• 68.

    כרגיל כל החומניסטים מתעסקים בשטויות (ל''ת)

    פרסי, 29/08/13 19:44


    IP: 94.159.135.219דווח על תגובה זו

  • 67.

    למה למול תינוק בכלל?

    An Cat Dubh, 29/08/13 11:22

    זה לא שיהוה קים, הוא סתם עוד אליל שמי פגאני אחד מני רבים שתמונתו אף הוטבעה על מטבעות מתקופת בית שני. זה בטח לא ענין של בריאות, כי הרי אף ארגון רפואי במערב לא ממליץ לעשות את זה. זה גם לא ענין של מסורת, הרי המנהג הוא אפריקאי במקורו והופעתו הראשונה בטקסט כתוב היא במצרים, ובכלל, רוב האנשים שעושים את זה לא יודעים דבר וחצי דבר על בית חשמונאי, על הסכסוך בין הצדוקים לפרושים, על מרד בר כוכבא, על ההיסטוריה של חבל הארץ הזה, או אפילו מה זה אשושות או איך מכינים חמין\\צ'ולנט.

    IP: 109.65.130.153דווח על תגובה זו

  • 66.

    או יו יוי...מזל שנשותיהם יהודיות (ל''ת)

    רונית, 28/08/13 06:11


    IP: 109.186.41.22

  • 65.

    אנו נתנגד לכל תיקון !!!!!! (ל''ת)

    נשות שירז, 27/08/13 22:09


    IP: 109.67.102.74

  • 64.

    האם מתכוונים לערוך לאנשים בני 50 ברית מילה חוזרת?

    , 27/08/13 19:29

    הסיפור הזה הוא סימפטום לתחלואי האורתודוכסיה בישראל. מה אמור אדם דתי מבוגר שהוכרז פתאום כ"ערל" לעשות? לעבור ברית בגילו במחיר כאב נוראי וסיכון בריאותי? להיות מנודה מהקהילה?
    האם לא נמצא בישראל איזשהו רב הומניסט ונורמלי שיוציא פסק הלכה שיאפשר לאנשים הללו להמשיך את חייהם בלי השטות הזו?
    היהדות בגרסה הזו הופכת להיות רלוונטית פחות ופחות לחיים תקינים ונורמלים של אנשים נורמליים.

    IP: 79.176.66.184דווח על תגובה זו

  • 63.

    הפרסים האלה נתנו למוהל מיקדמה. אז הוא חתך חלק. אחר כך הם נעלמו (ל''ת)

    סוחר סתם, 27/08/13 16:22


    IP: 89.139.18.42

  • 62.

    האיריס הזו מאותגרת בולבול ...היא ממש נכנסה חזק לקטע :)

    שפיק, 27/08/13 16:16

    בטח עוד שמאלנית משועממת חסרת חיים

    IP: 76.16.195.76

  • 61.

    בודקים להם את הבולבול???? (ל''ת)

    סיסי, 27/08/13 16:15


    IP: 89.139.18.42

  • 60.

    אלוהים ציווה בתורה לעשות חתך עם הציפורן. תראו מה נהיה מזה. אין קשר בין (ל''ת)

    חוקי התורה וחוקי ''היהדות''. ערימת סוטים., 27/08/13 15:24


    IP: 37.142.82.180

  • 59.

    ??? ?? ?????? ??? ?? ????? ??? ???? ?? ?????? ????÷ ? (ל''ת)

    ?, 27/08/13 14:05


    IP: 2.55.113.4

  • 58.

    ????? 51 ?????? ?? ?? ?????? (ל''ת)

    , 27/08/13 14:03


    IP: 147.234.56.66

  • 57.

    צריך סבון ולא סכין......הגיינה ולא משחטה....

    איריס מירב, 27/08/13 13:10

    ניקיון ולא שיסוע ! בן זוג קבוע, ככל שניתן..... לא כורתים איברי מין!!! זה ברברי, אכזרי, פרימיטיבי, מכאיב ומדכא את תשוקתו המינית של הגבר...

    IP: 132.66.236.130

    • כן ...איריס הבן (ל''ת)

      :-), 27/08/13 15:03


      IP: 132.76.61.22 דווח על תגובה זו

  • 56.

    בקשה למחיקת תגובה פוגענית של אסי

    איריס מירב, 27/08/13 12:37

    אבקש למחוק את תגובתו הפוגענית של אסי לתגובתי מס' 51 א' תודה. נא להשאיר את שאר התגובות

    IP: 213.57.163.122

  • 55.

    ברית מילה מונעת מחלות מין (ל''ת)

    ד''ר, 27/08/13 09:32


    IP: 79.180.8.83

    • אם היית ד"ר - לא היית אנונימי בדברי ההבל שלך (ל''ת)

      , 27/08/13 09:37


      IP: 213.57.163.122 דווח על תגובה זו

      • האיידס בישראל במגמת עלייה, למרות משחטת ברית המילה !!!!

        איריס מירב, 27/08/13 11:06

        http://www.gonnen.org/britmilabook/chapter10.shtml

        IP: 213.57.163.122 דווח על תגובה זו

        • גם תאונות הדרכים

          אבי, 27/08/13 11:14

          למרות המצאות כגון חגורת בטיחות וכריות אויר... מה הקשר בדיוק??

          מחלות מין ימשיכו לעלות כל עוד אנשים לא יגנו על עצמם, אין קשר בין המנהג היהודי היפה והחשוב הזה שאגב הוכח שמגן מפני מחלות מין ע"י מספר רב של רופאים, לבין חוסר אחריות של אנשים.

          IP: 16.191.64.31 דווח על תגובה זו

        • עליית האיידס מקבילה לעליה באחוז ההומואים (ל''ת)

          צמוד לעובדות, 27/08/13 14:07


          IP: 2.55.113.4 דווח על תגובה זו

    • רצ"ב מאמר- ברית מילה אינה מונעת מחלות

      איריס מירב, 27/08/13 10:40

      http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3833583,00.html

      IP: 213.57.163.122 דווח על תגובה זו

  • 54.

    נא לעיין בפייסבוק בקבוצה: נגד ברית מילה Against Circumcision

    איריס מירב, 27/08/13 09:29

    יש שם עשרות מאמרים מדעיים, סרטונים וכיו"ב, בתרגום עברי. מומלץ ביותר

    IP: 213.57.163.122

    • נא לעיין בפייסבוק בקבוצה: "אתאיסטים משועמים"

      מיכה, 27/08/13 11:17

      תוכלו למצוא המון מאמרים על אנשים חסרי חיים שבמקום לעסוק באמונתם ובחיים של עצמם, מחפשים איך לנגח אמונות של אחרים בכדי להצדיק את דרכם הרופפת.

      IP: 16.191.64.31 דווח על תגובה זו

  • 53.

    המשמעות שהם אינם יהודים (ערלים) ויש לגרשם :-) (ל''ת)

    משטרת ההגירה, 27/08/13 09:23


    IP: 172.20.20.85

  • 52.

    ברית מילה מאפיין גם מוסלמים, בדואים ואפריקאים בעולם השלישי.......

