• 96.

    הנושא הזה לא דורש לעקוף את ההלכה

    , 29/10/13 22:17

    אפשר לחוות זאת גם ברווקות.
    בואו נבין התורה מחפשת את טובתינו.
    בשום פנים ואופן לא להכביד עלינו.
    אם רווקה טובלת במקווה היא טהורה ומבחינת המשגל אין שום איסור הלכתי, אם היא מחליפה גברים כמו גרביים אז היא כבר נכנסת לחשש- "לא יהיה קדש בב"י" וכ"ו מבחינת הזרע לבטלה יש מלא פתרונות רפואיים (קונדום וגלולות זה ז"ל)בהיתר גמור.
    פשוט להתייעץ עם רב שמבין והכל בסדר
    By the way-
    אם זה לא חד פעמי אז צריך לבדוק עם רב (לא ווירטואלי.) מה בקשר לאשת איש.
    לסיום אני אברך בהצלחה לכולם-
    וווו.... תעשו חיים (-; (-: (-;

    IP: 46.19.80.60דווח על תגובה זו

    • כאברך חשוב, (ל''ת)

      ששון, 25/06/15 09:49


      IP: 95.86.75.52 דווח על תגובה זו

    • אם אברך אתה,

      ששון, 25/06/15 09:50

      כיצד תסביר את הגמרא, שאומרת:

      ''רב מנגיד אמאן דמקדש בביאה משום פריצותא''.

      IP: 95.86.75.52 דווח על תגובה זו

  • 95.

    ל -30 מוזמן להתקשר :)

    ברסלבית, 07/08/13 12:18

    02-5410100

    IP: 93.173.14.107דווח על תגובה זו

  • 94.

    אשמח להיפגש עם כל הרווקות הדתיות שנכנעו לדחפים המיניים הטבעיים שלהן (ל''ת)

    הצועד בנעליו, 03/08/13 21:04


    IP: 77.127.60.224דווח על תגובה זו

  • 93.

    מעל גיל 24 - דתיות/חרדיות לא שומרות נגיעה.

    שומרת, 01/08/13 18:47

    מי ששומרת נגיעה בגיל כזה - יש לה המון בעיות חברתיות אחרות ,פחד מקשר זוגי קבוע ואולי צריכה טיפול.

    IP: 132.64.217.127דווח על תגובה זו

    • מאיזה רגע הן לא שומרות? בגיל 24 ודקה

      ל''שומרת'', 04/08/13 00:10

      24 ויום?
      24 וחצי?

      על איזה מחקר את מבססת את הקביעה שלך?
      מה אחוז סטיית התקן?

      בקיצור - שטויות. כמו כל אלה שנופלים ומנסים לתרץ זאת בלהטיל על מישהו אחר את הבעיה.
      כן - קשה, בהחלט. החוסר בזוגיות על כל רבדיה מורגש מאד, על אף הבניה העצמית בכל יתר התחומים.לכן גם מתאמצים מאד בכל מיני דרכים למצוא את האחד/ת.
      יחד עם זה יש כאלה - בנים ובנות שבכל זאת מאמינים שאם כך נקבע אז צריך לקיים, מכוח האמונה במי שנתן תורה. ולא - הם לא יותר דפוקים מאלו שהחליטו שזה בלתי אפשרי...

      IP: 93.173.165.40 דווח על תגובה זו

  • 92.

    GET MARRY

    ATALIA, 30/07/13 22:35

    A PERSON WHO CHOOSES HIS WAY IN LIFE AND COMPLAINING ABOUT THAT IS NOT REASPONSOBLE AND CJILDISH!
    YOU DON'T WRITE WHY YOU DIDN'T GET MARRY?
    IS THIS YOUR CHOISE?
    IF SO TAKE THE RESPONSIBILITY!

    IP: 98.234.217.50דווח על תגובה זו

    • GET ENGLISH LESSONS! (ל''ת)

      WOMAN, 06/08/13 16:51


      IP: 85.99.110.233 דווח על תגובה זו

  • 91.

    בתור חרדית...

    , 24/07/13 20:18

    נשואה, אני מציעה לרווקות, תתפשרי על מראה חיצוני ( כולם מתקמטים בסוף), ועל כסף (תעשו הסכם ממון ) ואפילו על ארץ מגורים, ותתחתנו כבר למען ה'. קחי אפילו אלמן עם ילדים בוגרים וכמובן בעל מידות טובות ותגאלי את עצמך והכי חשוב.... כן, כן לשאול בשידוך אם הוא בעל און גברי ומה הוא מוכן לעשות אם תתעוררנה אצלו בעיות בתחום וגם את זה תעגנו בהסכם טרום נישואין. חבל על עוגמת הנפש שלך אם תצטרכי שיספק אותך בדרכים לא קונבנציונליות כל הזמן. זה כיף רק לגוון לפעמים. בהצלחה:)))

    IP: 2.55.120.9דווח על תגובה זו

    • הנה דוגמה טובה למה אף אחד לא רוצה להתחתן עם ישראליות, אם

      מי רוצה נשים כאלה בכלל., 26/07/13 21:47

      הן חרדיות או חילוניות.

      IP: 84.238.46.113 דווח על תגובה זו

  • 90.

    מה יש לשוחח על זה?! ההלכה אוסרת חיי אישות ללא נישואין נקודה.

    דלית, 21/07/13 04:14

    אני לא מבינה את הכותבת: מי שמסיבותיה נשארת רווקה עד גיל מאוחר היא נועדה לחיים חסרי מימוש. הרי לחשוב שאשה בשלה בשנות העשרים המאוחרות לחייה שעדיין לא חוותה מיניות עם בין זוג, הופך אותה לאומללה. כשההלכות נכתבו נשים נישאו בגיל נערות וע"י כך נמנע מהן הצער שבדבר( אך מצד שני הן חוו טראומה שגבר מבוגר מהן, על פי רוב בשנים רבות, מבקע את בתוליהן "ומכאיב להן שם", בעודן בעצם ילדות שלא בשלות לחיי נישואין כך שאינני יודעת מה יותר גרוע). אין בעצם על מה לשוחח כי אף רב לא יתיר קיום יחסים שלא במסגרת חתונה. הכותבת, חוץ מלשחרר כתרזיס ותו לא.

