינטים.. (ל''ת)

            א, 03/10/13 11:54


            IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • הלו, אני האלוהים האמיתי!! אתה סתם wanna be (ל''ת)

          יהוה, 03/10/13 11:41


          IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

          • יה חביבי תירגע אני האמיתי. תיזהר או שאארגן לך פגישה עם כמה בתולות (ל''ת)

            אללה, 03/10/13 13:01


            IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

            • תגיד אתה רוצה פטיש בראש? (ל''ת)

              ת'ור, 03/10/13 18:56


              IP: 212.143.177.67 דווח על תגובה זו

    • ה-IP של המחשב שלך מראה שפרסמת יותר מדי שטויות. אולי חלאס? (ל''ת)

      בחיית אלוהים, 03/10/13 11:13


      IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

    • תארגן איזה מעמד הר סיני עם כל הפסיליטיז כדי שנחליט אם זה אתה שוב (ל''ת)

      אין בעיה, רק תנאי אחד לפני שמאשרים ביצוע בקשתך, 03/10/13 11:15


      IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

  • 54.

    כל הכבוד, די למנהג המזעזע (ל''ת)

    , 03/10/13 11:00


    IP: 80.74.97.115דווח על תגובה זו

  • 53.

    הגרמנים חמלו על תינוקות יהודים בזמן השואה (ל''ת)

    ולכן אסרו המילה., 03/10/13 11:00


    IP: 88.112.211.132דווח על תגובה זו

    • ברור. ושלחו אותם לתנורים כי היה קר.

      נמרוד, 03/10/13 12:08

      מזל שיש שמאלנים עם הגיון.

      IP: 212.199.71.70 דווח על תגובה זו

  • 52.

    אַשְׁרֵי תִּבְחַר וּתְקָרֵב יִשְׁכֹּן חֲצֵרֶיךָ, נִשְׂבְּעָה בְּטוּב בֵּיתֶך, קְדשׁ הֵיכָלֶךָ

    שָׁלוֹם רָב לְאֹהֲבֵי תוֹרָתֶך וְאֵין לָמוֹ מִכְשׁוֹל, 03/10/13 10:59

    בָּרוּךְ אַתָּה ה' אֱלֹוקינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם
    אֲשֶׁר קִדַּשׁ יְדִיד מִבֶּטֶן
    וְחוֹק בִּשְׁאֵרוֹ שָׂם
    וְצֶאֱצָאָיו חָתַם בְּאוֹת בְּרִית קֹדֶשׁ
    עַל כֵּן בִּשְׂכַר זֹאת אֵל חַי חֶלְקֵנוּ צוּרֵנו
    צַוֵּה לְהַצִּיל יְדִידוּת שְׁאֵרֵנוּ מִשַּׁחַת
    לְמַעַן בְּרִיתו אֲשֶׁר שָׂם בִּבְשָׂרֵנוּ
    בָּרוּךְ אַתָּה ה' כּוֹרֵת הַבְּרִית.

    IP: 147.234.56.21דווח על תגובה זו

    • כבר ביטלתי את הסעיף הזה,אבל הדוסים האלה מה זה סתומים.. (ל''ת)

      אלוהים, 03/10/13 11:27


      IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

      • זה לא סעיף, זה הנצחיות של עם ישראל (ל''ת)

        י, 03/10/13 11:35


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • מה זה נצחיות.. לא מפסיקים לרצוח את העם היהודי....

          יעקב, 03/10/13 11:51

          לא נראה לי שהמינהג הברברי הזה עזר במשהו ל"נצחיות עם ישראל". כמה שאנשים יכולים להיות מטומטמים.

          IP: 217.132.159.8 דווח על תגובה זו

          • ולמרות כל הרציחות - עם ישראל חי וקיים (ל''ת)

            וזה לפני שדיברנו על העולם הבא ותחיית המתים, 03/10/13 11:56


            IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

  • 51.

    אוי כל הנאורות האירופאית הצבועה - בושה. (ל''ת)

    בישקו, 03/10/13 10:58


    IP: 207.232.39.2דווח על תגובה זו

  • 50.

    אני מקבל תיקונים בחצר,במבצע 200₪ יש הסמכה מ ה' (ל''ת)

    דוס מיסכן, 03/10/13 10:58


    IP: 89.139.162.227דווח על תגובה זו

  • 49.

    מעניין מה תהיה תגובת המוסלמים. (ל''ת)

    משה, 03/10/13 10:57


    IP: 147.234.56.21דווח על תגובה זו

  • 48.

    איזה אנטישמיות??ואיזה נעליים ??

    , 03/10/13 10:54

    גם מוסלמים וחלק מהנוצרים מלים!לכן אציע לרב ושאר הקשקשנים שיעשו חשבון נפש במקום לברבר שטויות !..!

    IP: 2.54.228.199דווח על תגובה זו

    • האירופאים לא אסרו את המילה. אסרו לבצע בגיל בו הילד לא יכול להביע הסכמה

      הבנת הנקרא, 03/10/13 10:59

      המוסלמים מלים בגיל 13

      IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

      • זה חוק נגד יהודים ולא נגד מוסלמים. (ל''ת)

        מה לא אנטישמי?, 03/10/13 20:30


        IP: 84.229.2.183 דווח על תגובה זו

    • אגב גם מוסלמים הם שמים (ל''ת)

      ,, 03/10/13 11:01


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • קשקוש בלבוש. רוב המוסלמים לא שמים. רק הערבים שמבינהם (ל''ת)

        פקיסטנים, איראנים, תורכים, אינדונזים הם לא שמים., 03/10/13 11:21


        IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

      • גם אם המוסלמים שמים, אנטישמיות הוגדרה כשנאת יהודים בלבד. (ל''ת)

        צאו לנו מהוורידים., 03/10/13 20:29


        IP: 84.229.2.183 דווח על תגובה זו

  • 47.

    אסור לבתק את קרום הבתולין !!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רבקה, 03/10/13 10:54


    IP: 80.74.97.128

  • 46.

    הבורות ושנאה עצמית שעולה מהמשובים נגד הדת היהודית היא מזעזעת. (ל''ת)

    רק מי שאוהב עצמו יכול לאהוב באמת, 03/10/13 10:49


    IP: 109.67.17.159דווח על תגובה זו

    • אז למה הדוסים שונאים אחד את השני???? (ל''ת)

      אלוהים, 03/10/13 10:55


      IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

      • דברי מוסר נוקבים ! כל ישראל אחים ! (ל''ת)

        י, 03/10/13 11:36


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • קוראים לזה אוטואנטישמיות והיא נרכשת בנסיון להתקבל לשמאל. (ל''ת)

      חוץ מהם יש לה חיזוק גדול של מתחזים ערבים, כמו תמיד, 03/10/13 20:32


      IP: 84.229.2.183 דווח על תגובה זו

  • 45.

    יהודי אירופה היקרים - לא רוצים אתכם שם, אז בואו לפה. (ל''ת)

    ישראלי, 03/10/13 10:48


    IP: 84.109.206.167דווח על תגובה זו

  • 44.

    אלוהים ברא אותנו עם ערלה...האם אלוהים טעה?

    בוזגלו, 03/10/13 10:46

    ואז באים הרבנים ומתקנים את עבודת האל...האם זה נורמאלי, לתקן את עבודת האל? אני חושב שהרבנים יודעים שאין אלוהים והם רק רוצים להגן על פרנסתם. אין שום דבר דתי בברית המילה, יש רק שמירת הכח!

    IP: 87.68.152.70דווח על תגובה זו

    • למה לאפות לחם ולא לאכול גרגרי חיטה כמו שהאל ברא? (ל''ת)

      תפקיד האדם בעולם לתקן ולהשלים את הבריאה, 03/10/13 10:48


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • אכן יצאה לי פשלה,ף (ל''ת)

      אלוהים, 03/10/13 10:48


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • עשיתי פשלה בכוונה,כדי לתת פרנסה למסכנים

      אלוהים, 03/10/13 10:50

      אחרת ממה יחיו חובשי כיפה??

      IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

      • ממש כך! הקב"ה בכוונה ברא את האדם עם מום, כדי לתת לנו זכות לתקן (ל''ת)

        י, 03/10/13 10:53


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • ה' יתברך ברא אותנו עם פה אז אנחנו צריכים לאכול טינופת??? (ל''ת)

      כשרות, 03/10/13 10:51


      IP: 109.67.17.159 דווח על תגובה זו

    • אלוהים ברא את הנשים עם קרום בתולין, אז מה ???? (ל''ת)

      רבקה, 03/10/13 10:53


      IP: 132.68.141.95 דווח על תגובה זו

    • הסרת העורלה על פי התורה היא ברית שכרת אלוהים עם אברהם

      חחח..., 03/10/13 10:57

      ולא תיקון שגיאה של אלוהים.

      עכשיו, זכותך לא להאמין בתורה או באלוהים. תבין שגם לאחרים את הזכות להינות מאותה חירות להחליט במה הם מאמינים.

      IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

    • מה שייך?