    איריס מירב, 27/08/13 08:56

    תאוות הבצע של הרופאים/המוהלים היא מעל הכל. עקב היעדר הערלה, הנימולים אינם חווים הנאה מינית מלאה, דבר שגרם לכך שהם עסוקים בעיקר ברדיפה אחר ממון וכיבוש אדמות. לצערנו, האלימות במזרח התיכון מאפיינת את האזור, כמו גם את כל המדינות החשוכות באסיה ובאפריקה, שבהן האלימות גוברת. אלימות חולנית זו נובעת מתיסכול מיני של הגברים במדינות אלה,גברים אשר חוו את משחטת ברית המילה ( ללא הרדמה כמובן על-פי המצווה ),אשר גורם להם לפגיעה קשה בתיפקוד המיני. כדי להוכיח את גבריותם החסרה, הם מפגינים כוח פיזי. כך הדבר במדינות החשוכות ,בהן נימולה רוב אוכלוסיית הזכרים, כגון: אוזבקיסטן,אזרבייג'אן,איראן,אלג'יריה,אפגניסטן,אריתריאה,אתיופיה,בחריין, בנגלדש,ג'יבוטי,גרוזיה,גמביה,דרום אפריקה ,קונגו,טג'יקיסטן,טונגה,טוניסיה,טורקיה,כווית,לבנון,לוב,מלזיה, מצרים,מרוקו,ניגריה,ניז'ר,סודאן,סומליה,סוריה,עיראק,ערב הסעודית,פקיסטן קזחסטן, ותימן. הרשימה מוכיחה כי מדובר בעיקר במדינות ערביות-מוסלמיות,מהמזרח התיכון,מהיבשת השחורה ומהעולם השלישי ,שרובו ככולו ברברי,אלים ונבער,שמשחית את עטרת פין ילדיו באכזריות נוראית. בחלק ניכר מהמדינות הפרימיטיביות הנ"ל כורתים אף את דגדגן הילדות (=ברית מילה לנשים). אני במקרה צופה כל יום בחדשות ברומניה, שבה האוכלוסיה היא כ- 27 מיליון תושבים . אין שם כמעט רציחות,שפיכות דמים,סמים ואלימות כמו אלה המככבים בארצות ערב, במזרח התיכון ובאפריקה . איטליז סוריה כיום הוא גולת הכותרת לאלימות חולנית זו.

    IP: 213.57.163.122

    • ועד לא מזמן גם 80% מהגברים בארה"ב...

      מיכה, 27/08/13 11:20

      בשנים האחרונות זה במגמת ירידה מה שהעלה את ההוצאות הרפואיות כתוצאה מהתפשטות מחלות מין.
      אבל אולי גם 80% מארה"ב פרימיטיבים.

      http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=375602

      IP: 16.191.64.31 דווח על תגובה זו

      • מסתמנת ירידה דרמטית בשיעור הנימולים בעולם

        איריס מירב, 27/08/13 12:40

        http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3415826,00.html

        IP: 213.57.163.122 דווח על תגובה זו

        • הסיבות למילה בארה"ב - מניעת אוננות.

          איריס מירב, 27/08/13 12:42

          טקס המילה החל כקרבן לאל השמש במצרים העתיקה, כ-2000 שנה לפני אברהם אבינו. ביהדות המוקדמת סימלה המילה השתייכות לעם. עקב כך כל אוכלוסייה שנכבשה ע"י מלכי ישראל ויהודה - בניה נימולו בכפייה קולקטיבית. בתקופת בית ראשון כללה המילה רק את הסרתו של החלק העליון של העורלה, המקיף את כיפת הפין. רק בסוף בית שני, הורחבה המילה להסרת כלל העורלה, כדי שלא יוכל יהודי להיטמע בין גויים. לפי הדת היהודית, כל זכר חייב בהקזת דם מהפין, כולל מי שנולד נימול. לפי חז"ל והרמב"ם, תכלית המילה היא הפחתת התשוקה המינית. במאה ה-19 המליץ הרופא האמריקאי ג'ון הארווי קלוג למול בנים ובנות כאמצעי למניעת יחסי מין ובמיוחד אוננות, שנחשבה כמקור לעיוורון ושיגעון. ארה"ב היא המדינה היחידה (מחוץ לעולם המוסלמי) בה שכיחה המילה בקרב לא-יהודים, וגם שם מדובר במיעוט הגברים. 82% מהגברים בעולם אינם נימולים.

          IP: 213.57.163.122 דווח על תגובה זו

  • 51.

    משגל עם ערלה יותר מענג את 2 בני הזוג

    איריס מירב, 27/08/13 08:29

    חז"ל פרשו יפה את סיפור דינה בת יעקב, שנאנסה ע"י שכם בן חמור שהיה ערל. חרף האונס חפצה בו דינה והעדיפה להישאר בביתו. אחיה, שמעון ולוי, באו לקחתה משם בכוח. על כך נתנו חז"ל את פירושם לפיו: " הנבעלת מן הערל קשה לפרוש". אין ספק שהאישה נהנית הרבה יותר במשגל עם גבר עם עורלה, שלא עבר את כריתת המנגנון המופלא. העורלה אינה פיסת עור מיותרת. זהו מנגנון תנועתי מופלא שנע למעלה ולמטה בעת הזיקפה ומענג את בני הזוג. גבר ללא עורלה אינו חווה מין אמיתי, כדברי הרמב"ם, שהיה רופא דגול במקצועו, בספרו מורה נבוכים:"אחד הטעמים למילה למעט את המשגל ולהחליש את האיבר הזה כדי שימעיט לעשות זאת ויתאפק ככל יכולתו"..."ההחלשה הגופנית הנגרמת לאיבר זה היא המטרה המכוונת".."לא בטלה בגלל המילה הולדת הצאצאים אבל מתמעטת בעטייה סערת הרגשות והתאווה היתרה על הדרוש... אין ספק שהמילה מחלישה את כוח הקישוי ולעיתים קרובות ממעיטה את ההנאה".."מפני שכאשר מטיפים דם מן האיבר ומסירים את המגן שלו בראשית גדילתו הוא נחלש בלי ספק". ברית המילה כלל אינה מופיעה בעשרת הדיברות, שכן זו כלל אינה נדרשת מהעם.. ברית מילה במקרא משמעותה לכרות את העורלה שבלב, ככתוב בספר דברים פרק י': "ומלתם את עורלת לבבכם"

    IP: 213.57.163.122דווח על תגובה זו

    • עוד יהודיה דמיקולו שמשכתבת את הדת....

      אסי, 27/08/13 08:51

      עשי לכולנו טובה, לכי שיכבי עם ערל ותפסיקי לבלבל במוח!

      מי שלא מבין פשוט לא מדבר ובטח שלא כותב מגילת שטויות על עורלה שבלב או שטויות אחרות שגיבבת.... יש תרי"ג מצוות המצוינות בתורה, בטח תגידי עכשיו שגם הם לא תקפות כי "לא מופיעות בעשרת הדיברות".

