• 119.

    התחרדנו . עוד מעט לא יורשו מורת ללמד בכתות של בנים . אכן חציר העם .

    יוסף פרץ, 09/08/13 08:47

    התחרדנו , וזה לא מזמן ..זה הצחיל בחיסול מיפים דתיים כי היו מעורבים , זה ממשיך גם בסודי . במקום להתמקד ביעול המערכת הינוכית היסודית , לבדוק מי מלמד אנגלית , כו חשבון בבתי ספר אלה חלק גדול אינם מוסמכים . אנו מתעסקים בהפרדה מינית . החרדים ניצחו .

    IP: 84.109.178.254דווח על תגובה זו

    • אתה לא רוצה שילדיך ילמדו בהפרדה, אז אל תרשום אותם לבי"ס ספציפי

      שי, 13/08/13 12:36

      אני לא מבין על מה המהומה. אחוז ניכר מהורים דתיים מעוניינים בהפרדה. ישראל היא מדינה דמוקרטית. לא רוצה הפרדה? אל תשלח ת'ילדים לבתי ספר תורניים, מה הביעה?

      IP: 77.125.15.137 דווח על תגובה זו

  • 118.

    זו כבר לא אותה יהדות שקיבלתי בבית. לא פלא שרבים כבר לא מזדהים איתה. (ל''ת)

    אמנון, 09/08/13 08:40


    IP: 109.67.66.114דווח על תגובה זו

    • תתקדם, אנחנו בשנות האלפיים, תנועה שאינה מתקדמת גוועת. (ל''ת)

      תנועה=חיים, 09/08/13 15:49


      IP: 2.54.250.237 דווח על תגובה זו

  • 117.

    תיקון עולם במלכות שדי (ל''ת)

    אאא, 09/08/13 07:06


    IP: 87.69.232.206דווח על תגובה זו

  • 116.

    'ש ליצור את ההפרדה אפילו ברחם!-

    מוטרפיה אייטולניק/מופרעאליסטן, 09/08/13 02:22

    אם אשה נושאת ברחמה תאומים משני המינים יש לנתח וליצר מחיצה בין העוברים.
    -השמישמור למען השם!!! חייבים למנוע גלוי עריותֱֱֱ!!!

    IP: 79.180.154.76דווח על תגובה זו

    • חהחה (ל''ת)

      גיחי, 09/08/13 10:06


      IP: 109.65.96.83 דווח על תגובה זו

  • 115.

    מעל 40 ילדיפ הכיתה מופרדת בבית ספרנו (ל''ת)

    , 09/08/13 00:45


    IP: 109.64.172.130דווח על תגובה זו

  • 114.

    הפרדה כסימן לעבודת נפש

    יוני כהן, 08/08/13 23:40

    היהדות אינה עסוקה בהפרדה הקטנונית בין המינים אלא יש בה הרבה מעבר. ההפרדה באה לבטא רעיון הרבה יותר עמוק. רוצים לדעת מהו?
    כנסו לאתר הבא:
    http://zoharyomi.co.il/

    IP: 109.64.223.128דווח על תגובה זו

  • 113.

    שקר!!!!!!!!!!! הפרדה לא מקטינה את הצפיפות!!!!!!!!!!!!!

    , 08/08/13 20:07

    ביסודי למדתי מעורב ובתיכון נפרד ובשניהם היה בדיוק אותה רמת צפיפות!!!!!!! (שנעה בין 25 ל30 ילדים בכיתה)

    IP: 84.108.144.214דווח על תגובה זו

    • מה אתה אומר על 40 תלמידים בכיתה (ל''ת)

      דתיים חצופים, 08/08/13 22:16


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

      • תלוי...מעורבת או נפרדת... בנות אינן יכולות ללמוד בכיתה מעורבת בת-40 ת

        תלמיד, 09/08/13 00:27

        בעצם, גם בנים לא.

        IP: 2.55.133.59 דווח על תגובה זו

  • 112.

    ומה לגבי אתיופים?

    יובל, 08/08/13 19:53

    למה שילמדו בכיתה אם ילדי?
    ורוסים? ובולגרים? ודתיים? ובלונדינים? ומחוצ'קנים?
    הפרדה עכשיו!

    IP: 2.55.127.139דווח על תגובה זו

  • 111.

    2 מדינות ל2 מינים

    עד הסוף!!!, 08/08/13 19:37

    בואו ונפריד בכלל...

    IP: 79.179.19.135דווח על תגובה זו

  • 110.

    יש עתיד למדינה :( (ל''ת)

    יש עתיד, 08/08/13 18:29


    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 109.

    לפיד מה אתה עושה (ל''ת)

    לך לעזאזל, 08/08/13 16:15


    IP: 79.182.125.173דווח על תגובה זו

  • 108.

    הבנתם מה קורה? קודם ההורים מימנו -עכשיו המדינה...

    כלומר עכשיו העיוות מטעם חוק המדינה חחחח, 08/08/13 16:13

    כמו שקרה עם 'תורתו אומנותו'-
    עכשיו עם ה'ממלכתי דתיים' מטעם המדינה

    IP: 79.182.125.173דווח על תגובה זו

  • 107.

    בדיוק בזמן

    , 08/08/13 15:50

    יום אחרי מתן גזר הדין של הרב מוטי אלון, מגיעה הידיעה הזו.
    אכן, חשוב שתלמידים בחינוך הדתי יתחילו להתרגל לחברת גברים בגיל צעיר. כשיגיעו לישיבה, הם כבר יהיו מנוסים ומוכנים לשמש את הרב עלמנת לקבל פרס.

    IP: 147.237.248.2דווח על תגובה זו

  • 106.

    למה פירון למה?

    דני, 08/08/13 15:22

    למה זה טוב ההפרדה הזאת?

    לייצר פחד, דעות קדומות, והתנהגויות קיצוניות מבחינה מינית?

    זה חינוך לא טוב לא בפנימיה אנגלית ולא בישבה תיכוניתץ

    IP: 192.114.3.241דווח על תגובה זו

  • 105.

    לפיד מקצץ בתקציב החינוך הממלכתי ומעביר כספים לממלכתי דתי (ל''ת)

    רפי, 08/08/13 15:00


    IP: 46.210.202.164דווח על תגובה זו

    • @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ (ל''ת)

      בדיוק ! בלתי נסבל........., 08/08/13 16:06


      IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

  • 104.

    רגע, לא הנבתי משהו

    סטודנט, 08/08/13 14:58

    "החלטנו לשים קץ למציאות בלתי תקינה ובלתי חברתית לפיה הורים מממנים את פתיחתן של כיתות נפרדות לבנים ולבנות"
    אז מי ישלם על זה עכשיו? אלוהים? הרי גם התקציב של המדינה זה משהו שההורים מממנים. הם חושבים שהכסף נופל מהשמיים?

    IP: 79.181.131.42דווח על תגובה זו

    • אין להטיל על הורים הרוצים בשלום בנותיהם הקמת בתי ספר פרטיים (ל''ת)

      המדינה חייבת לממן אותם, 08/08/13 16:44


      IP: 2.55.114.94 דווח על תגובה זו

      • זו דמגוגיה בגרוש! בגילאי יסודי אין הצדקה להפרדה!

        סטודנט אחר, 08/08/13 17:46

        מי שרוצה יחס מיוחד שישלם אותו מכיסו.

        IP: 84.228.80.206 דווח על תגובה זו

      • בכיתה ד' הסכנה ברורה ומוחשית (ל''ת)

        הבנים הדתיים פראי אדם שלא מהעולם הזה, 08/08/13 20:02


        IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

        • כבר היו אנסים בכיתה ד' (ל''ת)

          טל, 09/08/13 00:28


          IP: 2.55.133.59 דווח על תגובה זו

  • 103.

    מחקרים שנעשו בארץ קובעים כי הישיגי התלמידים בכיתות נפרדו עלו..

    טוב מאוד, 08/08/13 13:45

    במקצועות מתמטיקה, אנגלית, פיזיקה, ביולוגיה וסוציולוגיה.

    IP: 2.55.139.57דווח על תגובה זו

    • אזמה?

      דני, 08/08/13 15:32

      סביר להניח שגם הפרדה בין:
      עשירים לעניים
      אשכנזים לספרדים
      שמאלנים וימניים
      חכמים וטישים

      תגדיל את ההישגים בממוצע.
      קל לעבוד בכיתות הומוגניות יותר.
      אזמה?

      גם אם תיתן לילד רק שוקולד תריב איתו פחות על אוכל?
      לבטל את הממ"ד ממלכתי אחיד, תוספות אחרה"צ, בקיץ או בחינוך פרטי.

      IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

      • משרד החינוך חייב...חייב לעשות הכל כדי להעלות את רמת הלימודים (ל''ת)

        ופירון -שלא בחרתי בו-צועד בכיון הנכון, 08/08/13 15:35


        IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

        • חחחחח אז שיפרידו בנים בנות בכל הגנים ובתי הספר

          או שיתנו כיתות קטנות לכולם, 08/08/13 16:06

          דתיים חצופים שזה לא יאומן
          איך לפיד נותן לזה יד

          IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

          • צודק, אני בעד הפרדה לטובת כולנו... (ל''ת)

            קורא נכוחה ולא מתלהם, 08/08/13 16:45


            IP: 2.55.114.94 דווח על תגובה זו

            • בעד כיתות קטנות לכולם !! (ל''ת)

              ההקצנה הדתית דוחה, 08/08/13 17:01


              IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

              • למעלה מחמישים אחוזים מהבנות דיוחו כי נפגעו מאלימות בבית הספר (ל''ת)

                אבל שטופי-מוח תמיד יקבעו כי 'ההקצנה הדתית דוחה'..., 09/08/13 16:09


                IP: 2.54.250.237 דווח על תגובה זו

  • 102.

    באותו קו היגיון - הפרדה בין עידות, לאומים, דתות, בעלי מום, I/Q (ל''ת)

    א.ב, 08/08/13 13:23


    IP: 62.0.34.137דווח על תגובה זו

    • קו ההיגיון שלך פיספס משהו מהותי רוב הבנות הלומדות בכיתות מעורבות (ל''ת)

      דיוחו כי נפגעו מאלימות בבית הספר, 09/08/13 16:11


      IP: 2.54.250.237 דווח על תגובה זו

  • 101.

    איראן זה כאן

    האחים, 08/08/13 12:55

    איראן זה כאן

    IP: 79.161.247.61דווח על תגובה זו

  • 100.

    הגיע הזמן שחברות שמרניות ילמדו איפוק מהו ,במקום הפרדה, הדרה, רעלה (ל''ת)

    המנהיגים לא סומכים עליהם שיתנהגו בהתאם?!נשמע מגוחך, 08/08/13 12:55


    IP: 109.186.121.199דווח על תגובה זו

    • ספרי את זה לזה שביתר את חברתו... (ל''ת)

      רועי, 08/08/13 14:10


      IP: 82.80.14.189 דווח על תגובה זו

      • המבתר טורקי.. (ל''ת)

        לדתיים כל הזמן סקס בראש, 08/08/13 17:03


        IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

        • המבתר טורקי-המבותרת רומניה בגלל זה צריך להפריד (ל''ת)

          זה למה, 09/08/13 15:52


          IP: 2.54.250.237 דווח על תגובה זו

  • 99.