      המר''ן, 03/10/13 11:42

      פעם חתימה על הסכם לא היתה על נייר. והמקום היחיד שאפשר לחתום עליו כהתחייבות בגוף בלי לגרום למום הוא העורלה. לכן אין ברית לנשים ולכן לגויים אין מחוייבות.

      IP: 5.29.7.227 דווח על תגובה זו

  • 43.

    תעלו כבר לארץ, יהודים ! (ל''ת)

    במקום לקטר ,תעשו עליה!, 03/10/13 10:45


    IP: 93.173.155.51דווח על תגובה זו

  • 42.

    חבורה של הוטנטוטים חותכים לתינוקות שלהם את אבר המין ומתגאים בזה (ל''ת)

    זוועה חיה, 03/10/13 10:43


    IP: 132.70.58.55דווח על תגובה זו

    • כל מצוה שקיבלו ישראל בשמחה כגון מילה - עדיין עושים בשמחה (ל''ת)

      שש אנוכי על אמרתך, כמוצא שלל רב, 03/10/13 10:52


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • גם ארגון הבריאות העולמי הוא הוטנט (בושמני)?

      מעניין, 03/10/13 11:06

      http://www.who.int/hiv/topics/malecircumcision/en/

      למרות שזו מצווה דתית, מסתבר שהיא גם טובה למניעת הדבקת מחלות זיהומיות כמו HIV ביחסים הטרוסקסואלים.

      מופלא איך מצווה עתיקה בת 3000 מסתבר שהיא גם מועילה בריאותית

      IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

  • 41.

    זה שקול לאיסור להיות יהודי באירופה

    , 03/10/13 10:40

    במילים אחרות הם בעצם אומרים לנו שאין לנו מה לחפש באירופה. מצאו שיטה מתוחכמת לגרש יהודים מבלי לקרוא לילד בשמו. הכונו לסרט "יציאת אירופה תשע"ג" בהמשך ליציאת אירופה תש"ז. לנו זה טוב 50% מהבורחים ינחתו אצלינו ויתגברו אותנו. השבח לאל. יש אלוהים שהקשה את עורפם של הערלים.

    IP: 82.166.165.42

  • 40.

    חילונים-במה אתם יהודים? מה נשאר מהיהדות שלכם? (ל''ת)

    למה חשובה לכם מדינת היהודים?, 03/10/13 10:39


    IP: 212.179.71.70דווח על תגובה זו

    • אם אתה מסדר לי אזרחות צרפתית, אני נפרד מיהודי כמוך מחר בבוקר (ל''ת)

      חילוני, 03/10/13 10:45


      IP: 95.35.59.162 דווח על תגובה זו

    • יהודי (ל''ת)

      יהודם, 03/10/13 10:59


      IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

    • מבצע לטיהור העם היהודי מאוכלי נבלות ועלוקות (ל''ת)

      יהודים דתיים=בוגדים, 03/10/13 11:00


      IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

  • 39.

    הגיע הזמן לעצור את ההתעללות והטלת מום בקטינים!!! (ל''ת)

    יהודי לשעבר (ופגוע מילה), 03/10/13 10:39


    IP: 85.250.55.64דווח על תגובה זו

    • נשק כימי יותר מסוכן והורג קטינים והאירופה שותקת כמו ששתקה בשואה (ל''ת)

      123, 03/10/13 10:42


      IP: 164.138.120.235 דווח על תגובה זו

    • תודה לאל שאינך יהודי כדי להיות יהודי צריך נשמה נעלה ולא כל אחד זוכה לק (ל''ת)

      יהודית בת יהודים, 03/10/13 10:47


      IP: 109.67.17.159 דווח על תגובה זו

      • רק לערסים דוסים יש נשמה יתרה,השאר סתם בני אדם (ל''ת)

        אלוהים, 03/10/13 11:01


        IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

  • 38.

    מסתבר שהרבה החילונים חושבים שיהדות = דת = עבודת-אלילים (ל''ת)

    האמת שיהדות היא בדיוק ההפך של עבודת האלילים, 03/10/13 10:37


    IP: 5.22.129.15דווח על תגובה זו

  • 37.

    אני תקווה שחוק כזה יעבור גם אצלנו

    רלי מזרחי, 03/10/13 10:36

    נמאס כבר מהתעללות של הדוסים

    IP: 212.143.104.105דווח על תגובה זו

    • חחח.. מי מתעלל בך? (ל''ת)

      י, 03/10/13 10:38


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • התעללות של הדוסים ?

      ינון, 03/10/13 10:44

      המנהג הוא לא מנהג של הדוסים הוא מנהג מימי עם ישראל, את רוצה תמול את ילדיך את לא לא תמול. הבחירה היא של ההורים כהורה לילד ושייכות למגזר היהודי אני דואג לקיים את הלכות ומנהגי בית סבי וסבא סבי.....

      IP: 164.138.120.235 דווח על תגובה זו

      • נתתי לדוסים את העיסוקבמילה וטהרה כדי שיתפרנסו המיסכנים (ל''ת)

        אלוהים אוהב עלוקות, 03/10/13 11:03


        IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

    • זו האפנה החדשה בחד"ש? להתחזות למזרחי? (ל''ת)

      יש מספיק סודנים בשבילך., 03/10/13 20:35


      IP: 84.229.2.183 דווח על תגובה זו

  • 36.

    אם זה בריא יחליט כל אדם בגיל 18 אם לעשות ברית לעצמו (ל''ת)

    כל הכבוד לאירופה, 03/10/13 10:35


    IP: 5.102.233.215דווח על תגובה זו

    • עד גיל 18 אסור להורים לחסן את בנם להאכיל אותו פורמולות מבלי הסכמותו

      צודק!!!, 03/10/13 10:37

      או לבצע בו הליך רפואי כלשהו.

      תנו לתינוקות את החירות להחליט מה טוב להם!!!

      IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

    • כל אב שמל את בנו - חותם בכך שהוא הסכים שימולו אותו בגיל 8 ימים (ל''ת)

      י, 03/10/13 10:38


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • ההפך בגיל כזה מפחדים ומרגישים כאב יותר ולא כמו בגיל צעיר יותר

      123, 03/10/13 10:45

      שהגוף מתרפא מהר וחילוף החומרים מהיר

      IP: 164.138.120.235 דווח על תגובה זו

    • בדיוק (ל''ת)

      ד, 03/10/13 12:17


      IP: 46.117.161.190 דווח על תגובה זו

  • 35.

    רציתם לחיות שם, זה בעייה שלכם

    ליהודי אירופה, 03/10/13 10:34

    לא מעניין אותי בכלל

    IP: 5.102.233.215דווח על תגובה זו

    • ליהודים בכל מקום שהם יש אחדות גורל. כך היה תמיד וכך יהיה תמיד (ל''ת)

      א, 03/10/13 10:40


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • אין לי אחים דתיים (ל''ת)

        יהודים דתיים=בוגדים, 03/10/13 11:04


        IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

  • 34.

    כל מי שלא מציית לרבי הוא אנטישמי (ל''ת)

    מה חדש כאן ????, 03/10/13 10:31


    IP: 79.179.212.201דווח על תגובה זו

    • רב למד עשרות שנים תורת ה' שניתנה לנו בהר סיני. כל עוד הוא צדיק וישר, (ל''ת)

      דבר ה' - זו הלכה, 03/10/13 10:41


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • אני למדתי המון מהרב אריה דרעי ובתא הכלא (ל''ת)

        הרב שלמה בניזרי, 03/10/13 10:46


        IP: 95.35.59.162 דווח על תגובה זו

        • שניהם למדו אצלי את המקצוע.. (ל''ת)

          על ראש הגנב, 03/10/13 11:05


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • לכן הדגשתי: כל עוד הוא צדיק וישר (ל''ת)

          אם דומה הרב למלאך- תורה יבקשו מפיהו. אם לא - אז לא, 03/10/13 11:05


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

  • 33.

    לכל המבינים

    זקה, 03/10/13 10:27

    כל המשווים בין מילת גברים לנשים .הרמה השיכלית שלהם בדיוק שייכת לחיכה הנחתכה

    IP: 212.235.98.153דווח על תגובה זו

    • חחח (ל''ת)

      י, 03/10/13 10:29


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • אתה הסתום עוד מחלק ציונים? לא להאמין! (ל''ת)

      רופא, 03/10/13 11:54


      IP: 217.132.159.8 דווח על תגובה זו

    • אם ה' היה מצווה למול נשים - ללא ספק היינו עושים זאת בשמחה (ל''ת)

      יהודי, 03/10/13 12:10


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

  • 32.

