• 133.

    אני לא מבין מה הבעיה - מדינת ישראל לא צריכה לעשות איפה ואיפה

    עתודאי, 09/10/13 20:51

    לימודי רפואה בישראל הם מלימודי הרפואה הטובים ביותר בעולם ועקב גודל האוכלוסייה ורמת ההשכלה בה גם מבעלי תנאי הקבלה הקשים ביותר - קבלה לרפואה, ארכיטקטורה או הנדסת חשמל בארץ לא שקולה בשום צורה לקבלה למקצועות הללו גם בארצות אירופה המערבית - מכיוון שרמת הלימוד, הביקוש הגבוה והמחסור במקומות (שהוא תוצאה מתבקשת של עלות הלימודים למדינה ושל איכותם) מאפשרים לאוניברסיטאות לדרוש מהמועמדים תנאי קבלה גבוהים ביותר (היצע וביקוש בסיסי).
    ועדיין - בתור אדם שהחל ללמוד רפואה בגיל 17 מבלי לעשות פסיכומטרי ניתן להתקבל ללימודי רפואה בארץ בלי לעשות פסיכומטרי בתנאי שאתה מסיים תיכון עם ציונים מאוד מאוד מאוד גבוהים (תעודת בגרות שכללה 6 מקצועות ראליים ברמת 5 יחידות ועוד 2 הומניים ברמת 5 יחידות ועוד מתמטיקה ואנגלית 5 יחידות כשכל הציונים מלבד אזרחות הם 99 או 100) וכמובן שאם מדובר בעילוי שכזה גם אם ציוניה מעט נמוכים יותר עדיין כנראה שהייתה מתקבלת.
    לפי שהיא לא עמדה בתנאי הקבלה לביוטכנולוגיה באוניברסיטת בר אילן שאמנם גבוהים אך רחוקים לאין שיעור מהדרישות לרפואה ניתן להסיק שאמנם הנ"ל אינטליגנטית אך פשוט לא עמדה בתנאים.

    IP: 46.117.64.194דווח על תגובה זו

  • 132.

    יותר מזל משכל (ל''ת)

    פרופ' דוליטל, 05/10/13 12:18


    IP: 46.117.161.190דווח על תגובה זו

  • 131.

    שיקול דעת של בת 16 , תהיה רופאה? (ל''ת)

    בלגיה?? מקום נורא!, 04/10/13 12:31


    IP: 93.173.52.196דווח על תגובה זו

  • 130.

    בשנה שלי התחילה ללמוד עתודאית בת 16

    מתמחה ברפואת משפחה, 04/10/13 08:20

    לפני 10 שנים באוניברסיטה העברית... אז לא ברור לי כל-כך מה החדשות פה...

    IP: 84.228.3.126דווח על תגובה זו

  • 129.

    מדינת חלם מגוחכת

    אליפז+גימלאי צה''ל, 03/10/13 11:20

    ככה זה כאשר במדינה מתעסקים עם"ביצה"של פוליטיקה רקובה,מי אמר מה אמר,מי גנב מי שדד מי קנה גלידות על חשבון כספי המיסים,120 ח"כ שהפכו למוקצים ולמקור לבושה וזעם-כאשר מסביב הכל מתפרק,הזעם על שוד המחירים המשתולל,חוסר האכיפה,אי הפעלת החוק-ההורסים כל חלקה טובה.זו הדוגמא שממחישה את-החולי והרקבון-שמשתלטים עלינו.כמה חבל.עוני,חסרי בית,רעב,שכר עלוב,ילדים מוזנחים-הפכו לנורמה שאנו חיים איתה-במקומם להתקומם ולבער נגע זה.הממשלה והכנסת-אינם ממלאים ייעודם,הפכו לעונש כלכלי-שמחייב שינוי,קיצוץ,הקטנת מימון כלל הטבות השערוריה שסידרו לעצמם בצורה מקוממת המחייבת-חקירה-תרופות חינם?דלק חינם?מכונית חינם?עיתונים חינם?כבלים חינם?בתי מלון?טיסות?תקציב מופקר לקניית מחשב אישי?מכונת קפה?עציצים?-הפכנו למדינת פשע-מבלי שאיש ישית ליבו לכך.

    IP: 213.151.63.228דווח על תגובה זו

    • תמונה מדוייקת

      אלירן, 03/10/13 11:25

      הטבתה לתאר בדיוק-מה חשים אזרחים רבים.זהו כתב אישום כנגד פשעים של ממשלת ישראל-שהביאו לתמונה העצובה.

      IP: 213.151.63.228 דווח על תגובה זו

  • 128.

    חכו שהיא תרוויח

    דני, 03/10/13 05:02

    כמה אלפי דולרים בחודש לעומת זה שרופא לא גומר את החודש בארץ ועוד חצי מהשנה שביתות

    IP: 8.24.3.173דווח על תגובה זו

  • 127.

    בושה לבר אילן שאינה מתאמצת ללקלוט צעירים יהודיים מהגולה (ל''ת)

    גלית פתח תקוה, 01/10/13 18:17


    IP: 93.173.36.117דווח על תגובה זו

  • 126.

    תתנו את כל הכסף שלכם לרבנים ותעזבו אותנו בשקט בחול (ל''ת)

    רק מפגר עם כיפה נשאר בארץ הזאת, 01/10/13 15:38


    IP: 81.107.41.93דווח על תגובה זו

  • 125.

    ...כי בארץ הרמה גבוהה יותר! חוץ מזה אין לה פרוטקציה... (ל''ת)

    אבי, 01/10/13 13:45


    IP: 109.64.140.94דווח על תגובה זו

  • 124.

    WTF

    מה לעזאזל, 30/09/13 14:34

    יש לה שרשרת של איבר מין בתמונה הראשונה? "רפואה" XDD

    IP: 46.120.188.127דווח על תגובה זו

  • 123.

    אני חושב שהיא לא הבינה היא קיבלה תשובה

    יניב, 29/09/13 19:55

    שהיא התקבלה רק לעדיפות השלישית. מכך היא יכולה להבין שלא התקבלה לעדיפות הראשונה. למרות שזה מפתיע כי תנאי הקבלה בבר אילן לביוטכנולוגיה לא גבוהים כל כך. בכל אופן עדיף לה ללמוד בבלגיה רפואה. רפואה זה מקצוע מוגדר וביוטכנולוגיה זה מעניין אבל לא מעניק לה מקצוע מוגדר.

    IP: 188.120.131.41דווח על תגובה זו

  • 122.

    האקדמיה בארץ זה חונטה, טוב לה שתלמד שם

    קובי, 29/09/13 08:42

    ואם תרצה באיזשהוא שלב להשתלב , שתלך לאוניברסיטה העברית , היחידה בארץ שראויה לתואר הזה ( לא ... הטכניון זה בית ספר מקצועי גבוה , עם כל הכבוד ).

    IP: 192.116.222.199

    • האוניברסיטה העברית לא ראויה לכלום

      יניב, 29/09/13 19:44

      הם מלמדים גרוע והסטודנטים בפקולטה לרפואה מתוסכלים. פשוט המדד היחיד בעולם לאיכות האוניברסיטה זה כמה מאמרים היא מפרסמת בשנה וזה לא אומר כלום מעבר לזה. מי שלמד גם בעברית וגם באוניברסיטה אחרת יודע להשוות (סטודנט לרוקחות)

      IP: 188.120.131.41 דווח על תגובה זו

    • סיימת תיכון? (ל''ת)

      , 12/10/13 08:47


      IP: 109.67.181.236 דווח על תגובה זו

  • 121.

    מתן צאנס לצעירים יהודיים הרוצים ללמוד בישראל

    אילנה ברגר, 29/09/13 00:15

    בדרך כלל אנו מאבדים אנשים צעירים ומוכשרים הנוסעים ללימודים בחו''ל והנה פספסנו בחורה צעירה ציונית ומוכשרת שרצתה כל כך להצטרף אל אחיה הלומדים בארץ. חבל !
    נקווה שאכן היא תגיע אלינו בשלב מאוחר יותר בחייה.

    IP: 84.228.81.25

  • 120.

    ל 41, מסכים אתך לגמרי והאוניברסיטה OK...

    צוות פותחן לינוקס, 28/09/13 16:39

    ... ואני לא רוצה תלמידה פחות מהממוצע כאן רק בגלל הכותרת וקיבוץ גלויות. אולם אני יודע שבתחומים רבים לומדי חוץ מכל מיני טעמים דיפלומטיים תרבותיים וצורכי המדינה מתקבלים מתחת לרף וזוכים בהעשרות אלה ואחרות ומסיימים ברמה שווה פחות או יותר לאחרים.

    לדעתי לפנינו סיפור כזה, ויכולנו גם להעשירה מספיק תוך כדי שנה א' (שבמדה"ט היא בעצם שנת סתימת חורים מהתיכון), ורבים היו עולים בעקבותיה ללמוד.. ו.. ו.. לא להתבולל ולא להשאר בגולה, ואני מדבר מניסיון משפחתי של חלק במשפחתי שהיא דור אבוד עם חבר סיני מצוין ועשיר, וסיכוי נמוך שתעלה לפה.

    IP: 85.250.158.159

  • 119.

    כותרת מטעה

    קורא בקפה, 28/09/13 12:12

    בסך הכל מדובר בענין ביורוקרטי בישראל ואני מאחל לג'סיקה, שלמען עצמה, תעלה לישראל כמה שיותר מהר.
    המצב בבלגיה כלפי יהודים רק הולך ומחמיר והיא בעצמה רומזת על כך, רק מנסה לא לעשות ענין.

    IP: 77.125.243.233

  • 118.

    Smart little cookie

    Amir, 26/09/13 22:36

    Nice

    IP: 173.12.95.86דווח על תגובה זו

  • 117.

    סה"כ חמודה, תלמדי תצליחי ובסוף תעלי

    אחמד חבר של מחמוד, 25/09/13 16:25

    בבני עקיבא בטח לימדו אותך על ארץ ישרואל

    IP: 5.28.174.8דווח על תגובה זו

    • למה שתעלה? להרוס לעצמה את החיים? (ל''ת)

      דגעד, 26/09/13 13:57


      IP: 109.67.104.10 דווח על תגובה זו

    • עדיף שלא תעלה

      סרגיי, 07/10/13 22:52

      חבל שתקלקל לעצמה הזדמנות טובה לקריירה מוצלחת במקום מעולה ולחיים טובים, ותעבור למדינה שמצבה הולך ומדרדר מיום ליום.

      IP: 79.177.10.252 דווח על תגובה זו

  • 116.

    רק לערבים שומרים ומשרינים מקומות בפקולטה לרפואה (ל''ת)

    ממשלה כסילה, 25/09/13 10:51


    IP: 85.250.92.98דווח על תגובה זו

  • 115.