      ולגבי הקשקוש על "עורלה שבלב"...:

      בראשית י"ז ט' - "וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֶל-אַבְרָהָם, וְאַתָּה אֶת-בְּרִיתִי תִשְׁמֹר--אַתָּה וְזַרְעֲךָ אַחֲרֶיךָ, לְדֹרֹתָם. י זֹאת בְּרִיתִי אֲשֶׁר תִּשְׁמְרוּ, בֵּינִי וּבֵינֵיכֶם, וּבֵין זַרְעֲךָ, אַחֲרֶיךָ: הִמּוֹל לָכֶם, כָּל-זָכָר. יא וּנְמַלְתֶּם, אֵת בְּשַׂר עָרְלַתְכֶם; וְהָיָה לְאוֹת בְּרִית, בֵּינִי וּבֵינֵיכֶם. יב וּבֶן-שְׁמֹנַת יָמִים, יִמּוֹל לָכֶם כָּל-זָכָר--לְדֹרֹתֵיכֶם:"

      בראשית כ"א ד' - "וַיָּמָל אַבְרָהָם אֶת-יִצְחָק בְּנוֹ, בֶּן-שְׁמֹנַת יָמִים, כַּאֲשֶׁר צִוָּה אֹתוֹ, אֱלֹהִים"

      לפני שאת מסמיכה את עצמכך לרבנית, לכי לימדי דבר או שניים על הדת...

      IP: 85.250.186.240 דווח על תגובה זו

      • לא בכדי רק תגובתי,בעלת הסימוכין ,מרגיזה אותך

        איריס מירב, 27/08/13 09:06

        ראשית אבקשך לנצור את לשונך, שאם לא כן אתבע אותך על הוצאת דיבה, שכן אני מפרסמת לא אנונימית. הואל נא לפנות ל"מעריב" ולתקן את תגובתך לאלתר. שנית, כל פרשן רשאי לפרש את המקרא לפי הבנתו. הרבה פנים לתורה. לפי דאת רבים, על פי רצון אלוהים מיותר גם צום יום הכיפורים, כמו גם כריתת הערלה. עלינו לא להתאכזר איש לרעהו ולעשות מעשים טובים. אנו מצווים לענות את הנפש ולא את הגוף,ככתוב בספר ישעיהו פרק נ"ח, .... "לָמָּה צַּמְנוּ וְלֹא רָאִיתָ, עִנִּינוּ נַפְשֵׁנוּ וְלֹא תֵדָע? ....הֵן בְּיוֹם צֹמְכֶם תִּמְצְאוּ-חֵפֶץ, וְכָל-עַצְּבֵיכֶם תִּנְגֹּשׂוּ. הֵן לְרִיב וּמַצָּה תָּצוּמוּ, וּלְהַכּוֹת בְּאֶגְרֹף רֶשַׁע; לֹא-תָצוּמוּ כַיּוֹם, לְהַשְׁמִיעַ בַּמָּרוֹם קוֹלְכֶם. הֲכָזֶה, יִהְיֶה צוֹם אֶבְחָרֵהוּ-יוֹם עַנּוֹת אָדָם, נַפְשׁוֹ; הֲלָכֹף כְּאַגְמֹן רֹאשׁוֹ, וְשַׂק וָאֵפֶר יַצִּיעַ--הֲלָזֶה תִּקְרָא-צוֹם, וְיוֹם רָצוֹן לַיהוָה? הֲלוֹא זֶה, צוֹם אֶבְחָרֵהוּ--פַּתֵּחַ חַרְצֻבּוֹת רֶשַׁע, הַתֵּר אֲגֻדּוֹת מוֹטָה; וְשַׁלַּח רְצוּצִים חָפְשִׁים, .....הֲלוֹא פָרֹס לָרָעֵב לַחְמֶךָ, וַעֲנִיִּים מְרוּדִים תָּבִיא בָיִת: כִּי-תִרְאֶה עָרֹם וְכִסִּיתוֹ, וּמִבְּשָׂרְךָ לֹא תִתְעַלָּם. .... אָז יִבָּקַע כַּשַּׁחַר אוֹרֶךָ, וַאֲרֻכָתְךָ מְהֵרָה תִצְמָח; וְהָלַךְ לְפָנֶיךָ צִדְקֶךָ, כְּבוֹד יְהוָה יַאַסְפֶךָ. אָז תִּקְרָא וַיהוָה יַעֲנֶה, תְּשַׁוַּע וְיֹאמַר הִנֵּנִי: אִם-תָּסִיר מִתּוֹכְךָ מוֹטָה, שְׁלַח אֶצְבַּע וְדַבֶּר-אָוֶן. וְתָפֵק לָרָעֵב נַפְשֶׁךָ, וְנֶפֶשׁ נַעֲנָה תַּשְׂבִּיעַ; וְזָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹרֶךָ, וַאֲפֵלָתְךָ כַּצָּהֳרָיִם. וְנָחֲךָ יְהוָה, תָּמִיד, וְהִשְׂבִּיעַ בְּצַחְצָחוֹת נַפְשֶׁךָ, וְעַצְמֹתֶיךָ יַחֲלִיץ".......

        IP: 213.57.163.122 דווח על תגובה זו

        • תיקון טעות כתיב : "דעת" לא "דאת" (ל''ת)

          איריס מירב, 27/08/13 09:08


          IP: 213.57.163.122 דווח על תגובה זו

        • על אילו סימוכין בדיוק את מדברת???

          אסי, 27/08/13 10:11

          סימכוין שאת ממציאה לעצמך, ותגובתך אינה מרגיזה אותי אלא רק מעידה על חוסר ידע בנושא כיאה לאתאיסט מצוי הממציא לעצמו אמיתות בכדי לנגח את הדת.

          ד.א., זה נחמד האיומים האלה אבל בשביל לתבוע על הוצאת דיבה צריך עילה, ומכיוון שאת בטוחה כי משגל עם ערלים מענג יותר את 2 בני הזוג איחלתי לך שתזכי לעינוג נפלא זה, אלא אם כן את סותרת את עצמך...

          וכרגיל, עוד תגובה חסרת כל בסיס או קשר למציאות... צפוי.

          IP: 85.250.186.240 דווח על תגובה זו

          • אני אציף אותך במאמרים. ראה למשל:

            איריס מירב, 27/08/13 10:49

            http://10harmfulways.blogspot.co.il/2012/10/what-is-frenulum-foreskin.html?spref=fb מאמרים נוספים ראה בפייסבוק בקבוצה "נגד ברית מילה"

            IP: 213.57.163.122 דווח על תגובה זו

            • בנוסף למידע הרב בנושא - בן זוגי לא נימול למזלי, עוד עדות (ל''ת)

              איריס מירב ., 27/08/13 11:02


              IP: 213.57.163.122 דווח על תגובה זו

          • מאמר של ד"ר דיסקיו בנושא

            איריס מירב, 27/08/13 10:55

            http://www.leida.co.il/page.asp?id=20019

            IP: 213.57.163.122 דווח על תגובה זו

          • עוד מאמר בנושא

            איריס מירב, 27/08/13 11:00

            http://www.britmila.org.il/?p=56 אכן הערלה מענגת בעיקר את הגבר. גבר ללא ערלה הוא מסורס חלקית. אין לו את מנגנון התנועה המופלא של הערלה שמענג בדיוק כמו הדגדגן את האישה. כריתת הערלה = כריתת הדגדגן = דיכוי התשוקה המינית, כפי שטען הרמב"ם, גדול הרופאים וגדול הפוסקים.

