• 29.

    אם ארה"ב ואירופה ירצו שישראל תפנה ותיסוג משאל העם לא ישנה כלום

    חבל על המאמצים, 14/08/13 00:02

    נניח שהמשאל יקבע שלא מפנים ולא נסוגים. מה אז? ראש בראש עם כל העולם המערבי? (שאר העולם עויין אותנו ללא תנאי). כמו זבובים שמתווכחים לאן הפיל שהם עומדים עליו ילך. לא הגיע הזמן להפסיק?

    IP: 94.230.86.194דווח על תגובה זו

  • 28.

    אתם אנסתם את מדינת ישראל ואזרחיה עבור חזון משיחי

    משה, 13/08/13 07:56

    אתם עולים לחברה מיליארדי ש"ח חיים באולימפוס כלכלי לעומת "המעמד הביניים" .
    אתם מדברים על אהבה אבל אתם המסיתים הפרועים ביותר כנגד כל מי שאיננו תומך בכם!!!
    אתם "גידלתם" את נערי הגבעות, תג מחיר "והשרמוטה" מחברון .

    IP: 132.66.247.91דווח על תגובה זו

  • 27.

    הכותבת, כמו הממשלה, לא מבינים מה זה משאל עם.

    תמר, 11/08/13 10:30

    כשעושים משאל עם על גורלו של שטח כלשהו נותנים זכות הצבעה לכל מי שחי באותו שטח ורק לו.
    כשעושים זאת כך, זה אכן כלי דמוקרטי לגיטימי וראוי.
    אם יהיה משאל עם על גורל יהודה ושומרון, צריך לתת זכות הצבעה לכל הפלסטינים החיים בשטח. לעומת זאת, לי ולשאר תושבי פנים הקו הירוק, לא צריכה להיות זכות הצבעה בכלל. לא אנחנו נחיה עם ההחלטה.

    IP: 132.64.195.157דווח על תגובה זו

  • 26.

    לשם מה המאמר?!

    מתנחל, 06/08/13 11:32

    כן: את מורכבת, מכילה, דואלית, כלל ישראלית, מבינה, עמוקה, רגישה, עדינה וכו' וכו' אבל אם אין לך ריאל פוליטיק עדיף לא לפרסם. תוצאות משאל העם ידועות מראש (ארץ ישראל תנצח) אבל את דואגת מה ירגישו השמאלנים, מענין למה?

    IP: 81.218.149.197דווח על תגובה זו

  • 25.

    הבעיה המרכזית היא התקשורת.

    מיכל, 31/07/13 04:41

    חלק גדול מהעם לא ממש חושב על גבולות המדינה.
    הגעה שיש לו היא מה שאמרו לו לחשוב ב YNET, והם, יש להם אג'נדה.
    אילו היתה לנו תקשורת הוגנת ולא תקשורת שמשווקת בעוצמה צד אחד של המפה הפוליטית היה טעם במשאל עם.
    במצב הנוכחי התוצאות תהיינה מוטות שמאלה, כמו שהתקשורת.

    אזרחית מודאגת מאד מאד.

    IP: 84.229.223.136דווח על תגובה זו

  • 24.

    ב1974 יכולתם להחליט להתנחל רק בהסכמת הממשלה

    , 31/07/13 02:18

    בער לכם והחלטתם שהתנחלויות חשובות מספיק כדי להתעלם מנבחרי העם ולגרום פילוג בעם. קבלתם התנחלויות במחיר פילוג, כמו שרציתם. כשתילמדו את היסטורית בית שני אולי תבינו את הטעות האיומה שעשיתם. בשלב זה הבכיה על הפילוג מזכירה את אזהרת אלכסנדר ינאי בנושא הצבועים.

    IP: 199.233.58.11דווח על תגובה זו

  • 23.

    אל תדאגי חמודה יהודה ושומרון וירושלים שילה חברון זה הלב שלנו

    אלדו, 31/07/13 02:18

    מהתנחלות נתניה או אום חאלד לשעבר אני מבטיח לך שברגע האמת אהבת ארץ ישראל תתגבר על כל יהודי מה שישאר זה הריקבון של קומץ שמאלנים הזויים חברי מרץ 90 אחוז יצביע בעדסיפוח יהודה ושומרון בלי ערבים שיעברו לירדן בטרנספר

    IP: 46.19.81.107דווח על תגובה זו

    • אתה מת לגמור כמו סרביה,אה? (ל''ת)

      אחד אחר, 31/07/13 07:49


      IP: 113.57.188.55 דווח על תגובה זו

  • 22.