    מה הקשר לרפואה בישראל?

    רוברט, 24/09/13 12:59

    בבלגיה היא רוצה ללמוד רפואה, בישראל ביוטכנולוגיה. אלה שני חוגים שונים לחלוטין. מה הקשר?

    זה כמו שאני ארצה ללמוד הנדסת מכונות בMIT ומדעי המחשב בטכניון. אולי אלה מגמות שיש קשר כלשהו ביניהן, אבל התנאים שונים.

    לא יודע מה מבלבלים במוח ומה מטרת הכתבה המטופשת הזאת.

    IP: 212.235.40.201דווח על תגובה זו

    • שמעת על התוכנית ה4 שנתית ללימודי רפואה?

      סרגיי, 07/10/13 22:47

      זאת תוכנית מקוצרת ללימודי רפואה שבשביל להתקבל אליה צריך תואר ראשון שכולל בתוכו קורסי יסוד במדעי החיים.

      IP: 79.177.10.252 דווח על תגובה זו

  • 114.

    בגיל -18 חל חובת שירות צבאי לכל..היא תחזור ? רופאה אמיצה תהיה כחובשת ב

    היא עוד תשוב ? ממש עטרת הבלונדה, 23/09/13 14:05

    אולי .בלונדה אולי תתעסק עם 🏩🏩💍

    IP: 79.181.186.165

  • 113.

    בגיל -18 חל חובת שירות צבאי לכל..היא תחזור ? רופאה אמיצה תהיה כחובשת ב (ל''ת)

    היא עוד תשוב ?, 23/09/13 10:19


    IP: 79.181.186.165דווח על תגובה זו

    • תגיד, מה אתה רוצה ממנה? לך תתקן את עצמך (ל''ת)

      c, 25/09/13 16:31


      IP: 84.110.120.253 דווח על תגובה זו

  • 112.

    קריטריוניים מנוהלים על ידי אנשים קטנים

    סטודנט, 22/09/13 22:19

    אין קשר בין הקריטריונים המעוותים לקבלה לבין היכולת ללמוד וחבל שאינטרסים זרים מלווים את הקבלה ללימודים

    IP: 89.139.37.31דווח על תגובה זו

  • 111.

    בר אילן

    מתמטיקאי, 22/09/13 19:51

    אני עדיין מחכה מהם לתשובה בקשר למועמדות שלי למשרה בחוג למתמטיקה משנת 2002. עד כה לא התקבלה תשובה חיובית או שלילית. שלחתי פעמיים בהפרש של כמה חודשים את הבקשה+מסמכים, אך תשובה אין.

    התיאוריה שלי: שלחתי את שני המיילים ביום שישי, חלילה לא בשבת מכיוון שגם אני שומר-שבת. אולם, כשלתי בזאת: שלחתי את המיילים בצהרי יום שישי מארה"ב, שעה שבארץ ישראל השבת כבר היתה בעיצומה. חטאתי בכך שהפעלתי מרחוק זרמים חשמליים שזרמו להם בקצה המרוחק בעיצומה של שבת-קודש. על חוסר רגישות כזה יש לשלם, ואיש כמוני איננו ראוי להיות מרצה באוניברסיטת בר-אילן, ואף לא ראוי לתגובה מהם.

    IP: 31.210.184.5דווח על תגובה זו

  • 110.

    מגיבים "נכבדים"

    אריק, 22/09/13 18:07

    אנו נסו לפחות להגיב לעניין. והעניין הוא שהיא *לא קיבלה תשובה* (בזמן סביר לפחות), לא שהיא לא התקבלה.

    IP: 77.127.35.183דווח על תגובה זו

  • 109.

    הבנתם? נדרש לקבל אותה ללימודים כי היא אטרקציה, לא משום רמתה.. (ל''ת)

    שם, 20/09/13 13:49


    IP: 79.183.208.166דווח על תגובה זו

  • 108.

    יפה לה

    , 20/09/13 10:39

    גדלתי בבלגיה,באנטוורפן, ד״ר רוזנבלום היה רופא המשפחה,
    אביה הוא רופא משפחה נהדר, כיף לשמוע שהיא הולכת בדרכיו
    בהצלחה בהמשך הדרך

    IP: 93.173.5.79דווח על תגובה זו

  • 107.

    תנאי הקבלה בישראל בגרות + פסיכומטרי

    מרצה, 19/09/13 21:08

    הכתבה לא מאוזנת וסנסציונית , רמת לימודי הרפואה בארץ גבוהה במיוחד גם בהשוואה לאירופה וארה"ב , תנאי הקבלה הם בגרות + פסיכומטרי גבוהים , בכל בתי הספר הרבה יותר מבקשים מאשר מקומות . עם כל ההערכה , האוניברסיטאות בישראל לא יכולים לשנות הקריטריונים לסטודנט בודד .
    בהצלחה בלימודי הרפואה , תתקבלי בארץ בידיים פתוחות בתום הלימודים ואולי אפילו לאחר מספר שנות לימוד בבלגיה .

    IP: 77.126.124.232דווח על תגובה זו

    • אתה קשקשן

      W, 20/09/13 15:35

      אם היא תרצה לעבוד בארץ היא תצטרך לעבור בחינות שבמקום לא היו מעבירים אותה.

      IP: 84.228.110.242 דווח על תגובה זו

  • 106.

    תקראו שוב קריאה ביקורתית

    נילי, 18/09/13 17:10

    אני לא מבינה מה ה סיפור פה? באמת לא מבינה.

    IP: 79.176.199.154דווח על תגובה זו

  • 105.

    תתרחקי מבר אילן אם את רוצה להגיע למשהו

    ד''וקטור., 18/09/13 09:08

    תגידי להם תודה שלא ענו/לא קיבלו.

    אוניברסיטה עלובה עם הישגים נחותים.

    IP: 87.68.33.201דווח על תגובה זו

  • 104.

    אם היא חיה בבלגיה ורוצה לעבור לישראל אז כנראה שהיא לא כ"כ חכמה אחרי ה

    ק, 18/09/13 09:08

    הכל.
    יש חכם של לימודים ויש חכם של החיים, אז היא כנראה חכמה של לימודים אבל לא חכמה של החיים.

    IP: 37.142.205.157דווח על תגובה זו

    • או שכמוך היא לא מתחמקת מהחובות שלה

      פלוני, 24/09/13 13:02

      וישראל מבחינתה היא מדינת העם היהודי ולא צריך לחיות בגולה כזר שנוא.

      אבל מה לך ולזה, בטח תעודת בגרות בקושי יש לך כי אתה חכם מדי בשביל ללמוד.

      צבא בטוח לא עשית כי מבחינתך אתה לא חייב דבר למדינה שגדלת בה ושאנשים מתו בשביל שאתה תוכל לנבל את הפה באינטרנט.

      IP: 212.235.40.201 דווח על תגובה זו

  • 103.

    מה הפלא שבתחומים רבים אנחנו בדרך למדינת עולם שלישית?? (ל''ת)

    נפלאות הבירוקרטיה הישראלית שמבריחה ישראלים לחו''ל, 17/09/13 21:00


    IP: 79.177.165.218דווח על תגובה זו

  • 102.

    כאן האוסטיודן שומרים לעצמם ולילדיהם את המשרות הבכירות

    איציק, 17/09/13 19:25

    כי בתחרות חופשית אמיתית לא ישאר מהם זכר

    IP: 84.108.100.127

  • 101.

    שיחק לה המזל ועכשיו חייה יהיו הרבה יותר טובים (ל''ת)

    איציק, 17/09/13 19:24


    IP: 84.108.100.127דווח על תגובה זו

  • 100.

    מה יש לה לחפש כאן? יקר, לא משלמים, מזלזלים ברופאים, גסי רוח... (ל''ת)

    בבלגיה חיים טוב, 17/09/13 15:09


    IP: 95.35.60.111דווח על תגובה זו

  • 99.

    תמיד המדינה נגד ארחיה לא פלא שבורחים מפה!

    אוהב ישראל לעד, 17/09/13 13:39

    כל מי שבארץ הזאת תמיד אוכל אותה !!!
    לא יודעים לקבל את המוזר לא אוהבים לקבל את הדבר שבלתי נתפס ..
    אכלתם אותה זה נתפס במקום אחר
    תמשיכו להפסיד נקודות ..

    IP: 79.176.187.124דווח על תגובה זו

  • 98.

    הפביכומטרי זה הטמטום הכי גדול שיש, והאוניברסיטאות בארץ מתנשאות ומזלזלו

    אזרח, 17/09/13 11:22

    ומזלזלות בסטודנטים. הקבלה שלב כל-כך מאוחר היא רק חלק מכל זה. היו צריכים להיות קריטריונים ברורים לקבלה ואז מי שנרשם ועומד בקריטריונים מתקבל מיידית. כשנגמר המקום מפסיקים לקבל מועמדים חדשים, אבל האוניברסיטאות עושות כסף מהרשמה מיותרת של מועמדיפ שלא מתקבלים ועל הדרך מטרטרות אותם. הפסיכומטרי הוא הטמטום הכי גדול כקריטריון קבלה. במקור המציאו אותו בשם שוויון ההזדמנויות, אבל בפועל ממילא כדי לעבור צריך קורסים יקרים ויש תעשיה שלמה שעושה הון מהקורסים האלה. לפחות אם הבחינות היו ענייניות לנושאי הלימוד (כמו בבלגיה) זה היה גם תורם לסטודנטים, אבל הלימוד לפסיכומטרי זה זריקת כסף וזמן לים! מה שבטוח- זה לא מקדם שוויון הזדמנויות כי מי שבא ממעמד סוציו-אקונומי נמוך גם לא ילמד ביואל גבע ב- 7000-8000 שקל לפסיכומטרי!

    IP: 62.219.234.120דווח על תגובה זו

  • 97.

    הפסד שלנו לא שלה

    אלחנן, 17/09/13 09:18

    כל המערכת בישראל מפגרת לגמרי צריך לשלם אלפי שקלם כדי ללמוד למה לא כמו בבגליה שם רק צריך לעשות מבחן אצלנו צריך לעשות קורס פסיכומטרי אצל גנבים כמו איזיווי או קידום או לחמן ואז מבחן ואז מכינה ואז לימודים יקרים ואחרכך בוכים למה הארץ שלנו מחורבנת כי לא נותנים לאנשים להשיג פרנסה אין כסף אין לחם קשה קשה

    IP: 109.65.217.62

  • 96.

    מקבלים אפליה מתקנת ומתקבלים עם ציונים נמוכים

    למה אנשים, 17/09/13 00:07

    בזמן שלאחרים לא נותנים ללמוד?

