• 63.

    ואהבת לרעך כמוך!

    מורג הדרום, 14/09/13 12:10

    ברם את המחללים צריך להכות עד שיבינו ויטמיעו!
    חילוניים חרדים,בני כל הדתות!
    יש לתת כבוד לכולם!
    כנאמר ואת מכבדי אכבד.

    IP: 79.183.185.64דווח על תגובה זו

  • 62.

    התקשורת רוצה שישנאו חרדים. למה? כי אתם לא באים להם טוב

    דתי. מורה בתיכון חילוני, 04/08/13 21:09

    האנטישמיות החדשה בדמות שנאת החרדי, מטופחת ע"י התקשורת האנטי דתית.
    הרעל מחלחל בכל שדרות האוכלוסיה. (ראה את התגובות למאמר)
    אני שומע איך התלמידים שלי מדברים ומזדעזע. אם הם היו מדברים ככה על כל מגזר אחר הם היו מושעים מבית הספר אבל על החרדים מותר להגיד הכל.
    פשוט גזענות

    IP: 95.86.111.94דווח על תגובה זו

  • 61.

    החרדים הם המגזר הכי מאוס במדינה

    ארק, 03/08/13 21:11

    וכל מעשה שלהם מוסיף לתדמית שלהם.
    =
    לפני יומיים קראתי סיפור על מתנחלת שנתקעה עם פנצ'ר באחד מכבישי הגדה. מאות מתנחלים אחרים עברו ואיש לא עצר. רק ערבי מוסלמי, באמצע הצום עצר והחליף לה את הגלגל.
    =
    כשאשמע סיפור כזה על חרדי באמצע צום "פשוט" לא יום כיפור, שעצר ועזר לערביה -- אתרום ח'י שקלים לרבובדיה

    IP: 80.230.73.240דווח על תגובה זו

    • על "ידידים " שמעת פעם (ל''ת)

      אז קדימה ח''י אלפים -תתרום, 18/08/13 13:45


      IP: 79.180.122.62 דווח על תגובה זו

  • 60.

    מעניין שלא צייצתם על התמונה של החילוני רוחץ ממש שם [בעידוד הקוזינות] (ל''ת)

    המשפיעה, 02/08/13 01:51


    IP: 37.142.117.160דווח על תגובה זו

  • 59.

    ה"חרדים" מכבים בכח את הניצוץ האנושי ושאר הרוח היהודי

    פוצעים את נפש ילדיהם, 01/08/13 18:52

    ונשארים רק מנהגים עקרים, פנטיזם
    וריקנות גדולה

    IP: 62.219.63.126דווח על תגובה זו

  • 58.

    אם זה כל כך כואב לך

    , 01/08/13 11:21

    הגיע הזמן שהחרדים יפסיקו להתנהג בחוסר כבוד.
    תפעל לשינוי בתוך הקהילה שלך.
    אתה מכיר אנשים שלא מתגייסים לצבא, שמבזים את הדגל של המדינה, שמתנהגים בזלזול לחרדים?
    אתה מכיר.
    תדבר איתם שיתחילו להתנהג אחרת.

    IP: 37.142.136.66דווח על תגובה זו

    • ואתה מכיר חילונים משתמטים או ג'ובניקים

      דני, 01/08/13 15:02

      אלימים וערסים?
      עוקפים תורות ויורקים ברחוב?
      מרעישים עד 1 בלילה?
      מכיר?
      יופי, תדבר איתם שיתנהגו אחרת

      IP: 109.67.121.219 דווח על תגובה זו

      • אני עושה את המקסימום - ואתה:

        דניאל, 01/08/13 16:00

        אני מתנדב פעמים בשבוע לעבודה עם נוער שוליים בכדי לשנות את מר גורלה של החברה...
        האם גם אתה עושה זאת?
        ואם כבר, את הביטוי "תורות" אני שומע מהם (אומרים תורים)...
        נראה לי שאתה יותר קרוב לוונדליזם מאשר לנורמה...
        יום טוב ופורה!

        IP: 85.64.57.119 דווח על תגובה זו

  • 57.

    המשפט הכי מקומם

    , 01/08/13 11:20

    שלום,
    אני חושבת שהמשפט הכי מקומם במה שכתבת הוא: "אני לא הזמנתי את זה על עצמי. אולצתי בעל כורחי לכאוב את כאבם, לחוש את ביזיונם, לספוג את עוונם. אני שם כי כלי התקשורת הכניסו אותי לשם. הם מכניסים אותי, ורק אותי, החרדי, לכל סיפורי הזוועות שמחוללים חוליגנים העונים להגדרה 'חרדי'. יש ואני יורק על ילדות חשופות כתפיים, יש ואני מפגין בכיכר השבת נגד חילולי קברים, יש ואני זורק אבנים, והיום השתכשכתי במימי האנדרטה לזכר החללים."
    נראה שיותר משאתה חושב על משפחות החללים ומה זה עשה להם, כואב לך שהכלילו אותך עם אותם חוליגנים.
    ראבק. קח אחריות על מה שקורה אצלך.
    גם אם אתה לא מחלל אנדרטות, יורק על ילדות וזורק אבנים אז יש מספיק אנשים קרובים אליך, קרובים מאוד, שכן עושים את זה. אתה מכיר אותם, הם בשכונה שלך, הורים של ילדים בבית הספר של הילדים שלך, קרובי משפחה, חברים שלך ועוד.. האם דיברת אתם על זה? כשסיפר לך חבר איך זרק אבנים או ירק על ילדה שלא הייתה לבושה צנוע האם העזת להגיד לו שהוא לא בסדר. לא בסדר נקודה. לא רק בגלל מה יחשבו על החרדים, אלא פשוט כי זה לא בסדר לזרוק אבנים, לחלל אנדרטה או לירוק על ילדה קטנה.

    IP: 37.142.136.66דווח על תגובה זו

    • קחי אחריות על המגזר החילוני אח"כ תטיפי מוסר

      יפה, 01/08/13 15:03

      לחרדים

      IP: 109.67.121.219 דווח על תגובה זו

  • 56.

    הכי כואב לחשוב על משפחות חללי האסון (ל''ת)

    , 01/08/13 11:10


    IP: 37.142.136.66דווח על תגובה זו

  • 55.

    אתה חרדי רק כשנוח לך להיות חרדי

    , 01/08/13 11:06

    כמו חרדים אחרים, לצערי, אתה לא לוקח אחריות.
    כשאומרים שישראלים לא מתנהגים יפה בחו"ל, האם גם אז אתה אומר "לא, זה לא אני" או שאתה מודה שאכן יש ישראלים שלא מתנהגים בנימוס ובכבוד ואכן צריך לשנות בארץ את החינוך ואת הגישה?
    ואם אחד מהילדים שלך מתנהג לא יפה בבית הספר, האם גם אז אתה לא לוקח אחריות, כי סה"כ זה הילד שלך שעשה צרות, לא אתה.
    הגישה של "זה לא אני, זה הוא עשה" שלא לוקחת אחריות על נורמות שקיימות במגזר שאתה משתייך אליו, לא תעזור לך למגר את התופעה ולא למגר את השנאה.
    אתם מגזר גם כשלא נעים לכם לראות התנהגות בזוייה של חלק מאנשיכם.
    נוח לך להיות מגזר במקומות אחרים אני מניחה, כשנותנים הקלות כלכליות, הקלות בגיוס לצבא ושאר התחשבויות בחרדים כמגזר. אז זה סבבה להיות חלק המקבוצה שמקבלת הטבות, גם אם יש בה כמה תפוחים רקובים, כמו המשפחה הזו. כי עצם העובדה שאתם מגזר מאורגן וגדול, נותנת לכם המון.
    תיקח אחריות על האנשים שבקבוצה שלך ותמגר את ההתנהגות המכוערת מבפנים.
    שנים עבדתם בשביל להיות המגזר החרדי, אבל פתאום כשיש חרדים שמתנהגים לא יפה, אז כל אחד ברשות עצמו?
    ערבות הדדית נמדדת ברגעי משבר.