    מאיפה התקציב? והכיתות של החילונים צפופות בצורה זוועתית!!! (ל''ת)

    חייבים לשנות לטובת הילדים של כולנו, 08/08/13 12:50


    IP: 62.90.100.19דווח על תגובה זו

  • 98.

    הטוב ביותר שהמדינה תממן גם צ'אדור עם רשת על העיניים.

    אפגאני מצוי, 08/08/13 12:20

    המגזר הזה השתגע לגמרי, מיהדות בדרכי נועם הפכו לפסיכים על כל הראש.

    IP: 62.90.100.19דווח על תגובה זו

  • 97.

    ואיך יגיבו הדתיים

    , 08/08/13 12:13

    אם אחרי כמה שנים של חינוך מופרד ימצאו נתונים ססטיסטיים הקובעים שחינוך כזה מגדיל את כמות הלהט"בים בחברה?
    לי אין שום דבר נגד להט"בים, אבל לדתיים, לפחות רשמית, יש ויש...

    IP: 77.125.90.147דווח על תגובה זו

    • ואיך תגיבי אם לאחר כמה שנים ניוכח כי הישיגי התלמידות עלו בצורה משמעותי (ל''ת)

      מחקרים כבר הוכיחו כי כיתות נפרדות מעלות הישיגים, 09/08/13 15:54


      IP: 2.54.250.237 דווח על תגובה זו

    • כשמחברים בין המינים בגיל צעיר מדי

      חרדית, 15/08/13 10:18

      התפיסה המינית מתקבלת בצורה מעוותת ואחוזי הלהטבים עולים.

      כשגדלים בנפרד ונפגשים לראשונה (פחות או יותר) בבגרות אז רוב הסיכויים לזוגיות טובה, נקיה ממשקעים ועד 120

      IP: 192.54.204.33 דווח על תגובה זו

  • 96.

    מה השלב הבא הפרדה בן האשכנזים לספרדים? (ל''ת)

    אולי נממן גם את ההפרדה באוטובוסים?, 08/08/13 12:11


    IP: 62.90.212.49דווח על תגובה זו

    • זה התחיל ברבנות עובר לחינוך וזה יגמר במדינה לשני עמים (ל''ת)

      אשכנזים ומזרחים שפוים - ואשכנזים לאומנים, 08/08/13 12:16


      IP: 84.94.188.81 דווח על תגובה זו

    • למה לא לממן הפרדה באוטובוסים כדי שסוטים לא ילחצו עלי בתור ? (ל''ת)

      הצעה נבונה, 08/08/13 15:37


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

      • המימון צריך לתחבורה מרווחת לכולם (ל''ת)

        לא לסוטים דתיים שכל הזמן פורנו בראש שלהם, 08/08/13 16:31


        IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

        • אני בעד תחבורה מרווחת אבל כל עוד לא הגענו לזה חייבים להפריד בתחבורה (ל''ת)

          כדי שנשים לא תאלצנה לסבול מגברים הנדחפים בכונה.., 08/08/13 16:47


          IP: 2.55.114.94 דווח על תגובה זו

          • סובלים גם משירת נשים (ל''ת)

            חדלו קשקשת חחח, 08/08/13 17:09


            IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

            • ולכן לא תהיה שירת נשים בצה"ל כאשר גברים דתיים נוכחים בכפיה (ל''ת)

              הבנת נכון, 09/08/13 00:30


              IP: 2.55.133.59 דווח על תגובה זו

  • 95.

    שי פירון השמן הפלצן הסדרתי מס' 1 בארץ, בלי ריח ובלי קול, כדאי לבוא (ל''ת)

    , 08/08/13 12:03


    IP: 81.218.97.114

  • 94.

    פלא גדול

    קליטוריס, 08/08/13 11:59

    שהבהמה פירון עושה את ההפרדה רק עכשו.


    וזה אחד ממפלגת יש עתיד.


    ידע הטמבל לפיד שעתידו מאחוריו.

    IP: 46.120.2.231דווח על תגובה זו

  • 93.

    שאתה בוחר שמאל הם עוזרים לערבים ושאתה בוחר ימין הם עוזרים לחרדים (ל''ת)

    פליט וואי נט, 08/08/13 11:56


    IP: 79.181.149.171דווח על תגובה זו

  • 92.

    אתם השמאלנים האנטישמים, אל תדחפו לדתיים לחיים, תתעסקו בחיים שלכם (ל''ת)

    אנטישמיות במסווה של נאורות, 08/08/13 11:54


    IP: 109.64.188.27דווח על תגובה זו

    • אתה עוד פרזיט שתפס טרמפ על המדינה החילונית שהוקמה בידי חילונים. (ל''ת)

      פליט וואי נט, 08/08/13 11:57


      IP: 79.181.149.171 דווח על תגובה זו

    • אין סיבה שדתיים ילמדו בכיתות קטנות יותר מחילונים במימון המדינה

      רפי, 08/08/13 15:18

      מי שרוצה שיממן זאת מכיסו.

      IP: 46.210.202.164 דווח על תגובה זו

      • הההצעה לא באה כדי לתת לתלמיד הדתי כיתה קטנה יותר אלא כיתה נפרדת (ל''ת)

        מאמין שתלמידות חילוניות רבות תעבורנה לחינוך הדתי, 08/08/13 15:39


        IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

        • מוסיפים כיתות לדתיים פר מספר כללי! זה המתמטיקה של ההפרדה! (ל''ת)

          מעבר לעצם חוצפת ההפרדה עצמה, 08/08/13 16:21


          IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

          • אני צופה כי בנות חילוניות רבות תצטרפנה לכיתות הנפרדות כדי לתגבר ולהצלי (ל''ת)

            ולהצליח בלימודים, 08/08/13 16:48


            IP: 2.55.114.94 דווח על תגובה זו

            • כיתות קטנות יגרמו להישגים (ל''ת)

              הפרדה סתם הקצנה דתית מאוסה, 08/08/13 17:08


              IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

              • כיתות נפרדות יגרמו להקטנה=כיתות קטנות יגרמו להישגים (ל''ת)

                כה פשוט, 09/08/13 00:31


                IP: 2.55.133.59 דווח על תגובה זו

              • הנוער הדתי והחרדי=המנוע הערכי לחברה היהודית במדינת ישראל (ל''ת)

                בדוק, 09/08/13 16:12


                IP: 2.54.250.237 דווח על תגובה זו

  • 91.

    מה לא עושים כדי לחזק את הקואליציה המשונה הזו.

    חרמון, 08/08/13 11:51

    כאשר בכיתות של החינוך הממלכתי מגיעים גם ל-40 תלמידים בכיתה, בחינוך הממלכתי דתי עושים הפרדה שמשמעותה הוצאת מיליונים שאין(כך לפחות אמר לנו שר האוצר).

    IP: 213.57.165.103דווח על תגובה זו

  • 90.

    לאן הגענו?

    ב.ח., 08/08/13 11:50

    ההפרדה בין בנים ובנות בגיל כזה צעיר, כיתה ו', איננה דרישה הלכתית אלא העדפה פרטית (חרדית).
    מה נגיד בהעדפות פרטיות אחרות?
    היות ויש הרבה אנשים שמעדיפים ביטוח נוסף מעבר לביטוח בריאות ממלכתית, המדינה צריכה לממן להם את ההוצאות.
    היות ויש הרבה אנשים שמעדיפים להשתמש בטלפון חכם המדינה צריכה לממן את השימוש בטלפון חכם.
    היות ויש מיעוט לא מבוטל שמעדיפים לעשן סיגריה, המדינה צריכה לממן את הוצאות הסיגריה.
    המבין יבין.
    כנראה שר החינוך לא מבין.

    IP: 140.101.16.142דווח על תגובה זו

  • 89.

    הדתיים בונים עוד ועוד חומות הפרדה, ואנחנו נכנעים כמו צרפתים. (ל''ת)

    בן גוריון מתהפך, 08/08/13 11:47


    IP: 5.28.165.226דווח על תגובה זו

    • דווקא הצרפתים לא נכנעים בקלות (ל''ת)

      אחד, 08/08/13 15:34


      IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

  • 88.

    הפתרון ההגיוני לבעיית ההורים המפרידים מכיסם: הוצאת ההפרדה מהחוק!!! (ל''ת)

    האייטולות השתלטו, 08/08/13 11:46


    IP: 5.28.165.226דווח על תגובה זו

  • 87.

    זה אמיתי??? איראן נהיית יותר ויותר חילונית, ואנחנו... (ל''ת)

    חוצפה וגזל, 08/08/13 11:45


    IP: 5.28.165.226דווח על תגובה זו

  • 86.

    מוזר שאנשים בוחרים בעצמם לחיות עיוות שדוגל בהדחקת החופש והטוב (ל''ת)

    בן אדם, 08/08/13 11:43


    IP: 193.43.246.250דווח על תגובה זו

    • ומניין לאדוני הנכבד הסמכות לקבוע מהו עיוות ? (ל''ת)

      תוהה, 08/08/13 15:41


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 85.

    סוציאליזציה

    יהושע בו נון, 08/08/13 11:42

    כתות נפרדות הן מתכון בטוח לסטיות מיניות. כך זה מתחיל. אחר כך מתפלאים שבמגזר הדתי בנים מקיימים יחסים עם בנים. כופים עליהם את זה בכיתות נפרדות. היכן יש בטבע כיתות נפרדות. מנוגד לחלוטין לחוקי הטבע/האבולוציה הבסיסיים.

    IP: 132.74.73.248דווח על תגובה זו

    • די לקרוא כותרות בסגנון-"נערה נאנסה בחצר בית הספר" נערים התעללו...

      כדרלעומר מלך עילם, 09/08/13 15:58

      בבת כיתתם.

      ההפרדה טובה לכולם-חוץ מהערסים

      IP: 2.54.250.237 דווח על תגובה זו

  • 84.

    wow..........!!!

    מאת : נעמה השפויה מהר גירון ,אשר בשומרון., 08/08/13 11:41

    אתם המתנדבים תרמתם ותורמים רבות לבנות חברה רצויה, ומעניקים לכל אחד מאתנו תחושת גאווה על השייכות אליה. העמדתם בראש מעיינכם את הדאגה לחלש, ליתום, לאלמנה, לזקן ולחולה, לגֵר ולחסר הבית, והוכחתם שזולַתְךָ הוא אדם, כמוך. אתם 12 הנציגים של ישראל הרגישה והאוהבת. אין זה אלטרואיזם ספונטני וחולף, אלא השקעה עקבית וממושכת, לעיתים גם לאורך שנים רבות. על חשבון זמנכם, על חשבון עדיפויות חשובות אחרות בחייכם. ישראל היום זקוקה לתרבות טובה כזו, יותר מאשר אי פעם בעבר. בשמם של אזרחי ישראל, אני מצדיע לכם, למתנדבים, על עבודת הקודש שלכם. מעשיכם הם ברכה למדינה

    IP: 122.107.226.67דווח על תגובה זו

  • 83.