    הנוצרים טוענים שהם מאמינים גם בתנ"ך,ומתוכו הם "מלקטים" רק מה שנוח להם (ל''ת)

    אכילת חזיר אסורה לפי התנ''ך והם ''לא יודעים'' לקרוא.., 03/10/13 10:19


    IP: 109.67.101.219דווח על תגובה זו

    • העבודה-זרה שלהם "התיר" להם כל תועבה (ל''ת)

      נצרות = עבודה זרה, 03/10/13 10:23


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • הנצרות הדתית המשיחית היא הרנסס העתידני

        הם הדבר הבא, 03/10/13 10:36

        ביכלל לא נכון הנצרות האוונגליסטית היא פשוט מדהימה אפשר ללמוד ממנה המון עלינו.היא כבר עשתה תפנית ענקית לעברנו.הם אפילו הרבה יותר יהודים מרוב יהודי העולם.המוזיקה שלהם יהודית תנכית מיסטית ממנה אפשר ללמוד ברמה הכי עמוקה עלינו ולא רק.אפילו מהאיסלם אפשר ללמוד מהו אלוקים.הם הדבר הבא כשהוליווד השמאלנית תיקרוס יחד עם אירופה.הם בונים עצמם לאט ובביטחה כי ההימור שלהם הוא עלינו.בשונה מהעבר בעיניהם ישראל היא אמריקה .ואנחנו, סימן שהאל הולך ומיתקרב לבריאה.כה חבל השינאה היהודית באמריקה אליהם.ניראה לי כשהוליווד תיקרוס הם יתחילו לשים להם לב זה הרבה קשור באגו ובתחושת העליונות שמעוורת את יהודי אמריקה.גם רוסיה של פוטין לדעתי ביסודה מאוד פרו אוונגליסטית.

        IP: 5.22.129.15 דווח על תגובה זו

        • הם יכולים להתגייר, אבל הדת שלהם היא הפך היהדות - משתחוים לפסל (ל''ת)

          אל אחד בראנו - לא שלוש, 03/10/13 10:43


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

          • מכל מלמדי הישכלתי

            הם אמריקה האמיתית, 03/10/13 10:50

            הם לא מישתחווים לפסל הם מאמינים שאלוקים יצא מהר הבית יופיע .רק מה בטעות מחברים את השם לישוע אבל מהמון בחינות החשיבה שלהם מאוד עיברית.הם יותר תנכים מאיתנו מבין אין להם תלמוד גמרא ישר היתחברו למקור לאמת.התנך הוא האמת לא חוכמות הגמרא התלמוד. איפה יש ביהדות שיר על חזון העצמות היבשות. היהדות שלנו כה גלותית .שלהם עיברית ישראלית אמיתית.אני המון לומדת מהם עלי דווקא בתור מאמינה דתית אדירה

            IP: 5.22.129.15 דווח על תגובה זו

            • יש"ו זה בשר ודם - עבודה זרה נטו. שלא לדבר על הפסלים של הבתולה (ל''ת)

              י, 03/10/13 11:07


              IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

              • המאה 21 מיצרת זאת .מי שחי במאות כאלה מחפש את הבורא

                לא משיח גלותי, 03/10/13 11:19

                אתה יודע כמה עבודה זרה יש אצל דתיים .עבודה זרה זה מטפורה שמסמלת סאוב .במימסדים הדתיים יש את זה המון.תיתפלא יש בהם בגרות. מול האל הגלותי למשל מהיבטים מסוימים. על איזה,משיח גלותי שיהיה כמו דווד ארצי מאוד כימעט סתמי .הם מדברים על משיח עליון שמביא איתו את פלאות התנך הם משלימים את החשיבה שהמשיח זה למעשה בורא עולם לא בשר ודם.זרמים ביהדות מגמדים את המשיח את תפקידו בגלל ההיבטים הגלותיים שבהם .הוא יכוף על עם ישראל הוא יהיה כמו דווד הארצי כל כך.הם האוונגליסטים מביאים איתם היתעלות.ההבדל הוא שהם אומרים ישוע והאמת לאמיתה המשיח הוא אלוקים אני השם גואלכם.עם אלוקים כמשיח מי צריך בשר ואדם ועוד כל כך גלותי וארצי.הנשמה רוצה היתעלות אלוקים .זה לא אומר שלזה לא יצטרפו דמויות מנהיגות אליהו או מין נביא כמו משה.אנחנו לא רוצים משיח ארצי אדמתי אלא את מימד הנבואה והאלוקים.

                IP: 5.22.129.15 דווח על תגובה זו

                • יסוד היהדות זה אל אחד ואין בילתו (ל''ת)

                  עבודות זרות כמו ישו - יש בהודו בלי סוף, 03/10/13 11:25


                  IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

              • Europe

                christian, 03/10/13 13:18

                ישוע הוא ביטוי דבר-האלוקות בבריאה ובאדם ( כפי שאמורה להיות התורה ), ולכן אין הנצרות בבחינת אלילות.

                IP: 109.97.54.2 דווח על תגובה זו

                • דעה כזאת נקראת "הגשמת האל" והיא נגד היהדות, שלא לדבר על פסלי הבתולה (ל''ת)

                  א, 03/10/13 13:23


                  IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

                  • Ha-El Hu Echad

                    christian, 03/10/13 13:47

                    זו לא " הגשמת האל ", אלא הגשמת דברו הנצחי, המחברנו אל אבינו שבשמיים.

                    IP: 109.97.54.2 דווח על תגובה זו

      • Ha-El Hu Echad

        ish, 03/10/13 13:23

        ישוע הוא ביטוי דבר-האלוקות בבריאה ובאדם ( כפי שאמורה להיות התורה ), ולכן אין הנצרות בבחינת אלילות.

        IP: 109.97.54.2 דווח על תגובה זו

        • הנוצרים מאמינים בשילוש. לפי היהדות - זו עבודה זרה (ל''ת)

          א, 03/10/13 13:41


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

          • E.

            ch., 03/10/13 14:17

            " השילוש " הוא " הרחבת " האלוקות באדם כנזר הבריאה = חיבורו לבורא, דרך הגשמת דבר האל.

            IP: 109.97.54.2 דווח על תגובה זו

    • הם כבר לא נוצרים ממזמן. סתם אתאיסטים (ל''ת)

      דגכדג, 03/10/13 10:33


      IP: 81.218.12.67 דווח על תגובה זו

      • טעות טעות טעות. הם דאגו שתהיה אתאיסט וישאירו אותך לבד. (ל''ת)

        ראיתי את חבריך האתאיסטים מצטלבים בחרדת קודש., 03/10/13 20:39


        IP: 84.229.2.183 דווח על תגובה זו

  • 31.

    האם מחייבים הסכמת התינוק על כל הליך רפואי אחר?

    נו באמת..., 03/10/13 10:12

    יש לי רעיון-שההורים ישיגו אישורים מרופא שהם עושים זאת כדי להפחית את הסיכוי של ילדם לחלות באיידס. באפריקה עושים את ההליך הרפואי הזה לאלפי בני אדם

    http://www.laisrael.net/PageDisplay.asp?Artnum=8414

    IP: 62.219.113.220דווח על תגובה זו

    • אנחנו מסירים את הערלה לא כדי להקטין סיכון למחלות, אלא לכרות ברית עם ה' (ל''ת)

      זה כל הרעיון, 03/10/13 10:15


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • ידוע. הצעתי הייתה רעיון לעקוף את החוק האנטישמי

        נו באמת..., 03/10/13 10:21

        "בתחבולות תעשה לך מלחמה..." המילה היא עניין דתי טהור. כיוון שמצאו לו הצדקות רפואיות ניתן להפכו לצורך האנטישמיים להליך רפואי שעליו גם לפי החוק האירופאי אין צורך לבקש אישור מהתינוק.

        IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

        • הרעיון מפספס לגמרי את המטרה (ל''ת)

          ר, 03/10/13 10:24


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

          • לחנך את האירופאים? צריך לאפשר ליהודים לקיים ברית מילה. זו המטרה

            מה המטרה?, 03/10/13 10:35

            וכל הדרכים כשרות.
            כמובן שבלי קשר צריך לפעול להסרת החוק.

            IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

            • תכירו בעובדה שאתם פרימיטיבים חשוכים,למה שאירופה תיתן לכם להשתולל (ל''ת)

              יהודים דתיים=בוגדים, 03/10/13 11:07


              IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

    • החוק אוסר על כל טיפול כירורגי שאין לו התויה רפואית.

      דתיים=סוג של סטיה, 03/10/13 11:10

      בארץ בתי המשפט מתגמשים מול החוק, בארצות דמוקרטיות זה פשוט לא ניתן..

      IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

  • 30.

    שיאסרו גם חיסונים לתינוקות לפני שהם יכולים להחליט בעצמם (ל''ת)

    גנדלפ, 03/10/13 10:11


    IP: 193.17.42.129דווח על תגובה זו

    • נגד מחלת הדת אין שום חיסון (ל''ת)

      יהודים דתיים=בוגדים, 03/10/13 11:11


      IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

  • 29.

    מצויין

    מיכה יהודי גאה, 03/10/13 10:10

    לא לחינם נלממנו וגם נהרגנו אל ארצנו הקדושה אחי היהודים מקומכם איתנו פה בארצנו לטוב ןלרע ואם לא תפנימו אז הגויים הנאורים יזכי רו לכם עם לבדד ישכון ןלא יתחשב בגויים

    IP: 95.86.112.57דווח על תגובה זו

  • 28.