    IP: 79.183.179.177דווח על תגובה זו

  • 95.

    שימו לב שהיא בכלל לא ניסתה להתקבל לרפואה בארץ

    טל, 16/09/13 19:40

    ניסתה להתקבל ללימודי ביוטכנולוגיה בבן גוריון ולא התקבלה, מה ההביג דיל?

    IP: 192.114.187.135דווח על תגובה זו

  • 94.

    בחורה יקרה, בישראל הכל קשה שלא לצורך. תישארי בבלגיה ותהני מחיים טובים (ל''ת)

    המקום הכי טוב ליהודי זה בחו''ל, 16/09/13 17:11


    IP: 79.181.180.45דווח על תגובה זו

    • כמה צודק (ל''ת)

      חבל אבל זה כך, 20/09/13 23:49


      IP: 84.228.154.82 דווח על תגובה זו

  • 93.

    לא צריכה להקרא אוניברסיטה. טוב שבחרת לא ללמוד כאן.

    בר אילן=איסרבלוף=עסקנות לשמה, 16/09/13 15:21

    יצאת מורווחת בשכר הלימוד וברמה וגם באיכות האנשים שאיתם את עתידה ללמוד.יש לנו ארץ נהדרת של כאלה שלא מסוגלים לראות מישהו טוב מהם בהרבה. ראה תגובות.שיהיה לך בהצלחה.

    IP: 79.183.220.46דווח על תגובה זו

  • 92.

    לא מאוחר לחטןף אותה לפקול' לרפואה, מי ירים את הכפפה? (ל''ת)

    לבדוק אם זה גימיק, 16/09/13 14:25


    IP: 5.29.62.36דווח על תגובה זו

  • 91.

    כתבה בסגנון אנטישמי

    , 16/09/13 12:41

    חלק מהתגובות כאן מאוד מתאימות לרמה הירודה של עיתון מעריב.

    גם הכותרת של המאמר מזכירה מאמרים אנטישמיים.

    IP: 94.159.207.12

    • אני לא מבין איך זה אנטישמי?

      , 16/09/13 12:54

      תפרט

      IP: 89.139.27.149 דווח על תגובה זו

  • 90.

    ידוע שהרבה יותר קשה להתקבל בארץ מאשר מבלגיה

    , 16/09/13 12:21

    כנראה שהיו מועמדים יותר בשלים וטובים ממנה.

    IP: 89.139.27.149דווח על תגובה זו

  • 89.

    אז בר אילן הקפידה על קריטריונים ולא העדיפה לזרוק ישראלי כדי לתת מקום ל

    לאזרחית בלגית ואתם משמיצים?, 16/09/13 11:21

    אין על הטמטום הישראלי הניכר בתגובות. מה שאנחנו למדים זה שבבר אילן לא נכנעו לרוח ההתלהבות ולא העדיפו אזרחית בלגית רק בגלל שהיא לא ישראלית אלא קבעו מי יתקבל לפי פסיכומטרי. במקום לברך על כך הטוקבקים האדיוטים תוקפים. למה היא צריכה לקבל העדפה על ישראלי עם נתונים יותר טובים? כי היא יפה? כי היא מופיעה בעיתון בלגי? כי היא בלגית? כי היא בת 16 ולא בשלה לרפואה? או סתם כי אתם חייבים להשמיץ בלי שכל?

    IP: 62.219.101.64דווח על תגובה זו

    • תגובה לשומר החותם (ל''ת)

      יצחקי, 18/09/13 13:06


      IP: 109.65.204.182 דווח על תגובה זו

      • תגובה לשומר החותם

        יצחקי, 18/09/13 13:17

        גם תגובתך ,לצערי,לא שקולה עד תום.לפי הכתבה העלמה בסך הכל ציפתה לתשובה.כן התקבלה לא התקבלה זה לא חשוב. תשובה,תגובה.לא להישאר בחלל ריק רגע לםני פתיחת שנת הלימודים.גם תשובה שלילית היא תשובה.אף אחד לא ביקש שתתפוס מקומו של גאון מקומי שייזרק אם היא תתקבל.אולי היא באמת מבריקה? אולי היא גאון?אינך יודע וקבעת מסמרות שקבלת תהיה על חשבון ישראלי.גם ליהודי התפוצות צריך לפתוח צוהר ולא לנעול אותו בפרץ של פטריוטיות.

        IP: 109.65.204.182 דווח על תגובה זו

  • 88.

    האם נערה מוכשרת בגיל 16 מתאימה לרפואה -לא -חסר בשלות (ל''ת)

    אזרח שונא צביעות, 16/09/13 10:37


    IP: 2.55.141.202

  • 87.

    הרמה של רוב התגובות מתאימה לרמה של הכתבה (ל''ת)

    מזו-זה, 16/09/13 09:31


    IP: 81.218.97.45

  • 86.

    בארץ מאות סטודנטים מתחילים אוניברסיטה בגיל 16

    ביג דיל, 16/09/13 09:09

    מאות בוגרי התכנית לנוער מוכשר במתמטיקה מתחילים ללמוד באוניברסיטאות בר אילן ותל אביב בגיל 16 ומסימים תואר במתמטיקה או פיסיקה בגיל 19 עם דחיית שרות לשנה מהצבא.
    הרבה מאד מתחילים לימודים לתואר בגיל 16 באוניברסיטה הפתוחה.
    אלה רק דוגמאות ויש רבים אחרים.
    בבלגיה זו תופעה חורגת אבל בישראל זו תופעה רגילה.
    בברכת גמר חתימה טובה והפסיקו להשמיץ כל היום.

    IP: 109.186.4.233דווח על תגובה זו

    • לטעמי, יש הבדל "קטן" גדול בין

      , 16/09/13 15:14

      ללמוד מתמטיקה בגיל 16, ללימודי רפואה באותו הגיל. כמו שמישהו כאן כתב, אנשים לא מתקבלים רק על בסיס ציונים, אלא גם עוברים ראיונות אישיים. יכול להיות שבאוניברסיטה חשבו שהיא צעירה מדי או לא בשלה מספיק, וזה די הגיוני, עם כל הרצון הטוב והמוטיבציה שלה.

      IP: 94.230.88.13 דווח על תגובה זו

    • ל-24, תראה לי מקרה אחד שבגיל 16 מתקבלים לרפואה בארץ (ל''ת)

      ד''ר ירון, 20/09/13 11:17


      IP: 108.85.162.187 דווח על תגובה זו

      • יש סטודנט שהתחיל ללמוד רפואה בגיל 16 בארץ, אחרי שקפץ 2 כתות

        מו, 22/09/13 16:45

        עתודאי. הוא מסיים שנה הבאה את לימודיו בטכניון.

        IP: 89.139.33.153 דווח על תגובה זו

        • אבל היא לא ניסתה להתקבל לרופאה!!! הבנת הנקרא! (ל''ת)

          ביו טכנולוגיה, ביו טכנולוגיה, 28/09/13 12:14


          IP: 77.125.243.233 דווח על תגובה זו

  • 85.

    לא הבנתי מה הבעיה...המדינה מספסדת את למודי הרפואה והישראלים קודמים...

    עפר, 16/09/13 09:05

    רוב הסכויים שתלמד כאן ותחזור למולדתה....

    IP: 82.80.134.97דווח על תגובה זו

  • 84.

    אמרתם בר אילן, אמרתם הכל (ל''ת)

    יגאל עמיר, 16/09/13 08:39


    IP: 84.94.105.52דווח על תגובה זו

    • אמרתם באר שבע וכו (ל''ת)

      מ. וענונו, 16/09/13 08:51


      IP: 79.177.67.126 דווח על תגובה זו

      • אמרתם חיפה וכו (ל''ת)

        ח. זועבי, 16/09/13 08:52


        IP: 79.177.67.126 דווח על תגובה זו

        • הרשמו למכון מקס פלאנק אין שם יהודים רעים (ל''ת)

          אין שם יהודים בכלל מוהאהאהאהא אכטונג, 16/09/13 08:53


          IP: 79.177.67.126 דווח על תגובה זו

          • אמרתם מקיף הוד השרון (ל''ת)

            בר רפאלי, 16/09/13 08:59


            IP: 79.179.12.247 דווח על תגובה זו

        • אמרתם כפר קאסם (ל''ת)

          '' שייך '' ראד סאלח, 16/09/13 09:36


          IP: 193.46.64.93 דווח על תגובה זו

          • אמרתם איראן וכו" (ל''ת)

            קופיקו, 16/09/13 09:38


            IP: 193.46.64.93 דווח על תגובה זו

    • אמרתם שמאלני-אנטישמי אמרתם בכל (ל''ת)

      לך תרביץ לעצמך במראה, 16/09/13 11:22


      IP: 62.219.101.64 דווח על תגובה זו

      • בילבלת אותי!! אני חשבתי שהימין אנטישמי.

        גונטר, 16/09/13 12:45

        אתה מאלה שכל הזמן מניפים אגרוף קפוץ? כי אם
        יפתחו את האגרוף יפלו מהעץ?
        כנראה שכן.
        בחייך, תעזוב את הימין, אתה מוריד את הרמה של כל הימנים ( שגם ככה נמוכה)

        IP: 212.235.98.153 דווח על תגובה זו

    • ואמרתם כה לחי רבי שמעון בר יוחאי (ל''ת)

      עד כאן ., 16/09/13 17:05


      IP: 79.177.61.30 דווח על תגובה זו

  • 83.

    בישראל מתקבלים לא רק על סמך ציונים אלא ראיונות והערכת בגרות והתאמה ... (ל''ת)

    שקשוקה פופוליסטית רדודה, מרופא שעבר את לימודיו כאן, 16/09/13 08:36


    IP: 46.121.223.218דווח על תגובה זו

    • הכתבה מעמידה גם את שיטת הפסיכומטרי הכללי במבחן.

      x, 16/09/13 16:35

      זה ידוע שמבחן מותאם לנושא הפקולטה מיטיב עם המתמודדים ה'באמת מתאימים', אל מול המבחן הכללי המקובל שבודק מהירות מחשבה וידיעת האנגלית וקשור להצלחה בלימודים נסיבתית בלבד.

      שוב ושוב צצות דוגמאות לכך בעולם (כמובן, כי בארץ אין באמת גוף שיודה שיש לעשות Review רציני לקבלה ללימודים האקדמיים בארץ) והאחריים לדבר בארץ ממשיכים לאחוז בקרני המזבח של 'מבחן לכל מקצוע יעלה את העלות למתמודדים (כאילו המתמודדים ללימודי רפואה, מסתפקים בתואר בבלשנות כפרס ניחומים).



      נ.ב. המשך תהליך הקבלה ללימודי רפואה (ראיון וכו') אינם קשורים לנושא (שהכתבה מצביעה עליו).