    IP: 62.90.91.240דווח על תגובה זו

    • לא נראה לי שהמטרה לדבר על יחסי אישות, אלא על דברים אחרים (ל''ת)

      ל''ת, 21/07/13 19:45


      IP: 132.64.33.10 דווח על תגובה זו

    • אולי יש מקום להתיר נשואין רשמיים לשתי נשים.

      אני, 28/07/13 16:28

      מי שמסיבותיה נשארת רווקה עד גיל מאוחר היא נועדה לחיים חסרי מימוש -- על כך הכאב. לא לך לשפוט, ולא לך לתרץ את הגורמים. בתגובתך יש הרבה רוע ואטימות. הכותבת מחפשת אינטימיות, ומתלוננת שהמסגרת אינה פתוחה לרווקות, ובצדק.
      בימים עברו, היה מותר לשאת שתי נשים, המוסלמים יכולים לשאת עד ארבע בו זמנית. יתכן ויש לאפשר את מציאות דור התנך. אפשרות זו היתה פותרת הרבה בעיות של נשים רווקות, ונשים נשואות ללא יכולת ללדת. הילד היה מטופל על ידי כולן.

      IP: 68.80.252.249 דווח על תגובה זו

      • מה נסגר אתכם???

        , 31/07/13 01:25

        את/ה רציני/ת????!!!!
        נישואין לשתי נשים??
        לחלוק אהבה עם שתי נשים??-עדיף להישאר רווקה!
        תרגעו, לא מתחתנים בכל מחיר. אחרי הכל זה רב הזמן שעוד נותר וצריך לחיות אותו בטוב,באהבה, מתוך רצון ולא מתוך סבל,פשרה או ברירת מחדל! אז לא,זה לא פתרון לשאת שתי נשים.

        IP: 93.172.166.251 דווח על תגובה זו

    • גם קתרזיס זה חשוב. לא מדברים על זה בכלל הרי (ל''ת)

      woman, 06/08/13 16:53


      IP: 85.99.110.233 דווח על תגובה זו

  • 89.

    אמיתי ומרגש. לא יודעת מה הפתרון (ל''ת)

    הייתי בכנס, 17/07/13 13:06


    IP: 132.64.36.78

  • 88.

    אז יאללה, תעברי לקונסרבטיבים (ל''ת)

    למה את מתעקשת להיות אורתודוקסית?, 16/07/13 21:15


    IP: 132.64.44.231דווח על תגובה זו

    • כל כך אינפנטילי

      דוד צ., 16/07/13 22:12

      היא מבקשת שיח, לא פורקן עול מוחלט!

      IP: 37.60.41.48 דווח על תגובה זו

  • 87.

    מרגש, וכואב, ונוגע

    ס', 16/07/13 19:54

    ומי שחיה במצב של רווקות מאוחרת, בהחלט נאלצת להתמודד גם ע ם זה. וזה כל כך עצוב. וכל כך משאיר אותנו לא ב"גיל" שלנו מהבחינה הזאת. כואב.

    IP: 85.65.200.116דווח על תגובה זו

  • 86.

    שאלה מאיזה שלב הגמירה הופכת שפיכת זרע לבטלה (ל''ת)

    זו שאלה חשובה וכל פעם ''חכם'' מוחק אותה, 12/07/13 07:53


    IP: 199.48.147.39דווח על תגובה זו

    • ברור ששפיכה וגינאלית כשרה, אוראלית ואנאלית נדמה לי שנאמר כי (ל''ת)

      גם מותר לקיים מין שלא כדרכה וזה עדיין כשר, 12/07/13 07:54


      IP: 199.48.147.39 דווח על תגובה זו

      • כעשיו נשארת השאלה לגבי שפיכה על עור האישה האם זה כשר (ל''ת)

        או ניחשב משחית זרעו על הארץ .., 12/07/13 07:55


        IP: 199.48.147.39 דווח על תגובה זו

        • בתרומות זרע להשבחה סיפרו לי שדתיים משתמשים בקונדום עם חור זעיר (ל''ת)

          בכדי שלא תהיה שז''ל - איך זה מסתדר עם אנאלי ואוראלי, 12/07/13 07:55


          IP: 199.48.147.39 דווח על תגובה זו

          • האם מישהו יודע ההלכה המדוייקת - והמנהגים בזרמים השונים (ל''ת)

            זו שאלה הלכתית מדוייקת - נא לא למחוק, 12/07/13 07:57


            IP: 199.48.147.39 דווח על תגובה זו

            • מצד אחד כל שפיכה שאיננה בעלת פוטנציאל לרבייה כאילו פסולה (ל''ת)

              מצד שני הגמרא מתירה מין שהאישה רוצה: אנאלי ואוראלי, 12/07/13 07:58


              IP: 74.120.13.132 דווח על תגובה זו

              • מדוע אין לאף אחד הידע או האומץ לתת תשובה לעניין בנושא זה (ל''ת)

                עם כל הפתיחות - כולם לא יודעים את ההלכה בנושא!!, 12/07/13 07:59


                IP: 74.120.13.132 דווח על תגובה זו

                • גם לא ברור האם סקס עם קונדום בלי חור זעיר מותר או לא (ל''ת)

                  איפה המורה נבוכים בתחום?, 12/07/13 08:00


                  IP: 74.120.13.132 דווח על תגובה זו

                • חלק מהתשובות

                  שמש, 17/07/13 12:08

                  אז ככה ,גם מין אוראלי ואנאלי ז"א ביאה דרך איברים היא ביאה לכל דבר ואסורה כשזה לא בין בני זוג נשואים
                  היא מותרת לזוג נשוי ואפילו שלא מביאה ליצירת הריון כמו שגם לא אסור לשכב עם אשתו כשהיא בהריון או שכבר אין לה ווסת
                  הרמב"ם רק אומר שגם שזה לא אסור כל אדם צריך להשמר לא לדרדר עצמו לעולם שכולו תאוות .
                  השו"ע בכל מקרה אוסר אלא רק בדרך הרגילה
                  יוצא מכאן שאין "ליד"
                  והחברים הרווקים הם בבעיה.

                  IP: 79.183.51.57 דווח על תגובה זו

  • 85.

    מרגש.. וגם עצוב. אמיתי (ל''ת)

    , 11/07/13 20:26


    IP: 132.64.37.194דווח על תגובה זו

  • 84.

    כל הכבוד על האומץ. מקסים. (ל''ת)

    ל''א, 11/07/13 19:31


    IP: 93.172.125.245דווח על תגובה זו

  • 83.

