• 153.

    כמה חרטה (ל''ת)

    יניב, 13/12/13 07:07


    IP: 2.54.249.111דווח על תגובה זו

  • 152.

    הד"ל הופכים לחילונים. (ל''ת)

    פ, 14/08/13 12:35


    IP: 77.126.181.185דווח על תגובה זו

  • 151.

    ניפוץ האשליה: לא כל הרווקים המבוגרים לא שומרים נגיעה

    יוסף, 12/08/13 17:13

    האשליה לפיה כל הרווקים המתבגרים מתחילים בשלב מסוים לחפש להם פתרונות מחוץ לנישואין רחוקה מן האמת. רווקים מבוגרים רבים ממשיכים לדקדק בקלה כבחמורה. זה נכון לגבי רווקים מכל הגילאים. 25, 30, 35 ואפילו ארבעים.
    נכון, בכל מקום יש כאלה שכן ויש כאלה שלא. יש כאלה שחשוב להם לקיים את ההלכה במלואה, ויש כאלה שזה לא כ"כ חשוב להם. כל אדם בכל חברה יכול לבחור לעצמו.
    אבל מי שמזלזל בכל מיני הלכות, סופו שכמות ההלכות שהוא פחות מקפיד עליהן תלך ותגדל. אם לא אכפת לו לקיים חברה נפרדת, ולא להסתכל על מראות מעוררי מחשבות לא רצויות, לאחר כמה שנים הוא גם יפסיק לשמור נגיעה ולאחר עוד כמה שנים - הוא גם יעשה דברים יותר רציניים (אם לא יתחתן בינתים) לעומת זאת מי שחשוב לו לשמור על המסגרת, לא יפול ולא יתדרדר.

    IP: 46.210.75.123דווח על תגובה זו

  • 150.

    כמה שטויות בטור אחד....אולי שגם דתיים יכתבו פעם? (ל''ת)

    אייל - דתי סרוג, 11/08/13 16:17


    IP: 77.125.84.188דווח על תגובה זו

  • 149.

    נכון! התמונה של הכיפה הסרוגה אומרת הכול.

    רון, 11/08/13 14:14

    המיזרוחניקים והדתיים לאומים הרבה מהם לא שומרים גיהנום! אצל החרדים זה לא קיים!!

    IP: 95.86.84.26דווח על תגובה זו

  • 148.

    יחי המלך המשיח! הגאולה כבר כאן

    יעל, 11/08/13 11:53

    ב"ה
    מלך המשיח כבר כאן
    צריך לפקוח את העיניים
    הקושיות והשאלות מובנות אבל יעלמו כאשר תכתבו באגרות הקודש. החיטוט בנושא זה רק מחמיר את המצב וגורם ליצר לעבוד שעות נוספות. אגב ההפרדה בכנסים היא כדרישת הרמב"ם. "יעמידו שוטרים בגינות ובפרדסים.. שלא יתערבבו יחד אנשים ונשים". הרמב"ם מדבר על ארוחות חגיגיות, אירוסין ונשואין, אך מאחר ו"דיבר הכתוב בהווה" זה נכון גם לימינו ולארועים בהם יש גברים ונשים יחד.

    IP: 46.116.197.104דווח על תגובה זו

  • 147.

    בתור חרדית יש לי שאלה

    לאה, 07/08/13 01:39

    למה למען ה" הדתיים לאומיים יוצאים חודשים ןתקופות ארוכות ? זו פרצה הקוראת לגנב.. כמו שכתוב "אין אפוטרופוס לאריות " ,נפגשים מספר פגישות ובודקים את ההתאמה ואז אפשר להחליט על חתונה. תאמינו לי שמאושרים מאוד יותר מהזוגות בעולם המערבי, שיוצאים 7 שנים ,מתחתנים ומתגרשים לאחר 7 חודשים.

    IP: 79.180.108.42דווח על תגובה זו

    • את מתכוונת לעריות

      , 13/08/13 13:08

      העילגות של הציבור החרדי אף פעם לא מפסיקה להפתיע. מה לומדים אצלכם בישיבות, למען השם? זה לא עברית, מה שאתם לומדים שם?

      IP: 84.229.180.236 דווח על תגובה זו

  • 146.

    למה כולנו החילונים מושלמים? די כבר עם החפירות

    זורו 356, 06/08/13 15:40

    הללו. תסתכלו גם על הצדדים הטובים. יצרים יש לכולם. כמה דברים טובים יש? אני מת על הדוסים הללו כל פעם שהם באים לטפל בפצועים בתאונות. או עזר מציו9ן.או כל מיני דברים כאלו.וגם כמה פעמים ברך אותי דוס ואחרי זה פתאום הלך לי קצת יותר[כמה שכבר הולך לי עם המזל הנכס שלי].אז יאללה. תתאפסו על הנקודות הטובות.

    IP: 2.55.123.9דווח על תגובה זו

  • 145.

    כדי לקרוא כמה דברים!

    שקד שיצקי, 06/08/13 12:45

    כל מה שכתוב פה פשוט שטויות.
    אין מציאות כזאת שקשה שלא לגעת מכיוון שלא מגיעים בכלל למצב כזה שיש קשר בין השניים ואם יש אז מתחתנים!
    ואם מצאת כמה בודדים תדע שהם לא נקראים דתיים.
    דתיים פירושו ששומרים תורה ומצוות ושיש להם יראת שמיים ואם עושים מעשים כאילו אין להם יראת שמיים הם עוברים על הלכות ויש להם בעיה באמונה!
    ומזה יוצא שמשפט כמו "לא כל הדתיים שומרים נגיעה" זה סתירה וזה לא יכול להיות.

    IP: 82.166.216.168דווח על תגובה זו

  • 144.

    איפה הבעיה הם נשואים (ל''ת)

    צדוק הצדיק, 06/08/13 12:35


    IP: 79.180.184.149דווח על תגובה זו

  • 143.

    מצטערת, אבל אותי לא חינכו עם מסרים מוטעים ביחס לגוף ולמיניות

    אפרת, 05/08/13 21:24

    מצטערת, אבל אותי לא חינכו עם מסרים מוטעים ביחס לגוף ולמיניות או שהבנים/גברים הינם יצורים בעלי דחפים מיניים בלתי נשלטים והבנות/נשים נתפסות כיצורים מפתים ואף פעם לא הייתי צריכה להקפיא את נשיותי, נהפוכו, האסטטיקה והיופי היו תמיד חשובים בסביבה הדתית-לאומית בה גדלתי עם זה שהיינו דוסיות ואני יודעת מחברות שלי מהמגזר החרידי שגם הן מקפידות על כך מאוד והן מטופחות לאללה!!
    למה להכליל???

    IP: 84.228.128.12דווח על תגובה זו

  • 142.

    האם הרבנים באמת מאמינים שהתורה ניתנה למשה בסיני? (ל''ת)

    עיינו tomlev.org, 05/08/13 13:32


    IP: 86.26.150.3דווח על תגובה זו

  • 141.

    יש דתיים שלא שומרים שבת ועוד

    אברה, 05/08/13 11:33

    כל הרעיון של הכתבה הזו מקורו בטעות יסודית. אף דתי אינו דתי מושלם "כי אדם אין צדיק בארץ, אשר יעשה טוב ולא יחטא" אמר קהלת כבר לפני אלפי שנים. היהדות בנויה מאידיאלים שאינם ניתנים למימוש וזה במודע. אף פעם אף אדם אינו מגיע לדרגה המקסימלית.יתרה מזו, שופטים אדם לפי מדרגתו כלומר ככל שאתה עולה יותר מצופה ממך ליותר ודברים קטנים יותר נחשבים לאיסור חמור יותר. בתור חוזר בתשובה אני יכול להגיד דבר שברור לחילונים רבים וגם לדתיים זה די ברור אבל איכשהו אף צד לא מודה בזה כלפי האחר: אף אחד לא יודע מה יותר חשוב ממה, יכול להיות דתי ששומר שבת/נגיעה או מה שתרצו אבל לא מכבד אחרים כמו החילוני שגר בדירה ממולו ואני בטוח שהחילוני נחשב ליותר ממנו בשל כך. כל הניסיון להציג את הדתיים כאילו הם מושלמים (כפי שמאוד נהוג בחברה החרדית) הוא מגוחך. מגוחך לא פחות הקפיצה של התקשורת בכל פעם שאיזה חרדי מחמד נתפס בקלקלתו. כל הקטע ביהדות הוא שאין אף אדם מושלם. בניגוד למשל לנצרות ששם לאפיפיור יש מעמד בלתי מעורער ביהדות אם רב גדול אומר משהו זה לא הופך לאמת מוחלטת (אם כי בשנים האחרונות יש זליגה של רעיונות אלה גם לתוך היהדות עצמה).

    IP: 46.117.117.77דווח על תגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      דתי, 09/08/13 17:49


      IP: 79.176.160.219 דווח על תגובה זו

  • 140.

    לכתוב כ"כ הרבה מילים בלי להגיד כלום.

    נילס, 04/08/13 17:37

    טוב, נו, פסיכולוגית
    היא עכשיו על הספה
    וקוראת בקשב רב את התגובות.

    IP: 212.25.110.130דווח על תגובה זו

  • 139.

    לכתוב כ"כ הרבה מילים בלי להגיד כלום.

    נילס, 04/08/13 17:37

    טוב, נו, זה פסיכולוגית
    היא

    IP: 212.25.110.130דווח על תגובה זו

  • 138.

    "אילת וידר-כהן היא פסיכולוגית קלינית וחברה בהנהלת ארגון קולך " (ל''ת)

    איזו הפתעה, 04/08/13 15:48


    IP: 164.138.114.53דווח על תגובה זו

  • 137.

    לכתוב כל כך הרבה ולא לומר כלום?

    לילך, 30/07/13 09:51

    מרוב מילים לא ברור מה את רוצה לומר.
    הדברים פשוטים.
    אינטימיות היא מדרון חלקלק ומימוש המיניות על פי ההלכה צריך להיות בין בני זוג נשואים.
    לא היינו רוצים להגיע למצב של החילוניים שכל בחורה נכנסת למיטה של גברים רבים לפני נישואיה.

    בעלות תשובה מספרות לא פעם על רצח המיניות שלהן בגלל הניתוק המתמשך בינה לבין אהבה נאמנות ומחויבות.

    אכן רבים נכשלים באיסורי נגיעה, אם כי הסייגים פועלים את פעולתם גם לאחר הכישלון כל עוד לא בוטלו אידיאולוגית.

    נכשלת? קומי והתחזקי. תציבי גבולות חדשים
    אל תתני למדרון לגרור אותך
    בהצלחה.

    IP: 95.86.101.186דווח על תגובה זו

    • למה רק "בחורה אחת עם גברים רבים"?

      ניבה, 30/07/13 15:23

      למה אין שום התנגדות ל"גבר אחד עם המון בחורות"? או שרק בנות הן "שרלילות" אם יש להן אותו רקורד מיני כמו גבר?
      צביעות ודו פרצופיות.

      IP: 213.8.53.77 דווח על תגובה זו

      • ^ניבה את צודקת

        אחת, 30/07/13 22:00

        לפי ההשקפה היהודית קשר אינטימי על כל רמותיו מותר רק בין בעל לאשתו!
        וכל מי שמנסה להתיר אידאולוגית את האסור - עושה שקר בנפשו
        קורה שנופלים אבל לא מלכתחילה

        הבעיה שבנות נפגעות יותר מהמצב הזה בחברה הדתית. בשונה מהחברה החילונית שבה השקפת העולם שונה ול-2 הצדדים ברור יותר מה האפשרויות של קשר כזה או אחר.
        בחברה הדתית לא כך, לפחות לא בדור הנוכחי - והתוצאה פגיעה בראש ובראשונה בבנות.
        הבנים לפעמים מתישרים בגיל מבוגר יותר - אם לכיוון פחות או דתי או שהספיקו להם הריגושים והם תופסים את עצמם למקום דתי נורמטיבי יותר. רק שהשעון הביולגי שלהם לא מתקתק כמו אצל בת גילם+/- איתם "שיחקו" ועזבו...

        IP: 89.139.25.76 דווח על תגובה זו

  • 136.

    תמיד זה היה ככה וסתם בלבלו את המוח כל מיני דמגוגים

    החרד''לניקים עצמם לא שווים יותר, 30/07/13 09:10

    נמאס מהדמגוגיה של אנשים שלא יודעים מה קורה סביבם ומדברים רק בסיסמאות.

    IP: 46.116.86.185דווח על תגובה זו

  • 135.

    א. בעייה ידועה. ב. כמה חבל שאין מחקר איכותני, רק שליפה מהבטן, או משאלת

    nnn, 29/07/13 20:28

    טוב, לא צפיתי הרבה מארגון "קולך"

    IP: 212.76.107.48דווח על תגובה זו

  • 134.

    לא הייתי צריך לקרוא את הכתבה דיה תמונת הכיפה הסרוגה לספר את העיוות (ל''ת)

    מיכאל, 29/07/13 18:57


    IP: 77.126.222.231דווח על תגובה זו

  • 133.

    כתבה מגמתית ומעוותת. נכון שיש כאלו, אך הם מיעוט שבמיעוט. (ל''ת)

    ליאת, 27/07/13 21:30


    IP: 79.180.176.126דווח על תגובה זו

  • 132.

    בקיצור משהו עם הדת הזו לא נורמלי (ל''ת)

    כל הדברים האסורים לא מתאימים לתקופה הנוכחית, 26/07/13 17:39


    IP: 123.243.210.41דווח על תגובה זו

  • 131.

    מה, באמת?

    הקומץ, 26/07/13 11:10

    אתם רציניים? להעלות כתבה כזו ב-2013? תיכף תגלו שיש כמה דתיים שחוזרים בשאלה, שדתיים הולכים לפאבים וחס וחלילה אוכלים שם (אבל רק צ'יפס, כן?)
    כתבה מיושנת, מיותרת ובעיקר מאוחרת.

    IP: 94.159.173.143דווח על תגובה זו

  • 130.

    טמטום

    בועז, 25/07/13 15:45

    כל הקטע של דת הוא קטע של מוגבלים שמגבילים את עצמם ומנסים להגביל אחרים, דת זה טמטום.

    IP: 57.66.70.225דווח על תגובה זו

  • 129.

    לא שופטים אדם לפי לבושו או לפי המראה שלו,אלא לפי מעשיו. (ל''ת)

    שופט, 25/07/13 09:54


    IP: 147.237.248.2דווח על תגובה זו

  • 128.

    למה נותנים לרפורמים לכתוב באתר? (ל''ת)

    NRG נצרות!, 24/07/13 23:29


    IP: 95.86.122.143דווח על תגובה זו

  • 127.

    ניפוץ האשליה: לא כל הדתיים מאמינים באלוהים

    זו האמת, 24/07/13 13:54

    וכל המגיבים החריפים כאן, שמגדפים את הכותבת בשפה בוטה, כנראה מנסים להגן על החור השחור שנפער עמוק בתוך נשמתם.