      IP: 213.8.124.45 דווח על תגובה זו

  • 82.

    גם אני התקבלתי במקום אחד ולא באחר ולא קיבלתי כותרת!!!

    גל, 16/09/13 08:30

    התקבלתי בחו"ל לתואר שני ובארץ לא. ואני תושב הארץ, למה לא הודיעו על זה בחדשות???

    IP: 37.142.132.54דווח על תגובה זו

    • לא הודיעו כי אתה (ל''ת)

      משקר, נראה אותך מזדהה, 16/09/13 08:37


      IP: 87.68.144.185 דווח על תגובה זו

    • כי לא היית בן 16 כשהתקבלת לרפואה (ל''ת)

      ד''ר עופר, 20/09/13 11:20


      IP: 108.85.162.187 דווח על תגובה זו

  • 81.

    כתבה מטומטמת ומיותרת - זה הגיוני

    טל, 16/09/13 08:29

    כל מי שנרשם אי פעם ללימודים יודע שהסיכוי להתקבל לא זהה בכל אוניברסיטה. זה תלוי גם במספר המקומות והנרשמים. אז היא קצת מוכשרת, יש הרבה כאלה גם בארץ

    IP: 37.142.132.54דווח על תגובה זו

  • 80.

    אוניברסיטאות מפספסות בענק וחבל

    אייל, 16/09/13 08:22

    האוניברסיטאות, הטכניון והמכללות צריכות לאתר כבר מגיל 16 את אלה המתבלטים , את מדעני העתיד את אלה שכדאי להם להשאיר קרוב קרוב אליהם , כי הם יהיו הממציאים הבאים , המדענים הבאים והחוקרים הבטים. מי שמתחיל בגיל 16 לימודים אקדמאים יכול להיות דוקטור בקלות בגיל 23, זה אדם שרק יכול לתרום למדע מכאן ועד הודעה חדשה . כל אלה עם מנות משכל גבוהות , בתי הספר התיכוניים צריכים לאתרם ומייד להטיס אותם לאוניברסיטאות , הצבא צריך לתת להם פטור או דחיית שירות . להחתים אותם על טופס שבו הם מתחייבים שלא לעזוב את המדינה עד גיל 35 ולהשקיע בהם! זה העתיד שלנו ! האקדמיה מתחילה נסיגה מטורפת עקב הורדות תקציבים וחבל ! טוב לפעול שעה אחת קודם. החמודה מהתמונה הייתה לקבל תשובה אחרי יום , או אפילו אחרי דקה. חבל.

    IP: 93.172.188.184דווח על תגובה זו

    • הם כבר עושים את זה,

      עמית, 16/09/13 10:06

      אבל הם עושים את זה דרך בתי הספר בארץ, הם לא מחפשים בחו"ל. והאמת יש בזה איזשהו הגיון, כי הרי מדובר בלימודים מסובסדים על חשבון המדינה, אז אם יסבסדו למישהו שמחרתיים יחזור לארצו זה יהיה הפסד למדינה. היה נחמד אם היו משלבים עלייה עם לימודים, אבל ברור שזו לא הייתה הכוונה של הבחורה בכתבה.

      IP: 193.43.246.250 דווח על תגובה זו

  • 79.

    לאן הדרדרנו..- גזענים נמאסתם.

    שגיא, 16/09/13 08:16

    איך קרה שכל נושא מגיע לגזענות שכזו. טוב שמשריינים מקומות לערבים, לחיילים, לעתודאים כו' וכו', הרופאים חייבים להיות חלק מהעם לא תמיד ביחס ישר להישגים בתיכון. יש רופאים ערבים מעולים עם גישה טיפולית מדהימה ויחס שחבל על הזמן.., יש רופאים יהודים טובים כמותם ואחרים סנובים, מתנשאים, מוצצי גם (בכסף כמובן) שמתעשרים על חשבון סבלם של חולים אומללים). אני מוותר על הילדונת החמודה, שתתגייס קודם לצבא העם או לעתודה אח"כ נראה., עדיך ערבי ישראלי עם אוריינטציה מקומית מילדה גלותית שלא תסתדר כאן יומיין וחצי. לטובתה שתשאר בבועה שלה בחו"ל.

    IP: 46.120.73.162דווח על תגובה זו

    • "טוב שמשריינים" - מדוע אני צריך לקבל רופא ערבי במקום יהודי שטוב ממנו? (ל''ת)

      לא לשריון - שהכי טובים יתקבלו וזהו!, 16/09/13 08:26


      IP: 88.198.14.171 דווח על תגובה זו

      • מפני שהערבי מהגן לא קיבל את אותן הזדמנויות כמו היהודי !!

        שגיא, 16/09/13 09:04

        כבר מהגן הערבים מופלים לרעה, לא פלא שלאחר 12 שנות לימוד במערכת הישראלית הם צריכים קדימות בתור., כשהתנאים יהיו שווים, שישימו אותם על אותה סקלה של בחינה., בינתיים שהמדינה תתמודד עם אפליה וקיפוח של שנים. (אותו דין לגבי תלמידים מבפריפריה !!) לכו תראו את רמת החינוך שם ביחס למדינת תל אביב !!.

        IP: 80.178.145.134 דווח על תגובה זו

  • 78.

    ה אוהב אותה אין לה מה לחפש במדינה המטונפת הזאת (ל''ת)

    רוני, 16/09/13 08:12


    IP: 46.117.18.237דווח על תגובה זו

  • 77.

    פה אלופים רק בלתחמן לגנוב לתפור חליפות ולעשות דוואינים

    רוני, 16/09/13 08:11

    מדינה מסריחה של קומבינות וסירחון של ביוב

    IP: 46.117.18.237דווח על תגובה זו

    • מדינת הגמדים. פוליטיקאים אפסים. שרים (שאינם מסיימי בגרות), כך נראה

      כל מילה זהב, 16/09/13 09:11

      הספורט שלנו, בתי החולים שלנו, כי יעני ל'נבחרים" בשיטת הממשל הדפוקה שלנו, איכפת להם ממנו כקליפת השום. דואגים לעצמם ולכיסם. מושחתים נמאסתם. התחילו לתמוך ולעודד מהגן בילדי הפלא. איזו מדינה דפוקה A

      IP: 5.22.129.55 דווח על תגובה זו

      • מסכן! איך אתה חי בגהנום הזה????????????? (ל''ת)

        א, 16/09/13 11:29


        IP: 109.64.116.145 דווח על תגובה זו

  • 76.

    מוחקים תגובות- לא צריך להיות אוטומטי המחיקה

    מוחקים את תגובות!, 16/09/13 08:09

    מוחקים תגובות!

    IP: 85.64.171.9

  • 75.

    ישראל מתחת לכל העמים המפותחים (ל''ת)

    יוסי, 16/09/13 08:03


    IP: 93.172.98.240

  • 74.

    20000 חיילים וחיילות נפלו בשביל כלום---------

    דנה, 16/09/13 07:57

    העיקר שביבי-שרה, יאיר-ליהי נהנים ומוחאים כפיים. חשוב מאוד! וששרי מחייכת!

    IP: 84.228.244.169

    • יכולת ההיקש הלוגי שלך, מדהימה. אין ספק.

      זיו_! , 16/09/13 08:06

      איך קיבינימט קשור הטמטום השמאלני שלך לנשוא הכתבה?
      איך ביבי שייך לזה שהיא לא התקבלה לפקולטה לרפואה בגיל 16?
      באמת לא יודע דנה, מה? אין ב eBay איזה מוח יד שניה במצב טוב ?!

      IP: 10.30.101.123 דווח על תגובה זו

      • שתקנה משהו זול בדיל אקסטרים (ל''ת)

        צודק, 16/09/13 08:51


        IP: 79.177.67.126 דווח על תגובה זו

  • 73.

    אתה רוצה להיות מטופל של בת 16? אני לא. (ל''ת)

    el potro de judea, 16/09/13 07:57


    IP: 81.218.48.37

  • 72.

    גם סטיבן ספילברג

    Hagay, 16/09/13 07:54

    אל תרגשי רע עם עצמך יקירתי גם סטיבן ספילברג לא הצליח להתקבל למגמת קולנוע בירושלים בשנות ה 60 בטענה של חוסר כישרון.
    איזה מזל.

    IP: 176.8.8.155דווח על תגובה זו

  • 71.

    כל ישראלי שאושפז או טופל במחלקה בניהול ערבי יודע שהאווירה שונה (ל''ת)

    זה רעיון רע להציף בתי החולים בערבים, 16/09/13 07:47


    IP: 96.44.189.101

    • לך קיבינימאט. ״רופאים״ רוסים שקיבלו תעודות ע״ס הצהרה עדיף? (ל''ת)

      הציבור משלם בבריאותו ובחייו על העליה הנהדרת הזו, 03/10/13 16:54


      IP: 5.102.233.215 דווח על תגובה זו

  • 70.

    אין סיבה להציף האוניברסיטאות ברופאים ערבים - שיהרסו הרפואה הציבורית (ל''ת)

    למרות שהם נחמדים מוכשרים ומשכילים - הרמה יורדת, 16/09/13 07:45


    IP: 77.125.74.234

  • 69.

    שיעשו סקרים ומדידות - כל המחלקות שמנוהלות ע"י ערבים מדורדרות (ל''ת)

    אווירה לא נעימה - וגישה מקצועית פחות מדעית, 16/09/13 07:44


    IP: 31.54.59.65דווח על תגובה זו

  • 68.

    בבילינסון המון רופאים וצוות ערבים והאווירה כמו ברמאללה (ל''ת)

    לא חשוב הכישרון חשובה גם התרבות והגישה, 16/09/13 07:42


    IP: 31.54.59.65דווח על תגובה זו

  • 67.

    לאשכנזים

    יי, 16/09/13 07:41

    למה אתם מבריחים את חבריי מהמדינה? עוזבים לחול ארהב אוסטרליה

    IP: 80.246.133.179

  • 66.

    היה צריך לבטל השריון שעושים לערבים ולקבל אותה במקום אחד מהם (ל''ת)

    רופאים ערבים מציפים בתי החולים ומדרדרים אותם, 16/09/13 07:41


    IP: 130.138.227.41דווח על תגובה זו

    • שלא תצטרך חו"ח להתחמן שכמה רופאים ערבים יקבלו אותך (ל''ת)

      אזרח ירושלמי לחרדי, 16/09/13 10:42


      IP: 77.127.249.173 דווח על תגובה זו

  • 65.

