• 66.

    הצניעות של אז גברים ונשים איפשרה זאת היום המיתרנות חוגגת . (ל''ת)

    יוסף פרץ, 04/11/13 08:17


    IP: 84.109.178.254דווח על תגובה זו

  • 65.

    אין לי ספק שהעם היהודי (ל''ת)

    דפוק רגשית, 06/10/13 10:21


    IP: 220.239.57.247דווח על תגובה זו

  • 64.

    דומה ל..

    קפי, 02/10/13 17:24

    אשמת הנאנסת.

    IP: 109.67.53.229דווח על תגובה זו

  • 63.

    רבנים יקרים:תקבעו רק לגברים!

    דגנית, 28/09/13 17:09

    ואל תבלבלו לנו הנשים מה ללבוש ואיך להתנהג
    אנחנו מצדנו נאפשר לכם להתלבש איך שבא לכם

    IP: 79.181.0.91דווח על תגובה זו

  • 62.

    דת ושיוויון לאשה זה כמו עודף שומן לאתלט (ל''ת)

    מרינה, 28/09/13 15:15


    IP: 79.181.0.91דווח על תגובה זו

  • 61.

    ראשית: הפרדת דת ממדינה הדת בהגדרתה היא דכאנית נשים (ל''ת)

    האלמוג הכחול, 27/09/13 16:22


    IP: 79.181.0.91דווח על תגובה זו

  • 60.

    כתבתי ישראלסטן ומישהו דאג להוריד את זה זה דמוקרטיה של העיתון

    אזרח זועם, 27/09/13 12:34

    גם העיתון הזה מקורב לחדל האישים שנקרא ביבייהו

    IP: 37.142.235.48

  • 59.

    די לסתימת הפיות , איפה 30 התגובות שהכותרת מעלה מצביעה עליהם (ל''ת)

    הדוסים מוחקים מה שלא מתאים, 27/09/13 11:31


    IP: 79.176.17.3דווח על תגובה זו

  • 58.

    וואחד סתומה

    רותם, 27/09/13 10:30

    ההלכה לא קשורה בהדרה או בגזענות, זה ניקרא קידוש השם, אולי נתפלל יחד נשים ודברים כמו בכנסיות, שאלה לי אליך גברת עליזה כשאת במחזור ובאה לעבודה את אומרת שקבלת בפני כל הגברים או שאת אומרת מקסימום לחברה שלך ? יצא לך פעם לומר דברתי עם חברה שיחת נשים ? ברור שכן, למה זה לא ניקרא הדרה ? כי יש מקום לנשים לבד, ויש מקום לגברים לבד, כמו בבית הכנסת, כמו שיחה נשים או שיחה לגברים בכלל, אל תנסי בכוח לשנות את בעולם.

    IP: 82.166.165.42דווח על תגובה זו

    • רותם אני מרחם עליך (ל''ת)

      משה, 27/09/13 12:36


      IP: 37.142.235.48 דווח על תגובה זו

  • 57.

    אישה היא עזר לגבר לעבוד את ה'. (ל''ת)

    נאפו, 27/09/13 09:49


    IP: 89.139.51.66דווח על תגובה זו

    • ולכן תמיד נכתיב לה מה ללבוש במה לעבוד כי הגברים הם האדונים!!! (ל''ת)

      אבוי, 28/09/13 15:13


      IP: 79.181.0.91 דווח על תגובה זו

  • 56.

    מעריב אנטי דמוקרטים

    מוטי, 27/09/13 07:59

    מורידים את התגובות שלי באופן קבוע. זה חופש הדיבור? אתם קוראים לעצמכם נאורים? תתביישו לכם. כך מתנהג משטר פוטין.

    IP: 164.138.113.124

  • 55.

    מה? לא בהכווול הגברים אשמים לביא לא טועה לעולםםם! (ל''ת)

    שרעבי (הגברים תמיד אבל תמיד הם תוצר הנשים הלא כן?), 27/09/13 07:44


    IP: 31.210.177.6דווח על תגובה זו

  • 54.

    הכללות זה מבט שטחי,יש נשים ניפלאות ויש קשות ורעות ואותו דבר גברים

    , 27/09/13 07:31

    דוקא אצל החרדים הרוב מתייחס לנשים בכבוד מלכותי לפי הקבלה האישה היא מלכות וכתוב בזוהר שנשין שלטין בהאי עלמא. הבעיה היא באמת דוקא אצל חילונים שם האישה היא אובייקט והנשים משתפות פעולה ומכאן כל הצרות

    IP: 37.26.147.146

  • 53.

    עליזה לביא - שחצנית ורדודה - כמו הבוס שלה - יהיר לפיד

    ירוחם. מ. ב., 27/09/13 06:05

    להאשים נשים בהדרתן, זו הגירסה הפוסט פמינסטית של "שנאוצרים" ו "לא עישנתי גראס".

    לא מאמין לה. ספק אם היא מאמינה לעצמה, או מאמצת את הקו הניאו-גזעני-שמרני של יהיר לפיד

    IP: 85.65.98.7

  • 52.