            IP: 213.57.163.122 דווח על תגובה זו

            • אני באמת מאחל לך....

              אסי, 27/08/13 11:09

              בריאות שלמה והחלמה מהירה מהאובססיה שלך בנושא, כנגד כל מאמר אני יכול להביא לך 10 מאמרים המראים כי זהו אקט בריא.

              אך מכיוון שאת מונעת מאתאיזם בלבד אני לא רואה סיבה להיכנס לדיון המיותר הזה, מקווה שיבוא יום ותצליחי למלא את חייך בדברים אחרים מלבד ניסיונות לנגח את הדת היהודית.

              כל טוב!

              IP: 16.191.64.31 דווח על תגובה זו

    • איריס מירב, ללא ספק, את צאצאית ערב רב שהתערבב בעם ישראל

      אחד מהצד, 29/08/13 01:17

      וחוצמזה מה את מקשקשת??!!!
      מיליוני יהודים לאורך הדורות הקימו משפחות ונהנו מחיי אישות עם נשותיהם ללא העורלה.
      כגבר, זה הדבר האחרון שחסר לי בחיים - עורלה.

      אם הנושא הזה מפריע לך ואת נלחמת בו זה מגלה עליך שאינך במקור יהודיה ונשמתך היא נשמת גויה טמאה וארורה.

      IP: 31.44.131.136 דווח על תגובה זו

      • איזה מזל שיהודי טהור גזע ועליון בא ושומר לאיריס על הטומאה והטוהר (ל''ת)

        בטלן ע''ח הציבור, 29/08/13 15:28


        IP: 62.219.63.126 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אין מצווה דתית שלא מצאו לה תחבולה דתית שעוקפת אותה

    המבין, 27/08/13 08:18

    אין ספק שהדת היהודית מוציאה שם רע לעם היהודי .
    למזלנו הינו בגולה ,ומשהו מהגוים בכל זאת נכנס בנו .
    אם לא .הינו נראים ומתנהגים כמו השכנים שלנו

    IP: 87.68.65.133

  • 49.

    "ומלתם את ערלת לבבכם"

    איריס מירב, 27/08/13 08:10

    הציווי של ברית מילה הוא סיפור אליגורי שכוונתו הינה : "ומלתם את עורלת לבבכם"( דברים פרק י'), דהיינו, יש להסיר את הרוע מהלב ולא רקמה בריאה מגופו של תינוק חסר ישע, ללא הסכמתו. "ערלה" מופיעה במקרא פעמים רבות נוספות. "וּמָל ה' אֱלֹהֶיךָ אֶת לְבָבְךָ וְאֶת לְבַב זַרְעֶךָ" (דברים ל, ו); "הִמֹּלוּ לַה' וְהָסִרוּ עָרְלוֹת לְבַבְכֶם" (ירמיהו ד, ד); "כָל הַגּוֹיִם עֲרֵלִים וְכָל בֵּית יִשְׂרָאֵל עַרְלֵי לֵב" (ירמיהו ט, כה); בְּנֵי נֵכָר עַרְלֵי לֵב וְעַרְלֵי בָשָׂר... בֶּן נֵכָר עֶרֶל לֵב וְעֶרֶל בָּשָׂר (יחזקאל מ"ד). בסיפור האלגורי קיימים שני רבדים - הרובד הגלוי והרובד הסמוי. הרובד הגלוי הוא מפורש וחד משמעי, ואילו את הרובד הסמוי ניתן לפרש במספר אופנים. הרובד הסמוי הוא שמכיל את המסר של היצירה. המסר הוא להסיר את את הרוע(העורלה) מליבותינו ולעשות מעשים טובים. לא בכדי מצוות המילה כלל אינה מופיעה בעשרת הדברות. אין לנו שום צורך לחזור על מעשהו ההזוי של איזה עיראקי אגדי בן 99, אברהם, שחתך לעצמו את איבר מינו בגיל 99, כמעט שחט את בנו יצחק והשליך את בנו ישמעאל ואת הגר פילגשו מביתו, בלי שום רגש אנושי. ברית מילה הוא מנהג אלילי חשוך ואכזרי של שושלת המלכים במצרים שהיהודים אימצו. חיתוך איבר המין אינו מתאים לאדם שפוי ומוסרי. זוהי אשליה פסיכופטית לחשוב שזה רצון הקב"ה. כתוב בפירוש במקרא: "כי חסד חפצתי ולא זבח".כשם שלא מבצעים עונש של "עין תחת עין", אין אנו מצווים לכרות איברים מגופנו/ מגוף ילדינו. ה' מבהיר לעם ישראל כי הוא אינו חפץ במעשה מסוכן ומיותר שכזה. יש לבצע כריתה לעורלת הלב בלבד ולא לעורלת הפין. גם הסיפור בתורה על המילה הברברית הקבוצתית של אנשי שכם מעיד על הטירוף והאכזריות בטקס ברברי זה. ממשיכים לשקר אותנו בשם המסורת וההלכה.

    IP: 147.236.238.35

    • שטות גמוה ופרשנות מטעה ובמכוון - הציטוט בפנים

      מיכה, 27/08/13 11:22

      וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֶל-אַבְרָהָם, וְאַתָּה אֶת-בְּרִיתִי תִשְׁמֹר--אַתָּה וְזַרְעֲךָ אַחֲרֶיךָ, לְדֹרֹתָם. י זֹאת בְּרִיתִי אֲשֶׁר תִּשְׁמְרוּ, בֵּינִי וּבֵינֵיכֶם, וּבֵין זַרְעֲךָ, אַחֲרֶיךָ: הִמּוֹל לָכֶם, כָּל-זָכָר. יא וּנְמַלְתֶּם, אֵת בְּשַׂר עָרְלַתְכֶם; וְהָיָה לְאוֹת בְּרִית, בֵּינִי וּבֵינֵיכֶם. יב וּבֶן-שְׁמֹנַת יָמִים, יִמּוֹל לָכֶם כָּל-זָכָר--לְדֹרֹתֵיכֶם: יְלִיד בָּיִת--וּמִקְנַת-כֶּסֶף מִכֹּל בֶּן-נֵכָר, אֲשֶׁר לֹא מִזַּרְעֲךָ הוּא. יג הִמּוֹל יִמּוֹל יְלִיד בֵּיתְךָ, וּמִקְנַת כַּסְפֶּךָ; וְהָיְתָה בְרִיתִי בִּבְשַׂרְכֶם, לִבְרִית עוֹלָם. יד וְעָרֵל זָכָר, אֲשֶׁר לֹא-יִמּוֹל אֶת-בְּשַׂר עָרְלָתוֹ--וְנִכְרְתָה הַנֶּפֶשׁ הַהִוא, מֵעַמֶּיהָ:

      די לשקרים האתאיסטים

      IP: 16.191.64.31 דווח על תגובה זו

      • מאמר בנושא -יש לכרות את הרוע מהלב ולא איברי מין

        איריס מירב, 27/08/13 12:53

        http://saloona.co.il/freedomtobe/?p=17

        IP: 213.57.163.122 דווח על תגובה זו

  • 48.