    אם היו כאלה צדיקים, היו יותר מאופקים ובעיקר שומרים את אי הנגיעה לעצמם ולא עושים לה נפשות תוך התזת רפש לכל הכיוונים.

    IP: 77.125.159.8

  • 126.

    שמירת הנגיעה גם אם זה איסור זה פשוט מודל לחיקוי והצלחה ליהודי

    מירב, 24/07/13 09:43

    קודם כל הדבר החשוב זה תמיד לשמור נגיעה אני הכרתי את חבר שלי וכן יצאנו שנתיים ושמרנו נגיעה עד הסוף וזה החלטה שהיא ברורה עם קו גבול אדום ב"ה התחתנו כי רצינו ששמירת נגיעה תהיה עד החתונה וזה זכות בעיני וזה מלמד המון וכן יש בנים שמחפשים שמירת נגיעה לא להכליל שכל הבנים מחפשים רק לגעת ...
    בע"ה הצלחה וברכה :)

    IP: 212.179.57.178דווח על תגובה זו

  • 125.

    אין כל בסיס הלכתי לאיסור נגיעה!

    זו המצאה מודרנית, 23/07/13 16:08

    חשוב לומר זאת. היכן מצאתם בכל הש"ס ופוסקים שקיים "איסור נגיעה".

    מדובר בהמצאה חדשה של חמישים השנים האחרונות, שאין כל קשר בינה ובין שמירת מצוות.

    IP: 188.120.151.226דווח על תגובה זו

    • פשוט לא נכון. תתחילי ללמוד. (ל''ת)

      , 24/07/13 22:09


      IP: 93.173.160.80 דווח על תגובה זו

    • בתורה נאמר:ואל אשה בנידת טומאתה לא תקרב. (ל''ת)

      הלכה, 25/07/13 09:56


      IP: 147.237.248.2 דווח על תגובה זו

      • הכוונה בנידה זה מחזור, לא? אם זה כך אז הכוונה היא בזמן מחזור (ל''ת)

        שחר, 25/07/13 14:53


        IP: 46.120.95.136 דווח על תגובה זו

        • מהמחזור ועד שתטבול במקווה, מה שבחורות לא עושות (ל''ת)

          הסבר, 05/08/13 19:28


          IP: 70.208.64.232 דווח על תגובה זו

    • רמבם הלכות אישות - תעיין לפני שאתה מדבר שטויות (ל''ת)

      יהודי אורטודוקס, 26/07/13 01:00


      IP: 31.44.143.36 דווח על תגובה זו

      • תשובה ליהודי האורטודוקסי

        חילוני, 02/08/13 00:42

        הרמב"ם לא אוהב את הרבנות ודוגל ביציאה לעבודה ובהשכלה רחבה. אבל אתם היהודים האורטודוקסים נוח לכם לקחת רק מה שמתאים לכם.

        IP: 89.139.184.131 דווח על תגובה זו

        • טוטאלי

          שוב שוק, 02/08/13 01:17

          כרגיל שוב...כאלו שלא לומדים מספיק...כנראה שאת "הכסף משנה" לא הכרת או בשמו היותר מוכר בעל ה"שולחן ערוך" מרן רבי יוסף קארו...באותה הלכה שהרמב"ם כתב במה שהוא דוגל עיין היטב מה כתב עליו הכסף משנה שמשתרע שם על כמעט 2 עמודים שלמים...ואל תקטלג...אתה יהודי בדיוק כמוני ואתה מחוייב בכל מה שפסק השולחן ערוך בדיוק כמו כולם כ-ו-ל-ל איסור נגיעה בעריות...צא ולמד חביבי

          IP: 93.172.59.4 דווח על תגובה זו

          • יש לי חדשות בשבילך מר שוב שוק היקר.

            חילוני, 04/08/13 08:10

            אני חילוני ולא מחוייב לשום הלכה. אתה לעומת זאת, בור ועילג וכדאי מאוד שתתוודע לעוד סימן פיסוק או שניים חוץ משלוש נקודות.

            IP: 46.116.254.50 דווח על תגובה זו

        • אין לי בעיה עם חילונים שתומכים את טיעוניהם בספרות התורנית, אדרבה.

          יש לי בעיה עם קשקשנים שאין להם מושג על מה הם מדברי, 05/08/13 19:43

          פתחת פעם את הרמב"ם או שאתה רק מצטט כמו תוכי מה שראית בטוקבקים אחרים?
          הנה לך קצת רמב"ם (סוף הלכות שמיטה): "ולא שבט לוי בלבד, אלא כל איש ואיש מכל באי העולם אשר נדבה רוחו אותו והבינו מדעו להיבדל לעמוד לפני ה' לשרתו ולעובדו לדעה את ה', והלך ישר כמו שעשהו האלוהים, ופרק מעל צווארו עול החשבונות הרבים אשר ביקשו בני האדם--הרי זה נתקדש קודש קודשים, ויהיה ה' חלקו ונחלתו לעולם ולעולמי עולמים; ויזכה לו בעולם הזה דבר המספיק לו, כמו שזיכה לכוהנים וללויים" - כלומר, המקדיש חייו לתורה פטורמן החובה לפרנס (כלוויים המתפרנסים מן הציבור באמצעות המעשר) ומן החובה לשרת בצבא אף במלחמת מצווה (עיין שם ברמב"ם, אם אתה יודע איך לפתוח אותו בכלל).
          ברור שהדברים לא אמורים בכל אחד. על בירור עמדת הרמב"ם בנושא מתוך דיון בדבריו במקומות שונים בספריו טרחו בספרות התורנית במשך מאות בשנים. הקלות שבה כל צרוע וזב ויאיר לפיד מצטט מהרמב"ם (שאת רוב ספרו הוא בכלל מחשיב כלא רלוונטי) היא מעליבה.

          IP: 70.208.64.232 דווח על תגובה זו

  • 124.

    יישר כוחך!

    בזכות נשים צדקניות, 23/07/13 16:04

    קידשת שם שמים ברבים. תזכי למצוות!

    IP: 188.120.151.226דווח על תגובה זו

    • חיללה שם שמיים...איסורי עריות גמורים היא מטהרת (ל''ת)

      רותם, 24/07/13 19:26


      IP: 95.86.107.254 דווח על תגובה זו

  • 123.

    המאמר

    , 23/07/13 14:10

    מאוד נוגע גם במשפחות חילוניות ישנם האיסורים ואי היכולת לדבר על הדרקוון והחוסר הבנה מתסכל מאד כמו כן פרסום החומר שלך מאפשר הבנה של אנשים דתיים רווקים של עצמם מתן לגיטימציה והבנה למצבם הסבוך התשוקות שלהם והמצצוה עליהם להיות נשואים כדל לקיים יחסי מין בלגן גדול וגם מקרב את הציבור החילוני לעולם הדתי מאמר טוב פרסמי עוד

    IP: 82.81.15.204דווח על תגובה זו

  • 122.

    לעולם לא אבין איפה עובר הקו בין רפורמים לקולך (ל''ת)

    כולכם ממילא עושים מה שבא לכם, לא?, 21/07/13 23:41


    IP: 5.28.166.249דווח על תגובה זו

    • אכן, עיוות של ההלכה

      טוהר, 29/07/13 21:13

      ועוד באיצטלה של מקצוענית, הסכנה הגדולה ליהדות, שיש קבוצה של אנשים שאגן קוראים ומיישמים את בליל השטויות האלה, ומקבלים לגיטימציה ליישם, איך נותנים לה במה?

      IP: 176.13.168.197 דווח על תגובה זו

    • אין קו, לפחות הרפורמים ישרים ומצהירים שרוצים לשנות הכל. (ל''ת)

      איל, 11/08/13 16:19


      IP: 77.125.84.188 דווח על תגובה זו

  • 121.

    עכשיו הבנתי למה קולך משובשות (ל''ת)

    רפורמים מקדמים את הסגידה ליצר, 21/07/13 23:39


    IP: 5.28.166.249דווח על תגובה זו

  • 120.

    למה ציפיתם מחברת "קולך" ?

    יהודי, 21/07/13 21:53

    שלא תעיזו ללכת בדרכם !
    ניאו רפורמים !!!

    IP: 213.57.150.50דווח על תגובה זו

  • 119.

    החילונים מחפשים לזיין יהודיות כשרות דתיות (ל''ת)

    עוד דרך לכרסם ביהדות, 21/07/13 15:18


    IP: 77.125.157.142דווח על תגובה זו

  • 118.

    בתור אחד שהיה שם: זה לא "צורך בהתנסות" - זה היאוש המכרסם

    דוד, 21/07/13 13:23

    לא מדובר כן בשבר אמוני ובטח שלא ב"צורך בהתנסות" קליני מטופש. השבר בשמירת נגיעה אצל אנשים נורמטיבים שנישואיהם מתאחרים נובע מהבדידות והיאוש המכרסם. הדבר נכון לגבי שני המינים, כאשר אצל נשים דתיות בגילאי השלושים שלא נישאו (או התגרשו) יש תפיסה אקוטית של חלון ההזדמנות ההולך ונסגר לנצח, דבר גורם לנסות להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותן - כשבדרך כלל מניב תוצאות הפוכות. הייתי בקטע וראיתי, לצערי, במו עיני. שובר לב.

    IP: 95.86.64.55דווח על תגובה זו

  • 117.

    גם לשמור שבת זה קשה

    דתי שלא שומר שבת?, 21/07/13 11:09

    היום בדור האייפון והפייסבוק?
    וגם לשמור כשרות עם התפתחות עולם הגורמה?
    וגם לשמור כיבוד הורים עם כאלה פערי דורות?
    מה זו השטות הזו-"אני דתי אבל לא שומר.."

    IP: 83.130.109.5דווח על תגובה זו

  • 116.

    המשיח יוולד בזכות זה שלא שמרו נגיעה...

    רוני, 20/07/13 22:47

    בראשית ל"ח...

    IP: 84.228.207.242דווח על תגובה זו

  • 115.

    ברוך השם שלא שומרים נגיעה. זה חולה האיסור הזה. אז מה, לאונן יותר טוב? (ל''ת)

    הגיע הזמן, 20/07/13 11:09


    IP: 132.76.61.23דווח על תגובה זו

    • לאונן זה מעולה. מנקה רעלים וטבעי (ל''ת)

      דתי נאור, 24/07/13 13:47


      IP: 77.125.159.8 דווח על תגובה זו

      • גדול

        מסכן, 02/08/13 00:29

        וודאי צדיקק...על זרע לבטלה וודאי לא שמעת...או שאופס אולי זה גם אחת ההמצאות של ה50 שנה האחרונות...תמשיך תמשיך אני ממליץ לך לברר מה צריך אדם לעשות בשארית חייו כדי לתקן רק פעם אחת של אוננות,פעם אחת רק....בהצלחה

        IP: 93.172.59.4 דווח על תגובה זו

  • 114.

    איסור נגיעה לא יתבטל בגלל שהרבה לא שומרים.

    /, 19/07/13 15:01

    המצוות אינן לבחירה. אדם צריך לכוף את עצמו. לכן יש הרבה סתירות בין התורה לבין הפסיכולוגיה. לא משנה מה אומרת הפסיכולוגיה, זה לא משפיע על תקפות מצוות התורה. מתן לגיטימציה לעבירה על איסורים דורשת אחריות רבה, כי יש שכר ועונש.

    IP: 109.186.99.98דווח על תגובה זו

    • אמת (ל''ת)

      גדי, 21/07/13 13:23


      IP: 95.86.64.55 דווח על תגובה זו

      • אמת ויציב (ל''ת)

        , 24/07/13 22:07


        IP: 93.173.160.80 דווח על תגובה זו

  • 113.

    בסיס המאמר בעייתי מבחינה אמונית

    ., 19/07/13 14:00

    הנחת היסוד של הכותבת היא שההלכה חלילה היא שבעייתיית. אבל האמת היא שההלכה מעמידה את הצורך לאדם להתגבר על עצמו. גם בתחום האישי הזה.
    יש אפשרות לאדם להתגבר על יצרו. חרף דברי הכותבת, שסבורה בטעות שאדם רשאי לעשות מה שמכתיב לו היצר.
    זו אנטיתזה גמורה להלכה.

    IP: 109.186.99.98דווח על תגובה זו

    • נכון מאד, (ל''ת)

      טוהר, 29/07/13 21:15


      IP: 176.13.168.197 דווח על תגובה זו

  • 112.

    לא הבנתי בסופו של דבר מה פתרון ?

    אחמד חבר של מחמוד, 19/07/13 13:37

    רק שזה קשה.

    ואת זה אנחנו יודעים.

    IP: 5.28.189.189דווח על תגובה זו

  • 111.

    הכלה אבל לא קבלה

    אני, 19/07/13 09:38

    מסכימה לגמרי לתחושות האשמה סביב הנושא הן מוגזמות ואכן העולם הפתוח והפרוץ מחד, הבדידות האישית מאידך ומצב הרווקות המתארך ממש לא עוזרים בהתמודדות
    אבל צריך לשים לב שלא מכשירים את השרץ בגלל שהוא נפוץ... לכולם יש נפילות וזה קורה ואנושי- השאלה היא מה קורה מכאן? האם מתחילים לטשטש גבולות או מבינים שקשה לנו וצריך לנסות ולהתחזק :)

    IP: 79.183.175.149דווח על תגובה זו

  • 110.

    דוקא כיף לדתיים, כשהכל מותר זה לא מרגש (ל''ת)

    גדי, 19/07/13 09:19


    IP: 80.179.16.82דווח על תגובה זו

  • 109.

    ניפוץ אשליה. לא כל חובש כיפה, דתי..... לכול היותר הוא דתי גרוע...

    יהודי, 19/07/13 03:06

    כמו כל תלמיד שמאחר או לא משתתף בכל השיעורים, לא עושה את השיעורים, ונכשל בבחינות....

    IP: 212.76.116.240דווח על תגובה זו

    • אמת (ל''ת)

      חיים לנצח, 21/07/13 13:24


      IP: 95.86.64.55 דווח על תגובה זו

    • דוגמה טובה. יש שכר ועונש. (ל''ת)

      , 24/07/13 22:07


      IP: 93.173.160.80 דווח על תגובה זו

  • 108.

    דתי הוא מי

    פיני, 19/07/13 01:00

    שהולך לפי ההלכה ומקיימה ומי שלא אז הוא לא דתי גם אים ילבש חליפה של ארמני וכיפה בגודל הגלובוס

    IP: 8.24.0.94דווח על תגובה זו

  • 107.

    כשהתותחים רועמים הפוזות שותקות....בן צבי פישר...ששששששששששששששששששששש (ל''ת)

    הרב שאול אלקסלאסי דיר פארק ניו-יורק, 19/07/13 00:14


    IP: 24.103.62.53דווח על תגובה זו

  • 106.

    הרבה דתיים ואפילו חרדים מקיימים יחסים לפני החתונה

    מיכל, 19/07/13 00:13

    כך שאם מישהו חושב שזה לא כך, הוא חי בסרט.