    כתבה מרגשת ועדינה. כל הכבוד. מקסים.

    עוד, 11/07/13 18:25

    היטבת לתאר את המציאות.

    IP: 93.172.125.245דווח על תגובה זו

  • 82.

    מה שיח איזה שיח

    תקוות האלמנות וישועת הגלמודות, 11/07/13 16:58

    מה יעזור לך שיח ? תשבו כמה בנות ותקטרו כמה אתן חרמניות ? זה רק יחמיר את התופעה
    ואם כבר את מתכוננת לפתור את הבעיה עם חילוני חמוד - תגזמי את השיח הוא רק יפריע לכייף

    IP: 192.116.232.69דווח על תגובה זו

  • 81.

    התבכיינות לשמה, למה זה טוב ??

    רווקה לשעבר, 11/07/13 11:56

    כולם יודעים שקשה לך ומשתתפים בצערך. אף אחד לא יכול לעזור לך, רק את בעצמך.
    אם תחליטי לחיות שלא בהתאם להלכה, לא יתלו אותך בראש חוצות, זה מקובל היום (את הרי לא חרדית קיצונית). רק אל תצפי שהרבנים יושיעו אותך, זה לא תפקידם.
    מי שמעדיפה לשמור על ההלכה עם כל הסבל הכרוך בכך, כל הכבוד אבל על מה יש "לשוחח" ??

    IP: 85.65.109.34דווח על תגובה זו

  • 80.

    אני חייב לדעת - מאיזה גבול שפיכת זרע עם אישה הופך לשז"ל (ל''ת)

    רק בוגינה? בפה? ברקטום? על הגוף? או רק לארץ?, 11/07/13 08:08


    IP: 142.4.210.12

    • אמרו חז"ל גם לשכב עם אישה שלא כדרכה מותר (ל''ת)

      מכאן אני מבין שאנאלי ואוראלי כשר?, 11/07/13 08:09


      IP: 142.4.210.12 דווח על תגובה זו

      • אולי גם לגמור על גוף האישה זה כבר לא חטא? (ל''ת)

        מישהו יודע?, 11/07/13 08:09


        IP: 142.4.210.12 דווח על תגובה זו

  • 79.

    סקס אנאלי ממכר ולאחר מכן קשה להגיע לסיפוק בלעדיו (ל''ת)

    גם לאחר החתונה האישה תזדקק לאנאלי בכדי להנות, 11/07/13 08:04


    IP: 94.242.229.125

    • ולאינטיליגנט שמחק התגובה שלי הראשונה - מה שאני אומר בדוק ב (ל''ת)

      בדוק ב 100%קשה להגיע לסיפוק למורגלים באנאל בלעדיו, 11/07/13 08:05


      IP: 94.242.229.125 דווח על תגובה זו

  • 78.

    אז מה ניסית להגיד?

    פופיק, 11/07/13 07:35

    שצריך לדבר על זה? בשביל מה אם את בעצמך אומרת שאת לא מצפה לפתרון?

    IP: 50.53.112.60דווח על תגובה זו

  • 77.

    קופה שימפנזה גם יש לה בתולים. אז מה הקטע של הדתיות (ל''ת)

    יונתן, 11/07/13 07:31


    IP: 76.172.14.205

  • 76.

    לסיפוק מיני ניתן להעזר בsister (ל''ת)

    ענת, 11/07/13 06:29


    IP: 213.57.59.190דווח על תגובה זו

  • 75.

    מישהו יכול להראות לי איפה בתנך כתוב שנשים צריכות להתחתן בתולות.

    תמר, 11/07/13 05:43

    אני פיספסתי את הפסוק הזה (אם יש כזה).
    בחיים לא אמליץ לבת שלי להתחתן בתולה.

    IP: 122.148.75.181דווח על תגובה זו

    • חפשי בגוגל על בתולין וכנסי לויקיפדיה. בדרך כלל

      שחר, 25/07/13 15:03

      ויקיפדיה נותן תשובות טובות

      IP: 46.120.95.136 דווח על תגובה זו

    • שהיא תגדל תני לי את המספר שלה (ל''ת)

      אני אדאג לזה, 28/07/13 17:43


      IP: 85.64.109.253 דווח על תגובה זו

  • 74.

    סקס אוראלי---- זה כשר -----אם האישה בולעת (ל''ת)

    tom, 11/07/13 04:59


    IP: 108.184.251.254

  • 73.

    sex its like food... good food (ל''ת)

    tal, 11/07/13 04:57


    IP: 108.184.251.254דווח על תגובה זו

  • 72.

    אבל זו כל הפואנטה של המסורת וההלכה

    המגיב, 11/07/13 03:46

    יש סנקציה/פרמיה לרווקות כדי לעודד נשים להתחתן ולהביא ילדים. מבחינת החברה הדתית - את בחרת בחירה גרועה ולכן מגיע לך לסבול...
    אז נכון - לא כופים נישואין. פשוט גורמים למי שרוצה להיות רווקה קושי גדול.

    IP: 85.65.51.70דווח על תגובה זו

  • 71.

    אצל הגברים זה עוד יותר גרוע! סבל נוראי! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 11/07/13 00:22


    IP: 109.67.1.219דווח על תגובה זו

    • הבעיה היא שגם אחרי הנישואים חצי מהזמן אסור! שבועיים כל חודש! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 11/07/13 00:22


      IP: 109.67.1.219 דווח על תגובה זו

      • לא בדיוק... הריון-הנקה...הריון הנקה (ל''ת)

        דוסית משתוללת, 11/07/13 19:53


        IP: 84.109.103.33 דווח על תגובה זו

  • 70.

    כתבה אמיצה

    , 11/07/13 00:21

    מעריכה את הכותבת צ' שנגעה ברגישות ובעדינות בנושא הכל כך בוער וכל כך מושתק,
    מקווה שזה יעורר הדים לשיח ציבורי והלכתי תואם גיל, כפי שהיא ביקשה לעשות.

    IP: 46.116.95.51דווח על תגובה זו

  • 69.

    ניכרים דברי אמת

    חיים, 11/07/13 00:20

    היטבת לתאר את הדיסונס הגדול של חיי הרווקות בעיקר אצל אנשים שומרי מצוות. צורת הכתיבה שלך מקסימה והצלחת לעורר אותי וגם מי שמסביבי לחשוב על זה בצורה יותר מעמיקה. אין ספק שזה נושא לא קל ולא פשוט וכמאמר השיר אני רודף אחר חוקיך...

