• 70.

    בוביק הדרת נשים זה הקש ששבר את גב הגמל החרדי שלנו נמאס

    שיר, 07/10/13 06:41

    כבר מהטפילות ומהבערות החשוכה אי אפשר להמשיך כך זה חילול ה' נורא אנחנו חייבים להתאחד עם העם כי כך רוצה הקכ'ה

    IP: 79.177.184.185דווח על תגובה זו

  • 69.

    לצערי החילונים מכבדים את החרדים למרות שהחרדים לא מכבדים את החילונים

    ג, 27/09/13 12:04

    החילונים צריכים להפסיק להיות פראיירים ולא לכבד יותר את החרדים, ולהטיל עליהם גזרות עד שיכנעו וישברו ויעזבו את דרך החיים הנוככית שלהם.

    IP: 37.142.205.157

  • 68.

    הגברים נכים? הם לא יכולים לחצות לצד השני? (ל''ת)

    רונית, 27/09/13 06:06


    IP: 46.116.107.56

    • הם אכן נכים. .....

      יפעה.מנטלית, רגשית, שכלית. ועוד כל מיני., 27/09/13 09:40

      מנטלית, רגשית, שכלית.
      ועוד כל מיני.

      IP: 87.69.122.113 דווח על תגובה זו

  • 67.

    דחיקת נשים לחלק האחורי של האוטובוס ולעזרת נשים

    רונית, 27/09/13 05:52

    רחוקה וצפופה זה השפלה לא הפרדה. מדוע לא ההפך?

    IP: 46.116.107.56

  • 66.

    זה לא שובניזם, וזה לא הדרת נשים,

    יפעה, 27/09/13 01:34

    זו שוב ושוב השתאות מול החינוך המעוות המאפיין אתכם. המושתת על פחד ואיום מתמיד. וזה בין נשים לגברים ,בין כל מי שהוא לא כמוך. אם הוא בן לדת אחרת, בן ללאום אחר, בן לקבוצה אחרת.
    הפכתם להיות סמל להפרדה! בין נשיםלגברים, בין עמים לעמים,בין בני אדם לבני אדם.
    ואני שואלת:
    מה הקשר בין העוות הזה לאלוהים????

    IP: 87.69.122.113

  • 65.

    ציפי, בלי הפמיניזם לא היית הנדסאית תכנה, זה בטוח

    שי, 27/09/13 00:48

    אני לא חסיד גדול של פנימיזם קיצוני, אך בלי המאבק לשוויון בין המינים את ושכמותך לא היו יכולות לרכוש השכלה. היית נשארת בורה והריונית לנצח, כמו נשים יהודיות של המאה ה-19, טרום העידן של "בית יעקב".

    IP: 79.177.9.249

  • 64.

    הליכה ברחוב ליד אישה סכנה למשפחה ??!!

    הוי ואבוי, 26/09/13 23:22

    שתי מסכנות אפשריות
    או שלחרדים (בארץ בלבד) יש יצר שהוא פי 100 חזק יותר מאשר לשאר בני האדם והם לא יכולים לשלוט בו.
    או שמסכנה יותר הגיונית, החרדים לא מסוגלים לשלוט על היצר הנורמלי שלהם, כמו חיות!!
    כל רואה כלבה, עולה עליה בלי מחשבות, זה היצר שלו.
    החרדים פוחדים משלמות המשפחה אם ילכו ליד אישה? למה הם מיד חייבים לעשות מעשה??
    למה בחוץ לארץ משפחות יהודיות לא מתפרקות בהמוניהן בגלל שהגברים הולכים ברחוב ליד נשים שאפילו לא טורחות לשמור על צניעות??
    או שכל הכתבה היא ניסיון אומלל להצדיק את היריקות שנשים חרדיות מקבלות מהגברים וחושבות שזה גשם!!
    ולבסוף ברכה חשובה. ברוך שלא עשני אישה!!
    בטח לא חרדית שמנסה להצדיק בצורה אומללה את אשר לא ניתן להצדיק.

    IP: 79.181.109.152

  • 63.

    כותבת המאמר היא כמו אישה מוכה .

    ziontrain, 26/09/13 22:21

    מזעזע לקרוא איך היא מתיחסת לרמב"ם כ"אביר זכויות האשה",בעוד
    שכידוע האיש היה שוביניסט אפל וחשוך,טלאבאן למהדרין,שבז ולעג בכל מאודו לנשים,ושם עליהן איסורים והגבלות למכביר...

    "שובינסטיות וראית האשה כשפחה מושפלת וכאדם סוג ב' ???" זוהי הרי בדיוק הגישה של חז'ל והרמב'ם ,שחור על גבי לבן.

    ציפי ירום היא עוד קורבן של הגברים השפלים הללו,כמו דורות של נשים לפניה,ובדבריה היא מזכירה מאוד נשים הסובלות מתסמונת האישה המוכה

    IP: 77.162.6.220

  • 62.

    דחיקת נשים לסוף האוטובוס {למה הגברים לא יושבים שם?‎}

    רונית, 26/09/13 20:47

    ודחיקת נשים לעזרת נשים {למה הנשים לא יושבות למטה באולם מרווח?}- זה לא הפרדה זו השפלה! די להתממות!

    IP: 46.116.107.56

  • 61.

    1000שנים עברו בבית המקדש עד ליצרת הפרדה ליום אחד בשנה (ל''ת)

    בכת החרדית מפרידים ומדירים כל רגע וכל הזמן, 26/09/13 18:32


    IP: 79.181.14.25

  • 60.

    צר לי אבל החרדיות נראית יותר ויותר ככת מתבדלת שעוסקת בעכו"מ (ל''ת)

    מראה מראה שעל הקיר, 26/09/13 16:35


    IP: 93.172.94.141

  • 59.

    מדוע הגברים קדימה והנשים מאחור באוטובוס? מדוע

    רונית, 26/09/13 12:37

    הגברים למטה באולם הגדול של בית הכנסת והנשים מצטופפות למעלה? זו לא הפרדה זו השפלה!

    IP: 109.186.102.226

  • 58.

    איזו התממות !

    חיים, 26/09/13 12:20

    ובכן יש נשים וגברים חילוניים שדוחים את הדרת הנשים בבוז מחליא.
    אז למה מנסים לכפות עליהם מדרכות נפרדות ואוטובוסים נפרדים?
    הדרת הנשים נוצרה רק בשנים האחרונות. היא לא הייתה קיימת מעולם. אבל החרדים הולכים ומקצינים וזה בא לידי ביטוי בכל תחומי החיים:
    כשרות, לימודי בית ספר, הדרת נשים, בטלה לטובת לימודים בישיבה, הקצנת הלכות שבת וחג, שלילת גישה למידע חיצוני כגון אינטרנט ועיתונות.
    ובעניין ההדרה: לא ייתכן שבשל מניין אהבלים תבוצע הדרה. כמו שלא ייתכן שכל שוטה ייכפה משנתו על הציבור. מי שמדיר נשים מקומו בכלא !!