    בואי נודה על האמת, קם כאן דור של נשים שמעולם לא היה

    הדס, 27/09/13 01:55

    דור של נשים שרוצות לדעת יותר תורה.
    נשים שמקבלות על עצמן יותר מצוות, נשים רוחניות יותר, חזקות יותר, עצמאיות יותר.

    מעולם לא היתה עזרת הנשים מלאה יותר מאשר בדור האחרון, במיוחד בציבור הדתי לאומ, וזה נפלא.

    כמובן שהמצב החדש הזה מייצר אתגרים חדשים.
    נשים רוצות להיות מעורבות יותר, נשמעות תלונות על כך שבעזרת הנשים קשה לשמוע את קריאת התורה כראוי, דרישה לרקוד עם ספר התורה, בירור איפה בדיוק עובר הקו בין הלכה למנהג לא מכוון.

    אתגרים זה דבר מצויין ואני תקוה שנדע להתמודד איתם.

    IP: 79.180.220.225דווח על תגובה זו

  • 51.

    תסמונת האישה המוכה - קלאסית.

    השנאוצרים., 27/09/13 01:00

    עליזה לביא, מאשימה בהדרת נשים את הנשים. השימוש בתקדימים היסטורים מגוחך. מאחר והוא רק ממחיש את ההקצנה הדתית - החריפה שעברנו מאז.

    מסתבר ש 11 שנות לימוד זה לא מספיק ואפילו PHd - למי שמתעקש לצייר מטרה מסביב לחץ...

    IP: 93.173.243.78

    • היא לא האשימה את הנשים אלא אמרה ש'גם' הנשים אשמות (ל''ת)

      זה הכל.., 27/09/13 02:07


      IP: 2.55.130.70 דווח על תגובה זו

  • 50.

    נכון,אבל

    גג, 26/09/13 23:01

    כל הנשים האלה שהזכרת הן נשים די 'קטנות'.
    קונות זכות לטאטא ולשטוף את הבית כנסת???!?
    מה נהדר בזה.זה רע ושוביניסטי בדיוק כמו אישה ש"מחכה לבעלה שישוב מביה"ד"

    IP: 85.130.197.153דווח על תגובה זו

  • 49.

    עליזה לביא - שחצנית ורדודה - כמו הבוס שלה - יהיר לפיד

    ירוחם. מ. ב., 26/09/13 22:56

    השקשקוקה הפוסט-פמינסטית של לביא לא משכנעת. בדיוק כמו שיהיר לפיד מצטט (ללא הקשר) את בוב דילן...

    נשים לא אשמות בהדרה. מי משמדירים אותו מחפש חלופות אחרות. גם מעמד הביניים - שהבוס של יהיר לפיד הכריז עליו מלחמה - מחפש חלופות אחרות.

    היום שבו יש עתיד יורידו מסך, יהיה יום טוב למעמד הביניים.

    יהיר לפיד - תאונה למדינה....

    IP: 93.173.243.78

    • מה אתה רוצה? ומה בכלל הקשר לכתבה? (ל''ת)

      איתן, 26/09/13 23:37


      IP: 80.246.130.0 דווח על תגובה זו

  • 48.

    האשה הזאת משעממת

    מוטי, 26/09/13 22:46

    אין לה עם מה להתעסק בחיים? חסר צרות במדינה? רק הדרת נשים זו הבעיה? מה עם העוני והזנות בקרב נשים? למה בזה היא לא מתעסקת?

    IP: 95.86.74.24

  • 47.

    איך בכלל אפשר להאשים מין שלם?

    , 26/09/13 21:43

    איזו לוגיקה מוזרה

    IP: 95.35.51.46דווח על תגובה זו

  • 46.

    עליזה לביא - שחצנית ורדודה - כמו הבוס שלה - יהיר לפיד (ל''ת)

    אברם מסקו, 26/09/13 21:05


    IP: 80.230.54.153

  • 45.

    ד״ר עליזה לביא

    תומך, 26/09/13 21:05

    פועלך בכל הנוגע למעמד האישה הוא ללא ספק מבין החשובים והמבורכים שיש. את מהווה דוגמא לאורתודוקסיה יפה ומכילה, שהיא גם נאמנה לשורשים וגם מתחדשת ומרעננת.
    בהצלחה רבה והמשיכי כך!

    IP: 46.19.81.170

  • 44.

    מותר לך להיות משומדת לביא רק למה דווקא במדינת היהודים (ל''ת)

    מה רע בעזה אצל אחיך שם ?, 26/09/13 20:43


    IP: 85.250.46.196

  • 43.

    רק את הקב"ה שכחו בכל הסיפור (ל''ת)

    גדי, 26/09/13 20:22


    IP: 212.76.96.106

  • 42.

    משום שכחת להזכיר את עדות המזרח

    שמעון אדרי, 26/09/13 20:08

    שהיו משכלים מהעדה שלך כמובן למה להזכיר למה להשוות הרי רק במאה 20 התחלתם להשכיל נכון הס יהדות אכשנז היית חשוכה ונשארה חשוכה כדי שחס וחלילה לא תעשי השוואה את נמנעת מלהזכיר

    IP: 84.111.120.151

  • 41.