    עפ"י הרושם המתקבל בציבור. רוב העם נמאס לו מהמתנחלים ומהשטחים.

    אזרח, 30/07/13 19:51

    ורבים רוצים הסדר ופינוי מהיר מרוב השטחים

    IP: 131.180.83.115דווח על תגובה זו

  • 21.

    אין ממה לפחד

    שמבוק שמבוק, 30/07/13 19:08

    אין ממה לפחד. יש רוב מוחלט של אנשים אינטיליגנטיים במדינה שלנו בזכות האינטרנט. כולם רואים וכולם יודעים וכולם מבינים היום שלתת שטחים זה רע. שום מסירת שטחים לא תעבור מתחת לרדאר של משאל העם.

    IP: 132.64.42.62דווח על תגובה זו

  • 20.

    מפעל ההתנחלויות-עיוות הציונות (ל''ת)

    הגיבנת המכוערת סרח העודף, 30/07/13 18:55


    IP: 79.182.125.173דווח על תגובה זו

  • 19.

    אין שטחים = אין ציונות

    המשוואה הפשוטה, 30/07/13 18:50

    ללא השטחים חברון ארץ האבות מערת המכפלה , שילה , בית אל (סולם יעקב)
    בלעדי מקומות אלו לציונות אין משמעות
    מהי ציונות ללא ציון ? כלי רק ללא משמעות
    לכן נוצרת המשוואה הפשוטה
    אין שטחים= אין ציונות
    במילים אחרות אחרי החזרת השטחים אין מה לחפש בתל אביב , הרי ניו יורק הרבה יותר טובה , דירות בזול , חיים יותר נוחים ופחות מסוכנים
    לכן כשמוציאים את המהות אין מה לחפש יותר בישראל

    IP: 91.90.128.89דווח על תגובה זו

    • אכן מיעוט בעם חושב כך-אך הרוב מבין שהציונות היא הקמת מדינת לאום לעם...

      Ehad Haam-ציוני הוגן, 30/07/13 19:08

      היהודי שנרדף בעולם-וזה הושג בתום מלחמת הקוממיות.....וההתנחלויות שהתנעתן משיחית הן המוקשים על דרך הציונות

      IP: 161.186.93.231 דווח על תגובה זו

  • 18.

    הליכוד ואתם חילקתם את העם לשניים ומאז לא אכפת לנו מה קורה או יקרה לכם! (ל''ת)

    לא אכפת לנו מכם יותר מאשר אכפת לנו מהפרסים והסורים, 30/07/13 18:43


    IP: 79.180.126.144דווח על תגובה זו

    • אל תשווה אותם לפרסים כי אנחנו מקווים שיום אחד נזכה לתייר בפרס (ל''ת)

      חלום רטוב=טיול באירן,חלום בלעות=סיור בקולוניית פלס, 30/07/13 20:32


      IP: 79.180.126.144 דווח על תגובה זו

  • 17.

    ההפגנות נגד ההתנתקות כללו סרוגים בלבד - ועדיין לא הפנמתם את המסר (ל''ת)

    ומתנהלים ביקום מקביל משאר המדינה, 30/07/13 17:51


    IP: 109.226.51.39דווח על תגובה זו

    • וזה מבוסס על מחקרים מעמיקים לא ? (ל''ת)

      מאיפה הבאת את הנתון הזה?, 30/07/13 18:52


      IP: 91.227.71.249 דווח על תגובה זו

      • ממש צריך מחקר אם השמש זורחת ביום..

        תיכף תגיד שרוב המתנחלים זה לא 'ציונות דתית' חח, 30/07/13 18:59

        או שהגיברת לא כותבת במדור 'יהדות' הדתי (מתנחלי..)באתר הזה...........