    IP: 84.111.175.25

    • ישר כוח . תגובתך ראויה (ל''ת)

      מ, 26/09/13 18:34


      IP: 79.181.14.25 דווח על תגובה זו

  • 57.

    אני רוצה רחוב בלי חרדים (כמו לפני 20 שנה), מקובל עלייך?

    שפוי, 26/09/13 11:46

    ובלי יהודים?

    IP: 5.29.151.45

    • אנטישמי מסריח (ל''ת)

      א, 26/09/13 19:27


      IP: 213.57.122.109 דווח על תגובה זו

      • אתה מבין שזה היה ציניות?

        דויד, 27/09/13 02:26

        הוא לא אנטישמי, הוא מדגים בדיוק איך משהו היה מגיב בצדק לזה שהוא היה רוצה רחוב בלי יהודים.

        אז למה להגיד רחוב בלי נשים זה כן בסדר אבל רחוב בלי יהודים זה לא?

        IP: 213.57.155.243 דווח על תגובה זו

  • 56.

    הלכות האוננות המחמירות שהומצאו ע"י החרדים הן הסיבה להדרת הנשים (ל''ת)

    גרררר, 26/09/13 10:25


    IP: 37.142.228.141

  • 55.

    איםה מוזכרת ההפרדה הזו בתורה או בהלכה?? איך הגיעו לקיצוניות הזאת? (ל''ת)

    משה, 26/09/13 10:15


    IP: 95.35.5.0

    • השפעת האיסלם וחסר יכולת של החרדים לשלוט ביצרם (ל''ת)

      ב., 26/09/13 18:35


      IP: 79.181.14.25 דווח על תגובה זו

  • 54.

    אשה חרדית

    תמר, 26/09/13 10:14

    כותבת הכתבה כל כך שטופת מח למרות לימודיה ועיסוקיה. שזה כשלעצמו עוד יותר גרוע. לא שמת לב שהנשים עשו צעדים קדימה ואין צורך להסביר את התקנות והשטויות שלקחתן על עצמכן. אתן כמו עבד נרצע שאינו רוצה להשתחרר. הניחו לנו.

    IP: 79.180.187.63

    • הבעיה שהם לא מאמנים לך וחוץ מי זה שתמיד כול גבר או אישה קרובים זה לז

      שמוליק חילוני גמור אבל בוטח באבינו שבשמיים, 26/09/13 11:04

      הם חושבים יש איך בפעולה מינית וזה לא שאנחנו סוטים אלה כך זה בטבע אבל הייתי רוצה מימך הסבר או יותר נכון תגובה אם לך זה לא קורא

      IP: 79.182.97.87 דווח על תגובה זו

      • האמת שאתה צודק אני גם מתחממת (ל''ת)

        תמר, 26/09/13 11:36


        IP: 79.182.97.87 דווח על תגובה זו

  • 53.

    חרדים=אזרחי המדינה או טפיליה?

    אריק, 26/09/13 09:00

    שלום לך, לא מכיר אותך אישית אבל את טועה ומטעה!!!! לבית הכנסת שלך אני לא מתקרב, למושבות שלכם איני נכנס ובחוף הים שמוגדר "נפרד" אין לי מה לחפש. אתם!!! אלו שכציבור - 1. חיים על חשבוני, 2. יורקים על אחים ואחיות שלי שמשרתים כחיילים ושוטרים,
    3. שורפים פחי אשפה בכולמיני מקומות ומצבים, 4. נכנסים לאנדרטאות של חללי צהל "כדי להתקלח ולהתרחץ"!!!!!!!! 5. מתנהגים כאחרוני הברברים במדינות עולם רביעי (במחילה מכבודם), 6. משתלטים לי על המרחב הציבורי כי אתם "מיעוט" ומיעוט צריך לכבד... (ע"ע תחבורה ציבורית בשבת ובכלל, יריקות על ילדות ונשים, לימוד ילדיכם שמקומי יהיה בגיהנום וכו'). תקצר היריעה מלספר את כול מעלליכם כציבור אך כמי שחי כאן ולצערו מפרנס את הציבור שלך, שבשמו את כותבת - הייתי מצפה ליותר הכרת תודה. אז אם את קוראת תגובות הוגנות ומסוגלת גם להפנים אותן - אשמח שתעבירי זאת הלאה!!!!

    IP: 87.69.192.122

  • 52.

    אז למה השלטים האלה לא היו קיימים לפני 20 שנה ויותר? (ל''ת)

    משועשע, 26/09/13 08:22


    IP: 212.179.226.119

  • 51.

    חבל שהתעלמת מהדרת הבורקא.

    מאיר, 26/09/13 04:26

    שכן בטליבן הנשים מאוד מכובדות ע"י הגברים
    בזכות המחיצות שהן לובשות.
    אגב לא התכוונתי לקלקל לך את החג במחיצתך.

    IP: 84.111.106.183

  • 50.

    חבל שהתעלמת מהדרת הבורקא.

    מאיר, 26/09/13 04:22

    שכן בטליבן הנשים מאוד מכובדות ע"י הגברים
    בזכות המחיצות שהן לובשות.
    אגב לא התכוונתי לקלקל לך את החג במחיצתך.

    IP: 84.111.106.183

  • 49.

    גבירתי שטפו לך את המוח. את חושבת שאת חופשיה אבל את לא באמת. (ל''ת)

    פחחח, 26/09/13 03:20


    IP: 84.228.160.216

  • 48.

    הכותבת ממש מקשקשת, לפני כחמישים שנה, חרדים התפללו יחד עם נשים.

    משה, 26/09/13 03:02

    יש תמונות בכותל המערבי לפני 50 שנים ויותר שמאשרים את הדבר.
    הקיצוניות היא של השנים האחרונות בחסות אדמורים הזויים.

    IP: 84.111.254.113

    • נכון

      שמואל, 26/09/13 10:10

      נכון, כך היה.
      אך הפריצות של היום לא הייתה קיימת לפני חמישים שנה.

      IP: 46.116.128.10 דווח על תגובה זו

  • 47.

    הכונה של החרדים נשמעת כהגיונית,אבל אפילו באיראן אין הדרת נשים

    אלימלך זורקין, 26/09/13 01:02

    מדינת ישראל אינה משליטה את מרותה על החרדים.משום מה זה נקרא סטטוס–קוו.ממשלתנו אינה מבינה שכאשר היא מזניחה שטח כל–שהוא ללא מרות,הואקום מתמלא.
    מחוץ לישראל חרדים מכבדים חוק,רחובות אינם נסגרים בשׁבת,רחובות אינם הופכים לעזרת גברים ועזרת נשים,לא יעלה על הדעת שנשים לא תוכלנה לשבת בתחבורה ציבורית בכל מושב באוטובוס.
    כשיהודים לא גויסו לצבא זה היה מחוסר אימון בנאמנותם...בישראל החרדים–מדינת היהודים–החרדים משתמטים באישור...
    רוצים עוד דוגמאות?