    לקקנית מלידה

    אילנית, 26/09/13 18:53

    הבלונדינית המזוייפת הזו הפכה לחברת כנסת בזכות הלקקנות האינטנסיבית ליהיר לפיד זולל החזירים .
    דתיה עלאק .

    IP: 79.177.19.120

  • 40.

    היא דווקא לא מדברת נגד הדרה, אלא טוענת שנשים צריכות במסגרת ההדרה

    לייצר מנהגים משלהן, 26/09/13 18:15

    לא קראתי כאן בדבריה משפט אחד נגד הדרה ובעד שותפות של נשים בקבלת ההחלטות, יצירת המנהגים והכללתן במרחב כשותפות שוות.

    כן קראתי טענה שבמסגרת הנשית, נשים לא יצרו לעצמן מנהגים בנפרד מן הגברים.

    מעין, פרס ניחומים כזה לאלה שילכו לפינה ולא ישתתפו עם הגברים, שישחקו עם עצמן משחקים שהן ממציאות.

    מזעזע בעיני שכך נשים מדברות (וחושבות) בשנת 2013.

    IP: 46.117.175.23

  • 39.

    גברים בעזרת גברים צדדית. מאחרי ווילון.

    ובא לציון שיוויון וגואל., 26/09/13 17:59

    לדעתי. על מנת ליצור שיוויון. יש להקים בארץ מערך דתי נשי אורתודוקסי שלם במקביל למערך האורתודוקסי הגברי.
    זה לא נוגד היהדות. וזה יכלול:
    מערך שלם בכל הישובים של בתי כנסת לנשים. אשר בהם תהיה עזרת גברים מוסתרת אחרי ווילון.
    מערך רבניות מורות ומחנכות שתתפעלנה את בתי הכנסת הנשיים ואת מוסדות החינוך הנשיים.
    והכל על חשבון המדינה. וכחלק ממשרד הדתות.
    ובא שיוויון וגואל לעם ישראל.

    IP: 77.125.242.162

    • התכוונת שהכל על חשבון החילונים הפראיירים שכל זה לא מעניין אותם-

      הדעתן שבארון /מופרעאליסטאן, 26/09/13 18:56

      תכלס, הייתי מעדיף שב'יש עתיד' יחשבו איך להפריד את הדת מהמדינה במקום לחשוב איך הופכים את הנשים הדתיות למוטרפות כמו הגברים.

      IP: 79.179.113.191 דווח על תגובה זו

    • את נשואה? (ל''ת)

      גבר, 26/09/13 19:33


      IP: 95.86.96.66 דווח על תגובה זו

  • 38.

    המלאכיות של יהיר - בלונדת המחמד של לפיד

    השנאוצרים., 26/09/13 17:55

    עליזה לביא רדודה משעממת וכוחנית - כמו הבוס שלה - יהיר לפיד

    IP: 93.173.243.78

  • 37.

    מי מוחק פה תגובות? (ל''ת)

    מעניין, 26/09/13 17:17


    IP: 94.159.196.250

  • 36.

    למרבה הצער הפמיניזם מאד רדוד, משעמם וכוחני. זה יכול היה להיות אחרת

    מה קרה לי עם פמיניסטיות, 26/09/13 17:10

    בשנת 2008 עבדתי עבור חברה אמריקאית קטנה. החברה נוהלה על ידי זוג לסביות פמיניסטיות רדיקליות. בהתחלה זה לא שינה עבורי ולא היה רלוונטי לעבודה, אבל כעבור זמן התחלתי להבחין באפלייה מכוונת נגדי ונגד עוד שני גברים שעבדו איתי. היתה איתנו גם תוכניתנית שקיבלה יחס מצויין. השאר היה על טהרת נשים ולהערכתי רובן לסביות.
    שלושת הגברים והאישה לא היו חלק הצוות, אלא עבדנו כמיקור חוץ בחוזה למשך שנה. יום אחד החברה יצאה לארוחת ערב. הם הזמינו את המתכנתת, אבל אותנו הגברים לא. היחס אלינו היה מתנשא וזה הלך והתחזק משבוע לשבוע.
    כראש צוות החלטתי לדווח על כך בצורה עניינית
    לחברה שלי והם ביקשו ממני להתעלם ולהמשיך לעבוד.

    הכל הלך בסדר עד שיום אחד חגגו איזה יום הזדהות עם נשים וכולן ענדו מין סרט. הן ביקשו גם מאיתנו הגברים לענוד את הסרט ואני סרבתי.
    זה גרם לצעקות מצד אחת הבוסיות.
    אמרתי לה שאני אתבע אותה ואת החברה שלה על אפליה וזה קצת קרר אותה.

    למדתי מהתקופה הזאת שפמיניזם זה שם כיסוי לשנאת גברים.

    IP: 79.177.184.33דווח על תגובה זו

    • אתה לא לבד... גם אני נתקלתי בשנאה הזאת וגם נפגעתי ממנה.

      נאפו, 27/09/13 10:05

      לצערי הרב אי אפשר לתת אמון במערכות המשפטיות של מדינת ישראל שיתנו הכרה בפגיעות האלה ויקבעו פיצויים. יש טירוף מערכות של שנאת גברים בפרט מזרחיים.