    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 54.

    יותר כואב לחשוב על משפחות החללים

    , 01/08/13 10:58

    שנאלצים לראות את חוסר הכבוד וההשפלה לאנדרטה של בניהם.
    אני מניחה שלפחות ההורים במשפחה שחיללה את האנדרטה זוכרים את האסון.
    כל ההתנהגות של המשפחה שביצעה את חילול האנדרטה הייתה מזלזלת. גם כשביקשו מהם לחדול, לא חדלו.
    אמרו שמגיע להם להשתכשך במים, כי הם משלמים מיסים. ב ו ש ה

    אם למשפחה חרדית מותר לחלל אנדרטה של חיילים, אם להורים מותר לתת דוגמא כה מביישת לילדים שלהם אז זו הוכחה די טובה לכך ששמירה על חוקי הדת לא הופכת את האנשים לטובים יותר!

    אם אני הייתי חרדית, יותר משהייתי נפגעת מן ההכללה, הייתי מתביישת להיכלל עם הקהל הבור ועם הארץ הזה.
    במקום להתבכיין למה החילונים עושים הכללות הייתי רצה אל בית הכנסת ומנסה לברר איפה החרדים איבדו את הדרך, את הכבוד לאחרים, את הכבוד למשפחות החללים והייתי פועלת לשנות את הנורמה הזו בתוך הקהל שלי.
    כן, זה החבר'ה שלך שעשו את הבזיון הזה ואתה לא יכול עכשיו להתנער מהם ולהגיד "זה לא אני". זה כן אתה. אתה חלק מהקבוצה הזו ואם הקבוצה הזו עושה בושות, אז תבדקו בתוך הבית פנימה מה לא בסדר אצלכם.

    IP: 37.142.136.66דווח על תגובה זו

  • 53.

    לאף אדם אין את הזכות לחלל אנדרטאות - חובה לכבד ולשמור על תקינות (ל''ת)

    אנונימי, 01/08/13 10:56


    IP: 195.200.205.70דווח על תגובה זו

  • 52.

    מזרחיים ואפריקאים (מגרב ולוב) הם צרה גרועה מחרדים. (ל''ת)

    מנסיון, 01/08/13 10:42


    IP: 37.142.150.221דווח על תגובה זו

    • הכותב חולה ראש, ונפש!

      מורג הדרום, 14/09/13 12:13

      המקום ינחם את בני משפחתו

      IP: 79.183.185.64 דווח על תגובה זו

  • 51.

    אין לך שקר יותר גדול ממנטרה שחוזרים עליה כל הזמן מי ששודד את הקופה אלו

    , 01/08/13 10:34

    מקבלי המשכורות ההזויות ולא החרדים העניים שעובדים כמו חמורים ומכניסים למדינה 40 מליארד מעשירים מכל העולם שמעוניינים שילמדו תורה והמדינה גובה מס למשל תרומה של מלין דולר לבנות בניין לישיבה או כל מוסד חצי הולך למדינה ולחתן ילדים בקיצור גם חולבים את החרדים וגם משמיצים שנאת עם הארץ לתלמיד חכם יותר ממה שעשיו שונא ליעקב ובית המקדש נחרב בגלל צרי העיין ועוד בכבשת הרש אבל לשנוא את השונה זה הכי קל ושיטחי עם קצת מחקר מעמיק אפשר לראות כמה השקר והשנאה שולטים באספסוף שמגיב פה כאחרון האנטישמים

    IP: 70.192.67.56דווח על תגובה זו

    • שקר? טוב, אז תוותר על כל התשלומים שלא מגיעים לך (ל''ת)

      תחזיר האתנן, טפיל!, 01/08/13 18:54


      IP: 62.219.63.126 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אסור לחלל אנדרטאות

    א מ, 01/08/13 10:19

    אבל אם חילוני יחלל אנדרטה וייתפס הוא ינסה לברוח. אם חרדי ייתפס הוא ניסה להצדיק את ההתנהגות הברברית שלו בלנסות להסביר לנו שאנחנו הברברים. משום מה ההתנהגות של החילוני נראית לי עכשיו פחות גרועה...

    IP: 212.235.40.201דווח על תגובה זו

  • 49.

    כאחד האדם

    , 01/08/13 10:01

    רוצה שיתייחסו אליך כאחד האדם? תתחיל להתנהג כך.
    תעשה חשבון נפש. האם כחרדי אתה חושב ששמירת שבת בסגנון דתי: בלי טלויזיה, בלי לנסוע לבקר את המשפחה, בלי ללכת לבילוי משפחתי כל שהוא היא יותר טובה מאשר שמירת שבת חילונית?
    האם אתה חושב שזה שבקיץ אתה ומשפחתך לבושים בשכבות ומכסים את גופכם בבדים רבים היא עדיפה על פני לבישת בגד קליל שנותן לגוף להתאוור, היא עדיפה?
    אם כך, אתה מתנשא ומביא עליך שינאת חינם.

    IP: 37.142.136.66דווח על תגובה זו

    • צודקת מאוד

      , 01/08/13 11:08

      מדוייק.
      חרדים כנוח להם להיות חרדים, אבל כשלא נעים להיות חרדי, פתאום אתה לא חלק מהקבוצה הזו.
      תתבייש בכמה מהר אתה מתנער מהתפוחים הרקובים של המגזר שלך וכמה אתה עושה איפה ואיפה.
      אתה חרדי, אז קבל את זה לטוב ולרע. אם יש תפוחים רקובים, תשיג אותם, תיגש אליהם, תדבר איתם ותסביר להם למה ההתנהגות שלהם פוגעת, קשות, ברגשות של משפחות החללים.
      גם לחילונים יש רגשות.

      IP: 37.142.136.66 דווח על תגובה זו

  • 48.

    אתה מביא את זה על עצמך, בחרדיותך

    , 01/08/13 09:58

    ברגע שאדם הוא חרד. חרד למה בעצם? אהההה חרד לקיום המצוות, כלומר מצהיר על עצמו שאורח חייו הוא כזה שהוא יקיים את המצוות בצורה הנעלה ביותר...
    כלומר, אפשר להבין בקלות שאותו אדם מצהיר שהוא חרד יותר, נזהר יותר, מקפיד יותר בקיום המיצוות, אז הוא מביא על עצמו יותר ביקורת.
    כי אם אדם אומר "חרד אני בקיום המצוות"... הרי שהוא עושה את המיצוות ביותר תשומת לב.
    אני מאמינה שבאמונה שלכם אתם חרדים יותר ממה שהייתם יום קודם, או שנה קודם, אך הסביבה מקבלת את זה שאתם חרדים יותר מהם.
    ו... יש חרדים שזה גם מה שהם אומרים. הם אומרים אנחנו יותר חרדים מהחילוניים לקיום המצוות.
    אף אחד לא אוהב להרגיש שציבור שלם מתנשא עליו וחושב שהוא יותר טוב ממנו.
    נשאלת השאלה מתי תבינו שהחרדיות הזו לא גורמת לכם להיות אנשים טובים יותר?????
    אתם כמו כולם. לא יותר טובים, לא יותר חרדים, אלא סתם אנשים עם מנהגים מוזרים והזויים שלא מתאימים למאה ה 21.
    אין מאחורי ה"חרדיות" הזו כלום למעט הפרעת OCD מטורפת לקיום מצוות שרובן לא רלוונטיות למאה ה 21 וכן חלק גדול מהן הוא פרשנות שבאה לפני מאות שנים ואתם דבקים בה בשם המסורת.