    חוק אנטישמי טהור שמפלה מוסלמים לטובה.

    אירופה כבר ערבית, אבל מעודדת תיירות מילה לישראל, 03/10/13 10:10

    חוק שיעודד תיירות לידה לישראל, ובצוע ברית מילה בחסות מדינת היהודים.
    יזמים, הכינו חבילות תיור והערכו בהתאם.

    IP: 87.68.64.88דווח על תגובה זו

  • 27.

    אנטישמיות חדשה

    אליהו פרץ -נשר, 03/10/13 10:07

    עוד לא יבשה הדיו על חוקי נירנברג.
    זו אותה הגברת בשינוי אדרת!

    IP: 132.66.222.251דווח על תגובה זו

  • 26.

    לא אסרו על ברית מילה בכלל אלא רק בגיל שהילד אינו מביע הסכמתו

    אירופאים מפחדים מהמוסלמים, 03/10/13 09:50

    לא אוסרים בחוק ברית של מוסלמים שנעשית בגיל 13 בגיל בו הם יכולים להביע הסכמה

    IP: 81.218.118.126דווח על תגובה זו

    • כלומר, זה חוק אנטי-יהודי במכוון (ל''ת)

      י, 03/10/13 09:57


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • השאלה אם גיל 13 נחשב אצלם גיל הסכמה לעניין זה (ל''ת)

      א, 03/10/13 09:58


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • מוסלמים עליך אירופה יוהו יוהו יוהו

        יראו לך מאיפה משתין הדג, 03/10/13 10:04

        עכשיו אני מבינה למה אלוקים שלח להם את המוסלמים ישתבח שמו לעד.אין חסר בשם יתברך זה מול זה.מול השחיתות הדקדניות האירופים מציבים את הברברים של ימינו שיסייעו וידאגו להשמדתה ביעילות ומיומנות חסרת גבולות.הם פשוט שליחים של אלוקים ממש כמו הגרעין האירני שנועד להפחידנו ולקרב אותנו אליו.הודו לשם כי טוב כי לעולם חסדו

        IP: 5.22.129.15 דווח על תגובה זו

      • אבל מהמשתמע בכתבה הם צריכים להיות בגיל בו הם מסוגלים לדבר

        לא קראתי את נוסח החוק, 03/10/13 10:14

        13 הוא גיל שעונה על הקריטריון

        IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

    • מוסלמים לא עושים בגיל 13 רק הפרופגנדה היהודית מלמדת שמוסלמים (ל''ת)

      עושים ברית בגיל 13. )))))))))))))))))))))))))))))), 03/10/13 10:38


      IP: 5.102.233.215 דווח על תגובה זו

      • אז מתי הם עושים? (ל''ת)

        א, 03/10/13 10:46


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • מתי שהכבש מוכן לשחיטה. (ל''ת)

          עד גיל 13, 03/10/13 20:40


          IP: 84.229.2.183 דווח על תגובה זו

  • 25.

    הארופאים שכחו שהפעם יכעסו המוסלמים. ואז תראו מה זה.... לצערי!

    מוטי ג., 03/10/13 09:47

    מה חושבים האירופאים? שהיהודים במיעוט? זה נכון. אבל לא המוסלמים. הם ממש לא במיעוט ונחת זרועם תראה לאשטון וחבריה מה זה איסלאם קיצוני.
    לצערי הרב.

    IP: 87.69.219.114דווח על תגובה זו

    • אולי באמת המטרה שלהם להרחיק את הערבים

      מחשיבה לולו, 03/10/13 09:52

      אתה יודע אולי זו הסיבה לעניין אולי הם מכוונים לערבים.הם פוחדים לדבר בפומבי אז מחפשים דרכים עקיפות כדי לטשטש כוונה סמויה זו שלהם בפחדנותם כי רבה

      IP: 5.22.129.15 דווח על תגובה זו

    • זו הבעיה של שטחיים שאינם קוראים את כל המשפט עד סופו. (ל''ת)

      האסור חל רק על מילת תינוקות. ערבים מלים בנערות., 03/10/13 10:11


      IP: 87.68.64.88 דווח על תגובה זו

  • 24.

    ההומניות והשכל נגד חשכת הדת

    נורגי, 03/10/13 09:47

    הכי מצחיק אותי הנימוק ה"רפואי" לברית מילה - אולי בעתיד הילד יסבול מדלקות בערלה. ספרו את זה לצרפתים ולאיטלקים שנחשבים למאהבים גדולים והם יצחקו עליכם. אבל גם העקרון של הטיעון הזה דפוק - אם בגלל חשש לדלקת צריך לכרות איבר - מה תגדנה הנשים שאחת מכל 7.5 מהן תחלה בסרטן השד? לכרות את השדים מראש?

    IP: 132.68.81.76דווח על תגובה זו

    • לא יודע מה עשו בברית שלך אבל בד"כ לא כורתים איבר.... (ל''ת)

      איש, 03/10/13 09:53


      IP: 93.172.153.126 דווח על תגובה זו

    • אתה מתווכח עם אנשים שמאמינים בחבר דימיוני

      ענת, 03/10/13 09:55

      ומנסה לתת להם נימוקים לוגיים.
      עזוב..חבל על המאמצים שלך.

      שילכו לסובב עופות מעל הראש, לנשק קמעות, להתסתובב במעילי פרווה בקיץ ולחתוך לילד שלהם את איבר המין "כי זה החוט המקשר בינם לאברהם".

      IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

      • אתה דמיוני ותיעלם לפני גיל 120. רק הבורא אמיתי ונצחי (ל''ת)

        י, 03/10/13 09:59


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • ענת והדת

        ערן, 03/10/13 10:24

        ענת, חבל שזו התפיסה שיש לך לגבי הדת.
        זו תפיסה שטחית מאוד.
        כל התרבות האנושית כמעט קשורה לדתות.
        הדתות בעולם הביאו לא פחות ברכה לאנושות מאשר המדע.

        נכון, יש גם תוצרי לוואי רעים לדת, אבל גם נשק גרעיני זה לא בדיוק תוצר חיובי של המדע.

        הרבה דברים שאנחנו מקבלים כמובנים מאליהם, כמו חוק כללי לכולם, איסור על גילוי עריות וכו' הגיעו מהדת ונטמעו כל כך טוב בתרבות עד ששכחנו שמשם הם באו. אגב, ברגע שלא תהיה דת תוך דור אחד הדברים האלה יחזרו.

        איינשטיין אמר שמדע בלי דת הוא צולע ודת בלי מדע היא עיוורת. ועוד הוא אמר שהמדע אומר מה יש והדת אומרת מה צריך להיות ולכן אחד לעולם לא יוכל להחליף את השני.
        כמו בסיפור המפורסם על אותו פרופסור מהטכניון שנתן לתלמידים שלו לתכנון צינור להובלת כמויות גדולות של דם, ונתן נכשל לכל התלמידים על שלא שאלו על מה ולמה. המדע לא יכול לתת תשובות למה טוב, אלא רק למה יש.

        כדאי שתשאלי את עצמך איך כל כך הרבה אנשים בהיסטוריה, חלקם אנשים בלתי רגילים בעליל, כמו הבעל שם טוב, מהטמה גנדהי, אלברט שוויצר, מרטין לותר קינג, אמא תרזה ורבים-רבים אחרים האמינו ב"חבר הדמיוני".

        IP: 81.218.177.19 דווח על תגובה זו

        • ענת צודקת לגבי כל הדתות שהן שקר, רק היהדות אמת (ל''ת)

          אין כפירה יותר גדולה מלשים את כל הדתות בסל אחד, 03/10/13 10:26


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • כי האנושות צריכה להאמין במשהו.

          ענת, 03/10/13 10:44

          גם לי יש אמונות, אבל לא דת.
          לא מאמינה בחבר דמיוני מאז שאני בת 5.

          "דת" היא מקום מפלט, הכוונה, היכולת לוותר על קבלת החלטות, נחמה בעת צרה, מוות, ומחלות. דת היא הכלי שליטה בציבור ובאנשים. אפשר לעשות הכל "בשם הדת", כפי שאתה יכול לראות במדינות שנשלטות על ידי אייתולות. מלחמות בשם הדת, סקילה, שקרים, וכן, גם ברית מילה. השפלה של נשים, בשם הדת כמובן.

          אם כבר דת, אז בודהיזם, היא הדת שאני יכולה לקבל עוד איכשהו.
          בטיול האחרון במזרח, בביקורינו במקדשים השונים, ראינו פסלים וציורי קיר שמהללים נשים, את היופי והכוח הנשי. זה היה מקסים.
          ביהדות, נצרות ואיסלאם? מנסים לכסות אותן, להסתיר, בשם הצניעות והדת כמובן. מכנה משותף לכל הפסיכופתים הדתיים.

          כיפה אדומה- הסיפור הזה בן מאות שנים, ועדיין אתה מסוגל להבין שזה רק סיפור, שנכתב על ידי סופר.
          אותו הדבר לגבי ספרי הדת השונים.