    IP: 77.126.202.113דווח על תגובה זו

    • את אומרת מנסיון - או מתוך משאלת לב לראות אותם "לא יותר טובים ממך"? (ל''ת)

      גדי, 21/07/13 13:25


      IP: 95.86.64.55 דווח על תגובה זו

  • 105.

    תמיד התעצבנתי כששמעתי רבנים מכנים קבוצות מסויימות ביהדות "נאו-רפורמים"

    אבירם, חיפה, 18/07/13 23:42

    ב"ה, כותבת יקרה, הצלת אותי מלחשוד בהם וגרמת לי ללמד עליהם זכות.

    כתבה גועלית, ניצול רגשות של רווקים להפילם בעבירות קשות. מה כבר עשית שהקב"ה הזמין לידך עבירה כזו?

    IP: 84.228.91.112דווח על תגובה זו

  • 104.

    יש ערבות הדדית כלפי עם ישראל ולא רק של האדם כלפי עצמו

    ב', 18/07/13 22:40

    ולכן מי שלא מונע את החטא כאילו שהוא שותף לו, ולא יעזרו מינוחים פסיכולוגיים.

    IP: 109.186.95.168דווח על תגובה זו

  • 103.

    את מוכנה לצאת לי מהמיטה?

    דתי, 18/07/13 21:16

    כן נוגעים, לא נוגעים, כן מקיימים יחסים, איך מקיימים יחסים - סליחה, אבל זה לא עניינו של אף אחד.
    צניעות זה לא רק, ובעיקר לא אורך השרוולים או עובי הגרבים.
    צניעות היא בראש ובראשונה בדרך שבה עוסקים בדברים מסוימים, מה שקוראים בעברית דברים שבצינעה.
    נמאס. נמאס לי שכל יום מישהו כותב/ מסקר/ מדבר/ משורר/ מתאר/ מזמר על מה ואיך עושים דתיים בינו לבינה.
    די כבר.
    אז יש כמה רווקים ורווקות שלא מתאים להם לחכות לחתונה. יופי להם. לא כולנו צריכים לדון בזה עד אין קץ. זו הבחירה שלהם, והם גם אלה שצריכים להיות שלמים איתה. אוויש לי סוד לגלות לכם - רווקי הביצה לא המציאו את יחסי המין. באמת שלא.

    IP: 5.28.186.136דווח על תגובה זו

    • מישהו הכריח אותך לקרוא? (ל''ת)

      דתיה, 18/07/13 23:15


      IP: 79.177.4.94 דווח על תגובה זו

    • גזרה שהציבור לא עומד בה...

      דלית, 20/07/13 22:35

      בעבר נישאו בגיל מאד צעיר והבעיה נפתרה בגיל 18 19 אבל כיום כשנישאים באמצע או בסוף שנות העשרים ברור לכל שזה לא מציאותי שלא להתנסות ביחסים שבינו לבינה. בעולמנו המודרני, ההתמודדות עם ההלכה שהייתה נכונה אולי לתקופה בה לא היה את כל השפע, הידע, ההשכלה הרחבה והפיתויים הרבים ונשים שודכו לגברים בהיותן בנות 12 אז לא הייתה בעיה. מי שחושב שלא צריך לדבר על זה לא יודע היכן הוא חי.

      IP: 62.90.91.240 דווח על תגובה זו

      • איזו שטות! הרוב מתחתנים בגילאי ה-18-20.

        ליאת, 27/07/13 22:10

        בס"ד.

        בישוב שלי הגיל הממוצע לנישואין הוא 20 ויש גם כאלו שמתחתנות לפני כן. ומה זאת אומרת גזרה שהציבור לא יכול לעמוד בה? גם לילדים שלך את תוותרי על מערכת האמונות והערכים לך רק הגלל שהם לא עומדים בזה שאת לא קונה להם את הצעצועים שהם רוצים, אז לכן הם עושים לך סקנדלים מול כולם? ומה עם כשרות, למשל? בעולם ל היום שיש שפע של מסעדות, לצערי, שמוכרים טרפות, האם גם פה כדאי שנוותר על ההלכה ונאכל אותם? ומה עם נידה ביחסי אישות בין בעל ואישה? גם שם יש קשיים.

        האם את מציעה שלטבע האנושי אין תקנה והוא כמו חיה ללא קווים אדומים, ללא סייגים והגבלות? תתעוררי!!

        IP: 79.180.176.126 דווח על תגובה זו

    • בדיוק הפוך.. מי שנכנס לאנשים למיטה זו הממסד דתי

      רונה, 11/08/13 23:11

      הממסד הדתי נכנס לאנשים למיטה
      לא כתבת באינטרנט

      IP: 46.117.243.176 דווח על תגובה זו

  • 102.

    שתשכב לפני החתונה

    מלח הארץ, 18/07/13 17:32

    אבל שתהיה מספיק הוגנת לספר לבן הזוג שלה לפני שהיא מתחתנת.
    80% מהגברים שאני מכיר לא מוכנים לצאת עם מישהי בעלת ניסיון מיני.

    IP: 82.166.142.21דווח על תגובה זו

    • אבל לרגע לא חשבו שזה לא בסדר שלהם יש התנסות כזו

      מלכת הארץ, 18/07/13 23:16

      והם מצפים שלבת זוגם לא תהיה. יופי.

      IP: 79.177.4.94 דווח על תגובה זו

      • איזו שטות את אומרת זה לא בסדר לשני המינים

        סחבק, 21/07/13 15:00

        לכן צריך להודיע על זה

        IP: 77.127.29.192 דווח על תגובה זו

  • 101.

    איילת וידר כהן אם היית יודעת מהו לשון הרע אז...

    אהבת חינם, 18/07/13 16:50

    היית מבינה שהכתבה שלך היא לשון הרע מובהק.
    "לא תלך רכיל בעמך" כנראה זה מושג שאת צריכה להכיר.
    שהשם ימחל לך! אבל כנראה שתצטרכי קודם לעשות תשובה חזקה!
    תצליחי ותחזרי בתשובה- אמן!!!!

    IP: 192.118.12.102דווח על תגובה זו

  • 100.

    המתנחלות הכי חרמניות

    משה, 18/07/13 12:48

    תבואו להתנחלויות ותראו בית זונות

    IP: 212.235.120.238

    • אני מזהה כאן ניחוח דקיק של קנאה.... (ל''ת)

      ....הקנאים, 18/07/13 16:02


      IP: 2.55.124.117 דווח על תגובה זו

  • 99.

    שכנעת אותי להתכוון יותר כשאני אומר "והבדילנו מן התועים" (ל''ת)

    שומר נגיעה וגאה בזה, 18/07/13 11:31


    IP: 192.114.91.245דווח על תגובה זו

  • 98.

    אוי כמה בולשיט... אני בן 30, רווק דתי, היו לי קשרים של חודשים

    ולא נגעתי מעולם בבחורה, 18/07/13 11:29

    מי שרוצה להיות חזק - יהיה חזק, ומי שלא - ינסה להטיל את חלישותו על כולם...

    IP: 79.182.99.173דווח על תגובה זו

    • אתה כנראה קר מינית או עם שליטה עצמית מוגזמת (ל''ת)

      אל תעוף על עצמך, 24/07/13 13:47


      IP: 77.125.159.8 דווח על תגובה זו

      • תכונת האיפוק היא בסיס לחיים דתיים. (ל''ת)

        , 24/07/13 22:09


        IP: 93.173.160.80 דווח על תגובה זו

  • 97.

    הקשיבו כוולם. בר אילן זה "בית הזונות" הגדול ביותר בהשכלה הגבוהה בישראל

    הרבה יותר מכל אוניברסיטה חילונית בארץ!!, 18/07/13 10:34

    ואני מדבר על בר אילן כבר מלפני 30 שנה. שלא יספרו לכם סיפורים. הדתיות מזדיינות הרבה יותר מהחילוניות. כל הקטע של הלבוש הצנוע, זה בולשיט. ככל שהגברת מתלבשת יותר צנוע, כך היא יותר משתרללת. זהו כלל ידוע בבר אילן.

    IP: 213.57.7.4דווח על תגובה זו

    • מהרעש של התגובה של נראה שאתה בכלל בתול (ל''ת)

      הלא כן??, 18/07/13 10:40


      IP: 132.76.61.23 דווח על תגובה זו

    • אני בוגר בר אילן וכל מה שאני יכול לומר זה - הלוואי ומה שאמרת היה נכון. (ל''ת)

      היה יכול להיות לי הרבה יותר מעניין שם 3 שנים.., 18/07/13 11:11


      IP: 192.117.158.19 דווח על תגובה זו

  • 96.

    כולם יודעים

    אקס-מזרוחניק, אקס גב''ש, 18/07/13 10:30

    שבמסע מהדת על החילוניות ישנו עיקול חד בצידי הדרך - המזרוחניק. אבל הכיוון הוא תמיד למטה.

    רוב המזרוחניקים דתיים כי זה נוח, לא כי באמת מאמינים בזה.

    בואו לגב"ש ותראו את כל הלייטים בשבת בבוקר בבריכה המעורבת במקום בבית הכנסת.

    לא תאמינו שאלה דתיים.

    יש שם אפילו בית כנסת שנקרא "חילופי זוגות"
    והמבין יבין.

    IP: 81.218.166.47דווח על תגובה זו

    • יש גם וגם, וזה מה שיפה בגבעת שמואל - המגוון

      אל תוציא דיבה על המקום המקסים הזה, 18/07/13 10:43

      ואני מניח גם שהפוסל במומו פוסל. תגיד ת'אמת...

      IP: 132.76.61.23 דווח על תגובה זו

  • 95.

    נו שוין, עוד מישהי שהיהדות היא ממנה והלאה

    שי, 18/07/13 09:45

    כן, חמודה, גם קשה מאוד לשמור על דיני הכשרות (בא לי שוקו אחרי שאכלתי סטייק), קשה לקום בבוקר לתפילה, קשה לשמור שבת וכו' וכו'. אלא מה, יהודי אמיתי מתגבר על יצר הרע שלו, ואילו כותבת סופיסטיקייטד כמוך מחפשת הקלות והיתרים.

    IP: 79.176.2.60דווח על תגובה זו

    • זה לא רק "קשה" זה בלתי נסבל! זה לשבור את הטבע ואת הגוף שלך! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 18/07/13 10:25


      IP: 109.67.1.219 דווח על תגובה זו

      • זה להתרומם קצת מעל רמת הביבין המקובלת בחברה-דברים טובים לא באים בקלות

        מ, 18/07/13 16:20

        עברתי דברים קשים יותר בחיי,הכל ענין של

        מוטיבציה.

        IP: 2.55.124.117 דווח על תגובה זו

      • שלוש שנים בבוץ עם סכנת מוות יותר קשה. אז בו נשתמט ושתישרף המדינה... (ל''ת)

        מוקי, 18/07/13 23:39


        IP: 84.228.91.112 דווח על תגובה זו

  • 94.

    לא ציפיתי לכתבה אחרת מאשה כמוך!!!

    יוסי כהן, 18/07/13 09:25

    את כמו חברייך, שהכל מותר והדת וההלכה היא פלסטלינה שאפשר לעשות בה ככל העולה על רוחי!!
    אני כבר מנבא , ילדייך יעזבו את הדת,כי אין חצי הלכה או לעשות מה שבא לי, וחוץ מזה רוב הכתבה הם בילבולי שכל טוטאלי !!

    IP: 5.29.31.31דווח על תגובה זו

  • 93.

    זה ציבור חובשי כיפות - הם בעיקר דתיים סוצאלים, אלוהים לא חלק מהמעגל.

    אילן, 18/07/13 09:07

    אני בא מהציבור הזה ולמען האמת כנראה שאחזור, זה נוח, זה מוסרי, זה ערכי וזה קרוב להורים.
    אבל שלא תטעו, אלוהים לא מסתובב להם בראש כבר ממזמן ואני אגיד לכם משהו, גם בדור שלפני (ההורים שלי) האמינו ברב "נוח".
    אבל עדיין, זה ציבור שברובו עולה בערכיו על כל ציבור אחר. ומנסיון, אני גר בתל אביב מגיל 18 והיום בגיל 31 ועדיין מכיר בנות 17 עם נסיון מיני, רפרטואר קללות וחוסר כיוון (כמובן אם אין וויז) שלא היו מבישות את יו הפנר (אגב לא מכירים אותו בכלל חובשי כיפה)

    IP: 169.13.242.119דווח על תגובה זו

  • 92.

    כן כן, שמענו.

    eliu, 18/07/13 08:08

    יש דבר כזה שנקרא הלכה, והרבה מילים גבוהות לא ישנו את זה.
    אם כי אכן יש כאן מצוקה אמיתית, אך לא צריך לפתור אותה בניגוד להלכה. דווקא בשנות התיכון הרבה יותר קשה להתמודד מאשר לאחר גיל 20 שאתה יותר בוגר ומסוגל לשלוט בעצמך.

    IP: 212.76.99.233דווח על תגובה זו

  • 91.

    אילת וידר כותבת הטור, חברה בארגון "קולך" הממומן ע"י הקרן לישראל חדשה

    נתיב, 18/07/13 07:34

    המוטו המוצהר של "קולך" הוא לכאורה מבורך, פעילות בעד שוויון זכויות לנשים וטיפול בנושא הטרדות מיניות. אבל למרות הצהרותיו הארגון בין השאר עוסק במלחמה כנגד כל רב הנקרה על דרכו ללא כל קשר למטרה המוצהרת שלו ובין השאר פעל להפללת רבנים אשר לכאורה חתמו על פסק הלכה שלא למכור דירות לערבים בערים יהודיות. מה לארגון נשים יהודיות ולשוויון זכויות לערבים?? הרי באותה מידה ארגון מגדלי החסה יכול להגיש עתירות לבג"צ בנושא פיצויים לניצולי שואה... התשובה היא מאוד פשוטה: הארגון הזה הוא ארגון שמאלני קיצוני בתחפושת, הממומן בין השאר ע"י הקרן לישראל החדשה. מטרתו האמיתית של הארגון היא יצירת מחלוקות ריב ופירוד בעם היהודי! לשם כך הוא קיים וזוהי כל תכליתו! כל השאר זה רק מצג שווא ומסך עשן.

    IP: 79.181.35.155דווח על תגובה זו

  • 90.

    הרבה דתיות מבצעות מין אנאלי כדי לא לפגוע בבתולין. (ל''ת)

    א., 18/07/13 07:29


    IP: 185.3.147.29

  • 89.

    וכל הקטטות המילוליות האלה מתרחשות יום אחר תשעה באב... (ל''ת)

    cubu, 18/07/13 06:57


    IP: 79.181.35.155דווח על תגובה זו

  • 88.

    להיכן נעלם המושג הנחמד "תפילין-דייט"

    מה היה לנו, 18/07/13 00:45

    בחור הבא בערב לפגישה עם בחורה ותפילין בידו, בשביל התפילה בבוקר המחרת.

    IP: 5.102.192.109דווח על תגובה זו

  • 87.