    ממילא לוחכי המזוזות יוצאים ד ב י ל י ם ,להפריד אותם לחלוטין מבתי הספר (ל''ת)

    , 08/08/13 11:40


    IP: 46.65.3.127דווח על תגובה זו

    • הנוער הדתי הוא מיטב הנוער במדינת ישראל בכל התחומים (ל''ת)

      למגיב ה ד ב י ל, 08/08/13 13:49


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

      • תמשיך לטפוח לעצמך על השכם

        דתל''ש, 08/08/13 15:25

        לדתיים אין כלים להבדיל בין טוב לרע, לכן המשפט שאתה אומר הוא חסר משמעות

        IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

        • אמרת דתל"ש אמרת אדם המסוכסך עם סביבתו, משפחתו, ועצמו... (ל''ת)

          לא אמין בעליל, 08/08/13 15:42


          IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

          • דתיים מכורים להתפרכסות עצמית (ל''ת)

            הגיחוך הוא שבכלל צריך לעסוק ב'דתיים' במרחב הציבורי, 08/08/13 16:24


            IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

            • הנוער הדתי והחרדי=המנוע הערכי לחברה היהודית במדינת ישראל (ל''ת)

              כדאי ללמוד מהם, 08/08/13 16:51


              IP: 2.55.114.94 דווח על תגובה זו

              • לאומנות גזענות זה לא 'ערכיות' (ל''ת)

                גם לא פרזיטיות, 08/08/13 17:07


                IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

                • אהבת האוייב הערבי זה 'ערכים'... (ל''ת)

                  שמאלנות=מחלה חשוכת מרפא, 09/08/13 00:32


                  IP: 2.55.133.59 דווח על תגובה זו

            • בטח, המרחב הציבורי שייך רק לאשכנזים 'נאורים' ולקהילה הגועה... (ל''ת)

              צא מהסרט, 09/08/13 16:03


              IP: 2.54.250.237 דווח על תגובה זו

  • 82.

    ההורים לא מבינים שהם פוגעים בילדים.. יש שנפגעים יותר ויש פחות.

    גדי, 08/08/13 11:35

    אין שום דבר הלכתי בהחלטה להפריד, זו החלטה חינוכית.
    אבל זו החלטה שגוייה שפוגעת לטווח ארוך.

    IP: 217.132.97.12דווח על תגובה זו

    • ההורים מבינים כי ההפרדה תניב הישיגים לימודיים גבוהים יותר לשני המינים (ל''ת)

      לאור מחקרים בנושא.., 08/08/13 13:52


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

      • יש יותר מחקרים על כיתות קטנות והישגים !! (ל''ת)

        בלי קשר להפרדה ימי ביניימית, 08/08/13 16:26


        IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

        • המחקרים שקבעו כי כיתות נפרדות מניבות הישיגים סילקו גורמים כגון צפיפות (ל''ת)

          והתרכזו בהפרדה בין בנים ובנות גרידא, 08/08/13 16:53


          IP: 2.55.114.94 דווח על תגובה זו

          • יש יותר מחקרים על פשוט כיתות קטנות (ל''ת)

            נלך עליהם, 08/08/13 17:05


            IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

  • 81.

    חוצפה שאין כדוגמתה

    לילך, 08/08/13 11:35

    מדוע משלם המיסים צריך לממן מכיסו קיצוניות כזאת? מי שרוצה לממן קיצוניות, שיעשה זאת על חשבונו ולא על חשבוני. נמאס מהם כבר.

    IP: 195.190.19.253דווח על תגובה זו

  • 80.

    איזה יופי. כל הכבוד (ל''ת)

    ., 08/08/13 11:34


    IP: 94.159.215.247דווח על תגובה זו

  • 79.

    היו חיים לפני ההלכה. ההלכה מובילה לאבדון. (ל''ת)

    הולך, 08/08/13 11:22


    IP: 85.64.206.100דווח על תגובה זו

    • ההלכה היהודית קיימת למעלה מ-3000 שנה לעומת הציונות החילונית

      קצת כבוד, 08/08/13 15:44

      ששבקה חיים תוך 100 שנה ומשהו..

      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

      • ובוא נבדוק מה קרה ליהודים במהלך 3000 שנה אלה - רק סבל ואבדון! (ל''ת)

        לכן קמה מדינה חילונית שפויה לגאול אותנו מעיוותים, 09/08/13 15:03


        IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

  • 78.

    אל תאמר חאמסטאן אמור ישראלסטן מה שונים אנו מהערבים

    אזרח עצוב, 08/08/13 11:21

    הדתיים טוענים תמיד אנחנו לא ערבים ובכן רבותי אנו בדיוק הם

    IP: 37.142.235.48דווח על תגובה זו

    • פשוט עצוב שבא לבכות ואין מה לעשות חוץ מלכתוב (ל''ת)

      קדימה הגזע הנבחר, 08/08/13 11:24


      IP: 84.94.188.81 דווח על תגובה זו

    • השוני שלנו הוא בהיותינו יהודים חבל שאצלך כל השוני הוא כיתות מעורבות (ל''ת)

      מ, 08/08/13 13:55


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 77.

    יש ביהדות יותר מדי השפלת נשים, יותר בריא בלי הפרדה, ידידות בין המינים:

    אבי צנעני, 08/08/13 11:19

    את צודקת, יש ביהדות יותר מדי השפלת נשים, יותר בריא ידידות בין המינים:

    אבי צנעני, 08/08/13 10:44
    "מכשפה, אל תחיה" (שמות כב יז)
    " אשה חמת מלאה צואה, ופיה מלא דם - והכל רצין אחריה" (שבת קנב ע"א)
    "ואשה פסולה לדון ... כל הכשר לדון כשר להעיד ואשה פסולה להעיד ..." ( מסכת בבא קמא, דף ט"ו א', רש"י)
    "נשים ועבדים וקטנים פטורין מקרית שמע ומן התפילין וחייבין בתפילה ובמזוזה ובברכת המזון" ~משנה, מסכת ברכות
    "כל אשה שתמנע מלעשות מלאכה מן המלאכות שהיא חייבת לעשותן, כופין אותה ועושה אפילו בשוט." ~ הרמב"ם, הלכות אישות, פרק כ"א, הלכה י'
    "התורה אומרת כי האישה פחותה מהגבר לכל דבר, ועל כן עליה לשמוע בקולו, לא למען השפלתה, אלא למען ימשול בה. כי אלוהים נתן לגבר את סמכות השלטון". (נגד אפיון ב', כד)
    "אין חכמתה של אשה אלא בפילכה (בפלך)) ... ישרפו דברי תורה ואל ימסרו לנשים." ~ תלמוד ירושלמי, מסכת סוטה, דף ט"ז א'

    IP: 110.77.249.29דווח על תגובה זו

    • נא לא לצנזר תגובתי זו, ונא לא לכעוס, אלה בסך הכל ציטטות מהיהדות לא שלי (ל''ת)

      אבי צנעני, 08/08/13 11:20


      IP: 110.77.249.29 דווח על תגובה זו

      • "חכמת נשים בנתה ביתה ואיולת בידה תהרסנו" (משלי) (ל''ת)

        ''אוהבה כגופו ומכבדה יותר מגופו'', 08/08/13 13:57


        IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

        • ומאידך יש גם את היהדות המתקדמת יותר המעצימה נשים, כמו הפסוק

          אבי צנעני, 08/08/13 14:00

          הפסוק המקודד בספרים חבקוק והושע : "והיה באחרית הימים הר הבית יקום...", וסוד הפסוק שהר הבית אינו אלא אישה, עושת הבית.

          IP: 110.77.249.29 דווח על תגובה זו

          • אני לא נגד יהדות, אלא רק נגד יהדות מפגרת ובעד יהדות מתקדמת (ל''ת)

            אבי צנעני, 08/08/13 14:01


            IP: 110.77.249.29 דווח על תגובה זו

  • 76.

    מציאות בלתי תקינה היא שהמדינה תממן זאת. (ל''ת)

    חוצפה!!!, 08/08/13 11:17


    IP: 79.183.176.162דווח על תגובה זו

  • 75.

    בושה למדינה וליהדות שבגיל כזה עושים הפרדות

    שמוליק, 08/08/13 11:13

    זה שלב ראשון בהדרת נשים, ביטול זכויות בסיסיות וחזרה לימים החשוכים שבעבר.

    IP: 212.235.115.168דווח על תגובה זו

    • דחוף!!! להפריד בין דת למדינה! נמעס מחשיכה דתית!

      דן, 08/08/13 11:16

      דחוף!!! להפריד בין דת למדינה! נמעס מחשיכה דתית!

      IP: 62.219.142.181 דווח על תגובה זו

    • ומה הקשר להדרת נשים אולי הדרת גברים ? (ל''ת)

      חשבת על זה ?, 08/08/13 15:45


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 74.

    לפיד! בגדת במצביעים, שמת מס 2 ושר חינוך-דתי שממש לא מייצג את האינטרסים

    אזרח, 08/08/13 11:13

    של ציבור המצביעים שלך, הכיפות הסרוגות לא הצביעו לך, למה מינית את שי פירון למס 2 שלך? הוא איש בני עקיבא

    IP: 91.135.102.183דווח על תגובה זו

  • 73.

    במקום לצעוק גזענות אולי תפנימו שזה הכי טוב לילדים שלכם (ל''ת)

    צעד חובה בכל בי''הס, 08/08/13 11:11


    IP: 46.19.80.191דווח על תגובה זו

    • אני כאמא יודעת שזה הכי טוב לבנותי -כל המבקרים -כנראה- אינם הורים (ל''ת)

      א, 08/08/13 15:46


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 72.

    הבעיה המרכזית של מערכת החינוך - גודל הכיתות

    אהרון, 08/08/13 11:10

    כל אנשי משרד החינוך - מפקחים מנהלים ומורים מודים שהנושא העיקרי שמשפיע על איכות ההוראה וחינוך בכיתות זה גודל הכיתות!

    הקושי התקציבי לממן כיתות קטנות מפיל כל אפשרות שינוי במערכת ופתאום יש כסף למשרד החינוך להפריד כיתות בחינוך הדתי מה שכמובן ייצור כיתות קטנות לדתיים וכיתות גדולות לחילוניים

    מאיפה החוצפה - ברור שהחמ"ד בעד אבל למה משרד החינוך משתף פעולה אם רעיונות אלו???

    IP: 87.68.21.45דווח על תגובה זו

  • 71.

    צריך להפריד כבר בפעוטון -למה בכיתה ד' - פרימיטיביים (ל''ת)

    משועשע, 08/08/13 11:07


    IP: 212.179.226.119דווח על תגובה זו

    • צריך להפריד גם ילד מאמו איך שנולד שלא יראה את הציצי שלה (ל''ת)

      ושלא יראה מאיפה הוא בא לעולם חחחה איזה פסיכים, 09/08/13 15:05


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

  • 70.