          אין אלוהים, אין יישות עליונה.
          יכול להיות שבעבר, כשתינוקות מתו מתנאי תברואה והגיינה יירודים, היה צורך בברית מילה כדי לשפר את הסיכוי שלהם לשרוד. וכדי לשכנע אנשים לעשות זאת, עטפו זאת בעטיפה יפה של הדת.

          אני ובן זוגי לא נעשה זאת .

          IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

          • ההפנמות שהקיפו אותך הם שמדברים מגרונך.חשיבתך המון סטראוטיפית

            איפה אפשרות הבחירה.למה את לא מנסה להיתקרב, 03/10/13 11:01

            את הרי תוצר שליטת השמאל בטינג טנג אם למשל הלאומים היו שולטים היית מזמרת אחרת בארץ יש תעמולה אדירה בטרוף אנטי דתית ואנטי לאומית אני זוכרת כשגידי גוב היצטרף לברנזה לעולם הזה הוא לא היה שמאלן.ברגע שנישאב זהו יישר קוו.זה הרבה קשור לבית לבית ספר לתכנים.את נעדרת סביבה לאומית אמונית גדלת בצורה הזו.אם במסע שלך היית ניתקלת באדם מאמין לאומי מחנך מרצה ,שהיית מעריצה הרבה מחשיבה שלך היה מישתנה האדם הוא תבנית נוף סביבתו.חינוכו.

            IP: 5.22.129.15 דווח על תגובה זו

            • כל חיי היתי מוקפת באנשים דתיים

              ענת, 03/10/13 11:05

              קרובי משפחה, חברים, מכרים.
              גם בטיול במזרח פגשתי אנשים דתיים מכל הסוגים- נוצרים, יהודים, מוסלמים, הינדי.

              המסקנה שלי מכל הפגישות האלה?
              דת מטמטמת את המוח.

              IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

              • צר לי לאכזב אותך ענת,

                יהודי דתי, 03/10/13 11:13

                לדתיים אמיתיים אי אפשר כבר לטמטם את המוח, הם כבר נולדו עם טמטום מולד

                IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

          • ענת- צר לי לאכזב אותך, אבל את חיה בסרט

            ורד, 03/10/13 11:04

            נכון שבמקדשים במזרח מצויים פסלים וציורים המהללים את היופי והעצמה הנשית, אבל צאי ובדקי מהו מצבן של הנשים בהודו,סין ואפילו נפאל. משועבדות, חסרות כוח, נתונות למרות הגבר שבחייהן(אב או בעל). עצמת המרות נמדדת ביחס הפוך לדרגת הקירבה לערכים מערביים.

            IP: 85.65.182.227 דווח על תגובה זו

            • נכון (ל''ת)

              ענת, 03/10/13 11:06


              IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

          • בגיל 5 היית כבר היית יותר חכמה מהרמב"ם? (ל''ת)

            את מתבססת על תובנות של ילדה בת 5, 03/10/13 11:09


            IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

            • כן, כבר בגיל 5 הבנתי שחברים דמיוניים

              ענת, 03/10/13 11:11

              לא קיימים במציאות.

              הרבה אנשים לא הגיעו לתובנה הזו גיל בגיל 55 :)

              וממשיכים לדבר לעצמם ומצפים לתשובה.
              חבל שלא דיברו איתי לפני כן, היתי מגלה להם שהם לא יקבלו תשובה.

              IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

              • חבל שנשארת בגיל 5. לא חקרת ולא למדת אבל מתבטאת כאילו את מומחית בנושא (ל''ת)

                מחשבת ישראל זה מדע, 03/10/13 11:16


                IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

                • דווקא כן למדתי. אלה המסקנות שלי אחרי שלמדתי

                  ענת, 03/10/13 11:25

                  וחקרתי והכרתי אנשי דת רבים במהלך חיי.

                  IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

                  • אז היית צריכה כבר להבין שלבורא אין גוף (ל''ת)

                    ולמה את קוראת לו חבר דמיוני, 03/10/13 11:31


                    IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

                    • ת'כלס, כי אין בורא. (ל''ת)

                      ענת, 03/10/13 13:22


                      IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

                      • את מעדיפה להאמין שהעולם נוצר לגמרי במקרה או שנוצרת במקרה מקוף (ל''ת)

                        העיקר שהאמת לא תחייב אותך לאמונה וקדושה, 03/10/13 13:26


                        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

                        • כן, מאשר להאמין שיש יישות דמיונית

                          ענת, 03/10/13 16:32

                          ההסבר האבולציוני הרבה יותר הגיוני בעיני מאשר הסבר שלקחו צלע של גבר וכך נוצרה האישה.
                          ומהזוג הזה התפתחה האנושות כולה, כשברקע יש נחש ותפוח.
                          כן זה הגיוני.
                          או כל הסבר מטופש אחר על בריאה בשבעה ימים.

                          IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

      • ביהדות יש הרבה הגיון וחכמה. תמשיכי להיות שטחית. ההפסד כולו שלך

        לענת, 03/10/13 10:32

        ולגבי חבר דמיוני... אפילו איינשטיין האמין בבורא עולם (רק לא האמין בהשגחה פרטית)
        כך שטענתך שמאמינים באלוהים הם סוג של אינפנטילים, מעידה יותר על רמת האינטלגנציה שלך...

        IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

        • בכל דת יש הרבה הגיון וחוכמה, פילוסופיה זה מעניין

          ענת, 03/10/13 11:14

          וגם הרבה חוסר הגיון, חוסר חוכמה. טפשות, בורות, אלימות ואכזריות.

          IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

          • אבל כל הדתות הן שקר, ורק דת ישראל היא אמת (ל''ת)

            ''כל אלוהי העמים - אלילים, וה' - שמים עשה'', 03/10/13 11:18


            IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • אנחנו מסירים את הערלה לא כדי להקטין סיכון למחלות, אלא לכרות ברית עם ה' (ל''ת)

      עם ישראל חי, 03/10/13 10:00


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • כל כך הרבה עוינות סמויה לעם

        קחי יוזמה ותיצרי, 03/10/13 10:09

        נכון ווי וי כמה ניכור.אז מה את עושה בארץ שווה לך להמשיך לחיות פה ועוד להיתגייס .עצוב.מותר לבקר וחשוב דברים בדת אבל במקום לכעוס ולהיתבכיין שאנשים כמוך ירעננו אותה ייצרו זאנר חדשני רענן יצירתי ובכך ימשוך את ההמון לעברו.

        IP: 5.22.129.15 דווח על תגובה זו

        • ישראל-הבית של כל יהודי. להמשיך את השרשרת היהודית בלי שינוי (ל''ת)

          נצח ישראל, 03/10/13 10:14


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • חחחחדתיים הם העויין הגדול ביותר,גם של כתות יהודיות אחרות

          דתיים=סוג של סטיה, 03/10/13 11:16

          וגם של חילונים.אז מי שונא יותר את מי,הסרוגים את החרדים או הפוניבז'ים את הפוניבז'ים המתחרים????

          IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

        • למה לרענן משהו שהוא מלכתחילה אינו קיים? (ל''ת)

          ענת, 03/10/13 16:33


          IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

    • אגב אנג'לינה ג'ולי עברה ניתוח כריתת שדיים (ל''ת)

      י, 03/10/13 10:10


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • נכון, כי היא נשאית הגן.

        , 04/10/13 00:53

        אבל הרי לא כרתו לה את ניצני השדיים, ולכל שאר הבנות כשהן היו בנות 8 ימים.

        בשביל זה עושים בדיקות גנטיות.
        היא גם יכלה שלא לכרות את שדיה, כי עדייו ישנו סיכוי שהיא לא תחלה, אם כי הוא נמוך, ולכן היא בחרה שכן לעשות את זה.
        כשהיא בת כמעט 40, מודעת להחלטות שלה, אף אחד לא כפה זאת עליה בהיותה תינוקת בת יומה.

        יחי ההבדל הקטן.
        היו לי המון דלקות אוזניים כשהיתי קטנה, כמו להרבה תינוקות, ועדיין הורי בחרו שלא לכרות את אוזניי. הממ. מוזר.

        IP: 93.172.13.214 דווח על תגובה זו

    • למה העם היהודי מכוון השכלה? (ל''ת)

      כי לא מגרד לו שם כל הזמן כמו בהמה מסוגך., 03/10/13 10:13


      IP: 87.68.64.88 דווח על תגובה זו

    • בברית מסירים פיסת עור בקצה הפין. לא כורתים שום איבר

      סתם אחת, 03/10/13 10:17

      מסתבר ששהליך הזה יכול לתרום להפחתת מחלות זיהומיות כמו איידס המועברת במגע מיני ובאפריקה נעשו בריתות המוניות כדי להפחית את אחוז התחלואה הגבוה שם באיידס

      http://www.laisrael.net/PageDisplay.asp?Artnum=8414

      IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

      • זו לא פיסת עור, אלא פיסת בשר, אבל אין ספק שזה יכול לעזור במניעת זיהומי

        ערן, 03/10/13 10:30

        לא צריך להיות דוקטור, מספיק להסתכל על פין ערל ולהבין שיש שם מקום להצטברות של זיהומים הרבה יותר מאצל נימול.
        עם זאת, זו לא הסיבה העיקרית שבגללה יש ברית מילה.
        הסיבה היא דתית - להזכיר בבשר את הקשר בין האדם לבורא עולם ולזכך את העניין המיני.