    אוי ואבוי, אפשר לחשוב

    EEEEE, 27/08/13 08:09

    אז הם לא נימולו כמו שצריך.

    IP: 109.65.184.133

  • 47.

    מי שרוצה שאישתו לא תוותר עליו - שלא ילך להיבדק !!!

    איריס מירב, 27/08/13 08:04

    כריתת העורלה היא פשע כנגד הטבע ,שאינו שונה מכריתת כל איבר חיוני אחר בגוף.
    לא לחינם יצר הטבע את העורלה. תפקידה מתחיל עם לידת התינוק, להגן עליו מפני זיהומים הנוצרים עקב מתן שתן. פעולה זו מתבצעת ע"י סגירת ראש האיבר תוך השארת פתח קטן עד להתחסנות התינוק מפני סכנות הזהום. כדי להסיר את העורלה על המוהל להפריד בעזרת סכין את עור העורלה המחובר בכלי דם רבים לרוב ראשו של איבר התינוק וכן לבצע חיתוך בבסיס העורלה. בכך לא רק שהוא חושף את האיבר לדלקות, הוא מייצר פצעים פתוחים המסכנים את הפעוט בעיוות, זיהום, אובדן תחושה כללי של האיבר. יש מקרים רבים מאד של המפגעים הללו והם מוצנעים ע"י בעלי אינטרס בהמשך המילה בכל מחיר.יש כאן קשר של שתיקה.
    אצל בגירים משמשת העורלה כדי למנוע חיכוך של ראש האיבר (אזור רגיש במיוחד לגירוי מיני) עם הסביבה ועצם החשיפה גורמת לירידה משמעותית מאד ברגישות האיבר למגע. לעורלה תפקידים נוספים בעת קיום יחסי מין . נשים רבות מתלוננות על התייבשות עקב היעדר הערלה. העובדה תנועות העורלה בפתח איבר האישה מהווה תוספת עונג חשובה ביותר.
    הטבע יצר את העורלה תוך התאמה בין המינים ועצם הורדתה מהווה אונס ברוטלי בתינוקות חסרי יכולת התנגדות. אין כל סיבה שהיא שמצדיקה הטלת מום ובודאי לא כדי לסמן יהודים.

    IP: 213.57.163.122

  • 46.

    ברית מילה גורמת לנזק בלתי הפיך לגבר - התיפקוד המיני יצלול !!!!

    איריס מירב, 27/08/13 08:00

    נזקי ברית מילה (על פי הספרות בנושא): ■ כאב נוראי -זהו הניתוח היחיד בעולם שנעשה ללא הרדמה ע"י אדם שאסור לו לבצע הרדמה משום שכלל לא למד רפואה וכירורגיה.■ יש תינוקות שנפגעים בסיבוך הקרוי הלם תת נפחי הנובע מאיבוד דם ניכר או מאובדן נוזלים חמור, מצב שבו משאבת לב התינוק אינה מספקת לרקמות את הדם הדרוש להן. אצל תינוק בן 8 ימים כמות הדם הינה פחות מ- 250 סמ"ק. לרובנו אין הערכה לכמות כה קטנה. סיכון זה קיים במקרים של חוסר בשלות מערך הקרישה בתינוק. איבוד דם מוביל לבעיות בהובלת החמצן מהגוף אל המוח. התנהגות מנומנמת ורגועה בצורה חריגה של התינוק טעונה בדיקה מיידית. דימום יתר עלול להביא למוות. הדימום עלול להתרחש מספר שעות לאחר הניתוח ■ היצרות פתח השופכה - בעקבות כריתת העורלה נותרת עטרת הפין חשופה לחיכוך מתמיד בחיתול. עור העטרה עובר תהליך התייבשות והתקשות והוא מאבד מלחותו ומרגישותו (התקרנות).העור הופך מגורה. התוצאה - ירידה במידת התחושה בעטרה ופגיעה בתשוקה המינית בגברים בוגרים. הדבר עלול אף לגרום לצמצום הפתח המיועד להטלת השתן ולגרום לכאב. כאשר נוצר קושי בהטלת שתן, נוצרים לחצים לא טבעיים על שלפוחית השתן ואצירת שתן. הדבר מצריך ניתוח כירורגי בהרדמה מלאה,שבו מורחבת פיית השופכה המוצרת. הורים רבים אינם מודעים לכך שמדובר בסיבוך של ברית המילה. גם צריבה בעת מתן שתן נפוצה יותר בקרב נימולים.■זיהום- הפין הגלוי,ללא כיסוי העורלה,הופך אותו ליותר חשוף לזיהומים,לדלקת מקומית, לפיסטולה ולדלקת פי השופכה כתוצאה מאובדן ההגנה של העורלה על הפין.■ הרפס כתוצאה ממציצת הפין המדמם בפיו המזוהם של המוהל, חיידק מסוכן, שאצל תינוקות עלול אף לגרום למוות עקב נזק מוחי■ חיתוך לא סימטרי של עור הפין,המותיר אותו במצב קוסמטי מעוות ומצריך ניתוח חוזר לתיקון הפין. זאת עקב כריתת יתר עודפת של חלק מעטרת הפין. (הדבר נגרם כאשר המוהל מותח את העורלה במהלך החיתוך. מיד ברגע החיתוך, העור שנותר קופץ בחזרה לאחור וגזע הפין עצמו נותר חשוף). הדבר עלול להביא להטיית הפין לפנים בגיל מבוגר יותר. פגם זה מתגלה לעיתים רק בגיל ההתבגרות. חוסר עור מוגזם גורם לקשיים ולכאבים בזיקפה. כמו כן הפין עלול להתעקם ולקבל צורת בננה, דבר שפוגם בפיזיולוגיה של המשגל ובזווית ההשתנה. יש גברים שמשתינים הצידה עקב החבלה. במקרים מסוימים נדרש ניתוח פלסטי לתיקון העיוות.■ הידבקות שולי העורלה לעטרה,היווצרות גשרי עור. זהו סיבוך קוסמטי שניתן לזהות זמן קצר אחרי ניתוח.■ נמק בפין המצריך כריתה מלאה או חלקית של הפין. כאשר מתבצעת חבישה הדוקה מידי של הפין ע"י מוהל שלא למד רפואה,עלולה העטרה לעבור נמק מחוסר מעבר דם אליה. גם זיהום מתמשך עלול לגרום לאותה תוצאה. ■ אובדן הולך וגובר של תחושת העטרה. זוהי התלונה הנפוצה ביותר בקרב נימולים מבוגרים,אשר מקצתם מדווחים על צורך בגירוי עד כדי כאב כדי להגיע לסיפוק מיני.דהיינו,סכנת אימפוטנציה,סכנת פליטה מוקדמת של הזרע וחוסר שליטה על מועד השפיכה. כריתת העורלה = כריתת הדגדגן = דיכוי התשוקה המינית.