    בהפרדה קל יותר ללמוד, ניסיתי את שניהם כשהייתי ילד (ל''ת)

    פונץ', 08/08/13 11:06


    IP: 46.19.80.191דווח על תגובה זו

    • גם מחקרים מאשרים זאת-אבל אל תבלבל את הממורמרים עם עובדות (ל''ת)

      שמח וטוב לב, 08/08/13 13:59


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 69.

    הפרדה בין מינים בלימודים ורק בלימודים זה הצלחה בהישגים (ל''ת)

    דדדדדדדדדדדד, 08/08/13 11:05


    IP: 212.179.226.119דווח על תגובה זו

    • ככה הבנים יבואו לבית הספר כדי ללמוד ולא כדי להשוויץ ולהציק לבנות (ל''ת)

      המורה, 08/08/13 14:00


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 68.

    חייבים להפריד בין זרע לביצית!!!!! (ל''ת)

    אייל, 08/08/13 11:05


    IP: 213.8.114.132דווח על תגובה זו

    • להפריד בין דת למדינה זה הכי חשוב!

      דן, 08/08/13 11:15

      להפריד בין דת למדינה זה הכי חשוב!

      IP: 62.219.142.181 דווח על תגובה זו

      • במדינה דתית אי אפשר להפריד בין דת ומדינה (ל''ת)

        סוציולוג, 08/08/13 15:47


        IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

        • זו לא מדינה דתית (ל''ת)

          מדינת לאום בצביון יהודי, 08/08/13 17:04


          IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

          • איך אפשר להפריד דת ומדינה במדינה דתית ? (ל''ת)

            תוהה, 09/08/13 00:33


            IP: 2.55.133.59 דווח על תגובה זו

      • בפעם הבאה תצביעו עלה ירוק במקום אין עתיד (ל''ת)

        להפריד את הדת מהמדינה מיד!!, 09/08/13 15:06


        IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

  • 67.

    הגיע הזמן שגם החילונים יפרידו!!! גם אנחנו רוצים!!!!!!!!!!!!!

    יוסי, 08/08/13 10:59

    מחקרים מראים שבכיתות נפרדות הציונים יותר גבוהים ותלמידים יותר מרוכזים בשיעורים.

    IP: 46.19.80.191דווח על תגובה זו

    • צודק מאה אחוז. יכולים להיות ביחד בהפסקות (ל''ת)

      מחקרים באמת מוכיחים שרמת הלימוד עולה כשמפרידים, 08/08/13 11:02


      IP: 82.166.53.68 דווח על תגובה זו

    • לא כל החיים זה ציונים !! זה חשוב אבל לא הכל. (ל''ת)

      גדי, 08/08/13 11:36


      IP: 217.132.97.12 דווח על תגובה זו

    • ומה אם אני מעדיפה שהילדים שלי יכירו את המין האחר?

      ., 08/08/13 11:44

      אפילו על חשבון הבדל בציון (שממילא לא משמעותי בגילאים נמוכים)?
      בית ספר זה בעיקר להיכרות עם העולם.

      IP: 77.127.105.114 דווח על תגובה זו

      • בית הספר נועד ללימודים...ולהם בלבד (ל''ת)

        המורה, 08/08/13 14:02


        IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

        • לכן שטויות דתיות (ל''ת)

          צריך להשאיר לבית, 08/08/13 16:32


          IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

          • לא מדובר בנושא דתי אלא בקידום לימודים... העובדה שהדתיים פתוחים לשינוי (ל''ת)

            אומרת -אולי- שהצלחה בלימודים חשובה להם, 08/08/13 16:55


            IP: 2.55.114.94 דווח על תגובה זו

            • הדתיים פתוחים לתקציבים יחודיים (ל''ת)

              תמיד היו, 08/08/13 17:04


              IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

              • שווה להשקיע בתלמידים ולהביא להעלאת הישגי לימודים (ל''ת)

                המורה, 09/08/13 00:34


                IP: 2.55.133.59 דווח על תגובה זו

    • מחקרים בדרך כלל מראים כל מה שרוצים אלה המממנים אותם!!! (ל''ת)

      איזה אג'נדה יש לך? עכשיו נראה לך מחקר מתאים, 09/08/13 15:07


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

  • 66.

    מצביעי לפיד ---תתעוררו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    !, 08/08/13 10:56


    IP: 79.182.125.173דווח על תגובה זו

  • 65.

    ------------ שערורייה ומעשה נבלה! ------------------- (ל''ת)

    מה פתאום כיתות קטנות רק לדתיים !!!, 08/08/13 10:52


    IP: 79.177.192.36דווח על תגובה זו

  • 64.

    במקום חרדים ,לפיד ושות' ממליכים עלינו כל פיפס של הדתיים הסרוגים (ל''ת)

    הקצנת הפרדה בין ילדים וילדות בחינוך הממסדי, 08/08/13 10:51


    IP: 82.80.150.142דווח על תגובה זו

  • 63.

    אז בחינוך הדתי הכיתות יהיו יותר קטנות במימון ממשלתי???

    יוסי, 08/08/13 10:49

    למה?

    למה?

    IP: 87.68.21.45דווח על תגובה זו

    • הכיתות יהיו נפרדות אבל לא קטנות בהכרח (ל''ת)

      אבי, 08/08/13 14:02


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 62.

    מי שלא הבין -המדינה הולכת לשפוך כסף על דתיים בלבד מפה עד הירח (ל''ת)

    1. התנחלויות 2 . רק סרוגים יקבלו כיתות קטנות, 08/08/13 10:48


    IP: 79.179.254.206דווח על תגובה זו

    • האמת, מגיע להם אחרי שקיצצו להם הכי הרבה.. יותר מהמגזרים האחרים (ל''ת)

      כלכלן מתחיל, 08/08/13 14:04


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 61.

    חבל על הכסף ואין הצדקה הלכתית בימינו לצעד כזה (ל''ת)

    אריה, 08/08/13 10:47


    IP: 212.199.54.130דווח על תגובה זו

  • 60.

    מצביעי לפיד ------------------- חמורם של הציונות הדתית חחחחח (ל''ת)

    פירון מקבע עכשיו מימון כיתות לימוד קטנות לדתיים __, 08/08/13 10:45


    IP: 212.25.80.227דווח על תגובה זו

  • 59.

    ומפלגת הבית הלאומני אשכנזים דתים - ושניהם גזענים (ל''ת)

    מפלגת האח הגדול מפלגת אשכנזים חילונים, 08/08/13 10:42


    IP: 132.66.56.110דווח על תגובה זו

    • הם היכניסו כמה עלי תאנה בכול מפלגה (ל''ת)

      שלא יגידו שם גזענים - הם האליבי שלהם, 08/08/13 10:59


      IP: 84.94.188.81 דווח על תגובה זו

  • 58.

    קודם שמשרד החינוך יממן הקטנת כיתות לכל האוכליסיה

    מיקי, 08/08/13 10:38

    ההעדפה של החינוך הדתי החלה בתקופת זבולון המר והיא ממשיכה ביתר שאת עד היום.
    משרד החינוך חייב לממן קודם כל את שיפור מבני החינוך הממלכתי, אולמות ספורט, מערכות תקשוב-מחשבים לכל תלמיד, צפיפות כיתות לפ סטנררט ה-OECD , ואחרי שנעמוד במבחנים הבין לאומיים שוב בארש הרשימה,
    שבוגרי החינוך הדתי/חרדלי ישרתו 36 חודשים בצבא ולא כנהוג היום בישיבות ההסדר.
    ואז אחרי שכל הפעולות האלו תבוצענה אפשר שלא תהיה מניעה לפעולה התמוהה הזו של ההפרדה.

    IP: 46.116.242.71דווח על תגובה זו

    • קודם משרד החינוך יווכח כי ההפרדה טובה לתלמידים ואח"כ יציע זאת ל-כווולם (ל''ת)

      תוך זמן קצר זה יעבור גם לחינוך הממלכתי, 08/08/13 14:06


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 57.

    גם בקיסריה וכפר שמריהו??????????????.

    אליפז+גימלאי צה''ל, 08/08/13 10:37

    זהו שלב נוסף בפשיטת הרגל ואיבוד הדרך."אירן"זה כאן ואל לנו להלין שאנו נראים ושנואים במדינות רבות בעולם.איזה בושה של מדינה.

    IP: 109.186.149.57דווח על תגובה זו

  • 56.

    סטארט אפ לפתרון בעיות מערכת החינוך

    ארכימדס, 08/08/13 10:31

    למה רק בין בנים לבנות? להוסיף הפרדה בין אשכנזים לספרדים, בין בלונדינים לכהי שער, בין ילידי הארץ לעולים בין אלו ששמם מתחיל באותיות א-י לכל השאר. בסוף נקבל מורה לכל 3 תלמידים.

    IP: 134.191.232.71דווח על תגובה זו

    • מחקרים מראים שבהפרדה לומדים יותר טוב, עובדה!!!! (ל''ת)

      אאאא, 08/08/13 11:03


      IP: 46.19.80.191 דווח על תגובה זו

  • 55.

    busha lamedina-there is money for haredim-busha (ל''ת)

    haim, 08/08/13 10:26


    IP: 110.77.234.89דווח על תגובה זו

  • 54.

    mefagrim-lapid say somthing-afrada?/that we need??ha (ל''ת)

    haim, 08/08/13 10:24


    IP: 110.77.234.89דווח על תגובה זו

  • 53.

    בושה ל"יש עתיד", בושה לנו, אלה שהצבענו עבורה (ל''ת)

    שמואל, 08/08/13 10:19


    IP: 79.179.254.206דווח על תגובה זו

  • 52.

    ואיך פירון נותן לאסון הזה יד? איפה הוא בתור שר החינוך?

    ציונה, 08/08/13 10:16

    אשכרה מדינת אפרטהייד, אפרטהייד של נשים וגברים

    IP: 192.116.193.193דווח על תגובה זו

    • אפרטהייד? תלמדי את פירוש המילה לפני שאת פולטת אותה. זה דבר מצויין.

      אייל, תל אביב-יפו, 08/08/13 11:22

      זה דבר מצויין, ואני אומר את זה כחילוני גמור. הלוואי ויעשו את זה גם בבתי ספר ממלכתיים רגילים.

      העניין פשוט מאוד ולא יעזורו שום תירוצים ובלבולי מוח. יותר ויותר ילדים יוצאים כיום ממערכת החינוך בורים ועמי ארץ שבקושי יודעים קרוא וכתוב. מערכת החינוך נכשלה כישלון חרוץ, לא מעט כי הורי הילדים הכשילו אותה עקב חידלון אישים מוחלט בעניין החינוך בבית.

      זה דבר ידוע ומתועד בעולם שילדים לומדים יותר טוב כאשר הם נמצאים בכיתות מופרדות - גם הבנים וגם הבנות. יותר קל לכולם להתרכז, יש פחות הסחות דעת ובקיצור, זה עובד ויש קבלות לכך, בלי קשר לנושא הדתי. זה פשוט משפר את התוצאות, וזה דבר ידוע.