    IP: 37.142.136.66דווח על תגובה זו

    • צודקת

      , 01/08/13 10:52

      כחרדים שמתם עצמכם בקבוצה מוגדרת ואתם מאופיינים בצורה ברורה מבחינת לבוש, מנהגים, שפה, מאכלים וכד'...
      אם אתה לא מרגיש חלק מקבוצה זו, אז אולי הגיע זמנך לעזוב את החרדיות

      IP: 37.142.136.66 דווח על תגובה זו

    • חילונית גזענית בזויה- מי את תחליטי בשבילי

      יפה, 01/08/13 15:04

      איך להתלבש ואיך לנהוג??

      IP: 109.67.121.219 דווח על תגובה זו

  • 47.

    זה בגלל שהחרדים מציגים עצמם כבעלי מוסר גבוה יותר

    , 01/08/13 09:48

    אתה מתלונן אבל שוכח שהפוסל, במומו פוסל.
    למה זה יותר מקומם אותי לראות חרדים מתנהגים בצורה בזוייה?
    כי החרדים מנופפים מולי את המסורת שלהם. הם מתנהגים בעליונות, כאילו, לכאורה באורח החיים שלהם יש יותר מוסריות, יותר כבוד והוא אורח חיים נכון יותר.
    בנוסף, היות והחרדים מעדיפים "להרוג את עצמם באוהלה של תורה" במקום להתגייס לצבא, אזי זה מקומם יותר לראותם מחוללים אנדרטה של חיילים.
    החילוני חסר הבושה שמחולל את האנדרטה, כנראה, רק כנראה, לפחות היה בצבא ותרם את חלקו ולכן למרות שההתנהגות שלו היא בזיון, אין בה את כל המטען ההיסטורי שיש לי עם חרדים.
    כשאני קוראת על חרדי שגנב, אנס, שדד, חילל אנדרטה או עשה כל פשע אחר שהוא לא מוסרי מבחינה אנושית וגם לא תואם את הדת, זה מקומם אותי יותר. אני מודה.
    אל תתנשאו עלי מבחינה מוסרית, אל תגידו לי שאתם יותר טובים ממני, צודקים ממני וחיים נכון ממני ובעיקר אל תנסו לכפות עלי את החוקים של הדת!!!!!!!! כי ברור שהדת וחוקיה לא מגינים עליכם מלעשות עוול.
    חילוני דוגל ב"חיה ותן לחיות" ולכן כשאני רואה חילוני מחלל אנדרטה, זה לא משליך על כל החילונים. כי אצל החילונים יש אנשים שונים.

    IP: 37.142.136.66דווח על תגובה זו

  • 46.

    כן ידידי החרדי. כמוך כמוני חובש כיפה. אני מתנהג אחרת.

    בוא לא נתמם, 01/08/13 09:24

    אם אני לובש שונה, ושמח להיות גאה בזה, חובתי לנהוג טוב יותר מהאחר.
    גם בבית, גם ברחוב, גם על הכביש, גם באוטובוס גם במטוס. בכל מקום.

    IP: 37.142.68.248דווח על תגובה זו

    • בדיוק

      , 01/08/13 09:51

      החרדים מתנהגים כלפי החילוניים בעליונות.
      החרדים גם מתנהגים בעדריות. עושים מה שהמנהיגים אומרים להם, בעיניים עצומות.
      הם יותר נותנים תחושה של קבוצה מאורגנת שחושבת שהיא טובה יותר מאחרים.
      זה מה שמביא לשנאת חרדים יותר מכל. זה שהחרדים חושבים שהם יותר טובים מהחילוניים.
      זה שהחרדים חושבים שצריך לכפות חוקים דתיים על החילוניים.
      ובעיקר שהחרדים חושבים שהם טובים יותר מהחילוניים ולכן לא צריכים לשרת בצבא! ברור שזה מקומם לראות חרדים כאלה מחללים אנדרטה של חיילים, יותר מאשר זה מקומם לראות חילוני חצוף (אם כי יכול להיות שהיה בצבא), מחלל אנדרטה.
      אתם, בהתנשאות שלכם, מביאים על עצמכם את השינאה הזו!

      IP: 37.142.136.66 דווח על תגובה זו

  • 45.

    תגידו מה זה המילה הזאת "לחלל"? מה זה אומר "לחלל אנדרטה"? (ל''ת)

    חילוני שומר תורה ומצוות, 01/08/13 09:00


    IP: 82.80.14.189דווח על תגובה זו

  • 44.

    לפי הסיגנון המלוכלך שלך מראה מה הראש שלך מלא דודי 42 (ל''ת)

    , 01/08/13 08:57


    IP: 46.19.80.53דווח על תגובה זו

  • 43.

    תגובה ל-1

    , 01/08/13 08:36

    שמעתי בטלויזיה טיעון "מוסרי" מליברל גרמני: "מהיהודי יש לצפות לרגישות יתרה בגלל השואה".

    IP: 147.237.70.106דווח על תגובה זו

  • 42.

    חרדי = ערבי

    דודי, 01/08/13 08:30

    גם פרזיטים וגם מחרבנים על המדינה בלי בושה.

    IP: 212.29.198.117דווח על תגובה זו

    • וגם מרוששים את קופת המדינה עם קצבאות ילדים ושאר קצבאות

      !, 01/08/13 09:17

      יודעים לקחת ולקחת ולא נותנים כלום

      IP: 91.197.103.1 דווח על תגובה זו

    • אתה בנאדם קטן ועלוב (ל''ת)

      ל.מ., 01/08/13 10:42


      IP: 46.116.146.177 דווח על תגובה זו

    • הרבה ערבים וחרדים משרתים את המדינה כנראה יות ממך המקלל! (ל''ת)

      מורג הדרום, 14/09/13 12:15


      IP: 79.183.185.64 דווח על תגובה זו

  • 41.

    חרדי עלוב

    E, 01/08/13 08:23

    החילונים שעושים דברים כאלה הם ערסים והם יותר קרובים לחרדים מאשר לחילונים

    IP: 195.200.205.37דווח על תגובה זו

  • 40.

    זה סוג של אנטישמיות.הינו מוחים בתוקף אם כך היו מתייחסים ליהודי התפוצות

    ספי, 01/08/13 08:22

    אם יהודי בחול עובר על החוק היינו מתקוממים באם בכותרת העתון היו מציינים את יהדותו.שימו שכשערביה גורמת לבנה כביות עם כפית מלובנת הכותרת היא על "אם בשרון" וכן הלאב.יש בארץ ללא ספק גזענות וחייבים לחוקק בעניין חוק.

    IP: 95.35.58.220דווח על תגובה זו

  • 39.