    קולך - ארגון עם נטיות רפורמיות, שום רב רציני לא תומך... (ל''ת)

    סער, 18/07/13 00:34


    IP: 185.3.146.87דווח על תגובה זו

    • אם היו לנו רבנים רצינים, לא היה צורך לא ב"קולך" ולא ב"רפורמים"... (ל''ת)

      מבין מניין..., 18/07/13 00:39


      IP: 89.139.41.208 דווח על תגובה זו

      • איך יהיו רבנים רציניים כאשר הגוף הבוחר מורכב מאנשים שאין להם מושג ירוק (ל''ת)

        מאבחן, 18/07/13 16:22


        IP: 2.55.124.117 דווח על תגובה זו

  • 86.

    לפני 25 שנים לא שמרנו

    מתגעגעת, 17/07/13 23:49

    אחד הסיפורים המקסימים. נפגשנו ב'גשר' מושבניקית והסדרניק. לא החול ולא הדת עצרו אותנו. הדברים התפוגגו . עד היום אני נוצרת את פגישתנו מתחת לגשר הירקון.

    IP: 94.159.214.23דווח על תגובה זו

  • 85.

    מי את בכלל?! מאיפה את מביאה נתונים כוזבים כאלו...

    דוד, 17/07/13 23:49

    שקרים והכללות חופשי!!

    IP: 95.86.67.66דווח על תגובה זו

    • אולי תשאלי גניקולוגים, איזה "ניתוח תפירות" הוא המבוקש ביותר ? (ל''ת)

      מבין עניין..., 18/07/13 00:06


      IP: 89.139.41.208 דווח על תגובה זו

  • 84.

    איילת, אני מאחלת לך ולדומייך בהצלחה בהקמת "הדת החדשה" שלכם

    שלומית, 17/07/13 23:49

    אך דבר אחד ברור, לכם ולדת היהודית אין שום קשר! ב"ה אנו נמשיך לשמור על גדרי הצניעות שהורו לנו עליהם חכמינו ז"ל.

    IP: 84.109.139.221

    • מסכימה עם כל מילה שלך (ל''ת)

      חני, 17/07/13 23:52


      IP: 83.130.117.39 דווח על תגובה זו

    • ובטח את חושבת שמה "שהורו לנו חכמינו" תקף גם אחרי

      מבין עניין..., 18/07/13 00:14

      2,000 שנה ?

      דהיינו: כדי לקיים את מצוות ה"שור המועד" - צריך לחזור לבהמות המשא ?

      ואת בטח חושבת שכאשר יבנה בית המקדש - היהודים מהגליל יביאו לירושלים על חמורים, נושאים איתם בידיים כבשים להקרבה בבית המקדש ?
      או שיבנו במרכז ירושלים דיר ענקי ומסריח...

      תתעוררי, מה שהיה אז התאים לאז...

      IP: 89.139.41.208 דווח על תגובה זו

      • ולכן צדקה אותה שלומית שמדובר בדת חדשה

        התורה איננה צעצוע, 18/07/13 02:38

        אם לא מתאים לך מה שאמרו חז"ל לפני 2000 שנים פתח לך גם אתה דת חדשה

        IP: 83.130.117.39 דווח על תגובה זו

        • רגע, אז אתם מאמינים בעצם בחז"ל? אנשים בשר ודם!?!?

          רוני, 18/07/13 11:15

          ואיפה אלוהים בכל הסיפור?
          הפכתם לעובדי אלילים מנשקי פסלים (קמעות, טליתות, מזוזות ועוד...) עושים דברם של רבנים בשר ודם ממלאי מקום אלוהים עבורכם
          אלוהים אמר לא תרצח? אז מה, הרב התיר לרצוח כי... - אתם באמת חושבים שאלוהים יתישר עם פקודת הרב וישלח אותכם לגן עדן???
          חוץ מלרחם עליכם ולקוות שמתישהו תתחילו לשאול את עצמכם שאלות אמיתיות כנראה שאין הרבה מה לעשות

          IP: 85.250.21.61 דווח על תגובה זו

          • אנחנו מאמינים בני מאמינים באלוהים ובמצוותיו ומקיימים-או משתדלים לקיים

            יצאת חומוס, 18/07/13 16:27

            את כל מצוותיו כפי שהוא ציווה לנו בתורה שבכתב ובתורה שבעל פה.

            IP: 2.55.124.117 דווח על תגובה זו

  • 83.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    דתייה, עם עבר של רווקות מאוחרת, היום נשואה, 17/07/13 23:34


    IP: 212.116.182.88דווח על תגובה זו

  • 82.

    דתיים חביבים תפסיקו אם אובססית הדם שלכם: דם של אישה בנידה, דם של נימול

    ד''ר כנען כובשי, 17/07/13 23:13

    דתיים חביבים תפסיקו אם אובססית הדם שלכם: דם של אישה בנידה, דם של נימול, דם של גרים, דם של שחיטה, דם של בשרים, דם של קורבנות. די כבר. לא הגיע הזמן שתפקחו עיניים ותעזבו את עבודת האלילים שלכם?

    IP: 108.182.38.142דווח על תגובה זו

    • מה כבר ניתן לצפות מד"ר כנעני עתיק יומין... (ל''ת)

      א, 18/07/13 16:28


      IP: 2.55.124.117 דווח על תגובה זו

  • 81.

    לא הבנתי מה היא רוצה בדיוק (ל''ת)

    איתן, 17/07/13 23:03


    IP: 84.95.109.225דווח על תגובה זו

    • זה בסדר גם היא לא הבינה סתם מרחה דף במילים חסרות פשר/קשר (ל''ת)

      העיקר שההמחאה תגיע, 18/07/13 16:30


      IP: 2.55.124.117 דווח על תגובה זו

  • 80.

    אם את/ה דתי -אתה שומר חוק.אז אם נגעת אתה עבריין כלומר כבר לא דתי

    הגדרה וגדרה, 17/07/13 22:59

    פשוט מאד

    IP: 95.86.77.11דווח על תגובה זו

  • 79.

    לא היה צורך לכתוב בסוף שהיא מ"קולך"... (ל''ת)

    למי שמבין, 17/07/13 21:52


    IP: 5.29.154.188דווח על תגובה זו

  • 78.

    הכרתי צעירה אמריקאית ממוצא חצי סינית שיצאה פעם עם רב חרדי

    אבי צנעני, 17/07/13 21:42

    בארה"ב, וזאת לאחר שיצאה - כולל קיום יחסי מין מלאים ובריאים, כמובן - עם כמה ישראלים חילוניים , ונהנתה מאוד (עם ישראלי המיטה עולה באש, כדבריה).
    אבל היא הזדעזעה מהרמה הנפשית הילדותית של כבוד הרב, לדבריה הוא לא ידע איך לגעת בה, התרגש כמו נער מתבגר ובקיצור, עשה בושות...ככה זה כשהדת אוסרת להתקרב לאישה...

    IP: 105.236.124.16דווח על תגובה זו

    • הזקנות התימניות עם המכנסיים משנות העשרים הכי מדליקות אותך... (ל''ת)

      יופי לך, 18/07/13 16:31


      IP: 2.55.124.117 דווח על תגובה זו

      • לא הזקנות התימניות עם המכנסיים משנות ה 20...

        דני, 20/07/13 23:08

        עושות לי את זה אלא החרדיות שעדיין תקועות "בשטאטל" של מזרח אירופה מהמאה ה 17 18 הן שמסקרנות את תאבוני. אוי מסכנות שכאלה שנאלצות לחיות בכלא פרימיטיבי וחשוך במאה ה 21. ומי שלא מוכנה להיכנע אנו מוצאים אותן בפאבים בתל אביב בלבוש של חווה אימנו ולאחר הבילוי הן חוזרות בשקט לתילובושת הטאליבן ועולות על מונית הביתה - לשטאטל.

        IP: 62.90.91.240 דווח על תגובה זו

  • 77.

    הגב' וידר-כהן הנכבדה

    בנימין, 17/07/13 21:13

    אז אני מבין שלפי דעתך את מבינה יותר טוב מהתורה מה נכון ומה טוב.

    לפי דעתך, רווק/ה שהתבגר/ה עליו לתת דרור לנפשו ולחוות חוויות מיניות ללא כל היסוס. בנוסף, צירפת גם "אבחון" שאם-לא-כן הנזק מהימנעות ממגע וחוויה מינית בוא יבוא.

    "להימנעות ארוכת טווח מכל מגע אינטימי יש מחיר והיא יוצרת מעגל שקשה לצאת ממנו, ניתוק מהמיניות ומהגוף , תסכול, ריחוק וניכור."

    בניגוד לדעתך, תורת ישראל הקדושה סבורה כי כל חוויה ומגע מינית יכול להיעשות אך ורק במסגרת של קידושין ונישואין.

    את המאמצים יש להשקיע בכיוון של עידוד רווקים ורווקות להתחתן (ורצוי ככל המוקדם - כדעת תורתנו הקדושה) - ולא בכיוון של לגיטימציה להפרת חוקי ומצוות התורה.

    IP: 212.76.102.178

  • 76.

    מאמר כזה פוגע באלה שכן שומרים נגיעה (ל''ת)

    דתי-רווק, 17/07/13 19:29


    IP: 80.74.111.178דווח על תגובה זו

    • המאמר פוגע גם במי ששומר נגיעה אבל בעיקר בעולם ההלכה

      א', 18/07/13 22:33

      ההלכות הללו לא ישתנו.
      התורה היא תורת הנצח.

      IP: 109.186.95.168 דווח על תגובה זו

  • 75.

    נפוץ האשליה - של מי?

    כולם יודעים שלא כולם שומרים נגיעה, 17/07/13 17:25

    הדרישה שלך לתת היתר גורף לכל הרווקים/ות בני שלושים + לספק את הצורך המיני שלהם היא דרישה אגואיסטית ומפונקת.
    איילת, נסחפת בעוצמת הרגשות ודרישת הסיפוקים.
    לאן נגיע?
    מה יהא על קדושת המשפחה היהודית?
    אם נתיר לבני ה30 למה לא נתיר לכולם?
    גם לבני 18 יש יצרים, דחפים וצרכים.
    הטיעון שלך לגיטימי אך בעיני אינו ראוי.

    IP: 31.44.128.67דווח על תגובה זו

    • זה לא מה שהיא אמרה. (ל''ת)

      מישהי, 17/07/13 17:31


      IP: 132.64.36.78 דווח על תגובה זו

    • תקראי את הפסקה האחרונה...

      ברק, 17/07/13 18:48

      הכתבה מציפה עניינים חשובים אבל לא מתיימרת לפסוק או לקבוע עובדות חדשות.
      היא אומרת שאלו דברים שממש חייבים להתמודד אתם. כדי לעשות את זה קודם צריך להבין שהבעיה קיימת, שיש הדחקה גורפת של הנושא בציבור הדתי ושיש לזה מחירים כבדים ושיש מחירים גם לשמירת הנגיעה.
      מה הלאה - זה כבר יהיה תלוי בקוראים, ברבנים... כמובן, בתקווה שיקום רב עם כתפיים ונכונות לעשייה.

      IP: 172.254.3.67 דווח על תגובה זו

      • מטבע הדברים נושאים שבצנעה אינם נידונים בפרהסיה (ל''ת)

        אין שום הדחקה, 18/07/13 16:33


        IP: 2.55.124.117 דווח על תגובה זו

  • 74.

    רבות הדתיות שלא מתחתנות בתולות.די עם אחיזת העיניים.

    ע, 17/07/13 17:18

    וכבלל חילוני ממוצא לא מזרחי ,בהגדרה, יותר ערכי ומוסרי מדתי ממוצע

    IP: 79.183.213.146

    • אדם נפוח מערך עצמו, בהגדרה, פחות ערכי ומוסרי מזה שהשתן טרם עלה לו לראש (ל''ת)

      חילונית ואשכנזיה, 17/07/13 23:04


      IP: 77.127.184.165 דווח על תגובה זו

  • 73.

    דבר והיפוכו באותו מאמר: "מיטת סדום של נישואים מוקדמים" מול "מגיל

    צפור דרור, 17/07/13 17:02

    מסויים אי אפשר לשמור".

    חוץ מזה, לא לעסוק בזה זו לא הסתרה. תפתחי מסכת שבת דף לג.

    "בעון נבלות פה צרות רבות וגזירות קשות מתחדשות ובחורי שונאי ישראל מתים יתומים ואלמנות צועקין ואינן נענין ... הכל יודעין כלה למה נכנסה לחופה אלא כל המנבל פיו אפילו חותמין עליו גזר דין של שבעים שנה לטובה הופכין עליו לרעה". לעסוק בזה זה נבלות פה שמביא את כל הצרות שבעולם. זה לא עניין לענות בו בראש כל חוצות אלא באחד על אחד (או אחת על אחת, או אחד/אחת על זוג).

    IP: 85.250.163.172דווח על תגובה זו

    • לעסוק בעניין זה לא ניבול פה

      ברק, 17/07/13 18:58

      המין הוא דבר שהשם ברא, יצר בעולם.
      ניבול פה - כשמו כן הוא, דבר מנוול.
      לדבר על כלה שמתחתנת עכשיו ו'למה' - זה ניבול פה.
      ולדבר על המין? תפתח גמרא בקידושין, כתובות, נדה וכו' וכו' ותראה באיזו חופשיות הם מדברים על זה. למה? כי זה ענייני וזה חשוב וזה נושא שצריך לדבר עליו.
      רק אנחנו בעוון גלותנו כנראה הפכנו למדחיקים את הנושא הזה. זה לא טבעי.

      כל שצריך, הוא דיוק, רגישות וכבוד. אין ממה לפחד.

      IP: 172.254.3.67 דווח על תגובה זו

  • 72.

    לא כל חובש כיפה הוא דתי (ל''ת)

    ניפוץ המיתוס, 17/07/13 16:08


    IP: 95.35.51.180דווח על תגובה זו

  • 71.

    אלה מהבית היהודי הכל מותר

    מוטי, 17/07/13 15:58

    הכיפות הסרוגות הרסו את כל היופי שבדת. הכל מותר להם אין להם רב עושים מה שבא להם. הרבה בנטים יש להם. תלמדו מהחרדים. הם שומרים על היהדות האמיתית בגלל זה שונאים אותם מתוך קנאה.

    IP: 37.60.40.173דווח על תגובה זו

    • נכון היופי של הדת זה לירוק על ילדות קטנות!! איזה דת יפה יש לנו (ל''ת)

      משה, 17/07/13 16:32


      IP: 79.176.120.53 דווח על תגובה זו

      • מסכנים כמוך תמיד יחפשו חריגים וישליכו מהם על הכלל-

        בכיין דמגוגי, 17/07/13 17:26

        מתוך כמיליון דתיים/חרדים במדינת ישראל כמה יריקות חטפת ?