    בהחלט היה צריך לדחות אחד הערבים ולקבל אותה במקומו (ל''ת)

    השריון לערבים מחסל היהודים, 16/09/13 07:37


    IP: 31.54.59.65

    • רופאים ערבים מביאים המנטאליות הבלתי נסבלת שלהם לבתי חולים (ל''ת)

      לא מבין השטות בלהציף בבתי החולים אותם (בילינסון), 16/09/13 07:38


      IP: 31.54.59.65 דווח על תגובה זו

      • כל בית חולים שיש בו רופאים ערבים בכירים מדרדר ונהרס (ל''ת)

        זו עובדה ולא חשוב כמה הם מוכשרים, 16/09/13 07:39


        IP: 31.54.59.65 דווח על תגובה זו

  • 64.

    לא כדאי לה להיות רופאה בארץ

    ג'ון, 16/09/13 07:27

    בעיקר בגלל הערסים שתוקפים אנשים ויתייחסו אליה בזלזול כי היא אישה

    IP: 79.181.203.118דווח על תגובה זו

    • אותך גזען מטונף (ל''ת)

      עארס מי שעשה, 16/09/13 07:44


      IP: 80.246.133.54 דווח על תגובה זו

    • מגזען כמוך יא מטונף בא להקיא ממך (ל''ת)

      טוב עארס, 16/09/13 07:47


      IP: 80.246.133.212 דווח על תגובה זו

  • 63.

    למרות ביקורתי על אוניברסיטת בר אילן, עלי לאזן מעט את התמונה:

    ורדינה, 16/09/13 06:32

    אני זוכרת תקופה שבה הבטיחו לסטודנטים מחו"ל לימודי חינם באוניברסיטאות בארץ (אינני יודעת אם נוהג זה עדיין קיים) מתוך תקווה שזה ידרבן אותם לעלות ארצה. כמו כן יכלו ליהנות מסל קליטה אם נרשמו כעולים חדשים. מה הייתה התוצאה? הם סיימו את הלימודים, ניצלו את המילגה ואת סל הקליטה ולאחר מכן עזבו את המדינה כשבכיסם גם אזרחות ישראלית. מאז לא ראינו אותם. בערך כמו רבים מעולי רוסיה, שניצלו את סל הקליטה, רכשו דירה במענק שקיבלו מהמדינה, השכירו את הדירה ומדמי השכירות משלמים את המשכנתא על שארית העלות והיגרו למדינה אחרת. כאשר תגיע חרף לצווארם בגלל רדיפות אנטישמיות יחזרו לכאן כי זה "מגיע להם".

    לכן, לכ כל סטודנט צריך להתקבל למעט מקרים שבהם וועדת קבלה תתרשם שכוונת העלייה רצינית. כידו, שכר הלימוד אינו מכסה את כל עלות הלימוד והאוניברסיטה צריכה להחליט במי כדאי להשקיע חלק מהתקציב.

    IP: 46.116.129.12דווח על תגובה זו

    • תיקון טעות בתגובתי הקודמת: צריך להיות "כאשר תרחף חרב מעל צווארם"

      ורדינה, 16/09/13 06:35

      ולא כפי שנכתב.

      IP: 46.116.129.12 דווח על תגובה זו

  • 62.

    דווקא יכל להיות מסלול הגיוני: מתחכמוני לבר אילן. השכלה בכאילו... (ל''ת)

    אובייקטיביסט, 16/09/13 06:24


    IP: 50.67.88.2דווח על תגובה זו

    • אבי ז"ל למד בתחכמוני נראה לי שהוא כבר לא קיים (ל''ת)

      אקדמאי נאה, 16/09/13 06:29


      IP: 85.65.34.156 דווח על תגובה זו

  • 61.

    בארץ ועדות חסויות ממנות פרופסורים באוניברסיטאות, מאשרות מימון מחקר וכמ

    ##########################################3, 16/09/13 06:22

    בארץ ועדות חסויות ממנות פרופסורים באוניברסיטאות, מאשרות מימון מחקר וכמובן מגישות מועמדים לפרסים בינלאומיים.
    חתן נובל בפיסיקה האחרון פרופ' הרוש (יליד מרוקו) היה מקבל מאותן ועדות חסויות בארץ קתדרה ומימון? וממשלת ישראל היתה מגישה את מועמדותו לנובל? ואחרי שזכה,פרס הזמין אותו לבית הנשיא? שלח לו מכתב ברכה? הזכיר את שמו בכלל?

    IP: 50.1.170.75

  • 60.

    בארץ ועדות חסויות ממנות פרופסורים באוניברסיטאות, מאשרות מימון מחקר וכמ

    ====================, 16/09/13 06:21

    בארץ ועדות חסויות ממנות פרופסורים באוניברסיטאות, מאשרות מימון מחקר וכמובן מגישות מועמדים לפרסים בינלאומיים.
    חתן נובל בפיסיקה האחרון פרופ' הרוש (יליד מרוקו) היה מקבל מאותן ועדות חסויות בארץ קתדרה ומימון? וממשלת ישראל היתה מגישה את מועמדותו לנובל? ואחרי שזכה,פרס הזמין אותו לבית הנשיא? שלח לו מכתב ברכה? הזכיר את שמו בכלל?

    IP: 50.1.170.75

  • 59.

    מה הפלא? אוניברסיטת בר אילן מעדיפה להעניק דוקטורטים לחסרי

    ורדינה, 16/09/13 06:21

    תעודת בגרות, כנראה. תלמידה מצטיינת עם כישרון כשלה אינו הולם את ציפיות האוניברסיטה הזו.

    אולי כדאי להחליף את כל הסגל האקדמי שם ולבחור במקום זאת בסגל נורמאלי עם נורמות אקדמאיות מקובלות בעולם?

    IP: 46.116.129.12דווח על תגובה זו

  • 58.

    בארץ ועדות חסויות ממנות פרופסורים באוניברסיטאות, מאשרות מימון מחקר וכמ

    =============================================, 16/09/13 06:20

    בארץ ועדות חסויות ממנות פרופסורים באוניברסיטאות, מאשרות מימון מחקר וכמובן מגישות מועמדים לפרסים בינלאומיים.
    חתן נובל בפיסיקה האחרון פרופ' הרוש (יליד מרוקו) היה מקבל מאותן ועדות חסויות בארץ קתדרה ומימון? וממשלת ישראל היתה מגישה את מועמדותו לנובל? ואחרי שזכה,פרס הזמין אותו לבית הנשיא? שלח לו מכתב ברכה? הזכיר את שמו בכלל?

    IP: 50.1.170.75

    • שוב, רגש הנחיתות המזרחי מוצא פינה להתבטא (ל''ת)

      ורדינה, 16/09/13 06:23


      IP: 46.116.129.12 דווח על תגובה זו

      • המזרחים היחידים שאני מכירה הם האיסטויודאן שמנסים להתמערב (ל''ת)

        =============================================, 16/09/13 07:07


        IP: 50.1.170.75 דווח על תגובה זו

      • גם נחיתות "קשה" אבל בעיקר גועל. נכון שספרדים ירדו מהעצים ואשכנזים מהר

        ##########################################3, 16/09/13 07:23

        גם נחיתות "קשה" אבל בעיקר גועל. נכון שספרדים ירדו מהעצים ואשכנזים מהר סיני,אבל לא מעוניין שילדי ישמעו זאת.
        הבעיה תעלם ביום שקומץ הורים אמיצים יוציאו ילדיהם משיעורי "ציונות/היסטוריה של העם היהודי בדורות האחרונים" . על אפו וחמתו של חוק שטיפת מוח חובה. שפולנים ילמדו את ילדיהם שהם בראו את השמיים או כל מה שעולה ברוחם, בתנאי שיעשו זאת על חשבונם הפרטי בלי לאנוס אחרים לשנן זאת לבגרות.כלל משלמי המיסים לא יממנו את התעמולה הזו [גם אם היא אמת!] השד העדתי ניזון מזה ששוטפים לכולם את המח מגיל אפס. השד נולד ב1918 כשהבריטים הקימו ממשלת עגלונים פולנים שגבתה מיסים מכלל האוכלוסיה והפנתה משאבים לאנשיה ולמכונת התעמולה שלהם. דורות של ילדים עוד בשנות ה20 וה30 גדלו על הפרופגנדה הזו, הרבה לפני "הקמת המדינה". כשבפועל המדינה הוקמה ב1918 והוכרזה ב1948 , בין לבין היתה כאן מדינה לכל דבר ועניין.תבדקו! מחריד לקרא בויקיפדיה אבל אם רוב המשפחה של בן גוריון,א.ד.גורדון, בן יהודה, גולדה וכל השאר מתו בפולין משחפת, מלריה ודיפטריה אז הם לא ייבשו את המחלות הנ"ל! הם הביאו אותן, תקראו את עובדות סיפור חייהם לפני שיעברו שיפוץ.

        IP: 50.1.170.75 דווח על תגובה זו

        • באתר מורשת "קים" בן גוריון מחקו כבר את זה ש8 מ12 אחיו מתו בילדותם ממחל

          Juanitto, 16/09/13 07:46

          באתר מורשת "קים" בן גוריון מחקו כבר את זה ש8 מ12 אחיו מתו בילדותם ממחלות ואימו מתה בלידה ה13 וכעת כתוב רק שהם היו 5 אחים ואימו מתה בלידה האחרונה. שיפוץ שנעשה בשנתיים האחרונות . אז תקראו על השאר לפני שגם הם יעברו שיפוץ.

          IP: 50.1.170.75 דווח על תגובה זו

  • 57.

    בארץ ועדות חסויות ממנות פרופסורים באוניברסיטאות, מאשרות מימון מחקר וכמ

    ##########################################3, 16/09/13 06:20

    בארץ ועדות חסויות ממנות פרופסורים באוניברסיטאות, מאשרות מימון מחקר וכמובן מגישות מועמדים לפרסים בינלאומיים.
    חתן נובל בפיסיקה האחרון פרופ' הרוש (יליד מרוקו) היה מקבל מאותן ועדות חסויות בארץ קתדרה ומימון? וממשלת ישראל היתה מגישה את מועמדותו לנובל? ואחרי שזכה,פרס הזמין אותו לבית הנשיא? שלח לו מכתב ברכה? הזכיר את שמו בכלל?

    IP: 50.1.170.75

    • טוב -אחד קיבל פרס נובל רק מוכיח שהבעיה היא כללית (ל''ת)

      אזרח שונא צביעות, 16/09/13 10:44


      IP: 77.127.249.173 דווח על תגובה זו

  • 56.

    ארץ אוכלת יושביה. מדינה של ערפדים. (ל''ת)

    מנו, 16/09/13 06:19


    IP: 213.57.245.162דווח על תגובה זו

    • היא איננה "יושביה". תרגע.