      IP: 89.139.51.66 דווח על תגובה זו

  • 35.

    את מתכוונת שהגיד שהגיע הזמן לשינויים בעולם הדתי-

    בתכלס לא ממש אכפת לי מהו מעמדה של האשה הדתייה, 26/09/13 14:35

    כיהודי חילוני הדבר היחיד שחשוב לי זה שהדת תהיה של הדתיים בלבד.

    -חייבים להפריד את הדת מהמדינה!

    IP: 79.179.113.191

  • 34.

    בלונדינית מזויפת (ל''ת)

    טובה, 26/09/13 14:33


    IP: 79.177.19.120

    • אולי במקום פאה או מטפחת הדתיה תעשה קרחת (ל''ת)

      המחדש חידושים, 26/09/13 15:12


      IP: 79.179.113.191 דווח על תגובה זו

  • 33.

    המלאכיות של יהיר - בלונדת המחמד של לפיד (ל''ת)

    אברם מסקו, 26/09/13 13:29


    IP: 93.173.243.78

  • 32.

    יהירה ומלאת שחץ כמו הבוס שלה - יהיר לפיד (ל''ת)

    ירדנה היפה., 26/09/13 13:28


    IP: 93.173.243.78

  • 31.

    הלו, זה דוקטור??????????????????? (ל''ת)

    הבלונדיניות של יאיר, 26/09/13 11:17


    IP: 46.120.99.16

  • 30.

    כשקבוצה עולה למגרש וכל שאיפתה החא להוציא תיקו, מה תהיה תוצאת המשחק?

    א, 26/09/13 06:21

    אולי תיקו. כנראה הפסד. דבר אחד וודאי - הקבוצה הזו לא תנצח.

    יש לי המון כבוד לפמיניזם ולהישגיג העבר שלו, אבל אם נמשיך לשחק בשביל התיקו נמשיך להפסיד.

    בנות - בנושאים שבליבכן לכו ותעשו! לא כדי להיות כמו הגברים אלה כדי לקבל את מה שאתן רוצות.
    אם הריטואל הדתי הקיים מדיר אותכן - צרו חדש שמתאים לכן.

    IP: 24.246.6.79

  • 29.

    ח"כ לביא, מטוב שתעסקי בהפסקת הכפייה הדתית ולא בנושאים פנימיים של הדתיי

    דורון, 25/09/13 23:33

    חלוקת התפקידים והחוויות בין גברים ונשים במגזר הדתי או החרדי אינם מענייינים ואינם חשובים לציבור היהודי החילוני.

    הבעייה של מדינת ישראל שונה לחלוטין: היא חרדים שמקימים יישובים אוטונומיים ומשליטים בהם אורח חיים חרדי פרימיטיבי שמוליך לפרזיטיות והשתמטות משרות המדינה

    חרדים שמקימים רשת חינוך עצמאית על חשבון משלם המיסים הישראלי

    חרדים שמשתמשים בשפת הדיבור אידיש במקום עברית ובכך מתבדלים מהציבור

    חרדים שיוצרים כפייה דתית בכבישים, בתחבורה הציבורית ועוד

    חרדים שמיידים אבנים במכוניות שנוסעות בשבת

    חרדים שמטרתם הקמת מדינת הלכה בארץ ישראל, לא שונה ממדינת הטאליבאן (מלבד זה שאין כורתים ידיים וסוקלים)

    ואלה הבעיות האמיתיות, לא הדברים קלי הערך שאת דנה בהם במאמרך

    IP: 132.66.234.238

    • וג,ב,ל,ס גם בעיתי,,,,,,,,,,,,,,,כי לי אין כפיה אני רואה כאפיה דווקא (ל''ת)

      א, 26/09/13 07:12


      IP: 93.172.36.28 דווח על תגובה זו

      • בכל ערב שישי תמצא פיצה פפרוני ,,,בכל עיר, לא להתבכיין לנו על כפייה (ל''ת)

        בכיין שמאלני נבוב מצוי, 26/09/13 07:14


        IP: 93.172.36.28 דווח על תגובה זו

    • +++++ צודק

      !!!, 26/09/13 14:42

      ד"א 3 סימני קריאה באינטרנט משמעותם מתרגז

      IP: 176.13.25.84 דווח על תגובה זו

    • מה זה קשור לכפיה דתית .

      עדי, 26/09/13 21:19

      למרות שאני מסכים לדברים שכתבתה.

      IP: 77.125.150.111 דווח על תגובה זו

  • 28.

    למה נשים צריכות לעשות מה שעושים גברים בבי"כ=אולי כדאי שילכו בדרך עצמאי (ל''ת)

    נ.כהן מקומם שנשים שמות טלית לשם מה זה נחוץ בכלל ?, 25/09/13 23:26


    IP: 89.139.162.48

  • 27.

    מפלגה של רמאים ונוכלים שימו לב: (ל''ת)

    את לא קיבלת פרח מיאיר? לכי למרפסת לעזרת נשים,, 25/09/13 22:38


    IP: 46.120.94.71

  • 26.