    סמי שלמה - אתה רק מצביע על התופעה

    אייל, 01/08/13 08:19

    הסימפטום האמיתי הוא חוסר רגישות חברתית בעליל מכל המגזרים ללא הבדל גזע, דת , מין ומגדר. הביטוי "ואהבת לרעך כמוך" אבד איפשהו בדרך לפני 30-40 שנה ואנחנו הפכנו ממשהו חברתי למשהו מנוכר, שכל עניינו הוא החומריות. היום תוכל למצוא , פרט לאנשים שמחללים מצבות גם אנשים שלא רואים זולתם אף אחד וכך הם מתנהגים, נוהגים בכבישים , בקולנועים, בפאבים ובכל מקום בילוי. נהיה דיי איכס בתנאים הללו . מה לעשות ? לא יודע .... אבל זו רק התופעה...

    IP: 82.80.168.23דווח על תגובה זו

  • 38.

    זאת האנדרטה שיקרה לארבע סמרטוטות כך שזה לא היה דבר כלכך רע... (ל''ת)

    י, 01/08/13 07:58


    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

  • 37.

    דוסים מחורבנים (ל''ת)

    שירקעס, 01/08/13 07:55


    IP: 46.117.77.26דווח על תגובה זו

  • 36.

    מאדם דתי מצופה יותר מאדם לא דתי.

    x, 01/08/13 07:18

    אם המצוות זהות לכולם כמובן.

    אך אם המצוות מרות לשמור יותר על שרידי עצמות במתחם אנדרומדה למשל ופחות על שרידי חיילים חילונים, אנחנו נבין.

    IP: 109.67.163.168דווח על תגובה זו

  • 35.

    חרדים???

    דנה, 01/08/13 07:15

    לא היה לי ברור לאיזה זרם משתייכים המתכשכים במים... ובעצם זה כלל לא חשוב...! מה שחשוב שכניראה כולנו כאומה נכשלנו !... נכשלנו להעביר מסרים של כבוד לכלל העם ... לכל אותם אנשים שבקלות בלתי נסבלת ובלי להניד עפעפ מחללים כבודם של המתים וגרוע מיכך הם מעבירים "את מורשתם" השלילית לצאצאים שלהם ולדור הצעיר שרואה בהם מן הסתם דוגמה.

    IP: 108.27.72.6דווח על תגובה זו

  • 34.

    כי אתם מתנשאים על החילונים ומדירי נשים (ל''ת)

    שחר, 01/08/13 06:33


    IP: 87.69.217.90דווח על תגובה זו

  • 33.

    אתם קהילה. החילוניים לא

    יוסי, 01/08/13 05:34

    ההבדל בין החרדים לחילוניים הוא שהחרדים נוהגים כקהילה והחילוניים לא.
    בין החילוניים יש חלאות כמו זה הנראה בתמונה מחלל מצבה. יש שרצים המחללים ספרי תורה. אבל איש לא מנסה להגן עליהם.
    לגבי החרדים, צרף לאותה תמונה את היחס לו "זוכים" לקבל חיילים חרדיים בשכונות החרדיות בירושלים ובבני ברק. את דבריהם המתלהמים של גפני, פרוש ואייכלר, את מה שקורה בבית שמש, ותבין למה "מחפשים" אותם. ודרך אגב, לא בעיה למצוא.
    נ.ב. - כנ"ל הערבים...

    IP: 89.138.43.56דווח על תגובה זו

    • לא הם לא. יש קהילות וגם אצל החילונים(קיבוצניקים למשל והברנז'ה בתשקורת) (ל''ת)

      1, 01/08/13 05:39


      IP: 85.64.123.230 דווח על תגובה זו

      • צודק. הקיבוצים נתפסים כקהילה

        יוסי, 01/08/13 05:57

        ולכן גם בהם עשו לינץ' כאשר נתגלו מקרים כמו שמרת. במקרים מסוימים גם בצדק.

        IP: 89.138.43.56 דווח על תגובה זו

  • 32.

    אם אתה חרדי - אתה כבר אשם.

    פישלזון, 01/08/13 05:06

    אשם בזה שלא יצאת בהתקפה חריפה על הרבנים שלך, המנהיגים שלך אשר בתקופה שקדמה לבחירות שנערכו לאחרונה לרבנים הראשיים הטיחו האחד בשני דברי בלע , קללות שאין להטיחן גם בגויים.
    אותם רבנים אשר למחרת הבחירות פונים לקהל ולעם ישראל בהטפה לנהוג בחברך בכבוד .
    הרבנים כבר מזמן אינם המנהיגים של עם ישראל.
    אתה מבין מדוע אתה אשם? כי אתה וחברך אינם מכבדים את הזולת במיוחד אם הוא כבר מת לאחרונה אבל תצאו חוצץ נגד חפירות בהם יש חשש לקבורת יהודים מאלפי שנים.
    אבל אי אפשר לטעון נגדיכם כי קיבלתם ומקבלים דוגמה רעה מהמנהיגים שלכם.
    בית דין של מטה פוחד כנראה לטפל בכם ולכן אני תקוה שתשלמו על כך בבית דין של מעלה.

    IP: 46.120.248.155דווח על תגובה זו

  • 31.

    כי יאיר לפיד מלבה את השנאה נגד החרדים. הוא באמת איש רשע! (ל''ת)

    , 01/08/13 03:27


    IP: 79.179.36.168דווח על תגובה זו

    • לפיד מגן על החרדים. מתעתע בחילונים. בזרת, אולי

      , 01/08/13 06:22

      אולי פגעו בהם. לא יעבדו למחייתם ולא יגויסו. הוא עובד אצלם ומשרתם. אבל היות ואתם, החרדים, תאבי שררה ועצלות, זה יתהפך עליכם ותשלמו מחיר מזה יקר, שהאביב הערבי יחוויר ליד האביב הישראלי.....

      IP: 46.19.81.54 דווח על תגובה זו

    • לפיד מגן על החרדים. מתעתע בחילונים. בזרת, אולי

      , 01/08/13 06:23

      אולי פגעו בהם. לא יעבדו למחייתם ולא יגויסו. הוא עובד אצלם ומשרתם. אבל היות ואתם, החרדים, תאבי שררה ועצלות, זה יתהפך עליכם ותשלמו מחיר מזה יקר, שהאביב הערבי יחוויר ליד האביב הישראלי.....

      IP: 46.19.81.54 דווח על תגובה זו

  • 30.

    כיצד ניתן להגדיר אנשים שעושים ומדברים כך?

    אפרת, 01/08/13 01:07

    הגדרת האנשים הללו כחרדים אינה מכוונת להכתים ציבור שלום. עם זאת, כאשר הורים טוענים בנוכחות ילדיהם טענות שחרדים קיצוניים נוהגים לטעון - היותם חרדים מגדיר אותם באופן הנכון ביותר.

    IP: 5.29.31.25דווח על תגובה זו

  • 29.

    צודק. אנו מגיבים ופועלים בהיסטריה. במקום למצות את הדין כחוק עם בודדים

    , 01/08/13 00:51

    אנחנו מתחשבנים עם ציבורים שלמים בתקשורת

    IP: 84.94.43.181דווח על תגובה זו

  • 28.

    שמתם לב למוצאם של המתרחצים באנדרטה ? (ל''ת)

    מהאו''ם, 01/08/13 00:37


    IP: 85.130.223.118דווח על תגובה זו

  • 27.