        IP: 2.54.230.155 דווח על תגובה זו

      • האמא של הילדה קיבלה כסף בכדי לבצע כמה מסעי השמצה (ל''ת)

        זה היו ספינים של יאיר לבחירות - זה לא רציני!, 24/07/13 07:21


        IP: 78.108.63.44 דווח על תגובה זו

    • כשאני רואה אותך באוגוסט עם הקפוטה והשטריימל והריח אני מת מקנאה (ל''ת)

      הלוואי שהייתי כמוך, 17/07/13 20:41


      IP: 37.46.42.109 דווח על תגובה זו

      • אתה מת מקנאה למרות שאני חובש שטריימל וכפוטה בחדשי הקיץ (ל''ת)

        כי אני מזכיר לך שאין לך חיים, 18/07/13 00:20


        IP: 2.55.127.167 דווח על תגובה זו

    • ג'רפס גדול מוטיתיהו אתה והחרדים המצאתם לכם דת שהיא לא יהדות (ל''ת)

      ושונאים אותכם כי אתם חיים על חשבוננו תתפרנסו לבד, 17/07/13 21:32


      IP: 84.229.80.5 דווח על תגובה זו

      • גלי החזרה בתשובה גדולים מאי-פעם למרות/בגלל ההסתה הבלתי פוסקת נגדנו (ל''ת)

        תתעדכן, 18/07/13 16:36


        IP: 2.55.124.117 דווח על תגובה זו

  • 70.

    ניפוץ האשליה של מנפצי האשליות

    נעם, 17/07/13 15:38

    בכל יום קמים לנו "מנפצי אשליות". ובכן בד"כ זה ניפוץ אשליתם הם. מי לא יודע שיש כאלה שאינם שומרים נגיעה ? מי לא יודע שכבר לפני עשרות שנים היו מקרים /של כניסה להריון בגיל צעיר? אבל הקיצונים האלה חושבים שהם מנפצים משהו.

    IP: 213.151.48.77דווח על תגובה זו

  • 69.

    אני שומר נגיעה אבל לא חדירה (ל''ת)

    , 17/07/13 15:34


    IP: 212.117.143.250

  • 68.

    דתיים יש לכם שתי ברירות - או שתצאו ל 3 פגישות כמו חרדים (ל''ת)

    ותשמרו נגיעה, 17/07/13 15:22


    IP: 37.252.121.31דווח על תגובה זו

    • או שקיימו יחסים עם החברה שלכם (ל''ת)

      שמירת נגיעה זה לא לקשר זוגי - זה לפגישות הכרות, 17/07/13 15:23


      IP: 37.252.121.31 דווח על תגובה זו

      • שמירת נגיעה מיועדת למנוע פריצות של נשואות או פנויות (ל''ת)

        אבל אין כזה מושג בדת מערכת זוגית שאיננה נישואין, 17/07/13 15:23


        IP: 37.252.121.31 דווח על תגובה זו

        • הכי טוב זה שיטת 3 הפגישות ... ואם מוצא חן מתחתנים בגיל צעיר (ל''ת)

          לסחוב מעל גיל 30 ללא סקס זה חולני מעוות ובעיתי, 17/07/13 15:25


          IP: 37.252.121.31 דווח על תגובה זו

        • פילגשות? מוסדר היטב ורק הרבנים מסתירים (ל''ת)

          , 17/07/13 23:34


          IP: 95.86.112.85 דווח על תגובה זו

      • צודק, לא צריך קשר זוגי לפני החתונה.

        סער, 18/07/13 00:37

        רומנטיקה - אחרי. כדברי רבותינו...

        IP: 185.3.146.87 דווח על תגובה זו

        • הרומנטיקה לפני..הורסת ומחסלת את הרומנטיקה אחרי...והתוצאות במספרי (ל''ת)

          הגירושין המזעזעים וחורבן נפש הילדים., 18/07/13 16:38


          IP: 2.55.124.117 דווח על תגובה זו

  • 67.

    מ את רוצה אילת

    שמעתי אותך בישפה, 17/07/13 14:49

    אני ממש לא מבינה מה את מנסה להגיד. גם אלה , כמו הרבנית מלמד שהזכיר אות ההלכה לא חושבים שאין לאנשים דחפים. כולנו מבינים היטב כמה זה קשה לשמור על הנשוא הזה עם הגיל. אבל ממש לא ברור לאן את מכוונת? מה את מנסה להגיד? שמה?

    IP: 94.159.229.212

    • היא פשוט מבולבלת. הדרך היחידה זה להתחתן אבל היא מתלוננת שדוחפים לשם (ל''ת)

      אני, 17/07/13 17:02


      IP: 85.250.163.172 דווח על תגובה זו

  • 66.

    אם יש לך חברה שאתה אוהב - תביא אותה לסיפוק מיני בסדירות (ל''ת)

    תלמדו מהטעות שלי, 17/07/13 14:36


    IP: 77.247.181.165

    • הייתי בקשר טוב עם דתייה - ולא קיימנו יחסים - עד שבא זה (ל''ת)

      שכן Zיין אותה כשהיחסים ביננו היו בשפל רגעי, 17/07/13 14:37


      IP: 199.48.147.37 דווח על תגובה זו

      • ולמרות שהיא דתייה טובה וגם היא הנשמה התאומה שלי מהשמים (ל''ת)

        לא התחתננו - הכול בגלל צביעות ושקר, 17/07/13 14:39


        IP: 199.48.147.37 דווח על תגובה זו

        • והנה חוק לכל דתי אמיתי: שומרים נגיעה אם אתם בשיטת ה 3 פגישות (ל''ת)

          אם יש בינכם קשר זוגי ובמיוחד אהבה - סקס וחתונה, 17/07/13 14:40


          IP: 199.48.147.37 דווח על תגובה זו

          • בעיקרון היום מפתחים יחסים - אם יש משיה שאתה אוהב ורוצה כאישה (ל''ת)

            הכי טוב שתכניס להריון - ומיד חתונה ..., 17/07/13 14:41


            IP: 199.48.147.37 דווח על תגובה זו

            • אין לכם מושג כמה זה רע פיתוח יחסי זוגיות -- או למטרת שעשוע (ל''ת)

              או למטרת מריחת זמן ... זה חמור פי 1000 מנגיעה!, 17/07/13 14:43


              IP: 199.48.147.37 דווח על תגובה זו

              • מי שהוא דתי אמיתי - יבין שאני צודק -- מי שמשתעשע בדתיות (ל''ת)

                ישמור נגיעה, ישמור על עצמו, יפחד מסקס מאי נסיון, 17/07/13 14:44


                IP: 199.48.147.37 דווח על תגובה זו

                • בקיצור דתי אמיתי: ראיתי כבשתי נצחתי=התחתנתי עם מי שאני אוהב (ל''ת)

                  בלי כל מיני היסוסים -- למרות שזה מאד מפחיד ..., 17/07/13 14:46


                  IP: 199.48.147.37 דווח על תגובה זו

  • 65.

    מאמר מדויק וחשוב (ל''ת)

    huck, 17/07/13 14:35


    IP: 192.115.90.97דווח על תגובה זו

  • 64.

    קשה להישאר חרמן לאורך זמן (ל''ת)

    אפשר היה לכתוב את המאמר במשפט אחד, 17/07/13 13:20


    IP: 213.8.245.58דווח על תגובה זו

  • 63.

    עדיין יש דברים שלפי דעתי לא מיחים על השולחן-אין קשר לדתיים או חילונים (ל''ת)

    אזרח, 17/07/13 13:09


    IP: 84.228.106.185דווח על תגובה זו

  • 62.

    אין קשר הין הכתבה לתגוהות המוזרות וההזויות (ל''ת)

    אדם, 17/07/13 13:08


    IP: 77.125.83.169דווח על תגובה זו

  • 61.

    ומה שאת אומרת זה מה שהדוברות הרווקות שם אמרו (ל''ת)

    הייתי בכנס, 17/07/13 13:04


    IP: 132.64.36.78דווח על תגובה זו

  • 60.

    יש

    ארוז, 17/07/13 12:59

    אשליה???? של מי??? בעל האשליות ינחם אתכם....

    IP: 194.90.80.25דווח על תגובה זו

  • 59.

    גם חרדים לא מקפידים על זה אבל יפה השתיקה (ל''ת)

    חרדים, 17/07/13 12:57


    IP: 77.125.83.169דווח על תגובה זו

  • 58.

    העמלקים לא שומרים נגיעה ראשי תיבות כס כיפות סרוגות

    יצחק, 17/07/13 12:34

    לא שומרים נגיעה

    IP: 95.86.119.122דווח על תגובה זו

    • ש"ס ראשי תבות: שקרנים סוטים (ל''ת)

      י, 17/07/13 12:36


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • אם אתה לא מאונן סדרתי אני צנצנת (ל''ת)

      דן, 17/07/13 13:21


      IP: 79.176.120.53 דווח על תגובה זו

      • לצנצנת אני נשוי באושר והקמתי משפחה ברוכת ילדים מאושרים.. (ל''ת)

        בקרוב אצלך, 18/07/13 16:39


        IP: 2.55.124.117 דווח על תגובה זו

  • 57.

    אז לידיעתך, אני לא אתחתן עם בחורה שאינה בתולה, או יותר נכון, שלא שמרה (ל''ת)

    באמת ובאיכות משכלת, נגיעה., 17/07/13 12:19


    IP: 2.54.231.69

    • אם עברת את גיל 23 ואתה עדיין חושב ככה, אתה עלול להשאר רווק עוד זמן רב

      אחוז שומרי הנגיעה צונח ככל שהגיל עולה, 17/07/13 12:46

      ובסביבות גיל 30 הוא כבר לא ממש קיים

      IP: 192.117.158.19 דווח על תגובה זו

      • בן 30 יכול בקלות להתחתן עם בת 18, מה שלא נכון לבחורה. ולא רק אצל דתיים (ל''ת)

        א, 17/07/13 13:14


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

      • קיים גם בגיל 30. כל אלה שנגעו בטוחים שכולם כמוהם (ל''ת)

        אחת ששומרת, מכירה גם גברים כאלה, 17/07/13 17:03


        IP: 85.250.163.172 דווח על תגובה זו

        • תהיי כנה. מה היחס של שומרי הנגיעה בגילאי 30 מול אלה שלא? (ל''ת)

          אחד ל-50? אחד ל-100?, 17/07/13 17:22


          IP: 192.117.158.19 דווח על תגובה זו

    • למה שתספר לך ולמה שאתה תספר (ל''ת)

      יהודי לציבור הציוני, 17/07/13 12:58


      IP: 77.125.83.169 דווח על תגובה זו

    • רווק גם חרדיות לא מקפידות (ל''ת)

      אז תשאר, 17/07/13 13:04


      IP: 77.125.83.169 דווח על תגובה זו

  • 56.

    הדת היא מחלת נפש תתפכחו כבר אין אלוהים. (ל''ת)

    אני לא מבין, 17/07/13 11:53


    IP: 89.139.169.59דווח על תגובה זו

    • עצם המשיכה המינית הנפשית (בהדגש-לא הגופנית), היא ראיה מוחלטת לנפש

      הרוחנית ולאלקים שנתנה!אוסף מולקולות אינו מסוגל לזה, 17/07/13 12:16

      חשוב לעומק ותיווכח.

      IP: 87.68.243.20 דווח על תגובה זו

      • ע-נ-ק (ל''ת)

        מ, 17/07/13 17:28


        IP: 2.54.230.155 דווח על תגובה זו

  • 55.

    לא נורא בנט בלה בלה יסדר הכל, יש לו ברית עם לפיד חה, חה (ל''ת)

    חלמאי, 17/07/13 11:49


    IP: 95.86.86.196דווח על תגובה זו

  • 54.

    ניפוץ האשליה ! אין אלוהים אין אין אין ! קלטתם?

    אני צודק, 17/07/13 11:44

    דתיים מעאפנים.

    IP: 91.90.128.134

  • 53.

    גם לא כל הדתיים דתיים (ל''ת)

    ברקו, 17/07/13 11:31


    IP: 84.94.23.154דווח על תגובה זו

    • תשלה את עצמך-אותי לא שכנעת (ל''ת)

      מכיר אותם טוב ממך, 17/07/13 17:29


      IP: 2.54.230.155 דווח על תגובה זו

  • 52.

    נאו-רפורמית (ל''ת)

    דוד, 17/07/13 11:14


    IP: 77.125.233.251

    • דוקא הרפורמים יותר צנועים-בדוק (ל''ת)

      יהודי ירושלמי, 17/07/13 12:59


      IP: 77.125.83.169 דווח על תגובה זו

  • 51.

    מה הקטע של התמונה? הוא בודק אם היא מתגלחת בספירה? (ל''ת)

    א, 17/07/13 11:12


    IP: 147.234.56.21דווח על תגובה זו

  • 50.

    ההלכה מציבה נורמות. אם אדם כזה או אחר נכשל בהלכה כזו או אחרת,

    י, 17/07/13 11:11

    זה לא פוגע בקדושת ההלכה ובחובה של כל יהודי לשאוף אליה

    IP: 147.234.56.21

    • מה שעצוב הוא שההלכה אסרה כמעט את כל הנאות הקשורות למיניות! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 17/07/13 11:14


      IP: 109.67.1.219 דווח על תגובה זו

      • ממש ממש לא! עם אשתך החוקית הכל הכל פתוח וכשר (ל''ת)

        ע, 17/07/13 12:28


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • ומה אם מסיבה כלשהי לא תינשא לעולם? מבחינת ההלכה - תתפוצץ. וזה כבר רוע. (ל''ת)

          האדם לא יכול לצאת נגד הטבע בלי להזיק., 17/07/13 17:24


          IP: 192.117.158.19 דווח על תגובה זו

  • 49.

    ההלכה מציבה נורמות. אם אדם כזה או אחר נכשל בהלכה כזו או אחרת,

    י, 17/07/13 11:10

    זה לא פוגע בקדושת ההלכה כי הוא זה

    IP: 132.68.18.25

  • 48.

    חחח שומרים נגיעה, הצחקתם אותי, טיילתי עם דתי ביפן הוא לא הפסיק לזיי ן (ל''ת)

    אבי צנעני, 17/07/13 11:07


    IP: 105.236.35.170דווח על תגובה זו

    • אתה שקרן (ל''ת)

      מי זה הדתי הזה תן שם, 17/07/13 12:29


      IP: 37.142.108.185 דווח על תגובה זו

      • כל יהודי חייב לשאוף לקיום מלא של המצוות, אבל לא כל אחד זוכה (ל''ת)

        אתה לא מאמין שדתי חטא?, 17/07/13 12:35


        IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

        • יחסי מין בין צעירים בוגרים ובריאים בגופם ובנפשם זה חטא? נהפוך הוא

          אבי צנעני, 17/07/13 21:39

          זו מצווה !!!!!!!!!!!!!!!!!

          IP: 105.236.124.16 דווח על תגובה זו

          • אבי המתבולל היקר

            עא, 17/07/13 22:20

            למה אתה בשיטתיות נכנס לכתבות במדור יהדות.
            זהו, הוצאת את עצמך מהמשחק, עכשיו לך תחפש חיים ותפסיק לנסות להצדיק את הבחירות האומללות שלך

            IP: 93.172.126.253 דווח על תגובה זו

    • כנראה שאתה מתגעגע אליו חפש אותו בבר נוער.. (ל''ת)

      'בכיר', 18/07/13 00:15


      IP: 2.55.127.167 דווח על תגובה זו

  • 47.