    מפלגה של רמאים ונוכלים שימו לב: (ל''ת)

    בטח שהנשים אשמות, עוד דתיה פרימיטיבית, 25/09/13 22:36


    IP: 46.120.94.71

  • 25.

    מפלגה של רמאים ונוכלים שימו לב: (ל''ת)

    עליזה לביא פעילה חברתית, 25/09/13 22:35


    IP: 46.120.94.71

  • 24.

    זה בזוי כל הזמן להתעסק מה מותר ומה אסור לאשה.

    דנה, 25/09/13 21:22

    ואני אומרת שראוי לנשים לעשות את מה שהן חפצות ורוצות ולהתעקש נימרצות
    בלי מורא לרקוד עם ספר התורה
    להתפלל בחגים ומועדים ללא תרוצים
    להשאיר את הבעל לשמור על הילדים
    בהישמע כל נידרי ביום כיפורים
    ולשתות ולשמוח עדלוידע בפורים :)

    IP: 108.27.72.179

    • אשלייה!רק אישהלא דתייה נשואה ללא דתי יכולה להנות משיויוניות (ל''ת)

      נוי, 25/09/13 21:38


      IP: 79.181.0.91 דווח על תגובה זו

  • 23.

    מטרת הדת- שגברים ישלטו על נשים!

    האלמוג הכחול, 25/09/13 21:17

    הדת היא מכשיר שנוצר בידי גברים למען גברים ככלי לדיכוי נשים.זאת הסיבה שמעולם לא היו נשים בגוף שכתב את חוקי הדת

    IP: 79.181.0.91

    • חקור בעבר, זו שיטה מאז נוסדה דת הרבנים בשלהי בית שני. הקיצוניות התפתחה

      יחזקאל -רמת גן, 26/09/13 09:40

      בשלבים.
      לדעתי ההתחלה היא ברבי עקיבא.
      השלב השני הוא רבי סעדיה גאון.
      השלישי הוא הרמב"ם,
      הרביעי יוסף קארו
      והאחרון בעל החתם סופר וכאן החרידים של היום

      IP: 89.139.171.43 דווח על תגובה זו

    • קשה להיתוכח עם בור ועם הארץ (ל''ת)

      שמעון הצדיק, 26/09/13 20:10


      IP: 84.111.120.151 דווח על תגובה זו

  • 22.

    לכי תעשי קקה עם הצ'יוואווה (ל''ת)

    תמהוני, 25/09/13 21:14


    IP: 79.182.200.55

  • 21.

    מאוד עצוב ונראה כמו

    צפוני, 25/09/13 19:18

    מאוד עצוב ונראה כמו תסמונת האשה המוכה

    או תסמונת שטוקהולם

    IP: 84.228.158.159

  • 20.

    הדרת נשים

    אברהם, 25/09/13 18:39

    כבר בזמן הסנהדרין היו בית דין מעמידים שוטרים שישגיחו שלא יתערבו עם נשים כו' כפסק הרמב"ם בסוף הלכות יו"ט.
    אין זו הדרת נשים כשם שזו לא הדרת גברים. הנשים רקדו ושמחו בעצמן ללא הגברים. כמו מרים הנביאה בקריעת ים סוף "ותקח מרים הנביאה כו' וכל הנשים אחריה כו'.
    כל הכתבות והפרסומות שלכם נובעות משנאת הדת ולא מדאגה לכבוד הנשים. שאלו את הנשים החרדיות אם הן רוצות ומשתוקקות לתערובת גברים
    ותפסיקו לילל ולקונן עבורן

    IP: 173.176.39.210

    • כן אני מתאב את הדת. כל דת ללא כחל ושרק.

      דורי, 25/09/13 21:46

      כל המצוות והחוקים והציוויים בתורה נחקקו בתקופה שהיינו חברה חקלאית שבטית ופטריארכלית. והחוקים נחקקו על יד גברים ולמען גברים. לכן יש הכרח לעדכנם לרוח הזמן.

      IP: 79.182.149.222 דווח על תגובה זו

  • 19.

    למה הכותבת נראית שונה ללא הכר בשתי התמונות? (ל''ת)

    סתם שואל, 25/09/13 18:25


    IP: 72.93.224.231

    • קוראים לזה פוטושופ (ל''ת)

      מה לא ברור, 25/09/13 21:22


      IP: 23.17.154.48 דווח על תגובה זו

  • 18.

    שנשים ירקדו עם ספר תורה, אבל בנפרד מגברים (ל''ת)

    לא ביחד, 25/09/13 17:49


    IP: 85.250.176.109

  • 17.

    צרות של אשכנזים. אין תום ואין תמימות. (ל''ת)

    עמוס, 25/09/13 17:47


    IP: 85.250.190.248

  • 16.

    לנשים מותר לייצר "מנהגים" במרחב שלהן. אסור להן להשפיע על הכלל

    ס, 25/09/13 17:44

    לגברים מותר לפסוק ולקבוע מה מותר לנשים ומה אפשר לעודד ומה לאסור.