        IP: 79.182.125.173 דווח על תגובה זו

        • גם לא צריך מחקר כדי לדעת שכל השמאלנים חיים בסרט ואף אחד לא אוהב אותם (ל''ת)

          אני, 30/07/13 19:04


          IP: 132.72.86.62 דווח על תגובה זו

    • בהפגנות נגד ההתנתקות יבואו המונים אך המוני העם הם בעד ההתנתקות

      להשכלה כללית !, 30/07/13 19:38

      הסרוגים המתלהמים לא תופסים זאת. הציבור ברובו רוצה הסדרים ומסכים לנסיגות. ההפגנות ההמוניות של הסרוגים לא יבא לידי ביטוי ברצונם של הרוב המכריע והקובע בישראל

      IP: 84.109.190.108 דווח על תגובה זו

  • 16.

    והנה הנימוק האחרון

    יעל ז., 30/07/13 16:06

    כי אם שואלים את תושבי איו"ש היהודים אם לדעתם יש להמשיך את מפעל ההתנחלויות, למה לא לשאול גם את שכניהם הערביים בגדה? הלא גם הם צד בסיפור הזה!

    IP: 85.64.73.177דווח על תגובה זו

    • ולמה לא לשאול את ה"פליטים"?

      ארז, 30/07/13 17:51

      ואולי גם את הירדנים והמצרים? ואולי נערוך משאל בקרב כל אזרחי העולם?

      IP: 89.139.183.100 דווח על תגובה זו

      • אגיד לכם דוגרי למרות שזה מרגיז את המתנחלים.

        אחד שיודע, 30/07/13 19:44

        כל הבלגן שיעשו המתנחלים ושאר תושבי יו"ש
        זה הלחץ שרוצים להפעיל על הממשלה לתשלומי פיצויים גדולים . בתכלס' ובחדרי חדרים ובשיחות שקטות הסיפור הוא כסף ועם פיצויים גדולים כפי שהם מצפים הרוב המכריע של מתיישבי יו"ש רוצים כבר להתפנות ואפילו מחר בבוקר

        IP: 84.109.190.108 דווח על תגובה זו

  • 15.

    אכן, משאל עם הוא בעיתי

    יעל ז., 30/07/13 16:03

    הנה עוד נימוק: כי ראוי שמשאל עם בנושא כל כך משמעותי יתבסס על אזרחי המדינה שזה מרכז חייהם, ולא על אזרחים לשבועיים, שעשו, כביכול, עליה, ומאז מגיעים הנה לבקר פעם בשלוש שנים, ואף לא על ישראלים שירדו מן הארץ לפני שלושים שנה ומגיעים רק לחופשות ולבר מצווה של הבן. כבר ראינו אווירונים מגיעים לפני הבחירות וממריאים מייד אחריהן.

    IP: 85.64.73.177דווח על תגובה זו

  • 14.

    אחת הבעיות היא שבמשאל ישתתפו הערבים שכמובן ישמחו לזרוק את היהודים משם

    , 30/07/13 16:01

    לכן הוא לא הגיוני לחלוטין. צריך לקחת מהם את זכות הבחירה, הם לא העם שלנו וזו מדינה יהודית בהגדרתה

    IP: 2.55.120.97

  • 13.

    אני מסכימה שמשאל עם הוא בעיתי

    יעל ז., 30/07/13 16:00

    הנה ההמשך.
    2. כי משאל עם יצטרך להתבסס על אזרחי המדינה - יהודים ומוסלמים ודרוזים ונוצרים. יש כמה מפלגות שיעדיפו שזה לא מה שיקרה.
    המשך יבוא.

    IP: 85.64.73.177דווח על תגובה זו

  • 12.

    אני מסכימה שמשאל עם הוא בעיתי

    יעל ז., 30/07/13 15:58

    והנה למה: 1. כי תלוי מאד איך שואלים. למשל, "מי בעד חיסול הטרור" יתן תוצאה של 100%, אבל "מי בעד חיסול הטרור במחיר של חיסול יחסי החו של מדינת ישראל והפיכתה למצורעת מדינית" - אה, כאן כבר תתקבל תוצאה אחרת לגמרי.
    המשך יבוא

    IP: 85.64.73.177דווח על תגובה זו

  • 11.