      אוף, 16/09/13 06:57

      די להלקאה. ואם היתה מתקבלת ללימודים בארץ וודאי היית כותב "ארץ אוכלת יושביה, מממנת תואר לבלגית שתופסת מקום לימודים של ישראלית שעשתה צבא". נכון?

      IP: 84.109.139.247 דווח על תגובה זו

    • אני מניח שלך, מנו, אין השכלה אקדמאית

      שי, 16/09/13 07:32

      צדקתי?

      IP: 79.177.9.249 דווח על תגובה זו

  • 55.

    זה חדשות?

    גיל, 16/09/13 06:19

    מיליוני סטודנטים בעולם מתקבלים למוסד X ולא למוסד Y. שיהיה לכולם בהצלחה.

    IP: 62.90.94.225דווח על תגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      LIKE, 16/09/13 06:57


      IP: 84.109.139.247 דווח על תגובה זו

  • 54.

    בר אילן-"אוניברסיטה" באיסרבלוף. הכל קומבינות בהוצאת תואר ראשון ושני.

    טוב שבחרת לא ללמוד בבר אילן., 16/09/13 06:15

    במסגרת תוכנית של רפי גינת- כל מה שצריך כדי ללמוד בבר אילן-ללמוד שנה במכללת נתניה(והכל קומבינות ציונים)התלמידים בוודאות מקבלים 95. ואז עוברים למסלול בבר אילן-כדי להשלים לתואר ראשון-יושבים בכיתה ומשחקים במחשב. אין מבחנים.הגשת עבודה אחת. הכל מסחרה והופ יש תואר ראשון בתום השנה הראשונה. והדרך לשנייה קלה.כל אלה המקבלים תואר בבר אילן-ולא משנה אם ראשון ושני-לא ראויים לולא מוסמכים.יופי של מדינה.

    IP: 79.183.101.218

    • כיום מקובל באוניברסיטאות רבות לאפשר לתלמידים להגיש עבודות

      ורדינה, 16/09/13 06:26

      במקום מבחנים. יש בכך תועלת ומידה רבה של צדק. סטודנטים מוכשרים רבים מקבלים "בלקאוט" בבחינות ומגיעים לציונים נמוכים למרות שידיעותיהם רבות ובעבודות הם מקבלים את הציונים הגבוהים ביותר מפני ששם החרדה אינה תוקפת אותם.

      IP: 46.116.129.12 דווח על תגובה זו

    • כנראה אתה "בוגר" של אחת המכללות ה"מובילות" בשוק ...

      אינגה הצולפת, 16/09/13 09:15

      נכון שניסית להתקבל לאוניברסיטה ולא קיבלו אותך ?

      בקטנה גבר ,העיקר יש לך את המכללה האוניברסיטאית הקטנה שלך .

      IP: 176.13.85.1 דווח על תגובה זו

  • 53.

    שיהיה לך בהצלחה, בכל מסלול שתתחילי בו. הכל לטובה... (ל''ת)

    גילי, 16/09/13 05:26


    IP: 213.57.188.163דווח על תגובה זו

  • 52.

    ישראל כל כך מפגרת, ממש מבריחה מוחות.

    , 16/09/13 05:12

    וא"כ מתלוננים למה המוחות הטובים בורחים מישראל. אני מכירה עוד כמה חכמים מאוד בוגרי אוניברסיטאות טובות בעולם שלא מצאו עבודה באוניברסיאות בארץ. חבל

    IP: 108.21.56.126דווח על תגובה זו

    • בדיוק להיפך. לישראלי יש זכות קדימה בלימודים. היא עדיין זרה (ל''ת)

      ולא ממש קונה את הספור שלה על עליה., 16/09/13 06:51


      IP: 87.68.56.22 דווח על תגובה זו

    • היא איננה ישראלית. (ל''ת)

      שתתכבד, תלמד ותבוא אח''כ., 16/09/13 06:59


      IP: 84.109.139.247 דווח על תגובה זו

    • ישראל היא מדינה קטנה, אין בה עבודה לכולם (ל''ת)

      שי, 16/09/13 07:31


      IP: 79.177.9.249 דווח על תגובה זו

    • תגובה כמו שלך היא ההוכחה לצידקת טענתך (ל''ת)

      ''מבריחה מוחות'', 16/09/13 09:29


      IP: 31.210.187.188 דווח על תגובה זו

    • לכל החוכמולוגים - כן, ישראל מבריחה מוחות

      מגיב, 16/09/13 13:41

      אני גם מכיר אדם (ישראלי, שלא תתבלבלו) שניסה להתקבל בכל אוניברסיטה בארץ, לא הצליח, וכיום הוא סטודנט מצטיין בחו"ל (ובמדינה מערבית מוכרת, לא מזרח פולין).
      עכשיו, אלא אם תטענו שכל האוניברסיטאות בארץ ברמה כזו גבוהה ש"אין פלא שהוא מצטיין שם", אז כן - ישראל מבריחה מוחות.

      IP: 46.120.138.179 דווח על תגובה זו

      • נכון. וגם

        x, 16/09/13 17:48

        אלה הטוענים אחרת עושים בעיקר בהתבסס על הטענה 'מפאת חוסר המקום, התחרות גדולה ולכן רק הטובים ביותר מתקבלים' (זה לא אומר שהלא מתקבלים/מתקבלים לחו"ל לא טובים/לא מצטיינים, אלא שהמתקבלים למוסדות בארץ טובים יותר.

        זה גם נותן הרגשה טובה (מאין טפיחה על השחם לעצמנו).

        אך זהו כשל לוגי מהסיבה הפשוטה שזה מניח מערכת איתור ומיון מדויקת כאשר המערכת בפועל אינה כזו. בייחוד בכל הקשור בפוסט-דוק / מלגות.

        IP: 46.19.81.217 דווח על תגובה זו

      • בבקשה לא לזלזל באוניברסטיאות בפולין-הלואי עלינו הרמה והתנאים

        , 22/09/13 10:14

        שיש להם שם: לימודים בחינם, מלגת קיום, עבודה בשכר הוגן בחופשות(לסטודנטים לרפואה),
        יש לציין שהרופאים הפולנים מאישים הרבה בתי חולים באירפה-גרמניה, צרפת, אנגליה, ואיטליה.
        שיהיה חג שמח.....

        IP: 77.126.82.247 דווח על תגובה זו

  • 51.

    חתן נובל בפיסיקה האחרון פרופ' הרוש (יליד מרוקו) היה מקבל מאותן ועדות ח

    ##########################################3, 16/09/13 03:05

    בארץ ועדות חסויות ממנות פרופסורים באוניברסיטאות, מאשרות מימון מחקר וכמובן מגישות מועמדים לפרסים בינלאומיים.
    חתן נובל בפיסיקה האחרון פרופ' הרוש (יליד מרוקו) היה מקבל מאותן ועדות חסויות בארץ קתדרה ומימון? וממשלת ישראל היתה מגישה את מועמדותו לנובל? ואחרי שזכה,פרס הזמין אותו לבית הנשיא? שלח לו מכתב ברכה? הזכיר את שמו בכלל?

    IP: 50.1.170.75

  • 50.

    אז מה?? אני מעדיף רופאים מנוסים ובוגרים, לא צעירונת מתלהבת. (ל''ת)

    מפהק, 16/09/13 02:43


    IP: 72.93.224.231דווח על תגובה זו

  • 49.

    שימו לב למשפט שיש בכתבה . אם יהודי חי בגולה כמו חילוני בישראל זה השמדה

    הבנתם .???? יהודי חילוני בגולה הוא דד מן, 16/09/13 02:08

    היא בוגרת מאוד לגילה. סביר להניח גם בגלל העובדה שקפצה כיתה וסיימה זה עתה את כיתה י"ב בהצטיינות בבית הספר היהודי "תחכמוני" והיא רק בת 16.

    פשוט חוצפה של החילונים

    IP: 173.2.219.56

  • 48.

    דווקא יכל להיות מסלול הגיוני: מתחכמוני לבר אילן. השכלה בכאילו... (ל''ת)

    אובייקטיביסט, 16/09/13 01:48


    IP: 67.188.29.109

  • 47.

    למזלך לא התקבלת לבר-אילן שזו אוניברסיטה של רסר"ים עם תארים בקומבינה

    תשאלו את יאיר לפיד, 16/09/13 01:44

    יאיר לפיד כמעט יצא מבר-אילן עם דוקטורט למרות שאין לו אפילו בגרות, אלפי רס"רים חצי אנאלפבטים מתהדרים בתארים אקדאים מבר אילן במדעי החברה מישהו חייב לעצור את החגיגה ההזויה הזו

    IP: 79.181.97.78

    • תיקון

      סרגיי, 07/10/13 21:24

      בר-טליבאן, לא בר-אילן.

      IP: 79.177.10.252 דווח על תגובה זו

  • 46.

    תפסיק עם השקר הזה . אתה לא יהודי ויהודים מחפשים תורה לא כסף ולא טכנלגי

    קליין זה הונגרי נמוך וקטן מזרע הכוזרים, 16/09/13 01:36

    אמא יהודיה לא רוצה חתן רופא
    אולי אמא כוזרית
    וגם השכל ותרבות הגוי לא מעניין את היהודים
    אולי את הכוזרים ואת הערב רב שהתעלק על עם ישראל

    אינשטיין אדם טפש לא חכם בכלל

    IP: 173.2.219.56

  • 45.

    ג'ורוויזן ? פתטי !!!!!!! (ל''ת)

    רועי, 16/09/13 01:02


    IP: 79.180.195.213

  • 44.

    נערה איכותית , היה עדיף אם היתה לומדת בארץ (ל''ת)

    רוני, 16/09/13 00:41


    IP: 187.153.124.9דווח על תגובה זו

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 16/09/13 00:46

      לא חם לא קר -תגובה פושרת ולא ציונית.
      -אין עוד מלבדו.

      IP: 108.194.47.95 דווח על תגובה זו

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 16/09/13 00:52

      הייתי מצפה קצת יותר לתגובה אוהדת מסוג :"טפשים למה אתם משאירים את ילדינו בגלות"
      או "דפוקים ואגואיסטים מתי עשיתם משהו בשביל אחיכם ואחותכם"
      או " נבלות, תעלו אותה לארצינו".
      הבנת?
      -אין עוד מלבדו.

      IP: 108.194.47.95 דווח על תגובה זו

    • לא

      סרגיי, 07/10/13 21:23

      עדיף לה ללמוד בחו"ל ולשאר שם מאשר להגיע לישראל, מדינה אוכלת אזרחיה.

      IP: 79.177.10.252 דווח על תגובה זו

  • 43.

    מעריב - למה צריך לפרסם תגובות של 1-6 ? מביך מאוד (ל''ת)

    י, 16/09/13 00:34


    IP: 192.115.83.5

  • 42.