    בגלל שאתם טוענים שאתם צדיקים

    ציקי, 01/08/13 00:26

    ושהמחנה שלכם טהור וירא שמים.
    ביום שתפסיקו להתנשא ולהתרברב אז אולי לא יטרחו לציין שחרדי הוא עבריין או סתם נבל.

    IP: 109.160.200.117דווח על תגובה זו

    • אף אחד לא טען שהמשפחה המזרחית ההיא צדיקה (ל''ת)

      לציקוקו, 01/08/13 00:46


      IP: 85.130.223.118 דווח על תגובה זו

    • אנחנו לא צדיקים אבל המחנה שלנו טהור ומזוקק יחסית.. לעומת האחרים (ל''ת)

      החרדים המגזר האיכותי ביותר במדינת ישראל, 01/08/13 02:14


      IP: 2.54.249.175 דווח על תגובה זו

      • תפסיקו להדיר נשים (ל''ת)

        נעמה, 01/08/13 06:33


        IP: 87.69.217.90 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אדון סמי, המגזר החרדי מזלזל בכל מי ששונה ממנו וזה לא דבר חדש (ל''ת)

    תפסיקו לחשוב שסתם שונאים אתכם, 01/08/13 00:19


    IP: 95.86.97.131דווח על תגובה זו

    • המגזר החילוני מכבד את הזולת בצורה יוצאת דופן... על הרצח החילוני היומי (ל''ת)

      כבר קראת ?, 01/08/13 02:15


      IP: 2.54.249.175 דווח על תגובה זו

  • 25.

    הכתבה באמת משקפת את המציאות הקודרת

    יום הדין קרוב, 31/07/13 23:57

    מלאכת טיהור עם ישראל מהפסולת שדבקה בו בשמונים השנים האחרונות,מן הסתם,לא תהיה פשוטה.

    IP: 109.67.215.122דווח על תגובה זו

  • 24.

    אדון סמי , כשחייל בצה"ל מבצע פשע , הוא מכתים את כל הצבא ! (ל''ת)

    כך חרדי עלוב , שמתנשא מעל החילוניים. מתועבים., 31/07/13 23:37


    IP: 192.115.60.129דווח על תגובה זו

  • 23.

    חייב לציין

    חילוני לחלוטין, 31/07/13 23:31

    שיש משהו בדברי הדוס , אבל גם אי אפשר לנקה את הדוסים לחלוטין מה"רדיפה" הם די הרוויחו זאת .
    אז כנראה שזה איפה שהוא באמצע

    IP: 87.69.59.235דווח על תגובה זו

    • אני כדוס אומר שאתה חילוני גזען

      יוסי, 01/08/13 00:03

      הרווחת את זה

      IP: 79.176.147.26 דווח על תגובה זו

      • אני כחילוני אומר הפוסל במומו פוסל, אתה כדוס בטח מבין את הכוונה. (ל''ת)

        יוסי 2, 01/08/13 06:55


        IP: 212.235.98.153 דווח על תגובה זו

        • אני אומר שאתה לא מבין מהחיים שלך... (ל''ת)

          יוסי3, 01/08/13 15:05


          IP: 109.67.121.219 דווח על תגובה זו

    • כל האנטישמים שונאי ישראלים

      ברוך, 04/08/13 15:04

      הישראלים החילונים העם הכי שנוי בעולם
      תקראו קצת עתונים בעולם תראו מה חושבים עליכם כל אומות העולם
      לא ירחק היום שכללללל העולם יחרים אותכם
      והם גם אומרים הרוחתם את זה ביושר

      IP: 77.127.33.248 דווח על תגובה זו

  • 22.

    האם הצבעתה למפלגות חרדיות שתומכות בחוליגנים?

    , 31/07/13 23:06

    כן או לא?

    IP: 199.233.58.11דווח על תגובה זו

    • אני לא הצבעתי למפלגה שתומכת באוטו-אנטישמיות (ל''ת)

      ואתה ?, 01/08/13 01:58


      IP: 2.54.249.175 דווח על תגובה זו

  • 21.

    שינאה זה למה (ל''ת)

    אופס, 31/07/13 23:05


    IP: 5.144.48.178דווח על תגובה זו

  • 20.

    התיחסות מגזרית

    יוסי, 31/07/13 23:02

    מה לך כי תלין? אתם החרדים טיפחתם מסיבות שונות את ההתיחסות המגדרית שלכם. שימור קבוצתי על מנהגים, מלבושים ואפילו שפה יחודיים המכריזים, ללא סכוי של טעות, על השתיכותכם לקבוצה סויימת. אתם אילה שמכריזים שוב ושוב על עליונותה החברתית והמוסרית. ואתם אילה שללא צניעות מתבקשת מנכסת לה את כלל "עם ישראל".
    אז בבקשה, אל תשייך את עצמך לקהילה זו רק לחלקים המוסריים שבה ואל תתלונן כשיעשה כך במקרים פחות נעימים.

    IP: 212.150.168.142דווח על תגובה זו

    • זה ענין של מוצא בכלל התנהגות מזרחית ברברית (ל''ת)

      אקדמאי, 01/08/13 00:43


      IP: 85.130.223.118 דווח על תגובה זו

    • מדוייק

      , 01/08/13 11:11

      ואף אוסיף:
      הפוסל, במומו פוסל.
      החרדים מותחים ביקורת על חיי החילוניים וחושבים שיש להם עליונות מוסרית.
      ובכן, אין להם שום עליונות.

      IP: 37.142.136.66 דווח על תגובה זו

  • 19.

    העם בציון רובו בהמי בבית ומחוצה לו.תאיר לנהג בכביש-רצח...

    ראיס-פוטין-טיל400S, 31/07/13 22:28

    מנגלים ליש אנדרטות-רק NEANDERTALUS-חסרי טעם
    אתה פוגש אותם ליד כספומט-נדחפים,לאוטובוס סתם
    ונציגייהם בובלילים-גבורי העם,שחור בעיניים
    -קיינה קולטורה-אנשי מערות(חרדים-חילונים)חיים

    IP: 37.142.30.30דווח על תגובה זו

  • 18.

    עסוקים כמו תמיד בפן העדתי

    פנינה, 31/07/13 22:23

    מה שאירע באנדרטה זה אירוע מקומם שעליו צרכים אותם אנשים לעמוד לדין על ביזיון .!!! אבל תמיד כל הוויכוחים גולשים לדתי חרדי חילוני אשכנזי ומזרחי. כולם הם אנשים ולצערי אמות המידה של כולנו משעה לשעה הולכות ונסדקות אפילו הויכוח הטוקבקים חשים וקוראים זאת.

    IP: 46.117.227.150דווח על תגובה זו

    • אמנון לוי באורטוריה ליציאת שחורים מן הארון....השד העדתי.

      ראיס-פוטין-טיל400S, 31/07/13 22:33

      נכדיי פרסים,עירקים,חלבים,מרוקו-יהודים כשרים
      האם הם יגדלו על רקע הפלעיה(כמו נשים וערבים?)
      מי כאן בין פוליטיקאים מסריחים-הפרד ומשול?
      רוצים מדינה יהודית-דמוקרטית?מקלקלים הכל...

      IP: 37.142.30.30 דווח על תגובה זו

  • 17.