    לנשים מותר לקבוע מה שמאפשרים להן לקבוע.

    כשנשים יוכלו להשתתף בהכרעה מה יהיו הנוהגים ומה שמותר לגבי כולם- אז אפשר יהיה לדבר על "לא רק גברים אשמים".

    IP: 46.117.175.23

  • 15.

    "לנשים הרואות בכך חשיבות, מותר לרקוד עם ספר תורה"

    יניב יו, 25/09/13 17:03

    "לנשים ... מותר לרקוד עם ספר תורה"

    חבורת עכו"ם שחושבים שאשה צריכה את רשותם כדי לשאת ספר תורה...

    חבורת פוסטמות שמחכות לאישור בעליהן/רבניהן...

    הדבר היחיד שהן צריכות זה אישור לצאת מהמטבח!

    IP: 70.20.25.18

  • 14.

    בסיני ניתנה תורה אחת !!! (ל''ת)

    לוי יצחק, 25/09/13 16:54


    IP: 79.181.36.241

  • 13.

    כשהייתי ילדה, אבא שלי לקח אותי לבית הכנסת בשמחת תורה ואחרי

    אחת, 25/09/13 16:51

    שהצטרפתי לריקודים ושמחתי, אחד הגברים נזף באבי שהרי מדובר בילדה קטנה (להבדיל מילד קטן).

    מדוע ולמה לא יכלתי גם אני לשמוח עם אבי ויתר החוגגים השמחים בשמחת החג?

    האם זוהי דרכה של היהדות?
    האם כך ראוי?

    IP: 46.117.175.23

  • 12.

    אני לא מאפשר קידום נשים בשתי חברות הטכנולוגיה שלי

    מנכ''ל ובעלים, 25/09/13 16:47

    נעצרתי בגין תלונת שוא על אלימות שהגישה נגדי אישתי דאז. הורחקתי מביתי, הוצא נגדי צו עיכוב יציאה מן הארץ ונעצרתי לארבעה ימים.
    מעולם לא נהגתי באלימות כנגד איש.
    למלי הרב גרושתן ציינה תאריך ושעה שאז כביכול הכיתי אותה. עורך הדין שלי עלה על זה ואז התברר שבמועד ה"תקיפה" הייתי בחו"ל.
    שוחררתי ואז גם הקשבתי למענה הקולי של הבית ושמעתי את עורך הדין שלה מנחה אותה שלא למסור במשטרה מועדים ספציפיים. למזלי היא הלכה למשטרה בלי להקשיב למענה הקולי.

    מאז אני נלחם בפמיניזם בכל כוחי.
    אין אצלי נשים בתפקידי ניהול וגם לא תהינה.

    IP: 79.177.184.33

    • אבל למה רק בתפקידי ניהול???

      יניב יו, 25/09/13 17:05

      התרשמותי היא שרוב תלונות השווא באות מהעובדות הזוטרות דווקא.

      IP: 70.20.25.18 דווח על תגובה זו

    • לא מאשים אותך לרגע. אתה צודק

      ג׳יימס, 25/09/13 20:40

      ואני חושש שאם זה ימשיך להיות ככה בשקט בשקט יהיו עוד ועוד חברות שיעשו אותו הדבר ולא משנאה חלילה, פשוט כדי להגן על עצמם

      IP: 95.35.61.150 דווח על תגובה זו

    • עצוב שזו המסקנה שהגעת אליה!

      דנה, 25/09/13 21:10

      לא מקדם נשים למישרות ניהול רק בגלל שאישתך העלילה עליך??? זה כמו לאמר לא אתחתן עם שום גבר לעולם כי בכלי בגד בי". האם אינך מוצא את האבסורט בקביעה כזו?

      IP: 108.27.72.179 דווח על תגובה זו

      • צריך להיות בעלי ולא בכלי:) (ל''ת)

        דנה, 25/09/13 21:11


        IP: 108.27.72.179 דווח על תגובה זו

      • וזה כמובן "אבסורדי" LOL (ל''ת)

        דנה, 25/09/13 21:14


        IP: 108.27.72.179 דווח על תגובה זו

    • אתה ילדותי. נוקם בנשים אחרות בגלל אשתך???? גם הן בגדו בך?

      דורון, 25/09/13 23:35

      אני מבין את הכעס על אשתך, אבל מה אשמות נשים אחרות, שרק רוצות לעבוד ולהצליח בעבודה?

      IP: 132.66.234.238 דווח על תגובה זו

    • הוא לא סבל דיכוי מאשתו. הוא סבל דיכוי ממסדי

      לי יש 14 עובדים, כולם גברים., 26/09/13 03:34

      בחברה שלנו קוברים גברים על תלונות אנונימיות מנשים מרירות.

      IP: 76.173.33.62 דווח על תגובה זו

  • 11.

    למה אני לא יכול להתעמל בסטודיו c? אהה שכחתי זה לא בית כנסת.

    איש, 25/09/13 16:44

    כל השאיפה לשיוויון היא רק בדת ודווקא מצד נשים שמגדירות עצמן כדתיות לייט.
    זה מראה את המניעים הנסתרים. מדובר ברפורמיות שנולדו למשפחות דתיות ואין להן אומץ לעבור לקהילה הרפורמית בגלוי.