    IP: 76.243.205.247

  • 46.

    כל מה שמעניין את הגברים החילוניים זה איבר המין של האשה.כמו הבהמה ! (ל''ת)

    הם חסרי חיים רוחניים , ורודפים אחרי התאוות והיצרים, 26/09/13 00:06


    IP: 109.64.96.42

    • הפוסל, במומו פוסל (ל''ת)

      השלם, 26/09/13 10:42


      IP: 212.143.110.65 דווח על תגובה זו

  • 45.

    החרדים הם מגעילים, בורים ופרזיטים שעדיף שיילכו עם הרבנים שלהם לעזאזל (ל''ת)

    כן אנו שונאים אותם ולא מתביישים בזה בכלל, 25/09/13 21:33


    IP: 94.118.48.76

  • 44.

    במישטר תקין, שמים גבולות לכתות, מופרעים והזויים.

    יהודה, 25/09/13 20:47

    לא יתכן שחוקי המדינה לא יחולו על הקבוצות המשונות האלו. כמו שהחוק אוסר על ריבוי נשים עליו לאסור התנהגויות הזויות במרחב הציבורי. תחבשו כיפה בבית, אני לא רוצה לראות את זה, פאגנים פיראיים.

    IP: 76.93.185.170

  • 43.

    שלטון האייטולות היהודיים... (ל''ת)

    שחר, 25/09/13 20:16


    IP: 84.110.212.222

  • 42.

    הטענה לשינאת חינם מזכירה מאוד את נאום רוחאני על רדיפת האיראנים רודפי (ל''ת)

    השלום במזרח התיכון. ועכשיו שאנחנו נתנצל!!!, 25/09/13 19:42


    IP: 84.0.94.189

  • 41.

    החברה החרדית יצרה גברים עם תסכול מיני. זאת הבעיה

    ירושלמית חילונית, 25/09/13 19:15

    אולי הכותבת פשוט לא מכירה את החברה החילונית ולא יודעת שאפשר אחרת.
    לא יודעת שאפשר שנשים וגברים יבלו וישהו יחד, גם במקומות צפופים ושום אישה לא תוטרד מינית בשום צורה.
    ולמה זה קורה? כי בחברה החילונית העניין המיני פתוח וזורם ואנשים יוצרים קשרים רומנטיים ומיניים בצורה חופשית וטבעית כך שאין בעצם השהייה של שני המינים זה בקרבת זה שום דבר מעורר מינית.
    ברכבת התחתית בלונדון בשעת העומס אנשים דחוסים יחד - גברים ונשים ואף אחד לא תוקף מינית או נפגע מינית.
    לעומת זאת החברה החרדית יצרה גברים מתוסכלים מינית עם סף רגישות מינית נמוך מאוד.
    אני הולכת בירושלים ברחוב וכל חרדי שעובר מולי נראה כאילו יוצא מגדרו מרוב התרגשות מינית. אלה תמיד הגברים החרדים שנועצים מבט ומתחככים ומתנהגים כמו סוטי מין. עבורי כאישה הם המטרידים מינית ולא הגברים החילוניים שרגילים לשהות במחיצת נשים במסגרות חינוכיות, בצבא ובעבודה.

    IP: 84.109.166.15

    • אף אחד לא תוקף או נפגע מינית? נו, בואי לא נגזים

      חילונית, טובלת לעתים, 26/09/13 11:35

      ההפרדה החרדית בין גברים לנשים חרגה כבר מזמן מכל פרופורציה לטעמי, והפכה להיות חולנית ומגעילה.
      אבל מכאן ועד הצהרתך שברכבות התחתית הדחוסות בלונדון או באוטובוסים הצפופים בישראל איש אינו תוקף או פוגע מינית, המרחק רב.
      בימים שעוד נסעתי באוטובוסים, בייחוד העמוסים שבהם, נאלצתי לא פעם ולא פעמיים לחוות מגוון הטרדות מיניות שנע בין הצקה מילולית בלתי פוסקת, לבין הצמדות מאחור בחסות הצפיפות והטלטלות. חוויות דומות נאלצו לחוות כמעט כל חברותיי. כעת עוברות בנותיי חוויות זהות.
      אוי לנו אם ההדרה החרדית הקשה תשמש מסווה להסתיר מעינינו את בעיותינו הקשות ובוערות לא פחות: החפצת (=הפיכה לחפץ)האישה החילונית, שימוש בוטה בגופה ובמיניותה בכל אמצעיי המדיה כמקדם מה-שלא-יהיה, והטרדות מיניות בלתי פוסקות בכל פינה במרחב הציבורי.

      IP: 85.65.182.227 דווח על תגובה זו

      • אז אם החיכוכים חסרים לך אנ אשלים לך אותם (ל''ת)

        שמוליק, 26/09/13 11:39


        IP: 79.182.97.87 דווח על תגובה זו

  • 40.

    למה החברה מופרדת?

    , 25/09/13 19:15

    כי זה אנשים נחותים ופרימיטיביים ביותר שלא מבינים כלום מהחיים. זה פשוט תת רמה.

    IP: 5.102.218.107

  • 39.

    ההתרחקות מהיצרים והתאוות של הבהמה , עושה את האדם ! (ל''ת)

    ובנוסף ,לאשה יש מעמד גבוה בעולם היהודי ההלכתי., 25/09/13 18:33


    IP: 95.35.57.14

    • רק אצלכם, היצרים המיניים של בהמה. כת של סוטים. (ל''ת)

      ., 25/09/13 20:50


      IP: 46.19.81.41 דווח על תגובה זו

  • 38.

    לכל החרדים המטקבקים: הוצאתי את האיי.פי. שלכם.

    מוטק'ה בלוי, 25/09/13 18:10

    אסור להשתמש ברשת שלא לצורך פרנסה. מכתבים בנוגע לסילוק הילדים שלכם מהת"תים (בהנחה שאתם לא פרענקים, כי אז הם ממילא לא התקבלו) יגיעו בימים הקרובים.

    IP: 79.183.11.1

    • אנחנו לא חרדים אלא מתחזקים.

      אבל לך יש פרצוף צבוע אנטישמי ומכוער. למה ?- כנס.., 25/09/13 18:15

      אם החרדים לא יגיבו, תטען להתבדלות והסתגרת, אם מגיבים גם תתקוף.

      כך זה אצל האנטישמיים בכל מקרה תוקפים גם על דבר והיפוכו- תגור בשכונה חילונית יאמרו שאתה משתלט, תגור בנפרד יאמרו שאתה מתבדל וגזען.
      בקיצור- החינוך שלך נכשל..

      IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

      • מתחזקים מה? טוב, 72 הבתולות מחכות לך.

        קמע 38 קראט, 25/09/13 18:21

        שום השתחוות עם לולב לא תכפר על כינויי אחרי 'אנטישמי'.