    תמר יקרה, ללא קשר לדעה פוליטית, לא נוכל

    דוס ריאלי, 30/07/13 15:50

    לשלוט בשני מליון פלשתינים לאורך זמן. מתישהו זה יגמר, ולצערי, זה יהיה גם סופו של מפעל ההתיישבות ביו"ש.

    IP: 46.19.81.174דווח על תגובה זו

    • לשלוט ב"פלסטינים" או לאבד את מדינת ישראל

      ארז, 30/07/13 17:50

      זו הברירה. במה את בוחרת?

      IP: 89.139.183.100 דווח על תגובה זו

      • הפוך, ארז. המשך שליטה בפלסטינים ימוטט את מדינת ישראל. אם

        אותו הנ''ל, 30/07/13 21:44

        חפצי חיים אנו, חייבים ליזום תהליך של הסדר קבע שיכלול ויתורים כואבים. אם לא ניזום, ייזמו בשבילנו; התוצאה תהיה גרועה בהרבה.

        IP: 109.64.148.217 דווח על תגובה זו

  • 10.

    אם תפרסם ממשלת ישראל מישאל בנושא הזה שיסתכם בשתי שאלות בלבד של כן ולא

    פקק תנוע ה, 30/07/13 15:17

    וללא פירסום מקיף על כל ההסכם התשובה מראש צריכה להיות לא להסכם המוצע

    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו

  • 9.

    חבל שרק עכשו התחלתם להבין-כמה שנואים אתם ודרככם על רוב העם.

    , 30/07/13 14:47

    הכל נעשה אצלכם המתק שפתיים בכאילו השטיקים פטנטים והתחכמויות- ראו ישיבות הסדר,פשוט משתמטים, זו דרככם בכל. פשוט אתם ודרככם נמאסו עלינו.

    IP: 79.180.211.134דווח על תגובה זו

    • אפילו רק בבוהמיה של תל אביב אתם בקושי רוב.. על מה אתה מדבר?? (ל''ת)

      אור, 30/07/13 15:06


      IP: 199.203.63.167 דווח על תגובה זו

      • אם זה כך, אז אין סיבה לדאוג, נכון?

        אם אנחנו מיעוט כזה זעיר,, 30/07/13 15:53

        וכנראה שיש סיבה לדאוג, עובדה שתמר מודאגת מאד.

        IP: 85.64.73.177 דווח על תגובה זו

        • השמאל הוא אכן מיעוט זעיר

          ארז, 30/07/13 17:43

          אך הוא השתלט על מוקדי הכוח במדינה.
          אבל אין דבר, אין דיקטטורה שנמשכת לנצח - תשאלו את צ'אוצ'סקו, למשל...

          IP: 89.139.183.100 דווח על תגובה זו

  • 8.

    את מזמינה אותנו גם לראות את המחסומים?

    יאיר, 30/07/13 14:26

    את שואלת את עצמך "כמה אנשים יהיו הגונים מספיק להגיד שלפני שהם נשאלים הם חייבים להבין על מה הם נשאלים" -- האם את רוצה שנבוא ונראה את אי השוויון בין הבועה החמימה שלך שם לבין הישובים הערביים שעליהם את יושבת?

    IP: 109.65.117.81דווח על תגובה זו

    • אתה בהחלט מוזמן, ואז תראה עד כמה אתה מדבר שטויות

      אחד העם, 30/07/13 14:40

      עם ישראל כולו בהחלט מוזמן לסיור בלתי אמצעי ביו"ש ולראות שעמידה במחסומים היא חוויה לא מדהימה אך היא קיימת גם לערבים וגם ליהודים. פתאום תגלו כמה התקשורת מרמה את הציבור הישראלי ביחס למה שקורה ביו"ש לא פחות ואולי יותר מכפי שהתקשורת העולמית מרמה את העולם ביחס למה שקורה בישראל. פתאום יתברר שכל הדיבורים על כספים שזורמים להתנחלויות הם אגדה אורבנית ושהאנשים שמתגוררים בהם הם באמת האנשים הכי טובים שיש. עם ישראל יגלה שיו"ש זה לא מעבר להרי החושך אלא 2 דק' מראש העין, כפר סבא, מודיעין ובית שמש.
      פתאום יסתבר שאין שום כביש שסגור לנסיעת ערבים אבל יש הרבה שסגורים דווקא לנסיעת יהודים.
      מי שיגיע יופתע לגלות דו קיום של ערבים ויהודים שעושים יחד קניות ברמי לוי ועושים עסקים יחד בכל רחבי יו"ש.
      אל תתנו למתווכים לא הגונים לתאר לכם את מה שקורה ואתם גם לא צריכים להאמין לי בואו ותראו בעצמכם! לבד וללא דעות קדומות.