    איך הפכת שאלה פשוטה כזו - ל "שיח"

    נוגע לא נוגע, 17/07/13 11:06

    אתן לא עובדות על אף אחד ברור שרווקה בת שלושים ורווק בן אותו גיל שנמצאים בדייט חרמנים זה על זו
    ואותו רווק חמוד גם ככה נגוע ברגשי אשם כי הוא מוציא זרע לבטלה פעמיים ביום לפחות
    אז אני מציע לך לוותר על ה"שיח" ולגשת ישר ולענייו אלוהים סולח דברים חמורים מזה
    ואם כבר מדברים על שיח - אני ממליץ לגזום אפילו לגלח

    IP: 212.143.173.198דווח על תגובה זו

    • פעמיים ביום? הוא צריך פסיכולוג.

      רון הכחול, 17/07/13 16:31

      פעמיים בשבוע זה יותר נורמלי.

      IP: 110.174.76.85 דווח על תגובה זו

  • 46.

    סוף סוף מישהו כותב\\ת את הדברים בלי לפחד מ"מה יגידו הרבנים".

    דתי, 17/07/13 11:05

    לצערי הרב, רבני הדור לא מבינים את גודל בעיות ועל כן אינם יכולים להכניס את המציאות המורכבת למסגרת ההלכתית. וזה פורם את המסגרת ההלכתית וגם מעביר את הצעירים הדתיים על דתם בחלקם הגדול. צריך להבין, למשל, שבמציאות של היום גיל הנישואין חייב להיות סביב 30, משום שעד אז הצעירים עדיין אינם מסוגלים לפרנס את עצמם להוציא מיעוט. לדחוף אנשים לנישואין מוקדמים בכל מחיר הוא דבר לא נכון. המציאות הזאת, שרק תלך ותחמיר עם הזמן, דורשת פתרונות הלכתיים מציאותיים. ואים כאלה נכון לעכשיו.

    IP: 213.8.76.156

  • 45.

    השמאל הקיצוני חילוני במעטה של "מחקר" או "ידע" פועל הכל הכוח לקעקע לרסק (ל''ת)

    להרוס ולאבד כל ערך, תרבות, מושג ותוכן יהודי., 17/07/13 11:03


    IP: 79.183.155.233דווח על תגובה זו

    • חבל רק שהכותבת היא אישה דתייה

      אחד אחר, 17/07/13 12:05

      אופס... הלכה עוד תיאוריית קונספירציה

      IP: 221.194.176.22 דווח על תגובה זו

      • אתה חושב שדתיות לא יכולות להיות שמאלניות? אני כזו, ומכירה עוד (ל''ת)

        דתיה ושמאלנית, 17/07/13 17:04


        IP: 85.250.163.172 דווח על תגובה זו

      • ישנן דתיות שמאלניות

        אז ?, 18/07/13 00:18

        כל אשה הנושאת 2-3 שמות חשודה כפמניסטית שמאלנית.

        IP: 2.55.127.167 דווח על תגובה זו

        • כמה שאתה פרימיטיבי

          אחד אחר, 18/07/13 11:36

          אם הייתי מחובבי הקונספירציות,הייתי אומר שאתה מגיב בתשלום שמנסה להגחיך את הציבור הדתי

          IP: 222.161.198.74 דווח על תגובה זו

          • אתה מוכיח את 'חוק הבערות היודעת הכל' בתגובתך המתנשאת (ל''ת)

            נו,שוין., 18/07/13 16:41


            IP: 2.55.124.117 דווח על תגובה זו

          • הוא לא טועה:

            , 29/07/13 19:49

            הכותבת משתייכת לארגון הממומן ע"י הקרן החדשה ל(השמדת) ישראל.
            בין היתר תמצא עוד ארגוני שמאל קיצוני כגון: בצלם, יש דין, יש גבול, אומץ לסרב, "הטלוויזיה החברתית" (או יותר נכון, הטלוויזיה הבוגדנית). ועוד.

            תבין לבד מה זה אומר על הכותבת.

            IP: 84.228.227.163 דווח על תגובה זו

  • 44.

    הדתיים פשוט מטורללים-נולדו לרמות את אלוהים-הרבנים בראש (ל''ת)

    , 17/07/13 11:01


    IP: 79.183.155.233דווח על תגובה זו

    • תגובה מנומקת להפליא של תת-רמה חובק אשפתות (ל''ת)

      מאבחן, 17/07/13 17:33


      IP: 2.54.230.155 דווח על תגובה זו

    • מרוב תגובות מהמותן התוכנה כבר לא מאפשרת לך להכניס את שמך בסוף התגובה (ל''ת)

      חפש לך חיים, 18/07/13 16:43


      IP: 2.55.124.117 דווח על תגובה זו

  • 43.

    ואני אומר אפשר ואפשר

    רווק מבוגר, 17/07/13 10:46

    קשה לשמור נגיעה למשך פרקי זמן ארוכים, אך זה אפשרי. ואם מבינים שזה חשוב ושקשר זוגי אמיתי לא יכול להצליח כשהוא הולך נגד הקב"ה, אז זה נותן כח למסור על זה את הנפש. וממה שאני ראיתי אין דבר שמעמיד גבר על הרגליים ומאפשר לו להיות באמת בזוגיות (ומושך בנות) יותר שמזה הוא שומר על העיניים ועל הידיים.
    וכמובן שההקשר משנה, וכשאדם שקוע בתרבות חול של אינטרנט, טלוויזיה, חדשות ויציאות אז יהיה לו קשה עד בלתי אפשרי לעמוד בזה (כמו בהרבה דברים אחרים).
    אבל כשמה שמעניין באמת זה תורה וקדושה, או רוח וניקיון פנימי, אז למרות שרוב היום עובר בעבודה או באוינברסיטה, מקבלים כוח והניסיון הזה הופך לאפשרי.

    IP: 46.19.81.118

    • אולי אפשר אבל זה מדכא, מאמלל ועצוב ביותר! זה ללכת נגד הטבע! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 17/07/13 11:18


      IP: 109.67.1.219 דווח על תגובה זו

      • לא מדכא ולא מאמלל

        רווק מבוגר, 17/07/13 12:20

        לצפות בכפיתיות בפורנו זה מאמלל, ללכת לזונות זה מאמלל, להסתכל על כל בחורה שעוברת ברחוב ולהיות חסר אונים זה מאמלל. להתגבר על היצר ולחיות קצת יותר גבוה מהרצפה זה משמח, מחיה, ונותן כח אדיר. וטבעי בגיל שלושים זה להיות נשוי ולא לשחק בבני עקיבא למבוגרים.

        IP: 46.19.81.118 דווח על תגובה זו

    • אתה הזוי. אלוקים לא ציווה לשמור נגיעה. עיין בתורה עצמה. (ל''ת)

      זאת החמרה אנושית נטו., 17/07/13 17:27


      IP: 192.117.158.19 דווח על תגובה זו

  • 42.

    זו הייתה כוונת הרב יוסף: "אלה דתיים אלה?" (ל''ת)

    נאפו, 17/07/13 10:45


    IP: 62.90.95.180

    • למ ההחרדים יותר טובים?? לך למיקווה (ל''ת)

      שוחה במיקווה, 17/07/13 11:13


      IP: 62.0.86.89 דווח על תגובה זו

    • גם הם לא שומרים נגיעה (ל''ת)

      מכיר, 17/07/13 13:02


      IP: 77.125.83.169 דווח על תגובה זו

  • 41.

    ההתחלה של הכתבה מאד יפה בעיני

    אטינגר, 17/07/13 10:41

    על "בעיית" הרווקים במגזר הדתי לאומי ואיך שהחברה מתייחסת אליהם.
    אבל בסוף קצת הלכתי לאיבוד עם המסר שאת אולי מנסה להעביר פה...

    IP: 79.180.214.158דווח על תגובה זו

  • 40.

    קראתי, גם את התגובות. אתם מסכנים. תתעוררו! תשתחררו! תזרקו את הדת לאשפה (ל''ת)

    שולם החילוני, 17/07/13 10:37


    IP: 94.159.255.25

    • יש

      ארוז, 17/07/13 13:03

      היא מזמן באשפה, האינטליגנטים מצאו אותה שם וראו בה מצרך שווה

      IP: 95.35.159.70 דווח על תגובה זו

    • שלום

      ארי, 17/07/13 13:46

      דבר ראשון לא ביקשו ממך עצה דבר שני זורק את עצמך לפח מהר

      IP: 109.64.169.159 דווח על תגובה זו

  • 39.

    אנחנו מצטערים שהגעת לדבר שם.... באמת זאת הייתה טעות! (ל''ת)

    ירושלמית, 17/07/13 10:19


    IP: 95.86.100.187דווח על תגובה זו

  • 38.

    יכולה לדבר ישירות ולא כמו עו״ד?

    , 17/07/13 10:18

    האם ההלכה אוסרת נגיעה, או שזה החלטה אישית או שכל התורה החלטה אישית לדעתך?

    IP: 132.64.42.89דווח על תגובה זו

  • 37.

    אמת (ל''ת)

    יהושע, 17/07/13 10:16


    IP: 132.64.208.119דווח על תגובה זו

  • 36.

    בגלל שלא שומרים נגיעה - לא מתחתנים ....

    רון, 17/07/13 10:12

    הרי למה להתחתן ? אם כל בחורה מרשה לגעת בה וכל גבר יכול לבחור בלי לטרוח בכלל - למה שהוא או היא ירצו להתחתן ? הכול מורת - למה צריך למסד את זה ? בשביל ילד ? זה אף פעם לא נמצא ברשימת הדברים שהגברים רוצים וצריכים. לידיעתך אישה.

    אישה רוצה מחויבות - וגבר רוצה נגיעה, אם האישה מפירה את הדרישה שלה למחויבות תמורת נגיעה, הלך החתונה, פשוט וקל מאוד.

    IP: 62.159.77.167דווח על תגובה זו

    • ולכן בציבור החילוני אף אחד לא מתחתן? (ל''ת)

      יהושע, 17/07/13 10:17


      IP: 132.64.208.119 דווח על תגובה זו

      • ולכן בציבור בחילוני 60% מתגרשים... (ל''ת)

        אילנית, 17/07/13 10:20


        IP: 213.151.50.84 דווח על תגובה זו

        • הפלא ופלא

          סתם אחד, 17/07/13 10:33

          גם במגזר עולה שיעור הגירושין ובעיקר של זוגות שהתחתנו בגיל צעיר נישואי בוסר

          IP: 192.118.35.248 דווח על תגובה זו

          • אחוז הגירושין במגזר החילוני עולה בהתאמה למתירנות וההפקרות בחיי הנישואי (ל''ת)

            סטטיסטיקאי, 17/07/13 17:38


            IP: 2.54.230.155 דווח על תגובה זו

        • 99%, למה 60%? והשאר בוגדים, נכון? (ל''ת)

          כינרת, 17/07/13 11:03


          IP: 194.114.146.227 דווח על תגובה זו

      • שיעור הנישואין באמת קטן יותר בחברה החילונית

        t, 17/07/13 11:15

        וגיל הנישואין גבוה יותר, ושיעור הילודה קטן יותר.
        אני לא בטוח לגבי החברה החילונית בארץ, אבל החברה החילונית בעולם המערבי למעשה הפסיקה להתרבות, והמהפכה המינית היא אחד מהגורמים לעניין (אבל לא היחיד).

        IP: 38.119.167.100 דווח על תגובה זו

    • אתה מעדיף שהם יתחתנו צעירים בשביל זיון!!! (ל''ת)

      ., 17/07/13 10:54


      IP: 147.237.73.201 דווח על תגובה זו

    • באיזה מאה אתה חי? אישה גם רוצה נגיעה! לא פחות מגבר! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 17/07/13 11:12


      IP: 109.67.1.219 דווח על תגובה זו

    • כמובן. אם תרשה לדתי ללחוץ יד לעמיתה לעבודה הוא לא יתחתן עוד לעולם (ל''ת)

      יואל, 30/07/13 08:15


      IP: 85.65.166.19 דווח על תגובה זו

  • 35.

    דוסים הזויים

    שירקעס, 17/07/13 10:10

    מה השטות הזאת עליכם ?

    IP: 46.120.51.233

    • לך לאנוס או לכי תיאנסי באיזה מועדון

      יוסי, 17/07/13 10:20

      וכך לא תתנשא\\י
      תודה

      IP: 82.80.68.218 דווח על תגובה זו

  • 34.

    אין בכלל איסור מהתורה על נגיעה! הנישואין דרך קידושין וכתובה וגט המצאה

    יחזקאל, 17/07/13 10:03

    של רבנים מימי בית שני ואחריו.
    ממש כמו התפילין.
    מבחינת התורה בני זוג יכולים להועיד עצמם אחד לשני ואף להביא ילדים כשרים ללא צורך ברישום ממסדי.
    עם סיום קשר רצוי להם להמתין 3 חודשים.
    כל סיפור הקידושין הכתובה והגט למען שליטת ממסד הרבנות באדם ובקהילה.
    אגב, הרמב"ן משה בן נחמן בתשובתו לרבנו יונה כותב כך אך מציין שיש להסתיר מהעם.

    IP: 93.173.14.191

  • 33.

    שמירת נגיעה מחלת נפש ושקר גלוי. (ל''ת)

    שמירת נגיעה מחלת נפש!, 17/07/13 09:56


    IP: 46.116.174.36דווח על תגובה זו

    • אף אחת לא תתן לאחד כמוך לנגוע בה (ל''ת)

      תסבול ותשתוק, 17/07/13 17:39


      IP: 2.54.230.155 דווח על תגובה זו

  • 32.

    מה זה נגיע ?

    יוסי, 17/07/13 09:53

    לא צריך להיתיחס לזה ושכל אחד יעשה מה שנוחלו .

    IP: 213.151.32.163דווח על תגובה זו

  • 31.

    ניפוץ האשליה: דתיים לא שומרים שבת, ולא אוכלים כשר (ל''ת)

    א, 17/07/13 09:29


    IP: 147.234.56.21דווח על תגובה זו

    • וגם שמים עץ אשוח בחצר ומשתחווים לצלב .. (ל''ת)

      כן כן .., 17/07/13 09:31


      IP: 77.109.139.26 דווח על תגובה זו

    • ניפוץ האשליה: דתיים לא באמת צמים בתשעה באב (ל''ת)

      י, 17/07/13 09:37


      IP: 147.234.56.21 דווח על תגובה זו

    • בסדר ,בסדר ,זה לא לפי ההלכה, אבל אובססיית הצניעות מזמן לא קשורה להלכה (ל''ת)

      שום עניין הלכתי לא נאכף בכזו חומרה ואובססיביות, 17/07/13 10:00


      IP: 87.69.10.170 דווח על תגובה זו

      • הצניעות היא אבן יסוד בחיי היהודי והיא חייבת לעמוד בראש לאור ההפקרות (ל''ת)

        והמתירנות הפושה בחברה החילונית, 18/07/13 16:45


        IP: 2.55.124.117 דווח על תגובה זו

  • 30.