        IP: 84.110.108.43 דווח על תגובה זו

        • אז תגיש קובלנה על התורה שטוענת זאת בבג"צ כיוון שזו לא דעתי האישית.. (ל''ת)

          למד מי ומה הם הערב רב והבן.., 25/09/13 18:25


          IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

          • הפוסל במומו פוסל (ל''ת)

            -, 25/09/13 18:31


            IP: 84.110.108.43 דווח על תגובה זו

    • מוטק'ה בלוי אתה אכי שרמוטה יסוטה (ל''ת)

      שמוליק, 26/09/13 10:57


      IP: 79.182.97.87 דווח על תגובה זו

  • 37.

    לא הבנתי - אם מטרת הפרדת המדרכות היא לאפשר שטח סטרילי לנשים,

    יניב יו, 25/09/13 17:47

    אז למה השלט לא מגרש את *הגברים* למדרכה השנייה???

    IP: 207.34.33.3

    • התקשורת מעוותת את המציאות. בפועל ישנה הפרדה של שתי המינים-

      באמת לא הבנת.., 25/09/13 18:07

      ההפרדה רק בימי החג נובעת מהצפיפות הרבה עקב המבקרים הרבים מכל המגזרים, ועקב המדרכה הצרה מאוד ברחוב ( פחות ממטר).

      אבל התקשורת כמו בגרמניה מעוותת את המציאות במתכוון, זו דרכה כלפי היהדות מאז ומעולם, אלא שבשנים האחרונות היא חשה יותר איום עקב חזרה בתשובה של יהודים רבים, ופועלת ביתר שאת.

      IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

      • לא הסברת למה השלט (בתמונה) פונה לנשים ולא לגברים. (ל''ת)

        יניב יו, 25/09/13 20:18


        IP: 70.20.25.18 דווח על תגובה זו

    • ניתן באותה מידה לטעון כי הגברים "מופלים". (ל''ת)

      בפועל ההפרדה קיימת לשתי המינים.., 25/09/13 18:08


      IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

  • 36.

    תשכחי מזה שיש שנאת חרדים. האמת הערומה היא שהחילונים

    אברהם, 25/09/13 17:40

    יצר הטוב שלהם מיסר אותם, ועל מנת להשתיקו הם "קופצים" על כל דבר שעושים חרדים, אז התוצאה הנראית לעין היא שנאת חרדים. ועל זה אמרו חז"ל הצדיקים יצר הרע מיסר אותם, והרשעים יצר הטוב מיסר אותם

    IP: 132.64.36.38

    • הפוסל במומו פוסל (ל''ת)

      ., 25/09/13 17:50


      IP: 84.110.108.43 דווח על תגובה זו

  • 35.

    מי מוסרי יותר? מי שיכול לעמוד ביצר או מי ששם מולו מכשולים? (ל''ת)

    נתיב, 25/09/13 17:28


    IP: 46.19.80.26

    • יש הרודפים אחרי היצר ומחפשים אותו-ויש הבורחים ממנו... (ל''ת)

      וכל הכבוד להם, 25/09/13 17:35


      IP: 2.55.132.137 דווח על תגובה זו

    • התורה טוענת כי האדם המוסרי לא מכניס עצמו לניסיון.

      שמירת גדירות הצניעות אינן מכשול, אלא הדרך הנכונה, 25/09/13 17:36

      והיחידה להתמודד עם היצר.

      ולראיה ראו עד לאן הגיעו הילדים החילונים המבולבלים והמיסכנים בעולם הזה ובעולם הבא-
      אונס של ילדים בני 11 הפך לתופעה, ואף אחד מהנאורים הצבועים איננו מעז לשאול היכן טעינו..

      IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

      • נכון, אצל החרדים אין עבירות מין. אה, סליחה, יש ועוד איך (ל''ת)

        חג שמח, 25/09/13 18:19


        IP: 2.55.121.149 דווח על תגובה זו

        • סטטיסטית אין מה להשוות. בכל אופן לא כל החרדים תרבותית-חברתית

          הם יראי שמים., 25/09/13 18:23

          ברור שישנם גם אנשים חרדים ללא יראת שמים.
          התפישה שלך מאוד ילדותית, שכן מדובר על אופן החינוך שללא ספק נותן כיוון אך לא מונע בחירה. ושום דבר איננו שחור או לבן..

          IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

          • סטטיסטית אתה לא יודע

            חג שמח, 25/09/13 22:54

            סטטיסטית יש יותר חרדים עברייני מין. אבל הסטטיסטיקה אפילו לא מלאה משום הנטייה לכבס את הכביסה המלוכלכת בתוך הקהילה.

            IP: 2.55.121.149 דווח על תגובה זו

  • 34.

    יש הבדל עצום בין הפרדה מרצון להפרדה בכפייה על הציבור

    דורון, 25/09/13 17:20

    אישה חרדית שרוצה להלך בנפרד מחרדים אחרים על מדרכה אחרת - שיבושם לה.

    אישה חרדית שדורשת לשריין עבורה מדרכה מתוך השטח הציבורי - חוצפה שאין לקבל בשום אופן.

    גבר חרדי שלא רוצה לשבת בתחבורה ציבורית ליד אישה - שיבושם לו. ישב במקום אחר אם יש ואם לא, לא ייסע.

    גבר חרדי שמעז לדרוש מאישה שלא תשב לידו במקום פנוי בתחבורה הציבורית - חוצפה שאין לקבל בשום אופן.

    אז תפנימי את זה, גבירתי החרדית, או הדתיה, או החילונית: העם נגד כפייה. מי שחושש מיצרו ורוצה להתרחק מנשים, או מי שחוששת מייצרה ורוצה להתרחק מגברים - זכותה. אבל היא תתרחק, לא תרחיק אחרים.

    IP: 2.55.128.53

    • במדינה דמוקרטית זכותו של רוב במקום מסויים לנהוג כרצונו גם אם מיעוט

      נפגע מכך. מה גם שישנן אלטרנטיבות למיעוט., 25/09/13 18:12

      אבל בג"ץ בשיתוף פעולה עם התקשורת הצבועה והאנטישמית יוצרים פרובוקציות יזומות, ומתעלמים מהחוק.

      לא רוצה קו מהדרין ?- פנה לתחבורה הרגילה שברוב המקרים גם תדירה ומהירה יותר !

      IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

      • פספסת את העיקר (ל''ת)

        תאוקרטיה, 25/09/13 18:15


        IP: 84.110.108.43 דווח על תגובה זו

        • הדת היהודית בניגוד לדתות אחרות איננה כופה עצמה.

          רק מי שמעוניין מתחייב במצוות ושומע לרבנים., 25/09/13 18:27

          אם ישנה כפייה בדברים מסויימים היא מינורית יחסית, ורק בכדי לשמור על זהותה של המדינה כיהודית- וגם במקרה זה הכנסת היא שכופה ע"י חוקים, ולא אנשי הדת.

          IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

          • בכלל לא (ל''ת)

            משמר הצניעות, 25/09/13 18:33


            IP: 84.110.108.43 דווח על תגובה זו

  • 33.