    IP: 82.102.141.246דווח על תגובה זו

  • 68.

    הדתיים לאומיים סובלים מתסביך הדת הנוצרית הקתולית. סקס נחשב לחטא

    נאפו, 10/07/13 22:19

    הם חובשים כיפה שדומה מאוד לכיפות של הכמרים וזה מבטא גם דמיון פנימי.

    ציונות דתית היא גרסה של הנצרות.

    לא יודע איך הגיעו לזה אבל יכול להיות שמאות שנים של חיים בצל הנצרות החשוכה, חינכה אותם להיות יותר נוצרים מנוצרים, מעין אור לוותיקן ברומא...

    כואב לי על יוצאי ארצות האיסלאם שנקלעו לחברה הנוראה הזו שמסובכת עד מעל לראש.

    IP: 62.90.95.180דווח על תגובה זו

    • נראה יותר שאתה סובל מהתסביך הנוצרי של אנטי-יהדות ... (ל''ת)

      צר לי עליך אחי המבולבל ..., 11/07/13 02:12


      IP: 2.54.248.231 דווח על תגובה זו

  • 67.

    לנתחיל לדבר

    כל הכבוד- כתבת מאוד יפה, 10/07/13 21:50

    אני ממש מתחברת לדבריך בנוגע לכך שהחברה צריכה לאפשר שיח סביב זה. כל כך הרבה רווקים מרגישים צורך במגע,חום וקרבה כי הרי זה הצורך הכי טבעי שיש אך יחד עם זאת החינוך ומוסכמות החברתיות גורמות למבוכה וכאב רב בקרב הרווקים.  

    IP: 46.19.81.147דווח על תגובה זו

  • 66.

    אפשר לממש חלק מהנשיות המדוכאת!

    זמירה הכט, 10/07/13 21:50

    לרווקה דתייה יש בעיה חד משמעית: הבתולים! הקרום המסתורי הזה מונע ממנה לקיים יחסי מין מלאים, בגלל החשש ש"קלונה" עלול להיחשף לאחר החתונה ואנה היא באה... אבל, בינתיים, עד שיגיע האביר, יכולה הרווקה לאונן כאוות נפשה ללא פגיעה בבתוליה. רק גירוי הדגדגן, שהוא מחוץ לטוח הבתולים - יביא לה סיפוק מיני גדול! אין על זה איסור בתורה יען כי חז"לנו לא ידעו על כפתור הקסמים ההוא... בהצלחה, בנות!

    IP: 85.64.187.94דווח על תגובה זו

    • nice.... i like (ל''ת)

      tom, 11/07/13 04:58


      IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

    • האוננות (כמו משכב של אישה עם אישה) נאסר על ידי

      שחר, 25/07/13 15:13

      הפסוק (ויקרא פרק יח) כְּמַעֲשֵׂה אֶרֶץ מִצְרַיִם אֲשֶׁר יְשַׁבְתֶּם בָּהּ לֹא תַעֲשׂוּ,

      על פי מה שהבנתי הפירוש בהלכה של זה היא למתירנות שהייתה כנראה בתרבות המצרית וכנראה שבהלכה לוקחים את זה כמעט לכל דבר שהוא שונה ממשכב רגיל של אישה וגבר.

      IP: 46.120.95.136 דווח על תגובה זו

    • לא בטוח - אוננות (כמו משכב נשים) כנראה אסורה על ידי

      שחר, 25/07/13 15:20

      הפסוק (ויקרא פרק יח) כְּמַעֲשֵׂה אֶרֶץ מִצְרַיִם אֲשֶׁר יְשַׁבְתֶּם בָּהּ לֹא תַעֲשׂוּ,

      אם הבנתי נכון הפירוש בהלכה לפסוק הזה היא כמעט כל דבר שנחשב שונה ממשכב של אישה עם גבר ושכבר לא נאסר במפורש בשאר התורה.

      ואין לנו תיעוד על מה בדיוק התרחש שם ועל מה בדיוק נאסר אלא רק פירושים.

      IP: 46.120.95.136 דווח על תגובה זו

  • 65.

    שיח חשוב מאוד

    רווקה, 10/07/13 21:44

    העלת נושא שנוגע בכולנו ולצערי אין לו תמיד מקום בשיח הדתי הציבורי.יחד עם זאת אסור לאישה לוותר על הרצון שלה להרגיש נשית  

    IP: 46.19.81.147דווח על תגובה זו

  • 64.

    התשובה טמונה בשם הארגון

    נמרוד, 10/07/13 21:32

    יש פה.
    ויש גם תחת.
    תהני, מתוקה...

    IP: 166.137.101.35

  • 63.

    מה את רוצה להשיג?

    יוגבזרו לך?, 10/07/13 21:28

    איני הבנתי, מה התועלת לדבר על הקשיים שאת חווה יע

    IP: 109.186.62.45דווח על תגובה זו

  • 62.

    למה לדבר הרבה? תזדיינו וזהו (ל''ת)

    איש, 10/07/13 20:55


    IP: 2.55.134.69

  • 61.

    איפה כל התגובות הקודמות? (ל''ת)

    , 10/07/13 20:31


    IP: 85.250.164.148

  • 60.

    "עורך NRG השמאלני א-ל-ע-ד טנא,ממשיך לצנזר את סיפור החרם על מקדונלדס" (ל''ת)

    בעל מעריב בן צבי תחליף את העורך,, 10/07/13 20:14


    IP: 90.185.150.27

  • 59.

    הייתם בכנס קדחתם את המוח שעות - עכשיו תענו לי לשאלות למטה (ל''ת)

    בבקשה זה יהיה מאד נחמד לדעת, 10/07/13 20:02


    IP: 96.44.189.102דווח על תגובה זו

  • 58.

    לדעתי לשכב עם דתיה כשר פי 1000 מלאונן לבד מול פורנו (ל''ת)

    גם אם לא גומרים בסוף אלא עוצרים, 10/07/13 20:00


    IP: 96.44.189.102

  • 57.