        IP: 81.218.177.19 דווח על תגובה זו

        • אתה יודע מה עוד יכול לעזור במניענת זיהום והצטברות לכלוך?

          עינת, 03/10/13 10:58

          מקלחת כל יום!

          IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

      • סתם אחת,את באמת סתם טפשה, כנראה שעשו לך בברית הסרת אונה (ל''ת)

        יהודים דתיים=בוגדים, 03/10/13 11:17


        IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

  • 23.

    טוב מאוד שכולם יבואו ארצה

    יחי, 03/10/13 09:47

    אולי נאסור בארץ טכסים שהנוצרים עושים???

    IP: 147.237.70.61דווח על תגובה זו

    • לא שמעת על מצוקת הדיור? (ל''ת)

      יובל, 03/10/13 10:42


      IP: 192.118.10.10 דווח על תגובה זו

  • 22.

    הגיע הזמן תעלו כולם לארץ (ל''ת)

    מי אמר שההיסטוריה לא חוזרת, 03/10/13 09:44


    IP: 62.90.235.225דווח על תגובה זו

  • 21.

    מזל שאירופה מתאסלמת... יחי מוחמד שיעשה גיהאד למען הברית מילה. (ל''ת)

    קובי, 03/10/13 09:42


    IP: 192.114.23.18דווח על תגובה זו

  • 20.

    אירופה צעודת לקולות הזיג הייל, זיג הייל..

    אנטישמיות עולמית!, 03/10/13 09:42

    ישראל לבד ותמשיך להיות לבד כי היא מדינת היהודים לא יעזור אפילו בג"ץ.
    יש לקבל זאת ולעשות במדינה מה שטוב רק ליהודים.

    IP: 81.218.35.98דווח על תגובה זו

  • 19.

    מי שלא עושה לבניו ברית מילה

    רועי, 03/10/13 09:41

    שלא יתפלא שנכדיו לא יהיו יהודים....

    IP: 192.114.23.18דווח על תגובה זו

    • אתה יהודי?אולי יהודי נולדת?אבל בארץ כולם עובדים את עגל הזהב! (ל''ת)

      יהדות= ואהבת לרעך כמוך, 03/10/13 09:53


      IP: 46.127.4.144 דווח על תגובה זו

      • חמור מאוד לדבר לשון הרע על עם ישראל. אפילו הנביאים נענשו על כך (ל''ת)

        כל מצוה שקיבלו בשמחה כגון מילה עדיין עושים בשמחה, 03/10/13 10:20


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • רציתם הוכחה שדוסים לא באמת מאמינים,קיבלתם (ל''ת)

          אלוהים, 03/10/13 11:19


          IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

  • 18.

    צריך להלחם בדת - דת מקור לשנאה ופרימיטיביות (ל''ת)

    משה החילוני, 03/10/13 09:40


    IP: 132.66.246.23דווח על תגובה זו

    • מה עם מלחמה בגזענות? היא פרימיטיבית לא פחות. (ל''ת)

      אתאיסט במצאות, 03/10/13 09:45


      IP: 81.218.35.98 דווח על תגובה זו

    • משה

      ארי, 03/10/13 09:49

      רק הדת היא שנאה גם אם אתה יהודי חילוני שונאים אותך זה לא קושר לדת זה רק קשור שאתה יהודי גם בשואה נשחטו ונהרגו גם לא יהודים

      IP: 109.64.191.50 דווח על תגובה זו

    • לאומיות אמונה מסורת

      שינאה עצמית פרמטיבית, 03/10/13 09:55

      ממרומיו האליטה הכי גזענית במדינה ששונאת את כל עם ישראל כימעט

      IP: 5.22.129.15 דווח על תגובה זו

    • זה ודאי נכון לדתות אחרות, אבל היהדות כולה אהבה ונתינה (ל''ת)

      י, 03/10/13 10:08


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

  • 17.

    my grandson in israel was also spared from this procedure

    samklee, 03/10/13 09:33

    barbaric procedure. if you believe in god, he knew how to make the cratures correctly. who are you to repair god's work. therefore the europea n community is right. even in Israel many jews do not make brit mila

    IP: 81.242.184.97דווח על תגובה זו

    • למה לאפות לחם ולא לאכול גרגרי חיטה כמו שהאל ברא? (ל''ת)

      תפקיד האדם בעולם לתקן ולהשלים את הבריאה, 03/10/13 10:06


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

  • 16.

    נא לא לדלל את המדולדלים,

    יצחק שליסר, 03/10/13 09:32

    החלטה משוועת
    גם נוצרים וגם מוסלמים מבצאים ברית מילה,
    שלא נדבר על יהודים שעושים זאת כדי להיות בקשר אם היהדות,אך אפשר לשנות את היחס לברית בשינוים קלים למעשה הברית,לחתוך רק את הערלה, ןלא לחתוך את קצהו של הפין,וזה יכול להעשות בבית חולים בפיקוח רופא, רבים עושים זאת בבית חולים מכיון שאין הם בוטחים במוהל, ויש הרבה רופאים שמוכנים לעשות זאת זה נחשב ניתוח קל וגם יאה לבריאות, אך ללא קציצת קצהו של הפין, נב, כגבר שמפעם לפעם צןפה בפורנו ממש מזמן ממש מזמן לא ראו עיני פין אם ערלה, אני די בטוח שאין רוב יהודי גברי ברחבי הפורנו, אז כנראה זה פשוט יותר נוח לגברות ולגברים,

    IP: 82.166.165.42דווח על תגובה זו

  • 15.

    אם אין אנו יכולים לכבד איש את רעיהו כאן בארצינו...

    ג'ויה, 03/10/13 09:32

    כיצד יכבדו אותנו עמי העולם,עלינו להיתאחד ולכבד איש את רעיהו להיות יותר סבלנים וסובלניים לזולת ,איש לרעיהו,ולהסיר הבורות הנפוצה בעמינו מדרך ישראל ותורתה."ויעלו אותכם על כתפיהם ויביאו אותכם לבית המיקדש",זה מעבר לחשיבה הגשמית,"ואהבת לרעייך כמוך"זו הבקשה שממנה השמים הם הגבול,

    IP: 84.228.200.43

    • מסכים על כל מילה (ל''ת)

      נכון מאוד, 03/10/13 09:54


      IP: 46.127.4.144 דווח על תגובה זו

  • 14.

    jewish religion has to adapt to modernity (ל''ת)

    yaniv, 03/10/13 09:29


    IP: 46.120.107.19דווח על תגובה זו

    • ליברל שכמוך לך תאמר זאת למוסלמים .הפחד והצביעות יאכלו אותך (ל''ת)

      zev, 03/10/13 09:35


      IP: 85.250.15.173 דווח על תגובה זו

    • אתה מוזמן לחיות לפי הפקודות של הפרלמנט האירופי (ל''ת)

      איש, 03/10/13 09:56


      IP: 93.172.153.126 דווח על תגובה זו

    • אמרו היוונים לפני 2,400 שנה (ל''ת)

      פחחחחחחחחחחח, 03/10/13 11:54


      IP: 109.186.129.195 דווח על תגובה זו

  • 13.

    החלטות אירופאיות

    יוסי, 03/10/13 09:28

    העם הענק השולט על כל העולם מליארדי
    היהודים.
    כולו 15 מליון מפוזרים בכל העולם,
    פחות מהתושבים בעיר אחת וכל הזמן
    מחליטים בשבילנו.
    חייבות להיות החלטות אחרות.
    אין להפלות יהודים לרעה
    אין לרצוח יהודים בגלל יהדותם.
    אין להחרים תוצרת יהודי.
    ראינו איך הטיימס היה מגד נתניהו
    ובעבר בעד הסכם מינכן והשמדת שליש מאמנו.
    להחרים את עיתונאי העתון שייעלמו מהנוף הדימוקרטי.

    IP: 212.143.63.190דווח על תגובה זו

  • 12.

    איפה המוסלמים ?? חכו חכו אירופה , התגמול יגיע !

    רון, 03/10/13 09:27

    חחחח

    IP: 79.183.196.188דווח על תגובה זו

  • 11.

    למה חשובים "חיים יהודיים באירופה " הארורה.?????

    עם ישראל בארצו., 03/10/13 09:26

    מודה לבורא עולם שנתן להורי את התבונה לעלןת לארץ לפני 62 שנים במעשה הזה הם הצילו את עצמם ואותנו.

    IP: 84.108.207.250דווח על תגובה זו

  • 10.

    סוף סוף, החלטה נכונה למינהג פרימיטיבי.