    IP: 213.57.163.122

    • ע"פ איזה מחקר???

      מיכה, 27/08/13 11:26

      אגדה אורבנית ולא יותר מכך, אין שום מחקר שמוכיח את הקשקוש הזה....

      בבקשה

      http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3590740,00.html

      IP: 16.191.64.31 דווח על תגובה זו

      • ראה קבוצה בפייסבוק -נגד ברית מילה against circumcision.

        איריס מירב, 27/08/13 13:22

        ניתן למצוא שם עשרות מאמרים וסרטונים בתרגום עברי. כמו כן ראה אתר : "גונן על הילד" וכן על הקיר שלי בפייסבוק - איריס ניצה מירב. הצילו את הגבר ממשחטת הפין !!!!

        IP: 213.57.163.122 דווח על תגובה זו

  • 45.

    השאירו את מנגנון הערלה המופלא שלם !!!!!!!!!

    איריס מירב, 27/08/13 07:57

    השחתת הפין בניתוח החובבני של ברית מילה הינו מנהג פרימיטיבי וברברי, שמאפיין את הערבים המוסלמים, הבדואים ושבטים פרימיטיביים ביבשת השחורה. מנהג זה נועד לדכא את תשוקתו המינית של הגבר, כדי שלא ישחית זרע לבטלה, דהיינו, שלא יאונן, כמצוות החרדים ההזויה. העורלה אינה סרח עור מיותר אלא מנגנון תנועתי מופלא, שנע למעלה ולמטה בעת הזיקפה,כמו בוכנה. תנועות אלה מענגות את הגבר ומסייעות לאישה להנות ממשגל נטול כאבים וצריבות . העורלה מכילה אלפי קצות עצבים שנועדו לענג את הגבר בעת המגע המיני/האוננות, כשם שהדגדגן מענג את האישה גם בלא חדירה. כריתת העורלה = כריתת הדגדגן. גברים שכרתו את העורלה בגיל מבוגר מעידים על ירידה חדה בתשוקה המינית. כשיש ערלה, האישה אינה חשה בכאבים כאשר הפין גדול וקשיח. כמו כן כאשר הפין קטן, התנועות המופלאות של העורלה מאפילות על הגודל. במקרא נכתב: "ומלתם את עורלת לבבכם", דהיינו, יש להסיר את הרוע מהלב ולא רקמה בריאה מגופו של תינוק חסר ישע, ללא הסכמתו. לא בכדי מצוות המילה כלל אינה מופיעה בעשרת הדברות. ברית מילה היא התעללות בחסר ישע ! זהו הניתוח היחיד בעולם שנעשה ללא הרדמה, ע"י חובבן בלתי מוסמך שלא למד רפואה וכירורגיה, המכונה "מוהל", תמורת בצע כסף. הניתוח נעשה על שולחן בלתי סטרילי, באולם אירועים מזוהם, לעיני קהל רב, המצחקק על דמו של התינוק, כשהוא שבע מאכילת עופות שחוטים ולעיתים שתוי. ברית מילה היא משחטה במסווה של מצווה!!!! אצל התינוק העורלה דבוקה לפין. לפיכך, כדי להסירה, מבצע המוהל את הפרדת העורלה המכאיבה בציפורניו המזוהמות, (= הפריעה), גם כן ללא הרדמה. עינוי זה עובר התינוק כשעה לפני טקס הברית, שבו נעשה רק החיתוך המכאיב. התינוק מגיע לטקס חסר כוחות. אם התינוק אינו בוכה, אל תשמחו, כי זהו סימן שהוא בהלם. שיא הטירוף הינו מציצת הפין המדמם ע"י פיו המזוהם של המוהל, לעיני הקהל הנבער, דבר שגורם לעיתים להרפס, נגיף שלעולם לא ייעלם מגוף הנדבק, נגיף שגורם אף לתמותת תינוקות. פעוטות רבים מובאים לבתי החולים עקב דימום יתר, חלקם אף נפטרים. מסתירים מאתנו מידע זה. ראה כתבה של אמנון לוי בנושא. בגן הילדים, בבית ספר ובצבא לא מסתובבים עירומים ולא עושים "אודישן" לפין. זו לא סיבה להשחית איבר חשוב מגוף הגבר!!!! ברית מילה אינה מונעת איידס, על פי כל המחקרים המדעיים (יש להתעלם ממחקרים מדומים שמפיצים החרדים על חווית הטבח ועל יתרונות הניתוח). בישראל אחוז חולי האיידס הוא אדיר ונמצא בעלייה מתמדת, חרף המילה !!!! אנו האויבים של ילדינו עקב בורות ואי קריאת החומר המדעי הרב בנושא.

    IP: 213.57.163.122

    • העורלה מיותרת, מזיקה, ומסריחה, חבל לחלות בגלל חתיכה מיותרת.. (ל''ת)

      תרתי משמע, 27/08/13 14:00


      IP: 2.55.113.4 דווח על תגובה זו

  • 44.

    לא להתרגש, לאחר מותם לפני קבורתם ימולו אותם בשנית (ל''ת)

    דיין, 27/08/13 07:33


    IP: 217.132.23.228

  • 43.

    היכונו למקצה שיפורים (ל''ת)

    Zאביק השועל, 27/08/13 07:09


    IP: 195.200.205.22

  • 42.

    אלוהים

    , 27/08/13 07:03

    אתם אשכרה מאמינים לשטויות האלה?
    שיש איזה משהו דמיוני ככל שיהיה שרוצה את העורלות של בניכם? ורוצה שיפשטו ואז יחתכו להם את העור במקום הכי רגיש בגוף?

    IP: 2.55.121.193

  • 41.

    אין מה לחשוש

    יהודי אשכנזי כשר, 27/08/13 01:18

    הנה אני שולח לכם בטקס פשוט את הויברציות של המנטרה המקודשת 'לה-לה-עור-לה-עו-רלה-וה-יהוה' ואתם נחשבים נימולים כהלכה דת וכדין מכל בחינה גם לדעת בורא העולם. ליתר דיוק, הטקס שעשיתי לא פחות מומצא ממצוות המילה עצמה.

    IP: 89.139.31.156

  • 40.

    Mohel Rahman

    Temanee, 26/08/13 21:28

    Its a miracle that there was one Mohel Rahman, that did not "Atz Kotzez Le-Katzez". I wish we had more of those rebels from inside of the corrupt and
    evil Orthodox oppression apparatus.

    IP: 99.23.188.252

  • 39.

    למה למהר ולהתעלף ? אפשר מילה לפני הקבורה (ל''ת)

    רן, 26/08/13 21:10


    IP: 89.139.172.165

    • נפלת על המילה (ל''ת)

      שיחתכו אותך, 26/08/13 21:19


      IP: 84.228.92.148 דווח על תגובה זו

  • 38.

    הרב שמללי קובע שהפרסים האלה חייבים לשבת באוטובוס מאחור. (ל''ת)

    הרב הגאון יצחק יוסקה בעל הנס, 26/08/13 20:49


    IP: 84.111.45.33

  • 37.