    האם אישה לא נושאה יכולה ללכת לים להטהר לפני סקס עם בחור דתי? (ל''ת)

    ואז הוא לא מקבל ממנה טומאת נידה?, 10/07/13 19:58


    IP: 96.44.189.102דווח על תגובה זו

    • הטבילה אמורה להיות בעירום מוחלט ללא חוצץ ,לכן אפשרי בים הלילות (ל''ת)

      הרב מרן פרנציסקוס עובדיה ,הקבלן י-ם, 11/07/13 17:32


      IP: 62.219.180.180 דווח על תגובה זו

      • קבל תיסלאם הרב פרנציסקוס

        פרנציסקוס, 30/07/13 01:11

        תיסלאם

        IP: 81.182.240.130 דווח על תגובה זו

  • 56.

    מתוקה,לכי תטבלי,ועשי מה שאת רוצה..הכל בראש...

    רב, 10/07/13 19:57

    כל מה שכתבתי למעלה זה אמיתי...
    לכי תטבלי,תכירי בחור חילוני נחמד באיזה פאב יסכים לעשות מצווה וללמד אותך הכל..תתפרקי פעמיים בשבוע בזמן שמותר לך לפי ההלכה,שזה יהי בסודיות ,בשקט שאף אחד לא יידע...ותתחתני אחר כך עם בחור ישיבה כשר...

    זה נשמע לא טוב??תקראי את מה שכתבת ותביני..

    בגדול חרם דרבנו גרשום הייה טעות היסטורית..היהדות מתירה נישואי שני נשים..אם לרבנים היו כתפיים..היו מתירים להתחתן עם בנות 35 + שצריכים ללדת ילדים והיתה הרווחה לכולם..

    אשתי לא הייתה מסכימה אבל בזה אשם חרם דרבנו גרשום...שיתבטל מהר אינשאללה

    IP: 212.76.104.75דווח על תגובה זו

  • 55.

    כשאת כותבת אינטימיות - האם הכוונה להגיע לסיפוק עם גבר או לסתם (ל''ת)

    סיפוק באוננות או אולי עם חברה, 10/07/13 19:55


    IP: 194.132.32.43

  • 54.

    עוד שאלה אם גומרים על גוף האישה זה שז"ל? או לא (ל''ת)

    אני לא מבין ההלכה בקטע של מהיכן זה עבירה, 10/07/13 19:53


    IP: 80.202.84.185

  • 53.

    אגב סקס אוראלי זה כשר אם האישה בולעת - לא שז"ל? (ל''ת)

    לא שאלתי את הרב שלי - הוא בקטע של בנים, 10/07/13 19:52


    IP: 194.132.32.43

  • 52.

    כתבה אמיתית ועמוקה

    ש', 10/07/13 19:50

    כל הכבוד לכותבת שכתבה דברים מתוך עומק ואמת. כל הכבוד שהחלטת לגעת בצורה אמיתית ולא מרוחקת בנושא קשה ואינטימי כל כך.

    IP: 109.64.109.63דווח על תגובה זו

  • 51.

    אני נגד סקס אנאלי זה ממכר ואחר כך קשה להגיע לסיפוק בלעדיו (ל''ת)

    ולגמור לאישה באנאלי זה כשר? - לא שז''ל?, 10/07/13 19:49


    IP: 194.132.32.43

  • 50.

    בחורות

    , 10/07/13 19:39

    אני מהמין רק לאמא שלי ולא לאף אישה כולל אישתי ואחיותי כל הבחורות זונות לשם זה ברא אותם הי"

    IP: 84.95.226.141

  • 49.

    חרטה ראיתי .. מה . גם הדלקת אמרו לי בסוף .אל תקנו כלום . (ל''ת)

    יעקב ישוע מה יהיה ?, 10/07/13 19:37


    IP: 85.65.178.124

  • 48.

    עצוב שבחורה שנשמעת מאוד אינטליגנטית

    מאמינה בשטויות האלה, 10/07/13 19:36

    בואי נבהיר כמה דברים:
    1ץ אין אלוהים.
    2. גם אם היה, הדבר האחרון שהיה מטריד אותו זה מה את עושה עם אדם אחר כשהדבר נעשה בהסכמה, שניכם בגירים וזה לא פוגע באף אחד.
    3. המחשבה שאלוהים שמח כשאת שוכבת עם מישהו אחרי שהוא שם לך טבעת על היד אבל כועס כשאת עושה את זה לפני זה גורמת לאלוהים הזה להראות מאוד קטנוני ולא מתוחכם.
    3. חוסר היכולת שלך לצפצץ על כל מיני נורמות עתיקות בנות שלושת אלפים שנה שנכתבו על ידי גברים בלבד ומשקפות תפיסות עולם שרווחו במזרח התיכון בתקופות שהאמינו גם בקיומן של מכשפות, קוסמים שהופכים תנינים למקלות, אנשים שגורמים לים סוף להחצות ועוד כל מיני סיפורי מעשיות היא מאוד מצערת. תראי לאן האנושות התקדמה מאז. אנשים הגיעו לירח, בנו מכוניות, גילו את החשמל, שילשו את תוחלת החיים, יש מחשב יש אינטרנט ואת מרגשיה אשמה בגלל שאת צריכה להתנצל על זה שאת מממשת את המיניות שלך?
    יאללה תשחררי ותעזבי את החשוכים הללו לבדם.

    IP: 159.92.9.130

  • 47.

    כגודל הצפייה גודל האכזבה סקס עם בתול בן 30 לא נשמע להיט משתתפת בצערך (ל''ת)

    שולה, 10/07/13 19:29


    IP: 95.35.57.125

  • 46.

    תגובות

    , 10/07/13 19:20

    מישהו יודע למה אני לא מצליחה לקרא תגובות?
    זה כל הזמן קופץ לי לראש הדף..חבל אני הולכת לווינט כי אני לא יכולה לקרא תגובות ואני פחות אוהבת את ווינט אבל אין לי ברירה.אם אפשר הסבר בכותרת, כי אני לא מצליחה לקרא את תוכן ההודעות.
    תודה:)

    IP: 212.76.115.191

  • 45.

    טוב אנחנו מכירים בנושא ומסתכלים לו בעיניים . מה זה עוזר לך

    רמי, 10/07/13 19:11

    אם אין פיתרון הילכתי לכך .
    בחרת להיות דתיה ? בחירה שלך . בתור בחורה את גם בוחרת מה לקיים ומה לא לקיים גם כאן זו בחירה שלך .אז מה הבעייה ?
    את רוצה גם להיות כשרה למהדרין וגם להזדיין בכייף . לא הולך .

    IP: 46.117.77.143

  • 44.