    אבנר, 03/10/13 09:24

    ברית המילה בגברים אינה שונה מברית המילה בנשים שנעשית במדינות מוסלמיות ומנסים למגר אותה בכל העולם.

    הליך שמקורו דתי בלבד.

    התחכנתי במשפחה מסוריתית ועדיין לבנים שלנו לא עשינו ברית מילה, וכך גם חלק מחברינו, שהבינו שזה פסול, לאט לאט אנשים מבינים שמדובר בניתוח מיותר ואכזרי. אם הילד ירצה, הוא יעשה כי הוא החליט כך מתוך רצון והסכמה שלו.

    IP: 87.68.154.150דווח על תגובה זו

    • החוט המקשר בין אברהם אבינו אלינו

      רועי, 03/10/13 09:37

      דבר בשם עצמך - בכך אתה מוציא עצמך מעם ישראל !

      IP: 212.199.149.202 דווח על תגובה זו

    • לאבנר הנאור

      zev, 03/10/13 09:40

      כנראה שלא קבלת חינוך טוב כי האיות שלך במילה הראשונה והשלישית לא טוב במיוחד.אבל לעניין בארהב המפגרת רואים הפוך ממך וחיתוך העורלה נעשה כמעט אוטומטית בבית החולים וכנראה הם שונים מחבריך הנאורים שרואים בברית פסול .המסקנה היחידה שכנאה חתכו לך יותר מידי

      IP: 85.250.15.173 דווח על תגובה זו

      • האמת שקיבלתי חינוך מצויין.

        אבנר, 03/10/13 10:03

        השגיאות אינן שגיאות כתיב אלא מתוך הקלדה מהירה במקלדת.

        החינוך שקיבלתי היה יהודי מסורתי , ההבדל שאצלנו במשפחה עודדו שאלת שאלות, בדיקה, לא הלכנו כמו עיוורים אחרי רבנים ובאבות למיניהם.

        ברית מילה הינו מנהג פרימיטבי, אין בו תועלת רפואית, הוא אינו מונע איידס, הוא לא מונע שום דבר. הדבר היחיד שהוא מונע היא הנאה מינית, רוב הישראלים לא מודעים לזה, כי הם לא מכירים משהו אחר.

        חבר טוב שלי מהצבא, החליט בהחלטה טפשית, שרק בני 18 יכולים להחליט, לעשות ברית מילה עם עלייתו ארצה.
        הוא לא מפסיק להצטער על זה עד היום. הוא כבר אחרי גיל 30, לא פעם הוא אמר לי שהישראלים לא מבינים מה הם מפסידים.

        רוב אוכלוסיית העולם אינה נמולה, ותנחש מה? הם בסדר גמור.

        את הקשר עם היהדות הילד שלי ישמור מבלי שיחתכו לו מאיבר מינו.

        אגב, אצל 3 זוגות חברים שלנו, היו סיבוכים אחרי הברית. אצל 2 מתוך ה3, נעשו ניתוחים מתקנים ועד עכשיו הם בטיפולים.
        אבל אף אחד לא מדבר על זה.

        IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

        • כמה מתערבים שהבן שלך יתחתן עם גויה? (ל''ת)

          י, 03/10/13 10:31


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

          • לא יפריע לי בכלל

            אבנר, 03/10/13 10:54

            מה שחשוב שהיא תהיה בן אדם טוב, מוסרי, אמא ורעיה טובה.

            לא חסר יהודים מנוולים, שמכים את נשותיהם, גונבים, מרמים, משקרים, בוגדים. מאמללים את בני ובנות הזוג.
            אבל היי, העיקר שהם יהודים!! כי זה הכי חשוב.
            איזה שטויות במיץ.

            IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

            • כלומר הוצאת את עצמך מעם ישראל, וזה לא מפתיע. זה פירוש המילה "בן-ברית" (ל''ת)

              י, 03/10/13 11:38


              IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

              • וזה אמור לעניין אותי כי....? (ל''ת)

                אבנר, 03/10/13 16:34


                IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

    • לחצות עוד קוו ועוד קוו ועוד קוו

      איזה עוד קווים אדומים יחצו, 03/10/13 10:00

      מזלנו שאתה מיעוט שבמיעוט אמאלה עד איפה עוד אתם השמאל הקיצוני תדרדרו.

      IP: 5.22.129.15 דווח על תגובה זו

      • שמאל?

        אבנר, 03/10/13 10:05

        הצבעתי ליכוד בבחירות אחרונות, וגם אלה שלפני.

        שמאל רחוק ממני והלאה.

        IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

        • אז מה אתה עושה בארץ

          7, 03/10/13 10:19

          כן אבל מזל שאתה במיעוט קיצוני .גם את זה אתם רוצים לקחת מעם ישראל גם המעט הזה.לקחתם את השבת המסורת.אתה סך הכל ניסחף אחרי שילטון השמאל אם הלאומים המאמינים היו שולטים אז היית מישתנה. כי באמת אחד שהצביע ליכוד אין בו את העוינות של השמאל.אתה פשוט לא מבין מה זה אמונה זה מתחיל בשינאה המתוסבכת של השמאל וניגבר בסתמיות כימעט שבך .וגם חלק מעולי רוסיה כניראה.וזה מראה שהיגיע זמן הלאומיות הישראלית.אם זה היה קיים,המון דברים היו מישתנים.אני במקומך לא הייתי חיה בארץ ,כי באמת לא הכי שווה.אם ויתרת על הדבר היחיד שנישאר ,אז מה יש לחיות בארץ.ישראל לא קלה ומלאה בעיות ואין את ההיזדמנויות שבחול.שם יש מרחבים אין מילואים אין מילחמות.

          IP: 5.22.129.15 דווח על תגובה זו

          • כי אם אעזוב, יישארו כן אנשים כמוך

            אבנר, 03/10/13 11:00

            ואז ישראל תהפוך לישראלסטן. מדינה דתית פונדמטליסטית, שתאפשר כריתת ידיים על גניבה וסקילה באבנים על קיום יחסי מין מחוץ לנישואין.

            IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

            • יישארו *כאן*

              אבנר, 03/10/13 11:02

              וישראל תהפוך למדינת דת פרמיטיבית, לא משכילה, כמו שכנינו.
              הם הדוגמה למה יקרה בישראל אם הדת תשלוט.

              חושך ובערות.

              IP: 80.179.5.132 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הגירה לאירופה- התנתקות מהישראליות ומהיהדות

    2 צפרים במכה 1, 03/10/13 09:23

    אבל בלונדון ובברלין יותר נוח...

    IP: 81.218.118.126דווח על תגובה זו

    • מהגרים לאירופה כי שם יותר זול אפשר לחסוך על מוהל (ל''ת)

      zev, 03/10/13 09:42


      IP: 85.250.15.173 דווח על תגובה זו

  • 8.

    בואו לישראל ארץ הקודש.

    יפה שעה אחת קודם., 03/10/13 09:22

    האנטישמיות תלך ותחריף כי הגיעה שעת הגאולה חובה על עם ישראל להתקבץ ואם יסרב אומות העולם יקיאו אותם מאדמתמ.

    IP: 79.177.98.125דווח על תגובה זו

  • 7.

    המצאה ישנה...

    , 03/10/13 09:22

    נראה שיותר שנים במהלך ההיסטוריה היה אסור לעשות ברית מילה מאשר מותר.
    יהודים,
    תעלו לארץ ישראל!
    זה מתחיל בטענות ׳מוסריות׳ בנוגע לשלמות הילד ואנחנו יודעים מה קורה כשהאירופאים מתחילים להתעסק במוסר...

    IP: 2.55.143.176דווח על תגובה זו

  • 6.

    אשכנזים סמרטוטים נכנסים לכל חור של תחת,לא סתם שנאו אותם באירופה (ל''ת)

    תמהוני, 03/10/13 09:20


    IP: 84.63.7.207דווח על תגובה זו

  • 5.

    לצערי, הם צודקים. ברית מילה לגברים אינה שונה...

    יהודי פטריוט, 03/10/13 09:19

    מברית מילה לנשים. משום מה לגבי נשים כולם מבינים שמדובר במינהג ברברי ופרימיטיבי בעוד לגבי גברים - מבצעים את המעשה בשעה שלילד אין יכולת להתגונן. כורתים חלק ניכר מתאי העצבים באיזור הזה ופוגעים בהנאה ממין לכל חיינו מבלי שנדע אפילו מה אנו מפסידים. ברית מילה יש לקיים בגיל 18 שנה ולא בגיל 8 ימים. ללא קשר יש ללחום באנטישמיות במלוא העוז.

    IP: 82.80.125.41דווח על תגובה זו

    • לא להתבוללות

      רועי, 03/10/13 09:39

      עם דעות כאלו אינך "יהודי פטריוט" אלא יהודי מתבולל.