    יש לכבד את השונה והאחר בתוכנו הפניה היא

    סתם 1, 25/09/13 17:17

    גם לחילונים וגם לדתיים. את השנאה היוקדת יש להפנות אל הגרועים שבאויבנו המבקשים להשמידנו. זו טעות לשנוא איש את רעהו בתוך העם היהודי. יש לנו מספיק אויבים סביבנו בקירבה כל כך גדולה. אני עבדתי כחילונית בלב בני ברק לפני עשרים שנה, ואף פעם לא הייתה לי בעיה, זה הכול הסתה של מעטים שמנסים לפלג אותנו. אז הפסיקו עם זה בבקשה, והיו קשובים למה שאומרים לכם הלב והשכל.

    IP: 46.116.244.16דווח על תגובה זו

    • הגרועים שבאויבנו אינם הערבים, אלא הערב רב שאינם מזרע עם ישראל. (ל''ת)

      כך עפ''י התורה., 25/09/13 18:00


      IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

      • תסתכל סביבך- אתה מוקף ערבים אשר אינם רוצים בך כאן.

        סתם 1, 25/09/13 20:29

        וזהו אכ ערב-רב מאוד ככתוב בתורה.

        IP: 93.173.135.72 דווח על תגובה זו

      • צודק, והם החרדים!! אגב, בתורה אין הפרדה. (ל''ת)

        ערן, 26/09/13 03:04


        IP: 84.111.254.113 דווח על תגובה זו

  • 32.

    התקשורת מתיחסת לאשה בתור אויבקט מיני

    תקשרות זעקת הקוזאג הנגזל, 25/09/13 17:14

    בכל הזדמנות התקשרות מפשיטה אותה, ואחר כך היא באה בטענות למה אצל החרדים יש הפרדה....

    IP: 212.76.99.10

    • אהבתי (ל''ת)

      +, 25/09/13 17:28


      IP: 2.55.132.137 דווח על תגובה זו

    • זה הם, זה הם זה לא אתה. ביקורת עצמית לא הצד החזק שלך. (ל''ת)

      ,, 25/09/13 17:41


      IP: 84.110.108.43 דווח על תגובה זו

  • 31.

    לא השתכנעתי

    , 25/09/13 17:10

    הדרת נשים איננה סיסמא היא מציאות חיים שהולכת ומתפשטת.
    אפשר לכבס את התופעה עם הסברים כאילו שלצופף נשים מאחורי מחיצות גבוהות נועד לתת לנשים כבוד.
    בעיני כשמפרידים ההפרדה אף פעם לא תמימה או עיוורת.
    וההפרדה ההולכת ומתפשטת היא החלטה של גברים מנקודת נוחיות גברית שנועדה לפקח על ציבור שחלילה לא יסטה מהדרך.
    זכותו של ציבור לחיות בפיקוח אבל לא במרחבים הציבוריים ששייכים לכולם.
    דבר שני אני יודעת בוודאות שיש נשים חרדיות רבות וגם גברים שדעתם איננה נוחה מהתפשטות ההפרדה הזו לכול מקום.

    IP: 46.19.80.26

  • 30.

    למה לא יוצאים נכד הדרת נשים במיגזרים אחרים ? (ל''ת)

    אריק, 25/09/13 16:40


    IP: 93.172.111.54דווח על תגובה זו

    • כך זה אצל הצבועים האנטישמיים. הם למדו מהגרמנים שלפני השואה הטיפו (ל''ת)

      לזכויות בעלי החיים, ומנגד השמידו מיליוני בני אדם.., 25/09/13 16:57


      IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

    • כי הדרת נשים לא באמת מעניינת אותם -אלא שנאת האחר והסתה נגדו

      הייתי שם, 25/09/13 17:34

      ראיתי את ה'כבוד' שהם רוכשים לנשותיהם ובכלל...

      IP: 2.55.132.137 דווח על תגובה זו

    • תביא דוגמא. ברור שלא תמצא. (ל''ת)

      ,, 25/09/13 17:38


      IP: 84.110.108.43 דווח על תגובה זו

      • ספורט, בג"ץ, צה"ל ביחידות רבות וכו'.. (ל''ת)

        פוקח עיוורים., 25/09/13 17:49


        IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

        • כמה טוב שהתחלת לשחק במילים, נמשיך: בני ברק, ביתר עלית, מאה ממזמזים (ל''ת)

          _, 25/09/13 17:53


          IP: 84.110.108.43 דווח על תגובה זו

          • ביקשת דוגמא וקיבלת שלוש. (ל''ת)

            מה עם התנצלות במקום להתחכם באופן מטופש ?, 25/09/13 17:59


            IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

            • תנסה לעבוד על מישהו אחר עם משחקי מילים.

              דוגמא, 25/09/13 18:12

              ותשקר למישהו אחר שיש קשר בין ה"דוגמאות" שלך לאוטובוסי מהדרין.

              IP: 84.110.108.43 דווח על תגובה זו

  • 29.

    הדרת נשים זה דוחה.

    יעקב אבירם, 25/09/13 16:26

    הדרת נשים זה ממש דוחה. בכול המקומות הציבוריים יש דלת שבצידה רישום של אישה, ומעליו כתוב נשים, וליידה יש דלת עם תרשים של גבר ומעליו כתוב גברים. די נמאס מהדרת הנשים הנבזית הזאת.

    IP: 213.57.172.91

  • 28.

    דוסים מחורבנים (ל''ת)

    שירקעס, 25/09/13 16:15


    IP: 31.210.179.133

  • 27.

    אהבתי...מאד (ל''ת)

    טוהר, 25/09/13 16:03


    IP: 46.117.156.237דווח על תגובה זו

  • 26.

    את כל ההנחיות הללו כתבו גברים

    ולוולה, 25/09/13 16:01

    בארון הקודש היהודי שום ספר מצוות או תפילות לא חובר על ידי נשים.
    כולם, כעשרת אלפים רבנים היו גברים ולא היתה אשה אחת. לפי המשנה נשים הן צד ג'.
    אבל הנשים הן המלכות בבית הן יולדות ויולדות ומנקות ומבשלות ויולדות.

    IP: 132.64.30.231

  • 25.

    השימוש במילה הדרת נשים איננו מגיע מחוסר ידע או תמימות, אלא מרוע

    ואנטישמיות צרופים., 25/09/13 15:57

    ההפרדה בין נשים לגברים חלה על שתי המינים, ואף מין איננו מופלה. היסוד של הקדושה ביהדות טמון בצניעות.

    זה שגברים בקווי מהדרין יושבים מקדימה נובע מכך שמעבר להפרדה לגברים ישנו איסור להסתכל על נשים שאינן נשותיהם ( איסור שלא קיים כלפי נשים), ואין בכך דבר מעבר לעניין הטכני המסייע לשמור על הפן ההלכתי.

    IP: 84.228.171.20

    • רוע זה להסתכל על ילדות בתור אובייקט מיני

      אופיום להמונים, 25/09/13 16:52

      ולהצדיק את אנטישמיות הצניעות.