    רווקות דתיות מאוננות או עושות כל מה שמשאיר אותן בתולות

    ובשאר המצוות-שבת וכשרות-גם מחפפות כשאפחד לא רואה, 10/07/13 18:48

    ככה זה כשרוצים גם אולפנה גם שירות לאומי גם לימודים גם עבודה וכסף גם דת גם זמן פנוי לעצמך להרהורים ושאלות השתייכות לרמה הדתית המגוונת וגם בחור שלמד גם בישיבה גם צבא גם אוניברסיטה וגם וגם.....

    כל זה לוקח זמן ופתאום אופס...אני בת 30+
    ....והבחור קרוב ל 40+

    IP: 95.86.73.71

  • 43.

    זוגיות בגיל מאוחר

    nissim ojer / נסים עוג'ר, 10/07/13 18:44

    ביהדות שי אפשרות לחיות חיי זוגיות גם ללא נישואין ובלבד שבת הזוג טובלת והיא קבועה לבן הזוג , יתרה מזה לאישה יש אפשרות להביא ולד לעולם ללא נישואים , אולם הרבנים לא נותנים לזה ביטוי תקשורתי / פומבי , מסיבות שלא להראות שיש גם דרכים אחרות ( מובן לא כי התא המשפחתי ביהדות הוא מעל הכל

    IP: 85.250.164.131

  • 42.

    אחת תפסה את הקוסם המעלית ללא מעילו -נראה אותך עכשיו עושה קסם

    ממש ממש שתוי, 10/07/13 18:38

    אין בעיה עלמתי השנה -אנא הסתובבי יפה ! ועכשיו התכופפי -יפה !והנה שמתי לך את אצבעותי במקום המיועד ! ידידי את זה כולם יודעים לעשות -נכון אמר הקוסם תוך נפנוף ידיו אל על,אבל אני את אצבעותי בלי ידיים !

    IP: 88.250.208.165

  • 41.

    מה ????????? בלי דבק מגע אולי ... אין על הדתיות !!! חמות אש .... (ל''ת)

    אני לא בדיוק יודע באיזה דתיות עסקינן ....., 10/07/13 18:20


    IP: 109.67.23.249

  • 40.

    ככה זה בדת, תתמודדו.

    xuxa141, 10/07/13 18:04

    הדת קשוחה - אין סקס גם אם לא מתחתנים עד גיל שמונים, וזה קשה במיוחד גם לגרושים או אלמנים שכבר חוו חיי סקס ועכשיו צריכים להתנזר עד החתונה הבאה. למה הדת דורשת את זה? כדי שאנשים ימהרו להתחתן. החרמנות דוחפת אנשים להתחתן ולהתרבות. אז יש לך שתי אפשרויות - או להתנזר כמצוות הדת, או להבין שיש דרישות שהציבור לא יכול לעמוד בהם וזה לגמרי בסדר, ולעשות מה שטוב לך ונוח לך. הביני שאלוהים לא רוצה להרע לך וזה לא הוא קבע את החוקים, אלה אנשי דת, בעיקר גברים, שמחליטים עבורך.

    IP: 79.177.224.179

    • זה לא קל נכון אבל לומדים לחיות בלי סקס, ואם נופלים לא מפרסמים כתבות (ל''ת)

      איזהו גיבור הכובש את ייצרו, 10/07/13 18:06


      IP: 79.177.16.150 דווח על תגובה זו

  • 39.

    למה אין שם לכותבת דברי השטנה האלו? (ל''ת)

    התקשורת אנטישמית, 10/07/13 18:04


    IP: 79.177.16.150

  • 38.

    להתלונן על חרמנות? בחיאת...... (ל''ת)

    , 10/07/13 17:59


    IP: 84.108.213.98

  • 37.

    אי אפשר לקרא תגובות

    , 10/07/13 17:48

    כשאני מנסה לקרא תגובות ולפתוח אותן זה קופץ לי לתחילת הכתבה

    IP: 93.173.53.4

    • אתה לא מפסיד כלום,תאמין לי

      אחד אחר, 10/07/13 19:19

      אתן לך תקציר של התגובות:בלה בלה השמאל,בלה בלה אנטישמים,בלה בלה ערב רב

      IP: 65.49.68.166 דווח על תגובה זו

  • 36.

    למה שלא תתחתני עם אותו בחור?

    שבברל, נווה קונכיה, 10/07/13 17:42

    אם את מגיעה לרמה של קשר אינטימי עם גבר, למה את לא יכולה גם להתחתן איתו?

    IP: 147.234.56.21

    • כי הוא נשוי (ל''ת)

      תמימה, 10/07/13 18:03


      IP: 147.237.73.201 דווח על תגובה זו

  • 35.

    חצי שעה לאחר מאכלי חלב מותר לאכול נקניקיה (ל''ת)

    טיב, 10/07/13 17:32


    IP: 192.118.30.102

    • בגלל אנשים כמוך שווה לפתוח אינטרנט

      Alon, 10/07/13 17:58

      עלה והצלח

      IP: 79.147.65.6 דווח על תגובה זו

    • אתה תותח (ל''ת)

      צ, 10/07/13 18:05


      IP: 147.237.73.201 דווח על תגובה זו

  • 34.

    מעציב, מרגש ומיוחד

    צ', 10/07/13 17:25

    אני עצוב בשבילך ובשביל רווקים אחרים. אבל מחזיקים לך אצבעות

    IP: 132.70.4.203

  • 33.

    את מדהימה. הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

    כל הכבוד על האומץ, 10/07/13 17:24


    IP: 10.10.10.175

  • 32.

    את ממש אמיתית וכנה (ל''ת)

    צ' אוהבים אותך. כל הכבוד, 10/07/13 17:23


    IP: 10.10.10.175

  • 31.

    במצבך מותר לך לפסק כהלכה(את הרגליים) (ל''ת)

    פסק הלכה, 10/07/13 17:17


    IP: 147.237.73.201

  • 30.

    מקסים

    שי מתל-אביב, 10/07/13 17:17

    איזו כתבה מתוקה .כמה אומץ יש לכותבת .הלוואי שיקשיבו טוב טוב לקול המיוחד שהיא משמיעה !תודה לך

    IP: 85.65.27.199

  • 29.