      IP: 147.237.73.201 דווח על תגובה זו

      • ואתם, המתנחלים,

        יעל, 30/07/13 15:52

        אתם מכירים את תושבי המקום? אתם מכירים את הכפרים? אתם מזמינים אותם לבתיכם, למרפאת השניים שלכם, למתנ"ס? אתם משחקים אתם כדורסל? אתם מנסים להשתמש בנימוקים הללו , ולא חושבים כמה הם ריקים מתוכן אמיתי.

        IP: 85.64.73.177 דווח על תגובה זו

        • ה"מתנחלים" מכירים את שכניהם הרבה יותר טוב...

          ארז, 30/07/13 17:42

          לטוב ולרע, מאשר ה"נאורים" מרמת אביב, המטיפים להם מוסר מביתם הנוח.

          IP: 89.139.183.100 דווח על תגובה זו

      • על מי אתה מסתלבט, שרתנו שנים (במצטבר) בשטחים

        אחד מיני רבים, 30/07/13 17:46

        עמדנו במחסומים, הערנו ישנים ומפוחדים במעצרים איבטחנו עובדי חברת חשמל, מקורות, רדפנו אחרי פועלי בנין שבאים לבנות את ארץ ישראל בתוך הקו הירוק עבור משכורת צנועה.
        צעקתם עלינו בתור לובשי מדים שאנחנו לא מבינים את מהות השרות שלנו בשטחים. הורדנו מהכביש והחרמנו מכוניות, כפתנו אסירים, ירינו גומי וגז ובנסיבות קשות גם חי.

        הבדלי המעמדות בין האדונים הכובשים לבין הילידים בשטחים ברור לנו.
        אתם אלה שלא מסוגלים להסתכל על האנומלייה של השטחים בצורה שקרובה לאיזשהו אוביקטיביות.

        IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

    • ומדוע המחסומים נמצאים שם?

      ארז, 30/07/13 17:44

      סתם כך, כי מדינת ישראל החליטה להתעמר בערביי איו"ש?
      או אולי יש איזו סיבה לכך? האם אתה מסוגל לאיזושהי צורה של חשיבה, שתאפשר לך לענות על השאלה הזו?

      IP: 89.139.183.100 דווח על תגובה זו

  • 7.

    צודקת גברת תמר למה להתלכלך בשטיקים הדמוקרטיים

    רק דבר השם הוא יקום, 30/07/13 14:09

    ואני זאת שיודעת מה הוא רוצה

    IP: 69.121.93.22דווח על תגובה זו

  • 6.

    בדרך להתפכחות? שלא תשלי את עצמך, התוצאות לא יהיו שונות. (ל''ת)

    וטרן, 30/07/13 13:52


    IP: 212.179.230.80דווח על תגובה זו

  • 5.

    צאו לנו מהחיים כבר עלוקות

    נתן, 30/07/13 13:48

    שרות צבאי מלא אתם לא משרתים - קוראים לזה הסדר
    משרות פיקטיביות בהתנחלויות ובמועצות הגזל שלכם יש בשפע
    העיקר גלגול העיניים המתחסד.
    התנחלות הינה פשע מלחמה- וכזה דינה להמחק מהעולם.
    נחלת אבותינו- באגדות.

    IP: 41.63.165.40דווח על תגובה זו

    • אתה וחבריך משרתים בצבא?

      ארז, 30/07/13 17:50

      ולא, מש"ק ממטרות בקריה או בשלישות לא ממש נחשב...