      IP: 212.199.149.202 דווח על תגובה זו

    • לפטריות יהודי בספק

      zev, 03/10/13 09:43

      כנראה זה המקרה שלך העצבים נפגעו ויתכן כמה תאי מח

      IP: 85.250.15.173 דווח על תגובה זו

    • כל יהודי מסכים למפרע, כאשר הוא מל את בנו (ל''ת)

      י, 03/10/13 09:55


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • במילת נשים כורתים איבר. במילה יהודית מסירים גרם של עור. (ל''ת)

      איש, 03/10/13 09:57


      IP: 93.172.153.126 דווח על תגובה זו

      • איש, תפתח ויקיפדיה ותקבל שוק מה באמת חותכים וכמה כאב ונזק נגרם (ל''ת)

        יהודים דתיים=בוגדים, 03/10/13 11:23


        IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

    • ההנאה ממין

      ערן, 03/10/13 10:14

      לפי הרמב"ם מטרת ברית המילה היא לזכך את המין ולהזכיר שמדובר בדבר שיש לעסוק בו ביראת קודש.

      לפי התנהלות התרבות המערבית, ולמעשה התנהלות רוב התרבויות בעולם, האובססיה לגבי מין והאלימות הכרוכה בנסיון אובססיבי לממש את האובבסיה נמצאת דווקא בעליה.
      בעולם של פורנוגרפיה, סטיות מיניות בפרהסיה וכו', זה דווקא לא רעיון כל כך גרוע להזכיר לנו שמדובר במעשה שאמור להיות המעשה הנאצל ביותר ולא הנאלח ביותר.

      דווקא העם היהודי לאורך ההיסטוריה שמר בד"כ (באופן יחסי לסביבה) על טוהר חיי המשפחה. כאשר בתרבויות רבות, החל מסדום ועמורה, דרך רומא ועד סוריה של אסד, דברים כמו משכב בהמה ואונס ילדים וילדות הם דבר שבשגרה, אצל היהודים זה לא היה.
      אני לא אומר שזה רק בזכות ברית המילה (הרי גם המוסלמים נימולים ובלי עין הרע במדינות האסלאם לא חסרות סטיות ואונס), אבל יכול להיות שבקונטקסט הכללי של היהדות זה דבר נוסף שעזר לשמור על טוהר המין.

      IP: 81.218.177.19 דווח על תגובה זו

    • אם ה' היה מצווה למול נשים - היינו עושים זאת בשמחה ללא ספק (ל''ת)

      יהודי, 03/10/13 11:40


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

  • 4.

    האם שואלים ילד אם לתת לו חיסון או ניתוח משמעותי אחר?

    נח, 03/10/13 09:14

    הרי ידוע שברית מילה מקטינה את הסיכון לחלות באיידס.אפשר בהחלט להגיע
    לפשרה שמובססת על הרעיון שמדובר בפרוצדורה רפואית לטובת הילד.
    כמו שלא שואלים ילד אם לשתות תרופה
    גם אם היא לא טעימה או ביצוע של ניתוח
    אחר גם לא צריך לשאול אותו על ביצוע ברית.

    IP: 87.69.182.77דווח על תגובה זו

    • אנחנו מסירים את הערלה לא כדי להקטין סיכון למחלות, אלא לכרות ברית עם ה' (ל''ת)

      יהודי, 03/10/13 09:54


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • אתה צודק אבל תשובה כזאת לא תועיל לפתרון

        נח, 03/10/13 12:11

        למשל מה תגיד אם יבואו האיסלמיסטים
        ויגידו שמילת בנות היא מצווה הילכתית
        באיסלם?ברור שתתנגד לזה שהרי זה דבר
        שגורם לנזק פיזי ונפשי לכל אישה שעוברת את זה.
        תשובה דתית שטובה לך היא לא טיעון טוב להם.אם תתעקש לומר את דעתך הדתית
        לא הרווחת כלום.אתה בעימות כוחני
        מול מישהו שאתה לא יכול לנצח אותו כי הוא הריבון באותה מדינה והוא קובע את החוקים.
        אתה צריך למצוא תשובה שתניח גם את דעתו.
        לכן הטיעון צריך להיות בכיוון הרפואי.

        IP: 80.179.190.242 דווח על תגובה זו

        • אם התורה היתה אומרת לנו למול את הנשים - ללא ספק היינו עושים זאת (ל''ת)

          יהודי, 03/10/13 12:30


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • אירגוני הרופאים במערב

      דורון, 03/10/13 10:52

      כבר לא תומכים בברית מילה. העמדה של האירגונים בארה"ב ואוסטרליה היא נייטרלית - כלומר פוטנציאל ההגנה דומה לסיכון

      IP: 134.191.232.70 דווח על תגובה זו

    • הבעיה היא במחלות שאין להן חיסון, כמו המחלה שלך (ל''ת)

      דתיים=סוג של מחלה חשוכת מרפא, 03/10/13 11:25


      IP: 176.13.248.231 דווח על תגובה זו

      • חבל שאתה לא מסוגל לנהל דיון תרבותי -התגובה שלך היא בושה בשבילך (ל''ת)

        נח, 03/10/13 12:01


        IP: 80.179.190.242 דווח על תגובה זו

        • למה ציפית מהערלים? (ל''ת)

          י, 03/10/13 12:11


          IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • סטטיסטית המילה מקטינה סרטן בצואר הרחם אצל בת הזוג. (ל''ת)

      אבל פמניסטיות מעדיפות שתתנזר לגמרי מגברים, 04/10/13 01:54


      IP: 77.125.114.40 דווח על תגובה זו

  • 3.

    יהודי או מוסלמי שלא מוצא חן בעיניו-יכול שלא לגור באירופה...

    זו זכותם המלאה, 03/10/13 09:13

    יהודי או מוסלמי שהחוק לא מוצא חן בעיניו-יכול שלא לגור באירופה...או למול את בנו בישראל או באחת ממדינות האיסלם.
    זו זכותם של האירופאים לחוקק חוקים התואמים את ערכיהם ומי שלא טוב לו, שילך משם.

    IP: 85.65.87.90דווח על תגובה זו

  • 2.

    מצחיקים היהודים האלה

    רונית, 03/10/13 09:07

    במקום להלחם בהחלטה ולקדש את המגורים באירופה שיתחילו לנסות להתארגן לעלות לארץ של היהודים

    IP: 46.116.197.101

    • שני הנושאים ראויים למאבק, ולא סותרים זה את זה (ל''ת)

      א, 03/10/13 09:56


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד, לאסור גם התעללות בבעלי חיים המכונה " שחיטה כשרה ". (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 03/10/13 09:03


    IP: 2.55.124.194

    • יש גם לאסור עליך ועל אנשים כמוך לחיות במדינת ישראל. (ל''ת)

      , 03/10/13 09:14


      IP: 46.117.122.185 דווח על תגובה זו

      • מה אתה מציע ? אולי גטאות " לבוגדים " וחינוך מחדש

        EXTRA-שמאל , 03/10/13 09:22

        או סתם מחנות ריכוז כמו בגרמניה ה נ א צ י ת.

        IP: 2.55.124.194 דווח על תגובה זו

        • אין צורך בגיטאות

          zev, 03/10/13 09:46

          לך לגרמניה יבדקו אותך ואתה לא חתוך נהדר ניצלת .תשמח כמו המתבוללים של אז שחשבו כמוך אבל גם שמאלנים שלחו לגיטאות בדרך למשרפות

          IP: 85.250.15.173 דווח על תגובה זו

        • אתה ממילא לא צריך ברית מילה הרי יש לך Extra-small (ל''ת)

          טמבליקו, 03/10/13 10:26


          IP: 82.166.142.21 דווח על תגובה זו

          • לטמבליקו התגובה שלך תגובת העונה (ל''ת)

            zev, 03/10/13 10:34


            IP: 85.250.15.173 דווח על תגובה זו

          • טמבליקו מדוע אצלכם מלים גם את הבנות ? ככה יפה לעשות לאחותך ? (ל''ת)

            EXTRA-שמאל, 03/10/13 12:05


            IP: 194.90.46.130 דווח על תגובה זו

    • איזה מצחיקול... מי שלא רוצה להתעלל בחיות שלא יאכל אותן בכלל

      ערן, 03/10/13 10:52

      ההבדל בין שחיטה כשרה ללא כשרה הוא די קטן, (ואין לך שום ערובה שבלא-כשרה מתייחסים יפה לחיות) ביחס להבדל בין שחיטה (באשר היא) לאי שחיטה.
      כנ"ל לגבי ביצים. מי שאכפת לו מתנאי השרות של החיות שיקנה רק ביצי חופש כי לולי תרנגולות זו התעללות בחיות פר-אקסלנס, הרבה יותר גרוע מכל סוג של ושחיטת גידול בקר.

      הזעקה של אוכלי בשר נגד שחיטה כשרה מטעמים הומניים צבועה בדיוק כמו הזעקה של נועלי נעלי עוד ומעילי עור נגד שטריימלים.

      מי שלא רוצה להתעלל בחיות שלא יאכל חיות, או לפחות ימעיט עד כמה שהוא מצליח.

      IP: 81.218.177.19 דווח על תגובה זו