    אלהים רוצה חיבור בין גבר ואישה - רק ככה יש תיקון רוחני (ל''ת)

    מי שלא איכפת לו מתיקון רוחני לא יתחתן בעתיד כנראה, 17/07/13 09:26


    IP: 74.120.15.150דווח על תגובה זו

    • ככל שיזלזלו בתיקון הרוחני - ככה נראה עוד ועוד גייז לסבייאנז (ל''ת)

      בודדים ועריריים, 17/07/13 09:27


      IP: 74.120.15.150 דווח על תגובה זו

      • בעבר אנשים נולדו מתוקנים יחסית -- היום רוב האנשים יוולדו מקולקלים (ל''ת)

        ובלי תיקון רוחני יהיו מפורקים בהרבה בחינות, 17/07/13 09:29


        IP: 74.120.15.150 דווח על תגובה זו

        • לדעתי החברה כולה תתפרק - ותבנה מחדש באמצעות תיקון רוחני (ל''ת)

          אנשים לא יוכלו לחיות עוד ''לפי הטבע'' בלי תקון, 17/07/13 09:30


          IP: 74.120.15.150 דווח על תגובה זו

          • אנשים נכנסים לעולם קשה לחיות בו - חבל"ז (ל''ת)

            מלא מלא בלגנים ..., 17/07/13 09:32


            IP: 77.109.139.26 דווח על תגובה זו

  • 29.

    אין דבר עצוב יותר מדיכוי היצר המיני! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 17/07/13 09:21


    IP: 109.67.1.219דווח על תגובה זו

    • יותר עצוב זה האלכס טוקבק (ל''ת)

      הרבה יותר עצוב, 17/07/13 09:24


      IP: 89.139.75.118 דווח על תגובה זו

  • 28.

    לפי היהדות - אדם לא נושי לא יכול להתקן - אי נישואים נובע מזלזול (ל''ת)

    בעבודת ה' -- החיבור הוא הכחרי לעבודת ה', 17/07/13 09:20


    IP: 128.117.43.92דווח על תגובה זו

    • יבוא אדם יגיד - לא מצאתי את האחת .. זה ממש לא משנה אם הוא יודע (ל''ת)

      שכל התפילות שלו לריק והוא תקוע בעבודת ה' - ימצא !, 17/07/13 09:21


      IP: 74.120.15.150 דווח על תגובה זו

  • 27.

    אצל היהודים הרפורמים בחו"ל הפסיקו בכלל להתחתן ולהביא ילדים

    האם זה טוב? המתירנות פגעה בהם. נוער מכור לפורנו, 17/07/13 09:19

    מקיימים יחסי אישות מגיל 12 עם בני זוג רבים, לעתים גם בנסיעות לחגיגות בר/בת מצווה. זה לא סיפור אלא אמת שהתקשורת בישראל צינזרה על מנת לייפות את הזרמים הללו.
    אז כדאי להבין באיזה הקשר כל החינוך המיני הזה מתרחש.

    IP: 95.86.99.104

  • 26.

    עדיין אצל הדתיים הלאומים יותר מתחתנים ויותר שמחים בנישואין (ל''ת)

    מאשר אצל החילונים שהפסיקו להתחתן פשוט מביאים ילדים, 17/07/13 09:17


    IP: 95.86.125.113

  • 25.

    אם חרדי רוצה מישהי לאישה והיא טיפה מסכימה - הכול כשר גם (ל''ת)

    לפתות גם יחסי מין - הכול !!!, 17/07/13 09:15


    IP: 128.117.43.92דווח על תגובה זו

    • שאלתי את אלהים -- הוא אמר שזה הטבע .. אבל מי שמהסס לא בטוח (ל''ת)

      שישמור נגיעה ולא יחטא!, 17/07/13 09:16


      IP: 128.117.43.92 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אני חושב שלחילונים יש הרבה מה לסדר בזוגיות של עצמם לפני (ל''ת)

    שיבואו ''לעזור'' בבניית זוגיות של דתיים או אחרים, 17/07/13 09:13


    IP: 128.117.43.92

    • הכותבת באה להכפיש דתיים בצורה ארסית של רעל מטפטף (ל''ת)

      זה לא אנושי זה לא מכובד - את כמו חיה לא בן אדם, 17/07/13 09:14


      IP: 128.117.43.92 דווח על תגובה זו

  • 23.

    אני רווק בן 57, בעל יצרים - אבל שומר נגיעה -כבר38שנים. מאז שקיבלתי

    יאיר, 17/07/13 09:12

    מאז שקיבלתי על עצמי את ההלכה. [הייתי אז חייל בן 19 ].
    אני בהחלט מחפש בת זוג להקמת בית ולהבאת ילדים לעולם.

    IP: 81.218.40.194

    • אתה פושע -- אם קיבלת עול תו"מ בגיל 19 -- אז היית צריך למצא אישה (ל''ת)

      האמת לא חשוב איזה ... הנשמה שלה תתקן אותך בכל מקרה, 17/07/13 09:19


      IP: 128.117.43.92 דווח על תגובה זו

      • אתה צודק. מחדל שלי - שאני מנסה לתקן. פתוח להצעות.. (ל''ת)

        יאיר, 17/07/13 10:15


        IP: 79.182.141.95 דווח על תגובה זו

    • 57? אתה עוד ילד אני בן 66 גם מהצבא שומר נגיעה (ל''ת)

      יש תור נא להיעזר בסבלנות, 17/07/13 11:27


      IP: 79.181.154.52 דווח על תגובה זו

    • תמשיך לחפש -אני רציני (ל''ת)

      אדם, 17/07/13 13:01


      IP: 77.125.83.169 דווח על תגובה זו

  • 22.

    אילת וידר-כהן חברה בהנהלת ארגון קולך הממומן ע"י הקרן החדשה להשמדתנו (ל''ת)

    והיהודים הטפשים שותקים כצאן לטבח, 17/07/13 09:11


    IP: 212.143.212.222דווח על תגובה זו

  • 21.

    לא עניין של החילונים האופן בו דתיים חיים -- שיתעסקו בחיים של עצמם (ל''ת)

    היא מחפשת פגמים אצל דתיים - תתקני חיי החילונים!, 17/07/13 09:09


    IP: 37.130.227.133דווח על תגובה זו

    • שתי ילדות מגיעות ב 02:00 ומועדון בת"א לשתות אלכוהול בחינם (ל''ת)

      ומקבלות Zיון מכל העובדים - זה טוב ?, 17/07/13 09:10


      IP: 37.130.227.133 דווח על תגובה זו

      • הכתבה שלך באה ממקום של רוע רכילות ורצון להכפיש (ל''ת)

        אפשר לתקן ואפשר להכפיש - את מכפישה !!, 17/07/13 09:12


        IP: 128.117.43.92 דווח על תגובה זו

        • הכתבה שלה באה מהרצון לקבל כותרת וחוסר כשרון לכתוב משהו ששוה כותרת (ל''ת)

          לכן היא יורדת הכי נמוך ומכפישה, 18/07/13 00:22


          IP: 2.55.127.167 דווח על תגובה זו

  • 20.

    לכל ה"חרדים" הנמצאים כאן - מי נתן לכם אישור לגלוש באתר חלוני??? (ל''ת)

    דימה, 17/07/13 09:08


    IP: 82.81.169.9דווח על תגובה זו

    • מותר לך דימה להיות גוי אוקראיני רק למה דווקא במדינת היהודים (ל''ת)

      תתחיל לארוז לפני שנבעט אותך מכאן לכל הרוחות, 17/07/13 09:10


      IP: 89.139.75.118 דווח על תגובה זו

    • דימה אתה רוסי לא? - למה אתה לא כותב באתר רוסי? (ל''ת)

      מה אתה בא לבלבל במוח של יהודים?, 17/07/13 09:11


      IP: 128.117.43.92 דווח על תגובה זו

      • מותר לך דימה להיות גוי אוקראיני רק למה דווקא במדינת היהודים (ל''ת)

        תתחיל לארוז לפני שנבעט אותך מכאן לכל הרוחות, 17/07/13 09:21


        IP: 89.139.75.118 דווח על תגובה זו

        • מי "יבעט אותו"?????? מקקים חרדים????? הרוסים יהודים מכם, ולא פרזיטים (ל''ת)

          כמוכם, נפסיק לממן אתכם, עלוקות,נטיס אתכם לברוקלין!, 18/07/13 03:13


          IP: 46.117.173.249 דווח על תגובה זו

          • בנתיים אני מממן אותך ואת אלפי האסירים מחברתך+מכוני גמילה מסמים קשים (ל''ת)

            תרגע, ומהר, 18/07/13 16:47


            IP: 2.55.124.117 דווח על תגובה זו

    • לא ידעתי שגם אתרי אינטרנט שומרים מצוות

      , 29/07/13 19:44

      או מתפקרים. אתה של חילוני ?
      עדיין , מדור יהדות .. סלח להם.

      IP: 84.228.227.163 דווח על תגובה זו

  • 19.

    כדי להשמיד את היהודים יש לסרס את הזהות היהודית שלהם עם ספקות (ל''ת)

    הקרן החדשה להשמדת ישראל-מחלקת הקאפו וירוסים עמלקית, 17/07/13 09:07


    IP: 89.139.75.118

  • 18.

    לא הבנתי מה את רוצה ?? (ל''ת)

    יוני, 17/07/13 09:03


    IP: 213.151.41.113דווח על תגובה זו

    • היא רוצה להכלל בהגדרה דתיה גם אם היא מצפצפת על ההלכה (ל''ת)

      והכל במימון הקרן החדשה להשמדת ישראל, 17/07/13 09:06


      IP: 89.139.75.118 דווח על תגובה זו

      • קרן שמרן. למה אתם גולשים באתר חילוני?? מותר לכם? (ל''ת)

        דימה, 17/07/13 09:07


        IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

        • מותר לך דימה להיות גוי אוקראיני רק למה דווקא במדינת היהודים (ל''ת)

          תתחיל לארוז לפני שנבעט אותך מכאן לכל הרוחות, 17/07/13 09:09


          IP: 89.139.75.118 דווח על תגובה זו

  • 17.

    במובנים רבים, "שמירת נגיעה" מגנה בגיל ההתבגרות על בנות מפגיעה מינית

    דעה מורכבת. כנסו, 17/07/13 08:57

    את צודקת שצריך לחנך את הבנות וגם את הבנים לכבוד הדדי, אבל גם הרבנית צודקת שמתן היתרים לחרוג מן ההלכה לא תוביל אנשים להיות מאושרים יותר. הרב צבי יהודה קוק נגע בנשים- כלומר, החזיק את ידן כששוחח אתן, אך לא היה בכך משהו מיני. השאלה היא האם אנו יכולים לראות בהכלה הכוונה לכבוד הדדי וגם חינוך לנישואין? האם אפשר לשוחח בשפה שאומרת לצעירים - כוונו עצמכם לנישואין, בחרו בתבונה אבל אל תחשבו שהתאהבות סוערת תבטיח לכם חיי נישואין טובים. לכן כדאי אולי לבחור מישהי שלא "מסעירה" אבל שחולקת אתך מערכת ערכים, סגנון חיים, השקפת עולם. לאורך הדרך תצטרכו לבנות חיים משותפים. מין לשם מין גורם לייאוש ולבדידות יותר גדולה. אצל החילונים והרפורמים הניסוי הזה נכשל.

    IP: 95.86.99.194דווח על תגובה זו

    • איזה שטויות. אז אין אצלנו פגיעות מיניות? מישהי פה חיה בלה-לה-לנד... (ל''ת)

      אני דתי וכמעט לא פגשתי דתיות שלא עברו הטרדה כלשהי, 17/07/13 09:09


      IP: 192.117.158.19 דווח על תגובה זו

      • יש יותר פגיעות מיניות, אונסים קבוצתיים בחברה החילונית (ל''ת)

        גם בחברה הדתית יש אך פחות בשל איסור ייחוד ונגיעה, 17/07/13 09:14


        IP: 95.86.99.194 דווח על תגובה זו

        • יש 'רק' 3.700 מקרי אונס בשנה במדינת ישראל וזה רק קצה הקרחון.. (ל''ת)

          רובן אינן מתלוננות כי מערכת המשפט חוקרת אם נהנתה.., 18/07/13 00:25


          IP: 2.55.127.167 דווח על תגובה זו

        • לא נכון. המספרים דומים- מידת ההשתקה שונה.

          תבררו בקווי הסיוע, 11/08/13 17:45

          את הנתונים ניתן לשמוע מהארגונים שתומכים בנפגעים.
          בקו הסיוע לנשים דתיות נפגעות תקיפה מינית ובקו הסיוע לגברים דתיים נפגעי תקיפה מינית, מכירים היטב את הנתונים.
          המצב בשטח דומה בקבוצות השונות באוכלוסיה- דתיים, שאינם שומרי מצוות וחרדים.
          ההבדל הוא במידת ההסתרה, ובמידה בה תומכים בנפגעים.

          IP: 82.81.109.201 דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד. וה"שיח" המיותר ישפוך את התינוק עם המים. (ל''ת)

      אצל החילונים מותר הכל. יותר טוב להם?, 22/07/13 12:42


      IP: 192.116.209.200 דווח על תגובה זו

    • איזה ניסוי נכשל בדיוק?

      יואל, 30/07/13 08:09

      כמו בכל דבר, יש יתרונות וחסרונות לפתיחות מינית ולסגירות מינית, ומן הסתם עדיפה דרך האמצע על קיצוניות לאחד מן הצדדים. אבל לא הבנתי על סמך מה החלטת שה"ניסוי" אצל החילוניים והרפורמיים (כאילו שיש באמת קבוצה כזו לעניין הפתיחות המינית) "נכשל"? מה היו מטרות הניסוי? מה הושג ומה לא? האם איזשהו "ניסוי" אצל הדתיים \\ החרדים \\ החרדלניקים "הצליח"?

      IP: 85.65.166.19 דווח על תגובה זו

  • 16.

    אני רווקה בת 35 . אני שומרת נגיעה בקנאות אבל מאוננת באופן קבוע. (ל''ת)

    מוריה כהן, 17/07/13 08:41


    IP: 147.237.70.106

    • ממש מצב אידיאלי. העיקר שאת "שומרת על ההלכה" (ל''ת)

      בדיוק על זה נאמר תפסת מרובה לא תפסת, 17/07/13 09:02


      IP: 192.117.158.19 דווח על תגובה זו

      • איפה כתוב שלאישה אסור לאונן???

        בני, 17/07/13 09:32

        לגבר אסור, כי זה הוצאת זרע לבטלה.

        מוריה, אני מאחל לך זיווג הגון וכל הכבוד שאת דואגת לעצמך להשתחרר מעט.
        ותמשיכי להיות צדיקה ולשמור נגיעה, לא מובן מאליו, זה רק יסייע לך לשמור על עצמך עד שתמצאי את האחד.