      IP: 84.110.108.43 דווח על תגובה זו

    • האיסור הוא להסתכל

      אורי, 25/09/13 16:55

      כלומר להתבונן על מנת להנות, לא לראות, אין שום איסור לראות אישה (ראיה בעלמא על הדרך), ואם כן אין שום בעיה שנשים תשבנה מקדימה וגברים מאחורה מבחינה הלכתית, מי שלא רוצה להסתכל לא יסתכל.

      IP: 5.29.55.52 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אי אפשר להצדיק קיצוניות ע"י השוואתה למקרים לגיטימיים

    חרדי שפוי, 25/09/13 15:41

    הכותבת משווה הפרדה במדרכות ובאוטובוסים להפרדה בבית כנסת. ברור שצריכה להיות הפרדה בין גברים לנשים אבל בחברה החרדית זה הפך להיות חולני.

    IP: 46.116.174.254

  • 23.

    פרויקט דוסים - מניפולטורים חדשים עם ציטוטים ישנים.

    x, 25/09/13 15:25

    משתתפי פרויקט דוסים התחייבו לא למתוח ביקורת על החרדים גם אם הביקורת מוצדקת, והם מתיימרים "לענות" על ביקורת.

    על מאמרים של "דוסים" אמרו חכמנו - חצי אמת גרוע יותר משקר.

    IP: 84.110.108.43

  • 22.

    המניפולציה של הקנאים - תנו כבוד למאמץ שלנו להכרית אתכם (ל''ת)

    קשקוש מניפולטיבי, 25/09/13 15:06


    IP: 77.127.234.166

  • 21.

    אין לי שום כובד למנהגי הטליבן משמרות המהפכה והחרדים (ל''ת)

    ממתי החרדים כיבדו אותי?, 25/09/13 15:04


    IP: 87.69.211.137

  • 20.

    אלוהים לא התכוון לזה!

    חרדי חרד, 25/09/13 15:03

    זה אנחנו החרדים הפכנו את האלוהים לשלנו ורק שלנו. אנחנו הפכנו את התורה לכזו למרות שלא כתוב דבר על יחס משפיל כלפי אדם אחר

    בקרוב חוזר בשאלה

    IP: 31.210.182.7

  • 19.

    למה יש הפרדה בין גברים ונשים בשירותים ציבוריים? (ל''ת)

    כל אחד עם האג'נדה שלו צבועים חילונים, 25/09/13 14:53


    IP: 94.159.243.97

    • כדי שתוכל למלא את המוח שלך עם מה שאתה עושה שם (ל''ת)

      ,, 25/09/13 15:09


      IP: 84.110.108.43 דווח על תגובה זו

    • צריך לדעת מתי צריך להפריד ומתי לא. מדרכה ואוטובוס זה לא שירותיםר (ל''ת)

      חרדי שפוי, 25/09/13 15:43


      IP: 37.26.147.167 דווח על תגובה זו

  • 18.

    קישקוש. כל אדם הרואה עצמו הגון ומוסרי חייב לתעב

    יהודה, 25/09/13 14:46

    את אורח חייכם שטוף הזימה, שמרפקים של ילדה בת תשע, עושה לכם משהו, תתביישו אתם והאלוהה שלכם, כת מופרעת.

    IP: 46.19.81.140

    • דווקא אלוה היהודים הוא בסדר, חלק מהחרדים סטו מהדרך והיום הם כת לכל דבר (ל''ת)

      חיים, 25/09/13 14:52


      IP: 93.172.89.188 דווח על תגובה זו

  • 17.

    שהזכרים ישבו מאחור, באוטובוס והנשים מאחור

    יהודי בעל כרחו, 25/09/13 14:38

    שלאישה יהיה אסור לצעוד בין שני גברים, שני חזירים, שני כלבים. דת מנבלת ומרושעת ובכם צריך לטפל..

    IP: 84.109.15.195

    • מי שמרושע זה אתה

      יוסי, 25/09/13 14:47

      גם לאשה אסור ללכת בין שני גבר, וגם לגבר אסור ללכת בין שתי נשים. אז מה זה? הדרת נשים או הדרת גברים?

      IP: 37.60.40.200 דווח על תגובה זו

  • 16.

    זאת התורה הקדושה מי שלא מתאים לו שלא יתערב!

    יוסי, 25/09/13 14:37

    מה אנשים מתעסקים בדברים האלה בכלל שמחת בית השואבה זאת שמחה שלא הייתה כמותה וברור שצריך לעשות הפרדה מי שלא מתאים לו שלא יבוא לאירועים כאלו, מי שבכל זאת מגיע לשם זה רק על מנת להכעיס ולעשות דווקא

    IP: 37.142.169.68

    • ואולי אתה מוכן לצטט מהתורה היכן מוזכרת המילה צניעות בקשר לנשים ? (ל''ת)

      מבין עניין..., 25/09/13 14:40


      IP: 93.172.89.188 דווח על תגובה זו

  • 15.

    "היא הנותנת...", הבמות הנפרדות לנשים נבנו רק בשמחת בית השואבה !

    מבין עניין..., 25/09/13 14:35

    אבל כל השנה בבית המקדש לא הייתה כל הפרדה בין נשים לגברים ! ועד המאה ה-13 לא הייתה עזרת נשים בבתי הכנסת !

    החוקרים משייכים את ההפרדה ואת כל "גינוני הצניעות" ממנהגי המוסלמים - שדווקא בתקופה הנ"ל הם היו בשיא הפריחה.

    ובאמת: אין הבדל גדול היום בין הקיצונים האסלמיים (נשות הטאליבן) ובין הקיצוניות היהודיות...

    ואוי לבושה שהיהדות הנאורה של פעם מתקרבת בצעדי ענק לפרימיטיבים שבין המוסלמים...

    IP: 84.108.107.249

  • 14.

    אני רוצה להבין אם את הולכת באותה מדרכה עם גברים

    אז היצרים מתחילים להשתולל?, 25/09/13 14:31

    זה בעיקר מה שלא מובן לנו החילונים. אתם הרי כל הזמן מחונכים לצניעות והמנעות ממחשבה על היצר ואתם גם לבושים ולבושות באופן שמכסה הכל ככה שבקושי רואים קצת עיניים במקרה הטוב. אז מה הבעייה עם ללכת על אותה מדרכה מה את רומזת שאצלכם החרדים אם תלכי על אותה מדרכה חרדים יתחילו לשלוח ידיים? אני מתקשה להאמין. או שפשוט ברגע שאת רואה אותם בקרוב את מתחילה לחשוב עליהם באופן לא צנוע? אני גם מתקשה להאמין. מה שווה כל החינוך שלכם לצניעות אם ההנחה שלכם שברגע שגברים ונשים לא מופרדים 24 שעות ביממה הם פשוט יסתערו אחד על השני ויפצחו בסקס סוער?