      IP: 132.66.110.23 דווח על תגובה זו

      • אפשר קישור/אסמכתא למה שאתה אומר?

        לילך, 08/08/13 11:38

        דהיינו שהפרדה בין מינים מביאה לכך שילדים לומדים יותר טוב כאשר הם נמצאים בכיתות מופרדות? אם זה ידוע ומתועד בעולם, אשמח לראות אסמכתא לכך.

        IP: 87.69.120.247 דווח על תגובה זו

        • מחקרים נעשו בבריטניה וגם בישראל והתוצאות מוכיחות כי ילדים לומדים (ל''ת)

          טוב יותר בכיתות נפרדות, 08/08/13 14:09


          IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

          • בריטניה בחסות המוסלמים נכון?? איזו סיבה אחרת יש להם לחשוב על זה בכלל?? (ל''ת)

            גועל נפש, 09/08/13 15:10


            IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

  • 51.

    זאת תמיכה בשעטנז המושחת הנקרא ממלכתי-דתי

    אלי נגב, 08/08/13 10:13

    בכל מדינה מודרנית ממלכתי משמעו נותן טיפול לכל האזרחים, ועניין הדת הוא עניינו של הפרט. יהודי ישלח את ילדיו ללימודי יום ראשון או לבית ספר יהודי שמקדם גם את לימוד העברית. הרעיון של בית ספר המלמד דת הוא אנטי דמוקרטי והדבר בא לביטוי בתוצאות שהרב אלון מייצג

    IP: 87.68.72.47דווח על תגובה זו

    • ישראל אינה מדינה מודרנית ואינה דמוקרטית. יש פה שילוב של מונרכיה (ל''ת)

      פא-שי-זם ויודנריין, 09/08/13 15:12


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

  • 50.

    המדינה צריכה לממן הפרדה כבר במחלקות הילודים בבתי חולים (ל''ת)

    רב עלוב, 08/08/13 10:09


    IP: 46.117.161.247דווח על תגובה זו

    • נכון! וגם הפרדה בפעוטונים!

      דן, 08/08/13 11:14

      נכון! וגם הפרדה בפעוטונים!

      IP: 62.219.142.181 דווח על תגובה זו

  • 49.

    לדעתי צריך גם בכיתה א' !!

    אלעד, 08/08/13 10:06

    ידוע לכל שבנות בגיל הזה הן לוליטות מפתות, והבנים בני השש לא יודעים איך להתרכז בשיעורי אנגלית בגלל כל התועבה הזו בכיתה.

    סתם, אני רק צוחק, הם לא לומדים אנגלית.

    IP: 192.115.248.2דווח על תגובה זו

  • 48.

    הציבור היהודי מתרבה החילונים בקושי ילד וכלב (ל''ת)

    ננצח אותכם בקלות, 08/08/13 10:04


    IP: 192.115.121.84דווח על תגובה זו

    • וחילוניים הם לא יהודים? (ל''ת)

      נורמאלי, 08/08/13 10:20


      IP: 77.127.44.249 דווח על תגובה זו

      • ההיפך: החילונים הם היהודים האמיתיים! חרידי - לא יהודי!

        דן, 08/08/13 10:27

        ההיפך: החילונים הם היהודים האמיתיים! חרידי - לא יהודי!

        IP: 62.219.142.181 דווח על תגובה זו

        • מי שנוהג כיהודי ונראה כיהודי הוא יהודי...ומי שנוהג כגוי ונראה כגוי הוא (ל''ת)

          האמיתיים ? הצחקתני, 08/08/13 16:56


          IP: 2.55.114.94 דווח על תגובה זו

      • הם יהודים למרות שאין באורחות חייהם משהו שאפשר לקשור ליהדות (ל''ת)

        יהודי= כל מי שאימו יהודיה, 08/08/13 14:12


        IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

    • וזה בדיוק שנאת חינם וייצר הרע! (ל''ת)

      הרב קורס אפי, 08/08/13 10:52


      IP: 37.142.20.112 דווח על תגובה זו

  • 47.

    לציבור הדתי יש מחלת נפש אם ילדות בנות 7 מחרמנות אותם.

    דני ב, 08/08/13 09:58

    מה הפלא אם כך שרבנים ומלמדים שולחים ידיהם בבולבולים של הדרדקים?
    הלו איפה היהדות בדרכי נועם שלכם?
    איפה בני עקיבא? מה ההתחרדות הזו לכם אתם השתגעתם?
    הבעייה שהשיגעון החדש שלכם עולה לנו כסף.

    IP: 62.90.100.19

    • לפי מה שהולך שם נראה שכל דתי שלישי סוטה מין.

      דן, 08/08/13 10:28

      לפי מה שהולך שם נראה שכל דתי שלישי סוטה מין.

      IP: 62.219.142.181 דווח על תגובה זו

  • 46.

    מדינה מטומטמת, נמאס כבר. (ל''ת)

    גד, 08/08/13 09:56


    IP: 109.64.18.14דווח על תגובה זו

  • 45.

    האח הגדול עושה לנו בית ספר (ל''ת)

    בידיעות המפלגה שום מילה על הנושא הזה, 08/08/13 09:52


    IP: 84.94.188.81דווח על תגובה זו

  • 44.

    למה ממנים זאת מכספי הציבור?

    אסף, 08/08/13 09:50

    לא מספיק גונבים את החבר'ה הצעירים, וממנים התנחלויות ובניה ביהודה ושומרון במקום בערים?

    IP: 82.81.155.207דווח על תגובה זו

    • מעניין שרק השמאלנים חושבים שתל אביב זו לא התנחלות

      , 08/08/13 10:00

      תל אביב = שייח' מוניס

      IP: 212.143.186.36 דווח על תגובה זו

      • לא כל תל אביב.

        ניר, 08/08/13 11:36

        אני לא נגד התנחלויות אבל הטענה שלך ושל רבים פשוט לא נכונה. רק החלק (הדי קטן) שסביב אונ' ת"א היה שייח מוניס. זה אולי 4% מכל תל אביב.

        IP: 79.176.121.99 דווח על תגובה זו

        • כן, רוב תל אביב היא התנחלות, אבל על יותר מכפר אחד

          ., 08/08/13 11:45

          למשל, יפו הייתה אמורה להיות במדינה הערבית, אבל כבשנו אותה, העפנו את כמעט כל התושבים, את המעט שנשארו דחסנו לאיזור אחד, והפכנו את זה לשלנו.

          IP: 77.127.105.114 דווח על תגובה זו

  • 43.

    אני מציע לממן לבנות הדתיות גם צ'אדור כמו באפגניסטן עם רשת על העיניים

    דני ב., 08/08/13 09:45

    יען שעין של זכר לא תשזוף את הבנות.
    תגידו מאין לכם הכסף הזה לשרוף על שטויות וקנאות דתית.
    לא מספיק לכם המיליארדים ששרפתם על המאחזים ועל התנחלויות פראיות?

    קצה נפשנו בשטיות שלכם ובכסף השפוך לשווא.

    IP: 62.90.100.19דווח על תגובה זו

    • מוטב שתציע משהו לבנות החילוניות הנאנסות במועדונים מדי לילה (ל''ת)

      גם אני במציעים, 08/08/13 14:54


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

      • בינתיים יש יותר בנות שנחשפות לגילוי עריות במגזר החרדי מאשר חילוניות

        דני ב., 08/08/13 16:01

        במועדונים.
        לא שומעים על זה הרבה רק בגלל התכונה של החרדים לשמור במשפחה את כל הצרות שלהם.
        אז מצידי שלא תשלחו את הבנות ללמוד בכלל אבל למה על חשבון הציבור העובד?

        IP: 62.90.100.19 דווח על תגובה זו

        • בנתיים נאנסות כל שנה כ-4000 נשים- תמשיך לעצום עיניים חזק..חזק (ל''ת)

          ותשכנע את עצמך כי הבעיה קיימת אצל דתיים, 08/08/13 16:58


          IP: 2.55.114.94 דווח על תגובה זו

  • 42.

    החינוך הפרטני שומר על צניעות אבל יוצר מחיצה (ל''ת)

    אנונימי, 08/08/13 09:39


    IP: 195.200.205.70דווח על תגובה זו

  • 41.

    בקרוב נתבשר שדרווין הוא פרי דמיוננו . עוד כישלון מבית היוצר של לפיד (ל''ת)

    עם לפיד ג'וניור אין עתיד, 08/08/13 09:38


    IP: 212.235.113.158דווח על תגובה זו

  • 40.

    שר חינוך צחקן ופרימיטיבי .מינוי של לפיד לא? (ל''ת)

    מצחיק מאדד, 08/08/13 09:34


    IP: 46.117.179.99דווח על תגובה זו

  • 39.

    מה שלא תקין שתקציב החינוך הולך לטובת הפרדה פרימיטיבית (ל''ת)

    כן, ששההורים יממנו! למה שוב החילונים נושאים בעול??, 08/08/13 09:32


    IP: 109.65.96.83דווח על תגובה זו

  • 38.

    מי שרוצה להתקיים בשנות הביניים שיממן את החשיכה מכיסו הפרטי.

    דן, 08/08/13 09:31

    מי שרוצה להתקיים בשנות הביניים שיממן את החשיכה מכיסו הפרטי.

    IP: 62.219.142.181דווח על תגובה זו

    • אני לא רוצה שבתי-כמו רוב בנות כיתתה- תסבול מהצקות הבנים המופרעים (ל''ת)

      אמא עובדת, 08/08/13 14:56


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 37.

    שי פירון השמן הפלצן הסדרתי מס' 1 בארץ, בלי ריח ובלי קול, כדאי לבוא (ל''ת)

    , 08/08/13 09:31


    IP: 79.182.149.11

  • 36.

    לאפשר את השינוי בתנאי שבחינוך הממלכתי יהיו פחות מ25 תלמידים בכיתה

    אבי, 08/08/13 09:29

    בושה וחרפה שרק בגלל קיצוניים דתיים מתחילים להפריד בין המינים , זוהי דרך חייהם של הדתיים שהם יממנו מכיסם , אך אם עושים את ההפרדה שיעשו זאת בתנאי אחד שגם החינוך הממלכתי יזכה וזאת ע"י הקטנת מספר התלמידים בכיתות כך הם ייזכו לתשומת לב טובה יותר מאשר הג'ונגל שחוגג עתה בכיתות בו מספר התלמידים מגיע לעיתים לכ 40 תלמיד בכיתה.

    IP: 85.250.54.124דווח על תגובה זו

    • לא מקטינים ולא מגדילים רק מפרידים בין בנים לבנות (ל''ת)

      לא הבנת, 08/08/13 14:57


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 35.

    מעניין שליאיר לפיד יש פתאום כסף למגזר הדתי בלבד (ל''ת)

    julia, 08/08/13 09:28


    IP: 85.65.162.18

    • שי פירון השמן הפלצן הסדרתי מס' 1 בארץ, בלי ריח ובלי קול, כדאי לבוא (ל''ת)

      , 08/08/13 09:31


      IP: 79.182.149.11 דווח על תגובה זו

  • 34.