    IP: 37.26.147.167

  • 10.

    רוב הפמניסטיות הן מכוערות וגבריות ולא חוו אף פעם אהבה אמיתית מגבר

    חרדי, 25/09/13 16:37

    מסכנות, מדובר בקבוצה מתוסכלת. חלקן חוו התעללות מינית, או סתם טיפוסים שלא הצליחו בחיים ומנסות במה להתבלט.
    הקולניות שלהן כל כך לא נשית, רק הומואים מסוגלים לאהוב אותן

    IP: 37.26.147.167

  • 9.

    לרגל החג כולי תקווה כי ימח שמן וזכרם של הערב רב הדתילונים= רפורמים (ל''ת)

    מודרניים.., 25/09/13 15:42


    IP: 77.127.64.235

  • 8.

    לא הייתי רוקד עם אישה בבית כנסת

    רו ניק, 25/09/13 15:38

    אם לביא כ"כ מתעניינת במנהגי יהודים, אז לא קיים מנהג שבו נשים יהודיות רוקדות עם ספר תורה. בטח שלא בקרב יהדות המזרח וככל שידוע לי, גם לא בקרב יהדות אשכנז.
    שיטתה המשונה של לביא, וטענתה ש"אין איסור כזה" איננה יכולה להצמיח מנהג חדש מתוך חלל ריק.
    גם אין איסור על אישה לחבוש כיפה וגם לא להניח תפילין, וגם לא לקנות את בעלה בשטר או ביאה. בכל זאת- הדבר מנוגד למנהג וחלוקת התפקידים שבין גברים לבין נשים בעם ישראל, ובדת היהדות בכלל.
    לביא היא מן עוף מוזר שמקומו אולי ביהדות אחרת או כתות מסוג אחר.
    הייתי מציע ללביא להתמקד בתחומים שאינם יהדות. אולי הטרדה מינית, או זכויות חד מיניים וכיוב'.

    IP: 84.109.128.181

    • גם לא חילקו לנשים נחלה בבית אביהן עד שהתחילו לעשות זאת

      קרן הפוך, 25/09/13 16:59

      תשאל את איוב

      IP: 46.117.175.23 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אני לא הייתי רוקד עם אישה בבית כנסת

    רו ניק, 25/09/13 15:33

    לא הייתי רוקד עם אישה בבית כנסת, בטח שלא עם ספר תורה, שהיהודים רק בזים לו.
    תורת היהודים איננה חמשת חומשי תורה, אלא אוסף של פסקי הלכה שכל כולם נהגו במוחם של בני אדם בשר ודם.
    מה שקרוי כיום "תורה" איננו באמת תורה מסיני- אלא מנהג, ורק מנהג.
    אם לביא כ"כ מתעניינת במנהגי יהודים, אז לא קיים מנהג שבו נשים יהודיות רוקדות עם ספר תורה.
    בטח שלא בקרב יהדות המזרח וככל שידוע לי, גם לא בקרב יהדות אשכנז.
    שיטתה המשונה של לביא, וטענתה ש"אין איסור כזה" איננה יכולה להצמיח מנהג חדש מתוך חלל ריק.
    גם אין איסור על אישה לחבוש כיפה וגם לא להניח תפילין, וגם לא לקנות את בעלה בשטר או ביאה. בכל זאת- הדבר מנוגד למנהג וחלוקת התפקידים שבין גברים לבין נשים בעם ישראל, ובדת היהדות בכלל.
    לביא היא מן עוף מוזר שמקומו אולי ביהדות אחרת או כתות מסוג אחר.
    הייתי מציע ללביא להתמקד בתחומים שאינם יהדות. אולי הטרדה מינית, או זכויות חד מיניים וכיוב'.

    IP: 84.109.128.181

  • 6.

    למה הצדיקות האלו לא קמות כל בוקר והולכות להתפלל במנין?

    שני, 25/09/13 15:27

    ולמה הן לא מקפידות לאכול בסוכה שבעה ימים(ולישון)
    ולמה הן לא מקפידות על ציצית 24 שעות ותפילין כל יום?

    IP: 77.125.104.191

  • 5.

    לביא=שונאת תורת ישראל...

    יניב, 25/09/13 15:26

    עוד פמיניסטית דפוקה.
    ול-2 בסיני קיבלנו שני תורות, תורה שבכתב ותורה שבעל פה, לכן יש חשיבות לשניהן.

    IP: 109.64.98.51

    • ד"ר עליזה לביא בשבילך!

      גבר גבר, 25/09/13 23:30

      בור ועם הארץ

      IP: 89.139.178.150 דווח על תגובה זו

  • 4.

    לביא פותחת פתח להטרדה מינית בבית כנסת

    וזה מאוד לא רצוי, 25/09/13 15:17

    ליהודיות כמו לביא, יותר מעניין לקדם שוויון זכויות, ופיצויים ללא הוכחת נזק ל"קורבנות הטרדה מינית".
    עד היום לא שמעתי על פיצוי דומה לקורבנות רצח וכיוב' קורבנות, אלא רק על קידום זכויות לקורבנות הטרדה מינית, וקידום זכויות חד-מיניים / חד מיניות / נשים.