    פרסים..אפילו הזה הם חוסכים (ל''ת)

    , 26/08/13 20:42


    IP: 2.55.131.140

  • 36.

    חחח....אנחנו כוזרים..ערבים בני דת משה ואפילו הפרסים

    , 26/08/13 20:35

    הם סתם פרסים...

    IP: 37.26.147.134

  • 35.

    היכרת פרסי נחמד? קודם שיפשיל מכנסיו כדי שתוכלי לבדוק אם נימול כהלכה!! (ל''ת)

    חשש לחשד בגלל חיסכון בעורלה, 26/08/13 20:28


    IP: 212.199.176.161

  • 34.

    ממש חשש! אלוהים ומלאכיו רועדים מפחד בגלל חתיכה מיותרת!! (ל''ת)

    מישהו אחר לגמרי, 26/08/13 20:25


    IP: 212.199.176.161

  • 33.

    No other problems to deal with?

    Raffi Bienheim, 26/08/13 20:22

    While I write theese lines we do not know if tomorrow war will be in our gates. Irani jews did - as many others - a lot for the state. Jahadut does not define itself in the genitals but in heart and brain.Stop this insane discussion.

    IP: 87.178.97.132

  • 32.

    נורא! אסון! גוועלד! זה ידביק את כולנו!

    dfd, 26/08/13 20:16

    צריך מהר להתחסן. מילה שלא כהלכתה יכולה לעבור דרך האוויר ונוזלי הגוף ליהודים אחרים שכן נימלו כהלכתם, ולהפוך את הבולבול שלהם לאחד שלא כהלכתו.

    טיפות חלב יהיו פתוחות מחר 24 שעות. האחיות יעברו בולבול, בולבול ויטפטפו עליו חומר שימנע את ההדבקה.

    אסון לאומי!!!!

    IP: 5.29.65.30

  • 31.

    עודף נימול ??? מה יחברו חזרה מה שהורידו ???אוי אוי (ל''ת)

    שד עדתי, 26/08/13 20:12


    IP: 85.65.90.121

  • 30.

    שטויות של עתונים ו"ארגונים".הוצאת לעז על קהילה בישראל. (ל''ת)

    ש, 26/08/13 20:10


    IP: 77.127.198.204דווח על תגובה זו

  • 29.

    איזה אסון לאומי. אוי ואבוי. איזה אסון צפוי אם לא יחתכו לפרסים (ל''ת)

    מדהים במה דתיים מתעסקים, 26/08/13 19:39


    IP: 62.56.254.195

    • אכן, אין ספק שהיהדות מידרדרת בשנים האחרונות (ל''ת)

      אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות (פרקי אבות), 26/08/13 20:21


      IP: 212.199.176.161 דווח על תגובה זו

  • 28.

    שלא תעזו לבצע את משחטת הפין ! הדבר ידכא את תשוקתכם המינית

    איריס מירב, 26/08/13 19:37

    כריתת הערלה=כריתת הדגדגן =דיכוי התשוקה המינית. השאירו את מנגנון הערלה המופלאה

    IP: 213.57.163.122

  • 27.

    הם לא ערלים שזה כינויי לגויים אלא יהודים כשרים שלא נימולו על פי ההלכה

    , 26/08/13 19:24

    ואפשרלתקן את זה.

    IP: 81.218.2.118דווח על תגובה זו

  • 26.

    איפה אמנון לוי כשצריך אותו

    שגיא, 26/08/13 19:20

    שוב האשכנזים מקפחים את יוצאי המזרח.

    IP: 172.20.41.145

    • קרעת אותי מצחוק (ל''ת)

      גדול, 26/08/13 20:13


      IP: 85.250.119.58 דווח על תגובה זו

  • 25.

    איך כל הגרושות הפרסיות לא עלו על זה ? (ל''ת)

    שי, 26/08/13 19:18


    IP: 109.67.213.29

  • 24.

    גם כך לפרסים יש ז' קטן אם יחתכו לא ישאר כלום. אומרת לכם אחת שמבינה (ל''ת)

    חתיכה משיינקין ת''א, 26/08/13 19:18


    IP: 79.183.188.100

    • דווקא שמעתי שלנשיאנו קצב יש כלי רציני מאוד (ל''ת)

      אייתולה חתולה, 26/08/13 21:26


      IP: 87.69.247.5 דווח על תגובה זו

    • או זה...

      דני, 27/08/13 11:11

      או שלתל אביביות במיודח אלה משנקין יש *** רחב מכל הסודנים שעברו עליו.... מי יודע....

      IP: 16.191.64.31 דווח על תגובה זו

  • 23.

    יש פתרון - שימוש מתון בנייר זכוכית מס' 2 והכל יסתדר..... (ל''ת)

    המשייף, 26/08/13 19:15


    IP: 80.74.97.128

  • 22.

    ברית פרסית (ל''ת)

    ברית פרסית, 26/08/13 18:51


    IP: 77.125.155.78

  • 21.

    רק עכשיו הבנתי מה הבעיה...

    מתעלף יום-יום, 26/08/13 18:47

    מאז שהייתי ילד קטן בשיראז, כל פעם שהייתי יוצא לשחק בגינה השמים היו מתכסים עננים, הציפורים היו מפסיקות לצייץ והשירה היתה נפסקת בבית הכנסת. עכשיו אני מבין שכל הבריאה פשוט חששה, ממש חששה, שמא אירע גם לי הדבר הנורא!
    רק מה, יום אחד הייתי חייב להשתין מתחת לעץ מאחורי בית הספר, הייתי כבר בן 9. ברג ע ששלפתי את ה... והתחלתי להשתין, השמש יצאה, הציפורים התחילו לצייץ וזמירת התפילות בבית הכנסת התחדשה כמימים ימימה! עכשיו אני מבין שרק בגלל שהמוהל הארור היה חולה כשנולדתי ופשוט הביאו איזה רופא גוי שימול אותי הכל כשורה איתי ורק מתוך חשש כבד היו כל התופעות הללו. ממש נורא לחשוב מה חשש יכול לעשות!

    IP: 80.109.92.25

    • למות מצחוק !!! איזו תגובה פצצה (ל''ת)

      גדי, 26/08/13 20:14


      IP: 85.250.119.58 דווח על תגובה זו

  • 20.

    גם ככה הז... של הפרסים הוא שחור, קטן ומגעיל (ל''ת)

    מוצצת מדופלמת, 26/08/13 18:41


    IP: 77.127.175.3

    • התבלבלת, דיברו על הז*ן שלנו, לא על הלב שלך.

      נסיך פרסי, 26/08/13 19:24

      ועוד קוראת לעצמה מדופלמת.

      IP: 5.29.186.62 דווח על תגובה זו

    • את מדברת על השכל שלך? (ל''ת)

      כרית משומשת, 26/08/13 20:46


      IP: 84.111.45.33 דווח על תגובה זו

  • 19.

    ככה זה שמתווכחים עם הרב על חצי מחיר.... (ל''ת)

    תעשה לי לי הנחה באבא, 26/08/13 18:41


    IP: 98.154.3.228

  • 18.