    THE ONE AND ONLY GOD SAYS (ל''ת)

    YOU BETTER BELIVE IT IS YOUR LOSS, 16/09/13 00:28


    IP: 108.194.47.95

  • 41.

    THE ONE AND ONLY GOD SAYS (ל''ת)

    FUCK THE MOSLEM AND DECLARE I AM A JEW, 16/09/13 00:06


    IP: 108.194.47.95

    • THE ONE AND ONLY GOD SAYS (ל''ת)

      I WAS A JEW I AM A JEW AND I ALWAYAS BE A JEW, 16/09/13 00:15


      IP: 108.194.47.95 דווח על תגובה זו

    • I WAS A JEW I AM A JEW AND I ALWAYS BE (ל''ת)

      THE ONE AND ONLY GOD SAYS, 16/09/13 00:19


      IP: 108.194.47.95 דווח על תגובה זו

  • 40.

    THE ONE AND ONLY GOD (ל''ת)

    LOVES YOU JESSICA, 16/09/13 00:04


    IP: 108.194.47.95

  • 39.

    AND I REALLY LOVE THE FUCK SENTENCE (ל''ת)

    FUCK YOU ALL, 16/09/13 00:01


    IP: 108.194.47.95

  • 38.

    חתן נובל בפיסיקה האחרון פרופ' הרוש (יליד מרוקו) היה מקבל מאותן ועדות ח

    ##########################################3, 16/09/13 00:00

    בארץ ועדות חסויות ממנות פרופסורים באוניברסיטאות, מאשרות מימון מחקר וכמובן מגישות מועמדים לפרסים בינלאומיים.
    חתן נובל בפיסיקה האחרון פרופ' הרוש (יליד מרוקו) היה מקבל מאותן ועדות חסויות בארץ קתדרה ומימון? וממשלת ישראל היתה מגישה את מועמדותו לנובל? ואחרי שזכה,פרס הזמין אותו לבית הנשיא? שלח לו מכתב ברכה? הזכיר את שמו בכלל? אף הרוש לא יקלקל להם את מכונת הפרופגנדה, כמו שאף ג'ו לואיס לא קילקל להיטלר את תורת הגזע שלו.
    ולפולנים שמנפנפים בנובל, טיפה כנות עם עצמכם! לכם, יש תעודת בגרות? ולהוריכם? ולהורי הוריכם? ושימון פרס ה"אינטלקטואל" סיים בי"ס כלשהו? אבל איזה פלא!...ילדיו כולם פרופסורים ש"בנו" את המדינה...
    ... פרופגנדה נוסח קוריאה הצפונית.

    IP: 67.188.215.10

  • 37.

    YOU KNOW WHAT? 1 (ל''ת)

    FUCK YOU ALL, 15/09/13 23:59


    IP: 99.120.68.109

  • 36.

    THE ONE AND ONLY GOD SAYS FUCK YOU ALL (ל''ת)

    WHO REJECTS HIS OWN PEOPLE DESERVS NOTING, 15/09/13 23:56


    IP: 108.194.47.95

  • 35.

    THE ONE AND ONLY GOD (ל''ת)

    FUCK YOU ALL, 15/09/13 23:51


    IP: 108.194.47.95

  • 34.

    ילדה מפונקת שרצה לעיתונים שיעשו עליה כתבות...גם אני הייתי כך בגיל 16 (ל''ת)

    אלברט עזיקרי-איינשטיין, 15/09/13 23:38


    IP: 203.176.132.130

  • 33.

    שתשאר בבלגיה יש לנו מספיק רופאים פה...כל הבררה של רוסיה (ל''ת)

    אלברט עזיקרי-איינשטיין, 15/09/13 23:34


    IP: 203.176.132.130

    • הם גם הקימו את המדינה הזו, שאותה אתם קילקלתם. (ל''ת)

      א., 15/09/13 23:58


      IP: 109.64.185.206 דווח על תגובה זו

  • 32.

    יופי שתשאר שם יש לנו מספיק בעיות עם רופאות (ל''ת)

    לא נתגעגע, 15/09/13 23:24


    IP: 98.203.49.8

  • 31.

    בר אילן? האוניברסיטה המעפנה הזאת היא משאת נפשה?? (ל''ת)

    כנראה היא לא כל כך חכמה..., 15/09/13 23:22


    IP: 79.183.210.207

  • 30.

    אבל את יגאל עמיר הם כן קיבלו. (ל''ת)

    דוד, 15/09/13 23:21


    IP: 85.64.151.239

  • 29.

    דווקא יכל להיות מסלול הגיוני: מתחכמוני לבר אילן. השכלה בכאילו... (ל''ת)

    אובייקטיביסט, 15/09/13 23:06


    IP: 24.130.63.30

  • 28.

    יותר חשוב לכתוב על העדפת ערבים על פני יהודים בפקולטאות לרפואה

    חיים, 15/09/13 23:03

    במקום לעסוק בעיקר עוסקים בשטויות.יהודים בוגרי צבא נאלצים ללמוד רפואה בחו"ל בעוד שהערבים זוכים לתנאי קבלה מחמירים פחות משל היהודים.

    IP: 109.64.168.22

    • מה הקשר בכלל? יש העדפה מתקנת, שמעת על זה פעם? (ל''ת)

      ע, 15/09/13 23:15


      IP: 46.19.80.235 דווח על תגובה זו

    • יש אפליה מתקנת, לא שמעת על זה אף פעם? (ל''ת)

      טל, 15/09/13 23:17


      IP: 46.19.80.235 דווח על תגובה זו

      • ולמה יש אפליה מתקנת מלכתחילה?

        מילואמניק, 15/09/13 23:25

        אולי הגיע הזמין שהערבים יצליחו בזכות עצמם?
        ולגבי האפליה מתקנת אולי היא צריכה להיות הפוכה...כל אדם הגיוני יגיד לך שמגזר שמתגייס ל3 שנים לצבא,עושה מילואים ולא מעתיק בבגרויות צריך לקבל אפליה.ולא להפך.

        IP: 109.65.105.170 דווח על תגובה זו

      • אני שמעתי על גיוס חובה, אז אפליה כפולה?

        איתן, 15/09/13 23:30

        כשהערבים יתגייסו לצבא או יעשו שירות לאומי כחובה כמו שכל יהודי עושה, תהיה להם זכות מלאה לדרוש אפליה מתקנת. עד אז, זכותם לזכויות שוות כאזרחים אך לא באפליה מתקנת. אין האמור מתייחס לבדואים ודרוזים שממלאים חובתם.

        IP: 84.229.249.148 דווח על תגובה זו

  • 27.

    בהצלחה לג'סיקה החמודה. אני מניח שבר-אילן לא תחסר לה... (ל''ת)

    , 15/09/13 23:00


    IP: 46.121.241.181

  • 26.

    מוטב לה ללמוד מקצוע שהיא רוצה (רפואה), ולא מקצוע אחר (ביוטכנולוגיה)

    א, 15/09/13 22:52

    לכן מוטב כך. אשר ללימודי רפואה - ברוב המקומות בישראל יש הגבלת גיל, הס מלהזכיר מה הסיבה לכך (רמז: יש אנשים שמתחילים ללמוד מוקדם יותר).

    אשר לביורוקרטיה בבר-אילן - צריך לראות מה הסיבה לעניין, זה לא ברור כל כך.

    IP: 109.186.101.35

  • 25.

    אין לימודי רפואה בבר אילן בשנים א'-ג'

    טולי, 15/09/13 22:48

    לימודי רפואה בבר-אילן בבי"ח בצפת מתחילים רק משנה ד', כלומר כל המאמר המטופש כי היא לא התקבלה לרפואה בבר אילן היא מטופשת. רצוי גם לזכור כי מספר פרסי נובל ביחס לאוכלוסיה אצלנו גדול מזה של בלגיה, כך שכנראה הכשרון הרפואי שכל כך גדול לבלגיה, לא מספיק לנו

    IP: 46.116.154.63

    • שש... אתה מקלקל כתבה "חשובה". (ל''ת)

      אובייקטיביסט, 15/09/13 23:08


      IP: 50.67.88.2 דווח על תגובה זו

  • 24.

    עד כמה שידוע לי אין מחלקה ללימודי רפואה בבר אילן! (ל''ת)

    רונית, 15/09/13 22:37


    IP: 79.181.172.208

    • ביוטכנולוגיה

      תגובה, 15/09/13 23:49

      ב

      IP: 109.186.72.62 דווח על תגובה זו

  • 23.

    ג'סיקה מהממת

    תתתת, 15/09/13 22:28

    מכירים אותך עוד מזמן שהותינו בבלגיה
    וכבר אז ראינו איזה מהממת את!
    שיהיה לך המון בהצלחה
    ואל תשכחי להביא חתן יהודי ולעלות לישראל
    אנחנו פה מחכים לך:)

    IP: 95.86.104.68

    • מה תרוויח בישראל

      דני, 15/09/13 22:45

      בתור רופאה 5000 שח התחלה חחח ושביתות אין סופיות

      IP: 8.24.3.92 דווח על תגובה זו

  • 22.

    דווקא יכל להיות מסלול הגיוני: מתחכמוני לבר אילן. השכלה בכאילו... (ל''ת)

    אובייקטיביסט, 15/09/13 22:11


    IP: 50.67.88.2

  • 21.

    מזל גדול שלה!

    אפיק, 15/09/13 22:10

    מי בכלל רוצה ללמוד רפואה במדרשת בר אילן??

    IP: 213.57.202.172

  • 20.

    עשתה בשכל (ל''ת)

    טל, 15/09/13 21:58


    IP: 93.172.21.32

  • 19.

    אז מה

    אייל, 15/09/13 21:56

    בארץ הסינון מחמיר יותר, רף קבלה גבוה ביותר

    IP: 5.29.16.117

  • 18.

    האוניברסיטאות מרגישות שאפשר לזלזל ולדחות ולטרטר .אין הגבלה

    מחנכת, 15/09/13 21:56

    גם ביחס לסטודנטים

    IP: 79.180.142.153

    • לא נכון

      סרגיי, 07/10/13 21:20

      באוניברסיטה העברית, ברגע שהם קיבלו את כל הנתונים הדרושים מהגורמים הרלוונטיים(משרד החינוך התעכב עם העברת ציוני הבגרות), החזירו לי תשובה תוך ימים ספורים.

      IP: 79.177.10.252 דווח על תגובה זו

  • 17.

    מה הפלא,חוץ מאשר לגנוב,לקחת שוחד,לשקר,הכל קשה בישראל. (ל''ת)

    , 15/09/13 21:45


    IP: 93.186.23.102

  • 16.