    זה תמיד מצחיק אותי מחדש, לראות יהודים רוקדים עם ספר תורה המכיל חמשת חומשי התורה.
    אולם בכל פעם מחדש אני מגלה שהיהדות למעשה מכבדת את התורה שבעל פה, ואת פסקי ההלכה. היהדות איננה מכבדת את האמור בחמשת חומשי התורה, לא כ"תורה" וגם לא כספר היסטורי.
    יהודים משונים...

    IP: 84.109.128.181

  • 3.

    למעשה, היהדות כלל לא סוגדת לבורא עולם

    רוניק, 25/09/13 14:49

    בכל פעם מחדש אני נדהם לגלות שהיהדות, איננה סוגדת לבורא עולם כלל וכלל.
    היהדות סוגדת לתורה ולתורה בלבד. אך *לא* לבורא עולם.
    היהדות קלקלה ומקלקלת את התורה עצמה, בפסקי הלכה הסותרים את האמור בתורה.
    יש בזה משהו אירוני שאני צריך לשמוע על "יום הדין" הממשמש ובא- דווקא מפיהם של הנוצרים שכלל אינם מקיימים אף מצווה מכל סוג.

    גם כאן, אני שם לב שעליזה לביא איננה מזכירה את בורא עולם, גם לא ברמיזה, ולא בעקיפין. זה רק עקבי עם המגמה הכללית שאני מציין, שהיהודים והיהודיות, מצפצפים על בורא עולם ועל רצונו, מצפצפים מכל הלב.
    ליהודיות כמו לביא, יותר מעניין לקדם שוויון זכויות, ופיצויים ללא הוכחת נזק ל"קורבנות הטרדה מינית".
    עד היום לא שמעתי על פיצוי דומה לקורבנות רצח וכיוב' קורבנות. רק על קידום זכויות לקורבנות הטרדה מינית, וקידום זכויות של חד-מיניים/ חד מיניות.

    IP: 84.109.128.181

  • 2.

    אתם רוקדים ורוקדות עם ספר תורה, אך מכבדים תורה אחרת

    תורת בני אדם, 25/09/13 14:39

    זה תמיד מצחיק אותי מחדש, לראות יהודים רוקדים עם ספר תורה המכיל חמשת חומשי התורה.
    אולם בכל פעם מחדש אני מגלה שהיהדות למעשה מכבדת את התורה שבעל פה, ואת פסקי ההלכה. היהדות איננה מכבדת את האמור בחמשת חומשי התורה, לא כ"תורה" וגם לא כספר היסטורי.
    יהודים משונים...

    IP: 84.109.128.181

  • 1.

    תחושה של דריכה במקום

    קורא מסור, 25/09/13 14:15

    מאז שנות התשעים מדובר על המהפכה בלימוד הנשי. אבל במבט לאחור יש תחושה של דריכה במקום. התחושה הזו מקורה בשתי תופעות. האחת היא שבשנים האחרונות עולה בישראל גל עכור של ריאקציה לפמיניזם בכלל ולפמיניזם הדתי בפרט. בעוד שבעולם היהודי שמחוץ לישראל נושבות רוחות חדשות ומחדשות, הרי שכאן השמרנות, כולל של נשים, מרימה את ראשה ונאבקת על מה שנדמה שעומד להלקח ממנה. התופעה השנייה, שבה בעצם אין חדש, היא שהלב והעיקר, אותו דבר שהוא הוא שיכול להיות מפתח לשינוי המיוחל, הווה אומר: יד ורגל בפסיקת הלכה, עדיין נמנע, בהכללה, מנשים. אולי הגיעה השעה לעיין מחדש בדוקטרינת "המהפכה השקטה". אולי עשרים השנים האחרונות לימדו אותנו שאבולוציה היא לא הדרך. ושדור העתיד של החלוצות צריכות, יחד עם רבנים צעירים שתומכים בדרכן (אף כי אלה הכזיבו מאוד עד כה) להיות רבולוציונרים של ממש, לקום ולעשות מעשה. נקודות למחשבה.

    IP: 129.194.22.211דווח על תגובה זו

    • הפמיניזם תקוע כי עסוק במלחמות ולא ביצירה. בפוליטיקה ולא בלמדנות (ל''ת)

      , 25/09/13 14:36


      IP: 164.138.116.128 דווח על תגובה זו

    • הריאקציה נוצרת כשיש תחושה שהביקורת לא מגיעה מבפנים

      הדס, 27/09/13 02:00

      אלא מבחוץ.

      כשאתה מבקר בתוך המשפחה, אפשר לקבל את הביקורת, כשאתה עושה את זה מבחוץ אתה גורם להתגוננות ולריאקציה.

      החוכמה היא לפעול מתוך האורתודוקסיה הדתית ולא לנסות לפרוץ את המעטפת. לצערי זה לא תמיד קרה ולכן באמת נוצרת ריאקציה וחבל.

      IP: 79.180.220.225 דווח על תגובה זו