    האם הכותב מצפה שבגלל שמדובר בחרדים לא יפרסמו את העניין? (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 31/07/13 22:22


    IP: 79.179.19.248דווח על תגובה זו

    • הכותב מצפה למינימום של הגינות מצד העיתונות המשסה בחרדים דרך קבע (ל''ת)

      זו ציפיה מוגזמת ?, 01/08/13 01:59


      IP: 2.54.249.175 דווח על תגובה זו

  • 16.

    נכון, באמת לא צריך להכתים. אתם עושים את זה מצוין בעצמכם ! (ל''ת)

    נו, איפה מוני יקים הגולם שילהג קצת עכשיו, 31/07/13 22:19


    IP: 95.35.56.88דווח על תגובה זו

    • חפש בגוגל, יש לו דף בפייסבוק, גם אני הסתקרנתי לגביו. הוא לא משהו.. (ל''ת)

      פוגה, 01/08/13 10:53


      IP: 171.5.0.47 דווח על תגובה זו

  • 15.

    אחיי היהודים...

    צ, 31/07/13 22:04

    חרדי, לעולם, אבל לעולם אם הגיע לביתך או לאירוע שלך לא ישתה ולא יאכל דבר גם אם תגיד לו שזה בד"צ אלוהים. אותם חרדים לא שואלים את עצמם האם אבותיהם נהגו כך?

    IP: 82.81.231.8דווח על תגובה זו

    • מה איכפת לך?

      , 31/07/13 22:50

      מה זה עניינך מה בנאדם כן או לא אוכל?

      ואם זה היה כ"כ איכפת לך היית קונה מוצרים של בד"צ העדה החרדית, את זה אוכלים כמעט כל החרדים.

      IP: 89.139.62.71 דווח על תגובה זו

    • חרדי יעדיף להעליב את אמא שלו

      , 01/08/13 09:52

      ולא לאכול ממזון שהיא מגישה לו, אם אין על זה מליון חותמות של השד יודע מי.
      כלומר, יעדיף להמרות את הציווי של "כבד את אביך ואמך", העיקר שלא יאכל מזון שהוא חושב שהוא לא כשר.
      הזוייים

      IP: 37.142.136.66 דווח על תגובה זו

  • 14.

    ממש אהבת אחים יש במדינה הזאת. איזה פרגון. (ל''ת)

    מי שעיניו בראשו יעזוב עכשיו. שנאה כזאת תביא לאבדון, 31/07/13 21:54


    IP: 84.111.15.216דווח על תגובה זו

    • סיקריקים בירושלים,במצדה,בגמלה היו ונשארו.מה נשתנה?סכין מול אקדח.

      ראיס-פוטין-טיל400S, 31/07/13 22:38

      יהודים בכל העולם סבלו הפליה,כאן נוקמים כאן
      קרקע פוריה להשפיל,לרמוס-אל תצפו שיצא לבן עשן
      ומי איפה זה בא?מפוליטיקאים מנוולים-סכסכנים
      להם מותר לגנוב,לאנוס,למכור נשק לאויב-מנוולים

      IP: 37.142.30.30 דווח על תגובה זו

  • 13.

    לחרדי הכותב. איני צריך אותך וכבודך אחרי מותי בקרב אלא בחיי כשותף לקרב

    חיים, 31/07/13 21:50

    במשך כל חיינו אתם עושים הכול לעשוק אותנו בשם הדת ולבסוף כשאנחנו מתים בקרב אתם באים לשבעה, חודש, שנה להתפלל ולתת דרשות סרק ולקבל כסף - אוי לכם מיום הדין ואוי לכם משמים שכן הרצחתם וגם ירשתם.

    IP: 82.81.231.8דווח על תגובה זו

    • אני לא שותף שלך בשום נושא ועניין, גם כאשר ילדי מתנדבים ליחידות מובחרות (ל''ת)

      הם לא עושים זאת בשבילך...אמא עובדת, 01/08/13 02:02


      IP: 2.54.249.175 דווח על תגובה זו

  • 12.

    לחרדי ש"חרד", אל תכבד את מותי לאחר בקרב אלא את חיי לפני הקרב

    חייל מת, 31/07/13 21:35

    ולכבוד יש משמעות שקוראים לזה "שיויון בנטל", "שותפות גורל, "עזרה לאחר", "לפני, אחרי ואיתי בקרב" - מקווה שזה מספיק!

    אני לא זקוק שתזדהה עם מותי, אין צורך שתקרא עלי כלום ועל תדליק לי נר. אני רוצה שתבוא ונלך ביחד יד ביד להגנת המולדת. אימא שלי אוהבת אותי כמו שאימא שלך אוהבת אותך. אימא שלי מבקרת אותו במועדון השיש ואותך במועדון הישיבה, הילדים, הנכדים, השמחה והצהלה. זאת היא עושה כי אני הי שם מתחת לשיש בוכה על אימי המסכנה.

    IP: 82.81.231.8דווח על תגובה זו

    • זה פשוט קטלני (ל''ת)

      חיים, 31/07/13 21:37


      IP: 82.81.231.8 דווח על תגובה זו

    • with you - toda for the nice writing (ל''ת)

      Hanna, 31/07/13 21:54


      IP: 207.7.105.34 דווח על תגובה זו

      • כאן כותבים בעברית חביבי (ל''ת)

        ח, 31/07/13 22:01


        IP: 82.81.231.8 דווח על תגובה זו

    • אין ספק שמדובר במילים קשות (ל''ת)

      י, 31/07/13 22:01


      IP: 82.81.231.8 דווח על תגובה זו

    • קודם תפנה לרוב החילונים שלא מתגייסים או הולכים

      יוסי, 01/08/13 00:04

      להיות ג'ובניקים

      IP: 79.176.147.26 דווח על תגובה זו

    • אין, ולא יהיה שיוויון בנטל לפני שתגייס ערבים -ולא תצליח לגייס אותם (ל''ת)

      לעולם, 01/08/13 02:03


      IP: 2.54.249.175 דווח על תגובה זו

    • אמא שלי חינכה אותי שלא לדבר בשם המתים כדי להסית בסגנון אוטו-אנטישמי (ל''ת)

      ומה אמא שלך לימדה אותך ?, 01/08/13 02:05


      IP: 2.54.249.175 דווח על תגובה זו

    • כתיבה יפה - אך שטויות במיץ ופופוליזם זול. ממש תינוק!

      חרדי חי, 01/08/13 08:56

      השאלה כזו, מה אם ערכים של כבוד של חרדי ושל חילוני הוא שונה.

      לצורך העניין אצל חרדי כבוד הוא: שמירת שבת, חתונה ע"י חופה וקידושין, שמירת תרי"ג מצוות ועוד.

      אצלך כבוד זה כמו שכתבת...

      אתה מדבר על שיויון חד צדדי - מה השויון פה?
      למה שחרדי ילך לצה"ל ואתה לא תכבד אותו - שתשמור שבת (רק אל תזעק שאתה לא נוסע בכיפור, כי כל חרדי יגיד לך שלשמור שבת עדיף)

      אני לא צריך כלום ממך, לא שתלך לצבא לא שתכנס לכיסי ולא כלום. חרדי רוצה שתלכו ביחד לבית הכנסת כל שבת. אימא שלי אוהבת אותי כמו שאימא שלך אוהבת אותך. אמא שלי מבקרת אותו בישיבה ואצלך אמא מבקרת כל מיני מעדונים (אצלינו פשוט אין מעדונים) הילדים, הנכדים, השמחה והצהלה. והאושר זה מהשיש אצלינו.