      ה"מתנחלים" הם אזרחים ובני אדם בדיוק כמוך, אין להם קרניים או זנב. גם להם יש זכויות בדיוק כמו לך.
      הם לא אבק שניתן לטאטא אותו ממקום למקום, כמו שאתה וחבריך מפנטזים.

      IP: 89.139.183.100 דווח על תגובה זו

  • 4.

    תלוי מה השאלה:

    רחל, 30/07/13 12:24

    האם אתם מוכנים שמאתיים וחמישים אלף איש ישפיעו על חיי שבעה מיליון, בתקציב, בביטחון, במשפט, באפרטהייד, במוסר? מעניין אם המתנחלת הזאת הסכימה מראש ובלי שום משאל שעם ישראל יחיה על החרב ועל החמס, ועל המאבק עם השכנים לנצח נצחים.

    IP: 212.199.226.225דווח על תגובה זו

    • כן, כן, כן...

      ארז, 30/07/13 17:48

      זוכרת את השלום הנפלא שהיה כאן לפני ה"כיבוש" וה"התנחלויות"?
      גם אני לא...

      IP: 89.139.183.100 דווח על תגובה זו

  • 3.

    חשיבה אחרת

    דוד, 30/07/13 12:20

    יש לי הרושם שעוד לא הבנתם שאי אפשר לשלוט בעם אחר .לא למדתם שום דבר מהפנוי הקודם.אולי אתם לא צודקים.רוב רובו של היהודים במדינה רוצים לחיות בארץ ישראל שיש בו רוב יהודי .לא נחייה כל הזמן במלחמות .

    IP: 147.236.113.1דווח על תגובה זו

    • לאזרחי מדינת ישראל נמאס שמדברים אליו בסיסמאות

      אחד העם, 30/07/13 14:46

      אתה לא מייצג שום חשיבה אחרת אלא רק דוגמתיות וציטטות של שטיפות מוח שעברת דרך התקשורת.

      IP: 147.237.73.201 דווח על תגובה זו

    • על איזה "עם אחר" אתה מדבר?

      ארז, 30/07/13 17:47

      1. אין שם עם. יש שם ערבים, שהם חלק מהעם הערבי, ואם רע להם פה, הם מוזמנים להצטרף לאחיהם במצרים, בסוריה, בלבנון... שם לבטח טוב יותר...
      2. כנראה שאתה לא למדת דבר מהגירוש הקודם, שבזכותו נורו מעזה טילים על תל אביב וירושלים, וחצי מדינה הפכה ל"עוטף עזה". מדוע שנהפוך את כל המדינה ל"עוטף שומרון"?
      3. רוב יהודי? כמה זמן זה יחזיק מעמד אם נחזור ל"גבולות אושוויץ"? הרי יישאר כאן מיעוט ערבי עויין, וייתכן שנסכים, ב"חוכמתנו", להחזרת "פליטים", וכמובן ש"איחוד המשפחות" (בכיוון אחד, כמובן) יימשך כסדרו. אז איפה הרוב היהודי?
      4. ואם אתה חושב שהקמת מדינת-טרור תביא שלום, איך אומר את זה, אתה חי בלה-לה-לנד...

      IP: 89.139.183.100 דווח על תגובה זו

  • 2.

    למה זה בערוץ יהדות? מדוע ממירים דת בפוליטיקה? (ל''ת)

    שאלה לעורכת, 30/07/13 12:13


    IP: 79.179.98.250דווח על תגובה זו

  • 1.

    זה לא שאת נגד משאל עם, את תהיי נגדו אם התוצאות לא ימצאו בעינייך (ל''ת)

    גרוסו מודו, 30/07/13 12:07


    IP: 94.188.146.138דווח על תגובה זו

    • היא מדברת על משבר אמור בעם, בלי קשר לתוצאות.

      אור, 30/07/13 15:07

      אתה כ"כ שונא, שאתה לא יכול לקרוא בצלילות..

      IP: 199.203.63.167 דווח על תגובה זו

      • *משבר אמון (ל''ת)

        אור, 30/07/13 15:08


        IP: 199.203.63.167 דווח על תגובה זו

    • והאם השמאל יקבל את תוצאות המשאל...

      ארז, 30/07/13 17:47

      כשהם יהיו נגדו?

      IP: 89.139.183.100 דווח על תגובה זו