    זה בגלל שלא הפכה שולחן או גרבצה בשעת ראיון הקבלה (ל''ת)

    טאבחעכעאב, 15/09/13 21:31


    IP: 31.44.143.239

  • 15.

    הבררה ממזרח אירופה שומרת לעצמה בישראל את כל המקומות הטובים ולא

    איציק, 15/09/13 21:24

    מעוניינת לקדם מי שעולה עליה בכמה דרגות..

    http://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.2111476

    IP: 74.108.89.225

    • רוזנבלום לא נשמע לי מהמגרב (ל''ת)

      ןעןוכןא, 15/09/13 21:28


      IP: 79.177.67.126 דווח על תגובה זו

      • אנחנו מדברים על הבררה העלובה שהשתלטה על ישראל והיהודים (ל''ת)

        איציק, 15/09/13 22:11


        IP: 206.190.158.75 דווח על תגובה זו

        • באנו לגרש את הערבים. מכל הדתות. (ל''ת)

          רוסי אסלי, 15/09/13 22:41


          IP: 109.226.59.235 דווח על תגובה זו

      • אם שמה היה איציק מקסימום היתה רוכבת על חמור כמו אבא שלו (ל''ת)

        ד''ר רוזנבלום, 15/09/13 22:49


        IP: 77.126.145.239 דווח על תגובה זו

    • עוד מזרחי עם רגשי נחיתות. מוצדקים, אגב. (ל''ת)

      ., 15/09/13 23:08


      IP: 192.114.91.245 דווח על תגובה זו

    • לך תדחוף את האצבע שלך לתחת עם התגובות שלך (ל''ת)

      תגיד תודה שלא השאירו אותך בצפון אפריקה, 15/09/13 23:19


      IP: 46.19.80.235 דווח על תגובה זו

      • האשכנזים מתעצבנים שזורקים להם את הגזענות שלהם בפרצוף כי זה הורס להם את

        הזרים הם מסתננים שפרצו לתושבי דרום תל אביב אל הבית, 15/09/13 23:37

        כל העצבים על השואה ואיך שזרקו אותם מאירופה

        IP: 203.176.132.130 דווח על תגובה זו

  • 14.

    שתלמד על חשבון הבלגים ותבוא לכאן לעבוד. אידיאלי (ל''ת)

    איש, 15/09/13 21:23


    IP: 79.183.187.223

  • 13.

    אם שמה היה יאיר לפיד היא בוודאי היתה עושה דוקטוראט בחצי שנה בבר-אילן

    עידו, 15/09/13 21:22

    אפילו בלי צורך בתעודת בגרות מוקדמת.

    IP: 79.177.124.15

    • כמה נכון (ל''ת)

      מריו, 15/09/13 21:54


      IP: 213.57.245.162 דווח על תגובה זו

  • 12.

    שום הפסד. היא עדיין תוכל להגיע לארץ אחרי הלימודים

    לא יותר טובה מאחרים, 15/09/13 21:07

    עם כל הכבוד, לא חסרים בארץ אנשים מוכשרים שמתאימים ללימודי רפואה ומספר המקומות מוגבל.
    אם תרצה, היא תוכל להגיע לארץ אחרי שתסיים את לימודיה בבלגיה ולהתמחות בארץ.

    IP: 212.179.221.7

    • הנה הרדוף אתה בגיל 16 עדיין לא למדת לקשור שרוכים (ל''ת)

      כל הכבוד לרוזנבלום, 15/09/13 22:47


      IP: 77.126.145.239 דווח על תגובה זו

  • 11.

    אם היתה ערביה פה ישר היתה מתקבלת

    נמרוד, 15/09/13 21:04

    ״ אפליה מתקנת״ שמכניסה את מעתיקי הבגרויות המצטיינים לכל פקולטה שרק ירצו בה.

    IP: 85.65.169.188

    • רצית דמוקחרטה קיבלת (ל''ת)

      עכשיו אל תתלונן, 15/09/13 21:29


      IP: 79.177.67.126 דווח על תגובה זו

  • 10.

    לא עושה עלי רושם אני סיימתי לימודי רפואה בגיל 14

    דוגי האוזר, 15/09/13 21:01

    דוגי האוזר מ.ד.

    IP: 84.108.236.111

  • 9.

    וכמוה עוד אלפי ישראלים שפשוט נוסעים לחו"ל ולומדים שם

    רפי, 15/09/13 20:53

    ולא מתעסקים עם השטויות הביורוקרטיות בארץ. פלא שהגענו ללמעלה ממליון יורדים. ההפסד כולו של המדינה.

    IP: 79.181.112.215

  • 8.

    מגרד לי בחור הישבן... מהי בדיוק החדשה כאן, כדי שזה יופיע בעיתון... (ל''ת)

    מעניין לי ת'טוסיק השעיר שלי, 15/09/13 20:53


    IP: 87.69.35.179

    • The best way to prevent anal itching

      Monty, 15/09/13 21:04

      is to stop sticking your finger down there

      IP: 85.167.227.131 דווח על תגובה זו

    • The best way to prevent anal itching

      Monty, 15/09/13 21:08

      is to not to stick your finger there

      IP: 85.167.227.131 דווח על תגובה זו

    • The best way to stop the symptoms

      Monty, 15/09/13 21:53

      The best way to stop anal itching is by not sticking your finger there all the time.

      Good luck!

      IP: 85.167.227.131 דווח על תגובה זו

  • 7.

    Only in Israel.... ridiculous

    Tom, 15/09/13 20:48

    this why all the young people leave the country

    IP: 69.84.107.136

  • 6.

    רוב המשפחה רופאים!, בחורה מוכשרת! למה כאן עושים דברים כאלה! (ל''ת)

    Chaia, 15/09/13 20:46


    IP: 84.109.186.13

  • 5.

    מאחל לה רק הצלחה. עשתה את הדרך הנכונה

    רוניק, 15/09/13 20:44

    מפני שככה זה בארץ לאורך כל הדרך, לא רק בלימודים, אלא בכל תחום אפשרי.
    המדינה הזאת תחת קללה, ואף אחד מאיתנו לא יוצא מזה חלק.
    משמח אותי לגלות שבחו"ל, חלק מאיתנו כן מצליחים.

    IP: 84.110.117.116

  • 4.

    דווקא חמודה. בטח....

    אלי הירוק, 15/09/13 20:43

    בטח רצתה גם למצוא חתן בישראל. הבלגים עם הבשר סוס הם לא משהו לעומת החברה מהשווארמה בישראל

    IP: 77.125.109.21

  • 3.

    רפואה זה לא הנדסה

    קומפורטי, 15/09/13 18:21

    רפואה אינה עניין טכני בלבד. קטינה יכול להיות גאונית ולפתור בעיות בפיזיקה ובמתמטיקה, אבל אין לה ברוב המקרים בשלות נפשית כדי להיות רופאה טובה.

    IP: 99.235.184.184

    • עד שתסיים את לימודי הרפואה היא כבר תהיה בגירה (ל''ת)

      שטויות, 15/09/13 20:44


      IP: 79.182.106.223 דווח על תגובה זו

      • לא בוער לי, שתתחיל ללמוד שתהיה בגירה.

        מיץ עגבניות, 15/09/13 22:38

        אז אולי היא גם תחליט שיותר מתאים לה לימודי לטינית.

        IP: 99.235.184.184 דווח על תגובה זו

    • אתה יו"ר ועדת הקבלה? (ל''ת)

      , 15/09/13 20:48


      IP: 71.184.194.94 דווח על תגובה זו

    • מסכים (ל''ת)

      מגיב, 15/09/13 21:08


      IP: 85.65.154.155 דווח על תגובה זו

    • מה זה "בשלות נפשית"? איפה אפשר לראות נפש מבושלת? (ל''ת)

      1, 15/09/13 21:18


      IP: 85.64.123.230 דווח על תגובה זו

      • בשלות נפשית היא כמו ההבדל בין סדיר למילואים

        קומפורטי, 15/09/13 22:35

        סדירניק אומרים לו, אתה רואה את הגבעה הזו שיורים עליך אש חיה? קום והסתער! אז הוא קם ומסתער כי סדירניק זה פולני שלא נעים לו מהחברים. מילואימניק אומר - תגיד נפלתם על הראש? להסתער מול אש?

        IP: 99.235.184.184 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אולי יחסית לסטודנטים ישראלים היא פחות "מצטיינת"

    שדגכ, 15/09/13 17:35

    ולכן לא התקבלה למגמה שרצתה.
    אולי את הסטודנטים באנטוורפן יותר קל "לעקוף".
    עיתונאי יקר, לא צריך ישר לבוא בטענות.

    IP: 79.177.137.51

    • כל מילה בסלע!!! (ל''ת)

      אחד שמבין, 15/09/13 17:57


      IP: 79.176.12.238 דווח על תגובה זו

    • אולי גם לסטודנטים ישראלים צריכה להיות עדיפות על זרים?

      נקודה למחשבה, 15/09/13 20:46

      במיוחד אם הישראלי שירת כבר בצבא?

      IP: 31.210.187.188 דווח על תגובה זו

    • הבנת הנקרא לא קלה לכם כי אתם לא בלגים

      כשמוסד חינוכי לא טורח לענות זה מעיד עליו, 15/09/13 20:47

      אל תדאג היא תלמד רפואה בבית ספר מכובד ואם תחליט לעשות את השטות לאחר סיום לימודיה משרד הבריאות ישמח להכיר בה כרופאה מן המניין

      IP: 77.126.145.239 דווח על תגובה זו

    • כל המשפחה ! יש כל הנתונים כדי להתקבל! כאן בוקים! (ל''ת)

      משפחה של רופאים!, 15/09/13 20:50


      IP: 85.64.171.9 דווח על תגובה זו

      • המשפחה זה המשפחה והיא זאת היא... (ל''ת)

        טל, 15/09/13 21:03


        IP: 212.179.221.7 דווח על תגובה זו

      • אתה מקבל אותה בגלל שכל המשפחה שלה רופאים? (ל''ת)

        או בגלל הציונים, 15/09/13 21:04


        IP: 212.179.221.7 דווח על תגובה זו

    • צודק!

      , 15/09/13 21:56

      בלגיה,הולנד, גרמניה וכו׳ הן מדינות עולם שלישי. וללא ספק החינוך הישראלי עולה בהרבה על זה של המדינות הפרימיטיביות האלו. ולכן בוודאי קל מאוד להגיע שם להישגים.

      IP: 79.181.160.142 דווח על תגובה זו

  • 1.

    Please mr Reporter do a mitsva GO TO JERUSALEM

    doctor93, 15/09/13 17:15

    UNIVERSITY AND INTRODUCE THE FILE OF THIS GIRL

    IP: 82.227.166.89