        IP: 85.250.58.221 דווח על תגובה זו

    • לפחות את דואגת שלא יהיו שם קורי עכביש (ל''ת)

      רונית, 17/07/13 09:53


      IP: 109.67.141.140 דווח על תגובה זו

      • אני יכול לעזור לה (ל''ת)

        ס, 17/07/13 11:32


        IP: 213.151.58.91 דווח על תגובה זו

    • אין איסור (ל''ת)

      אין איסור, 17/07/13 13:00


      IP: 77.125.83.169 דווח על תגובה זו

  • 15.

    קולך הוא עוד ארגון הממומן מהקרן החדשה להשמדת ישראל

    מתוך אתר העמותה, 17/07/13 08:35

    פעילות קולך מתאפשרת תודות לתרומותיהם הנדיבות של: קרן נתן קמינגס, קרן דפנה יזרעאלי, הקרן החדשה לישראל קרן טאובר, קרן נשים יהודיות של חופי פאלם ביץ' וקרן גולדמן.

    IP: 89.139.75.118

  • 14.

    נשים כמוכן הורסות את התורה......

    יניב, 17/07/13 08:35

    מעטות הן הצדיקות בישראל שמבינות את החשיבות של שמירת נגיעה ונישואין מוקדמים.

    IP: 79.179.117.169דווח על תגובה זו

    • ללדת 12 ילדים, לחיות על חשבון המדינה ולהיראות כמו פרה. אגב - מותר לך

      דימה, 17/07/13 09:04

      אינטרנט?

      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

      • מסתננים גויים אוקראינים יש ללכוד ולבעוט חזרה לאוקראינה (ל''ת)

        אל תבליגו יותר-עת לפעול, 17/07/13 09:14


        IP: 89.139.75.118 דווח על תגובה זו

      • מה רע בילדים? אם היא משלמת מיסים מותר לה לקבל בחזרה.

        ר, 17/07/13 10:06

        היא לא חיה על חשבון המדינה. היא תורמת לפחות לפי מה שהיא מקבלת!

        IP: 213.151.58.91 דווח על תגובה זו

      • ודרך אגב אתה נראה כמו חזיר. וכן: מותר אינטרנט. (ל''ת)

        ר, 17/07/13 10:08


        IP: 213.151.58.91 דווח על תגובה זו

  • 13.

    עוד הוכחה למה הדת צריכה לעבור מן העולם

    , 17/07/13 08:34

    כתונת משוגעים שגורמת לאנשים להתנהג הפוך לצרכים האנושיים.

    מגעיל !

    IP: 85.250.81.228דווח על תגובה זו

    • "עוד הוכחה" אתה כבר בהוכחה השניה ואיפה הראשונה ?? (ל''ת)

      שונא דמגוגים, 17/07/13 17:43


      IP: 2.54.230.155 דווח על תגובה זו

    • לפעמים רצוי קצת לרסן את ה"צרכים" האנושיים

      , 29/07/13 19:42

      אתה יודע , גם אונס הוא לפעמים 'צורך' אנושי

      IP: 84.228.227.163 דווח על תגובה זו

  • 12.

    גם להניח תפילין כל בוקר זה קשה מאוד,אז אולי נפסיק?!?!

    מישהו דתי, 17/07/13 08:33

    את רצינית?! ברור שיש קושי.גם בשנות ה20 המוקדמות יש את הקושי הזה,וכל שכן בגילאים מאוחרים יותר... אך מכיוון שזה קשה זה אומר שזה בסדר לעבור על האיסור הזה?! אני לא מכיר אף מצווה שממש קל לעשות אותה.. לא קל לי לברך אחרי האוכל,ולא קל לי ללכת לתפילה כל יום 3 פעמים,ולא קל לי ללכת עם ציצית, ובכלל לא קל לי לשמור על הברית... אז לפי דברייך זה בסדר לעבור עליהם?

    IP: 46.116.164.154דווח על תגובה זו

    • השוואה מגוחכת. ההשוואה האמיתית היא להפסיק לישון או לאכול. (ל''ת)

      על העיוורון, 17/07/13 09:03


      IP: 192.117.158.19 דווח על תגובה זו

  • 11.

    אין ספק שהדתיים הציונים רחוקים מאוד מהמצוות.

    כל ההשקפה שלהם בנוייה על אנשים חסרי דעת תורה,, 17/07/13 08:32

    ואלו התוצאות.

    מעתה אל תאמר דתיים, אלא מסרוחניקים מחללי שם שמים, או באופן מעודן יותר דתילונים.

    שם רשעים ירקב בב"א.

    IP: 31.154.250.237דווח על תגובה זו

    • יהודים כמוך גורמים לי לחשוב (ל''ת)

      שהיטלר היה צריך לעשות עבודה יותר טובה, 17/07/13 08:37


      IP: 62.17.146.151 דווח על תגובה זו

    • ואיזה רב נתן לך אישור לגלוש באתר חילוני? אתה חרדלניק מסריח מאונן (ל''ת)

      בני, 17/07/13 09:06


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

      • מותר לך להיות גוי רק למה אתה חייב להיות במדינת היהודים (ל''ת)

        תתחיל לארוז לפני שנבעט אותך מכאן לכל הרוחות, 17/07/13 09:12


        IP: 89.139.75.118 דווח על תגובה זו

        • נבעט את אמא שלך מכאן, יהודי עלאק , יא סוטה (ל''ת)

          ל, 18/07/13 03:14


          IP: 46.117.173.249 דווח על תגובה זו

    • כמה שנאת חינם והסתה בטוקבק אחד (ל''ת)

      ד, 17/07/13 10:19


      IP: 213.151.58.91 דווח על תגובה זו

    • אתה כנראה מאונן הרבה (ל''ת)

      ., 17/07/13 10:50


      IP: 147.237.73.201 דווח על תגובה זו

    • ברור כשמש- אתה מאונן כרוני ומוציא את תיסכולך על אחרים (ל''ת)

      סער, 18/07/13 00:45


      IP: 185.3.146.87 דווח על תגובה זו

  • 10.

    ניפוץ עוד אשליות- לא כל הדתיים מאמינים ביצורים דימיוניים...

    יש כיפה אין אלוהים, 17/07/13 08:21

    בעצם רובם לא-אחרת איך אפשר להסביר את כמות העבירות ההלכתיות שדינן מוות שמבוצעות על ידי כל דתי ממוצע כל יום בחייו...???

    IP: 46.117.37.224דווח על תגובה זו

    • אני לא מתעסק בחיים שלך אתה לא תתעסק בחיים שלי (ל''ת)

      ר, 17/07/13 10:15


      IP: 213.151.58.91 דווח על תגובה זו

    • אני חובש כיפה ומודה שאני לא מקיים את כל ההלכות אבל אני לא

      ר, 17/07/13 11:39

      מנסה לכפות את הדת או להתערב בחיי אנשים חילוניים (למשל אם חילוני יגיד לי שהוא נסע בשבת לטבריה למשל אני יגיד לו יופי איך היה) אני מפרגן לחילוני גם כשהוא מספר לי על דברים שהוא עשה כמו חילול שבת ועוד.
      באותה מידה אני מצפה ממנו שלא ישפוט אותי ולא יתערב לי בחיים ולא יגיד לי מה לעשות. אפילו שאני חובש כיפה. זה העניין הפרטי שלי. כל עוד אני לא פוגע באחרים אין לאף אחד רשות להגיד לי מה לעשות. ולא! אני לא צבוע כי אני לא טוען שאני צדיק (במונחים דתיים)

      IP: 213.151.58.91 דווח על תגובה זו

  • 9.

    אם נוגעים עם כפפות זה נקרא נגיעה? (ל''ת)

    נגעתי ונרגעתי, 17/07/13 08:14


    IP: 212.179.213.113דווח על תגובה זו

  • 8.

    ניפוץ אשליה ?? אולי שלך בלבד המנסה לרבע את העיגול (ל''ת)

    יהודי זה מה שאומרת ההלכה לא המצאות שלך, 17/07/13 08:14


    IP: 95.35.20.66דווח על תגובה זו

  • 7.

    למי שרוצה לקבל תואר דתי מחמד שלא קשור להלכה יש את הריפורמים המשומדים (ל''ת)

    למה את חייבת להידבק ביהודים ??, 17/07/13 08:13


    IP: 85.64.146.104דווח על תגובה זו

  • 6.

    מי שלא שומר נגיעה הוא לא דתי בדיוק כמו מי שלא שומר שבת וכו' כו' (ל''ת)

    אהבלית ניו אג'ית מתוסבכת, 17/07/13 08:12


    IP: 147.237.70.107דווח על תגובה זו

    • לעצור הכללללל!!!! הטוקבקיסט המתוסכל החליט שמי ששומר נגיעה לא דתייייייי (ל''ת)

      ברגע זה חתכת איזה חצי מהמגזר..., 17/07/13 09:00


      IP: 192.117.158.19 דווח על תגובה זו

      • מי ש-לא- שומר כמובן... (ל''ת)

        ברגע זה חתכת איזה חצי מהמגזר...,, 17/07/13 09:01


        IP: 192.117.158.19 דווח על תגובה זו

        • אפשר לחתוך 90% מהמגזר המזוייף שלך עם הכיפה חצי שקל (ל''ת)

          אליהו הנביא, 17/07/13 09:04


          IP: 89.139.75.118 דווח על תגובה זו

          • מי הרשה לך בכלל לגלוש באינטרנט חתיכת צבוע?

            הפוסל במומו פוסל ., 17/07/13 09:17

            אתה מעז להמרות את פיהם של רבנים?
            לחלוק על תלמידי חכמים?
            למה? מי אתה בכלל? ואתה עוד מעז להגיד על חובשי הכיפות הסרוגות שהם מזויפים?
            אתה בדיחה.

            IP: 192.117.158.19 דווח על תגובה זו

            • דווקא יש לי אישור רבני להלחם בכם בכל כלי התקשורת (ל''ת)

              כיפה חצי שקל, 17/07/13 09:23


              IP: 89.139.75.118 דווח על תגובה זו

              • אתה גם יכול לחבוש סומבררו מקסיקני

                חילוני, 17/07/13 09:50

                זה עדיין לא עושה אותך אדם טוב יותר ואפילו לא חכם גדול.
                אולי במקום להלום באינטרנט באנשים עם כיפה קטנה משלך תלך לעבוד? ותן את אותה המלצה לרבנים המזורגגים שנתנו לך את ההיתר.

                IP: 109.67.141.140 דווח על תגובה זו

              • הרב נתן לך אישור לבטל תורה? אחלה רב...

                על מי אתה עובד?, 17/07/13 10:35

                כנראה שהרב יודע שאתה כזה שבבניק שאין טעם שתשב בבית המדרש ותלמד תורה...

                IP: 192.117.158.19 דווח על תגובה זו

            • חשבת שאשאיר את המגרש הזה פנוי בשבילך ?-אז חשבת. (ל''ת)

              א, 17/07/13 17:45


              IP: 2.54.230.155 דווח על תגובה זו

          • לקטרג על עם ישראל הרבה יותר קשה מאיסור נגיעה

            דב, 17/07/13 10:18

            תחליף את הכינוי שלך לא מתאים לדעות

            IP: 109.67.140.54 דווח על תגובה זו

    • ומה בנוגע

      dundy, 17/07/13 10:35

      להומוסקסואל או לסבית שמקיימים את רוב המצוות מתפללים שומרים שבת ואוכלים כשר הם נחשבים לדתיים או מה?

      IP: 79.176.153.236 דווח על תגובה זו

  • 5.

    רגע.. את גם בעד שבני זוג נשואים יקיימו יחסים עם אחרים? (ל''ת)

    באמת אני רוצה להבין איפה הגבול, 17/07/13 07:20


    IP: 95.86.86.212דווח על תגובה זו

  • 4.

    אם הייתם יודעים כמה דתיים נוגעים בי בגני ההומואים... (ל''ת)

    חרמנים צבועים, 17/07/13 06:56


    IP: 37.142.20.112דווח על תגובה זו

    • שקרן צבוע! ודרך אגב לא כל אחד שנראה דתי הוא באמת כזה (ל''ת)

      ג, 17/07/13 10:18


      IP: 213.151.58.91 דווח על תגובה זו

      • 90% ממכם מחופשים.. מה אתם עושים בחדרי חדרים כולם יודעים (ל''ת)

        חרמנים אש, 17/07/13 11:16


        IP: 62.0.86.89 דווח על תגובה זו

    • תגובה גדולה... הצחקת אותי. תודה (ל''ת)

      גדי גדולי, 17/07/13 23:09


      IP: 108.182.38.142 דווח על תגובה זו

  • 3.

    זו ההלכה ועל כן אין מה לדבר.

    alon, 17/07/13 06:22

    exactly.what else do you want. follow the book or go home. don't impeach stories for lost girls.
    the modernization you and people like you does not help a tiny bit for Judaism.
    as one who grew up in Kipa Sroga yeshuv I can tell you its better being not religious at all than finding all the workarounds and BS you guys invented to feel better with your deeds.

    IP: 174.48.145.23

  • 2.

    הייתי בכנס וחבל מאד ש

    , 17/07/13 03:35

    שדיברת סחור סחור, הקראת חמישה עמודים על תאוריות פסיכולגיות חסרות שורה אחרונה.
    לדעתי שתי הדעות הקיצוניות שהובאו (הכותבת והרבנית מלמד) דיברו בשפה דומה: שתיהן התעלמו מהמורכבות והביעו דעה חד צדדית.
    היה פאנל לא מאוזן, לא מפרה, ולא יוצר שיח.

    IP: 2.55.118.18דווח על תגובה זו

    • והיו שם רווקות שדיברו לעניין (ל''ת)

      הייתי בכנס, 17/07/13 13:11


      IP: 132.64.36.78 דווח על תגובה זו

  • 1.

    "לעולם יהיה אדם רך כקנה ואל יהיה קשה כארז"

    Yossi, 17/07/13 02:57

    ככה חז"ל חשבו.

    הרבנים המובילים מתחרים מי הקשה ביותר. החרדים שביטלו את כל גיורי דרוקמן הם האידאל של הדור הזה.

    IP: 199.233.58.11דווח על תגובה זו

    • רגע אתה רציני או שאתה אומר את זה בציניות ? (ל''ת)

      מירון, 17/07/13 10:03


      IP: 85.65.111.29 דווח על תגובה זו

    • אם רך לך כקנה, קח גלולה כחולה והיה קשה כארז! (ל''ת)

      האדמו''ר מפייזר, 17/07/13 12:08


      IP: 212.199.71.70 דווח על תגובה זו

      • שולחת לאדמור מלאי של גלולות כחלחלות. (ל''ת)

        שולה, 20/07/13 16:46


        IP: 84.110.32.209 דווח על תגובה זו

    • וחז"ל התירו לך משהו שהיא מדברת עליו כאן??? הם אפילו הוסיפו איסורים (ל''ת)

      להרחיק מן העברה!, 17/07/13 17:06


      IP: 85.250.163.172 דווח על תגובה זו

    • מי אתה שתבזה תלמיד כחם ותקרא לו דרוקמן - שלא תוציא שנתך אמן. (ל''ת)

      סער, 18/07/13 00:49


      IP: 185.3.146.87 דווח על תגובה זו