    IP: 159.92.9.130

    • לא, וזו הסיבה שאין שם הפרדה כל השנה. כנראה מעולם לא טרחת להגיע לשמחת

      בית השואבה, 25/09/13 16:06

      מה שכמובן לא מפריע לך לשפוך פה מאתיים מילה

      IP: 212.179.196.13 דווח על תגובה זו

    • מכיוון שנראה כי את/ה שואל/ת באמת בכדי להבין,ולא על מנת לקנטר-

      אשיב לך בקצרה:, 25/09/13 16:33

      התורה טוענת כי אין אפוטרופוס לעריות, והכוונה לכך שאף אדם שבעולם איננו יכול להיות בטוח בצדקתו (במידה ולא ישמור את גדרי התורה) מכיוון שיצר העריות חזק מכל היצרים. יצר זה איננו תלוי בחינוך האדם, אלא נובע מתהליך בו מעורב יצר הרע שישנו בכל אדם ומטרתו לאפשר לו בחירה בין טוב לרע בכל רגע בחייו. על יצר הרע שולט מלאך שכוחו עצום ולכן כאשר האדם נותן לו פתח להכנס (ע"י שאיננו שומר על גדרי ההלכה), מכאן כבר אין לו כמעט בחירה להתגבר עליו. התורה טוענת כי אדם ששמר על עצמו ממכשול עדיף על אדם שפרץ גדר והצליח להתגבר, ואף מכנה את האחרון רשע על כך שהכניס עצמו לניסיון כאשר הייתה לו האפשרות שלא לעשות כן.
      כמו כן, אומרת התורה כי ככל שאדם צדיק יותר, כך היצר הרע שלו חזק יותר ( שוב בכדי לאפשר לו בחירה), ולכן לחרדי ירא שמים ישנה רגישות יתרה בעניין זה דווקא עקב הצניעות עליה הוא שומר. עניין זה אף מעניק הנאה רבה יותר ביחסי האישות המותרים, ומאפשר שמירה על שלמות המשפחה.

      IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

      • אתה סותר את עצמך

        אופיום להמונים, 25/09/13 16:41

        אם לאדם יש חופש בחירה אז הוא לבדו בוחר במה לבחור ולא שום מלאכים.

        IP: 84.110.108.43 דווח על תגובה זו

        • אין שום סתירה, תשובה לנרקומן:

          י., 25/09/13 17:14

          הקב"ה נתן לאדם בחירה ע"י כך שבניגוד לבהמות שפועלות באופן אינסטנקטיבי ללא בחירה, הוא יצר אותו עם שתי כוחות סותרים: האחד יצר הטוב (מצד הנשמה האלוקית המושפעת מהבורא) והשני יצר הרע (מצד הגוף שדרכו ישנה השפעת המלאך הרע).

          תפקידו של האדם להשליט את הנשמה על הגוף, ולא להיות עבד שלו. זאת ניתן לעשות אך ורק ע"י קיום המצוות, ועל כך האדם יקבל שכר או עונש נצחיים (בעולם הבא שהוא העיקרי והניצחי).

          להבדיל לבהמות או למלאכים אין בחירה, ולכן אין גם עונש. שכן המלאכים עושים את תפקידם בשלמות כרובוטים ולמרות שהם עושים את רצון הבורא אין להם שכר שכן כך הם נבראו, והם לא טורחים עבור כך..

          מסיבה זו טוענת התורה כי אדם שאיננו שומר נצוות גרוע מבהמה, שכן להבדיל ממנה יכול הוא לבחור בטוב אם יבחר כן. כל ה"חופש" של העולם החילוני מדומה, שכן כל האופנות המשתנות נוצרות ע"י שטיפות מוח של אנשים שבאמצעי זה לוקחים את כספם של החילונים שטופי המוח בעורמה ( אחרת לא ניתן להבין כיצד כולם יחד משנים את טעמם בלבוש וכו' יחדיו לאותו טעם חדש ).

          כשהתורה אומרת אסור הכוונה שמעשה זה אוסר את נאדם ביצר הרע, ומותר אומר כי הוא מתיר=משחרר

          IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

          • לעבור נושא זו לא תשובה.

            אופיום להמונים, 25/09/13 17:35

            כתבת במקור: אין לאדם יכולת לעמוד בפני יצר הרע.

            תעמוד מאחורי הדברים שלך ואל תסביר מה ההבדל בין יצר הטוב לליצר הרע.

            IP: 84.110.108.43 דווח על תגובה זו

            • קרא שנית ונסה להבין מבלי לעוות את שכתבתי. (ל''ת)

              י., 25/09/13 17:57


              IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

              • סתרת את עצמך. תתמודד. (ל''ת)

                אופיום להמונים, 25/09/13 18:02


                IP: 84.110.108.43 דווח על תגובה זו

                • יתכן כי אתה מוגבל אז אשיב לך בכל זאת.

                  י., 25/09/13 18:20

                  הבחירה קיימת רק במידה ותשמור על גדרי התורה.
                  מי שעובר עליהם מכניס את עצמו לניסיון שכמעט לא ניתן לעמוד בו, ונקרא רשע אף אם לא חטא במעשה-
                  א. על שפרץ גדר.
                  ב. על שראה מראה אסור שזהו חטא בפני עצמו ללא קשר אם הוביל לעבירה בפועל או לא.

                  הפסק ל ה י ת מ ס ט ל, אולי תבין..

                  IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

                  • סתרת את עצמך.

                    אופיום להמונים, 25/09/13 18:29

                    גדרי התורה אינן בחירה אלא הוראות מדויקות מה יש לעשות.

                    אז כתבת שוב, שכדי שלאדם תהיה בחירה חופשית אסור לתת לו לבחור חופשית.

                    IP: 84.110.108.43 דווח על תגובה זו

      • שאני אבין. אתה מסביר לי שהחרדים הם סוטי מין במהותם

        חג שמח, 25/09/13 18:28

        ללמעשה לפי מה שאתה אומר. ככל שאדם צדיק יותר כך המלאך של יצר הרע חזק יותר. יוצא מזה שאדם חרדי הוא בבסיסו סוטה מין. מעניין

        IP: 2.55.121.149 דווח על תגובה זו

      • התורה??? איזה ואיפה בדיוק?

        שלום, 25/09/13 19:38

        סליחה אבל לאיזו תורה אתה מתייחס? בתורה שאני למדתי (חמישה חומשים, נביאים, כתובים) אני לא זוכר שום דבר כזה. אכפת לך להצביע במדיוק איפה - בדינה מאורייתא ןלא בדינה דרבנן, וביחוד לא ע"י רבנים מאוחרים, זה כתוב?