      אני מבין שאתה סובל למעלה או למטה... היית צריך ללמוד תורה. והיא היתה מגנה עליך. ולשמור כולה תרי"ג מצוות.

      IP: 82.80.14.189 דווח על תגובה זו

  • 11.

    צודק לגמרי. (ל''ת)

    , 31/07/13 21:27


    IP: 79.183.220.19דווח על תגובה זו

  • 10.

    We are all Jews...

    Shlomi, 31/07/13 21:06

    Therefore we are all SHIT

    IP: 72.43.115.178דווח על תגובה זו

    • אז כיצד -רוב בארץ מתנהגים כמו RECTUMSAPIENS? (ל''ת)

      ראיס-פוטין-טיל400S, 31/07/13 22:39


      IP: 37.142.30.30 דווח על תגובה זו

  • 9.

    זה הפרענקים.הם ברברים (ל''ת)

    חרדי אשכנזי, 31/07/13 21:04


    IP: 95.35.59.47דווח על תגובה זו

    • פרענקים?

      פנינה, 31/07/13 22:14

      כך לא כותבים חרדי אשכנזי אבל בעל שגיאות כתיב זה מאד לא ברברי.... להיות בעל ריפיון שכל זה גם מאד לא ברברי? גם גזענות זה מאד נאור?

      IP: 95.35.55.220 דווח על תגובה זו

  • 8.

    יתכן ואתה צודק. אבל איחרת את הרכבת...גובה להבות

    , 31/07/13 20:42

    השינאה והתיעוב כבר לא ניתן לכיבוי. צריכה ותיהיה פה מלחמת "אחים", לא יסלח לכם הזלזול, הביזוי, האלימות. עשרות שנים אנחנו שותקים, שלא בטובתכם.וזה יתפרץ ולא ביבי ומגינכם לפיד יצליחו לעצור את האסון.

    IP: 46.19.81.250דווח על תגובה זו

    • אתה לא מאיים על אף אחד

      יוסי, 31/07/13 21:24

      היהודים עברו רדיפות ורציחות לכל אורך ההיסטוריה, כולל הסתה פראית כמו של האספסוף הישראלי כיום, ובכל זאת שרדו.

      IP: 84.111.115.33 דווח על תגובה זו

      • החרדים אינם יהודים. אבל אתה צודק: המאיים סופו שיאויים. (ל''ת)

        מראה מראה שעל הקיר, 31/07/13 21:33


        IP: 46.116.136.41 דווח על תגובה זו

        • אז החילונים יהודים?

          יוסי, 31/07/13 21:46

          מדוע תמיד ציירו יהודים בחזות של חרדים, זקן ופיאות וטלית, ואילו החילונים של היום נראים בדיוק כמו הגויים???

          IP: 84.111.115.33 דווח על תגובה זו

          • טוב טוב כל מי שאינו חרדי הוא גוי ועמלק שמענו כבר. (ל''ת)

            אלכס טוקבק, 31/07/13 22:24


            IP: 79.179.19.248 דווח על תגובה זו

            • מי שנראה כיהודי ונוהג כיהודי הוא יהודי- מי שנראה כגוי ונוהג כגוי... (ל''ת)

              השלם את החסר.., 01/08/13 02:06


              IP: 2.54.249.175 דווח על תגובה זו

            • אתה מתכון לחילונים שהתנדבו להיות קאפו במחנות ההשמדה ? (ל''ת)

              כנראה שאתה צודק, 01/08/13 02:11


              IP: 2.54.249.175 דווח על תגובה זו

  • 7.

    הצילום של החילוני מבויים ולא אמין (ל''ת)

    הצלם, 31/07/13 20:25


    IP: 85.65.52.34דווח על תגובה זו

    • צילום מצויין ואמין לפחות כמו הצילום על ילדים מתרחצים באנדרטת הנופלים (ל''ת)

      צלם+, 01/08/13 02:12


      IP: 2.54.249.175 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מי שמחלל אנדרטאות זה חרדים וערבים. תמיד. בדוק (ל''ת)

    מי הרס את קבר הרצל?, 31/07/13 20:25


    IP: 37.142.63.56דווח על תגובה זו

    • צריך להיות הגון-לא כל חרדים נוסח רב ליאור,לא כל חילונים-פרס. (ל''ת)

      ראיס-פוטין-טיל400S, 31/07/13 22:42


      IP: 37.142.30.30 דווח על תגובה זו

    • ארכיאולוגיםבשליחות המדינה מחללים רק קברים ולא אנדרטות (ל''ת)

      ארכיאולוג, 01/08/13 00:35


      IP: 85.130.223.118 דווח על תגובה זו

  • 5.

    הבדל הוא שהחרדים חיללו את האנדרטה בשם חרדיותם

    עמית, 31/07/13 20:24

    ואסביר את דברי: עצם הזלזול שלהם בהנצחה והטענה שלא מנציחים עם מים היא התנשאות חרדית מעבר להתנהגות הלא נאותה שנפוצה במגזרים אחרים גם כן.

    IP: 46.117.113.137דווח על תגובה זו

    • אבל זו פרשנות יוצאת דופן של אותם חרדים

      אבי, 01/08/13 00:05

      י גם חילונים שמאלנים שמדברים בשם היהדות ומעוניינים להחרים את מדינת ישראל...אז?

      IP: 79.176.147.26 דווח על תגובה זו

    • חבל שחילוני לא מצא מקום אחר לעשות מנגל רק על אנדרטת הקדושים הי"ד (ל''ת)

      מ, 01/08/13 02:07


      IP: 2.54.249.175 דווח על תגובה זו

  • 4.

    מי שגר בר"ג ונאלץ לשמוע ניידת מוזיקה חרדית ביום הזכרון, יודע ומבין (ל''ת)

    פרצופכם המכוער גלוי למרחק, צביעות לא תכסה., 31/07/13 20:16


    IP: 77.126.30.7דווח על תגובה זו

    • ניידת מוסיקה אלה חבדניקים-כת מצורעים... (ל''ת)

      ראיס-פוטין-טיל400S, 31/07/13 22:47


      IP: 37.142.30.30 דווח על תגובה זו

    • מי שגר בתל אביב ונאלץ לראות גויים דוברי עברית בולסים חזיר בתשעה באב (ל''ת)

      מבין עם מי יש לו עסק, 01/08/13 02:08


      IP: 2.54.249.175 דווח על תגובה זו

      • לצערי, הכנופיה שלך סגרה לנו את המסעדות. אז יצאת שקרן. (ל''ת)

        ר''ג ות''א ערים חילוניות. כשנעשה זאת בבני ברק תדבר., 01/08/13 14:47


        IP: 84.228.15.134 דווח על תגובה זו

  • 3.

    זו היתממות חוזרת ונשנית.

    כי מי שפגע באנדרטאות זה אתם. מי שרקד בצפירה זה אתם, 31/07/13 20:13

    כי זה נוהג מושרש מלמעלה.
    חזון איש התפלל למותם של חיילי הציונות, וככה עושים ממשיכיו.
    זה למה.

    IP: 77.126.30.7דווח על תגובה זו

  • 2.