    האבולוציה צועדת ברוורס בזמן שהעולם הולך קדימה (ל''ת)

    דארווין, 08/08/13 09:25


    IP: 79.179.118.37דווח על תגובה זו

  • 33.

    רוצים חינוך שמתאים לכם אין בעיה תממנו בעצמכם! מכאן תארו לכם לאןזה יגיע

    אבנר קפלון, 08/08/13 09:24

    החינוך היחיד שיועיל להתפתחות המדינה בצורה שתועיל בסופו של דבר לכל אזרח ואזרח הוא לימודי ליבה ולכן צריך לתקצב בתי ספר לפי האחוז מתוכנית הליבה שתוגדר במשרד החינוך שאותו מלמדים שם. רוצים שילדיכם ילמדו משהו אחר? בכיף אין שום בעיה!!!!! למה לעזאזל על חשבוני?????? איך זה מועיל לי???? עכשיו אני אבוא ואבקש מכם לממן לילד שלי שיעורי יוגה וספרות יפנית ותארו לכם לאן עוד זה יגיע. בואו נעצור את השטות הזאת לפני שזה יתפוצץ לנו בפנים

    IP: 109.65.116.91

    • שי פירון השמן הפלצן הסדרתי מס' 1 בארץ, בלי ריח ובלי קול, כדאי לבוא (ל''ת)

      , 08/08/13 09:32


      IP: 79.182.149.11 דווח על תגובה זו

    • חוצפנים!!! (ל''ת)

      עצבנית, 08/08/13 09:33


      IP: 109.65.96.83 דווח על תגובה זו

    • בתי הספר הממ"ד לומדים ליבה בדיוק כמו בתיה"ס הממלכתיים (ל''ת)

      וזאת בנוסף לשיעורי תורה, הלכה, ויהדות מתוגברים, 08/08/13 14:59


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 32.

    אפשר גם בממלכתי השפי כיתות קטנות ויתר תקציב לכיתה?

    רווח והפסד, 08/08/13 09:21

    בבקשה יאיר

    IP: 84.94.161.109דווח על תגובה זו

  • 31.

    לא ברור לי למה החרדים התנגדו ל"יש עתיד"?

    שפוי, 08/08/13 09:19

    הם קיבלו פטור משירות צבאי בחקיקה,
    הם קיבלו מימון לחינוך לא ממלכתי,
    אף אחד לא פגע ולא מתכוון לפגוע בקיצבאות
    אף אחד לא באמת מתכוון לשלוח אותם לעבוד, ובטח לא לשלם מסים.

    יאיר לפיד והתנועה המגונה שלו זה הדבר הכי טוב שקרה לחרדים מזה עידן ועידנים.

    IP: 192.116.218.29דווח על תגובה זו

    • לפיד קיצץ בקיצבאות הילדים, קיצץ בתקציב הישיבות, חוקק חוק המחייב בגיוס (ל''ת)

      עשה הכל כדי לפגוע בחרדים ובמעמד הביניים, 08/08/13 15:01


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 30.

    מפחיד! אנחנו בדרך להיות אירן השנייה. (ל''ת)

    מיכל, 08/08/13 09:12


    IP: 91.208.139.10דווח על תגובה זו

    • אם כל ההבדל בעינייך בינינו לאיראן הוא בכיתות המעורבות כדאי להפוך לאירא (ל''ת)

      השוחט מאיראן, 08/08/13 15:03


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 29.

    ברור שההורים צריכים לממן

    , 08/08/13 09:10

    את השטויות שלהם.
    חוצפה לקחת מכסף המיסים שלי ולתת אותו לצורך ההפרדה המגוחכת הזו.

    חברים, מוטי אלון וחבריו הראו לכם שהחינוך הדתי לא מונע פשע, לא מונע אונס ואלימות.

    הוא סתם חינוך כמו החינוך הרגיל.
    דפוק.
    או לא דפוק. תלוי במורה שהגרלתם לילד שלכם.

    IP: 37.142.136.66דווח על תגובה זו

  • 28.

    וזו הפוליטקה החדשה של האח הגדול (ל''ת)

    שנציגו הוא שר החינוך, 08/08/13 09:00


    IP: 84.94.188.81

    • שי פירון השמן הפלצן הסדרתי מס' 1 בארץ, בלי ריח ובלי קול, כדאי לבוא (ל''ת)

      , 08/08/13 09:32


      IP: 79.182.149.11 דווח על תגובה זו

  • 27.

    איפה הכסף?

    ארז (ירושלים), 08/08/13 09:00

    אחרי זה יגידו שהיו חייבים לקצץ מהחולים, מהקשישים והמהעמדות הנמוכים כי "לא היתה ברירה".
    לפיד, "הפרזנטור של נתניהו", לא יקבל פעם נוספת את הקול שלי.

    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

    • עוד לא הבנת שלפיד מצפצף מגבוה על ה"קול שלך" ??

      julia, 08/08/13 09:33

      יש לו עתיד מובטח אצל החרדים

      IP: 212.143.122.5 דווח על תגובה זו

      • לפיד בונה לטווח ארוך על חרדים...העתיד של המדינה (ל''ת)

        מאבחן פוליטי, 08/08/13 15:05


        IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 26.

    הפרדה=שליטה, סגרגציה, צרות אופקים,שיעבוד, אובדן זכויות.

    השפוי, 08/08/13 09:00

    לא עברנו את הקטע שבנות זה בובת ברבי ובנים זה סופרמן??
    איך הבת שלך תתפוס את עצמה? אילו אופציות יהיו לה? וגרוע מכל איזו שטיפת מוח היא תעבור בכיתה הזו...? המדינה מתחילה להפחיד אותי... חוזרים לימי הביניים .

    IP: 82.80.141.32דווח על תגובה זו

    • הפרדה אידיאלית להישיגים לימודיים גבוהים יותר והשכלה רחבת אופקים (ל''ת)

      מחקרים כבר הוכיחו, 08/08/13 15:07


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 25.

    סקס=דת!!! (ל''ת)

    סרוג=גזען, 08/08/13 08:59


    IP: 192.114.7.2דווח על תגובה זו

  • 24.

    איך זה שהמדינה מממנת הפרדה בין מינים?

    דורון, 08/08/13 08:55

    מה השלב הבא? הפרדה של אוטובוסים... בכלל כשמשרד החינוך אומר משפט כמו "החלטנו לשים קץ למציאות בלתי תקינה ובלתי חברתית לפיה הורים מממנים את פתיחתן של כיתות נפרדות לבנים ולבנו". הוא רוצה לומר ששאר אזרחי מדינת ישראל, בעזרת כספי מיסים, יממנו הפרדה של מינים בבתי ספר דתיים-ממלכתיים. אנחנו באמת רוצים להיות כאלה?

    IP: 213.57.7.4דווח על תגובה זו

    • בושה וחרפה.. מציאות לא תקינה=עדיין לא איראן פה! (ל''ת)

      יש עתיד? אין, 08/08/13 09:34


      IP: 109.65.96.83 דווח על תגובה זו

    • המדינה גם מימנה שיפוצים לבר-נוער- המדיה=פוליטיקאים,אינטרסנטים, לוביסטי (ל''ת)

      ''המדינה זה אני''...דה גול, 08/08/13 15:10


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

      • המדיה=המדינה (ל''ת)

        תיקון, 08/08/13 16:59


        IP: 2.55.114.94 דווח על תגובה זו

  • 23.

    כבר עכשיו הבתי הספר הדתיים עוקף את החילוני (ל''ת)

    ניצחנו אותכם ברוך השם, 08/08/13 08:54


    IP: 85.65.252.214דווח על תגובה זו

    • שנאת חינם! (ל''ת)

      ועל זה חרבה ירושלים.., 08/08/13 10:53


      IP: 37.142.20.112 דווח על תגובה זו

      • מותר לומר את האמת כדי ליצור קנאה..."קנאת סופרים תרבה חכמה" (ל''ת)

        תחרות מקדמת איכות, 08/08/13 15:13


        IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 22.

    איפה שיש כיפות סורגות הגזענות חוגגת (ל''ת)

    בסוף אתם לא תיחתנו מטעמי צינעות, 08/08/13 08:53


    IP: 84.94.188.81

    • והיכן שיש חילוני יש זימה ותועבה (ל''ת)

      חרדי בתנופה, 08/08/13 08:54


      IP: 95.86.102.142 דווח על תגובה זו

      • איפה שיש רבנים חרמנים יש ילנים מנוצלים מינית (ל''ת)

        אם כבר תועבה, 08/08/13 09:22


        IP: 62.219.198.6 דווח על תגובה זו

        • 2000 מורים ומורות הוכו בבתי הספר העל יסודיים במדינת ישראל

          העובדות מדברות בעד עצמם, 08/08/13 15:17

          30.000 תיקים פתוחים במשטרה לבני נוער בגיל בי"ס.

          200.000 ילדים שתו לשוכרה כתוצאה מהחינוך ה'מצויין'.

          ו-60.000 ילדים צרכו סמים.

          לפני שאתה מדבר על הכיפות הסרוגות=מיטב הנוער, תעשה חשבון-נפש

          IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

    • שי פירון השמן הפלצן הסדרתי מס' 1 בארץ, בלי ריח ובלי קול, כדאי לבוא (ל''ת)

      , 08/08/13 09:32


      IP: 79.182.149.11 דווח על תגובה זו

  • 21.

    חילונים=כיתה 42 ילד, דתיים=25 ילד, חרדים=10

    אזרח, 08/08/13 08:52

    והצלחה במדעים ובטכנולוגיה?? בדיוק ביחס הפוך להשקעה הכספית!!!!

    נמאס מהעדפת הדתיים על החילונים!!!!

    נמאסתם!!

    מדינה דוחה שנופלת לתהום הטירוף הדתי!

    IP: 93.157.87.44

    • מקנא? תתפוצץ! מקנא שוב? תתפלץ! עוד מקנא? תאכל עצמך! (ל''ת)

      חרדי בתנופה, 08/08/13 08:53


      IP: 95.86.102.142 דווח על תגובה זו

    • איפה אתה חי? בביס של אחיינית שלי ברמות יש 40 בנות (ל''ת)

      נראה לך הגיוני עם כל כך הרבה ילדים??, 08/08/13 09:14


      IP: 85.65.7.214 דווח על תגובה זו

  • 20.

    חינוך חילוני לא טוב רק חינוך יהודי שמלמדים יהדות תורה (ל''ת)

    בדרך למדינת הלכה, 08/08/13 08:49


    IP: 85.65.252.214דווח על תגובה זו

  • 19.

    הפרדה יש צניעות פחות פריצות אלימות ולומדים טוב יותר (ל''ת)

    בדרך למדינת הלכה, 08/08/13 08:47


    IP: 85.65.252.214דווח על תגובה זו

    • רוב ההורים החילוניים היו מעדיפים שבנותיהם תלמדנה בכיתות נפרדות (ל''ת)

      סטיסטיקאי, 08/08/13 15:18


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 18.

    למה אנו בוכים? הדמוגרפיה החילונית בירידה! כנסו- חשוב!