    הבל ושטות

    שי, 26/08/13 18:40

    מה רוצים לעשות עם זה?!
    אז היה אולי מוהל פחות מקצועי ודייקן.
    מדובר ביהודים כשרים, וזה לא נקבע לפי כמה מילימטרים של עורלה.
    מוטב היה שהשטות הזאת לא הייתה מועלית.
    הארגון הזה לא עשה טוב בכלל.
    להזכירכם את האמורא שהצטווה ללכת ברגל ביום שלפי חישוביו היה יום כיפור, כדי שהמחלוקת על החישוב פחותה מהחשיבות שהיום יצויין ע״י כל היהודים יחדיו

    IP: 212.143.103.181

  • 17.

    who gives a s%$t (ל''ת)

    אוי אוי אוי, 26/08/13 18:14


    IP: 134.174.21.27

  • 16.

    משהו ממציא שטויות כדי לפקפק ביהודים האמיתיים . (ל''ת)

    הווזווזים החרדים והמתנחלים הם כוזרים 1/3 יהודים, 26/08/13 18:08


    IP: 212.199.156.66

    • האשכנזים אשמים בכול איפהצאמנון לוי שצריך אותו .....יאללה בכי (ל''ת)

      צודק, 26/08/13 20:20


      IP: 85.250.119.58 דווח על תגובה זו

    • היהודים הם האשכנזים האספסוף צפוף הפיגמנטים מערב ערבים (ל''ת)

      אין ויכוח, 26/08/13 21:18


      IP: 84.228.92.148 דווח על תגובה זו

  • 15.

    חשבתם שפרסים קמצנים אז-

    אלי הגרוזיני, 26/08/13 18:08

    צדקתם

    IP: 84.229.107.208

    • עם ישראל במיטבו ..... (ל''ת)

      עם ישראל, 26/08/13 20:14


      IP: 85.250.119.58 דווח על תגובה זו

  • 14.

    פרסי - חסך במילה (ל''ת)

    איזו בלבלה, 26/08/13 18:08


    IP: 85.64.149.98

  • 13.

    "בעיר שיראז בפרס"- מה פשר הזיגזוג בשמות?

    יגאל, 26/08/13 18:06

    מישהו עוד שם לב שהשם "איראן" תמיד מוזכר בהקשרים עכשיויים עוינים, בעוד ש"פרס" מוזכרת בהקשרים "קלאסיים" וגם יהודיים?

    IP: 84.110.177.223דווח על תגובה זו

  • 12.

    אצלי הבעיה הפוכה

    רבי דוד, נהריה, 26/08/13 18:06

    נראה לי שחתכו קצת יותר מדי :-(

    IP: 194.29.46.45

    • אני מתקין תותבים מעולים בחצי מחיר (ל''ת)

      דר' כץ, 26/08/13 18:10


      IP: 87.69.247.5 דווח על תגובה זו

    • וואי הרגתם אותי סחטיין על התגובות החינניות (ל''ת)

      זזז, 26/08/13 20:15


      IP: 85.250.119.58 דווח על תגובה זו

  • 11.

    כדאי לשאול את הנשים קודם שאם זה טוב שיקצצו שם (ל''ת)

    ח, 26/08/13 17:46


    IP: 95.35.34.13

  • 10.

    תבדקו "קריעה" ו"פריעה" ותבינו למה מורידים חצי בולבול (ל''ת)

    ממשה ליהושוע לזקנים ולפסיכים, 26/08/13 17:45


    IP: 87.69.122.209

  • 9.

    שאלת תם

    כעיחל, 26/08/13 17:40

    האם השטות הזו הופכת את אותו רב (או מורה, תלמיד, סופר סת"ם וכו') לפחות יהודי?
    האם זה משנה אם חתכו רבע ס"מ או חצי ס"מ.

    IP: 79.181.195.165

    • לך היו צריכים לחתוך עד הביצים (ל''ת)

      מוהל עצבני, 26/08/13 17:47


      IP: 84.110.32.50 דווח על תגובה זו

      • לא החלטתי אם לצחוק או לבכות

        יעכןלטאעי, 26/08/13 19:47

        אתה פשוט תת רמה.

        IP: 109.67.225.137 דווח על תגובה זו

    • פשוט חתכו בקמצנות-ככה זה פרסים (ל''ת)

      דן חסכן, 26/08/13 18:08


      IP: 87.69.247.5 דווח על תגובה זו

    • לא פיות יהודי רק כידאי להבדק ולתקן

      יודע, 26/08/13 20:36

      לא פיות יהודי
      רק כידאי להבדק ולתקן

      IP: 46.19.81.245 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אני לא עשיתי ברית מילה לעצמי

    שמאלנית גאה מתל אביב, 26/08/13 17:38

    וגם חברותי לא עשו ברית מילה לעצמן .
    דווקא .

    IP: 213.57.231.28

    • אבל הדגדגן שלך באורך חצי מטר

      מוטי, 26/08/13 17:41

      לכן כדאי שתעשי לעצמך כמה בריתות .

      IP: 109.64.20.249 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אומרים מילה ולא מהילה!! מהילה זה לדוגמא כשמוהלים מים ביין (ל''ת)

    , 26/08/13 17:37


    IP: 82.166.170.193דווח על תגובה זו

  • 6.

    תמיד חשבתי שכל מה שמעניין דוסים זה בולבולים

    מוטי אלון, 26/08/13 17:36

    חולי מין

    IP: 109.64.20.249

  • 5.

    עכשיו אני מבינה למה רק גברים משיראז עושים לי את זה (ל''ת)

    שחרזדה, 26/08/13 17:33


    IP: 84.228.92.148

    • לייק (ל''ת)

      לייק, 26/08/13 20:17


      IP: 85.250.119.58 דווח על תגובה זו

  • 4.

    באיזה אוויליות ודברי הבל הדוסים מתעסקים!לכו לעבוד,לכו לצבא! (ל''ת)

    הבטלה מבטלת יתרונות האדם על הקוף, 26/08/13 17:32


    IP: 62.90.159.31

  • 3.

    תפסיקו לבלבל את השכל ערלים???? יהדות אינה נמדדת בקצה הפ,,, (ל''ת)

    שלא יעזו לתת לרבנות לחתוך אותם שנית, 26/08/13 17:30


    IP: 2.55.130.82

  • 2.

    הם שילמו למוהל רק חלק מהסכום , אז הוא עשה להם ברית חלקית .. (ל''ת)

    אזרח, 26/08/13 17:29


    IP: 212.117.151.70

    • לייק !!! (ל''ת)

      ביג, 26/08/13 20:16


      IP: 85.250.119.58 דווח על תגובה זו

  • 1.

    לא צריך להתעלף. מדובר על שוגג, שניתן לתיקון, והבעיה העיקרית היתה רק

    ds, 26/08/13 17:28

    אם היו אוכלים מקורבן הפסח

    IP: 94.230.81.98

    • לייק (ל''ת)

      ביג ביג, 26/08/13 20:16


      IP: 85.250.119.58 דווח על תגובה זו