    כמה טפשית האמונה שלכם - "ליוצר היקום אכפת אם בחור ובחורה נוגעים..." (ל''ת)

    צריך לאשפז את כולכם., 10/07/13 17:03


    IP: 77.125.7.32

    • היהדות כיום בכלל לא דומה למקור.

      עלי-בבה, 10/07/13 17:19

      זרקו את המקור ומתפלפלים בפרשנויות וברברת רבנים שלוקחים פסוקים לא קשורים, מערבבים זה בזה וממציאים פרשנויות ופסקי הלכה.

      אם משה רבנו או דוד המלך היו חיים היום הדוסים היו מחייבים אותם גיור לחומרה.

      הגדילו לעשות החרדים- הפכו לרובוטים חסרי מחשבה, בינה וסקרנות אנושית בסיסים. כל היום מתפלפלים ודשים בפטפוטי רבנים מלפני 400 שנה. המציאו לעצמם דת וגנבו לנו את היהדות.

      IP: 80.179.18.214 דווח על תגובה זו

      • הכל נכון, אבל מי שנמצא בתוך הדת, אין לו ברירות רבות מדי (ל''ת)

        שלמה, 10/07/13 18:13


        IP: 84.109.185.52 דווח על תגובה זו

    • בהמה

      שגיא, 10/07/13 17:25

      נכון.עדיף להיות בהמה ללא הגבלות ולעשות כל משרוצים.

      IP: 192.117.170.194 דווח על תגובה זו

      • אם אתה חושב שלשכב עם החברה שלך זה להיות בהמה- אין לי מה לענות על זה.

        עלי-בבה, 10/07/13 18:04

        אתה פשוט מסכן. המצאתם לעצמכם מערכת "ערכים" והכפפתם עצמכם אליה.

        ה"דת" שלכם היא מהאדם ולא משמיים.

        היהדות של אז נשכחה מזמן בתוככי ברברת משעממת של פלפולים ע"ג פלפולים של כלום על כלום וסיפורי רבנים.

        IP: 80.179.18.214 דווח על תגובה זו

        • גילוי עריות

          שגיא, 10/07/13 19:43

          ממליץ בחום לב לעיין בפרשת "קדושים" ובפירוט הארוך של איסורי עריות.כמו כן לעיין בתורה שבכתב על איסור קרבת נידה.כל איסורים האלה הם יהדות של אז. על כך,כאשר אתה שוכב עם החברה ללא קשר נישואין,אתה גם בועל נידה ועובר על איסור המפורש ,וגם עובר על פסיקה הרבנית,אותה אתה מחוייב לקיים מתוקף פסוק המפורש בספר דברים,יז.יהדות של אז? גם אותה אתה לא מקיים.מעשה בהמי? כאשר יצר הרע גורם לא לקיים ההלכה,אכן מדובר על התגברות של נפש הבהמית(ראה ספר תניה).

          IP: 192.117.170.194 דווח על תגובה זו

    • דווקא לבני אדם יש יכולות שאין לבהמות כמו להתגבר על היצר (ל''ת)

      נ.פ., 10/07/13 17:54


      IP: 134.191.232.70 דווח על תגובה זו

      • אבל למה ? למען מי ? מישהו באמת חושב שהכול-יכול איכפת לו ???? (ל''ת)

        ה, 10/07/13 18:44


        IP: 93.172.143.92 דווח על תגובה זו

        • הכל יכול

          שגיא, 10/07/13 19:46

          אם להכל -יכול לא איכפת,לשם מה יצר את העולם,התגלה ומסר לידינו את התורה?לשם מה יצר את האדם? לשם מה נתן לו שכל?

          IP: 192.117.170.194 דווח על תגובה זו

  • 28.

    איזו כתבה מסורבלת!

    , 10/07/13 16:56

    אני מסכימה עם תוכן הדברים, אבל למה להתפתל כ"כ עד להגיד את העיקר- זה לא אנושי לא להתנסות מינית עד גיל 30!

    IP: 5.29.63.99

  • 27.

    מקבלות ב2סיק (ל''ת)

    א, 10/07/13 16:45


    IP: 37.142.175.188

    • מצחיק ונכון

      Alon, 10/07/13 17:54

      מצחיק ונכון

      IP: 79.147.65.6 דווח על תגובה זו

  • 26.

    סיפור עצוב. לאור העובדה שאין אלוהים את סתם מתבזבזת..

    אבי, 10/07/13 16:44

    מאחל לך רק אושר ובריאות

    IP: 79.183.191.4

  • 25.

    איך מסתדרים? מאוננים!

    רווקה ודתיה, 10/07/13 16:37

    בנות! אנחנו לא משחיתות זרע לריק!

    IP: 93.172.137.17

  • 24.

    לא נראה לי שלבנים או בנות בביצה ישנה בעיה של ממש... (ל''ת)

    דתי, 10/07/13 16:29


    IP: 147.237.70.106

  • 23.

    בישלתן תבשיל, תאכלו אותו

    אף אחד לא מכריח אנשים לבחור דתות מגבילות, 10/07/13 16:22

    יש דתות עדיפות

    IP: 84.94.75.218

  • 22.

    אז תתחתני, מה כל כך מסובך??

    חוזרת בתשובה, 10/07/13 16:21

    ב"ה
    תכניסי לך לראש שהכי טוב בשבילך זה התורה, שקדמה לעולם. ב"ה תצליחי לבנות בית. בזכות הברכה שתקבלי מבורא עולם שאת שומרת את החוקים והמצוות תמצאי חתן שלא חלמת שתקבלי בכלל.. אגב מנסיון אישי.

    IP: 62.90.162.102

    • התורה לפי התנך ממש לא קדמה לעולם ... (ל''ת)

      רמי, 10/07/13 19:13


      IP: 46.117.77.143 דווח על תגובה זו

  • 21.

    בולשיט הן חמות יותר כבשן

    בעל ניסיון, 10/07/13 16:20

    עם אחת כזו במיטה והיא שוכחת את האלוהים שלה

    IP: 98.77.84.46

  • 20.

    תעשי מה שנעים לך..ואם את צריכה עזרה-אני זמין.. (ל''ת)

    אברימלה מלמד, 10/07/13 16:08


    IP: 82.81.145.250

  • 19.