    בעוד 22 שנה הדתיים והחרדים הרוב!!!, 08/08/13 08:46

    בתור חילוני מודאג אני לא מנבל ומגדף את הפה. אני רואה את המציאות.
    אני חי בר"ג ומציץ לבני ברק . שם כל משפחה ממוצעת נעה בין 6-12 נפשות!!! ואילו אני ושכניי נעים בין 2-5 נפשות. גם אני מכה היום על חטא, יש לי רק 3 ילדים. אז מדוע אנו בוכים כל היום על הדמוגרפיה החרדית - ערבית . אם אנו במו ידיינו יוצרים אותה? בעוד 22 שנה יהיה שיוון דמוגרפי. זה אומר שליש בכנסת חילוני, שלישי חרדי דתי - ושליש ערבי. בעוד 30 שנה העסק יחמיר לטובתם.
    נפסיק ליילל . נשב ונמצא פתרון!

    IP: 95.86.102.142דווח על תגובה זו

    • אחי! צודק . 100% כל מילה בסלע. חייב חשיבה (ל''ת)

      גדי . ט. כרמיאל, 08/08/13 08:49


      IP: 95.86.102.142 דווח על תגובה זו

      • לחשוב לחשוב לחשוב לבינתיים הם כובשים כל חלקה טובה (ל''ת)

        חוקים ומשפטים, 08/08/13 08:52


        IP: 95.86.102.142 דווח על תגובה זו

        • מה אתה רוצה? הרי החילונים תאבי הכסף בעצמם מוכרים להם את הדירות (ל''ת)

          , 08/08/13 10:21


          IP: 212.143.186.36 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק. אך אנו מביאים ילדים בחשיבה ובתכנון (ל''ת)

      שלומית, 08/08/13 08:50


      IP: 95.86.102.142 דווח על תגובה זו

      • מרוב 'חשיבה ותכנון' (וקמצוץ אגואיזם) אנחנו כורים לעצמנו בור... (ל''ת)

        אבל לא מפסיקים להטיף למגזרים האחרים הפורחים, 08/08/13 15:20


        IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

    • יש לתת זכות הצבעה רק לעושי צבא. כך נצמצם פערים (ל''ת)

      לגייס את כולם, 08/08/13 08:51


      IP: 95.86.102.142 דווח על תגובה זו

      • בוגרי החינוך הממ"ד משרתים ביחידות העילית (ל''ת)

        כה פשוט, 08/08/13 15:21


        IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

    • יששששששששששששששששששששששששש ניצחנו (ל''ת)

      יש תקווה המדינה תהפוך ליהודית חרדית, 08/08/13 08:55


      IP: 85.65.252.214 דווח על תגובה זו

    • צודק במידה ... אנחנו סיבסדנו ....

      אני, 08/08/13 09:01

      כך שאיפשרנו לזה לצמוח. אם ההיינו מסרבים לסבסד מעבר לילד שלישי (הטבות וכד') זה היה נעצר.
      ישנם מחקרים שמראים מתאם בין גודל המשפחה החרדית לשפע ההטבות.

      IP: 193.43.246.250 דווח על תגובה זו

    • אל יאוש

      דני, 08/08/13 15:42

      לא כל הילדים החרדים הופכים לבוגרים חרדים.
      ברוך השם רבים יוצאים בשאלה.

      לכן אם אתה מהרהר בעתיד, חשוב מה עשית אתה על מנת להוציא חרדי בשאלה?

      IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

      • נכון, ונוספים אליהם רבבות חוזרים בתשובה לאחר שגילו את האמת היהודית (ל''ת)

        ילודה מוגברת+חזרה בתשובה המונית=ניצחון מובטח, 08/08/13 17:02


        IP: 2.55.114.94 דווח על תגובה זו

  • 17.

    כל עוד אין הפרדה בין דת ומדינה ימי הביניים קרבים ושלטון חומני גם כן. (ל''ת)

    , 08/08/13 08:45


    IP: 80.187.96.82דווח על תגובה זו

    • אי אפשר להפריד במדינה דתית בין דת ומדינה (ל''ת)

      סוציולוג, 08/08/13 15:23


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 16.

    דת זה דבר מאוס (ל''ת)

    להוציא דת מחוץ לחוק, 08/08/13 08:40


    IP: 109.65.103.218דווח על תגובה זו

    • כמה נכון (ל''ת)

      אורית, 08/08/13 09:13


      IP: 91.208.139.10 דווח על תגובה זו

    • בזכות הדת היהודית הגענו עד הלום ולא נעלמנו במרחבי תבל כיהודים (ל''ת)

      מאבחן, 09/08/13 00:38


      IP: 2.55.133.59 דווח על תגובה זו

  • 15.

    דוסים מחורבנים (ל''ת)

    שירקעס, 08/08/13 08:39


    IP: 79.177.254.1דווח על תגובה זו

    • שנאת חרדים-אופיום לאספסוף (ל''ת)

      מ, 08/08/13 15:23


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 14.

    יאללה . אירן. - אחלה של מדינה! (ל''ת)

    אחמיניזאד, 08/08/13 08:28


    IP: 95.86.102.142דווח על תגובה זו

  • 13.

    משרד הבריאות צריך לממן הפרדה בין בנים ובנות גם בטיפת חלב (ל''ת)

    מתנה לציונות הדתית המתחרדת, 08/08/13 08:27


    IP: 46.120.156.200דווח על תגובה זו

  • 12.

    חחח. תחי הבערות והפרימיטיביות (ל''ת)

    טוני, 08/08/13 08:27


    IP: 77.125.139.17דווח על תגובה זו

  • 11.

    אתם רואים שאתם לא שונים מאיתנו?

    אחמניגאד, 08/08/13 08:27

    שמישהו יסביר לי כיצד בדיוק ה"ציונים" הדתיים שונים מהחרדים או מאחיהם באיראן?

    הציונות שמה על דיגלה את השוויון בין המינים, העבודה והרווחה ולא אוסף חוקים גזעני וחשוך שאפילו בימי הברונזה המוקדמים לא היה מתקבל.

    המחשבה ששרות צבאי כזה או אחר ייפתור אותם ממחויבות חברתית או מגזרית יותר צבוע מהמחשבה של החרדים שבתפילות מנצחים מלחמות.

    בעוד עשרים שנה ההבדלים בין "הציונים" הדתיים לחרדים כבר לא יהיה קיים

    IP: 132.71.20.167דווח על תגובה זו

    • מה הבעיה שלך שהבת שלך תלמד בכיתת בנות בלבד?

      , 08/08/13 08:38

      לא רואה בזה שום בעיה ואפילו עדיף. אין קשר לדת בכלל

      IP: 212.143.186.36 דווח על תגובה זו

      • וואללה אתם כאלה חרמנים

        אחמניגאד, 08/08/13 08:43

        אין שום בעיה רק אל תגדירו את עצמיכם כליברליים ציוניים ותסתכלו על המראה בזה שאתם לא שונים וצבועים כמו שאר החרדים

        IP: 132.71.20.167 דווח על תגובה זו

        • אז מי ליבראלי ציוני? אפס כמוך? כל הכיפות הסרוגות ביחידות קרביות

          , 08/08/13 09:00

          אתה בטח משתייך ליפי הנפש תומכיי נושכי הכריות בתל אביב

          IP: 212.143.186.36 דווח על תגובה זו

          • עצבני הא, לא נורא אבל קשה להתמודד עם העובדות

            אחמניגאד,, 08/08/13 09:13

            והיא שאתם בכל מקרה לא עושים שרות צבאי מלא
            שאתם מפרידים ומופרדים מגזרית ומגדרית
            ושאת מייבשים את הקופה הצבורית כמו החרדים
            שאתם צבועים ומתחסדים בהשיגים לא לכם
            שאתם חושבים שאתם ציונים אבל אפילו לא מבינים מהם העקרונות הבסיסיים של הציונות
            ושבשעת אמת תקשיבו לרב ולא למפקד

            ושלא תשכך לקחת את כדורי ההרגעה

            IP: 132.71.20.167 דווח על תגובה זו

          • ועוד עובדות

            אחמניגאד,, 08/08/13 09:24

            וכשאצליכם רב מתקיף מינית הוא קדוש מעונה וצדיק
            ונערי הגבעות הם עשבים שוטים
            ושההפרדה בבני עקיבה היא לשכנזים, ספרדיים, בנים, ובנות, לרב הזה או לרב ההוא

            והחי חשוב שרבינו מלכינו ידאג להכל

            IP: 132.71.20.167 דווח על תגובה זו

            • ועם כל זה, בטיל הראשון של אחמדינג'אד שלך כבר תתפלל לאלוהים (ל''ת)

              , 08/08/13 09:57


              IP: 212.143.186.36 דווח על תגובה זו

              • ועוד כמה עובדות

                אחמניגאד,, 08/08/13 10:21

                שלאלוהים אצל החילונים אין ממש תפקיד ממשי
                שהחילונות הביאה לעולם את הטכנולוגיה הרפואה והמדע הסקרנות וההבנה שהאדם הוא לא במרכז אלא בור שיש לו עוד הרבה מה ללמוד חוץ מספר מטופש מתקופת הברונזה.

                ולכן כאשר אחמניגאד ישלח טיל הוא ייורט על ידי טכנולוגיה שפותחה על ידי יסודות התובנה של אינשטיין ולא של אלוהים.

                IP: 132.71.20.167 דווח על תגובה זו

                • אז תוותר גם החופשות בשבתות ובחגים ואל תחתן את הילדים שלך

                  , 08/08/13 10:29

                  הרי כל אלה זה הלכה בלבד ולא המצאה של החילוניות.. אם מפרידים אז להפריד הכל. לא להשאיר מה שנוח

                  IP: 212.143.186.36 דווח על תגובה זו

                  • לא ידעתי שהדת המציאה את החופשות

                    אחמניגאד,, 08/08/13 10:42

                    אבל לעינין אם היינו מחכים לדת שתסדר חופשות ושבתות כימי מנוחה עדיין היינו מצויים בחוקי העבד העברי כבסיס לתנאים סוציאליים, ואת זה לא הייתה מקבל נכון?

                    ולידיעתך גם ימי החופשה והשבתות הוסדרו ועוגנו בצורה מאורגנת על ידי חוקים חילוניים לגמרי.

                    IP: 132.71.20.167 דווח על תגובה זו

                    • כל חג ושבת זה הילכתי בלבד אל תבלבל את המוח

                      , 08/08/13 10:56

                      תבטל את ראש השנה, את כיפור , את שבועות, את חנוכה (בעצם בחנוכה אין חופש מהעבודה..), את פורים, את חופשות חול המועד בפסח וסוכות, וכמובן את השבתות. קח לך יום חופש אחד שמגיע לך בכל שבוע (שלישי, רביעי) ותעבוד בכל השאר.
                      הרי אם וכאשר יפרידו דת ממדינה כל מעסיק אם רק ירצה יוכל לדרוש ממך לעבוד בשבתות ובחגים כי מי אומר שלא? ומה תגיד לו אז? התרגלתי?
                      אם מפרידים אז לבטל ולהפריד הכל. לא להשאיר מה שנוח

                      IP: 212.143.186.36 דווח על תגובה זו

                      • על עיניני דת ומדינה

                        אחמניגאד,, 08/08/13 11:09

                        באירופה ישנה הפרדה מוחלטת בין הדת מהמדינה וראו מה הפלא יש להם חגים וחופשות במידה גדולה ממדינת ההלכה הפלאית ישראל (באירופה עובד מתחיל מקבל 30 ימי חופש תקניים וכאן 10).