        תודה

        IP: 98.191.58.148 דווח על תגובה זו

    • המשך תשובה:

      י., 25/09/13 16:34

      חשוב להוסיף עוד כי בשונה מציווי על האישה על הצניעות, מחוייב הגבר על שמירת העיניים, ועצם הסתכלות המביאה אותו להנאה מאישה זרה הינה עבירה חמורה ביותר הגורמת לפגם רוחני עצום גם אם לא הגיע לידי עבירה. מצד שני אישה המחטיאה את הגברים ע"י חוסר צניעות תיענש כל כך למרות שאין בכך לפטור את הגבר מעונשו הוא. ההבדל לשוני ההלכות בין שתי המינים טמון בשוני הנפשי בניהם, ובכך שחווה פיתתה את אדם הראשון והוא התפתה ( ולכן התיקון של האישה שפיתתה לשמור על צניעות ההיפך מהפגם, והתיקון של הגבר לשמור על עניו ובכך לתקן את פגם ההתפתות).
      ישנם צדיקים ששומרים על עיניהם באופן של התחסדות ( כלומר מעבר למה שכל יהודי חייב) ועקב זאת הם זוכים לראות דברים באופן שאיננו טבעי.
      מקווה שהצלחתי להסביר מעט על קצה המזלג..

      חג שמח !!

      IP: 77.127.64.235 דווח על תגובה זו

    • אילו הצניעו הייתה באמת כל כך עקרונית - הייתי מתייחסת לכך בכבוד

      ורדינה, 25/09/13 17:19

      שהרי רצונו של אדם כבודו. אלא מה? הם חרמנים גדולים דווקא בגלל האיסורים ו"מתים"לשלוח יד אל אבריה הצנועים של אישה זרה, באופן שחס וחלילה לא יתפסו אותם בקלקלתם ולכן הם מנסים לעשות זאת במסווה של
      "מקריות" בגלל דוחק וכד'. היות וחכמי ההלכה הירו את צאן מרעיתם ונטיותיהם - לכן הפרידו בין המינים לייתר ביטחון כדי לא לתת לייצר החרמן הזדמנות.

      IP: 85.250.115.178 דווח על תגובה זו

      • הצניעות היא עקרונית ביותר ומותר לך לכבד גם אם אינך מבינה (ל''ת)

        כבוד האדם וחירותו, 25/09/13 17:31


        IP: 2.55.132.137 דווח על תגובה זו

  • 13.

    צודקת ב100%

    יאיר, 25/09/13 14:29

    הבעייה שהתקשורת הנשלטת באמצעות חיות אדם מעוותת את המציאות וחותרת תמיד בכל עיניין שלא יהיה.למחלוקת .שנאה.וריב.תחת איצטלא של "חופש הדיבור".

    IP: 31.44.143.217

  • 12.

    וברוך שלא עשני אישה ופסילת נשים לרבנות ולדיינות ולעדות (ל''ת)

    נעמה, 25/09/13 14:26


    IP: 2.55.131.139

  • 11.

    בזבוז אנרגיות

    ערן, 25/09/13 14:12

    החילוני הממוצע אינו מוכן להקשיב.
    אין אצלו פתח לאפשרות שאולי הוא טועה או מבין לא נכון

    IP: 109.65.223.180

  • 10.

    חבל שנולדתי יהודי (ל''ת)

    דת מפגרת ומעוותת, 25/09/13 14:10


    IP: 220.239.57.247

    • באמת חבל שנולדת יהודי!

      יוסי, 25/09/13 14:34

      יהודים כמוך אנחנו לא צריכים אתה יכול להתנצר או להתאסלם

      IP: 84.110.68.250 דווח על תגובה זו

  • 9.

    אם מדובר על הארוע בפתח תקווה, זה לא היה ארוע חרדי אלא

    שמוליק, 25/09/13 14:07

    ארוע של העיריה ובתמיחתה. במקרה זה נושא ההפרדה הוא חוצפה מצד העיריה ואני מקווה שראש העיר שהביא / הסכים לדבר זה לא נבחר יותר לראשות העיר. אם רוצים לעשות הפקדה במאה שערים אין כלל בעיה, גם כך מסוכן להכנס למקום זה. החרדים הפכו לטרוריסטים כלפי כל מי שאינו במותם ואין הבדל בינם ובין טרוריסטים ערבים

    IP: 87.68.215.241

  • 8.

    מטומטמת (ל''ת)

    סופר בן הארץ, 25/09/13 14:04


    IP: 79.181.111.111

  • 7.

    מה אנו שונים מהמוסלמים השנואים אותו דבר ישראלסטן (ל''ת)

    מוסלמי, 25/09/13 14:03


    IP: 37.142.235.48

    • ראית רצח על כבוד המשפחה במגזר החרדי? (ל''ת)

      התוהה, 25/09/13 14:10


      IP: 46.120.138.179 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אורגזמה חווית פעם ?? הפרדה זו המצאה של אנשים עם רגשי

    את אשה מסכנה שמשתייכת לזן הנשים המוכות, 25/09/13 13:55

    נחיתות.

    IP: 84.228.171.10

  • 5.

    הכותבת פשוט טועה - המדובר על הפרדה ברחוב - וזה לא עניין של דורות

    ירושלמי, 25/09/13 13:54

    זה קיים רק כמה שנים והרחוב אינו של החברה החרדית, הוא של הציבור כולו ואנו תושבי השכונה (כן יש תושבי השכונה שאינם חרדים) לא מוכנים שיגרשו אותנו לצד זה או אחר של הכביש.

    אתם רוצים הפרדה בתוך בית המדרש - יופי, אבל לא ברחוב שלי ושלך ושל כולנו.

    IP: 185.3.146.43

  • 4.

    תסמונת "שטוקהולם"

    sus, 25/09/13 13:46

    למה דוסיות צריכים להסביר את עצמם?
    וכמו-כן:
    "הנה סופסוף עמישראל שמח ביחד, כמו שרק עמישראל יודע".
    מסביר את התופעה טוב יותר מכל הסבר אחר.

    IP: 85.65.64.128

    • שטויות אבל זה מה יש (ל''ת)

      רון, 25/09/13 14:04


      IP: 37.142.235.48 דווח על תגובה זו

  • 3.

    צריך לקרוא לזה הדרת גברים וזה יפתור את כל הקטע ההסברתי (ל''ת)

    ל, 25/09/13 13:36


    IP: 46.117.117.77דווח על תגובה זו

  • 2.

    יכולת באותה מידה לכתוב על נשים מוכות.

    לדוגמא, 25/09/13 13:29

    צמד המילים "נשים מוכות" מבליט את הבעיה הכי גדולה שלנו כחברה, שבמקום לדבר עברנו לסיסמאות. הסיסמא 'נשים מוכות' מקבעת כהנחת יסוד שההכאה היא פעולה גברית פסולה, שגורמת חבלות לנשים ללא התגרות מצידן. ולא היא. האשה שמחה מאוד כשמעמידים אותה במקומה. מקום בו היא ממושמעת ומשמחת את בעלה, בלי לעצבן אותו.

    IP: 71.190.215.211

    • אתה מסטול או מה? (ל''ת)

      שכטר, 25/09/13 14:06


      IP: 37.142.235.48 דווח על תגובה זו

  • 1.

    צודקת במאה אחוז (ל''ת)

    שי, 25/09/13 12:58


    IP: 80.246.130.252דווח על תגובה זו