    ההבדל

    הסבר, 31/07/13 19:07

    המגזר שלך ידוע לשמצה בכך שהוא מבזה בכוונה תחילה את כל הסמלים של מדינת ישראל: לא עומדים בצפירת יום הזיכרון ובשירת ההימנון, שורפים את הדגל ומתאבלים ביום העצמאות. לכן ההתנהגות המתועברת שמתוארת בכתבה מתקבלת באופן אוטומטי כביזוי מכוון של זכר הנופלים. גם אם חילוני יתנהג כך הוא יקבל גינויים אבל זה יתפרש כסתם בהמיות, משום שביזוי זכר הנופלים אינו חלק מהשקפת העולם החילונית. כשתתקנו את דרכיכם ותהפכו אינשאללה לחלק מעם ישראל היושב בארצו אז גם יפסיקו לציין שהמבזה הבזוי הוא חרדי.

    IP: 94.230.81.59דווח על תגובה זו

    • פרט וכלל בהשקפה החילונית

      שגיא, 31/07/13 19:44

      מגזר שלך? קומץ קטן וחריג(תולדות אהרון,נטורי קרטא) גם ביחס לכלל מגזר החרדי באמת לא מקבל מדינת ישראל ומבזה את כל הסמלים של ממלכתיות. .האם זה משקף את כל המגזר? על אותו העיקרון קבוצת אנרכיסטים שמזדהים בגלוי עם האויב מייצגת את כל החילוניים?אותם אנשי אקדמיה שקוראים לחרב ושוללים ממדינה יהודית זכות קיום מייצגים את ציבור החילוני?

      IP: 192.117.170.194 דווח על תגובה זו

      • למה נראה לך שזה קומץ קטן וחריג?

        אמנון, 01/08/13 09:03

        בוא תראה איך מדברים הרבנים על זכויות של הומואים ולסביות, איך הם מתייחסים לדמוקרטיה ולמערכת בית המשפט, מה דעתם על גיוס לצבא, שוויון וחופש מלא לנשים ועוד ועוד.

        אפשר להיתמם עד מחרתיים אבל המגזר החרדי, בהיצמדו לספר חוקים מלפני 2000 שנים, הולך ומאבד את האחיזה עם המציאות וגם את המשותף עם המגזר החילוני.

        IP: 85.64.14.73 דווח על תגובה זו

        • התנגדות למדינה חילונית שונה מאי קבלה של מדינה בכלל

          שגיא, 01/08/13 14:03

          נא לא לערבב בין הדברים.אי קבלה של הומואים ולסביות (קיימת גם במגזר של כפות סרוגות) לא קשורה לאי קבלה או התנגדות למדינת ישראל.בתי משפט חילוניים הוגדרו כ"ערכאות של גוים" גם על ידי פוסקים מציונות הדתית.דמוקרטיה ישראלית היא למעשה דיקטטורה של חונטה השולטת גם במערכת המשפט וגם באקדמיה וגם בתקשורת.במילים אחרות,אי קבלה של ערכים חילוניים/מערביים/ליברלים אין פירושה אי קבלה של מדינה. מגזר חרדי מאבד קשר עם המציאות? לי ניראה שדווקא ציבור החילוני הסוגד לאליל השלום ואליל הנאורות כבר מזמן איבד את הקשר הזה.מדינה מתפרקת ונחלשת מיום ליום ויחד איתה גם תחושה של צדקת הדרך.

          IP: 192.117.170.194 דווח על תגובה זו

        • התנגדות לישות פוליטית ורצון לשנות

          שגיא, 01/08/13 14:19

          נא לא לערבב דברים.יש הבדל בין אי קבלה של רעיון של מדינה יהודית עצמאית לבין קבלת המדינה תוך כדי רצון לשנות אותה.גישה ראשונה היא נחלת חלק קטן ביותר במגזר החרדי(נטורי קרטא,תולדות אהרון,סאטמר ).גישה השנייה היא נחלת הרוב.לא כופרים בעצם הזכות של יהודים לישות פוליטית אלה רוצים לשנות.אין שום חובה שמדינת ישראל תתנהל כמדינה מערבית/חילונית/ליברלית.יש הבדל בין יסודות דמוקרטיים (קיימים בשפע בהלכות ציבור בהלכה היהודית) לבין תרבות הדמוקרטית (תרבות מערבית חילונית) .

          IP: 192.117.170.194 דווח על תגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה

      , 01/08/13 11:13

      כמגזר ששם לו כערך את ביזוי הצבא, המדינה והסמלים שלה, אל יצפה כשאכן ביזוי כזה מתרחש, אנשים יחרישו.

      אולי תמגרו מהמגזר את ההתנהגות הזו?
      מה דעתכם להצטרף לשאר העם ולהתגייס לצבא, לדוגמא?

      IP: 37.142.136.66 דווח על תגובה זו

  • 1.

    חרדי: רק לחילונים מותר לחלל אנדרטאות

    כפר סבאי, 31/07/13 17:54

    טעוניך אינם משכנעים אותי. לדידי כל אדם חייב להתנהג בצורה נאותה. לאדם דתי שאינו מתנהג כשורהע, ישנן שתי מערכות חוקים אותם הוא עובר מערכת החוקים של המדינה ומערכת החוקים של התורה. מה לעשות ומהדתי יש לצפות ליותר מאשר מהחילוני, שאם לא כן מה מועילה דתיותו?
    וכעת החרדי, אשר גם האדם הדתי הרגיל אינו טוב מספיק בשבילו, אם הוא מתנהג שלא כיאות, אזי שומו שמים. ומי שאינו יכול ללא לבוש כמרים מזרח אירופאיים מהתקופה של לםני כמאתים ומשים שנה ומפגין את חרדיותו, ראוי לו שיקפיד על קוצו של יוד בהתנהגותו.

    IP: 79.180.114.36דווח על תגובה זו

    • המשותף למתרחצים באנדרטה ,ולחילוני הממנגל שבתמונה זהו מוצאם

      סוציולוג, 31/07/13 18:36

      המזרחי ואין להאשים את כל החילונים האשכנזים על כך. תראה איך שהודה זו תימחק על ידי המערכת

      IP: 85.130.223.118 דווח על תגובה זו

      • חרדים זה רק אשכנזים. עוד סוציולוג כזה ואבדנו. (ל''ת)

        המוצא שלך המציא לנו קאפואים, 31/07/13 20:10


        IP: 77.126.30.7 דווח על תגובה זו

        • מה אתה מתעצבן אפילו שזה אופייני לעדה שלך לך תמנגל על מצבות (ל''ת)

          תייר, 01/08/13 00:32


          IP: 85.130.223.118 דווח על תגובה זו

        • נכון, חרדים זה רק אשכנזים. כנראה שעובדיה יוסף נולד בליטא או שאיננו חרד (ל''ת)

          אליה, 01/08/13 02:01


          IP: 109.186.78.172 דווח על תגובה זו

      • סוציולוג או סוציומאט?

        דנה, 31/07/13 23:47

        נחא הגזענות הניבטת מן התגובה האומללה, אבל גם תבונה אין בה!

        IP: 108.27.72.6 דווח על תגובה זו

        • לא נותנת לעובדות לבלבל אותה (ל''ת)

          מאבחן, 01/08/13 00:30


          IP: 85.130.223.118 דווח על תגובה זו

    • הגונים יש בין חילונים וחרדים.לא חסר סחי בין עמינו.אז מה?מה עושים? (ל''ת)

      ראיס-פוטין-טיל400S, 31/07/13 22:46


      IP: 37.142.30.30 דווח על תגובה זו