    הכתבה היא שטיפת מוח שלה היינו רגילים במשך עשורים רבים

    המחתרת הסגולה, 10/07/13 16:06

    אכן, בין החרדים ישנן יושנם בתולים ובתולות שעברו מזמן את הגיל שאפשר להתחיל. גם בחברה החילונית לא חסרים גברים ונשים עם חוסר נסיון מיני מעל גיל 30. נכון, בחברה החילונית ניתן "לסדר" לילה אחד שיפתור, לפחות פיזית, מועקות שכאלו. גם בחברה החרדית ניתן. ישנן לא מעט חילוניות שגם במשך חיי הנישואים מוצאות ריגושים במיטה של גבר זר. וכך עושות גם לא מעט חרדיות. בשטח, אין כל הבדל בין מי שרוצה ועושה ומספיק עם המילים הגבוהות ומילולי פייטניים של "התיקחיני תחת כנפך?" דרך אגב, גם חרדים משתמשים בויברטור באישור רבני.

    IP: 132.68.245.32

  • 18.

    נראה לי שדתיה בלי סקס זה קריעת תחת.... (ל''ת)

    סתם, 10/07/13 16:04


    IP: 84.109.206.77

    • אתה צוחק אבל הרבה עושות את זה.... (ל''ת)

      רוני, 10/07/13 16:12


      IP: 46.117.150.10 דווח על תגובה זו

  • 17.

    תעשו ביד (ל''ת)

    מה הבעיה??, 10/07/13 16:03


    IP: 99.237.103.196

  • 16.

    פעילות השמאל האנטישמי התחילו להסתתר בשמות בדויים? (ל''ת)

    מי כתבה את הכתבה הזו?, 10/07/13 16:01


    IP: 91.127.20.8

    • אני (ל''ת)

      אמא שלך, 10/07/13 16:38


      IP: 85.65.131.227 דווח על תגובה זו

      • מאחל לך למות בדיוק כמו שאתה רוצה שהיהדות תמות יא עלובה (ל''ת)

        שתקבלי סרטן אמן, 10/07/13 17:59


        IP: 79.177.16.150 דווח על תגובה זו

      • מאחל לך למות בדיוק כמו שאת רוצה שהיהדות תמות יא עלובה (ל''ת)

        שתקבלי סרטן אמן, 10/07/13 18:00


        IP: 79.177.16.150 דווח על תגובה זו

  • 15.

    מה שמביא אותנו למסקנה שכל ההלכות הואיסורים נוגדים את הטבע האנושי (ל''ת)

    והמסקנה מזה: דת פיקציה. זה הכל בראש המבולבל שלכם, 10/07/13 16:00


    IP: 213.8.59.131

    • דת ומוסר

      שגיא, 10/07/13 17:23

      הלכה לא נוגדת את טבע האנושי,ניגוד נוצר כאשר מנסים לרקוד על שתי חתונות ולא ליישם אותה כראוי. שנית,הגבלות של מוסר לא נוגדות את הטבע האנושי? לא לבגוד,לא לגנוב,לא להיות אגוצנטרי,להתחשב בזולת,להקריב ולסכן את החיים למען הכלל? גם מוסר זה פיקציה?

      IP: 192.117.170.194 דווח על תגובה זו

  • 14.

    "תודה לאל"..לא חסר חורים בגוף האשה , מה לעשות. (ל''ת)

    אורה מאחורה, 10/07/13 15:48


    IP: 79.176.172.188

  • 13.

    ברוכה הבאה לדת, את מתחילה לגלות נאורות (ל''ת)

    דני, 10/07/13 15:48


    IP: 192.116.232.69

  • 12.

    אני במקום האנשים שבתמונה לא הייתי מחייך (ל''ת)

    כבוד הרב, 10/07/13 15:46


    IP: 132.68.245.192

  • 11.

    הכרתי בחורה דתיה שבגלל זה רצתה כל הזמן אנלי (ל''ת)

    אנלי סטפנסון, 10/07/13 15:45


    IP: 212.143.104.105

  • 10.

    שישכבו חופשי עם מי שהם רוצים/רוצות (ל''ת)

    על מה הבכיינות?, 10/07/13 15:45


    IP: 109.67.175.197

    • הרב לא מסכים (ל''ת)

      הרבי מסלוט מאשין, 10/07/13 16:00


      IP: 62.219.182.174 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הנושא כמעט לא עולה כי לרוב הבנות פותרות אותו בעצמן...

    גם רווקה, 10/07/13 15:43

    לא מתכוונת להיכנס כאן להסברים אנטומיים, אבל מכיוון כזה או מכיוון אחר - בדרך כלל הכל מסתדר...
    דווקא לבנים יש יותר בעיה, אבל היי - לא כל הבנים בעולם דתיים...

    IP: 77.125.77.178

  • 8.

    עם הווקות הדתיות יגלשו לאתרי פורנו (ל''ת)

    , 10/07/13 15:41


    IP: 147.237.70.108

    • רווקות דתיות גולשות באתרי פורנו והולכות לג'יגולו (ל''ת)

      , 10/07/13 15:42


      IP: 85.65.34.156 דווח על תגובה זו

  • 7.

    יש סקס אבל לא עד הסוף.....לא בפנים...... (ל''ת)

    גברת עם פאה, 10/07/13 15:41


    IP: 99.242.28.57

  • 6.

    המון מלים בשביל לומר שאת חרמנית. מותר לך. (ל''ת)

    א ב, 10/07/13 15:38


    IP: 82.80.60.130

  • 5.

    יאללה יאללה, מזדיינות כמו כולם (ל''ת)

    שפוי, 10/07/13 15:36


    IP: 2.55.127.247

  • 4.

    גם לקופים יש בתולים, על מה אתם שומרות? (ל''ת)

    עמיחי, 10/07/13 15:33


    IP: 76.172.14.205

  • 3.

    כמדומני לנשים הבעיה הרבה יותר קטנה מאשר לגברים

    יאיר, 10/07/13 15:27

    לא זכור לי על איסור נשי המקביל לשפיכת זרע לבטלה. נהפוכו - חייבים להיות בשמחה

    IP: 91.231.192.149

  • 2.

    איזה מכוערים מה הפלא (ל''ת)

    דינה, 10/07/13 15:10


    IP: 192.115.248.2

  • 1.

    יאאלה נמאסתם כבר עם ההתבייכניות

    אפרת, 10/07/13 15:08

    מי שבאמת רוצה להתחתן,מתחתן. אתם חבורה של רווקים פתטיים שמקדשים את הרווקות שלהם ועושים ממנה קריירה. תתקדמו.

    IP: 87.68.24.39