                        ההקשר של דת לחופשות הוא מקרי וקביעת החופשות היתה נעשית בכל מקרה ללא קשר לסיבתן התיאולוגית.

                        ולגבי ראיתך המעוותת - התנאים הסוציאלים נקבעו והוסדרו על ידי חוקים פסאודו ליבראליים אשר תחילתם במהפיכה הצרפתית ולא על ידי מחשבה כזאת או אחרת של איזה רב ממגזר זה או אחר

                        IP: 132.71.20.167 דווח על תגובה זו

                        • אתה עדיין עונה בסיבובים, מתחמק ולא עונה ישירות לעניין

                          , 08/08/13 11:32

                          חגי ישראל זה הילכתי בלבד! אין שום קשר לקביעת חופשות של התנאים הסוציאליים. מגיע לכל עוד עובד 24, 27, 30 (כל אחד כמה שמגיע לו) ימיי חופש בשנה בלי קשר לחגים ושבתות שהם ימיי שבתון הילכתיים בלבד.
                          אם אתה מוותר על הדת וההלכה ומוותר גם על החגים (בלי קשר ל-30 ימי החופשה שלך בשנה) אז אין לי שום שמץ שימצון של ויכוח איתך כי זו דעתך.
                          אם מפרידים אז להפריד ולבטל הכל. לא להשאיר מה שנוח

                          IP: 212.143.186.36 דווח על תגובה זו

                          • ההלכה לא עיגנה בחוק את החופשות

                            אחמניגאד,, 08/08/13 11:45

                            כמו שלא עיגנה בחוק שום דבר ברמה הלאומית, וזאת ביגלל הפיצול והמידור של הדת וחוסר היכולת שלכם להגיע להסכמה על שום דבר מלבד על דברים שוליים של מין, בשר וחלב עבודה בשבת וכדומא.

                            אם החילונים עגנו בחוק את סוכות כחג זה מתעמי מסורת בלבד וגם שתרדו לנו מהגב

                            IP: 132.71.20.167 דווח על תגובה זו

                      • במדינות רבות קיימת הפרדה מוחלטת בין דת למדינה

                        לילך, 08/08/13 11:42

                        האם אין אצלם חופשות? נו באמת. אין שום קשר בין דת לחופשות.

                        IP: 87.69.120.247 דווח על תגובה זו

                        • יפה - אולי הברנש יבין (ל''ת)

                          אחמניגאד,, 08/08/13 11:56


                          IP: 132.71.20.167 דווח על תגובה זו

                        • במדינה דתית אי אפשר להפריד בין דת למדינה (ל''ת)

                          כה פשוט, 08/08/13 17:03


                          IP: 2.55.114.94 דווח על תגובה זו

                  • ולגבי חתונות

                    אחמניגאד,, 08/08/13 10:45

                    אצלכם אתם מחתנים את הילדים שלכם,
                    אצלינו הילדים מתחתנים

                    במקרה הראשון ישנה כפייה ובמקרה השני ישנה בחירה. ואולי כאן מצוי ההבדל הגדול בין שני התרבויות שאינה ניתנת לגישור

                    IP: 132.71.20.167 דווח על תגובה זו

                    • ולגבי חתונות

                      המחותנת הראשית, 08/08/13 15:27

                      צלכם אחוז המתגרשים בעליה מתמדת,ואצלנו התא המשפחתי נשמר לטובת הילדים

                      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

          • אז מה ? גם הטאליבן באפגניסטן הם קרביים. (ל''ת)

            דני ב, 08/08/13 11:59


            IP: 62.90.100.19 דווח על תגובה זו

    • קודם תלמד לכתוב נכון (ל''ת)

      נחושת, 08/08/13 11:31


      IP: 132.64.44.156 דווח על תגובה זו

      • תודה על התיקון

        אחמניגאד,, 08/08/13 11:36

        וכרגיל אתם גדולים בלהתעשק עם זוטות
        מגדרים, מגזרים רב זה או אחר שכנזים ספרדים עוד חצר ועוד שטות לא רלוונטית

        IP: 132.71.20.167 דווח על תגובה זו

  • 10.

    אולי תממנו גם בורקות ורעלות?

    שפוי, 08/08/13 08:24

    האם בהסעת בית ספר בנות ישבו מאחור?

    אחרי זה מתפלאים למה כל הדתיים הומואים לאטנטים.

    IP: 192.116.218.29דווח על תגובה זו

    • זה בדרך! (ל''ת)

      שי, 08/08/13 09:14


      IP: 91.208.139.10 דווח על תגובה זו

  • 9.

    מהלך מיותר מכל כוון

    מגיב דרומי, 08/08/13 08:21

    מדוע מצא משרד החינוך זמן וכסף לבזבז על בעיה שכבר לפני שנים מצאו לה פתרון.אם לא רוצים ערבוב מינים אין צורך לייצר אותו ואחכ לתן במליונים.או שזו דרך לכאורה לדחוף תקציבים ייחודיים לממ"ד? השר המכובד מכיר בודאי את בית הספר הותיק נצח הנחלק בפתח תקווה משני עברי אותו רחוב.נצח בנים ונצח בנות.

    IP: 147.236.38.135דווח על תגובה זו

  • 8.

    Girls lost nothing in schools!

    Raffi Bienheim, 08/08/13 08:21

    Why do it in steps? Do it in one act and leave the girls at home. They do not need any education. Their role is to keep the house, give birth to children and obey us - the given rulers of this world.Get red of theese women from courts and army, from universities and police - bring them back to the roots. Allau Akbar.

    IP: 91.4.224.125דווח על תגובה זו

  • 7.

    מה זה השטויות האלה?

    @, 08/08/13 08:21

    אם הם רוצים הפרדה שישלמו עליה מהכיס שלהם!

    IP: 79.181.213.195דווח על תגובה זו

    • השטויות האלה אומרות שהם לא יהיו פה בקדנציה הבאה (ל''ת)

      מדינת הלכה הלכה המדינה, 08/08/13 09:38


      IP: 109.65.96.83 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מגדלים גלמים עם תסביכים! למדתי בכתה מעורבת !ו זה מצוין !

    Chaia, 08/08/13 08:11

    היה תחרות מי יותר טוב, הבנים או בנות!בסוף למדנו יותר!אין כמו לגדל רגיל,

    IP: 85.64.171.9דווח על תגובה זו

  • 5.

    זה לא מספיק

    הפרד ומשול, 08/08/13 08:03

    צריך שהמשרד המטורף הזה, בהנהגת הליצן פירון, ימממן גם הפרדה בין נעל שמאל לנעל ימין ובין הביצה הימנית לביצה השמאלית

    IP: 84.94.152.203דווח על תגובה זו

    • ח (ל''ת)

      פגר, 08/08/13 09:38


      IP: 109.65.96.83 דווח על תגובה זו

  • 4.

    מיכאן ועד למילת נשים הדרך קצרה (ל''ת)

    טאליבן איפה הכסף, 08/08/13 07:56


    IP: 46.19.80.117דווח על תגובה זו

    • בתור חילוני... אולי זה דווקא טוב... חושב פעמיים... (ל''ת)

      לא עוד ברנוער, 08/08/13 08:32


      IP: 95.86.102.142 דווח על תגובה זו

    • הבנות מרגישות טוב יותר בכיתת בנות (ל''ת)

      וזה מגיע להן, 08/08/13 15:33


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 3.

    הורים! נושענו!

    כ-י-ת-ו-ת ק-ט-נ-ו-ת, 08/08/13 07:39

    עד עתה, למדו ילדינו כ40 ילד בכיתה. עכשו, יש פתרון!! נדרוש הפרדה מגדרית בכיתות, והופ! הנה יש לנו 25 ילד בכיתה. מה, לא תקחו? השאלה היחידה שנותרה היא איך מונעים השתלטות דתית על תכני הלימוד?

    IP: 85.64.73.177דווח על תגובה זו

    • ממש לא1 הם יקצצו לנו בכיתות וידחפו 40 בכיתה! (ל''ת)

      בנט- פירון, 08/08/13 08:48


      IP: 95.86.102.142 דווח על תגובה זו

    • השאלה החשובה באמת למה הערסים מפריעים לבנותי ללמוד ולהתקדם (ל''ת)

      אמא עובדת, 08/08/13 15:31


      IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

  • 2.

    שוב נפתחות כיתות לדתיים וחילונים 42 ילדים בכיתה כמו אצל ביתי (ל''ת)

    ז, 08/08/13 06:55


    IP: 37.142.20.112דווח על תגובה זו

  • 1.

    למה צריך לממן חינוך של דתיים מזוייפים ? הרי ממילא הם לא שומרים תורה

    ומצוות, ועושים ככל העולה על רוחם.., 08/08/13 04:31

    חינוך של צביעות זה גועל נפש !

    IP: 84.229.143.30דווח על תגובה זו

    • רק אתה יודע מה נכון.. חרדי שגולש ברשת.. (ל''ת)

      מפיץ ייצר הרע ושנאת חינם, 08/08/13 06:56


      IP: 37.142.20.112 דווח על תגובה זו

    • כי הם לא פרזיטים כמו החרדים

      הוגה דעות (האמיתי), 08/08/13 07:59

      הולכים לצבא, עובדים ומשלמים מיסים, עושים מילואים...
      מי שנותן מגיע לו גם לקבל.

      אני מעריך מאוד את הדתיים השפויים, "כיפה סרוגה" מה שנקרא. הם מוכיחים שאדם יכול להיות דתי וגם נורמטיבי, לרכוש מקצוע והשכלה, לעבוד, ולא ליפול לנטל על אחרים.

      ובנימה אחרת, צריך שיהיה אותו מספר תלמידים בכיתה בזרם הממלכתי כמו בממלכתי דתי, אין כל הצדקה להעדפה מגזרית.

      IP: 85.64.203.248 דווח על תגובה זו

      • ברגע שהם עושים הפרדה בין המינים המילה "שפויים" לא רלוונטית

        אחמניגאד,, 08/08/13 09:15

        ראה תגובה 11

        IP: 132.71.20.167 דווח על תגובה זו

        • אני מעדיפה שבתי תלמד בכיתה נפרדת בלי ערסים מגעילים (ל''ת)

          אמא עובדת, 08/08/13 15:29


          IP: 2.55.139.57 דווח על תגובה זו

    • למה צריך לממן את מצעד הבהמות של הקהילה הגועה?(לסבי-מומו) (ל''ת)

      חבל על הכסף, 08/08/13 08:30


      IP: 95.86.102.142 דווח על תגובה זו